Diaper Friends The Adult Life

vino

Toplid
Super mooi hoofdstuk weer. Heb alleen een vraagje
Waar is Leonie gebleven? ( de vriendin van Sanne) ik ben haar al een tijdje niet tegengekomen in het verhaal.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
vino zei:
Super mooi hoofdstuk weer. Heb alleen een vraagje
Waar is Leonie gebleven? ( de vriendin van Sanne) ik ben haar al een tijdje niet tegengekomen in het verhaal.
Opzich is Leonie een bij-persoon in het verhaal niet echt een hoofdpersoon. Daarom komt ze niet in elk hoofdstuk voorbij. Idd Leonie is de vriendin van Sanne en Lisa logeert bij Sanne dus... Waarschijnlijk komt Leonie in het volgende hoofdstuk wel weer voor. (BTW misschien is een spin-off verhaal wel grappig over Leonie zou het graag willen schrijven maar heb er simpelweg niet de tijd voor...)
 

vino

Toplid
Oke. Nu snap ik het.
Inderdaad zou een spin-off verhaal van Sanne en Leonie leuk zijn. Maar tijd is inderdaad een moeilijk iets.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 64. Logeren bij Mama (Deel 2)
Ondertussen is het avond en de meiden zijn net klaar met eten. Hun vader is voor werk in het buitenland en zal waarschijnlijk pas ’s nachts of de volgende morgen thuiskomen. Moeder ruimt even de keuken op en Lisa en Sanne zoeken hun telefoon op. Sanne appt met Leonie en Lisa belt met Destiny. ”Hey Destiny met Lisa hoe gaat het daar? Ben je nog aan het werk?” Destiny antwoordt: ”Hey Liz, ja ik ben nog even bezig met het voorbereiden van de presentatie voor morgen ook al zijn ze al vaste klant bij mij vind ik het wel belangrijk om een goede presentatie neer te zetten. Maar ik ben wel bijna klaar dus. En het hotel waar ik verblijf is wel helemaal te gek zometeen als ik klaar ben ga ik nog even zwemmen want dit hotel heeft een eigen zwembad!” Lisa zegt: ”Ooh dat klinkt wel erg gaaf! Fijn dat er een zwembad is in het hotel…Heb je eigenlijk wel zwemkleding meegenomen?” Destiny antwoord: ”Nee eigenlijk niet maar toen ik vanmiddag aankwam en zag dat ze een zwembad hadden heb ik gelijk een nieuwe bikini gekocht. Maar hoe gaat het met jou Liz heb je het naar je zin bij mama?” Lisa zegt: ”Ja mama is echt super lief we hebben net met elkaar gegeten en zometeen ga ik lekker met Sanne in bad.” Destiny lacht en zegt: ”Oh dus jij gaat zometeen ook lekker zwemmen kleine meid haha.” Lisa moet ook lachen en zegt: ”Het wordt een beetje krap maar ik denk dat ik de 2,5 meter wel net kan halen haha!” Lisa en Destiny praten nog een beetje verder met elkaar en na drie kwartier hangt Lisa op.
Moeder komt even later de kamer binnen en zegt: ”Zo meiden zijn jullie klaar om in bad te gaan?” Lisa roept blij: ”Jaaa ik heb super veel zin om in bad te gaan mama!” Ook Sanne geeft aan dat ze graag in bad wil en moeder zegt: ”Kom maar mee dan meiden dan gaan we lekker spetteren in het water.”

Even later loopt moeder samen met de meiden de badkamer en ze kleed hun beide uit. Zowel Lisa als Sanne hebben allebei een erg natte luier en als moeder deze afdoet zegt ze: ”Zo te zien waren we net op tijd om in bad te gaan want deze luiers zijn wel erg nat.” Moeder laat wat water in het bad lopen en helpt daarna beide meisjes het bad in. Moeder laat beide meisjes even alleen en Lisa en Sanne spelen samen gezellig met de bad speeltjes. Moeder komt even later weer terug en begint Sanne te wassen terwijl Lisa fijn nog even doorspeelt. Als Sanne klaar is mag ze weer gaan zitten in en water en moeder laat Lisa opstaan ze dat ze haar goed in kan zepen. Dit valt nog niet mee want Lisa wil liever met de bad speeltjes blijven spelen. Maar na een tijdje lukt het moeder toch om Lisa te wassen en alleen haar schaamstreek moet nog gewassen worden. Als moeder Lisa’s schaamstreek zegt ze: ”Want voel ik daar Lisa ik voel hier allemaal kleine haartjes dat kan toch helemaal niet bij een klein meisje?” Lisa zegt: ”Nee ik snap er ook niets van mama.” Moeder zegt: ”Nou dan zal ik je wel even scheren meid want een klein meisje met haartjes daar kan natuurlijk niet.” Lisa vind het heerlijk als ze zo verzorgd wordt door haar moeder. Moeder scheert zorgvuldig haar dochter en als ze klaar zijn spoelt ze alle losse haartjes af. Moeder zegt: ”Kom maar uit bad meiden dan gaan we even verschonen en dan kunnen jullie samen nog even gezellig met elkaar spelen. Of willen jullie gezellig mee naar de woonkamer om TV te kijken?” Lisa zegt: ”Wat denk jij San? Gaan we gezellig met mama TV kijken of gaan we samen lekker in de babykamer zitten?” Sanne lacht en zegt: ”Haha wat is dat nou voor een vraag. Ik ga het liefst naar de babykamer. Vandaag heb ik daar amper tijd doorgebracht omdat ik de hele dag aan het werk was.” Moeder zegt: ”Kom maar snel mee dan meiden dan kunnen jullie zometeen samen gezellig met elkaar gaan spelen.”

In de babykamer gaat Sanne als eerste op de commode liggen en Lisa kijkt hoe haar kleine zusje door haar moeder verzorgd wordt: Moeder zegt: ”Het is al 20:00uur dus ik doe jullie alvast een nachtluier om vind je dat erg Sanne?” Sanne schudt haar hoofd en zegt: ”Nee hoor mammie ik vind een nachtluier superfijn zitten!” Moeder vraagt: ”Wil je een Tena nachtluier om Sanne of liever een AB-luier?” Lisa vraagt verbaasd aan haar moeder: ”Mag Sanne ’s nachts met een AB-luier om slapen? Ik mag dat thuis niet van Destiny alleen bij het middagdutje hooguit maar nooit als we ’s nacht naar bed gaan.” Moeder lacht en zegt: ”Nou van mij mag je een AB-luiertje om hoor schat. Weet je al welke AB-luier je om wilt Lisa? Misschien als jij wat voorstelt dat je zusje ook eindelijk kan beslissen welke luier ze om wilt…” Lisa opent de deurtjes en kijkt welke AB-luiers er nog zijn en ze ziet haar favoriete ABU de Space nog liggen en ze pakt er twee en zegt: ”Ik wil deze om mama!” Moeder pakt een van de Space luiers en vraagt: ”Wil jij deze ook om Sanne?” Sanne knikt en moeder ligt alvast een inlegger in de luier en tilt even later Sanne bij haar enkels op en doet haar de luier om. Even later is Lisa ook verschoont en moeder zegt: ”Nou meiden ik ga beneden nog even de was opruimen kan ik jullie hier even alleen laten?” De meiden zitten al druk te spelen met hun knuffels en ze letten niet echt meer op wat hun moeder zegt. Moeder glimlacht als ze haar dochters met elkaar ziet spelen en ze verlaat de babykamer.

Lisa en Sanne spelen gezellig met elkaar en Lisa zegt: ”Oh ik wist niet dat je nog ABU Space luiers had ik heb bijna geen ABU-luier meer liggen thuis.” Lisa zegt: ”Deze heb ik ook niet zelf gekocht maar heb ze geruild met Mariska ik had haar verteld dat de AB-DL_TB club shop ze niet meer verkocht en ze wilde wel een pak Tena tegen een pak ABU luiers ruilen omdat zei er makkelijker aan kan komen in Amerika. Ben wel blij dat ik deze kon krijgen van Mariska want Leonie vind deze luiers ook super fijn!” Lisa vraagt: ”Hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Leonie?” Sanne antwoordt: ”Het gaat echt geweldig tussen ons we zijn nog steeds stapel verliefd op elkaar! En euh… Kan je een geheim bewaren Liz?” Lisa zegt: ”Ooh ik ben gek op geheimen… ik zal niks vertellen zelf niet tegen Aapje.” En Lisa houdt haar handen over de oren van Aapje. ”Oke vertel maar.” zegt Lisa. Sanne moet lachen en zegt: ”Nou eigenlijk wil ik dat mama het echt niet te weten komt. Maar… ik heb al seks met Leonie gehad…” Lisa zegt: ”Ooh echt… maar is toch helemaal niks mis mee San?” Sanne is best verbaasd over Lisa’s reactie en ze vraagt: ”Vind je het niet erg?” Lisa lacht en zegt: ”Hoezo zou ik het erg moeten vinden? Ik heb zelf ook al meerdere keren seks gehad met Destiny en ik vind het echt geweldig! ...maar hoe vond jij het?” Sanne zegt: ”Ik vond het best wel spannend omdat het eigenlijk de eerste keer was dat ik intiem werd met iemand. Maar aan de andere kant ik hou ook zoveel van Leonie dat ik haar ook niet teleur wou stellen door het niet te doen. We waren een weekje bij Leonie omdat haar moeder een week bij Leonie’s haar tante was. Leonie had een kleine collectie seksspeeltjes en liet deze aan me zien. Zo begonnen we te praten maar we werden steeds mee opgewonden van elkaar en toen gebeurde het gewoon. Ik vond het best vreemd voor het eerst maar ook voelde ik me meer tot Leonie aangetrokken dan ooit en ik vond het ook fijn dat we gewoon seks konden hebben met onze luiers nog om. En je hebt gelijk Lisa het is echt geweldig!” Lisa zegt: ”Ik vind het echt super voor e dat je dit met Leonie hebt kunnen doen.” en ze omhelst haar zusje. De meiden spelen nog even door en als het 21:00 uur is gaan ze nog even naar hun moeder om samen gezellig TV te kijken.

Lisa vind het heel fijn dat ze weer eens een keer thuis is bij haar ouders en ze voelt ze weer heerlijk klein als ze verzorgd wordt door haar moeder. Lisa zit fijn bij haar moeder op schoot en geniet van het flesje appelsap wat haar moeder haar voert. Als Lisa haar flesje op heeft knuffelt ze nog even met haar moeder. Lisa vraagt: ”Mama? Destiny zei dat u en papa een verassing voor mij hadden mag ik weten wat dat is?” Moeder zegt: ”Mmmm… ik zou het graag willen zeggen maar ik weet niet of dat mag van Sanne want eigenlijk is het een verrassing van haar.” Lisa zegt: ”Oh dan ga ik haar stalken met vragen haha.” Lisa gaat naast Sanne op de grond zitten en ze pakt haar knuffel erbij en speelt samen weer met Sanne. Moeder kijkt toe hoe hun dochters samen lief met elkaar spelen. De meiden zijn al behoorlijk moe en als het half tien is besluit moeder dat het tijd is voor de meisjes om naar bed te gaan.

