Diaper Friends The Adult Life

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik ben weer terug van vakantie en hier is het nieuwe hoofdstuk van Diaper Friends! Laat weten wat je van het verhaal vind tot nu toe. Ideeën zijn altijd welkom. Please comment!

Hoofdstuk 13. Luier Dag
Het is 4uur ’s ochtends en Destiny wordt wakker omdat ze wat gestommel hoort komen uit de babykamer. Ze kijkt naast haar en ziet dat Lisa nog ligt te slapen. Ze hoort nog steeds wat gerommel uit de babykamer komen en ze besluit om te gaan kijken in de kamer. Ze stapt de kamer in en ziet dat Sanne op de commode ligt. Sanne schrikt zich rot en weet even niet waar ze moet kijken. Destiny loopt naar haar toe en zegt: ”Heb je hulp nodig met het verschonen van je luier kleine meid?” Sanne zegt: ”Ik heb per ongeluk in mijn luier gepoept Destiny wil jij mij alsjeblieft verschonen?” Destiny antwoordt: “Ga maar weer achterover liggen dan pak ik even spulletjes om je schoon te maken.” Destiny loopt eerst even naar het bed waar Sanne sliep en pakte er een knuffel uit en gaf deze aan Sanne. Sanne begon te knuffel en Destiny opent ondertussen haar vieze luier. Als ze de luier heeft geopend heeft veegt ze eerst de meeste poepresten van haar billen af met de voorkant van de luier. Als de meeste poepresten weg zijn begint ze haar verder te wassen met babydoekjes. Als Sanne schoon is vraagt Destiny: “Wat voor een luier wil je om Sanne?” Sanne antwoordt: “Doe maar gewoon weer een Tena Ultima met inlegluier want ik wil niet dat Lisa weet dat ik vannacht in m’n broek heb gepoept.” Destiny zegt: “Is goed ik zal ook niks tegen Lisa zeggen.” Destiny tilt Sanne op bij haar enkels en schuift een schone luier met inlegger onder haar billen. Als de luier goed ligt smeert ze Sanne’s luierzone in met zinkzalf en strooit daarna nog wat talkpoeder erop en sluit daarna snel de luier. Destiny helpt Sanne van de commode af en legt haar weer bed . ”Ga nog maar even lekker slapen dan kun je goed uitrusten voor morgen welterusten.” Ze geeft Sanne nog een kusje op haar voorhoofd en stopt haar lekker in en verlaat daarna de kamer.

Als Destiny terugkomt in haar eigen slaapkamer ziet ze dat Lisa gelukkig nog steeds slaapt ze kruipt weer in bed en knuffelt tegen Lisa aan. Ze voelt even de luier van haar vriendin en voelt dat deze erg nat is maar kan het waarschijnlijk nog wel tot het begin van de ochtend uithouden. Destiny draait zich om en stoot per ongeluk tegen Lisa aan. Lisa werd wakker hiervan en zegt: ”Hey Destiny rustig maar het is maar een droom niet zo woelen”. Ze kruipt naar Destiny toe en slaat haar armen om haar heen. Destiny snapt dat Lisa die nog half slaapdronken is dit als een nachtmerrie zag en ze besluit het spel mee te spelen. Destiny draait zich naar Lisa en zegt: ”Sorry heb ik je wakker gemaakt kleine meid?” Lisa zegt: “Geeft niks had je zo’n enge droom?” Destiny zegt: ”Ja wel een beetje.” Lisa zegt: ”Laat me jou luier eens even controleren want na zo’n enge droom kan je soms heel nat worden.” Lisa trekt het deken een beetje omhoog en voelt aan de luier van Destiny. ”Zo hee Destiny je bent wel heel erg nat ik ga even schone luiers halen ga maar alvast klaar liggen dan ben ik zo terug.” Destiny slaat het deken weg en gaat klaar liggen terwijl ze op Lisa wacht. Ze kijkt even op haar telefoon en ziet in haar mail dat ze een berichtje heeft gekregen van Steven ze wil het berichtje openen maar dan komt Lisa binnenlopen met de schone luiers en een verchoningsmatje. Lisa schuift het matje onder Destiny’s billen en opent haar luier en begint haar te wassen met babydoekjes als ze schoon is schuift Lisa een schone luier met inlegger onder haar en poedert haar nog snel in en sluit de luier. Als ze de laatste plakker vastmaakt zegt ze: ”Zo grote meid jij kan er weer even tegenaan.” En Lisa geeft Destiny ook nog een speels klapje op haar geluierde bips. Destiny komt van bed af en herhaalt hetzelfde bij Lisa bij het dichtplakken zegt ze ”Zo jij kan er ook weer even tegenaan lekker ding!” En ze geeft haar vriendin een intense zoen. Ondertussen is het 4:30 en de meiden besluiten om weer terug het bed in te duiken.

Destiny weet niet hoeveel later het is als ze wakker wordt maar heeft het idee dat de rest van de nacht 1 seconde heeft geduurd ze draait zich om en ziet op de wekkerradio dat het als 9:30 is. ‘Oh Shit!’ Denkt ze. ‘Ik had allang aan het werk moeten zijn’ snel springt ze uit bed en loopt snel de trap af waar ze Lisa en Sanne aantreft die zoet Tv zitten te kijken samen met hun knuffels en een speen in hun mond. ”Als Destiny de kamer binnenkomt zegt Lisa: ”Heuw Deshinjy lekaw geswapen?” Destiny zucht en moet een beetje lachen om het slecht verstaanbare gebrabbel van haar vriendin als ze weer eens praat met haar speen in haar mond. Destiny antwoord: ”Ja hoor ik heb lekker geslapen als je dat bedoeld maar sinds wanneer zijn jullie wakker? Lisa haalt haar speen uit haar mond en zegt: “Ik ben rond half negen wakker geworden ik probeerde jou ook te wekken maar het leek alsof je in coma lag. Ik dacht ik laat je nog even liggen maar als je er om 10 uur nog ligt dan bel ik toch maar 112 hahaha!” Sanne die dit aanhoort begint hard te lachen en stikt bijna in haar speen. Ook Destiny kan wel lachen om de grap en zegt: ”Jaja zo gaat die wel weer klein wijsneusje wil jij even de tafel dekken dan kunnen we gaan ontbijten.”

Als Destiny beide meiden een potje Olvarit heeft gevoerd krijgen ze allebei een flesje peutermelk die ze zelf mogen vasthouden en leegdrinken. Als Destiny zelf aan haar eten zit kijkt ze even op haar mobiel en ziet ze nog steeds het bericht staan dat Steven haar gisteren heeft gestuurd. Ze opent het bericht en begint het te lezen. “Hey dat is leuk.” zegt Destiny. Lisa vraagt: “Wat is leuk?” Destiny antwoord: “Steven stuurt net dat hij vanavond samen met Nikki naar Finding Dory gaat om dezelfde tijd dat wij ook gaan zelfs in dezelfde bioscoop.” Sanne antwoordt enthousiast: ”Je moet vragen of ze na de film met ons meewillen zodat we hier thuis nog wat kunnen drinken… als jullie dat natuurlijk ook goed vinden.” Destiny zegt: ”Hee dat is inderdaad wel een leuk idee ik vraag wel even of ze dat leuk vinden.” Destiny werkt haar ontbijt snel naar binnen en appt met Steven terwijl ze aan haar werk begint. Even later zegt ze: “Steven heeft terug geappt dat hij en Nikki het heel leuk zouden vinden om vanavond langs te komen. Ze hebben toch vakantie dus ze kunnen zelf bepalen wanneer ze naar huis gaan.”

Terwijl Destiny aan het werk is zijn Lisa en Sanne ook aan tafel gaan zitten waar Destiny aan werkt. Destiny is geconcentreerd aan het photoshoppen en Lisa en Sanne zijn een kleurplaten aan het inkleuren. Het is ondertussen 12:30 geworden en de meiden worden een beetje onrustig. Destiny heeft eerst nog niks door maar als Lisa en Sanne een beetje luidruchtig worden kijkt Destiny op van haar werk en ze ziet dat zowel Lisa als Sanne allebei een erg natte luier hebben. Destiny zegt: ”Oh meiden kom maar mee naar boven dan gaan we even die natte luiers verschonen en dan kunnen we ook even wat eten daarna als jullie dat willen.” Destiny voelt onder het lopen dat zijzelf ook behoorlijk nat is en besluit ook een schone luier om te doen. In de babykamer springt Lisa gelijk op de commode en Destiny begint met het verschonen. Ze opent Lisa’s luier en ziet de glimmende schaamstreek van haar vriendin ze zegt: ”Zo zo voor een klein meisje plas je toch wel heel veel Lisa. Dat brengt me op een idee zullen we nu gewoon even een nachtluier omdoen dan hoeven we vanavond voor we naar de bios gaan pas weer te verschonen. Jullie kunnen dan extra lang spelen en ik extra lang werken vinden jullie dit een goed idee?” Lisa zegt: ”Ja dat vind ik goed Destiny.” Destiny vraagt: ”En jij Sanne vind jij het ook een goed idee.” Sanne antwoordt blij: ”Jazeker ik vind een nachtluier ook altijd zo lekker zitten zo zacht en dik… heerlijk.” Ondertussen heeft Destiny een schone luier en inlegger onder Lisa’s billen geschoven en na de zalf en poeder sluit ze de luier. Dit doet ze ook bij Sanne en daarna bij haarzelf. Als Destiny de laatste plakstrip van haar luier heeft dichtgeplakt zegt ze: “Zo meiden we kunnen het wel even uithouden met deze luiers en ze gaan naar beneden waar ze even wat eten en de rest van de middag en avond kunnen doorbrengen in dezelfde luiers.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Suprise! Een extra hoofdstuk deze week om dat ik het vorige hoofdstuk niet zo leuk vond ik hoop dat Hoofdstuk 14 beter is. Laat weten wat je er van vind.

Please Comment!!!

Hoofdstuk 14. De Bioscoop en Thuiskomst
Het is 20:30 en de meiden gaan met hun volle luiers naar de badkamer en ze gaan wassen in plaats van in bad te gaan nemen ze nu alle drie een douche omdat ze zich snel klaar willen maken om naar de bioscoop te gaan Destiny wast zich als eerst en daarna gaan Lisa en Sanne samen onder de douche staan. Destiny loopt ondertussen de babykamer in en doet haarzelf alvast een luier om en ze legt er ook vast 2 klaar voor Lisa en Sanne. Ze pakt ook gelijk kleren en kleed zichzelf alvast aan. Daarna loopt ze naar de douche waar ze de meiden afdroogt en ze meeneemt naar de babykamer. Ze doet beide meiden hun luiers om en kleed ze daarna verder aan. Als iedereen aangekleed is pakken ze hun telefoons en portemonnees en vertrekken ze naar de bioscoop in Rotterdam.

Als de meiden onderweg zijn vraagt Lisa aan Destiny: ”Wachten Steven en Nikki op ons?” Destiny antwoordt: ”Ja hij zei dat ze samen zouden wachten bij de ingang van de bioscoop maar als hij daar niet stond dan moesten we hem appen. Want misschien komt hij iets later omdat hij gebracht wordt door mijn moeder.” Ondertussen zit Sanne op haar telefoon en ze zegt: “Zal ik vanavond de DJ zijn in de auto?” Lisa en Destiny snappen niet wat Sanne bedoelt en Sanne zegt: ”Ik kan de radio van de auto met bluetooth bedienen en dus ook de liedjes uitzoeken die we gaan luisteren is dat goed?” De meiden stemmen hiermee in zolang als er maar een liedje van Owl City en Macklemore & Ryan Lewis voorbij komt omdat dit de favoriete artiesten zijn van Lisa en Destiny. Na een klein halfuurtje komen de meiden aan bij de parkeerplaats van Pathé de Kuip en de meiden parkeren de auto en stappen uit.

