Leonie a Diaper Friends story

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 25

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 25.
Het is vrijdag en vanavond gaan Leonie en Sanne op bezoek bij hun nieuwe buren: Robin en Linn. De meiden komen vroeg uit bed en Leonie kleed zich aan voor haar werk. Sanne werkt deze ochtend ook nog even maar hoeft zich niet perse netjes aan te kleden omdat zij uit huis kan werken. Wel trekt Sanne een nette blouse aan die ze boven haar luier kan dragen want in babykleding voelt ze zich niet goed in staat om te werken en zo houdt ze haar AB-leven en volwassen-leven goed gescheiden. Leonie verblijft de hele week bij Sanne dit is vooral makkelijk omdat hun nieuwe huisje redelijk dichtbij is wel is het werk redelijk ver maar Leonie mag deze week de auto van Sanne lenen om naar haar werk te gaan. Als de meiden uit bed zijn helpt Leonie Sanne met het verschonen van haar luier en als Leonie zelf ook een schoon luierbroekje aan heeft gaan de meiden gezellig even ontbijten met de ouders van Sanne. Als Sanne aan tafel gaat zitten doet Leonie haar de slab om en Sanne's moeder voert Sanne haar potje Olvarit. Leonie eet haar ontbijt terwijl ze toekijkt hoe haar vriendin gevoerd wordt als een kleine baby. Helaas kan Leonie niet blijven kijken naar haar lieve vriendin want ze moet naar haar werk. Leonie geeft Sanne en aai over haar bol geeft haar een kusje en zegt: "Werkse lieverd goed naar je mama luisteren hè? Dan zie ik je vanmiddag weer, doei!" Sanne geeft Leonie een kus terug en zegt: "Werkse Leonie tot vanmiddag!"

Het ontbijt is op en Sanne gaat achter haar laptop zitten en begint aan haar werk. Ze regelt voor het bedrijf van haar ouders de administratie. Een leuke job en ze vind het fijn dat ze uit huis kan werken. Zeker omdat ondanks dat ze zich wel volwassenen kleed het nog wel fijn vind om op haar speentje te zuigen. Ook als ze pauze neemt drinkt ze uit een fles en op een normale werkplek zou dit natuurlijk niet gaan. Doordat Sanne lekker aan werk is vliegt de tijd voorbij en om 12:30 komt haar moeder bij haar kijken en vraagt: "Kom je mee naar de commode Sanne? Dan doe ik je een schone luier om en daarna kunnen we lekker gaan lunchen." Sanne loopt aan de hand van haar moeder mee naar de commode waar haar moeder haar verschoond. Sanne wordt goed gewassen en als moeder de laatste plakstrip van de luier dichtplakt zegt ze: "Zo kleine meid jij bent weer lekker droog en kan er weer even een tijdje tegenaan." Sanne is blij en omhelst haar moeder. Ze zegt: "Dankjewel lieve mama. De droge luier zit veel fijner dan die natte."

Moeder en Sanne zitten samen fijn te lunchen en moeder vraagt: "Je bent wel goed opgeschoten met je werk vanochtend Sanne. Ga je zometeen na het lunchen even lekker een dutje doen? Want als je zo hard gewerkt hebt zal je best wel moe zijn geworden." Sanne zegt: "Ja wel een beetje en ik moet ook een beetje uitrusten want vanmiddag wil Leonie samen met mij behang gaan uitzoeken voor het huis. Dat wordt denk ik ook super leuk! Maar daar moet ik wel goed uitgerust voor zijn."
Als Sanne haar eten op heeft mag ze haar flesje melk mee naar bed nemen. Moeder dekt haar zachtjes toe en leest een klein verhaaltje voor uit het Jip en Janneke boek. Sanne geniet van de zachte stem waarmee haar moeder voorleest en al snel valt Sanne in slaap moeder geeft Sanne een kus en zet nog even het nachtlampje en de babyfoon aan voordat ze de kamer verlaat. Even later komt Leonie thuis van haar werk en ze gaat gezellig bij haar schoonmoeder zitten.

Moeder vraagt: "Heb je lekker gewerkt Leonie?" Leonie antwoordt: "Ik heb vooral erg hard gewerkt het was erg druk in de winkel en na schappen vullen moest ik ook nog even bijspringen bij de kassa. Gelukkig werd het toen iets rustiger en kon ik gewoon lekker achter de kassa blijven zitten. Oh maar ik moet eigenlijk wel even een schone luier aantrekken want ik ben redelijk nat geworden." Moeder vraagt moet ik je helpen met het omdoen van een luier of die je het liever zelf Leonie?" Leonie zegt: "Dankuwel voor het aanbod mevrouw van Berchum maar ik doe denk ik gewoon weer een luierbroekje aan en die kan ik makkelijk zelf aantrekken." Leonie staat op en loopt naar haar slaapkamer en ontdekt dat ze te weinig luierbroekjes had meegenomen. Leonie denk bij haarzelf: Shit hoe kon ook nou vergeten om na het werk nog luiers te kopen? Leonie denkt even na en herrinnert zich dat er in de commode ook een paar luierbroekjes liggen stilletjes gaat Leonie de kamer binnen omdat ze Sanne niet wakker wil maken. Zachtjes opent ze de deurtjes onder de commode en ze zoekt naar de luierbroekjes Leonie ziet een pak DryNites liggen. Hoewel Leonie liever wel een broekje wilde dragen vond ze het wel wat riskant om een DryNite te dragen want deze hebben al een paar keer bij haar gelekt. Leonie kan geen andere luierbroekjes vinden en gaat terug naar haar schoonmoeder. Moeder ziet Leonie en zegt: "Zo weer lekker schoon grote meid?" Leonie zegt: "Euhm mevrouw van Berchum zou u me toch willen helpen met het omdoen van een luier? Ik wilde eigenlijk een broekje dragen maar ik heb er geen meer…" Moeder zegt: "Dat is goed hoor Leonie zometeen verschoon ik je gelijk als ik Sanne uit bed ga halen."

Even later om half drie lopen Moeder en Leonie de kamer in en als Leonie op de commode gaat liggen zegt moeder ondertussen: "Sanne kleine meid wakker worden! Jij en Leonie moeten gaan shoppen. Sanne wordt rustig wakker en kijkt vanuit bed toe hoe haar vriendin een schone luier omkrijgt. Hoewel Leonie zich wel een beetje schaamde voor haar natte luierbroekje vond ze de verschoning wel erg fijn. Moeder plakt de laatste plakstrip van de luier dicht en zegt: "Zo meid jij kan er weer even een tijdje tegenaan. Even later helpt moeder Sanne uit bed. Sanne heeft ook een klein beetje geplast maar moeder zegt dat de luier nog wel mee kan en als moeder Sanne omkleedt pakt Leonie voor de zekerheid nog een luiertas in maar ze hoopt niet dat ze deze hoeft te gebruiken.

Even later zijn beide meiden aangekleed en kunnen ze inkopen gaan doen voor hun nieuwe woning. Leonie vind het super leuk met Sanne en hand in hand lopen ze op de woonboulevard langs veel leuke winkels uiteindelijk komen ze uit bij een verf en behang winkel en gaan hier naar binnen. Leonie pakt een papiertje met afmetingen van de kamers in hun nieuwe woning erbij en ze gaan opzoek naar mooi behang. Leonie en Sanne hadden de afspraak gemaakt dat Leonie het behang mocht uitzoeken voor de gewone slaapkamer en Sanne het behang voor de babykamer. Sanne vind het fijn maar ook wel lastig want de babykamer mocht niet al te kinderachtig overkomen voor als ze de kamer zouden moeten verbergen. Leonie had een mooie donkere tint groen gevonden voor in de slaapkamer wat er erg chic uitzag. Sanne zat te twijfelen tussen een roze en lichte blauwe kleur maar na overleg met Leonie besloten ze samen om voor de zachte blauwe kleur te gaan om dat dit makkelijk was om de kamer te verbergen en dat vond Leonie wel erg belangrijk. De meiden gaan weer naar buiten en nu ze toch op de woningboulevard zijn willen ze ook gelijk naar meubels kijken voor in hun huis. De meiden hebben het erg naar hun zin en ze doen veel inspiratie op om hun huisje aan te kleden. De middag verloopt snel en om vijf uur gaan de meiden weer huiswaarts. Dan kunnen ze thuis nog even lekker douchen want vanavond gaan ze op bezoek bij Robin en Linn.