De meiden zijn net toegedekt door hun moeder en na een verhaaltje verlaat moeder de kamer. Lisa en Sanne knuffelen nog even met elkaar Lisa vraagt: ”Wat is de verrassing die je voor mij had San?” Sanne antwoordt: ”Oké, oké omdat ik zo vaak bij jou en Destiny mag logeren wil ik morgen graag met jou naar de stad om lekker te shoppen en ik heb ook nog een leuke verrassing morgen in de stad…maar dat hou ik nog even geheim.” Lisa zegt: ”Echt? Naar welke stad gaan we?” Sanne antwoordt: ”Het leek me wel leuk om naar Rotterdam te gaan en als we met de trein gaan is het ook goedkoper. Dan hoeven we ook niet te parkeren enzo lijkt het je leuk?” Lisa zegt: ”Oooh ja dat lijkt me echt heel leuk ik heb er echt super veel zin in.” De meiden knuffelen nog even met elkaar en niet veel later vallen ze in slaap.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 65!

Enjoy

Please comment!!!

Hoofdstuk 65. Naar Rotterdam
Het is diep in de nacht en Lisa wordt wakker. Ze kijkt om zich heen en vraagt zich af waarom ze wakker is geworden ze kijkt naar de slaapkamer deur en ziet dat er wat licht op de gang brandt. Ze denkt: Ooh dat zal vast papa zijn die thuis is gekomen. Lisa gaat weer liggen en voelt dat ze moet poepen ze kruipt tegen Sanne aan en ruikt dat Sanne al gepoept had. Lisa besluit om uit bed te gaan en te poepen op de WC omdat ze haar moeder niet twee poepluiers wil laten verschonen in de ochtend. Lisa loopt de gang in gaat richting de badkamer waar ze ziet dat haar vader aan het scheren is. ”Hoi papa” zegt Lisa. Vader ziet Lisa en zegt: ”Hey Lisa wat doe jij uit bed je moet lekker slapen.” Lisa zegt: ”Ik sliep ook maar ik moet nodig poepen wilt u mij luier losmaken zodat ik op de WC kan poepen papa?” Vader zegt: ”Kom maar even hier kleine meid.” en hij ontdoet Lisa van haar luier. Als vader Lisa’s luier heeft losgemaakt ziet hij dat deze toch al aardig nat is en zegt: ”Je luier is al behoorlijk nat Lisa. Zal ik mama even wakker maken om te vragen je te verschonen?” Lisa zegt: ”Nee hoor papa laat mama maar lekker slapen deze luier houdt het nog wel tot morgenochtend.” Als Lisa klaar is veegt haar vader haar billen nog even af en doet haar daarna de luier weer om. Lisa geeft haar vader een kus en zegt: ”Slaap lekker pappie.” Als Lisa terug is in de slaapkamer pakt ze haar speentje en knuffelaap en ze kruipt weer lekker onder de dekens bij haar kleine zusje.

De volgende morgen komt moeder de slaapkamer binnen en zegt: ”Wakker worden meiden! Het is tijd om te ontbijten. Moeder trekt het dekbed een beetje los van het bed en ruikt gelijk een vieze poeplucht. ”Phoe dat ruikt niet echt lekker wie van jullie heeft er grote bah gedaan?” Beide meisjes antwoorden niet en moeder besluit om beide luiers zelf te controleren. ”Oh oh Sanne toch.. nou laten we eerst maar even gaan ontbijten dan gaan jullie daarna even lekker douchen. Komen jullie?” moeder loopt de kamer uit en Lisa vraagt aan Sanne: ”Verschoont mama je niet gelijk?” Sanne antwoordt: ”Dat is meer een beslissing van mij geweest ik heb mama gevraagd dat als ik gepoept heb of ik dan de luier tot na het ontbijt mag aanhouden want dat is veel makkelijker met wassen en verschonen enzo. En by the way ik vind het ook best fijn om met zo’n vieze poepluier rond te lopen dan voel ik me weer helemaal het kleine meisje dat ik eigenlijk ben.”

Na het ontbijt zegt moeder: ”Lisa ik ga Sanne even onder de douche wassen. Jij kan nog even spelen in de babykamer want je hebt gisteren ook al in bad gezeten en dan nu weer vind ik onnodig. Vind je dit erg?” Lisa antwoordt: ”Tuurlijk niet mama ik vind het hartstikke leuk als ik weer even in de babykamer kan spelen.”

De meiden gaan met moeder naar boven en moeder neemt Sanne mee naar de badkamer. Moeder vraagt: ”En is de verrassing voor Lisa vanavond nog steeds een verrassing?” Sanne antwoordt: ”Jazeker Liz weet van niks. Ze wilde wel graag weten wat het is maar ik heb netjes mijn mond gehouden.” Moeder zegt: ”Weet Leonie al hoe laat ze vanavond bij de Euromast moet zijn?” Sanne zegt: ”Ik zal haar zomteen even appen.” Ondertussen is Sanne gewassen en moeder en Sanne gaan naar de babykamer om te verschonen.

Moeder en Sanne stappen binnen in de babykamer en ze zien Lisa die samen met Aapje met de Lego speelt. Moeder zegt: ”Ooh zit mijn lieve kleine meid lekker met de Lego te spelen.” Lisa zegt een beetje onverstaanbaar: ”Ja Mwahmwah ik behn lekkah aan het spejlen met de lewgo. Moeder lacht en zegt: ”Het wil nog steeds niet echt lukken het praten zonder speen of niet lieverd? Destiny had al gezegd dat ze dat probeert af te leren maar het is blijkbaar heel lastig…” Lisa haalt haar speen uit haar mond en zegt: ”Mijn speen is veel te lekker mama ik wil hem het liefst zo lang mogelijk in houden.” Sanne hoorde deze opmerking en zegt lachend: ”Haha dat snap ik wel. Maar mijn speentje smaakt het lekkerst!” Lisa zegt speels terug: ”Nietes de mijne is het lekkerst!” Moeder speelt het spelletje mee en zegt: ”Ho ho meiden niet vechten. Smaken verschillen… kijk maar naar toe net bij het ontbijt. Lisa wilde melkchocolade vlokken en Sanne jij wilde puur…” Lisa zegt: ”Sorry Sanne.” Ook Sanne bied haar excusses aan en moeder helpt haar op de commode. Als Sanne op de commode ligt zegt moeder: ”Oh Liz wil jij even de luiertas pakken dan doen we er gelijk een paar luiers in zodat jullie in de stad ook kunnen verschonen.” Lisa pakt de tas en moeder pakt alvast vier luiers van het plankje boven de commode. Lisa pakt de luiers aan en stopt deze in de tas doekjes en poeder zat er nog in dus ze sluit de tas en zet hem alvast naast de deur zodat ze deze niet vergeten. Ondertussen doet moeder Sanne een luier om.

Ongeveer een kwartiertje later zijn beide meiden aangekleed en kunnen ze vertrekken richting Rotterdam ze groeten hun ouders en gaan lopend naar het treinstation wat ongeveer 10 minuten lopen is vanaf hun huis. De meiden reizen naar Dordrecht en stappen daar over op de trein naar Rotterdam. Ze zijn ongeveer 40 minuten onderweg en stappen uit op hun eindbestemming: station Rotterdam Blaak.

Als de meiden zijn uitgestapt zegt Sanne: ”Na het shoppen moeten we nog even naar Parkhavenstad Liz. De zus van Vanessa woont sinds kort daar en ze vroeg me of ik een keer wilde langskomen het is een kleine woonruimte dus dat kunnen we makkelijk meenemen op de terugreis naar huis vind je dat goed?” Lisa zegt: ”Ja lijkt me gezellig Vanessa vertelde over haar zus toen ze bij ons oppaste met alle andere meiden. Hoe heet haar zus ook alweer? Marleen?” Sanne zegt: ”Bijna ze heet Maureen.”

De meiden komen boven vanaf het treinstation en lopen het marktplein over naar de winkelstraat. De meiden bezoeken veel winkels en ze hebben het heel erg naar hun zin. Lisa is blij dat ze weer eens lekker een meidenshop-dag heeft met haar zusje. Het is ondertussen 13:00 geweest en beide meiden krijgen toch best wel honger en ze besluiten een broodje te halen bij de Subway.

Als de meiden genieten van hun broodje probeert Lisa nog steeds te raden wat de verrassing is die Sanne voor haar heeft: ”Is de verrassing dat we naar Maureen gaan San? Of gaan we nog naar de bioscoop in de buurt van Rotterdam Centraal of…” Sanne onderbreekt haar en zegt: ”LIZ! Oh my God… je kan heel veel raden maar ik ga het niet vertellen en ik weet zeker dat je het heel erg leuk gaat vinden maar je krijgt het pas na het bezoeken van Maureen.” Een beetje beteuterd zit Lisa voor haar uit te kijken en vraagt: ”Kan je echt niet een kleine hint geven?” Sanne denkt na: ”mmm Oké ja ik heb een hint het gaat je verwachting te boven…” Lisa denkt na en zegt: ”M’n verwachting te boven? Wat is dat nu weer voor een hint ik snap er niks van kan je geen andere hint geven?” Sanne vind het een beetje irritant worden en zegt: ”Lisa alsjeblieft… ik geef echt niet meer hints dan deze die ik net gaf en alsjeblieft hou op met vragen ik vind het een beetje irritant worden.” Lisa bied haar excuses aan en belooft dat ze de rest van de dag niet meer zal vragen wat de verrassing is. De meiden zijn kleren aan het passen en Lisa helpt Sanne in het kleedhokje. Sanne kleed haarzelf uit en Lisa ziet dat Sanne’s luier wel erg nat is en ze zegt: ”Zullen we zometeen even een WC zoeken waar we kunnen verschonen want je luier is wel erg nat Sanne.” Sanne zegt: ”Weet jij een WC in de buurt?” Lisa zegt: ”Laten we straks even naar de McDonald’s gaan daar kan je voor 50cent naar de WC en daar is genoeg ruimte om makkelijk te verschonen.” Sanne zegt: ”Oké dan gaan we daar zometeen even naar toe.”

De meiden komen de WC uit en Lisa kijkt naar het bonnetje wat ze hebben gekregen en ziet dat ze een hamburger kan krijgen met 50cent korting Lisa zegt: ”Zullen we deze gelijk inwisselen? Ik heb eigenlijk best wel trek.” Sanne zegt: ”Ik euhm … ja euh. Oké even over de verrassing we gaan uit eten dus beter van niet Liz anders kan dat er echt niet bij.” Lisa zegt: ”Aha eindelijk weet ik wat we gaan doen.” Sanne zegt: ”Oh shit… echt waar!?” Lisa zegt: ”Ja we gaan zometeen naar de VIP” Sanne laat een zucht van verlichting en zegt: ”Bijna maar nee…haha.” Lisa zegt: ”Nee!?” Sanne blijft lachen en zegt: ”Kom we gaan nog even bij een paar winkels kijken en dan gaan we richting Maureen.”