De meiden lopen naar de ingang van de bioscoop maar ze zien Steven en Nikki nog niet staan. Destiny pakt haar telefoon en ze belt Steven op. De telefoon gaat over en aan de andere kant van de lijn hoort ze: “Hallo met Nikki.” “Oh hey Nikki met Destiny zijn jullie al bijna bij de bioscoop?” Nikki lacht en zegt: “Kijk eens achter jullie.” De meiden draaien zich om en er stopt een auto voor de bioscoop en Steven en Nikki stappen uit. “Bedankt voor het brengen mam laters.” zegt Steven en hij groet zijn moeder. Daarna loopt hij samen met Nikki naar de ingang van de bioscoop. De meiden begroeten Steven en Nikki en ze zeggen: “Zullen we maar naar binnen gaan?” Steven en Nikki stemmen hiermee in en ze lopen naar binnen en gaan gelijk bij het ticketapparaat hun filmkaartje uitprinten. Als ze hun kaartjes hebben lopen ze door om eten en drinken uit te zoeken en gaan daarna gelijk door naar de filmzaal. Destiny vraagt aan Steven: “In welke rij zitten jullie wij zitten in rij6 en jullie?” Steven zegt wij zitten in rij 7 toen ik reserveerde wilde ik eigenlijk rij 6 reserveren maar de middelste plaatsen waren net vergeven aan drie personen haha dat waren jullie zeker?” Destiny lacht en zegt: ”Haha ik ben bang van wel. Maar wel gezellig dat je achter ons zit. Ze lopen lachend door naar de zaal en gaan zitten. De previews van verschillende andere filmpjes zijn al bezig en na een kleine 10 minuten begint de film waar ze voor gekomen zijn.

Na een uur en 40 minuten is de film afgelopen en de aftiteling begint bijna iedereen in de zaal staat op en begeeft zich naar de uitgang. Ook Steven en Nikki staan op en zeggen: “Zullen we gaan?” Lisa zegt: ”wacht nog even ik wil kijken of er nog een kleine scene na de aftiteling zit dit zat namelijk ook bij Finding Nemo die we gister hebben gekeken en die scenes zijn meestal wel grappig.” Steven en Nikki gaan weer zitten en inderdaad zat er na de aftiteling nog een kleine scene die wel grappig was.

Als iedereen weer buiten de filmzaal staat zegt Nikki: ”Ik wil nog even naar de WC voor we gaan moeten jullie ook nog?” Lisa, Destiny en Sanne gaan wel mee naar de WC maar alleen om niet te verraden dat ze luier om hebben omdat ze dit liever niet vertellen aan Nikki. En als ze na al dat drinken en zolang stil zitten niet naar de WC gaan valt dat natuurlijk wel op. Ook Steven gaat naar de WC en als iedereen klaar is lopen ze naar de auto en gaan ze richting het huis van Lisa en Destiny.

Als ze in de auto zitten zegt Nikki: ”Zo hee dit is een mooie auto!” “Bedankt.” zeggen Lisa en Destiny. “We hebben deze auto nog niet zo lang hoor pas sinds afgelopen vrijdag. Maar we hebben op aanraden van Steven naar deze auto gekeken en dat was een goede keuze zoals je kon zien. By the way waarom ben je eigenlijk zo geïnteresseerd in auto’s? Want ik ken eigenlijk niet zoveel meiden die geïnteresseerd zijn in auto’s. Nikki lacht en zegt: ”Dat vertel ik zometeen wel als we bij jullie thuis zijn.”

Na een halfuurtje rijdt Destiny de auto de parkeerplaats voor hun huis op en iedereen stapt uit. Als iedereen binnen is gaan ze in de woonkamer zitten en Lisa en Destiny vragen gelijk wat Steven, Nikki en Sanne willen drinken. Steven en Nikki lusten wel een biertje en Sanne wil een glaasje cola. Even later komen Lisa en Destiny de kamer terug inlopen met het drinken en iedereen begint gezellig te praten met elkaar. Het is een heel erg gezellige avond en niemand houd eigenlijk nog de tijd in de gaten en als het twaalf uur is zegt Sanne dat ze wel erg moe is en dat ze naar bed gaat. Lisa loopt samen met haar naar boven om haar te verschonen. In de babykamer gaat ze op de commode liggen en Lisa begint haar te verschonen. Ze opent haar luier en ze ziet dat Sanne een klein beetje gepoept heeft het zijn maar een paar kleine resten en Lisa veegt het weg met de voorkant van de luier. Ze maakt de schaamstreek van haar zusje nog schoon met babydoekjes en doet haar daarna een schone Tena Slip Ultima met inlegluier om. Als Sanne van de commode afkomt doet Lisa haar nog een onesie aan en zegt: ”Zo ga jij nog even je tanden poetsen? En dan kan je naar bed. Ik kan je vanavond helaas niet voorlezen want anders blijf ik te lang weg beneden ik hoop niet dat je dat erg vind?” Sanne zegt: ”Nee hoor maakt niks uit.” Ze omhelst Lisa nog en geeft haar een kus. “Welterusten Sanne.” zegt Lisa en ze loopt met de trap naar beneden.

Als Lisa weer beneden aankomt ziet ze dat iedereen het nog steeds erg naar hun zin heeft en Lisa gaat weer bij het gezelschap zitten. Om 1 uur vindt Destiny het toch ook wel erg laat worden en ze zegt: ”Hey Steven niet dat ik je weg wil hebben maar hoe laat zou mama je komen ophalen vanavond?” Steven antwoordt: ”Oh ik zou appen als ik opgehaald wilde worden. Maar misschien is het nu wel erg laat om te appen…” Lisa zegt: “Als je zou willen kan je ook hier blijven slapen Steven. Je slaapt hier wel vaker dus we hebben nog een pyjama en kleren van je liggen. En Nikki jij kan wel een pyjama van mij of Destiny lenen.” Steven kijkt Nikki aan en zegt: ”Ik vind het geen probleem om hier te blijven slapen en jij?” Nikki kijkt een beetje verschrikt en zegt: “Euh j-ja i-ik wil wel blijven slapen maare i-ik k-kan niet want ik heb al m’n spullen bij jou thuis laten staan.” Destiny zegt: ”Je kan een pyjama van ons lenen als je dat wil he?” Nikki buigt verlegen haar hoofd en zegt: ”De pyjama is niet het probleem … i-ik…” Lisa kijkt Nikki aan en ziet dat ze iets niet wil vertellen en vraagt: ”Wat is er aan de hand wil je liever bij Steven thuis afgezet worden? Want ik kan jullie ook daar afzetten. Heb jij de huissleutel bij je Steven?” Steven zegt: ”Ik ben bang dat ik deze vergeten ben…” Lisa kijkt nog een keer naar Nikki en vraagt: ”Nikki is er iets waarom je hier liever niet wil slapen?” Er lopen langzaam tranen over Nikki’s wangen en ze zegt zachtjes: ”I-ik b-blijf liever niet s-slapen omdat i-i-ik nog wel eens een ongelukje heb ’s nacht en hiervoor gebruik ik luierbroekjes en die liggen nog bij Steven thuis.”
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi einde weer.
vond het hoofdstuk 13 best goed.
Er gebeurde niet zoveel.
Maar dat is voor een keer niet erg.
Maar was best leuk om te lezen.
Hoofstuk 14 was helemaal geweldig.
Ik vermoed dat nu toch uitkomt wat er met Nicky aan de
hand is.
En dat vervolgens Lisa en Destiny vertellen over hun
incontinentie.
En dat Nicky een luier van Lisa of Destiny krijgt.http://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/dance.gif
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 15 Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 15. Nikki’s Geheim
Nadat Nikki dit gezegd heeft begint ze heel er hard te huilen en Steven begint haar te troosten en zegt: ”He kom op Nikki dat geeft toch helemaal niks. Ik vind het heel naar dat je daar nog steeds last van hebt maar dat geeft niks je kan er toch ook niks aan doen?” Nikki vind het fijn dat Steven zo lief reageert en Lisa en Destiny tonen meer medeleven dan dat ze vreemd reageren. Lisa gaat naast Nikki zitten en zegt: ”Je kan hier gewoon blijven slapen hoor Nikki want wij hebben hier thuis ook luiers liggen.” Nikki hoort dit en vraagt verbaasd: ”W-wat w-waarom he? Hebben jullie luiers in huis!?” Lisa begint licht te blozen en zegt: ”Ja om even eerlijk te zijn Nikki ik, Destiny en Sanne hebben ook last van incontinentie en wij gebruiken ook luiers.” Nikki die nog steeds niet geloofd wat ze net heeft gehoord weet even niet wat ze moet zeggen en ze blijft stil zitten. En Steven zegt ineens: ”Dus Nikki wil je toch blijven slapen hier?” Nikki denkt even na en zegt dan: ”Wacht even als jullie incontinent zijn waarom gingen jullie dan naar de WC in de bioscoop?” Destiny zegt: ”Da’s simpel we lopen er liever niet mee te koop dat we inco zijn dus doen we alsof we ook gewoon de WC gebruiken als we in gezelschap zijn van anderen die we net kennen.” Lisa zegt dan ineens: ”Maar waarom ging jij dan eigenlijk naar de WC?” Nikki antwoordt: ”Ik ben niet volledig inco dus ik ging plassen en ik wou gelijk even mijn luierbroekje verschonen omdat deze al aardig nat was geworden.”

Nikki is wel benieuwd geworden waarom de meiden luiers dragen en vraagt: ”Willen jullie vertellen hoe jullie inco geworden zijn? Het hoeft niet als je het liever niet vertelt maar ik vraag me af hoe het komt.” Lisa zegt: ”Als jij eerst jouw verhaal vertelt vertellen wij het onze oké?” Nikki zegt: ”Oké is goed. Uhm even kijken ja ik ben eigenlijk ’s nachts nooit droog geweest weleens dat ik minder plaste ’s nachts maar nooit echt honderd procent droog. En nog steeds ben ik minstens 4 nachten in de week nat. Dus tot m’n twaalfde droeg ik elke nacht Pampers en daarna de overstap gemaakt naar luierbroekjes. Deze broekjes doen het over het algemeen goed maar in het weekend als ik lang slaap lekken ze wel eens door en daarom draag ik ze in het weekend vaak samen met een inlegluier. En ik heb thuis ook een onderlegger in het bed voor als ik alsnog doorlek maar dit gebeurt gelukkig bijna nooit meer. Toen ik bijna 10 jaar was hebben we bij de dokter wel eens dingen geprobeerd zoals medicijnen, plaswekker en ik heb toen ik 11 jaar zelfs een tijdje in het ziekenhuis geslapen voor een zogeheten droogbedtraining maar dit werkte ook niet genoeg. Thuis hebben we ook nog een keer de plaswekker gebruikt toen ik 14 was maar het werkte toen alweer niet goed. Ik kreeg toen overdag ook af en toe ongelukjes en omdat ik ’s nachts al luierbroekjes droeg ging ik deze toen ook maar overdag dragen. En ja het is lastig maar het is wel beter dan elke dag een nat bed of natte broek. Uhm… ja dat is mijn verhaal. Nu wil ik jullie verhaal horen.”

Lisa zegt: ”Oké nou mijn verhaal is best simpel toen ik 4 jaar oud was kon ik net fietsen. Ik was toen een keer buiten aan het spelen met de fiets en ik ben toen aangereden toen ik ineens overstak. Ik leek op het eerste moment niks te hebben maar ik had wel per ongeluk in m’n broek geplast. Later die dag gebeurde het nog een keer en ’s nachts nog eens. Mijn ouders dachten dat ik gewoon heel erg geschrokken was en dat was natuurlijk geen vreemde gedachte. Maar om de natte te broeken te beperken lieten ze me een paar dagen luiers dragen. Dit waren de luiers van mijn kleine zusje Sanne die toen nog niet zindelijk was. Maar naar een paar weken natte luiers zijn we toch maar langs de huisarts gegaan en die heeft mij onderzocht en doorgestuurd naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis kreeg ik een paar onderzoeken en is er vastgesteld dat ik een beschadigde blaas heb opgelopen bij het ongeluk. Ik heb toen weer geleerd om mijn blaas te trainen maar ik voel niet altijd dat ik naar de WC moet. Af en toe voel ik het en dan moet ik meestal ook rennen. Nu ga ik elk jaar naar de uroloog om te kijken hoe mijn incontinentie zich ontwikkeld naarmate ik ouder wordt maar waarschijnlijk kom ik er nooit meer vanaf. Want soms wel lastig is om te accepteren. Ja dit is mijn verhaal.”

