Hier is Hoofdstuk 51 veel lees plezier!
Enjoy!
Please comment!!!
Hoofdstuk 51. Naar de Lego-winkel
Om 6 uur wordt Destiny onrustig wakker ze voelt de hele tijd iets bij haar gezicht kriebelen. Ze opent haar ogen en ziet dat Lisa al wakker is en met Tijgertje zit te spelen. Destiny zegt: ”Hey kleine meid was je al wakker?” Lisa geeft Destiny een kus en zegt: ”Ik hoorde Tijgertje een beetje miauwen voor de slaapkamerdeur dus ik liet haar binnen. En ik heb geen zin meer om te slapen. Dus ik besloot even lekker met Tijgertje te spelen. En ik ben ook super opgewonden om vandaag naar de Lego winkel te gaan.” Destiny zegt: ”Ik ben daar nog nooit geweest ik ben benieuwd wat ze daar allemaal hebben.” Lisa zegt: ”Ze hebben echt super veel leuke dingen maar dat zie je wel als we er zijn.” Destiny zegt: ”Ja inderdaad. Maar ga je nog even slapen kleine meid want het is nog wel erg vroeg.” Lisa zegt: ”Maar Destiny ik wil niet meer slapen ik wil lekker met Tijgertje spelen ik ben niet meer moe.” Destiny zegt: ”Maar je kan niet naar de babykamer of naar beneden omdat de rest nog slaapt dus misschien is het beter als je nog probeert te slapen.” Lisa zegt: ”Ik kan toch ook gewoon hier blijven met Tijgertje?” Destiny zegt: ”Ik werd wakker van Tijgertje in bed Liz. Zou je misschien met Tijgertje naast het bed kunnen gaan zitten?” Lisa zegt: ”Maar de vloer is koud Destiny…”
Destiny zegt: ”Er ligt hier nog een speelkleed in de kast leg die maar neer dat is ook lekker zacht voor Tijgertje. Als jij dan nog even stil kan spelen dan slaap ik nog even is dat goed?” Lisa gaat hiermee akkoord. Ze pakt haar speen en speelt nog even met Tijgertje. Na ongeveer anderhalf uur gaat de wekker en Destiny ontwaakt. Ze loopt samen met Lisa naar de babykamer om te verschonen.
Als ze binnenkomen zien ze dat Vanessa, Sanne en Arianne nog slapen en ze zeggen: ”Meiden tijd om op te staan!” Onrustig draaien Sanne en Arianne zich nog eens om maar Vanessa stapt wel rustig uit bed. Lisa ligt ondertussen op de commode en wordt gewassen door Destiny. Vanessa gaat bij Destiny staan en ziet hoe Lisa gewassen wordt door haar lieve vriendin. Ze ziet dat Lisa aan het genieten is en ze vraagt aan Destiny: ”Heeft ze net als haar kleine zusje de nare gewoonte dat ze vaak in haar luier poept?” Destiny zegt: ”Nee hoor Lisa heeft bijna nooit een poepluier maar heel af en toe.” Lisa zegt: ”Ikke ben een groot meisje!” Destiny geeft haar en knuffel en zegt: ”Ja je bent een mijn grote kleine meid Lisa.” Lisa moet lachen en snel doet Destiny haar een schone luier om. Destiny helpt Lisa van de commode af en zegt: ”Wil jij alvast naar beneden om Steven en Nikki wakker te maken?” Lisa zegt: ”Oké dat is goed.” En Lisa loopt de babykamer uit. Destiny ziet de blauwe lijn op de luier van Vanessa en ze zegt: ”Ga jij nu maar op.de commode liggen Vanessa dan doe ik jou ook gelijk een schone luier om.” Vanessa zegt ligt geschrokken: ”Nee Destiny ik hoef geen luier om overdag. Ik heb alleen 's nachts een luier nodig.” Destiny zegt: ”Oh sorry Vanessa ik ben het gewent om iemand die nat is gelijk een schone luier om te doen.” Vanessa zegt: ”Maar jij bent ook nat dus zal ik jou alvast een schone luier om doen?” Destiny zegt: ”Alsjeblieft.” en ze gaat op de commode liggen. Vanessa opent Destiny's luier en begint met het wassen van haar schaamstreek. Ze tilt Destiny op bij haar enkels en verwijdert de natte nachtluier en veegt gelijk haar billen schoon. Als Vanessa op het plankje boven de commode kijkt ziet ze geen schone luiers liggen. Ze vraagt: ”Heb je nog schone luiers Destiny?” Destiny zegt: ”Kijk maar even onderin de commode daar liggen nog wel een paar pakken. Vanessa opent de commode en is onder de indruk van de hoeveelheid luiers die erin liggen ze ziet DryNites, verschillende soorten Tena luiers en ook een verzameling AB-luiers. Ze opent een pak Maxi Slips en ligt een stapeltje boven op het plankje. Als ze het pak terug wilt leggen ziet ze een pak luierbroekjes liggen. Vanessa vraagt: ”Wie gebruikt die Tena Pants?” Destiny zegt een beetje beschaamd: ”Die zijn van mij… Ik gebruik die voor mijn ze-zindelijkheidstraining.” Vanessa zegt: ”Weet je wat ik ga je helpen met je training. De komende dagen doe ik jou deze broekjes aan en ik ga je helpen met het trainen van je blaas.” Destiny vraagt: ”Echt waar?” Vanessa zegt: ”Echt waar. Destiny ik wil je graag helpen met je training. Ik help ook wel eens echte kinderen waar ik oppas met hun zindelijkheid dus ik denk dat ik jou ook wel kan helpen.” Destiny krijgt een luierbroekje om en ze bedankt Vanessa voor haar hulp.