De meiden zijn nog bij een paar winkels geweest en ze lopen met tassen vol kleding richting de metro. En stappen uit bij halte Delfshaven. Als ze uit het station komen kijken ze rond en Sanne zegt: ”Even kijken de Westzeedijk het was het oude Douanegebouw dat hebben ze omgebouwd in een complex met heel veel huisjes. Kom je mee?” Lisa volgt Sanne en ziet dat ze richting de Euromast lopen en zegt: ”Oh hier staat de Euromast dus ik ben eigenlijk nooit zo dichtbij geweest ik maak zometeen wel een foto als we er dichterbij zijn. Sanne denkt: Haha wat grappig Lisa heeft nog steeds geen idee wat we gaan doen… Sanne zegt: ”We kunnen ook eerst even bij de Euromast kijken ik had Maureen gezegd dat we er rond 19 uur pas zouden zijn en het is net 18 uur geweest.” Lisa zegt: ”Oh ja leuk!” en de meiden lopen richting de Euromast. Als ze langs de weg lopen richting de Euromast hoort Lisa een bekende stem. ”Hey meiden!” Lisa draait zich om en ziet haar ouders en Leonie op de parkeerplaats staan. Sanne roept: ”Verrassing!” Lisa snapt er helemaal niks meer van en ze zegt: ”Wat huh …oké ik geef het op wat gaan we doen?” Moeder lacht en zegt: ”We gaan lekker uit eten op de Euromast lijkt dat je wat?” Lisa is verbaasd en zegt: ”Kan dat!?” Moeder zegt: ”Jazeker en het lijkt me wel erg leuk dan kijken we over heel Rotterdam uit tijdens het eten. Misschien kunnen we ook nog wel even naar de top dan kunnen we leuke foto’s maken van Rotterdam. Maar ik wel gehoord dat vandaag wel de Euroscoop dicht is omdat het erg hard waait maar we kunnen nog wel op zo’n 110 meter hoogte komen.” Lisa zegt: ”Ooh ik vraag me af of ik dat wel durf ik heb het niet zo op hoogtes.” Moeder zegt: ”We gaan gewoon lekker met z’n allen oké want ik denk dat het een hele mooie beleving is om Rotterdam van zo hoog te bekijken. En ik denk dat jij het ook heel erg mooi vind.” Lisa zegt: ”Oké dan.” De meiden leggen hun kledingaankopen in de auto en moeder vraagt: ”Hebben jullie nog een verschoning nodig?” Lisa zegt: ”Nee we hebben net ons nog verschoont dus we kunnen gelijk gaan.”

Iedereen gaat naar binnen bij de Euromast moeder zegt: ”Goedenavond wij zijn familie van Berchum we hadden gereserveerd voor vanavond.” De vrouw achter de balie zegt: ”Ja ik zie het.” Lisa kijkt een beetje rond en zegt: ”Hey Sanne moet je kijken een Euromast die van Lego is gemaakt!” Lisa en Sanne maken gelijk een paar foto’s van het model en niet veel later gaan ze met de lift naar het restaurant.

Als Lisa in de lift staat krijgt ze wel een beetje de kriebels want ze heeft best wel last van hoogtevrees. Veel kans krijgt Lisa niet om erover na te denken want de lift is al snel boven bij het restaurant. De familie meldt zich boven bij de inschrijflijst en de man zegt: ”We gaan de tafel voor u klaarmaken over 10 minuten kan u het restaurant binnengaan. Tot die tijd mag u hier in de gang wachten maar u mag natuurlijk ook buiten wachten en genieten van het uitzicht over deze mooie stad.” Vader bedankt de man en zegt: ”Zullen we even buiten gaan kijken?” Iedereen zegt ja behalve Lisa die nog steeds een beetje nerveus is. Moeder probeert haar te kalmeren en zegt: ”Wil je mama’s hand anders vasthouden Lisa misschien ben je dan iets minder bang.” Lisa vind dit een goed idee en eenmaal buiten durft ze toch naar hoogst mogelijke punt te lopen. Wel vond ze de trap buitenom er eng omdat deze open was maar het uitzicht was echt prachtig en Lisa was blij dat ze toch ondanks haar hoogtevrees toch naar het hoogste punt kon. Na een paar minuten gaan ze terug naar binnen want door de harde wind buiten is het toch redelijk fris buiten. Als ze binnen zij wachten ze nog even totdat ze opgehaald worden en naar hun tafel worden gebracht. Ze hebben een leuk uitzicht bij hun tafel en zien in de verte de bekende Zwaan (Erasmusbrug). Het eten is heerlijk en iedereen geniet van deze bijzondere ervaring. Tijdens het eten vraagt Lisa aan Sanne: ”Woont Maureen eigenlijk wel hier in Rotterdam?” Sanne lacht: ”Nee maar ik wist dit verhaal want Mariska die nu in Amerika woont heeft een tijdje in Parkhavenstad gewoond dus vandaar dat ik dat verhaal wist.” Lisa zegt: ”Bedankt voor deze toffe verrassing.” en ze omhelst haar zus. Sanne zegt: ”Zullen we morgenavond nog gezellig een meidenavond houden in de bioscoop want daar wilde je toch ook graag naar toe Liz?” Lisa zegt: ”Ja het leek me leuk om naar de nieuwe Tomb Raider film te gaan!” Leonie zegt: ”Ooh ja die lijkt mij ook heel gaaf ik speelde die games vroeger ook wel eens super leuk!” de meiden hebben een geweldige avond en rond 22 uur gaan ze met hun ouders naar huis.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 66. (op telefoon gemaakt)

Please comment

Hoofdstuk 66. Zondagochtend.
Iedereen zit in de auto en ze zijn onderweg naar huis. Sanne en Leonie waren tegen elkaar aan in slaap gevallen en Lisa kijkt er even naar en vind het er erg lief uitzien. Ze kijkt de rest van de reis een beetje uit het raam. Lisa heeft een beetje last van haar natte luier en ze beweegt een beetje onrustig heen en weer. Lisa vraagt: ”Mama zijn we al bijna thuis?” Moeder antwoordt: ”We rijden nog niet zo heel lang dus het duurt nog zeker wel een kwartier voor we thuis zijn. Waarom vraag je dat Lisa?” Lisa antwoordt: ”Mijn luier is nat en ik vind hem niet meer lekker zitten.” Moeder zegt: ”Waarom zei je dat niet in het restaurant dan had ik je verschoont voor we weer naar huis gingen.” Lisa zegt: ”Ik en Sanne hadden geen luiers meer omdat we al twee keer in de stad verschoont hadden vandaag.” Moeder zegt: ”Oh maar meisje toch je weet toch dat ik altijd een extra luier in mijn tas heb zitten. Ik heb er vandaag zelfs drie een voor jou, een voor Sanne en zelfs een voor Leonie. Denk je dat je kan wachten tot we thuis zijn Liz?” Lisa zegt: ”Oké mama…” En na zo’n 20 minuten parkeert vader de auto voor het huis.

Iedereen stapt het huis binnen en moeder zegt: ”Kom maar even mee Lisa dan zal ik je gelijk even een schone luier omdoen.” Moeder en Lisa lopen de babykamer in. Terwijl moeder Lisa uitkleed zegt ze: ”Ik kleed je maar gelijk helemaal uit Lisa dan kan je ook gelijk je slaap shirt aantrekken na het verschonen. Wil je vannacht weer een baby-luier om net als vannacht?” Lisa zegt: ”Nee liever een Tena deze vind in ‘s nachts toch iets lekkerder zitten.” Ondertussen ligt Lisa op de commode en moeder maakt haar luier open. Als ze de luier onder Lisa haar billen vandaan haalt ziet ze een paar rode plekjes op Lisa’s billen zitten en ze zegt: ”Oh Lisa nu snap ik wel waarom die luier niet meer zo lekker zat je hebt een beetje last van luieruitslag.” Lisa zegt: ”Nee hè dat vind ik echt niet fijn…” Moeder wast Lisa met wat lauw water en smeert haar billen in met zinkzalf. Moeder zegt: ”Ik zal je de aankomende dagen wat vaker verschonen zodat je huid goed kan herstellen want luieruitslag is natuurlijk helemaal niet fijn.” Lisa bedankt haar moeder. Moeder pakt een Tena Slip Ultima en inlegluier en doet Lisa deze om. Lisa bedankt haar moeder. Moeder zegt: ”Kom je nog even mee naar de woonkamer Lisa? Dan kan je nog even gezellig met Sanne en Leonie televisie kijken.” Lisa
antwoordt: ”Dat is goed mama maar ik pak eerst even Aapje want ik wil wel graag met hem knuffelen.”

Als Lisa beneden komt ziet ze Sanne en Leonie met alleen een luier en T-shirt bij de televisie zitten en Lisa gaat er gezellig naast zitten. Ze kijken een leuke kinderserie op Nickelodeon. Ondertussen maakt moeder in de keuken een paar flesjes melk warm zodat ze zometeen de meiden op bed kan leggen. Moeder heeft alle flesjes klaar gemaakt en ze vraagt: ”Komen jullie mee naar boven meiden dan gaan we tanden poetsen en daarna kunnen jullie lekker naar bed.” Lisa was al erg moe en wilde graag slapen en ze rende snel naar boven en begon haar tanden te poetsen. Sanne wilde eigenlijk nog even TV blijven kijken maar Leonie wist haar toch mee naar boven te krijgen en niet veel later hadden Sanne en Leonie ook hun tanden gepoetst. Deze avond zou Lisa alleen in de babykamer slapen en Sanne en Leonie slapen in de gewone slaapkamer van Sanne. Lisa vindt het een beetje jammer dat ze alleen in de babykamer moet slapen maar ze vind het wel fijn dat moeder nog even met haar knuffelt en haar een verhaaltje voorleest voor het slapen gaan. Tijdens het verhaaltje geniet Lisa van haar flesje warme melk en als het verhaaltje uit is heeft Lisa ook haar flesje op. Moeder neemt het flesje weg van Lisa en geeft haar een speentje zachtjes begint Lisa hierop te zuigen en moeder dekt Lisa nog even goed toe. Moeder geeft Lisa een kusje op haar voorhoofd en ze zegt: ”Ga maar lekker slapen lieve meid dan kunnen we morgen weer leuke dingen gaan doen.” Moeder zet het nachtlampje en de babyfoon aan en verlaat de kamer. Lisa knuffelt nog even met Aapje en valt niet veel later in slaap.

