Diaper Friends The Adult Life

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Beste lezers sorry dat het zolang heeft geduurd maar ik heb het echt verschrikkelijk druk dus heb weinig tijd om te schrijven dus dit is voorlopig even het laatste hoofdstuk omdat ik eigenlijk gewoon te weinig tijd heb om door te schrijven.

Hier is hoofdstuk 56.

Please comment!!!

Hoofdstuk 56. Logeren bij tante Tess en Kelly
Eindelijk is het herfstvakantie en over een paar dagen gaat Sanne samen met tante Tess en Kelly naar Lego World. Een paar dagen geleden is ze met Evelien gegaan en vrijdag heeft Sanne lekker met Leonie gespeeld. Leonie heeft afgesproken dat ze haar zal afzetten bij tante Tess. Sanne had speciaal voor het logeren een stapeltje ABU Super Dry Kids luiers meegenomen zodat zij ook een ’’Pamper’’ kan dragen net als haar nichtje.

Leonie en Sanne stappen uit het huis bij Leonie en lopen naar Sanne’s auto toe. Ze liggen alle spullen in de kofferbak en ze stappen in. Leonie zegt: ”Hey Sanne echt harstikke bedankt dat ik je auto mag lenen zolang je bij tante Tess logeert.” Sanne zegt: ”Dat is goed hoor Leonie als klein meisje kan ik toch niks met een auto? Haha!” Beide meiden lachen en Leonie vraagt: ”Ben je al vaker bij tante Tess geweest om te logeren?” Sanne antwoord: ”Nee eigenlijk niet ik ben hier het laatst geweest toen ik 12 jaar was denk ik maar sindsdien niet meer. Ik weet nog wel dat ik behoorlijk jaloers was omdat tante Tess een heel groot huis heeft ze heeft zelfs een zwembad in de kelder onder het huis. Dus ik ben benieuwd wat we allemaal gaan doen.” Leonie zegt: ”Wauw! Serieus een zwembad in de kelder dat klinkt wel heel gaaf!” Sanne zegt: ”Ja echt stom maar ik ben vergeten om zwemluiers in te pakken… maar ik ben ook erg benieuwd naar de babykamer van Kelly. Tante Tess vertelde dat Kelly ook een hele mooie babykamer heeft en ik ben benieuwd wat er allemaal in staat.” Ze rijden nog een paar minuutjes verder en komen uiteindelijk uit bij een groot vrijstaand huis met een grote oprijlaan. Leonie belt aan en het grote hek en ze hoort de stem van haar tante Tess: ”Hallo wie is daar?” Leonie antwoord: ”Ik ben Leonie ik kom Sanne hier brengen.” Tante Tess zegt: ”Ik zal het hek opendoen dan kan je door rijden tot aan de deur.” Langzaam gaat het hek open en ze rijden de oprijlaan op tot het huis. Leonie is onder de indruk hoe groot de tuin is en zegt: ”Volgens mij ga je het hier wel naar je zin hebben.” Ze komen aan bij de deur en daar staat tante al te wachten.

De meiden stoppen en stappen uit de auto. Sanne gooit de deur van de auto dicht en rent naar haar tante toe. ”Hoi tante Tess!” roept Sanne blij en ze omhelst haar tante. Tante Tess omhelst haar nichtje en ziet ondertussen hoe onhandig Leonie spullen uit de auto probeert te pakken. Ze zegt: ”laat je je vriendinnetje nou alles alleen uit de auto halen? Kom ga haar eens helpen.” Sanne loopt samen met tante Tess terug naar de auto en ze helpen Leonie met het uitladen. Als alles binnen staat zegt Leonie: ”Ik ga er weer vandoor.” Tante Tess zegt: ”Moet je nu alweer gaan wil je niet even binnenkomen en wat drinken want ik wil jouw wel wat beter leren kennen.” Leonie denkt even na en zegt: ”Ach waarom ook niet?” en ze volgt Sanne en Tante Tess het huis door naar de woonkamer. Leonie kijkt haar ogen uit in het huis en verbaasd zich over hoe groot het huis is.

Even later als Leonie heel het verhaal van haar en Sanne heeft verteld legt ze uit dat ze toch echt moet gaan. Ze geeft Sanne nog een kus en niet veel later verlaat ze het huis. Sanne vraagt: ”Waar is Kelly tante Tess? Ik heb zin om samen met haar te gaan spelen.” Tante zegt: ”Ze zei dat ze ging zwemmen. Heb jij ook zin om te zwemmen Sanne?” Sanne zegt: ”Dat lijkt me heel leuk tante maar ik heb geen zwemkleding bij me bij me.” Tante zegt: ”Oh je mag wel een bikini topje van mij lenen Sanne en bij het zwembad kijken we even of je in een zwemluier van Kelly past.” Tante en Sanne lopen naar het zwembad en als ze daar aankomen pakt tante haar bikinitopje en helpt Sanne met omkleden. Ze trekt haar shirt uit en daarna haar broek gevolgd door haar rompertje. Kelly ziet dat haar nichtje er is en ze zwemt snel naar de zijkant van het zwembad en klimt eruit. Ondertussen heeft tante Sanne een bikinitop aangetrokken en ze zegt: ”Ga maar even liggen Sanne dan doe ik je luier uit.” Sanne gaat op de handdoek die tante heeft neergelegd liggen. Tante maakt de plakstrips van haar luier los en maakt haar schoon met babydoekjes. Kelly staat ondertussen ook bij haar moeder en ze ziet hoe haar grote nicht gewassen wordt als een klein meisje. Tante vraagt: ”Kelly lieverd wil jij even een zwemluier pakken voor Sanne? Ik weet niet of ze deze past maar ik wil het wel even proberen.” Kelly antwoord: ”Dat is goed mama.” Kelly loopt naar de kast met zwemkleding en trekt een Little Swimmers luierbroekje uit het pak en geeft deze aan haar moeder. Moeder vouwt het broekje open en laat deze aan Sanne zien. Tante zegt: ”Kijk Sanne wat een leuke plaatjes staan erop of niet? Leuke plaatjes van Nemo en z’n vriendjes.” Sanne ziet het broekje en ze zegt: ”Ik vind ze echt super leuk eruit zien ik hoop echt dat ik erin pas.” Tante maakt de klittebandstrips van de luier los en schuift de luier onder Sanne’s billen. Tante haalt de voorkant tussen Sanne haar benen door en probeert de luier te sluiten. Eén kant gaat makkelijk maar de andere kant wil niet lukken. Ook als Tante de andere kant een stukje opent past de luier nog steeds niet. Tante zegt teleurgesteld: ”Sorry Sanne maar je bent helaas iets te groot voor deze zwemluiers.” Sanne vraagt: ”Mag ik nog wel gaan zwemmen tante Tess?” Tante zegt: ”Kan je mij beloven dat je niet in het bad zal poepen Sanne?” Sanne antwoordt: ”Echt waar ik zal niet poepen in het zwembad tante.” Tante zegt: ”Oké ik trek je geen bikinibroekje aan Sanne want als je per ongeluk toch poept zit heel het broekje eronder en dat wil ik liever niet. Ga maar gewoon fijn zwemmen met Kelly dan ga ik nog even verder met het werken. Als je moet poepen of plassen kan Kelly je naar de WC wijzen.” Sanne bedankt haar tante en ze springt even later met Kelly het zwembad in.

Kelly en Sanne genieten van het zwemwater en spelen lief met elkaar. Na een uurtje zwemmen is Tante Tess nog steeds aan het werk maar de meiden hebben geen zin meer om te zwemmen en Kelly vraagt aan Sanne: ”Sanne zou jij mij kunnen helpen met omkleden en het omdoen van mijn luier?” Sanne zegt: ”Tuurlijk zullen we eerst nog even douchen voor we ons omkleden?” Dit vind Kelly goed en ze drogen zich af en gaan naar de badkamer.

Even later komen ze aan in de badkamer. Sanne ruikt al een tijdje een poepgeur en ze vraagt: ”Kelly heb jij in je broekje gepoept?” Kelly zegt: ”Ja sorry…” Sanne zegt: ”Ga maar even in de douchecabine staan dan doe ik daar je broekje uit zodat er geen poepresten uit kunnen vallen op de vloer.” Sanne maakt de zwemluier van Kelly los en haalt deze voorzichtig tussen haar benen vandaan. Ze ziet de vieze schaamstreek van Kelly en begint haar af te spoelen. Als alle resten weg zijn komt ook Sanne onder de douche staan en ze wassen zichzelf. Even later zijn ze schoon en ze stappen uit de douche en ze lopen naar Kelly’s babykamer.

Sanne heeft nog nooit Kelly’s babykamer gezien en ze is erg benieuwd wat daar allemaal zal staan. Even later lopen ze de kamer binnen en Sanne kijkt rond en ziet allemaal dingen die ze in haar eigen kamer ook heeft een box, commode maar ook een babybed met spijlen. Ondertussen is Kelly op de commode gaan liggen en Sanne pakt wat kleren uit de kast in haar kamer. Als ze bij de commode komt ziet ze dat tante Tess haar tas ook al hier had neergezet. Ze vraagt: ”Oké Kelly ik zie hier heel veel luiers in de commode liggen welke moet je om?” Kelly antwoordt: ”Een Pamper Active Fit die zitten in het paarse pak.” Sanne kijkt onder de commode en pakt een luier uit het paarse pak. Terwijl ze Kelly insmeert en poedert vraagt ze: ”Ik zag ook nog andere Pampers onder in de commode liggen wanneer draag je die andere dan?” Kelly zegt: ”Ik draag ’s nacht de baby-dry en als mama denkt dat ik oud genoeg ben om op het potje te kunnen krijg in de baby-dry pants aan. Maar ik vind de Active Fit wel het fijnst waar hier kan ik lekker vrij in spelen.” Snel heeft Sanne Kelly haar Pamper omgedaan en ze kleed haar verder aan. Als Kelly is aangekleed pakt Sanne een ABU Super Dry Kids luier uit haar tas en ze gaat op de commode liggen. Ze poedert haar schaamstreek in en doet haarzelf de luier om. Als de luier zit trekt ze ook nog een lekkere onesie aan en ze gaat samen gezellig met Kelly spelen. Kelly laat ook nog alles in haar kamer zien aan Sanne en Sanne is toch wel een beetje jaloers op wat Kelly allemaal in haar babykamer heeft. Sanne gaat bij het bed met spijlen staan en is wel erg jaloers hierop want zij zou ook wel eens graag in een echt babybed willen slapen net als Kelly.

Even later spelen Kelly en Sanne samen met elkaar en tante komt de kamer binnen lopen met twee lekkere flesjes appelsap. ”Hey meiden ik dacht jullie zitten al de hele middag te spelen jullie zullen vast wel dorst hebben dus ik heb twee lekkere flesjes meegenomen voor jullie.” Kelly rent gelijk naar haar moeder toe en probeert het flesje uit haar handen te pakken. Tante zegt lachend: ”Zo jij hebt wel erg veel dorst of niet Kelly? Maar Sanne is de gast dus zij mag als eerste gevoerd worden als ze wil vind je dat goed Kelly? Als Sanne bij tante op schoot uit de fles drinkt vraagt Kelly: ”Mama gaan we zometeen als snel eten want ik heb best wel honger.” Tante antwoordt: ”Ja zometeen als ik beneden ben ga ik nog een paar e-mailtjes beantwoorden en daarna begin ik aan het eten. En ik denk dat het wel lekker wordt want ik ga pannenkoeken bakken lusten jullie dat?” Kelly roept blij: ”Jippie pannenkoeken!” Tante kijkt naar Sanne die nog steeds uit de fles drinkt en ze vraagt: ”Lust jij ook pannenkoek kleine meid?” Sanne knikt ja en even later kunnen de meiden weer gezellig samen doorspelen. Tot dat tante ze komt halen om te eten.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi Hoofdstuk weer.
Jammer dat je het te druk hebt om te schrijven.
Dit vraagt namelijk om meer.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik had een vrije avond...

Please comment!!!

Hoofdstuk 57. Lego World.
Sanne ligt op de commode en ze geniet van hoe ze gewassen wordt door haar tante en klaar wordt gemaakt voor de nacht. Tante vraagt: ”Ik zag in je tas ook nog andere luiers zitten dan degene die je vandaag overdag aan had. Zijn die andere voor de nacht?” Sanne antwoordt: ”Ja dat klopt tante Tess. Ik draag ’s nacht altijd de Tena Slip Ultima met een inlegluier.” Tante zegt een beetje verbaasd: ”Zo zo een inlegluier plas jij zoveel dan ’s nachts dan kleine meid?” Sanne zegt: ”Mama heeft het nooit anders gedaan en ik vind het niet erg want ik heb nog nooit een lekkende luier gehad ’s nachts.” Tante gaat verder met het verschonen en niet veel later staat Sanne naast de commode in een schone luier te kijken hoe haar kleine nichtje wordt verschoond.
Het is pas acht uur en de meiden mogen nog even beneden televisie kijken. En ze hebben een heel gezellige avond. Als het half tien is zegt tante: ”Komen jullie mee naar boven meiden dan help ik jullie met tanden poetsen en dan kunnen jullie naar bed.