Destiny zegt: ”Oké ik wil mijn verhaal ook wel vertellen… Mijn verhaal lijkt een beetje op jouw verhaal Nikki maar is toch iets anders. Toen ik bijna 10 jaar was begon ik met bedplassen mijn ouders hebben dit vroeger ook gedaan tot op latere leeftijd dus ze vonden het ook niet erg of vreemd dat dit gebeurde. Ik kreeg toen DryNites aan elke nacht maar deze absorbeerde niet genoeg en later hebben we de overstap gemaakt naar incontinentiemateriaal wat eigenlijk gewoon grotere luiers zijn voor als je geen babyluiers meer past en ook ik kreeg kort na dat ik in bed begon te plassen kleine ongelukjes overdag. Mijn moeder wou toen met mij naar de dokter gaan maar ik wilde dat niet. Om er voor te zorgen dat ik geen natte broek zou krijgen moest ik toen ook luiers overdag dragen. Overdag kon ik wel gewoon een DryNites broekje dragen. Mijn ouders dachten dat als ik een luier naar school zou dragen ik het niet meer zou willen maar ik vond het niet erg. Na een tijdje vinden klasgenoten het ook niet vreemd om jou in een luier te zien en by the way ik was niet de enige want Lisa droeg ook DryNites overdag op school. En zo is mijn verhaal ook verteld.”

Nikki zegt: ”Oh ik ben zo blij dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik vind het ook fijn dat jullie zo open zijn over jullie situatie want ik vind het nog steeds moeilijk om te accepteren dat ik nog steeds dit probleem heb.” Lisa zegt: “Ik heb het ook een hele tijd niet kunnen accepteren maar op m’n 16e heb ik een keuze gemaakt waardoor ik mijn situatie beter kan aanvaarden.” Nikki vraagt: “Wat heb je dan gedaan toen?” Lisa zegt: ”Voordat ik dat vertel wil ik even weten wat voor luiers je gebruikt. Dan kan ik even kijken of wij ook die luiers in huis hebben.” Nikki laat haar broek een beetje zakken en ze laat haar DryNites broekje zien die ze draagt. Lisa zegt: ”Oh leuk jij draagt ook DryNites ik en Destiny droegen deze ook toen we nog naar school gingen. Oké ik ga nu nog steeds naar school maar nu als docente. Uhm… loop je mee naar boven Nikki dan kan ik gelijk kijken of we nog DryNites hebben liggen.” Nikki zegt: “Is goed maar hoe heb je je situatie nu kunnen accepteren?” Lisa zegt: ”Wacht maar dat zie je zo wel en ze lopen de trap op.”
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Goed vervolg weer.
Helemaal volgens verwachting.
Dacht me alleen te herinneren uit daiper friends.
Dat Destiney vooral bedplasser was.
En overdag vooral luiers droeg omdat ze het prettig vond.
En niet omdat ze incontinent was,
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Dat klopt maar ze doet alsof ze inco is omdat ze niet wil vertellen dat ze DL is... (en na zolang luiers dragen is ze wel inco geworden).

Gr Marcel
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
ok begrijp het.
Over het inco worden na langdurig luier gebruik.
Gaan verschillende verhalen rond.
Maar zou ook weer niet verbazen.
Volg ook het verhaal van Daiper Bianca.
En die beschrijft ook zoiets uit eigen ervaring.
Staat ook op dit forum.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik ken die topic en daar komt ook het idee een beetje vandaan. De meeste ideeën in mijn verhaal pak ik uit de echte wereld. Of uit mijn leven of uit iemands anders leven en vervorm ik het zo dat het leuk in het verhaal past. Ik doe ook onderzoek naar dingen zodat het zo echt mogelijk overkomt. Natuurlijk is de verhouding Van aantal mensen met gevoelens voor ABDL wel veel groter...maarja het is niet voor niets een verhaal. Leuk om te horen dat je het een leuk verhaal vind.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik probeer volgende week nog een nieuw hoofdstuk te plaatsen maar ik heb het erg druk op het moment dus ik ga het proberen maar ik ga geen beloftes maken die ik niet waar kan maken.

Iig hier is Hoofdstuk 16 Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 16. Het Geheim van Lisa en Destiny
Lisa loopt met Nikki naar haar normale slaapkamer en vraagt haar om even te wachten terwijl zij luiers pakt uit de kamer waar Sanne slaapt. Lisa loopt rustig de kamer in en hoopt dat Sanne niet wakker wordt. “Hey sis wat doe je?” vraagt Sanne zachtjes. Lisa loopt naar het bed toe waar Sanne in ligt en zegt: ”Oh sorry Sanne ik wilde je niet wakker maken.” Sanne vraagt: “Zijn Steven en Nikki al naar huis gegaan?” Lisa antwoordt: ”Nee ze blijven hier slapen vanavond vind jij het erg om het bed met Nikki te delen?” Sanne schrikt hiervan en zegt: ”Maar als ze dit straks ziet vind ze het vast vreemd dat ik in een luier slaap en zeker deze kamer gaat ze vreemd vinden.” Lisa antwoordt: “Rustig maar Sanne de luier vind ze niet vreemd omdat zij ook zelf luierbroekjes 24/7 draagt. Weet je nog laats in het park die luier die we in de vuilnisbak zagen liggen? Die was waarschijnlijk toch van haar.” Lisa loopt naar de commode en haalt er een paar luiers uit ze zoekt ook nog naar DryNites maar die liggen er niet meer in wel ligt er een Tena Protective Underwear broekje in en deze neemt ze ook mee.

Lisa komt terug in haar slaapkamer waar Nikki nog steeds op het bed zit te wachten. “Oké Nikki ik heb gekeken maar hier hebben we helaas geen DryNites meer liggen maar ik heb wel een paar andere luiers jij mag kiezen welke luier je vanavond om wilt.” Lisa zegt ik heb hier drie verschillende luiers van het merk Tena.” Ze pakt als eerste het broekje en laat deze aan Nikki zien. “Kijk dit is een broekje net als je DryNites maar als je bang bent dat je misschien gaat lekken is het misschien beter als je een van deze twee luiers draagt.” En ze laat Nikki de Tena Slip Maxi en Ultima zien. Nikki kijkt naar de slips en zegt: ”Dragen jullie die elke nacht?” Lisa pakt de Slip Ultima en zegt: “Wij dragen elke nacht deze luier met een inlegluier omdat we best veel plassen ’s nachts. We vinden het niet zo erg hoor liever een dikke luier die goed beschermt dan een nat bed toch?” Nikki is blij dat Lisa er niet zo moeilijk over doet en ze zegt dat ze de Tena Slip Maxi wel wil proberen vannacht. Lisa vraagt: ”Heb je hulp nodig met het omdoen van je luier want het is niet een broekje zoals je gewent bent.” Nikki zegt: ”Ja alsjeblieft. Maar wil je nu eerst vertellen hoe je je incontinentie hebt geaccepteerd?” Lisa zegt: ”Oké ik zal het vertellen maar het is wel een beetje vreemd. Dus ik hoop dat je open-minded bent.” Nikki zegt: ”Belooft ik zal niet oordelen. Zeker niet nu je me zo goed wilt helpen.” Lisa zucht diep en zegt: ”Ja uhm ikke-euh vind het dus fijn om mij als peuter te gedragen omdat het voor een klein kind niet vreemd is als die in z’n broek heeft gedaan. En ja ik plas dus ook vaak in m’n luier en bij een peuter is dit niet vreemd als dit gebeurt en als ik me zo kan gedragen schaam ik me er minder voor en kan ik mijn situatie beter accepteren.” Nikki heeft hier nog nooit van gehoord en vind het inderdaad best vreemd maar ze heeft beloofd dat ze niet zou oordelen en doet dit dus ook niet. Nikki zegt: ”Uhm ja ik weet niet echt wat ik hierop moet zeggen Lisa. Dat je dit durft te zeggen vind ik wel heel stoer van je. En Destiny weet hier ook van ga ik van uit?” Lisa zegt: ”Loop maar even mee ik wil je iets laten zien…”

De meiden staan op en lopen naar de babykamer. Lisa heeft het licht aan laten staan zodat Sanne ook nog wakker is als Lisa Nikki de kamer laat zien. Lisa doet de kamerdeur open en ze zegt kijk dit is de kamer waar ik ben als ik me klein wil voelen. Nikki loopt de kamer in en wordt begroet door Sanne die rechtop in bed zit. Nikki kijkt goed rond en weet niet goed wat ze moet zeggen. Lisa zegt: ”Zoals ik net al heb vertelt is Sanne net als mij ook inco en toen ik aan haar vertelde dat ik mijn situatie zo beter kon verwerken wilde ze het ook proberen. Zij kon het zo ook beter verwerken en ja als ik weer eens een klote dag heb trek ik me terug in deze kamer om weer even klein te kunnen zijn.” Nikki hoort dit verhaal aan en zegt: ”Oké ik denk dat ik het snap, maar even voor de duidelijkheid dit heeft toch niks te maken met echte kinderen toch of wel?” Lisa zegt: ”Nee dit heeft zeker niks te maken met echte kinderen. Dit wordt door de buitenwereld vaak verkeerd opgevat maar wij willen niks met kinderen doen wij willen het kind zijn. En het is jammer dat de wereld het altijd zo verkeerd ziet. Maar gelukkig snap jij het al wel aardig goed.” Nikki zegt: “Ik snap het niet helemaal maar ik probeer het wel te begrijpen. En Destiny kleed zij zich ook als een klein meisje?” Lisa antwoordt: ”Er is maar een enkele keer dat Destiny zich als klein meisje kleed. Hoewel zij ook inco is heeft zij vrede gevonden met haar situatie. Maar Destiny vind het wel heel leuk om mij en Sanne te verzorgen met verschonen van luiers, eten geven, aankleden dat vind ze leuk om te doen.” Nikki begrijpt het en zegt: ”Zij is dus eigenlijk een soort mama van jou?” Lisa antwoordt: ”Nou eigenlijk ja en nee hoewel Destiny een verzorgende rol heeft wil ze absoluut niet dat ik haar mama noem. En ja dat kan ik begrijpen want ze is natuurlijk mijn vriendin en niet mijn moeder dus ik noem haar gewoon Destiny.” Ondertussen komt Destiny binnenlopen in alleen een T-shirt en luier en ze gaat op de commode liggen om haarzelf te verschonen. Lisa zegt: “Zal ik je even helpen Destiny?” Destiny antwoordt: ”Ja alsjeblieft.” Nikki kijkt hoe Destiny zo verschoont wordt door Lisa en ze vind het eigenlijk best wel een spannende gedachte dat zij daar straks ook ligt om een luier om te krijgen. Als Destiny haar schone luier om heeft komt ze van de commode af en ze geeft Lisa en knuffel en kus en ze zegt: ”Bedankt Liz welterusten kom je zo ook naar bed?” Lisa zegt: ”Ik kom er zo aan.” Destiny loopt de kamer uit en Lisa zegt: ”Nou Nikki je hebt gezien wat het idee is ga jij ook op de commode liggen?” Nikki vraagt een beetje onzeker: ”I-is d-dat echt nodig?” Lisa zegt: ”Ik snap dat je dit even vreemd vind maar het is wel makkelijker voor mij als ik je op de commode kan verschonen.” Een beetje ongemakkelijk klimt Nikki op de commode en ze gaat op het verschoonkussen liggen. Lisa maakt haar broek los en trekt deze uit. Ziet dat Nikki ook nog een onderbroekje over haar luier draagt en ze vraagt: ”Wil je dat onderbroekje ook over je nachtluier dragen of mag ik die ook uittrekken?” Nikki zegt: “Die mag uit ’s nachts draag ik nooit iets over mijn luier behalve dan een pyjama broek.” Lisa scheurt het broekje van Nikki open en ze maakt Nikki’s schaamstreek schoon. Nikki schaamt zich verschrikkelijk als ze gewassen wordt en ze begint zachtjes te huilen uit schaamte. Lisa merkt dit en vraagt: ”Nikki wat is er aan de hand?” Nikki zegt: ”Ik schaam me zo dat ik hier lig met een natte luier en met mijn kaalgeschoren schaamstreek ik voel me zo’n baby.” Lisa zegt: ”Weetje wat vertel eens over hoe jij Steven kent dan kan je je gedachten even van het verschonen afhouden en dan denk je even aan iets leukers.” Nikki zegt: ”Oké ik zal het proberen.” Ondertussen gaat Lisa gewoon door met de verschoning en Nikki vertelt hoe ze Steven kent. “Ik ken Steven van school we zitten bij elkaar in de klas. Dat is best vreemd zal je wel denken omdat dat natuurlijk een techniek opleiding is. Maar ja ik vind het leuk alleen wel jammer dat er niet meer meisjes op de opleiding zitten. En nu weetje ook gelijk waarom ik in auto’s geïnteresseerd ben.” Lisa plakt de laatste plakstrip van de luier dicht en ze zegt: ”Zo zit de luier goed?” Nikki merkte er amper iets van omdat ze zo opging in haar verhaal en ze zegt: ”Oh ik had niet eens door dat je de luier al onder me had geschoven.” Lisa lacht en zegt: ”Zie je wel je moet gewoon aan iets leuks denken dan merk je er niets van.” Nikki voelt aan de luier en ze zegt: ”Zo hee deze luier voelt wel erg dik aan maar hij is wel lekker zacht.” Lisa zegt: ”Nou ik zal even een pyjama voor je pakken Nikki of wil je liever een onesie of romper aan?”
Nikki zegt: ”Oh heb je ook een onesie dat lijkt me wel lekker warm.” Lisa zegt: “is goed ik zal even een lekkere zachte onesie pakken dan kan je lekker slapen vannacht. Trouwens wil je hier bij Sanne in de babykamer slapen of liever bij Steven in de woonkamer?” Nikki zegt: ”Liever bij Steven in de woonkamer. Anders ligt hij ook zo alleen.” Als Lisa een onesie uit de kast heeft gehaald helpt ze Nikki van de commode af en trekt haar de onesie aan. Als Nikki de onesie dichtgeritst heeft zegt ze: ”Zo hee dit zit lekker zo zacht en met voetjes en alles in één HEERLIJK!” Ze bedankt Lisa en ze rent de trap af naar Steven die ondertussen de bank in een bed heeft veranderd. Als Nikki uit de kamer is vertrokken kleed Lisa zich uit en gaat ze op de commode liggen. Net als Lisa wil beginnen met het losmaken van haar luier staat Destiny ineens in de deuropening en ze zegt: ”Moet ik je luiertje verschonen kleine meid?” Lisa lacht naar Destiny en Destiny loopt naar haar toe en begint haar luier te verschonen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 17

