Leonie a Diaper Friends story

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 29.

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 29.
De volgende ochtend loopt Lisanne de kamer binnen en kijkt een beetje vreemd op als ze ziet dat haar dochter bij Leonie in haar bed ligt. Beide meiden worden wakker en Lisanne controleert de luiers van haar dochter en Leonie en constateert dat ze beide nat zijn. Lisanne zegt: "Meiden gaan jullie wassen? Ik en Leonard moeten aan het werk gaan. Britt luister jij goed naar Leonie vandaag?" Britt zegt dat is goed mama. Lisanne loopt de kamer uit en beide meisjes blijven nog even op het bed zitten. Britt pakt weer blij haar knuffelbeer en ze begint weer ermee te spelen. Leonie ziet hoe blij Britt wordt als ze met haar knuffel speelt en ze besluit nog even lekker mee te spelen voor ze gaan wassen. Britt is erg blij nu ze met haar knuffel speelt ze voelt al even dat ze moet plassen en ze probeert weer te plassen in haar luier. Nadat ze al een beetje kracht zette liep er al een grote scheut urine haar luier in. Britt had niet verwacht dat het nu wel zou lukken en zo snel ze merkt dat ze plaste stopte ze en greep naar haar kruis. Leonie ziet het gebeuren en ziet het licht geschrokken gezicht van Britt. Leonie zegt: "Moet je plassen meid?" Britt kijkt naar Leonie en knikt. Leonie zegt: "Ontspan maar gewoon Britt niet teveel bij nadenken je mag het gewoon laten gaan. Ik weet dat het heel vreemd voelt nu maar vertrouw me maar Britt je voelt je geweldig erna." Britt probeert te ontspannen en rustig begint ze te plassen in haar luier." Britt voelt haar luier weer heerlijk warm worden en geniet ervan. Leonie ziet dat Britt geniet van haar warme luier en ze zegt: "Fijn gevoel hè?" Britt schaamt zich een beetje maar durft wel te zeggen dat ze het echt een geweldig gevoel vindt. De meiden spelen nog even maar gaan behoorlijk snel daarna douchen.

De meiden zijn snel gewassen en vanuit de badkamer lopen ze terug naar de slaapkamer. Leonie trekt weer haar vertrouwde luierbroekje aan. Hoewel Britt eigenlijk ook wel graag weer een luier om wilde besloot ze dit niet te doen omdat ze niet met een luier om naar de apotheek durfde te gaan. Als beide meiden aangekleed zijn gaan de meiden ontbijten en even later pakken ze de bus naar het centrum.

De meiden komen aan in het centrum en ze stappen uit de bus. Britt is er nerveus en Leonie probeert haar te kalmeren door haar hand vast te pakken. Britt kalmeert wat en wil de hand van Leonie niet meer loslaten. Leonie snapt dat Britt erg gespannen is en hand in hand lopen ze naar de apotheek. Als ze de apotheek binnen lopen zien ze dat het niet erg druk is. En ze kunnen gelijk naar de balie lopen. De medewerkster achter de balie vraagt vriendelijke: "Goedemorgen wat kan ik voor u doen?" Leonie vraagt: "Kan ik met u praten over incontinentiemateriaal?" Britt kleurt meteen helemaal rood maar de baliedame zegt: "Natuurlijk heeft u een moment zometeen komt een medewerker die u in de spreekkamer te woord kan staan." De meiden gaan weer zitten en al snel komt er een medewerker die de meiden mee neemt naar de spreekkamer.

"Goedemorgen dames ik heb gehoord dat jullie wat informatie wilden over incontinentiemateriaal? Mag ik weten is het voor dagelijks gebruik of alleen voor de nacht?" Britt schaamt zich nog steeds erg en durft de medewerker niet aan te kijken. Leonie neemt het woord en zegt: "Mijn zusje heeft sinds kort ongelukjes 's nachts. Ik draag zelf ook incontinentiemateriaal 's nachts maar deze is te groot voor mijn zusje en eigenlijk wilden we vragen of ze een kleinere maat kon krijgen om te proberen?" De medewerkster zegt: "Dat is wel mogelijk wat voor incontinentiemateriaal gebruikt u?" Leonie zegt: "Het gaat om de Tena Slip Maxi Active Fit." De mevrouw zegt: "Ik heb geen proefpakketjes van de Active Fit. Maar wel van de gewone slip deze heeft een katoenachtig stof aan de buitenkant waardoor het goed ademt. De maatvoering is hetzelfde dus ik kan u deze aanbevelen om te proberen maar ik geef u ook nog een Tena Pants en een Tena Flex mee dan kan u zelf bepalen wat het beste bevalt. Leonie bedankt de dame voor haar uitleg en ook Britt bedankt de medewerkster. De medewerkster zegt: "Ik vind het echt super stoer dat je hier met je zus naartoe bent gekomen heel veel kinderen van jou leeftijd komen nog met hun moeder hier. Je mag je gelukkig prijzen met zo'n lieve grote zus." Leonie stopt de proefpakketjes in haar tas. De meiden bedanken de medewerkster nogmaals en ze lopen weer naar buiten.

