Diaper Friends The Adult Life

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik heb vandaag weer lekker vooruit kunnen werken in mijn verhaal dus ik ga weer proberen elke week wat te plaatsen gewoon weer elke donderdag aan het einde van de middag
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 35.

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 35. Coming out
Een paar minuten later komen ze aan bij het huis van Leonie en moeder vraagt: ”Moet ik met jullie naar binnen?” Leonie zegt: ”Ik weet niet hoe mijn moeder reageert hierop dus misschien is het beter als u ook mee gaat.” Sanne zegt: ”Ik vind het ook goed als u mee gaat mama.” Sanne en Leonie lopen hand in hand naar het huis en ze bellen aan omdat Leonie de huissleutel was vergeten. Leonie’s moeder (Nienke) doet de deur open en ziet de meiden met Sanne’s moeder (Linda) voor de deur staan. ”Goedemiddag dames kom verder. En u bent Sanne’s moeder neem ik aan?” Linda zegt: ”Ja idd ik denk ik breng Leonie weer even thuis Ze waren na het weekend bij mijn andere dochter Lisa nog even bij mij langs gekomen en ik denk ik laat haar niet met al die bagage slepen.” Nienke zegt: ”Dat is erg aardig.” Leonie zegt: ”Mama ik heb wat nieuws en ik wil het graag met u delen.” Nienke zegt: ”Oké ik ben benieuwd” Leonie zegt: ”Oké ik en…euhm …euhm.” Sanne komt naast haar staan en pakt haar hand vast Leonie kijkt haar aan en ze zet Sanne glimlachen. Leonie herpakt haarzelf en ze zegt: ”Ik en Sanne wij zijn verliefd op elkaar.” Nienke kijkt haar dochter vol ongeloof aan en ze zegt: ”Oh oké… maar… Sorry Leonie maar ik weet even niet wat ik moet zeggen.” Leonie zegt: ”Ben je niet blij voor mij?” Nienke zegt: ”Weet je het zeker is dit niet gewoon een fase?” Leonie is een beetje geïrriteerd door haar moeders opmerking en ze zegt: ”Wat een fase!? Mama ik hou van Sanne! Zielsveel! Ik kan haar alles vertellen en ze steunt mij ook in heel veel dingen waarom kan je niet gewoon blij voor me zijn!?” Linda zegt: Leonie ga maar even met Sanne naar je slaapkamer dan praat ik even met je moeder.”

Leonie is erg boos op haar moeder en ze trekt Sanne aan haar hand mee de kamer uit en ze gaan samen naar Leonie’s kamer. Als Leonie op haar kamer komt gaat ze op haar bed zitten en ze barst in tranen uit. Sanne gaat naast haar zitten en Leonie zegt: ”Waarom kan mijn moeder nou nooit eens blij voor me zijn?” Sanne gaat naast haar zitten en probeert haar te troosten. Leonie zegt: ”Dit is waarom ik het liever niet wilde vertellen aan mijn moeder.” Sanne voelt zich erg slecht door de hele situatie en ze vind het zielig voor Leonie. Sanne pakt haar rugzak en zegt: ”Leonie wil je je speentje hebben?” Ze kijkt op en ziet dat Sanne haar speen van Woezel en Pip uit haar tas haalt. Ze is blij om haar speen te zien en ze opent haar mond en Sanne stopt de speen erin. Rustig zuigt Leonie op haar speen en Sanne knuffelt haar en zegt hoeveel ze van haar houd.

Ondertussen is Linda in gesprek gegaan met Nienke. Linda zegt: ”Oké Nienke ik snap dat dit misschien een hele schok is maar kan je echt niet blij zijn voor de meiden?” Nienke zegt: ”Maar hoe komt dit?” Ik wist niet eens dat Leonie op meiden viel. Ze had vorig jaar zelfs nog een vriend.” Linda zegt: ”Is het zo moeilijk te geloven dat je dochter ook op beide geslachten kan vallen. Mijn Sanne had een paar jaar geleden ook een vriend maar dat ze nu met Leonie aankwam vind ik ook niet erg. En daarnaast zijn ze oud en wijs genoeg om hun eigen beslissingen te nemen toch?” Nienke is het er gedeeltelijk meer eens en zegt: ”Ja het klopt wel dat ze oud en wijs genoeg er voor zijn maar is dit echt hoe het is. Is het niet echt een fase?” Linda zegt: ”Heb je er nooit over nagedacht dat je seksuele voorkeur niet kan aanleren. Ik wil je iets vertellen mijn oudste dochter Lisa heeft al 9 jaar een relatie met een meisje wat ze al vanaf de basisschool kent. Wij waren zo gewend aan dat ze bijna elk moment van de dag met elkaar doorbrachten. Het was voor ons ook niet vreemd toen Lisa op haar 15e naar ons toekwam en vertelde dat ze verkering had met Destiny. Natuurlijk is het anders dan een “normale“ relatie tussen een man en vrouw maar wat maakt dat uit? Destiny maakt mijn dochter gelukkig net zoals Leonie dat bij Sanne doet. Wie zijn wij om ze dat geluk te ontnemen?” Nienke realiseert dat ze niet echt eerlijk is geweest tegen Leonie en de tranen springen in haar ogen. Ze breekt uit in huilen en Linda zegt: ”Ik snap dat het niet makkelijk voor je kan zijn maar ik vind het geluk van mijn kinderen belangrijker dan mijn eigen geluk. Mijn kinderen zijn mijn alles en daarom wil ik graag het beste voor ze. En ik weet zeker dat jij dat toch ook wilt Nienke?” Nienke zegt: ”Natuurlijk Leonie is mijn enigste kind zij is ook mijn alles. En je hebt gelijk haar geluk gaat boven mijn geluk. En natuurlijk kan ik deze relatie niet verbieden maar dat wil ik ook helemaal niet. Je hebt inderdaad gelijk dat de meiden elkaar gelukkig maken en dat is het belangrijkste. Misschien is het wat ongebruikelijk maar kom op we leven in de 21e eeuw dit is aan de orde van de dag.” Linda zegt: ”Ik zie dat je het begrijpt zal ik de meiden van boven halen zodat je Leonie kan zeggen dat je haar relatie steunt?” Nienke zegt: ”Ja ik wil ook graag mij excuses aan haar aanbieden.” Moeder loopt de kamer uit en gaat richting Leonie’s slaapkamer.

Als Linda bij de slaapkamer aankomt ziet ze dat de deur dicht zit ze klopt zachtjes op de deur en ze vraagt: ”Meiden mag ik binnenkomen?” Sanne zegt: ”Ja hoor mama kom maar binnen.” Linda komt binnen en ze ziet dat Leonie nog steeds heel teleurgesteld is in haar moeder. Ze zegt: ”Meiden ik heb goed nieuws ik heb even met Nienke gepraat en ze zag in dat ze niet redelijk was geweest tegen jou Leonie. We hebben het erover gehad en ze steunt jullie beide in jullie relatie.” Leonie gelooft haar oren niet en ze vraagt ongelovig: ”Echt waar!?” Linda zegt: ”Ze zei letterlijk: Leonie is mijn alles en haar geluk vind ik belangrijker dan mijn eigen geluk.” Leonie is geëmotioneerd door de mooie woorden en de tranen springen in haar ogen ze rent de kamer uit en gaat naar haar moeder toe.

Als ze de kamer binnenkomt ziet ze haar moeder met tranen in haar ogen toe en ze zegt: ”Mama jij bent ook mijn alles en ik hou van jou je bent echt de beste moeder van de wereld!” Nienke zeg: ”Sorry voor daarnet Leonie maar ik weet niet zo goed wat ik moest zeggen op jullie relatie maar nu weet ik dat wel. Ik ben heel blij voor jullie en ik weet zeker dat jullie elkaar heel gelukkig zullen maken. Maar misschien moeten we wel even wat dingen afspreken over jullie relatie. Ik wil liever niet dat jullie al seks met elkaar hebben. Maar als jullie dat dan toch krijgen doe het dan op een verantwoordelijke manier.” Leonie kan bijna niet geloven dat haar moeder haar relatie op dit moment gewoon goedkeurt. Ze zegt ”Natuurlijk mama maar we zijn nog maar een maand bij elkaar ik denk niet dat het in zo’n vaart zal lopen.” Nienke zegt: ”Ga nu maar weer naar Sanne en wees maar blij met elkaar.” Leonie bedankt haar moeder nogmaals en ze zegt: ”Ik hou van je mama je bent de beste!” en daarna rent ze terug naar haar slaapkamer waar Sanne nog steeds met haar moeder zit.

Als ze binnenkomt vraagt Linda: ”En Leonie wat zei je moeder?” Leonie zegt blij: ”Ze keurt de relatie van mij en Sanne goed. Ze zei dat ze niet echt goed wist wat ze moest zegen over onze relatie omdat ze nog nooit zoiets heeft meegemaakt. Maar ze zag in dat ze niet redelijk was. Ik ben echt zo blij!” Sanne is heel blij als ze dit hoort en ze omhelst Leonie en geeft haar een intense zoen. Sanne fluistert in haar oor: ”Ik hou zoveel van jou Leonie.” Leonie omhelst Sanne terug en terwijl ze met elkaar zitten te knuffelen klopt Leonie op Sanne geluierde bips. Linda kijkt naar het tafereel en ze vind het er heel leuk uitzien. Ze zegt: ”Meiden ik wil het moment niet verpesten maar het is tijd dat ik en Sanne weer naar huis gaan. is bijna etenstijd en daarna gaat deze meid snel naar bed.” Leonie zegt: ”We appen zometeen nog wel even.” En ze geeft Sanne een afscheidszoen Sanne kust Leonie terug en ze zegt: ”Ik spreek je binnenkort wel weer.” En niet veel later verlaten Sanne en Linda het huis.

Als ze zijn vertrokken zegt Leonie dat ze even in bad gaat en terwijl ze in bad zit ruimt haar moeder even de spullen van het afgelopen weekend op. Ze opent Leonie’s weekendtas en ruimt deze uit. Ze pakt haar kleren en als ze bijna alles heeft trekt ze een plastic zak uit haar tas. Ze kijkt wat het is en ziet dat het een half pak Tena Pants is. Ze heeft geen zin meer om ruzie te maken met Leonie en ze ligt het pak luiers in de kast naast haar gebruikelijke luierbroekjes. Ze blijft ook maar denken aan wat Linda heeft gezegd. Leonie gelukkig maken dat is het belangrijkste. Nienke pakt een schone Pyjama voor Leonie en ligt deze met een schone Tena Pants Maxi op haar bed neer. Ze loopt langs de badkamer en ze klopt op de deur. ”Leonie ik heb een schone pyjama en luier op het bed klaar gelegd kom je zometeen weer naar beneden? Ik moet even nog iets met je bespreken.” Leonie zegt: ”Dat is goed mama ik kom er zometeen gelijk aan. Dankjewel dat je al m’n kleren al hebt klaar gelegd.”

Leonie komt de badkamer en ze loopt naar haar slaapkamer als ze binnenkomt schrikt ze wel een beetje als ze ziet wat voor een luier er bovenop haar pyjama ligt. Ze trekt de kast open en ze ziet dat het halve pak broekjes wat ze van Lisa en Destiny had gekregen naast haar gebruikelijke luiers ligt. Leonie weet niet echt wat ze er mee moet en ze denkt zou mama boos op me zijn? Ze trekt snel het luierbroekje aan en ze vind het toch wel fijn om zo’n dik broekje te dragen maar omdat ze bang is voor wat haar moeder wil vertellen kan ze er niet echt van genieten. Ze kleed haarzelf snel verder aan en met het moed in de schoenen loopt ze richting haar moeder.

Als Leonie de kamer in komt zegt haar moeder: ”Kom even bij me zitten Leonie.” Leonie gaat bij haar moeder op de bank zitten en moeder zegt: ”Ik heb het pak luierbroekjes in je weekendtas gevonden en ik ben daar eerlijk gezegd een beetje van geschrokken.” Leonie schrikt en ze barst gelijk in tranen uit. Moeder omhelst haar en ze zegt: ”Het geeft niet Leonie ik vind het niet erg als je andere luiers wilt dragen. Ik wil het er eigenlijk over je luiers hebben. Een paar jaar geleden droeg je ’s nacht van die dikkere luiers met plakstrips je hebt al meerdere keren laten weten dat je deze graag weer wil gaan dragen en ik denk dat ik ze wel weer wil aanschaffen. Maar ik wil nu wel echt dat je ze alleen ’s nacht gaat gebruiken. Er zijn natuurlijk ook een paar uitzonderingen want in het weekend mag je ze ook overdag dragen. En als je ze een keer doordeweeks overdag wilt dragen wil ik dat je het aan me vraagt.” Leonie hoort dit aan en ze is verbaasd dat haar moeder dit zegt. Ze zegt: ”Meen je dit echt mama?” Moeder zegt: ”We hebben de afgelopen tijd zoveel ruzie met elkaar Leonie ik wil dat het ophoud. En ik denk als ik iets voorstelt dat jij graag wil dat jij je beter gaat voelen en als jij gelukkig bent dan wordt ik ook gelukkig.” Leonie zegt geëmotioneerd: ”Ik wil ook geen ruzie meer mama en wat je nu zet maakt met echt heel gelukkig. Ik hou van je!” Moeder omhelst haar dochter en ze zegt: ”Ik hou ook van jou schat!”
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 36 iets eerder dan normaal maar aan het eind van de middag ben ik niet thuis. Laat weten wat je van het verhaal vind.

Enjoy!

Please Comment!!!

Hoofdstuk 36. Praten over kamp
Het is weer maandag en Lisa is wat vroeger op school aangekomen omdat Kim haar vandaag komt helpen in de klas. Lisa zit een paar proefwerken van afgelopen week na te kijken en ze hoort dat iemand de klas inloopt. Ze kijkt op en ze ziet de directeur samen met Kim de klas in komen. De directeur zegt: ”Kim dit is…” Kim onderbreekt hem en zeg: ”Lisa.” De directeur kijkt een beetje verast en hij zegt: ”Ja inderdaad. Kennen jullie elkaar al?” Lisa zegt: ”Ja meneer Visser. Kim is een oud-klasgenoot van mijn kleine zusje.” De directeur zegt: ”Nou dan komt het vast helemaal goed Kim. Veel succes!” en de directeur loopt de klas uit.

Lisa en Kim praten een beetje bij en Kim vraagt: ”Wat gaan we doen vandaag?” Lisa antwoordt: ”Vandaag krijgen we als het goed is wat formulieren voor het kamp terug van de kinderen. Ik wil graag de kinderen spreken die of nog in bedplassen of medicatie moeten nemen ofzo. Kan jij die formulieren uitzoeken als ik de dagopening doe met de klas?” Kim zegt: ”Dat is goed.” Lisa zegt: ”Ik geef ze een opdracht en ondertussen neem ik de kinderen even apart. Kan jij dan even een oogje op de klas houden?” Kim antwoordt: ”Tuurlijk dat zal vast geen probleem zijn toch of zijn ze erg onrustig?” Lisa antwoordt: ”Nee hoor het zijn allemaal rustige kinderen… behalve die paar met ADHD haha. Maar even zonder gekheid de kinderen zijn wel rustig. In mijn klas mag je ook best met elkaar fluisteren zolang je maar niet teveel van je werk wordt afgeleid.” Kim zegt: ”Dat is modern haha!” Lisa lacht ook en zegt: ”Ik wil de kinderen toch ook wel een beetje goede sociale skills bijbrengen.” De bel gaat en Lisa en Kim gaan bij de deur staan waar hun klas zich bij de deur opstelt.
Als ze de laatste kinderen in de rij ziet staan zegt ze: ”Kinderen even de aandacht. Dit is juf Kim en ze komt mij de aankomende maanden helpen in de klas. Willen jullie allemaal jullie formulier voor het kamp bij haar inleveren?”

Als iedereen de klas inkomt geven alle kinderen het formulier en Kim leest ze allemaal door en maakt een stapeltje voor kinderen die nergens last van hebben en ze maakt ook een stapeltje voor kinderen die last hebben van bedplassen of die medicatie moeten slikken.
Als Lisa de dagopening heeft gedaan laat ze de kinderen aan een taaloefening werken en ondertussen bekijkt ze even het stapeltje van kinderen die bedplassen en ze ziet Dat Bo, Heavenly en Hannah alle drie in bed in bedplassen ook Bas plast in bed en hij moet ook medicatie nemen voor zijn ADHD. Ze vraagt: ”Bo, Heavenly en Hannah willen jullie even meekomen?”

Ze lopen de klas uit en ze gaan even apart zitten. ”Meiden ik heb jullie even apart genomen voor wat jullie hebben aangegeven op jullie kampformulier. De meiden blozen en Lisa zegt: ”Ik zal er niet omheen draaien maar ik zag dat jullie alle drie last hebben van bedplassen.” De meiden schrikken en Lisa zegt: ”Het geeft niks en kijk jullie zijn niet alleen. Zijn jullie goede vriendinnen van elkaar?” De meiden kijken elkaar aan en zeggen dat ze wel goed met elkaar op kunnen schieten. Lisa zegt: ”Nou dat is mooi meiden. Maarja jullie hebben dus alle drie hetzelfde probleem en ik wil graag even weten hoe jullie hier thuis mee omgaan. Dus wat gebruiken jullie thuis voor het bedplassen?” Het is even stil en alle meiden durven eigenlijk niet te zeggen wat ze gebruiken. Lisa snapt dat ze er niet graag over praten en ze zegt: ”Ik snap dat het lastig is om erover te praten maar je hoeft je niet te schamen toch?” Bo zegt zachtjes: ”Ik gebruik luiers juf Lisa.” Lisa zegt. ”Oké dank je wel Bo en jullie Heavenly en Hannah?” niet veel later geven Heavenly en Hannah ook toe dat ze luiers gebruiken voor hun probleem.” Lisa zegt: ”Ik vind het super stoer dat jullie durven te zeggen dat jullie luiers gebruiken meiden. Ik durfde dit echt niet te zeggen toen ik vroeger op kamp ging.” De meiden kijken een beetje verwonderd en Heavenly vraagt: ”Plaste u vroeger ook in bed juf Lisa?” Lisa antwoordt: ”Ja meiden inderdaad maar wees gerust het gaat vanzelf over hoor.” De meiden zijn blij dat Lisa heeft gezegd dat ze ook last heeft gehad van bedplassen. Lisa vraagt: ”Kunnen jullie zelf jullie luiers omdoen of hebben jullie er hulp bij nodig?” Hannah zegt dat ze DryNites draagt en dat ze deze makkelijk zelf aan kan trekken. Maar Bo en Heavenly zeggen dat hun wel hulp nodig hebben met het omdoen van hun luiers want hun dragen Pampers en deze kunnen ze zelf niet goed omdoen. Lisa zegt: ”Ik heb een idee meiden. Ik heb op kamp mijn eigen slaapkamer en net voor we naar bed gaan roep ik jullie één voor één bij mij en dan kunnen jullie in mijn kamer jullie luiers aantrekken en dan zal niemand merken dat jullie ze dragen. Bo zegt: ”Maar wat moeten we dan zeggen als ze vragen waarom we bij u waren?” Lisa zegt: ”Je zegt gewoon dat je medicijnen in moest nemen want die kinderen neem ik ook één voor één apart. En jullie help ik natuurlijk ook met het omdoen van jullie luiers Bo en Heavenly.” De meiden vinden het een goed en Lisa vraagt aan het einde: ”Vinden jullie dit een goed idee meiden.” De meiden zeggen dat ze het ermee eens zijn en Lisa zegt: ”Oké dan kunnen jullie weer door met de les.” De meiden lopen de kamer uit en net voordat Heavenly de kamer uitloopt vraagt Lisa: ”Heavenly wil jij nog even wachten?”