Leonie en Sanne hebben genoten van de lekkere warme douche en fris gewassen lopen de meiden naar de babykamer Leonie vraagt aan Sanne: "Heb jij misschien nog andere luierbroekjes in de commode liggen dan alleen DryNites?" Sanne zegt: "Euhm ik heb nog wel een paar Tena broekjes in de kast liggen. Ik heb ze uit de commode gehaald omdat ik liever niet die broekjes draag. Ik draag liever luierbroekje met een leuke print." Leonie loopt naar de kast en opent deze en ziet een pak Tena Pants Maxi liggen. Leonie zegt: "Oh fijn dat je deze broekjes nog hebt Sanne." Leonie trekt het broekje aan en helpt daarna Sanne haar luier om te doen. Sanne vind het heerlijk als ze wordt verzorgd door Leonie. En even later als Leonie Sanne van de commode helpt omhelst Sanne Leonie en de meiden knuffelen even met elkaar op het bed. Na liefdevolle knuffels kussen de meiden met elkaar. De meiden komen van bed en besluiten om verder aan te kleden. De meiden doen nog even elkaars haar en rond acht uur vertrekken ze richting het huis van Robin en Linn.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 26

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 26.
"Hey goedenavond meiden kom verder!" zegt Robin enthousiast terwijl hij de meiden binnenlaat. Leonie en Sanne stappen het huis binnen en voelen zich erg welkom bij hun nieuwe buren. De meiden gaan in de woonkamer zitten en Robin zegt: "Euhm Linn komt er zo aan. Ze is nog even aan het aankleden. Kan ik al wat voor jullie inschenken koffie, thee of iets anders?" Beide meiden lusten wel thee en Robin loopt naar de keuken om de thee klaar te maken. Terwijl Robin de thee klaarmaakt komt Linn de kamer in en verwelkomt de meiden in hun huisje. Iedereen raakt gezellig in gesprek met elkaar en Robin en Linn stellen voor om het huis te laten zien aan Leonie en Sanne zodat de meiden kunnen nadenken over de indeling van de kamers in hun huis. De meiden zien een rondleiding door het huis wel zitten en als iedereen het drinken op heeft volgen Leonie en Sanne Robin en Linn door het huis.

Sanne loopt achter Linn en Sanne hoort een zacht gekraak wat ze herkent als het geluid van een luier. Sanne is nu wel erg nieuwsgierig hoort ze nu echt een luier bij hun nieuwe buurvrouw? Sanne wil eigenlijk weten of Linn ook echt een luier draagt maar niks laat zien dat Linn een luier om heeft. Omdat Sanne behalve het gekraak niks anders heeft gemerkt besluit ze niet verder aandacht er aan te besteden en ze bekijkt samen met Leonie de kamers. Leonie en Sanne praten een beetje met elkaar over de leuke indeling die Robin en Linn hebben in hun slaapkamer het bed staat niet tegen een muur waardoor het lijkt alsof de kamer in twee delen is opgesplitst en Leonie en Sanne vinden dat dit wel een leuke en bijzondere indeling is voor een kamer. Ook de andere kamer zijn mooi ingedeeld en als laatste laten Robin en Linn hun favoriete kamer zien het is een redelijk donkere kamer met een grote televisie en een paar spelcomputers die erop zijn aangesloten. Robin vertelt: "Dit is onze grote trots van het huis ik en Linn vinden het super leuk om te gamen en daarom hebben wij een volledige kamer ingericht voor onze hobby. Het heeft wel even geduurd om alles zo te krijgen maar als je kijkt hoe vaak we er zitten was dat het zeker wel waard." Leonie kijkt rond in de kamer en zegt: "Wauw wel erg gaaf zo'n game-kamer!" Robin vraagt benieuwd: "Nu we het dan toch over hobby's hebben wat vinden jullie leuk om te doen in jullie vrije tijd?" Leonie zegt: "Euhm ja ik vind het wel leuk om te lezen of film te kijken dat doe ik ook heel vaak in het weekend. Doordeweeks werk ik in de supermarkt en soms pas ik ook nog op bij een klein peuter meisje en dat vind ik ook superleuk!" Sanne lacht een beetje in haarzelf en zij zegt: "Mijn allergrootste hobby is het bouwen met Lego dat vind ik zo leuk! Gewoon lekker de bouwinstructies volgen en heerlijk bouwen het is bijna een therapie als je kijkt hoe rustig ik er van wordt… ik zou eigenlijk ook wel een hobby kamer daarvoor willen... Leonie?" Leonie kijkt Sanne aan en zegt: "Oké Sanne… we moeten dit nog even overleggen maar ik beloof nog niks." Robin zegt: "Wat moet ik me precies bij Lego als hobby voorstellen?" Sanne pakt haar telefoon erbij en laat een paar foto's van haar Lego collectie zien aan Robin en Linn. Hun zijn duidelijk onder de indruk van de mooie bouwwerken en ze zeggen: "Als jullie zijn ingetrokken zouden we graag eens wat bouwerken wilen zien Sanne! Het ziet er echt super mooi uit!" Als de meiden alle kamers hebben bekeken gaan ze weer terug naar beneden en gaan ze weer gezellig in de woonkamer zitten.

Iedereen heeft een gezellige avond en de tijd vliegt voorbij het viel Sanne op dat Linn al een paar uur niet naar de WC is gegaan. Leonie en Sanne dragen dan wel een luier maar om hun geheim toch te bewaren gaan ze allebei nog wel even naar de WC. Ook Robin gebruikte gewoon de WC maar Linn nog steeds niet. Sanne wist nu bijna wel zeker dat Linn een luier droeg want ze zijn nu al zo'n vier uur bij de buren en in al die tijd heeft Linn nog geen bezoek gebracht aan het toilet. Het is ondertussen al over twaalven en Sanne wordt toch wel een beetje moe. Leonie merkt dit op en ook moet zij ook toegeven dat zij ook wel een beetje moe is. Als het een uur is zegt Leonie: "We vinden het super gezellig jongens maar we hebben morgen weer een drukke dag voor de boeg en we moeten wel goed uitgerust zijn dus ik denk dat ik en Sanne er maar eens vandoor gaan." Robin zegt: "Ja voor ons is het eigenlijk ook al lang bedtijd geweest.Maar als jullie hulp nodig hebben in jullie huis moeten jullie het maar zeggen ik en Linn zijn altijd wel bereid om te helpen. "Sanne zegt: "Awh dat is erg aardig... Euhm willen jullie misschien morgen bij ons langskome? We gaan morgen een paar kamers behangen en bij jullie ziet het er echt super mooi uit. Zouden jullie ons willen helpen morgen?" Robin kijkt Linn aan en zegt: "Tuurlijk morgen moeten Linn en ik alleen nog even boodschappen doen maar als we terug zijn komen we graag helpen." Leonie en Sanne stappen op en lopen naar de deur Robin en Linn lopen mee en even later als de meiden wegrijden worden ze uitgezwaaid door hun nieuwe buren.