Lisa ligt er onrustig in bed te slapen ze blijft veel draaien en ineens schrikt ze wakker. Ze moet even bijkomen van haar nachtmerrie ze pakt Aapje die naast het bed was gevallen en begint met hem te knuffelen. Lisa is nog steeds erg geschrokken en kan moeilijk kalmeren. Ze vind het jammer dat ze alleen in het bed ligt en ze vind het heel erg dat ze Destiny nog een paar dagen niet zal zien. Bij de gedachte aan Destiny begint Lisa zachtjes te huilen want ze mist haar heel erg. Lisa vind het wel fijn hoe ze verzorgd wordt bij haar moeder maar ze vindt hoe Destiny haar behandeld toch iets fijner. Lisa pakt haar telefoon naast het bed en kijkt hoe laat het is: 03:24 staat op het telefoon scherm. Lisa vind het jammer dat het al zo laat is anders had ze Destiny een berichtje gestuurd. Lisa draait zich weer om en merkt dat haar luier erg nat is ze vind het niet erg en vind hem eigenlijk wel erg fijn zitten. Ze denkt terug aan de vorige avond dat ze in haar luier wilde poepen maar dit niet deed omdat Sanne ook al een poepluier had. Lisa vond het zo fijn nu haar luier al zo nat was dat ze er ook in wilde poepen. Lisa begon zachtjes te persen en ze voelt een zachte brei de achterkant van haar luier vullen. Lisa voelt zich weer helemaal klein worden en ze knuffelt nog even extra met Aapje. Lisa is ondertussen weer een beetje gekalmeerd en niet veel later slaapt ze weer rustig verder.

De volgende morgen loopt moeder met Sanne aan de hand de babykamer in zegt: ”Lisa lieve meid wordt eens wakker!” Lisa vind het veel te vroeg om op te staan en verbergt haar hoofd onder de dekens. Leonie is ondertussen ook de babykamer binnen gekomen en ze zegt: ”Ik probeer Lisa wel wakker te maken mevrouw van Berchum.” Leonie loopt naar het bed waar Lisa in ligt en zegt: ”Hey kleine Liz het is weer tijd om uit bed te komen kleintje.” Lisa komt rustig met haar hoofd boven de dekens uit en kijkt naar het glimlachende gezicht van Leonie. ”Hey lieve meid kom je ook uit bed want volgens mij heb jij een vies ongelukje gehad in je luiertje of ruik ik dat verkeerd?” Lisa wordt een beetje rood en schaamt zich een beetje dat ze in haar luier had gepoept. Leonie stelt haar gerust en zegt: ”Dat geeft helemaal niks hoor Lisa ik had afgelopen week ook poep-ongelukje in mijn luier.” Lisa gaat rustig rechtop zitten in bed en knuffelt nog even met haar aapje. Ze kijkt naar moeder die Sanne ondertussen haar schone luier dicht plakt. Moeder draait zich om en zegt: ”Kom je Lisa want door de luieruitslag moet je niet te lang in een poepluier blijven zitten.” Lisa stapt uit bed en loopt met haar knuffel in haar handen naar de commode en gaat er bovenop liggen.

Als Lisa op de commode ligt kijkt moeder naar de knuffelaap die Lisa in haar hand houdt. Moeder vraagt: ”Waarom heb je Aapje bij je Lisa heeft hij ook een schone luier nodig?” Lisa begint een beetje te giechelen en ze geeft Aapje nog een dikke knuffel. Moeder maakt de plakstrips van Lisa’s luier los en opent de luier. Moeder ziet de vieze inhoud in de luier van haar oudste dochter ze zegt: ”Oh Lisa toch... jij hebt wel erg je best gedaan vannacht of niet kleine meid? Dat zo’n klein meisje zoveel kan produceren.” Moeder laat wat water in de wasbak naast de commode lopen en begint haar dochter te wassen. Lisa geniet van hoe ze gewassen wordt door haar moeder als ze schoon is krijgt ze een schone Tena Slip Maxi om.

Moeder vraagt: ”Komen jullie mee naar beneden meiden dan gaan we even lekker met z’n allen ontbijten.” Lisa loopt achter haar moeder aan en wordt gevolgd door Sanne en Leonie. Als Lisa aan tafel gaat zitten krijgen Lisa en Sanne een slab om. Moeder kijkt naar Lisa en zegt: ”Kom maar Lisa geef de speen maar even aan mama want zo kan je natuurlijk niet eten.” Lisa zegt: ”Njeeh mwahmwah!” Moeder zegt: ”Jawel Lisa.” en zonder pardon haalt moeder de speen uit Lisa’s mond. Lisa vond dit duidelijk niet fijn in begon met een boos gezicht voor haar uit te staren. Vader zag het aan en zegt: ”Kom op Lisa niet zo boos kijken je mag je speentje weer terug hebben als we klaar zijn met eten. Oké?” Ondertussen geeft moeder vader een potje Olvarit en vader zegt: ”Kom Lisa als je dit potje op hebt en je fles leeg hebt gedronken mag je je speen weer terug hebben is dat goed?” Lisa zegt: ”Oké dan…” en Lisa opent haar mond en krijgt het eerste hapje uit haar potje gevoerd door haar vader. Sanne wordt door Leonie gevoerd en moeder neemt het woord. ”Meiden ik papa gaan vandaag even naar wat oude kennissen van ons en zouden jullie het leuk vinden als Leonie dan vanmiddag de oppas is?” Sanne roept blij: ”Jaaaa jippie ik vind het super leuk als Leonie oppast!” Lisa zegt dat ze het ook wel een leuk idee vind. Moeder zegt: ”Nou mooi dan is dat geregeld. Oh en Leonie je moet goed op Lisa letten ze heeft een beetje last van luieruitslag dus laat haar niet al te lang rondlopen in een natte luier.” Leonie antwoordt: ”Dat komt goed mevrouw van Berchum ik zal Lisa tussendoor nog een paar keer controleren en verschonen als het nodig is.” Niet veel later heeft iedereen het ontbijt op en kunnen ze van tafel.

Vader en moeder zijn net vertrokken en de meiden ruimen de tafel af. Als ze klaar zijn zegt Leonie: ”Komen jullie mee meiden dan gaan we jullie aankleden.” Als ze de babykamer binnenkomen zegt Leonie: ”Oke Sanne ik zal jou als eerste aankleden.” Leonie opent de kast en haalt er een roze romper uit met korte mouwen ze kijkt nog even door en ziet ook een leuke tuinbroek met korte pijpjes liggen en ze zegt: ”Ik denk dat dit je wel zal staan Sanne.” Leonie kleed Sanne uit totdat ze alleen haar luier nog om heeft en trekt haar de romper en tuinbroek aan. Leonie zegt: ”Dit is wel handig ik zie dat de tuinbroek bij het kruis open kan dan kan ik je makkelijker verschonen.” Als Sanne is aangekleed zegt Leonie: ”Ga maar alvast naar beneden Sanne dan kom ik er strakjes ook aan.” Sanne geeft Leonie een kus en zegt: ”Zie jullie zometeen beneden.” En Sanne rent de trap af naar beneden. Leonie richt zich tot Lisa en zegt: ”Euhm... wat zal ik jou eens aantrekken? Liz ik wil je luier wel liever in het zicht hebben zodat ik weet wanneer je nat bent...ik hoop niet dat je dat erg vind.” Lisa vraagt een beetje teleurgesteld: ”Maar waarom mag ik niet gewoon net zulke leuke kleren aan als Sanne?” Leonie zegt: ”Het is makkelijker als ik kan zien of je nat bent Lisa dan hoef ik je niet elke 10 minuten te controleren en kan ik je snel verschonen als je nat bent. Want je mama zei dat je niet al te lang mag doorbrengen in een natte luier omdat je last van luieruitslag hebt. Dan is dit toch een goede oplossing?” Lisa knikt een beetje teleurgesteld en Leonie zegt: ”Zullen we een leuk shirt uitzoeken in de kast Lisa? Jij mag zelf beslissen welk shirt je wilt dragen.” Lisa fleurt weer een beetje op door deze woorden en ze kijkt in de klerenkast en zoekt samen met Leonie een leuk shirt uit om te dragen. Als Lisa is aangekleed vraagt Leonie: ”Kom je ook mee naar beneden Lisa?” Lisa zegt: ”Ik kom zometeen wel even ik wil eerst nog even bellen met Destiny dit heb ik gisteren niet meer gedaan toen we terugkwamen uit het restaurant.” Leonie begrijpt het ze zegt: ”Oké dan zie ik je zo.” en Leonie loopt de babykamer uit.

Lisa pakt haar telefoon en gaat in de box zitten die in de babykamer staat Lisa vond het in haar eigen huis ook altijd fijn om in de box te zitten. Als Lisa in de box zat voelde het net alsof alles buiten de box gewoon verdween en kwam ze altijd tot rust. Lisa belt Destiny want ze wil heel graag vertellen over de leuke dag die ze gisteren had met haar zusje en de geweldige avond op de Euromast.


”Hey Destiny met Lisa.”
”Hey Liz, hoe gaat het ermee heb je het nog naar je zin bij mama?”
”Ja ik vind het wel leuk bij mama ik heb mezelf nu wel even teruggetrokken en ik zit even lekker in de box.”
”Ooh dat klinkt fijn lieverd. En wat vond je van de verrassing van gisteren?”
”Gisteren was echt geweldig Destiny! Ik vond het super leuk want ik was eerst met Sanne wezen shoppen en ik heb een leuk jurkje van haar gekregen. En de avond op de Euromast was geweldig ik vond het wel eng om zo hoog te zitten maar tegelijkertijd was het ook heel indrukwekkend. Zo indrukwekkend dat je gewoon vergat dat je hoogtevrees had het was echt heel mooi.”
”Wat leuk Lisa! Ik ben wel een beetje jaloers op jou ik had er graag bijgeweest…”
”Papa en Mama zeiden al dat ze het jammer vonden dat je er niet bij was want Leonie was er ook gisteren en vanmiddag is ze onze oppas. Maar hoe ging de presentatie gisteren voor je klant?”
”De presentatie verliep verrassend goed ik was nog maar halverwege de presentatie en Berry was al laaiend enthousiast. Het grootste gedeelte was al in de goede richting dus ik hoef het alleen nog iets verder uit te werken en dan kan ik weer naar huis komen. Ik heb daar eigenlijk wel veel zin in want ik mis jou Lisa en ook mis ik die lieve pluizebollen Lily en Tijgertje.”
”Haha ja ik mis Lily en Tijgertje ook. Maar jou mis ik het meest Destiny ik had vannacht een nachtmerrie en toen ik wakker werd en aan jou dacht moest ik erg huilen omdat ik je echt heel erg mis.”
”Ach lieverd toch...dat vind ik echt heel lief Lisa. Ik mis jou ook heel erg. Kwam mama je troosten toen ze je hoorde huilen?”
”Nee mama hoorde het niet denk ik… ik vond de eerste nacht trouwens wel fijn samen met Sanne. Sanne had nog een paar ABU Space luiers en deze hebben we als nachtluier om gehad wel fijn hij was super dik met een inlegluier erin. Helaas heb ik wel een beetje last gekregen van luieruitslag...maar verder vind ik het heel leuk hier bij mama.”
”Gelukkig maar dat je het naar je zin hebt Lisa zullen we vanavond ook nog even bellen?”
”Ja dat lijkt me fijn Destiny. Dikke kus!”
”Doei Liz de groetjes aan iedereen daar!”

Lisa hangt de telefoon op en gaat een beetje spelen met het speelgoed in de box. Ze is nog steeds een beetje moe van gisteren en ze pakt haar knuffel Aapje en besluit een dutje te doen in de box.
 

vino

Toplid
Super hoofdstuk weer.