Ondertussen is Lisa beneden in de woonkamer gekomen en is een beetje verbaasd als ze ziet dat Nikki al wakker is. Nikki zit rechtop in bed met een knuffel in haar armen en ze geniet van een speentje terwijl ze TV kijkt. Lisa zegt: ”Goedemorgen Nikki was je al wakker kleine meid?” Nikki zegt: ”Ja ik werd wakker en kon toen niet meer slapen. Wil je samen met mij Dora kijken Liz?” Lisa zegt: ”Oh dat klinkt wel leuk maar ik moet de vaatwasser uitruimen en de tafel dekken.” Nikki zegt: ”Nee hoor ik heb dat vanochtend al gedaan.” Lisa is verbaasd en zegt: ”Wauw super bedankt Nikki! Dat scheelt mij een hoop tijd dan kan ik toch samen met jou meekijken naar Dora.” Lisa gaat bij Nikki op het bed zitten en ze kijken samen naar Dora. Terwijl ze TV kijken vraagt Lisa: ”Ben je droog gebleven vannacht Nikki?” Nikki zegt: ”Nee helaas niet ik heb best veel geplast maar gelukkig heeft mijn luier alles opgevangen.” Als de aflevering van Dora is afgelopen zegt Lisa ga jij alvast naar boven om te verschonen dan wek ik ondertussen je lieve vriend.” Nikki gaat uit bed en loopt richting de trap. Lisa kijkt haar na en vind het een grappig gezicht om haar te zien met een dikke geluierde bips. Lisa schuift wat naar Steven toe en schudt hem rustig wakker: ”Pssst Steven wakker worden.” Rustig ontwaakt Steven en hij merkt dat Nikki niet meer naast hem ligt. Hij zegt: ”Waar is Nikki Liz?” Lisa zegt: ”Nikki is al naar boven om een schone luier te halen ga jij ook maar snel want jij kan volgens mij ook wel een verschoning gebruiken.” Snel is Steven ook naar boven verdwenen en ondertussen ruimt Lisa het bed op en zet alvast brood en beleg op de tafel. Ook maakt ze een paar flesjes peutermelk klaar.
Iedereen is ondertussen verschoont en aangekleed en iedereen zit aan tafel te genieten van het ontbijt. Tijdens het eten vraagt Vanessa aan Destiny: ”Ik hoorde dat jij en Lisa vanochtend even naar Gorinchem gingen? Zou ik mee kunnen rijden want ik moet nog even wat dingen thuis doen. Ik ben dan halverwege de middag weer terug vind je dat goed?” Destiny zegt: ”Ja hoor dat is goed maar wie past in de tussentijd dan op de kleintjes?” Nikki hoorde het gesprek en zegt: ”Papa kan wel oppassen!” Steven Schrikt van Nikki’s reactie. Hij kijk haar vragend aan en zegt: ”Je wilde toch dat ik je babybroertje zou zijn Nikki?” Nikki antwoordt: ”Ja maar ik mis mijn papa een beetje… Zou je alsjeblieft oppas willen zijn vandaag?” Steven glimlacht. Hij kijkt naar Nikki en zegt: ”Natuurlijk alles voor mijn kleine prinses.” Destiny zegt: ”Gelukkig heb je al ervaring met het verzorgen van kleine meisjes Steven. Dan hoef ik je niet uit te leggen hoe je een kleine meid moet verzorgen.” Iedereen moet lachen en ze eten snel hun ontbijt op.
De meiden gaan na het ontbijt weer terug naar de babykamer. Terwijl Nikki, Sanne en Arianne aan het spelen zijn pakt Destiny een luiertas in. Ze denkt niet dat ze hem nodig heeft maar voor de zekerheid neemt ze toch een paar schone luiers mee. Als ze alles heeft ingepakt groet ze iedereen. En even later vertrekken Destiny, Lisa en Vanessa richting Gorinchem.
Niet veel later rijden Destiny, Lisa en Vanessa Gorinchem binnen ze stoppen bij het centrum en daar stapt Vanessa uit. Ze zegt: ”Bedankt meiden ik zie jullie vanmiddag weer. Doei!” Vanessa loopt weg en de meiden rijden weer door. Als Destiny en Lisa verder rijden vraagt Destiny: ”Heb je er zin in Lisa?” Lisa zegt: ”Ja ik vind het zo leuk in die winkel ik denk dat het lastig wordt om mij naar buiten te krijgen daar.” Destiny vraagt: ”Weet hoeveel wegplaten je nodig hebt Liz?” Lisa antwoordt: ”Ik denk een stuk of tien sets wel jammer dat er tegenwoordig wordt verpakt als recht stuk en kruising of bocht en T-splitsing want nu moet ik meer sets kopen en al die kruisingen heb ik niet nodig. Maar ik zag nog een klein setje staan en die koop ik ook vandaag. Het is wel van Lego Friends maar via Arianne vind ik die sets ook wel leuk.” Destiny zegt: ”Oké dat klinkt leuk. Maar ik wil het nog even over vanochtend hebben Liz want je had weer een poepluier voor mij geproduceerd.” Lisa zegt: ”Oh sorry Destiny maar ik wilde weer is helemaal klein zijn en ik wilde je niet boos maken,” Destiny zegt: ”Oh nee Lisa… je begrijpt het verkeerd. Ik vond het niet erg. Ik weet dat je je extra klein voelt als je in je luier poept en daarom mag je zolang als de andere meiden bij ons zijn gewoon in je luier poepen zonder dat je er straf voor krijgt. Lisa is blij verrast en zegt: ”Echt waar!?” Destiny zegt: ”Ja ik vind het niet erg maar liever niet meer in je nachtluier poepen. Ik vind het niet erg om poepluiers te verschonen maar in de ochtend vind ik het niet fijn om wakker te worden met een poepgeur onder de dekens.” Lisa belooft dat ze niet meer in haar nachtluiers zal poepen. En al snel zijn de meiden aangekomen in de parkeergarage. Destiny pakt de luiertas achteruit de auto en de meiden lopen de parkeergarage uit en gaan richting de Lego-winkel.
Voordat ze bij de winkel zijn lopen ze door de drukke winkel straat en hier en daar kijken ze in de etalage bij een paar kleding winkels. Lisa had helemaal geen zin om naar kleren te kijken maar toch trekt Destiny haar een kledingwinkel in. Ze zag een paar leuke zomerse kleren die ze wilde passen en ze zag ook een paar leuke kleren voor Lisa. Als Destiny wat leuke kleren heeft gevonden gaat ze samen met Lisa een pashokje in. Lisa wordt uitgekleed door Destiny en als Destiny haar broek heeft uitgetrokken ziet ze dat Lisa’s luier al aardig nat is. Ze zegt: ”Hè verdorie Lisa hoe kan je zo vroeg al zo’n natte luier hebben? Lisa zegt: ”Sorry Destiny maar ik heb gewoon zoveel zin om naar de Lego-winkel te gaan.” Destiny zegt: ”Oké… nou we verschonen zometeen wel even. Pas eerst maar even deze kleren.” Lisa vind de kleren toch wel leuk en ze besluit ze te kopen. Destiny heeft voor haarzelf ook wat kleren uitgezocht en ze kleed zich ook uit in het kleedhokje en Lisa ziet Destiny niet een Tena Slip draagt maar een pant. Lisa vraagt verbaasd: ”Waarom draag je een broekje en niet een normale luier?” Destiny zegt: ”Vanessa zag de broekjes vanochtend in de commode liggen en ze vroeg wie die gebruikte. Ik heb verteld dat ik ze gebruik voor mijn zindelijkheidstraining. Toen ze daarover hoorde zei ze dat ze me graag wilde helpen hiermee en we hebben afgesproken dat ik overdag deze broekjes ga gebruiken.” Lisa zegt: ”Dat is wel fijn dat Vanessa je wilt helpen met je training. Maar draag je alleen overdag deze broekjes of ook ’s nachts?” Destiny antwoordt: ”Vanessa zei dat ik ’s nacht beter de normale luiers kon gebruiken en daar ben ik het wel mee eens want die absorberen een stuk beter en die kunnen ook meer plas aan. ”Destiny vind de kleren die zij heeft gepast ook wel leuk en besluit er een paar van te kopen. Ze rekenen af bij de kassa en verlaten de winkel ze lopen wat verder door de winkelstraat en ze lopen langs de HEMA. ”Zo je wat willen eten Liz?” vraagt Destiny. Lisa antwoordt: ”O ja lekker ik wil wel een halve rookworst.” Ook Destiny besteld een halve rookworst en ze eten deze op. Als ze de worst op hebben zegt Destiny: ”Kom je even mee naar de WC binnen Lisa? Ik moet plassen en dan kan ik ook gelijk jouw luier verschonen.” Lisa heef eigenlijk helemaal geen zin om verschoont te worden maar volgt Destiny toch naar de toiletten.
Destiny vraagt aan de toiletjuffrouw of ze samen met Lisa de gehandicaptentoilet mag gebruiken omdat ze Lisa moet helpen met haar luier. De juffrouw zegt dat dat geen probleem is en ze laat ze binnen. Destiny zegt doe maar alvast je broek uit Lisa dan ga ik even plassen. Destiny doet snel haar broek uit en gaat op de WC zitten. Als ze zit controleert ze haar broekje en ziet dat ze toch al een beetje had geplast maar ze kon het broekje nog wel even aanhouden. Ondertussen heeft Lisa haar broek uitgetrokken en ze is op de handdoek gaan liggen die ook in de luiertas zat. Destiny verschoont snel Lisa en na 10 minuutjes verlaten ze de toiletruimte en gaan ze eindelijk naar de Lego-winkel.
Ze lopen door naar de straat waar de Lego-winkel is en ze gaan naar binnen. De vrouw achter de kassa herkent Lisa en ze zegt: ”Hallo Lisa kom je weer je collectie uitbreiden? Haha.” Lisa zegt: ”Hey Eef ja ik ben bezig met een stad en kwam er achter dat ik helemaal geen wegplaten heb. Waar liggen die?” Evelien wijst naar de bak naast de toonbank en zegt: ”Daar zitten alle grondplaten in van Lego.” Destiny kijkt ondertussen wat rond in de winkel en blijft staan bij de grote goederentrein van Lego. Ze ziet wat er allemaal bijzit extra rails en een treinstation. En ze ziet dat omdat de zomer is begonnen dat ze ook nog zomerkorting krijgt op de Lego City collectie. Lisa heeft ondertussen de wegplaten gevonden en ze gaat nog even kijken in het schap van Lego Friends en pakt daar een klein setje tussenuit. Ze loopt ermee naar de kassa en heeft niet door dat Destiny naar de trein zit te kijken. Als ze alles op de toonbank bij de kassa ligt zegt Evelien: ”Is dit alles?” Lisa wil ja zeggen maar Destiny ontbreekt haar en zegt: ”Nee deze moet er ook nog bij maar ik kan er niet bij.” En ze wijst naar de doos die boven in de stelling staat. Lisa kijkt verbaasd om en heeft nu pas door dat Destiny bij de treinen staat te kijken. Evelien zegt: ”Oh euh… oké ik pak even een trapje erbij.” Evelien pakt de grote doos uit de stelling en neemt deze mee naar de kassa en scant alle producten. Ze zegt: ”Oké dat is dan €300,05 alsjeblieft.” Destiny zegt: ”Ik pin wel Liz.” En Lisa kan nog steeds niet geloven dat Destiny net een hele grote Lego set heeft gekocht die ze ook kan bijzetten in haar stad. Destiny pint en Evelien pakt alvast een paar tassen om de Lego in mee te nemen. Als Destiny heeft afgerekend zegt Evelien: ”Veel plezier met jullie aankoop. Stuur je nog een foto van je stad als je klaar bent Lisa?” Lisa zegt dat ze dit zal doen. Destiny bedankt haar voor de hulp en ze lopen terug naar de auto en kunnen niet wachten tot ze thuis zijn en de trein in elkaar kunnen zetten.