Als Leonie en Sanne in de auto zitten zegt Sanne: "Hey Leonie is het jou ook opgevallen dat Linn de hele avond niet naar de WC is gegaan?" Leonie vraagt: "Wat bedoel je precies?" Sanne zegt: "Toen we de trap opliepen liep ik achter Linn en ik hoorde een zacht gekraak wat heel erg veel leek op het geluid van een luier." Leonie zegt: "Ja nu ik er inderdaad over nadenk ik heb Linn inderdaad niet naar de WC zien gaan. Ik snap dat wij misschien niet zo'n beste controle hebben over onze blaas maar ik ken niemand die vier uur lang niet naar de WC gaat. Ik denk dat je best wel eens gelijk kan hebben Sanne." Al behoorlijk snel zijn de beide meiden weer terug thuis. Vader en moeder slapen al en zachtjes lopen Leonie en Sanne naar de babykamer. Sanne wordt uitgekleed en gaat met niks anders dan haar luier om op de commode liggen. Leonie maakt Sanne's luier los en wast haar goed met babydoekjes. Als Sanne schoon is pakt Leonie een Tena Slip Ultima en een inlegluier als ze Sanne heeft ingesmeerd met zinkzalf en talkpoeder sluit ze de luier en mag Sanne van de commode afkomen Leonie pakt een leuke romper uit de kast en trekt Sanne deze aan en zegt: "Ga maar even je tanden poetsen kleine meid dan kan mama ondertussen ook haar nachtluier omdoen." Sanne verlaat de kamer en even later als Leonie ook haar nachtluier om heeft gaat zij ook nog even haar tanden poetsen. Na het tandenpoetsen lopen de meiden terug naar de babykamer en besluiten vanavond daar te slapen. Beide meisjes pakken allebei hun favoriete knuffel en ze kruipen samen onder de wol. De meiden kussen elkaar een goede nacht en daarna pakken ze beide hun speen en terwijl beide meisjes zachtjes op hun speen zuigen vallen ze in slaap.

Het is vroeg in de ochtend als beide wakker schrikken van Leonie's telefoon die afgaat. Leonie ziet dat een collega van het werk haar belt: "Hey Ilse met Leonie." "Hey Leonie sorry dat ik zo vroeg bel maar we hebben een paar zieken die vanochtend hadden moeten werken. Zie jij misschien kans om hun taken over te nemen vanmorgen? Je hoeft niet de hele ochtend te draaien als je tot 10uur kan werken help je me al geweldig!" Leonie zegt: "Oké maar als het tien uur is ben ik ook meteen weg want ik moet vandaag ook nog in mijn eigen huisje gaan werken." Ilse zegt: "Hartstikke bedankt Leonie tot over een uurtje." Leonie stapt uit bed en zegt: "Sorry Sanne ik had graag nog even met je willen knuffelen maar ik moet vanochtend nog heel eventjes gaan werken. Kom je uit bed dan krijg je fijn een schone luier om want na die drukke dag van gisteren heb je weer een grote bah in je luiertje gedaan of niet kleine meid?" Sanne giechelt een beetje en zegt met een zacht stemmetje: "Sorry Leonie." Leonie zegt: "Het geeft niet Sanne kom hier maar even liggen dan kan ik je verschonen en je klaarmaken voor de dag." Sanne gaat op de commode liggen en Leonie kijkt naar Sanne die rustig op haar speentje zuigt terwijl zij Sanne begint te verschonen. Leonie voelt zich weer fijn de verzorgende mama van Sanne en ze ziet dat Sanne het ook heerlijk vind om verzorgd te worden. Sanne is snel goed gewassen en Leonie doet Sanne weer een schone luier om. Als Leonie Sanne van de commode heeft afgeholpen omhelst Sanne Leonie en ze zegt: "Bedankt dat je me wilde verschonen lieve mama." Leonie zegt: "Graag gedaan hoor lief meisje kom je nog even bij mama liggen dan mag je nog even wat moedermelk drinken. Leonie trekt haar rompertje uit en neemt Sanne op schoot ze brengt haar borst naar de mond van Sanne en zachtjes begint Sanne te zuigen op de borst van Leonie. Sanne voelt zich heerlijk klein worden en Leonie voelt weer de speciale verbintenis die ze met Sanne heeft. Leonie geniet ervan als ze ziet dat Sanne zich weer helemaal klein voelt. Leonie ontspant en ondertussen laat ze haar ochtend urine lopen. Leonie vind het een heerlijk gevoel als haar luier weer warm wordt en zachtjes wrijft ze over de voorkant van haar luier. De combinatie van Sanne die aan haar borsten zit en dat zij masturbeert brengt Leonie snel tot een hoogtepunt. Zachtjes kreunt Leonie. Sanne had alles door maar besloot er niks over te zeggen zij genoot dat ze bij Leonie aan de borst mocht liggen en daarom mag Leonie zelf ook genieten. Sanne omhelst Leonie en zegt: "Dankjewel mama ik vond het heel fijn om even bij u aan de borst te liggen." Leonie zegt: "Dat is goed om te horen kleine meid wil je mama helpen met het verschonen van haar natte luier?" Sanne zegt: "Natuurlijk mama u hielp mij net zo goed met het verschonen van mijn luier dan is het een kleine moeite om u te helpen." Leonie gaat op de commode liggen en geniet van hoe Sanne haar verzorgt. Leonie draagt liever geen luiers met plakstrips naar haar werk maar omdat ze deze ochtend maar een paar uurtjes hoeft te werken durft ze het wel aan. Leonie komt van de commode af en omhelst Sanne en bedankt haar voor de verschoning. Beide meiden kleden zich verder aan en ontbijten nog even snel. Om 7:30 verlaten de meiden het huis.

Leonie zet Sanne af bij hun nieuwe woning en rijd daarna door naar haar werk. Sanne gaat het huis binnen ze vond het jammer dat ze Leonie vanochtend moest werken anders waren ze nu samen gezellig met elkaar. Deze ochtend moest er wel iemand aanwezig zijn in het huis want de rollen behang die de meiden gisteren hadden uitgezocht zouden deze ochtend bezorgd worden. Sanne had om de tijd te doden haar oude GameBoy meegenomen en pakt deze uit haar rugzak ook pakt ze haar speen en terwijl ze zachtjes op haar speen zuigt zet ze de spelcomputer aan en speelt verder met Pokémon. Sanne let niet meer echt op de tijd en na anderhalf uur spelen staat de bezorger met de rollen behang voor de deur. Sanne neemt de rollen aan en ligt de rollen alvast neer op de kamers waar het behang moet komen.

Leonie is druk bezig met vakkenvullen als ze een bekende stem hoort die zegt: "Pardon mevrouw kunt u mij vertellen waar ik de olijfolie kan vind… oh hey Leonie ik zag niet dat jij het was!" Leonie zegt: "Oh hey Linn en Robin lekker samen boodschappen aan het doen?" Linn zegt: "Jazekder dit is ons wekelijkse uitje haha! Vanochtend stond er trouwens een bezorger bij jullie voor de deur verwachten jullie iets?" Leonie zegt: "Ja vandaag werd er behang bezorgd in heb vanochtend Sanne afgezet thuis zodat zij het in ontvangst kon nemen." Ondertussen loopt Leonie naar het vak waar de olijfolie staat en geeft een fles aan Linn. Linn zegt: "Bedankt Leonie tot zometeen! Leonie werkt door tot tien uur en snel daarna vertrekt ze richting haar huis.

Leonie loopt het huis binnen. "Hé San ik ben er weer!" roept Leonie. Sanne rent naar Leonie toe en omhelst haar. "Wat fijn dat je er weer bent lieve mama!" zegt Sanne. De meiden knuffelen even met elkaar en Sanne zegt: "Ga je vanavond weer naar huis of wat was het idee?" Leonie antwoordt: "Euhm ja ik zou dit weekend bij papa en Lisanne verblijven. Ik.heb er wel weer zin in want dan zie ik Britt ook weer. Ze woont nu al een paar weken bij papa dus ik ben benieuwd of ze al wat iets veranderd heeft in de slaapkamer. Is het behang al bezorgd vanochtend?" Sanne last zien waar het behang al ligt en Leonie zegt: "Doe jij straks samen de babykamer met Linn? Dan doen ik en Robin de slaapkamer." De meiden praten nog even met elkaar en al snel gaat de deurbel af en Robin en Linn staan voor de deur.