Wel vervelend voor Lisa, dat ze luieruitslag heeft.
Maar verder een super leuk hoofdstuk!!
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Weer een paar mooie hoofdstukken, vooral over de logeerparty.
Waar lisa weer lekker klein kan zijn.
En wat betreft luier uitslag, dat hoort er helaas bij.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Please comment!!!

Hoofdstuk 67. Leonie de oppas
Lisa wordt wakker ze weet niet precies hoe laat het is en kijkt op haar telefoon. Ze ziet dat het net twee uur is geweest dat is de normale tijd dat Lisa meestal wakker gemaakt wordt van haar middagdutje. Lisa ziet dat er een flesje melk in de box staat. Lisa voelt aan de fles en komt tot de ontdekking dat deze nog warm is. Lisa snapt dat deze niet heel lang geleden is neergezet en kijkt meteen de kamer rond maar ziet niemand. Lisa kijkt uit het raam en ziet de zon schijnen ze besluit uit de box te komen en om in de tuin te gaan zitten. Lisa pakt Aapje en haar flesje en verlaat de babykamer. Onder het lopen voelt ze dat haar luier behoorlijk nat is. Ze heeft geen zin om haarzelf te verschonen en hoopt dat Leonie snel doorkrijgt dat ze verschoont moet worden.

Lisa loopt de trap af en gaat de woonkamer binnen. De deuren naar de tuin staan open en Lisa ziet dat Leonie en Sanne bij elkaar zitten en dat ze aan het knuffelen zijn. Lisa loopt de tuin in en loopt richting Leonie en Sanne. Lisa weet even niet wat ze ziet Sanne was niet aan het knuffelen maar ze ligt aan de borst bij Leonie. Sanne had haar ogen dicht en had niet door dat Lisa ondertussen bij hun was komen staan. Leonie had het ook pas laat door en schaamde zich erg dat Lisa haar zo gezien had. Lisa zegt: ”Smaakt het lekker San?” Sanne schrikt zich rot en wordt meteen rood van schaamte ze stottert: ”Liz… i-ik euhm….euh.” Lisa onderbreekt haar en zegt: ”Rustig maar ik vind het niet erg dat jullie dit doen. Dit doen wel meer AB’s ik heb het alleen nog nooit gezien… maar Leonie jij geeft toch helemaal geen melk?” Leonie zegt: ”Nee natuurlijk niet. Maar om te doen alsof voel ik toch een heel speciale band met Sanne. Je hoort wel eens bij moeders zeggen dat ze een bijzondere band krijgen met hun kleintje door borstvoeding en zo voel ik het ook. Als Sanne bij mij aan de borst ligt voel ik een bepaalde verbintenis met Sanne die ik met niks anders kan vergelijken het is een heel fijn gevoel.” Lisa hoort dit aan en zegt: ”Wat bijzonder Leonie maar… mag ik je wat vragen? Hoe zie je Sanne meer als je dochter dan als vriendin of hoe zit het precies?” Leonie zegt: ”Ik zie Sanne natuurlijk gewoon als mijn vriendin. Dat Sanne mij mama noemt vind ik niet erg aangezien ik haar ook verzorg alsof ze mijn dochtertje is.” Lisa zegt: ”Maar hoe ziet Sanne jou dan als mama of als vriendin? Destiny verzorgt mij ook alsof ik haar kind ben maar ze wil absoluut geen mama genoemd worden. En ik begrijp dat wel.” Leonie zegt: ”Ik vond het de eerste keer ook wat vreemd maar Sanne is gewoon graag klein en daar hoort een mama bij. Maar ook vaak genoeg ben ik Sanne’s vriendin en niet haar mama. Maar Sanne is thuis graag klein dus dan ben ik mama.” Lisa zegt: ”Oké ik snap het…” Leonie onderbreekt haar en zegt: ”Zal ik even een schone luier voor je pakken lieverd want ik zie dat je wel erg nat bent.” Lisa knikt en even later komt Leonie met verschoonspullen en met schone luiers de tuin in lopen.

Leonie ligt een handdoek neer op het gras en zegt: ”Ga jij maar als eerste liggen Lisa dan verschoon ik strakjes Sanne wel even.” Leonie legt een bakje lauw water en een washandje alvast klaar om Lisa te wassen. Leonie maakt de plakstrips van Lisa’s luier los en tilt haar bij haar enkels op Leonie verwijderd de natte luier en wast gelijk Lisa haar billen. Ze laat de benen van Lisa weer liggen en wast de rest van haar luierzone. ”Zo ik zal je nog even insmeren met zinkzalf voordat ik je een schone luier om doe Lisa.” Leonie opent het potje zinkzalf en zalft Lisa in een doet haar daarna weer een schone luier om. ”Zo jij kan weer lekker gaan spelen lieve meid.” zegt Leonie en ze geeft Lisa een tik op haar geluierde bips. Lisa huppelt blij de tuin in en gaat bij Sanne zitten en ze spelen samen met de Lego die Sanne had neergelegd in de tuin. Leonie doet zelf ondertussen een schone luier om en als ze klaar is roept ze: ”Sanne kom eens ik wil je even controleren.” Sanne doet alsof ze het niet hoort en ze speelt gewoon door. Leonie loopt naar Sanne toe en zegt: ”Sanne kom op nou ik wil je even controleren ga even liggen dan maak ik je broek open en kan ik gelijk zien of je nat bent.” Met tegenzin gaat Sanne liggen en Leonie opent haar tuinbroek en romper. Ze dat de blauwe vochtindicator op Sanne’s luier bijna helemaal vervaagt is en ze zegt: ”Oh kom maar even mee Sanne want je luier is hartstikke nat. Laten we je maar even snel verschonen.” Lisa blijft ondertussen gewoon lekker doorspelen met de Lego en haar knuffelaapje. Niet veel later is Sanne verschoont en ze spelen samen verder terwijl Leonie wat te drinken maakt voor de meiden.

Als het 15:00 uur is vraagt Lisa: ”Leonie kunnen we even naar het park gaan? Het is super lekker weer en ik heb eigenlijk wel weer zin om Pokémon Go te spelen in het park.” Leonie denkt even na en zegt: ”Dat is inderdaad wel een leuk idee Liz. Kom je even mee naar binnen dan trek ik je even een broek aan dan kunnen we zometeen vertrekken.” Lisa loopt naar haar tas en haalt er een broek uit. Leonie pakt een luiertas in voor de meiden en even later lopen ze naar het park wat niet ver van het huis vandaan ligt.

Terwijl ze lopen vraagt Lisa: ”Hoe gaat het thuis Leonie je had het er laatst over dat het steeds beter ging tussen jou en je moeder?” Leonie antwoordt: ”Het gaat nu nog beter ook tussen mij en mijn vader gaat het ook weer beter. Dat vind ik wel heel fijn eigenlijk het punt dat het niet zo goed ging tussen mij en mijn vader kwam door zijn vriendin. Maar mijn vader heeft die relatie beëindigd en nu gaat het tussen ons steeds beter. Zijn vriendin was echt niet leuk… Ik moest weer een keer bij mijn vader blijven en mijn luiers waren op bij mijn vader dus ik nam een nieuw pak luiers mee naar mijn vader maar zijn vriendin wilde absoluut niet dat de luiers bleven staan dus ik moest het pak luiers ook weer mee terug nemen naar mijn moeders huis. En ook was ze niet echt meelevend over mijn luiergebruik ze maakte altijd opmerkingen van: Waarom ga je niet gewoon naar de WC? Mijn vader denkt dat ik inco ben dus zo’n opmerking kan natuurlijk echt niet. Daarom ben ik blij dat papa die relatie beëindigd heeft. En een grote verrassing was dat de laatste keer dat ik weer bij papa was dat de luiers die ik graag gebruik al in de kast stonden. Ik was erg verbaasd en toen ik mijn vader vroeg hoe hij wist welke luiers ik gebruikte zei hij dat hij mijn moeder had gebeld over welke ik draag. Hij is bij mijn moeder langs gegaan en heeft toen een pak broekjes en Slips meegenomen. En nu hebben mijn ouders ook weer steeds meer contact met elkaar en is het niet meer erg ongemakkelijk tussen hun. Want ik wel heel erg fijn vind. Dus kortom het gaat echt geweldig!” Lisa hoort het verhaal aan en zegt: ”Wauw dat klinkt te gek Leonie! En inderdaad erg stom van die vriendin van je vader dat die je peste met je luiergebruik.” Leonie zegt: ”Ja maar ik vind het jammer voor mijn vader dat hij weer alleen is. Maar mijn vader heeft wel gezegd dat als zijn volgende vriendin ook stom doet over mijn luiers dat hij eens goed met haar zal spreken daar over. Hij wist het van de vorige niet totdat ik wist dat zijn relatie over was. Want eigenlijk durfde ik tijdens zijn relatie er niet over te beginnen.” De meiden praten nog even door en niet veel later komen ze in het park aan.

Lisa zegt: ”Ik ga even kijken of ik Steven en Nikki kan vinden want Steven appte dat hij ook in het park was.” Leonie zegt: ”Dat is goed ik en Sanne gaan even zonnen want wij spelen niet meer zo vaak Pokémon.” Lisa groet de meiden en appt Steven waar hij is. En niet veel later lopen ze elkaar tegemoet. ”Hey Liz!” zegt Steven. ”Dat is weer even geleden dat ik je heb gezien hoe gaat het?” Lisa antwoordt: ”Ik logeer dit weekend bij mijn moeder want Destiny werkt een paar dagen op locatie bij een klant van haar. Ik zou natuurlijk ook alleen thuis kunnen blijven maar Destiny vond het fijner als er iemand de oppas kon zijn voor mij.” Steven lacht en zegt: ”Haha ik snap Destiny wel ik zou een klein meisje ook niet zonder oppas achterlaten.” Lisa vraagt: ”Nu we het toch over kleine meisjes hebben waar is Nikki?” Steven antwoordt: ”Nikki is met haar familie een weekendje weg en helaas mocht ik niet mee… dus.” Lisa zegt: ”Balen… maar zullen wij dan samen Pokémon Go spelen?” Steven zegt: ”Dat lijkt me leuk!” beide openen ze de app op hun telefoon en ze lopen het hele park door op zoek naar leuke Pokémon.

Lisa en Steven hebben het erg naar hun zin en na een klein uurtje zegt Lisa: ”Ik krijg best wel dorst zullen we even bij Leonie en Sanne gaan zitten?” Steven zegt: ”Dat is goed kunnen we even lekker uitrusten.”

Even later zitten Steven en Lisa bij Leonie en Sanne en drinken een lekker blikje met frisdrank. Leonie vraagt aan Lisa: ”Ben je nog droog Lisa?” Lisa antwoordt: ”Nee ik heb een beetje geplast…” Leonie vraagt: ”Moet ik je al verschonen?” Lisa zegt: ”Ik weet het niet zeker misschien kan ik deze nog wel even om houden.” Leonie zegt: ”Doe maar even je broek een stukje naar beneden dan kan ik je luier controleren.” Lichtelijk beschaamd laat Lisa haar broek een stukje zakken en Leonie voelt aan haar luier de urine indicator is al gedeeltelijk verkleurd en Leonie zegt: ”Laten we maar even naar de verschoonruimte gaan want met die luieruitslag is het beter als ik je voor de zekerheid toch maar verschoon. Wil jij even bij Sanne blijven Steven? Ik ben zometeen weer terug.” Steven zegt: ”Dat is goed hoor Leonie.” Leonie pakt de luiertas en loopt met Lisa aan de hand naar het openbaar toilet van het park.