Het is bijna 10 uur als de meiden weer buiten staan bij de apotheek. Leonie vraagt: "Britt heb je honger? Het is koffietijd en ik heb eigenlijk wel trek in een lekker broodje wil jij ook?" Britt zegt dat zij ook wel wat lust en de meiden lopen naar Bakker Bart en bestellen een lekkere panini. Tijdens het eten vraagt Leonie: "Zullen we zometeen nog wat luiers halen die je overdag kan dragen?" Britt zegt: maar we zijn net in de apotheek geweest." Leonie zegt: "Ja maar dat zijn saaie witte luiers waar niks op staat. Heb jij weleens gehoord van DryNites? Ik denk dat deze luierbroekjes jou wel passen en ze zien er een stuk leuker uit dan de luiers die we net hebben meegekregen bij de apotheek." De meiden genieten nog even van hun eten en lopen even later de drogisterij binnen. De meiden lopen naar het luierschap en Leonie pakt een pak luierbroekjes en laat het aan Britt zien. Leonie zegt: "Dit zijn gewone luierbroekjes net zoiets als de Tena broekjes die ik draag. Maar omdat de kleinste maat van de Tena broekjes medium is pas jij deze nog niet. Maar misschien vind je deze ook wel fijn om te proberen lijkt dat je wat?" Britt pakt het pak aan van Leonie en ze bekijkt de verpakking. Hey design wat op het pak staat vind Britt er wel leuk uitzien en ze zegt: "Ze zien er erg leuk uit Leonie ik.zou ze graag willen proberen." Leonie zegt: "Mooi dan rekenen we en dan gaan we terug naar huis." Leonie betaald de luiers en de meiden lopen terug naar de bushalte.

Terwijl de meiden naar de bushalte lopen wordt Leonie gebeld door Sanne. Leonie neemt op en zegt: "Hey lieverd hoe gaat het?" Sanne zegt: "Hey Leonie we gaan morgen de babykamer leegmaken zou je nog een laatste keer met mij mee willen spelen hier?" Leonie zegt: "Oh ik zou graag willen maar ik ben alleen thuis met Britt." Sanne zegt: "Neem haar gezellig mee dan kan ze ook kijken of ze het ook leuk vind om baby te zijn." Leonie zegt: "Ik vraag het even aan Britt…" Leonie vertelt Britt over het idee van Sanne en eigenlijk lijkt het Britt wel leuk om mee te gaan spelen met haar grote zus en haar vriendin. Leonie zegt: "Oké San ik en Britt stappen zometeen in de bus richting jou huis tot zometeen kleine meid!" Sanne zegt: "Tot zometeen lieve mama!"

Britt is best wel nerveus. Leonie zegt: "Maak je maar geen zorgen Britt als je het niet leuk vind moet je het eerlijk zeggen dan stoppen we ermee. Maar ik denk dat jij het ook heel erg gezellig gaat hebben en je kan zometeen ook gelijk je mooie luierbroekjes dragen." Britt vind de gedachte dat ze zo haar nieuwe luierbroekjes mag dragen een mooi vooruitzicht maar toch is ze een beetje gespannen. Maar ze vertrouwt op haar grote zus en snel stappen de meiden uit bij de bushalte vlak bij Sanne's huis.