De meiden laten hun buren binnen en Sanne vraagt gelijk: "Willen jullie al wat drinken?" Robin zegt: "Bedankt voor het aanbod Sanne maar ik en Linn hebben net wat gedronken en eigenlijk willen we meteen aan de gang gaan. Waar wil je ons hebben?" Leonie zegt: "Ik en Sanne hebben niet zoveel ervaring met behangen dus eigenlijk willen we vragen of jij in de slaapkamer van mij en Sanne wilt helpen Robin. En dat Linn dan Sanne helpt in de… logeerkamer." Robin zegt: "Dat klinkt goed laten we beginnen." Leonie en Robin lopen richting de slaapkamer ben Sanne en Linn lopen de baby-kamer binnen. Sanne schrikt als ze de kamer binnloopt ze was vergeten dat het pak luiers wat ze eerder deze week had meegenomen hier had neergezet. Sanne kijkt of het opvalt maar het lijkt alsof Linn het nog niet gezien heeft. Maar Sanne snapt dat het geen zin meer heeft om nu het pak te verstoppen. Sanne wordt een beetje rood van schaamte maar probeert te doen of er niks aan de hand is. Linn heeft nog steeds niets in de gaten en zegt: "Oke laat maar zien wat voor behang je hier wilt hebben aan de muur." Sanne pakt de rollen en Linn rolt er een uit. "Wauw gave kleur dat lichte blauw zorgt voor veel rust in de kamer." Terwijl Linn dit zegt kijkt ze de kamer rond en ze ziet het pak luiers staan. Linn zegt: "Euhm… wat is dat? Zijn dat luiers?"
 
Laatst bewerkt:

jjcvdk

Gewaardeerd Lid
is weer een super fijn hoofdstuk maar heb wel 1 opmerking voor u @Dips N' Bricks er zitten hier en daar een klein aantal foutjes in het laaste hoofdstuk zoals last maar verder heel mooi geschreven moet ik zeggen en wacht met smart op de volgende hoofdstuk mvg
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 27

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 27.
Sanne schrikt en hoewel ze deze vraag wel verwacht had klinkt het toch erg confronterend. Sanne wordt weer rood van schaamte en ze bedekt haar gezicht met haar handen en begint zachtjes te huilen. Linn schrok een beetje van haar eigen reactie en ziet hoe overstuur Sanne is. Linn zegt: "O Sanne sorry ik wilde je...sorry ik bedoelde niet om…" Linn komt niet goed uit haar woorden en slaat een arm om Sanne heen en ze zegt: "Het geeft niet Sanne." Linn troost Sanne en als Sanne wat gekalmeerd is zegt Linn: "Hey Sanne ik wilde je niet van streek maken alsnog sorry daarvoor maar je hoeft je nergens voor te schamen. Om eerlijk te zijn… ik draag ook luiers Sanne. Ik heb ze niet echt nodig maar ik vind ze erg fijn zitten en ze geven mij een fijn en veilig gevoel." Terwijl Linn dit verteld wordt ze een beetje rood. Sanne is opgelucht en denkt: Ze had gelijk! Linn gaat verder: "Ik heb het ook tegen Robin vertelt en hij is echt de beste vriend ooit! Hij zelf heeft totaal niks met luiers maar hij vind het niet erg als ik ze wil dragen. Het is niet dat hij mij verschoont ofzo maar dat hij mij wel laat dragen vind ik super fijn. Maare heb jij ze echt nodig Sanne?" Sanne vind het fijn dat Linn zo openlijk erover sprak en zegt: "Ik heb ze 's nachts nog wel echt nodig maar ik vind het ook fijn om ze overdag te dragen. En ik vind het ook fijn om mij dan als een peuter of baby te gedragen. En deze kamer... wordt een babykamer. Linn is verbaasd en zegt: "Echt waar!? Vind Leonie dat goed?" Sanne lacht een beetje en zegt: "Deze kamer is een beetje te groot voor één klein meisje vind je niet?" Linn vraagt: "Is Leonie ook into luiers?" Sanne verteld Linn haar hele verhaal ook van haar zus en hun ABDL vrienden en Linn verbaasd zich keer op keer over wat Sanne allemaal verteld. "Wauw Sanne wat een verhaal maar wat tof dat je zoveel vrienden hebt die ook allemaal into ABDL zijn." Sanne vraagt: "Ben jij eigenlijk AB of DL of iets anders?" Linn antwoordt: "Om eerlijk te zijn weet ik het eigenlijk niet goed Sanne ik vind het fijn om luiers te dragen maar spelen enzo heb ik nooit echt gedaan. Ik vind het wel leuk om te zien maar weet niet of ik het zelf ook leuk vind." Sanne zegt: "Kom anders gewoon een keer een middagje spelen dan kan je kijken of je het leuk vind. In deze kamer komt alles wat je kan verwachten in een babykamer een commode een box en een bed wel een gewoon bed maar wel een dekbed met kinderlijk motief erop." En Sanne laat ondertussen Linn een foto zien op haar telefoon. Linn zegt: "Wauw is dat je babykamer thuis?" Sanne zegt: "Alles wat je hier ziet komt ook in deze kamer hier." De meiden praten nog even met elkaar en ondertussen beginnen ze met het plakken van de eerste stroken behang. Leonie en Robin zijn al een tijdje klaar en vragen zich af waarom het bij Sanne en Linn zolang duurt. Leonie loopt richting de babykamer en gaat daar naar binnen en Linn en Sanne plakken net de laatste strook vast. Als Sanne Leonie ziet loopt ze op haar af en zegt: "Leonie jij mij schone? Ikke natte Pamper." Leonie schrikt en wordt meteen rood. Linn lacht en zegt: "Geen nood Leonie wat jullie gisteren over mijn dachten klopt ik ben ook actief binnen de ABDL gemeenschap." Leonie zegt: "Oh wauw… euhm oké laten we eerst even koffie drinken dan praten we later nog wel een keer verder hierover Linn." De meiden hebben een erg gezellige middag met de buren en halverwege de middag zijn alle muren in het huis klaar en Robin en Linn verlaten het huis. Sanne brengt Leonie bij haar vader en gaat daarna weer naar haar ouderlijk huis om alvast dingen in te pakken voor de verhuizing.

Leonie belt aan en Lisanne opent de deur: "Hey Leonie goedemiddag. Heb je lekker gewerkt in je huis vanmiddag?" Leonie antwoordt: "Ja sinds vanmiddag zit het behang ook op de muren. Begin volgende week komt de vloer erin en halverwege de week gaan we al wat verhuizen vanuit Sanne's huis. En de week daarop worden de nieuwe meubels en ons nieuwe bed bezorgd. En dan kunnen we ook echt in ons huis gaan wonen!" Lisanne zegt: "Wauw dat klinkt echt geweldig Leonie. Leonie vraagt: "Hoe gaat het met Britt voelt zij zich ook al thuis hier?" Lisanne zegt: "Ja hoor ze heeft al wat dingen uit haar vroegere kamer op haar nieuwe kamer gezet en ze lijkt het wel naar haar zin te hebben." Leonie zegt: "Dat klinkt goed ik ga even douchen en dan is het denk ik etenstijd tot zo!" Leonie loopt naar haar slaapkamer en loopt binnen. Ze ziet Britt die aan het bureau zit. Leonie zegt: "Hé Britt goedemiddag wat ben je aan het doen?" Britt zegt: "Oh hey Leonie ik heb wat Lego uit de verhuisdozen gehaald en ik wil een leuk huisje bouwen om hier in de kamer neer te zetten." Leonie zegt: "Oh gaaf ik en mijn vriendin bouwen ook heel graag met Lego. Ik heb zelf niet zo heel veel Lego maar moet je kijken hoeveel mijn vriendin heeft." En Leonie laat wat foto's van Sanne's Lego collectie zien op haar telefoon. Britt bekijkt de foto's en zegt: "Wauw wat een mooie gebouwen. Ik ben echt super jaloers daarop. Ik zou Sanne graag een keer ontmoeten." Leonie zegt: "Zal ik vragen of ze morgen langs wil komen?" Britt zegt: "Dat lijkt me super gezellig!" Leonie zegt: "Oké ik ga eerst even douchen. En dan bel ik haar straks even. Leonie pakt een schone luier uit de kast en ze loopt ermee naar de badkamer.

In de badkamer kleed Leonie zich uit en maakt haar natte luier los. Zoals gewoonlijk wil ze deze in de luieremmer gooien maar voordat ze haar luier weggooit ziet ze dat er al een luierbroekje in de emmer ligt. Deze kan niet van haar zijn omdat Leonie altijd de vuilniszak met gebruikte luiers altijd weggooit in de vuilcontainer als ze weer naar huis gaat. Wie zou dan een van haar luiers gebruikt hebben? Leonie denkt eigenlijk niet dat het Lisanne of haar vader het zou doen maar Britt misschien? Leonie wil het eigenlijk wel echt weten maar besluit eerst te douchen.