Steven gaat naast Sanne zitten en Sanne vraagt: ”Is Nikki er vandaag niet bij Steven?” Steven antwoordt: ”Nee ze is een weekendje weg met haar familie… ik was graag meegegaan maar ben helaas niet uitgenodigd.” Sanne zegt: ”Jullie hebben het toch nog wel leuk samen?” Steven antwoordt: ”Ja natuurlijk wel daarom ik het jammer dat ik niet mee mocht op het familie-weekend want dan konden we samen luieren. En nu moet ik het alleen doen…” Sanne is een beetje nieuwsgierig en vraagt: ”Draag jij elke dag?” Steven zegt ”Meestal alleen ‘s nachts en in het weekend. Liever niet op school of op m’n stage.” Sanne zegt: ”Draagt Nikki wel elke dag?” Steven zegt:.”Ja ze zal wel moeten door haar incontinentie kan ze niet zonder. Sinds we echte incontinentie-luiers gebruiken in plaats van DryNites draagt zo ook geen DryNites meer en ze voelt zich ook een stuk verzekerder als ze een Molicare luier draagt.” Sanne vraagt: ”Dragen jullie alleen Molicare? Of ook nog wel eens echte AB-luiers?” Steven zegt: ”Ik heb laatst wel een paar AB luiers van Destiny gekregen voor Nikki ik hoopte ze eigenlijk dit weekend te gebruiken maarja ze is er niet. Maar binnenkort willen we samen ook nog een weekendje met z’n tweeën weg dus ik bewaar ze dan tot dan.”
Ondertussen is Lisa door Leonie verschoont en ze lopen weer terug naar Sanne en Steven. Lisa vraagt aan Sanne: ”Ga je ook nog even mee spelen met Pokémon San?” Sanne antwoordt: ”Sorry Liz maar ik heb Pokémon Go niet meer op m’n telefoon staan...sorry.” Lisa zegt: ”Doe je anders samen met mij mee? Of wil je liever even bij Leonie blijven?” Sanne zegt: ”Ga jij maar lekker spelen met Steven ik vermaak me wel met Leonie.” Lisa zegt: ”Oké is goed.” En snel rennen Lisa en Steven het park door om nog op tijd te zijn bij een Raid-battle.

Als het 18:00 uur is zijn de meiden weer thuis het was erg warm en alle meiden waren flink bezweet Leonie zegt: ”Laten we even lekker douchen en ons dan klaarmaken om naar de bioscoop te gaan.”

De meiden zijn gedoucht en als ze alle drie een schone luier om hebben besluiten ze nog heel even te genieten van de avond zon. De temperatuur is erg aangenaam en de meiden vinden het fijn dat ze even in alleen hun luier nog lekker kunnen genieten van het weer. Na een tijdje in de zon gezeten te hebben zegt Leonie: ”Meiden het is bijna half acht dus laten we ons aankleden en richting de bios gaan.” Snel is iedereen aangekleed en drie kwartier later zitten ze in de bioscoop.

De meiden hebben enorm naar hun zin in de bioscoop en ook de film vinden ze super spannend. Als de film is afgelopen zegt Sanne tegen Lisa: ”Ik heb thuis nog een leuke Tomb Raider game liggen zullen we deze morgen spelen?” Lisa zegt: ”Oké dat lijkt me leuk San! Alleen moet je wel wachten tot ik terug uit school ben.” De meiden lopen naar de auto en Lisa vraagt: ”Leonie zou ik terug mogen rijden? Ik heb al een tijdje geen auto meer gereden maar ik vind het wel super leuk om te doen.” Leonie zegt: ”Dat is goed hoor Liz dan ga ik naast Sanne achterin zitten.” Lisa is blij dat ze weer eens kan autorijden en eigenlijk vindt ze het jammer dat ze na een klein half uurtje alweer de parkeerplaats voor het huis oprijdt.

De meiden gaan naar binnen en maken nog even een praatje met hun ouders. Leonie pakt ondertussen haar spullen in en vertrekt niet veel later richting haar huis. Lisa appt even met Destiny. Ze vindt het nog steeds jammer dat ze Destiny zeker nog 2 dagen niet zal zien en als ze daaraan denkt begint ze toch weer een beetje te huilen. Moeder ziet dat Lisa zit te huilen en ze zegt: ”Oh schatje wat is er aan de hand heb je last van je luieruitslag?” Lisa snikt en zegt: ”Ne-nee ma-mama ik mis d-de-Destiny heel erg.” En ze kruipt tegen haar moeder aan. Moeder pakt haar dochter stevig vast en knuffelt haar: ”Ach schatje toch ik vind het echt vervelend dat je Destiny zo erg mist maar kan je niet een keertje met haar Skypen? Zal ik aan Destiny vragen of ze binnenkort met je wil Skypen kleine meid?” Lisa knikt en moeder stuurt meteen appje naar Destiny en ze antwoordt: Ik zou graag morgenochtend vroeg nog wel even met Lisa Skypen. Gewoon voor schooltijd dat ze toch weet dat ik ook aan haar denk. Moeder laat Lisa het berichtje lezen en Lisa voelt zich gelijk een stukje beter. Ze vraagt: ”Mama mag ik boven nog even in de box spelen voordat ik naar bed ga.” Moeder antwoordt: ”Dat is goed hoor lieverd je mag nog een uurtje spelen maar dan is het toch echt bedtijd.”

Moeder loopt met Lisa naar de babykamer moeder pakt een onderlegger en ligt deze neer in de box moeder ontdoet Lisa van haar natte luier en zegt: ”Ga maar even lekker zonder luier op de onderlegger spelen Lisa dan krijgt je huid wat meer lucht en zal de luieruitslag sneller verdwijnen. Lisa bedankt haar moeder en ze speelt een beetje met haar knuffels in de box. Lisa vind dat het heel vreemd aanvoelt zo zonder luier om maar toch voelt ze zich ook heel fijn.

Lisa speelt weer fijn met haar favoriete knuffel: Aapje. Moeder heeft door dat Lisa al bijna heel de dag met Aapje in haar handen loopt. Lisa heeft deze knuffel al sinds haar geboorte en hoeveel haren haar knuffel ook verliest toch blijft Aapje de favoriet van Lisa. Moeder zegt: ”Liz je loopt al heel de dag rond met Aapje zal ik hem morgen even wassen? Dan kan hij weer schoon mee naar huis.” Lisa vraagt op kinderlijke toon aan Aapje: ”Wil je morgen lekker in bad Aapje?” ze laat de knuffel ja knikken en Lisa zegt: ”Ja hoor is goed mama Aapje wil heel graag in bad morgen.” Lisa begint een beetje te gapen en moeder zegt: ”Oh Lisa ik denk dat het nu toch echt tijd is om naar bed te gaan kom maar liggen dan doe ik je nachtluier om en dan kan je naar bed.” Lisa gaat op commode liggen en al snel heeft ze haar nachtluier om. Als Lisa in bed ligt leest moeder nog een klein verhaaltje voor als het verhaaltje uit is geeft ze Lisa een kus. Ze zet de babyfoon aan en verlaat daarna de kamer.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk. 68 Logeren bij Mama (Deel 3)
Lisa ligt lekker in bed te slapen en knuffelt met haar aapje. Ze wordt wakker omdat ze last had van haar natte luier ze roept haar moeder die even later de babykamer inkomt. Moeder vraagt: ”Wat is er aan de hand Lisa had je een nachtmerrie?” Lisa zegt: ”Nee zou u mijn luier willen verschonen ik ben erg nat en het zit echt niet fijn.” Moeder laat Lisa uit bed stappen en neemt haar mee naar de commode. ”Ga maar even liggen Lisa dan zal ik je even wassen kleine meid.” Lisa gaat liggen en vind het fijn dat haar moeder haar weer wast. Als Lisa gewassen is zegt moeder: ”Zal ik je even geen luier omdoen de rest van de nacht want het is al 3 uur. En er ligt toch een onderlegger in bed en dat is wat beter tegen de luieruitslag vind je dat goed Lisa?” Lisa zegt: ”Weet u dat zeker mama?” Moeder zegt: ”Tuurlijk die drie uurtjes totdat de wekker gaat kan wel even. Ik zal je even insmeren met zinkzalf zodat de huid even goed tot rust komt.” Lisa gaat weer in bed liggen en moet er toch aan wennen dat ze geen dikke nachtluier om heeft moeder geeft haar een kus en zegt: ”Ga maar weer lekker slapen Lisa dan ben je goed uitgerust voor morgen.” Als Lisa weer ligt knuffelt ze met haar knuffelaap en niet veel later valt ze weer in slaap.

Lisa wekker gaat of op haar telefoon en Lisa pakt haar telefoon en zet de wekker af. Lisa zet ook de babyfoon uit en ze zet zachtjes de radio aan. Lisa merkte meteen toen ze wakker werd dat ze het vertrouwde gevoel van een luier nu eens niet tussen haar benen voelde toen ze wakker werd. Lisa voelt aan de onderlegger op het matras en komt tot de ontdekking dat ze toch een beetje geplast heeft vannacht na haar verschoning. Lisa schuift naar de andere kant van het bed waar nog een droge onderlegger ligt en Lisa pakt ook haar laptop die op het nachtkastje naast het bed ligt. Lisa start haar laptop op terwijl de laptop rustig opstart knuffelt Lisa nog even met haar aapje en ze geniet van het speentje in haar mond. Lisa opent Skype maar ziet dat Destiny nog niet online is. Lisa besluit om nog even op internet te kijken op het forum van de AB-DL-TB-club en ze leest wat nieuwe berichten en een stukje van een leuk luierverhaal totdat Destiny haar belt.

