Hoofdstuk 64. Logeren bij Mama (Deel 2)
Ondertussen is het avond en de meiden zijn net klaar met eten. Hun vader is voor werk in het buitenland en zal waarschijnlijk pas ’s nachts of de volgende morgen thuiskomen. Moeder ruimt even de keuken op en Lisa en Sanne zoeken hun telefoon op. Sanne appt met Leonie en Lisa belt met Destiny. ”Hey Destiny met Lisa hoe gaat het daar? Ben je nog aan het werk?” Destiny antwoordt: ”Hey Liz, ja ik ben nog even bezig met het voorbereiden van de presentatie voor morgen ook al zijn ze al vaste klant bij mij vind ik het wel belangrijk om een goede presentatie neer te zetten. Maar ik ben wel bijna klaar dus. En het hotel waar ik verblijf is wel helemaal te gek zometeen als ik klaar ben ga ik nog even zwemmen want dit hotel heeft een eigen zwembad!” Lisa zegt: ”Ooh dat klinkt wel erg gaaf! Fijn dat er een zwembad is in het hotel…Heb je eigenlijk wel zwemkleding meegenomen?” Destiny antwoord: ”Nee eigenlijk niet maar toen ik vanmiddag aankwam en zag dat ze een zwembad hadden heb ik gelijk een nieuwe bikini gekocht. Maar hoe gaat het met jou Liz heb je het naar je zin bij mama?” Lisa zegt: ”Ja mama is echt super lief we hebben net met elkaar gegeten en zometeen ga ik lekker met Sanne in bad.” Destiny lacht en zegt: ”Oh dus jij gaat zometeen ook lekker zwemmen kleine meid haha.” Lisa moet ook lachen en zegt: ”Het wordt een beetje krap maar ik denk dat ik de 2,5 meter wel net kan halen haha!” Lisa en Destiny praten nog een beetje verder met elkaar en na drie kwartier hangt Lisa op.
Moeder komt even later de kamer binnen en zegt: ”Zo meiden zijn jullie klaar om in bad te gaan?” Lisa roept blij: ”Jaaa ik heb super veel zin om in bad te gaan mama!” Ook Sanne geeft aan dat ze graag in bad wil en moeder zegt: ”Kom maar mee dan meiden dan gaan we lekker spetteren in het water.”
Even later loopt moeder samen met de meiden de badkamer en ze kleed hun beide uit. Zowel Lisa als Sanne hebben allebei een erg natte luier en als moeder deze afdoet zegt ze: ”Zo te zien waren we net op tijd om in bad te gaan want deze luiers zijn wel erg nat.” Moeder laat wat water in het bad lopen en helpt daarna beide meisjes het bad in. Moeder laat beide meisjes even alleen en Lisa en Sanne spelen samen gezellig met de bad speeltjes. Moeder komt even later weer terug en begint Sanne te wassen terwijl Lisa fijn nog even doorspeelt. Als Sanne klaar is mag ze weer gaan zitten in en water en moeder laat Lisa opstaan ze dat ze haar goed in kan zepen. Dit valt nog niet mee want Lisa wil liever met de bad speeltjes blijven spelen. Maar na een tijdje lukt het moeder toch om Lisa te wassen en alleen haar schaamstreek moet nog gewassen worden. Als moeder Lisa’s schaamstreek zegt ze: ”Want voel ik daar Lisa ik voel hier allemaal kleine haartjes dat kan toch helemaal niet bij een klein meisje?” Lisa zegt: ”Nee ik snap er ook niets van mama.” Moeder zegt: ”Nou dan zal ik je wel even scheren meid want een klein meisje met haartjes daar kan natuurlijk niet.” Lisa vind het heerlijk als ze zo verzorgd wordt door haar moeder. Moeder scheert zorgvuldig haar dochter en als ze klaar zijn spoelt ze alle losse haartjes af. Moeder zegt: ”Kom maar uit bad meiden dan gaan we even verschonen en dan kunnen jullie samen nog even gezellig met elkaar spelen. Of willen jullie gezellig mee naar de woonkamer om TV te kijken?” Lisa zegt: ”Wat denk jij San? Gaan we gezellig met mama TV kijken of gaan we samen lekker in de babykamer zitten?” Sanne lacht en zegt: ”Haha wat is dat nou voor een vraag. Ik ga het liefst naar de babykamer. Vandaag heb ik daar amper tijd doorgebracht omdat ik de hele dag aan het werk was.” Moeder zegt: ”Kom maar snel mee dan meiden dan kunnen jullie zometeen samen gezellig met elkaar gaan spelen.”
In de babykamer gaat Sanne als eerste op de commode liggen en Lisa kijkt hoe haar kleine zusje door haar moeder verzorgd wordt: Moeder zegt: ”Het is al 20:00uur dus ik doe jullie alvast een nachtluier om vind je dat erg Sanne?” Sanne schudt haar hoofd en zegt: ”Nee hoor mammie ik vind een nachtluier superfijn zitten!” Moeder vraagt: ”Wil je een Tena nachtluier om Sanne of liever een AB-luier?” Lisa vraagt verbaasd aan haar moeder: ”Mag Sanne ’s nachts met een AB-luier om slapen? Ik mag dat thuis niet van Destiny alleen bij het middagdutje hooguit maar nooit als we ’s nacht naar bed gaan.” Moeder lacht en zegt: ”Nou van mij mag je een AB-luiertje om hoor schat. Weet je al welke AB-luier je om wilt Lisa? Misschien als jij wat voorstelt dat je zusje ook eindelijk kan beslissen welke luier ze om wilt…” Lisa opent de deurtjes en kijkt welke AB-luiers er nog zijn en ze ziet haar favoriete ABU de Space nog liggen en ze pakt er twee en zegt: ”Ik wil deze om mama!” Moeder pakt een van de Space luiers en vraagt: ”Wil jij deze ook om Sanne?” Sanne knikt en moeder ligt alvast een inlegger in de luier en tilt even later Sanne bij haar enkels op en doet haar de luier om. Even later is Lisa ook verschoont en moeder zegt: ”Nou meiden ik ga beneden nog even de was opruimen kan ik jullie hier even alleen laten?” De meiden zitten al druk te spelen met hun knuffels en ze letten niet echt meer op wat hun moeder zegt. Moeder glimlacht als ze haar dochters met elkaar ziet spelen en ze verlaat de babykamer.