Leonie is gewassen ze doet haar luier om en loopt met niks anders dan een luier en shirt naar haar kamer Leonie pakt een makkelijke joggingsbroek uit de kast en trekt deze aan over haar luier. Ze wil eigenlijk toch wel weten of Britt de luier heeft gedragen en ze zegt: "Hey Britt… ik gooide net mijn luier in de luieremmer en het viel mij op dat er al een luierbroekje in lag. Hij was in ieder geval niet van mij maar heb jij misschien een luierbroekje gedragen?" Britt wordt een beetje rood en durft eigenlijk niet te antwoorden op Leonie haar vraag. Leonie zegt: "Maak je geen zorgen Britt ik ben niet boos ik zal ook niks doorvertellen aan je moeder. Maar ik wil alleen weten of jij hem hebt gedragen." Zachtjes durft Britt te zeggen dat zij het broekje heeft gedragen. Leonie zegt: "Oké maar waarom? Was je gewoon benieuwd hoe het zou aanvoelen of vind je luiers opwindend?" Britt zegt: "Hoe weet je nou dat ik dat allebei heb!?" Leonie zegt: "Echt waar? Het was eigenlijk maar echt giswerk maar ik wist niet dat jij gevoelens had voor het dragen van luiers." Britt zegt: "Eigenlijk wist ik ook niet wat ik voelde toen jij vertelde dat je luiers droeg kreeg ik een vreemd gevoel van binnen en eigenlijk kon ik het niet onderdrukken en deze week was ik even alleen thuis en toen heb ik een luierbroekje gepakt en deze aangetrokken. Het voelde echt fijn aan. De broekjes zijn lekker zacht en je voelt je gelijk veilig ofzo." Leonie zegt: "Om eerlijk te zijn Britt ik heb overdag eigenlijk helemaal geen luiers nodig en mijn vriendin heeft ze ook niet overdag nodig maar wij hebben hetzelfde gevoel als jij bij luiers. Heb jij er nog meer gevoelens bij? Of vind je alleen het luiers gedeelte leuk of vind je ook het gedragen en behandeld worden als een baby leuk?" Britt zegt: "Ik heb op internet gekeken want het voelde toch wel een beetje vreemd en ik kwam een forum tegen en daar heb ik wat gelezen en ook gelezen over iemand die ook echt als baby behandeld wordt. Euhm volgens mij noemde zij zichzelf LittleSan. Leonie lacht een beetje en zegt ligt beschaamd: "Dat is het account van mijn vriendin…" Britt zegt: "Wacht ben jij dan ook de mama waar ze over praat?" Leonie schaamt zich een beetje en verteld het verhaal van haar en Sanne en Britt weet bijna niet wat ze hoort. Leonie sluit af met haar verhaal en zegt: "Mocht je niet zeker weten of je het baby zijn wat vind en je wilt een keer klein zijn mag je een keer best langskomen in ons nieuwe huis want daar gaan we een babykamer maken op volwassen formaat. Sanne heeft dat nu al maar een groot gedeelte daarvan gaat naar ons huis." Britt zegt: "Dit is best veel om in een keer op te nemen… ik weet eigenlijk pas net dat ik luiers fijn vind. Maar ik ben nog maar net in dit wereldje terecht gekomen en ik denk dat ik even alles rustig moet verkennen." Leonie zegt: "Dat kan ik begrijpen. Nou weet je wat? Ik vraag of Sanne vanavond wil langskomen dan kan Sanne jou veel vertellen over haar leven. En niet bang zijn Sanne is echt een hele lieve en leuke meid. En ik ben er ook gewoon bij heel de avond. Ik app haar even." Leonie appt Sanne die echt super enthousiast antwoord en zegt: Na het avondeten kom ik gelijk jouw kant op! Leonie vind het super leuk en vertelt vol enthousiasme aan Britt dat Sanne vanavond langskomt. De meiden praten nog even met elkaar totdat vader de meiden roept om aan tafel te gaan.

Iedereen is lekker aan het eten en Leonie vertelt dat ze Sanne vanavond heeft uitgenodigd. Vader zegt: "O gezellig blijft ze ook slapen?" Leonie zegt: "Mag ze blijven slapen?" Vader zegt: "Tuurlijk jullie gaan samenwonen dan wil ik jullie niet uit elkaar houden. Vraag maar gewoon of ze wat spulletjes meeneemt zodat ze kan blijven slapen." Leonie bedankt haar vader en stuurt gelijk een appje naar Sanne of ze ook wil blijven slapen. Sanne antwoord dat ze dat wel leuk lijkt en ze ook wat extra luiers voor de nacht en voor de volgende dag meeneemt. Iedereen praat gezellig met elkaar en snel is het eten op en kan iedereen van tafel.

Als het acht uur is gaat de deurbel. Leonie weet dat dit Sanne is en ze rent naar de voordeur. Leonie opent de deur en gelijk omhelst ze Sanne en tijdens haar omhelzing klopt ze op haar billen en hoort het bekende geplof van een luier. Leonie zegt: "Kom verder Sanne ga maar even bij papa en Lisanne in de woonkamer zitten dan lig ik je tas alvast in de slaapkamer neer." Sanne zegt: "Oh dankjewel." Leonie loopt met de tas van Sanne naar de slaapkamer en als ze naar binnen komt zegt Leonie: "Kom je ook mee naar de woonkamer Britt dan kan je kennismaken met Sanne." Leonie heeft Sanne's tas naast haar bed gezet en pakt de favoriete knuffel van Sanne uit de tas en ligt deze naast Polar op het bed. En als Leonie weer de kamer uitloopt vraagt ze: "Kom je mee Britt?"

Sanne was ondertussen al fijn in gesprek met vader en Lisanne en ze vond het al super gezellig. Als Leonie en Britt erbij komen stelt Britt zich ook netjes voor aan Sanne. Britt vond Sanne er leuk uitzien ondanks dat Leonie had verteld dat Sanne graag een baby was zag wel dat Sanne ook in het normale leven best kinderlijk gekleed was. Iedereen is gezellig met elkaar in gesprek en de tijd vliegt voorbij. Als het elf uur is begint Sanne al een beetje te gapen en Leonie valt dit op ze zegt: "Papa en Lisanne ik en Sanne gaan maar naar bed want we hebben een lange werkdag achter de rug. We willen lekker uitrusten dit weekend dus we gaan nu lekker naar bed welterusten." Ze geeft haar vader en Lisanne de kus en samen met Sanne loopt ze de kamer uit. Lisanne zegt: "Britt euhm ik weet niet of Leonie het verteld heeft dat Sanne ook nog luiers draagt. Je gaat…" Britt onderbreekt haar moeder en zegt: "Mama Leonie heeft het er al over gehad met mij en natuurlijk ga ik haar ook niet pesten met haar probleem maak je maar geen zorgen." Lisanne is gerustgesteld en zegt: "Oké dat is goed om te horen. Ga jij ook je klaarmaken om te gaan slapen?" Britt antwoordt: "Dat is goed mama." Britt geeft haar moeder een kus en vader een knuffel en wenst hen beide een goede nacht toe.