”Hey Liz hoe gaat het met mijn kleine meid? Heb je lekker geslapen lieverd?” Lisa antwoord: ”Hoi Destiny! Ik heb echt super lekker geslapen en lig nu nog lekker samen met Aapje in bed.” Destiny zegt: ”Ooh kleine geluksvogel ik moest al uit bed. En ik heb ook al een schone luier om en ben aangekleed want ik werd uitgenodigd om met wat collega’s van Bouwtechniek te ontbijten bij de McDonald’s dus daar gaan we zo heen. Hoe is jouw nacht verlopen Liz hebben jij en Aapje nog een droge luier?” Lisa giechelt een beetje en zegt: ”Ik heb Aapje net een schone Pamper omgedaan en ik heb geen luier om.” Destiny zegt verbaasd: ”Heb je geen luier om Lisa maar wat als je nu een ongelukje krijgt?” Lisa zegt: ”Ik had wel een luier om maar vannacht werd ik nat wakker en ik kreeg toch weer last van de luieruitslag. Toen heeft mama mij gewassen en zei dat ik zonder luier verder mocht slapen zodat mijn huid beter kan herstellen. Ik heb al een paar keer eerder zonder luier gezeten en de luieruitslag wordt steeds minder ik denk dat het binnenkort helemaal over is.” Destiny zegt: ”Ah zo. Ja ik hoop inderdaad dat je uitslag snel over is Lisa want ik vind luieruitslag ook echt niet fijn. Ga je wat leuks doen op school vandaag?” Lisa antwoordt: ”Het is de laatste week dat Kim meehelpt in de klas dus ik laat haar veel dingen doen en stiekem plan ik met de kinderen een speciale verrassing voor Kim. En vrijdag houden we een leuk afscheidsfeest voor Kim.” Destiny zegt: ”Oh dat klinkt heel leuk.” Lisa vraagt: ”Weet je al wanneer je weer naar huis komt Destiny?” Destiny zegt: ”Ik hoop morgen maar misschien wordt het woensdag… ik moet even afwachten wat de klant wilt.” Lisa zegt een beetje bedroefd: ”Oké dan moet ik toch nog eventjes een paar dagen wachten…” Destiny zegt: ”Hey kom op Liz zo erg is het toch ook niet? Je zei laatst dat het super gezellig is bij mama. Is het dat niet?” Lisa antwoordt: ”Nee het is wel gezellig maar ik mis je gewoon heel erg Destiny. Jouw verzorging je lieve zachte handen ik mis je echt heel erg.” Destiny raakt een beetje geëmotioneerd door Lisa’s lieve woorden en ze zegt: ”Ik mis je ook heel erg Lisa en ik ga er alles aan doen om zo snel mogelijk weer thuis te zijn.” Lisa fleurt meteen op als ze deze woorden hoort. Lisa ziet dat moeder en Sanne de babykamer inkomen en ze zegt: ”Oké ik hoop je dan snel weer te zien Destiny. Bellen we vanavond nog even?” Destiny zegt: ”Dat Is goed tot vanavond!” ”Doei!” zegt Lisa terug en zet haar laptop weer terug op het nachtkastje en komt uit bed.

Sanne kijkt naar Lisa die uit bed komt en het valt haar gelijk op dat zij geen luier om heeft. Ze zegt: ”Mama Lisa heeft geen Pampie om waarom niet? Ik vind het niet eerlijk als ik een Pampie om moet ‘s nachts dan Lisa ook.” Moeder zegt: ”Sanne je weet toch dat Lisa een beetje last heeft van luieruitslag? Ik heb haar vannacht verschoont en besloten geen luier om te doen omdat het al drie uur was. Dus voor die paar uurtjes kon ze wel even zonder Pamper en dat is ook goed voor Lisa haar billetjes. Of niet?” en ze kijkt Lisa aan. Lisa zegt: ”Het heeft zeker goed geholpen ik heb minder last van mijn billen en na de verschoning vannacht heb ik nog even heerlijk kunnen slapen.” Lisa gaat bij de commode staan en kijkt toe hoe haar kleine zusje verschoont wordt. Moeder opent een kastje onder de commode en pakt een DryNites broekje voor Sanne en trekt haar deze aan. Lisa kijkt vreemd haar moeder aan en vraagt: ”Moet Sanne niet een dikkere luier om vandaag mama?” Moeder antwoordt: ”Sanne gaat vanochtend even sporten en dan beweegt ze lekkerder in een luierbroekje dan in zo’n dikke Tena Slip.” Lisa zegt: ”Ja dat is inderdaad wel wat fijner om in te sporten… zou ik ook een DryNite om mogen mama? Vandaag beginnen we de dag in de gymzaal en ik doe zelf ook graag mee met het sporten en soms heb ik ook last van zo’n dikke luier mag ik het eens proberen met een DryNites broekje?” Moeder denkt even na en zegt: ”Ja dat is goed maar doe je na het sporten dan weer een gewone luier om? Want je kan niet de hele ochtend een DryNite dragen want dan ga je gegarandeerd lekken. ”Lisa zegt: ”Ja is goed ik stop zometeen wel even een extra luier in m’n tas voor na het sporten.” Sanne komt van de commode af en Lisa gaat liggen. Moeder zegt: ”Laten we voordat we je een broekje aantrekken eerst maar even kijken hoe je billetjes eruitzien.” Moeder tilt Lisa op bij haar enkels en ziet dat Lisa’s billen al minder rood zijn geworden en dat de meeste wondjes ook al dicht zijn gegroeid. Moeder zegt: ”Dat ziet er al veel beter uit dan het was Lisa. Ik zal je nog even wassen en insmeren en dan kan je gelijk je broekje aantrekken.” Lisa geniet van de liefdevolle behandeling van haar moeder en even later stapt ze met een DryNites broekje om van de commode af. Snel kleed Lisa haarzelf aan en ze gaat naar beneden om te ontbijten.

Aan tafel vraagt moeder: ”Sanne kan jij Lisa bij school afzetten dan kan ik vanochtend gelijk aan het werk gaan is dat goed?” Sanne zegt: ”Dat is goed hoor mama.” Moeder geeft Lisa en Sanne een flesje melk en de meiden drinken deze allebei op. Ondertussen maakt moeder eten klaar voor Lisa en als haar broodtrommel is gevuld stopt ze deze in Lisa’s tas. En niet veel later verlaten de meiden het huis en rijd Sanne Lisa naar school.

Lisa en Sanne zitten in de auto gezellig met elkaar te kletsen. Lisa vraagt: ”Hey San kunnen we vanmiddag nog wel samen spelen of heb je het te druk met werk?” Sanne antwoordt: ”Maak je maar geen zorgen daarover Liz. Mama zei dat zolang jij bij ons logeert ik eerder mag stoppen met werken zodat ik samen met jou kan spelen. Dat is wel een voordeel als je ouders ook je werkgevers zijn haha.” Lisa zegt: ”Ooh dat is toch weer even wennen om een DryNite te dragen ik heb deze bijna nooit meer aan. Ik en Destiny hebben ze thuis nog wel liggen in de commode maar ik draag ze niet en Destiny heel af en toe.” Sanne zegt: ”Ik draag ze ook alleen als ik ga sporten ik heb ook gewoon een Tena Slip Maxi in mijn tas zitten die ik na het sporten weer om doe. Maar sporten in een luierbroekje vind ik fijner dan sporten met een Tena Slip.” Lisa zegt: ”Dat kan ik goed begrijpen.” Als snel zijn de meiden aangekomen bij school en Lisa stapt uit ”Veel plezier op school Liz. Ik kom je vanmiddag weer halen doei doei!” zegt Sanne. Lisa bedankt haar en ze loopt naar de ingang van de school.
 

vino

Toplid
Ultimaslip!
Ga je nog ee vervolg maken? Of ben je klaar met het verhaal?? Ik snap het wel hoor, als je geen tijd hebt, of zonder inspiratie zit. Maar zou het wel jammer vinden als je stopt met schrijven!!
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hey Vino,

Fijn om te horen dat je het een leuk verhaal vind. Bedankt voor het compliment!
Ik heb een hoofdstuk in de maak maar het is nog niet af ik heb het heel erg druk dus kom niet echt aan schrijven toe... helaas. Ik probeer wel door te schrijven maar door de drukte kom ik helaas niet veel verder in het verhaal. Ik schrijf vanavond btw wel een stukje verder maar weet nog niet of ik het hoofdstuk binnenkort af heb (hoop van wel).
 

vino

Toplid
Hey Ultimaslip

Ik snap het. Ik ben de laatste tijd ook heel druk met werk enzovoort. Doe het maar rustig aan, des te mooier word het als je het nu snel af raffelt word het misschien niet mooi.

Ik weet nu gewoon dat ik nog even geduld moet hebben, maar dat er straks wel weer een mooi hoofdstuk komt!!
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 69. Logeren bij Mama (deel 4)

Destiny zit gezellig met de collega’s van Bouwtechniek te eten bij de McDonald's. Hoewel het wel gezellig is zit Destiny een beetje in gedachten verzonken. Één van haar collega’s valt dit op en ze vraagt: ”Gaat het wel goed met je Destiny?” Destiny zegt: ”O ja sorry Iris. Nee het gaat wel alleen vanochtend zat ik even te Skypen met mijn vriendin en ik zit nog een beetje met mijn gedachten bij haar. Ze mist me heel erg en ik vind het best vervelend voor haar dat ik bijna 5 dagen van huis ben.” Iris antwoordt: ”Oja dat lijkt me inderdaad niet fijn. Als je normaal altijd samen bent en dan bijna een week elkaar niet kan zien dat lijkt mij ook niet fijn.” Destiny zegt: ”Inderdaad en daarom voel ik me ook zo schuldig dat ik deze klus heb aangenomen financieel is het wel een leuke bonus maar aan de andere kant wil ik Lisa ook wel gelukkig zien.” Iris vraagt: ”Zijn jij en Lisa getrouwd?” Destiny zegt:”Nee we willen nog wel een keer trouwen maar we wonen nu net een jaar samen maar we hebben al wel bijna negen jaar verkering met elkaar. Ik zit er ook wel aan te denken om Lisa ten huwelijk te vragen maar ik weet nog niet precies hoe en waar ik dat wil doen.” Iris zegt: ”Misschien onverwachts thuiskomen en haar dan verassen? Ik zou dat echt super romantisch vinden als mijn grote liefde ineens voor me staat als ik het niet verwacht.” Destiny glimlacht bij deze gedachten en ze zegt: ”Bedankt Iris maar ik weet nog niet hoe ik Lisa wil vragen…” Iedereen blijft nog ongeveer een kwartier zitten bij de Mac en dan vertrekken ze richting het kantoor van Bouwtechniek.

Ondertussen is Lisa met haar klas bij de sporthal en ze gaan de kleedkamer in om om te kleden. Lisa trekt haar kleren uit en Kim ziet niet de gebruikelijke dikke luierbips van Lisa en ze vraagt: ”Wat voor een luier heb je om Liz? Ik zie dat je bips wat minder dik is dan normaal…” Lisa antwoordt: ”Ik heb wel een luier om maar geen Tena. Ik logeer eventjes bij mijn moeder en mijn zusje kreeg vanochtend een DryNites broekje om in plaats van een gewone luier. Toen ik vroeg waarom Sanne niet gewoon een Tena om kreeg zei mama dat Sanne ging sporten en dat ze dat liever doet in een broekje dan in zo’n dikke Tena luier. Ik dacht ik ga vanochtend ook sporten misschien moet ik het ook eens proberen met een DryNite want ik vind in een Tena sporten ook niet altijd fijn...dus zo gezegd zo gedaan.” Kim vraagt: ”Maar als je niet graag met een Tena om sport waarom draag je dan niet vaker DryNites?” Lisa zegt: ”Normaal doet Destiny mij een luier om en zij wil liever niet dat ik zulke dunne luiers draag.” Kim zegt: ”Misschien moet je hier eens over praten met Destiny. Want zoals ik het nu hoor lijkt het bijna alsof Destiny jou bewust klein probeert te houden door je alleen luiers met plakstrips te laten dragen.” Lisa zegt: ”Denk je? Ik denk dat Destiny mij liever geen dunnere luiers omdoet omdat ze wil dat ik goed beschermd ben tegen doorlekken.” Kim zegt: ”Overleg het maar een keer met Destiny misschien als je vandaag droog blijft bij gymmen dat Destiny je wel af en toe een DryNite om wil doen.”
Snel kleden de meiden zich verder om en ze gaan de gymzaal binnen en beginnen met de les.