Hoofdstuk 17. Nikki wil klein zijn
Nikki komt beneden in de woonkamer waar Steven ondertussen de bank heeft uitgeschoven zodat deze gebruikt kan worden als bed. Steven ziet haar en hij zegt: ”En is alles gelukt?” Nikki antwoordt blij: ”Ja Lisa en Destiny hebben me goed geholpen. Mag ik wat vragen Steven?” Steven antwoordt: ”Tuurlijk wat wil je vragen?” Nikki vraagt: ”Wist je al misschien dat ik in bed plaste want je antwoorde helemaal niet vreemd toen ik zei dat ik in bed plaste. Heb je dat misschien van je moeder gehoord want ik heb tegen haar gezegd dat ik een luier draag ’s nachts zodat ze niet vreemd zou opkijken als er ineens een luier in de vuilnisbak ligt.” Steven zegt: ”Nee Nikki ik antwoorde niet vreemd omdat ik precies weet hoe het voelt om in bed te plassen toen ik bijna 10 jaar was begon ik ook met bedplassen en moest toen ook weer luiers gaan dragen. Destiny gebruikte toen al DryNites dus toen heeft mijn moeder ook DryNites voor mij gekocht maar deze lekten door ‘s nachts dus toen moesten we andere luiers proberen. Ik was nog te klein voor incontinentiemateriaal maar ik paste nog wel in de grootste maat Pampers. Deze heb ik gedragen tot ik 12 jaar was en daarna de overstap gemaakt naar de Incontinentie luiers die Destiny ook gebruikte dat waren Molicare luiers en deze gebruikte ik tot ik 14 was en toen stopte het bedplassen ineens.” Ondertussen zijn Steven en Nikki in het bed gaan liggen. En Steven vraagt: ”Heeft Lisa je nog iets vertelt?” Nikki zegt: “Weet je wat Lisa graag doet om haar situatie beter te verwerken?” Steven antwoordt: ”Jazeker Destiny heeft mij dat een keer uitgelegd.” Nikki zegt: ”Ik vond het best vreemd om te horen maar aan de andere kant was ik er wel in geïnteresseerd… maare …ach laat maar.” Steven zegt: ”Nee zeg maar wat je wilde zeggen... wil je ook weleens klein zijn?” Nikki wordt een beetje rood en ze zegt: ”Ei-eigenlijk w-wel misschien kan ik mijn situatie zo ook beter verwerken.” Steven lacht een beetje en zegt: “Als je wil kan je aan Destiny en Lisa vertellen dat je het ook een keer wilt proberen om klein te zijn. Sanne vertrekt toch morgen en dan kan jij in de babykamer van Lisa en Destiny spelen als een lieve kleine meid.” Nikki zegt: ”Zullen ze niet vreemd reageren want daarnet lag ik nog te huilen op de commode omdat ik me zo schaamde voor mijn natte luier.” Steven zegt: ”Vertrouw me maar ze zullen niet vreemd reageren. Eerder begripvol net zoals over je bedplassen. En ja vanavond was natuurlijk even een emotionele achtbaan dus misschien was je even in de war toen je verschoond werd. Ik kan me herinneren dat toen ik 10 jaar was ik het juist super fijn vond om verschoond te worden. Maar zullen we maar gaan slapen?” Nikki knikt en ze kruipt tegen Steven aan. Steven omhelst haar en wrijft even over haar geluierde bips en hij wordt een beetje opgewonden van de gedachte aan Nikki in een luier. Hij zegt: ”Welterusten en probeer droog te blijven he?” Nikki lacht en zegt: “Ik zal het proberen Steven welterusten.” Ze geeft Steven nog een kus en niet veel later vallen ze in slaap.

Ondertussen zijn Destiny en Lisa ook in bed gaan liggen en ze zitten nog lekker met elkaar te knuffelen. Lisa zegt tegen Destiny: ”Zullen we morgen even gaan kijken voor vakantie Destiny? We gaan natuurlijk al met Sanne naar Elba maar ik wil ook nog een paar dagen vakantie met jou alleen… en Rome lijkt me ook wel leuk om samen te bezoeken.” Destiny zeg: ”Denk je dat je dat nog zo laat kan boeken nu de vakantie al begonnen is.” Lisa antwoordt: ”We gaan pas aan het eind van de zomervakantie dus er is vast wel iets te vinden.” Ze geeft Destiny een zoen en even later vallen beide meiden in slaap.

De volgende ochtend worden beide meiden wakker als de wekker afgaat Destiny drukt de wekker uit en ze kruipt tegen Lisa aan. “Hey Liz, kleine meid wakker worden…” Lisa opent met moeite haar open en ze kruipt nog even wat dieper onder de dekens. Destiny lacht en ze zegt: ”Kom op Lisa het is nu echt tijd om eruit te komen. Zometeen gaan we even gezellig met z’n allen ontbijten en we moeten Sanne ook nog thuis brengen.” Lisa steekt rustig haar hoofd weer boven de dekens uit en Destiny pakt het speentje uit haar mond en ze geeft Lisa een kus. Lisa geeft Destiny een kusje terug: ”Goedemorgen Destiny heb je lekker geslapen?” Destiny antwoordt: ”Jazeker Lisa ik heb heerlijk geslapen. Ben je nog droog Lisa?” Lisa zegt: ”Nee ik ben nat maar ik wil nog niet verschoont worden doe dat maar na het ontbijt.” Destiny zegt: ”Is goed dan verschoon ik mezelf ook pas na het ontbijt. Zullen we Sanne wakker maken dan kunnen we naar beneden gaan om te ontbijten.” Lisa antwoordt: ”Ik maak haar wel even wakker, ga jij dan naar beneden om de tafel te dekken?” Destiny zegt: ”Dat is goed ik zie je zometeen beneden.”

Lisa stapt uit bed en ze ziet zichzelf in de spiegel en ze vindt daar haar luier wel erg ver doorhangt. Ze wil liever niet dat iemand ziet dat ze zo nat is en ze besluit een romper aan te trekken. Lisa trekt haar kast open en ze zoekt even naar een schattige romper als ze deze heeft gevonden probeert ze deze aan. Als Lisa deze romper aantrekt komt ze erachter dat hij eigenlijk iets te klein is. Maar Lisa vind dit eigenlijk wel heel fijn als haar romper de luier goed tegen haar aandrukt. Als Lisa de drukknoopjes in het kruis heeft dicht geklikt bekijkt ze zichzelf nogmaals in de spiegel en ze ziet dat het nu niet opvalt dat de luier erg nat is.

Even later komt Lisa de babykamer inlopen en ze ziet dat Sanne nog ligt te slapen ze loopt naar het raam en ze opent de gordijnen het is erg mooi weer en de warme zonnestralen komen de kamer binnen. Ook zet Lisa gelijk het raam een stukje open want ze rook een vieze geur toen ze de kamer binnenkwam. Lisa loopt naar het bed toe en ze schud Sanne rustig wakker. ”Psst Sanne wordt is wakker lief zusje van me…” zegt Lisa. Sanne opent haar ogen en knijpt ze gelijk dicht omdat het al zo licht is op de kamer. Lisa lacht en zegt: ”Kom op kleintje wakker worden.” Sanne opent opnieuw rustig haar ogen om ze te laten wennen aan het licht. Sanne zit lekker te genieten van haar speentje en Lisa vraagt aan haar: ”Sanne ik ruik een vieze geur hier mag ik even je luier controleren?” Sanne knikt en Lisa trekt het deken weg. Ze opent Sanne’s romper en ze bekijkt Sanne’s luier. de vochtindicator is helemaal vervaagt en Lisa kijkt langs het beenelastiek en ze ziet al en bruine rand tegen het elastiek aan zitten. “He bah!” zegt Lisa en ze zucht: ”Sanne ga even snel op de commode liggen want je kan natuurlijk niet met zo’n vieze luier aan het ontbijt meedoen. Sanne komt uit bed en ze loopt naar de commode en gaat hierop liggen terwijl ze nog steeds van haar speen geniet. Ondertussen laat Lisa wat water in de wasbak naast de commode lopen en even later begint ze met het verschonen van haar kleine zusje. Voordat ze begint met het verschonen kleed ze eerst Sanne nog verder uit totdat ze alleen met nog een luier aan op de commode ligt. Ze opent de luier en ze ziet dat echt alles onder de poep zit. “Oh Sanne wat heb je er weer een bende van gemaakt zeg.” Lisa veegt de meeste poepresten met babydoekjes weg en ze haalt de luier onder Sanne’s billen weg. Ze veegt alles nog goed schoon en als de poepresten weg zijn begint ze met het wassen van Sanne. Sanne geniet van hoe ze gewassen worden door haar grote zus en ze vind het echt heerlijk. Tijdens het wassen vraagt Lisa: “Sanne ik vind het niet erg dat je weer in je luier hebt gepoept maar hoe vaak doe je dit thuis eigenlijk?” Sanne haalt de speen uit haar mond en ze zegt: ”Ik poep bijna elke dag 1 keer in m’n luier. Meestal in poep ik in m’n nachtluier dat vind ik zo fijn want deze luier is dikker dan mijn normale dagluier en als die nat is is die nog dikker en als je er dan ook nog erin poept voel ik me zo klein en zo’n baby ik vind dat echt heerlijk.” Lisa vraagt: ”Maar wat vind mama daar eigenlijk van want toen ik en Destiny samen gingen wonen hebben we duidelijke afspraken gemaakt over wat ik wel en niet mag doen in m’n luier. Zo mag ik daarom maar maximaal 2 keer per week in m’n luier poepen. Of als Destiny zegt dat het vaker mag. En ik vind dat eigenlijk wel een eerlijke regel want ja Destiny verschoont mij altijd en ik kan begrijpen dat een poepluier verschonen niet een van haar favoriete taken is.” Sanne zegt: ”Ik weet eigenlijk niet wat mama er van vind omdat ik het met haar er nooit over heb gehad… Maar ik kan wel begrijpen dat mama het niet leuk vind om poepluiers te verschonen.” Lisa zegt: ”Misschien moet je het met mama er over hebben. Misschien dat jullie zo’n zelfde regel invoeren net als ik en Destiny ik denk dat mama dat ook beter zou vinden.” Lisa plakt de laatste plakstrip van Sanne’s luier dicht en ze zegt: ”Nou jij kan er weer even tegenaan zullen we je gelijk verder aankleden?”
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 18. heb met veel moeite dit hoofdstuk af kunnen krijgen ik heb het de laatste tijd erg druk. Dus misschien dat hoofdstuk 19 langer op zich laat wachten... weer ik ga het proberen maar geen belofte dat deze volgende week af is... Enjoy!
Please comment!!!