Britt loopt de slaapkamer binnen en ziet dat Leonie een schone luier omdoet bij Sanne. Sanne schaamt zich een klein beetje maar Britt maakt geen vreemde opmerkingen. En begint haarzelf ook om te kleden. Leonie had al een schone nachtluier om gekregen en als Sanne ook haar schone luier om heeft gaan de meiden tanden poetsen en kunnen daarna naar bed. Beide meisjes maken hun speen vast aan hun shirt en ze kruipen onder de wol de meiden geven elkaar een kusje en met een knuffel onder de arm vallen beide meiden behoorlijk snel in slaap. Ook Britt gaat met haar knuffelbeer in haar eigen bed liggen maar het lukt haar niet goed om in slaap te vallen. Britt blijft maar draaien in haar bed en uiteindelijk moet ze nog een keer uit bed om te plassen. Terwijl ze uit bed komt kijkt ze naar het bed van Leonie en Sanne. Ze denkt wat een geluk hebben hun ze kunnen gewoon lekker blijven liggen en in hun luier plassen. Britt wordt een beetje jaloers en in plaats van naar de WC te gaan schud ze Leonie zachtjes wakker. Leonie draait zich om in bed en ziet dat Britt naast het bed staat. Leonie fluistert een beetje onverstaanbaar omdat ze haar speen nog steeds in haar mond heeft. Britt verstond het niet en ze vraagt: "Leonie mag ik vannacht een luier dragen?" Leonie haalt de speen uit haar mond en vraagt een beetje verbaasd: "Wil je vannacht een luier om?" Britt zegt: "Ik kan niet slapen. Misschien wordt ik wat rustiger als ik een luier kan dragen." Leonie zegt: "Oké pak maar een luier en ga dan maar weer snel slapen." Britt zegt: "Wil jij mij de luier omdoen want ik wil nu net zo'n luier om die jij en Sanne ook dragen." Oké ga maar even op bed liggen dan pak ik even de spulletjes om je de luier om te doen." Leonie stapt uit bed en loopt naar de kast en pakt daar een Tena Slip Maxi uit en ook een busje talkpoeder.

Britt ligt op het bed en is een beetje nerveus als ze Leonie aan ziet komen lopen met de luier. Leonie trekt de pyjama broek en het slipje van Britt af tot haar enkels. Britt schaamt zich en bedekt gelijk haar kruis met haar handen. Terwijl Leonie de luier openvouwt zegt ze: "Britt zou je even je handen daar weg willen halen want zo kan ik natuurlijk de luier niet goed omdoen." Britt haalt haar handen weg en wordt rood van schaamte. Leonie lacht en zegt: "Je hoeft je niet te schamen hiervoor Britt het is niet dat ik iets zie dat ik nog niet ken. Sanne is ondertussen wakker geworden en vanuit het bed kijkt ze hoe Britt een luier omkrijgt. Leonie pakt Britt haar enkels vast en schuift de luier onder haar billen. Terwijl ze haar benen nog steeds omhoog heeft strooit ze wat talkpoeder over haar billen en smeert dit uit. Ze laat haar benen weer zakken en strooit ook wat talkpoeder over Britt haar schaamstreek en wrijft dit ook uit. Ze voelt het beginnende schaamhaar van Britt en ze zegt: "Als je vaker een luier wilt dragen Britt kan je beter wel je schaamhaar afscheren het is veel makkelijker schoon te houden als al die haartjes weg zijn Leonie haalt de luier tussen Britt haar benen door en ze zegt: "Britt wil je even je benen in een O-vorm liggen dan kan ik de luier goed op zijn plek krijgen." Leonie ligt de luier goed en plakt de plakkers strak dicht. Als ze klaar is trekt ze het onderbroekje en de pyjama broek weer over de luier en is ze klaar. Leonie vraagt: "En hoe zit dat Britt? Britt voelt aan de luier en probeert haar benen bij elkaar te krijgen ze zegt: "Wow dit voelt echt fijn! Het zit lekker stevig Leonie bedankt dat je me de luier om wilde doen." En Britt gaat rechtop zitten en geeft Leonie een kus. Leonie zegt: "Ga nu maar lekker slapen lieve meid. En maak je maar geen zorgen over nachtelijke ongelukjes die kan je luier makkelijk aan. Welterusten lieverd." Britt zegt: "Dankjewel Leonie ook welterusten." En als Britt naar het bed ziet lopen zit ze dat Sanne haar ogen open heeft en ze realiseert zich ineens dat Sanne heeft gezien hoe zij een luier om kreeg en weer kreeg Britt een rode kleur van schaamte.

Niet veel later slapen Leonie en Sanne weer maar Britt nog steeds niet. Ze moet nodig plassen en wil het in haar luier doen maar ze vind het heel lastig dit te doen. Ze probeert nog een keer te plassen maar het wil nog steeds niet lukken. Britt besluit toch om.uit bed te komen en ze loopt naar de WC. Tijdens lopen voelt ze duidelijk de luier zitten en ze hoort het zachte gekraak van de luier tijdens het lopen. Sanne had op het internet gelezen dat als ze met haar luier om op het toilet gaat zitten het misschien makkelijker is om te plassen. En eigenlijk zit Britt nog maar net en al snel voelt Britt haar luier helemaal warm worden Britt kijkt naar de luier en ziet dat de gele streep in het midden blauw kleurt en ze ziet een grote vlek ontstaan. Britt vind de warmte van haar luier fijn aanvoelen en ze wrijft even over haar luier en het valt haar op dat de luier de heel stuk dikker is geworden. Ook als Britt opstaat voelt ze dat de luier een stuk zwaarder weegt. Ze trekt haar pyjamabroek en onderbroek weer omhoog en loopt terug naar de slaapkamer ze gaat in bed liggen en knuffelt met haar knuffelbeer. Britt weet niet wat ze meemaakt maar ze voelt zich zo ontspannen en ze voelt zich zelf een beetje klein worden. Britt vind dit een geweldig gevoel ze blijft met haar beer knuffelen en niet veel later valt ze alsnog in slaap.

De volgende dag wordt Leonie als eerste wakker ze ruikt een poepluier en controleert de luier van Sanne. Zoals Leonie wel verwacht had Sanne weer in haar broek gepoept. Leonie maakt zachtjes Sanne wakker en ze zegt: "Kom je mee naar de badkamer Sanne? Dan gaan we samen lekker douchen." Half slaperig en nog zuigend op haar speen pakt Sanne Leonie's hand vast en beide meiden lopen naar de badkamer.

In de badkamer wordt Sanne uitgekleed en spoelt Leonie eerst Sanne haar billen en schaamstreek af zodat ze niet de viezigheid van Sanne langs haar voeten stroom als ze samen onder de douche staan. Als de meeste poepresten weggespoeld zijn trekt Leonie ook haar nachtkleding uit en stapt ze bij Sanne onder de douche. Beide meisjes worden rustig wakker onder de warme waterstraal en ze genieten van het lekker warme water. Leonie wast Sanne zorgvuldig en Sanne vind het geweldig dat ze weer zoveel aandacht van haar vriendin krijgt. Na een kwartiertje zijn beide meisjes goed gewassen en ze blijven nog even onder de douche staan en genieten nog even na van het warme water. Uiteindelijk komen de meiden onder douche vandaan en als ze terug zijn gekomen in de slaapkamer zijn ze verbaasd dat Britt nog steeds slaapt. Leonie doet Sanne snel haar luier om en Sanne helpt Leonie ook met het omdoen van haar luier. Beide meisjes zij uitgeput van de afgelopen dagen en hebben niet echt zin om vandaag iets te gaan doen en ze trekken beide hun onesies aan. Als Leonie en Sanne de zijn aangekleed zijn ziet Sanne in een wat leuks staan op het bureau. Ze zegt: "Hey wat gaaf is deze Lego van Britt?" Leonie zegt: "Ja gaaf hè. Gisteren was ze lekker aan het bouwen toen ik hier kwam." Sanne kijkt geïnteresseerd naar de Lego en ze zegt: "Ze heeft heel veel uit de Friends serie dat vind ik wel een leuke serie vanwege de kleuren maar ik heb er zelf nog maar weinig sets van. Misschien moet ik hier binnenkort ook eens naar gaan kijken." Leonie zegt: "Pfff ik ga Britt maar eens wakker maken want anders kan ze vanavond weer niet in slaap komen."
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 28

