Diaper Friends The Adult Life

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Weer een mooi hoofdstuk.
Hoop dat je hiermee weer vooruit kunt.
En dat we niet weer zo lang hoeven te wachten.
 

vino

Toplid
Inderdaad een super mooi hoofdstuk. Spannend hoor, dat Lisa en Destiny gaan trouwen.
Ik kan nu al niet wachten op een vervolg
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk is in de maak maar kom er maar niet aan toe om het af te maken hopelijk dat ik meer tijd heb in 2019
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Bedankt voor de info.
Was al bang dat je met een open einde was gestopt.https://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/zzz.gif
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Sorry voor het lange wachten...

Hoofdstuk 70. Terug naar huis

Lisa en Sanne zijn samen gezellig aan het spelen met de knuffels en ze hebben het erg naar hun zin. Lisa heeft al een hele tijd de aandrang om te poepen ze kijkt op de klok en ziet dat het bijna 21:00 uur is. Lisa bedenkt dat zometeen moeder wel zou binnenkomen om de luiers te verschonen en ze klaar te maken voor de nacht. Lisa maakt het ook niet meer uit en ze laat haar poep gaan. Sanne ruikt wat Lisa heeft gedaan en ze kijkt glimlachend naar haar grote zus die met een volle poepluier zit te spelen als een kleine peuter. Lisa valt dit op en ze vraagt: ”Waarom zit je zo naar me te lachen San?” Sanne zegt: ”Ik vind het gewoon grappig om mijn “grote” zusje te zien die in haar luier heeft gepoept. Je bent dan wel ouder dan ik maar als AB ben je nog een grotere baby dan ik.” Lisa moet ook lachen. Ze spelen nog even met elkaar. Lisa kijkt naar Sanne haar luier en ze ziet de urine-indicator langzaam van kleur veranderen. Lisa vraagt: ”Sanne, ik vraag me iets af je draagt natuurlijk al jaren dag en nacht luiers. Maar kan jij nog wel je plas ophouden of ben je incontinent geworden?” Sanne antwoordt: ”Ik heb eigenlijk alleen last van echt bedplassen maar plassen overdag heb ik wel gewoon onder controle. Ik wil ook zeker niet hetzelfde meemaken als Destiny toen zij last kreeg van incontinentie. Ik schrok best wel toen ze vertelde dat ze incontinentieproblemen had en realiseerde me toen dat ik het niet zomaar moet laten gaan. Dat ik ‘s nachts nog in bed plas kan ik accepteren maar overdag ongecontroleerd plassen zou ik absoluut niet fijn vinden.” Lisa besluit er niet verder over door te praten en de meiden spelen nog even lief door met hun knuffeldieren.

Om 21:30 uur komt moeder de kamer binnen en ze zegt: ”Meiden het is tijd om naar bed te gaan. Komen jullie hier dan doe ik jullie de nachtluiers om. Lisa loopt met haar knuffel in haar handen naar de commode en klimt erop. Moeder ruikt meteen de vieze geur en ze zegt: ”Oh Lisa toch heb je een mooie verrassing voor mama geproduceerd? Of heeft Aapje een grote bah in zijn luiertje zitten.” Mama pakt Aapje uit Lisa’s armen en ruikt aan de achterkant van zijn luier. ”Nee Aapje ruikt nog helemaal schoon.” Lisa moet lachen en ondertussen maakt moeder Lisa’s luier los en begint haar te wassen. Zoals altijd geniet Lisa van de liefdevolle aandacht die ze van haar moeder krijgt als ze gewassen wordt. Al snel is Lisa gewassen en moeder doet haar de vertrouwde Tena Slip Ultima om met een inlegluier. Als moeder de luier van haar dochter dichtplakt zegt ze: ”Ik zal ook gelijk een lekkere zachte onesie voor je pakken Lisa dan kan je zometeen lekker gaan slapen.” Als Lisa is aangekleed omhelst ze haar moeder en bedankt haar voor het verschonen van haar luier. Even later is Sanne ook voorzien van een schone luier en moeder zegt: ”Meiden gaan jullie alvast eventjes jullie tandjes poetsen dan ga ik beneden nog even twee flesjes melk klaarmaken die jullie zometeen mogen opdrinken als ik jullie een verhaaltje voorlees.

De meiden liggen samen in bed en moeder leest een verhaaltje voor. Lisa en Sanne voelen zich zo fijn en klein. Ze genieten van hun flesjes peutermelk en als moeder het verhaaltje uit heeft geeft ze beide meisjes een knuffel en kus en ze zegt: ”Slaap lekker lieve meisjes.” Moeder zet het nachtlampje en de babyfoon aan en ze verlaat de slaapkamer. Sanne en Lisa praten nog even met elkaar. Sanne zegt: ”Geniet nog maar even Lisa want morgen slaap je weer thuis toch?” Lisa zegt: ”Ik weet het niet Destiny dacht toch zeker tot woensdag te werken bij Bouwtechniek. Dus ik denk niet dat ze sneller klaar is dan afgesproken... maar ik hoop er stiekem wel op want ik mis Destiny echt heel erg.” Er lopen tranen in Lisa’s ogen Sanne ziet dit en ze geeft Lisa een speentje. Zachtjes begint Lisa op de speen te zuigen en Sanne omhelst haar en zegt: ”Huil maar niet Lisa. Destiny is snel weer thuis en dan kunnen jullie samen weer gezellig met elkaar knuffelen.” Lisa kalmeert iets door de lieve woorden van Sanne en ze geeft haar kleine zusje een kus. De meiden kruipen nog iets dieper onder de dekens en met de knuffels in hun armen kruipen ze naar elkaar toe. Niet veel later vallen ze in slaap en ze genieten van een goed verdiende nachtrust.

”Lisa, Sanne wakker worden meiden.” Lisa en Sanne worden in elkaars armen wakker en moeder zegt: ”Oh wat sliepen jullie lief in elkaars armen hebben jullie lekker heel de nacht geknuffeld met elkaar?” Lisa en Sanne moeten lachen en Sanne zegt: ”Ik hou super veel van mijn grote zus mama ik wilde heel de nacht met haar knuffelen.” Lisa lacht: ”Aapje is wel een beetje jaloers nu… wil je kusje Aapje?” Lisa laat haar knuffel ja knikken en ze kust en knuffelt haar favoriete knuffeldier. Moeder vind het grappig hoe haar volwassen dochters zo kinderlijk kunnen doen. Ze vraagt: ”Hoe staat het met de luiers? Zijn jullie droog gebleven vannacht?” Lisa voelt aan de luier van Aapje en zegt blij: ”Aapje is nog droog mama.” Moeder zegt: ”Zoo Aapje is al een grote jongen maar hoe staat het met de luier van mijn grote meid?” Lisa zegt ligt teleurgesteld: ”Ik heb wel een klein ongelukje gehad mama…” Moeder stelt haar gerust en zegt: ”Dat geeft helemaal niks hoor lieve meid ga maar op de commode liggen dan doe ik je een schone luier om voor school.”

Destiny wordt langzaam wakker als de wekker afgaat op haar hotelkamer. Ze slaat het dekbed een beetje van haar af en ze zet de televisie aan. Destiny doet lekker rustig aan want vandaag gaat ze weer naar huis. Ze voelt aan haar luier en deze is wel erg nat geworden afgelopen nacht Destiny vind het niet erg en ze voelt zich een beetje klein. Destiny besluit een korte kinderfilm te kijken op Netflix zodat ze zich weer helemaal klein kan voelen. Ze zoekt in haar tas naar haar speentje en als ze deze heeft gevonden kruipt ze weer terug het bed in en geniet van de kinderfilm. Als het half tien is besluit Destiny om uit bed te komen en ze gaat douchen. Als ze weer terugkomt in haar kamer zoekt ze een luier op in haar tas. Ze besloot om vandaag een Tena Slip Ultima om te doen zodat ze zich toch een beetje klein kan voelen door een lekkere dikke luier te dragen. Destiny kleed haarzelf aan en ruimt nog een paar dingen op op haar kamer ze haalt de matrasbeschermer van het bed en gooit deze weg. Als alles opgeruimd is kijkt Destiny nog een keer de kamer rond of ze alles heeft. Als ze zeker weet dat ze alles heeft sluit ze haar koffer en verlaat ze haar kamer. Niet veel later is ze uitgecheckt en zit ze in de auto onderweg naar huis.

Ondanks dat Destiny laat was vertrokken vanuit haar tijdelijke werkomgeving was ze toch al weer behoorlijk snel thuis. Toen Destiny thuis was zat te bedenken hoe ze Lisa kon verrassen vandaag. Met het aanzoek wilde ze nog even wachten want ze had geen idee hoe ze Lisa ten huwelijk wilde vragen. Ze vond het toch wel even fijn om haarzelf klein te voelen vandaag en ze besloot de ouders van Lisa te bellen. ”Hallo mevrouw van Berchum met Destiny. Ik wilde even laten weten dat ik weer thuis ben gekomen. En ik wilde ook gelijk iets vragen.” Lisa's moeder antwoord: ”Hey Destiny wat fijn dat je alweer thuis bent ik denk dat Lisa het ook erg fijn zal vinden. Maar wat wilde je vragen?” Destiny antwoord: ”Ik wil Lisa vandaag graag verrassen door al bij jullie thuis te zijn zonder dat zij het weet. En ten tweede voel ik me vandaag ook een beetje klein dus ik wil Lisa graag verrassen door samen met haar te spelen als een klein meisje.” Moeder antwoord: ”Oh ik denk echt dat Lisa dat te gek zal vinden… Weet je wat ik zal Sanne jou kant op sturen dan kan je je eigen auto laten staan want deze valt natuurlijk wel op als deze bij ons huis geparkeerd staat.” Destiny antwoord: ”Dankuwel mevrouw van Berchum ik pak dan nog even een paar dingetjes in en dan zie ik u zometeen tot later vanmiddag!” Destiny hangt blij de telefoon op en ze loopt richting de babykamer. Als ze binnenkomt ziet ze dat katten op bed liggen Destiny heeft beide katten er gemist en ze pakt Lily op en begint haar te knuffelen. Even later zit ze ook met Tijgertje te kroelen en zegt ze: ”Je vriendinnetje zie je vanavond weer hoor Tijgertje.” Destiny loopt naar de commode en opent de deurtjes eronder ze pakt het pak Bambino Teddy luiers en pakt alvast 1 luier uit het pak ze gaat op de commode liggen en verschoond haarzelf. Ze pakt nog een leuke onesie met voetjes uit de kast en stopt deze samen met het pak luiers en haar favoriete teddybeer in haar tas. Niet veel later hoort Destiny de deurbel en Sanne staat haar op te wachten.

Even later zitten Sanne en Destiny in de auto. Sanne zegt: ”Oh ik ben benieuwd wat Lisa doet als ze je ziet ze heeft je zo erg gemist.” Destiny zegt: ”Als ik haar zie geef ik haar een hele dikke knuffel want ik heb haar ook heel erg gemist. Ik hoop ook dat ze nog even samen klein met mij wil zijn. Zodat we samen als baby zusjes met elkaar kunnen spelen.” Sanne moet lachen en zegt: ”Ik denk dat Lisa graag met jouw klein wil zijn vandaag ze wilde vanochtend zelfs een AB-luier om naar school. Dus ze komt vandaag uit school in een Bambino luier.” Destiny moet lachen en zegt: ”Dan zijn we echt zusjes want ik heb ook een Bambino luier omgedaan. Past jou mama vandaag op ons of ben jij vandaag de oppas?”
Sanne antwoord: ”Mama had vandaag geen tijd dus ze heeft Vanessa gebeld en zij zou rond 13:00uur komen. Ik vind het wel fijn dat Vanessa komt want Leonie kan pas morgen weer bij mij langskomen omdat ze het erg druk heeft de laatste paar dagen.” Snel zijn de meiden aangekomen bij het huis en gaan naar binnen.