Als Leonie en Britt op het huis aflopen is Britt onder de indruk van het grote huis. Voor Leonie was dit de eerste keer ook zo maar ze is hier nu zo vaak geweest dat het voor haar normaal aanvoelt. Leonie belt aan en Sanne's moeder opent de deur: "Dag Leonie wat leuk dat je langskomt. En wie is dat?" vraagt moeder. Leonie antwoordt: "Dit is mij jongere zusje Britt. Britt dit is Linda de moeder van Sanne." Moeder zegt: "Leuk je te ontmoeten Britt. Maar Leonie ik wist niet dat je een zusje had." Ze is eigenlijk mijn stiefzusjes maar we hebben zoveel dingen gemeen met elkaar dat ik haar liever mijn echte zus noem dan mijn stiefzus." Britt vind de uitspraak van Leonie zo mooi ze raakt een beetje ontroerd en omhelst Leonie. Moeder zegt; "Kom maar verder meiden. Sanne is boven ga maar snel naar boven dan kunnen jullie gezellig nog even met elkaar spelen." Leonie rent blij de trap op en trekt Britt mee. Voordat Leonie en Britt de babykamer inlopen zegt Leonie tegen Britt: "Britt wat je nu gaat zien is een geheime wereld. Dus niemand mag hier van weten mijn vader niet, jou moeder niet, echt je mag het tegen niemand zeggen." Britt beloofd dat ze niks zal zeggen. De meiden gaan de kamer binnen en Britt weet niet wat ze ziet. Leonie is het al gewend en loopt naar haar vriendin en omhelst haar. Leonie zegt: "Hoe gaat het kleine meid ben.je lekker aan het spelen. Sanne zegt speels: "Jij en Britt mee spele Leonie!" Leonie ziet dat Britt haar ogen uitkijkt. Leonie pakt het pak DryNites uit haar tas en zegt: "Britt kom jij even hier dan kan ik je omkleden." Britt is best opgewonden Leonie kleed haar uit en trekt haar een kort T-shirt aan daarna pakt ze een DryNites broekje uit het pak en zegt stap maar in meid en kijk maar eens hoe dat staat." Britt stapt in het broekje en Leonie trekt het omhoog. Britt voelt de zachte stof van het luierbroekje en ze voelt zich geweldig! Sanne ziet het luierbroekje van Britt en zegt: "Het broekje staat je echt goed Britt!" Britt schaamt zich een klein beetje en Sanne probeert haar gerust te stellen ze zegt: "Je grote zus moet ook een andere luier wil je me helpen haar te verschonen?" Britt vind het fijn dat Sanne probeert haar op haar gemak te stellen en geeft met een knik aan dat ze wel wil helpen om Leonie haar luier om te doen. Sanne zegt: "Kom Leonie op de commode dan kunnen ik en Britt je luier verschonen." Leonie gaat liggen en Sanne kleed haar uit tot ze enkel nog alleen in een luier op de commode ligt. Britt heeft ondertussen alle kleren van Leonie opgevouwen en ze gaat weer bij de commode kijken hoe Leonie verder verschoond wordt. Sanne scheurt de zijkanten van het luierbroekje open en vouwt de luier open. Met een billendoekje veegt ze de schaamstreek schoon ze pakt Leonie haar enkels vast en duwt deze achterover zodat ze de luier weg kan halen en ook haar billen schoon kan vegen. Terwijl Sanne het vieze broekje weghaalt heeft Britt al een schone luier opengevouwen en ze geeft deze aan Sanne. Sanne schuift de luier onder Leonie billen en laat Britt wat poeder op de billen van haar vriendin strooien. Sanne smeert het poeder uit en laat haar benen weer zakken. Sanne pakt nu zelf het busje talkpoeder en poedert ook haar schaamstreek. Hoewel Britt altijd van een afstandje toekeek hoe Leonie haar luier omdoet had ze het nog nooit van zo dichtbij meegemaakt. Sanne vouwt de luier dicht en ze vraagt: "Britt wil jij de luier dichtplakken?" Britt zegt een beetje verlegen: "Ik weet niet of ik dat wel goed kan." Sanne zegt:" Ik zeg wel wat je moet doen kom maar even hier staan. Kijk zie je dat blauwe stukje op de plakker daar moet je hem lostrekken en dan schuin omhoog op de luier plakken." Licht onzeker plakt Britt de onderste plakkers vast. Sanne geeft nog wat tips dat de luier niet te los zit en geeft aan hoe de bovenste plakkers geplakt moeten worden. Als de luier dicht is geplakt kan Leonie van de commode af komen. Ook al was het voor Britt de eerste keer dat ze een luier omdeed vond Leonie dat ze de plakkers lekker strak had vastgemaakt en ze bedankt haar zusje en Sanne voor de verschoning. Snel is Leonie ook volledig omgekleed en ze gaat samen met Britt bij Sanne zitten.