Als Heavenly weer gaat zitten zegt Lisa: ”Heavenly ik zag op jou formulier dat je ouders ook hebben aangegeven dat je overdag ook nog wel eens een ongelukje hebt.” Heavenly schrikt en ze barst in tranen uit. Lisa zegt: ”Hey Heavenly dat geeft helemaal niks maar ik wil je graag helpen tijdens het kamp dus ik wil weten of je ook iets voor de ongelukjes overdag gebruikt.” Heavenly snikt en ze zegt: ”Overdag gebruik ik ook luierbroekjes juf.” En na dat ze dit heeft gezegd begint ze nog iets harder te huilen Lisa zegt: ”Heavenly ik vind het heel erg voor je dat je nog last hebt van ongelukjes maar het geeft echt niks hoor iedereen heeft wel ergens last van. Kijk maar hier op school sommige kinderen kunnen niet goed zien en hebben een bril nodig en jij hebt gewoon iets ander ondergoed nodig dan andere kinderen. Iedereen heeft wel iets Heavenly. En het maakt mij helemaal niks uit of je nu wel of niet in je bed of broek plast of wat dan ook iedereen verdient een leuk kamp en ik wil jou graag ermee helpen waar dat kan. Heavenly kalmeert een beetje door deze woorden en ze zegt: ”De luierbroekjes kan ik zelf wel aantrekken op de WC juffrouw.” Lisa zegt: ”Nou dat is mooi om te horen dus daar hoef ik je niet bij te helpen?” Heavenly antwoordt: ”Nee juf Lisa dat gaat me wel alleen lukken.” Lisa zegt: ”Oké spoel je gezicht maar even bij de WC en ga dan maar weer terug naar de klas.” Even later heeft Lisa ook met Bas gepraat over zijn probleem en ook hij vond Lisa’s idee heel erg goed.

Als Lisa het heeft geregeld met alle kinderen voor het kamp komt ze weer terug de klas in. Kim zegt: ”Zo wat een rustige klas is dit zelfs het fluisteren doen ze bijna niet.” Lisa zegt: ”Ik denk dat ze misschien bang zijn dat het van jou niet mag. Er was laatst een invaller toen ik ziek was. Toen hoorde ik van mijn leerlingen dat ze het fijn vonden dat ik terug was want bij de invaller mochten ze niet fluisteren en elke keer als het toch gebeurde gaf hij de klas een preek.” Kim zegt: ”Kan ik nog iets voor je doen? Lisa zegt: ”Ja zou jij de rekenles willen geven dan kan ik even wat ouders bellen en ze uitleggen hoe we omgaan met de kinderen die last hebben van een “probleem“ op kamp.” Kim zegt: ”Oke leuk dat je mij gelijk al een les laat doen.” Lisa zegt: ”Ik heb het volste vertrouwen in je Kim. En dan kan je gelijk uitleggen dat de kinderen ook gewoon met elkaar mogen fluisteren in jou les.

Als Lisa alle ouders heeft gebeld heeft ze alles geregeld en ze gaat naar de klas en kijkt hoe Kim de rekenles uitlegt en ze hoort wat geroezemoes in de klas en ze snapt dat Kim goed haar verhaal heeft kunnen doen. Lisa en Kim lopen een beetje door de klas en af en toe helpen ze een leerling als ze de stof niet goed begrijpen. En voor dat ze het weten is het al bijna twaalf uur en gaan ze eten.

De middag verloopt ook snel en als het kwart over drie is sluit Lisa de dag af en zegt: ”Tot morgen iedereen!” Kim en Lisa ruimen de klas op en Kim vraagt: ”Kon je de kinderen die nog last hebben van bedplassen goed uitleggen wat er gaat gebeuren op kamp?” Lisa zegt: ”Ja het voordeel was dat ze allemaal al luiers gebruikten. Want als school stellen we ook vaak voor om luiers mee te geven als kinderen in bed plassen en sommige kinderen willen dit absoluut niet.” Kim zegt: ”Ik zou het niet erg vinden hoor om luiers te dragen haha.” Lisa zegt: ”Inderdaad haha. Nu we het daar nu toch over hebben draag je nog wel eens?” Kim zegt: ”Ja natuurlijk ik draag nog steeds elke nacht een luier. Mijn ouders weten er ook van ik heb mijn moeder vertelt dat ik DL ben en ze zag wel dat ik veel gelukkiger was als ik luiers kon dragen. Zolang school en werk er maar niet onder lijden mag ik luiers blijven dragen en ik ben wel heel blij dat mijn ouders het accepteren.” Lisa zegt: ”Dat kan ik begrijpen ik ben blij om te horen dat je ouders er zo mee omgingen. Bij een andere vriendin van mij reageerde haar ouders heel anders. Maar gelukkig kan ze altijd bij mij en Destiny langskomen of bij Sanne.” Kim zegt: ”Hoe gaat het eigenlijk met Sanne?” Lisa zegt: ”Ze heeft sinds kort een relatie met Leonie die bij mij in de klas zat ken je haar nog?” Kim zegt: ”Oja van de luierfeestjes ja zij is inderdaad wel erg aardig. En met jou en Destiny hoe gaat het met jullie?” Lisa zegt: ”Ik en Destiny zijn nog steeds erg gelukkig samen en sinds een jaar wonen we samen.” Kim zegt: ”Echt waar? Dat klinkt te gek!” Lisa zegt: ”Ik ben ook echt super blij dat mijn ouders het huis waar ik en Destiny in wonen hebben gekocht voor ons. Mijn ouderlijk huis had wel veel meer privacy maar in dit huis hadden we wel ruimte genoeg om ook een babykamer te maken en daar verblijf ik ook graag naar een lange dag werken.” Kim zegt: ”Oh wat gaaf!” Lisa zegt: ”Zullen we anders een keer een lesdag opstellen bij mij thuis dan kan ik je een keer rondleiden bij ons thuis.” Kim zegt: ”Oh dat lijkt me heel leuk.” Als alles is opgeruimd draait Lisa haar klaslokaal op slot en ze loopt samen met Kim richting de uitgang van school. Als ze naar buiten lopen vraagt Lisa: ”Hoe ben je gekomen Kim?” Kim zegt: ”Ik ben met de bus gekomen.” Lisa zegt: ”Kom mee stap maar bij mij in de auto dan kan je met mij meerijden.” Snel komen ze al aan bij Kim’s huis en ze stapt uit. ”Tot morgen Kim ik kom je weer ophalen voor schooltijd we appen nog wel even over de tijd doei! Kim groet Lisa terug en ze gaat naar binnen in haar huis.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier het nieuwe hoofdstuk. Laat weten wat je van het verhaal vind. Ideeën zijn ook nog altijd welkom.

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 37. Huisdieren?
Lisa is al behoorlijk snel bij haar huis en ze parkeert de auto voor het huis. Even later stapt ze het huis binnen en ze ziet dat Destiny aan de tafel aan haar werk zit. Ze loopt naar haar toe en geeft haar een zoen. ”Hey Liz lekker gewerkt?” vraagt Destiny. Lisa antwoordt: ”Ja het was echt geweldig ik heb sinds vandaag een hulp in de klas en je raad nooit wie het is.” Destiny zegt: ”Kim?” Lisa is verbaasd en vraagt: ”Hoe weet jij dat nu weer!?” Destiny zegt: ”Ze heeft net een berichtje op Facebook gezet en jij bent erin getagd.” Lisa pakt haar telefoon erbij en ziet dat ze inderdaad getagd is. Lisa zegt grappend: ”Verdorie…daar ging de grap. Heb jij lekker gewerkt Destiny?” Destiny zegt: ”Ja hoor ik heb lekker wat dingen kunnen afwerken alleen… ach laat maar het was wel even lekker om veel af te kunnen krijgen.” Lisa zegt: ”Je wou nog iets tussendoor zeggen wat was dat?” Destiny zegt: ”Nee het is niks het is stom just drop it.” Lisa zegt: ”Kom op Destiny als je het niet tegen mij kan zeggen tegen wie kan het dan wel?” Destiny zegt: ”Ik voel me de laatste tijd een beetje eenzaam als jij aan het werk ben en ik vind het dan jammer dat ik alleen thuis ben.” Lisa zegt: ”Tja dat is lastig inderdaad Destiny maarja ik moet ook gewoon werken dus ik kan er weinig aan veranderen.” Destiny zegt: ”Dat begrijp ik maar heb je er ooit over gedacht om een huisdier te nemen?”

Lisa heeft de vraag die Destiny eerder die middag heeft gesteld even laten bezinken en als ze samen aan het avondeten zitten zegt Lisa: ”Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit nagedacht over een huisdier. Om eerlijk te zijn heb ik ook niet zoveel met dieren ik vind honden helemaal niet leuk.” Destiny zegt: ”Ik heb het ook niet zo op honden maar wat dacht je van een kat die zijn super rustig en die laten ook zichzelf uit dus dat zou ideaal zijn voor ons. Wil je het niet eens overwegen Lisa?” Lisa zegt: ”Oké Destiny ik zal er over denken. Maar als we er een willen gaan er wel dan samen eentje uitzoeken. Vind je dat goed?” Destiny zegt blij: ”Oké dat is goed. Hoe ging het vandaag eigenlijk met het praten over kamp Liz?” Lisa zegt: ”Over het bedplassen bedoel je?” Destiny antwoordt: ”Ja daar ging je vandaag toch over praten? En had je trouwens gelijk over het meisje dat je laatst luiers zag kopen in de supermarkt?” Lisa zegt: ”Ja dat klopt Bo waar ik het laatst overhad is inderdaad een bedplasser en ik heb nog 2 meiden en een jongen die in bed plassen. Voor één van die meiden vind ik het wel zielig. Heavenly die moet 24/7 luiers dragen omdat ze overdag ook vaak ongelukjes heeft. Het stomme is ook ze is heel erg aardig en slim maar toch voelt ze zich door haar ongelukjes minder dan de rest.” Destiny zegt: ”Dat is inderdaad zielig ik vind dat niemand zich minder hoeft te voelen omdat ze af en toe een ongelukje hebben overdag of ’s nachts. Misschien moet je haar tijdens het kamp vertellen dat jij ook nog steeds overdag een luier nodig hebt.” Lisa zegt: ”Dat kan ik inderdaad doen maar schiet zij daar iets mee op? Ik voel me ook niet zo op m’n gemak als ik een gesprek daarover moet beginnen tegen iemand die er niet graag over praat.” Destiny zegt: ”Je kan ook “per ongeluk“ de verkeerde kast open maken als ze een schone luier komt halen en dat ze dan jou luiers ziet liggen. Misschien dat ze er dan over wil praten. Zoiezo is de insteek goed want ik denk als ze weet dat jij ook luiers draagt dat ze zich niet minder voelt dan iemand anders.” Lisa zegt: ”Het is wel een leuk idee en als ik haar kan helpen daarmee wil ik het graag doen. Ik voelde mij vroeger ook wel eens zo maar gelukkig had ik jou en jij droeg ook luiers overdag. Heavenly is bij mij de enige in de klas die overdag een luier nodig heeft... Ik kan het gewoon niet uit mij hoofd krijgen Destiny. Toen ik met haar er over aan het praten was ze zo teleurgesteld in haarzelf terwijl dat helemaal niet nodig is. Weet je ik ga haar gewoon het beste kamp van haar leven bezorgen!” Destiny zegt: ”Je bedenkt vast wel iets goeds Lisa.” Ze eten snel verder en als ze klaar zijn zegt Lisa: ”Ik ga even in bad wil je ook mee?” Destiny zegt dat ze graag mee gaat en even later zitten ze samen lekker in bad.

Als ze in bad zitten spelen ze samen met badspeeltjes omdat Destiny zich ook weer even klein wilde voelen. Toch komen ze ook nog aan wassen toe en ze zijn na een klein kwartier weer volledig gewassen en kunnen ze zich aankleden voor de nacht. Lisa en Destiny lopen de babykamer binnen en Lisa zegt: ”Ga jij maar als eerste liggen Destiny dan krijg jij als eerste je luier om.” Destiny klimt op de commode en gaat liggen. ”Wat voor luier wil je om Destiny? Destiny antwoordt: ”Doe mij maar eens een keer zo’n ABU space luier. Maar zou daar voor de nacht ook nog een inlegluier bij moeten?” Lisa zegt: ”Ik heb eigenlijk geen idee ik heb ze nooit ’s nacht gedragen. Wil je het zonder inlegger proberen?” Destiny zegt: ”Nee ik vind een extra dikke luier ook wel heel lekker.” Als Lisa de luier omdoet en Destiny de dikte in haar kruis voelt zegt ze: ”Phoe gelukkig hoef ik vanavond niet zo ver meer te lopen want dit wordt meer waggelen dan lopen denk ik haha.” Als de luier dicht geplakt ik helpt Lisa Destiny van de commode en krijgt zij ook een dikke nachtluier om. Ze gaan allebei naar beneden en kijken samen nog even TV.

Terwijl ze TV kijken speelt Lisa met haar favoriete knuffelaap die ook een luier draagt. Ze zegt speels: ”Vanavond moet je wel droog blijven aapje want anders moet je tijdens kamp ook een luier dragen.” Destiny hoorde dit en vraagt: ”Gaat aapje ook mee op kamp lieve meid?” Lisa antwoordt: ”Ja natuurlijk mag Aapje mee hij is mijn beste vriendje.” Destiny zegt speels: ”Maar ik dacht dat ik je beste vriendje was.” Lisa lacht speels terug: ”Haha dat kan toch helemaal niet Destiny… jij bent een meisje dus je bent mijn beste vriendinnetje!” En ze kruipt over de bank naar Destiny toe en ze beginnen met elkaar te knuffelen. Destiny vind het altijd zo fijn als Lisa haar in de avond knuffelt. Tegenwoordig draagt Lisa bijna nooit meer een romper in de nacht en daarom kan ze Lisa tijdens het knuffelen altijd over het zachte plastic van haar luier aaien wat ze altijd zo’n fijn gevoel vind. Lisa voelt altijd wel dat Destiny haar over haar geluierde bips aait maar heeft dit nooit erg gevonden omdat ze het eigenlijk ook wel fijn vind voelen. Lisa en Destiny kijken TV tot Hart van Nederland is geweest en daarna gaan ze naar bed.

Als Destiny en Lisa hun tanden hebben gepoetst hebben kruipen ze naar het bed en zowel Lisa als Destiny pakken allebei hun speentje en ze stoppen deze in hun mond. Destiny deed dit normaal eigenlijk nooit maar af en toe wilde ze toch weer klein zijn. Destiny had altijd een speentje op haar nachtkastje liggen voor als ze niet zo goed kon slapen meestal ging het wel als ze dan even op haar speen kon zuigen. De meiden kruipen naar elkaar toe in bed en niet veel later vallen ze in slaap.
De volgende ochtend worden Lisa en Destiny gewekt door de wekker die afgaat. Destiny stapt uit bed en ze moet gelijk wennen aan de dikte van haar luier die door de nachtelijke ongelukjes nog dikker is dan de avond ervoor. Ze helpt Lisa uit bed en samen lopen ze waggelend naar de babykamer. Lisa gaat op de commode liggen en Destiny opent haar luier. Destiny zegt: ”Heb je lekker geslapen Liz?” Lisa haalt de speen uit haar mond en ze zegt blij: ”Ik heb echt super lekker geslapen. Ik had ook een hele leuke droom.” Destiny vraagt benieuwd: ”Dat klinkt leuk waar heb je over gedroomd?” Lisa antwoordt: ”Ik droomde dat we een huisdier gingen uitzoeken en we vonden 2 super lieve poesjes. Het waren zusjes van elkaar en we wilden ze niet van elkaar scheiden. We hadden ze meegenomen naar huis en ze vonden het ook super leuk bij ons en we konden ook leuk met ze spelen.” Destiny zegt blij: ”Dat klinkt wel heel leuk Lisa.” Lisa zegt: ”Ja en door deze droom zit ik te denken . Misschien is het wel een leuk idee is om een kat of poes in huis te nemen.” Destiny is een beetje verbaasd dat Lisa’s mening over een huisdier in 24 uur zo is veranderd. Destiny knuffelt Lisa en ze zegt: ”Wanneer zullen we gaan kijken voor een huisdier?” Lisa zegt: ”Zullen we gelijk vanmiddag naar schooltijd kijken? Want dan hebben we al een huisdier voordat ik op kamp gaat en dan ben je niet zo alleen als ik weg ben.” Destiny is door het dolle heen en ze zegt: ”Ik hou super veel van je Lisa je bent zo super lief dat je nog voor kamp een vriendje voor me wil regelen zodat ik met niet zo alleen hoef te voelen. Je bent echt de allerbeste vriendin ooit!” En ze geeft Lisa een intense zoen. Ondertussen in Lisa schoon en Destiny doet haar een schone Tena Slip Maxi om. En Lisa kan van de commode afkomen.

Lisa wordt door Destiny verder aangekleed en als ze is aangekleed gaan de meiden naar beneden om te ontbijten. Als beide meiden aan tafel zitten vraagt Lisa: ”Ga je vandaag nog boodschappen doen Destiny?” Destiny antwoordt: ”Ja hoezo?” Lisa zegt: ”Ik wil weer eens een keer Italiaanse pasta eten kan je dat meenemen?” Destiny zegt: ”Natuurlijk daar heb ik zelf eigenlijk ook wel zin in we hebben sinds de vakantie eigenlijk niet meer Italiaans gegeten niet eens pizza dus misschien is het wel weer eens lekker.” Lisa zuigt haar flesje melk leeg en ondertussen maakt Destiny een paar boterhammen klaar voor haar. Als Lisa haar fles leeg heeft vraagt ze: ”Kan jij mij naar school brengen Destiny? Want als jij boodschappen gaat doen heb je natuurlijk wel de auto nodig.” Destiny kijkt op de klok en zegt: ”Oh shit helemaal niet aan gedacht maar ik kan ook niet even mijn luier verschonen want dan kom je te laat.” Lisa zegt: ”Je kan toch gewoon een joggingbroek aantrekken en even een vest dan ziet niemand het en toch je blijft zeker gewoon in de auto zitten? Destiny zegt:” Ja inderdaad je hebt gelijk. Destiny rent naar boven en trekt daar snel wat kleren aan over haar nachtkleding. Als ze weer beneden komt staat Lisa al klaar bij de deur en ze zegt: ”Kunnen we gaan?” Destiny zegt: ”Ja let’s go!” Ze lopen naar buiten en vertrekken richting school.

Als ze in de auto zitten zegt Lisa: ”Kan je even langs Kim rijden? Ik had belooft dat ik haar op zou halen vanochtend.” Destiny zegt: ”Ja dat is goed.” Als ze bij Kim voor de deur staan drukt Destiny op de claxon en niet veel later komt Kim naar buiten lopen. Lisa stapt uit en klapt de stoel naar voren zodat Kim achterin kan gaan zitten. Als Kim in ingestapt rijden ze verder. Kim zegt: ”Sorry dat jullie moesten wachten maar ik moest nog even een paar extra luiers in m’n tas stoppen.” Lisa vraagt verbaasd: ”Luiers ik dacht dat je zei dat je ze alleen ’s nachts droeg.” Ja dat klopt ook maar ik zag dat de luiers die jij draagt totaal niet opvallen onder kleding en ik denk dat ik het ook wel eens wil proberen om les te geven in een luier. Lisa vraagt: ”Heb je er goed over na gedacht want vandaag gaan we wel sporten en meestal sport ik ook mee met de kinderen. Dus in de kleedkamer moet ik me ook omkleden en een luier is best lastig te verbergen. Daarom draag ik vandaag een romper over m’n luier omdat dat de luier grotendeels bedekt wordt. De kinderen kijken me dan niet heel gek aan omdat ze de luier simpelweg gewoon niet zien.” Kim zegt: ”Oh daar heb ik niet echt over nagedacht.” Lisa vraagt: ”Heb je wel sportkleding bij je?” Kim zegt: ”Nee ook niet.” Lisa zegt: ”Nou dat maakt eigenlijk niet uit want het is niet verplicht dat een leraar mee sport. Maar ik doe het wel graag omdat ik ervan hou om te bewegen.” Kim zegt: ”Ik doe dan ook gewoon mee de volgende keer dan observeer ik vandaag gewoon hoe je een gymles geeft als jezelf ook meedoet.” Destiny stopt voor het hek van de school en ze zegt: ”Oké meiden we zijn er!” Lisa geeft Destiny een zoen en zegt: ”Bedankt Destiny tot vanmiddag, werkze.” Kim zegt ook: ”Bedankt dat je me heb opgehaald Destiny tot vanmiddag.” De meiden stappen uit en lopen richting de ingang van het schoolgebouw.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Weer een geweldig hoofdstuk.
Het lijkt mij een leuk/goed idee.
Om de gymles te gebruiken.
Om te laten zien dat Lisa en Kim overdag luiers dragen.
Zodat het onderwerp in de klas bespreekbaar wordt.
Vooral voor Heavenly.
En dat er misschien een les over incontinentie/bedplassen op volgt.
Met daar aan gekoppeld.
Dat Heavenly er mee gepest wordt.
Er maatregelen volgen.
Ook op kamp.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Veel leesplezier hier is hoofdstuk 38!

reacties zijn welkom!

Hoofdstuk 38. Geheim ontdekt!
Destiny rijd terug naar huis en als ze binnen komt trekt ze meteen haar joggingbroek en vest weer uit. Ze had haar slaapshirt nog steeds aangehouden onder haar kleding omdat ze het altijd fijn vond om in haar slaapkleding te werken. Om de een of andere reden kreeg Destiny ’s nacht altijd goede ideeën en daardoor kwam ze altijd moeilijk in slaap. En daarom sliep ze overdag ook wel eens tussendoor zodat ze dan alsnog genoeg rust kreeg. Destiny had de gewoonte om rond 10 uur nog even te gaan liggen op de bank of in bed om even bij te slapen en daarom liep ze altijd langer in haar slaap outfit rond. Meestal werd de nachtluier ook pas na dit dutje verschoont behalve als deze ’s nachts echt heel nat was geworden. Destiny start haar laptop op en gaat verder met het werk waar ze gisteren aan was begonnen.

Destiny zit lekker te ontwerpen als ze ineens voelt dat ze zit te plassen. Destiny voelt de warme stroom een weg zoeken in haar luier en ze wrijft over de natte plek op de luier die langzaam groter wordt. Hoewel Destiny het niet erg vond dat ze niet meer goed haar blaas onder controle had vond ze het eigenlijk ook niet fijn dat ze ongecontroleerd plaste. Toen ze nog thuis woonde moedigde haar moeder haar altijd aan om nog wel haar blaas te gebruiken door het niet zomaar te laten lopen maar het ook af en toe op te houden. Maar sinds ze samenwoont met Lisa heeft ze hier niet meer aan gedacht. Hoewel Destiny wel eens had gehoord dat je incontinent kon worden van langdurig luier gebruik had ze nooit gedacht dat dit haar zou overkomen. Ze besluit dat ze eigenlijk haar blaas wel weer wil gaan trainen en ze neemt zich voor de rest van de dag extra goed op te letten of ze voelt dat ze moet plassen en het dan zolang mogelijk probeert op te houden. En om ondertussen zoekt ze op het internet tips die haar kunnen helpen met het trainen van haar blaas. Ze bedenkt: Ik had beter die luierbroekjes niet mee kunnen geven aan Leonie want ik kon ze nu wel goed gebruiken. Ze surft gelijk door naar de Club Shop en bestelt daar een paar pakken Tena Pants Maxi en ze besluit daarna weer verder te gaan met haar werk.

Als Lisa en Kim de school in lopen besluiten ze alvast wat dingen voor te bereiden voor de dag en Lisa vraagt aan Kim: ”Weten je ouders er van dat je vandaag een luier om hebt gedaan?” Kim zegt: ”Ik heb geen idee. Maar opzich maakt dat niet veel uit want van mijn ouders mag ik dragen waar en wanneer ik wil. Hoezo vraag je dat?” Lisa zegt: ”Tja ik denk dat je niet goed heb nagedacht over de beslissing om vandaag een luier te dragen.” Kim vraagt: ”Vanwege het sporten bedoel je?” Lisa zegt: ”Nee dat niet alleen maar heb je wel nagedacht over hoe je het regelt als je moet verschonen?” Kim antwoordt: ”Ja tuurlijk ik heb een pak babydoekjes is m’n tas zitten en een paar plastic zakjes waar ik de gebruikte luier in kan doen zodat ik deze niet hier hoef weg te gooien. En ja het verschonen doe ik gewoon tussen de middag op het toilet.” Lisa vraagt: ”Houd je luier het tot dan?” Kim zegt: ”Het lijkt me wel ik heb vandaag een Tena Slip Maxi omgedaan en deze draag jij toch ook elke dag?” Lisa zegt: ”Oke nee dan snap ik het. Nee ik dacht soms zijn er mensen die een dunne luier omdoen zodat het minder opvalt maar jij hebt gewoon een luier om waarmee je heel de ochtend kunt doen dat was eigenlijk mijn grootste zorg. Maar inderdaad goed geregeld.”

De dag verloopt snel en Destiny krijgt steeds meer zin in de middag omdat zij en Lisa dan samen een huisdier uit gaan zoeken. Ze heeft eigenlijk nog niet gedacht hoe ze het wil doen en of ze een kat of poes uit het asiel wil of opzoek moet gaan naar een pasgeboren kitten. Ze let niet echt meer op de tijd en ziet dan dat het bijna 14:00 uur is en ze besluit om boodschappen te gaan doen. Als Destiny ongeveer een kwartier later in de supermarkt staat werkt ze haar hele lijstje af en behoorlijk snel staat ze al bij de kassa. Ze ziet dat Leonie deze middag werkt en ze besluit bij haar in de rij te gaan staan. ”Hey Destiny goedemiddag!” zegt Leonie blij. Destiny zegt: ”Zo het klinkt inderdaad als een goed middag ben je zo blij omdat je een nieuwe relatie hebt?” Leonie lacht en zegt: ”Dat is inderdaad één van de redenen dat ik blij ben maar de andere reden vertel ik nog wel eens. Want dat is behoorlijk privé.” Destiny begrijpt dat dit hoogst waarschijnlijk te maken heeft met haar luiergebruik en ze zegt: ”App me daar maar over als je er zin in hebt.” Leonie zegt: ”Oké dat is goed.” Destiny rekent af en verlaat daarna de kassa. Als ze de winkel uit loopt ziet ze het bord met advertenties uit de regio en ze besluit hier op te kijken want soms staat er wel eens iets op van pasgeboren honden of katten. En ja hoor ze ziet een advertentie van een adres waar kleine kittens zijn geboren. Ze belt het telefoon nummer wat erbij staat en vraagt of ze vanmiddag langs kan komen om te kijken de vrouw aan de andere kant van de lijn klinkt enthousiast en vraagt hoe laat ze denkt langs te komen. Destiny vraagt: ”Is half vier goed?” En de vrouw gaat hiermee akkoord.

Als Destiny thuis komt ruimt ze alle boodschappen op en ineens voelt ze dat ze moet plassen. Ze probeert zo goed als mogelijk het op te houden dit lukt een paar seconden maar even later is haar luier toch nat. Destiny is erg teleurgesteld dat ze het niet goed op kan houden en ze wilt graag hulp hebben met haar training en ze besluit de huisarts te bellen. ”Goedemiddag huisartsenpost de Grote Rivieren waarmee kan ik u helpen?” Destiny zegt: ”Goedemiddag met Destiny de Jong zou ik een afspraak kunnen maken met de huisarts?” De assistente aan de telefoon zegt: ”Natuurlijk mag ik u vragen waar u last van heeft?” Destiny zegt een beetje stotterend: ”Ik he-heb last v-van I-incontinentie en ik zou graag wat hulp willen met het trainen van mijn blaas.” De vrouw aan de telefoon zegt: ”Morgenochtend kan u langkomen om 9uur komt dit u ook goed uit?” Destiny zegt dat het wel gaat lukken en ze plant de afspraak in.

Lisa zegt: ”Oké klas het is tijd voor onze laatste les van vandaag dus laten met z’n allen naar de gymzaal gaan alle kinderen pakken hun rugzak en de klas vertrekt lopend naar de gymzaal die een paar kilometer bij de school vandaan ligt. Het is ongeveer 10 tot 15 minuten lopen en als ze aankomen gaat iedereen de kleedkamer binnen. Lisa herinnert zich dat Heavenly zei dat ze overdag ook luierbroekjes droeg maar Lisa heeft dit nooit gemerkt en ze besluit tijdens het omkleden dicht in de buurt te blijven bij Heavenly. Ze ziet dat Heavenly naar de WC gaat met een sportbroek in haar handen en als ze naar buiten komt haar gewone broek in haar handen heeft. Veel kinderen letten er niet echt op want voor Heavenly wel een groot voordeel is en Lisa vind het wel goed bedacht en ze snapt nu hoe ze het zo goed verbogen heeft weten te houden voor de rest van haar klasgenoten. Lisa zelf kleed zich ook om en terwijl ze aan het omkleden is wordt ze aangesproken door Heavenly en ze zegt: ”Juf draagt u ook luiers overdag?” Lisa schrikt en ze zegt: ”Hoe weet je dat!?” Heavenly zegt: ”Het drukknoopje in uw kruis zit los.” Lisa kijkt naar haar romper en ziet inderdaad dat het knoopje naast de beenopening los zit ze maakt deze snel vast en trekt haar sportbroek aan. Lisa kijkt met een rood hoofd rond in de kleedkamer en ze ziet dat niemand anders het gemerkt heeft. Als de meeste kinderen de kleedkamer hebben verlaten vraagt Lisa aan Heavenly of zij nog even wil blijven zitten. ”Oké Heavenly zoals je dus hebt gezien draag ik ook een luier net als jij. En nu we het daar nu toch over hebben. Dat is eigenlijk de reden dat ik jou zo goed mogelijk wil helpen tijdens het kamp met jou plasprobleem. Ik had tijdens mijn kamp best wel veel moeite met het geheimhouden van mijn plasprobleem maar door hulp van een van de hulpmoeders kon ik het toch goed verborgen houden. En ik zou dat ook graag bij jou willen doen maar zoals je het hier oplost vind ik wel slim gedaan.” Heavenly zegt: ”Ja mijn ouders hebben gezegd dat ik het zo het beste kan doen want dan valt het niet heel erg op. En na het sporten doe ik de luier af in het toilet en dan kan ik ook gewoon gaan douchen. Op dagen dat ik gym heb draag ik altijd een luier met daarover een onderbroek zodat het niet anders lijkt dan normaal. Maar ik krijg wel een luierbroekje mee voor na de gym omdat ik deze wel zelf kan aandoen en dat ik me dan geen zorgen hoef te maken over ongelukjes.” Lisa is best verbaasd dat alles al zo goed is uitgedacht en ze zegt: ”Zo Heavenly ik zou je graag willen helpen met kamp maar zoals ik het nu hoor heb je deze hulp helemaal niet nodig. Nou laten we eerst maar gaan sporten dan hebben we het hier later nog wel een keertje over.” Lisa en Heavenly lopen de gymzaal in waar Kim ondertussen als is begonnen met het geven van de les. Na een halfuur is de les afgelopen en gaat iedereen terug naar school waarvan ze gelijk onderweg naar huis kunnen gaan. Rond half vier verlaten Lisa en Kim schoolgebouw want op dat moment staat Destiny met de auto voor het hek van school te wachten.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Leuk hoe je de ontdekking in het verhaal hebt verwerkt.
Ben benieuwd of het voor de rest van de klas geheim blijft.
Of toch wordt ontdekt.
En wat er gebeurt mocht het ontdekt worden.
Ik wacht af.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 39 Enjoy

Reacties zijn welkom

Hoofdstuk 39. Lily en Tijgertje
”Hey Destiny, stond je al lang te wachten?” Destiny antwoord: ”Nee hoor Liz, stap snel in dan brengen we Kim naar huis dan kunnen we snel door naar de boerderij.” Kim vraagt: ”Wat gaan jullie op de boerderij doen?” Lisa kijkt haar aan en zegt: ”Geen idee.” Destiny zegt: ”Ik zal het uitleggen. Ik en Lisa willen graag een huisdier en we willen graag een kat of poes en ik zag bij de AH een advertentie hangen bij iemand waar kittens zijn geboren en ik heb gebeld en vanmiddag kunnen we langskomen om te kijken.” Lisa vraagt verbaasd: ”Echt waar gaan we kittens bekijken?” Destiny zegt lachend: ”Jazeker leuk hè?” Kim zegt: ”Ooh geluksvogels ik weet nog wel dat mij kat een kleine kitten was ze was zo lief toen… nu trouwens ook nog.”
Al snel zijn ze bij het huis van Kim en Kim stapt uit: ”Tot morgen Lisa!” Lisa roept terug: ”Doei Kim!”

De meiden rijden door naar de boerderij en Lisa zegt: ”Oh ik vind het zo tof dat we kleine kittens gaan bekijken. Die zijn zoo super schattig!” Destiny zegt: ”Echt jouw mening over huisdieren is echt 180 graden gedraaid of niet?” Lisa zegt: ”Ik dacht dat je een volwassen kat wilde maar een kitten is een heel ander verhaal die zijn veel liever dan volwassenen. Net als ik. Ik ben als AB toch ook veel liever dan als volwassen meid?” Destiny lacht en zegt: ”Haha daar heb je inderdaad gelijk in Liz.” Beide meiden moeten lachen en ze rijden verder totdat ze bij de boerderij aankomen.

Destiny draait het erf van de boerderij op en ze parkeert de auto. ”Zo we zijn er Lisa heb je er zin in?” vraagt Destiny. Lisa antwoordt: ”Echt wel ik ben super enthousiast!” De meiden stappen uit een wat oudere vrouw komt naar buiten lopen. ”Goedemiddag meiden is één van jullie Destiny?” Destiny stelt haarzelf voor en zegt: ”Dit is mijn vriendin Lisa.” Lisa stelt haarzelf ook voor en de vrouw stelt zich voor als Trudy. Trudy zegt: ”Willen jullie nog iets te drinken voordat we de kittens gaan bekijken.” Destiny zegt dat ze wel iets lust maar Lisa vraagt: ”Mag ik alvast de kittens zien?” Destiny lacht en ze zegt: ”Kunnen we Lisa bij de kittens achterlaten Trudy?” Trudy zegt: ”Wacht hier maar Destiny dan breng ik Lisa even bij de kittens.” En Trudy en Lisa lopen naar een oude schuur. En even later komt Trudy weer terug naar buiten.

Destiny en Trudy zitten allebei aan de keukentafel en ze vraagt: ”Waarom willen jullie een kitten hebben?” Destiny zegt: ”Lisa is meestal de hele dag op haar werk en ik werk uit huis en voel me dan wel eens een beetje eenzaam. En ik denk wat is nu leuker gezelschap dan een poes of kat?” Trudy zegt: ”Dat verhaal herken ik wel ik had een beetje hetzelfde gevoel toen mijn man hele dagen ging werken.” Eerst werkten we allebei vanuit huis maar omdat ons bedrijf even een domper had tijdens de economische crisis kon mijn man een baan krijgen wat best bijzonder was omdat het crisis was. Het was een mooie meevaller mij hij moest dan wel een paar dagen in de week van huis zijn en dan was ik een paar dagen alleen en ik voelde dan ook wel eenzaam. Ik zocht toen ook gezelschap in de vorm van een poes en dat is Garfield die nu is bevallen van 6 kleine kittens eentje is er al opgehaald maar ik heb nog 5 hele lieve pluizebollen over haha.” Destiny heeft haar drankje op en ze vraagt: ”Mag ik nu ook de kittens zien?” Trudy zegt: ”Natuurlijk volg mij maar.” En Trudy en Destiny lopen naar de schuur waar Lisa ongeveer een kwartier eerder naar binnen is gegaan.

Als ze binnen komen zegt Lisa: ”Destiny ik heb een lieverd gevonden ik wil deze!” En ze laat een kleine speelse kitten zien die bij haar op schoot zit. Lisa speelt een beetje met de kitten en ze zegt: ”Oh je bent zo lief Tijgertje.” Destiny zegt: ”Oh my God Liz je gaat hem toch niet echt Tijgertje noemen?” Lisa vraagt: ”Hoezo niet ik vind dat echt een naam voor en poes en ik denk by the way dat het en meisje is en geen hem.” Trudy zegt: ”Dat klopt inderdaad Lisa de kitten die jij vast hebt is inderdaad een meisje.” Destiny kijkt een beetje rond in het nest en ze ziet een kleine kitten die naar haar toe probeert te klimmen maar ze komt niet over de hooibaal heen. Destiny tilt deze kitten op en knuffelt even met deze. ”Hé lieve pluizebol wilde je even met mij kroelen kleintje?” Destiny gaat naast Lisa zitten en de kitten op Lisa’s schoot ziet dat haar zusje bij Destiny op schoot zit en ze klimt naar haar toe. Als ze bij haar zusje geeft ze haar en kopje en ze knuffelen een beetje met elkaar. Als Lisa de kitten terug pakt klimt de andere naar Lisa toe. Lisa zegt: ”Oh is dat je liefste broertje of zusje Tijgertje? Trudy zegt: ”Die twee knuffelen al de hele tijd met elkaar. Dat is ook meisje trouwens.” Lisa zegt: ”Destiny ik wil deze twee zusjes eigenlijk niet van elkaar scheiden. Kunnen we er geen twee nemen.” En ze kijkt met zielige ogen naar Destiny. En ze zegt: ”Je gaat wel goed voor ze zorgen hè?” Lisa zegt: ”Natuurlijk we gaan gelijk een mandje kopen voor hun beide.” Destiny zegt: ”Trudy ik denk dat we eruit zijn we willen graag deze kittens.” Trudy zegt: ”Volg mij maar even en Destiny en Lisa lopen allebei met een kitten in hun handen achter Trudy aan. Als ze weer binnen zijn zegt Trudy: ”Kijk ik heb hier twee reiskoffers dan kan je ze veilig vervoeren in de auto.” En ze laat de tassen zien. Lisa zegt: ”Oh dankuwel we hadden er eigenlijk nog niet aan gedacht hoe we ze moesten vervoeren.” Destiny betaald de kittens en Trudy vraagt: ”Heb jij ook al een naam bedacht voor de kitten die bij jouw op schoot zat?” En Destiny zegt: ”Ik noem haar Lily.” En niet veel later verlaten Lisa en Destiny de boerderij en ze gaan richting huis.

In de auto zegt Lisa: ”Oh ik ben echt zo blij Destiny! Ik heb zo’n zin om met Tijgertje te knuffelen.” Destiny zegt: ”Ik ben ook super blij en ik kan ook niet wachten om met Lily te knuffelen. Kan jij trouwens nog even wat eten halen bij de Appie Liz? Want ik heb er eigenlijk helemaal niet aan gedacht om eten mee te nemen voor deze lieverds.” Lisa antwoordt: ”Natuurlijk als ze thuis zijn stapt Destiny uit en pakt beide reiskoffers met de kittens erin en Lisa rijd snel door naar de AH.

Lisa rijd snel naar de winkel en ze gaat gelijk op zoek naar kattenvoer. Lisa loopt rond in de winkel en kan het niet echt goed vinden. Toevallig ziet ze Leonie lopen en ze vraagt: ”Hey Leonie!” Leonie is verbaasd Lisa te zien en ze vraagt: ”Waarom ben jij hier Destiny heeft vandaag al boodschappen gedaan toch? Ze stond bij mij aan de kassa.” Lisa lacht en zegt: ”Eh ja inderdaad maar we hebben net huisdieren gekocht en we moeten voer voor ze hebben waar ligt dat?” Leonie zegt: ”Volg mij maar even.” Als ze richting het goede gangpad lopen vraagt Leonie: ”Wat voor een huisdier hebben jullie gekocht Lisa?” Lisa zegt: ”We hebben twee kleine kittens gekocht. Ze zaten samen met elkaar te knuffelen en we wilden ze liever niet van elkaar scheiden dus we hebben ze alle twee meegenomen.” Leonie zegt: ”Awwh dat klinkt echt super lief mogen ik en Sanne een keer komen kijken?” Lisa zegt: ”Natuurlijk jullie zijn altijd welkom bij ons dat weet je toch?” Ze staan bij het voer en Lisa bedankt Leonie. Ze pakt een pak brokjes voor pasgeboren poesjes en ze loopt naar de kassa en rekent af. Niet veel later zit ze weer in de auto en vertrekt ze richting huis.

Als ze thuis komt zit Destiny samen met beide kittens lekker op de bank. Lily ligt bij Destiny op schoot en Tijgertje ligt stil naast haar te slapen. Lisa zegt: ”Ik heb brokjes gevonden voor onze kleine meisjes.” Destiny zegt: ”Over kleine meisjes gesproken hoe staat het met jou luier Lisa?” Lisa voelt aan haar luier en ze zegt: ”Ik ben best wel nat mag ik een schone luier Destiny?” Destiny zegt: ”Kom maar mee dan kan ik mezelf ook gelijk verschonen.” Beide meiden lopen de kamer uit naar de baby kamer.”

Destiny gaat als eerste op de commode liggen en Lisa ontdoet haar van haar broek en opent haar rompertje. Ze ziet dat Destiny een natte Tena Slip Ultima om heeft en ze zegt: ”Had je vandaag weer een extra dikke luier nodig kleine meid?” Destiny zucht diep en ze zegt teleurgesteld: ”Helaas wel.” Lisa zegt: ”Sorry Destiny ik bedoelde het niet kwaad maar als een grapje net zo als je altijd zo’n soort opmerking maakt als ik weer een natte luier hebt. Je weet toch dat ik het niet erg vind als je een natte luier hebt?” Destiny zegt: ”Ik moet even iets vertellen Lisa. Ik heb een afspraak gemaakt met de dokter omdat ik de laatste tijd niet meer zo goed aanvoel of ik moet plassen en het ophouden lukt ook al niet meer goed. Ik vind een natte luier opzich niet erg maar ik wil graag wel de controle over mijn blaas houden. Thuis zei mijn moeder altijd dat ik nog even moest wachten met plassen totdat ik echt niet meer kon maar sinds wij samenwonen laat ik het gewoon elke keer lopen als ik maar een klein beetje aandrang voel. Lisa zegt bezorgd: ”Oh waarom had je daar niks over verteld ik had je kunnen helpen.” Destiny zegt: ”Ik dacht dat je het vreemd zo vinden want ja we dragen toch luiers dus wat maakt het uit?” Lisa plakt Destiny’s nieuwe luier dicht en ze zegt: ”Ik draag ze dan wel uit noodzaak maar ik kan begrijpen dat je graag toch controle houd want dat zou ik zelf ook liever willen.” Destiny zegt: ”Ik heb de huisarts gebeld en ik ga vragen of ze kan helpen met bekkenbodemspieren te trainen.” Lisa zegt: ”Dat komt vast wel goed.” Lisa is ook snel verschoont en de meiden gaan weer naar de kittens toe die ondertussen op ontdekkingsreis zijn gegaan in hun nieuwe huis.

Als de meiden aan tafel gaan voor het avond eten vult Lisa ook twee schoteltjes met brokjes en de kittens komen aanrennen en genieten van de lekkernij. Ondertussen geniet Lisa van een lekker flesje peutermelk en ook Destiny voelt zich helemaal geweldig. Hun gezinnetje voelt nu nog completer met de twee kittens. Na het eten gaan ze meteen weer met ze spelen maar de kleine poesjes zijn als behoorlijk moe. Ze zien een vest op de bank liggen en ze gaan hier op liggen en niet veel later vallen ze in slaap. Lisa maakt een foto van de twee slapende kittens en ze stuurt deze naar haar ouders en Sanne. Ze vraagt: Komen jullie binnenkort beschuit met muisjes eten? Want we hebben een tweeling ;). Niet veel later appt Sanne terug: Awwh wat een poepies ze zien er echt super lief uit ik kom morgen wel even langs mag dat? Destiny die ook in dezelfde appgroep zit zegt: Natuurlijk ik zet alvast beschuit klaar ;). Ook Lisa ouders zeggen dat ze binnenkort langskomen. Destiny heeft ook een foto gemaakt en heeft ook haar broertje en ouders uitgenodigd om langs te komen. Steven heeft geantwoord: Oh super lief! Ik kom binnenkort wel langs met Nikki zei is echt helemaal weg van poesjes ze vind ze zo lief. Destiny appt terug: We hebben zin om jullie weer te zien tot binnenkort (y). Lisa zet ook een foto op Facebook en binnen no time wordt deze overspoelt met likes en comments ook een comment van Arianne. Ze zegt: Hey meiden mag ik eens een keer langskomen bij jullie? Dan kan ik de kittens bekijken en mag ik dan ook de rest van jullie huis zien? Destiny reageert in een persoonlijk bericht terug: Dat is goed ik zal binnenkort wel ff met je appen.
De avond is snel voorbij en als het 23:00 uur is gaan de meiden naar bed en al snel slapen ze want ze hebben wel veel leuke impulsen ervaren vandaag.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 40.!!! (al een hoofdstuk meer dan m'n vorige verhaal dance )

veel leesplezier!

Please comment!!!

Hoofdstuk 40. Destiny’s doktersbezoek.
Het is woensdag ochtend en de wekker gaat af. Lisa en Destiny stappen allebei uit bed en gaan gelijk door naar de babykamer om te verschonen. Als ze de babykamer binnenkomen zijn ze behoorlijk verrast als ze de kittens op het bed zien slapen. Lisa loopt gelijk door naar het bed en begint tijgertje te aaien. Destiny zegt: ”Kom even hier Lisa dan krijg je een schone luier om.” Lisa draait haar hoofd en zegt: ”Mawh Dethinhy ik weul met tijgetje kmuffeleh.” Destiny loopt naar haar toe en haalt de speen uit haar mond. ”Ik verstond er niks van Lisa.” en ze sleept Lisa mee naar de commode waar ze met gespeelde tegenzin op gaat liggen. Terwijl Lisa op de commode verschoont wordt zit ze te kijken naar Tijgertje die naar Lily toe kruipt en tegen haar in slaap valt. Lisa vind het super lief om het te zien en ze zegt: ”Je had gelijk Destiny ik had echt nooit gedacht dat ik een huisdier zo leuk zou vinden.” Destiny zegt: ”Ik vind het ook super leuk.” snel heeft Lisa een schone luier om en Destiny gaat op de commode en Lisa maakt Destiny’s luier open. Als ze de luier opent is ze een beetje verrast als ze ziet dat Destiny een beetje gepoept heeft. Ze vraagt: ”Hè Destiny heb je gepoept vannacht?” Destiny zegt geschrokken: ”Echt waar!? Ik heb helemaal niks door gehad.” En terwijl Lisa haar wast begint Destiny zachtjes te huilen. Ze vond het verschrikkelijk dat ze in haar luier had gepoept zonder dat ze het had gemerkt. Terwijl ze een beetje zit te huilen ziet ze de kittens op het bed en ze ziet dat Lily wakker wordt en van het bed springt en richting de commode komt. Lisa heeft ondertussen een schone luier voor Destiny gepakt en ineens ziet ze Lily onder bij de commode staan ze zegt: ”Je moet nog heel even wachten voor je met Destiny kan knuffelen Lily wil je dat doen?” Lily gaat zitten en snel doet Lisa Destiny haar luier om. Als Destiny van de commode afkomt kruipt Lily gelijk tegen haar been aan en Destiny pakt haar op en begint haar te aaien. En al snel zijn Destiny’s tranen verdwenen.

De meiden zijn ondertussen aangekleed en ze gaan rustig ontbijten. Net voordat ze eten belt Lisa even met de school dat ze vandaag later komt omdat ze onverwacht met Destiny naar de dokter moet. Gelukkig zegt de school dat de Kim de klas wel alleen mag leiden en dat het geen probleem is als ze wat later komt. Snel appt Lisa ook Kim om door te geven dat ze haar vanochtend niet op kan halen omdat ze met Destiny naar de dokter moet. Kim appt even later terug: Dat is geen probleem Lisa dan zie ik je later vandaag op school. Ondertussen heeft Destiny eten neergezet voor de kittens en ze maakt een potje Olvarit voor Lisa open. Lisa krijgt een slab om en Destiny begint haar te voeren. Snel is het ontbijt op en om kwart voor negen stappen Destiny en Lisa in de auto en rijden ze naar de huisartsenpost. Normaal rijd Destiny maar omdat Destiny een beetje nerveus is rijd Lisa deze keer.

Als ze in de auto zitten vraagt Lisa: ”Waarom ben je zo nerveus Destiny?” Destiny zegt: ”Ik ben een beetje bang voor de reactie van de huisarts als ze ziet dat ik een luier om heb.” Lisa zegt: ”Daar hoef je niet bang voor te zijn toch Destiny? Je hebt vertelt dat je last hebt van incontinentie dus ze vinden het vast niet vreemd als je voor de zekerheid bescherming draagt.” Destiny zegt: ”Oké, maar wat moet ik zeggen als ze vraagt hoe ik aan deze luiers komt?” Lisa antwoordt: ”Je kan zeggen dat je deze ’s nachts al droeg vanwege het bedplassen maar je mag ook zeggen dat je ze van mij hebt omdat ik incontinent ben.” Destiny zegt: ”Ik zeg het wel van het bedplassen want ik wil jou niet in verlegenheid brengen.” Lisa geeft haar een kus en zegt: ”Dat vind ik lief van je Destiny.” Ze rijden door en niet veel later komen ze aan bij de huisartsenpost.

Destiny en Lisa stappen uit en zoals meestal lopen ze hand in hand naar binnen om elkaar te steunen. Destiny gaat alvast in de wachtkamer zitten en Lisa meld dat ze er zijn. De assistente zegt: ”Neemt u plaats dan komt de dokter er zometeen aan.” Lisa bedankt haar en ze gaat naast Destiny zitten die ondertussen en brochure over incontinentie leest. Niet veel later komt de huisarts de wachtkamer inlopen en ze vraagt: ”Mevrouw de Jong?” Destiny en Lisa stappen op en ze gaan naar binnen bij het kantoor van de huisarts.

Als ze binnen zijn gekomen zegt de huisarts: ”Goedemorgen meiden zijn jullie er weer?” Lisa lacht een beetje en zegt: ”Ja inderdaad dokter maar Destiny wilde ruilen met mij dus we zijn er vandaag voor haar.” Ze lachen en de huisarts richt zich tot Destiny en ze vraagt: ”Waar mee kan ik je helpen Destiny?” Destiny wordt een beetje rood en ze zegt stotterend: ”Ik euh-euhm heb moeite met het o-ophouden van mijn p-plas dokter.” De huisarts vraagt: ”Heb je hier al lang last van en is dat alleen ’s nachts of ook overdag. Want ik zie in de computer staan dat toen je hier de laatste keer was je nog last had van bedplassen is dat nog steeds zo of ben je er ondertussen vanaf gekomen?” Destiny bekent dat ze nog steeds in bed plast. De dokter voert dit in op de computer en ze vraagt: ”Heb je alleen last van urine-incontinentie of heb je ook nog wel een poep-ongelukje?” Destiny zegt: ”Het is vooral urine-incontinentie dokter.” Lisa zegt: ”Dat is niet helemaal waar Destiny want vanochtend had je ook een beetje in je luier gepoept.” De huisarts vraagt: ”Dus Destiny?” Destiny schaamt zich rot en ze zegt met een rood hoofd dat ze af en toe ook een poep-ongelukje heeft. De huisarts vraagt dan: ”En hoe vaak is af en toe is dat 1 keer per week of per maand? Of zit er meer tijd tussen?” Destiny zegt: ”Ik denk 1 keer in de twee maanden?” en ze kijkt Lisa aan en die knikt instemmend en zegt: ”Ja ik denk dat dat wel klopt.” De huisarts zegt: ”Ik zou dan zeggen Destiny dat voor het poep-probleem je gewoon even moet gaan poepen voordat je naar bed gaat dan heb je al kans dat je er minder last van krijgt. Maar laten we dat eerst even aankijken want 1 keer in twee maanden vind ik niet erg zorgwekkend het is wel lastig maar het is denk ik niet ernstig. Wil je je even uitkleden tot op je ondergoed Destiny? Dan kan ik je onderzoeken.” Een beetje onwennig kleed Destiny zich uit tot ze alleen nog maar haar luier en BH aanheeft. En de huisarts vraagt haar om op de onderzoekstafel te gaan liggen. Ze luistert naar Destiny’s buik en vraagt haar een paar keer haar blaas aan te spannen en te ontspannen. Destiny probeert dit en ze zegt: ”Ik probeer het dokter maar het wil niet goed lukken. De huisarts voelt laag in haar buik en vraagt: ”Probeer het nog eens.” Destiny doet goed haar best en het lukt haar een beetje om haar blaas aan te spannen. De huisarts zegt: ”Ik denk dat het goed is dat je naar mij bent toegekomen want ik zie en voel dat het veel moeite kost om je blaas aan te spannen. Dat je blaas reageert is een goed teken. Ik denk dat als je een tijdje bekkenbodem oefeningen doet dat dan een groot gedeelte van de klachten weggaat. Ik heb zelf een programma met oefeningen maar als je wilt kan ik je ook doorverwijzen naar een fysiotherapeut die je hiermee kan helpen. Destiny zegt: ”Ik wil het eerst graag zelf proberen maar als het niet lukt zou u me dan alsnog kunnen doorverwijzen naar de fysio?” De huisarts zegt: ”zegt dat is geen probleem.” De dokter voelt nog even aan Destiny’s luier en ze zegt: ”Heb je een schone luier bij je? Want je bent wel een beetje nat Destiny.” Destiny antwoordt: ”Misschien heeft Lisa die in haar tas zitten dokter.” Lisa hoort dit en ze zegt: ”Ik heb wel een schone luier voor je Destiny.” De huisarts pakt de luier aan die Lisa aangeeft en de huisarts vraagt: ”Zal ik je een schone luier omdoen of doe je het liever zelf of moet Lisa het doen?” Destiny zegt: ”U mag het wel doen dokter.” En rustig begint de huisarts met het verschonen van Destiny’s luier snel en behendig is Destiny voorzien van een schone luier en als de dokter de laatste plakstrip dichtplakt zegt ze: ”Zo klaar je mag je weer aankleden.” Destiny bedankt de huisarts en ze kleed haarzelf weer aan. Als ze weer aan het bureau bij de huisarts zitten zegt de huisarts: ”Ik stuur de oefeningen voor de bekkenbodem naar je mailadres en ik geef je ook gelijk het kaartje van de fysio voor als je haar hulp in wilt schakelen.” Destiny bedankt de huisarts en niet veel later verlaten ze de praktijk en gaan ze weer richting huis.

Als ze weer in de auto zit vraagt Lisa: ”En ben je gerust gesteld?” Destiny zegt: ”Ik ben wel blij dat ze me wat oefeningen toestuurt dan kan ik gelijk beginnen met trainen.” Lisa zegt: ”Wel makkelijk dat ze niet vroeg hoe je aan de luiers kwam vond je niet?” Destiny zegt: ”Ik vond het vreemd dat ik nog steeds in de computer sta. Ik denk dat ik voor het laatst bij de huisarts ben geweest toen ik 14 jaar was ofzo.” Lisa vraagt: ”Maar waarom liet je je eigenlijk verschonen door de dokter ik wou dit de laatste keer absoluut niet. Waarom jij dan wel?” Destiny zegt: ”Ik weet het niet ik vroeg me af hoe een dokter het zou doen… haha nee dat is een grapje. Het maakt mij niet zoveel uit wie mij verschoont zolang ik maar een schone luier om krijg maakt het mij niet uit wie het doet.” Al snel zijn ze thuis en Lisa gaat nog even met Destiny naar binnen en ze pakt haar spullen en geeft Destiny nog even een knuffel en vertrekt Daarna naar school. ”Tot vanmiddag Destiny ik kom samen met Kim omdat we een les gaan opstellen voor morgen. Doei” Destiny groet Lisa en zij gaat ook aan het werk.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Veel plezier met hoofdstuk 41!

Please comment!!!

Hoofdstuk 41. Arianne komt op bezoek
Destiny zit lekker te ontwerpen en ze droomt even weg als ze de katten met elkaar ziet spelen. Ze kijkt op de klok en ziet dat het bijna 10 uur is en ze besluit even een klein dutje te gaan doen. Ze loopt naar de babykamer en ze kleed haarzelf uit tot ze alleen nog maar haar luier aan heeft. Ze pakt haar favoriete knuffelbeer en ze gaat in bed liggen. Snel slaapt ze en wordt niet veel later gewekt als de deurbel gaat ze hoorde het wel maar denkt ik ga echt m’n bed niet uit ik lig net. De bel gaat nog een keer maar Destiny blijft gewoon lekker liggen totdat haar telefoon afgaat. Ze kijkt op het scherm en ze ziet dat Arianne haar belt. En ze neemt op. ”Hallo met Destiny.” ”Hey Destiny met Arianne ik ben bij jou thuis ben je niet thuis?” Destiny zegt: ”Oh sorry ik wist niet dat je vanochtend al zou komen even geduld dan kom ik naar beneden.” Snel trekt Destiny wat kleren aan en ze rent de trap af en doet de deur open en laat Arianne binnen. Als Arianne binnen komt zegt ze: ”Was je druk aan het werk dat je niet open wilde doen?” Destiny antwoordt: ”Nee ik was van plan om een dutje te doen maar ik lag nog maar net 10 minuten.” Arianne zegt lachend: ”Heeft Lisa je heel de nacht wakker gehouden?” Destiny snapt het niet en ze vraagt: ”Hoe bedoel je?” Arianne zegt: ”Ze is toch jou baby en die huilen nog wel eens ’s nachts.” Destiny zegt: ”Ja maar ze slaapt nog steeds bij mij in bed en dan is ze nooit meer bang ’s nachts.” Beide meiden moeten lachen en ze lopen de woonkamer in.

Destiny laat Arianne plaats nemen op de bank en ze zegt: ”Wil je wat te drinken?” Arianne antwoordt: ”Ja alsjeblieft heb je misschien appelsap?” Destiny vraagt: "Wil je het in een flesje of mag het ook in een gewone beker?” Arianne antwoordt: ”Als je een flesje hebt zou dat fijn zijn maar een gewoon glas mag ook hoor.” Even later komt Destiny terug de kamer in lopen met het drinken en ze geeft Arianne een flesje met appelsap. Arianne zegt: ”Oh thanks Destiny super tof dat je het in een flesje kon doen.” Destiny zegt: ”Ik heb zelf ook een kleintje hier thuis lopen dus ik heb ook genoeg flesjes in huis.” Arianne zegt: ”Waar is je kleine meid eigenlijk?” Destiny zegt: ”Ze is naar school maar vanmiddag komt ze weer thuis en ze neemt een luiervriendin mee.” Arianne vraagt: ”Kent ze een AB op school?” Destiny zegt: ”Ik weet niet zeker of ze AB is maar ze draagt in ieder geval wel graag luiers. Arianne neemt een slokje drinken en ziet ineens een van de kittens binnenlopen. Ze zet snel het flesje neer en tilt de kleine tijger op. ”Hey lieve meid wie ben jij dan wel niet?” vraagt Arianne speels. Destiny antwoordt: ”Dat is Tijgertje de kitten die Lisa heeft uitgekozen.” Destiny loopt de gang in en komt met een kleine kitten in haar armen de kamer in en ze zegt: ”En dit is Lily de kitten die ik heb uitgekozen. Ze is heel avontuurlijk ze zat net weer de gang te verkennen.” Arianne zegt: ”Oh wat zijn ze lief!” en ze pakt Lily over van Destiny. Als Arianne op de bank gaat zitten met Lily klimt Tijgertje ook naar haar zusje toe. Arianne zegt: ”Oh wat een lieve zusjes zijn het van elkaar!” Destiny zegt: ”Dat is ook een beetje de reden dat we er twee hebben genomen omdat we deze twee zusjes liever niet van elkaar wilde scheiden.” Destiny en Arianne praten nog wat over de kittens en na een halfuurtje zegt Arianne: ”Ik heb een natte luier Destiny zou je me willen verschonen?” Destiny zegt: ”Tuurlijk kom maar mee.” Destiny loopt de trap op en Arianne volgt haar.

Als Destiny de deur van de babykamer opendoet zegt ze: ”Welkom in ons speelparadijs.” Arianne kijkt goed rond en weet niet wat ze ziet. Ze is door het dolle heen en ze zegt: ”WAUW!!! Wat een toffe kamer is dit zeg!” Destiny zegt: ”Als je geluk heb kan je hier vanmiddag met Lisa spelen als ze daar ook tijd voor heeft.” Arianne zegt: ”Ik hoop zo dat ze kan!” Destiny zegt: ”Dat komt vast wel goed maar ga eerst maar even liggen want je kan niet met Lisa spelen als je en natte luier om hebt.” Arianne loopt een beetje nerveus naar de commode en als ze er staat zegt ze: ”Euhm ik weet eigenlijk niet precies hoe dit gaat Destiny…” Destiny zegt: ”Gewoon gaan liggen de rest regel ik wel.” Ze helpt Arianne op de commode en doet haar broek los en stroopt deze af tot haar enkels. Ze ziet dat Arianne ook nog een rompertje draagt en maakt deze ook los. Ze ziet de herkenbare blauwe streep van de Tena luier die Arianne om hebt en ze zegt: ”Zo zo je was wel echt toe aan een verschoning of niet kleine meid?” Arianne giechelt een beetje om deze opmerking en ze zegt: ”Sorry Destiny…” Destiny zegt: ”Dat geeft helemaal niks hoor kleine meid. Oké maar voor dat ik je een schone luier omdoe wil ik wel weten welke je wilt dragen.” Arianne zegt: ”Ik heb zelf een schone Tena meegenomen deze zit nog in m’n tas.” Destiny zegt: ”Wil je niet liever een AB-luier om? We hebben hier een paar soorten liggen zoals de ABU Super Dry Kids en de ABU Space wil je die niet om?” Arianne vraagt: ”Ooh ik ben eigenlijk best benieuwd naar die Space luiers ik heb ze veel op het internet gezien maar heb ze nog niet geprobeerd.” Destiny pakt een Space luier van boven de commode en geeft deze aan Arianne. Arianne bekijkt de luier aandachtig en ondertussen ontdoet Destiny haar van haar natte Tena. Ze wast Arianne goed en als ze schoon is zegt ze: ”Wil je deze om?” en Arianne antwoordt blij: ”Ja alsjeblieft!” en ze geeft de Space luier aan Destiny. Destiny tilt Arianne op bij haar enkels en schuift de luier onder haar billen. Ze poedert haar goed in en plakt de luier stevig dicht. ”Zo jij bent weer schoon lieve meid. Maar ik wil nog even gaan slapen Arianne wil jij samen met mij een dutje doen?” vraagt Destiny. Arianne zegt: ”Ja hoor dat is goed ik heb eigenlijk ook wel zin in een dutje.” Destiny zegt: ”Dan kleed ik je even verder uit Arianne dan kan je lekker in alleen je rompertje slapen.” Arianne geniet hoe Destiny haar helemaal verzorg en uiteindelijk wordt ze in bed gelegd. Destiny trekt ook haar kleren uit en ze gaat net als eerder die ochtend met alleen haar luier om in bed liggen. De meiden knuffelen eventjes met elkaar en niet veel later slapen beide meiden.

Ondertussen is Lisa op school aangekomen en ze gaat snel naar haar klaslokaal in waar Kim de kinderen al aan het werk heeft gezet. Als Lisa binnenkomt zegt ze: ”Sorry dat ik wat later ben maar ik moest even naar de dokter.” Kim zegt: ”Geeft niks hoor. Gaat het niet helemaal lekker met Destiny?” Lisa antwoordt: ”Ze heeft de laatste tijd echt last van incontinentie en hoewel ze luiers niet erg vind om te dragen wil ze toch liever de controle houden. Maar ze heeft nu oefeningen mee gekregen en als het nodig kan ze ook bij een fysiotherapeut langs gaan.” Kim zegt: ”Oh dat is inderdaad best lastig ik vind luiers ook niet erg maar zou echt voor geen goud echt incontinent willen worden.” Lisa zegt: ”Ja maar hopelijk gaat het snel beter nu ze deze oefeningen hebt gekregen.” Als snel is het 12:00 uur en de dag is voorbij Lisa en Kim ruimen het lokaal nog even op en rond 12:45 vertrekken ze naar Lisa’s huis om een lesplan op te stellen.

Het duurt ongeveer een kwartier voordat Lisa en Kim aankomen bij het huis. Lisa opent de deur en ze gaan het huis binnen. Ze trekt haar schoenen uit en ziet een vreemd paar bij de deur staan. Ze loopt de kamer in en ziet niemand. Kim loopt achter haar aan en vraagt: ”Is Destiny niet thuis?” Lisa antwoordt: ”Ik heb geen idee. Destiny!?” Lisa krijgt geen reactie en ze zegt: ”Ik kijk even in de babykamer misschien slaapt ze nog…” Kim zegt: ”Mag ik mee?” Lisa zegt: ”Tuurlijk ik ga mezelf ook even verschonen wil jij ook een schone luier om?” Kim zegt: ”Ja alsjeblieft.” Beide meiden lopen de trap op en kijken of Destiny nog in bed ligt.

De meiden komen aan bij de babykamer en gaan naar binnen. Als Kim binnenloopt kijkt ze haar ogen uit. Lisa loopt gelijk naar het bed en ziet dat Destiny samen met Arianne in bed ligt en ze zegt zachtjes: ”Hey meiden wakker worden het is tijd om te eten.” Destiny schrikt wakker maar Arianne slaapt nog steeds. Lisa ziet hoe lief Arianne ligt te slapen met een speentje in haar mond en ze vraagt: ”Destiny wil jij Arianne wakker maken? Dan kan ik Kim even een schone luier omdoen.” Destiny zegt: ”Dat is goed.” Lisa geeft Destiny een kus en ze richt zich dan tot Kim. Lisa ziet dat Kim naar alle luiers kijkt die boven de commode liggen en ze vraagt: ”Weet je al welke luier je zometeen om wilt Kim?” Kim zegt: ”Euh-euhm ik weet het eigenlijk niet ik ken al die luiers wel van internet maar heb nooit iets anders gedragen dan Tena.” Lisa zegt: ”Ik kan je ook een gewoon een Tena omdoen als je dat liever hebt. Ga eerst maar liggen dan kan ik je in ieder geval al wassen dan kan jij ondertussen beslissen welke luier je om wilt.” Kim klimt op de commode en gaat een beetje onwennig liggen. En Lisa trekt haar broek uit tot haar enkels en maakt haar luier los en begint haar schoon te maken.

Destiny probeert Arianne wakker te maken maar het wil niet erg lukken ze wiebelt haar heen en weer maar Arianne blijft gewoon doorslapen. Destiny weet echt niet meer hoe ze Arianne wakker moet maken en ze haalt de speen uit Arianne’s mond en ineens wordt ze wakker. ”What the … geef me m’n speen terug Destiny!” Destiny schrikt een beetje van de geïrriteerde reactie van Arianne. Arianne veranderd haar boze blik in een grote glimlach en zegt lachend: ”Haha daar had ik je mooi tuk Destiny je had je gezicht moeten zien hahaha!” Samen stappen ze uit bed.

Kim ziet dat Destiny alleen een luier draagt en ze vind hem heel mooi staan. Kim zegt: ”Doe mij ook maar zo’n blauwe luier om Lisa.” Lisa pakt een ABU Space luier van het plankje en vouwt deze op ze tilt Kim op bij haar enkels en schuift de luier onder haar billen. Ze strooit wat talkpoeder over haar schaamstreek en Kim vind de aandacht die ze krijgt heerlijk. Kim ziet ondertussen de kittens de kamer inlopen en ze zegt: ”O MY GOD wat een schatjes!” Lisa lacht en zegt: ”Ik zal snel je luier dichtplakken dan kan je met ze knuffelen.” Snel plakt Lisa Kim’s luier dicht en probeert haar broek over de luier te trekken maar vanwege de dikke luier lukt het niet om haar broek aan te trekken Kim zegt: ”Doe mijn broek maar uit ik vind het niet erg om met mijn luier in zicht te lopen.” Lisa doet dit en helpt Kim daarna van de commode af. Kim bedankt Lisa voor de verschoning en ze loopt naar een van de kittens toe en Tijgertje loopt richting Lisa en Lisa pakt haar op en ze zegt: ”Heb je me gemist kleine meid?” En ze knuffelt even met Tijgertje. Ondertussen probeert Kim Lily te pakken maar die rent steeds weg. Lisa komt met Tijgertje naar Kim toe en zegt: ”Wil je even op Tijgertje letten dan kan ik mezelf even een schone luier omdoen.”
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Beste lezers gisteren is mijn computer gecrasht en ben ik mijn laatste hoofdstukken van het verhaal kwijt ik ben nu aan het herschrijven maar door drukte op m'n werk kan ik morgen helaas geen nieuw hoofdstuk plaatsen. Het spijt me zeer maar het eerst volgende hoofdstuk moet nog even wachten...
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Gevalletje overmacht.
Doe niks aan.
Vooral voor jou zelf lastig.
Sterkte daarmee.
We wachten af.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 42! Ik las een kleine pauze in om me meer te kunnen richten op m'n (nieuwe) baan. Ook ben ik druk met een organisatie voor een vakantie kamp dus het is momenteel niet mogelijk om aan schrijven toe te komen alleen misschien in het weekend ik schrijf wel gewoon door.

Please comment!!! en Veel leesplezier!!!

Hoofdstuk 42. Spelen
Snel is Lisa voorzien van een schone luier. En ze gaat gezellig bij Arianne zitten die op de grond van de babykamer zit. ”Was je hier al lang Arianne?” vraagt Lisa. Arianne antwoordt: ”Ik ben hier rond een uur of 10 misschien iets later aangekomen… Ik heb Destiny wel uit haar slaap gehouden daarom sliepen we net nog.” Lisa vraagt benieuwd: ”En heb je lekker geslapen ben je droog gebleven?” Arianne zegt: ”Ik heb heerlijk geslapen ik wilde eigenlijk knuffelen met de lieve aap in bed maar Destiny zegt dat ik dat niet mocht weet jij waarom niet?” Lisa zegt speels: ”Aapje is mijn vriendje en hij vind niemand zo lief als mij en daarom mag die alleen maar met mij en zijn andere dierenvriendjes knuffelen. Maar niet met andere babymeisjes zoals Destiny, Sanne of euh jij.” Arianne zegt: ”Oh oké je zegt Sanne wie is dat?” Lisa zegt: ”Oh Sanne ken je nog niet.” Lisa pakt haar telefoon en laat een foto van Sanne zien en zegt: ”Dit is Sanne mijn kleine zusje zij is ook een AB en vaak spelen we graag als babyzusjes met elkaar en dan verzorgd Destiny ons.” Mijn zusje komt heel graag hier langs en ze blijft ook vaak logeren omdat ze zich hier helemaal kan laten gaan als baby. Thuis poept ze liever niet meer in haar broek om mijn moeder te ontzien maar dat maakt ze hier meer dan goed. Als ze hier een paar dagen is komt minstens 1 keer voor dat ik haar poepluier moet verschonen.” Arianne zegt: ”Ah bah dat lijkt me echt heel vies. Ik heb zelf ook wel eens een paar keer in mijn luier gepoept maar ik vind het zo vies dat ik dat echt niet meer doe. Poep jij in je luier Lisa?” Lisa antwoordt: ”Ik vind het soms wel fijn om weer echt een baby te zijn met een vieze poepluier maar doe het niet zo heel vaak. Weet je ik vind het ook niet aardig tegenover Destiny ze is altijd zo lief voor mij en om haar op te schepen met een poepluier vind ik niet leuk. Heel af en toe produceer ik toch een volle poepbroek maar dat is maar een keer per maand ofzo.” Kim onderbreekt het gesprek van Lisa en Arianne ze zegt: ”Meiden ik wil de pret niet bederven maar ik en Lisa zouden de les voor morgen bespreken.” Lisa zegt: ”Oh ja sorry Arianne ik ga even een plan bedenken voor morgen. Maar blijf anders de rest van de dag dan kunnen we vanmiddag nog verder spelen.” Arianne zegt een beetje verbaasd mag ik gewoon blijven vandaag?” Lisa hoorde het niet omdat ze ondertussen de kamer uit was gelopen. Destiny zegt: ”Tuurlijk mag je blijven je bent een goede vriendin. Zal ik wat Lego voor je pakken Arianne dan kan je alvast een beetje spelen het is het favoriete speelgoed van Lisa of wil je liever iets anders hebben. Arianne zegt: ”Nee sinds Lisa zei dat ze graag met Lego speelde heb ik ook Lego gekocht en speel hier thuis ook heel graag mee. Het is Lego speciaal voor meiden het heet Lego Friends en bij mij laatste aankoop kreeg ik ook een DVD van Lego Friends erbij. Die heb ik trouwens meegenomen ik hoop dat ik deze vanmiddag samen met Lisa kan kijken.” Destiny zegt: ”Dat komt vast goed.”

Lisa en Kim zitten aan tafel en Kim zegt: ”Ik heb een leuk idee voor taalles Liz.” Lisa zegt: ”Oké laat maar horen ik ben benieuwd.” Kim zegt:” Nu het kamp dichterbij komt is het misschien leuk als iedereen een kleine spreekbeurt moet houden over kamp. En dan kan je het indelen in leuke dingen maar ook minder leuke punten.” Lisa vraagt: ”Maar hoe bedoel je dat dan precies?” Kim antwoordt: ”Nou ik dacht als je groepjes maakt dan kunnen ze alles in één spreekbeurt doen. Dan kunnen ze leuk activiteiten bespreken maar ook de minder leuke dingen zoals heimwee bedplassen en dat soort dingen. En zo kan je ook lastige dingen bespreekbaar maken zodat als iemand tijdens kamp misschien betrapt wordt op het dragen van een luier dat deze persoon niet gepest wordt.” Lisa zegt: ”Wauw inderdaad dat is wel een heel goed en leuk idee. Ik denk dat de kinderen dit ook wel een leuk idee vinden.”
De meiden verzinnen nog een paar dingen voor school en na een uurtje hebben ze alles voor school wel besproken. Kim zegt: ”Oké dat was alles dan denk ik of niet?” Lisa zegt: ”Ja inderdaad.” Kim zegt: ”dan ga ik denk ik maar naar huis…maar mag ik misschien een andere luier om deze kan ik niet verbergen onder mijn kleren en ik wil liever niet dat iemand ziet dat ik een luier draagt.” Lisa zegt je hoeft niet perse weg toch we kunnen ook nog leuk gaan spelen vanmiddag dan kan je ook Arianne beter leren kennen. Dat wordt vast en zeker harstikke gezellig.” Kim zegt: ”Ja ik wil wel maar ik heb mijn ouders belooft dat ik hun zou helpen met wat klusjes in huis. Sorry maar ik moet echt gaan.” Lisa en Kim lopen naar boven en Lisa doet Kim een Tena Slip om en Destiny brengt haar naar huis.

Arianne is ondertussen lekker aan het bouwen met de Lego en als Lisa een baby-outfit heeft aangetrokken gaat ze lekker meespelen. Arianne zegt: ”Ik heb sinds een tijdje ook Lego om mee te spelen ken jij Lego Friends?” Lisa zegt: ”Oja dat is Lego speciaal voor meiden toch?” Arianne zegt: ”Ja ik vind het echt leuke Lego kijk ik heb zelfs de laatste keer dat ik een set kocht een DVD van Lego Friends erbij gekregen zullen we deze gaan bekijken vanmiddag?” Lisa zegt: ”Oh tof dat lijkt me leuk. Pak jij de DVD dan zet ik de Tv en DVD-speler aan.” Arianne loopt blij naar haar tas en haalt de DVD uit haar tas ook pakt ze een doosje Lego eruit en geeft deze aan Lisa. Ze zegt: ”Dit heb ik als verrassing meegenomen voor jouw.” Lisa zegt: ”Wauw wat een leuk setje dankjewel Arianne.” en ze geeft Arianne en lief kusje. Arianne vraagt: ”Je hebt hem toch nog niet of wel?” Lisa zegt: ”Nee ik heb nog niks van Lego Friends maar dit is volgens mij ook wel een leuke serie om te sparen. Zullen we de film kijken?” Lisa zet de TV aan en beide meiden gaan samen met een knuffel voor de TV zitten en ze kijken de leuke film.