”Oké Destiny wil je gelijk gaan spelen in de babykamer of wil je eerst nog iets anders doen?” vraagt Sanne. Destiny denkt na en zegt: ”Euhm ik wil graag naar de babykamer maar om een leuke kinderfilm te kijken ik keek in het hotel ook een kinderfilm en ik voelde me helemaal little worden.” Sanne zegt: ”Oh dat ken ik wel. Sinds kort staat Wall-E op Netflix wil je die zien?” Destiny zegt: ”Jaaa lijkt me leuk!”
De meiden lopen naar de babykamer Sanne kleed Destiny uit en trekt haar een kort T-shirt aan ze wil haar luier graag in zicht hebben ze zet Destiny bij de TV neer. Destiny zegt: ”Sanne ik wil Teddy en mijn speentje nog!” Sanne pakt beide en geeft ze aan Destiny. Als Sanne de film start voelt Destiny haarzelf weer helemaal klein voelen. Langzaam droomt ze weg in little space en vergeet ze alles om haar heen.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
In 1 woord geweldig.
Zie nu al de reactie van Lisa voor me, als ze binnen komt.
En Destiny ziet zitten.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 71

Please comment

Enjoy

Hoofdstuk 71. Baby Destiny

Het is pauze op school en Lisa en Kim lopen naar de WC's om hun luiers te verschonen. Kim en Lisa gebruiken altijd het leraren toilet hokje daar is veel ruimte en beide meiden kunnen met z'n tweeën tegelijk naar binnen. Lisa trekt haar broek naar beneden en maakt haar rompertje los. Kim ziet de schattige Bambino luier die Lisa om heeft en ze zegt: ”Aww wilde je weer even klein zijn met die schattige luier Liz?” Lisa lacht en zegt: ”Tja vanochtend voelde ik me klein maar nu heb ik niet echt meer de behoefte om me klein te voelen.” Lisa graait wat in haar luiertas en zegt ineens: ”Awh kut ik heb geen Tena luiers meegenomen...zou ik er misschien een van jouw mogen Kim dan krijg jij een Bambino van mij.” Kim zegt: ”Ja dat is goed hoor maar sinds kort draag ik wel cotton-feel Tena luiers ik hoop niet dat je dat erg vind.” Lisa zegt: ”Ach maakt me voor een keertje niet uit… nood breekt wet hè? Hahaha!” Beide meiden lachen en even later verlaten ze met een schone luier om de WC-ruimte.

Destiny ligt al een tijdje achter de TV half te slapen als Vanessa ineens de babykamer in komt lopen. Vanessa ziet Destiny liggen en zegt: ”Zooo dat is een leuke verrassing Destiny dat ik vanmiddag ook op jouw mag passen. Maar wat zie ik nu... draag je weer luiers? Het ging laatst toch zo goed met op het potje gaan?” Destiny wordt een beetje rood van schaamte. Vanessa loopt naar Destiny toe en omhelst haar. Ze zegt: ”Ik maak maar een grapje Destiny we gaan er een gezellige middag van maken samen met Sanne en Lisa. Ik heb een lekker flesje melk meegenomen wil je die opdrinken Destiny?” Destiny knikt ja en Vanessa vraagt: ”Zal ik je voeren of wil je zelf uit je flesje drinken?” Destiny zegt: ”Ik zou graag gevoerd willen worden Vanessa.” Vanessa zegt: ”Kom dan maar even bij mij zitten.” Destiny gaat bij Vanessa op schoot zitten en geniet van het flesje wat Vanessa haar voert. Langzaam streelt Vanessa Destiny door haar haren en ineens voelt Vanessa haar been warm worden. Vanessa zegt: ”Wat voel ik nu Destiny ben je een lekker plasje aan het doen kleine meid?” Destiny doet alsof er niks aan de hand is en blijft lekker uit het flesje drinken. Vanessa zegt: ”Ooh wat zou Lisa dit leuk vinden dat jij je ook als zo'n grote baby gedraagd.” Als Destiny haar flesje op heeft vraagt Destiny aan Vanessa: ”Vanessa waar is Sanne?” Vanessa zegt: ”Sanne moet nog even werken en gelijk daarna haalt ze Lisa op uit school. Ik denk dat ze over een halfuurtje wel klaar is en dan kan ze Lisa gaan halen. Ik snap dat je graag met je baby vriendjes wilt spelen maar ik wil ook wel even met je spelen hoor.” De meiden gaan naast elkaar zitten voor de televisie en kijken samen nog een leuke Disney film.

Even later wacht Sanne bij het hek van de school totdat Lisa naar buiten komt. Ze wacht al bijna tien minuten en ze raakt een beetje gefrustreerd. Eindelijk ziet ze dat Lisa aan komt rennen snel stapt Lisa in en ze zegt: ”Sorry dat je moest wachten San ik moest nog even snel wat dingen bij elkaar zoeken.” Sanne zegt lig geïrriteerd: ”Ja dat zal wel weer…” Lisa zegt verbaasd: ”Gaat die lekker Sanne jij moet toch soms ook wat langer doorwerken of nog even iets afmaken? Ik zei al sorry maar ik moest het echt meenemen vandaag.” Sanne zegt: ”Ja sorry Liz maar ik wil snel weer naar huis en little zijn Vanessa en een baby vriendin van ons zijn er…” Lisa onderbreekt haar en zegt: ”Oh ik heb eigenlijk niet zo'n behoefte aan om klein te zijn vanmiddag. Vanmorgen kreeg ik wel een AB-luier om maar tussen de middag had ik geen zin meer om een AB-luier te dragen ik kreeg toen een Tena luier van Kim maar zij draagt sinds kort de cotton-feel en dat is ook niet echt de fijnste luier. Dus thuis verschoon ik alleen even m'n luier maar klein zijn hoeft van mij nog even niet.” Sanne zegt licht teleurgesteld: ”Weet je zeker dat je niet met mij en onze vriendin wil meespelen?” Lisa zegt: ”Welke vriendin is er dan Nikki, Maureen of Arianne?” Sanne zegt lachend: ”Haha! Dat is een verrassing dat zal je pas zien als we thuis zijn.”

Als Sanne en Lisa thuis aankomen vraagt Lisa gelijk aan Sanne of zij kan helpen met het verschonen van haar luier. Sanne zegt: ”Mama heeft Vanessa laten komen om vanmiddag op ons te passen. Dus of jij groot of klein wilt zijn je kan het beter aan Vanessa vragen haha!” Lisa moet ook een beetje lachen. En terwijl Lisa en Sanne nog lekker met elkaar kletsen komt Vanessa de babykamer uit en loopt richting de meiden. Vanessa vraagt enthousiast: ”Zo meiden zin in een leuke speelmiddag?” Met kinderlijke blijheid reageert Sanne: ”Ja super leuk!” Vanessa ziet dat Lisa niet reageert en vraagt: ”Heb jij er geen zin in Lisa?” Lisa zegt: ”Sorry Vanessa maar ik heb niet echt de behoefte om klein te zijn vandaag...sorry.” Vanessa zegt: ”Je hoeft je niet te verontschuldigen Liz als je niet wil hoef je niet. Maar zou je mij dan misschien willen helpen met het verzorgen van je zusje en jullie lieve vriendin. Want die lieve meid wilde heel graag samen met jouw spelen Lisa.” Lisa denkt even na en zegt: ”Euhm ja dat is goed als ze toch graag met mij wilde spelen verzorg ik haar wel en mag jij voor deze kleine meid zorgen.” En ze wijst naar Sanne. ”Maar zou je eerst nog mijn luier willen verschonen Vanessa?” Vanessa zegt: ”Oké kom maar stilletjes mee naar de babykamer maar wel zachtjes doen want ik heb net jullie kleine vriendin ingestopt.” Zachtjes lopen de meiden de babykamer in en Lisa kijkt naar het bed. Ze heeft niet door dat Destiny in bed ligt omdat Destiny helemaal onder het dekbed ligt verstopt. Lisa gaat op de commode liggen en Vanessa trekt haar broek tot op haar enkels. Ze maakt Lisa's luier los en begint haar te wassen. Als Lisa schoon is vraagt Vanessa: ”Wat voor luier wil je om Lisa?” Destiny hoort Vanessa Lisa's naam noemen en ze kijkt stiekem op van onder de dekens ze ziet dat Lisa daar ligt en snel verstopt ze zich nog een klein beetje maar haar hoofd is al wel wat beter te zien. Lisa antwoord dat ze graag een Tena Slip Maxi om wilt. Vanessa doet Lisa snel de luier om en helpt haar daarna van de commode af. Als Lisa van de commode af is zegt Vanessa: ”Zo jij kan er weer even tegenaan lekker ding nu zal ik die kleine zus van je ook maar even verschonen want volgens mij ruik ik een grote bah. Wil jij even bij jou kleine meid in bed kijken Lisa?” Lisa kijkt naar het bed en zegt: ”Oh die zwarte haren lijken wel erop die van Desti… OH MY GOD DESTINY!!!” Destiny komt glimlachend onder de dekens vandaan en zegt lachend: ”pfff Heb je eindelijk door dat ik er ook ben? haha!” Lisa vliegt Destiny om de nek en huilend van geluk begint ze haar te knuffelen en vertelt ze hoeveel ze haar heeft gemist. Ook Destiny kan haar tranen niet bedwingen en zij vertelt ook hoeveel zij Lisa gemist had. Beide meiden moeten even bekomen en vanaf de commode kijken Sanne en Vanessa naar het liefdevolle tafereel en moeten zelf ook even een traantje weg pinken. Als Lisa en Destiny weer een beetje bijgekomen zijn vraagt Destiny: ”Wil je samen met mij klein zijn Lisa?” Lisa zegt: ”Normaal zou ik ja zeggen lieve meid maar ik voel me vandaag niet echt klein of een baby. Maar ik wil maar al te graag je oppas zijn vandaag zou je dat ook leuk vinden?” Destiny knikt hevig ja en begint Lisa te knuffelen.

Ondertussen is Sanne verschoond en verkleed naar haar baby-outfit Vanessa zegt: ”Lisa wil jij Destiny weer even toestoppen want zij en Sanne moeten even hun middagdutje doen.” Lisa zegt: ”Oh dat klinkt fijn of niet Destiny? Hier is Teddy en je speentje ga maar lekker slapen lieve meid.” Lisa dekt Destiny zachtjes toe en geeft haar nog een kusje op haar voorhoofd. Vanessa zet de babyfoon en het nachtlampje aan en Lisa en Vanessa verlaten de kamer.

