Diaper Friends The Adult Life

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi deel weer.
Had denk ik de dropping wat uitgebreider beschreven.
Meer in detail.
Even als de bonte avond.
Maar het geheel blijft het een heel goed verhaal.
Dat op het strand spelen GEWELDIG.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik wou bij het vorige hoofdstuk de dropping en bonte avond wel in verder detail beschrijven maar dit zou een situatie veroorzaken die al eerder in het verhaal voorkwam (in andere setting natuurlijk) en zag de meerwaarde daar niet van in.

Hier is Hoofdstuk 47. Veel leesplezier. Comments zijn altijd welkom!

Enjoy!

Please Comment!!

Hoofdstuk 47. Big Baby Party (deel 1)
Het kamp is heel wat weken terug en Lisa heeft een week vrij. Ook Destiny heeft een week vrij genomen van haar werkzaamheden zodat ze samen met Lisa kan zijn en even geen verplichtingen heeft. Lisa en Destiny hadden een heel leuk idee om hun luier-vriendinentjes uit te nodigen om te komen spelen. Ze hebben Arianne, Nikki en Sanne gevraagd en ze hebben allemaal wel zin om te komen. Het idee is dat alle meiden blijven slapen en een paar dagen blijven.

De eerste dag
Destiny wordt wakker en ze schudt Lisa zachtjes wakker. Lisa opent rustig haar ogen en kijkt gelijk in de prachtig mooie blauwe ogen van Destiny. Lisa knuffelt haar en Destiny geeft haar een kus. ”Heb je lekker geslapen lieve meid?” Lisa haalt haar speen uit haar mond en zegt: ”Ik heb echt super lekker geslapen. En jij Destiny?” Destiny antwoordt: ”Ik heb heel lekker geslapen mijn luier is zelfs nog droog.” Lisa zegt: ”Wauw wat goed Destiny die zindelijkheidstraining heeft toch wel zin bij jou!” Destiny zegt: ”Ik vond het eigenlijk niet erg om bedplasser te blijven maar ben ook wel weer blij dat ik af en toe weer droog wakker wordt dit heb ik sinds ik in bed plaste eigenlijk nooit meer meegemaakt.” Lisa en Destiny gaan uit bed en besluiten eerst te gaan ontbijten.

Als Lisa en Destiny aan tafel zitten vraagt Lisa: ”Weet jij hoe laat onze vrienden komen?” Destiny antwoordt: ”Steven zei dat hij Nikki hier om 10uur zou afzetten hij moet daarna nog even werken maar rond 16:00uur komt hij ook meespelen.” Lisa zegt: ”Het is echt lang geleden dat Steven met ons speelde toen ik Sanne vertelde dat Steven ook weer kwam spelen was ze echt super blij omdat te horen. Wist jij trouwens dat Sanne vroeger verliefd was op Steven?” Destiny zegt: ”Ik had wel een vermoeden maar ik wist het niet zeker. Kwam Leonie eigenlijk ook of niet?” Lisa antwoordt: ”Ik had het wel gevraagd maar Sanne zei dat Leonie een paar dagen met oude vrienden weg is gegaan. Maar Leonie is tegenwoordig ook liever mommy dan AB dus ik denk niet dat we veel missen.” Destiny zegt: ”Jullie zullen haar waarschijnlijk niet missen maar ik had graag een extra oppas gehad voor dit feestje…”
Het ontbijt is snel op en Lisa en Destiny gaan naar boven om hun luiers te verschonen.

Terwijl Lisa op de commode ligt vraagt Destiny: ”We moeten zometeen even alles aan de kant zetten in deze kamer want als jullie het hier helemaal vol willen bouwen met Lego moeten we wel eerst even opruimen.” Lisa zegt: ”Dat is zo gebeurd hoor. Ik heb echt super veel zin ik vond het een leuk idee van jou om alle Lego bij elkaar te zetten om een mooie stad in elkaar te zetten. Destiny zegt: ”Ik vond het vreemd dat je dat thuis nog nooit had gedaan heeft Sanne dat ook nog nooit gedaan?” Lisa zegt: ”Thuis hadden we alle bouwwerken in de kast gezet of erop maar nooit echt bij elkaar als een stad… maar ik vind het wel super tof dat Sanne ook nog wat Lego meeneemt dan kunnen we echt een super grote stad maken.” Destiny zegt: Je moet wel goed de deur dicht houden want ik denk dat Lily en Tijgertje het ook wel interessant vinden wat jullie aan het doen zijn. Ondertussen ziet Lisa Tijgertje binnen komen op de kamer en ze vraagt: ”Jij gaat je toch niet als een kleine KatZilla gedragen toch Tijger?” Tijgertje kijkt niet om en springt op het bed en gaat slapen. Snel zijn Lisa en Destiny verschoont en ze maken plaats in de babykamer zodat er veel Lego kan worden opgebouwd.

Het is net negen uur geweest en de bel gaat. Lisa rent naar de deur en ziet dat haar moeder samen met Sanne voor de deur staat. Ze opent de deur en wordt meteen door haar kleine zusje omhelst. Moeder draagt een paar tassen met Lego en zet deze in de gang neer. Moeder zegt: ”Ik pak nog even een pak luiers voor Sanne uit de auto en dan ga ik snel door naar het werk.” Moeder zet ook het pak luiers in de gang neer en ze zegt: ”Sanne goed naar je grote zus en Destiny luisteren en lief zijn hè?” Sanne belooft dat ze dit zal doen en ze geeft haar moeder een knuffel. Moeder omhelst Lisa ook nog voor ze vertrekt en ze zegt: ”Veel bouwplezier meiden! Sturen jullie een foto als jullie klaar zijn bouwen?” Lisa en Sanne beloven dat ze dat zullen doen en moeder verlaat het huis. Sanne en Lisa nemen alle spullen mee naar boven en Sanne helpt mee met het verder opruimen van de babykamer.

Sanne is nog maar net binnen en alweer gaat de bel Destiny gaat dit keer naar de deur en opent de deur. ”Hey sis ik denk Nikki is al klaar dus ik kom haar nu al brengen. Het kan toch wel?” Destiny zegt: ”Oh hey Steven en Nikki tuurlijk kom verder.” Steven en Nikki komen binnen en Steven maakt de schoenen van Nikki los en trekt deze haar uit en helpt haar daarna ook met het uitdoen van haar jas. Nikki zegt: ”Dankjewel pappie.” en ze geeft Steven een knuffel. Destiny vraagt: ”Wil je al met Lisa en Sanne gaan spelen Nikki? Dan breng ik jou even naar de babykamer.” Nikki antwoordt: ”Ja alsjeblieft.” Destiny brengt Nikki naar de babykamer en komt even later weer even terug naar beneden. En ze praat nog even met Steven. ”Dus…de papa van Nikki?” Steven wordt een beetje rood en zegt: ”Tja het was Nikki’s idee… Ik vertelde haar over mijn DL-gevoelens en ze vond het super fijn als ik haar een luier omdeed. Het begon na de avond in de bioscoop toen we weer thuis waren liet ik haar de commode in jouw slaapkamer zien en er lagen nog een paar Molicare luiers in…Oh by the way Nikki’s luiers liggen nog in de auto ik pak ze even.” Snel is Steven terug van de auto en hij zet een pak Molicare Maxi luiers in de gang neer. ”Maare waar was ik gebleven… ja dus die avond wou ze liever een Molicare dragen dan een DryNite en even later had mama ook weer Molicare luiers voor mij gekocht en Nikki draagt deze nu ook ’s nachts en overdag als ze klein wil zijn.” Destiny vraagt: ”En jij?” Steven zegt: ”Ik draag ook Molicare’s maar meestal alleen ’s nachts en in het weekend. Mama doet ze mij om en verschoont met in de ochtend maar als Nikki er is dan doet Nikki het bij mij en ik bij haar. Echt luiers hebben ons dichter naar elkaar gebracht. Ik ben zo blij dat ik dit met haar kan delen en ze is echt de liefste meid van de hele wereld!” Destiny zegt: ”Ik zei toen toch dat je het gewoon moest vertellen… Ik ben blij dat jullie zo gelukkig zijn met z’n tweeën.” Steven zegt: ”Ik moet gaan Destiny ik ben hier vanmiddag rond 16:00uur denk ik. Tot vanmiddag!” Destiny en Steven omhelzen elkaar en Destiny laat Steven uit en zegt: ”Tot vanmiddag little bro!”

Destiny loopt terug naar de babykamer en zegt: ”Meiden Arianne komt vanmiddag pas dus misschien is het niet zo leuk als jullie nu beginnen met bouwen. Arianne vind bouwen ook super leuk dus willen jullie tot vanmiddag wachten met bouwen?” Lisa zegt: ”Oh balen ik had echt super veel zin om te bouwen…” Destiny zegt: ”Kom kom het is niet het eind van de wereld Lisa, ze is er rond 13:00 zei ze. Willen jullie misschien een leuke film kijken?” Nikki vraagt: ”Mag ik met de kittens spelen? Ik vind dat ook super leuk!” Sanne en Lisa vinden dat ook een leuk idee en ook Destiny speelt met hun mee. Als de kittens er genoeg van hebben kijken de meiden toch met z’n alle nog een film en de tijd vliegt voorbij eindelijk is het 13:00 en niet veel later gaat de bel en staat Arianne voor de deur.

Destiny opent de deur en zegt: ”Hey Ar daar ben je eindelijk!” Arianne zegt: ”Sorry dat je tot vanmiddag moest wachten maar ik moest op de postbode wachten die kwam mijn nieuwe stash bezorgen vandaag.” Destiny laat Arianne binnen en ze zegt: ”Meiden Arianne is er!” De meiden komen de gang in en Arianne ziet Nikki staan en ze zegt: ”Oh ik ken je nog niet ik ben Arianne wie ben jij?” Nikki stelt zich een beetje verlegen voor en net zo nonchalant als bij Sanne geeft ze Nikki gelijk een dikke knuffel. Destiny lacht en ziet Nikki die een beetje geschrokken is van de spontane reactie en ze zegt: ”Sorry Nikki maar Arianne knuffelt graag random mensen die ze niet zo goed kent haha.” Nikki moet ook lachen en zegt: ”Het is in ieder geval wel een goede ijsbreker.” Alle meiden moeten lachen en Lisa zegt: ”Zullen we naar boven gaan dan kan ons bouwfestijn beginnen! Als ze boven in de babykamer zijn aangekomen kleden Nikki en Arianne zich om tot ze alleen hun romper nog dragen en ze beginnen met het bouwen van hun grote Lego stad.

Alle meiden zitten met elkaar en Lisa kijkt naar Nikki en ziet de romper die ze aanheeft en vind hem er heel leuk uitzien. ”Hey Nikki ik ziet zo naar je romper te kijken en ik vind hem heel mooi waar heb je deze gevonden?” vraagt Lisa. Nikki antwoordt: ”Om eerlijk te zijn heb ik hem zelf gemaakt samen met mijn tante. Mijn tante heeft een naaiatelier en ik vroeg of ze mij kon helpen met het maken ervan.” Lisa zegt: ”Wel leuk dat patroon met al die kleine autootjes erop het past echt bij jou!” Nikki zegt: ”Ja ik zag laatst in een kleding winkel een rompertje liggen met autootjes erop en daar kwam het idee van dan en mijn tante heeft wel eens eerder een shirt van mij vermaakt tot romper en ik vroeg of ze mij kon helpen met het maken van een hele nieuwe romper. Ze vond het heel leuk om te doen en ik heb ook geleerd om beter te naaien. Zodat ik zelf nog een keer een nieuwe kan maken als ik wil.” Arianne hoort dit en zegt: ”Oh echt super tof Nikki zou je ook een keer een romper voor mij kunnen maken?” Nikki zegt een beetje bescheiden: ”Euhm ik denk het wel… dan zal ik wel een keer je maten op moeten nemen.” Arianne zegt: ”Zal ik later deze week als we weer naar huis gaan bij jouw thuis langskomen?” Nikki zegt: ”Oké dat is goed.” Arianne is echt super blij en ze omhelst Nikki en zegt: ”Nice! Ik heb echt een leuk idee voor een romper.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 48

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 48. Big Baby Party (deel 2)
Destiny is ondertussen klaar met haar huishoudelijke taken en ze besluit om bij de meiden in de babykamer te gaan kijken. Ze neemt voor alle meiden een flesje en een lekkere koek mee. Ze komt de kamer binnen lopen en ze zegt: ”Meiden het is schafttijd.” Lisa vind de opmerking leuk en speelt mee. ”Je hebt haar gehoord meiden pauze! Haha.” Destiny geeft alle meiden de fles en ze neemt Lisa op schoot en voert haar de fles. Terwijl ze de kamer rond kijkt ziet ze hier en daar al een huisje of gebouw staan en ze ziet ook wat sets van de bouwplaats en ziet dat die bij gebouwen in aanbouw staan. Ze zegt: ”Haha wat leuk bedacht meiden om Lego van de bouwplaats erbij te zetten. Lisa neemt een pauze van haar flesje en laat Destiny een minifiguurtje zien en zegt: ”Kijk Destiny ik heb hier ook Emmet uit de Lego film hij helpt ook mee want hij is ook een bouw poppetje.” Destiny zegt: ”Wat leuk maar jullie zijn zo te zien al goed bezig. Kan ik jullie misschien ook helpen met bouwen?” Lisa is blij verrast en ze zegt: ”Echt waar!? Destiny zegt: ”ja natuurlijk ik wil ook wel weer eens met de Lego spelen ik zie jou er altijd mee spelen en ik ben altijd een beetje jaloers op jou als je weer met een nieuwe set thuiskomt.” Lisa zegt: ”Oh dan heb ik een leuke verassing voor je Destiny.” Lisa staat op en loopt naar een kast toe en haalt er een legodoos uit. ”Kijk Destiny deze doos is nog helemaal dicht zou jij deze in elkaar willen zetten?” Destiny zegt: ”Ooh dankjewel Lisa!” Ze geeft Lisa een knuffel en begint gelijk te bouwen. Ze leest de handleiding door en na ongeveer een half uur heeft ze een mooie stadsbus in elkaar gezet. En ze vraagt aan Lisa: ”Waar kan ik deze neerzetten?” Lisa pakt de bus aan en zegt: ”Wauw dat heb je snel gedaan ik wist niet dat je net zo snel kon bouwen als ik. Euhm laat hem nog maar even staan ik moet nog even een paar huizen neerzetten en dan kunnen we een weg vrijhouden voor auto’s.” Destiny zegt: ”Lego heeft toch ook wegenplaten? Hebben wij die niet?” Lisa zegt: ”Nee die heb ik nooit gekocht omdat ik nooit dacht dat ik ooit een stad zou bouwen.” Destiny vraagt: ”Weet je misschien hoe groot die wegplaten zijn?” Lisa vraagt of Sanne het weet en ze zeggen dat de platen 32 bij 32 noppen zijn. Destiny zegt: ”Kunnen jullie zoveel ruimte overhouden dan kijk ik op internet waar je wegplaten kunt kopen.”

Destiny begint te kijken op sites van speelgoedwinkels en op marktplaats maar vind het eigenlijk best duur. Ze herinnert zich de naam van de winkel waar Lisa haar Lego koopt en kijkt op de site en ziet dat de Lego hier drie euro minder kost dan bij de normale speelgoedwinkel. Ze schrijft de nummers van de platen op en kijkt nog een beetje op de site rond. Ze zoekt eigenlijk iets wat Lisa nog niet heeft Destiny ziet een mooie trein staan en Lisa heeft nog nooit een Lego trein in haar stad gehad en dit zou de stad natuurlijk wel helemaal compleet maken. Ze ziet de prijs hij is wel prijzig maar het zou haar wel heel gelukkig maken ze besluit niks over de trein te zeggen en haar morgen ermee te verassen als ze naar de winkel gaan om wegplaten te kopen.

Destiny komt terug in de babykamer waar iedereen nog steeds druk aan het bouwen is en Destiny zegt: ”Zou jij het leuk vinden om morgen samen met mij naar de Brickshop te gaan in Gorinchem? Ik zag op het internet staan dat daar de wegplaten drie euro goedkoper zijn dan bij de gewone speelgoedwinkels.” Lisa zegt blij: ”Oh tof! Brickshop is mijn favoriete winkel.” Destiny zegt: ”Mooi ik ga dan ff aan mijn broertje vragen of hij wil oppassen al hij thuiskomt. Hij heeft als papa al enige ervaring met AB-meisjes. En ik denk niet dat Nikki, Sanne en Arianne het hem lastig gaan maken. Weet je al hoeveel platen je nodig hebt voor de stad Liz?” Lisa antwoordt: ”Ik weet het nog niet zeker omdat nog niet alles staat.” Gelukkig is het bijna vier uur dan kan Steven ons helpen met het bouwen.” Destiny kijkt terwijl ze zit te praten naar Lisa’s luier en ziet dat deze aan verschoning toe is ze zegt: ”Meiden nemen jullie even een pauze het is tijd om de luiers te verschonen.” Nikki staat op en rent naar de commode en zegt: ”Ik wil als eerste Destiny!”

Nikki ligt op de commode en Destiny maakt haar rompertje los en stroopt deze op tot halverwege haar buik. Destiny ziet het zachte blauwe plastic van de Molicare en ze trekt de plakstrips los. Ze vouwt de luier open en ziet dat Nikki’s schaamstreek glimt van het vocht. Ook ziet Destiny aan de hoeveelheid urine die zich in de luier bevind dat ze niet veel langer had moeten wachten met het verschonen van de luiers. Ze maakt de schaamstreek van Nikki goed schoon en pakt een schone luier voor Nikki. Ze tilt haar op bij haar enkels en schuift de luier onder haar billen ze zalft haar goed in met zinkzalf en strooit ook nog een beetje talkpoeder over haar schaamstreek en plakt daarna de luier strak dicht. Nikki ligt te genieten op de commode. En ze vraagt: ”Ik snap nu waarom Steven zo goed luiers om kan doen heeft hij dat van jou geleerd? Haha!” Destiny zegt lachend: ”Hij heeft op mij geoefend hahaha!” Alle meiden moeten lachen en snel verschoont Destiny de andere meiden en niet veel later hebben ze allemaal een schone luier om en kunnen ze verder met het spelen in hun lego stad.

Ondertussen is het half vijf en nog steeds is Steven nog niet thuis gekomen. Nikki is een beetje bedroefd dat Steven er nog niet is en ze vraagt aan Destiny: ”Heb je mijn papa al geappt waar hij blijft?" Destiny zegt:"Ik zal het gelijk doen." Hey Steef waar blijf je? Je kleine mist je ben je bijna bij ons thuis?
Niet veel later appt Steven terug: Oh ik ben net weg bij werk ik moest nog even wat langer blijven om een klant te helpen maar ik ben denk ik over een halfuurtje bij jullie thuis.
Destiny bedankt haar broertje voor het berichtje en ze zegt tegen Nikki: ”Papa appte net terug hij zegt dat hij over een halfuurtje hier is vind je dat goed?” Nikki is wel een beetje teleurgesteld en ze zegt: ”Ik wil dat papa er nu al is! Ik wil met papa knuffelen!” Destiny zegt: ”Sorry Nikki maar je zou nog even geduld moeten hebben want papa is nog onderweg.” Destiny pakt een teddybeer uit het baby bed en geeft deze aan Nikki en zegt: ”Wil anders even met meneer beer knuffelen?” Nikki zegt: ”Nee! Ik wil papa knuffelen!” Lisa hoort dat Nikki een beetje lastig wordt en ze kruipt met Aapje naar haar toe en ze vraagt: ”Wil je anders met mij en Aapje knuffelen?” Destiny zegt: ”Oh ik zou daar voor gaan Nikki bijna niemand mag met Aapje knuffelen…” nog steeds teleurgesteld pakt Nikki toch maar Aapje aan van Lisa en begint ermee te knuffelen. Lisa blijft er wel bijzitten en vraagt zachtjes: ”Vind je het echt zo erg dat Steven er niet is?” Nikki zegt: ”Hij had beloofd dat hij vandaag echt op tijd thuis zou zijn maar...maar …hij kan zich gewoon niet aan die afspraak houden.” Lisa zegt: ”Kom kom Nikki Steven werkt extra hard voor jullie beiden zodat jullie ook leuke dingen kunnen doen als hij vrij is. Kijk maar eens naar Destiny die werkt bijna altijd zelfs nu ze vrij is heeft ze vanochtend nog steeds gewerkt zodat wij samen ook leuke dingen kunnen doen. Ik vind het niet altijd leuk dat Destiny zoveel werkt maar nu ze eindelijk met ons meespeelt vind ik het wel fijn dat we ons deze luxe kunnen veroorloven. Je weet wel hoeveel speelgoed we hebben en de luiers zijn natuurlijk ook niet goedkoop maar omdat Destiny zo hard werkt kunnen we dit doen.” Nikki trekt een beetje bij en ze zegt: ”Je hebt gelijk hij wil gewoon het beste voor mij en eigenlijk gedraag ik me als een verwend kind. Sorry hiervoor…” ze geeft Lisa Aapje terug en ze biedt Destiny ook haar excuses aan voor haar gedrag. Destiny zegt: ”Ik snap het wel… ga maar weer lekker spelen lieve meid.” Om vijf uur gaat de bel en Steven staat voor de deur. Destiny doet open en roept van beneden de trap: ”Nikki kom eens kijken wie er is!” Nikki rent blij de trap af en roept: ”Pappie!” Steven tilt haar op en zegt: ”Heb je me gemist kleine meid?” Nikki zegt: ”Stommerd waar bleef je nou?” Steven zegt: ”Sorry Nikki ik wilde echt weg maar die klant was nogal lastig en ik ben nog even snel naar huis gegaan want je was deze vergeten.” En hij laat Nikki haar speen zien. ”Oh mijn speentje dankjewel papa!” zegt Nikki en ze geeft Steven een dikke kus. Steven zegt: ”Ga maar weer lekker spelen Nikki dan kom ik zometeen ook boven.” Nikki loopt weer blij met haar speentje in de trap op en Steven en Destiny lopen samen even de woonkamer in en gaan daar zitten.

Destiny vraagt: ”Hey Steven ik wil eigenlijk vragen zou jij het erg vinden om deze week samen met mij voor de meiden te zorgen? Ik ben alleen en ik kan beter nog een verzorger gebruiken in plaats van nog een baby. En als papa van een AB-meisje weet je wel dat ze veel aandacht nodig hebben en dat kan ik niet alleen aan dus zou je mij alsjeblieft willen helpen deze week.” Steven zegt: ”Oh ik zou dat wel willen maar…euhm Nikki… Ik had haar beloofd dat ik samen met jullie mee zou spelen als een little. Is er niet iemand in die je misschien kent die misschien wilt helpen?” Destiny denkt na en zegt: ”Misschien weet ik wel iemand maar ik dan moet ik even bellen met Lisa’s moeder.” Even later komt Destiny terug en zegt: ”Gelukkig ik heb iemand gevonden die me kan komen helpen.” Steven vraagt: ”Wie?” Destiny antwoordt: ”Het is de oppas die normaal op Sanne past als Sanne’s moeder niet thuis is. Ze heet Vanessa.”
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 49. Laat weten wat je ervan vindt.

Please comment!!!

Hoofdstuk 49. Vanessa
Vanessa is 25 jaar ze is de oppas van Sanne en ze woont samen met haar tweelingzusje Maureen en in dit hoofdstuk beschrijf ik een dag in hun leven.

Het is 7:30 en Vanessa wordt wakker van de wekker die afgaat op haar telefoon. Ze zet de wekker uit en zet de TV aan op haar favoriete radio zender: 3FM. Vanessa voelt aan haar luier en voelt dat deze niet meer droog is. Shit denkt ze waarom wil het nou maar niet lukken om droog te blijven. Ze draait zich om en kijkt naar haar tweelingzusje. ”Maureen, Maureentje wakker worden zusje.” Rustig ontwaakt Maureen en Vanessa kijkt naar haar lieve zusje waar ze kan alles mee kan delen en Maureen deelt ook alles met Vanessa. Maureen omhelst haar zus en zegt: ”Goedemorgen lieverd heb je lekker geslapen?” Vanessa antwoordt: ”Ja heerlijk.” Maureen zegt: ”En hoe staat het met je luier ben je nog droog?” Vanessa wordt een beetje rood en ze zegt: ”Nee ik heb een klein beetje geplast vannacht.” Maureen geeft haar een kus en zegt: ”Het is niet erg hoor Vanessa ik ben ook niet droog gebleven vannacht. Zullen we maar uit bed gaan en ons gaan wassen?” Vanessa stemt hiermee in en beide meiden stappen uit bed en lopen richting de badkamer.

Terwijl ze naar de badkamer gaan loopt Vanessa achter haar zusje aan. Ze ziet duidelijk de luier van haar zusje onder haar shirt uitsteken. Ze denkt: Waarom wil ze zo graag luiers dragen? Ik vind het echt vreselijk maar mijn zusje heeft ze niet eens nodig maar toch plast ze er elke keer in als ze er een om heeft. Ze snapt het echt niet maar vind het ook niet erg.

Als ze in de badkamer staan zegt Maureen: ”Kom maar Vanessa dan doe ik je luier af.” Vanessa gaat voor Maureen staan en Maureen trekt een voor een de plakstrips van Vanessa’s luier los. Maureen zegt: ”Leun maar op de wastafel dan kan ik je goed wassen.” Vanessa staat ligt gebogen bij de wastafel en ondertussen wast Maureen haar tussen haar benen en smeert haar luierzone in met zeep. Ze gaat met een washandje alle delen langs en Vanessa schaamt zich als ze zo gewassen wordt. Zachtjes begint Vanessa te huilen en Maureen omhelst haar en zegt: ”Je hoeft je niet te schamen zus ik vind het echt niet erg.” Ze geeft Vanessa een kus en Vanessa probeert te kalmeren. Snel is Vanessa gewassen en dan is Maureen aan de beurt. Maureen gaat ook tegen de wastafel staan en Vanessa wast haar ook grondig. Vanessa vond het vreselijk als ze gewassen werd maar ze ziet dat Maureen het heerlijk vind als ze gewassen wordt. Ze vraagt: ”Maureen vind je het fijn als je zo gewassen wordt!?” Maureen antwoordt: ”Ja dat is toch heerlijk die natte luier uit en dan lekker gewassen worden ik vind het super fijn.” Vanessa zegt: ”Maar waarom plas je dan in die luier? Je hebt ze niet eens nodig en toch draag je ze en je plast erin.” Maureen zegt: ”Ik weet niet maar sinds jij weer luiers draagt vond ik het altijd wel interessant om te zien en elke keer als je nat was is de luier wat dikker. Ik vroeg me gewoon af hoe het voelde. Droog zijn ze lekker zacht en dik maar als ze nat zijn… dan zijn ze nog iets dikker en ik vind dat gewoon een heerlijk gevoel. Ze geven me ook zo’n veilig gevoel en als ik plas valt ook gewoon alle verantwoordelijkheid weg en dat is gewoon zo fijn. En dan de verzorging en aandacht die je krijgt als je nat bent geweest. Ik voel me gewoon een klein meisje zonder zorgen als ik een natte luier heb.” Vanessa snapt het niet en zegt: ”Maar waarom? Ik snap het niet waarom wil je een klein meisje zijn?” Maureen zegt: ”Stel je eens voor elke dag hebben we verantwoordlijkheden voor werk de opleiding en het huishouden. Dat moet allemaal gedaan worden maar hoe fijn is het als je daar aan kan ontsnappen? Als ik een luier draag en hierin plas voelt het alsof alle verantwoordelijkheid wegvalt en voel ik me weer helemaal klein. Als een peuter die helemaal geen verantwoordelijkheid en zorgen heeft en dat is gewoon heerlijk ontspannen.” Vanessa probeert het te begrijpen maar het wil niet erg lukken. Als Maureen gewassen is vraagt ze: ”Vanessa mag ik vandaag overdag een luier om?” Vanessa zegt verbaasd: ”Waarom zou je overdag ook een luier om willen.” Maureen antwoordt: ”Vandaag zijn we toch vrij en ik zou graag een dag lekker verzorgt willen worden door mijn lieve zus… Je hebt zulke lieve zachte handen als je mij verzorgt. Ik vind het super fijn als je mij m’n luier omdoet en me wast ik wil wel eens ervaren hoe het gaat als ik een dag een baby kan zijn.” Vanessa snapt het niet maar ze zegt: ”Oké maar alleen omdat het jou blij maakt.” Vanessa doet Maureen een schone luier om en kleed haar daarna verder aan als ze een broek wil pakken zegt Maureen: ”Nee ik hoef geen broek aan ik loop graag in alleen een shirt en luier dan kan je me ook makkelijker verschonen als het nodig is.” Vanessa zegt: ”Oké… Ik ga mezelf ook even aankleden zie je zometeen in de keuken.” Maureen loopt de kamer uit en Vanessa kleed haarzelf aan en even later loopt ze richting de keuken.

Als de meiden hebben ontbeten gaan ze samen TV kijken en Vanessa vraagt: ”Als ik je moet verschonen moet ik dan niet iets van doekjes en zalf hebben ofzo?” Maureen zegt: ”Ja dat zou wel makkelijker zijn anders moet je me steeds meenemen naar de badkamer om me te wassen.” Vanessa zegt: ”Kan ik jou even alleen laten dan ga ik even naar de drogist om billendoekjes en dat soort dingen te kopen.” Maureen knuffelt haar zus en ze zegt: ”Oh je bent echt een lieverd.” Even later heeft Vanessa haar spullen gepakt en ze roept: ”Tot zo Maureen ik ben zo terug!” Maureen roept nog: ”Doei!” En niet veel later komt Vanessa aan bij de drogist.

Vanessa gaat naar binnen en ze loopt naar het gangpad met babyspullen. Ze pakt een pak Maxi billendoekjes van Zwitsal en kijkt wat ze nog meer nodig heeft. Ze weet eigenlijk niet hoe de het poeder heet wat je bij het verschonen van luiers gebruikt en ze vraagt hulp aan een medewerker. De medewerker helpt haar en geeft haar een busje talkpoeder en een potje zinkzalf. Vanessa kijkt nog een beetje in het baby schap rond en ze ziet een speentjes en flesjes liggen en ze denkt: Ja mijn zusje wilde echt een klein meisje zijn en die gebruiken dit ook. ze pakt 2 flesje en een speentje en ze rekent alles af. Snel loopt ze weer naar huis wat 2 straten verderop is en verrast haar zusje met de flessen en de speen.

Als Maureen ziet wat haar zus heeft meegenomen heeft is ze door het dolle heen. Ze zegt: ”Wauw een fopspeen en babyflesjes wat leuk bedacht!” Ze omhelst haar zus en ze bedankt haar ontzettend voor de babyspulletjes. Vanessa had wel gedacht dat Maureen het leuk zou vinden maar ze had nooit verwacht dat ze het zo leuk zou vinden. Maureen zegt: ”Mag ik de speen gelijk gebruiken?” Vanessa zegt: ”De medewerker van de drogist zei dat ik de speen eerst moest uitkoken en dat je hem daarna kan gebruiken. Dus ik zet even een pannetje water op het vuur en dan kan je over 4 minuten je speentje gebruiken.”

Even later zit Vanessa weer samen met Maureen op de bank TV te kijken. Maureen geniet van haar nieuwe speentje en ze voelt zich helemaal klein met het hoofd op schoot bij Vanessa terwijl ze naar Dora the Explorer zit te kijken. Ook Vanessa vind haar rol van verzorger eigenlijk ook wel fijn. Ze ziet hoeveel Maureen er van geniet en als zij er blij van wordt wie is zij dan om haar die vreugde te ontnemen. Maureen is ondertussen want onrustig geworden en kan niet stil blijven zitten Vanessa heeft op het eerste gezicht niet door wat het kan zijn tot ze Maureen’s luier bekijkt. Ze ziet een blauwe streep zijn die ze herkent van haar eigen nachtluiers in de ochtend. Haar luier is zeker te weten nat. Ze vraagt: ”Maureen kom is hier schatje ik wil je luier controleren Maureen gaat voor Vanessa staan en Vanessa voelt aan de voorkant van haar luier. ze voelt de dikke opgezwollen luier en ze zegt: ”Kom maar even mee naar het bed Maureen dan doe ik je daar een schone luier om.”

Maureen gaat op het bed liggen en ze krijgt een beetje de kriebels in haar buik ze voelt zich u zo klein en veilig. Ze zegt: ”Oh ik vind dit zo’n fijn gevoel Vanessa.” Vanessa zegt: ”shhht stil maar meisje.” En geeft Maureen haar speentje. Maureen opent haar mond en Vanessa stopt de speen in haar mond. Terwijl Maureen op haar speentje zuigt maakt Vanessa haar luier los en wast haar met doekjes. En snel is Maureen alweer voorzien van een schone luier.

Als Vanessa en Maureen weer terug zijn in de woonkamer vraagt Vanessa: ”Heb je deze gevoelens al veel langer Maureen?” Maureen zegt: ”Ik eigenlijk altijd iets gehad met luiers en babyspullen. Toen jij weer begon met bedplassen en luiers nodig had was de verleiding gewoon te groot om geen luiers te gebruiken. Ik ben ook al een tijdje lid op een forum voor mensen die deze gevoelens hebben. Het fenomeen heet AB/DL wat staat voor Adult Baby en Diaper Lover dus ja… de naam zegt het al.” Vanessa vraagt: ”Ik snap wel waarom dat je het fijn vind je hoeft gewoon niks en alles kan het is gewoon ultiem ontspannen.” Maureen zegt: ”Ja inderdaad dat probeer ik de hele tijd uit te leggen!” Vanessa zegt: ”Op dat forum zitten daar ook de verzorgers van de AB’ers?” Maureen zegt: ”Ja ze noemen zichzelf mama of papa en die zijn daar ook actief. Vanessa zegt: ”Ik denk dat ik me ook maar eens ga aanmelden op dat forum.” Maureen zegt: ”Ik ga mezelf dan ook gelijk voorstellen op dat forum want dat heb ik nog niet gedaan.”

Een tijd later hebben beide meiden zich voorgesteld op het forum en hebben al veel leuke contacten gelegd via de site. Op een dag krijgt Vanessa een bericht je van littleSan waarin staat:

Hoi ik ben Sanne een AB uit een klein dorpje in Zuid-Holland in de buurt van Gorinchem. Ik zie dat jij in Gorinchem woont zou je het leuk vinden om een keer af te spreken…om elkaar te leren kennen?

Groejes LittleSan (a.k.a. Sanne)


Vanessa vond het een lief berichtje en ze besluit contact te zoeken met Sanne na een tijdje elkaar gezien te hebben vraagt Sanne of ze het leuk zou vinden om haar oppas te worden. Eerst schrok Vanessa hier een beetje van maar na een paar keer was het niet meer vreemd en is ze de standaard oppas geworden van Sanne. Sanne en Vanessa zijn tegenwoordig niet alleen AB & CG maar ze zijn ook goede vriendinnen van elkaar geworden.

Enige tijd later…
Vanessa zit lekker thuis en haar telefoon gaat af. Ze neemt op: ”Hallo met Vanessa.”
Aan de ander kant hoort ze een jonge meid die zich voorstelt als Destiny de Jong een goede vriendin van Sanne. Ze vraagt: ”Ik heb een feestje met een paar AB’tjes waaronder Sanne maar ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken met hun verzorging. Zou je het leuk vinden om een paar dagen mee te helpen op te passen?” Vanessa zegt: ”Dat lijkt me heel leuk stuur je adres maar door dan ben ik er over een uurtje.” Destiny stuurt niet veel later het adres en al snel heeft Vanessa haar spullen gepakt. Ze groet haar zus en gaat snel onderweg naar het huis van Lisa en Destiny.
 

vino

Toplid
Ik ben vorigr week begonnen met het verhaal Diaper Friends. En ik heb nu alles gelezen. Wat een top verhaal echt een 10 waard. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Ga vooral zo door.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
vino zei:
Ik ben vorigr week begonnen met het verhaal Diaper Friends. En ik heb nu alles gelezen. Wat een top verhaal echt een 10 waard. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Ga vooral zo door.
Thanx ben bezig met het volgende hoofdstuk weet alleen nog niet wanneer deze klaar is...
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 50!!! Niet gedacht dat ik tot zoveel hoofdstukken zou komen maar het verhaal is nog steeds niet klaar...
Ik heb nog aardig wat ideeën.

Vinden jullie het nog een leuk verhaal? Laat het weten!(Feedback kan nooit kwaad)

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 50. Big Baby Party (deel 3)
Destiny loopt samen met Steven naar boven en ze lopen samen de babykamer binnen Destiny zegt: ”Kleed je maar uit en ga maar op de commode liggen dan doe ik je een luier om Steven. Als Steven op de commode ligt zegt Destiny: ”Ik hoop dat ik nog weet hoe ik een luier om moet doen bij een jongentje want normaal heb ik alleen maar een klein meisje op de commode liggen.” Nikki komt kijken bij de commode hoe Steven een luier om krijgt van zijn grote zus ze zegt lachend: ”Haha papa moet ook een pampie om.” Snel is Steven voorzien van een schone luier Destiny trekt hem nog een shirt aan en zet hem bij de meiden op de grond en Steven helpt gelijk mee met het bouwen van de Lego.

Iedereen heeft het heel erg naar hun zin in de babykamer. Sanne heeft gehoord dat Vanessa vanavond langskomt en ze heeft super veel zin om haar weer te zien. ”Oh ik vind het zo tof dat Vanessa vanavond komt. Ze is echt een super goede oppas!” zegt Sanne. Lisa zegt: ”Ik wil geen oppas Destiny ik wil door jou verzorgd worden!” Destiny kalmeert Lisa en zegt: ”Maak je geen zorgen Liz ik wil niet dat Vanessa jouw gaat verzorgen. Ik zorg voor jouw, Steven en Nikki. Vanessa mag Sanne en Arianne onder haar hoede nemen.”

Iedereen heeft net het avondeten binnen en als iedereen voor de TV naar Sesamstraat aan het kijken is gaat de bel. Destiny staat op van haar plek en opent de deur. Er staat een jonge vrouw van 25 jaar oud voor de deur en ze zegt: ”Hallo ik ben Vanessa en jij bent Destiny?” Destiny antwoordt: ”Ja inderdaad leuk je te ontmoeten Vanessa. Dus jij bent de standaard oppas voor Sanne?” Vanessa antwoordt: ”Ja af en toe wordt ik gebeld door mevrouw van Berchum of ik tijd heb om op Sanne te passen. We zijn al een hele tijd goed bevriend en ik ben into CGL en ja een vriendin die AB is dan is het voor ons beide leuk. En ik krijg af en toe ook nog een leuke financiële bonus van Sanne’s moeder.” Destiny zegt: ”Ja inderdaad nu je het toch over geld hebt hoeveel vraag je voor je oppasdienst?” Vanessa zegt: ”Ik heb niet echt een tarief behalve als ik zelf luiers of verzorgingspullen mee moet nemen. Maar ik doe het graag dus ik hoef niet perse betaald te worden hoor.” Destiny zegt: ”Loop je even mee naar boven dan kan ik even laten zien waar de kleintjes spelen.” Ze lopen naar de babykamer waar het ondertussen een aardige bende is geworden overal ligt Lego en het staat al behoorlijk vol. Vanessa zegt: ”Zo iedereen is al lekker bezig zo te zien.” Destiny wijst naar de commode en zegt: ”Hier kan je je kleintje op verschonen. En daar in dat bed slapen vanavond jou kleintjes: Sanne en Arianne. Ik stel je zometeen beneden wel voor aan Arianne…Oh ja even een waarschuwing Arianne knuffelt graag haha. Ik zelf draag de zorg voor mijn vriendin, mijn broertje en zijn vriendin. Ik stel hun zometeen ook wel aan je voor. Ik denk dat het makkelijk is als jij in deze kamer je luchtbed neerlegt dan ben je gelijk bij jou kleintje in de buurt vannacht.” Vanessa zegt: ”Dat is goed.” Vanessa kijkt naar de commode en ziet verschillende luiers liggen ze zegt: ”Dragen ze allemaal dezelfde luiers?” Destiny zegt: ”Sanne en Arianne wel die dragen overdag een Tena Slip Maxi.” En ze reikt Vanessa een Maxi Slip aan en Vanessa zegt: ”Ik weet wat een Maxi slip is Destiny die draag ik zelf ook ’s nachts…” Destiny is een beetje verbaasd maar laat het niet merken en ze zegt: ”Euh oké en ’s nacht dragen ze deze luier met een inlegger deze zijn iets dikker zodat ik zeker weet dat ze niet lekken.” En ze geeft een Ultima slip aan Vanessa zegt: ”Oh deze kan ik wel dit zijn gewoon dezelfde die Sanne ook thuis gebruikt.” De meiden lopen naar beneden en daar stelt iedereen zich voor aan Vanessa.

Als ze beneden zijn gaan Destiny en Vanessa nog even aan tafel zitten terwijl de rest nog televisie kijkt en Destiny vraagt: ”Hoe ben jij eigenlijk erachter gekomen dat je verzorgen leuk vind? Komt dat doordat jezelf ook nog in bed plast?” Vanessa antwoordt: ”Ja en nee eigenlijk ik vind verzorging zoiezo leuk. Ik werk zelf parttime in een verzorgingstehuis voor bejaarden en dit vind ik fijn om te doen. Mijn tweelingzus Maureen waar ik mee samenwoon werkt hier ook en zij draagt ook nog luiers ’s nachts. Maar Maureen plast niet in bed zij is DL en ook een beetje AB. Toen ze een keer vroeg of ik haar een dagje wilde verzorgen merkte ik dat ik het leuk vond. Maureen zei ook dat ik het heel goed deed en toen heb ik mezelf maar op het forum aangemeld als een mama. Zelf heb ik niet zoveel met luiers enzo maar ik heb er niet echt een hekel aan ofzo. Het is meer dat ik ze echt nodig heb en dat neemt een beetje de lol weg van het hele luier draag gedeelte…” Destiny zegt: ”Ik snap wat je bedoeld ik heb zelf een incontinentie probleem dat is echt niet fijn. Gelukkig krijg ik langzaam aan weer de controle over mijn blaas door fysiotherapie. Vroeger had ik geen problemen met plassen maar ik liet sinds ik met Lisa samenwoon gewoon alles lopen als ik maar een klein beetje aandrang had en heb mezelf toen min of meer incontinent gemaakt. Dit was echt een grote fout ik vind luiers nog steeds wel fijn maar als ik weer de controle terugkrijg over mijn blaas laat ik het niet meer zover komen dat ik weer inco wordt.” Vanessa zegt: ”Ik snap dat wel een aantal ouderen in het verzorgingstehuis krijgen ook last van incontinentieproblemen en dat heeft wel een aardige impact op hun leven.” Even later gaan ze ook bij de TV zitten en ze genieten even van de rust.

Even later als Sesamstraat is afgelopen wordt het een beetje onrustig Lisa en Sanne beginnen met elkaar te stoeien en de rest wordt ook een beetje onrustig. Snel trekt Destiny Lisa van Sanne af en ze waarschuwt Lisa. Ze zegt streng: ”Je mag niet met je zusje stoeien Lisa want dan weet ik het wel weer dat wordt huilen. Zeg sorry jongedame!” Lisa richt zich tot Sanne die ondertussen bij Vanessa op schoot zit en ze zegt: ”Sorry dat ik met je stoeide Sanne.” Vanessa zegt: ”En wat zeg je dan Sanne?” Sanne zegt een beetje onverstaanbaar: ”Excuses geaccepteerd.” Destiny zegt: ”Zullen we weer naar boven gaan dan kunnen we weer gezellig verder bouwen met de Lego. Iedereen roept blij: ”JA!!!” En ze rennen de trap op naar de babykamer.

Iedereen is lief aan het spelen en ineens ruikt Nikki een vieze geur ze wist dat Sanne wel vaker een poepluier had. Ze keek naar Sanne en ze had goed zicht op haar luier maar kwam tot de ontdekking dat haar luier nog helemaal droog was. Ze vroeg zich toch aan wie er dan gepoept had. Destiny had het ook geroken en ze loopt naar Steven toe en vraagt: ”Steven heb jij een grote bah in je luier zitten?” Steven antwoordt niet en Destiny kijkt voorbij het beenelastiek en ziet dat Steven inderdaad in zijn luier gepoept had. Ze zegt: ”Hè bah Steven! Kom mee naar de commode dan doe ik je een schone luier om. Het is al negen uur dus ik doe je gelijk maar je nachtluier om.” Als Steven verschoont wordt komt Nikki naast Destiny staan. Destiny zegt: ”Kijk is wat een bende je vriend ervan heeft gemaakt Nikki.” Nikki was een beetje geschrokken dat Steven een poepluier had ze wist net dat hij ook z’n luiers gebruikte om in te poepen. Als hij samen met haar was had hij dat nog nooit gedaan. Destiny wast Steven en Nikki blijft kijken en ziet hoe fijn Steven het vind om gewassen te worden. Destiny vraagt: ”Nikki heeft Steven wel eens vaker een poepluier?” Nikki antwoordt: ”Volgens mij niet dit is de eerste keer dat het volgens mij voorkomt bij Steven. Ik heb het niet eerder meegemaakt.” Destiny gaat door met de verschoning en ze zegt streng: ”Wat hoor ik nu Steven poep je thuis niet? En waarom hier dan wel?” Steven schrikt een beetje van de strenge toon van Destiny en zachtjes zegt hij: ”Sorry…” Destiny zegt nog steeds streng: ”Sorry wat Steven!?” Steven zegt: ”Sorry Destiny.” Snel doet Destiny hem zijn nachtluier om en helpt hem daarna van de commode af. Ze geeft hem een klopje op zijn geluierde bips en zegt: ”Ga nog maar even lief spelen tot dat het bedtijd is.”

Als Steven weer verder speelt samen met Nikki vraagt Nikki: ”Steven waarom had je in je luier gepoept?” Steven zegt: ”Ik weet eigenlijk niet ik vind het gewoon fijn als ik zo gewassen wordt als ik een poepluier heb gehad.” Nikki zegt: ”Maar dat is toch harstikke vies? En ik denk ook niet dat het lekker zit.” Steven zegt: ”Heb jij nooit eens een keer in je luier gepoept Nikki?” Nikki zegt: ”Wel eens maar toen was ik nog klein. Ik weet nog dat toen ik Pampers naar bed droeg dat ik daar nog wel eens in poepte maar mijn ouders waren daar niet blij mee. Steven zegt: ”Ik zal het niet meer doen als jij het niet fijn vind Nikki.” Nikki zegt: ”Alsjeblieft.”

Als het 21:30 is zegt Destiny tegen Vanessa wil jij Arianne en Sanne alvast een hun nachtluier omdoen? Dan help ik Steven met het opzetten van het bed in de woonkamer. Ik laat Nikki en Lisa hier even achter als je ook op hun kan letten alsjeblieft.” Vanessa zegt: ”Komt goed.” Destiny loopt samen met Steven naar beneden en ze schuiven de bank uit zodat deze kan worden gebruikt als bed. Terwijl ze bezig zijn vraagt Destiny: ”Waarom poepte je daarnet in je luier Steven. Van Sanne verwachte ik wel zoiets maar ik wist niet dat jij poepluiers ook fijn vond.” Steven zegt: ”Ik deed het niet voor het gevoel van de poepluier maar voor het verschoon gedeelte ik vind het gewoon zo fijn als ik helemaal goed gewassen wordt. Maar ik doe het maar niet meer want Nikki vertelde dat ze het niet fijn vond als ik in mijn luier poep.” Destiny zegt: ”Dat kan ik begrijpen ik vind het ook niet fijn als Lisa in haar luier heeft gepoept maar gelukkig doet ze dit bijna nooit.” Het bed is klaar en Steven gaat er alvast in liggen. Destiny geeft hem een kus en zegt: ”Welterusten little bro!” Steven wenst Destiny ook een goed nacht. Destiny loopt weer terug naar de babykamer waar Lisa ondertussen verschoont wordt door Vanessa. Vanessa zegt: ”Ik was als snel klaar met Sanne en Arianne dus ik denk ik ga maar door met de volgende.” Destiny zegt: ”Is goed hoor dankjewel.” Snel heeft iedereen een schone luier om en ze gaan naar bed.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 51 veel lees plezier!

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 51. Naar de Lego-winkel
Om 6 uur wordt Destiny onrustig wakker ze voelt de hele tijd iets bij haar gezicht kriebelen. Ze opent haar ogen en ziet dat Lisa al wakker is en met Tijgertje zit te spelen. Destiny zegt: ”Hey kleine meid was je al wakker?” Lisa geeft Destiny een kus en zegt: ”Ik hoorde Tijgertje een beetje miauwen voor de slaapkamerdeur dus ik liet haar binnen. En ik heb geen zin meer om te slapen. Dus ik besloot even lekker met Tijgertje te spelen. En ik ben ook super opgewonden om vandaag naar de Lego winkel te gaan.” Destiny zegt: ”Ik ben daar nog nooit geweest ik ben benieuwd wat ze daar allemaal hebben.” Lisa zegt: ”Ze hebben echt super veel leuke dingen maar dat zie je wel als we er zijn.” Destiny zegt: ”Ja inderdaad. Maar ga je nog even slapen kleine meid want het is nog wel erg vroeg.” Lisa zegt: ”Maar Destiny ik wil niet meer slapen ik wil lekker met Tijgertje spelen ik ben niet meer moe.” Destiny zegt: ”Maar je kan niet naar de babykamer of naar beneden omdat de rest nog slaapt dus misschien is het beter als je nog probeert te slapen.” Lisa zegt: ”Ik kan toch ook gewoon hier blijven met Tijgertje?” Destiny zegt: ”Ik werd wakker van Tijgertje in bed Liz. Zou je misschien met Tijgertje naast het bed kunnen gaan zitten?” Lisa zegt: ”Maar de vloer is koud Destiny…”
Destiny zegt: ”Er ligt hier nog een speelkleed in de kast leg die maar neer dat is ook lekker zacht voor Tijgertje. Als jij dan nog even stil kan spelen dan slaap ik nog even is dat goed?” Lisa gaat hiermee akkoord. Ze pakt haar speen en speelt nog even met Tijgertje. Na ongeveer anderhalf uur gaat de wekker en Destiny ontwaakt. Ze loopt samen met Lisa naar de babykamer om te verschonen.

Als ze binnenkomen zien ze dat Vanessa, Sanne en Arianne nog slapen en ze zeggen: ”Meiden tijd om op te staan!” Onrustig draaien Sanne en Arianne zich nog eens om maar Vanessa stapt wel rustig uit bed. Lisa ligt ondertussen op de commode en wordt gewassen door Destiny. Vanessa gaat bij Destiny staan en ziet hoe Lisa gewassen wordt door haar lieve vriendin. Ze ziet dat Lisa aan het genieten is en ze vraagt aan Destiny: ”Heeft ze net als haar kleine zusje de nare gewoonte dat ze vaak in haar luier poept?” Destiny zegt: ”Nee hoor Lisa heeft bijna nooit een poepluier maar heel af en toe.” Lisa zegt: ”Ikke ben een groot meisje!” Destiny geeft haar en knuffel en zegt: ”Ja je bent een mijn grote kleine meid Lisa.” Lisa moet lachen en snel doet Destiny haar een schone luier om. Destiny helpt Lisa van de commode af en zegt: ”Wil jij alvast naar beneden om Steven en Nikki wakker te maken?” Lisa zegt: ”Oké dat is goed.” En Lisa loopt de babykamer uit. Destiny ziet de blauwe lijn op de luier van Vanessa en ze zegt: ”Ga jij nu maar op.de commode liggen Vanessa dan doe ik jou ook gelijk een schone luier om.” Vanessa zegt ligt geschrokken: ”Nee Destiny ik hoef geen luier om overdag. Ik heb alleen 's nachts een luier nodig.” Destiny zegt: ”Oh sorry Vanessa ik ben het gewent om iemand die nat is gelijk een schone luier om te doen.” Vanessa zegt: ”Maar jij bent ook nat dus zal ik jou alvast een schone luier om doen?” Destiny zegt: ”Alsjeblieft.” en ze gaat op de commode liggen. Vanessa opent Destiny's luier en begint met het wassen van haar schaamstreek. Ze tilt Destiny op bij haar enkels en verwijdert de natte nachtluier en veegt gelijk haar billen schoon. Als Vanessa op het plankje boven de commode kijkt ziet ze geen schone luiers liggen. Ze vraagt: ”Heb je nog schone luiers Destiny?” Destiny zegt: ”Kijk maar even onderin de commode daar liggen nog wel een paar pakken. Vanessa opent de commode en is onder de indruk van de hoeveelheid luiers die erin liggen ze ziet DryNites, verschillende soorten Tena luiers en ook een verzameling AB-luiers. Ze opent een pak Maxi Slips en ligt een stapeltje boven op het plankje. Als ze het pak terug wilt leggen ziet ze een pak luierbroekjes liggen. Vanessa vraagt: ”Wie gebruikt die Tena Pants?” Destiny zegt een beetje beschaamd: ”Die zijn van mij… Ik gebruik die voor mijn ze-zindelijkheidstraining.” Vanessa zegt: ”Weet je wat ik ga je helpen met je training. De komende dagen doe ik jou deze broekjes aan en ik ga je helpen met het trainen van je blaas.” Destiny vraagt: ”Echt waar?” Vanessa zegt: ”Echt waar. Destiny ik wil je graag helpen met je training. Ik help ook wel eens echte kinderen waar ik oppas met hun zindelijkheid dus ik denk dat ik jou ook wel kan helpen.” Destiny krijgt een luierbroekje om en ze bedankt Vanessa voor haar hulp.

Ondertussen is Lisa beneden in de woonkamer gekomen en is een beetje verbaasd als ze ziet dat Nikki al wakker is. Nikki zit rechtop in bed met een knuffel in haar armen en ze geniet van een speentje terwijl ze TV kijkt. Lisa zegt: ”Goedemorgen Nikki was je al wakker kleine meid?” Nikki zegt: ”Ja ik werd wakker en kon toen niet meer slapen. Wil je samen met mij Dora kijken Liz?” Lisa zegt: ”Oh dat klinkt wel leuk maar ik moet de vaatwasser uitruimen en de tafel dekken.” Nikki zegt: ”Nee hoor ik heb dat vanochtend al gedaan.” Lisa is verbaasd en zegt: ”Wauw super bedankt Nikki! Dat scheelt mij een hoop tijd dan kan ik toch samen met jou meekijken naar Dora.” Lisa gaat bij Nikki op het bed zitten en ze kijken samen naar Dora. Terwijl ze TV kijken vraagt Lisa: ”Ben je droog gebleven vannacht Nikki?” Nikki zegt: ”Nee helaas niet ik heb best veel geplast maar gelukkig heeft mijn luier alles opgevangen.” Als de aflevering van Dora is afgelopen zegt Lisa ga jij alvast naar boven om te verschonen dan wek ik ondertussen je lieve vriend.” Nikki gaat uit bed en loopt richting de trap. Lisa kijkt haar na en vind het een grappig gezicht om haar te zien met een dikke geluierde bips. Lisa schuift wat naar Steven toe en schudt hem rustig wakker: ”Pssst Steven wakker worden.” Rustig ontwaakt Steven en hij merkt dat Nikki niet meer naast hem ligt. Hij zegt: ”Waar is Nikki Liz?” Lisa zegt: ”Nikki is al naar boven om een schone luier te halen ga jij ook maar snel want jij kan volgens mij ook wel een verschoning gebruiken.” Snel is Steven ook naar boven verdwenen en ondertussen ruimt Lisa het bed op en zet alvast brood en beleg op de tafel. Ook maakt ze een paar flesjes peutermelk klaar.

Iedereen is ondertussen verschoont en aangekleed en iedereen zit aan tafel te genieten van het ontbijt. Tijdens het eten vraagt Vanessa aan Destiny: ”Ik hoorde dat jij en Lisa vanochtend even naar Gorinchem gingen? Zou ik mee kunnen rijden want ik moet nog even wat dingen thuis doen. Ik ben dan halverwege de middag weer terug vind je dat goed?” Destiny zegt: ”Ja hoor dat is goed maar wie past in de tussentijd dan op de kleintjes?” Nikki hoorde het gesprek en zegt: ”Papa kan wel oppassen!” Steven Schrikt van Nikki’s reactie. Hij kijk haar vragend aan en zegt: ”Je wilde toch dat ik je babybroertje zou zijn Nikki?” Nikki antwoordt: ”Ja maar ik mis mijn papa een beetje… Zou je alsjeblieft oppas willen zijn vandaag?” Steven glimlacht. Hij kijkt naar Nikki en zegt: ”Natuurlijk alles voor mijn kleine prinses.” Destiny zegt: ”Gelukkig heb je al ervaring met het verzorgen van kleine meisjes Steven. Dan hoef ik je niet uit te leggen hoe je een kleine meid moet verzorgen.” Iedereen moet lachen en ze eten snel hun ontbijt op.

De meiden gaan na het ontbijt weer terug naar de babykamer. Terwijl Nikki, Sanne en Arianne aan het spelen zijn pakt Destiny een luiertas in. Ze denkt niet dat ze hem nodig heeft maar voor de zekerheid neemt ze toch een paar schone luiers mee. Als ze alles heeft ingepakt groet ze iedereen. En even later vertrekken Destiny, Lisa en Vanessa richting Gorinchem.

Niet veel later rijden Destiny, Lisa en Vanessa Gorinchem binnen ze stoppen bij het centrum en daar stapt Vanessa uit. Ze zegt: ”Bedankt meiden ik zie jullie vanmiddag weer. Doei!” Vanessa loopt weg en de meiden rijden weer door. Als Destiny en Lisa verder rijden vraagt Destiny: ”Heb je er zin in Lisa?” Lisa zegt: ”Ja ik vind het zo leuk in die winkel ik denk dat het lastig wordt om mij naar buiten te krijgen daar.” Destiny vraagt: ”Weet hoeveel wegplaten je nodig hebt Liz?” Lisa antwoordt: ”Ik denk een stuk of tien sets wel jammer dat er tegenwoordig wordt verpakt als recht stuk en kruising of bocht en T-splitsing want nu moet ik meer sets kopen en al die kruisingen heb ik niet nodig. Maar ik zag nog een klein setje staan en die koop ik ook vandaag. Het is wel van Lego Friends maar via Arianne vind ik die sets ook wel leuk.” Destiny zegt: ”Oké dat klinkt leuk. Maar ik wil het nog even over vanochtend hebben Liz want je had weer een poepluier voor mij geproduceerd.” Lisa zegt: ”Oh sorry Destiny maar ik wilde weer is helemaal klein zijn en ik wilde je niet boos maken,” Destiny zegt: ”Oh nee Lisa… je begrijpt het verkeerd. Ik vond het niet erg. Ik weet dat je je extra klein voelt als je in je luier poept en daarom mag je zolang als de andere meiden bij ons zijn gewoon in je luier poepen zonder dat je er straf voor krijgt. Lisa is blij verrast en zegt: ”Echt waar!?” Destiny zegt: ”Ja ik vind het niet erg maar liever niet meer in je nachtluier poepen. Ik vind het niet erg om poepluiers te verschonen maar in de ochtend vind ik het niet fijn om wakker te worden met een poepgeur onder de dekens.” Lisa belooft dat ze niet meer in haar nachtluiers zal poepen. En al snel zijn de meiden aangekomen in de parkeergarage. Destiny pakt de luiertas achteruit de auto en de meiden lopen de parkeergarage uit en gaan richting de Lego-winkel.

Voordat ze bij de winkel zijn lopen ze door de drukke winkel straat en hier en daar kijken ze in de etalage bij een paar kleding winkels. Lisa had helemaal geen zin om naar kleren te kijken maar toch trekt Destiny haar een kledingwinkel in. Ze zag een paar leuke zomerse kleren die ze wilde passen en ze zag ook een paar leuke kleren voor Lisa. Als Destiny wat leuke kleren heeft gevonden gaat ze samen met Lisa een pashokje in. Lisa wordt uitgekleed door Destiny en als Destiny haar broek heeft uitgetrokken ziet ze dat Lisa’s luier al aardig nat is. Ze zegt: ”Hè verdorie Lisa hoe kan je zo vroeg al zo’n natte luier hebben? Lisa zegt: ”Sorry Destiny maar ik heb gewoon zoveel zin om naar de Lego-winkel te gaan.” Destiny zegt: ”Oké… nou we verschonen zometeen wel even. Pas eerst maar even deze kleren.” Lisa vind de kleren toch wel leuk en ze besluit ze te kopen. Destiny heeft voor haarzelf ook wat kleren uitgezocht en ze kleed zich ook uit in het kleedhokje en Lisa ziet Destiny niet een Tena Slip draagt maar een pant. Lisa vraagt verbaasd: ”Waarom draag je een broekje en niet een normale luier?” Destiny zegt: ”Vanessa zag de broekjes vanochtend in de commode liggen en ze vroeg wie die gebruikte. Ik heb verteld dat ik ze gebruik voor mijn zindelijkheidstraining. Toen ze daarover hoorde zei ze dat ze me graag wilde helpen hiermee en we hebben afgesproken dat ik overdag deze broekjes ga gebruiken.” Lisa zegt: ”Dat is wel fijn dat Vanessa je wilt helpen met je training. Maar draag je alleen overdag deze broekjes of ook ’s nachts?” Destiny antwoordt: ”Vanessa zei dat ik ’s nacht beter de normale luiers kon gebruiken en daar ben ik het wel mee eens want die absorberen een stuk beter en die kunnen ook meer plas aan. ”Destiny vind de kleren die zij heeft gepast ook wel leuk en besluit er een paar van te kopen. Ze rekenen af bij de kassa en verlaten de winkel ze lopen wat verder door de winkelstraat en ze lopen langs de HEMA. ”Zo je wat willen eten Liz?” vraagt Destiny. Lisa antwoordt: ”O ja lekker ik wil wel een halve rookworst.” Ook Destiny besteld een halve rookworst en ze eten deze op. Als ze de worst op hebben zegt Destiny: ”Kom je even mee naar de WC binnen Lisa? Ik moet plassen en dan kan ik ook gelijk jouw luier verschonen.” Lisa heef eigenlijk helemaal geen zin om verschoont te worden maar volgt Destiny toch naar de toiletten.

Destiny vraagt aan de toiletjuffrouw of ze samen met Lisa de gehandicaptentoilet mag gebruiken omdat ze Lisa moet helpen met haar luier. De juffrouw zegt dat dat geen probleem is en ze laat ze binnen. Destiny zegt doe maar alvast je broek uit Lisa dan ga ik even plassen. Destiny doet snel haar broek uit en gaat op de WC zitten. Als ze zit controleert ze haar broekje en ziet dat ze toch al een beetje had geplast maar ze kon het broekje nog wel even aanhouden. Ondertussen heeft Lisa haar broek uitgetrokken en ze is op de handdoek gaan liggen die ook in de luiertas zat. Destiny verschoont snel Lisa en na 10 minuutjes verlaten ze de toiletruimte en gaan ze eindelijk naar de Lego-winkel.

Ze lopen door naar de straat waar de Lego-winkel is en ze gaan naar binnen. De vrouw achter de kassa herkent Lisa en ze zegt: ”Hallo Lisa kom je weer je collectie uitbreiden? Haha.” Lisa zegt: ”Hey Eef ja ik ben bezig met een stad en kwam er achter dat ik helemaal geen wegplaten heb. Waar liggen die?” Evelien wijst naar de bak naast de toonbank en zegt: ”Daar zitten alle grondplaten in van Lego.” Destiny kijkt ondertussen wat rond in de winkel en blijft staan bij de grote goederentrein van Lego. Ze ziet wat er allemaal bijzit extra rails en een treinstation. En ze ziet dat omdat de zomer is begonnen dat ze ook nog zomerkorting krijgt op de Lego City collectie. Lisa heeft ondertussen de wegplaten gevonden en ze gaat nog even kijken in het schap van Lego Friends en pakt daar een klein setje tussenuit. Ze loopt ermee naar de kassa en heeft niet door dat Destiny naar de trein zit te kijken. Als ze alles op de toonbank bij de kassa ligt zegt Evelien: ”Is dit alles?” Lisa wil ja zeggen maar Destiny ontbreekt haar en zegt: ”Nee deze moet er ook nog bij maar ik kan er niet bij.” En ze wijst naar de doos die boven in de stelling staat. Lisa kijkt verbaasd om en heeft nu pas door dat Destiny bij de treinen staat te kijken. Evelien zegt: ”Oh euh… oké ik pak even een trapje erbij.” Evelien pakt de grote doos uit de stelling en neemt deze mee naar de kassa en scant alle producten. Ze zegt: ”Oké dat is dan €300,05 alsjeblieft.” Destiny zegt: ”Ik pin wel Liz.” En Lisa kan nog steeds niet geloven dat Destiny net een hele grote Lego set heeft gekocht die ze ook kan bijzetten in haar stad. Destiny pint en Evelien pakt alvast een paar tassen om de Lego in mee te nemen. Als Destiny heeft afgerekend zegt Evelien: ”Veel plezier met jullie aankoop. Stuur je nog een foto van je stad als je klaar bent Lisa?” Lisa zegt dat ze dit zal doen. Destiny bedankt haar voor de hulp en ze lopen terug naar de auto en kunnen niet wachten tot ze thuis zijn en de trein in elkaar kunnen zetten.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Please comment!!!

Hoofdstuk 52. Big Baby Party (deel 4)
Lisa en Destiny zitten in de auto en Lisa is echt super opgewonden. ”Ik kan echt niet geloven dat je zo’n grote set hebt gekocht!” Destiny zegt: ”Zo gek is dat toch niet Liz. Jij hebt toch ook wel eens sets voor meer dan 300 euro gekocht toch?” Lisa zegt: ”Ja maar dat zijn echt exclusieve sets ik heb nooit zoveel normale Lego gekocht in een keer dat het meer dan 300 euro was. Oh hoe kan ik je hiervoor bedanken Destiny?” Destiny zegt: ”Om zometeen te genieten als we het samen in elkaar gaan zetten. En ik wil het graag alleen met jou bouwen Lisa en niet met de andere meiden vind je dat goed?” Lisa zegt: ”Is goed lijkt me super leuk om samen met jou de set te bouwen.” Niet veel later komen ze weer thuis aan en ze gaan naar binnen.

Al ze binnen zijn zetten de trein-set bij de grote tafel neer en ze brengen de andere sets naar de babykamer waar Sanne Nikki en Arianne bezig zijn met het bouwen van de bioscoop. Steven ligt op de commode en doet zichzelf een schone luier om. Destiny ziet dit en zegt: ”Laat mij je maar even helpen kleine bro.” en ze helpt Steven met het verschonen van zijn natte luier. Als ze Steven van de commode afhelpt bedankt ze Destiny voor haar hulp en zegt: ”Moet ik jou helpen met het verschonen van jou luier?” Destiny zegt: ”Nee dat is niet nodig hoor Steven ik kan mijn luier nog wel omhouden. En Lisa heb ik in de stad verschoont dus wij zitten nog wel even een tijdje goed. Sanne heeft ondertussen de tas gepakt waar de wegplaten inzitten en ze vraagt: ”Mag ik de wegplaten al uitpakken Lisa?” Lisa antwoordt: ”Tuurlijk.” En ze gaat bij de meiden op de grond zitten. Arianne ziet de Lego Friends set ook in de tas zitten en pakt deze eruit. Ze zegt: ”Oh tof de beach buggy van Olivia die set heb ik thuis ook mag ik deze alsjeblieft in elkaar zetten Lisa?” Lisa zegt: ”Ja dat ik goed maar ik wil wel mee helpen als je het niet erg vind.” Arianne zegt: ”Natuurlijk. Het is per slot van rekening jou set.” Sanne en Nikki liggen ondertussen de wegplaten tussen de gebouwen door en er ontstaan hele mooie straten. Destiny en Steven zien dat iedereen lief aan spelen is en hun verlaten allebei de babykamer.

Terwijl Steven en Destiny onder de tafel dekken voor het eten spelen de meiden boven in de babykamer gezellig verder. Lisa vind het leuk om samen met Arianne de Friends set te bouwen en ze geniet er met volle teugen van. Ook Sanne en Nikki hebben het naar hun zin en ze vinden het super hoe er hele straten ontstaan als hun de wegplaten tussen de gebouwen zetten. Al snel zijn Lisa en Arianne klaar met het bouwen en ze pakken nog een van de laatste grote dozen uit de kast en bouwen het huis wat erin zit. Ook pakt Sanne nog een doos uit de kast en bouwt samen met Nikki het laatste gebouw voor hun stad. De meiden zijn super trots op het eindresultaat en iedereen pakt hun telefoon erbij en maakt foto’s van hun Lego-stad. Lisa roept Destiny en Steven en die komen de trap opgelopen om te komen kijken naar het eindresultaat van de stad. Destiny zegt: ”Wauw meiden wat super mooi! Een echte stad met veel gebouwen en hier en daar een klein pleintje wat leuk!” Ook Steven is onder de indruk en zegt: ”Wauw echt heel gaaf meiden!” Nikki kruipt naar Steven toe en zegt: ”Mooi hè papa? Kom kijken welk huis ik erin heb gezet.” en ze sleept Steven aan zijn arm mee naar een klein huisje in de stad. Steven zegt: ”Oh mooi hoor Nikki dat heb je mooi gebouwd.” en hij geeft Nikki een aai over haar bol en gelijk zit heel haar haar in de war. ”Nouwww papa niet doen nu zit gelijk m’n haar in de war!” Iedereen moet lachen om de interactie tussen Steven en Nikki en zelf vinden ze het ook wel leuk. als iedereen is uitgelacht zegt Destiny: ”Komen jullie mee naar beneden want we kunnen gaan eten.” De meiden hebben ondertussen wel honger gekregen en ze rennen de trap af en gaan in de keuken gelijk aan tafel zitten.

Alle meiden krijgen en slab om en Destiny zet een pan met knakworstje op tafel en iedereen krijgt 2 witte puntjes met knakworstjes ertussen. Terwijl iedereen aan het eten is valt Sanne de tas van Brickshop op die tegen de muur aan staat en ziet duidelijk dat er een grote Lego-doos inzit. Ze vraagt: ”Hebben jullie nog een extra grote set gekocht voor bij de stad Liz?” Lisa wil niet antwoorden en Destiny zegt: ”Hij is eigenlijk van mij Sanne.” Sanne is benieuwd en vraagt: ”Wat heb je gekocht dan?” Destiny antwoordt: ”Ik heb een hele mooie goederentrein gekocht en er zat ook extra rails en een station bij.” Sanne zegt: ”Echt waar!? Wauw dat is wel echt super gaaf ik en Lisa hebben nog nooit een Lego-trein gehad!” Destiny zegt: ”Ik en Lisa gaan hem samen in elkaar zetten want ik wil ook even alleen met mijn kleine meid wat tijd doorbrengen.” Sanne vind dat jammer maar zegt: ”Ik begrijp het wel ik ben benieuwd naar het eindresultaat.” Als het eten op is krijgen alle kleintje nog een flesje melk en Destiny zegt: ”Gaan jullie even een middag dutje doen?” Lisa zegt: ”Moet ik ook want ik wil graag met jou de trein bouwen Destiny.” Destiny zegt: ”Als je niet moe bent mag je met helpen hoor Lisa.” Lisa omhelst Destiny en bedankt dat ze haar mag helpen. Arianne en Sanne willen wel graag een dutje doen en ze rennen de trap op en gaan in de babykamer in bed liggen. Nikki wil ook niet slapen en gaat samen met Steven TV kijken.

Arianne en Sanne zijn eigenlijk toen ze in bed waren gedoken meteen in slaap gevallen. Nikki en Steven zijn ook tegen elkaar in slaap gevallen op de bank en Lisa en Destiny zitten samen lekker rustig te bouwen aan de tafel. Lisa heeft Aapje van de slaapkamer want haar best vriendje mag altijd meehelpen met het bouwen van grote sets. Lisa heeft het echt heel erg naar haar zin en ze geniet van het bouwen terwijl ze op haar speentje zuigt. Destiny ziet hoeveel Lisa geniet van deze momenten en Destiny voelt zich ook helemaal totaal ontspannen. Ze is geconcentreerd en ineens voelt ze haar been nat worden. Ze schrikt en kijkt naar haar kruis en ziet dat haar luier broekje heeft gelekt. Lisa heeft het door en ze zegt bezorgd: ”Gaat het Destiny?” Destiny is erg geschrokken dat ze niet merkte dat ze had geplast en ze barst in tranen uit. Lisa loopt naar haar toe en zegt: ”Kom maar even mee naar boven dan doen we je even een normale luier om. Zacht snikkend loopt Destiny samen met Lisa de trap op en ze gaan naar hun normale slaapkamer om Sanne en Arianne niet te wekken.

Destiny trekt het deken van haar bed weg en gaat op de onderlegger in het bed liggen. Lisa loopt naar de kast en ze pakt een pak doekjes, poeder en een schone luier en zet deze neer op het nachtkastje ze trekt Destiny haar broek uit en scheurt haar luierbroekje open. Destiny schaamt zich heel erg voor haar lekkende luier en ze blijft huilen terwijl ze verschoont wordt. Lisa geeft haar haar speentje en ze zegt: ”Het geeft niet Destiny. Ik maak je even en schoon en dan krijg je gewoon weer fijn een schone luier om. En die broek die is ook zo weer uitgewassen maak je maar geen zorgen.” Destiny kalmeert door deze lieve woorden van Lisa. Als Destiny schoon is vouwt Lisa de schone luier open en schuift deze onder Destiny haar billen ze wordt goed ingesmeerd met zinkzalf en talkpoeder en ze plakt de luier stevig dicht. Destiny vond het fijn dat ze weer een normale luier omhad en ze bedankte Lisa voor de fijne verschoning. Lisa zegt: ”Graag gedaan hoor lieve meid.” en ze geeft Destiny nog een lief kusje. Lisa gooit snel Destiny’s natte broek in de was en ze gaan weer terug naar beneden om verder te bouwen aan de trein.

Net als ze terug beneden zijn en ze willen verder bouwen zien ze dat de kittens in de lego-doos zijn gekropen en dat ze de doos wel heel erg interessant vinden. Lisa en Destiny moeten lachen en ze pakken allebei een kitten op en beginnen ermee te knuffelen. Lisa neemt Tijgertje op schoot en ze begint haar een beetje te plagen met haar knuffel: Aapje. Lisa vind het leuk en als ze Tijgertje genoeg geplaagd heeft zegt ze: ”Heb je honger kleine meid?” de kitten miauwt zachtjes en Lisa zegt: ”Oké ik zal iets lekkers voor je pakken Tijg. Zou je zusje ook wat lusten?” Lisa loopt naar de deur van de kelder en snel springt Lily van Destiny’s schoot af en rent snel naar Lisa toe. Destiny lacht en zegt: ”Sinds ze weten waar het eten ligt kan je bijna niks meer normaal uit de kelder pakken zonder dat je wordt gestalkt door een van de kittens haha.” Lisa moet ook lachen en snel vult ze een schaaltje brokjes voor Lily en Tijgertje. Ze bouwen nog even door aan hun trein en als het bijna 15:00 uur is besluiten ze iedereen wakker te maken want op elk moment kan Vanessa komen.

Lisa gaat naar boven om Arianne en Sanne wakker te maken en Destiny blijft beneden en wekt Steven en Nikki. Als Nikki en Steven gewekt worden door Destiny kijken ze wel even gek op als ze zien dat Destiny nog alleen maar in haar luier rondloopt maar ze zeggen er niks van. Lisa wekt beide meiden in de babykamer. Als beide meiden uit bed zijn controleert ze hun luiers Arianne kan haar luier nog wel even omhouden maar Sanne had in haar luier gepoept en Lisa neemt haar mee naar de commode om te verschonen. Lisa heeft Sanne snel voorzien van een schone luier. Even later komen Destiny met Steven en Nikki de babykamer in om hun te verschonen. Als iedereen verschoont is gaan ze naar beneden en kijken ze gezellig met z’n allen naar NickJr. Iedereen heeft het naar hun zin en om kwart over drie gaat de bel en Destiny laat Vanessa weer binnen en de rest van de middag past Vanessa op Sanne, Arianne, Nikki en Steven terwijl Destiny en Lisa samen de laatste dingen van de treinset in elkaar zetten.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Sorry dat het zo lang duurde dat het lang duurde maar ik heb het heel erg druk hopelijk bevalt het nieuwe hoofdstuk. Binnenkort is het nog even druk maar ik hoop tussendoor nog veel te kunnen schrijven...

Enjoy and please comment!!!

Hoofdstuk 53. Big Baby Party (deel 5 Destiny en Lisa)
Lisa en Destiny zijn eindelijk klaar met de trein en het station ze vragen: ”Jongens gaan jullie mee naar boven dan kunnen we onze stad helemaal afmaken!” Iedereen pakt een gedeelte van de treinset en ze gaan ermee naar boven. Als alles boven staat beginnen ze met het neerleggen van het spoor en als ze het spoor om de stad heen liggen komt Destiny erachter dat ze nog een paar spoordelen te weinig heeft ze is een beetje teleurgesteld maar Lisa stelt haar gerust en zegt: ”Destiny ik bel Evelien wel even die werkt vanavond niet en ze woont ook hier in het dorp ik vraag gewoon dat ik nog een setje nodig hebt dan wil ze het vast wel meenemen voor ons.” Destiny zegt: ”Denk je?” Lisa zegt: ”Ja natuurlijk ik betaal haar gewoon hoeveel het kost en dan komt het wel goed.” Destiny is super blij om dat te horen en omhelst Lisa. Even later al Lisa Evelien heef geappt zegt ze: ”Evelien zegt dat ze morgenochtend voor werktijd wel even langskomt om het setje af te geven omdat ze vanavond onverwacht moet invallen voor haar collega.”

De meiden spelen ondertussen lekker en Destiny en Vanessa praten even met elkaar. Vanessa zegt: ”Ik zie dat je weer een normale luier hebt omgedaan?” Destiny zegt: ”Ja ik wilde eigenlijk wel een broekje dragen maar ik lekte door de vorige heen en toen besloot Lisa dat ik beter een gewone luier kon dragen.” Vanessa zegt: ”Vandaag kan dat nog wel even en trouwens aan de vochtindicater op de luier kan ik ook goed in de gaten houden of je verschoont moet worden of niet. Maar ik doe je morgen wel weer gewoon een luierbroekje aan want ik heb speciaal iets meegenomen voor jou zindelijkheidstraining. Wacht maar ik zal het even pakken.” Vanessa komt even later terug en laat aan Destiny zien wat ze heeft meegenomen. Destiny schrikt wat ze ziet en zegt: ”Meen je dit serieus!? Ik snap dat ik zindelijk moet worden maar ik hoef toch niet echt op het potje te gaan!?” Vanessa zegt: ”Waarom niet? Mijn oppaskindjes die ook zindelijkheidstraining hebben gaan ook gewoon op het potje als ik er ben ik denk dat het echt zal helpen.” Destiny schaamt zich rot en stemt toch toe dat ze gebruik zal maken van het potje.

De avond valt snel en om 20:00 als ze net klaar zijn met eten besluiten ze met z’n allen om even naar buiten te gaan want het is erg lekker weer buiten en ze zijn de hele dag binnen geweest. Ze besluiten naar het park te gaan Nikki is hier heel blij mee want dan kan ze gezellig met Steven Pokémon Go spelen. Net voordat ze vertrekken krijgt wel iedereen een schone luier zodat er niet verschoont hoeft te worden in het park.

Omdat het park behoorlijk ver weg is besluiten ze met de auto weg te gaan. Gelukkig was Vanessa ook met de auto gekomen en kon iedereen snel genieten in het park. Sanne ,Lisa en Arianne zijn naar de speeltuin gegaan in het park en Nikki en Steven liepen overal in het park om Pokémon op te zoeken en Destiny en Vanessa zitten lekker op een grasveldje te genieten van de avondzon. Vanessa zegt: ”Je vind het toch niet erg dat ik een potje voor je hebt meegenomen Destiny?” Destiny moet hier even over na denken en zegt: ”Nou eigenlijk vind ik het niet zo leuk maar ook wel weer een klein beetje… Maar ik wil wat voorstellen Vanessa. Ik ga gebruikmaken van het potje als jij ook een paar keer een luier overdag gaat dragen.” Vanessa zegt: ”Maar ik vind het helemaal niet fijn om luiers te dragen Destiny.” Destiny zegt: ”Maar ik vind het ook niet fijn als ik een potje moet gebruiken maar omdat jij het graag wilt wil ik het wel proberen. Dus dan vind ik het net zo eerlijk als jij dan tenminste probeert om overdag een luier te dragen.” Vanessa denkt hier even over en zegt: ”Oké maar ik draag dan wel net zo’n broekje als jij want een echte vind ik echt niet fijn.” Destiny gaat hiermee akkoord.

Om 21:30 is iedereen weer thuis en alle kleintjes krijgen een lekker flesje appelsap. Iedereen gaat wat voor zichzelf doen Sanne en Vanessa lezen een boek Arianne speelt op haar telefoon en Nikki en Steven kijken TV. Lisa en Destiny spelen even met de kittens en om 22:00 uur is Lisa behoorlijk moe Destiny maakt een flesje warme melk voor Lisa klaar en ze zegt: ”Wij gaan al naar bed want Liz is een beetje moe slaap lekker en tot morgen!” Iedereen wenst ze welterusten en Lisa en Destiny lopen de trap op naar hun slaapkamer.

Als ze in hun slaapkamer zijn kleden beide meiden zich uit tot ze alleen hun luier nog om hebben. Lisa zit op het bed en kijkt naar Destiny die alvast een paar nachtluiers uit de kast pak. Lisa vind haar vriendin er zo mooi uitzien als ze alleen een luier omheeft. Als Destiny de nachtluier op het nachtkastje ligt zegt Lisa: ”Ik wil je graag bedanken voor de fantastische dag Destiny.” Ze trekt Destiny het bed op en begint haar te zoenen. Destiny vind dit wel heel fijn en ook zij zoent Lisa terug en ondertussen begint Lisa te spelen met Destiny’s borsten. Beide meiden hebben tijden niet zo’n lol met elkaar gehad en ze genieten van ieder moment Lisa die Destiny haar borsten streelt en Destiny die Lisa’s natte luier masseert. Lisa pakt de hand van Destiny die haar luier masseert en steek deze in haar luier. Lisa geniet van hoe Destiny haar geslachtsorgaan stimuleert. Lisa pakt snel haar speen en begint hier op te sabbelen ze kreunt hard van genot en Destiny is zo opgewonden dat ze spontaan haar plas laat lopen Lisa had dit door en begint Destiny’s luier te masseren. Ook Destiny pakt haar speen omdat ze het liever niet uitschreeuwt van genot nu er ook andere mensen in huis zijn. Lisa begint rustig op en neer te gaan over Destiny’s luier en met elke slag gaat ze steeds wat harder totdat Destiny klaarkomt. Beide meiden knuffelen terwijl ze achterovervallen in het bed en uithijgen van deze prachtige ervaring. Destiny zegt: ”O mijn God Liz ik vond dit heerlijk ik hou zoveel van je!” Lisa geeft Destiny nog een intense zoen en zegt: ”Ik hou ook zo veel van jou Destiny je bent echt de allermooiste en allerliefste vriendin van de hele wereld!” Destiny zegt: ”Zullen we allebei nog even gaan douchen voordat we onze nachtluiers omdoen?” Lisa vind dat een goed idee en beide meiden gaan naar de badkamer.

Na een heerlijke douche waar beide meiden weer van elkaar hebben genoten lopen ze terug naar hun slaapkamer. Lisa zegt: ”Zou ik jou eerst een luier omdoen Destiny?” Destiny antwoordt: ”Ja dat is goed.” en Destiny gaat op het bed liggen. Lisa vouwt een schone Tena Slip Ultima open en schuift deze met inlegluier onder Destiny’s billen. Destiny wordt ingesmeerd met zinkzalf en er wordt ook nog een beetje talkpoeder in haar schaamstreek gestrooid. Lisa trekt de luier strak door Destiny’s benen heen en plakt de luier strak dicht. Destiny verschoont Lisa ook snel en ze kruipen samen onder de dekens Destiny was helemaal het flesje melk vergeten wat ze voor Lisa had meegenomen en voelt dat de melk ondertussen koud is geworden en vraagt: ”Zal ik de melk nog even voor je warm maken Liz?” Lisa zegt: ”Ik wil eigenlijk liever gelijk gaan slapen Destiny ik ben echt heel moe.” Destiny zegt: ”Oke ik spoel dan even je fles leeg en dan kom ik ook in bed liggen.” Als Destiny in bed ligt knuffelen beide meiden met elkaar en als Lisa slaapt kijkt Destiny nog even op haar telefoon ze heeft een appje van Leonie waarin staat: Hey Destiny hoe gaat het daar gedraagt mijn kleine meid zich een beetje?
Destiny stuurt een appje terug en Leonie antwoordt gelijk: Ik heb een leuke tijd met mijn vriendinnen gehad maar. Nu ben ik weer thuis zou ik morgen langs kunnen komen om mijn kleine meid te komen verzorgen? En ik kan ook helpen met het verzorgen van een paar andere kleintjes…
Destiny antwoordt: Ja je mag langskomen hoor. We hadden al een oppas extra maar een nog iemand is altijd gezellig.
Leonie stuurt: Oke dan tot morgen ik ben er ’s ochtends rond een uur of negen bye.
Destiny ligt haar telefoon weer weg en kruipt tegen Lisa aan en niet veel later valt ze in slaap.
De meiden onder blijven nog doorspelen tot ongeveer 00:00 en dan gaan hun ook naar bed.

De volgende morgen wordt Lisa wakker van haar telefoon ze neemt op en zegt: ”Hallo met Lisa?” ”Hey Lisa met Evelien ik ben onderweg naar jou huis met het Lego setje ik ben er over 10 minuten is dat goed?” Lisa zegt: ”O Oké is goed ik zie je zo!” Destiny hoorde het gesprek en ze vraagt: ”Wie belde er?” Lisa antwoordt: ”Evelien ze zegt dat ze hier over 10 minuten is om het lego setje af te geven.” Destiny zegt: ”Vind je het erg als ik nog even blijf liggen Liz? Ik heb een beetje een zwaar hoofd… Lisa geeft haar een kus en zegt: ”Geen probleem ik kom je zometeen wel even een lekker kopje thee brengen.” Voordat Lisa de kamer verlaat trekt ze nog wel even een onesie met voetjes aan zodat Evelien niet zal zien dat Lisa een luier draagt. Hoewel de onesie er wel een beetje kinderachtig uitziet maakt het Lisa niet zoveel uit want Lisa draagt wel vaker kleren waar ze eigenlijk te oud voor is.