Als de meiden hun tanden hebben gepoetst laat tante Kelly nog even op de WC zitten om te kijken of ze nog moet plassen. Kelly plast een klein beetje en tante doet haar de Pamper weer om. Ze vraagt: ”Zal ik jou ook nog even laten plassen Sanne?” Sanne antwoordt: Nee hoor tante dat is niet nodig ik hoef niet.” Tante loopt met beide meiden naar de gewone slaapkamer van Kelly en ze zegt: ”Ik denk dat het leuker is als jullie vanavond hier slapen in Kelly’s tweepersoonsbed dat kunnen jullie nog gezellig met elkaar kletsen voordat jullie in slaap vallen maar niet te lang doorpraten hè want morgen wordt een drukke dag in Utrecht.” Tante leest nog een kort verhaaltje voor en ze geeft beide meisjes een kusje en laat het nachtlampje naast het bed branden. Sanne en Kelly liggen samen in bed en ze spelen nog een beetje met hun knuffels. Kelly vraagt: ”Was jij al eerder deze week naar Lego World gegaan?” Sanne zegt: ”Ja ik heb een vriendin die bij de Lego-winkel werkt en die wilde ook graag ernaar toe maar kon niemand vinden om mee te gaan. Toen jouw mama vroeg of ik wilde vroeg mijn vriendin het ook gelijk. En om haar niet teleur te stellen heb ik toen besloten om ook met haar te gaan. Vind ik ook niet erg hoor want ik vind Lego echt het leukste speelgoed ter wereld dus ik vind het niet erg om nog een keer te gaan.” Kelly vraagt hebben ze veel dingen die je kan kopen?” Sanne antwoordt: ”Ja zeker ze hebben een hele grote Intertoys winkel neergezet en daar kan je echt heel veel dingen kopen en je krijgt ook nog een leuke korting van 10%.” Ik vond het alleen jammer dat Ninjago City niet verkocht werd maar ik heb nog wel een paar leuke city setjes gekocht.” Kelly zegt: ”Oh dat klinkt echt leuk! ik ben nogal fan van Lego Friends en ik zou graag het cup cake café willen kopen en misschien nog iets anders leuks wil jij ook nog iets kopen Sanne?” Sanne zegt: ”Ja ik zag een hele mooie Lego-trein staan en sinds kort heeft Lisa ook een trein en ik ben echt super jaloers dus ik denk dat ik morgen ook een trein ga kopen want die zijn echt super leuk!” Kelly zegt: ”Wauw wat leuk!” Sanne zegt: ”Zullen we nu maar snel gaan slapen want als we nu gaan slapen is het snel morgen en ik heb er echt super veel zin in.” Kelly stemt hier mee in Sanne geeft Kelly nog een kusje en ze kruipen tegen elkaar aan en niet veel later liggen ze lief te slapen.

Als het acht uur is komt tante Tess de slaapkamer van Kelly binnen en ze zegt wakker worden meiden het is tijd om naar de Lego-beurs te gaan. Beide meisjes worden wakker en tante zegt: ”Ik ruik hier iets heeft een van jullie een vieze luier geproduceerd? Sanne stapt uit bed en tante ziet meteen een bruine rand zitten bij Sanne luier en ze zegt: ”Kom maar snel mee naar de commode Sanne dan gaan we even die vieze poepluier verschonen.” Samen lopen Sanne en tante Tess naar de babykamer en niet veel later volgt Kelly ook. Kelly kijkt toe hoe haar grote nicht net als een baby gewassen en verschoont wordt door haar moeder en niet veel later ondergaat zij dezelfde behandeling. Tante zegt:” Ik heb ook al een luiertas voor jullie ingepakt zodat ik jullie ook op de beurs kan verschonen want ik denk niet dat jullie luiers het de hele dag daar volhouden. En nu ik het toch over volhouden heb…Kelly denk jij dat je de hele dag daar rond kan lopen of moet ik voor jou de buggy meenemen?” Kelly denkt even na en ze zegt: ”Ik denk dat het beter is als ik in de buggy mag zitten want ik heb korte beentjes. Hahaha!” Tante en Sanne moeten ook lachen en tante zegt: ”Oké dan zet ik de buggy alvast in de auto.

Snel hebben ze ontbeten en ze gaan daarna met de auto op weg naar de Jaarbeurs. Sanne zit naast Kelly op de achterbank en ze is een beetje jaloers dat Kelly in een kinderstoelje vast zit in de auto en ze zou dit zelf ook wel graag willen. Ze weet zelf wel dat ze te groot is om in het stoeltje te passen maar toch fantaseert ze erover. Na ongeveer een uurtje rijden komen ze aan bij de parkeergarage bij de Jaarbeurs. Tante parkeert de auto en pakt als eerste de buggy uit de kofferbak en loopt hiermee naar de kant van de auto waar Kelly zit ze maakt haar los uit het zitje en laat haar plaats nemen in de buggy. Daarna opent ze de deur aan de kant waar Sanne zit en laat haar uit stappen. Als de auto op slot staat steekt tante haar hand uit naar Sanne en ze zegt: ”Wil je tante’s hand vast houden Sanne want ik wil je niet uit het oog verliezen kleine meid.” Sanne vind het fijn dat haar tante haar ook als klein meisje aanspreekt en ze pakt de hand van haar tante vast en ze lopen met z’n allen de Jaarbeurs binnen.

Als ze binnen zijn krijgt tante Tess een berichtje binnen op haar telefoon en ze ziet dat ze een berichtje heeft ontvangen van Lisa. Tante zegt: ”Ik heb een berichtje van je grote zus ontvangen Sanne.” En ze laat de telefoon aan Sanne zien. Sanne leeft het berichtje en ze vraagt: ”Mag ik een berichtje terug appen tante?” Tante zegt: ”Zal ik het maar doen want een telefoon is natuurlijk niet iets voor een klein meisje om mee te spelen maar zeg maar wat ik moet terugsturen dan zal ik het voor je intypen. Lisa vraagt of wij er al zijn dus wat zullen we terug appen?” Sanne zegt: ”Vraag of hun er ook al zijn en zo ja waar? En misschien dat we op ze kunnen wachten hier zodat we met z’n allen tegelijk naar binnen kunnen gaan?” Tante typt het bericht en snel krijgt ze bericht terug. Lisa stuurt: Ik en Destiny hebben net de auto in de parkeergarage neergezet en we lopen nu naar de ingang. Het is inderdaad wel leuk als jullie op ons wachten dan kunnen we gezellig met z’n allen over de beurs lopen. Tante stuurt terug dat ze gelijk na de tassen controle zullen wachten. En na zo’n 10minuten wachten ziet Sanne Lisa en Destiny in de rij staan. Een beetje nerveus laten ze hun tas controleren maar gelukkig krijgen ze geen vreemde opmerking en over de luiers in hun rugzak.

Lisa ziet haar kleine zusje staan en ze geeft haar gelijk een knuffel ook en ook geeft ze tante en Kelly een hand. Destiny groet ook iedereen en tante vraagt: ”willen jullie met ons lopen over de beurs of trekken jullie je eigen plan?” Lisa en Destiny antwoorden dat het misschien wel gezellig is als ze met z’n allen samen gaan lopen en ze besluiten dit te doen.

Iedereen heeft het heel erg naar hun zin op de beurs ze hebben ook al heel veel foto’s gemaakt van veel bouwwerken. Als ze bij een klein winkeltje staan zegt Lisa: ”Ik wil graag een sleutelhanger met een Lego-blokje eraan kopen want dan ben ik een echte Lego fan!” Ze gaan bij het kraampje staan en Destiny zegt: ”Kijk naar die mokken die zijn echt grappig zullen we er daar ook 2 van meenemen?” Lisa vind de mokken omdat het gewoon Lego mokken op echte grote zijn. Ze vraagt aan de verkoopster of ze deze ook erbij wil doen en even later rekent Lisa af en ze lopen verder over de beurs. Het is ondertussen 12:00 en Tante vraag aan Kelly hoe het met haar luier staat Kelly zegt dat ze nat is maar nog niet verschoont wil worden Destiny en Lisa stellen voor om te gaan eten en de luiers daarna te verschonen want Lisa en Destiny zijn ook al behoorlijk nat. Als iedereen bij een picknicktafeltje in de hal gaat zitten gaan Lisa en Sanne eten halen bij de bar. Ondertussen praten ze gezellig met elkaar. Lisa zegt: ”Heb je het naar je zin bij tante Tess San?” Sanne antwoordt: ”Ja ze is echt super lief en ik vind het wel fijn dat ze mij ook als een klein meisje behandeld net als Kelly. Lisa zegt: ”Oh klinkt leuk maar je gedraagt je toch wel een beetje of niet?” Sanne snapt dat dit over het poepen in de luiers gaat en ze zegt: ”Ik heb vanochtend een poepluier gehad maar tante Tess vond dit niet erg. Ik heb nog gevraagd gisteren of ze het erg vond als ik in mijn luier zou poepen maar ze zei dat ze dat niet erg vond.” Lisa zegt: ”Oh goed dat je het gevraagd hebt van te voren.” Snel hebben Lisa en Sanne het eten en ze lopen ermee terug naar de rest. Iedereen geniet van het eten en na een halfuurtje te hebben gegeten gaan ze richting de toiletten om te verschonen. als ze in de gang bij de toiletten staan zien ze een behoorlijk lange rij staan bij de verschoonruimte Tante gaat met Kelly en Sanne in de rij staan. Destiny en Lisa hadden geen zin om te wachten en verschonen zichzelf gewoon in de WC-hokjes en als ze de gang weer inlopen zien ze tante met de meiden de verschoonruimte binnen gaan. Ze wachten even en als eerste komt Sanne naar buiten. Lisa vraagt: ”Is tante ook al bijna klaar met Kelly? Want ik heb zin om weer snel verder te kijken.” Sanne antwoordt: ”We moeten nog even wacht want Kelly had een poepluier dus we moeten nog even wachten.” Lisa zegt: ”Ah dat vind ik echt stom!” Destiny zegt boos: ”LISA VAN BERCHUM! Je mag niet zeggen dat je het stom vind want Kelly doet dat natuurlijk niet express en dan zou het ook stom zijn elke keer dat jij een vieze luier hebt of niet!?” Lisa zegt licht geschrokken: ”Sorry Destiny…” Destiny zegt terug: ”Oké, maar zoiets wil ik niet meer van je horen begrepen kleine meid?” Lisa zegt: ”Ja Destiny.” Destiny omhelst Lisa en ze zegt: ”Oké laten we het gezellig houden en er niet meer over praten is dat goed?” Lisa knikt en ze knuffelt Destiny terug.

Even later als tante zelf ook nog naar de WC is geweest lopen ze door en Destiny kijkt op de plattegrond en ze ziet dat binnenkort in de bioscoop van de beurs de Lego-Batman film speelt en ze vraagt of de meiden zin hebben om deze te gaan kijken. De meiden lijkt dit echt leuk en ze lopen richting de bioscoop. De meiden inclusief tante vonden het een leuke film en ondertussen is het 3uur geweest en ze hebben zo’n beetje alles op de beurs gezien en ze besluiten om hun bezoek af te sluiten met een aankoop in de Intertoys stand. Ze lopen binnen en ze zijn verbaasd over hoe druk het wel niet is in de winkel. Iedereen loopt tegen elkaar aan en Lisa en Destiny gaan kijken bij de model auto’s want Lisa zag de Volkswagen Kever een keer in de Lego winkel en ook Destiny vond de Volkswagen T1 ook erg leuk en zij had besloten deze te kopen. Als Lisa en Destiny hun aankopen verzameld hebben gaan ze kijken bij Sanne wat zij wilt kopen. Sanne staat bij de treinen te kijken en ze twijfelt tussen twee treinen ze wil niet dezelfde als haar zus en ze twijfelt tussen een rode goederentrein en de witte hogesnelheidstrein. Ze besluit voor de hogesnelheidstrein te gaan en ze koopt er ook een los treinstation bij. Ook Kelly heeft haar Lego setjes gevonden en ze lopen met z’n allen naar de kassa en rekenen af. Als ze hebben afgerekend lopen ze de winkel uit en ze gaan richting de uitgang. Tante zegt zachtjes tegen Lisa en Destiny: ”Ik ga zometeen met de meiden naar McDonald’s hebben jullie zin om mee te gaan?” Destiny zegt: ”Oh dat is wel leuk naar welke gaat u?” Tante zegt: ”Zullen we die Vuren doen? Daar is meestal veel plek.” Destiny zegt: ”Dat is goed tot zometeen!” Ze zwaaien terwijl ze naar hun auto lopen en niet veel later verlaten ze de parkeergarage en ze gaan onderweg naar de McDonald’s in Vuren.