Even later zitten Lisa en Vanessa samen met elkaar te praten en ondertussen kijkt Lisa wat schoolwerk na. Vanessa vraagt: ”Wil je echt vandaag niet lekker klein zijn en met Destiny spelen als kleintje?” Lisa zegt: ”Ik wil wel maar om klein te zijn wil ik me ook zo voelen en ik voel het vandaag gewoon niet. Maar ik vind het verzorgen van Destiny ook heel leuk hoor! Ik wil haar graag de liefde geven die ze mij ook geeft als ze mij verzorgd. Ze is altijd zo lief tegen mij en haar zachte handen waarmee ze mij verzorgd zijn zo fijn. Dus ik wil haar net zo behandelen zoals ze mij behandeld als ik een kleintje ben.” Vanessa zegt: ”Aww dat is erg lief van je Liz en ik denk dat Destiny het echt geweldig zal vinden.” Lisa zit een beetje voor haar uit te staren en vraagt aan Vanessa: ”Vanessa zou jij het misschien leuk vinden om eens bij mij en Destiny thuis te komen om onze oppas te zijn? Destiny vind het volgens mij ook super om klein te zijn en alle we samen klein zijn hebben we natuurlijk wel een verantwoordelijke oppas in de buurt hebben die ons in de gaten houdt.” Vanessa zegt: ”Ja tuurlijk dat wil ik wel eens doen heb je een dag in gedachten?” Lisa zegt: ”Dat overleg ik nog wel met Destiny. Want ik zeg wel zomaar wat zonder het eerst met Destiny te overleggen…” Vanessa zegt: ”Ze verloor haarzelf vandaag wel helemaal in het klein zijn toen ik haar de fles gaf zat ze bij mij op schoot. En ineens voelde ik mijn benen warm worden dat was Destiny die in haar luier plaste en ze deed gewoon alsof er niks was gebeurd echt ze was een super lief kleintje!” Lisa zegt: ”Haha zo trots op mijn kleine meid.” Ondertussen heeft Lisa haar laptop gepakt en ze zegt: ”Ik zit al een tijdje naar iets van Lego te kijken wat ik graag wil hebben maar ik wil graag een keer iets groots samen met Destiny bouwen en ik denk dat dit het beste moment is om het te bestellen.” Vanessa vraagt: ”Wat zou je dan graag willen?” Lisa zegt: ”Kijk maar even mee.” en Lisa laat Vanessa een Lego model zien van de Taj Mahal. Vanessa zegt: ”Wauw! Die ziet er gaaf uit!” Lisa zegt: ”Hij is ook super groot dus ideaal om met z'n tweeën te maken.” Vanessa zegt: ”Ik denk dat Destiny het ook te gek zal vinden. Lisa besteld de set en nadat ze dit gedaan heeft zegt Vanessa: ”Kom laten we de meiden wakker maken dan kunnen we nog gezellig met ze spelen.”

Lisa en Vanessa en maken de meisjes wakker. Destiny is snel wakker en is meteen blij en opgewekt. Ze zegt: ”Lisa ik wil samen met Teddy met jou en Aapje spelen. Jij Aapje pakken!” Lisa zegt: ”Ho ho meisje niet zo brutaal. Ik zal even kijken waar Aapje is…” Destiny zegt: ”Liiiiiisaaaa! Kom nou snel!” Snel heeft Lisa Aapje gevonden en ze speelt samen een beetje met haar ”kleine” vriendin. Lisa ziet hoe Destiny ook kan genieten van het klein zijn en Lisa zegt: ”Kom eens even bij mij op schoot zitten Destiny ik wil lekker met je knuffelen.” Destiny kruipt bij Lisa op schoot en legt haar hoofd tegen Lisa's borst aan. Lisa pakt haar stevig vast en begint een beetje met haar te wiegen. Destiny voelt zich helemaal klein en sluit haar ogen en geniet van het moment ondertussen hadden Vanessa en Sanne een flesje drinken gehaald en Vanessa zegt: ”Hier heb je een flesje appelsap voor Destiny.” Lisa zegt zachtjes: ”Hey kleine Destiny heb je trek in een lekker flesje appelsap?” Destiny knikt ja en doet haar mond open. Lisa brengt de speen van de fles naar Destiny's mond en zij begint er gulzig aan te zuigen. Lisa zegt: ”Ho rustig aan Destiny heb je zo'n dorst meisje? Lisa voelt ondertussen aan Destiny's luier en voelt dat deze al aardig nat is. Lisa zegt: ”Oh wat heb jij veel geplast zeg Destiny nu snap ik wel waarom je zo'n dorst hebt haha!” Destiny glimlacht ook en Lisa zegt: ”drink eerst je flesje maar op dan zal ik zometeen je Pamper verschonen. Destiny zegt: ”Is geen Pamper Lisa Teddy luier! Ik heb zelf mijn eigen luiertas meegenomen Lisa helemaal gevuld met Teddy luiers.” Lisa lacht: ”Dat zijn echt jou favoriete luiers hè kleintje?” Destiny knikt en zegt: ”Ja ze zien er super schattig uit en ze zijn ook lekker zacht.” Lisa vult haar aan: ”En ze beschermen ook nog goed tegen al die kleine ongelukjes die je nog wel eens hebt.” Destiny drinkt snel haar flesje leeg. Als de fles leeg is steekt ze deze met beide handen in de lucht en zegt blij: ”Op! Nu schone Lisa.” Lisa loopt met Destiny aan de hand naar de commode en laat haar er op klimmen. Rustig gaat Destiny liggen en Lisa ruikt ineens een vieze geur. ”Wat ruik ik daar? Heb jij een grote bah gedaan voor mij?” vraagt Lisa. Destiny antwoord niet en als Lisa Destiny's luier opent ziet ze de vieze brei die verspreid is over de achterkant van haar luier. Lisa zegt: ”Zo kleine meid je hebt er weer een behoorlijke bende van gemaakt.” Licht beschaamd zegt Destiny: ”Sorry Lisa.” Lisa geeft haar en lief kusje en zegt: ”Geeft niks hoor lieverd ik ga je lekker wassen en dan heb je zometeen weer fijn een schone luier om.” Zorgvuldig en liefdevol wast en verzorgd Lisa Destiny. Destiny vind het zo fijn en heel de middag spelen Lisa en Destiny met elkaar. Het is half zes en Lisa besluit dat het tijd is om naar huis te gaan. Vanessa zegt: ”Zal ik jullie rijden dan gaat Sanne ook mee achterin dan gaat ze naast Destiny zitten want kleintjes horen achterin toch Liz?” Lisa zegt: ”Ja dat klopt. Maar zou ik mogen rijden? Ik heb dat al een tijdje niet meer gedaan.” Vanessa geeft Lisa de sleutels van de auto en terwijl Destiny haar spullen bij elkaar zoekt gaat Lisa nog even bij haar moeder kijken en bedankt haar voor de afgelopen dagen. Lisa zegt: ”Ik vond het echt geweldig dat ik weer even hier kon blijven mama ik vind het heel gezellig.” Moeder knuffelt haar oudste dochter en zegt: ”Ik vond het ook super gezellig dat je er weer was en ik heb nog een kleine verrassing voor jou en Destiny. Wil je haar ook even roepen?” Lisa roept: ”Destiny kom eens! Mama zegt dat ze een verrassing voor ons heeft.” Destiny komt naast Lisa staan en Moeder zegt: ”Destiny wij vonden het zo jammer dat je laatst niet meekon eten in de Euromast daarom hebben ik en Sander nog een keer opnieuw gereserveerd voor jullie tweeën. Dan kan jij het ook ervaren Destiny.” Destiny weet niks uit te brengen en knuffelt haar schoonmoeder. ”Oh dankuwel Linda.” zegt Destiny. Ook omhelst Lisa haar moeder en bedankt haar voor deze geweldige verrassing. Niet veel later zit iedereen in de Twingo van Sanne en Lisa rijdt richting haar huis.

Lisa en Destiny stappen uit en groeten Sanne n Vanessa die weer terug gaan rijden. Lisa en Destiny zien dat er licht brandt in huis en Destiny denkt dat ze misschien het licht niet uit had gedaan. Lisa en Destiny lopen de keuken in en zien Daan en Koen staan. Lisa en Destiny kijken een beetje verbaasd en Destiny zegt: ”Hey jongens wat doen jullie hier?” Koen zegt: ”Dat kan ik ook aan jullie vragen. Ik dacht dat jullie morgen pas terugkwamen maare ja wij kwamen de katten eten geven. Oh en vanmiddag stond de apotheek ook nog voor de deur dus ik heb jullie ”recept” ook aangenomen.” Lisa zegt met een rood hoofd: ”Dankjuliewel jongens.” Destiny zegt: ”Jongens ik en Lisa gaan Pizza bestellen hebben jullie misschien zin om mee te eten?” Daan en Koen stemmen hier mee in iedereen zegt wat voor Pizza ze willen eten en Destiny besteld deze. Als Destiny besteld heeft zegt ze: ”Ik en Lisa trekken even iets makkelijkers aan waar had je ons ”recept” neergezet?” Koen antwoord die ligt al in de commode op jullie kinderkamer. Lisa en Destiny schamen zich rot en Destiny stamelt: ”O-onze euh kam-er is voo-or euh.” Koen zegt: ”Ik heb de kamer per ongeluk ontdekt de eerste keer hoorde ik de katten niet toen ik eten neer had gezet en inging ze toen even zoeken en ik vond ze slapend op het bed in jullie kinderkamer. En maak je geen zorgen wat jullie doen is onze zaak niet we zullen het ook zeker aan niemand vertellen.” Destiny en Lisa zijn opgelucht en bedanken de jongens voor het verzorgen van de katten en de rest. Snel gaan Destiny en Lisa naar de babykamer waar Lisa snel een schone luier om krijgt en even later lopen ze samen in een onesie de woonkamer in. Niet veel later wordt de pizza bezorgd en iedereen geniet van de lekkere maaltijd.

Het is ondertussen 23:00 uur en Lisa en Destiny liggen samen in bed allebei sabbelen ze op hun speen en ze zeggen eigenlijk niks tegen elkaar en knuffelen alleen maar. Ze genieten intens van dit moment en ze vallen zachtjes in elkaars armen in slaap.
 

vino

Toplid
Weer een super verhaal. Ben wel benieuwd, wanneer, ze elkaar ten huwelijk vragen.
Maar dat zal wel iets spectaculairs worden, als ik jou een beetje ken.

Ps. Ik zag dat je je naam had veranderd, van Ultima slip naar Dips 'n Bricks.
Grappig, komt dit door de vele Lego? ( Bricks) of heeft het een andere betekenis??
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
vino zei:
Ps. Ik zag dat je je naam had veranderd, van Ultima slip naar Dips 'n Bricks.
Grappig, komt dit door de vele Lego? ( Bricks) of heeft het een andere betekenis??
Dat is inderdaad de reden
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Weer een mooi hoofdstuk.
Blijft 1 van de beste verhalenhttps://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/duim.gif
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Please comment!!!

Hoofdstuk 72. De Babysitter
Het is kerstvakantie. Lisa is erg blij dat ze nu twee weken vrij is en Destiny heeft afgesproken dat ze vanaf Kerstavond tot aan het einde van de vakantie niet zoveel zou werken. Alleen 's ochtends en 's avonds tussen zeven en negen uur.

Eindelijk Kerstvakantie Lisa vond deze tijd van het jaar altijd zo fijn de kerstboom in huis overal kleine lampjes. De sfeer van december vindt ze echt geweldig. De eerste dag van de vakantie is aangebroken en Lisa en Destiny liggen samen in bed met elkaar te knuffelen. Ze hebben een heerlijke nachtrust gehad en Lisa kan nu lekker even blijven liggen en uitslapen. Lisa had super veel zin in de eerste paar dagen van deze vakantie want Vanessa komt voor 2 dagen oppassen. Lisa vond dit zo geweldig en nu ze wist dat Destiny het ook fijn vind om soms klein te zijn had ze echt zin in een leuke tijd met haar baby-vriendin. Destiny had een paar dagen eerder al de sleutel van het huis van Vanessa gebracht zodat zij haarzelf binnen kon laten op de eerste dag.