Lisa en Sanne spelen gezellig met elkaar en Lisa zegt: ”Oh ik wist niet dat je nog ABU Space luiers had ik heb bijna geen ABU-luier meer liggen thuis.” Lisa zegt: ”Deze heb ik ook niet zelf gekocht maar heb ze geruild met Mariska ik had haar verteld dat de AB-DL_TB club shop ze niet meer verkocht en ze wilde wel een pak Tena tegen een pak ABU luiers ruilen omdat zei er makkelijker aan kan komen in Amerika. Ben wel blij dat ik deze kon krijgen van Mariska want Leonie vind deze luiers ook super fijn!” Lisa vraagt: ”Hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Leonie?” Sanne antwoordt: ”Het gaat echt geweldig tussen ons we zijn nog steeds stapel verliefd op elkaar! En euh… Kan je een geheim bewaren Liz?” Lisa zegt: ”Ooh ik ben gek op geheimen… ik zal niks vertellen zelf niet tegen Aapje.” En Lisa houdt haar handen over de oren van Aapje. ”Oke vertel maar.” zegt Lisa. Sanne moet lachen en zegt: ”Nou eigenlijk wil ik dat mama het echt niet te weten komt. Maar… ik heb al seks met Leonie gehad…” Lisa zegt: ”Ooh echt… maar is toch helemaal niks mis mee San?” Sanne is best verbaasd over Lisa’s reactie en ze vraagt: ”Vind je het niet erg?” Lisa lacht en zegt: ”Hoezo zou ik het erg moeten vinden? Ik heb zelf ook al meerdere keren seks gehad met Destiny en ik vind het echt geweldig! ...maar hoe vond jij het?” Sanne zegt: ”Ik vond het best wel spannend omdat het eigenlijk de eerste keer was dat ik intiem werd met iemand. Maar aan de andere kant ik hou ook zoveel van Leonie dat ik haar ook niet teleur wou stellen door het niet te doen. We waren een weekje bij Leonie omdat haar moeder een week bij Leonie’s haar tante was. Leonie had een kleine collectie seksspeeltjes en liet deze aan me zien. Zo begonnen we te praten maar we werden steeds mee opgewonden van elkaar en toen gebeurde het gewoon. Ik vond het best vreemd voor het eerst maar ook voelde ik me meer tot Leonie aangetrokken dan ooit en ik vond het ook fijn dat we gewoon seks konden hebben met onze luiers nog om. En je hebt gelijk Lisa het is echt geweldig!” Lisa zegt: ”Ik vind het echt super voor e dat je dit met Leonie hebt kunnen doen.” en ze omhelst haar zusje. De meiden spelen nog even door en als het 21:00 uur is gaan ze nog even naar hun moeder om samen gezellig TV te kijken.
Lisa vind het heel fijn dat ze weer eens een keer thuis is bij haar ouders en ze voelt ze weer heerlijk klein als ze verzorgd wordt door haar moeder. Lisa zit fijn bij haar moeder op schoot en geniet van het flesje appelsap wat haar moeder haar voert. Als Lisa haar flesje op heeft knuffelt ze nog even met haar moeder. Lisa vraagt: ”Mama? Destiny zei dat u en papa een verassing voor mij hadden mag ik weten wat dat is?” Moeder zegt: ”Mmmm… ik zou het graag willen zeggen maar ik weet niet of dat mag van Sanne want eigenlijk is het een verrassing van haar.” Lisa zegt: ”Oh dan ga ik haar stalken met vragen haha.” Lisa gaat naast Sanne op de grond zitten en ze pakt haar knuffel erbij en speelt samen weer met Sanne. Moeder kijkt toe hoe hun dochters samen lief met elkaar spelen. De meiden zijn al behoorlijk moe en als het half tien is besluit moeder dat het tijd is voor de meisjes om naar bed te gaan.
De meiden zijn net toegedekt door hun moeder en na een verhaaltje verlaat moeder de kamer. Lisa en Sanne knuffelen nog even met elkaar Lisa vraagt: ”Wat is de verrassing die je voor mij had San?” Sanne antwoordt: ”Oké, oké omdat ik zo vaak bij jou en Destiny mag logeren wil ik morgen graag met jou naar de stad om lekker te shoppen en ik heb ook nog een leuke verrassing morgen in de stad…maar dat hou ik nog even geheim.” Lisa zegt: ”Echt? Naar welke stad gaan we?” Sanne antwoordt: ”Het leek me wel leuk om naar Rotterdam te gaan en als we met de trein gaan is het ook goedkoper. Dan hoeven we ook niet te parkeren enzo lijkt het je leuk?” Lisa zegt: ”Oooh ja dat lijkt me echt heel leuk ik heb er echt super veel zin in.” De meiden knuffelen nog even met elkaar en niet veel later vallen ze in slaap.