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 28.
Leonie loopt naar het bed en zegt: "Britt, Bri-itt wordt eens wakker meid!" Leonie schudt zachtjes aan de schouder van Britt en rustig ontwaakt Britt. Leonie moet lachen en zegt: "Zo Britt lekker uitgerust? Het leek bijna alsof je in coma lag haha. Heb je zo lekker geslapen dan meisje?" Britt gaat rechtop in haar bed zitten en herinnert dat ze gisteren een luier om heeft gekregen. Britt voelt aan haar luier en voelt de zompige voorkant. Leonie vraagt: "Heb je een ongelukje gehad vannacht Britt?" Britt voelt zich betrapt en beschaamd knikt ze met haar hoofd. Sanne ziet dat Britt zich een beetje slecht voelt over haar natte luier en ze zegt: "Hey Britt dat geeft helemaal niet hoor. Ik en Leonie, wij hadden ook allebei een natte luier. Maar even wat anders ik ben onder de indruk van je Lego heb je nog meer setjes die je wilt opbouwen want ik zou graag willen helpen daarmee." Britt voelt zich gelijk een stuk beter door de lieve woorden van Sanne en ze vind het ook super leuk dat Sanne samen met haar met de Lego wil spelen. Britt komt uit bed en ze vraagt aan Leonie: "Hoe doen jullie dat als jullie een natte luier hebben in de ochtend?" Leonie zegt: "Je kan eigenlijk twee dingen doen bij ons hangt dat af van hoeveel tijd we over hebben 's ochtends als we snel weg moeten doen we verschonen maar vanochtend hoeven we nergens naartoe dus vanochtend zijn in en Sanne lekker wezen douchen. En ik denk dat het voor jou makkelijker is om te douchen want overdag draag je geen luiers…"

Britt volgt het advies van de meiden op en ze loopt richting de badkamer. Britt vond het gevoel van een natte luier tussen haar benen vreemd aanvoelen maar zeker niet onprettig. Britt moest al best nodig plassen en in plaats van haar luier af te doen wil ze in haar luier plassen. Nog steeds lukt het niet goed om in de luier te plassen maar als ze op het toilet gaat zitten voelt Britt de luier toch weer heerlijk warm worden. Het gevoel van een natte luier onder haar pyjama vind Britt erg fijn ze geniet nog even van warmte terwijl ze haar pyjama uit trekt Britt heeft alleen haar luier nog om en bekijkt haarzelf in de spiegel Britt vind dat ze er leuk uitziet en terwijl ze zichzelf bekijkt in de spiegel gaat de deur van de badkamer open en Lisanne ziet ineens haar dochter staan in niks anders dan haar natte luier. Lisanne schrikt en zegt: "Wat heb jij nou aan Britt!?"

Britt is hevig geschrokken en schaamt zich zo erg dat ze haar handen voor haar gezicht houdt. Ze begint te huilen en Lisanne ziet aan de luier dat deze niet meer droog is. Lisanne gaat bij Britt staan en omhelst haar ze zegt: "Het is niet erg Britt. Waarom heb je me niet verteld dat je weer last hebt gekregen van bedplassen dan kon ik je helpen." Britt weet niet wat ze hoort. Haar moeder denkt dat het om bedplassen gaat! Britt zegt: "Sorry dat ik niks verteld heb mama. Ik schaamde me zo ik durfde het niet te vertellen." Terwijl ze dit vertelt buigt ze haar hoofd uit schaamte. Lisanne zegt: "O lieverd toch je kan me altijd alles vertellen hoor. Maar heb je een luier van Leonie om? Weet ze dat je een van haar luiers hebt gebruikt?" Britt zegt: "Ik had Leonie vertelt over mijn ongelukjes de afgelopen tijd en zij vroeg of ik het misschien fijn zou vinden om met een luier om te slapen. Zodat ik me geen zorgen hoefde te maken om de ongelukjes. Leonie heeft me de luier omgedaan en ik heb toen heerlijk geslapen!" Lisanne zegt: "O wat heb je geluk met zo'n lieve stiefzus. Nou kom ik doe je luier uit en dan kunnen we samen lekker gaan douchen lijkt dat je fijn Britt?" Britt knikt moeder maakt de plakstrips van de luier los en rolt de luier op en gooit hem in de luieremmer. Lisanne trekt ook haar kleren uit en ze gaat fijn douchen met haar dochter. Britt zegt: "Euhm mama… Leonie vertelde mij dat ik beter mijn schaamhaar kan weghalen als luiers ga dragen…" Lisanne vraagt: "Weet je al zeker dat je luiers wil gaan gebruiken dan?" Britt zegt: "Dit lijkt mij op dit moment het beste mama. De luiers houden het bed en mijn pyjama droog en ik slaap daardoor een stuk beter!" Lisanne zegt: "Oké als je het echt wil… kom maar even hier dan zal ik je helpen met het scheren van je schaamhaar." Zorgvuldig scheert Lisanne de schaamstreek van haar dochter tot deze kaal is ze pakt de douchekop en spoelt alle losse haartjes weg. Britt kijkt blij naar het resultaat en bedankt haar moeder voor de hulp. Snel zijn moeder en dochter schoon en kunnen ze gaan aankleden.

Britt loopt met een handdoek om haar middel terug naar de slaapkamer waar Leonie en Sanne weer in bed zijn gaan liggen en samen met hun knuffels spelen. Leonie zegt: "Hey Britt je bleef behoorlijk lang weg gaat alles goed?" Britt wordt een beetje rood en zegt: "Ik was vergeten de badkamerdeur op slot te doen en mama kwam binnen en ze zag dat ik een luier omhad." Leonie schrikt een beetje en vraag onzeker: "En...wat zei ze ervan?" Britt zegt: "Mama denkt dat ik in bed plas en ik mag nu elke avond een luier om als ik naar bed ga." Leonie zegt: "O wauw dan heb je wel geluk dat je moeder er zo goed mee omgaat en ook dat ze het goed vindt dat je luiers gaat gebruiken. Wil je vandaag ook overdag een luier dragen?" Britt denkt even na en zegt: "Eigenlijk wil ik het wel maar ik ben bang dat mama dit merkt. Als ze doorkrijgt dat ik overdag draag snapt ze waarschijnlijk wel dat ik niet echt in bed plas en ik wil eigenlijk niet dat ze weet dat ik luiers draag omdat ik het lekker vindt." Leonie snapt het. Britt trekt haar gewone ondergoed aan maar besluit om net als Leonie en Sanne ook een onesie aan te trekken.

Even later zitten alle meiden aan tafel en iedereen geniet van het ontbijt. Het eten is snel op en iedereen gaat van tafel. Lisanne loopt naar Leonie toe en vraagt: "Kan ik even met je praten Leonie?" Leonie en Lisanne gaan samen aan tafel zitten en Lisanne zegt: "Ik zag vanochtend dat Britt een luier omhad en ik ben daar eerlijk gezegd een beetje van geschrokken." Leonie zegt: "Ik begrijp dat het schrikken is. Om eerlijk te zijn ik was ook een beetje verbaasd gisteravond toen Britt vertelde over haar ongelukjes. Omdat ik zelf ook in bed plas heb ik toen gevraagd of ze een luier om wilde. Misschien is het niet dé oplossing maar wel goed om Britt lekker te laten slapen het is veel fijner om in een droog bed wakker te worden dan tussen natte lakens." Lisanne is het met Leonie eens en ze vraagt: "Heeft Britt dezelfde maat luiers als jij nodig of moet ik een andere maat bestellen?" Leonie zegt: "Om eerlijk te zijn heb ik daar niet goed op gelet… vind je het goed als ze luiers blijft dragen? Dan kan ik vanavond kijken of de maat goed is als ik haar de luier om doe." Lisanne zegt: "Ik vind het niet erg als Britt een tijdje luiers gaat gebruiken maar ik doe haar wel liever zelf de luier om maar als jij mee wilt kijken zou ik dat erg fijn vinden." Lisanne bedankt Leonie voor de uitleg en Leonie gaat weer naar de slaapkamer waar Sanne en Britt ondertussen druk bezig zijn met het opbouwen van verschillende Lego sets.