Het is vroeg in de ochtend als Lisa wakker wordt omdat ze de buitendeur open hoort gaan ze hoort Vanessa en nog iemand praten. Ze hoort een beetje gefluister en ze luistert aandachtig. ”Ik zal je even de babykamer laten zien Maureen.” Maureen zegt: ”Ow wauw wat gaaf is dit! Ik ben echt super jaloers op Lisa en Destiny.” Vanessa zegt: ”Kom anders vanmiddag na het werk nog even langs dan kan ik je voorstellen aan Lisa en Destiny.” Maureen zegt: ”Ja is goed lijkt me erg leuk.” Vanessa bedankt haar zus dat ze haar had afgezet bij het huis van Lisa en Destiny. Ze omhelst haar en geeft haar een kus: ”Werkse Maureen tot vanmiddag.” Maureen groet Vanessa terug en vertrekt uit het huis. Destiny werd wakker van de deur die dicht sloeg en ze kroop even tegen Lisa aan. Lisa vond het altijd fijn als Destiny tegen haar aan kroop en ze knuffelden even fijn met elkaar. Als ze even knuffelen haal Destiny haar speen uit haar mond en ze geeft Lisa een kus. Ze zegt: ”Hey lief vriendinnetje van me heb je lekker geslapen?” Lisa zegt speels terug: ”Jaaaa! Ik wheb suphar lekkewr geswappe Destiby” Destiny lacht en zegt: ”Ohja natuurlijk de speen…” Lisa moet lachen en ze knuffelen samen nog even met elkaar. Vanessa luisterde mee via de babyfoon die in de kamer stond en ze besloot om de meisjes uit bed te halen en ze klaar te maken voor de dag.

Vanessa loopt de babykamer in en zegt: ”Wakker worden lieve meisjes tijd om op te staan!” Lisa en Destiny gaan rechtop in bed zitten en Vanessa helpt hun beide uit bed. Beide meiden dragen een onesie met voetjes en Vanessa wil eigenlijk eerst de luiers van de meiden controleren zodat een van hun niet per ongeluk een lekkende luier krijgt tijdens het ontbijt. Vanessa zegt: ”Meiden willen jullie even hier komen ik wil even jullie luiers bekijken.” Destiny loopt naar Vanessa toe en Vanessa ritst Destiny onesie open. Vanessa voelt aan de Tena Slip Ultima en ze zegt: ”Je bent aardig nat Destiny maar jouw luier houdt het wel tot na het ontbijt.” Lisa was ondertussen al doorgelopen maar Vanessa wilde haar ook nog even controleren Lisa wilde nog steeds niet gecontroleerd worden maar naar een corrigerende tik op haar geluierde bips kon Vanessa haar eindelijk toch controleren. Vanessa dacht al wat te ruiken en toen ze de onesie open ritste wist ze het zeker: Lisa had in haar luier gepoept. ”Hè bah Lisa ik dacht dat je de grote zus van Sanne was maar net als haar poep jij ook nog in je luier.” Lisa zegt met een zacht stemmetje: ”Sorry Vanessa… ik denk dat het een familiekwaaltje is.” Vanessa moet hier wel om lachen ondertussen ritst ze Lisa's onesie weer dicht en zegt: ”Laten we eerst even ontbijten en daarna gaan jullie allebei lekker douchen.”
Lisa vindt het eigenlijk niet fijn dat haar luier niet gelijk verschoond wordt. Maar ze durft dit niet te zeggen en aan de andere kant snapt ze ook wel dat dit makkelijker is als ze zometeen gaan douchen.

Tijdens het ontbijt zegt Vanessa: ”Hebben jullie er zin in meiden? Komende twee dagen ben ik jullie oppas. En vanmiddag heb ik denk ik een leuke verrassing voor jullie.” Lisa en Destiny zijn erg benieuwd naar de verrassing en vragen Vanessa de oren van haar hoofd naar de verrassing maar Vanessa zegt dat ze maar moeten afwachten. Ondertussen haalt Vanessa twee flesjes peutermelk uit de magnetron en geeft Destiny alvast haar fles en terwijl Destiny uit haar fles drinkt. Krijgt Lisa een potje Olvarit gevoerd. De meisjes genieten van het lekkere kinderontbijt. En niet veel later neemt Vanessa de meiden mee naar de badkamer om ze te douchen.

De meisjes worden uitgekleed in de badkamer en als ze alleen hun luiers nog aan hebben zegt Vanessa: ”Lisa wil jij alvast even in de douchecabine gaan staan want ik ben bang dat het anders misschien een bende wordt als ik je luier af doe.” Vanessa ontdoet Lisa van haar vieze luier en voordat Destiny bij Lisa onder de douche mag stappen spoelt Vanessa de meeste poepresten al van Lisa’s billen af. Destiny heeft haar luier al zelf losgemaakt Vanessa was hier niet echt blij mee en zegt streng: ”Destiny, ik wil niet dat je dat nog eens doet want kleine kindjes mogen niet hun eigen luiers uittrekken.” En ze krijgt een zachte tik tegen haar blote billen. Destiny schrok hier best van en bied gelijk haar excuses aan aan Vanessa. Vanessa zegt: ”Ik zie het nog even door de vingers omdat ik mijn regels nog niet heb verteld maar dat zal zometeen even doen.” Vanessa wast beide meisjes en ze geeft ze complimentjes dat ze zich goed hebben geschoren ze zegt: ”Bij Sanne moet ik af en toe nog stoppels weg scheren maar jullie zijn echt kleine meisjes met een mooie gladde schaamstreek.” Snel zijn Lisa en Destiny gewassen en als ze afgedroogd zijn lopen ze snel naar de babykamer.

Als ze in de babykamer zijn gaat Lisa als eerste op de commode liggen en Vanessa vraagt: ”Oke meiden welke luiers willen jullie overdag dragen?” Lisa zegt: ”We hebben al een paar stapeltjes hier op het plankje boven de commode gemaakt kijk de Tena luiers met inlegluiers zijn voor de nacht. Ik wil graag de Bambino luiers met de letterblokjes om en Destiny graag degene met de Teddybeertjes erop.” Vanessa zegt: ”Wauw meiden jullie hebben het al goed voorbereid. Ik zal nu even wat regeltjes uitleggen:
Ik verwacht dat jullie geen gebruik maken van de W.C. als jullie moeten plassen of poepen moet dit in de luier.
Ik wil in huis jullie luiers in het zicht hebben.
Jullie mogen niet aan jullie luiers zitten en ze zeker niet zelf losmaken.
Ik beslis waar en wanneer ik jullie verschoon.
En verder verwacht ik dat jullie goed luisteren naar mij.
Als je je niet gedraagt krijg je een pak op je blote billen en moet je in de hoek staan.
Dus ik hoop dat jullie de regels snappen…” Destiny zegt: ”Euhm Vanessa ik heb met Lisa de afspraak dat ze maar twee keer per week in de week in haar luier mag poepen. Maar als alles in de luier moet gebeurt het denk ik vaker dan twee keer deze dagen…want Lisa vraagt af en toe wel aan mij of ik haar wil helpen met poepen op de W.C.” Vanessa zegt: ”Destiny ik zei alles moet in je luier... De aankomende dagen ben ik de baas dus mijn regels gelden. Ik weet dat ik een beetje streng klink maar als jullie je gewoon aan mijn regels houden komt het vast helemaal goed.” Destiny knikt en even later zijn de meiden aangekleed en mogen ze samen gaan spelen.

Lisa had al lange tijd gewacht dat ze samen een keer met Destiny klein kon zijn. Een paar weken geleden had ze de Taj Mahal van Lego gekocht en dit was de perfecte gelegenheid om deze samen te gaan bouwen met Destiny. Lisa zegt blij: ”Zullen we onze nieuwe Lego set maken Destiny? Ik ben echt benieuwd hoe die is om te bouwen.” Destiny zegt: ”Ja lijkt me super leuk Liz!” Lisa loopt naar de kast en haalt de grote doos tevoorschijn. Lisa zegt: ”Neem jij de iPad mee dan hoeven we niet te vechten over de bouwinstructies.” Destiny antwoord lachend: ”Haha goed idee Lisa.” Niet veel later zitten beide meiden samen gezellig te bouwen. Vanessa was ondertussen zelf ook gaan douchen en als ze klaar is gaat ze bij de meiden kijken. Ze ziet hoe lief ze samen aan het spelen zijn. Lisa die samen met haar knuffel tussen haar armen zit te bouwen en Destiny die op een speentje zuigt en gezellig mee bouwt. Ze besluit de meisjes nog even niet te storen maar maakt ondertussen wel een lekker flesje appelsap voor hun klaar.

Destiny en Lisa spelen samen gezellig met de Lego. Lisa is geconcentreerd op het bouwen en Destiny kijkt vanachter haar iPad op en kijkt naar haar vriendin. Ze voelde zich zo fijn nu ze de hele dag samen met Lisa kon spelen. Lisa merkt het op dat Destiny naar haar zit te kijken ze kijkt even snel terug naar Destiny en geeft haar een lief knipoogje. Destiny vind het grappig en Lisa ziet een grote glimlach ontstaan achter de speen waar Destiny op zuigt. Vanessa zegt: ”Meiden nemen jullie even pauze want ik heb een lekker flesje appelsap voor jullie klaargemaakt.” Beide meiden volgen Vanessa en mogen samen bij haar liggen terwijl ze samen gevoerd worden.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 73 enjoy.

Please comment!!!

Hoofdstuk 73. De Babysitter (deel 2)
”Meiden wakker worden!” Vanessa komt de babykamer binnenlopen en ze zegt: ”Het is twee uur meiden tijd om uit bed te komen.” Vanessa helpt beide meisjes uit bed en ze controleert gelijk de luiers. Vanessa zegt: ”Hmmm misschien is het beter om jullie de volgende keer voor het middagdutje te verschonen want jullie hebben allebei wel een hele volle luier. Nou kom maar snel mee naar de commode meiden.” Lisa gaat liggen en ze wordt goed gewassen door Vanessa. Niet veel later ondergaat Destiny dezelfde behandeling en snel gaan de meiden weer beneden om verder te bouwen aan de Taj Mahal.

Als de meiden weer beneden aankomen in de woonkamer worden ze opgewacht door 2 hongerige katten. Als Tijgertje Lisa ziet loopt ze gelijk naar de kelderkast want ze weet dat ze altijd eten krijgt van Lisa. Lisa vraagt aan Destiny: ”Destiny mogen wij de katten eten geven of doet Vanessa dit ook?” Destiny zegt: ”Ik weet het eigenlijk niet zullen we Vanessa even roepen?” Lisa roept: ”Vanessa...Vanessa!” Vanessa roept terug: ”Even wachten meiden ik kom zo naar beneden!” Al snel is Vanessa beneden met een vuilniszak ze zegt: ”Sorry meiden ik moest even jullie luieremmer leegmaken want deze zat hartstikke vol. Maar waarom moest ik zo snel komen?” Lisa zegt met een kinderlijk stemmetje: ”Poesjes hebbe honge…” Vanessa kijkt naar Tijgertje die met z'n pootje tegen de kelderkast drukt. Ze zegt: ”Oh ik vergeet deze lieve pluizebollen bijna... zullen we afspreken dat jullie de poesjes ook mogen voeren als ik het vergeet?” Beide meiden roepen blij: ”JAAA!” snel pakt Vanessa het pak kattenbrokjes en ze vult de schaaltjes van Tijgertje en Lily.

Lisa en Destiny zijn alweer een tijdje aan het bouwen en van een afstandje houd Vanessa hen in de gaten. Het is ondertussen bijna 16:00 uur en de bel gaat Vanessa gaat naar de deur en zegt: ”Daar zal onze verrassing zijn!” Destiny kijkt Lisa aan en Lisa zegt: ”Vanessa werd vanochtend afgezet door haar tweelingzus. Ik hoorde haar vanochtend zeggen: tot vanmiddag. Dus ik denk dat Maureen aan de deur staat.” Vanessa loopt terug de kamer in en al snel volgt Maureen. ”Meiden ik wil jullie graag voorstellen aan mijn tweelingzus dit is Maureen. Dus Maureen, Lisa en Destiny. Lisa en Destiny, Maureen.” Maureen omhelst beide meiden en zegt: ”Wat leuk om jullie te ontmoeten. En wat een mooi huis hebben jullie ik heb vanochtend ook jullie babykamer gezien die is echt super mooi! Ik ben echt super jaloers.” Lisa lacht en zegt: ”Als je wilt mag je wel een keer met ons meespelen in de babykamer.” Vanessa zegt: ”Ho ho wacht even Lisa want Maureen is vandaag alleen even op bezoek ze heeft denk ik geen tijd om te spelen of wel?” Maureen zegt: ”Nee ik kan vandaag helaas niet meespelen met jullie maar wel bedankt dat je het aanbiedt.” Vanessa zegt: ”Maureen eet vanavond wel mee. En ondertussen doen wij samen wat huishoudelijke klusjes dan kunnen jullie nog lekker verder spelen met de Lego want jullie bouwwerk is bijna klaar of niet?” Lisa zegt: ”Ja mooi hè?” Destiny zegt: ”We zijn nu al op het dak aan het bouwen ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat!”

Ondertussen zijn Vanessa en Maureen naar de woonkamer gegaan en ze vouwen de was op die Vanessa uit de wasdroger heeft gehaald. Lisa en Destiny bouwen blij verder. Ineens stopt Destiny met bouwen en Lisa valt dit op. ”Waarom stop je met bouwen Destiny?” Destiny fluistert zachtjes: ”Lisa ik moet nodig poepen.” Lisa zegt zachtjes terug: ”Van Vanessa moesten we alles in onze luiers doen plassen en poepen. Ik denk niet dat ze ons op de wc laat poepen want ze zei dat ze niet verwacht dat wij de W.C. gebruiken.” Destiny is verdrietig en zegt: ”Maar Lisa ik vind poepluiers echt niet fijn zitten en het is ook heel vies. En nu is dat nieuwe meisje er ook ik wil niet dat ze denkt dat ik een baby ben die nog steeds in haar broek poept.” Zachtjes begint Destiny te huilen. Lisa slaat een arm om haar heen en zegt: ”Zal ik ook in mijn luier poepen Destiny dan hebben we allebei een vieze luier zal je je dan beter voelen.” Destiny knikt ja. Lisa pakt Destiny haar handen vast en zegt: ”Zullen we het tegelijkertijd doen?” Weer knikt Destiny ja en beide meisjes hebben even later allebei een volle poepluier. Dit blijft niet onopgemerkt voor Vanessa ze ruikt de vieze geur en ze loopt naar de meiden toe ze vraagt: ”Meiden wie van jullie heeft een grote bah gedaan in de luier.” Vanessa krijgt geen antwoord en kijkt naar de luiers van de meiden en ze ziet bij beide luiers en bruine rand langs het beenelastiek lopen ze zegt: ”Meiden komen jullie maar even mee naar de babykamer dan krijgen jullie de een schone luier. Kom jij ook mee Maureen?” Maureen staat op van haar plek en volgt de meiden naar de babykamer.

Destiny wordt als eerste gewassen en verschoond en al snel volgt Lisa. Als beide meiden een schone luier om hebben willen ze gelijk weer naar beneden gaan maar ineens horen ze Vanessa zeggen. ”Oké Maureen nu ben jij aan de beurt.” Lisa en Destiny kijken elkaar aan en zien dat Maureen op de commode gaat liggen. Vanessa maakt de broek van haar zus los en stroopt deze af tot haar enkels. Maureen schaamt zich dat Destiny en Lisa nu kunnen zien dat ze een natte luier om heeft. Zachtjes begint ze te huilen en Vanessa probeert haar te kalmeren ze zegt: ”Shhh rustig maar meisje het geeft niks dat je een natte luier hebt ik ga je lekker wassen en dan heb je zometeen weer fijn een droge luier om. En maak je maar geen zorgen om Destiny en Lisa die dragen allebei ook een luier dus die weten ook hoe het voelt. Maureen kalmeert door de lieve woorden van haar zus en ze laat de hele verschoning over haar heen komen. Lisa en Destiny kijken hoe Maureen geniet van haar verschoning. En als Maureen een schone luier om heeft helpt Vanessa haar van de commode ze trekt Maureen's broek weer op en geeft haar klopje tegen haar luierbips ze zegt: ”Zo kleine zus jij kan er ook weer even tegenaan. Maureen omhelst haar zus en zegt: ”Bedankt dat je mijn luier wilde verschonen grote zus.”

Iedereen gaat weer naar beneden en als Vanessa de tafel dekt spelen Lisa en Destiny even samen met Maureen. Lisa vraagt: ”ben jij al lang in to abdl?” Maureen antwoord: ”Ik kreeg interesse in luiers toen Vanessa in bed begon te plassen. We woonden toen nog thuis en mijn ouders kochten toen Tena luiers voor Vanessa. Als Vanessa een luier droeg vond ik het er schattig uitzien en ik vroeg me af hoe het zou voelen om er een te dragen. Toen mijn ouders en Vanessa een keer niet thuis waren heb ik stiekem een keer een luier van Vanessa gepakt en deze gedragen. Ik vond het heel lekker zitten het was lekker zacht en ook de dikte tussen mijn benen vond ik heel fijn. Ik durfde de eerste keer er niet in te plassen maar heb toen wel tegen Vanessa gezegd dat ik een luier van haar geprobeerd had. Vanessa snapte niet precies waarom maar ze zei dat als ik het nog een keer wilde dragen dat ze ook wel wilde helpen met het omdoen. Ik kreeg een fijn gevoel bij deze gedachte en later droeg ik samen met Vanessa een keer 's nacht en toen durfde ik ook voor de eerste keer te plassen. Dan komt echt de kleine ik naar boven ik voelde me zo klein toen… echt het beste gevoel wat ik ooit heb meegemaakt.” Lisa en Destiny horen het verhaal aan en zeggen: ”Wauw wat tof dat Vanessa je wilde helpen!” Maureen zegt: ”Ja ik hou echt van mijn zus ook al snapt ze het niet ze wilt altijd helpen en ze is echt een geweldig lief persoon!” Vanessa is ondertussen klaar met het dekken van de tafel en ze zegt:”Komen jullie aan tafel meiden? Dan gaan we eten.”

Als Lisa en Destiny aan tafel zitten doet Vanessa ze beiden een slab om en ze vraagt of Maureen wil helpen. Vanessa voert Lisa en Maureen Destiny en als Lisa en Destiny hun potje leeg hebben beginnen Vanessa en Maureen met hun eten. Snel is iedereen klaar met eten en ze gaan bij de televisie zitten.

Vanessa zet NickJr op en de meiden kijken lief naar Paw Patrol. Maureen groet iedereen en gaat naar huis de meiden krijgen nog wat lekkers tijdens het TV kijken. Als laatste mogen de meiden nog op NickToons naar Avatar kijken maar daarna moeten ze toch echt naar bed. Het is ondertussen 21:30 en de meiden worden door Vanessa geholpen met het tandenpoetsen. Als ze klaar zijn lopen ze naar de babykamer waar Destiny alvast op de commode gaat liggen Vanessa pakt twee onesies uit de kast en ligt deze alvast klaar op het bed. ”Oke meiden tijd voor de nacht luiers dragen jullie net als Sanne een Tena Ultima met een inlegluier?” vraagt Vanessa. De meiden zeggen: ”Ja.” En al snel zijn ze beide voorzien van een dikke nachtluier. Vanessa zegt: ”Voordat ik jullie een verhaaltje voorlees doe ik zelf ook even luier om want ik wil jullie bed niet nat maken vannacht.” Vanessa pakt een Tena Slip Maxi uit de commode en doet deze staand tegen de muur om. Vanessa zegt: ”Oh ik ben jullie flesjes vergeten. Gaan jullie alvast in bed liggen dan pak ik beneden nog even de flesjes.”
Even later geeft Vanessa de flesjes aan Lisa en Destiny en ze begint voor te lezen uit het Jip en Janneke Boek. De meiden genieten van de zachte toon waarop Vanessa voorleest en ze genieten van hun warme flesjes peutermelk. Als het verhaaltje is afgelopen zijn de flesjes ook leeg. Beide meisjes krijgen een speentje van Vanessa en ze stopt de meiden nog lekker toe. Ze geeft ze allebei een kus op hun voorhoofd en voordat ze de kamer verlaat zet ze de babyfoon en het nachtlampje aan. Ze zegt: ”Weltrusten meiden. Ik heb een leuk idee voor morgen maar ga nu eerst maar lekker uitrusten.” Lisa en Destiny liggen samen met elkaar te knuffelen ze genieten intens van elkaar zeker nu ze een hele dag klein zijn geweest. Ze geven elkaar nog een kus en niet veel later vallen ze in elkaars armen in slaap
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 74

Enjoy

Please comment!!!

Hoofdstuk 74. De Babysitter (deel 3)
”Goedemorgen meiden, komen jullie uit bed het is tijd om te ontbijten.” zegt Vanessa. Lisa en Destiny ontwaken en ze zien dat Vanessa de gordijnen in de kamer opent. Vanessa is nog niet aangekleed en haar nachtluier is nog vol in zicht. Vanessa zegt nogmaals: ”Komen jullie uit bed meiden ik wil wel eerst even jullie luiers controleren voordat we gaan ontbijten.” Vanessa staat naast het bed en Lisa en Destiny hebben goed zicht op Vanessa’s luier en ze zien dat deze behoorlijk nat is. Lisa wijst naar Vanessa's luier en zegt: ”Vanessa nat!” Vanessa schaamt zich een beetje maar herpakt haarzelf en zegt: ”Dat heb je goed gezien kleine meid. Maar hoe staat het met jou luiertje en die van je vriendin? Hebben jullie het wel droog gehouden vannacht?” Lisa wordt uit bed geholpen en Vanessa ritst haar onesie open ze voelt aan Lisa's luier en zegt: ”Die is ook niet meer droog maar gelukkig heb je er vannacht geen grote bah in gedaan. Grote meid.” Ze ritst de onesie weer dicht en geeft Lisa een klapje op haar geluierde bips. En ze zegt: ”Ga maar alvast naar beneden in de keuken. Ik en Destiny komen er ook zo aan.” Blij rent Lisa de kamer uit en ze gaat naar de keuken toe. Ondertussen is Destiny ook uit bed gekomen en Vanessa ritst ook Destiny's onesie open. Terwijl ze de luier controleert vraagt ze: ”Vind je het fijn dat je een paar dagen klein kan zijn Destiny?” Destiny knikt ja en zegt: ”Ik vind het echt geweldig Vanessa! Ik kan lekker klein zijn met de liefste vriendin van de hele wereld en het is echt super!” Vanessa voelt de natte luier van Destiny en zegt: ”Oh fijn dat je het leuk vindt. Je luier is helaas niet meer droog maar zometeen gaan we met z'n allen douchen dus je kan hem wel omhouden tot na het ontbijt.” Vanessa ritst Destiny's onesie weer dicht en met een klopje tegen haar luierbips dirigeert ze haar de kamer uit.

Als Vanessa en Destiny de keuken in lopen zit Lisa al klaar in haar kinderstoel. Lisa probeert het blad goed neer te zetten Vanessa ziet dat het niet echt lukt en helpt haar. Als het blad goed zit zegt Vanessa goed gedaan Lisa ik zal even een lekker flesje melk voor jou en je vriendinnetje maken. Vanessa maakt snel twee flesjes peutermelk klaar ze zet deze in de magnetron om op te warmen en ondertussen voort ze beide meisjes een potje Olvarit. Als Lisa en Destiny allebei hun potje op hebben krijgen ze allebei een flesje melk en deze mogen ze zelf vasthouden en opdrinken zodat Vanessa zelf ondertussen ook kan eten. Tijdens het eten zegt Vanessa: ”Meiden ik wilde vandaag graag even naar buiten met jullie maar het is niet echt lekker weer buiten. Maar ik dacht we kunnen ook gezellig met z'n drieën naar de bioscoop gaan. Dan zijn we toch even lekker buiten de deur geweest. Lijkt jullie dit leuk?” Beide meiden knikken hevig ja. Lisa vraagt: ”Naar welke film gaan we dan?” Vanessa zegt: ”We kunnen een kinderfilm kiezen maar jullie zijn ook echt muziek liefhebbers dus wat denken jullie van Bohemian Rhapsody? De film over het leven van Freddy Mercury en de band Queen.” Destiny zegt: ”Oh ja die lijkt me echt te gek!” Vanessa antwoord: ”Nou meiden dan kijk ik even wanneer er goede plekken nog zijn vandaag en bestel ik alvast kaartjes.” De meiden eten verder en ondertussen besteld Vanessa kaartjes voor de film. ”Zo aan het einde van de middag kunnen we naar de bios.” zegt Vanessa. Niet veel later is iedereen uit gegeten en de meiden gaan van tafel en lopen naar de badkamer om te douchen.

In de badkamer helpt Vanessa met het uitkleden. Ze doet Destiny haar luier af en ze zegt: ”Meiden voor dat jullie onder de douche stappen wil ik dat jullie even proberen om op de W.C. te drukken want ik vond die poepluiers van gisteren toch wel erg vies om te verschonen. Dus als jullie vandaag ook op de W.C. willen drukken zou ik dat heel fijn vinden.” Ondertussen heeft Vanessa Destiny op de W.C. gezet om haar te laten poepen. Destiny hoeft niet en na eventjes gezeten te hebben veegt Vanessa voor de zekerheid toch nog Destiny's billen af en laat haar onder de douche gaan. Lisa is ondertussen ook ontdaan van haar luier en zij poept in tegenstelling tot Destiny wel op de W.C. Vanessa zegt: ”Goed gedaan grote meid! Zie je wel dat het je ook gewoon lukt om op de grote mensen W.C. te drukken. Ik ben erg trots op je Lisa.” Vanessa veegt Lisa haar billen ook af en ze gaan samen bij Destiny onder de douche staan. Iedereen geniet van de warme waterstralen van de douche. Vanessa wast Destiny en Lisa allebei goed en als ze haarzelf insopt laat ze Lisa en Destiny nog even genieten van het warme water. Vanessa spoelt al het sop van haar af en ze zegt: ”Meiden ik trek even mijn ondergoed aan en dan kom ik jullie afdrogen vinden jullie dit goed?” Beide meiden knikken ja en terwijl Vanessa de badkamer uitloopt praten Lisa en Destiny gezellig over de vorige dag die ze echt geweldig vonden en hoeveel zin ze hebben in deze dag.

Vanessa loopt de babykamer binnen en ze loopt op de commode af. Gisteren zag ze al wat luierbroekjes liggen en omdat ze vanmiddag naar de bioscoop gaan besluit Vanessa vandaag een luierbroekje te dragen. Ze kijkt welke luierbroekjes Lisa en Destiny hebben ze ziet DryNites Tena Protective Underwear en Tena Pants Maxi liggen. Ondanks dat Vanessa niet van dikke luiers houdt besluit ze toch een Tena Pants Maxi te gebruiken omdat ze bang is dat de andere niet genoeg absorberen. Als ze het luierbroekje heeft aangetrokken trekt ze ook snel haar BH aan en gaat weer terug naar de badkamer.

Vanessa loopt de badkamer binnen en Lisa en Destiny kijken allebei een beetje vreemd naar Vanessa als ze zien dat ze een luierbroekje aan heeft. Lisa vraagt gelijk: ”Waarom draag je een luier Vanessa?” Vanessa wordt een beetje rood van schaamte en ze zegt: ”Ik vertel dat zometeen wel even kleine dame. Maar laat me jullie eerst even afdrogen.” Vanessa pakt twee zachte badhanddoeken en droogt Lisa en Destiny hiermee af. Beide meiden vinden de zachte stof van de handdoek heerlijk als Vanessa ze allebei heeft afgedroogd zegt ze: ”Meiden houden jullie de handdoek maar even om tot jullie verschoond zijn want ik wil niet dat jullie kou vatten.” Nu de meiden droog zijn kunnen ze aangekleed worden en Vanessa loopt met beide meisjes aan de hand naar de babykamer.

Lisa wordt als eerste op de commode gelegd en Vanessa pakt alvast een Bambino Classico van het plankje boven de commode af. Ze zegt: ”Nou zoals jullie al zagen heb ik een luierbroekje aangetrokken dit is eigenlijk gedaan voor vanmiddag als we naar de bioscoop gaan. Ik kan meestal niet heel de film mijn plas ophouden dus als ik naar de bioscoop gaan doe ik altijd een luier om. Ik ga ook geregeld met mijn zusje naar de bioscoop en dan doen we voor vertrek ook altijd een schone luier om. Thuis heb ik alleen Tena Slips maar ik zag dat jullie broekjes hadden met dezelfde absorptie dus deze draag ik vandaag en tussendoor kan ik ook gewoon naar de W.C. gaan als ik moet.” Destiny vraagt: ”Maar kon je hem dan beter niet omdoen net voor we naar de bioscoop vertrekken?” Vanessa zegt: ”Ik moet jullie voor we vertrekken ook eerst nog een schone Pampers omdoen en om dan zelf ook nog te verschonen gaat naar mijn zin te lang duren dus dit leek mij makkelijker. Nu we het daar toch over hebben wat voor luier dragen jullie als jullie naar de bioscoop gaan?” Destiny antwoord meestal een Tena Slip Maxi of als het een wat langere film is een Tena Slip Ultima maar dan wel zonder inlegluier anders valt die luier veels te veel op.” Vanessa zegt: ”Oké dan pak ik zometeen ook alvast een luiertas in voor als ik jullie na de film misschien moet verschonen.” Lisa en Destiny kijken elkaar een beetje verschrikt aan maar ze durven niet tegen Vanessa in te gaan. Snel hebben beide meiden hun luiers om en zijn ze verder aangekleed door Vanessa de meiden gaan gezellig met elkaar spelen en ondertussen pakt Vanessa al wat kleren die de meiden die middag zullen dragen naar de bioscoop.

Lisa en Destiny zitten lekker met hun knuffeldieren te spelen en ondertussen kijken ze ook nog naar een programma op NickJr. Beide meiden hebben het reuze naar hun zin en ze vinden het heerlijk dat ze even alle verantwoordelijkheid kunnen laten gaan. Destiny zegt: ”Ik denk dat ik vaker klein moet zijn ik vind het heerlijk dat ik even geen verantwoordelijkheid meer heb. Echt heerlijk ontstressend dit!” Lisa antwoord: ”Ja fijn hè daarom ben ik ook zo graag klein.” Beide meiden voelen zich erg fijn nu ze samen zijn en ze beginnen met elkaar te knuffelen. Dit knuffelen gaat snel over in kussen de meiden willen wel verder gaan dan dat maar omdat ze bang zijn om ontdekt te worden door Vanessa houden ze zichzelf in. Al knuffelend zitten ze met elkaar televisie te kijken als Vanessa binnen komt lopen met een flesje appelsap en een lekkere koek. ”Zo meiden zo te zien hebben jullie het goed naar je zin zo lief knuffelend met elkaar.” zegt Vanessa. ”Komen jullie zometeen ook even naar beneden dan kunnen we met z'n allen lekker op de Wii spelen.” De meiden klinkt dit leuk in de oren en als ze hun flesjes leeg hebben en hun koek op is volgen ze Vanessa naar de woonkamer.

De meiden hebben samen fijn met Vanessa op de Wii gespeeld en ze zijn ondertussen op bed gelegd voor een middagdutje. Beide meiden hebben een schone luier om gekregen en na een kort verhaaltje en een flesje warme melk vielen ze al redelijk snel in slaap. Vanessa heeft even wat tijd voor haarzelf. Vanessa draagt al heel de dag een luierbroekje en in tegenstelling tot wat ze dacht vond ze het eigenlijk toch best fijn zitten. Ze voelde zich vrouwelijk maar toch ook beschermd dit gevoel had ze nooit als ze haar nachtluier droeg en daarom was dit wel een nieuwe ervaring voor haar. Ze had natuurlijk een tijdje terug toen ze oppaste bij Lisa en Destiny ook een luierbroekje gedragen maar zo snel ze weer thuis was stopte ze daar gelijk weer mee. Nu ze alweer een dag een luierbroekje droeg moest ze toch weer bekennen dat ze dit best lekker vond zitten en ze besloot haar apotheek te bellen en ze besteld een paar pakken luierbroekjes. De broekjes waren op voorraad en Vanessa vroeg of ze thuis bezorgd konden worden. Ze belt daarna Maureen en ze vraagt of zij de luiers wilt aannemen als deze later deze dag thuis bezorgd worden. Maureen zegt: ”Tuurlijk geen probleem grote zus!” Vanessa bedankt haar en zegt dat ze de volgende dag weer naar huis komt. Vanessa kijkt nog eventjes televisie en om drie uur besuit ze de meisjes uit bed te halen.

Vanessa hoorde via de babyfoon al dat de meisjes al eventjes wakker waren. Vanessa vond dit niet vreemd want meestal sliepen de meiden maar een uurtje, van een tot twee. Van een tot drie kwam weinig voor en daarom waren de meiden rond half drie al weer wakker geworde. Vanessa loopt de babykamer in en zegt: ”Kom op meiden laten we snel jullie luiers verschonen en jullie je mooie kleren aantrekken dan gaan we naar de bioscoop.” Ondanks dat Lisa en Destiny maar kort geslapen hadden hadden ze toch allebei een behoorlijk natte luier en Lisa had zelfs ook een beetje gepoept. Toch waren de meiden snel verschoond en aangekleed. Vanessa pakte nog een extra luierbroekje uit de commode en stopte de in haar luiertas erbij zodat zij na de film ook een schoon broekje kon aantrekken. Destiny had met Vanessa afgesproken dat zij met de auto van haar en Lisa mocht rijden. Omdat Vanessa haar auto deelde met haar zus kon ze deze helaas niet gebruiken omdat Maureen vandaag de auto nodig had. Vanessa moest even wennen aan de auto van Lisa en Destiny maar na even door een paar straatjes te zijn gereden had ze het gevoel van de auto door en ongeveer een half uurtje later kwamen ze aan bij de favoriete bioscoop van de meiden: Pathé de Kuip in Rotterdam.

Iedereen genoot van de film en ook de lekkere nacho's en popcorn gingen er goed in bij de meiden. Vanessa vond het echt super gezellig met de meiden na de film verschoonde ze snel hun luier en ze liepen weer richting de auto. Toen ze buiten liepen zei Vanessa: ”Meiden ik heb een leuk idee in de Witte de Withstraat in Rotterdam zit een hele lekkere hamburger tent die de beste hamburgers van Nederland maakt lijkt het jullie leuk om hier te gaan eten als avondeten?” De meiden zijn benieuwd en vragen: ”Hebben ze echt de beste hamburgers van Nederland gemaakt!?” Vanessa antwoord lachend: ”Jazeker ze hebben zelf al meerdere prijzen ontvangen voor hun burgers.” De meiden zeggen dat ze het een leuk idee vinden. Vanessa zegt: ”Oké meiden dan laten we de auto hier even staan en dan gaan we met de tram en metro de stad in.” Een klein halfuurtje later zijn ze aangekomen bij een leuk uitziende burgertent de Ter Marsch en Co. gelukkig is er nog plaats en de meiden kunnen gelijk bestellen er is zoveel keuze maar omdat het voor hun de eerste keer is gaan ze gewoon voor een traditional burger. Ook Vanessa nam.een niet al te gekke hamburger en iedereen genoot van hun hamburger. Nadat ze hun hamburgers op hadden snapten ze wel waarom deze tent meedere prijzen had gewonnen want het was echt heerlijk. Ondanks dat het al winter was was het niet een heel koude avond en de meiden besloten om terug te lopen naar hun auto in plaats van met het OV te gaan.

Na een uurtje lopen kwamen ze aan bij de auto en al snel waren ze alweer thuis. De meisjes werden omgekleed en klaargemaakt voor de nacht. Het was een drukke dag en de meiden waren nog maar net ingestopt en ze vielen gelijk in slaap. Vanessa besloot het ook niet al te laat te maken nadat ze de meiden had toegedekt deed ze haar nachtluier om een ging ook naar bed.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 75! Sorry voor het lang wachten

Druk druk druk ...

Hier is hoofdstuk 75

Please comment!!!

Hoofdstuk 75. Het Aanzoek
De dagen van de vakantie vliegen voorbij. Het is kerstavond en Destiny en Lisa liggen samen op de bank te kijken naar de kerstspecial van All You Need Is Love. Beide meisjes zijn erg ontspannen en bij elke mooie hereneging moeten ze beide toch ook weer een traantje laten. De meiden weten natuurlijk ook hoe het is om elkaar te moeten missen en de hereneging op TV doet ze denken aan hun hereneging. Lisa zegt: ”Ik heb echt zin in morgen en overmorgen lekker Kerst vieren met het gezin echt super gezellig!” Destiny zegt: ”Ja ik heb er ook echt super veel zin in en we gaan ook super lekker eten: GOURMET!”

De kerstdagen zijn voorbij gegaan en het einde van het jaar komt in zicht. Lisa en Destiny hadden zin om het nieuwe jaar feestend in te gaan met hun familieleden. Lisa en Destiny hadden allebei hun ouders uitgenodigd en ook Sanne, Leonie ,Steven en Nikki waren uitgenodigd. Destiny had al een tijdje uitgekeken naar oudejaarsavond want deze avond was het zover ze zou deze avond Lisa ten huwelijk vragen. Bij de gedachte alleen al krijgt Destiny de kriebels in haar buik. Ze heeft iedereen die op oudejaarsavond langskomt over haar idee vertelt de enige die natuurlijk nog van niks weet is Lisa.

Lisa en Destiny schrikken wakker van een enorme harde knal. Snel springt Destiny uit bed en ze kijkt door de gordijnen naar buiten en ze ziet een groepje opgeschoten jeugd wegrennen uit het steegje achter hun huis. Destiny zegt: ”Pfff die kleine hooligans ook altijd weer met Oud & Nieuw…” Destiny kijkt naar Lisa die nog geschrokken in bed zit en ze gaat naast haar zitten. Ze zegt: ”Je bent toch niet te erg geschrokken Liz want ik weet wat er dan gebeurt.” Lisa zegt met een zacht stemmetje: ”Sorry Destiny.” Destiny zucht en zegt: ”Het geeft niet Lisa kom maar mee naar de badkamer dan gaan we samen even lekker douchen.” Beide meiden genieten van de warme douche en snel zijn ze allebei weer heerlijk schoon.

Lisa en Destiny lopen de babykamer in en Lisa gaat op de commode liggen. Ondertussen pakt Destiny Lisa's favoriete knuffel uit het babybedje en geeft deze aan Lisa. Lisa vind het fijn dat ze haar knuffel vast kan houden tijdens de verschoning en ze knuffelt lekker met hem. Terwijl Destiny Lisa haar luier omdoet zegt ze: ”We hebben een drukke dag voor de boeg Liz. Zometeen na het ontbijt moeten we even oliebollen en appelbeignets ophalen en ook nog wat vuurwerk kopen en als we dan weer thuis komen gaan we bladerdeeg hapjes maken voor vanavond. Maar we moeten wel even kijken wanneer jij je middagdutje kan doen want anders hou je het denk ik niet de hele avond wakker of wel kleine meid?” Lisa zegt: ”Ik wil wel wakker blijven vanavond Destiny!” Destiny antwoord: ”Bladerdeeg hapjes duurt niet zo heel lang om te maken. Ik maak die wel zelf en dan kan jij nog even lekker een dutje doen en als ik eerder klaar ben kom ik er misschien ook nog even bij liggen. Dan kan ik nog even lekker met je knuffelen.” Lisa heeft ondertussen haar luier om en stapt van de commode af en ze trekt Destiny mee naar het babybedje en duwt haar erop en begint haar te knuffelen. Lisa zegt lachend: ”Ik wilde niet wachten op vanmiddag.” De meiden knuffelen nog heel eventjes met elkaar. Niet veel later krijgt Destiny ook haar luier om en de meiden kleden zich verder aan.

De meiden zijn samen naar het dorpscentrum gereden om inkopen te doen voor hun oudejaarsavondfeestje. Ondanks dat het centrum een vuurwerk vrije zone was en er eigenlijk pas 's avonds vuurwerk afgestoken mocht worden was het dorp waar Lisa en Destiny redelijk van de oude stempel en werd er gewoon overdag op heel veel plekken afgestoken. Lisa en Destiny hadden niet zoveel met knal vuurwerk en samen met iedereen die vanavond kwam hadden ze geld ingelegd en dit aan Steven gegeven. Hij kon via via aan mooi (illegaal) siervuurwerk komen en dit was altijd al een grote hobby van Steven. Het gezin kon dit wel waarderen want elk jaar genoot iedereen van de mini vuurwerkshow. Lisa was een beetje bang van al het geknal overal en ze hield stevig Destiny's arm vast terwijl ze door de winkelstraat liepen. Bij een kraam van de bakker gingen ze in de rij staan en wachten ze geduldig tot ze aan de beurt waren. De oliebollen bleven gebakken worden en niet veel later had Destiny haar bestelling betaald en konden ze verder winkelen.

Lisa en Destiny liepen naar de speelgoed winkel waar ook elk jaar vuurwerk werd verkocht omdat ze Steven al geld hadden gegeven besloten ze zelf niet al teveel zelf nog bij te kopen alleen een kleine cake en nog sterretjes. Lisa vond sterretjes helemaal te gek zeker de extra lange sterretjes vond ze prachtig en hier koopt Destiny ook een paar doosjes van in. Als ze hebben afgerekend zegt Destiny: ”Liz we moeten ook nog even langs de drogist ik kwam er vanochtend achter dat de billendoekjes bijna op zijn en de talkpoeder schiet ook aardig op dus laten we dat ook maar gelijk kopen nu we er toch zijn.”

Destiny en Lisa lopen naar de drogist en lopen gelijk naar het luierschap waar ook de verzorgingsproducten liggen. Destiny pakt een navulzakje talkpoeder en ook pakt ze een paar pakjes Maxi billendoekjes. Lisa zit een beetje naar de luiers te kijken en zegt: ”Destiny? Hebben we nog DryNites genoeg?” Destiny zegt: ”Ik denk het wel hoor kleine meid want ik draag ze niet heel vaak en jij helemaal niet. Maar laten we dan voor de zekerheid toch maar een pak meenemen. Lisa wil een pak voor meisjes pakken maar ziet dat de maat 8-15 jaar op is. Lisa zegt dit tegen Destiny en zei zegt: ”Laten we dan maar even vragen of ze misschien nog achterin wat hebben liggen.” Lisa schaamt zich een beetje als Destiny vraagt of er misschien nog DryNites luierbroekjes in de grootste maat zijn. De jonge medewerkster zegt dat ze achter zal kijken of deze er zijn en ze komt teruglopen met een doos waar drie pakken in zitten. Ze snijd de doos open vraagt vriendelijke: ”Hoeveel pakken had u nodig mevrouw?” Destiny zegt: ”Een is genoeg dankuwel.” Destiny krijgt een pak aangereikt en de rest wordt in het schap gezet door de medewerkster. Lisa en Destiny lopen richting de kassa en zien ineens een bekend gezicht. ”Hoi tante Tess hoi Kelly jullie ook hier?” zegt Lisa. Tante Tess draait zich om en zegt: ”Oh hoi Lisa en Destiny. Ja ik moest nog even wat luiers in slaan voor deze kleine meid want we gaan morgen nog eventjes een weekje ertussenuit en we willen natuurlijk geen ongelukjes onderweg krijgen.” Lisa die van Sanne had gehoord dat Kelly's luiers 's nacht nog wel een door lekken vraagt: ”Hoe gaat het nu 's nachts sinds u Tena luiers gebruikt?” Tante Tess antwoordt: ”Ja die Tena luiers zijn echt een groot verschil met de Pampers. Sinds ze Tena luiers 's nachts draagt heeft ze geen een keer meer gelekt echt super! Nu heeft ze laatst toen we een dagje uit gingen ook een Tena omgehad en ook overdag hield deze luier goed dus als ze toch te groot wordt voor Pampers hebben we een goede opvolg-luier.” Lisa zegt: ”Dat klinkt inderdaad goed! Nou alvast een fijne vakantie dan en goede jaarwisseling.” Tante zegt terug: ”Ja jullie ook meiden groetjes.” Lisa en Destiny rekenen hun spullen af en gaan dan weer op weg naar huis.

Thuis aangekomen besluiten Lisa en Destiny om wat te eten. Het is bijna 13:00 uur en terwijl Destiny een flesje voor Lisa klaarmaakt gaat Lisa alvast in haar kinderstoel zitten. Terwijl de fles in de magnetron opwarmt voert Destiny Lisa een potje Olvarit. Lisa vind het niet zo lekker en knoeit veel. Destiny vind het wel grappig en zegt: ”Gelukkig maar dat je een slab om hebt kleine Liz want je maakt er wel weer een bende van.” Na het eten veegt Destiny Lisa's gezicht schoon en Lisa mag zelf haar fles melk vasthouden zodat Destiny ook even kan eten. Na het eten zegt Destiny: ”Oké Lisa wil je helpen met bakken of wil je liever een dutje doen?” Lisa denkt even na en zegt: ”Ikke helpen Destiny!” Destiny zegt: ”Oké ik haal even bladerdeeg uit de diepvries en als dat ontdooid kunnen wij even in de tussentijd een schone luier omdoen want ik ben wel erg nat geworden.” Destiny voelt tussen de benen van Lisa en zegt: ”En jij bent ook niet meer droog lieverd...kom mee naar boven dan gaan we even verschonen.” Lisa gaat op de commode liggen en terwijl ze verschoond wordt vraagt ze: ”Destiny…? Heb jij Tijgertje of Lily vandaag eigenlijk gezien?” Destiny zegt: ”Nee... eigenlijk niet… maar ze hebben hun brokjes van vanochtend toch wel op?” Lisa zegt: ”Ik weet het niet Destiny…” Snel doet Destiny Lisa een schone luier om en laat haar van de commode afkomen Lisa is erg bezorgd en rent naar beneden om te kijken of de bordjes met brokjes leeg zijn. Ondertussen gaat Destiny op de commode liggen en verschoond haar eigen luier. Lisa ziet beneden dat de brokjes nog niet op zijn en gaat gelijk zoeken. Ze roept: ”Tijgertje! Lily!” Destiny hoort Lisa roepen en als ze haar luier heeft dichtgeplakt gaat ze gelijk in elke kamer zoeken naar hun kleine huisgenoten. Lisa en Destiny hebben in elke kamer rondgekeken maar kunnen de poezen niet vinden. Lisa is in tranen en Destiny is ook erg bezorgd. Destiny probeert Lisa te troosten en zegt: ”Ze kunnen niet buiten zijn Liz ze moeten in huis zijn hebben we al onder de bedden gekeken? Misschien zijn ze helemaal weggekropen uit angst voor het vuurwerk? Kijk ook maar even in de kasten misschien zijn ze daar in terecht gekomen.” Destiny zoekt door maar Lisa is erg van slag en gaat bij haar knuffeldieren collectie in de babykamer zitten. Zachtjes zit ze te snikken en ze pakt Aapje uit de collectie knuffeldieren zachtjes zit ze te huilen en ineens ziet ze dat Tijgertje op staat en ziet dan dat beide poezen tussen hun knuffeldieren waren verscholen snel roept ze Destiny. En de meiden zijn opgelucht dat ze hun huisdieren hebben gevonden. Ze nemen de diertjes mee naar beneden zodat ze wat kunnen eten.

Nu ze een zoektocht hebben moeten doen naar hun huisdieren loopt heel hun dagschema fout. Destiny zegt: ”Oké Lisa laten we snel even alles klaarmaken als jij alvast de oven aanzet en worstjes pakt snij ik alvast het bladerdeeg dan kunnen we zometeen alles inrollen samen en zijn we snel klaar en kunnen we nog even een klein dutje doen.” Lisa en Destiny vinden het super fijn om samen te bakken en al snel gaan er kleine bladerdeeg hapjes de oven in. Heel lang moeten de hapjes niet in de oven en als ze klaar zijn laten ze de hapjes afkoelen zodat ze vanavond lekker geserveerd kunnen worden. De meiden zijn redelijk moe geworden door alles wat ze vandaag gedaan hebben en ze willen nu toch wel even een dutje doen. Ze gaan allebei naar de babykamer. Beide meiden hebben een natte luier maar zowel Destiny als Lisa hebben geen zin om te verschonen en ze kruipen hun bed in en al snel vallen de meiden in slaap.

Destiny ontwaakt door Lisa's telefoon die hard afgaat Lisa ligt onrustig te draaien in bed maar wordt niet wakker van haar telefoon. Destiny pakt de telefoon en ziet dat Sanne belt snel neemt ze op. ”Hey Sanne met Destiny.” zegt Destiny slaperig. ”Oh ik had eigenlijk Lisa verwacht…” zegt Sanne. Destiny lacht en zegt: ”Ik denk dat Liz in coma ligt ze werd niet wakker van haar telefoon.” Sanne zegt: ”Oh dus we kunnen er van uit gaan dat jullie vanavond niet in de kerk zitten?” Destiny zegt: ”Oh shi...euh... Nee inderdaad... sorry. Eigenlijk wilden we wel komen vanavond maar we hebben ons per ongeluk verslapen. Komen jullie gelijk na de kerk deze kant op?” Sanne antwoord: ”Papa en Mama wel maar ik en Leonie komen later. We gaan eerst nog even bij Leonie haar moeder langs maar daarna komen we ook jou kant op.” Destiny zegt: ”Oké dat is goed dan zien we je vanavond. Doei!” Sanne groet Destiny en hangt op.

Destiny ligt de telefoon terug en ze schud Lisa zachtjes wakker. Destiny voelt aan Lisa's luier en voelt een paar druppels aan haar vingers hangen ze slaat het deken weg en ziet dat Lisa haar luier heeft gelekt. ”Lisa lieverd wordt eens wakker je luier heeft gelekt. We moeten even gaan wassen.” Onrustig wordt Lisa wakker en als ze doorheeft dat haar luier heeft gelekt begint ze hard te huilen. Destiny omhelst haar en zegt: ”shhh Stil maar Liz het geeft helemaal niks kom maar even uit bed dan gaan we samen fijn even douchen. Maak je geen zorgen over het bed we hadden toch een matrasbeschermer onder het laken gelegd.” Lisa kalmeert en loopt achter Destiny aan naar de badkamer.

Onder het lopen kijkt ze naar Destiny's luier die ook duidelijk erg nat is geworden Lisa vraagt: ”Heeft jouw luier niet gelekt Destiny?” Destiny antwoord: ”Ik denk het niet maar misschien heb ik geluk gehad want het zou niet lang geduurd hebben of mijn luier had ook gelekt. Sorry dat je door mij een lekkende luier hebt Liz maar ik was zo moe dat ik geen zin had om nog een keer te verschonen voor het middagdutje. Sorry… het spijt me echt verschrikkelijk. Ik weet dat je het vreselijk vind als je luier gelekt heeft. Kom maar hier lieve schat dan doe ik je luier af en kunnen we lekker wassen.” Snel heeft Destiny Lisa ontdaan van haar natte luier en ook snel gaat haar volledig verzadigde luier af. Beide meiden stappen onder de douche wassen elkaar.

De meiden zitten even later aangekleed in de woonkamer en Lisa is nog steeds een beetje van streek door haar luier die gelekt had. Destiny stelt haar gerust en zegt: ”Kom op Liz je hoeft je er echt niet schuldig over te voelen. Als iemand zich schuldig moet voelen ben ik het wel want ik heb je niet verschoond voor het slapen gaan. En alsnog Lisa ik heb het laken al in de was gedaan dus morgen kunnen we gewoon weer in het bed op de babykamer slapen.” Lisa bedankt Destiny dat ze haar geruststelt en de meiden bereiden zich voor op een gezellige oudejaarsavond.

Lisa zit lekker op de bank ze zuigt op haar speen en speelt met haar favoriete knuffel Aapje. Lisa voelt zich weer heerlijk klein ze mocht van Destiny vanavond haar favoriete onesie dragen en Lisa voelt zich zo fijn. Destiny daarin tegen is erg netjes aangekleed. Lisa zocht hier niets achter omdat ze vanavond gasten krijgen maar weet nog niet dat Destiny haarzelf netjes heeft aangekleed speciaal voor haar. De bel gaat en Destiny loopt naar de deur toe. Destiny opent de deur en begroet Lisa's ouders. ”Goedenavond meneer en mevrouw van Berchum. Kom verder.” Moeder loopt als eerste de woonkamer binnen en ziet dat haar dochter op de bank zit te spelen. Moeder loopt op Lisa af en geeft haar een knuffel. ze zegt: ”Hoe gaat het met mama's kleine meid zit je fijn te spelen met je knuffel?” Vader komt lachend binnen en zegt: ”Lieverd je weet toch dat Aapje liever niet een knuffel wordt genoemd?” Lisa moet een beetje giechelen en rent op haar vader af. ”Hoi pappie!” roept Lisa blij. Ze springt om zijn nek en begint haar vader te knuffelen.

Later op de avond zit iedereen gezellig bij elkaar. Ze genieten allemaal van de gezelligheid terwijl de TV zachtjes op de achtergrond aanstaat zodat ze met de klok op TV kunnen aftellen als het 00:00 uur wordt. Destiny neemt Sanne even apart en vraagt: ”Heb je mijn plan voor vanavond nog gelezen in de app?” Sanne zegt: ”Ja ik vind het echt super spannend voor je Destiny! Ik vraag me af wat Lisa wel niet zal denken.” Destiny zegt: ”Ik ben ook super nerveus…” Sanne zegt: ”Ik zet alvast wat dingetjes klaar in de tuin als ze vragen waar ik ben zeg dan maar dat ik op de WC zit.” Destiny lacht en zegt: ”Nee dat is lekker geloofwaardig haha.” Sanne moet ook lachen en zegt: ”oh dat is inderdaad niet zo'n goede smoes...hahaha.”
Ondertussen zit iedereen in spanning naar de TV te kijken als de klok in beeld komt. Destiny loopt langzaam aan naar buiten terwijl binnen iedereen begint met aftellen.”5! - 4! - 3! - 2! - 1! - GELUKKIG NIEUWJAAR!” Iedereen omhelst elkaar en Lisa kijkt om zich heen en vraagt: ”Waar is Destiny!?” Sanne komt van de gang lopen en zegt: ”Destiny staat al buiten Liz.” Snel trekt Lisa haar jas aan en ze loopt de tuin door. Ze is erg verbaasd ze ziet aan beide kanten van het tuinpad super grote sterretjes die zijn aangestoken. Lisa loopt op Destiny af en vraagt: ”Wat is dit?” Destiny pakt beide handen van Lisa vast en kijkt haar recht in de ogen aan. Ze zegt: ”Lisa ik vond het afgelopen jaar zooo geweldig met je dat we samen gingen wonen dat we de katten hebben en dat we nog steeds super blij zijn met elkaar. Ik ben nog steeds elkaar dag super verliefd op je en ik denk dat we een stap verder moeten zetten in onze relatie.” Destiny gaat door haar knieën en houd een ring omhoog: ”Lisa wil je dit jaar het mooiste jaar van m'n leven maken door met me te trouwen?” Lisa is stomverbaasd en met tranen van geluk omhelst ze haar vriendin: ”Oh mijn God Destiny… Destiny… oh mijn God… ik… ik… Natuurlijk wil ik met je trouwen!” Lisa omhelst Destiny en de meiden kussen elkaar de familie bekeek het van een afstand en als Destiny de ring om Lisa vinger schuift applaudisseert iedereen. Destiny kijkt Lisa aan en zegt: ”Gelukkig nieuwjaar Lisa.”
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends D 77
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5974
Similar threads


















































Bovenaan