Sanne zit zoals gewoonlijk te bouwen met haar Lego hoewel Britt Lego erg leuk vond om mee te spelen durft ze het hier niet zo goed. Het valt Leonie op dat Britt wat terughoudend is en ze vraagt: "Wat is er aan de hand Britt wil je niet met de Lego spelen?" Britt zegt: "Ik moet gewoon even wennen denk ik het voelt zo vreemd. Ik wil wel graag klein zijn maar nu ik zo aangekleed ben weet ik eigenlijk niet wat ik kan doen." Leonie zegt: "Maar dat is juist zo fijn aan het klein zijn Britt je kan lekker doen wat je zelf wilt. Je kan lekker met de Lego spelen of met knuffels als je dat fijner vind. Sanne heeft ook nog wel een paar kleurboeken liggen als je lekker wilt kleuren. Je kan het ook allemaal een beetje proberen dan merk je vast wel wat je het leukste vind." Britt kijkt een beetje rond in de kamer en loopt naar de stapel knuffels die in de kamer ligt. Omdat ze thuis graag ook met knuffels speelde besluit ze het hier ook te proberen. Ze pakt een knuffel en speelt er mee maar toch besluit ze na even te spelen met de knuffels te gaan kleuren wel neemt ze een knuffel mee omdat ze het fijn vind om en knuffel vlakbij te hebben. Britt pakt een kleurboek en begint lekker te kleuren. Britt voelt zich fijn en terwijl ze zit te kleuren begint ze op haar duim te zuigen. Leonie kijkt vanaf een afstandje toe terwijl ze met Sanne aan het spelen in en als ze ziet dat Britt op haar duim zuigt stoot ze Sanne aan en ze zegt: "Misschien moeten we binnenkort even een speen voor Britt regelen." Sanne zegt: "Ik heb nog een paar nieuwe in de kast liggen misschien vind ze er daar een leuk van?" Leonie loopt naar de kast van Sanne en ziet er inderdaad nog een paar nieuwe spenen in liggen ze vraagt: "Britt? Kom eens kijken!"

Britt gaat bij Leonie kijken en Leonie zegt: "Je zat net zo lekker te duimen zou je het fijn vinden om ook een speen te gebruiken net zoals ik en Sanne dat doen?" Britt schaamt zich een beetje als ze door heeft dat Leonie haar zag duimen maar ze zegt dat ze het wel fijn lijkt om een speen te proberen. Leonie zegt: "Je hebt geluk Britt want Sanne heeft nog een paar nieuwe spenen in haar kast liggen. En jij mag er eentje uitzoeken die je mag hebben." Britt zegt verbaasd: "Echt waar mag ik er gewoon een hebben?" Sanne komt bij de meiden staan en zegt: "Natuurlijk mag je die gewoon hebben Britt. Ik heb zelf al heel veel speentjes eentje minder zal ik niet missen hoor." Sanne pakt de nieuwe speentjes die ze nog heeft en laat ze aan Britt zien. Sanne zegt: "Het zijn wel gewone speentje voor baby's maar dat vinden ik en Leonie een fijn formaat." Britt ziet een leuk speentje met een beertje erop en ze zegt blij: "Deze vind ik er leuk uitzien mag ik deze?" Sanne pakt de speen aan van Britt en zegt: "Dat is een leuke keus Britt ik zal even aan mama vragen hem uit te koken dan kan je hem vandaag al lekker gebruiken."