Ondertussen is Destiny ook weer thuis gekomen en ze gaat aan haar werk. Ze heeft en gewerkt en als ze kijkt hoe laat het is ziet ze dat het bijna vier uur is. Ze besluit de meiden een flesje te gaan geven ze maakt twee flesjes peutermelk klaar en loopt met de flesjes naar de babykamer waar Lisa en Arianne samen lief de film zitten te kijken. ”Hey meiden ik heb een lekker flesje klaargemaakt voor jullie. Lusten jullie dit?” Blij zegt Lisa: ”Ja super lekker Destiny!” Destiny vraagt: ”Vind jij dat ook lekker Arianne?” Arianne vraagt: ”Is dat gewone melk?” Destiny zegt: ”Nee het is echte peutermelk lust je dat niet?” Arianne zegt: ”Ik weet niet of ik dat lust ik heb het nog nooit op denk ik.” Destiny zegt: ”Wil je het proberen? Ik kan altijd nog wat anders voor je klaarmaken als je het niet lekker vind. Is dat goed?” Arianne stemt hiermee in en Destiny vraagt: ”Wie wil als eerste gevoerd worden?” Lisa zegt tegen Arianne: ”Ga jij maar eerst jij bent tenslotte de gast.” Een beetje onwennig gaat Arianne bij Destiny liggen en ze laat haar hoofd op haar schoot rusten. Destiny zegt: ”Hier proef maar Lisa vind het erg lekker misschien jij ook wel.” Destiny brengt de speen van de fles naar Arianne’s mond en ze opent deze en begint aan de fles te zuigen. Lisa bekijkt het tafereel en vind het er erg leuk uitzien. Terwijl ze kijkt gaat haar telefoon af en ze ziet dat haar zusje haar een appje heeft gestuurd. Hey Liz ik en Leonie willen vanavond naar de kittens komen kijken komt dat uit? Lisa vraagt aan Destiny: ”Sanne en Leonie willen vanavond komen kijken naar de kittens kan dat?” Destiny antwoordt: ”…euhm ik denk het wel hoor maar niet al te laat want Arianne moet wel op tijd naar bed vanavond.” Lisa vraagt: ”oh ja daar heb je inderdaad gelijk in.” Arianne kijkt een beetje verbaasd terwijl ze dit hoort en Destiny zegt: ”Oh had ik nog niet verteld dat je vanavond mag blijven slapen?” Lisa zegt: ”Ik zou het echt leuk vinden als je blijft slapen Arianne. Mag ik dan vanavond ook in de babykamer slapen Destiny?” Destiny zegt: ”Dat is goed hoor lieve meid dan heb ik twee kleine meisjes vanavond ik hoop wel dat ik nog aan slapen toekom.” Lisa appt Sanne dat ze langs mag komen en als Arianne haar flesje op heeft vraagt ze: ”Mag ik echt blijven slapen?” Destiny zegt: ”Dat leek ons wel leuk want je wilt toch wel eens voor 24 uur een baby zijn of niet?” Arianne zegt: ”Het lijkt me echt leuk en morgen ben ik toch vrij dus het kan wel.” Destiny zegt: ”Nou dat is mooi. Lisa kom jij ook even bij mij voor je flesje.” Lisa gaat bij Destiny liggen en ze begint aan haar flesje te zuigen. Ondertussen vraagt Destiny aan Arianne: ”Vond je de melk lekker Arianne?” Arianne antwoordt: ”Ik vond het heel lekker ik had niet verwacht dat ik het zo lekker zou vinden maar ik denk dat ik misschien ook peutermelk ga kopen voor mezelf. Eet Lisa nog meer babyvoedsel?” Destiny zegt: ”Elke avond en ochtend krijgt ze voor de normale maaltijd ook een potje Olvarit. Dit vind ze meestal ook lekker dit krijg jij vanavond trouwens ook voor het normale eten dus daar mag jezelf over oordelen of je dat ook lekker vind.” Lisa heeft haar fles op en Destiny zegt: ”Oké ik ben een beetje nat en ga mezelf verschonen. mag ik jullie luiers ook even controleren? ” Destiny kijkt naar Lisa’s luier en ziet dat een paar van de groene aliens op haar luier al vervaagt zijn maar voor de zekerheid voelt ze even aan de luier en ze zegt: ”Je bent een beetje nat Lisa wil je verschoont worden?” Lisa antwoordt: ”Als Arianne verschoont moet worden wil ik ook wel.” Destiny zegt: ”Oké dat is goed. Kom eens Arianne ik wil jou graag ook controleren. Arianne gaat voor Destiny en Destiny opent haar rompertje en ze ziet dat veel van de aliens vervaagt zijn en ze zegt: ”Ja jij kan inderdaad wel een verschoning gebruiken.” Samen lopen ze naar de commode en Destiny helpt Arianne erop en begint haar te verschonen. Lisa komt erbij staan en ziet hoeveel Arianne ervan geniet om verschoont te worden. Lisa zegt: ”Fijn gevoel is het als je gewassen wordt of niet?” Arianne zegt: ”Ik ben echt jaloers op jou Lisa jij wordt elke dag door Destiny verschoond en gewassen of niet?” Lisa zegt: ”Ja ik heb echt de beste vriendin van de hele wereld!” Destiny zegt: ”Ja ja zo gaat die wel weer kleine slijmbal haha. Alle meiden moeten lachen en snel is Arianne alweer voorzien van een schone luier. Niet veel later hebben ze allemaal een schone luier en gaan de meiden verder spelen en Destiny gaat weer aan het werk. Lisa stuurt Sanne nog een appje waar in staat: Als je wat eerder komt mag je ook mee eten dan kunnen we ook nog even met elkaar spelen. Even later antwoordt Sanne: Oké ik denk dat wij er rond vijf uur zijn laterz.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier een nieuw hoofdstuk! Wat vinden jullie van het verhaal? Laat een reactie achter (voor feedback).

Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 43. Spelen (deel 2)
Om kwart voor vijf is Destiny bezig met het klaarmaken van eten als de bel gaat. Destiny loopt naar de deur en doet open en ziet Sanne en Leonie staan. ”Hey Destiny goedemiddag hoe gaat het ermee?” Destiny zegt: ”Oh hey San en Leo wat dachten jullie we komen nog even voor het eten langs?” Sanne zegt: ”Lisa heeft ons uitgenodigd om mee te eten ik hoop dat dit geen probleem is…” Destiny zegt: ”Lekker is dat ze had het beter even met mij kunnen overleggen maare maakt niet uit ik heb toch genoeg eten klaargemaakt.” Sanne zegt: ”Ik heb ook nog een verassing meegenomen voor jou en Lisa by the way waar is Liz trouwens? Zit ze in de babykamer?” Destiny zegt: ”Ja ze is aan het spelen met mij oude klasgenootje Arianne ga maar even naar boven dan kan je kennis maken met haar.” Snel stormt Sanne de trap op en Leonie en Destiny blijven onder in de kamer zitten. Destiny vraagt: ”Wil jij niet naar boven?” Leonie zegt: ”Nee dankjewel ik was de hele middag al aan het babysitten op Sanne ik kan wel even wat rust gebruiken haha.”

Sanne is boven gekomen en ze rent de babykamer binnen. Als ze binnenkomt ziet ze haar zus en een andere meid samen voor de TV zitten met een knuffel in hun hand en ze zijn aan het spelen met kleine kittens. Lisa haalt haar speen uit haar mond en zegt: ”Hey San kom je gezellig met mij en Arianne meespelen?” Sanne is een beetje verlegen en gaat naast Lisa zitten en begint stil Tijgertje te aaien. Lisa vraagt: ”Moet jij je niet voorstellen aan Arianne?” Sanne antwoordt: ”…hoi ik ben … Sanne.” En ze schud Arianne de hand maar durf haar niet echt aan te kijken. ”Arianne zegt lachend: ”Kom op niet zo formeel. Geef me een knuffel!” en ze trekt Sanne naar haar toe en geeft haar een dikke knuffel. Sanne is een beetje geschrokken en Lisa zegt: ”Misschien moest ik je even waarschuwen voor Arianne ze houdt nogal van knuffels uitdelen.” Arianne lacht en zegt: ”Sorry je houdt toch wel van knuffels of niet.” Sanne voelt zich behoorlijk op haar gemak nu en durft Arianne nu ook aan te kijken en ze vraagt: ”Mag ik die kleine kitten op schoot nemen?” En ze wijst naar Tijgertje die bij Lisa op schoot zit. Arianne zegt: ”Wil je niet liever met Lily knuffelen?” En ze loopt naar het bed en trekt Lily tussen de knuffels vandaan. Sanne ziet Lily en loopt dan naar Arianne toe en neemt Lily in haar armen. Sanne zegt: ”Ik denk dat deze trouwens leuker is want ik hou ook super veel van knuffeldieren.” Lisa zegt lachend: ”Waar denk je waar ik deze vanmiddag heb aangetroffen haha.” Sanne gaat naast Lisa zitten met Lily op haar schoot en zegt: ”Dus dit zijn Lily en Tijgertje wat een lieve poesjes zij het.” Lisa vraagt: ”Ben je alleen of heb je Leonie ook meegenomen?” Sanne antwoordt: ”Leonie is beneden gebleven maar ze heeft vandaag al de hele dag op mij gepast dus ik denk dat ze even wat rust wilde…” Arianne hoort dit en zegt een beetje verbaasd: ”Heb jij een eigen oppas?” Sanne zegt: ”Oh nee ik euhm mijn vriendin was vandaag mijn oppas.”

Ondertussen zijn de meiden gezellig met elkaar aan het spelen en Leonie komt de kamer binnen lopen en ze vraagt: ”Meiden komen jullie mee naar beneden want Destiny zegt dat het eten klaar is.” De meiden rennen de trap af en ze gaan aan tafel zitten Arianne en Lisa krijgen gelijk een slab om en ook Leonie haalt voor Sanne een slab uit haar tas. Destiny zegt: ”Sorry ik kan jou vanavond geen potje Olvarit geven Sanne want anders heeft een van deze twee kleintjes morgen geen ontbijt.” Leonie zegt: ”Dat is niet nodig ook hoor Destiny. Ik geef haar thuis nog wel een potje als ze dan nog honger heeft”. Lisa wordt door Leonie gevoerd en Destiny ontfermt zich over Arianne. Terwijl Destiny Arianne voert vraagt ze: ”Vind je het lekker kleine meid?” Arianne zegt: ”Het smaakt een beetje vreemd maar ik vind het niet vies ofzo maar echt lekker is het ook niet.” Destiny vraagt wil je nog verder eten of hoef je niet meer?” Arianne antwoordt: ”Nee ik eet de rest ook wel op ik moet er nog van groeien of niet haha.” De meiden lachen en als Arianne en Lisa hun potje op hebben kunnen ze aan het normale eten beginnen.

De meiden zitten na het eten even op de bank met z’n allen en ondertussen heeft Leonie ook de kittens gezien. ”Echt super leuk dat jullie nu huisdieren hebben.” zegt Sanne. Lisa zegt: ”Ik ben blij dat Destiny met het idee kwam eerst wilde ik eigenlijk niet maar ik had kort daarna een leuke droom over huisdieren en toen ging ik er toch anders over denken.” Destiny zegt lachen: ”Ja je mening over huisdieren was in 24 uur 180 graden gedraaid haha.” De meiden kijken nog even TV en ineens zegt Arianne wat ruikt hier zo vies. Destiny, Lisa en Leonie wisten wel weer hoe laat het was en keken naar Sanne. Leonie vraagt: ”Sanne heb jij het in je broek gedaan?” Sanne antwoordt niet en Leonie zegt: ”Kom eens hier staan” Leonie trekt Sanne broek naar beneden en gelijk komt Sanne’s luier in zicht waar duidelijk een bruine rand te zien is bij het beenelastiek. Leonie zegt: ”Hè bah Sanne ben je nou altijd zo lastig bij je zus? Elke keer als je hier bent poep je in je broek. Lisa stoot Arianne aan en fluistert: ”Ik zei het toch? Haha” Arianne moet ook lachen en ondertussen loopt Leonie met Sanne naar boven om haar te verschonen. Destiny zegt: ”Komen jullie ook maar meiden dan doe ik jullie alvast de nachtluiers om. Jullie kunnen dan vanavond nog even lekker lang spelen en dan hoeven we de luiers niet meer te verschonen voor bedtijd.”

Als ze boven zijn aangekomen ligt Sanne al op de commode en Arianne ziet hoe Sanne verschoont wordt door Leonie. Ze ziet de luier die Sanne draagt en ze herkent hem en vraagt verbaasd: ”Hey draagt Sanne een Bambino!?” Leonie zegt: ”Hij is mooi hè Arianne Sanne heeft een vriendin in Amerika en die heeft deze naar haar toegestuurd. We hebben er vanavond nog 3 meegenomen eentje om Sanne te verschonen als het nodig was. Niet overbodig dus… En nog 2 voor Destiny en Lisa maar als jij voor een andere luier kan zorgen dan kan ik die 3e ook aan jou geven als jij een keer een Bambino wil proberen.” Arianne sprint naar haar rugzak die naast het bed staat en trekt er een Tena Slip Maxi uit en zegt: ”Is deze luier goed?” Leonie pakt hem aan en zegt: ”Weet je het zeker want van ruilen komt huilen.” Arianne lacht en zegt: ”Ik weet het zeker.” Snel is Sanne gewassen en als ze weer aangekleed is zegt Leonie: ”Oké meiden het was weer gezellig maar we moeten weer naar huis. Deze kleine meid blijft vanavond bij mij logeren en ik had mijn mama belooft dat we rond negen uur naar huis zouden komen. Tot later!” En Sanne en Leonie en lopen de kamer uit en even later horen de meiden de buitendeur dichtvallen.

Arianne ligt op de commode en vraagt: ”Mag ik vanavond al die Bambino om?” Destiny zegt: ”Zullen we die voor morgen bewaren? Ik weet niet hoe goed die absorberen en ik wil niet dat je vanavond en lekkende luier hebt. Maar ik denk dat je onze nachtluiers ook wel fijn gaat vinden kleintje.” En ze knipoogt naar Arianne. Arianne wordt ontdaan van haar natte luier en Destiny maakt haar goed schoon en als ze klaar is zegt ze: ”Kijk vanavond krijg je deze luier om samen met een inlegluier.” En ze laat de Tena Slip Ultima aan Arianne zien. Arianne vraagt: ”Is die inlegluier echt nodig? Want deze luier is zoiezo al erg dik van zichzelf.” Destiny zegt: ”Het is maar voor de zekerheid ik en Lisa dragen ook zo’n dikke en wij hebben nog nooit een lekkende luier gehad. Zoals ze zeggen: Never change a winning team en ja een dikke luier zit ook wel erg fijn hoor.” Destiny tilt Arianne op bij haar enkels en schuift de luier en inlegger onder haar billen ze zalft haar goed in met zinkzalf en strooit ook nog wat talkpoeder over haar schaamstreek heen en sluit daarna strak de luier. Ze zegt: ”Ik zal ook een leuke onesie voor je pakken Arianne dan kan je zometeen heerlijk slapen in bed. Destiny loopt naar de kast en haalt hier een schattig roze onesie uit en helpt Arianne deze aan te trekken. Als Arianne is aangekleed mag Arianne nog even naar beneden en niet veel later hebben Lisa en Destiny ook hun nachtluiers en nachtoutfit aan.

Ze gaan allemaal nog even beneden voor de TV zitten en ze kijken nog een leuke kinderfilm op Netflix. Steeds gaat Arianne anders zitten want door de dikte van de luier kan ze geen lekkere positie vinden om in te zitten. Ze vraagt: ”Hoe doen jullie dit met zo’n dikke luier dit zit toch helemaal niet lekker?” Lisa zegt: ”Ik ga meestal lekker liggen of hangen als ik zo’n luier draag ik vind het zitten ook niet echt een succes haha.” Arianne gaat op haar buik liggen en heeft dan niet meer zo’n last van haar luier. ”Goed idee Liz thanks.” zegt Arianne. Destiny vraagt: ”Meiden willen jullie nog iets eten of drinken voor dat jullie naar bed gaan?” Arianne zegt dat ze nog wel een flesje appelsap lust en ook Lisa lust wel een flesje. Even later als beide meisjes hun drinken op hebben gaat Destiny de tanden poetsen van Lisa en Arianne en ligt ze daarna in bed. Ze krijgen allebei nog een warm flesje peutermelk en deze drinken ze leeg terwijl Destiny een verhaaltje voorleest uit het Jip en Janneke boek. Als het verhaaltje uit is geeft Destiny beide meiden hun speen en ze zet het nachtlampje en de babyfoon aan. Ze geeft beid meisjes nog een kus op hun voorhoofd en ze verlaat de kamer. ”Welterusten meiden slaap lekker.”

In bed praten Lisa en Arianne nog even met elkaar en Arianne zegt: ”Oh ik vind het echt zo tof dat ik vanavond mag blijven slapen en ook heel deze dag is geweldig! Ik heb me nog nooit zo klein gevoeld als vandaag echt super bedankt voor vandaag Lisa!” Lisa zegt: ”Ik wil jou ook graag bedanken het is altijd leuk om met een andere AB te spelen.” Ze geeft Arianne een lief kusje en niet veel later slapen beide meiden.

Het is diep in de nacht en Arianne wordt wakker van een stekende pijn in haar buik en ze voelt een grote druk op haar darmen staan. Arianne probeert het op te houden en begint een beetje onrustig heen en weer te bewegen maar uiteindelijk wordt de druk toch te veel en Arianne voelt een zachte lading zich een weg zoeken achterin haar luier. Arianne schrikt ervan dat dit is gebeurt en ze voelt zich heel erg vies en ze probeert weer verder slapen. Ze gaat weer liggen voelt dat de hele lading platgedrukt wordt en zich uitsmeert over haar billen. Arianne vind het echt een vreselijk gevoel en ze begint zachtjes te huilen. Lisa wordt er wakker van en als Lisa haar probeert de troosten begint Arianne steeds iets harder te huilen even later komt Destiny de babykamer inlopen. Ze ziet dat Arianne aan het huilen is en ze vraagt: ”Wat is hier aan de hand meiden?” Lisa zegt: ”Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft Arianne in haar luier gepoept.” Destiny loopt naar het bed en ruikt de vieze geur en ze vraagt: ”Is dat waar Arianne heb je een grote bah in je luiertje zitten?” Arianne snikt en zegt zachtjes: ”Sorry Destiny. Ik heb het niet expres gedaan.” Destiny zegt: ”Geeft niks hoor Arianne kom mee naar de commode dan doe ik je snel een schone luier om dan kan je snel weer lekker verder slapen.” Destiny tilt Arianne uit bed en ligt haar neer op de commode. Ze kleed Arianne uit tot ze nog alleen in haar luier op de commode ligt. Ze opent Arianne’s luier en ziet de vieze inhoud die bijna overal heen is gesmeerd. Destiny laat wat water in de wasbak naast de commode en begint Arianne te wassen. Arianne ligt nog steeds te huilen terwijl ze gewassen wordt door Destiny. Destiny zegt: ”Kom op Ari je weet toch dat het niet erg is het was gewoon een ongelukje die hebben ik en Lisa ook nog wel eens het geeft echt helemaal niks.” Arianne kalmeert een beetje als ze dit heeft gehoord en snel is ze gewassen en doet Destiny haar een schone luier om. Destiny kleed Arianne weer aan en stopt haar dan weer lekker in bij Lisa in bed ze wenst beide meiden nog een goede nacht toe en Arianne kruipt tegen Lisa aan en Lisa knuffelt haar en zegt: ”Ga maar weer lekker slapen lieve meid morgen voel je je vast een stuk beter.” Even later slaapt iedereen weer en de rest van de nacht verloopt rustig.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 44

Please comment!!!

Hoofdstuk 44. De Spreekbeurt
Het is ondertussen dinsdag en morgen vertrekt de hele klas op weg naar het kamp. ”Oké kinderen iedereen heeft al een spreekbeurt gehouden over het kamp en nu is het laatste groepje aan de beurt. Bo, Heavenly en Hannah willen jullie naar voren komen voor jullie spreekbeurt?” Een beetje nerveus gaan de drie meiden voor de klas staan. Als ze staan vraagt Lisa: ”Zijn jullie er klaar voor?”…

De week ervoor:
”Kinderen mag ik even de aandacht? Ik en juf Kim hebben een leuk idee bedacht voor de taalles. Volgende week gaan we natuurlijk met z’n allen gezellig op kamp en het leek ons leuk als jullie een spreekbeurt houden over het kamp. En dat kan het bijvoorbeeld over de leuke activiteiten gaan hebben zoals de bonte avond maar je mag ook over andere minder leuke dingen praten bijvoorbeeld heimwee of bedplassen. Jullie mogen zelf beslissen waar je het over gaat hebben. Ik deel jullie in in groepjes en ik hoop dat jullie een leuke spreekbeurt met elkaar kunnen maken.” Als iedereen is ingedeeld in groepjes mogen de kinderen met elkaar bespreken waar ze het over willen gaan hebben. Heavenly steekt haar vinger op en Lisa loopt naar het groepje toe… Lisa vraagt: ”Ja meiden?” Heavenly vraagt: ”Euhm juf Lisa we hebben net even overlegt met elkaar en het leek ons misschien wel een goed idee om een spreekbeurt te houden over het bedplassen. Maar we weten niet goed hoe we dit moeten aanpakken en we zijn ook een beetje bang voor de reacties van anderen.” Lisa zegt: ”Wauw meiden ik vind het echt heel stoer dat jullie dit willen doen en ik vind het een heel goed idee.” Bo vraagt: ”Maar hoe zullen onze klasgenoten reageren als we er over praten dat we alle drie nog luiers dragen ’s nachts ik ben echt bang dat ze ons gaan pesten…” Lisa zegt: ”Maak je je daar maar geen zorgen om ik denk dat heel veel klasgenoten wel begrijpen dat dit erg lastig voor jullie is en dat hun jullie liever steunen dan dat ze jullie uitlachen. En na jullie spreekbeurt leg ik ze ook nog wel het probleem op mijn manier uit zodat ze er zeker helemaal niet over zullen beginnen.” De meiden zijn gerust gesteld en ze bedanken Lisa en ze gaan verder met het opstellen van hun spreekbeurt.

De dag erna gaan ze verder met het uitwerken van hun spreekbeurt en een paar groepjes mogen al hun spreekbeurt geven. Bo, Heavenly en Hannah hadden besloten om na schooltijd nog bij elkaar te komen om verder te praten over hun spreekbeurt. Als het kwart over drie is sluit Lisa de lesdag af en ze wenst iedereen een leuk weekend toe en ze zegt: ”maandag mogen Peter, Bas en Kai hun spreekbeurt houden. Tot maandag iedereen!”

De meiden lopen naar buiten en zien bij de poort al de moeder van Heavenly staan. ”Hallo meiden ik ben Emmy de moeder van Heavenly.” De meiden stellen zichzelf ook voor en ze stappen in de auto en ze rijden naar het huis van Heavenly. Als ze binnenkomen zegt Emmy: ”Ik moet even Heavenly alleen spreken willen jullie hier even wachten dan zijn we zo terug.” Snel loopt Emmy samen met Heavenly de trap op naar haar slaapkamer en snel gaat Heavenly op het bed liggen en haar moeder verschoont snel haar natte Pamper. Emmy zegt: ”Oke je kan er wel weer even tegenaan ga maar weer snel naar beneden.” Heavenly geeft haar moeder een knuffel en bedankt haar voor de verschoning en snel rent ze weer naar beneden.

De meiden gaan aan de tafel zitten en ze beginnen verder te overleggen waar ze het over willen hebben. Hannah stelt voor: ”Misschien is het een idee om de luiers mee te nemen die wij zelf gebruiken dan kunnen ze zien dat het niet echt luiers zijn maar net echte onderbroekjes.” Heavenly zegt: ”Maar ik draag wel echte luiers Hannah.” En ook Bo zegt dat zij nog luiers met een plakstrip draagt. Hannah: ”Oh sorry dat wist ik niet… maar we kunnen die ook laten zien. Dan vertellen we gewoon dat er verschillende luiers gebruikt worden bij bedplassen. Welke luier gebruiken jullie dan eigenlijk ik gebruik DryNites en jullie?” Heavenly zegt een beetje beschaamd: ”Euhm ik ge-gebruik… Pampers Baby-Dry luiers.” Bo legt een hand op haar schouder en ze zegt licht beschaamd dat zij die ook gebruikt. Heavenly is blij dat Bo deze ook gebruikt en ze omhelst haar en zegt: ”Ooh gelukkig ik dacht dat ik de enige was die deze droeg.” De meiden maken goede vorderingen met hun spreekbeurt. Op een gegeven moment wil Heavenly iets opschrijven maar laat per ongeluk haar pen vallen. Ze bukt om deze op te pakken maar heeft niet door dat shirt omhoogkomt en dat de rand van haar luier boven haar broek uitsteekt. Bo herkent het logo op de achterkant van haar ’onderbroek’ en ze vraagt: ”Heavenly draag jij overdag ook een Pamper!?” Heavenly schrikt van deze vraag en ze barst gelijk in tranen uit. Bo bied gelijk haar excuses aan over haar opmerking en ze probeert Heavenly te troosten en ook Hannah probeert Heavenly te kalmeren.

Emmy hoorde het ook en ze zegt: ”Kom op Heavenly je vriendinnen vinden het echt niet erg leg maar uit waarom je overdag ook nog luiers draagt ze zullen het heus wel begrijpen.” Heavenly zegt: ”Nee mama ik wil het niet vertellen!” Emmy zegt: ”Oké dat begrijp ik maar zullen we het dan allebei uitleggen? Want jou vriendinnen verdienen wel een verklaring waarom jij overdag ook nog luiers draag.” Heavenly stemt hiermee in en ze begint te vertellen.

”Ik ben sinds ik klein ben eigenlijk nog nooit droog geworden we weten niet precies waarom het maar niet wil lukken.” Emmy neemt het over en ze zegt: ”Heavenly voelt het ook niet aankomen net zoals bij bedplassen dan voel je het ook niet aankomen en ja iets dat je niet voelt aankomen kan je ook niet ophouden.” De meiden luisteren naar het verhaal en steunen Heavenly als ze zien dat ze het lastig vind om haar verhaal te vertellen. Heavenly gaat verder: ”Ik ben ook meerdere keren voor dit probleem in het ziekenhuis geweest maar hun weten ook niet goed wat er aan de hand is. Nu ga ik elk jaar naar de kinderarts om erover te praten en om te kijken of het veranderd naarmate ik ouder wordt maar tot nu toe is nog niks veranderd.” De meiden vonden het een heftig verhaal en ze zeggen: ”Zo hey wat een heftig verhaal Heavenly wat rot dat je nog steeds luiers moet dragen overdag. Maar wat stoer dat je durfde dit te vertellen.” Emmy zegt: ”Jullie snappen dat dit natuurlijk heel lastig is voor Heavenly dus zouden jullie het geheim willen houden?” Heavenly onderbreekt haar moeder en zegt: ”Maar mama misschien moet ik dit juist ook vertellen in de klas ik vind het heel lastig om dit verborgen te houden voor mijn klasgenoten. En ik ken nog iemand op school die ook nog luiers draagt misschien kunnen wij het dan samen uitleggen aan de klas.” Emmy weet het niet en vraagt: ”Wie draagt er dan ook nog een luier overdag?” Heavenly denkt na en twijfelt moet ze nu echt vertellen dat haar lerares ook nog luier draagt? ”Nou?” vraagt Emmy ongeduldig. Heavenly zegt: ”Mama dit vertel ik vanavond nog wel aan jou maar meiden ik wil het jullie niet vertellen sorry…” Hannah en Bo vinden het niet erg en ze zeggen: ”Kom laten we verder gaan met onze spreekbeurt en ook het verhaal van Heavenly’s incontinentie wordt erin verwerkt.

In de avond vertelt Heavenly aan haar ouders dat haar lerares ook nog luiers draagt en na dit te horen weten haar ouders zeker dat Heavenly zonder problemen haar verhaal kan vertellen.

Dinsdag

”Zijn jullie er klaar voor?” vraagt Lisa. De meiden zeggen: ”Ja” en ze mogen beginnen met hun spreekbeurt.

Hannah begint en ze zegt: ”Oké ik Bo en Heavenly hebben besloten iets te bespreken wat misschien niet op iedereen van toeppassing is maar we weten wel bijna zeker dat iedereen het wel eens heeft meegemaakt namelijk bedplassen. Ik weet bijna zeker dat iedereen wel eens een keer een ongelukje heeft gehad ’s nacht. Ongeveer 3-4% van kinderen van onze leeftijd heeft echt last van bedplassen dit betekend dat hun minstens 1 keer per maand in en nat bed wakker worden. Maar voor een groot gedeelte van bed-plassende kinderen geldt dat ze vaker nat wakker worden dan 1 keer per maand.”
Bo gaat verder: ”Nu zal je denken waarom willen wij hier een spreekbeurt over houden? Nou je voelt hem misschien al aankomen wij plassen alle drie nog in bed en nu zijn we een beetje bang om op kamp te gaan, want wat nou als we met een nat bed wakker worden op kamp?
Heavenly pakt het verhaal op en zegt: ”Gelukkig zijn er verschillende hulpmiddelen die kunnen helpen bij bedplassen zoals pilletjes of je laat jezelf ‘s nachts wakker maken om te plassen maar dit helpt niet bij iedereen. Daarom gebruiken sommige mensen waaronder wij speciaal ondergoed en we zullen deze speciale broekjes even door de klas laten gaan zodat jullie ze van dichtbij kunnen bekijken.”
Hannah heeft ondertussen een DryNites broekje gepakt en laat deze door de klas gaan.
Heavenly gaat verder met haar verhaal en zegt: ”Je kan zulke broekjes gebruiken maar er zijn ook nog veel kinderen die ook met een gewone luier slapen Hannah zal zometeen ook nog een luier doorgeven die ik zelf ’s nachts nog gebruik.”

De meiden durven veel te vertellen tijdens hun spreekbeurt en aan het einde krijgen de meiden een groot applaus van de klas omdat ze zo stoer waren dat ze het durfden te vertellen. Ook veel klasgenoten vonden het dapper dat ze het durfden te vertellen en ze zeiden dat ze het heel erg voor ze vonden dat ze nog steeds last hadden van bedplassen. Ook heeft heel de klas belooft dat ze niet zouden plagen met bedplassen omdat ze door de spreekbeurt begrepen dat dit een enorme impact heeft op de persoon.

Lisa neemt het woord en vraagt: ”Oke Bo, Hannah en Heavenly dank jullie wel voor deze spreekbeurt. Ik vind het heel stoer dat jullie dit durfden te vertellen. Ik ga niet moeilijk doen over een cijfer deze spreekbeurt verdiend een dikke vette tien! De meiden zijn blij dit te horen en als Bo en Hannah gaan zitten neemt Heavenly nog heel even het woord: ”Ik wil nog heel even iets vertellen… we hebben het net over bedplassen gehad maar er zijn ook nog kinderen die overdag ook nog steeds last hebben van ongelukjes. Dit percentage is kleiner dan kinderen die in bedplassen maar helaas ben ik zo iemand die overdag ook nog ongelukjes heeft. Net als ’s nacht gebruik ik luiers om mijn broek droog te houden veel van jullie weten dit niet omdat ik altijd alles goed stiekem doe maar dat is zo lastig dat ik vind dat jullie de waarheid moeten weten. De hele klas is met stomheid geslagen en Lisa ziet dat Heavenly veel moeite had om dit verhaal te vertellen en ze ziet een paar tranen over haar wangen rollen. Lisa weet even niet wat ze moet zeggen en ook Kim is met stomheid geslagen. Lisa herpakt haarzelf en zegt: ”Oké klas Heavenly heeft ons dit verhaal in vertrouwen vertelt en dat vind ik heel dapper van haar. Maar… vertel dit aan niemand door op school als ik hoor dat iemand het doorvertelt dan heeft deze persoon een groot probleem. De hele klas belooft dat ze er niet over zullen praten en de rest van de dag verloopt goed en de klasgenoten behandelen de meiden niet anders dan normaal. Bas is ook nog even naar de meiden gegaan en heeft ze bedankt voor de spreekbeurt. Hij zij: ”Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben met dit probleem dank jullie wel.” Heavenly zegt: ”Je geheim is veilig bij ons.”
De meiden zijn blij dat hun plan voor de spreekbeurt zo goed was uitgepakt en ze krijgen nu echt super veel zin in het kamp.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Goed hoofdstuk.
De spreekbeurt.
Maar vooral wat daarop volgde.
Ben benieuwd naar het kamp.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 45. Ik hoor graag reacties.

Hoofdstuk 45. Het Kamp (Vertrek en aankomst)
Het is woensdag en de dag van het kamp is aangebroken. Destiny is iets vroeger dan normaal wakker en zet alvast al wat dingetjes klaar voor Lisa en ook pakt ze haar koffer alvast in. Ze telt ook wat luiers 2 nachten dus twee nachtluiers en twee inleggers plus een setje extra voor de zekerheid. En dan nog luiers voor overdag Destiny rekent vier luiers per dag dus hier ook voor de zekerheid 2 extra bij dus 14 Maxi Slips. Destiny zoekt ook wat leuke kleren uit voor Lisa en stopt deze ook in de koffer. Ze loopt nog naar het bed in de babykamer en pakt Aapje tussen de knuffels vandaan en ligt deze ook bij Lisa’s spullen. Terwijl ze alles aan het inpakken is ziet ze dat de kittens ook wakker zijn geworden en ze besluit wat eten voor ze neer te zetten. Ze loopt naar beneden en zet in de keuken 2 schoteltjes met brokjes neer voor de kittens en ze begint met het dekken van de tafel en tegelijk ruimt ze de vaatwasser uit. Ze zet alvast wat dingen klaar zodat Lisa zometeen snel kan ontbijten. Ook maakt Destiny gelijk een brooddoosje voor Lisa klaar.

Destiny houd de tijd niet echt in de gaten en ineens hoort ze Lisa van boven roepen. ”Destiny! Destiny! Waar ben je?” Destiny rent snel naar de slaapkamer en ze zegt: ”Was je al wakker kleine meid?” Lisa kijkt een beetje ongerust en zegt: ”Stommerd, waar was je nou? Je weet toch dat ik bang ben als je niet naast me ligt als ik wakker wordt.” Destiny geeft Lisa een kus en zegt: ”Sorry lieverd maar ik was alvast wat dingetjes aan het voorbereiden voor jouw kamp. Kom je mee naar beneden om te ontbijten? Want je hoeft pas om 10 uur op school te zijn toch?” Lisa zegt: ”Ja dat klopt. Sorry dat ik een beetje boos op je was.” En om het goed te maken geeft Lisa Destiny ook een dikke zoen.

Lisa en Destiny zitten aan tafel en Lisa heeft net haar potje Olvarit op en zit nu te genieten van een warm flesje melk. Lisa zegt: ”Ik vind het wel leuk om op kamp te gaan maar vind het wel jammer dat ik elke ochtend dit flesje melk moet missen…” Destiny lacht en zegt: ”Tja elk nadeel heeft z’n voordeel hè?” Terwijl ze aan het eten zijn voelt Lisa haar buik een beetje rommelen en ze zegt: ”Destiny ik moet nodig poepen wil je met me naar de WC gaan?” Destiny zegt: ”Oh kom maar snel mee.” In de WC ontdoet Destiny Lisa van haar natte luier en zet haar op de WC neer. Gelukkig geen seconde te laat want net als Lisa zit begint ze te poepen. Ze blijft een tijdje zitten en na een paar minuten roept ze Destiny: ”Destiny ik ben klaar!” Destiny loopt binnen en veegt Lisa haar billen af en ze lopen naar de woonkamer waar Destiny alvast een schone luier voor Lisa heeft neergelegd. Als ze Lisa de schone luier omdoet zegt ze: ”Oh wat goed van jou dat je op de WC hebt gepoept Lisa. Ik ben heel erg trots op je.” Lisa zegt: ”Bedankt. Hoe gaat het eigenlijk met jou zindelijkheidstraining?” Destiny antwoordt: ”Ja ik ben nu ongeveer een week bezig en ik merk het wel steeds beter dat ik moet plassen maar het ophouden vind ik nog wel lastig. Zeg maar ik voel het aankomen en dan span ik mijn blaas aan maar het lijkt alsof mijn blaas het totaal niet afsluit want ik span aan en niet veel later plas ik toch gewoon.” Lisa zegt: ”Oh dat is wel jammer dat het nog niet erg wil lukken.” Destiny zegt: ”Ja maar dat komt wel goed ik heb laatst nog even met de fysiotherapeute gebeld en ik kan vanmiddag langskomen. En dan gaat ze kijken of ze me kan helpen.” Destiny plakt de laatste plakstrip van Lisa’s luier dicht en zegt: ”Zullen we omkleden dan breng ik je naar school.”

Destiny heeft de auto ingeladen en Lisa stapt in en ze rijden naar school. Lisa is heel enthousiast en ze blijft maar praten over hoeveel zin ze in het kamp heeft. Destiny vind het fijn dat Lisa zoveel zin in kamp heeft maar wordt wel een beetje gek van het getetter van Lisa. Destiny denkt: Straks thuis heb ik wel weer een paar dagen rust… Een kleine tijd later komen Lisa en Destiny aan en de bus waarmee ze naar de kamplocatie gaan staat al klaar. Destiny laad samen met Lisa de spullen uit de auto en zet deze alvast tussen de spullen die zometeen de bus ingaan. Lisa gaat de school binnen en komt even later met meerdere leraren naar buiten en ze laten alle kinderen al in de bus stappen. De bus is ondertussen al ingeladen en na een klein kwartier vertrekt de bus en alle ouders zwaaien hun kinderen vaarwel.