Als Lisa beneden komt slapen Nikki en Steven nog en stil begint Lisa de vaatwasser uit te ruimen en niet veel later gaat de bel. Lisa loopt naar de deur en doet open: ”Hey Evelien!” zegt Lisa. Evelien zegt: ”Hey Lisa ik kom je lego set brengen die je nog had ik dacht ik kan je gewone rails geven maar dit setje is een kleine overgang en ik heb nog wat extra losse stukken rails erbij gedaan zodat je toch genoeg rails hebt.” Lisa zegt: ”Oh wauw tof Evelien!” Evelien vraagt: ”Slaapt iedereen nog? Dat alles nog dicht zit…?” Lisa zegt: ”Tja inderdaad ik ben ook pas net uit bed…” Evelien lacht en zegt: ”Dat is te zien leuke onesie btw maar eigenlijk vroeg ik me af of ik de Lego stad mocht bekijken…” Lisa schrikt en hoort niet dat Evelien nog doorpraat. ”…dus ik ga maar weer. Lisa zegt: ”Sorry wat zei je? Ik droomde even weg.” Evelien lacht en zegt: ”Je bent echt pas net wakker hè? Ik zei dus: Ik wil je Lego stad bekijken maar als iedereen nog slaapt is dit niet handig dus ik ga maar weer… maar zou ik vanmiddag na werk langs mogen komen?” Lisa is gerustgesteld en zegt: ”Ik vraag aan Destiny als ze wakker is of je vanmiddag langs kan komen want we hebben een heel huis vol met gasten. Ik app je nog wel even of het kan. Hoeveel was het setje Eef dan pak ik even geld.” Evelien antwoordt: ”Het was 20 Euro Lisa pakt haar portemonnee en ziet dat er niet genoeg geld inzit ze zegt: ”Oh shit…euhm kom maar even binnen Eef ik pak even snel geld van boven snel rent Lisa weer de trap op en Evelien blijft wachten in de gang en snel kom Lisa weer naar beneden met een briefje van twintig in haar handen ze loopt naar Evelien toe. Ze geeft het geld aan Evelien en bedankt haar nog hartelijk voor het setje. Evelien bedankt Lisa en net voordat Evelien vertrekt klopt ze Lisa nog even op haar billen en zegt zachtjes: ”Je kon beter een wat grote onesie aantrekken dan valt je luier niet zoveel op…” Lisa schrikt en wordt meteen rood. Evelien zegt: ”Maak je geen zorgen ik heb ook jaren lang luiers gedragen voor bedplassen jammer dat jij er nog steeds last van hebt. Lijkt met lastig op jouw leeftijd maar gelukkig gaat je vriendin er relaxed mee om en ik vertel niemand dit hoor.” Lisa zegt een beetje verlegen: ”Be-…bedankt.” Ze praten nog even door over het bedplassen en niet veel later verlaat Evelien het huis. Lisa was blij dat Evelien dacht dat het om bedplassen ging maar ze zou haar later toch appen dat ze niet langs kan komen omdat ze toch bang is dat Evelien zal ontdekken dat ze een AB is…
 

vino

Toplid
Leuke hoofdstukken weer.

Misschien een idee dat Evelien WEL langs komt 'smiddags, en dat blijkt dat Evelien ook een Dl is? En dat ze dan ook met de andere kindjes gaat spelen? Het is maar een idee hoor. Je moet zelf maar kijken wat je er mee doet.

Verder wilde ik zeggen, dat ik je verhaal echt super vind. Echt heel erg realistisch. Alsof jij dit zelf allemaal heb meegemaakt ☺. Blijf vooral zo door gaan.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
vino zei:
Leuke hoofdstukken weer.

Misschien een idee dat Evelien WEL langs komt 'smiddags, en dat blijkt dat Evelien ook een Dl is? En dat ze dan ook met de andere kindjes gaat spelen? Het is maar een idee hoor. Je moet zelf maar kijken wat je er mee doet.

Verder wilde ik zeggen, dat ik je verhaal echt super vind. Echt heel erg realistisch. Alsof jij dit zelf allemaal heb meegemaakt ☺. Blijf vooral zo door gaan.
Thanx Vino

Ik heb het idee dat als een verhaal realistisch lijkt het ook beter verhaal is daarom probeer ik het ook realistisch te houden. En ja zelf meemaken... Sommige dingen heb ik meegemaakt en verdraai ik ze dat ze leuk in het verhaal passen maar het grootste gedeelte is pure fantasie...

Ff een klein voorbeeld over echte situaties verdraaien: In het echte leven is mijn broer Graphic Designer en Destiny is dat in het verhaal ook. Zo kan je dingen makkelijker beschrijven om dat je de situatie herkend en zo krijg je denk ik het realistische effect.

Nogmaals bedankt voor het compliment en ik hoop snel weer iets te posten (als ik het niet te druk heb met werk uiteraard).
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hofdstuk 54 veel leesplezier!

Please comment!!!

Hoofstuk 54. Big Baby Party (deel 6)
Lisa loop terug de kamer in en Nikki is ondertussen uit bed gekomen en ze speelt met de kittens. Nikki kijkt om en vraagt: ”Wie stond er zo vroeg al aan de deur?” Lisa laat het Lego setje zien en zegt: ”Dat was Evelien van de Lego-winkel ik had geappt dat ik nog wat rails tekort kwam en ze kwam nog wat stukjes langsbrengen samen met deze kleine spoorwegovergang echt super tof of niet?” Nikki pakt de doos aan en bekijkt deze aandachtig. Ze zegt: ”Ja ziet er inderdaad leuk uit Lisa.” Lisa gaat even verder met het uitruimen van de vaatwasser en Nikki helpt haar. Ondertussen staat de waterkoker aan en als deze klaar is maakt Lisa de thee klaar en brengt ze de thee naar Destiny die nog in bed ligt.

Lisa loop de slaapkamer in en ze vraagt: ”Ik heb hier een kopje thee voor je Destiny. Kom je vandaag nog wel je bed uit Destiny of blijf je liever liggen?” Destiny antwoordt: ”Ik denk dat ik vandaag blijf liggen… ik voel me echt niet lekker.” Lisa zegt: ”Neem dan maar goed je rust ik zal vandaag Vanessa dan helpen met de verzorging van iedereen.” Destiny zegt: ”Oja by the way Leonie appte gisteravond dat ze vandaag langs zou komen rond een uur of negen. Dus misschien kan je vandaag als zij hier is ook gewoon weer klein zijn.” Lisa zegt: ”Oh dat zou inderdaad wel fijn zijn. Maar ik vind het ook niet erg om voor de kleintjes te zorgen hoor dat vind ik ook super leuk om te doen. Maar ga je vandaag wel door met het plan van Vanessa om op het potje te gaan?” Destiny denkt na en zegt: ”Ik zou eigenlijk wel de training willen doen vandaag maar misschien pas vanmiddag dan kan ik vanochtend nog even uitrusten en hopen dat de hoofdpijn over gaat…” Lisa zegt: ”Ik zal wel aan Vanessa vertellen dat je last hebt van hoofdpijn dan begrijpt ze het vast wel.” Lisa wil de slaapkamer uitlopen en Destiny vraagt: ”Lisa wacht even zou je alsjeblieft mijn luier willen verschonen? Ik ben erg nat geworden vannacht.” Lisa zegt: ”Oh tuurlijk Lisa pakt een doos doekjes en een busje talkpoeder en ze zegt: ”Zal ik je een Tena Slip Ultima omdoen? Die kan goed veel opnemen ik doe er geen inlegger in maar hij neemt wel meer op dan een Maxi.” Destiny gaat ermee akkoord en niet veel later heeft Destiny een schone luier om en Lisa loopt met Destiny’s natte nachtluier de slaapkamer uit naar de babykamer waar ze gelijk Destiny’s luier in de luieremmer gooit.

”Meiden wakker worden” zegt Lisa. Ze loopt naar het bed waar Sanne en Arianne in slapen en ze zegt: ”Wat ruik ik heb jij in je luier gepoept Sanne?” Lisa trekt het deken van het bed af. Beide meiden slapen in alleen een luier en shirt en Lisa heeft meteen zicht op de luiers van de meiden. Ze bekijkt Sanne’s luier en is verbaasd dat deze nog droog en schoon is. Ze zegt: ”Goed gedaan kleine meid je bent nog helemaal schoon. Maar hoe zit dat met je vriendinnetje heeft zij grote bah in haar broek gedaan?” Arianne wordt een beetje rood en Lisa neemt Arianne mee naar de commode en ligt haar erop. Vanessa bekijkt het tafereel uit bed en ze is wel blij dat Lisa Arianne verschoont want zelf had ze niet zoveel zin om een poepluier te verschonen. Als Arianne op de commode ligt zeg Lisa: ”Ik ben een beetje teleurgesteld in je Arianne van Sanne had ik wel zoiets verwacht maar jij had mij gezegd dat je een grote meid was.” Arianne zegt slecht verstaanbaar: ”Mwah Wisa ik bwen een gwoot meimje.” Lisa zegt: ”Ik versta je niet zo goed door die speen lieverd. Maar het geeft niks hoor Arianne iedereen heeft wel eens een ongelukje. Lisa ontdoet Arianne van haar vieze luier en wast haar grondig voordat ze haar een schone luier omdoet. Als Arianne verschoont is komt Vanessa uit bed en ze zegt: ”Ga jij nu maar op de commode liggen Lisa dan verschoon ik jou want ik zie dat jij wel erg nat bent geworden vannacht.” Als Lisa op de commode verschoont wordt zegt ze: ”Vanessa ik weet dat je vandaag met Destiny had afgesproken dat jullie gingen oefenen om op het potje te gaan maar Destiny heeft erg veel hoofdpijn en ze wil vanochtend liever even op bed blijven liggen dus ik heb haar al een schone luier omgedaan. Maar als ze zich vanmiddag beter voelt wil ze graag gaan oefenen.” Vanessa zegt een beetje teleurgesteld: ”O dat vind ik jammer om te horen… maarja als het niet gaat dan gaat het niet.” Lisa is snel verschoont. En Arianne, Lisa en Sanne gaan alvast naar beneden en Vanessa doet haar eigen luier ondertussen af.

Terwijl de andere meiden de babykamer uit zijn denkt Vanessa na. Ze had met Destiny afgesproken dat als zij het potje zou gaan gebruiken dat zij een luierbroekje aan zou trekken maar nu Destiny ziek is weet ze niet goed wat ze moet doen. Ze open het kastdeurtje onder de commode en haalt er een paar luierbroekjes uit. Ze voelt aan het zacht materiaal. Ze moet toch wel bekennen dat de stof erg fijn aanvoelt en ze besluit om toch nu al een broekje aan te trekken want als Destiny vanmiddag toch op het potje kan hebben ze zich allebei aan de afspraak gehouden. Als Vanessa het broekje aan heeft gaat ze ook naar beneden waar ondertussen iedereen al aan tafel zit om te beginnen met het ontbijt.

Als iedereen aan tafel zit vraagt Steven: ”Waar is Destiny?” Lisa antwoordt: ”Ze voelt zich niet zo lekker Steven en daarom ligt ze nog op bed. Ik neem vandaag de taken van Destiny over.” Iedereen zit te genieten van het ontbijt en ineens gaat de deurbel. Lisa vraagt: ”Sanne wil jij even opendoen? Ik ben nog even bezig met het voeren van Nikki.” Sanne schrikt een beetje en zegt: ”Maar Lisa ik draag alleen maar een shirt en luier ik wil zo de deur niet open doen.” Lisa zegt: Maar ik en Vanessa kunnen het niet doen en Destiny ligt ziek op bed en toch zou iemand open moeten doen…” Sanne zegt: ”Maar Lisa ik wil niet dat iemand mij in een luier ziet.” Lisa zegt: ”Sanne doe alsjeblieft niet zo vervelend en doe maar gewoon de deur open ik weet zeker dat de persoon voor de deur je niet uit zal lachen.” Sanne vraagt: ”Wie staat er dan voor de deur?” Lisa lacht en zegt: ”Als je hier blijft staan kom je er nooit achter dus ga maar snel opendoen.” Een beetje nerveus loopt Sanne naar de deur en opent deze.

Sanne heeft de deur geopend en ze ziet dan haar lieve vriendin Leonie staan. Sanne is super blij haar te zien en ze zegt blij: ”Leonie! Hoi lieve mama!” Leonie omhelst Sanne en zegt:” Hey hoe gaat het met mijn kleine meid is het gezellig hier? ” Sanne antwoordt: ”Ja echt super gezellig.” Leonie staat nog steeds buiten en vraagt plagerig: ”Ga je me nog binnen laten of moet ik buiten blijven? ” Sanne moet lachen en zegt: ”Oh tuurlijk kom verder.” En Leonie stapt binnen. Als ze net binnen is lopen de kittens de gang in en Leonie loopt gelijk naar een van de poesjes toe en tilt deze op. ”Hey Lily was jij weer een kleine avonturier die in de gang wilde kijken wie er langs kwam?” zegt Leonie en ze loopt met Lily in haar armen de keuken in waar iedereen nog aan tafel zit. Leonie ziet Vanessa en zegt: ”Hey Vanessa ik wist niet dat jij Destiny en Lisa kende.” Vanessa antwoordt: ”Tot eergisteren deed ik dat ook niet maar ze belden me omdat Destiny hulp nodig had met de verzorging van al deze kleintjes. En ja ik heb natuurlijk al wat ervaring en het leek mij leuk om mijn eigen oppaskindje weer eens te verzorgen.” Leonie zegt: ”Oh wat leuk joh.” Leonie gaat naast Lisa aan tafel zitten en iedereen praat gezellig door met elkaar.

Na het eten gaat Vanessa met Steven en Nikki naar de babykamer omdat hun luiers nog niet verschoont zijn. Sanne en Arianne gaan TV kijken en ondertussen ruimt Lisa de tafel af en Leonie helpt haar. Leonie vraagt: ”Waar is Destiny?” Lisa zegt: ”Destiny heeft hoofdpijn en ze wilde nog even in bed blijven liggen dus ik heb besloten vandaag de kleintjes beneden bezig te houden want ja ik wil Destiny wel even wat rust geven. Met z’n allen in de babykamer wordt natuurlijk te druk voor haar.” Ik ga zometeen even de Wii uit de babykamer pakken dan kunnen we hier gezellig spelletjes spelen. Even later komt Vanessa terug naar beneden en Nikki en Steven zijn allebei voorzien van een schone luier.

Het is een leuke ochtend en iedereen vind het leuk om op de Wii te spelen. Het is als snel 12:00 en iedereen heeft behoorlijk honger gekregen en Leonie en Vanessa gaan de tafel dekken en Lisa zegt: ”Ik ga even bij Destiny kijken en vragen of ze ook uit bed komt.”

Lisa komt de slaapkamer binnen en gaat bij Destiny op het bed zitten ze ziet dat Destiny haar speen in heeft en ze vind het er erg schattig uitzien. Ze vraagt zachtjes: ”Hey Destiny hoe gaat het?” Destiny wordt wakker en kreunt een beetje omdat ze nog niet helemaal lekker is. Lisa zegt ”Kom maar even mee naar beneden Destiny we gaan even lunchen als je wat eet voel je je vast iets beter.” Destiny haalt haar speen uit haar mond en ligt deze neer op het nachtkastje. Ze geeft Lisa een kus en even later lopen ze samen de trap af naar de keuken waar iedereen ondertussen al is begonnen aan het ontbijt.