Als Sanne de kamer uitgelopen is praten Britt en Leonie even met elkaar. Britt zegt: "Leonie ik moet best nodig plassen…" Leonie zegt: "Je mag het gewoon lekker in je luier doen hoor Britt. Ik heb ook al geplast in mijn luier en Sanne was ook niet meer droog." Hoewel Britt het wel een beetje eng vind laat ze toch een vrij grote plas lopen in haar luierbroekje. Leonie ziet aan het broekje dat Britt wel erg veel geplast heeft en zegt: "Zullen we even bij de mama van Sanne om een schone luier vragen Britt? Want je hebt wel een erg grote plas gedaan in je broekje." Als Britt dit hoort is ze wel een beetje bang en zegt: "Ik durf eigenlijk niet goed door iemand anders verschoond te worden Leonie. Zou jij mij alsjeblieft willen verschonen Leonie?" Leonie zegt: "Dat is goed hoor Britt ga maar op de commode liggen." Hoewel het hele ABDL gebeuren nog redelijk nieuw was voor Britt wist ze al wel dat ze verschoont worden toch wel erg fijn vond. Als Britt op commode ligt scheurt Leonie het broekje open en begint haar schaamstreek schoon te maken met billendoekjes. Terwijl Leonie Britt wast lopen Sanne en haar moeder samen de babykamer binnen. Moeder ziet dat Leonie een DryNites broekje wegtrekt onder de billen van Britt en ze zegt: "Je kleine zusje mag ook gewoon een Tena luier dragen als ze wil hoor." Leonie zegt: "Ja maar mevrouw van Berchum de maat die ik en Sanne dragen is nog wat te groot voor Britt." Moeder zegt: "Dat begrijp ik maar vorige week was Sanne haar nichtje Kelly hier op bezoek en ze heeft een paar luiers achtergelaten misschien passen die haar wel. Ze liggen onder in de commode." Leonie opent de commode en ziet Tena Slip in de maat XS liggen ze laat de luier aan Britt zien en vraagt: "Zullen we deze proberen Britt?" Britt is behoorlijk enthousiast als ze de luier ziet en zegt: "Ja super graag dan dragen we allemaal dezelfde luiers super leuk!" Leonie vouwt de luier open en tilt Britt aan haar enkels op. Leonie schuift de luier onder haar billen en terwijl ze Britt haar benen nog steeds omhoog houdt smeert ze wat zinkzalf op haar billen en strooit ook wat talkpoeder er overheen. Als Leonie de benen van Britt laat zakken herhaalt ze dit bij Britt's schaamstreek. Britt vind het heerlijk hoe liefdevol Leonie haar verzorgt. Snel plakt Leonie de luier dicht en kijkt tevreden neer op het resultaat. Britt komt van de commode af en bekijkt haarzelf ze draait zich om en omhelst Leonie. Ze zegt: "Dankjewel dat je me wilde verschonen Leonie de luier zit erg lekker."

Moeder zegt: "meiden ik heb wat lekkere warme flesjes melk meegenomen gaan jullie lekker in bed liggen dan mogen jullie lekker jullie flesjes leegdrinken en dan lees ik een verhaaltje voor en dan kunnen jullie ook een lekker dutje doen. Blij rent Sanne naar haar bed en ze duikt erop. Ze zegt: "Britt kom jij gezellig tussen mij en Leonie in liggen?" Britt is het niet gewend om een middagdutje te doen en weet eigenlijk niet zo goed wat de bedoeling is. Leonie zegt: "Als wij baby spelen doen ik en Sanne ook altijd een middagdutje Britt. Als jij dat liever niet wil hoeft dat niet maar ik en Sanne gaan wel even een klein dutje doen." Britt denkt even na en zegt: "Sanne wil graag dat ik ook in bed ga liggen dus ik kruip ook wel eens even bij jullie in bed." Als alle meisjes in bed liggen krijgen ze allemaal een flesje melk en terwijl de meiden hiervan drinken leest moeder een verhaaltje voor uit het Jip en Janneke boek. Britt vind de melk niet lekker en moeder ziet dat Britt haar melk niet opdrinkt. Ze vraagt: "Vind je de melk niet lekker Britt?" Britt antwoordt: "Nee sorry mevrouw maar ik lust het echt niet." Moeder zegt: "Wil je misschien liever een beetje appelsap in je fles?" Britt zegt: "Ja alstublieft. Dat lijkt me heel lekker!" Snel heeft moeder voor Britt ook een flesje drinken Britt drinkt de fles ook snel leeg. Leonie en Sanne sliepen allebei en allebei gebruikten ze hun speentjes. Britt schudt Sanne zachtjes wakker en zegt zachtjes: "Had je mijn speentje al gekookt Sanne?" Sanne zegt: "O shit die ben ik vergeten! Wacht maar ik roep mama even. Kijk mama heeft de babyfoon aangezet dan kan ze ons in de gaten houden. Mama!"
Moeder komt snel de babykamer binnen en zegt wat is er aan de hand Sanne had je een enge droom?" Sanne zegt: "Nee mama maar Britt kan niet slapen omdat ze haar speen niet heeft die ligt nog beneden ik had hem al uitgekookt maar ik heb hem per ongeluk vergeten mee te nemen. Wilt u hem nog even snel pakken mama alstublieft?" Moeder loopt snel naar beneden waar ze op het aanrecht inderdaad het speentje ziet liggen. Snel gaat ze weer terug naar de babykamer en geeft Britt de speen. Moeder zegt: "Zuig maar lekker op je speentje kleine meid dan zul je wel lekker snel in slaap vallen." Moeder dekt de meiden weer toe en zegt: "Nu lekker slapen hè?" De meiden gaan lekker liggen en niet veel later lukt het Britt ook om in slaap te vallen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 30

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 30.
Britt wordt wakker omdat Leonie en Sanne een beetje luidruchtig worden. Britt gaat rechtop in bed zitten en gaat een beetje met haar knuffelbeer spelen. Ook Sanne en Leonie pakken allebei en spelen mee. Britt vind het echt fijn nu ze zo klein kan zijn. Ook het speentje vind ze fijn en ze besluit hem lekker in te houden tijdens het spelen. Terwijl de meiden nog lekker op het bed spelen ruikt Britt een vieze geur. Britt kijkt vragend naar Leonie. Leonie had het ook geroken en als Britt haar vragend aankijkt schudt zij met haar hoofd en wijst naar Sanne. Als de meiden wat luidruchtiger worden loopt even later moeder de kamer in. Als ze de kamer inloopt ruikt ze ook de vieze geur. "Zo meiden lekker uitgerust? Ik ruik dat iemand een grote bah heeft gedaan wie o wie zou dat gedaan hebben?" zegt moeder terwijl ze naar Sanne kijkt. Sanne buigt schuldbewust haar hoofd en zegt: "Sorry mama…" Moeder zucht en zegt: "Klim maar snel op de commode kleine meid dan zal ik die vieze poepluier verschonen." Britt hoorde het en ze vraagt zachtjes aan Leonie: "Poept Sanne gewoon in haar luiers!? Waarom doet ze dat dat is toch hartstikke vies?" Leonie zegt: "Ik snap het ook niet goed want ik vind poepluiers niet fijn zitten maar Sanne zegt dat ze het geweldig vindt. Ze voelt zich dan echt weer een kleine meid zegt ze." Britt vraagt: "Heb jij ook wel eens een poepluier?" Leonie zegt: "Ik heb het één keer geprobeerd maar ik vind het echt een vies gevoel dus dat ga ik echt NOOIT meer doen." Britt zegt: "Ik ga dat ook echt nooit doen het lijkt me echt heel erg vies!" Even later is Sanne verschoond en moeder komt bij Britt en Leonie kijken of hun al verschoond moeten worden moeder kijkt naar de luier van Britt en ze zegt: "Zo wat ben jij een grote meid Britt je luier is nog helemaal droog dat zie ik aan die gele lijn. Maar je grote zus heeft wel heel veel geplast zie je de lijn op haar luier is helemaal blauw geworden en zelfs op een paar plekken helemaal weg. Kom maar even mee naar de commode Leonie dan krijg jij ook een schone luier om.

Als Leonie is verschoond zegt Sanne: "Meiden ik hoop dat jullie het niet erg vinden maar mama zou graag willen dat we alles wat hier ligt al opruimen in verhuisdozen zodat dit binnenkort over kan naar ons nieuwe huis" Leonie zegt: "Ik vind het geen probleem hoor!" Britt zegt: "Ik vind het ook geen probleem om te helpen ik heb een geweldige dag gehad dan vind ik het niet erg om vanmiddag mee te helpen om alles in te pakken. Mag ik de alle Lego sets in de kast afbreken?" Sanne zegt: "Ik pak even alle dozen van de Lego sets want ik wil graag wel alles terug in de doos waar het uit komt. Maar de wat grotere gebouwen zoals Tower Bridge en de Big Ben hoeven niet afgebroken te worden." Leonie mag alles op en om de commode opbergen en Sanne doet alle kasten in de kamer.