Als de bus weg rijdt zoekt Lisa een plekje om te zitten en ze zit samen met Kim in het midden van de bus zodat ze goed alles kan overzien. De kinderen zijn veel met elkaar bezig en daardoor kunnen Kim en Lisa lekker met elkaar praten. ”Hey Lisa hoe doe je dat nou met zulke situaties? Ik bedoel met je luiers enzo?” Lisa zegt: ”Ik tel gewoon de dagen en nachten en neem de hoeveelheid luiers daarvoor mee. Dus 2 nachten en 3 dagen dus in totaal 14 luiers 12 dag luiers en 2 voor de nacht maar neem er voor de zekerheid meer mee dus Destiny heeft er 17 voor mij ingepakt. Heb jij ook luiers meegenomen?” Kim zegt: ”Ik heb er 2 meegenomen alleen voor de nacht. Ik zou overdag ook wel willen dragen maar mijn stash was bijna op…” Lisa zegt: ”Oh dat is balen als ik nog over heb de laatste dag mag je er wel een van mijn gebruiken voor de terugreis.” Kim zegt blij: ”Echt? Dankjewel dat lijkt me echt fijn.

Na een kleine twee uur rijden komt de bus aan op de kamplocatie en de kinderen gaan de bus uit. De buschauffeur en de leraren laden alle tassen uit en de kinderen worden ondertussen ingedeeld over de kamer. Als alle kinderen hun spullen hebben gaan ze de spullen op hun kamers zetten. Ondertussen gaat Lisa even langs bij Hannah, Bo, Heavenly en Bas. ze vraagt hun allemaal even de luiers bij haar op de kamer te zetten. Bas komt als eerste langs en geeft Lisa een pak DryNites daarna volgt Hannah met een halfvol pak DryNites en Bo geeft een los stapeltje Pampers aan Lisa. Het duurt even voor Heavenly komt en Lisa besluit om alvast haar luiers in de kast te liggen. Ze maakt een apart stapeltje voor haar nachtluiers, inleggers en dagluiers. Ze is bezig en hoort niet dat Heavenly is binnengekomen. Heavenly ziet dat Lisa luiers in de kast ligt en ze vraagt: ”Zijn dat uw luiers juf?” Lisa schrikt en ze zegt met een knalrood hoofd: ”Ehm euh… ja… ik was euh...” Heavenly onderbreekt haar en vraagt: ”Mag ik die eens zien?” Lisa is verbaasd dat Heavenly er zo makkelijk over doet en ze zegt: ”Oh… oké dat mag wel hoor.” Lisa pakt een de 2 verschillende luier en legt ze op haar tafeltje in de kamer neer. Heavenly pakt een vol pak Pampers uit haar weekend tas en ze geeft deze aan Lisa. Daarna loopt ze naar het tafeltje en ze pakt een van de luiers van tafel. Ze voelt aan de buitenkant en zegt: ”Deze voelen vreemd van buiten juf de mijnen voelen gewoon als stof aan maar ze zijn wel lekker zacht.” Lisa zegt: ”Ze zijn inderdaad iets anders dan jouw luiers Heavenly maar ze werken wel hetzelfde. Maar je zei voor het kamp dat je overdag broekjes gebruikte en geen normale luier heb je de broekjes ook bij je?” Heavenly zegt: ”Normaal draag ik wel broekjes maar voor kamp kon ik beter normale luiers dragen zeiden mijn ouders juf. Maar juf ik heb een natte luier zou u mij alstublieft willen verschonen? Lisa zegt: ”O oké ga maar op het bed liggen dan pak ik even wat spulletjes.” Even later komt Lisa aanlopen met verschoonspullen en een schone luier. ze maakt Heavenly’s broek los en komt tot de ontdekking dat ze ook nog een rompertje draagt. Lisa trekt Heavenly’s broek omlaag tot haar enkels en maakt haar rompertje open. Ze opent de luier en ze begint met het schoonmaken van Heavenly’s luierzone. Als ze schoon is vouwt Lisa een schone Pamper open en schuift deze onder Heavenly haar billen ze pakt een busje talkpoeder en ze strooit dit over haar vagina en billen en sluit daarna de luier. Ze maakt de romper dicht en trekt daarna de broek weer op. Als Heavenly schoon is bedankt ze Lisa en ze vraagt: ”Moet ik gewoon naar u toe komen als ik weer verschoont moet worden? Lisa zegt: ”Dat lijkt me het beste. Ga maar snel naar de zaal zometeen begint de directeur met de opening van het kamp.” Snel verschoont Lisa ook haar luier want deze was ook al behoorlijk nat geworden. Daarna gaat ze ook naar de zaal en ze luisteren naar hoe de directeur het kamp inleid.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Heb je nog ideeën wat er op kamp moet gebeuren? Ideeën zijn welkom als ik het vind passen in het verhaal zal ik het proberen in het verhaal te verwerken.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Corvee voor de leerlingen.
Een speurtocht en/of dropping.
Kan ook met vragen/opdrachten.
Een kampvuur.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 46. Het kamp (deel 2)
Het is 7uur ’s ochtends en Lisa’s wekker gaat af ze wordt rustig wakker en ze stapt uit bed en loopt naar de badkamer die in haar slaapkamer zit. Ze wast haar gezicht en ineens wordt er op de deur geklopt. Lisa trekt snel een badjas aan en ze opent de slaapkamer deur. Ze ziet Heavenly staan en ze zegt: ”Kom maar even binnen Heavenly.” Heavenly komt binnen en Lisa ruikt een vieze geur. Ze vraagt: ”Heavenly heb je een poep-ongelukje gehad vannacht?” Heavenly zegt half slaperig: ”Ik werd wakker en moest nodig drukken en mijn luier was toch al nat dus ik heb het toen maar in mijn luier gedaan. Dit doe ik thuis ook en mama vind dit niet erg het is makkelijker dan steeds mijn luier afdoen als ik moet drukken.” Lisa ligt een verschoonmatje op het bed en ze kleed Heavenly uit en laat haar op het verschoon matje liggen. Ze opent de vieze luier en ze veegt de meeste poepresten met de voorkant van de luier weg en de meeste resten verwijder ze met doekjes. Daarna wast ze Heavenly nog goed en ze zegt tijdens het wassen: ”Heavenly ik vind het niet erg dat je in je luier hebt gedrukt maar wil je het de volgende keer alsjeblieft zeggen als je moet drukken? Dan doe ik de luier even af want ik heb niet echt veel zin om een poepluier te verschonen.” Heavenly zegt: ”Sorry juf Lisa ik zal het de volgende keer zeggen als ik moet drukken. Als Heavenly is verschoont zegt ze ga maar aankleden en kan jij Bo of Hannah naar mij toesturen? Even later zijn de andere bedplassers ontdaan van hun luiers en ze gaan ontbijten.

Net als alle kinderen uit Lisa’s kamer zijn wil Lisa haar eigen luier ook wel verschonen ze gaat op bed liggen en maakt haar luier open en op dat moment komt Kim binnenlopen op haar kamer. Lisa schrikt zich naar en geeft een klein gilletje. Kim schrok ook en ze zegt: ”Oh Sorry Lisa ik euh… sorry ik…” ze weet even niks uit te brengen en dan bedenkt ze wat ze zegt: ”Zal ik je verschonen Lisa?” Lisa is verbaasd en zegt: ”Wat!?” Kim zegt: ”Omdat ik je zo heb laten schrikken, het spijt me echt mag ik je verschonen? Om het goed te maken.” Lisa zegt: ”Oké vooruit dan maar. Kim neemt het billendoekje uit Lisa hand over en begint haar schoon te maken. Tijdens het verschonen praten ze een beetje met elkaar. ”Vind je het niet jammer dat Destiny niet mee is Liz?” vraagt Kim. Lisa antwoordt: ”Eigenlijk wel want zij verschoont me elke ochtend en ze heeft zulke lieve zachte handen dat ik me helemaal klein voelt als ze me wast en de schone luier omdoet.” Als Lisa schoon is pakt Kim een schone Tena luier en vouwt deze open. Lisa ligt ondertussen op bed te wachten en ze pakt haar knuffel en kroelt hiermee. Kim ziet haar knuffel die ook een luier draagt en ze vraagt: ”Is je vriendje wel droog gebleven vannacht?” Lisa zegt: ”Ik weet het eigenlijk niet… Ben je nog droog aapje?” ze laat haar knuffel ja knikken en ze zegt: ”Echt waar mag ik even je luier controleren?” en ze voelt aan de luier van haar knuffel. ”Oh hij is inderdaad nog droog… dan heb jij vannacht gewonnen van mij.” zegt Lisa met gespeelde teleurstelling. Kim zegt: ”Dat geeft helemaal niks hoor Lisa hij krijgt niet zo’n fijne verschoning net als jij dus eigenlijk ben je de winnaar.” Lisa lacht en zegt: ”Haha daar heb je gelijk in. Snel is Lisa schoon en ze kleed haarzelf om en gaat ook ontbijten.

Vandaag staat een activiteit op het strand naast het meer op de planning Lisa neemt Heavenly even apart en vraagt: ”Heb je zwemluiers bij je?” Heavenly antwoordt: ”Ik heb nog nooit zwemluiers gebruikt meestal als ik met mij ouders naar het strand ga draag gewoon mijn Pamper onder een bikini broekje.” Lisa vind dit een beetje vreemd en ze zegt: ”Zullen we vandaag je alleen een bikini aandoen zonder Pamper want het grootste gedeelte van de activiteit zijn we in het water dus als je een ongelukje krijgt ziet niemand iets. Ik draag zelf ook geen luier op het strand dus je hoeft nergens bang voor te zijn zullen we dat doen?” Heavenly stemt hiermee in maar vraagt wel: ”Maar na het zwemmen krijg ik dan gelijk weer m’n luier om?” Lisa zegt: ”Na het zwemmen blijven we nog even op het strand zodat jullie ook nog samen kunnen spelen…dus voordat we terug gaan naar het huisje doe ik je je luier om is dat goed?” Heavenly zegt:” Maar na het zwemmen wil ik met het zand spelen en ik wil liever niet een ongelukje krijgen dan. Mag ik alstublieft na het zwemmen al mijn luier om juf?” Lisa zucht en zegt: ”Oké dan… kom na het zwemmen maar na me toe dan doe ik je je luier om.” Lisa pakt een tas met luiers in voor haarzelf en Heavenly en een kleine tien minuten later lopen ze naar het meer.

De kinderen genieten van de toffe activiteit bij het meer en iedereen zowel leerlingen als leerkrachten genieten met volle teugen van de activiteit en het lekkere weer. Het groepje onder leiding van Lisa won ook nog zelfs de activiteit en iedereen was super blij. Als de activiteit over is gaan de kinderen met elkaar spelen en de leerkrachten kunnen gewoon even toezicht houden. Bo en Hannah willen graag samen met Heavenly spelen en ze vragen: ”Kom je met ons mee spelen Heavenly? We gaan een zandkasteel bouwen.” Heavenly zegt: ”Ja ik kom er zo aan ik ga eerst even een schone luier vragen aan juf Lisa.” Hannah zegt: ”Kom op we zijn op het strand in natte zwemkleding niemand zal het zien als je een ongelukje hebt Heavenly. Wij zullen ook niks zeggen als je een ongelukje hebt.” Heavenly zegt: ”Maar als ik per ongeluk plas wordt de ondergrond nat en dan stort het kasteel in toch? ” Bo zegt: ”Dan bouwen we het toch gewoon opnieuw? Kom mee Heavenly je hoeft echt geen luier om.” Hannah en Bo trekken Heavenly mee en ze gaan met z’n allen een mooi zandkasteel bouwen. Lisa kijkt van een afstandje toe en is blij dat Heavenly geen luier bij haar is komen halen. Ze is ook blij dat Heavenly gewoon mee kan spelen met haar vriendinnen zonder dat deze bang hoeft te zijn voor een ongelukje. Lisa droomt een beetje weg terwijl ze geniet van de zon maar wordt even later onrustig gewekt door Heavenly die helemaal overstuur is. Met een betraand gezicht vraagt ze: ”Juf Lisa mag ik alstublieft een luier om ik heb een ongelukje gehad ik voel me echt vreselijk.” Lisa probeert Heavenly te kalmeren maar uiteindelijk geeft Lisa toch toe en ze zegt: ”Kom maar even mee naar de WC Heavenly dan doe ik je daar je luier om.”

Even later staan Lisa en Heavenly samen in het douchegebouw en Lisa doet Heavenly haar bikinibroekje uit. Heavenly is nog steeds hevig aan het huilen en Lisa probeert haar te kalmeren. ”Heavenly het geeft echt niet dat je een ongelukje hebt gehad.” Lisa pakt een babydoekje uit haar tas en maakt de schaamstreek van Heavenly schoon. Lisa ligt een handdoek op de grond en zegt: ”Ga hier maar op liggen Heavenly.” Heavenly gaat op de handdoek en ondertussen pakt Lisa een Pamper uit haar tas. Ze tilt Heavenly bij haar enkels op en schuift de luier onder haar billen ze laat haar zakken en poedert haar daarna nog in met talkpoeder. Heavenly is ondertussen wat gekalmeerd en Lisa ziet hoeveel Heavenly geniet van haar verschoning. Terwijl Lisa het talkpoeder verdeelt over Heavenly’s schaamstreek zegt Heavenly: ”Dankuwel dat u mij m’n Pamper om wou doen juf Ik voel me gelijk een stuk beter.” Lisa zegt: ”Ik zit nog wel met een ding je bikinibroekje is nat dus die kan je niet over je luier dragen. Wil je je rok dragen zodat niemand je luier kan zien?” Heavenly haalt haar schouders op en zegt: ”Ik heb iedereen toch al vertelt dat ik luiers draag en ik wil mijn rok liever niet vies maken op het strand. Laat mij maar alleen mijn luier dragen…” Lisa plakt de luier dicht en vraagt: ”Weet je dit zeker!?” Heavenly zegt: ”Juf ik snap dat het misschien vreemd is maar ik draag wel vaker alleen een luier het is echt niet erg.” Lisa weet niet wat ze hier tegenin moet brengen en laat Heavenly in alleen haar luier en bikinitopje naar buiten gaan.

Als Lisa ook weer buiten staat ziet ze dat Heavenly weer blij naar haar vriendinnen rent en verder gaat met haar zandkasteel.
Heavenly komt weer bij Bo en Hannah en die kijken wel even gek op omdat Heavenly alleen haar Pamper draagt. Ze besluiten er beide niks over te zeggen en ze gaan verder met het bouwen van hun zandkasteel. Het is echt een geweldig mooie dag en alle kinderen genieten van het weer. En als het 16:00 uur is roept Lisa alle kinderen bij elkaar en ze zegt: ”We kunnen nu even allemaal gaan douchen in het douchegebouw hier en dan gaan we zometeen terug naar het kampgebouw. Iedereen is snel gedoucht en niet veel later zit iedereen weer in het kampgebouw.

Als iedereen weer bij het gebouw is beginnen een paar leraren aan het eten en anderen dekken de tafels terwijl ze gelijk een beetje toezicht houden. De kinderen spelen met elkaar en dit gaat door tot aan het eten.
Na de maaltijd neemt de directeur het woord en hij zegt: ”Oké kinderen zometeen gaan we ons opdelen in groepjes en we gaan jullie in het bos afzetten. Jullie krijgen allemaal een leraar in jullie groep deze weten de weg maar jullie moeten proberen zo snel mogelijk terug te zijn zonder hulp van de leraar. Onderweg zijn er nog wel een paar leuke opdrachten te doen en hiermee kan je extra punten verdienen. Het groepje dat vanavond de meeste punten heeft verzameld wint. Lisa gaat nog even langs bij Heavenly en ze vraagt: ”Moet ik je luier nog verschonen voor we weg gaan of kan je hem nog wel aanhouden?” Heavenly zegt: ”Ik heb wel een beetje geplast ik denk dat het misschien beter is als ik een schone luier om krijg.” Lisa zegt: ”Kom dan maar even mee naar mijn slaapkamer.” Heavenly is snel verschoont en staat snel weer buiten de kamer van Lisa en als Heavenly weg is verschoont Lisa ook haar eigen luier en gaat dan bij haar groep van vanavond staan en ze vraagt of iedereen alles heeft: pen, papier, zaklamp en kompas. Als iedereen klaar is worden de groepjes een voor een weggebracht en als Lisa en haar groepje in het bos zijn aangekomen kunnen ze proberen de weg terug te vinden. Lisa vind het spannend en hoopt dat ze snel de weg terug zijn.

Het is een heel gezellige avond en ondanks dat Lisa het best wel spannend vond heeft ze toch een hele leuke avond gehad en als rond 21:00 uur alle groepjes weer binnen zijn is het leukste van het hele kamp aangebroken: De bonte avond!

Iedereen heeft heel veel zin in de bonte avond de avond begint met een optreden van de leraren die een grappig toneelstukje hadden opgezet. Daarna treden de kinderen ook op met een liedje of klein toneelstukje en de avond wordt afgesloten met een karaoke-wedstrijd waar de winnaar een leuke klein prijs mee kon winnen. Het was een heel geslaagde avond en iedereen heeft het erg naar hun zin gehad. Als het bedtijd komen Heavenly, Bo, Hannah en Bas nog een schone luier halen bij Lisa en daarna kan iedereen naar bed vannacht heeft Lisa de eerste nachtwacht. Lisa wil na de nachtwacht gelijk het bed in duiken en besluit om alvast haar nachtluier om te doen. Terwijl Lisa haar luier omdoet wordt er op haar deur geklopt. ”Liz ik ben het Kim mag ik binnenkomen?” Lisa antwoordt: ”Heb je een klein moment?” Lisa plakt snel haar luier dicht en laat Kim binnen. Kim zegt: ”Ik heb geen nachtwacht vanavond maar ik wil nog niet gaan slapen mag ik samen met jou de wacht houden?” Lisa zegt: ”Lijkt me gezellig dan ben ik niet zo alleen. Dat vind ik wel fijn als er iemand bij is.” Kim kijkt naar Lisa en vraagt een beetje verbaasd: ”Wat voor een dikke luier heb jij om?” Lisa lacht: ”Oh ja dit is mijn nachtluier een Tena Ultima met inlegluier ik wil na de wacht gelijk het bed induiken dus ik dacht ik verschoon van te voren want ja buiten is het toch donker dus niemand die het opvalt.” Kim zegt: ”Ik zou ook wel alvast mijn luier om kunnen doen.” Lisa zegt: ”Wil je ook een nachtluier met inlegger proberen ik heb er nog een over…” Kim antwoordt een beetje onzeker: ”Ik weet het niet hoor is hij niet heel erg dik?” Lisa zegt: ”Ja maar hij zit echt lekker ga maar op m’n bed liggen dan doe ik je er een om.” Kim gaat op bed liggen en vind het fijn dat ze weer eens verschoont wordt. Meestal verschoont ze zichzelf maar dit vind ze echt een geweldig gevoel als ze door iemand anders verschoont wordt. Snel is ook Kim voorzien van een dikke nachtluier en beide meiden lopen naar de ingang van de zaal en houden daar tot 4uur ’s ochtends de wacht.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends D 77
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 6091
Similar threads


















































Bovenaan