Het is niet druk op de weg en na een klein halfuur komen Destiny en Lisa aan bij de McDonald’s net voor ze naar binnen gaan zegt Lisa: ”Destiny mijn luier is wel erg nat wil je mij alsjeblieft verschonen? Destiny vraagt: ”Wil je eerst eten of eerst verschonen” Lisa antwoordt: ”Eerst verschonen alsjeblieft.” Als Lisa en Destiny binnenkomen lopen ze gelijk door naar de baby-verschoonruimte en gaan hier naar binnen. Lisa heeft alleen geplast en snel is ze voorzien van een schone luier nu Destiny er nu toch ook is doet zij haarzelf ook een schone luier om en ze gaan weer naar buiten als ze de deur van de verschoonruimte uit willen lopen zien ze dat tante voor de deur staat en ze zegt Grappend: ”Hé wat toevallig dat jullie hier ook zijn zullen we bij elkaar aan tafel zitten kunnen we gezellig napraten over vandaag. De meiden vinden dit goed en ze bestellen alvast eten en gaan aan een tafeltje zitten en even later komt tante met de meiden bij hun zitten en ze hebben het erg naar hun zin. Als iedereen klaar is om te vertrekken vraagt tante hebben jullie zin om morgen langs te komen dan kunnen we met ze allen gaan zwemmen bij ons thuis. Lisa zegt: ”Oh dat klinkt heel leuk zullen we gaan Destiny?” Destiny stemt in en Sanne vraagt nog aan Lisa: ”Lisa heb jij nog van die Swimmates luiers thuis liggen want ik wil graag bij tante zwemmen met een zwemluier om. Zou je ze mee wil nemen alsjeblieft?” Lisa zegt: ”Dat is goed.” ze groeten elkaar en even later vertrekt iedereen weer richting huis.
 

vino

Toplid
Heel goed hoofdstuk weer. Blijf zo door gaan. Ik snap dat je het druk hebt, dus ik zal niet te veel pushen. Maar ik hoop wel dat je redelijk snel een vervolg maakt. Want ik blijf dit een super verhaal vinden.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Was weer een mooi Hoofdstuk.
Mooi dat je toch tijd vond.
Heb nu een klein foutje gevonden.
Zit in de volgende zin.

Tante gaat met Sanne en Kelly in de rij staan.
En in de volgende zin.

Sanne en Destiny hadden geen zin om te wachten.
En verschoonde zichzelf.
Snap dat je Lisa bedoelde.
Maar laat ik maar niets zeggen, maak dat soort fouten zelf ook.
Ha ha
En wel meer dan dat.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
luierdromer zei:
Heb nu een klein foutje gevonden.
Zit in de volgende zin.

Tante gaat met Sanne en Kelly in de rij staan.
En in de volgende zin.

Sanne en Destiny hadden geen zin om te wachten.
En verschoonde zichzelf.
Snap dat je Lisa bedoelde.
Bedankt ik heb het gelijk aangepast. Tja geen mens is perfect toch ;)
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Zeker niet.
Zeg niet voor niets, dat ik die fouten zelf ook maak.
Gelukkig kunnen we ze herstellen.
Volgens mij schreef jij toen.
Dat ik niet zo hard voor me zelf moest zijn.
Toen zei je al dat je ook met namen wel fouten maakt.
Maar het was weer een mooi hoofdstuk.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 58!

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofstuk. 58 Avond na Lego World
Lisa en Destiny zijn net thuis gekomen en ze stappen hun huis binnen. Destiny zegt: ”Zullen we even lekker douchen en daarna op de bank hangen de rest van de avond?” Lisa zegt dat dat wel fijn klinkt maar dat ze liever in bad gaat dan ze gaan douchen. Voordat ze in bad gaan spelen ze nog even met de katten en geven deze te eten. Lisa en Destiny lopen naar de badkamer en kleden zich uit Lisa is nog steeds droog en als Destiny haar luier af wil doen zegt Lisa: ”Ik vind het zonde om een droge luier weg te gooien Destiny ik hou mijn luier wel aan in bad.” Destiny zegt: ”Je hebt gelijk en droge luier weggooien is inderdaad best zonde ik denk dat ik de mijne ook om laat in bad. Het lijkt me ook best spannend eigenlijk ik ben nog nooit met een luier om in bad gegaan. Lisa en Destiny gaan samen in bad zitten als ze net zitten gebeurd er nog niet zo heel veel. Maar na een tijdje spelen met de bad speeltjes zijn de luiers toch behoorlijk volgezogen met water. De meiden wassen elkaar en uiteindelijk gaan de luiers toch uit zodat ze hun intieme zone ook goed schoon kunnen maken.

Even later zijn beide meiden schoon en ze gaan naar de babykamer en kleden zich om naar hun nachtkleding. Omdat het een behoorlijk koude avond is besluiten de meiden een onesie aan te trekken en ze gaan terug naar de woonkamer waar ze even lekker uitrusten van hun drukke dag. Lisa en Destiny liggen tegen elkaar op de bank en ze worden vergezeld door de katten. Lisa zegt: ”Ik heb echt een hele leuke dag gehad Destiny het was echt te gek!” Destiny antwoordt: ”Ik vond het ook echt super gezellig het was echt heel leuk. Maar ik ben wel erg moe geworden vandaag.” Lisa lacht en zegt: ”Ik ben ook wel moe hoor maar ik ben wel blij dat we zijn gegaan want ik heb zo genoten.” Destiny zegt: ”Ik ben ook blij dat we zijn gegaan het was super leuk ook omdat tante Tess en de meiden erbij waren.” De meiden blijven nog lekker op de bank liggen en ze vallen tegen elkaar aan in slaap.

Bij tante Tess is het een gezellige boel deze avond. Toen ze net thuis waren zijn de meiden gewassen en nu zitten ze gezellig in de babykamer te spelen met hun nieuw gekochte Lego. Sanne heeft haar treinset dichtgelaten omdat ze deze liever alleen thuis opzet maar ze helpt Kelly met het bouwen van haar Lego-setjes. Sanne vraagt: ”Vond je het leuk vandaag Kelly?” Kelly antwoordt enthousiast: ”Ja ik vond het echt super leuk! Het was ook gezellig dat Lisa en Destiny met ons meeliepen over de beurs het was echt super!” Sanne vraagt wat vond je het leukste?” Kelly denkt even na en zegt dan: ”Ik denk de stand waar je je eigen naam op een lego steentje kon krijgen. Dat was wel erg leuk wel jammer dat we geen eigen Lego-poppetje konden maken omdat er geen hoofdjes meer waren.” Sanne zegt: ”Ja gelukkig kregen we wel de lichaampjes zodat wel alleen nog maar beentjes en een hoofdje er op moeten zetten en dan hebben we alsnog ons eigen poppetje.” Kelly zegt: ”Ja dat is idd wel zo…” Tante komt even later de kamer in en ze ziet de meiden gezellig met elkaar spelen. Tante zegt: ”meiden het is bijna bedtijd dus ik kom jullie klaarmaken om naar bed te gaan. Tante helpt als eerste Sanne op de commode en doet haar een schone luier om. Als Kelly ook verschoont is helpt tante de meiden met het tanden poetsen en daarna zijn ze klaar om naar bed te gaan. Als de meiden in bed liggen leest tante ze nog een verhaaltje voor en beide meisjes genieten van dit moment. Sanne vond dit altijd zo fijn als ze met een speentje in kon luisteren naar een lief verhaaltje en ze voelde zich dan altijd zo heerlijk klein. Als het verhaaltje uit is zijn de meiden al in slaap gevallen en tante geeft beide meiden een kusje. Ze zet het nachtlampje naast het bed aan en verlaat even later de kamer.

Het is vroeg in de ochtend en Sanne wordt wakker. Ze voelt nattigheid onder de dekens en ze weet niet hoe dit komt. Ze voelt aan haar luier maar deze is niet nat. Sanne is een beetje verward en ze gaat rechtop in bed zitten en ze kijkt onder de dekens en ziet dat de luier van Kelly heeft gelekt. Sanne besluit uit bed te gaan en loopt richting de slaapkamer van tante Tess. Sanne staat naast het bed van tante Tess en ze zegt zachtjes: ”Tante Tess, tante Tess Kelly heeft een lekkende luier en het hele bed is nat geworden.” Tess wordt langzaam wakker en ze zegt: ”Heeft Kelly’s luier gelekt?” Sanne antwoordt: ”Ja ik ben nog droog en werd wakker van het natte bed.” Tante zegt: ”Je bent dan wel droog maar volgens mij heb je wel wat anders in je luier zitten of ruik ik dat verkeerd?” Sanne giechelt een beetje en zegt: ”Sorry tante…” Tante zegt: "Geeft niks hoor kleine meid laten we eerst Kelly verschonen en dan kan ik jouw luier daarna ook gelijk verschonen." Tante komt uit bed en Sanne ziet dat tante niet een gewone onderbroek draagt maar dat ze een Tena protective underwear broekje draagt. Ze besluit er niets van te zeggen maar is toch benieuwd waarom haar tante deze draagt. Samen lopen ze naar Kelly’s slaapkamer en tante wekt Kelly. Kelly wordt onrustig wakker en barst gelijk in tranen uit als ze doorkrijgt dat haar luier gelekt heeft. Tante zegt: ”Kom maar even mee naar de badkamer Kelly want heel je rug is ook nat geworden.” Kelly voelt zich vreselijk en terwijl ze door haar moeder wordt gewassen blijft ze huilen en ze zegt snikkend: ”So-sorry mama ik he-heb het echt niet express ge-gedaan sorry.” Tante Tess zegt: ”Het geeft niks kleine meid je hebt gewoon een ongelukje gehad. Maar dit is niet de eerste keer dat dit is gebeurt en we hadden hier laatst een afspraakje over gemaakt. Weet je nog wat die afspraak was Kelly?” Kelly knikt en zegt: ”Ik moet nu ’s nacht dikkere luiers gaan gebruiken.” en gelijk barst ze weer in huilen uit. Tante zegt: ”ssst Kelly stil maar het geeft niks. Je krijgt nu gewoon net zo’n luier om als Sanne alleen een paar maatjes kleiner.

Als tante Kelly heeft gewassen neemt ze haar mee naar de babykamer en daar wordt ze op de commode gelegd. Tante opent de deurtjes onder de commode en schuift een paar pakken Pampers opzij en pakt een pak Tena Junior luiers eruit. Kelly kijkt met grote ogen naar het pak luiers en ze zegt: ”Nee alsjeblieft mama ik wil geen Tena luier om! Mag ik alsjeblieft een gewone Pamper om?” Tante zegt: ”Kelly we hadden afgesproken als je weer eens een lekkende luier zou hebben dat we deze zouden gaan gebruiken en het zou niet eerlijk zijn als ik je nu gewoon weer een Pamper om zou doen. Dat ben je het zelf toch zeker ook mee eens?” Kelly snikt nog steeds en zegt zachtjes: ”Ja mama.” Tante tilt Kelly bij haar enkels op en schuift de Tena onder haar billen en zalft haar billen goed in met zinkzalf en talkpoeder. Ze laat Kelly zakken op de luier en Kelly voelt de zachte stof onder haar billen tante zalft ook de rest van haar luierzone en sluit daarna strak de luier. Ondertussen is Kelly gekalmeerd en terwijl ze nog op de commode ligt pakt tante een schoon rompertje uit de kast en trekt deze haar aan. Ze helpt Kelly omhoog omhelst haar en zegt: ”Morgen mag je overdag weer gewoon een Pamper om maar ik denk dat het beter is als je voortaan deze luier ’s nacht gaat dragen. Zullen we dat gewoon maar doen want een iets dikkere luier is beter dan een nat bed. Ik kan het weten daarom draag ik ’s nacht ook van die speciale broekjes Kelly.” Ook a vind Kelly het niet leuk om te horen maar toch stemt ze ermee in. Kelly stapt van de commode en Sanne neemt plaats op het verschoonkussen. Tante wast Sanne grondig en doet haar weer snel een schone luier om. Als beide meiden verschoont zijn zegt tante: ”Komen jullie allebei nog even bij mij in bed slapen want jullie kunnen natuurlijk niet terug naar dat natte bed. Kelly rent alvast naar haar moeders slaapkamer maar Sanne vraagt: ”Zou ik misschien in het babybed van Kelly mogen slapen tante?” Tante zegt: ”Als je dat graag wil mag dat wel hoor.” Samen lopen ze naar het bed en tante doet de spijlen naar beneden en Sanne kruipt onder het deken en tante stopt haar toe. Sanne zegt: ”Oh tante Tess zou u alstublieft mijn speen nog willen pakken die ligt nog in Kelly’s bed.” Tante zegt: ”Dat is goed lieverd ik zal hem gelijk even pakken.” En tante loopt de kamer uit. Even later komt ze terug met een teddybeer en het speentje en geeft deze allebei aan Sanne. Ze doet de spijlen weer omhoog en zegt: ”Slaap lekker lieve Sanne.” En ze verlaat de kamer. Als ze terug in haar eigen slaapkamer is ziet ze dat Kelly al in slaapgevallen is ze kruipt naast haar in bed. En niet veel later valt ook tante in slaap.