De meiden zijn heel de middag druk bezig geweest en met z'n allen breken ze samen de laatste Lego sets af en de meiden stapelen de dozen op en zetten alles bij elkaar. Sanne zegt: "Wauw dit doet me echt denken aan toen deze kamer gebouwd werd. Toen was alles nog echt nieuw. Ik denk wel dat we het verschoonkussen zelf wel moeten vervangen want vier keer per dag op de commode voor bijna tien jaar laat wel z'n sporen na." Sanne maakt een paar foto's van de lege kamer en de ingepakte dozen. En zet deze foto's met een bericht op Instagram. De meiden praten nog gezellig met elkaar en ruimen nog wat laatste dingen op al Britt opeens gebeld wordt. Britt neemt de telefoon op en zegt: "Hoi mama! Hoe gaat het?" Lisanne vraagt: "Britt zijn jij en Leonie thuis?" Britt antwoordt: "Nee ik en Leonie zijn bij Sanne om dingen in te pakken voor de verhuizing. Hoezo?" Lisanne antwoordt: "Als jullie thuis waren konden jullie al het eten klaarmaken maar als jullie nog niet thuis zijn kunnen we beter wat eten bestellen vanavond. Nouja komen jullie op huis aan?" Britt antwoordt: "Dat is goed mama tot straks!" Leonie hoorde het gesprek een beetje en vraagt: "Was dat je moeder?" Britt antwoordt: "Ja ze wil graag dat we terug naar huis gaan." Sanne zegt: "Ik breng jullie wel met de auto!" Leonie trekt snel haar kleren aan over haar luier maar Britt durf dit niet. Leonie zegt: "Oh wat stom van mij laten we deze luier maar even afdoen Britt dan ziet mama vanavond niet dat je een luier hebt gedragen vandaag. Leonie maakt de inmiddels natte luier van haar zusje los en maakt haar schoon met wat billendoekjes. Britt trekt haar normale onderbroekje en kleren ook aan en de meiden lopen met Sanne mee naar haar auto.

Een kleine tien minuten later zijn de meiden weer thuis en ruimen ze de luiers van de apotheek en die ze gekocht hebben op in de kledingkast van Britt. Britt is ook blij dat ze nog een laatste paar XS luiers uit de commode van Sanne mee had gekregen want ze vind deze luiers erg fijn zitten ondanks dat ze eigenlijk iets te klein waren. De meiden praten gezellig met elkaar en Britt vraagt: "Denk je dat ik tegen mama moet vertellen dat ik ook een speen wil gaan slapen? Van jou vind ze het niet erg dat je het doet denk je dat ze het van mij ook goed zal vinden?" Leonie denkt even na en zegt: "Ik vertel mama wel over je speen. Jouw mama weet dat ik het gebruik om mezelf tot rust te brengen. Als ik vertel dat het misschien jou ook tot rust brengt en het misschien natte bedden voorkomt denk ik dat je moeder het wel goed zal vinden.

Britt en Leonie ruimen wat dingen op en praten gezellig na over hun dag tot Lisanne en Leonard weer thuis komen. Als beide ouders thuis zijn roepen ze: "Meiden komen jullie naar beneden we hebben eten meegenomen!" Leonie en Britt stormen de trap af en rennen de keuken in Leonard had frietjes en snacks gehaald bij de snackbar in de buurt omdat niemand eten voor kon bereiden vandaag. Tijdens het eten vraagt Lisanne: "Is het vanmorgen gelukt bij de apotheek?" Gelijk wordt Britt weer rood van schaamte maar ze knikt wel. Lisanne zegt: "Gelukkig dan gaan we vanavond even kijken of deze wat beter past." Leonard praat ondertussen met Leonie en vraagt: "Hoe was het bij Sanne?" Leonie antwoordt: "Het was heel erg gezellig halverwege de ochtend wilden ik en Britt eigenlijk terug naar huis maar ik werd gebeld door Sanne. Omdat wij het dit weekend zo gezellig hadden gehad zijn we samen nog even langs geweest en 's middags hebben we aardig wat spullen kunnen inpakken. Sanne heeft bij haar thuis een commode wat super handig is voor haar en deze gaat mee naar ons nieuwe huis en vandaag hebben we die helemaal leeg gehaald." Leonard vraagt verbaasd: "Een commode je bedoelt zo'n bureau met een kussen waar baby's op worden verschoond!?" Leonie zegt: "Papa… Sanne is geen baby meer hè?" Leonard beseft wat hij heeft gezegd. "Oh… Sorry Leonie ik bedoelde niet…" Leonie zegt: "De ouders van Sanne hebben de commode gemaakt omdat hun beide kinderen natuurlijk incontinentie-problemen hadden en dan is een commode natuurlijk super praktisch. En nog steeds gebruikt Sanne de commode als ze verschoond wordt of haarzelf verschoond." Lisanne zegt: "Voor iemand die 24/7 moet dragen is het inderdaad erg praktisch maar vind je het niet wat baby-achtig Leonie? Ik zeg niet dat je vriendin een baby is maar vind je die commode niet iets teveel voor baby's in plaats van voor een meid van 24 jaar oud?" Leonie zegt: "Daar denken wij niet aan bij de commode wij vinden hem gewoon praktisch en daarom nemen we het mee naar ons nieuwe huis." Leonard en Lisanne besluiten er niet verder over door te gaan en Leonard vraagt: "Wat heb je nog meer in gepakt?" Leonie zegt: "We hebben bijna alle Lego van Sanne afgebroken en ingepakt en dit wil ik tijdens het verhuizen eigenlijk allemaal in één kamer neerzetten. Ik ben Sanne zo dankbaar dat zij die kamer helemaal mag gebruiken voor haar Lego hobby ik zie haar vaak filmpjes kijken op internet met mensen die ook een volledige Lego kamer hebben en ik vind dat Sanne dit ook gewoon verdient. Sanne zelf weet hier nog niks van dus alsjeblieft willen jullie dit stilhouden voor haar?" Leonard en Lisanne zijn super enthousiast over het idee maar ze vragen kan jij jouw hobby ook nog wel uitoefenen Leonie zegt: "Hoe bedoelen jullie mijn grootste hobby is lezen en de relax stoel gaat in de woonkamer staan en zelf vind ik de Lego van Sanne ook super leuk dus ik zal zelf ook geregeld in de Lego kamer te vinden zijn."
Iedereen praat nog even met elkaar en snel is het eten op en iedereen kan van tafel.