De gymles verloopt goed en Lisa’s luierbroekje heeft niet gelekt na het douchen doet Lisa wel gelijk weer een Tena slip om. De rest van de dag gaat snel voorbij en om 15:30 staat Sanne bij het hek van school op Lisa te wachten. ”Hey Sanne wat fijn dat je er al bent.” zegt Lisa en ze omhelst haar kleine zusje. ”Kan je langs het huis van Kim rijden? Dan hoeft Kim niet met het OV naar huis.” Sanne antwoordt: ”Dat is goed hoor.” De meiden stappen in de auto en praten gezellig over hoe hun dag was verlopen. Al snel arriveren ze bij het huis van Kim en als zij is uitgestapt vervolgen Sanne en Lisa hun reis naar huis.

Niet veel later komen de meiden thuis aan en als ze het huis binnen zijn gegaan zegt Sanne: ”Liz mama zei dat ze het vanmiddag bij best druk had en vroeg of ik vanmiddag jou kon verzorgen lijkt dit je leuk?” Lisa antwoordt: ”Ja dat lijkt me super leuk San! Zullen we Tomb Raider gaan spelen op de computer want gisteren beloofde je dat we dat zouden gaan spelen.” Sanne zegt: ”Ja kom mee ik heb m’n laptop al in de babykamer neergezet.”

De meiden gaan de babykamer binnen en Sanne zegt: ”Kom eerst even hier Liz ik wil wel graag je luier in zicht hebben dan kan ik goed in de gaten houden of je hebt geplast.” Sanne maakt Lisa’s broek los en trekt haar deze uit. Ze heeft nu goed zicht op de luier van haar zus en ziet dat deze al wel een beetje nat is. Ze besluit er niks over te zeggen en ze zegt: ”Wil jij het eerste level doen en dat we dan om en om spelen?” Lisa antwoordt: ”Ja leuk idee!” en ze gaat achter de laptop zitten en ze starten de Tomb Raider game. Heel de middag spelen de meiden door en voordat ze het doorhebben is het bijna 18:00 uur en moeder komt de babykamer inlopen. Ze zegt: ”Meiden het is etenstijd komen jullie aan tafel?” Lisa staat op van haar stoel en moeder ziet de volledig vervaagde urine-indicator op de luier van haar oudste dochter en zegt: ”Sanne! Kijk nou hoe nat je grote zus is waarom heb je haar luier nog niet verschoond?” Sanne zegt: ”Sorry mama ik en Lisa waren gewoon lekker aan het spelen en ik heb er eigenlijk helemaal niet meer aan gedacht… sorry. En natuurlijk ook sorry voor jouw Lisa. Ga maar snel op de commode liggen dan doe ik je een schone luier om.” Moeder zegt: ”Ga jij maar alvast naar beneden Sanne ik verschoon Lisa wel.” Sanne zegt: ”Maar mama ik heb ook een schone luier nodig.” Moeder zegt: ”Hou deze nog maar even aan Sanne dan weet je goed hoe het voelt als je te lang in een natte luier blijft zitten. Net zoals Lisa deze middag.” Sanne zegt: ”Maar mama…” Moeder zegt boos: ”Niks te maren jongedame! Ik heb je de verantwoordelijkheid over Lisa gegeven en je had belooft haar goed te verzorgen maar dat heb je niet gedaan! Dus je wacht maar tot na het eten met het verschonen van je luier.” Sanne verlaat teleurgesteld de babykamer en ondertussen is Lisa op de commode gaan liggen. Moeder begint met het verschonen van Lisa. Lisa zegt: ”Mama ik vind het niet echt eerlijk dat u Sanne straf geeft. Ik snap dat ze me misschien al wel moest verschonen eerder deze middag maar ze had wel het voornemen om goed voor mij te zorgen vanmiddag. Ze had mij m’n broek uitgetrokken zodat ze goed kon zien of ik verschoond moest worden maar toen gingen we samen fijn spelen en toen hebben we er helemaal niet meer aan gedacht.” Moeder zegt: ”Oh dat wist ik niet Lisa ik neem zomteen als we naar beneden gaan toch maar een schone luier mee voor Sanne. Ik heb trouwens een hele leuke verrassing voor je Lisa.” Lisa kijkt vragend naar haar moeder en vraagt: ”Wat voor een verrassing mama?” Moeder lacht en zegt: ”Zometeen als we beneden zijn zal je het wel zien. Ik ga het nu nog niet vertellen want dan is het geen verrassing meer.” Snel is Lisa gewassen en heeft ze een schone luier om. Moeder pakt nog een schone luier voor Sanne mee en samen lopen ze naar beneden.

Als moeder en Lisa de kamer inlopen zien ze dat Sanne aan tafel zit te huilen. Moeder loopt naar Sanne toe en zegt: ”Sorry dat ik boos op je was Sanne. Lisa heeft verteld dat je juist heel erg je best hebt gedaan vanmiddag en dat jullie het super leuk hadden samen en dat jullie daarom de tijd waren vergeten. Maar ik heb een schone luier voor je meegenomen Sanne ga hier maar even liggen dan krijg je hem gelijk om.” Sanne fleurt op en gaat liggen voor haar moeder. Moeder geeft Sanne een speentje en zachtjes begint Sanne hierop te zuigen en moeder verschoont haar luier ondertussen. Sanne geniet van hoe liefdevol haar moeder haar verzorgd en Lisa vindt het ook leuk om te zien hoe haar zusje als een klein meisje verschoond wordt. Als Sanne ook verschoond is gaan de meiden samen met mama aan tafel en ze krijgen allebei een slab om.

Moeder pakt twee potjes babyvoeding en begint haar twee dochters te voeren. Beide meiden genieten van hun potjes babyvoeding en al snel zijn de potjes leeg. Moeder zegt: ”Zo meiden die potjes waren zo leeg. Jullie hebben zeker wel erg veel honger?” Beide meisjes knikken ja. Lisa vraagt: ”Mama wat eten we nog meer? Want ik zie geen pannen in de keuken staan.” Opeens hoort ze deurbel gaan en moeder zegt: ”Daar zal het eten zijn doe jij open Lisa?” Lisa zegt ligt gepikeerd: ”Maar mama straks lacht de bezorger me uit als die mij in m’n luier ziet staan.” Moeder lacht en zegt: ”Oh maar schat er staat geen bezorger voor de deur maar papa… hij is zeker weer de sleutel vergeten.” Lisa loopt naar de deur en ligt gespannen opent ze deze. Haar spanning verdwijnt meteen als ze het lieve gezicht van haar vader ziet. ”Hoi pappie wat voor eten heb je meegenomen?” Vader zegt: ”Ik heb lekkere frietjes meegenomen en voor jouw en je kleine zusje ook een frikandel. Lust je dat?” Blij zegt Lisa: ”Ja ja super lekker papa!” Vader lacht en zegt: ”Nou ik zie dat je je slab al om hebt dus ga maar snel weer aan tafel zitten kleine meid.” Lisa rent terug naar de tafel en even later zit iedereen te genieten van de lekkere frietjes.

Als het eten op is vraagt moeder aan Lisa: ”Weet je al wat je verrassing is Liz?” Lisa kijkt haar moeder vreemd aan en zegt: ”Waren de frietjes niet de verrassing dan?” Moeder lacht en zegt: ”Nee. Misschien moet je aan Aapje vragen of hij weet wat de verrassing is.” Lisa kijkt de kamer rond en ze ziet dat haar knuffel op de bank ligt ze pakt hem op en ziet gelijk dat hij gewassen is. Ze knuffelt hem en loopt Aapje in haar armen terug naar moeder en omhelst haar. ”Bedankt dat u Aapje heeft gewassen mama.” Lisa gaat gelijk met haar knuffel in gesprek. ”Ben je niet misselijk geworden in de wasmachine? En waar zijn je kleertjes eigenlijk?” Moeder zegt: ”Het rompertje van Aapje hangt aan de drooglijn en de luier die hij om had plakte niet me… had hij in geplast dus die heb ik weggegooid.” Lisa moet giechelen en zegt: ”Oh had je een klein ongelukje Aapje? Gelukkig heb ik ook schone luiers voor jou meegebracht kom mee dan doe ik je boven op de commode een schone Pamper om. Kom je ook Sanne? Dan kunnen we zometeen samen met de knuffels spelen.” Lisa rent alvast de trap op en Sanne volgt snel.

Destiny loopt het tijdelijke kantoor van Bouwtechniek uit ze heeft net alles geregeld en Berry heeft gelijk de factuur die Destiny had neergelegd betaald en Destiny heeft hem bedankt voor de afgelopen dagen en de leuke opdracht. Nadat ze elkaar hebben begroet verlaat Destiny het gebouw en ze gaat weer richting het hotel waar ze verblijft. Onderweg belt ze nog even met Lisa.

Als Destiny in het hotel aankomt gaat Destiny even op het bed liggen en ze denkt even terug aan het gesprek dat ze vanochtend had met de collega’s van Bouwtechniek. Ook denkt ze aan het leuke Skype gesprek van vanochtend en Destiny is blij dat ze morgen weer naar huis kan dan zal ze Lisa eindelijk weer kunnen kussen en knuffelen. Destiny kijkt op de klok en ziet dat het bijna 18:00 uur is. Ze wil niet in het hotel eten en ze besluit de stad in te gaan en op een terras wat te eten. Als Destiny aankomt in de binnenstad valt het haar op dat het druk is in de stad. Destiny vraagt aan de serveerster: ”Ik had niet verwacht dat het zo druk zou zijn vanavond.” De serveerster antwoordt: ”Het is vanavond koopavond dus pas na 21:00 wordt het rustiger hier.” Destiny denkt na en ze besluit na het eten nog even rond te kijken bij een paar winkeltjes. Ze wil eigenlijk iets meenemen voor Lisa en ze loopt een speelgoedwinkel binnen. Ze loopt gelijk door naar het schap met Lego en kijkt goed rond of ze iets ziet dat ze niet herkend. Want Lisa heeft zoveel Lego dat Destiny niet weet precies weet wat ze wel en niet heeft. Destiny ziet een leuk pakketje staan van Lego Friends en Destiny weet dat ze daar niet zo veel van heeft en loopt met het pakketje naar de kassa en rekent het af. Destiny loopt nog even de straat door en ziet en juwelier. Ze denkt terug aan het gesprek van die ochtend. Ze heeft er lang over nagedacht maar ze weet het zeker... ze wil bij thuiskomst Lisa ten huwelijk vragen. Haar besluit staat vast en ze loopt de juwelier binnen...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends D 77
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 20
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5967
Similar threads


















































Bovenaan