Lisa schrikt wakker en kijkt om haar heen ze weet even niet waar ze is en ziet dan herinnert dan dat ze nog niet naar bed waren gegaan. De televisie staat nog steeds aan en Lisa ziet dat Destiny ook in slaap is gevallen. Ze voelt aan haar eigen luier en merkt dat deze nat is ze vraagt zich af of Destiny nog wel droog is. Destiny had haar onesie niet dicht geritst en Lisa heeft goed zicht op de luier van haar vriendin. Ze bekijkt haar luier ze ziet de blauwe urine indicator wat bevestigd dat zij ook nat is. Lisa schudt Destiny wakker en ze zegt: ”Destiny kom we moeten naar bed ik denk dat we daar beter kunnen slapen dan hier op de bank.” Destiny draait zich om en voelt in eens een warme brei in haar luier die wordt platgedrukt. Destiny schrikt en barst gelijk in tranen uit. Lisa ziet dat Destiny ineens begint te huilen en ze vraagt bezorgd: ”Wat is er aan de hand Destiny?” Destiny zegt hevig snikkend: ”I-i-ik he-heb in m-mijn br-broek gepoept Lisa. W-wil je m-mij als-je-blieft v-verschonen?” Lisa loopt naar haar toe omhelst haar en geeft haar een kus ze zegt: ”Kom maar snel mee naar de commode dan ga ik je lekker schoon maken lieverd.” Destiny kalmeert door deze lieve woorden en als ze even later op de commode ligt geniet ze van hoe ze zorgvuldig door Lisa gewassen wordt. Als ze schoon is doet Lisa haar een schone luier om en niet veel later duiken allebei het bed in dat op de babykamer staat.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 59. Ik heb nu kerstvakantie dus probeer hier en daar nog wat te schrijven helaas is de inspiratie een beetje weg de laatste tijd dus probeer ik nog wat nieuws te verzinnen.

Please comment!!!

Hoofdstuk 59. Spelen bij Tante Tess

Het is 9:00uur in de ochtend en Lisa en Destiny worden wakker door als Lisa’s telefoon afgaat. Lisa pakt haar telefoon van het kastje naast het bed af en ziet dat ze appje heeft ontvangen van Sanne. Sanne vraagt: Hoe laat komen jullie hier heen? En zou je misschien nog een paar normale luiers mee kunnen nemen omdat ik nu mijn laatste luier om heb. Lisa stuurt terug: Wij willen rond 11uur bij jullie zijn misschien iets later. Luiers zal ik meenemen tot over een paar uurtjes!

Lisa en Destiny stappen uit bed en Lisa vraagt: ”Heb je nog lekker kunnen slapen Destiny?” Destiny antwoordt: ”Ja dankjewel dat je me gisteravond nog wilde verschonen. Ik vond het echt super fijn toen ik weer een schone luier om had en ik ben toen lekker ingeslapen.” Lisa zegt: ”Gelukkig heb je toch nog lekker kunnen slapen. Zullen we nu lekker gaan ontbijten? Dan kunnen we daarna lekker gezellig bij tante Tess langs gaan.” Destiny stemt hiermee in en de meiden gaan uit bed en lopen richting de keuken.

Zoals elke ochtend krijgt Lisa aan tafel weer haar slab om en voert Destiny haar een potje Olvarit en ondertussen warmt de melk op in de magnetron. Lisa vraagt: ”Hey Destiny zou Kelly ook elke ochtend een potje Olvarit krijgen net als ik?” Destiny zegt: ”Ik heb eigenlijk geen idee. Ze heeft wel verteld dat ze nog een kinderstoel heeft dus ik denk dat de kans groot is hoezo?” Lisa zegt: ”Ik dacht als we langs gaan wil ik misschien nog een potje meenemen als snack voor tussendoor maar als tante Tess deze ook heeft kunnen we er van haar misschien een krijgen.” Destiny zegt: ”Laten we er zelf maar een meenemen Liz want ik vind het niet netjes om het eten bij tante Tess te gebruiken als wij het zelf ook mee kunnen nemen.” Snel heeft Lisa haar potje op en samen eten ze verder hun ontbijt op.

Destiny ligt op de commode en ze geniet van hoe Lisa haar verzorgd. Normaal verschoond Destiny haar eigen luier maar ze vind het ook wel eens fijn als zij als een klein meisje verzorgd kan worden. Lisa zegt: ”Vind je het fijn dat ik jou een keer verzorg kleine meid?” Destiny lacht en zegt: ”Ja ik vind het echt super fijn Liz.” Lisa vraagt: ”Wil je vandaag dan ook een echt babyluier om?” Destiny zegt: ”Ja mag ik een Bambino Teddy om?” Lisa zegt: ”Oké dat is jou favoriete luier of niet lieverd?” Destiny zegt: ”Ja ze zijn lekker zacht en ze zien er ook nog heel leuk uit. Lisa maakt Destiny goed schoon en doet haar een schone luier om. Als Destiny verschoont is helpt zij Lisa met het verschonen van haar luier en als beide meiden verschoont zijn kleden ze zichzelf verder aan. Lisa pakt nog even haar luiertas in met een paar zwemluiers en ook nog een paar extra luiers voor haar zusje. Destiny heeft de rest van de zwemkleding en nog wat speelgoed voor Lisa ingepakt en rond 10:30uur verlaten ze het huis en rijden richting het huis van tante Tess.

Rond 11uur komen ze bij tante Tess aan en Destiny verbaasd zich over hoe groot het huis van tante Tess wel niet is ze had wel gehoord dat ze een groot huis had maar had het nog nooit in het echt gezien. Als ze voor het hek staan belt Lisa aan. Ze hoort de stem van haar tante: ”Hallo wie is daar?” Lisa zegt: ”Wij zijn het tante Tess Lisa en Destiny. Tante zegt: ”Oh gezellig rij maar door je mag de auto gewoon voor de garage neerzetten.” Lisa bedankt haar tante en het hek gaat open en de meiden rijden het erf op .

Als ze bij de deur zijn aangekomen staat tante ze al op te wachten. Tante begroet ze: ”Hey meiden wat leuk dat jullie besloten hebben om vandaag langs te komen.” Destiny zegt: ”Bedankt voor de uitnodiging. Ik ben eigenlijk nog nooit bij u langs geweest tante Tess.” Zal ik jullie dan zometeen even een rondleiding geven door ons huis want ik denk dat jij hier ook niet meer bekend bent of wel Lisa?” Lisa zegt: ”Nee dat klopt het is toch minstens dertien jaar geleden dat ik bij u thuis ben geweest tante.” Tante zegt: ”Nou kom maar snel binnen want het is wel wat fris hier buiten.”

Binnen vraagt tante of de meiden wat willen drinken Destiny zegt: ”Ik wil wel een thee en zou u misschien Lisa’s fles willen vullen met appelsap?” En ze geeft de fles aan tante Tess. Even later komt tante terug met het drinken en Lisa gaat gelijk bij Destiny liggen en Destiny begint haar te voeren terwijl ze gezellig met tante kletst. Tante kijkt naar Lisa en ziet hoe zij geniet van het klein zijn en ze vraagt aan Destiny: ”Destiny hoe zit het nou eigenlijk tussen jou en Lisa ben jij de mama in jullie relatie?” Destiny zegt: ”Ik heb wel een wisselende relatie met Lisa de ene keer ben ik haar verzorger en soms ben ik haar kleintje en soms zijn we ook allebei baby zusjes van elkaar maar eigenlijk vind ik het niet fijn om mama genoemd te worden als ik haar verzorg. Ook al verzorg ik haar als mijn eigen kindje vind ik het absoluut niet fijn om door haar met mama aangesproken te worden door haar want Lisa is niet echt mijn kind en we zijn vriendinnen niet moeder en kind. Ik snap dat dit misschien vreemd klinkt maar …tja het is lastig.” Tante zegt: ”Nee ik snap het wel je ziet Lisa als vriendin en niet als je kind en je verwacht dat ze jou ook zo ziet en niet als mama. Dat vind ik wel begrijpelijk.” Als iedereen het drinken op heeft zegt tante: ”Oké zal ik jullie het huis laten zien?” De meiden zeggen: ”Graag!” en tante zegt: ”Volg mij maar en ze lopen het hele huis door.

Ze gaan binnen bij de babykamer binnen en ze zien Kelly en Sanne met elkaar spelen. Sanne ziet Lisa en sleept haar gelijk mee naar de Lego waar ze mee aan het spelen zijn. Lisa gaat ook zitten en begint gelijk mee te spelen met de meiden.” Tante zegt lachend: ”Ik denk dat we ze wel even alleen kunnen laten. Zullen wij weer verder het huis bekijken Destiny?” Destiny antwoord: ”Ja dat is goed ik denk dat we de meisjes wel even achter kunnen laten hier.” Tante en Destiny kijken verder en ondertussen spelen Lisa, Sanne en Kelly met elkaar.

Lisa zit leuk mee te spelen en ze kijkt naar haar zusje en nichtje die allebei in baby-outfit aan het spelen zijn. Ze zegt: ”Hey meiden zouden jullie het leuk vinden als ik me ook zo kleed als jullie want ik heb gewone kleren aan en jullie zijn als baby aangekleed.” Sanne zegt: ”Jaaa jij bent mijn baby-zusje jij moet je ook kleden zoals mij!” Lisa zegt: ”Oké wil je mij helpen met omkleden Sanne?” Sanne gaat hiermee akkoord en ze helpt Lisa met het omkleden. Lisa heeft onder haar kleren een kinderlijk shirt aan en een romper. Ze besluit haar romper uit te trekken zodat er goed zicht is op haar luier. Lisa vind het ook vaak heel fijn als haar luier goed in het zicht is zodat ze steeds herinnerd wordt aan het feit dat ze luiers moet dragen net als een baby. Als ze is omgekleed speelt ze weer lief verder met haar zusje en nichtje.

Even later als Destiny het hele huis heeft gezien zegt tante: ”Zullen we naar de meisjes toe gaan zodat we kunnen omkleden om te gaan zwemmen?” Destiny vind dit een goed idee en ze lopen naar de babykamer waar de meiden nog steeds met elkaar aan het spelen zijn. Tante komt binnen en ze ziet dat iedereen lief aan het spelen is en ze vraagt: ”Hallo meiden hebben jullie zin om te zwemmen?” De meiden antwoorden in koor met: ”JAAAA!” Destiny gaat even bij Lisa zitten en ze zegt: ”wilde je weer even een echte kleine meid zijn? Wat zie je er lief uit zo met je zusje en kleine nichtje.” Tante zegt: ”Ik neem Kelly alvast mee naar het zwembad daar liggen haar zwemspullen maar jullie kunnen je gewoon hier omkleden. Dan zie ik jullie zometeen beneden tot straks!” En tante verlaat samen met Kelly de babykamer.
Destiny zegt: ”Oké zal ik jullie helpen met het omkleden? Ik denk dat ik bij jou begin Sanne want volgens mij heb jij een vies ongelukje gehad in je Pampertje of niet kleine meid?” Lisa giechelt een beetje en zegt speels: ”Heeft Sanne kaka in haar luier gedaan Destiny?” Destiny antwoord: ”Ik denk het wel Lisa. Kom eens hier Sanne dan kan ik je wassen en daarna krijg je gelijk je zwemkleding aan.” Sanne gaat voor Destiny op de commode liggen en Destiny opent haar luier en ziet de vieze brei die over heel haar luier is uitgesmeerd. Destiny zegt: ”Aha dat dacht ik al. Phoe wat kan jij veel produceren voor zo’n klein meisje. Zorgvuldig wast Destiny Sanne en trekt haar een zwemluier aan Lisa heeft ondertussen een bikini uit haar tas gepakt en geeft deze aan Sanne. Ze zegt: ”Deze heb ik voor je meegenomen Sanne want tante Tess vertelde me dat je geen zwemkleding mee had genomen.” Sanne trekt haar bikini aan en als ze deze aan heeft is toch duidelijk te zien dat ze een luier onder haar bikinibroekje draagt. Sanne vind dit helemaal niet erg ze voelt zich echt klein omdat ze ook wel eens echte kleine kinderen ziet waarbij ook duidelijk is te zien dat ze een luier onder hun bikini of badpak dragen. Sanne bedankt Destiny voor de verschoning en even later als Destiny en Lisa ook verschoont en omgekleed zijn gaan ze naar het zwembad waar tante en Kelly ondertussen al in het water zitten.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Blijft een leuk verhaal.
Hoewel ik me voor kan stellen, dat je inspiratie.
Een keer op is.
Zie ook wel verhalen, waar lang niets mee gebeurt.
Maar soms na jaren, ineens toch weer wordt vervolgd.
Neem je tijd.
 

vino

Toplid
Heel mooi hoofdstuk weer. Ik zou het echt jammer vinden, als je inspiratie echt op Is, en je daardoor zou stoppen. Want vind dit echt een SUPER verhaal
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 60!

Please comment!!!

Hoofdstuk 60. Spelen bij tante Tess (deel 2)
De meiden zien dat Kelly en tante Tess al in het bad zitten en ze rennen naar het bad en duiken er ook in. Destiny en Lisa vinden het super fijn om te zwemmen ze zijn zelf ook lid van de wedstrijd-zwemvereniging in hun woonplaats. Ze zwemmen wel mee bij de recreanten omdat ze het voor de lol willen blijven doen. Wel vinden ze het leuk om elkaar af en toe uit te dagen wie sneller kan zwemmen en hier kunnen ze het ook niet laten om een wedstrijdje tegen elkaar te zwemmen. Ook Sanne, Kelly en tante hebben het naar hun zin en iedereen geniet van de vrijheid in het water.

Even later heeft tante Tess het water verlaten en zit ze aan de kant te kijken hoe haar nichtjes lief aan het spelen zijn met haar dochter. Ze besluit wat drinken klaar te maken voor de kinderen en ze komt hier even later mee terug naar het zwembad. ”Hey meiden komen jullie uit het bad ik wat lekkers te drinken voor jullie!” De meiden komen uit het bad en gaan bij tante Tess aan de kant zitten. Tante Tess deelt alle flesje uit en als ze het flesje aan Destiny geeft zegt ze: ”Oh Destiny ik was vergeten dat jij een grote meid was. Zal ik het voor jou overgieten in een normaal glas?” Destiny lacht en zegt: ”Nee hoor tante dat hoeft niet ik ben vandaag ook een klein meisje net zoals Lisa.” Tante zegt: ”Oh gelukkig zou ik je dan ook de fles voeren kleine meid?” Destiny zegt: ”Dat lijkt me heel fijn tante Tess.” En even later ligt Destiny in de schoot bij tante Tess te genieten van een lekker flesje appelsap. Terwijl iedereen lekker zit te drinken vraagt tante: ”Gaan jullie zometeen weer verder zwemmen of willen jullie wat anders gaan doen?” Lisa zegt: ”Ik zie dat het bijna een uur is tante en meestal ga ik tussen een en drie altijd een middagdutje doen zou ik dat mogen doen?” Tante zegt: ”Natuurlijk mag dat. Willen jullie dat ook Sanne, Destiny en Kelly?” Sanne zegt dat zij ook wel wil maar Destiny en Kelly zeggen dat hun niet willen slapen. Tante zegt: ”Oké gaan jullie dan samen lief spelen in de babykamer?” Destiny en Kelly zeggen dat ze dit leuk lijkt en tante zegt: ”Oké dan controleer ik even jullie luiers en dan ga ik jullie omkleden zometeen.” Tante controleert de luiers van Kelly en Destiny als eerst ze trekt het beenelastiek opzij zodat ze goed de luier in kan kijken. Ze ziet dat Kelly en Destiny allebei alleen geplast hebben maar niet gepoept. Als ze Sanne en Lisa controleert ziet ze dat hun wel allebei in hun luiers hebben gepoept en ze neemt Sanne en Lisa mee naar de badkamer om hun te wassen. Destiny en Kelly gaan alvast naar de babykamer en daar helpt Destiny Kelly met het omdoen van haar Pamper.

Tante loopt samen met Lisa en Sanne de badkamer in en ze zegt: ”Je kan wel zien dat jullie zusjes van elkaar zijn allebei met zo’n vieze poepluier.” Lisa en Sanne worden in de douchecabine ontdaan van hun luiers en snel heeft tante beide meisjes gewassen. Ze zegt: ”Komen jullie mee naar de babykamer meiden? Dan krijgen jullie een lekkere schone luier om en dan kunnen jullie fijn een dutje gaan doen.”
Als tante met de meiden de babykamer inloopt ziet ze dat Kelly en Destiny al met elkaar aan het spelen zijn. Destiny zegt: ”Ik ga kijken hoe de baby’s luiers om krijgen Kelly.” en ze loopt naar de commode waar Lisa ondertussen op is gaan liggen. Tante pakt de luiertas die Lisa mee heeft genomen en ze ziet er een stapeltje AB-luiers in zitten. Ze pakt er een en vouwt er een open en schuift deze onder Lisa’s billen ze poedert haar goed in met talkpoeder en sluit daarna stevig de luier met de plakstrips. Tante kijkt naar de luier en ze zegt: ”Deze luiers zijn wel super lief zo met die letterblokjes die er op staan wat schattig.” Niet veel later heeft Sanne ook een schone luier om en tante gaat met ze naar de slaapkamer van Kelly waar ze Lisa en Sanne in bed ligt. Beide meisjes krijgen een speentje in en tante leest nog een klein verhaaltje voor en daarna verlaat ze de kamer en Lisa en Sanne vallen snel in slaap.

Ondertussen spelen Destiny en Kelly samen met elkaar hoewel Kelly wel een beetje verlegen is voor Destiny hebben ze het toch erg naar hun zin. Tante gaat ook in de babykamer bij de meiden kijken en ze gaat een beetje praten met Destiny. ”Hey Destiny ik dacht dat je zei dat je niet echt een kleintje was maar ik zie toch dat je een babyluier om hebt.” Destiny antwoordt: ”Ik ben ook niet altijd een kleintje maar ik vind het toch af en toe wel fijn als ik even klein kan zijn. Want de verantwoordelijkheid even laten gaan vind ik harstikke fijn. Dan kan ik gewoon even alles vergeten geen stress van werk, geen zorg hoeven te dragen voor Lisa gewoon even lekker helemaal niks.” Tante lacht en zegt: ”Oh ja dat snap ik wel ik zou ook wel eens niet aan m’n werk willen denken maar bij een eigen bedrijf blijft dat lastig.” Destiny zegt: ”Tante mag ik wat vragen over de luiers van Kelly?” Tante zegt: ”Natuurlijk.” ”Ik heb Kelly net haar Pamper om gedaan maar ik zag ook nog een paar Tena luiers in de commode liggen gebruikt ze deze ook?” Tante zegt: ”Ja de laatste tijd lekken de Pampers ’s nachts door en dus heb ik besloten dat ze beter wat dikkere luiers kan gaan dragen.” Destiny zegt: ”Oké dat kan ik wel begrijpen maar ik zag ook nog Tena broekjes liggen deze lijken mij te groot voor haar. Ik weet dat want ik heb zulke broekjes zelf ook gebruikt.” Tante wordt een beetje rood en zegt: ”Dat klopt die zijn ook niet Kelly maar voor mij. Af en toe heb ik ’s nacht ook nog een klein ongelukje en met deze broekjes blijft ik toch lekker droog. Sinds ik ben bevallen van Kelly kreeg ik al meer last van incontinentie door bekkenbodemspieren te trainen gaat het wel beter maar heel af en toe verlies ik ’s nachts nog wel eens wat urine.” Destiny zegt: ”Oh dat lijkt me wel lastig maar gelukkig kan u die broekjes gebruiken daarvoor.” Tante zegt: ”Ik vond het in het begin wel erg lastig maar gelukkig ging het na bekkenbodemspier training overdag gewoon goed. En tja ’s nachts vind ik dan niet zo erg meer en na een tijdje is het ook niet meer vreemd voor jezelf.” Destiny zegt: ”Ja ik ben blij dat ik ook weer beter de controle heb over mijn blaas. De bekkenbodemspier training hielp mij heel erg want ik plaste steeds vaker in mijn broek zonder dat ik het door had. Niet dat het heel erg was omdat ik natuurlijk gewoon wel luiers droeg maar ik voelde me er niet echt lekker bij en heb toen toch de stap durven zetten naar de huisarts.” Tante zegt: ”Ja inderdaad de stap naar de huisarts was voor mij ook een hele grote.” Kelly vraagt: ”Destiny kom ik wil samen met jouw een spelletje spelen!” Destiny zegt lachend: ”Sorry tante Tess maar u hoort het ik ben nodig haha.” Tante zegt: ”Ga maar lekker samen spelen.” En als Destiny zich omdraait geeft ze haar nog een tik tegen haar geluierde bips. Kelly pakt het spel Jenga uit de kast en samen gaan ze lekker spelen.

Ondertussen is het bijna 15:00uur en Sanne wordt wakker gemaakt. ”Sanne kleine lieve meid van me wordt eens wakker.” Een beetje zachtjes kreunt Sanne en ze kan moeilijk haar ogen open doen. Lisa had hier minder moeite mee en ze zegt: ”Wordt eens wakker Sanne je mama is hier!” Sanne hoort dit en ze opent rustig haar ogen en ziet dat Leonie bij het bed staat. Leonie zegt: ”Hey slaapkopje is het niet eens tijd om uit bed te komen?” Sanne omhelst Leonie en zegt: ”Hoi mammie ik heb je gemist!” Leonie zegt heb je het naar je zin gehad met tante Tess en Kelly?” Sanne zegt: ”Ja het is echt super gezellig dit weekend!” Lisa en Sanne komen uit bed en ze gaan naar de babykamer waar Destiny en Kelly nog steeds samen met elkaar zitten te spelen. Sanne en Lisa worden gecontroleerd door Leonie maar zij constateert dat de luiers nog niet verschoond hoeven te worden. En ze gaan meespelen met Destiny en Kelly.

Even later komt tante de babykamer ook weer in en ze zegt: ”Ben je blij dat Leonie is gekomen Sanne? Want dat betekent dat je binnenkort weer naar huis kan.” Sanne zegt: ”Ik ben wel blij dat mijn mama hier is… maar ik wil nog niet naar huis!” Leonie zegt: ”Maar ik heb al je spulletjes al in de auto gezet moet ik die dan allemaal meenemen en jouw hier achterlaten? Dan ga ik wel helemaal alleen met die mooie Lego trein spelen.” Sanne trekt een boos gezicht en zegt: ”Nee mama dat is mijn trein ik wil daarmee spelen!” Leonie antwoordt: ”Ga je dan maar snel aankleden kleine meid want ik ga bijna vertrekken.” Leonie helpt Sanne met aankleden en tante zegt: ”Kunnen jullie echt niet voor het avondeten blijven?” Sanne is ook een beetje verbaasd en vraagt: ”Ja waarom wil je zo snel weer weg?” Leonie antwoordt: ”Oké eigenlijk wilde ik het een verrassing houden maar ik en Sanne hebben morgen 4 maanden verkering en omdat we bij 3 maanden niks hadden gedaan neem ik haar vanavond mee uit eten.” Sanne kijkt Leonie ongeloofwaardig aan en vraagt: ”Echt waar?” Leonie glimlacht naar Sanne en zegt: ”Echt waar. Ik hou zoveel van je Sanne en daarom wil ik graag met je uit eten gaan.” Sanne is super blij en ze geeft Leonie een zoen en omhelst haar. Als ze alle spullen van Sanne bij elkaar hebben gezocht bedankt Sanne tante voor de afgelopen dagen en niet veel later verlaten Leonie en Sanne het huis van tante Tess.

De meiden spelen nog even door en als het 17:30 komt tante de meiden halen om te eten. Als de meiden aan tafel worden gezet krijgen ze alle drie een slab om. Kelly wordt door tante in haar kinderstoel gezet en Lisa is erg jaloers op haar. Destiny ziet dat Lisa erg jaloers is en zegt: ”Zullen we als we thuis zijn eens op het internet kijken of we een kinderstoel voor jou kunnen vinden?” Lisa kijkt blij naar Destiny en geeft haar een zoen. Tante maakt een paar potjes babyvoeding klaar en voert de meiden één voor één. Destiny is eigenlijk niet gewend om babyvoeding te eten en af en toe spuugt ze een beetje uit omdat ze het eigenlijk helemaal niet lekker vind. Tante vind dit niet erg en veegt af en toe Destiny’s gezicht af als ze weer gemorst heeft. Als iedereen hun potje op heeft zet tante nog een lekkere aardappelschotel op tafel en de meiden genieten van deze lekkere maaltijd. En rond 18:00uur zijn ze klaar met eten.

Tante zegt: ”Komen jullie mee naar boven meiden? Bij ons thuis is het de gewoonte om na het avond eten nog even de luiers te verschonen.” Lisa en Destiny volgen tante Tess en Kelly naar de babykamer en daar krijgen ze alle drie een schone luier om. Als Lisa en Destiny verschoont zijn trekken ze hun normale kleren weer aan en zoeken de rest van hun spullen bij elkaar. Als ze alles hebben bedanken ze tante en Kelly voor de leuke dag. Destiny zegt: ”Dankuwel voor de leuke dat tante Tess ik vond het echt weer fijn om weer even iemands kleine meisje te zijn.” Ze geeft tante een kus en bedankt haar nogmaals voor de leuke dag en niet veel later verlaten Lisa en Destiny het huis van tante Tess.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 61!

Ik ben deze week een beetje ziek en om toch productief te kunnen zijn besloot ik dit verhaal verder te typen...Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden.

Please comment!!!

Hoofdstuk 61. Lisa’s verjaardag
Vandaag is het eindelijk zover Lisa is al dagen helemaal in haar bol omdat ze deze week 25 jaar wordt. Gisteren is ze al samen met Destiny uit eten gegaan en ze hebben een heerlijke avond gehad vandaag moet ze werken en alle kinderen mogen verkleed naar school komen.

Lisa ligt lekker in haar bed te slapen als ze ineens wakker wordt gemaakt door Destiny die een verjaardags-lied zingt. Lisa gaat rechtop in bed zitten en geeft Destiny een gespeeld applaus en zegt: ”Mooi hoor Destiny. Jij lijkt mij de volgende Voice winnares haha!” Destiny gaat naast Lisa op het bed zitten geeft haar een kus en zegt: ”Van harte gefeliciteerd kleine Lisa.” Lisa bedankt haar en vraagt: ”Heb je geen cadeautjes voor me?” Destiny zegt: ”Natuurlijk wel die staan beneden in de kamer.” Lisa springt uit bed en loopt naar de trap toe. Net voor Lisa de trap af wilt lopen pakt Destiny haar vast en zegt: ”Ho ho kleine meid ik ga jou eerst even verschonen want volgens mij heb jij een verjaardags-verassing in je luiertje zitten of niet?” En ze sleept Lisa mee naar de babykamer terwijl zij speels tegenspartelt. Destiny loopt naar de commode en tilt Lisa op het verschoonkussen. Lisa is best wel verbaasd dat Destiny zo sterk is want zij is nog nooit op de commode getild door haar. Lisa gaat liggen en Destiny ritst haar onesie open en kleed haar uit tot Lisa alleen nog in haar luier op de commode ligt. Destiny opent Lisa luier en begint haar te wassen. Tijdens het wassen vraagt Destiny: ”En hoe oud ben je nu eigenlijk geworden Lisa?” Lisa zegt: ”Ik ben 25 jaar geworden vandaag. Maar dat weet je toch wel?” Destiny zegt: ”Ik bedoel eigenlijk: hoe oud is kleine Lisa geworden?” Lisa lacht en zegt: ”Ooh… Ikke ben zoveel jaar geworden!” En Lisa steekt 2 vingers omhoog. Destiny zegt: ”Zo al twee jaartjes wat wordt je toch snel groot. Nog even en je bent niet meer mijn kleine meisje.” Lisa zegt: ”Nee hoor Destiny ik ben al voor de 9e keer 2 geworden dus ik zal altijd jouw klein meid blijven.” Destiny heeft Lisa ondertussen gewassen en ze vraagt: ”Welke luier wil je vandaag om naar school gewoon een Tena? ” Lisa zegt: ”Nee dat is een luier voor grote meisjes ik wil een Teddy luier om!” Destiny zegt: ”Dat is goed.” En ze pakt een Bambino Teddy uit de commode. Ze tilt Lisa op bij haar enkels en schuift de luier onder haar billen ze zalft haar schaamstreek in met talkpoeder en plakt daarna de luier snel en behendig dicht. Snel kleed Destiny Lisa aan en ze gaan naar de keuken om te ontbijten.

Lisa en Destiny lopen de keuken in en Lisa ziet gelijk een groot ingepakt pakket staan en ze wil deze gelijk uitpakken maar Destiny houd haar tegen en zegt: ”Dat cadeau mag je pas als laatste uitpakken Liz.” Lisa krijgt een paar klein cadeautjes en pakt deze eerst uit. Er zitten wat leuke sieraden in en ook een nieuwe ring die Lisa gelijk die dag naar school wil dragen. Destiny staat dit toe maar zegt wel dat ze er goed op moet letten. Lisa belooft dat ze dit zal doen en eindelijk mag ze het grote pakket uitpakken. Lisa scheurt verschillende stukken papier weg en ziet dat het een kinderstoel was die ingepakt was Lisa kan haar ogen niet geloven en zegt: ”O MY GOD DESTINY!” Lisa weet niet wat ze anders kan zeggen en Destiny zegt wil je even uitproberen hoe doe zit. Lisa gaat in de stoel zitten en Destiny schuift het blad in de stoel. Als Lisa zit doet Destiny haar een slab om en begint haar een potje Olvarit te voeren. Tijdens het voeren vraagt Destiny: ”Hoe zit dat kleine meid?” Lisa zegt: ”O mijn God Destiny ik ben zo blij. Ik voel me zo klein als in deze stoel zit en door jouw wordt gevoerd. Waar heb je deze kinderstoel gevonden?” Destiny zegt: ”Ik heb samen stiekem met mijn vader afgesproken dit voor jouw te maken omdat hij ook onze commode heeft gemaakt. Ik dacht dat mijn vader dit ook wel kon maken en blijkbaar heel goed zelfs haha.” Lisa zegt: ”O ik ga jouw vader echt heel hartelijk bedanken als hij vanavond ook langs komt hij krijgt een extra groot stuk taart.” Destiny lacht en zegt: ”Dat zal hij vast heel fijn vinden Liz. Drink jij nog even je fles leeg dan kan ik je naar school brengen.” Snel drinkt Lisa haar fles leeg en ze stappen in de auto en rijden richting school.

Destiny stopt voor het hek van school en Lisa geeft Destiny een kus en ze stapt uit. Als ze het plein op loopt ziet ze Kim staan en ze loopt gelijk op haar af. ”Hey Liz gefeliciteerd met je verjaardag heb je al leuke cadeautjes gekregen?” Lisa laat haar nieuwe ring zien en vertelt ook nog over haar andere cadeaus. ”En ik heb ook nog iets heel speciaals gekregen voor de kleine ik.” En Lisa laat op haar telefoon een foto zien van de kinderstoel. Kim zegt: ”Wauw wat gaaf zeg Lisa. Ik kan me niet voorstellen hoe blij jij wel niet zult zijn.” Lisa zegt: ”Ja ik weet nog steeds niet hoe ik mijn schoonvader kan bedanken want hij heeft hem helemaal zelf gemaakt.” Kim zegt: ”Misschien kan je hem bedanken door Destiny heel gelukkig te maken?” Lisa zegt: ”Ik denk dat ik dat al doe maar ik zal het hem extra laten merken vanavond. Destiny mag gewoon lekker bij de visite zitten en dan zorg ik wel voor alle hapjes en drankjes.”
De bel gaat en Lisa en Kim gaan bij deur staan om hun klas binnen te laten. Lisa vind het wel leuk om de hele klas zo verkleed te zien.

Ze laten iedereen binnen en ze beginnen aan de lesdag die er vanwege Lisa’s verjaardag toch wat anders uitziet dan normaal. Alle kinderen mogen eerst laten zien hoe ze verkleed zijn en Lisa vind het wel grappig wat alle kinderen hebben bedacht voor hun kostuum. Ook is ze toch ook wel verwonderd over hoe sommige kinderen verkleed zijn bijvoorbeeld Heavenly die zich had verkleed al baby. Ze droeg een Pamper over haar maillot en Lisa vond het een beetje raar dat Heavenly zo verkleed was maar aan de andere kant vond ze het ook wel weer leuk omdat Heavenly misschien zo ook een slechte situatie in iets leuks omzet net zoals zij dat doet. En ook een andere meisje in de klas was verkleed als baby dat was Lotte. Zij had niet een echte luier om net als Heavenly maar ook zij zag er erg leuk uit. Zelfs Kim was ook verkleed en alle kinderen vonden dit wel erg grappig. Het eerste gedeelte van de ochtend krijgen ze een gewone les maar na de pauze gaan ze een leuke film kijken die Lisa zelf mee had genomen uit haar eigen collectie. En voor dat iedereen het door heeft is het 12:00 uur en mogen de kinderen naar huis om te gaan eten of naar de grote hal als ze moeten overblijven.

Lisa en Kim gaan allebei naar het gehandicapten-toilet om hun luiers te verschonen en als Lisa haar luier uit trekt bekijkt Kim haar luier en zegt: ”Wat een leuke luier heb jij vandaag om Lisa.” Lisa zegt: ”Ja dank je ik voelde vanochtend een echt klein meisje en vroeg aan Destiny of ze me een Bambino om wou doen. Wil jij er anders ook eentje proberen want ik heb er nog een paar meegekregen om vandaag te verschonen.” Kim zegt: ”Dat lijkt me wel leuk.” Lisa geeft haar een Bambino Teddy en niet veel later verlaten de meiden het toilet met een schone luier om.

De middag is snel voorbij en om half vier staat Destiny bij het hek van school te wachten om Lisa weer op te halen. Destiny vraagt: ”Heb je een leuke dag gehad op school Liz?” Lisa antwoordt: ”Ja het was echt super leuk! Alle kinderen waren leuk verkleed en zelfs Kim was verkleed. En het was echt een feestje in mijn klas vandaag.” Destiny zegt: ”Oh dat is leuk zeg Lisa.” Lisa ziet dat Destiny niet de gewone weg naar huis rijd en vraagt: ”Waar gaan we heen?” Destiny zegt: ”Vanavond komen er gasten en die willen natuurlijk wel wat lekkers geven. We hebben bijna niks meer in huis dus we gaan even gezellig boodschappen doen…” Lisa zegt: ”Oh oké.” Tijdens het boodschappen doen voelt Lisa dat ze moet poepen maar durft dit niet tegen Destiny te zeggen. Lisa probeert het op te houden omdat ze deze week al twee keer in haar broek had gepoept en ze wilde geen straf krijgen van Destiny. Als ze bij de kassa zijn aangekomen houd Lisa het echt niet meer en net als Destiny heeft afgerekend voelt Lisa een zachte brei haar luier inlopen. Lisa kan wel janken maar omdat ze niks wil laten merken houd ze haar tranen binnen. Samen lopen ze met hun boodschappen naar de auto en als ze de boodschappen inladen vraagt Destiny: ”Wat ruik ik Lisa?” Lisa durft niet te antwoorden en Destiny vraagt nogmaals streng aan Lisa: ”Wat ruik ik Lisa!?” Lisa zegt zachtjes: ”Ik heb per ongeluk in mijn broek gepoept Destiny…” Destiny zegt boos: ”Verdorie Lisa! Kan je nou niet eens een keer mee uit boodschappen nemen zonder dat je er weer een bende van maakt!? Ga maar in de auto zitten dan breng ik het winkelwagentje even terug maar we gaan hier thuis nog wel even over praten.”

In de rit in de auto wordt er niet veel tegen elkaar gezegd en Lisa zit zachtjes te huilen. Als ze thuis aankomen zegt Destiny streng: "Ga gelijk naar de babykamer Lisa en ik hoop dat je al klaar ligt om gewassen te worden als ik daar aankom." Lisa rent snel naar boven en kleed haarzelf uit en gaat met alleen haar luier om op de commode liggen. Destiny haalt in de tussentijd de boodschappen uit de auto en als ze deze binnen heeft gezet gaat ze ook naar de babykamer. Lisa ligt al op de commode te wachten en Destiny maakt haar luier los en begint haar te wassen. Als ze schoon is laat Destiny haar van de commode komen en ze zegt streng: ”Je weet wat er nu moet gebeuren hè?” Met een beteuterd gezicht knikt Lisa en Destiny zegt: ”Kom dan maar hier en ga over mijn knie heen liggen.” Als Lisa over Destiny’s knie heen ligt geeft Destiny haar een speentje en ze zegt: ”Zuig hier maar even op lieverd dan doet het waarschijnlijk niet zoveel pijn.” Zachtjes begint Lisa er op te zuigen en er lopen al een paar tranen over haar wangen. Destiny geeft haar een paar harde tikken op haar blote billen en zegt: ”Ik vind het jammer dat ik je straf moet geven op je verjaardag Lisa maar de afspraak was dat je maar 2 keer in je broek mag poepen niet meer!” Destiny geeft haar nog een paar slagen tot ze 10 keer de billen van Lisa heeft geraakt. ”Zo Lisa ik doe je nu een luier om en dan moet je nog even in de hoek staan.” Destiny pakt een Bambino Classico en doet Lisa deze om en zet haar daarna in de hoek. ”Beloof je dat je hier blijft staan Lisa?” Lisa knikt en zegt snikkend: ”J-ja D-Destiny i-i-ik beloof dat i-ik hier b-blijf staan.” Destiny loopt de kamer uit en na 15 minuten komt ze terug en ze zegt: ”Kom maar weer uit de hoek Lisa ik denk dat je straf wel lang genoeg heeft geduurd.” Lisa staat nog steeds met haar gezicht naar de hoek en ze vraagt: ”Mag ik echt uitkomen want ik moet toch langer staan?” Destiny zegt: ”Voor deze ene keer mag je er eerder uitkomen omdat ik geloof dat je je lesje wel hebt geleerd. En omdat het je verjaardag is mag je er eerder uitkomen.” Lisa draait zich om en zegt: ”Sorry dat ik weer in mijn luier had gepoept Destiny. Ik wilde het niet doen maar in de winkel durfde ik het niet te zeggen dat ik moest poepen.” Destiny zegt: ”Het is al goed Lisa maar vertel het maar gewoon de volgende keer als je moet poepen. Wil je een knuffel?” Lisa knikt en ze omhelst Destiny die haar terug knuffelt. Destiny zegt: ”Kom laten we je verder aankleden en naar beneden gaan dan gaan we lekker een stukje verjaardagstaart eten.” Lisa is blij dat Destiny niet meer boos is en niet veel later zitten ze onder in de woonkamer te genieten van een lekker stukje taart.

Als de meiden hun taartje op hebben zegt Lisa: ”Destiny vind je het erg als ik vanavond alle gasten voorzie van hun drankjes en hapjes? Dan kan jij lekker je avond vrij houden.” Destiny lacht en zegt: ”Waarom zou ik dat erg moeten vinden…Als jij liever alleen alle gasten voorziet van wat ze nodig hebben mag dat hoor. Maar waarom? Wil je het een beetje extra goedmaken voor je poepluier?” Lisa zegt: ”Eigenlijk wil ik via jou je vader bedanken voor de mooie kinderstoel. Als hij ziet dat ik jouw blij kan maken door je een vrije avond te geven hoop ik dat hij de boodschap snapt.” Destiny omhelst Lisa en ze zegt: ”Oh wat ben je toch een lieve meid!” ze geeft Lisa nog een kus en ze zegt: ”Je mag het vanavond proberen hoor Lisa maar als ik denk dat je hulp nodig hebt ga ik je gewoon helpen.

Later die avond als de visite er is wordt Lisa geholpen door Sanne met het uitdelen van taart en drinken. Iedereen heeft het naar hun zin en Destiny geniet van haar vrije avond.
Iedereen is druk in gesprek op de verjaardag van Lisa en Destiny wordt ineens gebeld door een van haar vaste klanten. Destiny neemt op. ”Hallo Destiny-Design met Destiny.” De man aan de andere kant van de lijn zegt ”Goedenavond Destiny met Berry van: Bouwtechniek sorry dat ik je zo laat nog bel maar ik ben eigenlijk benieuwd of je misschien een paar dagen bij ons op locatie kunt werken? Binnenkort is er een beurs waar we graag willen staan en omdat via de mail lastig wordt om te bespreken zouden wij het makkelijker vinden als je bij ons op kantoor een paar dagen komt ontwerpen. We willen zelfs wel wat meer betalen en we regelen ook een hotel waar je kan overnachten en je mag ook de reis hiernaartoe aan ons declareren. Ik hoef niet meteen een antwoord maar als je geïnteresseerd bent. Kan je me het dan zo snel mogelijk laten weten?” Destiny zegt: ”Ik ben zeker geïnteresseerd. Ik zal het even met mijn vriendin overleggen en dan stuur ik u morgen een mailtje is dat goed?” Berry antwoordt: ”Dat is goed. Ik zie je mailtje tegemoet fijne avond Destiny en bedankt dat je me nog zo laat te woord wilde staan.” Destiny zegt: ”Geen probleem. Fijne avond!” En ze hangt op. Lisa zag dat Destiny gebeld werd en ze zegt: ”Wie belde er Destiny?” Destiny antwoordt: ”Het was een klant van mij. Hij vroeg of ik een keer een paar dagen op locatie kon komen werken bij hun…” Lisa vraagt: ”En ga je dat doen?” Destiny zegt: ”Het zou wel een hele mooie uitdaging zijn en mijn klant is ook bereid om extra er voor te betalen. Dus financieel zou het ook wel heel leuk zijn. Wat vind jij dat ik moet doen Liz?” Lisa zegt: ”Van mij mag je gaan hoor Destiny.” Lisa en Destiny gaan even weg bij de visite en Destiny vraagt: ”Moet ik een oppas voor jou regelen Lisa?” Lisa zegt: ”Kom je weet toch dat ik best voor mezelf kan zorgen?” Destiny zegt: ”Ja maar ik voel me toch verantwoordelijk voor je en ik denk dat het beter is als er een oppas is of dat je bij iemand kan logeren.” Lisa zegt: ”Oké als jij dat liever hebt doen we dat…Maar wie kunnen we vragen?” Destiny zegt: ”Zou je het leuk vinden om weer eens bij je moeder te blijven slapen?” Ik denk dat dat voor jouw wel leuk is dan kan je als je thuis bent ook weer lekker spelen met je kleine zusje.” Lisa zegt: ”Hey ja ik zal het zometeen gelijk vragen aan mama. En wat doen we met de katten.” Destiny zegt: ”Ik zal de nieuwe buren Daan en Koen zometeen wel even vragen want de katten hangen al de hele avond rondom hun heen.”

Lisa en Destiny gaan terug naar de visite en gelijk vraagt Lisa aan haar moeder of ze een paar dagen daar mag logeren en Destiny vraagt aan Daan en Koen of hun een paar dagen voor de katten willen zorgen. Lisa’s moeder zegt: ”Ja het mag wel maar waarom eigenlijk?” Lisa verteld dat Destiny een paar dagen van huis is voor werk en dat ze haar liever niet alleen achter laat. Linda zegt: ”Nou je weet dat je altijd welkom bent bij ons Lisa.” Lisa omhelst haar moeder en bedankt haar.

Als het 00:00 uur is verlaten de laatste gasten het huis en gaan Lisa en Destiny zich klaar maken om naar bed te gaan. Als ze in bed liggen stuurt Destiny een mailtje waar in staat dat ze binnenkort wel een paar dagen op locatie kan komen werken. Als ze haar telefoon weer neerlegt kruipt ze tegen Lisa aan en zegt ze: ”Heb je het naar je zin gehad vandaag?” Lisa zegt: ”Ja ik vond het wel een leuke dag maar alleen de billenkoek vond ik niet fijn…maar wel rechtvaardig haha.” Destiny omhelst Lisa en zegt: ”Ja nog sorry daarvoor Lisa maar dat was de afspraak. Maar als je de volgende keer weer eens een keer in deze situatie zit moet je het gewoon zeggen. Want ik begrijp dat als je ineens in de supermarkt moet dat het wel lastig is en dan kan ik wel voor een keertje de regels een beetje oprekken. Met andere woorden als je het gewoon zegt de volgende keer dan mag je gewoon in je luier poepen zonder consequenties.” Lisa zegt: ”Echt waar Destiny? Oh wat stom van mezelf dat ik niet vertelde dat ik moest poepen.” Destiny zegt: ”Lisa ik voel me eigenlijk nog steeds wel schuldig over dat ik je straf heb gegeven ik hoop niet dat het teveel pijn deed?” Lisa zegt: ”Destiny je hoeft je niet schuldig te voelen daarover. Ik heb een regel overtreden en dan moet ik ook de straf aanvaarden. Natuurlijk deed het best wel pijn maar ik heb er nu geen last meer van.” Destiny zegt een beetje verbaasd: ”Je vond het niet erg dan?” Lisa antwoordt: ”Ja natuurlijk vond ik het niet leuk maar ja we hadden een afspraak. En je weet afspraak is afspraak. Zullen we nu maar lekker gaan slapen want morgen vroeg moeten we gewoon wee aan het werk.” Destiny zegt: ”Ja laten we lekker gaan slapen.” De meiden zoenen nog even met elkaar en niet veel later vallen de meiden in elkaars armen in slaap
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Nog een klein hoofdstukje...

Please comment!!!

Hoofdstuk 62. Ongelukje op school
Het is vrijdag en vandaag gaat Destiny naar de klant om op locatie te werken ze werd gevraagd om het weekend al over te blijven zodat ze elkaar ook wat beter kunnen leren kennen ook mag Destiny haar idee al voorstellen en haar opdrachtgever mag hier een paar opmerkingen op geven zodat Destiny weet wat er van haar wordt verwacht. Lisa en Destiny komen uit bed en zoals gewoonlijk wordt Lisa klaargemaakt om naar school te gaan. Tijdens het ontbijt vraagt Destiny: ”Heb je zin om te logeren bij je moeder Lisa?” Lisa antwoordt: ”Ja ik heb er echt super veel zin in. Mama zei dat ze een verassing voor me had dit weekend ik ben echt benieuwd wat de verassing is.” Destiny zegt: ”Tegen mij heeft ze het al verteld en ik weet zeker dat je het harstikke leuk gaat vinden.” Lisa zegt: ”Echt waar, wil je het mij niet vertellen Destiny?” Destiny lacht: ”Sorry kleine meid maar als ik het jouw zal vertellen is het geen verassing meer. Heb je al je spulletjes al klaargezet? En je beste vriendje Aapje gaat die ook mee?” Lisa zegt: ”Nee ik heb nog niks ingepakt maar mijn koffer staat al wel klaar. Mama zei dat ze als ze me uit school heeft gehaald mee komt naar huis zodat we samen de koffer in kunnen pakken. Dat vind ik wel fijn want dan heb ik even wat little tijd met mama.” Destiny heeft ondertussen het eten voor Lisa klaargemaakt en stopt dit in haar rugzak. Ze pakt de tas op en zegt: ”Kom je mee kleine meid dan breng ik je naar school.” Destiny maakt Lisa haar slab los en helpt haar daarna uit de kinderstoel. Niet veel later zitten ze in de auto en vertrekken ze richting school.

Als ze voor het hek staan knuffelen Lisa en Destiny nog even met elkaar en Destiny zegt: ”Ik zie je volgende week weer. Ik ben waarschijnlijk woensdag weer thuis. Maar tussendoor appen we nog wel even met elkaar. Beloof je dat je goed zal luisteren naar je moeder?” Lisa zegt: ”Natuurlijk ik ben niet zo vaak meer bij mama thuis dus ik zal extra goed naar haar luisteren.” Destiny zegt: ”Oké nou een hele fijne dag toegewenst en ik app je wel even als ik vertrek en vanavond bellen we nog even met elkaar oké?” Lisa gaat hiermee akkoord en Lisa en Destiny kussen elkaar nog vaarwel. Lisa stapt uit de auto en zwaait Destiny na die wegrijd. Als Destiny uit het zicht is draait ze zich om en begeeft ze zich naar de ingang van de school.

Lisa is vandaag alleen omdat Kim naar haar opleiding moest omdat haar stage periode bijna ten einde is. Omdat haar stage heel goed gaat heeft ze de belofte gekregen van de directeur dat als haar opleiding is afgelopen dat ze op de school mag komen werken. Omdat een van de oudere leerkrachten eind dit schooljaar met pensioen gaat. Lisa heeft het erg naar zin deze dag. De dag verloopt goed en alle kinderen hebben het ook naar hun zin in de klas van Lisa. het is bijna pauze en Lisa laat alle kinderen naar buiten gaan. Ze keek niet echt meer toen ze alle kinderen opstonden dat ze niet merkte dat Heavenly niet opstond van haar plek. Lisa kijkt even op internet en ze hoort ineens zacht gesnik. Ze kijkt op van achter haar computer en ze ziet dat Heavenly nog steeds achter haar bureautje zit.

Lisa loopt naar haar toe en vraagt: ”Hey Heavenly waarom zit je hier nog wil je niet even naar buiten om lekker te spelen met je vrienden?” Heavenly snikt zachtjes en zegt: ”Ik wil wel juf maar… ik heb geplast en mijn luier heeft gelekt.” Lisa zegt: ”Oh heb je een schone broek mee Heavenly?” Heavenly antwoordt: ”Nee ik heb alleen schone luiers meegekregen maar geen extra broek.” Lisa zegt: ”Kom maar even mee naar het leraren toilet dan doen we je in ieder geval al je natte kleren uit.” In het toilet wordt Heavenly uitgekleed en Lisa hangt haar natte broek en rompertje over de verwarming om te drogen. Lisa zegt: ”Ga maar even hier liggen dan doe ik je gelijk een schone luier om Heavenly.” Lisa pakt doekjes en poeder uit haar eigen luiertas en verschoont snel Heavenly’s luier. Als ze klaar is zegt Lisa: ”Is je moeder thuis vanochtend? Want dan kan ik haar bellen of zij een schone broek en romper kan brengen.” Heavenly schudt haar hoofd. En zegt: ”Nee mama moet vanochtend werken ze is vanmiddag pas weer thuis.” Lisa zegt: ”Oh dat is lastig…euhm ik heb een idee. Groep 8 is deze week al bezig met de musical en er gebruiken verschillende verkleedkleren. Zou ik even kijken of daar een broek tussen zit in jouw maat Heavenly?” Heavenly zegt: ”Oh dat lijkt me heel fijn juf Lisa.” Even later komt Lisa terug het toilet inlopen met een schoon rokje en ze zegt: ”Ik denk dat dit het beste is om te dragen Heavenly want alle broeken waren of heel raar of een veel te grote maat. Vind je het erg om een rok te dragen?” Heavenly pakt de rok aan en zegt: ”Ik vind dit in ieder geval beter dan een natte broek dankuwel juffrouw.” Als Heavenly haar rok aan heeft vraagt ze: ”Juf mag ik u wat vragen?” Lisa zegt: ”Ja hoor wat wil je vragen?” Heavenly zegt: ”Juf u draagt toch ook luiers?” Lisa antwoordt: ”Ja inderdaad.” Heavenly vraagt: ”Heeft u ook wel eens een lekkende luier?” Lisa zegt: ”Het komt gelukkig niet heel vaak voor maar een enkele keer lekt mijn luier ook wel eens hoor.” Heavenly vraagt: ”Maar vind u vriend of man het niet erg als dit gebeurd?” Lisa zegt: ”Ik heb geen vriend Heavenly. Ik heb verkering met een ander meisje en die vind het helemaal niet erg. Natuurlijk is het wel lastig als mijn luier wel eens doorlekt maar daar kunnen we zelf weinig aandoen en daarom vind mijn vriendin het helemaal niet erg als dit gebeurt.” Heavenly is ligt verbaasd dat Lisa met een ander meisje verkering en ze zegt: ”Oh wat leuk ik wist niet dat twee meisjes verkering met elkaar konden hebben. Wel fijn dat uw vriendin hier niet moeilijk over doet ik durf eigenlijk geen verkering te vragen met een jongen uit de klas omdat ik niet weet of hij het erg vind dat ik luiers draag. Lisa vraagt: ”Wie is het… nee grapje. Heavenly als je al vaker met hem omgaat en jullie hebben het leuk met elkaar dan kan je ervan uitgaan dat hij je leuk vind zoals je bent. Zo ging het ook met mijn vriendin en dat ik luiers draag is nooit een probleem voor haar geweest.” Heavenly zegt: ”Zou hij het echt niet erg vinden?” Lisa zegt: ”Heavenly maak je geen zorgen als je nog even wacht en kijkt hoe hij op andere dingen reageert en als je zeker weet dat jullie elkaar leuk vinden dan moet je gewoon verkering vragen en ik weet zeker dat hij het dan niet erg vind dat je luiers draagt.” Heavenly voelt zich gesterkt door deze opmerking en bedankt Lisa. Lisa zegt: ”Ga nog maar even naar buiten om te spelen Heavenly want het is nog 10 minuten pauze.”

De rest van de dag verloopt rustig en om half vier staat Lisa’s moeder bij het hek van school te wachten tot dat Lisa naar buiten komt. Even later komt Lisa naar buiten en als ze instapt bij haar moeder rijden ze naar Lisa’s huis om de spulletjes in te pakken die ze moet meenemen voor het logeren bij haar moeder.
 

vino

Toplid
Heel vervelend dat je niet lekker bent, maar daardoor heb je wel 2 super mooie hoofdstukken gemaakt.

Beterschap en blijf vooral schrijven
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Please comment!!!

Hoofdstuk 63. Logeren bij mama (Deel 1)
Een paar minuutjes later komen ze aan bij het huis van Lisa en ze gaan naar binnen. Als ze binnen zijn vraagt moeder: ”Kunnen we na het inpakken gelijk vertrekken Lisa of moet ik eerst je luier nog verschonen?” Lisa antwoordt: ”Ik heb voor vertrek op school mijn luier al verschoont dus ik kan nog wel even vooruit met deze.” Als ze wat verder het huis inlopen worden ze begroet door de katten en Lisa zegt: ”Hey meiden hebben jullie trek in lekkere brokjes?” Ondertussen pakt ze een pak kattenbrokjes uit de kelder en ze vult de schaaltjes van de katten. Lisa en moeder lopen daarna naar boven en gaan naar de slaapkamer van Lisa om wat kleren in te pakken. Lisa helpt met het inpakken van de kleren en moeder prijst haar dat ze zo goed mee helpt. Als ze alle normale kleren hebben ingepakt gaan ze nog even naar de babykamer om luier en een paar babykleren in te pakken zodat Lisa bij haar moeder ook lekker klein kan zijn. Na een halfuurtje hebben ze alles ingepakt en Lisa zegt: ”Ik breng nog even de huissleutel bij Daan en Koen want hun gaan de katten verzorgen zo lang ik en Destiny weg zijn.” Als Lisa bij het huis aanbelt doet Koen de deur open: ”Oh hey Lisa…” Lisa zegt: ”Ik kom even de sleutel van ons huis brengen zodat je bij ons binnen kan komen om de katten te voeren. Super bedankt dat jullie het trouwens willen doen zolang ik en Destiny weg zijn.” Koen zegt: ”Geen probleem Liz ik en Daan doen het graag in ieder geval een fijne tijd bij je moeder en dan zie ik je volgende week weer. Tot dan!” Lisa omhelst hem en Koen geeft haar een klopje op haar luierbips. Lisa schrikt een beetje en kijkt Koen aan Koen knipoogt en zegt: ”Fijn weekend!” Lisa wordt een beetje rood en loopt snel naar haar moeder die ondertussen de auto heeft gestart. Niet veel later rijden ze weg en na ongeveer een kwartier komen ze aan bij Lisa’s ouderlijk huis.

Moeder en Lisa stappen binnen en Moeder roept: ”Sanne kom je even helpen met de spullen van je zus omhoog te dragen?” Sanne antwoordt: ”Ik kom er zometeen aan mama!” Lisa en moeder lopen naar de keuken en moeder vraagt aan Lisa: ”Wil je een lekker flesje appelsap Lisa of wil je wat anders drinken?” Lisa antwoordt: ”Nee appelsap alsjeblieft mama.” Moeder maakt het flesje klaar en ze zegt: ”Kom je lekker bij mama op de bank zitten dan kan je lekker telvisie kijken en ondertussen geef ik je dan de fles lijkt je dit fijn?” Lisa knikt en ze rent naar de bank toe.

Even later ligt Lisa lekker haar flesje te drinken bij haar moeder op schoot. Sanne is ondertussen ook naar beneden gekomen. Lisa had verwacht dat ze haar baby-outfit aan zou hebben maar tot haar verbazing was Sanne gewoon aangekleed en behalve een luier had ze niks aan wat met haar ABDL lifestyle te maken had. Sanne is druk bezig op haar laptop en moeder zegt: ”Hey San kan je laptop niet heel even weg leggen? Je zusje is er dat is toch niet gezellig als jij de hele tijd op je laptop aan het tikken bent?” Sanne antwoordt: ”Ik maak nog even m’n werk af mama want dan kan ik zometeen me weer lekker omkleden en samen met Liz gaan spelen.” Een klein kwartiertje later legt Sanne haar laptop weg en gaat naast Lisa op de grond zitten die ondertussen een leuke kinderserie kijkt. Als de aflevering is afgelopen controleert moeder de luiers van de meiden en allebei zijn ze behoorlijk nat en moeder zegt: ”Kom maar mee naar de babykamer meiden dan kan ik jullie even een schone Pamper omdoen.”

Even later loopt moeder met de meiden de babykamer in en ze zegt: ”Meiden nu ik jullie toch ga verschonen kleed ik jullie ook gelijk aan in jullie babykleren lijkt dit jullie leuk?” Beide meiden roepen blij in koor: ”Ja!” Moeder zegt: ”Nou Lisa ga jij maar als eerste liggen wil je een echt AB-luier om of gewoon een Tena?” Lisa denkt even na en zegt: ”Sanne zei laatst dat ze een Safari luier had van Rearz heeft u die nog steeds want die luier heb ik nog nooit geprobeerd en hij zag er erg leuk uit.” Moeder opent de deurtjes onder de commode en laat de luier aan Lisa zien. ”Bedoelde je deze Lisa?” Lisa zegt: ”Ja die ziet er super leuk uit met al die schattige diertjes erop!” Moeder zegt: ”Nou oké maar laten we eerst even die natte luier uitdoen.” Moeder kleed Lisa uit en opent haar natte luier. Moeder pakt een paar babydoekjes en begint met het schoonmaken van Lisa’s schaamstreek. Lisa vind het heerlijk om weer eens helemaal verzorgt te worden door haar moeder. Lisa droomt weg en moeder zegt ineens: ”Lisa wat doe je nu toch?” En snel vouwt moeder de luier terug. Lisa schiet wakker uit haar dagdroom en zegt: ”Euh wat…wat is er aan de hand?” Moeder zegt: ”Je zat te plassen lieverd had je dat niet door?” Lisa zegt: ”Ooh sorry mama ik heb het echt niet door gehad… sorry.” Moeder zegt: ”Ik denk dat je nu wel uitgeplast bent. Moeder vouwt de luier weer open en begint opnieuw met het wassen van haar dochter. Als Lisa schoon is tilt moeder Lisa op bij haar enkels en schuift de schone luier onder haar billen ze poedert haar in. Ze plakt de plakkers strak dicht en Lisa geniet van de dikte van de zachte luier. Ondertussen zit Sanne met een big smile toe te kijken hoe haar grote zus verschoont wordt en ze kan niet wachten tot zij plaats mag nemen op de commode en wordt verzorgd door de lieve zachte handen van haar moeder. Lisa is klaar en moeder zegt: ”Ik kleed je zometeen wel even aan Lisa. Ik verschoon nu eerst je kleine zusje. Kom maar Sanne.” Even later staan Lisa en Sanne in alleen hun luiers naast de commode en mama zegt: ”Jullie hebben nog geen middagdutje gedaan. Nu is het al wel half vijf maar wat als jullie nu een klein uurtje gaan liggen zouden jullie dit fijn vinden?” Lisa zegt dat zei wel wilt en mama zegt: ”Nou Sanne je zus is wat ouder dus jij kan dan zeker ook wel een dutje gebruiken. Gaan jullie maar alvast in bed liggen dan ben ik zo terug.” Lisa en Sanne gaan in het bed liggen Sanne pakt haar favoriete knuffelbeer maar Lisa was vergeten dat haar knuffel nog beneden lag. Even later komt moeder de babykamer binnen met 2 flesjes warme melk en ze zegt: ”Lisa toen ik beneden was zag ik een lief aapje liggen en hij vroeg waar Lisa was dus ik heb hem ook maar gelijk meegenomen.” En moeder haalt de knuffel die ze verborgen hield achter haar rug tevoorschijn. Lisa reikt naar de knuffel en zegt: ”Mama ik wil knuffelen met Aapje! Gefe…ikke knuffen!” Moeder moet lachen om Lisa’s kinderlijkheid en ze geeft haar Aapje en zegt: ”Hier is je lieve vriendje mooie meid.” Lisa en Sanne krijgen nog een kusje op hun voorhoofd en moeder wenst ze welterusten. Als moeder de kamer verlaten heeft drinken beide meiden hun flesje op en spelen ze nog even met de knuffels in bed. Maar niet veel later besluiten ze toch te gaan slapen.

Als het kwart voor zes is loopt moeder de kamer binnen en ze zegt: ”Meiden komen jullie uit
bed zometeen gaan we even lekker eten.” Beide meisjes worden rustig wakker en stappen
uit bed. Moeder had haar beide dochters nog niet aangekleed en ze pakt twee roze shirts uit
de kast. Ze trekt Lisa en Sanne de shirts aan en ze zegt: ”Oh dit doet me weer zo aan
vroeger denken toen deed ik jullie ook zo graag dezelfde kleren aan. Jullie zijn zo schatig in
dezelfde outfit.” Moeder besluit de luiers niet te bedekken en ze zegt: ”Komen jullie mee
naar beneden meiden? ...Oh en Lisa ik moet met jou nog even iets bespreken.”

Als ze beneden zijn zet moeder Sanne bij de TV. Zij en Lisa gaan aan tafel zitten en moeder
zegt: ”Liz ik heb van tevoren natuurlijk al contact gehad met Destiny over onder andere wat
regeltjes, bedtijden enzo en we hebben het ook gehad over hoeveel poepluiers jij mag
produceren. Thuis mag je maar twee keer in de week in je luier poepen en ik heb van
Destiny begrepen dat je al twee keer hebt gepoept. Maar ja nu verblijf je een paar dagen bij
mij en ik en Sanne hebben een iets andere regel daarover die ken je toch?” Lisa antwoordt:
”Euhm volgens mij was het vier poepluiers en maximaal 2 nachtelijke poepluiers. Toch?”
Moeder zegt: ”Inderdaad. Nu is het zo dat het voor Sanne vanaf elke vrijdag weer vier
mogelijkheden krijgt om in haar luier te poepen dus eigenlijk staat de teller bij Sanne dus
weer op nul. Mij leek het daarom net zo eerlijk om jou teller ook weer op nul te zetten. En
omdat je nu bij mij verblijft mag je ook vier keer in je luier poepen in plaats van twee... als je
wilt natuurlijk je mag zelf beslissen of je poept of niet. Maar het is in ieder geval hetzelfde
voor jou als Sanne maximaal vier poepluiers en maximaal twee keer een nachtelijk
poepluier.” Lisa zegt: ”Dankuwel mama. Ik weet nog niet of ik ga poepen als ik bij u verblijf
maar dankuwel dat u mij dezelfde behandeling geeft als Sanne.” Ze omhelst haar moeder en
haar moeder geeft haar een dikke knuffel. Als ze zijn uitgepraat gaat moeder weer even
verder met klaarmaken van het eten en ondertussen loopt Lisa naar de woonkamer waar
Sanne voor de TV zit.
Lisa gaat naast Sanne zitten en Lisa zegt: ”Deze luiers zitten best lekker maar zijn wel erg
luidruchtig vind je niet?” Sanne lacht en zegt: ”Ja toen ik ze voor het eerst probeerde vond ik
ze ook erg luidruchtig maar eigenlijk vind ik dat wel erg fijn.” Lisa vraagt: ”Sinds wanneer ben
je eigenlijk Rearz gaan gebruiken?” Sanne antwoordt: ”Weet je Mariska nog mijn vriendin uit
Amerika? Ze had beloofd mij nog een paar Bambino's te sturen en nog een paar speciale
AB-luiers waaronder ook deze Safari luiers. Toen ik deze een paar keer had gedragen vond
ik ze erg lekker zitten. Ook vond ik deze zo schattig en toen ik hoorde dat de verkoop van
ABU op de site stopte heb ik besloten dat dit mijn favoriete merk wordt om daar nu te
bestellen. Wat is eigenlijk jouw favoriete merk Liz?” Lisa antwoordt:;”Voor de echte
incontinentieluiers is mijn favoriete merk Tena en voor AB luiers ABU maar omdat dat niet
meer wordt verkocht in de club shop hebben ik en Destiny de laatste keer daar Bambino's
besteld. Destiny vind de Bambino's ook helemaal te gek ook al is ze meer DL dan AB toch
doet ze regelmatig een Bambino om.” Sanne en Lisa praten nog even met elkaar en even
later komt moeder de meiden halen omdat het eten klaar is.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends D 77
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5694
Similar threads


















































Bovenaan