Hoofdstuk 18. Ochtend na de bekentenis
Ondertussen is Destiny beneden al bezig met het uitruimen van de vaatwasser en het dekken van de tafel. Steven en Nikki liggen nog te slapen en Destiny heeft de radio op gezet via haar telefoon en om niemand te storen heeft ze haar oordopjes er op aangesloten. Als Destiny net is begonnen met het uitruimen wordt Nikki wakker. Nikki herinnerd dat ze de vorige avond een andere luier dan normaal om had gekregen en ze weet niet of ze nat is geworden. Ze stapt uit bed en ziet dat Destiny al bezig is met het uitruimen van de vaatwasser. Ze loopt de keuken in en zegt: ”Hey Destiny geodemorgen.” Destiny doet haar oordopjes uit en ze zegt: ”Goedemorgen Nikki heb je lekker geslapen?” Nikki antwoordt blij: ”Ja ik heb echt heel lekker geslapen.” Destiny vraagt nieuwsgierig: ”En… hoe staat het met je luier ben je nog droog?” Nikki antwoordt ik heb geen idee ik voel me wel droog maar ik weet niet zeker of ik dat nog wel ben want de luier voelt wel dik aan.” Destiny zegt: ”Kom maar even dan kan ik je luier controleren.” Nikki loopt naar Destiny toe en Destiny ritst haar onesie open en ze controleert Nikki’s luier. Ze bekijkt de luier en ze ziet de blauwe streep op haar luier. Ze zegt: ”kijk Nikki zie je die blauwe streep op je luier dat betekent dat je nat bent want als je nog droog was was de streep geel gebleven.” Nikki zegt: ”Dat is echt vreemd want ik voel me nog echt droog.” Destiny zegt: ”Ja fijn toch want deze luiers zijn gemaakt om je een droog gevoel te geven dus ze doen hu taak goed.” Nikki zegt: ”Het is inderdaad wel fijn bij DryNites heb ik altijd het gevoel alsof ze elk moment kunne leeglopen als een spons. Deze luier voelt veel fijner aan als die nat is.” Nikki begint te helpen met het uitruimen van de vaatwasser en na een kwartiertje wordt Steven ook wakker en hij ruimt alvast het bed op en vouwt de bank weer in. Als het half acht is roept Destiny van beneden: ”Lisa Sanne het is tijd om te eten!” na 5 minuten komen Lisa en Sanne beneden en Lisa zegt: ”Sorry ik moest deze kleine meid even wassen ze had er namelijk weer een grote bende van gemaakt.”

Even later zit iedereen aan tafel en iedereen is druk in gesprek met elkaar Nikki zit naast Sanne en ze vraagt: ”Wat bedoelde Lisa eigenlijk toen ze zei dat je er een grote bende van had gemaakt?” Sanne wordt een beetje rood en ze zegt: ”Ik had vannacht per ongeluk in m’n luier gepoept en omdat ik een behoorlijk onrustige slaper ben was de poep overal in mij luier heen gekropen.” Nikki vraagt verbaasd: ”Per ongeluk, ben je dan ook inco voor poep?” Sanne zegt: ”Nee ik ben niet inco voor poep maar ik heb soms ’s nachts een poepluier. Overdag heb ik ook heel soms een poepluier maar dat komt omdat ik dan te lang wacht met naar de WC te gaan. Ik voel mijn poep wel gewoon aankomen overdag maar ik vind het soms teveel moeite om naar de WC te gaan en dan probeer ik het op te houden.”
Na een halfuurtje heeft iedereen het ontbijt op en ze gaan van tafel. Steven zegt: ”Wij ruimen de tafel wel af als bedankje dat we hier vannacht mochten slapen.” Destiny zegt: ”Ah bedankt little bro.” En ze omhelst haar kleine broertje. Sanne helpt ook mee en Destiny en Lisa gaan ondertussen naar boven.

Als ze boven zijn lopen Lisa en Destiny naar de babykamer. Destiny zegt: ”Oké kleine meid ga maar liggen dan krijg je een lekkere schone luier om.” Lisa klimt op de commode en Destiny opent Lisa romper en luier en begint haar te wassen. Tijdens het wassen vraagt Destiny: ”Wil je dit rompertje vandaag aanhouden of wil je als een iets ouder meisje gekleed gaan vandaag?” Lisa zegt: ”Ik wil graag dit rompertje aanhouden vandaag en zou ik ook een Pamper aan mogen vandaag Destiny?” Destiny antwoordt: ”Natuurlijk mag dat Lisa wil je vandaag weer mijn lieve kleine meid zijn?” Lisa antwoordt: ”Ja ik vind het echt leuk om jou kleine meisje te zijn Destiny.” Destiny pakt een ABU Super Dry Kids luier uit de commode en doet Lisa deze om. Ze sluit haar rompertje en helpt haar daarna van de commode af. Ze lopen naar de slaapkamer en daar wordt Lisa verder aangekleed door Destiny. Tijdens het omkleden vraagt Lisa aan Destiny: ”Wil jij niet eerst verschoont worden?” Destiny antwoordt: ”Nee hoor ik verschoon mezelf wel zometeen. Ik maak jou klaar zodat jij Sanne alvast thuis kan brengen.” Als Lisa aangekleed is bedankt ze Destiny en ze rent de trap af naar beneden om Sanne thuis te brengen. Ondertussen maakt Destiny zich ook klaar voor de dag. Ze weet niet waarom maar ze wil zich vandaag ook weer een beetje klein voelen en ze doet haarzelf een AB-luier om en trekt ook een kinderlijke onesie aan en ze gaat dan ook naar beneden. Ze groet Sanne in de gang en Sanne bedankt haar voor de leuke dagen en de gastvrijheid. En snel verdwijnen Lisa en Sanne door de buitendeur.

Destiny loopt de woonkamer in en ze ziet dat Steven en Nikki samen op de bank TV aan het kijken zijn. Destiny bedankt haar broer en Nikki voor het afruimen van de tafel en ze pakt haar laptop en ze begint met werken. Als Destiny even bezig in voelt ze iets in de zak van haar onesie zitten ze haalt het eruit en kijkt wat het is. Ze is best verbaasd want ze ziet dat het haar eigen speentje is. Ze was deze al een tijdje kwijt en ze vond het eigenlijk el leuk dat ze hem nu gevonden had ze spoelde al het stof eraf onder de kraan en ze ging verder met werken terwijl ze genoot van haar speentje. Destiny was zo geconcentreerd aan het werken dat ze niet merkte dat Nikki ondertussen naast haar was komen staan. Nikki was wel een beetje verbaasd toen ze Destiny gekleed zag als een klein meisje. En ze was ook een beetje nerveus ze zei: ”Hey Destiny” Destiny schrok uit haar concentratie en van schrik liet ze haar speen uit haar mond vallen. Nikki moest een beetje lachen en zei: ”Sorry Destiny ik wilde je niet laten schrikken maar ik wilde je wat vragen…” Destiny zegt: ”Tuurlijk wat wil je vragen?” Nikki zegt: ”Ik zou graag ook een keer als een klein meisje aangekleed willen worden. Lisa zei dat zij en Sanne hun situatie beter kunnen verwerken als ze zich kleden en gedragen als kleine baby’s en ik wilde het ook een keer proberen omdat ik het nog steeds best moeilijk vind om te accepteren dat ik nog steeds in mijn broek plas. Zou ik ook een keer baby kunnen zijn?” Destiny glimlacht en zegt: ”Ja natuurlijk, ik denk dat Lisa het ook wel leuk vind om nog een baby vriendin te hebben.” Nikki vraagt: ”Heeft Lisa dan meer vriendinnen die ook luiers dragen?” Destiny zegt: ”Jazeker vorige week waren we bij een oud-klasgenoot van mij die het ook heel leuk vind om een klein meisje te zijn. Weetje wat kom even naast mij zitten ik wil je wat laten zien.” Nikki gaat naast Destiny zitten en Destiny opent het internet en ze surft naar de site van de AB-DL-TB-club. Ze logt in en laat Nikki de site zien. ”Kijk er is een hele community die het allemaal leuk vinden om luiers te dragen of om baby zijn en sommige mensen kennen elkaar via de site. Mijn vriendin Arianne bij wie Lisa laatst was zit ook op deze site.” En ze laat het profiel van Arianne zien. Nikki leest het profiel en zegt: “Wauw wel leuk dat er een plek is waar mensen gewoon kunnen zijn wie ze zijn.” Destiny zegt: ”Ja het is inderdaad wel fijn dat deze site bestaat want vroeger vond ik het vreemd van mezelf dat ik luiers fijn vond. Toen ik deze site zag voelde ik me gelijk minder vreemd en kon ik eindelijk mezelf zijn. Heb ook een paar leuke contacten gehad via de site. Maare ik ga weer verder aan het werk misschien moet jij je even omkleden?” Nikki zegt: ”Oh ja heb je een schone luier voor mij?” Destiny antwoordt: ”Sorry maar zou je het aan Steven kunnen vragen want ik heb het best wel druk…” Nikki zegt verbaasd: “Maar moet hij mij dan ook verschonen?” Destiny zegt: ”Als je niet wil dat Steven jou verschoont mag je het ook zelf proberen of wachten tot Lisa thuis is. Maar Steven kan het ook goed hoor hij heeft mij ook een paar keer verschoont en hij zal heust niet vreemd erover doen hoor.” Nikki zegt: “Oh oké dan?” Destiny zegt: ”Steven wil jij even Nikki helpen?” Steven loopt naar Nikki toe en zegt: ”Moet ik je helpen?” Nikki zegt een beetje verlegen: ”Ja alsjeblieft.” En ze lopen de trap op naar de babykamer.

Ondertussen heeft Lisa Sanne thuis afgezet en ze besluit om nog even het dorp in te gaan om eten en nog wat dingetjes te kopen. Ze loopt de supermarkt binnen en ze kijkt wat ze wil eten vandaag. Ze pakt een doosje Knorr Kip Piri Piri en kijkt wat ze allemaal nog erbij moet kopen om dit gerecht te kunnen maken. Als ze alle ingrediënten bij elkaar heeft loopt ze nog even naar het luierschap en pakt er een paar pakken DryNites en ze loopt naar de kassa. Ze ziet een kassa met een korte rij en ze sluit hierbij aan. Ze ligt alles op de band en even later wordt ze geholpen. Het kassameisje zegt: ”Goedemiddag mevrouw.” Lisa lacht en zegt: ”Hoezo mevrouw herken je me niet meer Leonie?” Leonie zegt: ”Oh hey Lisa ik had niet door dat jij het was.” Ondertussen scant ze de luiers en ze zegt lachend: “Maar hierdoor had ik het kunnen weten.” Lisa moet ook lachen en ze zegt: ”We moeten binnenkort echt weer eens wat gaan doen.” Leonie zegt: “is goed ik app wel effe als ik klaar ben met werken oké?” Lisa antwoordt: “Oké.” Ze rekent alles af en even later zit ze in de auto richting huis.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Was weer een mooi hoofdstuk.
Zeg het wel eens vaker deze verhalen schrijven is hobby.
Snap heel goed dat andere zaken voor gaan.
Maar ook dit hoofdstuk was geweldig.
Leuk dat je nieuwe karakters introduceert.
Maar super dat Je ook Leonie weer terug laat komen.
Dat bedoelde ik onder andere met mijn tips.
Hoop dat je nog wel door gaat.
Ik kijk er elke week naar uit.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik blijf wel doorgaan met schrijven alleen is er kans dat het later uitkomt dan elke week. Maar ik heb nog genoeg ideeën voor in het verhaal alleen de tijd is even een probleem... Iig leuk te horen dat het verhaal bevalt.
 

TheHappyMedic

Nieuw lid
ultimaslip zei:
Ik blijf wel doorgaan met schrijven alleen is er kans dat het later uitkomt dan elke week. Maar ik heb nog genoeg ideeën voor in het verhaal alleen de tijd is even een probleem... Iig leuk te horen dat het verhaal bevalt.
blij dat je doorgaat, en begrijpelijk dat je de tijd neemt nu, en zoals eerder al gezegd is. prive is gaat altijd voor :)
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 19 ik vond vandaag wat tijd om dit hoofdstuk af te typen maar moet nog aan de volgende beginnen maar weet nog niet wanneer deze af is... iig Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 19. Baby Nikki
Als Steven en Nikki in de babykamer aankomen tilt Steven Nikki op en legt haar neer op de commode. Hoewel Nikki zelf ook wel op de commode kon klimmen vond ze het wel leuk dat Steven haar optilde en haar er op neerlegde. “Oke Nikki wil je deze onesie aanhouden of wil je andere kleren aan vandaag?” Nikki zegt: “Ik wil graag deze onesie aanhouden maar ik weet niet wat voor weer het wordt want ik denk dat het misschien wel erg warm is voor een zomerdag…” Steven zegt: ”Zal ik dan een leuke romper voor je pakken lieve kleine meid?” Nikki moet een beetje giechelen door deze opmerking en zegt: ”Ja alsjeblieft.” Steven trekt een kast open en zoekt even naar een leuke romper voor Nikki. Even later heeft hij een mooi roze rompertje met Hello Kitty erop gevonden en laat deze aan Nikki zien. “Zou je deze aan willen vandaag?” Nikki bekijkt de romper en ze zegt: ”Ja hij ziet er erg schattig uit die wil graag dragen.” Steven zegt: ”Oké maar we moeten je eerst even een schone luier omdoen wil je dezelfde luier om als je nu om hebt of wil je een andere? Want Lisa en Destiny hebben ook luiers die beter zijn voor kleine meisjes.” En Steven laat de een ABU Super Dry Kids luier aan Nikki zien. Nikki pakt de luier en bekijkt hem aandachtig. “Wat leuk het is echt super lief en schattig.” zegt Nikki. “Dus je wilt deze om?” vraagt Steven. Nikki antwoordt: ”Ja alsjeblieft.” Steven ritst Nikki onesie open en doet haar deze uit. Ze ligt dan in alleen in haar luier nog op de commode. Nikki krijgt een beetje de kriebels in haar buik als ze bedenkt dat ze zo wordt verschoont door een jongen die ze heel leuk vind. Ze probeert rustig te blijven liggen als Steven de eerste plakstrips van haar luier losmaakt.

“Hey ik ben weer thuis!” roept Lisa als ze het huis weer binnenkomt. Lisa krijgt geen reactie en ze loopt de woonkamer in. Ze ziet dat Destiny geconcentreerd aan het werk is met een koptelefoon op. Ze ziet dat Destiny op een speentje zuigt en ze gaat naast Destiny zitten. Destiny stopt even met werken en geeft Lisa een dikke knuffel. Lisa knuffelt haar terug en zegt: ”Wil je even ontsnappen aan de grote boze wereld kleine meid?” Destiny lacht een beetje en zegt: ”Ik weet eigenlijk niet waarom maar ik wilde mezelf een luier omdoen en ik kreeg gewoon het gevoel: ik wil een klein meisje zijn… En dat speentje zat nog in de zak van m’n onesie ik ben eigenlijk wel blij want ik was deze kwijt.” Lisa vraagt: ”Waar zijn Nikki en Steven?” Destiny antwoordt: ”Steven helpt Nikki met het verschonen van haar luier.” Lisa zegt oh dan ren ik even snel naar boven want ik heb DryNites voor Nikki meegenomen” Lisa rent de kamer uit en de trap op tot ze bij de babykamer aankomt. Ze staat even voor de deur te wachten en voordat ze aanklopt luistert ze even en ze hoort Nikki een beetje lachen. En Lisa klopt aan.

“Kom maar verder!” zegt Steven en Lisa stapt de kamer binnen. Lisa zegt: ”Oh hey Steven ik heb een paar pakken DryNites meegenomen zodat Nikki haar gebruikelijke luier aankan vandaag.” Nikki die ondertussen met een schone luier op de commode ligt zegt: ”Oh bedankt Lisa ik vind het lief dat je DryNites hebt gekocht maar ik heb net een schone luier omgekregen.” Lisa lacht en zegt: ”Ik zie het. Wel vreemd, gisteren vond je het helemaal niet fijn om verschoond te worden en nu lig je met een grote glimlach op de commode.” Nikki lacht terug en zegt: ”Ja ik was gisteren een beetje overweldigd door emoties en was gewoon een beetje in de war.” Steven zegt: ”Ok maar je bent nog niet helemaal klaar kleine meid je moet nog wel je rompertje aan.” Nikki gaat rechtop zitten op de commode en Steven doet haar het rompertje aan. Steven drukt de knoopjes in het kruis dicht en hij zegt: ”Zo lieve kleine meid jij kan weer lekker gaan spelen beneden.” Lisa zegt: ”Nee Steven ze mag hier samen met mij in de babykamer spelen. Ik heb hier heel veel speelgoed liggen en ik zou het heel leuk vinden om samen met Nikki klein te zijn.” Steven vraagt: ”Lijkt je dat leuk Nikki? Samen met Lisa te spelen?” Nikki zegt blij: ”Ja Steven het lijkt me echt super leuk!” Steven zegt: ”Oké dan. Kan ik jullie hier achterlaten?” Lisa zegt: ”Maak je geen zorgen wij redden ons wel!” Steven groet de meiden en gaat terug naar beneden.

Als Steven de kamer uit is trekt Lisa haar bovenkleding uit tot zij ook alleen nog maar haar rompertje omheeft. Nikki ziet dit en vraagt verbaasd: ”Draag jij gewoon een babyrompertje onder je normale kleren?” Lisa zegt lachend: ”Nee normaal doe ik dit niet hoor. Maar ik hoefde vandaag alleen maar Sanne thuis te brengen en een paar boodschappen te doen en het zit toch onder mijn normale kleren dus niemand die het ziet haha.” Nikki zegt: ”Ik zou dat echt niet durven. Ik ben zo’n schijterd ik ben vaak al bang dat mensen zullen merken dat ik een DryNites broekje draag.” Lisa lacht en zegt: ”Haha jij hebt geen reden om bang te zijn dat mensen merken dat je een luierbroekje draagt. Ik en Destiny wij mogen bang zijn want wij dragen soms wel een wat dikkere luier. Zoals vandaag ik draag nu een Pamper en deze is dikker dan de Tena’s die ik normaal draag.” Nikki zegt: ” Huh een Pamper?” Lisa zegt: ”Ja dezelfde luier die jij nu ook om heb. Ik noem het Pampers omdat ze hetzelfde design hebben als Pampers uit de jaren ’90.”Nikki zegt: ”Wat zullen we gaan doen? Want ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik kan doen als klein meisje…” Lisa zegt: ”Dat is juist het fijne aan klein zijn je kan doen wat je wilt ik heb een kleurboek voor volwassenen, Lego, poppen en je kan er natuurlijk ook een knuffel bij pakken maar niet de aap want dat is mijn beste vriendje en niemand mag aan hem zitten zelfs Destiny niet. Ikzelf speel het liefst met Lego zullen we dat doen?” Nikki zegt: “Dat klinkt wel leuk maar ik ga denk ik liever kleuren.” Lisa zegt: ”Dat is ook goed zal ik de radio aanzetten dan kunnen we ook leuke muziek luisteren terwijl we aan het spelen zijn. Lijkt je dat leuk?” Nikki zegt: ”Oké dat is wel gezellig.” Nikki pakt een kleurboek en Lisa pakt een knuffel en gaat met haar Lego spelen.

Ondertussen is Steven weer beneden aangekomen en hij loopt naar zijn zus toe die aan tafel zit te werken. Destiny zegt: ”Hey little bro is Nikki nog boven?” Steven antwoord: ”Ja zij en Lisa wilden samen gaan spelen in de babykamer. Dus ik heb ze alleen gelaten zodat Nikki zich misschien meer in kan leven als baby.” Destiny zegt: ”Op zich is het niet goed ouderschap om twee baby’s alleen achter te laten maar ik denk dat het wel goed komt.” En ze geeft Steven een knipoogje terwijl ze dit zegt. Destiny en Steen moeten lachen en Destiny vraag of Steven wat wil drinken. Even later neemt Destiny even een pauze van haar werk en ze gaat even wat drinken met Steven. Destiny vraagt: ”Vond je het leuk om Nikki een schone luier om te doen?” Steven antwoordt: ”Ja effe daarover waarom moest ik dat eigenlijk doen? Je zei wel tegen Niki dat jij het te druk had daar voor maar volgens mij zat er een andere reden achter dat ik het moest doen.” Destiny zegt: ”Oké dat kopt inderdaad ik hoopte dat je haar zou vertellen dat jij luiers zelf ook fijn vind om te dragen want dat vind je toch?” Steven zegt: ”Je wéét dat ik dat fijn vind Destiny. Maar ik durf dit Nikki eigenlijk niet te vertellen in ieder geval… nóg niet.” Destiny zegt: ”Dus zij durft hier in een paar dagen allemaal dingen te onthullen en jij durft niet te zeggen dat je dezelfde dingen als zij leuk vind!? Kom op Steven vertel haar gewoon wat je voelt en dan zal je gelijk veel gelukkiger zijn met elkaar.” Steven zegt: ”Hoe bedoel je dat?” Destiny zegt: ”Het heeft voor mij ook een tijd geduurd voordat ik papa en mama durfde te vertellen hoe ik mij voelde met mijn liefde voor luiers. Bij Lisa heeft dit nog iets langer geduurd maar toen ik dit vertelde vatte zij het niet verkeerd op. Sindsdien hielp ze me alleen maar met het accepteren van die gevoelens. Dus ik zeg praat erover met Nikki en ik denk dat dit jullie relatie alleen maar ten goede komt.” Steven zegt: ”Is goed sis ik zal er met haar over gaan praten als ik daar klaar voor ben.” En hij omhelst zijn zus. Als Steven en Destiny hun drinken op hebben zegt Destiny: ”Zullen we die kleine meisjes boven ook een flesje aanbieden?” En even later lopen Destiny en Steven met 2 flesjes drinken naar de babykamer toe.

De deur van de babykamer gaat open en Destiny en Steven lopen binnen. Ze zien dat Nikki fijn aan het kleuren is en Lisa weer zoals bijna altijd aan het spelen is met de Lego. “Hey meiden ik en Steven hebben net samen iets gedronken en we dachten dat jullie misschien ook wel dorst hadden. Lusten jullie een lekker flesje appelsap?” vraagt Destiny. Lisa zegt:” Ja ja super lekker!” en ze strekt aar armen uit naar Destiny. Destiny vraagt: ”Wil je gevoerd worden kleine meid?” Lisa zegt: ”Ja alsjeblieft.” Destiny gaat op de grond zitten en Lisa legt haar hoofd in de schoot van Destiny en krijgt dan rustig het flesje van Destiny. Nikki ziet dit en vind het er leuk uit zien. Steven vraagt: ”Wil jij ook net zo gevoerd worden als Lisa?” Nikki denkt even na en zegt: ”Uhm nou…j-ja dat lijkt me eigenlijk best fijn.” En even later ligt ook Nikki met haar ogen dicht te genieten van Steven die haar de fles geeft. Als beide meiden hun flesje ophebben zegt Destiny: ”Oké meiden het is bijna half één dus ik denk dat jullie wel toe zijn aan een middag dutje of niet? Als Lisa dit hoort rent ze naar het bed toe en springt erin. Ze pakt ook gelijk het speentje wat naast het bed lag en ze kruipt met haar favoriete knuffel diep onder de dekens. Nikki ziet dit en ook zij loopt naar het bed toe en pakt een knuffel en kruipt hiermee het bed in. Destiny pakt het Jip en Janneke boek en leest een verhaaltje voor. Als het verhaaltje uit is geeft Destiny beide meiden een kusje en ze zet het nachtlampje aan ook zet ze de babyfoon aan en verlaat even later de kamer Lisa knuffelt met haar favoriete knuffel en valt niet veel later in slaap. Terwijl Lisa rustig slaapt kijkt Nikki een beetje rond in de kamer en beseft ze hoe gelukkig ze eigenlijk is als ze zich zo klein voelt. Ze kruipt nog iets dieper onder de dekens en knuffelt met de teddybeer die ze heeft gepakt ze voelt zich zo klein en veilig en niet veel later valt ze in slaap.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik heb net Hoofdstuk 20 afgemaakt hopelijk bevalt het.

Please comment!!! (Comments make me happy)

Hoofdstuk 20. Voorbereiden op vakantie
Ondertussen zijn we 4 weken verder en de zomervakantie nadert zijn einde. Lisa en Destiny zijn allebei hun koffers aan het inruimen op hun slaapkamer want ze zullen binnenkort vertrekken op vakantie naar Italië. Lisa is bezig met het inpakken van haar koffer en Destiny vult een andere. Ze delen allebei een koffer zodat ze de tweede koffer kunnen gebruiken voor luiers. Tijdens het inpakken vraagt Destiny: ”Kunnen we genoeg luiers meenemen want ik wil liever geen geld aan luiers uitgeven in Italië.” Lisa zegt: ”Ik heb ongeveer 5 luiers per dag gerekend 4 Tena Slip Maxi’s en 1 Ultima Slip voor de nacht dus 10 dagen is 40 Maxi Slips en 10 Ultima Slips en 10 inlegluiers. Het wordt misschien een beetje krap in 1 koffer maar we kunnen nog een paar luiers in onze handbagage doen en er is nog een beetje plaats in onze gewone koffer.” Als de koffers zijn ingepakt gaan de meiden naar beneden om even alles in huis op te ruimen zodat ze met een goed gevoel op vakantie kunnen.

Als de meiden alles opgeruimd hebben zegt Lisa: ”Destiny ik heb een ongelukje gehad in m’n luier zou je me alsjeblieft willen verschonen?” Destiny lacht en zegt: ”O nee he heeft m’n kleine meisje een grote bah in haar luiertje zitten? Nou kom maar mee naar de babykamer dan gaan we jou even een schone luier omdoen.” De meiden lopen naar boven en gaan de babykamer in. Als Lisa binnenloopt springt ze gelijk op de commode en Destiny maakt haar broek los en trekt deze uit tot op haar enkels ze opent Lisa’s romper en daarna de luier. Destiny laat wat water in de wastafel naast de commode lopen en ze zegt: ”Oh wat heb je er weer een bende van gemaakt kleine meid gelukkig bleef alles binnen in je Pamper zitten.” Destiny begint met het schoonmaken van Lisa en Lisa geniet van het hele ritueel als Lisa schoon is zegt Destiny: ”Wat voor een luier wil je aan kleine meid?” Lisa antwoordt: ”Mag ik die nieuwe luiers proberen?” Destiny pakt een ABU Space luier onder uit de commode en vraagt: ”Wil je deze luier om?” Lisa antwoordt: ”Ja ja ja graag.” Destiny tilt Lisa op bij haar enkels en schuift de schone luier onder haar. Als de luier goed ligt laat Destiny haar rustig weer zakken en begint haar billen en schaamstreek in te smeren met zinkzalf gevolgd door talkpoeder. Daarna sluit Destiny de luier. “Zo hoe zit dat kleine meid?” Lisa zegt: ”Hij is lekker dik hij zit wel lekker.” Destiny vraagt: ”Wil je weer gewoon aangekleed worden of wil je nog even hier in de babykamer als klein meisje spelen.” Lisa antwoord lachend: ”Ik wil lekker spelen in de tuin het is te lekker weer om binnen te spelen!” Destiny zegt: ”Is goed ik zal even een kort shirt voor je pakken dan kan je ook nog een beetje bruin worden.” Destiny kleed Lisa uit tot ze alleen haar luier nog om heeft en trekt haar daarna een kort shirt aan. Destiny zegt: ”Zo kleine meid jij bent er weer klaar voor ga maar lekker spelen in de tuin.” Ze geeft Lisa een speels klapje op haar geluierde bips en Lisa rent blij de trap af en de tuin in. Ook Destiny besluit zichzelf te verschonen en gaat daarna ook in de tuin zitten alleen wel met normale kleren aan.

Terwijl Lisa speelt in de tuin ligt Destiny te genieten van de zon. Lisa loopt naar Destiny toe en vraagt: ”Destiny ik heb dorst mag ik wat te drinken?” Destiny zegt: ”Tuurlijk wat wil je drinken een flesje appelsap?” Lisa zegt: ”Ja alsjeblieft.” Destiny zegt: ”Oké dan ga ik dat even voor je klaarmaken.” Even later loopt Destiny met een flesje en wat te drinken voor haarzelf de tuin in. Destiny gaat op het gras zitten en ze zegt: ”Lisa kom eens!” Lisa komt aan rennen en ligt gelijk haar hoofd op schoot bij Destiny. Destiny moet een beetje lachen en ze begint Lisa de fles te geven. Terwijl ze Lisa voert gaat haar telefoon af en ze neemt op.
“Hallo met Destiny.”
“Hee liever met mama.”
“Oh hey mama hoe gaat het ermee?”
“Oh goed hoor schat maar ik bel even voor morgen dan vertrekken jullie toch naar Italië?”
“Ja dat klopt morgen worden we door de ouders van Lisa naar het vliegveld gebracht.”
“Zijn jullie koffers al ingepakt?”
“Jazeker ik en Lisa hebben de hele ochtend gebruikt om de koffers in te pakken en het huis schoon te maken en nu zitten we lekker in de tuin te genieten van het lekkere weer.”
“Zit Lisa ook bij je in de buurt wil je me op luidspreker zetten?”
“Ja dat is goed”
“Hoi Lisa”
“Whallo mevwrauw dje jogh.”
“Lisa! …niet praten met de speen in je mond dat is niet netjes.”
“Haha dat maakt niets uit hoor Destiny. Zat je lekker van een speentje te genieten kleine Lisa?”
“Ja mevrouw de Jong ik kreeg een lekker flesje appelsap van Destiny. Hoe gaat het met u?”
“Hier gaat alles goed maar ik belde om jullie een hele fijne vakantie te wensen en lekker te genieten van elkaar en van de vakantie.”
“Dankuwel”
“Dankjewel mama. We bellen vanuit Italië nog wel een paar keer naar huis en natuurlijk appen we als we geland zijn doei!”
“Dat is fijn om te horen fijne vakantie doei!”
Destiny hangt de telefoon op en Lisa is ondertussen weer aan het flesje aan het zuigen. Als Lisa haar fles op heeft zegt ze: ”Ik bel mijn ouders ook nog even straks om alles voor morgen door te nemen.” De meiden genieten nog even in de tuin van het weer en al snel valt de avond.

Lisa en Destiny lopen naar binnen en Destiny begint met het klaarmaken van het eten. Ondertussen dekt Lisa de tafel en ze belt haar ouders op.
Als Lisa alles met haar ouders heeft doorgenomen hangt ze de telefoon op en gaat ze aan tafel zitten omdat het eten al snel klaar was. Tijdens het eten praten de meiden over wat ze allemaal willen gaan bekijken in Rome. Destiny zegt: ”Oh ik heb er zo’n zin in Lisa ik ben echt benieuwd hoe alles eruit ziet ik heb het wel al vaak gezien op TV maar het is in het echt natuurlijk veel mooier.” Lisa antwoordt: ”Ja ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe alles eruitziet. Ik heb er echt super veel zin in!” Al snel is het eten op en de meiden ruimen de tafel af en gaan even TV kijken. Rond 18:30 zegt Destiny kom laten we even in bad gaan en dan ons klaarmaken om naar bed te gaan.

De meiden lopen de trap op naar de badkamer en ze gaan naar binnen. Destiny zet de kraan van het bad open en ze begint Lisa uit te kleden. Als ze Lisa’s luier losmaakt vraagt ze: ”En Lisa hoe zit deze luier?” Lisa antwoordt: ”Ik vind hem echt super lekker zitten hij is heerlijk dik en absorbeert ook heel goed. Ik denk dat ik deze nog fijner vind zitten dan de Pampers.”
Als Lisa uitgekleed is gaat ze in bad zitten en even later komt Destiny er ook bij zitten. Lisa zegt: ”Ik vind het wel weer fijn dat we even met z’n tweeën zijn. Begrijp me niet verkeerd ik vind het best gezellig als je broertje zo nu en dan langs komt met Nikki en ik hou ook zielsveel van m’n zusje maar ik zou af en toe ook alleen met jou tijd door willen brengen.” Destiny zegt: ”Dat is toch begrijpelijk… ik vind bezoek ook gezellig maar ik ben toch liever samen met jou alleen.” Destiny begint met het wassen van Lisa en Lisa vind het heerlijk om de handen van haar vriendin over haar lichaam te voelen. Op het moment dat Destiny Lisa’s schaamstreek wast zegt ze: ”Hee wat voel ik nu allemaal kleine haartjes maar dat kan toch niet want kleine meisjes hebben dat helemaal niet… haha.” Lisa lacht ook en ze zegt: ”Snel Destiny haal ze eraf ik wil geen ouder meisje zijn.” Beide meiden moeten lachen en Destiny begint voorzichtig met het scheren van Lisa’s schaamstreek. Als Lisa geschoren is beseft Destiny dat ze haar eigen schaamstreek ook graag wil scheren. Terwijl Destiny haar schaamstreek scheert speelt Lisa ondertussen met bad speeltjes. Als beide meiden gewassen zijn gaan de meiden uit bad om zich klaar te maken voor de nacht.

De meiden gaan de babykamer in en Lisa zegt: ”Zal ik jou als eerste een schone luier omdoen Destiny want normaal ben ik de eerste.” Destiny zegt blij: ”Oh graag Lisa wat lief dat je aanbied om mij als eerste een luier om te doen.” Destiny gaat op de commode liggen en Lisa vraagt: ”Wat voor luier wil je om Destiny? Destiny antwoord: ”Doe maar gewoon de Tena met inlegluier hoor. Ik hoef niet perse een speciale luier om vannacht.” Lisa poedert en zalft Destiny in en doet haar snel een luier om. Als Destiny de luier omheeft zegt ze: ”Zullen ik jou nu alvast even een luier omdoen voordat je een ongelukje krijgt:” Lisa lacht en zegt speels: ”Ik ben een grote meid Destiny ik heb nooit ongelukjes.” Destiny zegt: ”He Lisa je zit nu wel een beetje te jokken kom op ga op de commode liggen.” Met gespeelde tegenzin gaat Lisa liggen en Destiny zegt: ”Ik weet dat een luier dragen niet altijd fijn is maar ik en jij hebben het gewoon nodig Lisa en dat geeft helemaal niks. Wat voor een luier wil jij vannacht om?”
Lisa zucht en zegt: ”Doe maar een Pamper met inlegger.” Destiny tilt Lisa op bij haar enkels en schuift de luier onder haar billen en smeert haar snel in met zinkzalf en talkpoeder. Als Destiny Lisa’s luier dicht plakt vraagt ze: ”Wil je nog een lekkere warme onesie aan kleine meid?” Lisa zegt: ”Liever een rompertje want het is best wel warm vanavond.” Destiny zoekt een schattige romper op in de kast en doet Lisa deze even later aan. Lisa zegt: ”Oh nice mijn favoriete rompertje van onesies downunder! Dankjewel Destiny!” En ze geeft Destiny een kus. Ook Destiny trekt een romper aan en de meiden kruipen samen het bed in. Als ze in bed liggen knuffelen de meiden met elkaar en niet veel later vallen ze in elkaars armen in slaap.
 

TheHappyMedic

Nieuw lid
Zoals altijd weer een leuk deel, is het een idee dat Lisa haar vriendin die in de winkel werkte, tijdens de vakantie tegen te komen? Verder had ik eigenlijk gedacjt dat lisa haar zusje een relatie met destiny haar broertje zou krijgen. Keep up the good work ;)
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Het heeft even geduurd maar hier is Hoofdstuk 21!!! Enjoy. Heb nog steeds weinig tijd maar typ toch zoveel mogelijk.

Please comment!!! (comments make me happy)

Hoofdstuk 21. Vakantie (vertrek)
Lisa en Destiny liggen lekker in bed als ze ineens wakker schrikken als de deur van de slaapkamerdeur open gaat. Rustig openen Lisa en Destiny hun ogen en zien dat Lisa’s moeder in de kamer staat. ”Goedemorgen meiden tijd om op te staan jullie gaan vandaag op vakantie.” zegt moeder. Beide meiden liggen nog steeds een beetje slaapdronken met elkaar te knuffelen en dan zegt moeder ineens: ”Hee wat ruik ik heeft een van jullie meiden een grote bah in haar luier zitten?” Destiny had het nog niet door en ruikt dan ook ineens de vieze geur. Lichtelijk geïrriteerd zegt Destiny: ”He verdorie Lisa kon je het vannacht niet ophouden kleine meid?” Moeder lacht een beetje en zegt: ”Heb je een speciale vakantie-verrassing voor Destiny geproduceerd kleine meid?” Destiny kan wel lachen om deze grap en ze zegt: ”Nou kom op Lisa uit bed dan kan ik je verschonen.” Moeder zegt: ”Ga jij maar even jezelf verschonen Destiny dan verschoon ik Lisa wel.” Destiny gaat snel naar de babykamer en verschoont snel haar luier en even later komt ze terug in de slaapkamer. Als Destiny terug in de slaapkamer is vraagt moeder: ”Is het gelukt?” Destiny antwoord: ”Ja hoor mevrouw van Berchum.” Moeder kijkt naar de dikte in het kruis van Destiny’s romper en ze vraagt: ”Heb je een extra dikke luier om gedaan?” Destiny antwoord: ”Ja ik en Lisa hebben afgesproken om een Tena Slip Ultima met inlegger te dragen voor onze reis dan hoeven we niet bang te zijn voor ongelukjes onderweg.” Moeder antwoord: ”Dat is inderdaad wel slim bedacht Destiny.” Destiny lacht en zegt: ”Dankuwel maar om eerlijk te zijn was het Lisa’s idee…” Moeder zegt een beetje verbaasd: ”Nou dat is heel slim bedacht door zo’n kleine meid. Kom nu maar uit bed Lisa want je kan natuurlijk niet op vakantie met een vieze luier.” Moeder trekt het deken van het bed af en Lisa rolt van haar zij naar haar rug en voelt de poep in haar luier platgedrukt worden en zich uitsmeert over haar billen. Ze kreunt zachtjes van ongenoegen normaal vind ze een poepluier niet erg om te dragen maar nu vind Lisa de luier er onprettig zitten. Moeder help Lisa uit bed en samen lopen ze naar de babykamer.

Als moeder en Lisa naar de babykamer lopen vraagt Lisa: ”Mama ben je alleen gekomen of zijn Papa en Sanne ook mee?” Moeder antwoordt: ”Papa zit beneden en ik heb Sanne even in de babykamer laten spelen.” Moeder en Lisa gaan naar binnen in de babykamer en Lisa ziet meteen Sanne die met de Lego aan het spelen is. “Hoi Lisa!” zegt Sanne blij en ze loopt op haar zus af en omhelst haar. ”Poeh wat is dat voor een geur Lisa!?” zegt Sanne plagerig met een knipoog naar haar grote zus. Moeder zegt: ”Je zusje heeft volgens mij een grote bah in haar broek zitten wil je mij helpen met het verschonen Sanne?” Sanne antwoord: ”Dat is goed mama wat wil je dat ik doe?” Moeder zegt: ”Kan jij alvast een schone romper en wat mooie kleren voor Lisa pakken? Dan kan ze zometeen gelijk aangekleed worden.” Sanne loopt naar de slaapkamer en komt al snel terug met een romper en kleren. Ondertussen heeft moeder Lisa op de commode gelegd en begint ze met het uitkleden van haar dochter. Ze maakt de romper van Lisa los en trekt deze haar uit. Als moeder naar de luier kijkt die haar dochter om heeft zegt ze: ”Oh wat een leuke luier heb je om Lisa. Waar heb je deze gekocht want ik zoek al een tijdje naar andere babyluiers voor Sanne omdat ze de Aww So Cute luiers niet meer verkocht worden.” Sanne komt bij de commode erbij staan en zegt: ”Oh ze heeft een Pamper om net als ik laats ook had mama. Daar had ik over vertelt toch? Deze worden ook gewoon verkocht in de Club Shop.” Moeder zegt: ”Oh ja, je hebt gelijk Sanne de luier ziet er erg leuk uit hij lijkt inderdaad op de Pampers die Lisa droeg toen ze nog een baby was.” Lisa lacht een beetje en zegt: ”Ik ben nog steeds een baby toch mammie? haha.” Moeder moet ook lachen en ze zegt: ”Nou laten we jou dan maar even verschonen kleine meid.” Sanne kijkt mee hoe haar grote zus klaarligt om verschoond te worden door haar moeder. Moeder zegt: ”Nou Sanne ik was blij dat ik vanochtend geen poepluier van jou hoefde te verschonen maar dan mag ik het wel doen bij je grote zus haha.” Sanne moet ook een beetje lachen en zegt: ”Zal ik Lisa anders verschonen mama? Dan kan u alvast naar beneden om de koffers van Destiny en Lisa in te pakken.” Moeder zegt: ”Wil je dat doen Sanne? Ik vind het goed zolang je maar goed oplet dat je Lisa goed schoonmaakt voordat je haar een schone luier omdoet.” Sanne zegt: ”Is goed mama ik zal er goed op letten.” Moeder verlaat de kamer en Sanne begint Lisa’s luier los te maken.

Sanne vouwt Lisa’s luier open en kijkt naar de volledig vol gepoepte luier van Lisa. ”Zo jij hebt wel heel erg veel gepoept Liz. Ik krijg al bijna spijt dat ik heb aangeboden om jou te verschonen haha.” Lisa zegt: ”Sorry dat ik er zo’n bende van heb gemaakt Sanne maar ik vind dat dit misschien wel goed is dat jij ook weet wat mama steeds moet wassen als jij in je broek hebt gepoept.” Sanne zegt: ”Ik heb met mama nu ook een afspraak gemaakt over hoe vaak ik per week in m’n luier mag poepen. We hebben afgesproken dat ik 4 keer per week mag poepen in m’n luier en 2 daarvan mag ’s nacht want mama zei dat ze het ’s ochtends niet fijn vond om gelijk een poepluier te verschonen.” Lisa zegt: ”Oh ik ben wel blij dat je het er toch over hebt gehad met mama.” Terwijl Sanne Lisa schoonmaakt zegt ze: ”Ja toen je mij vertelt had dat jij samen met Destiny een afspraak had gemaakt over poepluiers dacht ik van ja ik poep eigenlijk best wel vaak in mijn luier en ik wilde mama dit haar liever ook niet meer aandoen. En toen ik het aan mama vertelde vond ze het heel fijn dat ik het voorstelde. En nu mag ik nog steeds best vaak ik m’n broek poepen maar ik probeer het wel minder te doen. Misschien maar 1 of 2 keer per week om mama gewoon te ontzien want ze is altijd zo lief voor mij. Ze verschoont me heel vaak ik wil haar liever niet bedanken met een stinkende poepluier haha.” Lisa zegt: ”Oh dat vind ik echt heel lief van je dat je er zo over denkt Sanne. Maar zo doe ik dat ook bij Destiny dit is de eerste keer in drie weken dat ik weer in mijn luier hebt gepoept en vannacht was ook gelijk de tweede keer dus de rest van de week mag ik niet meer in mijn luier poepen haha. Maar tijdens de vakantie ga ik natuurlijk niet in m’n luier poepen.” Sanne is ondertussen klaar met het schoonmaken van Lisa en ze zegt: ”Zo je bent weer helemaal schoon. Moest je vandaag een nachtluier om Liz?” Lisa antwoordt: ”Ja dat klopt een Tena Slip Ultima met inlegger.” Sanne zegt: ”Ik ben wel een beetje jaloers dat jij vandaag een nachtluier overdag draagt ik zou dat ook wel willen ze zijn lekker dik en zacht.” Lisa lacht en zegt: ”Ja dat vind ik ook wel fijn maar we dragen het omdat we aardig lang onderweg kunnen zijn. En zo weten we zeker dat we geen lekkende luier onderweg krijgen.” Sanne schuift een schone luier onder Lisa en ze zalft en poedert haar goed in. Als ze de luier heeft dichtplakt vraagt ze: ”En hoe zit dat kleine meid heb ik je luier goed omgedaan?” Lisa gaat rechtop zitten en omhelst haar kleine zusje en zegt: ”Hij zit heel lekker dankjewel voor het verschonen.” Sanne kleed Lisa verder aan en daarna gaan ze naar beneden om nog even te ontbijten.

Als Lisa en Sanne beneden komen zitten haar ouders en Destiny al aan tafel te wachten. “Hey meiden kom jullie ook aan tafel zitten dan kunnen we gezellig met elkaar ontbijten.” zegt Destiny. Lisa gaat naast Destiny aan tafel zitten en Destiny doet haar een slab om. Ze opent een potje Olvarit en begint haar te voeren Lisa vind het potje niet zo lekker en laat soms een beetje eten uit haar mond vallen maar het meeste van het potje eet ze wel op. Als Destiny klaar is met voeren maakt ze Lisa’s gezicht schoon en doet ze de slab af en mag Lisa gewoon brood eten alleen drinkt ze wel melk uit haar fles. Tijdens het eten zegt moeder: ”Jij had nog een verassing voor Lisa en Destiny toch Sanne?” Sanne zegt: ”Ja dat klopt. Destiny en Liz ik heb in Elba het huis gehuurd dat weten jullie maar het is een huis voor 4 personen en we zijn maar met z’n drieën. En laatst stond ik in de supermarkt in de rij bij Leonie. We raakten aan de praat en ze kwam later die dag nog even langs bij ons en ik heb gevraagd of ze mee wou op vakantie naar Elba. Ze moest er even over nadenken maar ze liet gisteren weten dat ze graag mee wil dus als jullie op weg gaan naar Elba vanaf Rome zullen wij jullie al opwachten bij het treinstation van Piombino. Maar als jullie willen kunnen we ook eerst naar Roma Termini komen zodat we samen kunnen reizen.” Destiny zegt: ”Oh dat is wel een leuke verrassing wij spraken haar laats ook nog en we moesten nog eens een keer afspreken zei ze. En nu gaan we gezellig met elkaar op vakantie dat heb je goed gedaan Sanne!” Ook Lisa vind het een leuk idee en ze bedankt haar zusje voor de leuke verrassing. Als iedereen het eten op heeft zegt vader: ”Oké dames zijn jullie klaar om te vertrekken?” Lisa zegt: ”bijna papa we moeten alleen even de tafel afruimen.” Moeder zegt: ”Laat dat maar aan ons over dan zijn jullie lekker op tijd op het vliegveld.” Lisa en Destiny bedanken moeder en ze pakken hun spullen snel stoppen Destiny en Lisa nog 2 extra luiers in hun handbagage. Ze groeten Sanne en Moeder en stappen in de auto bij vader. Ongeveer een uur later zijn ze op het vliegveld en stappen ze uit. Vader wenst de meiden een fijne vakantie toe en groet ze en rijd na 5 minuten weer terug naar huis. De meiden gaan naar binnen op het vliegveld en checken alvast hun bagage in. En na anderhalf uur lopen ze naar de gate waar hun vliegtuig vandaan vertrekt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends D 77
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 6241
Similar threads


















































Bovenaan