Diaper Friends The Adult Life

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Sorry dat het zo lang heeft geduurd maar ik heb het heel erg druk ik hoop dat jullie dit ook een leuk hoofdstuk vinden Enjoy.

Please comment!!!

Hoofdstuk 22. Vakantie (Rome)
Na ongeveer tweeënhalf uur vliegen land het vliegtuig op Fiumicino Airport in Italië. De passagiers stappen uit het vliegtuig en ze stappen onder aan de trap in een bus die hun over het vliegveld naar de aankomsthal zal rijden. Een kleine 10 minuten later komt de bus aan bij de aankomsthal en iedereen stapt uit. Ook de meiden stappen uit en lopen de hal door tot ze bij de bagageband zijn aan gekomen. Als eerste komt de koffer die gevuld is met luiers langs en Lisa pakt deze van de band af ze zucht van opluchting en zegt: ”Gelukkig is de belangrijkste koffer in ieder geval hier.” Destiny zegt: ”Pfff. Kom op zeg Liz ze hebben echt geen bagage vergeten hoor dat is mij nog nooit overkomen.” En even later komt ook hun koffer met gewone kleren ook langs en Destiny pakt deze koffer van de band. De meiden besluiten nog even wat te drinken op het vliegveld voordat ze weer verder gaan.

Als Lisa en Destiny lekker zitten te genieten van hun drankje kijken ze een beetje naar hoe druk het eigenlijk op het vliegveld is en zien dat heel veel toeristen worden aangesproken door random Italianen. Destiny zegt: ”Liz als ik één ding weet is het dat we zoiezo geen taxirit moeten accepteren die ons hier wordt aangeboden. Want of je wordt overrekent of je mag pas uitstappen als je al je geld hebt afgegeven dus wij kunnen denk ik maar beter deze mensen negeren als ze op ons afkomen.” Lisa zegt: ”Ja inderdaad.” Als de meiden hun drinken op hebben stappen ze op en lopen ze richting het treinstation. Onderweg worden ze nog een paar keer aangesproken maar ze doen alsof hun neus bloed en ze lopen gewoon door. Ze kopen twee treinkaartjes en na een paar minuten komt de trein binnenrijden op het station en ze stappen in.

Ongeveer een halfuur later komen ze aan op het station van Rome: Roma Termini. Ze stappen uit en Destiny pakt gelijk haar telefoon erbij om te kijken hoe ver het nog is naar het hotel. Ze zien dat het best dicht bij het station ligt en ze volgen de route die de telefoon aangeeft. Hoewel de route toch redelijk duidelijk aangegeven staat duurt het toch nog even voordat ze het hotel gevonden hebben. Tijdens het lopen vraagt Lisa aan Destiny: ”Hoe heette het hotel ook al weer?” Destiny antwoord: ”Hotel Texas. Oh hier moeten we rechtsaf.” Ze lopen een hele rustige straat in en even denken ze dat ze verkeerd zijn gelopen totdat ze een plaat op de muur zien hangen met ‘Hotel Texas’ erop. Ze bellen aan en de deur wordt ontgrendeld. Ze stappen in de lift als ze binnen zijn en gaan naar de 1e etage waar het hotel zit. Ze stappen uit de lift en worden welkom geheten door de beheerster van het hotel. Ze stappen de lift uit en volgen haar naar de receptie desk. “Did you girls had a good trip?” vraagt de dame vriendelijk. Destiny antwoordt: ”Yes it was a little tricky to get here but we managed to find it without much problems.” De dame vraagt: “What was the name again?” Lisa antwoordt: ”It’s van Berchum.” De dame laat de naam op een papier zien en vraagt: ”Is this your name?” Lisa ziet haar achternaam op het papier en lacht een beetje en zegt: ”Yes that’s my last name I get that it is hard to pronounce.” De dame zegt:”please follow me to your room.” De meiden volgen de dame en ze lopen een kamer binnen. Er staat een twee persoonsbed in de kamer en ook een kleine badkamer is aanwezig. De dame zegt: ”This is your room. Your pretty lucky because not all the rooms have there own bathroom. And if you girls follow me I can also show you where the toilets are.” Ze lopen de gang door een komen bij stoppen bij 2 deuren die niet ver van hun kamer vandaan zitten. De hoteldame opent de deuren en zegt: ”Here there are two more showers and the toilets are also here.” Ze lopen terug naar de hotelkamer van de meiden en de dame vraagt: ”So this is all what you need to know right?” Destiny vraagt nog: ”Can we eat breakfast here in the morning?” de dame antwoordt: “Yes of course if you say you want to have breakfast the next morning. You can eat breakfast in the lobby but you can also eat it in your room if you prefer eating it there.” Destiny bedankt haar voor de informatie. Voor de dame de kamer verlaat vraagt ze nog: ”Is there anything we should know about?” Lisa en Destiny worden beide een beetje rood en Lisa zegt beschaamd: ”I'm a little embarrassed to tell this but me and my girlfriend are incontinent so every day the cleaning crew will find some wet diapers in the trash bin.” De dame van het hotel zegt: ”Oh… I’m sorry to hear that. But that’s not a problem your room gets cleaned every day so every day the cleaning crew will replace the trash bag in the bin.” Lisa zegt: ”Thank you very much.” En de dame wenst de meiden een fijn verblijf en ze verlaat de kamer.

Lisa pakt op de gang een kaart van de stad en loopt daarna terug de kamer in. Destiny zegt: ”Ik trek even wat uit ik had niet verwacht dat het zo warm zou zijn hier.” Lisa lacht en zegt: “Ja het is alweer een tijdje geleden dat we in Italië waren. Ik was ook bijna vergeten hoe warm het hier kon zijn.” Destiny trekt haar rok en blouseje en gaat in alleen haar romper op et bed liggen. Ook Lisa besluit om uit te rusten en ook zij trekt haar kleren uit en gaat in alleen haar rompertje naast Destiny op het bed liggen. Lisa en Destiny zijn zo blij dat ze even alleen met z’n tweeën op vakantie konden gaan en ze gaan lekker met elkaar knuffelen op het bed. Tijdens het knuffelen glijden Destiny’s armen omlaag tot aan Lisa’s billen en ze voelt aan de dikke luier van Lisa. Lisa heeft door dat Destiny aan haar luier zit en ze vraagt: ”Moet ik verschoont worden Destiny?” Destiny zegt: ”Je bent wel een beetje nat kleine meid. Misschien is het wel een goed idee om jou een schone luier om te doen.” Lisa zegt een beetje beteuterd: ”Ik wil nog niet verschoont worden Destiny ik wil nog even met jou knuffelen… Ben jij nog wel droog Destiny?” Destiny bekent dat zij ook niet meer droog is maar ze zegt ook: “Kom op Lisa doe niet zo gek je kan toch niet je natte luier omhouden? Wil je niet liever een droge schone luier om?” Met een beetje gespeelde tegenzit gaat Lisa rustig voor Destiny liggen en Destiny maakt haar romper los en trekt deze haar uit. Ze pakt een Tena Slip Maxi, doekjes en poeder uit haar tas begint met het verschonen van Lisa’s luier. Ze trekt de plakstrips van de luier los en vouwt de luier open. Ze kijkt neer op Lisa schaamstreek die glimt van het vocht en Destiny zeg: ”Moet je nou eens kijken hoe nat je bent Lisa je was echt wel toe aan een schone luier.”

Tijdens de verschoning vraagt Destiny: ”Zullen we zometeen alvast even een beetje rondkijken in de omgeving en we kunnen dan ook gelijk een plek zoeken om vanavond te eten lijkt je dat leuk Lisa?” Lisa vindt het een leuk idee en als haar luier verschoond is zegt ze: ”Oké nu ben jij aan de beurt om je luier te verschonen.” Destiny gaat voor Lisa liggen en Lisa opent haar romper en trekt deze haar uit. Destiny ligt nu in alleen haar luier voor Lisa en Lisa bekijkt de luier van Destiny en ziet de volledig blauw gekleurde vochtindicator. ”Zo jij hebt ook wel een flinke plasluier geproduceerd of niet lieve meid?” Destiny zegt: ”Sorry Lisa maar ik was behoorlijk opgewonden door alle impulsen vandaag dat ik niet goed heb opgelet...” Lisa zegt: ”Ooh dat geeft niet hoor Destiny we doen je gewoon lekker een schone luier om.” Lisa maakt Destiny’s luier los en begint haar te wassen en niet vel later heeft zij ook een schone luier om. Ze kleden zich verder aan en even later gaan ze de stad in om even rond te kijken.

Als ze buiten lopen vraagt Destiny: ”Weet jij een leuke plek in de stad om alvast naartoe te gaan Liz?” Lisa antwoordt: ”Ik had het er voor de vakantie met een collega over en zij zei dat het ’s avonds wel leuk is om vlakbij de Santa Maria Maggiore wat te drinken. Zij zat in hetzelfde hotel waar wij zitten en dat blijkt heel goed aan te lopen te zijn. Maar we kunnen nu ook gewoon even de straat doorlopen want ik zie al een paar gebouwen die er mooi uitzien ook al staan die niet op de kaart aangegeven.” Destiny en Lisa besluiten dit en ze genieten van de paar gebouwen die ze zien staan zoals het Palazzo delle Esposizioni en het Grote gebouw er tegenover wat van de nationale bank is. Als ze door de straat lopen zien ze ook een tourist information point en ze besluiten om wat informatie op te vragen over hoe ze in het Vaticaan kunnen komen. Ze krijgen wat informatie en ze kopen ook gelijk kaartjes voor de bus deze zullen ze later deze week gebruiken om naar het Vaticaan te gaan.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 23.

Nogmaals sorry voor de weinige post van dit verhaal maar heb het heel druk met werk,relaties enz. probeer zoveel mogelijk te schrijven maar tijd blijft een probleem.

enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 23. Vakantie (Elba)
Ondertussen zijn we drie dagen verder en Lisa en Destiny worden rustig wakker omdat Lisa’s telefoon afgaat. Ze neemt op. ”Hey Sanne met Liz.” “Hey zussie van me wij zijn net op Schiphol afgezet door papa en we vliegen over een kwartier richting Italië.” “Oh dat is goed om te horen dus hoe laat denken jullie hier te zijn?” “We hopen dat we rond 10uur landen en dat we dan gelijk de trein kunnen nemen naar Roma Termini.” “Dat is goed dan gaan wij zometeen uit bed en onze spullen inpakken. En als we op het station zijn kopen we alvast kaartjes voor ons vieren richting Elba.” “Dat klinkt goed dan zien we je later vandaag doei”
“Doei Sanne doe de groetjes aan Leonie” “Zal ik doen tot later vandaag!” en Sanne hangt de telefoon op. Destiny vraagt: ”Zijn Sanne en Leonie al onderweg Liz?” Lisa antwoordt: ”Bijna ze zijn net afgezet op Schiphol en ze vertrekken over ongeveer een kwartier.” Destiny zegt: ”Zullen we dan maar alvast snel uit bed gaan?” Lisa lacht en antwoordt: ”Kom op het is pas half acht en dat is echt te vroeg om eruit te gaan op een vakantiedag haha.” Ze besluiten nog even een uurtje te slapen en stappen om half negen uit bed.

Lisa stapt uit bed en een beetje waggelend loopt ze naar de badkamer. Ze doet haar overvolle nachtluier af en gaat op de WC zitten omdat ze moest poepen. Als ze klaar is roept ze Destiny. ”Destiny ik ben klaar!” Destiny komt lachend de badkamer in en ze veegt de billen van Lisa af. ”Goed gedaan Lisa ik ben trots op je dat je op de WC gedrukt hebt.” Ze geeft haar een knuffel en neemt haar daarna weer mee naar het bed. Ondertussen heeft Destiny een verschoonmatje neergelegd op bed en er liggen ook al schone luiers en inleggers klaar. Als Lisa gaat liggen maakt Destiny Lisa’s schaamstreek goed schoon en doet haar weer een dikke nachtluier omdat ze toch geen risico willen lopen op lekkende luiers. Als Lisa verschoont en aangekleed is gaat Lisa alles inpakken en ondertussen verschoont Destiny haar eigen luier. Als ze klaar zijn is het negen uur en de meiden gaan ontbijten in de lobby van het hotel. Om half tien hebben de meiden hun ontbijt op en ze pakken hun spullen uit hun kamer en even later checken ze uit bij het hotel en ze gaan richting het station lopen. Ze zijn bijna bij het station als Sanne appt dat ze in de trein richting Roma Termini zit. Lisa laat het zien aan Destiny en zij zegt: ”Nou ik moet zeggen dat je zusje het goed heeft uitgerekend qua tijd.” Ze lopen naar binnen op het station en kopen 4 kaartjes voor de trein richting Milaan deze komt ook langs Piombino en vanaf daar zullen ze de boot nemen naar Elba.

De meiden wachten en om half elf komt Sanne samen met Leonie aan op het station. Ze stappen uit de trein en kijken om zich heen. Lisa ziet ze staan en ze rent op hen beide af. Sanne ziet dat Lisa aankomt lopen en ook zei rent op haar af en valt haar in de armen. Lisa omhelst haar zus en zegt: ”Hey lief zussie van me! Ik heb je gemist.” Sanne vindt het grappig dat haar grote zus zo reageert en ze geeft haar zus een dikke knuffel en kus. Ondertussen hebben Leonie en Destiny elkaar ook begroet en Destiny staat een beetje te kijken hoe haar vriendin haar kleine zusje plat drukt. “Ahum Lisa laat jij je zusje nog wel een beetje heel?” lacht Destiny. Lisa laat Sanne los en Sanne doet alsof ze naar adem hapt en zegt: ”Kuch, kuch dankjewel Destiny je hebt me gered van de verstikkingsdood hahaha.” Leonie vraagt: ”Moeten we haasten naar de volgende trein of hebben we nog even tijd want ik wil eigenlijk even m’n luier verschonen…” Lisa zegt: “Onze trein vertrekt over ongeveer 20 minuten dus je kan denk ik wel even verschonen als je snel bent.” Leonie zegt: ”Willen jullie even op mijn koffer letten dan ren ik even snel naar de WC’s” Leonie rent weg en Lisa kijkt Sanne aan en zegt: ”Moet jij ook niet even een schone luier omdoen?” Sanne zegt: ”Nee hoor ik heb wel een paar keer geplast in deze luier maar dat laatste stukje houd die nog wel ik heb een extra dikke nachtluier om en Leonie durfde dat niet dus ze heeft een Maxi Slip omgedaan.”

Even later komt Leonie terug van de WC en de meiden lopen naar hun trein die ondertussen het station binnen is gereden. Ze kijken op hun treinticket en lopen naar de plaatsen die staan aangegeven. Ze bergen hun koffers op en ze gaan achter hun treintafeltje zitten. Destiny pakt haar laptop uit haar tas en de meiden gaan foto’s kijken die Lisa en Destiny de afgelopen dagen hebben gemaakt in Rome. Ze zitten ongeveer 3 uur in de trein en uiteindelijk stopt de trein bij een klein station in the middle of nowhere. De meiden stappen uit en kijken rond ze lopen het station uit en gaan bij een bushalte staan wachten op de bus. Er staat niets aangegeven en Sanne loopt een winkeltje binnen en probeert er achter te komen hoe laat de bus komt maar helaas spreekt de verkoper geen woord Engels. Als Sanne even later terugkomt de meiden die staan te wachten vraagt Lisa: ”En hoe laat komt de bus.” Sanne antwoordt: ”Ik heb geen idee die verkoper spreekt geen woord Engels…” Destiny stelt Lisa gerust en zegt: ”Rustig maar het komt wel goed.” Lisa zegt: ”Hoe weet je dat?” Destiny antwoordt lachend: ”Omdat die daar aankomt rijden.” En ze wijst naar de blauwe bus die in de verte aankomt. Als de bus stopt zien ze dat ze moeten betalen met een bus kaart die de meiden niet hebben maar de buschauffeur is erg aardig en de meiden mogen gratis meerijden tot de haven. Na een kwartier in de bus komen de meiden aan bij de haven en ze lopen snel naar een winkeltje van een bootmaatschappij en ze kopen tickets voor de boot.

Als de meiden op de boot zitten lopen ze een beetje rond en ze gaan buiten op het dek zitten om te genieten van het lekkere weer en de zoute zeelucht. Ze zijn ongeveer een uur onderweg en ze varen langs de buitenkant van het eiland en de meiden kijken hun ogen uit over hoe mooi alles eruit ziet. Hoewel Lisa en Destiny hier al eerder waren geweest vonden ze het nog steeds een prachtig eiland wat toch elke keer hun weer verbaasde met hoe mooi alles was. Een half uur later vaart de boot de haven van Portoferraio binnen en de meiden gaan van boord. Als de meiden van boord zijn lopen ze naar een bankje wat uitkijkt over het water en de meiden gaan hier zitten en eten even wat. Als ze gegeten hebben lopen ze naar een klein gebouwtje waar heel veel auto’s geparkeerd staan. Lisa gaat naar binnen en komt even later naar buiten met een sleutel van hun huurauto deze week. Ze laden de koffers in in hun auto die eigenlijk iets te klein is maar voor een klein ritje is het niet zo erg.

Lisa rijd over het eiland totdat ze aankomen in Capoliveri hier slaan ze af een zandweggetje op en even later komen ze uit bij hun gehuurde huisje wat behoorlijk afgelegen ligt en veel privacy heeft. En ook nog eens uitzicht op zee heeft en loopafstand van de kust is. De meiden parkeren hun auto. De meiden worden begroet door een oude dame en een wat jongere vrouw. Na de kennismaking bleek de oude vrouw de eigenaar van het huisje te zijn en de jongere vrouw haar dochter die meeging om te vertalen omdat de oudere vrouw niet goed Engels kon spreken. De meiden nemen wat regels door met de dames en even later is alles geregeld en worden de meiden achtergelaten bij het huis.

De meiden kijken rond in hun huis en zijn heel erg blij dat het erg veel privacy heeft er ligt ook een groot grasveld om hun huis en dat vinden ze ook wel erg fijn. Ze lopen rond het huis en even later verdelen ze de slaapkamers Lisa en Destiny krijgen de grootste kamer met een groot tweepersoonsbed en Sanne en Leonie nemen samen een kleinere kamer met 2 losse bedden. De meiden ruimen al hun spullen op en besluiten lekker te gaan genieten van de avond zon. Ondertussen zijn de meiden wel toe aan een schone luier en alle meiden trekken een schone Tena Slip aan en gaan in de tuin zitten. Het is erg lekker weer en de meiden hebben best honger gekregen van hun reis en ze besluiten uit eten te gaan in het centrum van Capoliveri. Omdat ze niet goed weten waar ze daar kunnen parkeren met de auto besluiten ze om lopend naar het centrum te gaan.

Ongeveer een halfuur komen ze aan op Piazza Di Capoliveri en zien een leuk tentje op de hoek van de straat en ze besluiten om hier een pizza te gaan eten. Terwijl ze op hun eten wachten gaan de meiden gezellig met elkaar praten. ”Zo hee dat was best wel een eind lopen Lisa konden we niet gewoon met de auto gaan?” zegt Sanne. Lisa antwoordt: ”Sorry Sanne ik wist niet dat het zo lang zou duren maar ik weet ook niet goed waar we hier kunnen parkeren maar toe net zag ik wel waar dat kon. Maar op zich is dit toch best te doen het is een steil stukje omhoog maar goed te doen en nog gezond ook haha.” Destiny stemt in en zegt: ”Kom op Sanne ik vond het stukje lopen best lekker dat zie je ook nog eens wat.” Sanne lacht en zegt: ”Het is natuurlijk vier handen op één buik bij jullie haha. Nee ik vind het ook niet erg maar misschien is het met boodschappen doen toch makkelijker om met de auto te gaan.” Even later genieten alle meiden van hun Pizza en om half elf gaan ze weer naar hun huisje. Als ze aangekomen zijn gaan ze douchen en doen ze allemaal een dikke nachtluier om en om twaalf uur gaat iedereen naar bed.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 24!!! Ik had het eindelijk ff niet druk dus kon ik dit hoofdstuk afmaken hoop dat het bevalt.

Enjoy

Please comment!!!

Hoofdstuk 24. Vakantie (Elba deel 2)
De volgende morgen worden Lisa en Destiny rond half tien wakker en ze zetten gelijk de deuren van hun slaapkamer open en ze kijken gelijk uit op de zee. Lisa loopt een stukje het grasveld op en geniet van de zachte zonnestralen op haar gezicht. Ze kijkt blij om haarzelf heen en keert zich dan om en rent naar Destiny toe en geeft haar een knuffel. ”Ik was bijna vergeten om goedemorgen te zeggen.” En ze geeft Destiny ook een dikke kus. Destiny kust en knuffelt Lisa terug en ze zegt: ”Zullen vanochtend lekker in de tuin gaan ontbijten? Het is super lekker weer!” Lisa antwoordt: ”Goed idee ik ga Leonie en Sanne wakker maken wil jij dan alvast de tafel dekken?” Destiny antwoordt: ”Dat is goed.” En Lisa rent de kamer uit naar de slaapkamer van haar zusje en Leonie.

Lisa loopt de kamer binnen en Leonie schrikt gelijk wakker. Lisa schrikt ook een beetje dat Leonie zo makkelijk wakker wordt en ze zegt zachtjes: ”Zo hee Leonie ik kwam toch niet zo luidruchtig binnen of wel?” Leonie zegt: ”Nee ik ben niet een diepe slaper en ik ben al eerder wakker geweest vanochtend omdat ik nodig moest poepen.” Lisa zegt: ”Oké, wil je mij helpen met het wakker maken van Sanne want soms lijkt het of zij in coma ligt haha”. Lisa schudt zachtjes aan Sanne’s schouder en Sanne opent rustig haar ogen ze grijpt gelijk naar haar kleine knuffelaapje en begint ermee te kroelen. Lisa lacht en zegt: ”Sanne kom uit bed we gaan zometeen lekker ontbijten in de tuin.” Sanne zegt: ”Ik wil nog niet uit bed Lisa ik wil nog even knuffelen met meneer aap.” Lisa zegt: ”Ik weet dat je dat graag doet maar je mag samen met meneer aap aan tafel zitten is dat ook goed?” Sanne springt blij uit bed en omhelst haar zus en zegt: ”Bedankt Lisa!” En ze huppelt blij met haar knuffel de kamer uit. Ook Leonie komt uit bed en Lisa kijkt naar haar luier die wel heel erg opgezwollen is ze vraagt: ”Kan je die luier nog even omhouden of zal ik je een schone omdoen?” Leonie voelt aan haar luier en ze zegt: ”Ik ben inderdaad erg nat geworden ik denk dat ik inderdaad beter een schone luier om kan doen.” Lisa zegt: ”Ga maar even liggen dan pak ik even spulletjes om je te verschonen.”

Even later komt Lisa terug met een schone luier en doekjes en poeder en ze begint met het verschonen van Leonie’s luier. Tijdens het verschonen vraagt Lisa: ”Hoe gaat het thuis draag je daar ook nog steeds luiers in verband met je bedplassen?” Leonie antwoordt: ”Nee ik plas niet meer in bed en mijn moeder wil niet dat ik nog luiers draag ik mag nog wel de protective underwear broekjes van Tena dragen maar mijn moeder wil niet dat ik de dikke slips draag. Dus ik draag alleen nog maar die dunne luier broekjes.” Lisa vraagt: ”Waarom niet de slips dan meer?” Leonie wordt een beetje rood en ze zegt: ”mijn moeder kocht de slips voor de nacht maar ik heb ze ook meerdere keren overdag gedragen en m’n moeder wilde niet dat ik dat deed maar toen heeft ze me nog een keer betrapt en toen wilde ze dat ik alleen nog maar broekjes zou gaan gebruiken. Hoewel ik eigenlijk helemaal geen luiers nodig heb ben ik wel blij dat ik de broekjes mag blijven dragen.” Lisa zegt: ”Je weet het toch als je een keer lekker wilt luieren mag je altijd bij mij of Sanne langskomen hè.” Lisa plakt de laatste plakstrip van Leonie’s luier dicht en de meiden gaan de tuin in waar Destiny ondertussen al samen met Sanne zit te wachten.

De meiden genieten van hun ontbijt en Destiny zegt: ”Oké meiden het is vandaag lekker weer en ik heb net even het weerbericht bekeken op m’n telefoon en de verwachting is dat het vandaag 35 graden wordt. Eigenlijk wilde ik en Lisa de eerste dag samen met jullie het eiland verkennen maar met deze temperatuur is het misschien leuker om naar het strand te gaan hebben jullie hier ook zin in?” Lisa stemt gelijk in met het idee en weet ook Sanne en Leonie over te halen om naar het strand te gaan. Destiny zegt: ”Oké dat is dan geregeld. We gaan zometeen eerst even naar het dorp om boodschappen te doen en als we terug zijn pakken we al onze spullen in en gaan we naar het strand. Oké?” De meiden vinden het goed en als ze klaar zijn met het ontbijten verschonen de meiden zich en vertrekken een half uurtje later naar het dorp.

De meiden komen op het kleine pleintje waar ze gisterenavond gegeten hadden en liepen naar de supermarkt ze keken op het papier met de openingstijden en zag dat de winkel rond 16:00 uur dicht ging. Het was nog maar 10:30 dus de meiden besloten om nog even wat te drinken op het terras vlakbij de supermarkt. Ze bestellen allemaal een drankje en even later zitten ze gezellig te praten over wat ze allemaal willen gaan doen deze vakantie. Om 11uur rekent Lisa de drankjes af en de andere meiden lopen alvast naar de supermarkt. Even later lopen de meiden met hun boodschappen de winkel uit. Lisa zegt: ”Ik wil ook nog even naar een duikbril en snorkel kijken want ik wil de vissen nu wel eens helder bekijken. Vorige keer zagen we deze ook hier op het eiland maar toen hadden we nog geen duikbril en ik wil die nu eigenlijk wel aanschaffen.” De meiden vinden dit wel een goed idee en ze zoeken een sportwinkel op en ze kopen allemaal een duikbril en snorkel. Als ze alle spullen hebben lopen ze terug naar de auto en ze laden alles in en rijden weer naar het huisje.

Als ze ongeveer 10 minuten later aankomen bij het huisje pakken de meiden hun spullen en kleden zich om voor het strand. Lisa en Destiny trekken hun bikini aan en ineens kom Sanne binnenlopen met alleen een luier en bikini topje aan. Lisa vraagt: ”Moet je ook niet even een bikini broekje aantrekken want je kan natuurlijk niet zo naar het strand hè Sanne?” Sanne vraagt: ”Hebben jullie misschien zwemluiers meegenomen want ik dacht dat ik ze had ingepakt maar ik kan ze niet vinden in mij koffer…” Lisa vraagt een beetje verbaasd: ”Zwemluiers? …Kom op Sanne tijdens het zwemmen wil je toch geen luier om er zijn veel andere mensen op het strand en die zullen je er vreemd op aankijken hoor. Je draagt thuis toch ook geen luier als je gaat zwemmen of wel?” Sanne antwoordt: ”Ja ik heb voor in het zwembad speciaal zwemluiers gekocht.” Destiny onderbreekt beide meiden en zegt: ”Maar Sanne zwemluiers zijn toch voor poep-ongelukj… oh ik snap het al.” Lisa zegt: ”Kom op Sanne wil je alsjeblieft gewoon een bikinibroekje aandoen want wij hebben geen zwemluiers bij ons.” Lichtelijk teleurgesteld gaat Sanne hiermee akkoord en even later lopen de meiden met z’n vieren naar het strand. Als de meiden aankomen liggen ze hun handdoeken neer en Lisa rent gelijk het water in.

Destiny en Leonie blijven nog even op de handdoek liggen om lekker bruin te worden en Sanne loopt ook rustig richting het water. Sanne komt bij de waterrand en gaat tot haar enkels in het water staan. Lisa is al wel helemaal kopje onder geweest en als ze haar kleine zusje ziet staan kan ze het niet laten om haar mee het water in te trekken en haar helemaal nat te krijgen. Hoewel Sanne wel tegenstribbelt lukt het Lisa toch om haar helemaal kopje onder te krijgen. ”Stommerd!” zegt Sanne speels. Lisa lacht en zegt: ”Ik heb het al vaker tegen je gezegd Sanne je gaat niet naar het strand om droog te blijven haha.” Sanne kan hier ook wel om lachen en ze gaan even terug om hun duikbril te halen en ze gaan samen vissen kijken. Ook pakt Lisa gelijk haar GoPro om filmpjes te kunnen maken van alle vissen en de mooie onderwaterwereld van Italië. De meiden genieten erg van het ater en even later komen Destiny en Leonie hun ook gezelschap houden in het water. De tijd vliegt voorbij en als het 17:30 is besluiten de meiden om weer huiswaarts te gaan.

Als ze bij hun huisje aan zijn gekomen gaan ze douchen en even later lopen ze lekker door de tuin te genieten van het weer. Destiny en Lisa gaan allebei in de zon liggen en Sanne en Leonie lezen ondertussen een boek. Destiny is in slaap gevallen en Lisa bekijkt haar vriendin die ligt te slapen en ze volgt het silhouet van haar lichaam. Ze bekijkt ook haar luier en ziet de gedeeltelijk verkleurde urine-indicator. Ze kruipt tegen Destiny aan en niet veel later valt zij ook in slaap. Na een halfuurtje wordt Destiny wakker en ziet dat Lisa tegen haar aan in slaap is gevallen en ze wekt Lisa zachtjes. ”Lisa kleine meid wakker worden.” Lisa wordt rustig wakker en ze knuffelt nog even met Destiny en de meiden besluiten om het eten klaar te gaan maken.

Als de avond valt besluiten de meiden om lekker film te gaan kijken ze zetten de laptop in de tuin neer op een tafeltje en de meiden kleden zich alvast om naar hun nachtkleding. Destiny pakt de laptop op en ze zoeken een leuke film op Netflix op. Ze besluiten een leuke Disney film te kijken en ze hebben het heel erg naar hun zin. Als de film is afgelopen is het ongeveer
22:00 uur en de meiden willen nog niet naar bed ze gaan al wel binnen zitten omdat het al wel wat kouder is geworden maar ze laten de deuren naar de tuin openstaan. Ze besluiten om nog een leuk potje pesten te spelen en Lisa verrast de meiden met een fles limoncello die ze had gekocht toen de andere meiden in de supermarkt waren. Ze genieten heerlijk van het drankje en rond 23:30 besluiten ze om naar bed te gaan want morgen gaan ze de rest van het eiland bekijken.

De volgende dagen genieten alle meiden met volle teugen van hun vakantie en ze bekijken heel veel leuke plaatsen onder andere het huis en buitenverblijf van Napoleon van toen hij gevangen zat op het eiland. Ook beklimmen ze nog de hoogste berg van het eiland de Monte Capanne. Op de top nemen ze nog een paar hele mooie foto’s van het prachtige uitzicht en ze genieten ook nog van een te duur drankje op de top. Maar dat maakt de meiden niks uit want ze zijn al blij dat ze boven op de top iets kunnen drinken. Als ze zijn afgedaald zijn verschonen ze hun luiers bij de auto en ze vertrekken richting Lacona waar Lisa en Destiny een paar jaar geleden hadden gekampeerd. Als ze in Lacona aankomen zoeken ze de camping op waar ze stonden en parkeren er vlakbij. Ze lopen richting het strand van Lacona en net voordat ze bij het strand zijn zegt Lisa: ”Hierheen en ze wijst naar een houten huisje wat een beetje weggestopt zit tussen bosjes en bomen. Ze gaan naar binnen en eten daar een heerlijke Pizza op. Als ze naar buiten komen eten ze ook nog een lekker ijsje bij het tentje tegenover het restaurant en ze gaan even later weer terug naar hun huisje in Capoliveri. De meiden komen rond 22:00 aan en ze duiken gelijk hun bed in want de volgende dag zullen ze weer vertrekken richting Nederland.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Het heeft even geduurd maar hier is Hoofdstuk 25

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 25. Laatste vakantieweek
Het is alweer 2 dagen geleden dat Lisa en Destiny terug zijn gekomen van hun vakantie en nu is de laatste week van de vakantie aangebroken. Destiny is weer aan het werk gegaan en Lisa bereid ook al wat dingetjes voor voor het nieuwe schooljaar. Lisa doet niet al te veel want sinds ze thuis is heeft ze last van haar buik gekregen en ze moet veel overgeven en ze heeft ook last van diarree. Ze gaat vandaag samen met Destiny naar de huisarts omdat Lisa niet precies weet waar ze last van heeft. Ze hebben om 14:00 uur een afspraak en als Lisa en Destiny gegeten hebben besluit Destiny om samen met Lisa in bad te gaan zodat ze tenminste schoon is als ze bij de huisarts zijn.

Lisa en Destiny lopen de badkamer in en Destiny kleed als eerste Lisa uit en ziet dat ze weer een ongelukje heeft gehad in haar luier. Ze zet Lisa in het en spoelt alvast haar billen af zodat ze schoon water in hun bad hebben. Als Lisa haar billen afgespoeld zijn draait Destiny de stop dicht en kleed haarzelf ook uit en gaat bij Lisa in bad zitten. Ze wast als eerste haarzelf en Lisa speelt ondertussen met haar bad speeltjes. Als Destiny schoon is begint ze Lisa te wassen tijdens het wassen voelt ze dat Lisa alweer wat haar krijgt op haar schaamstreek en Destiny besluit om het weer mooi glad te scheren. Als ze allebei weer schoon zijn gaan ze uit bad en aankleden voor hun bezoek aan de huisarts.

Lisa en Destiny lopen de babykamer binnen en Destiny helpt Lisa de commode op als Lisa ligt knuffelt Destiny haar en beetje en pakt ondertussen een luier van het plankje boven de commode. Lisa ziet dat Destiny een Tena Slip heeft gepakt en ze zegt: ”Nee Destiny ik wil geen Tena om maar een Pamper!” Destiny zegt: ”Lisa we gaan zometeen naar de dokter en de dokter wil je ook onderzoeken en dan kan je niet met een babyluier aankomen. Maar je mag er weer een om als we weer thuis zijn. Oké kleine meid?” Lisa gaat hiermee akkoord en even later is ze aangekleed. Destiny verschoont haarzelf ook snel en kleed zich daarna om. Ze pakt nog snel voor de zekerheid Lisa’s luiertas in zodat ze verschoont kan worden als ze misschien nog een ongelukje heeft.

Even later zitten Destiny en Lisa in de auto onderweg naar de huisartsenpost in het ziekenhuis. Omdat Lisa zich nog steeds niet op haar gemak voelt in het ziekenhuis zuigt ze op een speentje om te kalmeren. Destiny parkeert de auto en ze zegt: ”Oké Lisa geeft mij maar even je speentje want je moet je eventjes gaan gedragen als een groot meisje.” Destiny pakt Lisa’s speen uit haar mond en stopt deze in de luiertas. Ze stappen allebei uit en lopen hand in hand richting de huisartsenpost. Als ze bij de balie aankomt meld Destiny Lisa aan en ze gaan in de wachtkamer zitten. Na een paar minuten komt de huisarts de wachtkamer in lopen en vraagt: ”Mevrouw van Berchum?” Lisa en Destiny stappen op en volgen de dokter naar zijn kamertje.

De meiden gaan aan het bureau zitten waar de huisarts achter zit. En de huisarts ziet dat Lisa een beetje nerveus is. Ze vraagt vriendelijk: ”Oké dames wie is het gelukkige slachtoffer?” De nervositeit is gelijk weg en Lisa en Destiny beginnen te lachen. Als ze zij uitgelachen zegt Lisa: “Ik dokter sinds we terug zijn van de vakantie heb ik last van mijn buik en heb ik last van overgeven en diarree.” Terwijl ze dit vertelt voelt ze een stekende pijn en ze grijpt gelijk naar haar buik Ook voelt ze dat er een beetje natte poep haar luier inloopt. De huisarts zag dat Lisa naar haar buik greep en ze vraagt: ”Wat gebeurde daar?” Lisa zegt: ”Ik voelde een stekende pijn in mijn buik en er ontsnapte een beetje dunne ontlasting.” De dokter zegt: ”Heb je een schoon slipje bij je dan mag je je hier omkleden als je dat wil Ik wil zoiezo dat je je even uitkleed zodat ik je kan onderzoeken.” Destiny zegt: ”Ik heb wel een schone luier voor Lisa dokter.” en ze pakt de schone Tena uit haar luiertas. Ze geeft de luier aan de dokter en ze pakt deze aan. Lisa staat ondertussen in alleen haar romper gekleed bij het bureau en de dokter neemt haar mee naar de onderzoekstafel. Lisa gaat erop liggen en de dokter opent haar rompertje en ontbloot haar buik. Ze voelt aan haar buik en drukt hier en daar en vraagt of Lisa pijn voelt. Lisa beantwoordt op alle vragen nee en als laatste luistert de dokter nog met de stethoscoop in haar buik. Als ze klaar is met het onderzoek zegt ze: ”Zal ik je een schone luier omdoen of wil je liever door je vriendin verschoont worden?” Lisa antwoordt: ”Ik vind het fijner als Destiny het doet.” De dokter antwoordt dat is goed. Destiny komt bij de onderzoekstafel en begint met het verschonen van haar vriendin. Ondertussen voert de dokter wat informatie in op de computer en even later zit Lisa weer volledig aangekleed achter het bureau en de dokter zegt: ”Ik heb niks vreemd gehoord behalve dat je maag een beetje van streek is maar ik denk dat je alleen last hebt van een beetje buikgriep dit kan ongeveer een week aanhouden maar het zou ook zomaar kunnen dat je morgen nergens meer last van hebt. Maar voor Destiny ik zou wel zeggen dat je goed je handen moet wassen als je Lisa hebt verschoont omdat buikgriep wel besmettelijk is dus ik zou aanbevelen iets vaker je handen wassen in de tijd dat Lisa ziek is en als het over is kan je weer je gewone ritme volgen.” De meiden bedanken de dokter en ze verlaten haar kantoortje. Ze zijn al snel weer buiten en ze lopen naar de auto.

Als ze weer in de auto zitten krijgt Lisa haar speentje weer terug en ze pakt deze aan en stopt hem gelijk in haar mond. Destiny start de auto en ze rijden het parkeerterrein af en als ze wegrijden vraagt Destiny: ”Zullen we even op de koffie gaan bij je moeder en zusje dan kan je nog een beetje met napraten over de vakantie want je had je moeder nog belooft langs te komen om over de vakantie te vertellen.” Lisa vind dit een goed idee en even later stoppen ze voor het ouderlijk huis van Lisa.

Destiny en Lisa stappen uit en lopen richting de deur net op het moment dat ze willen aanbellen gaat de deur open. En Tante Tess stapt naar buiten toe. “Bedankt Linda tot over een paar dagen!” zegt Tess en ze loopt bijna tegen Lisa aan ”Oh hey meiden sorry ik lette niet echt op tot ziens!” en Tess loopt richting haar auto. Moeder staat in de deur opening en ze zegt: ”Oh goedemiddag meiden kom verder.” Lisa en Destiny stappen binnen en zien een buggy in de gang staan. Moeder zegt: “Precies een goede timing meiden want Tante Tess ging net weg en Sanne en Kelly liggen op bed voor een middag dutje.” Lisa zegt: ”Oh gezellig blijft Kelly logeren?” Moeder antwoordt: ”Ja Tante Tess moest voor haar werk weg en ze kon geen oppas vinden voor Kelly. En toen belde ze of Kelly hier een paar dagen kan blijven. En ik vind het eigenlijk wel weer gezellig om weer twee kleine meisjes in huis te hebben in plaats van alleen maar Sanne.” Lisa vraagt een beetje verbaasd: ”Hoezo een klein meisje Kelly is toch al twaalf jaar?” Moeder antwoordt: ”Dat klopt maar zij vind het ook heel erg leuk om een baby’tje net als jij en Sanne. Daarom staat er ook een buggy in de gang die is voor Kelly voor als we even naar buiten gaan.” Lisa antwoordt: ”Zo ze heeft het dan goed voor elkaar dat ze zelfs een buggy heeft. Heeft ze ook een eigen babykamer thuis?” Moeder antwoordt: ”Ja tante Tess heeft veel geld met haar bedrijf verdient Kelly heeft daardoor 2 kamers. Eén kamer die gewoon is voor een 12 jarige meid maar ze heeft ook een babykamer net zoiets als Sanne. Maar waar kwamen jullie eigenlijk voor langs meiden?” Destiny zegt: ”We wilden even komen napraten over de vakantie van ons in Italië.” Moeder antwoordt: ”O dat klinkt leuk willen jullie wat drinken dan schenk ik alvast wat in.” De meiden gaan alvast op de bank zitten en moeder zet het drinken op tafel neer. “Mama kan je de TV aanzetten dan cast ik de foto’s van m’n telefoon naar de TV dan kan je het veel beter bekijken.”

Als ze alle foto’s bekeken hebben praten ze nog een beetje na en Lisa voelt weer een hevige steek in haar maag en weer poept ze een beetje in haar luier. Destiny zag dat Lisa weer richting haar buik greep toen ze de steek voelde en vraagt: ”Gaat het?” Lisa antwoordt met tranen in haar ogen: ”Ja het gaat wel maar ik heb weer per ongeluk in m’n broek gepoept.” Moeder hoorde dit en zegt: ”Heb je in je broek gepoept!?” Destiny onderbreekt haar en zegt: ”Ja mevrouw van Berchum Lisa is een beetje ziek en ze heeft last van diarree.” Moeder vraagt bezorgd: ”Ziek… het is toch niet ernstig?” Lisa antwoordt: ”Nee hoor mama we zijn net bij de huisarts geweest en zij zei dat ik waarschijnlijk buikgriep heb het kan ongeveer een week aanhouden maar het kan net zo goed morgen over zijn dus het is even afwachten…” Moeder antwoordt opgelucht: ”Gelukkig maar. He ik zie dat het alweer drie uur is ik ga de meiden uit bed halen loop jij gelijk mee Lisa? Dan kan ik je luier verschonen.” Destiny vraagt: ”Mag ik ook mee?” Moeder lacht en zegt: ”Heb jij ook een schone luier nodig grote meid?” Een beetje beschamend knikt Destiny. ”Kom dan ook maar mee Destiny.” en ze lopen de trap op naar de babykamer.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
even een klein hoofdstukje erbij hopelijk bevalt het.
Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 26. Kelly
Moeder opent de deur van de babykamer en Kelly en Sanne worden wakker en zien dat Lisa door moeder op de commode wordt geholpen. Ondertussen loopt Destiny naar het bed en ze zegt: ”Hey meiden het is weer tijd om uit bed te komen.” Kelly is een beetje verlegen en ze kruipt onder de dekens tegen Sanne aan. Sanne lacht een beetje en haalt haar speen uit haar mond. ”Hey Destiny wat een leuke verassing dat jij en Lisa hier zijn.” Destiny antwoordt: ”Ja we hadden je moeder belooft dat we nog langs zouden komen om over de vakantie te praten en precies toen tante Tess weg ging kwamen wij aan. Maare wie is die lieve kleine meid met wie je in bed ligt?” Sanne trekt het deken weg en ze zegt: ”Dit is Kelly. Kelly wil je hoi zeggen tegen Destiny?” Een beetje zachtjes en verlegen zegt ze: ”Hoi” maar kruipt al weer snel onder het deken. Sanne lacht en zegt: ”Sorry ze is een beetje verlegen en phoe volgens mij heeft ze ook in haar luier gepoept.” Moeder die Lisa ondertussen wast hoort dit en zegt: ”Weet je dat zeker want je grote zus heeft er ook een bende van gemaakt.” Sanne vraagt zachtjes: ”Heeft Lisa in haar broek gepoept!?” Destiny antwoordt: ”Ja Lisa heeft last van buikgriep en heeft al een paar keer eerder deze week in haar broek gepoept. Ik vind het echt zielig voor Lisa want ze voelt zich zo verschrikkelijk als ze per ongeluk heeft gepoept.” Sanne zegt: ”Je geeft haar toch geen straf omdat ze meer dan 2 keer in haar luier heeft gepoept deze week?” Destiny antwoordt: ”Nee ik wilde het wel doen toen ze deze week voor de derde keer op rij in haar luier had gepoept maar Lisa zat zo hard te huilen toen ze dacht dat ze straf zou krijgen dat ik dacht dat ze wel een beetje ziek zou zijn. We zijn toe net bij de dokter geweest en die zei dat Lisa inderdaad een beetje ziek was maar dit is waarschijnlijk over een week weer over. Dan ben ik gelukkig ook weer van die vieze poepluiers af.” Ondertussen plakt moeder Lisa’s schone luier dicht en ze zegt: ”Kom je Destiny en Destiny loopt naar de commode en gaat hierop liggen.

Lisa loopt naar het bed toe en Sanne en Kelly komen uit bed en Lisa zegt: ”Zal ik hier vanmiddag blijven dan kunnen we gezellig met z’n allen spelen.” Sanne zegt: ”Dat lijkt me echt super gezellig en jij Kelly?” Kelly is niet zo verlegen tegenover Lisa en ze zegt: ”Dat lijkt mij ook heel leuk.” Lisa trekt haar kleren uit tot ze alleen nog maar haar romper aanheeft en ze gaat op de grond zitten en begint te spelen met de Lego. Ook Sanne gaat erbij zitten maar Kelly kleurt liever dus die pakt een kleurboek en kleurpotloden. Als moeder Destiny heeft verschoont zegt ze: ”Zullen we de meisjes even alleen laten om te spelen?” Destiny zegt: ”Ja dat is goed mevrouw van Berchum.” En moeder en Destiny lopen de kamer uit.

Lisa kijkt naar Kelly die zit te kleuren en ze vraagt aan Sanne: ”Weet jij eigenlijk het verhaal waarom Kelly graag klein wil zijn?” Sanne haalt haar schouders op en zegt: ”Ik heb geen idee eigenlijk.” Lisa staat op en loopt naar Kelly toe. ”Hoi Kelly.” Kelly antwoordt: ”Oh hey Lisa.” Lisa vraagt: ”Hey Kelly ik wil je wat vragen waarom wil jij eigenlijk een klein meisje zijn?” Kelly antwoordt: ”Ik weet het eigenlijk niet echt ik voel me gewoon zo veilig en totaal rustig als ik klein kan zijn. Ik weet eigenlijk ook niet hoe het begon maar het begon ongeveer een jaar geleden. Ik kreeg weer last van bedplassen en na veel dingen proberen medicijnen enzo heb ik samen met mama besloten dat het beter zou zijn als ik weer luiers zou gaan gebruiken. Dit begon met DryNites maar deze lekte vaak door. En toen hebben we de overstap gemaakt naar Pampers maar deze kon ik zelf niet goed omdoen en daarom moest mama mij daar bij helpen. En toen ze mij hielp met het omdoen van de luiers vond ik het zo fijn dat ik zoveel aandacht kreeg want dat was ik eigenlijk niet gewend omdat mama het altijd druk heeft met werk. Omdat ik graag deze aandacht kreeg heb ik mezelf geleerd om luiers om te doen zodat ik ze stiekem zelf kon dragen om mezelf deze fijne aandacht te kunnen geven. Maar eigenlijk vond ik alles wel leuk ook de luiers zelf vond ik fijn en als ik dan op de TV een reclame zag dat Pampers weer veranderd waren kon ik bijna niet wachten totdat mama na de boodschappen weer thuis kwam met de vernieuwde versie. Ik kon zelf het behoorlijk geheim houden dat ik stiekem luiers droeg maar mama vond toch dat de luiers behoorlijk snel opgingen en ze heeft me toen een keer betrapt toen ik mezelf een luier omdeed. Ik wist echt niet wat ik moest toen zeggen en toen heb ik alles opgebiecht en mijn moeder wist even niet wat ze ermee aan moest. Ze ging zelf op internet zoeken of dit vreemd was en kwam toen te weten dat dit vaker voorkwam. Toen mijn moeder dit wist is ze in gesprek gegaan met mij en hebben we besloten dat ik gewoon luiers mag dragen ook overdag maar dan ook gewoon naar school. Ik was hier eerst een beetje bang voor maar gelukkig deden mijn klasnoten niet stom toen ze zagen dat ik een luier droeg. En toen wilde ik eigenlijk nog liever klein zijn als ik thuis kwam. Dit begon klein met alleen een knuffel spelen maar al snel kocht ik een speentje en moeder zag dat ik het fijn vond om een baby te zijn. Ze wist toen even niet wat ze met me aan moest. Een week later was Sanne jarig en mijn moeder kwam op haar verjaardag en toen raakte ze in gesprek met jou moeder over mijn situatie. Toen heeft zij mijn moeder de babykamer van jou en Sanne laten zien. Toen ze weer thuis kwam zijn we weer in gesprek gegaan en niet veel later had ik ook een babykamer. Ik heb zelfs een kinderstoel, buggy en een kinderzitje in de auto. En mama behandeld mij ook als baby als ik dat zelf ook wil. Tja en dat is een beetje hoe het in elkaar zit.”

Lisa hoort dit verhaal en zegt: ”Oke wat leuk joh. Ik had nooit verwacht dat ik een nichtje zou hebben met dezelfde gevoelens als ik en Sanne hebben.” Sanne hoorde ook het verhaal en zegt: ”Ik ben zelfs een beetje jaloers op jou Kelly want ik en Lisa hebben geen buggy en kinderstoel en dat soort dingen. Kelly antwoordt: ”Ja ik ben wel blij met alles wat ik thuis heb maar niet alle is even leuk want mijn moeder beslist ook waar en wanneer ik verschoont word. Ik ben al een keertje verschoont op een bankje midden in het bos en er liepen die dag best veel mensen daar dat vond ik echt niet leuk. Maar gelukkig zie ik die mensen waarschijnlijk toch nooit meer.” De meiden spelen door en om vijf uur komen moeder en Destiny weer terug de babykamer in en moeder zegt: ”Meiden ik kom even jullie luiers controleren.” Ze loopt naar Kelly toe en voelt aan haar luier die redelijk vol zit. ”Zo Kelly jij kan wel een schone Pamper gebruiken ga maar alvast op de commode liggen. Dan controleer ik Sanne nog even en dan kom ik je gelijk verschonen.” van een afstandje ziet moeder de blauwe vochtindicator op de luier van Sanne en ze zegt. ”Kom jij ook maar hier Sanne.” Ondertussen ligt Kelly op de commode en moeder komt op haar aflopen. Ze maakt de luier los en tijdens het wassen vraagt ze: ”Je moeder gaf me twee soorten Pampers mee welke moet je nu om?” Kelly antwoordt: ”Nu de Active Fit die in de paarse verpakking.” Moeder doet haar deze luier om en helpt haar daarna van de commode af. Nu is Sanne aan de beurt en Kelly kijkt toe hoe haar grote nicht verschoont wordt. Ook vraagt moeder aan Sanne: ”Wat voor een luier wil jij om?” Sanne antwoordt: ”Ik wil ook een Pamper om.” En moeder pakt een ABU Super Dry Kids van het plankje boven de commode en doet Sanne deze om. Kelly kijkt toe en zegt: ”Dat is grappig zeg Tante Linda dat die luier ook maar twee plakkers heeft hij lijkt het net op mijn Pamper. Als Sanne haar luier om heeft controleert Destiny Lisa nog maar zij kan haar luier nog wel even omhouden. Moeder zegt: ”Komen jullie gezellig mee naar de tuin? Dan kunnen we nog lekker in de zon zitten en wat drinken.” Dit klinkt wel leuk en de meiden rennen de trap af en de tuin in.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik heb de laatste tijd weer even wat tijd om te schrijven dus post zoveel mogelijk als het kan dus bij deze het 27e hoofdstuk.

Laat weten wat je ervan vind.

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 27. Eerste vrijdag na de vakantie.
Het nieuwe schooljaar is weer begonnen en de eerste week is alweer bijna voorbij. Om het nieuwe schooljaar leuk te beginnen heeft de schoolleiding besloten om op kamp te gaan met een paar klassen waaronder ook de klas van Lisa. ”Oké klas ik heb een leuke mededeling.” begint Lisa. ”Ook al is het schooljaar nog maar net begonnen leek het ons wel leuk om met z’n allen op kamp te gaan. Dit is een soort kennismaking-kamp omdat wat klassen werden samengevoegd en zo kunnen jullie elkaar beter leren kennen. Ik heb voor iedereen hier een brief die moet worden doorgelezen door jullie ouders en er staat ook in wat je allemaal mee moet nemen.” De bel gaat en Lisa zegt: ”Oké kinderen iedereen een fijn weekend en de brief zie ik na het weekend graag weer terug.” Als iedereen de klas uit is gelopen ruimt Lisa haar bureau op en ze zet haar computer uit en verlaat niet veel later de klas. Ze loopt naar het toilet want ze moet nu toch wel een schone luier omdoen ze pakt een schone Tena Slip en billendoekjes uit haar tas en ontdoet haarzelf van haar natte luier. ze rolt deze op en begint haarzelf schoon te maken met de doekjes en niet veel later staat ze buiten het toilet met een schone luier om. Ze loopt daarna naar de kantine voor de wekelijkse vrijdagmiddag-bespreking.

Lisa komt de kantine binnen en alle collega’s zijn met elkaar in gesprek. De directeur van school spreekt Lisa aan: ”Lisa vanaf volgende week krijg je een stagiaire bij jou in de klas.” Lisa vraagt verrast: ”Oké dat is goed weet u al wie het is?” De directeur antwoordt: ”Jazeker het is Kim Boot die afgelopen halfjaar bij Marian stage heeft gelopen.” Lisa antwoord: ”Oh ik dacht dat ze al klaar zou zijn met haar opleiding.” De directeur antwoordt: ”Normaal wel maar er is iets mis gegaan met de gegevens over haar stage in de bovenbouw en daarom moet ze deze overdoen. Omdat de vorige stage bij Marian zo beviel vroeg ze of ze ook in de bovenbouw nog een keer stage mocht lopen. Haar stage laatst werd door Marian als zeer goed beoordeeld dus ik heb meteen ingestemd dat ze mag komen helpen. Maar dat vind je geen probleem Lisa?” Lisa antwoordt: ”Nee zeker niet lijkt me heel leuk om hulp in de klas te krijgen.” Even later is iedereen bijgepraat en Lisa verlaat de school en gaat onderweg naar huis.

Als Lisa in de auto zit belt ze Destiny op. ”Hallo Destiny-Design met Destiny.” ”Hey Destiny met Lisa ik ben nu onderweg naar huis en ik ga nog even boodschappen doen moet ik nog iets meenemen?” Destiny antwoordt: ”Euhm ja ik kwam er vanochtend achter dat de billendoekjes bijna op zijn dus… ja dat. En ik kreeg ook een mailtje van de shop dat de luiers bezorgd waren op het afhaalpunt.” Lisa vraagt: ”Huh waarom liet je het daar bezorgen? Je kon het toch makkelijk thuis laten bezorgen?” Destiny antwoord: ”Ja dat wilde ik wel maar ik had een paar afspraken met klanten deze week en ik wist nog niet of ik thuis zou zijn als de postbezorger zou komen.” Lisa antwoordt: ”Oké ik begrijp het tot zometeen!” “Doei tot later!” Lisa parkeert de auto en ze stapt uit. Ze loopt de winkel in en gaat opzoek naar de boodschappen. Als ze bijna alles heeft gevonden loopt ze nog even als laatste door het gangpad waar de luiers en doekjes staan. Ze zoekt even naar de doekjes die ze nodig heeft. En ze ziet ineens dat een leerling uit haar klas samen met haar moeder ook boodschappen aan het doen is. Ze hoort de moeder zeggen: ”Bo wil jij even de luiers pakken?” en ze ziet dat Bo een pak Pampers maat 6 in de kar zet bij haar moeder. Lisa heeft ondertussen de maxi billendoekjes gevonden en ligt deze in de kar ze pakt nog een pak wc-papier en dan loopt ze voorbij Bo en haar moeder en groet ze beide en ze loopt door naar de kassa. Als ze heeft afgerekend heeft wil ze weglopen en ziet ze net dat Leonie binnenloopt en ze maakt even een klein praatje met haar. Leonie en Lisa spreken af dat ze nog wat gaan doen dit weekend ze groeten elkaar en Lisa verlaat de winkel. Lisa zet alle boodschappen achter in de auto en loopt daarna door naar de boekhandel want daar is ook het afhaalpunt van de PostNL en niet veel later heeft Lisa het pakket in ontvangst genomen en ze loopt ermee naar de auto. als ze alles heeft ingeladen stapt ze in de auto en rijd door naar huis.

Even later parkeer Lisa de auto voor het huis en ze begint alles uit te laden als ze alles opruimt heeft ze Destiny nog niet gezien Lisa opent de doos van de Club Shop en haalt de pakken luiers eruit en loopt ermee naar de babykamer. Als ze de babykamer binnenkomt zit ze toch een beetje vreemd te kijken ze ziet dat Destiny als een klein meisje is gekleed en ze aan het werk is terwijl ze ook nog op een speentje zuigt. Als Destiny Lisa binnen ziet komen stapt ze op en geeft haar een lief kusje Lisa knuffelt haar terug en geeft haar een speels klapje op haar dikke luierkont. Destiny gaat weer op de grond bij haar laptop liggen en ze gaat door met haar werk. Lisa vind het wel grappig dat Destiny als een klein meisje ook gewoon haar werk kan doen en Lisa ruimt de luiers op in de commode ze kijkt nog even naar Destiny en ze bekijkt even haar luier die goed te zien is onder het korte shirt wat ze aan heeft. Ze ziet dat Destiny een Tena Slip Ultima om heeft en ze ziet de blauwe lijn op de luier. Ze zegt: ”Hey Destiny kom maar even hier dan kan ik je luier verschonen want je bent behoorlijk nat. Destiny loopt naar de commode en Lisa helpt haar erop te klimmen en niet veel later kan Destiny voorzien van een schone luier weer verder met haar werk. Lisa kleed haarzelf ook om maar in plaats van babykleren die ze normaal aantrekt pakt ze nu alleen een onesie zonder babyopdruk en trekt deze aan. Ze laat Destiny even alleen doorwerken en ze gaat alvast wat dingen in het huis opruimen.

Ondertussen heeft Lisa het huis al grotendeels op geruimd ook heeft ze de tafel al gedekt. Maar omdat Destiny nog steeds niet uit de babykamer was gekomen heeft Lisa het eten nog niet afgemaakt en ze gaat even op de bank liggen waar nog steeds haar favoriete knuffelaap ligt die ze die morgen mee had genomen naar beneden. Ze pakt deze en gaat wat tekenfilms kijken op TV en niet veel later is ze in slaap gevallen. Lisa weet niet hoeveel later is maar ze wordt gewekt door Destiny die zegt: ”Lisa wakker worden het is tijd om te eten.” Lisa loopt mee naar de keuken waar ze aan tafel gaat zitten en krijgt gelijk van Destiny een slab om. En Destiny begint haar een potje Olvarit te voeren. Als Lisa dit op heeft pakt Destiny het gewone eten en zet dit op tafel. Lisa zegt: ”Oeh dat ziet er lekker uit wat heb je gemaakt Destiny?” Destiny antwoordt: ”Ik heb lekkere kip Jambalaya gemaakt en iets pittiger gemaakt met wat jalapeño pepers.” Lisa zegt: ”Oh lekker hoor dat is veel lekkerder dan dat vieze potje Olvarit.” En allebei de meiden lachen en genieten van het eten. Tijdens het eten vraagt Destiny: ”En heb je een leuke dag gehad op school?” Lisa antwoordt: ”Ja zoiezo was de hele week al erg leuk maar ik kon ook vandaag de leerlingen blij maken omdat we volgende week met zen allen een paar dagen op kamp gaan.” Destiny zegt: ”Kamp!? Ik wist niet dat je op kamp zou gaan… .” Lisa antwoordt: ”Oh sorry had ik dat nog niet verteld? Maarja ik heb dus vandaag brieven uitgedeeld en als het goed is krijg ik ze maandag terug. En dan moet ik wat ouders bellen hoe we het gaan oplossen met gebruik van medicijnen en bedplassen en dat soort dingen.” Destiny zegt: ”Oh ja dat was bij mij thuis ook een beetje en issue want ik wilde eigenlijk niet mee met schoolkamp omdat ik toen net in bed plaste. Maar toen de eerste keer kamp was geweest heeft niemand wat door gehad en toen in groep 7 en 8 was het echt geweldig. Maar ja in groep 8 droeg ik ze ook overdag dus toen wist iedereen gewoon dat ik luiers nodig had dus ze deden er toen ook niet vreemd over. Dat was wel erg fijn.” Lisa zegt: ”Ja inderdaad en volgens mij plassen er ook nog een paar kinderen in mijn klas in bed. Toen ik boodschappen deed zag ik Bo uit mijn klas samen met haar moeder boodschappen doen en ze had een groot pak Pampers in de kar neergezet en ik weet dat zij enig kind is. Dus de kans is groot dat die voor haar zijn.” Destiny zegt: ”Weet je al hoe je dat gaat oplossen met omdoen van luiers enzo?” Lisa antwoordt: ”Alle leerkrachten hebben een eigen slaapkamer. En als kinderen het niet zelf kunnen of hulp nodig hebben neem ik ze mee naar mijn eigen kamer en dan help ik ze daar.” Destiny vraagt: ”Zal dat niet opvallen?” Lisa zegt: ”Nee ik vraag ze gewoon één voor één binnen en ook de kinderen die medicijnen nodig hebben komen langs dus als de kinderen die luiers dragen gewoon zeggen dat ze medicijnen moesten innemen komt het denk ik wel goed.” Destiny zegt: ”Dat heb je goed bedacht Lisa.” ”Dankjewel” zegt Lisa en ze eten lekker verder. Als ze klaar zijn ruimen ze alles op en gaan ze samen lekker in bad.

Als beide meiden even later uit bad komen gaan ze onder nog even lekker film kijken. Allebei dragen ze een dikke nachtluier en ze hebben niet echt de moeite gedaan om deze te bedekken. Lisa vind het ook altijd wel fijn om met alleen met een luier en shirt rond te lopen want dan voelt ze zich altijd vrij zoals ze het zelf zegt. En Destiny is eigenlijk ook niet anders gewend en trekt daarom ook bijna nooit wat aan over haar luier als ze alleen thuis zijn. Ze liggen lekker samen tegen elkaar aan op de bank en rond 23:00 uur heeft Lisa toch moeite om haar ogen open te houden en Destiny besluit dat het wel tijd is om naar bed te gaan.

Als ze bij het bed zijn aangekomen dekt Destiny eerst Lisa toe en kruipt daarna ook zelf in het bed en ze kijkt nog even op haar telefoon en ziet dat ze een appje heeft gehad van Leonie. Hey Destiny ik sprak Lisa vandaag en ze zei dat ik weer eens langs zou moeten komen maar zij wist niet wanneer dat van jou zou mogen dus vroeg ze of ik jou een appje kon sturen dus bij deze. Destiny ziet dat Leonie nog steeds online is en stuurt terug: Oja dat klinkt inderdaad wel leuk je kan morgen wel langskomen en als je wil mag je van mij ook blijven overnachten tot zondag maar we gaan wel naar de kerk zondagochtend dus misschien kan je dan ook mee als je wilt. Even later antwoordt Leonie: Oké fijn dat je zo snel reageert ik laat morgen dan nog wel even weten hoe laat ik kom. Ik blijf denk ik wel gewoon tot zondag want ik ga ook gewoon naar de kerk op zondag dat is voor mij niet heel vreemd. Ik spreek je morgen wel weer. Welterusten! Destiny stuurt welterusten terug naar Leonie en niet veel later valt ze ook in slaap.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 28.

Enjoy

Please comment!!!

Hoofdstuk 28. Leonie komt op bezoek
Het is vroeg in de ochtend en Destiny wordt wakker omdat Lisa een beetje onrustig ligt te woelen in bed. Ze kruipt wat dichter naar Lisa toe en slaat een arm om haar heen en Lisa ontwaakt onrustig en draait zich snel om naar Destiny. Lisa heeft de tranen in haar ogen zitten en ze begint Destiny te knuffelen. Terwijl ze samen zitten te knuffelen zit Lisa zachtjes te huilen en Destiny probeert haar te troosten. Ze vraagt: ”Wat is er aan de hand Lisa waarom moet je zo huilen?” Lisa zegt snikkend: ”Ik had een hele slechte droom en ik vind het niet leuk om daarover te praten.” Destiny zegt: ”Is goed hoor zullen we dan nog even knuffelen lieve meid?” Lisa knikt en ze knuffelt verder met Destiny. Ondanks dat Lisa al wat gekalmeerd is blijft ze toch huilen en terwijl Destiny haar probeert te troosten vraagt ze zich af waarom ze zo blijft huilen. Ze denkt dat Lisa misschien een vieze luier heeft en besluit om deze te controleren maar deze is nog helemaal droog. Destiny is best verbaasd dat Lisa nog helemaal droog is gebleven want van hun tweeën is Lisa eigenlijk nooit droog gebleven ’s nachts. Destiny zegt: ”Zo hee Lisa want ben jij een grote meid geweest je luier is nog helemaal droog ik ben heel trots op jou.” Lisa zegt: ”Dankjewel Destiny. Destiny zou je alsjeblieft mijn knuffelaap willen halen? Ik denk dat ik dan beter in slaap kom…” Destiny lacht en zegt: ”Weet je zeker dat ik hem moet halen want normaal mag ik niet aan je knuffel zitten toch.” Lisa krijgt weer een kleine glimlach op haar gezicht en ze zegt: ”Voor deze ene keer mag je hem wel vastpakken. Maar niet stiekem mee knuffelen hè?” Destiny stapt lachend uit bed en zegt: ”Ik zou niet durven.” Ze loopt snel naar de babykamer en pakt Lisa’s knuffel uit het bed en loopt snel weer terug. Als ze terug in het bed ligt geeft ze Lisa haar knuffel en ze geeft haar ook nog een kusje en zegt: ”Ga nog maar even lekker slapen lieve meid want morgen wordt een hele leuke dag want Leonie komt op bezoek bij ons.” Als Lisa dit hoort fleurt ze een beetje op en zegt: ”Echt waar? Dat is echt super leuk! Het is echt veel te lang geleden dat ik met iemand anders dan jij of Sanne klein ben geweest.” Destiny zegt: ”Ik dacht dat het ook wel leuk zou zijn als Leonie langs zou komen en ze blijft tot zondag en gaat zondag ochtend ook gewoon mee naar de kerk dus we hoeven niet anders te doen dan normaal.” Lisa huilt ondertussen niet meer en probeert weer in slaap te komen. Maar omdat ze zoveel zin heeft in morgen blijft ze toch woelen in bed. En op een gegeven moment valt Lisa toch in slaap en als Destiny ziet dat Lisa toch weer in slaap is gevallen zet ze het nachtlampje naast het bed uit en zij valt ook niet veel later in slaap.

De volgende ochtend schrikt Destiny wakker als ze haar telefoon af hoort gaan. Ze kijkt op haar telefoon en ze ziet dat het Leonie is. ”Hey Leonie goedemorgen.” Leonie antwoordt: ”Goedemorgen!? Het is bijna middag hoor!” Destiny schrikt zich rot en zegt ligt gepanikeerd: ”Oh Shit hoe laat is het dan!?” Leonie lacht en zegt: ”Rustig maar Destiny ik maak een grapje. Het is pas 9 uur. Ik bel alvast dat ik over een halfuurtje klaar ben met werken kan ik dan gelijk naar jullie toekomen?” Destiny haalt opgelucht adem en zegt: ”Ja hoor misschien dat ik en Lisa nog aan het ontbijten zijn dan maar daar zijn we ook zo mee klaar.” “Oke dan zie ik jullie zometeen laters!” ”Tot zo!” zegt Destiny en ze hangt de telefoon op.

Ondertussen is Lisa ook wakker geworden en ze kruipt tegen Destiny aan. ”Hey goedemorgen lieve meid heb je nog lekker kunnen slapen na de nare droom vannacht?” vraagt Destiny. Lisa antwoordt: ”Ja ik heb heel lekker geslapen Destiny ik kon ook lekker knuffelen met mijn aapje dus ik ben helemaal weer blij!” en Lisa geeft Destiny een lief kusje. Destiny kust haar terug en zegt: ”Leonie belde net en ze zei dat ze hier over een halfuurtje klaar is met werken en daarna komt ze gelijk deze kant op…” Lisa zegt: ”Is ze hier al over een halfuur!?” Destiny antwoordt: ”Ja dat klopt Lisa dus laten we maar snel uit bed gaan en ons aankleden zodat we gelijk aan ons weekend kunnen beginnen als Leonie aankomt. Is dat een goed idee?” Lisa stemt in met het idee en ze springen beide uit bed en ze lopen naar de babykamer. Even later hebben ze allebei een schone luier om en ze gaan naar beneden.

Als ze beneden aankomen ruimt Lisa de dingen van de vorige avond op en Destiny ruimt ondertussen de vaatwasser uit en dekt de tafel. Als ze klaar zijn gaan ze aan tafel zitten en net als Destiny Lisa haar slab omdoet gaat de bel. Destiny loopt naar de deur toe en opent deze. ”Hey Destiny goedemorgen!” zegt Leonie. ”Hé Leonie kom verder ik en Lisa gingen net beginnen aan het ontbijt kom je gezellig bij ons aan tafel zitten?” Leonie antwoordt: ”Tuurlijk het is veel gezelliger als ik nog even bij jullie kan zitten terwijl jullie ontbijten.” Leonie loopt binnen en gaat bij de meiden in de keuken zitten. Destiny gaat tegenover Lisa zitten en opent een potje Olvarit. Terwijl Leonie toekijkt vraagt ze aan Destiny: ”Krijgt Lisa altijd babyvoeding?” Destiny antwoordt: ”Ja elke ochtend en avond krijgt ze een klein potje Olvarit te eten voor het ‘echte eten’ het is niet dat ze alleen babyvoeding krijgt hoor. Oh trouwens Leonie zou jij Lisa’s fles uit de magnetron willen halen en de speen erop draaien?” Leonie loopt naar de magnetron en haalt de fles eruit en draait de speen erop en geeft de fles aan Destiny die Lisa net de laatste hap uit het potje geeft. ”Zo Lisa was dat een lekker hapje kleine meid?” vraagt Destiny. En Lisa antwoordt met kinderlijke blijheid: ”Ja Destiny ik vond het heel lekker!” Nou zullen we nu dan allebei nog een boterhammetje eten dan kunnen we zometeen lekker gaan spelen met Leonie.” Even later hebben beide meiden hun eten op en eindelijk kan hun gezellige weekend beginnen.

Alle meiden lopen naar boven en Destiny vraagt aan Leonie: ”Wil je jezelf omkleden in een van onze kleren? Of heb je zelf een eigen outfit meegenomen?” Leonie zegt: ”Ik heb mijn eigen outfit meegenomen maar ik heb geen ‘echte luiers’ dus als ik er een van jullie mag hebben zou ik dat heel fijn vinden.” Destiny antwoordt: ”Tuurlijk loop je even mee naar de commode? Dan kan je zelf de luiers uitkiezen die je wilt dragen.” Leonie en Destiny lopen richting de commode en Destiny pakt een paar luiers van het plankje boven de commode en laat deze aan Leonie zien. ”Kijk Leonie tegenwoordig hebben ik en Lisa ook een aantal AB-luiers in huis zodat Lisa zich helemaal weer klein kan voelen en ik by the way ook haha. We hebben op dit moment 2 soorten van ABU de Super Dry Kids en de Space luiers. Maar als je liever een Tena luier wil hebben we die natuurlijk ook.” Leonie bekijkt beide luier aandachtig en ze zegt: ”Ik vind die blauwe wel leuk eruit zien blauw is ook mijn favoriete kleur dus die zou ik graag willen proberen.” Destiny zegt: ”Oké ga maar liggen dan doe ik hem jou om.” Leonie kleed zich uit tot ze alleen nog maar haar luierbroekje aan heeft en ze gaat op de commode liggen. Als Leonie ligt voelt Destiny even in het kruis van haar luierbroekje en ontdekt dat deze nat is. ”Zo Leonie het is maar goed dat we je een schone luier omdoen want je broekje is wel erg nat geworden.” Terwijl Destiny Leonie haar ontdoet van haar natte broekje en haar wast praten ze gezellig met elkaar. Destiny vraagt: ”Draag je nu elke dag deze broekjes of heb je ook nog wel eens andere luiers of gewone onderbroekjes aan?” Leonie antwoordt: ”Ik draag eigenlijk alleen deze broekjes of de broekjes van Always maar ik zou graag ook weer de slips weer willen dragen maar helaas wil mijn moeder het echt niet hebben. Daarom ben ik ook zo blij dat ik het weekend hier mag blijven zodat ik weer eens lekkere dikke luiers kan dragen.” Destiny zegt: ”Maar mag je wel de wat zwaardere pants van Tena gebruiken van je moeder? Want die hebben natuurlijk ook gewoon de Super en Maxi variant en die zijn dan toch wat dikker dan degene die je nu draagt.” Leonie antwoordt: ”Ik weet dat die bestaan maar mijn moeder koopt mijn luiers voor mij. Toen ik vroeg of ik Maxi pants mocht dragen keek ze naar de prijs en in plaats van 12 broekjes zitten er maar 10 in en pak en ze kosten 7 euro duurder en mijn moeder wilde dit er liever niet voor betalen.” Maar ik heb ze toch een keer gekregen en ik mag ze dan in het weekend dragen. Maar over het algemeen draag ik alleen de protective underwear broekjes.” Destiny zegt: ”Oké heb je nu nog Maxi pants thuis liggen?” Leonie antwoordt: ”Ik heb er nog 1 maar die wil ik nog even bewaren voor als ik echt weer een lekker dik broekje wil dragen.” Destiny zegt: ”Wij hebben er nog wel een paar liggen en die mag je wel meenemen als je wil. Want ik en Lisa dragen ze eigenlijk toch nooit.” Leonie vraagt verbaasd: ”Echt waar!?” Destiny antwoordt: ”Tuurlijk het zou zonde zijn om ze hier te laten liggen en ze niet te gebruiken.” Ondertussen plakt Destiny de laatste plakstrip van Leonie’s luier dicht en helpt haar van de commode af.

Als Leonie van de commode af is gekomen voelt ze aan haar luier en ze zegt: ”Zo hé deze luier is echt lekker dik en zacht. Dankjewel voor het verschonen Destiny.” en Leonie omhelst Destiny. Destiny zegt: ”Graag gedaan hoor Leonie moet ik je nog helpen bij het aantrekken van je outfit of lukt dit je zelf wel?” Leonie antwoordt: ”Dit lukt mij zelf wel.” Ze pakt haar outfit uit haar tas en ondertussen komt Lisa bij haar kijken. ”Hey Lisa.” zegt Leonie. Lisa kijkt naar de luier die Leonie draagt en ze zegt: ”Die luier staat je wel heel goed Leonie hoe vind je hem zelf zitten?” Leonie antwoordt: ”Hij zit heel lekker wat voor luier heb jij eigenlijk om?” Lisa maakt de drukknoopjes van haar rompertje los en laat aan Leonie zien dat zij ook een ABU Space luier draagt. ”Hey dat is grappig Lisa dan zijn we net zusjes haha.” Lisa vraagt heb je een eigen babyoutfit meegenomen? Leonie zegt: ”Het is niet echt een babyoutfit ik heb een gewoon wit rompertje meegenomen en een kort T-shirt van Owl City.” Lisa zegt blij verbaasd: ”Owl City echt waar?” Leonie zegt: ”Oh je weet wat het is?” Lisa zegt blij: ”Natuurlijk weet ik wat Owl City is het is echt mijn favoriete band!” Leonie zegt: ”We zijn echt net zusjes want Owl City is ook mijn favoriete band.” ”Zullen we tijdens het spelen wat muziek van OC draaien?” vraagt Lisa. ”Ja lijkt me leuk!” zegt Leonie terwijl ze de drukknoopjes van haar rompertje dichtdrukt.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Leuk hoofdstuk.
Was wel lang wachten deze keer.
Maar ben benieuwd wat ze nog meer gaan doen, samen met Leonie.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Sorry dat het lang wachten was ik hoop dat het volgende hoofdstuk het een beetje goedmaakt.

Hier is Hoofdstuk 29.

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 29. Spelen met Leonie
Lisa pakt haar laptop en zet haar ITunes aan ze selecteert een afspeellijst waar ze alle nummers van Owl City in heeft gezet en drukt daarna op afspelen. Terwijl een liedje begint te spelen zegt Lisa tegen Leonie: ”Ik vind het echt super leuk dat je weer eens langskomt het is echt veel te lang geleden dat je hier was.” Leonie zegt: ”Ja het is idd lang geleden dat ik bij jullie was maar de laatste keer was wel heel leuk toen heb ik een beetje mijn little side leren te ontdekken. Ik dacht eigenlijk dat ik alleen DL was maar ik had ook een beetje little gevoelens en na dit geprobeerd te hebben ben ik wel blij dat ik dit heb kunnen proberen. Want nu wil ik eigenlijk niets liever dan klein zijn.” Destiny loopt nog even langs de meiden en vraagt aan Lisa: ”Kan ik jullie hier alleen achter laten? Want dan kan ik nog even een beetje werk afmaken.” Lisa antwoordt: ”Dat is goed hoor Destiny wij vermaken ons wel.” Destiny zegt: ”Oké dan lief spelen jullie beide ik kom zometeen nog wel even langs met wat te eten en drinken. Is dat goed?” Lisa antwoordt: ”Ja dankjewel Destiny werk zé.” En Destiny verlaat de babykamer en gaat naar beneden om even wat werk af te maken.

Lisa en Leonie zitten samen op de babykamer en allebei hebben ze een knuffel gepakt en zitten ze hier fijn mee te spelen en te knuffelen. Leonie vraagt aan Lisa: ”Wat zullen we deze middag gaan doen?” Lisa zegt: ”We kunnen met de Lego spelen dat vind ik zelf heel leuk maar we kunnen ook lekker gaan kleuren of een spelletje spelen op de Wii. Dat is misschien ook wel leuk ik heb al heel lang geen spelletje meer gespeeld ik gebruik m’n Wii eigenlijk alleen nog maar voor Netflix.” Leonie zegt: ”Dat kunnen we natuurlijk ook doen lekker een leuke Disney film kijken of een leuke kinderserie. Ikzelf kijk nog wel eens Pokémon of Phineas en Ferb. Maar zeg jij maar wat we gaan doen.” Lisa zegt: ”Het leek mij wel een leuk idee om Wii sports te gaan spelen of Mario Kart dat is ook wel lachen meestal. Of we kunnen in plaats van muziek luisteren ook zelf muziek maken in Guitar Hero kies maar.” Leonie zegt: ”Uhm je maakt het me wel lastig Lisa maar ik denk dat het wel leuk is om te beginnen met Sports en misschien later nog Guitar Hero.” Lisa zegt: ”Is goed.” Ze pakt twee controllers en geeft er eentje aan Leonie en ze start de Wii op.

De meiden zijn druk aan het spelen als ineens Destiny de kamer binnenkomt met twee flesjes appelsap en een lekkere koek. ”Hebben jullie trek in wat lekkers meiden?” Lisa en Leonie spelen nog even hun potje tennis af en dan nemen ze een kleine pauze om uit te rusten. Als beide meiden genieten van hun flesje zegt Destiny: ”Zo meiden jullie zijn lekker sportief bezig. Hebben jullie het een beetje naar jullie zin?” Lisa antwoordt: ”Ik vind het echt super gezellig met Leonie!” ”En jij Leonie heb jij het ook naar je zin?” vraagt Destiny. Leonie antwoordt: ”Ja ik vind het ook super leuk het is zo lang geleden dat ik weer eens lekker klein kon zijn. Ik ben echt zo blij dat het weer eens kan.” Destiny zegt: ”Dat kan ik best wel begrijpen dat je dat wel eens mist. Lisa heeft het geluk dat ze elke dag een klein meisje kan zijn maar als je thuis woont heb je jammer genoeg niet altijd deze luxe.” Leonie zegt: ”Ik heb het thuis ook wel eens geprobeerd maar ik kom niet veel verder dan met een luier om kinderseries kijken. Ik heb ook geen speelgoed meer op m’n kamer liggen en de knuffels zijn ook jaren geleden opgeborgen. Ik heb nog wel een speentje op m’n kamer verstopt maar durf niet met deze in te gaan slapen want ik wordt nog wel elke ochtend door m’n moeder gewekt. Als ik dan met een speentje wordt ontdekt wordt ze denk ik heel erg boos.” Destiny vraagt: ”Heb je je speen meegenomen?” Leonie zegt: ”Nee ik ben deze jammer genoeg vergeten mee te nemen…” Destiny zegt: ”Nou meiden ik moet zometeen nog een paar boodschappen doen als jullie dan meegaan kunnen we gelijk een nieuwe speen voor je kopen Leonie als je dat leuk vind.” Leonie vraagt blij: ”Echt waar meen je dat!? Dat lijkt me echt SUPER!” Ondertussen zit Lisa een beetje ongemakkelijk op de vloer en ze gaat steeds weer anders zitten en dit valt Destiny op. Ze zegt: ”Lisa kom eens even hier.” Lisa staat op en loopt naar Destiny toe. Destiny kijkt naar Lisa’s luier die duidelijk al nat is maar Destiny denkt dat er meer aan de hand is. Ze trekt het beenelastiek een beetje weg en ze ziet wat ze al verwacht had Lisa ha in haar luier gepoept. ”Hè verdorie Lisa je hebt in je broek gepoept! Nou kom maar mee naar de commode dan kan ik je verschonen.”

Lisa loopt naar de commode en gaat hier op liggen ondertussen komt Leonie er ook bij staan. Terwijl Destiny Lisa’s luier opent vraagt ze: ”Wil je mij helpen met het verschonen van Lisa’s luier Leonie?” Leonie ziet de vieze inhoud van Lisa’s luier en ze zegt: ”Nee dankjewel. Ik wil wel helpen als ze alleen een plasluier heeft maar een poepluier vind ik heel vies.” Destiny zegt tegen Lisa: ”Hoor je dat Lisa? Leonie zegt dat ze poepluiers heel vies vind. En toch doe jij het in je broek in het bijzijn van je vriendinnetje…bah.” Destiny verwijdert Lisa’s vieze luier en wast haar snel daarna voorziet ze haar van een schone luier. Als ze Lisa van de commode af helpt vraagt ze: ”Leonie ik wil even je luier controleren.” en Destiny voelt aan de luier en bevestigt dat deze nat is. Ze zegt: ”Je bent een beetje nat Leonie maar je kan je luier nog wel even omhouden ga maar weer lief spelen met Lisa.”

Destiny heeft ondertussen de kamer weer verlaten en Leonie vraagt aan Lisa: ”Vind jij het niet vies om in je luier te poepen?” Lisa zegt: ”Ja het is misschien wel een beetje vies maar het helpt mij wel een beetje om mij nog meer baby te voelen omdat die ook soms nog in hun luiers poepen. Ik doe het ook niet vaak heel af en toe poep ik in mijn luier. Gewoon als ik me weer eens extra klein wil voelen.” Leonie zegt: ”Ik heb echt nog nooit in mijn luier gepoept het lijkt mij echt heel vies.” Lisa vraagt: ”Wil je het ook niet een keer proberen? Ik deed het normaal ook nooit maar toen ik een keer met Sanne aan het spelen was haalde ze mij over om in mijn luier te poepen. Ik dacht eerst dat ik het vies zou vinden maar eigenlijk voelde het best wel een beetje fijn.” Leonie antwoordt: ”Om eerlijk te zijn ben ik wel een beetje benieuwd hoe het voelt om een poepluier om te hebben maare…uhm…” Lisa hoort de aarzeling in Leonie’s stem en ze zegt: ”Je bent een beetje bang voor de reactie van Destiny als ze ontdekt dat jij in je luier hebt gepoept. Of niet?” Leonie antwoordt: ”Ja eigenlijk wel een beetje.” Lisa lacht en zegt: ”Je hoeft daar helemaal niet bang voor te zijn hoor Destiny zou het helemaal niet erg vinden als jij ook een keer in je luier hebt gepoept hoor. Ze zou misschien spelen dat ze een beetje boos is maar dat is niet echt zo.” Leonie zegt: ”Ik zal er over nadenken maar ik weet nog niet zeker of ik ook in mijn luier ga poepen.” En ze spelen samen lekker verder.

Het is ondertussen bijna 13:00 uur en Destiny komt de kamer inlopen met 2 flesjes warme melk. Ze ziet dat Lisa en Leonie samen zitten te kleuren en ze vraagt: ”Meiden willen jullie even een kleine pauze houden want het is tijd voor een middagdutje.” Lisa pakt haar favoriet knuffelaap en rent naar het bed toe. Destiny vraagt aan Leonie: ”Als je liever niet wil slapen hoeft het niet hoor.” Leonie antwoordt: ”Nee hoor ik heb best wel zin in een dutje. Slapen is een van mijn grootste hobby’s haha.” Destiny lacht mee en zegt: ”Ga dan ook maar even liggen. Als beide meiden in het bed liggen pakt Destiny het Jip en Janneke boek en leest een verhaaltje voor terwijl Lisa en Leonie hun warme melk opdrinken. Leonie vond de melk niet heel lekker maar omdat ze een beetje bang was voor de reactie die ze zou krijgen als ze haar melk niet op zou drinken dronk ze het toch maar op. Als Destiny klaar is met het voorlezen zet ze het nachtlampje en de babyfoon naast het bed aan en ze geeft beide meisjes een kusje. ”Welterusten lieverds.” En ze verlaat niet veel later de kamer. Lisa slaapt al snel maar het lukt Leonie niet echt zo goed om in slaap te komen. Ze denkt een beetje na over wat ze vandaag allemaal al heeft meegemaakt en speelt nog steeds een beetje met het gevoel hoe het zou voelen om een poepluier te hebben. Ze besluit dat ze het toch wel eens een keer wilt proberen en zachtjes begint ze te persen. Ze voelt een zachte lading zich een weg zoeken achterin haar luier. Ze weet niet echt waarom dat ze eigenlijk had gepoept want nu het gebeurd was vond ze het helemaal niet fijn voelen. Ze ging op haar buik liggen zodat de poep zich niet verder zou uitsmeren over haar billen Leonie voelde zich heel vies en ze wilde zo snel mogelijk een schone luier om. Maar ze durfde ook niet uit bed te gaan om een schone luier te vragen. Leonie wist niet wat ze moest doen en ze begon zachtjes te huilen. Even later komt Destiny de kamer in en vraagt: ”Wat is er aan de hand Leonie waarom moet je huilen lieve meid?” en ze ruikt de vieze geur en snapt al wat er aan de hand is ze zegt: ”Kom maar even mee naar de commode Leonie dan doe ik je een schone luier om.”

Lisa is ondertussen ook wakker geworden en ze ziet dat Leonie op de commode ligt met een vieze luier om. Terwijl Destiny haar luier afdoet huilt Leonie nog steeds en Lisa voelt zich best schuldig dat ze Leonie heeft overgehaald om in haar luier te poepen en ze loopt naar de commode toe en ze zegt: ”Destiny laat mij haar maar verschonen.” Destiny vraagt waarom dat Lisa haar wil verschonen en Lisa antwoordt: ”Ik heb haar overgehaald om in haar luier te poepen en nu ik zie dat ze het helemaal niet fijn vind zitten voel ik me erg schuldig.” Destiny begrijpt het en ze zegt: ”Oké ik snap het. Maar ik wil wel dat je zometeen je excuses aan Leonie aanbied want ik vind het niet fijn als je iemand overhaalt om iets te doen dat ze niet willen. Leonie hoort dit en zegt: ”Het was niet het idee van Lisa Destiny ik wilde het zelf ook een keer meemaken maar dit was één keer maar NOOIT meer. Ik vind een poepluier echt verschrikkelijk.” Snel ontdoet Lisa haar van de vieze luier en was haar heel erg grondig daarna. Terwijl ze gewassen wordt door Lisa zegt ze: ”Hé dit vind ik dan weer heel fijn aanvoelen als ik zo gewassen wordt.” Destiny die er nog steeds bij staat zegt: ”Volgens mij is dat ook de reden dat Lisa nog steeds in haar luier poept. Steeds als ik haar was zegt ze dat ze het zo fijn vind als ze helemaal weer schoon gemaakt wordt.” Ondertussen is Leonie helemaal schoon en Lisa vraagt: ”Welke luier moet ze om Destiny?” Destiny zegt: ”Doe maar een Tena Slip want die krijg jij zometeen ook om kleine meid. Lisa vouwt de luier open en schuift deze onder Leonie’s billen ze smeert haar luierzone in met zinkzalf en strooit ook nog wat talkpoeder overheen. Snel plakt ze de luier dicht en tevreden kijkt ze neer op het resultaat en ze zegt: ”Sorry dat ik je heb overgehaald om in je luier te poepen het spijt me echt Leonie.” Leonie zegt: ”Het is al goed bedankt dat je me hebt verschoont en ze geeft Lisa een dikke knuffel. Destiny zegt: ”Gaan jullie nog even terug naar bed meiden? Want over een klein uurtje gaan we samen gezellig boodschappen doen. De meiden lopen terug naar bed en als ze liggen knuffelen Lisa en Leonie nog even met elkaar. Niet veel later slaapt Lisa en ook lukt het Leonie om in slaap te komen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoodstuk 30!

Enjoy

Please comment!!!

Hoofdstuk 30. Op stap met bekenden
Het is 13:30 en Destiny loopt de kamer in en doet de gordijnen open. ”Wakker worden meiden we gaan boodschappen doen!” Terwijl Lisa en Leonie rustig wakker worden gaat Destiny op de commode liggen en ze doet haarzelf een schone luier om. Ze klimt van de commode af en helpt daarna Lisa op de commode en doet haar ook een schone luier om. Ze helpt beide meiden met het omkleden en als iedereen is aangekleed gaan ze naar beneden. Als ze beneden zijn aangekomen gaan ze even aan tafel zitten en maken ze met elkaar een boodschappenlijstje. ”Willen jullie vandaag iets speciaal eten meiden?” Lisa antwoordt: ”Ik wil frietjes eten vandaag!” Destiny antwoordt: ”Dat mag. Vind jij dat ook lekker Leonie?” Leonie zegt: ”Ja dat lijkt me erg lekker.” ”Oké dan nemen we dat mee.” zegt Destiny en niet veel later verlaten ze het huis.

Ze hebben ongeveer 10 minuten in de auto gezeten en dan komen ze aan bij de supermarkt. Ze rijden het parkeerterrein op en Lisa ziet een auto staan die haar bekend voorkomt. ”Hé kijk Destiny onze oude auto.” Destiny ziet hem staan en zegt: ”Misschien moet je appen of Sanne nog lang in de winkel is dan kunnen we anders samen gezellig door de winkel lopen.” ”Goed idee.” zegt Lisa en ze stuurt Sanne een berichtje. Niet veel later appt Sanne terug: Hoe weet je dat ik in de supermarkt ben!? Ah whatever. Nee ik ben net aangekomen ik wacht wel ff bij de ingang.
Even later stappen alle meiden uit en ze ontmoeten Sanne bij de ingang. ”Hoi Sanne” Sanne groet terug: ”Hey Liz en Destiny. Oh hey Leonie wat doe jij hier?” Leonie antwoordt: ”Ik logeer tot morgen bij je zus.” Sanne antwoordt: ”Oh leuk heb je het een beetje naar je zin?” Leonie zegt een beetje aarzelend: ”Ehm… ja eigenlijk wel ik vind het super lekker om weer even klein te kunnen zijn.” Sanne zegt: ”Je moest wel even over het antwoordt nadenken heb je het echt naar je zin of niet echt?” Leonie zegt: ”Oh nee ik heb het echt naar m’n zin maar ik had een ongelukje en daar voel ik me niet zo fijn over. Maar gelukkig was dat snel verholpen dus ik probeer er niet meer aan te denken…” ”Oh ik snap het.” zegt Sanne. En ze lopen samen verder de winkel door. Als alle meiden bijna alles hebben zegt Destiny: ”Oké Leonie nu moeten alleen voor jou nog wat kopen.” Sanne hoorde dit en vraagt: ”Wat moet er apart voor jou gekocht worden Leonie?” Leonie antwoordt: ”Ik ben mijn eigen speen vergeten en Destiny en Lisa willen mij er eentje geven zodat ik me echt klein kan voelen. Ik heb verteld dat ik graag eens zou willen slapen met een speen omdat dat thuis nooit kan. Toen vroegen ze of ik mijn speentje had meegenomen maar helaas was ik deze vergeten.” Sanne zegt: ”Oh dat is echt super lief van ze!” Ondertussen staan ze bij de speentjes te kijken en Lisa zegt: ”Vind je deze leuk?” Leonie pakt het speentje aan en ziet de tekst I LOVE PAPA erop staan. Ze zegt: ”Ik vind hem wel leuk maar ik denk dat ik er liever zo eentje wil.” en ze pakt een speentje van Woezel en Pip. Destiny vraagt: ”Weet je zeker dat je deze wil?” en Leonie beantwoord met: ”Ja alsjeblieft ik vind deze echt heel leuk.” Lisa zegt: ”Zullen we deze er dan ook gelijk bij doen” en ze laat een speenkoord zien met aan het einde een knuffeltje van Pip. Leonie ziet het speenkoord en ze vraagt: ”Is er ook een speenkoord met die andere aan het eind.” Lisa zegt: ”Wil je liever een speenkoord met Woezel?” Leonie lacht en zegt: ”Je ben echt een klein meisje hè je weet gewoon wie wie is haha. Maar inderdaad ik wil liever een speenkoord van Woezel.” Lisa pakt het speenkoord en ligt deze ook in de boodschappenkar. In het schap tegenover de speentjes staan de luiers en Lisa ziet dat Sanne 3 pakken DryNites in de kar zet en ze vraagt: ”Draag jij nog DryNites Sanne?” Sanne antwoordt: ”Ik draag deze graag als ik ga sporten want ik kan me beter bewegen in deze dan in zo’n dikke Tena Slip.” Leonie zegt: ”Kan je dan niet beter Tena Protective Underwear gebruiken in plaats van DryNites want die zien er toch wat volwassener uit.” Sanne lacht en zegt: ”Dat is eigenlijk de reden waarom ik juist DryNites gebruik haha!” alle meiden lachen en ze lopen naar de kassa. Het is niet druk en snel is alles afgerekend de meiden groeten elkaar als ze de winkel verlaten. Sanne had beloofd dat ze nog even zouden appen vanavond of ze nog langs kon komen dit weekend. Als Sanne alles heeft ingeladen rijd ze toeterend langs de meiden en ze verlaat snel het parkeerterrein. Niet veel later hebben Lisa ,Destiny en Leonie ook alles ingeladen en verlaten hun ook het parkeerterrein.

Terwijl ze in de auto zitten vraagt Leonie: ”Mag ik nu m’n speetje al gebruiken.” Lisa zegt: ”Je moet nog even wachten want voor gebruik is het beter om de speen uit te koken dat doen we gelijk als we thuis zijn oké?” Leonie stemt hiermee in en ze zegt: ”Ik kan echt niet wachten. En harstikke bedankt meiden dat ik gewoon een speen en koord van jullie heb gekregen.” Destiny zegt: ”Dat zit helemaal goed hoor Leonie we willen gewoon dat jij het naar je zin hebt bij ons.” Terwijl ze verder rijden richting huis zegt Lisa: ”Het is wel erg lekker weer zullen we even een tussenstop maken in het park dan kunnen we nog even lekker genieten van het weer. Vind je dat ook een goed idee Leonie?” Leonie zegt: ”Ja hoor dat is wel lekker.” En niet veel later parkeert Destiny de auto op de parkeerplaats van het park.

De meiden stappen uit en lopen richting het grote grasveld van het park. Destiny zegt: ”Weet je nog de laatste keer dat we in het park waren? Tijdens de Pokémon Go rage?” Lisa antwoordt: ”Jazeker toen kwamen we voor het eerst Nikki tegen.” Leonie hoort dit en vraagt: ”Nikki… welke Nikki wie is dat?” Lisa zegt: ”Nikki is de vriendin van Destiny’s kleine broertje Steven ze zitten in dezelfde klas en we zijn een keer samen met hun naar de film gegaan. Dat was een hele leuke avond.” Ineens hoort ze een bekende stem achter haar en die zegt: ”Dat was inderdaad een hele leuke avond.” Lisa draait zich om en ziet dat Steven en Nikki achter haar staan. Ze omhelst hen beide en zegt: ”Wat leuk om jullie hier weer tegen te komen.” Nikki zegt: ”Ja dit is het favoriete plekje van mij en Steven en wij spelen hier ook nog steeds met veel plezier Pokémon Go.” Destiny lacht en zegt: ”Let je nu wel beter op Steven want de laatste keer liep je zo tegen Sanne op haha” Steven lacht mee en geeft zijn zus een dikke knuffel. Lisa zegt: ”Oh by the way Leonie dit zijn Steven en Nikki. Steven en Nikki, Leonie” Leonie zegt: ”Leuk om je te ontmoeten Steven. Maar Nikki jou ken ik natuurlijk al. Verbaasd zegt Lisa: ”Echt waar?” Nikki antwoordt: ”Jazeker Leonie is mijn buurmeisje en vriendin.” Lisa zegt: ”Wat super leuk ik had geen idee dat jullie elkaar kenden.” Nikki zegt: ”Leonie is zelfs een tijdje oppas van mij geweest.” ”Ja idd dat weet ik nog goed ik was net 16 jaar geworden en je ouders vroegen op mijn verjaardag of ik eens een keertje op jou wilde passen. Mij leek het wel wat want je was altijd zo’n lief meisje.” zegt Leonie. Nikki lacht en moet een beetje blozen. ”Ja dat was inderdaad heel leuk Leonie. Maare het was leuk om jullie te spreken meiden maar wij moeten weer even door laters.” zegt Nikki. Ook Steven groet de meiden en ze lopen snel door in het park. Ook de meiden lopen een stukje door en gaan even op het grasveld zitten om te genieten van de zon.

Als ze lekker op het grasveldje zitten vraagt Destiny zich af hoe goed Leonie Nikki eigenlijk kent en vraagt dit aan Leonie. Leonie zegt: ”Tja tegenwoordig ken ik haar niet zo heel goed meer. Maar toen ze nog klein was moest ik haar nog wel elke nacht een Pamper omdoen omdat ze last had van bedplassen. Dus ja dat was iets wat behoorlijk persoonlijk is maar ja bij een kleine meid is een luier niet heel vreemd. Ik weet eigenlijk niet precies tot welke leeftijd ze in bed heeft geplast maar dat was wel minstens 14 jaar want toen zag haar toevallig een keer een pak DryNites kopen maar ik denk dat ze er intussen wel vanaf is gekomen.” Destiny denkt bij haarzelf: Je zou is moeten weten. Ze besluit er niet verder over door te vragen en ook Leonie vraagt geen dingen meer aan Destiny over Nikki. Als ze een tijdje in het gras hebben gelegen ligt Lisa een beetje onrustig heen en weer te draaien. Destiny valt dit op en ze vraagt: ”Lisa kom een even hier.” Lisa gaat naast Destiny zitten en Destiny maakt Lisa’s broek los en voelt even aan haar luier. Ze voelt dat deze nat is en zegt: ”Oh Lisa kom we moeten even snel naar het openbare toilet dan kan ik je luier verschonen.” Leonie hoort dit en vraagt: ”Heb je wel een schone luier bij je dan?” Destiny antwoordt: ”Ja ik heb altijd 2 luiers in mijn handtas zitten mocht Lisa of ik een nood verschoning nodig hebben.” Destiny maakt Lisa broek weer vast en ze zegt: ”Kom mee we gaan verschonen.” De meiden lopen snel naar het openbare toilet en ze gaan snel de baby verschoonruimte in
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 31 veel leesplezier

Enjoy

Please comment!!!

Hoofdstuk 31. Zaterdagavond
Al snel staan de meiden al buiten de verschoonruimte en Destiny zegt: ”Oké meiden het is bijna half vijf dus laten we maar alvast naar huis gaan.” De meiden lopen naar de auto en niet veel later zitten ze met z’n allen gezellig in de auto. Leonie zit samen met Lisa achterin en ze vraagt zachtjes: ”Lisa wordt je wel eens vaker op zo’n plek verschoont?” Lisa zegt zachtjes terug: ”Ik wordt verschoont als het nodig is. Toe net was ik wel heel nat dus ik moest echt een schone luier hebben. Het maakt Destiny niet echt veel uit maar ze zal me nooit verschonen voor het oog van andere mensen. Meestal als we weg zijn en ik moet verschoont worden zoeken we een rustig plekje op en wordt ik daar verschoont. Ik zal daar zometeen wel wat meer over vertellen als we thuis zijn oké?” Leonie zegt:” Oké.” En niet veel later parkeert Destiny de auto en ze gaan binnen in huis.

Als ze alle boodschappen hebben in geladen pakt Destiny de speen van Leonie uit en ligt deze in een pan en vult deze met water en laat hem dan ongeveer 3 minuten koken. Leonie gaat speels ongeduldig bij de pan staan en Destiny zegt: ”Nog heel even geduld kleine meid. Zullen we alvast je speenkoord uitpakken en op je shirt vastmaken?” ”Ja, ja, ja!” roept Leonie blij en Destiny pakt het speenkoord uit en klemt de klem ervan vast op het T-shirt van Leonie. Destiny zegt: ”Wat ziet dat er mooi uit hè Leonie? Laat maar aan Lisa zien hoe mooi die is.” en Leonie rent naar de woonkamer waar Lisa TV zit te kijken en zegt. ”Kijk Lisa hoe mooi.” Lisa zegt: ”Hij is inderdaad heel mooi Leonie, jij geluksvogel!” en ze knipoogt naar Leonie. Leonie begint een beetje te giechelen en niet veel later roept Destiny. ”Leonie kom hier je speen is klaar.” Leonie is dolblij en rent naar de keuken en snel maakt Destiny de speen vast aan het speenkoord en stopt de speen bij Leonie in haar mond. Als Leonie de speen in haar mond voelt vind ze het zo’n fijn gevoel ze voelt zich helemaal veilig en klein en in alle opwinding laat ze een plas in haar luier lopen waardoor het kleine gevoel nog extra gestimuleerd wordt. Lisa en Destiny zien dat Leonie helemaal geniet van haar speen en Destiny loopt met Leonie aan de hand mee naar de bank en zet haar naast Lisa neer en geeft haar ook een knuffel in handen die de meiden eerder die middag mee hadden genomen uit bed.

Ondertussen is Destiny weer aan het werk gegaan en Lisa en Leonie kijken samen een leuke kinderserie op de televisie. Lisa heeft ook haar speentje gevonden en geniet ook met volle teugen van het klein zijn. Als er een reclame op TV komt besluiten Lisa en Leonie om met hun knuffels te spelen. Destiny kijkt van een afstandje toe hoe lief haar vriendinnen aan het spelen zijn. Het is bijna etenstijd en Destiny heeft de tafel gedekt en loopt naar de TV waar de meiden ondertussen in slaap zijn gevallen. Ze wekt eerst rustig Lisa. ”Lisa lieve meid wakker worden we gaan eten.” Lisa opent rustig haar ogen en zegt: ”Hey Destiny. Ik heb het heet mag ik wat kleren uit trekken?” Destiny zegt: ”Zullen we jou en Leonie anders voor het eten even verschonen dan kunnen jullie zelf beslissen hoe jullie aangekleed worden oké?” Lisa vind het goed en ze gaat alvast naar de babykamer Destiny zegt: ”Ik kom er ook zo aan samen met Leonie.” Even later komt Destiny samen met Leonie de babykamer binnen lopen en ze helpt haar de commode op. Ze maakt haar broek los en daarna haar rompertje. Terwijl ze Leonie verschoont zegt ze: ”Zo Leonie kleine meid laten we jou een lekkere schone luier omdoen. Lisa vond de kleren die ze aanhad een beetje te heet voor vandaag en daarom wordt zij zometeen anders aangekleed wil jij ook anders aangekleed worden Leonie?” Leonie antwoordt: ”Oh ja dat lijkt me wel fijn inderdaad want het is behoorlijk heet. Zou ik allen een luier en shirt aan mogen Destiny?” Destiny zegt: ”Tuurlijk dat is goed maar dan doe ik je eerst even een schone luier om en daarna kleed ik je wel om. Wat voor een luier wil je om?” Leonie zegt: ”Jij mag voor mij beslissen Destiny.” Destiny pakt ABU Super Dry Kids en vouwt deze open. Leonie heeft deze luier nog niet eerder gezien en ze vraagt: ”Wat voor luier is dat?” Destiny zegt: ”Dit is een ABU Super Dry Kids luier maar voor het gemak noemen ik en Lisa deze luiers Pampers omdat deze hetzelfde design hebben als ouderwetse Pampers. Ze hebben ook maar twee plakkers net als echt babyluiers.” Destiny schuift de luier onder Leonie’s billen en zalft en poedert haar in en sluit daarna de luier. Ze helpt Leonie van de commode en kleed haar daarna uit. Leonie staat nu in alleen haar luier naast de commode en Destiny zegt: ”Wacht even hier Leonie in mijn slaapkamer ligt nog wel een leuk kort shirtje wat je hier op kan dragen want als je zo rondloopt wil ik je luier goed in het zicht hebben.” Even later komt ze terug en trekt Leonie een lief roze shirt aan van Hello Kitty. Ze klikt Leonie’s speen weer vast op het shirt en daarna helpt ze Lisa met het verschonen van haar luier. tijdens het verschonen vraagt Destiny: ”Wil jij net zo als Leonie aangekleed worden Lisa?” Lisa antwoordt: ”Ja graag maar mag ik in plaats van een Pampers een Space luier om?” Destiny zegt: ”Dat is goed.” Ze pakt een ABU Space luier en doet Lisa deze snel om ook Lisa is snel aangekleed en als beide meiden verschoont zijn zegt Destiny komen jullie mee naar beneden want we gaan lekker frietjes eten. Blij roepen beide meisjes: ”Frietjes!” En ze rennen de trap af en gaan gelijk aan tafel zitten.

Even later zitten Lisa en Leonie aan tafel met een slab om te genieten van hun frietjes. Als ze bijna klaar zijn met eten gaat de deurbel en Destiny opent de deur. ”Hey Destiny ik was in de buurt dus ik denk ik kom even langs.” Destiny antwoordt: ”Wat leuk Sanne dat je gezellig op bezoek komt.” Sanne antwoordt: ”Ja ik kom graag hier. Zeker als je een klein meisje op bezoek hebt.” Destiny laat Sanne binnen en ze lopen gelijk door naar de keuken waar Lisa en Leonie nog steeds aan tafel zitten.” Sanne loopt binnen en ziet de meiden aan tafel zitten: ”Hey meiden zitten jullie lekker te genieten van jullie frietjes?” Beide meiden antwoorden dat ze het erg lekker vonden en Destiny gaat ook weer aan tafel zitten en zegt: ”we zijn bijna klaar met eten hoor. Ik moet alleen de meiden nog hun toetje voeren maar wil jij me daarmee helpen dan kunnen we allebei iemand voeren. Sanne zegt: ”Tuurlijk ik help je graag Destiny pakt 2 fruithapjes en geeft een potje met een lepel aan Sanne en zegt: ”Voer jij Lisa? Dan voer ik Leonie.” Niet veel later zijn de potjes op en kunnen de meiden van tafel.

Als iedereen van tafel is en de tafel is afgeruimd blijven ze nog even zitten in de woonkamer en Lisa vraagt aan Sanne: ”Ik dacht dat je zou bellen of je langs zou komen.” Sanne antwoordt: ”Dat wilde ik ook wel maar ik denk ik kan ook gewoon als verassing langskomen toch?” en ze knipoogt naar Lisa. Destiny vraagt: ”Blijf je vannacht slapen of ga je vanavond weer naar huis?” Sanne antwoordt als ik mag blijven slapen blijf ik hier maar als je dat liever niet wilt dan ga ik vanavond weer weg.” Destiny vraagt aan Lisa: ”Wat vind jij?” Lisa zegt: ”Van mij mag ze blijven als ze zich ook zo kleed als wij aangekleed zijn.” Destiny vraagt: ”Vind je dat goed Sanne?” Sanne gaat hiermee akkoord en Lisa zegt: ”Volg mij maar mee naar boven Sanne dan kleed ik je om in de babykamer.

”Oké Sanne ga maar op de commode liggen dan doe ik je een schone luier om.” Sanne zegt: ”Ik wil nog niet verschoont worden Lisa ik ben nog niet nat!” Lisa zegt: ”Oké is goed blijf dan maar even staan dan trek ik wel alvast je broek uit.” Sanne blijft rustig staan en Lisa trekt eerst Sanne broek uit en ziet dan dat ze ook een rompertje draagt. Ze vraagt: ”Wil je je romper aan houden of wil je net als mij en Leonie met je luier in het zicht lopen?” Sanne zegt lachend: ”Ik heb een super mooie luier om en ik wil dat iedereen die kan zien haha.” Lisa trekt Sanne ook haar shirt en romper uit en ziet dan dat Sanne een hele leuke luier draagt die ze zelf nog nooit heeft gedragen maar wel herkent van verschillende ABDL sites. Lisa kijkt een beetje jaloers naar Sanne luier en Sanne zegt: ”Ik krijg het een beetje koud mag ik een shirt aan?” Lisa schiet uit haar trance en zegt: ”Oh sorry tuurlijk. Maar mag ik vragen hoe je aan die luiers komt Sanne?” Sanne antwoordt: ”Ik heb al een tijdje contact met een meisje die een heel Instagram account heeft met allemaal foto’s van haarzelf in verschillende babyoutfits en verschillende luiers. Ze spreekt ook Nederlands maar ze is verhuisd naar Amerika en ik volgde haar al een tijdje. Ik had eens een comment geplaatst bij een foto en sindsdien hebben we contact via app en mail. Ik vroeg haar wat haar favoriete luiers waren ze zei dat ze de Tena luiers uit Nederland erg miste. Toen bood ik aan om haar er een paar te sturen en als bedankje stuurde ze me een paar Bambino’s terug. We hebben elkaar beloofd om zo nu en dan luiers met elkaar uit te wisselen volgende maand stuur ik haar een vol pak Tena luiers en ik krijg dan een pak Bambino’s en nog een paar ’speciale’ luiers terug zei ze.” Lisa zegt: ”Oh wauw wat leuk joh ik ben best wel jaloers dat jij zo’n leuke vriendin hebt.” Sanne zegt: ”Zou ik anders vragen of ze jullie er een paar wil sturen? Dan kunnen jullie ze ook proberen.” Lisa zegt: ”Nee dat hoeft niet hoor het is jouw vriendin en niet die van ons.” Als Sanne is omgekleed zegt Lisa: ”Ga maar snel naar beneden en laat de luier maar zien aan Destiny en Leonie dan kan je hun ook jaloers maken haha.” Ze geeft haar nog een tik op haar geluierde bips en samen rennen ze de trap af naar beneden.

Als Sanne en Lisa beneden krijgt Sanne inderdaad wat bekijks met haar Bambino luier en Destiny is ook super jaloers. Leonie kent deze luier niet zo goed maar zij vind hem er ook heel leuk uitzien. Destiny zegt: ”Nu je net zo bent aangekleed als Lisa en Leonie betekent dat je mag blijven slapen. Heb je er zin in Sanne?” Sanne lacht en zegt: ”Ja ik heb echt weer zin om klein te zijn met mijn beste vriendinnen.” Lisa zegt: ”Nou meiden het is weer zaterdag en zaterdag avond is voor mij en Destiny altijd film avond dus dat willen we graag doorzetten dus vanavond gaan we ook weer film kijken ik heb 2 nieuwe films die ik nog niet gezien heb dus Sanne en Leonie jullie mogen samen beslissen welke film we gaan kijken ik heb de film huisdiergeheimen en The Lego Movie welke willen jullie zien? Sanne zegt: ”Heb je The Lego Movie nog niet gezien Lisa!? Schaam je ben jij nou een echt Lego Fan?” Lisa zegt: ”Sorry San maar de tijden dat The Lego Movie draaide vond ik echt veel te vroeg voor een leuke bioscoop avond.” Sanne zegt: ”Ik ben een keer samen met mama overdag gegaan ik had echt een hele leuke dag. Die dag was ik echt weer mama’s kleine meisje.” Leonie zegt: ”Zullen we nu maar The Lego Movie kijken dan kan Lisa gelijk zien wat ze heeft gemist en ik wil hem eigenlijk ook wel graag zien.” Destiny zegt: ”Oké blijkbaar zijn we er dan uit en ze pakt The Lego Movie en stopt deze in de DVD-speler en de meiden genieten met volle teugen van de leuke film.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Nou dit blijft een goed ver haal zeg.http://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/duim.gif
Ga zo verder
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 32. Fijn weekend!!!

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 32. Zondag (Sanne krijgt straf)
Vroeg in de ochtend gaat de wekker en Lisa en Destiny stappen uit bed het is zondag en de meiden kleden zich snel uit en gaan naar de babykamer om te verschonen. Als ze binnen lopen klimt Destiny op de commode en verschoont alvast haar eigen nachtluier en ondertussen wekt Lisa Leonie en Sanne. ”Meiden pssst wakker worden. We gaan zometeen naar de kerk.” Sanne en Leonie worden rustig wakker en terwijl hun uit bed komen krijgt Lisa een schone luier om. Destiny is de babykamer weer uitgelopen en Lisa vraagt: ”Meiden kunnen jullie elkaar verschonen dan pak ik even wat schone kleren voor ons.” En ook Lisa loopt de babykamer uit. In de slaapkamer ziet ze dat Destiny als bijna helemaal is aangekleed. Ze ziet nog net een klein beetje een stukje van haar witte romper onder haar jurk uitkomen maar als Destiny haar jurk heeft strakgetrokken valt er helemaal niks meer op. Lisa pakt 3 witte rompers uit de kast en trekt er een aan. Ze trekt ook haar favoriete rok en blouse aan en als ze klaar is loopt ze met de overige 2 rompers terug naar de babykamer. Als ze binnen komt ziet ze dat Sanne op de commode ligt en dat Leonie wat water in de wasbak laat lopen. Ze vraagt: ”Leonie ben jij al verschoont?” Leonie antwoordt met ja en Lisa zegt dan: ”hier trek deze romper maar aan en ga dan maar naar de slaapkamer van mij en Destiny dan krijg je van haar je outfit voor vandaag. Leonie trekt de romper aan en vertrekt daarna uit de kamer ”He nee he Sanne produceer je gelijk weer een poepluier als je hier bent je weet dat Leonie daar helemaal niet van houd toch?” Sanne zegt: ”Maar ik ben een baby daar kan ik toch ook niks aan doen?” Lisa heeft geen zin in een discussie en ze begint Sanne te verschonen. Tijdens het verschonen vraagt Lisa: ”Sanne heb je deze week al eerder ’s ochtends in je luier gepoept?” Sanne vraagt een beetje onzeker: ”Waar-waarom wil je dat weten?” Lisa antwoordt: ”Nou ik weet dat je met mama hebt afgesproken dat je maar 2 keer per week ’s ochtends een poepluier mag hebben en als je niet aan de regels houd verdien je straf.” Sanne bekent en zegt dat ze thuis al 2 keer een poepluier had in de ochtend en Lisa is niet echt blij om dit te horen. Ze zegt streng: ”Verdorie Sanne! Ik vind dit gedrag van je echt niet kunnen. We gaan nu eerst naar de kerk maar we gaan daarna hier nog wel even over praten.” Ondertussen is Sanne gewassen en ze krijgt een schone luier om. Even later is iedereen aangekleed en vertrekken ze naar de kerk.

Ongeveer anderhalf uur later is de dienst afgelopen en de kerk loopt uit. Destiny en Lisa hebben afgesproken dat Lisa vandaag geen baby is maar helpt met het verzorgen van Sanne en Leonie. Lisa vind dit helemaal niet erg want ze vind het ook heel erg leuk om als een oppas of mama te fungeren voor de kleintjes. Als ze thuis zijn worden Leonie en Sanne in de babykamer gezet en daar gaan ze samen lief spelen. Ondertussen staan Lisa en Destiny in de keuken eten klaar te maken voor zometeen en Lisa zegt: ”Sanne had vanochtend weer een poepluier. Thuis heeft ze ook al 2 keer in de ochtend gepoept maar ze heeft met mama afgesproken dat ze maar 2 keer in de ochtend een poepluier mag hebben. Dus ik moet haar straf geven maar ik weet niet goed wat ik haar nu voor straf moet geven.” Destiny zegt: ”Waarom geef je haar niet dezelfde straf die jij krijgt als jij meer dan 2 keer per week in je luier poept?” Lisa zegt: ”Euhm wat is die straf eigenlijk want ik heb nooit die regel overtreden…” Destiny zegt: ”Echt niet!? Ik heb je toch wel eens straf gegeven?” Lisa antwoordt: ”Ja maar nooit omdat ik meer dan 2 keer in m’n broek had gepoept.” Destiny zegt: ”Ja inderdaad nu je het zegt ik kan me niet herinneren dat ik je ooit straf heb gegeven voor teveel poepluiers. Maar ja de straf houd in dat je 10 klappen op je blote billen krijgt en je moet een tijdje in de hoek staan.” Lisa vraagt: ”Hoe lang moet ik haar dan in de hoek zetten?” Destiny antwoordt: ”Ik zou haar leeftijd in minuten doen dus 22 minuten lijkt me meer dan redelijk.” Lisa zucht en zegt: ”Oké dan ga ik Sanne maar straf geven…” En Lisa loopt naar boven en neemt Sanne mee naar haar slaapkamer.

Als Lisa en Sanne in de slaapkamer zijn zegt Lisa: ”Sanne ik zei dat we nog even moesten napraten over die poepluier van vanochtend. En je hebt iets gedaan wat niet mag. Ik vind het jammer dat het moet maar wat je hebt gedaan mag niet en je verdient straf dus alsjeblieft kom hier en ga over mijn knie liggen.” Sanne weet wat dat betekent en ze begint te huilen terwijl ze over Lisa’s knie gaat liggen. Lisa maakt een kant van Sanne luier los en trekt haar luier naar beneden nu Sanne met blote billen over Lisa’s knie ligt zucht Lisa en ze geeft Sanne een paar harde tikken op haar billen. Ze telt hardop hoeveel keer ze geslagen heeft en als ze bij vier is zegt Sanne: ”Au Au! Alsjeblieft Lisa hou op het doet echt heel veel pijn! Sorry ik zal het echt nooit meer doen!” Lisa geeft haar nog een paar harde tikken en ze zegt:” Ik vind het ook niet leuk om dit te doen maar mama en ik vinden het ook niet fijn om jou vieze poepluiers in de ochtend te moeten verschonen.” Ze geeft nog twee harde tikken ”9 en 10!” Sanne staat ondertussen hard te huilen en Lisa doet haar haar luier weer om en zegt: ”Ik zet je nu even in de hoek en je mag er niet uitkomen voordat ik dat zeg oké?” Sanne belooft dat ze er zal blijven staan en Lisa geeft haar een speentje. Ze zegt: ”Zuig maar even op je speentje kleintje dan kom ik je zometeen weer halen.” Ze zet Sanne in de hoek en ze gaat zelf even naar de babykamer om met Leonie te praten.

Leonie hoorde dat Sanne aan het huilen was en ze vraagt waarom ze zo huilt. Lisa legt uit: ”Ik heb Sanne een pak billenkoek gegeven want ze is erg stout geweest.” Leonie schrikt een beetje en zegt: ”Wat bedoel je met stout we zijn toch allebei lief geweest?” Lisa zegt: ”Ja alleen heeft ze een regel overtreden. Ze heeft thuis een afspraak met mijn moeder gemaakt dat ze maar 2 keer een poepluier mag hebben in de ochtend en vanochtend had ze voor de derde keer een vol gepoepte nachtluier.” Leonie zegt: ”Maar ze is nu toch hier en niet bij haar moeder thuis?” Lisa zegt: ”Ik vind het lief dat je het opneemt voor Sanne maar als jij op iemand oppast vraag je toch ook om bedtijd en wat je kindje wel en niet mag toch? En ik wil de regels graag hetzelfde houden. Begrijp me niet verkeerd maar ik vond het niet fijn om Sanne straf te geven maar als ze zich niet aan de regels houd moet ze ook de gevolgen dragen.” Leonie begrijpt het en ze vraagt: ”Hoe lang moet Sanne in de hoek staan?” Lisa zegt: ”Ik en Destiny hebben het systeem dat als ik stout ben en in de hoek wordt gezet dat ik mijn leeftijd in minuten moet blijven staan. Dus bij mij zou het 24 minuten zijn maar bij Sanne 22 minuten omdat zij nog maar 22 jaar is.” Terwijl Lisa en Leonie nog even met elkaar aan het praten zijn ziet ze dat Leonie een natte luier heeft. Ze kijkt op haar horloge en ziet dat Sanne haar 22 minuten erop zitten en ze loopt terug naar haar slaapkamer.

Ze loopt de kamer weer binnen en ze ziet Sanne nog steeds snikkend in de hoek staan ze zegt: ”Sanne je tijd zit er weer op.” Sanne draait zich naar Lisa en ze zegt: ”Sorry dat ik in mijn luier had gepoept Lisa. Ik beloof dat ik het echt niet meer zou doen.” Lisa zegt: ”Sorry dat ik je straf heb gegeven Sanne maar je snapt toch dat ik dit moest doen hè?” Sanne zegt: ”Ja dat snap ik… ma-mag ik een knuffel?” Lisa zegt: ”Ja dat is goed.” En ze geeft haar kleine zusje een dikke knuffel. Ze vraagt: ”Gaat het weer een beetje?” Sanne zegt: ”Ja alleen heb ik wel een natte luier. Lisa zegt: ”Kom maar weer mee dan krijg je een schone luier om. Leonie is ook nat dan verschoon ik haar ook gelijk daarna.” En beide meiden lopen terug naar de babykamer.

In de babykamer heeft Lisa beide meiden behoorlijk snel voorzien van een schone luier en ze zegt: ”Ik kom jullie zometeen halen voor het eten blijven jullie nog even lief hier?” Leonie zegt: ”Is goed tot zometeen.” en Lisa verlaat de kamer en gaat Destiny weer mee helpen in de keuken.

Als ze weer in de keuken komt vraagt Destiny: ”En hoe is het gegaan?” Lisa zegt: ”Ik snap nu waarom mama altijd zei dat het haar meer pijn deed dan mij als ze me straf gaf. Ik vond dit echt niet fijn om te doen.” Destiny zegt: ”Ik weet wat je bedoelt ik vind het ook niet fijn om jou straf te geven maar soms ben je echt heel stout en dan verdien je het wel. Maar heeft ze er wel van geleerd?” Lisa antwoordt: ”Ik denk het wel ze zei dat het haar speet en dat ze het nooit meer zou doen. En daarna gaf ik haar een knuffel want ze moest wel huilen. En ik heb haar en Leonie ook even een schone luier omgedaan want ze waren allebei behoorlijk nat.” Destiny zegt: ”Oké nou gelukkig dat Sanne er wat van geleerd heeft. En bedankt dat je de meiden hebt verschoont dat scheelt mij weer werk.” Ze maakt het eten klaar en ondertussen dekt Lisa de tafel. Als ze klaar zijn vraagt Destiny: ”Haal jij de meiden even van boven want we kunnen gaan eten.” Lisa loopt naar de babykamer en ze gaat naar binnen. Als ze binnenloopt schrikken Sanne en Leonie en Lisa weet ook niet wat ze net heeft gezien. Zat haar kleine zusje nu te zoenen met Leonie?
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier hoofdstuk 33.

Ik ben tijdelijk ff vrij dus ik probeer zo veel mogelijk te schrijven. Laat weten wat je ervan vind.

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 33. Leonie en Sanne (De liefde)
We gaan even een stukje terug in de tijd in de week voordat Leonie en Sanne op vakantie gaan naar Italië.

Sanne ligt lekker te genieten op de commode terwijl haar moeder haar een schone luier omdoet. Ze plakt de laatste plakstrip dicht en hoort ineens de deurbel gaan. ”Zou dat Leonie al zijn kleine meid?” vraagt moeder. Sanne zegt: ”Ik hoop van wel dan kunnen we lekker samen gaan spelen.” En moeder loopt samen met Sanne naar beneden en laat Leonie binnen. Als Leonie binnen stapt zegt moeder: ”Dat is goede timing Leonie ik heb Sanne net een schone Pamper omgedaan. Willen jullie iets drinken?” Leonie antwoord: ”Nee dankuwel mevrouw van Berchum ik heb nog iets gedronken voordat ik van huis vertrok.” Sanne zegt: ”Zullen we dan naar boven gaan om samen te spelen?” Moeder zegt: ”maar Sanne met dit weer ga je toch niet binnen zitten als ik jullie was zou ik naar buiten gaan om te spelen.” Sanne zegt: ”Ja maar Leonie moet nog wel even omkleden voordat we samen kunnen spelen en dan help ik haar daarmee.” Moeder zegt: ”Oke dan zie ik jullie zometeen in de tuin.” En Leonie en Sanne lopen de trap op naar de babykamer.

Als de meiden de babykamer binnen komen zegt Sanne: Kleed je maar vast uit dan pak een schone luier voor je Leonie.” Leonie zegt: ”Ik hoef geen andere schone luier om hoor mijn broekje is nog droog.” Leonie trekt haar kleren uit totdat ze alleen nog maar een luierbroekje en een BH aanheeft. Sanne ziet Leonie zo en ze moet toch bekennen dat Leonie toch wel goed voor haar lichaam zorgt en ze voelt zich wel lichtelijk aangetrokken tot haar. Sanne zegt: ”Ik snap dat je broekje niet nat is maar wil je niet liever een echte luier om met plakstrips?” Leonie zegt: ”Ja misschien is dat wel beter want ik heb niet echt veel zin om elk halfuur een schone luier aan te trekken.” Sanne pakt een Tena Slip Maxi van de commode af en vraagt: ”Wil je deze om?” Leonie antwoordt: ”Ja graag deze luier is een van mijn favorieten.” Leonie gaat op de commode liggen en Sanne ontdoet haar van haar luierbroekje. Ze kijkt naar Leonie’s glad geschoren kruis en ze zegt: ”Je hebt het goed geschoren daaronder Leonie.” Leonie zegt: ”Ja ik denk ik kan hier natuurlijk niet aankomen en me gaan gedragen als een grote meid.” Leonie laat haar de luier omdoen en terwijl ze ligt te genieten van hoe Sanne haar verzorgt voelt ze zich weer helemaal heerlijk klein. Als Sanne de laatste plakstrip dichtplakt zegt ze: ”Zullen we lekker naar de tuin gaan?” Leonie vraagt: ”Moeten we nog wat speelgoed meenemen voor in de tuin?” Sanne antwoordt: ”Ik heb vanochtend ook al in de tuin gespeeld er ligt nog een aardige collectie Lego en een aantal kleurboeken daar.” Leonie zegt: ”Oh nice ik heb best wel zin om te kleuren.” En de meiden stormen de trap af en rennen de tuin in.

Als de meiden lekker in de tuin aan het spelen zijn vraagt Leonie: ”Ga jij nog op vakantie binnenkort?” Sanne zegt: ”Jazeker ik ga met Lisa en Destiny een weekje naar Elba we hebben een lekker groot huisje gehuurd met heel veel privacy. We kunnen daar dan ook gewoon met een luier in het zicht door de tuin lopen zonder dat iemand anders het kan zien. Dat vind ik altijd wel lekker in de zomer want met een alleen een luier om voel ik me altijd wat vrijer dan als met luier en gewone broek. En natuurlijk kan je dan ook je benen laten bruinen.” Leonie zegt: ”Oh tof! Elba is echt heel erg mooi ik ben daar een paar jaar geleden ook geweest. Ben jij er al eerder geweest?” Sanne antwoordt: ”Nee maar Lisa en Destiny waren een keer samen gegaan toen ze 16 jaar oud waren. Ze wilden dit jaar weer terug en ik vroeg of ik met hun mee kon op vakantie en dat leek ze wel gezellig.” Leonie zegt: ”Ik zou ook nog wel een keer graag terug willen. Maar dit jaar blijf ik samen met m’n ouders ergens op een camping in Nederland.” Sanne vraagt: ”Waarom ga je anders niet gezellig met ons mee naar Elba? Ons huisje is toch groot genoeg en ik kan dan samen met jouw optrekken als ik een keer niet met Lisa en Destiny mee wil gaan.” Leonie zegt: ”Echt waar vinden Lisa en Destiny dat geen probleem?” Sanne zegt: ”Nee hoor jij bent toch ook wel eens een paar keer bij hun langs geweest en dat vinden ze toch ook harstikke gezellig?” Leonie zegt: ”Ja dat is ook wel weer zo maar dat is zomaar een dagje ofzo en niet een hele week.” Sanne zegt: ”Vertrouw me maar dit vinden ze echt geen probleem.” Leonie zegt. ”Bedankt Sanne het lijkt me echt super leuk om mee te gaan naar Italië.” En ze geeft Sanne een kus en knuffel. Sanne vind het fijn hoe Leonie haar gekust heeft en ze voelt zich steeds wat meer aangetrokken tot Leonie.

Als de meiden een paar uur gespeeld hebben komt moeder bij de meiden kijken. Ze zegt: ”Hey meiden jullie zijn gezellig aan het spelen maar Leonie ik kan aan jouw luier zien dat je behoorlijk nat ben gaan jullie allebei mee naar boven voor een verschoning?” Sanne zegt: ”Ik wil niet mee naar boven mama ik wil lekker in de tuin blijven. Kunnen we niet gewoon hier verschoont worden?” Moeder zegt: ”Ik kan dat ook doen. Vind jij het ook niet erg om hier verschoont te worden Leonie of wil jij liever toch binnen verschoont worden?” Leonie vraagt: ”Niemand kan ons hier toch niet zien of niet?” Sanne zegt: ”Tuurlijk niet onze eerste buren wonen een paar honderd meter verderop! Ik weet zeker dat niemand het zal zien echt waar niet.” Leonie zegt: ”Oke dan wil ik ook wel hier verschoont worden.” Moeder zegt: ”Oké dan pak ik even schone luiers uit de babykamer en dan kom ik jullie zometeen verschonen.” Moeder loopt het huis binnen en verdwijnt uit zicht.

Sanne kruipt naar Leonie toe en ze zeg dat ze haar er erg leuk uit vind zien als ze als baby is gekleed. Leonie zegt een beetje verbaasd terug: ”Echt waar? Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik met echt als baby kan kleden want ja ik heb niet zulke leuke babykleertjes zoals jij of Lisa. En ik durf het eigenlijk ook niet echt te kopen omdat ik bang ben dat mijn moeder het gaat vinden.” Sanne zegt: ”Zullen we zometeen anders ons omkleden dan mag je een paar baby outfits van mij aan passen.” Leonie zegt: ”Dat lijkt me echt super!” Ondertussen is moeder terug van de babykamer en ze vraagt: ”Komen jullie meiden? Tijd om te verschonen.”

Moeder ligt alvast een handdoek neer op het grasveld en ze zegt: ”Ga jij maar als eerst liggen Leonie.” Leonie gaat een beetje nerveus liggen en als ze ligt zegt moeder: ”Ontspan maar hoor Leonie ik verschoon alleen maar je luier. Of wil je liever door Sanne verschoont worden? Dat mag ook als je dat liever wilt.” Leonie zegt: ”Ja als dat mag… ik vind het een beetje ongemakkelijk als iemands moeder mijn natte luier moet verschonen.” Moeder zegt: ”Tuurlijk dat is geen probleem. Sanne wil jij Leonie haar luier verschonen ze wil liever niet dat ik het doe.” Sanne zegt: ”Dat is goed hoor mama.” En ze begint met het verschonen van Leonie’s luier. Moeder laat beide meiden alleen en ze zegt: ”Zeg het maar als jij klaar bent voor een verschoning Sanne.” Leonie ligt er ondertussen wat ontspannen bij en Sanne maakt de plakstrips van haar luier los en vouwt de luier open. ”Je hebt wel goed je luier gebruikt Leonie er is geen enkel stukje meer droog hier haha.” Grapt Sanne terwijl ze Leonie’s schaamstreek schoonmaakt met babydoekjes. Leonie schaamt zich een beetje dat ze zo nat is geworden maar Sanne stelt haar gerust en ze zegt: ”Het geeft niet hoor dat je zo nat bent Leonie ik vind je leuk zoals je bent.” en ze geeft Leonie een lieve kus op haar mond. Leonie weet eigenlijk niet goed wat ze hiermee moet. Ze laat de rest van de verschoning over haar heen komen maar blijft ondertussen denken aan de kus die ze net heeft gekregen en hoe fijn ze het eigenlijk vond. Sanne plakt de laatste plakstrip van Leonie’s luier vast en ze zegt speel: ”Zoo klaaar!” Leonie gaat overeind zitten en ze bedankt en geeft Sanne dan ook een intense zoen. Sanne vind dit wel heel fijn en heel even blijven ze met elkaar zoenen. Leonie schrikt een beetje van haar eigen actie en ze deinst een beetje terug. Ze zegt ”oh sorry Sanne ik wilde euhm…ik vind je heel leuk maar…” Sanne ontbreekt haar: ”Ik vind jou ook heel leuk Leonie en ik denk dat ik misschien zelfs wel een beetje verliefd op je ben.” Leonie schrikt een beetje maar ook zei zegt: ”Ik denk dat ik ook een beetje verliefd op jou ben.” Sanne zegt blij: ”Nu we het dan toch van elkaar weten zou je verkering met mij willen.” Leonie vind het allemaal wel heel erg snel gaan en ze zegt ook eerlijk dat het haar iets te snel gaat en ze zegt: ”Het is geen nee wat ik wil zeggen maar het gaat me iets te snel maar wil je het morgen nog eens vragen Sanne.” Een beetje teleurgesteld vraagt Sanne: ”Je vind je me toch wel echt leuk?” Leonie zegt: ”Natuurlijk vind ik je echt leuk maar ik heb nog nooit een relatie met een ander meisje gehad en ik wil niet te snel gaan.” Sanne is gerustgesteld en ze zegt: ”Ik vind het heel eerlijk dat je dat zegt en ik respecteer je beslissing. Ik laat jou zelf beslissen als je er klaar voor bent…” Even zijn ze allebei een beetje ongemakkelijk stil en Sanne zegt: ”Euhm oké…ik ga even een schone luier aan mama vragen. Ze staat op en loopt naar haar moeder toe. Leonie ziet Sanne die blij naar haar moeder toe huppelt en ze moet toch zeggen dat Sanne een hele mooie meid is.

Als de meiden de rest van de middag met elkaar spelen blijft Leonie maar worstelen met het gevoel wat ze nog nooit eerder had gehad bij een ander meisje. Ze vond Sanne echt heel leuk maar ze weet niet of het echt verliefd is. De rest van de dag verloopt snel en Leonie is toch wel wat stil de rest van de dag. Als ze ’s avonds op bed worden gelegd is Leonie er toch een beetje uitgekomen. En als moeder de kamer uit is gelopen draait ze zich naar Sanne die naar haar glimlacht en ze zegt: ”Ik zou heel graag verkering met jou willen Sanne.” Sanne is super gelukkig en ze omhelst en kust Leonie en ze zegt: ”Ik hou van je Leonie.” Beide meiden knuffelen met elkaar en ze vallen tevreden in elkaar armen in slaap.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Wat een leuke wending in het verhaal.
Ben benieuwd waar dit heen gaat.;)
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 34. Ik krijg het de komende tijd weer druk omdat ik een nieuwe baan heb maar ik probeer zoveel mogelijk door te schrijven als ik de tijd ervoor heb.

Enjoy

Please comment!!!

Hoofdstuk 34. Dubbel date plannen
Lisa herpakt zich snel en gaat niet in op wat ze net heeft gezien en vraagt: ”Komen jullie mee naar beneden meiden we gaan lekker eten.” De meiden denken dat Lisa het niet echt heeft gezien en ze rennen allebei de trap af en gaan aan tafel zitten. Als beide meiden zitten doet Lisa ze een slab om en Destiny heeft al twee potjes Olvarit op tafel gezet. Destiny zegt: ”Voer jij je kleine zusje Liz? Dan voer ik deze lieve meid.” en ze wijst naar Leonie. Leonie is het niet echt gewend om babyvoeding te eten maar dit potje vind ze toch best wel lekker ze vraagt: ”Dit smaakt lekker wat voor smaak is dit Destiny?” Destiny kijkt op het potje en ze zegt: ”Dit is peer, appel en abrikoos smaak.” Leonie zegt: ”Oh deze ga ik zelf ook een keer voor mij halen hij is echt super lekker.” Sanne geniet niet zo van haar potje en ze zit veel te morsen ze stribbelt een beetje tegen tijdens het eten en ze zegt: ”Ik wil niet meer Lisa ik wil dezelfde smaak als Leonie deze vind ik niet lekker.” Lisa zegt: ”Kom op San ik heb net nog met je gepraat en je had belooft goed te luisteren toch?” Sanne denkt terug aan het pak slaag wat ze net heeft gekregen en besluit om toch verder te eten. Als het potje leeg is zegt Lisa met gespeelde trots ”Goed zo Sanne je hebt je potje helemaal leeg ik ben trots op je.” Ze veegt Sanne’s mond af met de slab en dan kunnen ze met z’n allen aan het gewone eten beginnen. Lisa zegt: ”Ik en Destiny hebben een lekker pizzabrood gemaakt dus ik hoop dat het smaakt.”
Iedereen geniet en het brood is snel op. Als ze klaar met eten zijn worden Leonie en Sanne bij de TV gezet met een flesje melk en ondertussen ruimen Lisa en Destiny de tafel op. Ze gaan daarna naar de babykamer om hun luiers te verschonen.

Als ze binnenkomen gaat Lisa op de commode liggen en Destiny zegt: ”Laat me maar eens zien of je als grote meid je luier beter droog kan houden dan als klein meisje.” Ze maakt Lisa’s rok los en opent haar romper en begint met het verschonen. Terwijl ze haar verschoont zegt Lisa: ”Ik heb net iets gezien en ik weet niet echt wat ik er mee aan moet Destiny.” Destiny’s aandacht gaat even van het verschonen af en ze vraagt: ”Wat heb je dan gezien?” Lisa zegt: ”Ik ging naar boven om de meiden te halen en de deur van de babykamer zat dicht. Op zich is dat niet vreemd maar toen ik binnen kwam zag ik dat Sanne zat te zoenen met Leonie.” Destiny zegt: ”Ik wist niet dat Sanne ook op meiden viel had ze een paar jaar geleden niet een vriendje?” Lisa zegt: ”Ja maar ja het kan natuurlijk dat ze meisjes net zo leuk vind als jongens maar ze heeft me niet verteld dat ze een relatie met Leonie heeft.” Destiny zegt: ”Maar zaten ze niet gewoon als kleine meisjes met elkaar te knuffelen?” Lisa lacht een beetje en zegt: ”Nee ik weet zeker dat het echt zoenen was. Het was niet echt een kusje op de wang. Het was echt met tong en alles erbij.” Destiny vraagt: ”Maar bleven ze gewoon doorgaan terwijl je binnenkwam of heb je het meer in een flits gezien?” Lisa antwoordt: ”Ja toen ik binnenkwam stopten ze wel gelijk maar omdat ik niet echt wist wat ik moest zeggen deed ik alsof ik het niet had gezien.” Destiny zegt: ”Misschien moet je gewoon vragen of ze iets met elkaar hebben? Waarschijnlijk schrikken ze dan wel van die vraag maar ze kunnen het altijd nog ontkennen als ze echt niet willen dat wij het weten.” Lisa zegt: ”Zal ik anders gewoon vragen of ze mee willen op een dubbel date? Dan snappen ze dat ik ze heb gezien en misschien geven ze wel gewoon toe dat ze elkaar leuk vinden.” Destiny zegt: ”Dat is ook wel een leuk idee. En inderdaad het is er niet omheen draaien dat vind ik zo fijn aan jou Liz je bent lekker recht voor z’n raap.” Destiny plakt Lisa’s luier dicht en ze zegt: ”Wil jij mijn luier verschonen?” Lisa antwoordt: ”Tuurlijk en ze begint met Destiny te verschonen. Tijdens de verschoning praten ze nog een beetje door over hoe ze het willen vertellen en als Destiny ook een schone luier omheeft gaan ze weer terug naar beneden.

Als Lisa en Destiny net naar boven zijn gegaan zegt Sanne: ”Leonie denk je dat Lisa het door heeft gehad dat we met elkaar zaten te zoenen?” Leonie zegt: ”Ik weet het niet ze zei er niks van het was natuurlijk ook maar heel kort maar het was niet echt een babyknuffel… Ik heb echt geen idee.” Sanne zegt: ”Misschien moeten we hun maar gewoon vertellen dat we iets met elkaar hebben. Lisa heeft mij ook vertelt over haar relatie met Destiny voordat ze het aan mijn ouders vertelde. Ze kon altijd dingen met mij bespreken die ze liever niet met mijn ouders wilde bespreken. Ik heb een hele goed band met mijn zus dus ik wil haar dit eigenlijk wel vertellen.” Leonie is er nog steeds niet helemaal zeker van en ze vraagt: ”Ik zou het ook graag wel willen vertellen maar misschien nog iets langer wachten?” Sanne zegt: ”Oké ik beloof er pas over de praten als jij het ook wilt. Is dat goed?” Leonie gaat hiermee akkoord. Sanne vraagt nog wel: ”Maar zullen we afspreken dat als ze er zelf over beginnen dat we dan gewoon de waarheid vertellen?” Leonie twijfelt hier nog een beetje over maar zegt: ”Oké dat is goed.”

Lisa en Destiny komen beneden en ze gaan naast Leonie en Sanne op de bank zitten. Sanne en Leonie zuigen nog steeds aan hun flesjes melk. Lisa heeft even oogcontact met Destiny en ze zegt: ”Dus Leonie en Sanne ik en Destiny gaan binnenkort een avondje op date hebben jullie zin om mee te gaan?” Leonie kijkt verbaasd en ze weet even niet wat ze moet zeggen. Eigenlijk wil Sanne de waarheid vertellen maar zij is toch ook wel zeer verbaasd dat Lisa het zo brengt. Lisa lacht en zegt: ”Jullie klinken verbaasd…” Sanne herpakt zichzelf en vraagt: ”Weet jij het?” Lisa zegt: ”Het is moeilijk te ontkennen wat ik zag in de babykamer.” Destiny is nu toch ook wel een beetje benieuwd en ze vraagt: ”Dus hoe lang hebben jullie al iets met elkaar?” Leonie zegt: ”Ik en Sanne zijn onze relatie een week voordat we naar Italië gingen aangegaan. Ik weet niet precies hoe het ging maar ik voelde me gewoon heel erg op mijn gemak bij Sanne en dit werd steeds meer verliefdheid. En toen Sanne zei dat ze mij heel erg leuk vond kon mijn geluk niet op. Ik moet wel zeggen dat ik wel even verward was toen Sanne zei dat ze verkering met mij wilde. Ik heb zelf nog nooit een liefdes relatie met een andere meid gehad maar nu ik deze liefde met Sanne deel wil ik niets liever meer.” Sanne luistert ook mee en als ze de lieve woorden van Leonie hoort omhelst ze haar. En Lisa en Destiny zijn blij als ze zien dat Sanne en Leonie elkaar echt leuk vinden.

Lisa neemt Sanne even apart en ze vraagt: ”Ik heb mama en papa niet gehoord over jullie relatie weten zij het nog niet?” Sanne zegt: ”Ik durf het eigenlijk niet zo goed te vertellen aan hun en ik heb Leonie beloofd het niet te vertellen voordat zij er klaar voor was.” Lisa zegt: ”Maar je hebt het toch net aan ons verteld?” Sanne antwoordt: ”Ja ik en Leonie hadden het idee dat je ons misschien had zien kussen in de babykamer maar wisten het niet zeker omdat je er in eerste instantie niks over zei. Ik en Leonie hebben toen afgesproken er alleen over te praten als jullie er zelf mee kwamen.” Lisa zegt: ”Oké ik snap het. Ik moet wel zeggen dat ik wel heel erg blij ben voor jullie. Maar je gaat het nog wel een keer vertellen tegen papa en mama zeker?” Sanne zegt: ”Ja natuurlijk maar pas als Leonie er ook klaar voor is. Maar ik ben wel blij dat jij en Destiny het nu weten want het is toch fijn als ik niet zo stiekem meer hoeft te doen.” Lisa en Sanne geven elkaar een knuffel en ze lopen weer terug de kamer in waar Destiny ook een gesprek heeft gehad met Leonie.”

Als Sanne weer op de bank naast Leonie gaat zitten zegt Leonie: ”Zullen we onze ouders vertellen dat we een relatie met elkaar hebben?” Sanne is verbaasd en vraagt: ”Wil je het zeker te weten vertellen?” Leonie zegt: ”Ja! Sorry dat ik een beetje terughoudend ben maar ik vind het nu eigenlijk wel fijn dat Lisa en Destiny het weten. En ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om stiekem te doen. Laten we het gewoon zeggen!” Sanne is zo blij dat Leonie het ook wil vertellen en ze vraagt: ”Wanneer gaan we het vertellen?” Leonie zegt: ”Nou gewoon nu.” Sanne zegt verschrikt: ”Nu!?” Leonie zegt: ”Waarom niet ik moet toch bijna naar huis en als je dan eerst langs mij komt of ik langs jou dan kunnen we het gelijk mijn moeder of jou ouders het vertellen.” Lisa zegt: ”Ik kan jullie zometeen wel bij mijn ouders brengen. Maar om even terug te komen op het dubbel date verhaal hebben jullie zin om mee uit eten te gaan met mij en Destiny?” Sanne zegt: ”Oh meende je dat echt? Wat vind jij Leonie?” Leonie zegt: ”Het klinkt wel leuk maar ik denk dat ik mijn eerste date met Sanne liever met z’n tweeën doorbreng maar voor een andere keer is het misschien wel leuk.” Sanne is het hier mee eens en ze vraagt of Lisa haar en Leonie thuis willen brengen. Lisa en Destiny kleden de meiden om en Leonie trekt voor de zekerheid een Tena broekje aan omdat haar ze niet wil dat haar moeder weet dat ze een dikke slip van het weekend heeft omgehad. Lisa en Destiny stappen met z’n vieren in de auto en ze rijden richting het ouderlijk huis van Lisa. Daar stappen de meiden uit en Lisa en Destiny wensen ze succes met het vertellen. Net voordat ze wegrijden zegt Lisa: ”Jullie kunnen het gewoon vertellen hoor aan papa en mama ik denk dat ze ook dolgelukkig zullen zijn. Laat je on nog weten hoe het gaat?” Sanne belooft dat ze dit zullen doen. Ze groeten elkaar en Lisa en Destiny rijden weg.

Als Sanne samen met Leonie naar binnen loopt roept ze: ”Hoi ik ben weer thuis!” uit de woonkamer hoort ze haar moeder: ”Hé schat!” Sanne en Leonie lopen de kamer in en ze zien dat moeder samen met vader in de woonkamer zit. Sanne groet haar moeder en vader en Leonie groet hun ook en ze zegt: ”Euhm… Papa en Mama ik moet jullie iets vertellen. Ik…uh…euhm ik en Leonie we zijn …euhm … verliefd op elkaar en we hebben al een tijdje verkering met elkaar.” Moeder zegt: ”Echt waar? Wat leuk!” Sanne is verbaasd en ook vader zegt: ”Gefeliciteerd meiden! Ik ben super blij voor jullie.” Moeder lacht en beetje en vraagt: ”Waarom vond je het zo moeilijk om ons dit te vertellen Sanne?” Sanne zegt: ”Ik weet het eigenlijk niet maar ik heb nu eigenlijk al bijna een maand verkering met Leonie.” Moeder zegt verbaasd: ”Echt al bijna een maand!? Nou je mocht het ons eerder wel vertellen hoor het lijkt me niet leuk om het zo lang geheim te houden.” Leonie zegt: ”Ik had aan Sanne gevraagd het geheim te houden totdat ik het wilde vertellen en vandaag vond ik wel dat we het konden vertellen.” Moeder zegt: ”Nou ik vind het super leuk voor jullie meiden. Weet jo moeder het ook al Leonie?” Leonie zegt: ”Nee we hadden het idee hier eerst te vertellen en dan naar mijn moeder gaan om het aan haar te vertellen.” Moeder zegt: ”Zal ik jullie brengen? Want ik zie dat je aardig wat bagage bij je het Leonie.” Leonie zegt: ”Ja ik was aan het logeren bij Lisa en Destiny.” Moeder zegt: ”Weten hun al van jullie tweeën af?” Sanne lacht en zegt: ”Waarom denkt u dat we het vandaag aan jullie vertellen? Haha.” Ze lachen met elkaar en moeder zegt: ”Kom maar mee naar de auto meiden dan breng u jullie bij jou thuis Leonie.”
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends D 77
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 6241
Similar threads


















































Bovenaan