Destiny eet wat en vind het wel even lekker dat ze uit bed is en door iets te eten voelt ze zich al iets beter ineens voelt ze dat ze moet plassen de luier die ze omheeft is al nat maar Destiny zegt: ”Vanessa ik moet heel nodig plassen wil je me helpen?” Snel gaan Destiny en Vanessa van tafel en ze gaan naar de badkamer waar het potje is neergezet. Snel doet Vanessa Destiny’s natte luier af en laat haar op het potje zitten en het grootste gedeelte van Destiny’s plas beland in het potje. Vanessa zegt: ”Wauw wat goed Destiny je hebt goed in het potje geplast ik ben trots op je zullen we je even en schoon luierbroekje aantrekken?” Destiny gaat hiermee akkoord. Vanessa neemt Destiny mee naar de babykamer waar Destiny wordt gewassen op de commode en een schoon luierbroekje aankrijgt. Als Destiny haar luierbroekje aanheeft is ze toch benieuwd en vraagt ze: ”Vanessa draag jij ook je luierbroekje?” Vanessa tilt haar rok iets op en laat de luier aan Destiny zien. Destiny zegt: ”Oh tof ik had niet gedacht dat je het echt zou doen. Maar echt heel stoer dat je het toch hebt gedaan!” Vanessa lacht en zegt: ”Ik had het beloofd en om eerlijk te zijn…ik vind deze broekjes eigenlijk best fijn zitten.” Destiny zegt: ”Ik vond het eigenlijk ook best fijn dat je me hielp met het meegaan naar het potje.” Destiny omhelst Vanessa en ze gaan weer naar beneden.

Iedereen geniet verder van de dag nu Destiny weer wakker is kunnen de kleintjes weer in de babykamer spelen en Destiny blijft zelf onder in de woonkamer samen met Lisa. Samen zitten ze op de bank en Destiny zegt: ”Ik had het niet verwacht maar toen Vanessa mij hielp met naar het potje gaan vond ik het eigenlijk wel heel fijn gevoel Liz… ik dacht echt dat het vernederend zou zijn maar ik kreeg echt een fijn gevoel dat ik echt weer klein was.” Lisa zegt: ”Ja ik ken het gevoel heel goed. Het is echt moeilijk te beschrijven maar gewoon heel de normale wereld is weg en je beleeft het moment echt al een kleintje. Ik krijg dit gevoel ook af en toe als je mijn luier verschoont Destiny en het is echt het beste gevoel ooit!” De meiden blijven de rest van de middag onder op de bank en Lisa helpt Destiny deze middag met naar het potje gaan. Lisa vind het leuk dat zij een keer Destiny kan verzorgen in plaats van andersom en Destiny vind het ook geweldig.

De rest van de week vliegt voorbij en als het vrijdag is vertrekken de meeste meiden weer naar huis behalve Sanne en Leonie die blijven tot zaterdag want dan komt moeder Sanne weer ophalen. Lisa voelde zich toch wel een beetje rot dat Evelien de Lego stad niet in het echt had gezien en ze belt haar op of ze alsnog langs wil komen en Evelien appt dat ze langs zal komen diezelfde middag. Lisa ruimt veel dingen in de babykamer op zoals het verschoonkussen en ook legt ze de luiers en verzorgingspullen uit het zicht zodat de babykamer meer op een ’gewone’ kamer lijkt. Leonie en Sanne zijn die middag naar het park dus daar maakt Lisa zich geen zorgen om. En om 14:00 staat Evelien voor de deur.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 55.

Please comment!!!

Hoofdstuk 55. Plannen voor Lego World
”Hey Evelien kom verder!” zegt Lisa Evelien komt binnen en ze zegt: ”Hey Lisa dankjewel dat ik alsnog langs mocht komen.” Lisa en Evelien gaan even in de woonkamer zitten en ze gaan even met elkaar praten over hun favoriete hobby: Lego. Beide meiden hebben het erg naar hun zin en na een tijdje vraagt Evelien: ”Mag ik de Lego nu zien?” Lisa zegt: ”Ja is goed kom maar mee Destiny is nu de laatste dingen in de lego stad aan het zetten zodat die er perfect uitziet voor jou. Haha! Beide meiden lopen lachend naar de babykamer en gaan daar naar binnen.

Destiny zit al in de kamer wat Lego te verplaatsen zodat de stad er erg leuk uitziet. Destiny draagt haar normale kleren maar de luier die ze draagt steek wel boven haar broek uit Lisa valt dit gelijk op maar gelukkig Evelien niet. Evelien heeft alleen oog voor de stad en kijkt naar elk klein detail en is zelfs een beetje jaloers op hoe de stad eruit ziet. Evelien zegt: ”Wauw wat super mooi meiden hoe lang duurde het om dit allemaal op te zetten?” Lisa zegt:” We hebben met iedereen erbij ongeveer 2 volle dagen over gedaan maar het resultaat mag er zijn.” Evelien zegt: ”Jazeker het is echt heel mooi geworden. Destiny zegt: ”Ja Lisa was elke keer zo opgewonden om te bouwen elke ochtend ging ze gelijk uit bed naar deze kamer om verder te bouwen.” Evelien moet lachen en ze zegt: ”Ik ken dat als ik een dagje ga bouwen loop ik de hele dag in m’n pyjama rond haha.” Als Evelien alles heeft gezien en een paar foto’s van de stad heeft gemaakt gaan ze weer naar beneden en praten nog een beetje bij in de woonkamer.

Evelien vraagt: ”Gaan jullie in de herfstvakantie naar Lego World?” Destiny zegt: ”Ja ik en Lisa gaan op zaterdag omdat dat makkelijk is in verband met mijn werk.” Evelien oh dat is jammer dat jullie op zaterdag gaan ik moet dan werken anders konden we misschien samen gaan…” Lisa zegt: ”Je kan misschien anders mijn zusje vragen of die mee wil zij is ook groot Lego-fan en volgens mij had Sanne nog niets gepland voor de vakantie. Als je nog even blijft kan je het vragen want ze kan ieder moment thuis komen.” Evelien zegt: ”Oké lijkt me leuk.”

Ongeveer een kwartiertje later komen Leonie en Sanne binnenlopen Sanne is super opgewonden en dit valt op. ”Oh Lisa, Lisa ik ben zo blij ik werd net gebeld door tante Tess en ze heeft mij uitgenodigd om in de herfstvakantie mee te gaan naar Lego World samen met Kelly en haar ik heb er zoveel zin in!” Lisa zegt oh dat is wel jammer dat je al met Kelly en tante Tess gaat want Evelien wilde ook graag met iemand gaan maar wij gaan op zaterdag en dan kan Evelien niet.” Sanne zegt: ”Oh maar met Tante Tess ga ik ook op zaterdag maar ik ben blij dat ik met iemand meekan want ik had voor eerder die week al wel een kaartje gekocht maar ik kon niemand vinden die mee wilde. Maar misschien kan ik die dag met Evelien mee naar Lego World ik vind het niet erg om twee keer te gaan haha! Dat kaartje is voor een donderdag kan je dan wel Evelien?” Evelien is blij dit te horen en ze zegt: ”Oh tof ik kan ook wel op donderdag. Het lijkt me echt super gaaf om samen met jouw te gaan!” Sanne zegt: ”Ik heb er ook wel zin in ik ga met de leuke vriendin die mij altijd de Lego verkoopt haha.” Iedereen moet lachen en iedereen blijft nog even praten en een half uurtje later vertrekt Evelien weer.

De meiden zitten nog even in de woonkamer en ineens ruikt Leonie een vieze geur ze zegt: ”Hè bah is het weer zover Sanne?” Sanne zegt: ”Wat bedoel je?” Leonie maakt Sanne’s broek los en controleert haar luier en komt tot ontdekking dat Sanne alleen een beetje geplast heeft maar niet gepoept. Leonie zegt: ”Sanne heeft het niet in haar broek gedaan. Heeft Lisa misschien een ongelukje gehad Destiny?” Destiny zegt: ”Kom eens hier Lisa ik wil je even controleren.” Lisa gaat bij Destiny staan en Destiny maakt Lisa’s broek los en controleert haar luier. Destiny kijkt voorbij het beenelastiek en ze ziet de vieze brei achterin Lisa’s luier zitten. Destiny zegt: ”Hè nee he Lisa heb je nu alweer een grote bah gedaan. Nou kom maar mee naar de commode dan ga ik je even verschonen.”

De meiden lopen naar boven en Destiny pakt even het verschoonkussen wat ze weggezet hadden en samen gaan ze daarna de babykamer binnen. Destiny ligt het kussen neer en zegt: ”Ga maar liggen Lisa dan pak ik de luiers onderuit de commode.” Lisa gaat liggen op de commode en ze begint te spelen met haar telefoon. Destiny ziet het en ze moet een beetje lachen. Lisa kijkt haar een beetje vreemd aan en vraagt: ”Waarom lach je zo Destiny.” Destiny zegt: ”Gewoon ik vind het zo’n vreemd gezicht een meisje met een vieze luier die verschoont wordt en ondertussen gewoon doorgaat met haar dagelijkse dingen die ze op haar telefoon doet. Het is echt een heel vreemd gezicht haha. Wat doe je trouwens op je telefoon?” Lisa antwoord: ”Ik kijk even rond op het forum.” Destiny zegt: ”Staat er wat nieuws op?” Lisa antwoordt: ”Nee niet echt maar ik zie wel steeds meer mensen praten over Bambino luiers hoe komt iedereen hier ineens aan? Ik dacht dat deze alleen in de VS verkocht werden… Ik kijk wel even in de shop.” Ondertussen begint Destiny met het wassen van Lisa en opeens geeft Lisa een kreet en zegt: ”Destiny kijk, kijk! Bambino’s zijn tegenwoordig ook te koop in de shop mag ik een pak bestellen? Destiny pakt de telefoon uit Lisa’s handen en bekijkt de pagina en ziet de verschillende Bambino luiers staan en ze zegt: ”Welke wil je gaan proberen dan?” Lisa zegt: ”Die waar BABY op staat die vind ik zo leuk!” Destiny geeft de telefoon terug en zegt: ”Dat is goed hoor maar bestel maar 2 pakken ook eentje met die teddybeertjes erop want die zien er ook heel leuk uit.” Lisa is echt super blij en snel besteld ze de luiers. Als ze de luiers heeft besteld is ze ook voorzien van een schone luier en de meiden gaan weer naar beneden.

Als ze weer beneden zijn zegt Lisa opgewonden te Sanne: ”Hey Sanne wist jij dat Bambino’s tegenwoordig ook verkocht worden in de club shop?” Sanne zegt: ”Ja ik zag laats iets op de site staan en keek toen in de shop ik denk dat ik daar er nog een paar ga bestellen als het ook van mama mag.” Lisa zegt blij: ”Ik mocht van Destiny die bestellen met de teddybeertjes en die met de letterblokjes ik ben echt super blij!” Sanne zegt: ”Ooh wat gaaf die met teddybeertjes zou ik ook graag willen proberen! Ik heb ook nog wel steeds contact met Mariska uit Amerika en zij is nog steeds blij dat we af en toe luiers met elkaar uitwisselen. Maar volgens mij heeft ze nooit andere Bambino’s gebruikt dan die met de letterblokjes erop. Ze plaats nog steeds veel foto’s op haar Instagram maar de Bambino’s waren alleen die met de letterblokjes erop. Maar ze beloofde me wel dat ze me de volgende keer ook andere AB-luiers zou opsturen dus ik ben benieuwd welke dat worden.”

Leonie en Destiny praten nog een beetje verder over van alles en nog wat en Destiny vraagt: ”Hoe ging het eigenlijk met het uitleggen van je relatie aan je ouders?” Leonie zegt: ”Sanne’s ouders namen het heel goed op maar mij moeder niet zo maar Sanne’s moeder heeft met de mijne gepraat en nu accepteert ze het wel. En ja mijn vader… die heb ik het niet verteld ik ga nog wel een keer in de zoveel tijd bij hem langs maar onze band is niet heel erg goed. Maar wat ik wel leuk vind is dat ik van mijn moeder weer Tena Slip luiers mag dragen zoiezo elke nacht en in het weekend. En als ik nog een keer doordeweeks wil dragen moet ik het vragen aan mijn moeder. Vandaag mocht ik helaas niet dragen maar vanavond krijg ik er weer lekker eentje om.” Destiny zegt:” Oh wat super fijn voor je Leonie en gelukkig maar dat je moeder het nu wel accepteert.” Leonie antwoordt: ”Ja sinds mijn moeder het accepteert kunnen wij het ook steeds beter met elkaar vinden. Wij hadden vaak ruzie met elkaar maar nu gaat het steeds beter.” Destiny zegt: ”Gelukkig maar want ruzie is nooit fijn en zeker niet als het met je ouders is.” Leonie zegt: ”Mijn moeder begon er over op de avond van mijn coming out. Ze vond het pak met luierbroekjes in mijn tas en legde toen zo’n broekje op mijn pyjama klaar. Toen ik uit de badkamer kwam schrok ik wel en toen ik met mijn moeder in gesprek ging legde ze uit de dat ze graag weer een goede ban met me wilde en dat als ik weer slips mocht gaan dragen dat ik blijer zou zijn en dat zij dat dan ook zou zijn. En nu ongeveer een maand later gaan we echt veel beter met elkaar om. Ik vind het ook super fijn dat mijn moeder mij mijn luiers omdoet voor het slapen gaan het voelt echt super fijn. Ik schrok wel laats toen mama mijn speen van Woezel en Pip had gevonden maar nu slaap ik elke nacht met de speen in en mama heeft daar gelukkig geen problemen mee.” Destiny zegt: ”Oh het klinkt echt alsof het heel goed met je gaat, en dan heb je ook nog een lieve vriendin echt het leven lacht je toe Leonie!”

Als de avond is gevallen zitten de meiden in de babykamer. Ze zijn hun stad aan het opbreken en sorteren de Lego wat van Lisa is en wat van Sanne en ze verdelen alles. Hun stad is half opgebroken en ondertussen is het tien uur. Destiny zegt: ”Oké meiden we ruimen dit morgen wel verder op. Zullen we nu eerst onze nachtluiers omdoen en even gezellig beneden film gaan kijken.” De meiden hebben wel zin om film te kijken en Sanne kruipt als eerste op de commode om verschoont te worden. Leonie verschoont Sanne en daarna Sanne Leonie.
Leonie en Sanne gaan alvast naar de woonkamer en ondertussen verschonen Lisa en Destiny ook elkaar.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends D 77
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 6091
Similar threads


















































Bovenaan