Als Leonie de kamer in loopt schrikt ze wel van hoeveel Lego er op de grond ligt. Ze ziet Sanne die lekker zit te bouwen terwijl ze op haar speen zuigt en ook Britt is fijn aan het bouwen met haar favoriete knuffelbeer onder haar arm. Leonie vindt het een lief gezicht om de meiden zo te zien en Leonie besluit ook om bij de meiden op de grond te gaan zitten en ze gaat gezellig mee bouwen. Terwijl Leonie zit te bouwen vraagt ze zichzelf af waarom ze dit niet vaker doet heel vaak laat ze Sanne alleen bouwen maar thuis heeft ze al haar Lego opgeborgen maar nu ze aan het bouwen voelt ze zich wel helemaal rustig worden en ze voelt zich erg op haar gemak. Ze denkt na over de Lego kamer waar ze het met de buren over had. Leonie vind het idee wel erg leuk ze besluit er nog niks over te zeggen maar ze gaat wel een kamer in het nieuwe huis voorbereiden om volledig gevuld te worden met de Lego hobby van haar vriendin. Terwijl ze aan het spelen zijn vraagt Britt ineens: "Meiden hoe doen jullie dat met plassen in jullie luiers overdag? Ik wilde gisteren ook in m'n luier plaste maar dit lukte alleen als ik op het toilet ging zitten." Leonie zegt: "O… ja ik doe het al zo vaak dat ik er niet vaak meer overna denk ik laat het gewoon gaan als ik moet." Sanne herkent het probleem en zegt: "Heel veel mensen hebben dit probleem aan het begin Britt. Begin gewoon met plassen op de WC en ga daarna proberen te gaan terwijl je voor het toilet staat en dan steeds een stukje verder van het toilet te gaan dan wordt het makkelijker. Het is lastig te leren want je gaat tegen jezelf in want je hebt geleerd niet in je broek te plassen maar dit moet je eigenlijk gedeeltelijk afleren." Britt zegt: "Maar is dat niet gevaarlijk? Wat nou als ik ineens ook overdag in mijn broek ga plassen?" Sanne zegt: "Het is niet afleren om je plas op te houden maar te leren waar je kan en mag plassen. Pas als je dagelijks luiers gaat dragen en alles maar laat gaan zonder het ooit meer op te houden zou dat voor kunnen komen. Een vriendin van ons heeft dat meegemaakt en ze heeft heel veel moeite moeten doen om weer controle er over te kunnen krijgen. Dus als je weer luiers gaat dragen laat niet alles zomaar lopen." Britt zegt: "Dat lijkt me echt niet fijn en erg lastig. Ik weet niet of ik nog wel in mijn luiers wil gaan plassen." Leonie stelt Britt gerust en zegt: "Als jij overdag gewoon op de WC blijft plassen hoef jij je daar geen zorgen over te maken Britt." De meiden spelen nog gezellig heel de dag nog met elkaar en aan het einde van de middag gaat Sanne weer neer naar huis.

Het is avond en Britt en Leonie spelen met hun knuffels en met de Lego die ze eerder die dag hebben opgebouwd. Ze hebben het super naar hun zin. Lisanne loopt even later de kamer binnen en ze zegt: "Meiden gaan jullie even jullie tanden poetsen dan kan ik jullie zometeen allebei een schone luier omdoen voor de nacht." Britt wordt meteen een beetje rood als ze dit hoort. Ook Leonie schrikt een beetje en vraagt verbaasd: "Wil je mijn luier ook verschonen?" Lisanne neemt Leonie even apart en zegt: "Wil je alsjeblieft hieraan meedoen ik denk dat Britt absoluut niet wil dat ik haar een luier om doe en als ik jouw eerst een luier om doe is Britt misschien minder lastig. Ze kijkt echt naar je op als haar grote zus dus zou je alsjeblieft willen helpen?" Leonie zegt: "Oké ik begrijp het Lisanne." Leonie en Britt hebben snel hun tanden gepoetst en de meiden. Lopen terug de slaapkamer in Ondertussen heeft Lisanne al wat schone luiers uit de kast gepakt en deze op beide bedden neergelegd. Lisanne zegt: "Kom jij maar als eerste Leonie dan doe ik jouw al eerste je luier om. Leonie trekt haar kleren uit en gaat met alleen een luier om op het bed liggen en Lisanne begint haar te verschonen. Britt kijkt vanaf haar bed toe en vind het best spannend. Zometeen doet haar moeder haar ook een luier om wilde ze dit wel? Veel tijd heeft Britt niet om erover na te denken want Leonie is snel verschoond.

Lisanne loopt naar het bed van Britt en zegt: "Britt kleed jij je ook uit?" Rustig kleed Britt haarzelf uit en ze gaat naakt op het bed liggen en ondertussen heeft Lisanne de luier opengevouwen ze tilt Britt op bij haar enkels en schuift de luier onder haar billen. Terwijl Lisanne Britt haar enkels nog vast heeft pakt ze een busje talkpoeder en poeder de billen van Britt en wrijft het uit. Britt mag haar benen weer laten liggen en strooit ook wat talkpoeder over Britt haar schaamstreek en wrijft het ook hier uit. Britt vind het een beetje ongemakkelijk om door haar moeder verschoond te worden en ze een blijft niet goed stil liggen. Omdat ze zo veel beweegt heeft Lisanne veel moeite met het omdoen van de luier en ze zegt streng: "Britt verdorie, blijf nou eens stil liggen!" Britt schrikt toch wel van de waarschuwing van haar moeder en ze blijft stil liggen. Lisanne plakt de luier dicht en ze zegt: "Britt sta eens even op Leonie die ondertussen haar slaapshirt heeft aangetrokken kijkt naar de luier van Britt en ziet dat de plakstrips elkaar voor op de luier raken. Lisanne vraagt: "Leonie zegt: "Ik denk dat Britt een maatje kleiner moet dragen Lisanne als de luier nog iets strakker zou zitten overlappen de plakstrips dus dit is echt een nog iets te grote maat voor Britt." Lisanne zegt: "Oké dan moet ik binnenkort even met Britt langs de apotheek om te kijken wat een goede maat voor haar is." Leonie stelt voor: "Lisanne ik ben morgen nog vrij ik wil anders ook wel met haar langs de apotheek. Vind je dat een goed idee Britt? Of zou je het fijner vinden om met mama te gaan?" Britt zegt: "Ik weet het niet… ik denk dat het niet zoveel uitmaakt. Ik ga morgen wel met jou mee Leonie!" Lisanne zegt mooi dan is dat geregeld gaan jullie nog even Leonard welterusten zeggen?" De meiden lopen beide in alleen een luier en slaapshirt de kamer uit en wensen Leonard een goede nachtrust. Leonie knuffelt nog even met haar vader en zegt: "Bedankt voor het fijne weekend papa ik vond het weer heel gezellig!" Britt knuffelt ook nog even met haar moeder als beide meiden hun ouders een kus hebben gegeven lopen ze samen terug naar de slaapkamer.

In de slaapkamer gaat Leonie in haar bed liggen ze pakt haar speen en knuffelbeer ze draait een paar keer rond en ziet ineens dat Britt naar haar bed staat. Britt vraagt: "Leonie zou ik bij jou in bed mogen komen liggen. Leonie had deze vraag niet verwacht maar zonder te antwoorden houd ze haar deken omhoog zodat Britt bij haar in bed kan kruipen. Britt had ook haar knuffelbeer bij zich en beide meisjes spelen nog eventjes stil met hun knuffels. Leonie is behoorlijk moe en valt al snel in slaap. Britt heeft veel nieuwe impulsen gehad dit weekend en is ook behoorlijk moe. Maar ondanks ze moe is kan ze de slaap niet echt vatten. Ze blijft een beetje onrustig liggen en ze voelt dat ze moet plassen ze probeert het nogmaals om het te doen zonder uit bed te gaan maar dit wil nog steeds niet lukken.

Britt gaat uit bed en loopt snel naar de badkamer. Britt denkt aan wat Sanne haar deze ochtend had verteld: probeer te plassen als je voor het toilet staat. Britt blijft staan voor de WC ze moet nodig plassen maar het wil niet goed lukken. Britt kan haar plas niet meer ophouden en langzaam loopt er een beetje plas in Britt haar luier. Britt vind het vreemd voelen maar nu ze al een beetje geplast had kwam de rest ook makkelijker. Britt vind het fijn aanvoelen en met de warme opgezwollen luier loopt ze terug naar de slaapkamer ze kruipt terug in het bed van Leonie en gaat tegen haar aan liggen. Britt geniet van het warmte in het bed van Leonie ze knuffelt en met haar knuffelbeer en niet veel later valt zij ook in slaap.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5690
D oof poof diaper, kent iemand deze? Product & Winkel Testverslagen 12
Pup Quality care youth incontinence diaper - ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan