Hier is Hoofdstuk 31 veel leesplezier
Enjoy
Please comment!!!
Hoofdstuk 31. Zaterdagavond
Al snel staan de meiden al buiten de verschoonruimte en Destiny zegt: ”Oké meiden het is bijna half vijf dus laten we maar alvast naar huis gaan.” De meiden lopen naar de auto en niet veel later zitten ze met z’n allen gezellig in de auto. Leonie zit samen met Lisa achterin en ze vraagt zachtjes: ”Lisa wordt je wel eens vaker op zo’n plek verschoont?” Lisa zegt zachtjes terug: ”Ik wordt verschoont als het nodig is. Toe net was ik wel heel nat dus ik moest echt een schone luier hebben. Het maakt Destiny niet echt veel uit maar ze zal me nooit verschonen voor het oog van andere mensen. Meestal als we weg zijn en ik moet verschoont worden zoeken we een rustig plekje op en wordt ik daar verschoont. Ik zal daar zometeen wel wat meer over vertellen als we thuis zijn oké?” Leonie zegt:” Oké.” En niet veel later parkeert Destiny de auto en ze gaan binnen in huis.
Als ze alle boodschappen hebben in geladen pakt Destiny de speen van Leonie uit en ligt deze in een pan en vult deze met water en laat hem dan ongeveer 3 minuten koken. Leonie gaat speels ongeduldig bij de pan staan en Destiny zegt: ”Nog heel even geduld kleine meid. Zullen we alvast je speenkoord uitpakken en op je shirt vastmaken?” ”Ja, ja, ja!” roept Leonie blij en Destiny pakt het speenkoord uit en klemt de klem ervan vast op het T-shirt van Leonie. Destiny zegt: ”Wat ziet dat er mooi uit hè Leonie? Laat maar aan Lisa zien hoe mooi die is.” en Leonie rent naar de woonkamer waar Lisa TV zit te kijken en zegt. ”Kijk Lisa hoe mooi.” Lisa zegt: ”Hij is inderdaad heel mooi Leonie, jij geluksvogel!” en ze knipoogt naar Leonie. Leonie begint een beetje te giechelen en niet veel later roept Destiny. ”Leonie kom hier je speen is klaar.” Leonie is dolblij en rent naar de keuken en snel maakt Destiny de speen vast aan het speenkoord en stopt de speen bij Leonie in haar mond. Als Leonie de speen in haar mond voelt vind ze het zo’n fijn gevoel ze voelt zich helemaal veilig en klein en in alle opwinding laat ze een plas in haar luier lopen waardoor het kleine gevoel nog extra gestimuleerd wordt. Lisa en Destiny zien dat Leonie helemaal geniet van haar speen en Destiny loopt met Leonie aan de hand mee naar de bank en zet haar naast Lisa neer en geeft haar ook een knuffel in handen die de meiden eerder die middag mee hadden genomen uit bed.
Ondertussen is Destiny weer aan het werk gegaan en Lisa en Leonie kijken samen een leuke kinderserie op de televisie. Lisa heeft ook haar speentje gevonden en geniet ook met volle teugen van het klein zijn. Als er een reclame op TV komt besluiten Lisa en Leonie om met hun knuffels te spelen. Destiny kijkt van een afstandje toe hoe lief haar vriendinnen aan het spelen zijn. Het is bijna etenstijd en Destiny heeft de tafel gedekt en loopt naar de TV waar de meiden ondertussen in slaap zijn gevallen. Ze wekt eerst rustig Lisa. ”Lisa lieve meid wakker worden we gaan eten.” Lisa opent rustig haar ogen en zegt: ”Hey Destiny. Ik heb het heet mag ik wat kleren uit trekken?” Destiny zegt: ”Zullen we jou en Leonie anders voor het eten even verschonen dan kunnen jullie zelf beslissen hoe jullie aangekleed worden oké?” Lisa vind het goed en ze gaat alvast naar de babykamer Destiny zegt: ”Ik kom er ook zo aan samen met Leonie.” Even later komt Destiny samen met Leonie de babykamer binnen lopen en ze helpt haar de commode op. Ze maakt haar broek los en daarna haar rompertje. Terwijl ze Leonie verschoont zegt ze: ”Zo Leonie kleine meid laten we jou een lekkere schone luier omdoen. Lisa vond de kleren die ze aanhad een beetje te heet voor vandaag en daarom wordt zij zometeen anders aangekleed wil jij ook anders aangekleed worden Leonie?” Leonie antwoordt: ”Oh ja dat lijkt me wel fijn inderdaad want het is behoorlijk heet. Zou ik allen een luier en shirt aan mogen Destiny?” Destiny zegt: ”Tuurlijk dat is goed maar dan doe ik je eerst even een schone luier om en daarna kleed ik je wel om. Wat voor een luier wil je om?” Leonie zegt: ”Jij mag voor mij beslissen Destiny.” Destiny pakt ABU Super Dry Kids en vouwt deze open. Leonie heeft deze luier nog niet eerder gezien en ze vraagt: ”Wat voor luier is dat?” Destiny zegt: ”Dit is een ABU Super Dry Kids luier maar voor het gemak noemen ik en Lisa deze luiers Pampers omdat deze hetzelfde design hebben als ouderwetse Pampers. Ze hebben ook maar twee plakkers net als echt babyluiers.” Destiny schuift de luier onder Leonie’s billen en zalft en poedert haar in en sluit daarna de luier. Ze helpt Leonie van de commode en kleed haar daarna uit. Leonie staat nu in alleen haar luier naast de commode en Destiny zegt: ”Wacht even hier Leonie in mijn slaapkamer ligt nog wel een leuk kort shirtje wat je hier op kan dragen want als je zo rondloopt wil ik je luier goed in het zicht hebben.” Even later komt ze terug en trekt Leonie een lief roze shirt aan van Hello Kitty. Ze klikt Leonie’s speen weer vast op het shirt en daarna helpt ze Lisa met het verschonen van haar luier. tijdens het verschonen vraagt Destiny: ”Wil jij net zo als Leonie aangekleed worden Lisa?” Lisa antwoordt: ”Ja graag maar mag ik in plaats van een Pampers een Space luier om?” Destiny zegt: ”Dat is goed.” Ze pakt een ABU Space luier en doet Lisa deze snel om ook Lisa is snel aangekleed en als beide meiden verschoont zijn zegt Destiny komen jullie mee naar beneden want we gaan lekker frietjes eten. Blij roepen beide meisjes: ”Frietjes!” En ze rennen de trap af en gaan gelijk aan tafel zitten.
Even later zitten Lisa en Leonie aan tafel met een slab om te genieten van hun frietjes. Als ze bijna klaar zijn met eten gaat de deurbel en Destiny opent de deur. ”Hey Destiny ik was in de buurt dus ik denk ik kom even langs.” Destiny antwoordt: ”Wat leuk Sanne dat je gezellig op bezoek komt.” Sanne antwoordt: ”Ja ik kom graag hier. Zeker als je een klein meisje op bezoek hebt.” Destiny laat Sanne binnen en ze lopen gelijk door naar de keuken waar Lisa en Leonie nog steeds aan tafel zitten.” Sanne loopt binnen en ziet de meiden aan tafel zitten: ”Hey meiden zitten jullie lekker te genieten van jullie frietjes?” Beide meiden antwoorden dat ze het erg lekker vonden en Destiny gaat ook weer aan tafel zitten en zegt: ”we zijn bijna klaar met eten hoor. Ik moet alleen de meiden nog hun toetje voeren maar wil jij me daarmee helpen dan kunnen we allebei iemand voeren. Sanne zegt: ”Tuurlijk ik help je graag Destiny pakt 2 fruithapjes en geeft een potje met een lepel aan Sanne en zegt: ”Voer jij Lisa? Dan voer ik Leonie.” Niet veel later zijn de potjes op en kunnen de meiden van tafel.
Als iedereen van tafel is en de tafel is afgeruimd blijven ze nog even zitten in de woonkamer en Lisa vraagt aan Sanne: ”Ik dacht dat je zou bellen of je langs zou komen.” Sanne antwoordt: ”Dat wilde ik ook wel maar ik denk ik kan ook gewoon als verassing langskomen toch?” en ze knipoogt naar Lisa. Destiny vraagt: ”Blijf je vannacht slapen of ga je vanavond weer naar huis?” Sanne antwoordt als ik mag blijven slapen blijf ik hier maar als je dat liever niet wilt dan ga ik vanavond weer weg.” Destiny vraagt aan Lisa: ”Wat vind jij?” Lisa zegt: ”Van mij mag ze blijven als ze zich ook zo kleed als wij aangekleed zijn.” Destiny vraagt: ”Vind je dat goed Sanne?” Sanne gaat hiermee akkoord en Lisa zegt: ”Volg mij maar mee naar boven Sanne dan kleed ik je om in de babykamer.
”Oké Sanne ga maar op de commode liggen dan doe ik je een schone luier om.” Sanne zegt: ”Ik wil nog niet verschoont worden Lisa ik ben nog niet nat!” Lisa zegt: ”Oké is goed blijf dan maar even staan dan trek ik wel alvast je broek uit.” Sanne blijft rustig staan en Lisa trekt eerst Sanne broek uit en ziet dan dat ze ook een rompertje draagt. Ze vraagt: ”Wil je je romper aan houden of wil je net als mij en Leonie met je luier in het zicht lopen?” Sanne zegt lachend: ”Ik heb een super mooie luier om en ik wil dat iedereen die kan zien haha.” Lisa trekt Sanne ook haar shirt en romper uit en ziet dan dat Sanne een hele leuke luier draagt die ze zelf nog nooit heeft gedragen maar wel herkent van verschillende ABDL sites. Lisa kijkt een beetje jaloers naar Sanne luier en Sanne zegt: ”Ik krijg het een beetje koud mag ik een shirt aan?” Lisa schiet uit haar trance en zegt: ”Oh sorry tuurlijk. Maar mag ik vragen hoe je aan die luiers komt Sanne?” Sanne antwoordt: ”Ik heb al een tijdje contact met een meisje die een heel Instagram account heeft met allemaal foto’s van haarzelf in verschillende babyoutfits en verschillende luiers. Ze spreekt ook Nederlands maar ze is verhuisd naar Amerika en ik volgde haar al een tijdje. Ik had eens een comment geplaatst bij een foto en sindsdien hebben we contact via app en mail. Ik vroeg haar wat haar favoriete luiers waren ze zei dat ze de Tena luiers uit Nederland erg miste. Toen bood ik aan om haar er een paar te sturen en als bedankje stuurde ze me een paar Bambino’s terug. We hebben elkaar beloofd om zo nu en dan luiers met elkaar uit te wisselen volgende maand stuur ik haar een vol pak Tena luiers en ik krijg dan een pak Bambino’s en nog een paar ’speciale’ luiers terug zei ze.” Lisa zegt: ”Oh wauw wat leuk joh ik ben best wel jaloers dat jij zo’n leuke vriendin hebt.” Sanne zegt: ”Zou ik anders vragen of ze jullie er een paar wil sturen? Dan kunnen jullie ze ook proberen.” Lisa zegt: ”Nee dat hoeft niet hoor het is jouw vriendin en niet die van ons.” Als Sanne is omgekleed zegt Lisa: ”Ga maar snel naar beneden en laat de luier maar zien aan Destiny en Leonie dan kan je hun ook jaloers maken haha.” Ze geeft haar nog een tik op haar geluierde bips en samen rennen ze de trap af naar beneden.
Als Sanne en Lisa beneden krijgt Sanne inderdaad wat bekijks met haar Bambino luier en Destiny is ook super jaloers. Leonie kent deze luier niet zo goed maar zij vind hem er ook heel leuk uitzien. Destiny zegt: ”Nu je net zo bent aangekleed als Lisa en Leonie betekent dat je mag blijven slapen. Heb je er zin in Sanne?” Sanne lacht en zegt: ”Ja ik heb echt weer zin om klein te zijn met mijn beste vriendinnen.” Lisa zegt: ”Nou meiden het is weer zaterdag en zaterdag avond is voor mij en Destiny altijd film avond dus dat willen we graag doorzetten dus vanavond gaan we ook weer film kijken ik heb 2 nieuwe films die ik nog niet gezien heb dus Sanne en Leonie jullie mogen samen beslissen welke film we gaan kijken ik heb de film huisdiergeheimen en The Lego Movie welke willen jullie zien? Sanne zegt: ”Heb je The Lego Movie nog niet gezien Lisa!? Schaam je ben jij nou een echt Lego Fan?” Lisa zegt: ”Sorry San maar de tijden dat The Lego Movie draaide vond ik echt veel te vroeg voor een leuke bioscoop avond.” Sanne zegt: ”Ik ben een keer samen met mama overdag gegaan ik had echt een hele leuke dag. Die dag was ik echt weer mama’s kleine meisje.” Leonie zegt: ”Zullen we nu maar The Lego Movie kijken dan kan Lisa gelijk zien wat ze heeft gemist en ik wil hem eigenlijk ook wel graag zien.” Destiny zegt: ”Oké blijkbaar zijn we er dan uit en ze pakt The Lego Movie en stopt deze in de DVD-speler en de meiden genieten met volle teugen van de leuke film.