Leonie en Britt gaan weer naar hun kamer en Leonie zet een paar foto's die ze vandaag gemaakt op haar ABDL Instagram account. Leonie poste niet vaak iets maar om dit wel een bijzondere playdate was vond ze het wel leuk om er iets over te posten op Instagram. Even later komt Lisanne de kamer inlopen en vraagt: "Welke luier heb je meegekregen bij de apotheek vanmorgen?" Leonie opent de kast en pakt alle luiers die ze vandaag gekocht en gekregen hebben Leonie zegt de Tena Slip Maxi de Tena Flex Maxi en de Tena Pants Super. Die hebben we bij de apotheek meegekregen maar ik heb van Sanne ook wat luiers meegekregen. Kijk dat zijn deze." En Leonie pakt het pak DryNites en de Tena XS luiers. Leonie zegt: "Zo kan Britt wel proberen wat ze het beste vind zitten. Ik droeg vroeger wel DryNites voor bedplassen maar deze lekten vaak door daarom draag ik de Slip luiers het liefst 's nachts. De enige waar ik geen ervaring mee heb zijn de Flex luiers. Sanne heeft ze wel eens omgehad maar ze zei tegen mij dat ze voor overdag goed zijn maar niet voor de nacht. Lisanne zegt: "Ja we kunnen de broekjes ook proberen maar we kunnen misschien maar beter het zekere voor het onzekere nemen en gewoon de luiers met plakkers uitproberen. "Passen die XS luiers Britt ook?" Leonie zegt: "Ik weet het niet zeker maar ik denk eigenlijk dat ze iets te klein zijn." Hoewel Leonie weet dat Britt wel te groot is voor de XS luiers wil ze niet laten weten dat Britt heel de middag al een luier heeft gedragen bij Sanne thuis. Lisanne zegt: "Britt kom eens even hier en trek je broek even naar beneden dan kunnen ik en Leonie even kijken of je de XS luier past." Britt gaat bij haar moeder staan en Lisanne maakt de broek van haar dochter los en trekt haar deze uit. Lisanne vouwt de XS luier open en past deze over de onderbroek van Britt aan. Leonie plakt de plakstrips vast en zegt: "Kijk Lisanne eigenlijk zitten de plakstrips te ver aan de zijkant. Voor nood zou het een goede luier zijn maar ik denk dat ze voor de nacht toch beter de Tena Slip in maat S kan dragen." Lisanne ziet inderdaad dat de luier wat klein is voor haar dochter en ze zegt: "Ja ik vertrouw op jouw oordeel Leonie. Nou Britt dan gaan we vanavond die luier proberen vind je dat een goed idee?" Britt vind het nog steeds een beetje lastig om over luiers te praten en met een rood hoofd knikt ze met haar hoofd. Lisanne zegt: "trek je broek maar weer aan lieverd om 21:00 kom ik jullie helpen met het omdoen van jullie nachtluiers." En even later loopt Lisanne de kamer weer uit.

Als Lisanne de kamer uit is gelopen vraagt Britt: "Waarom heb je mama nog niks over mijn speen vertelt?" Leonie zegt: "Oh sorry helemaal vergeten… maar dit kan jezelf ook gewoon tegen je moeder vertellen hoor zeg gewoon dat je door het bedplassen wat moeite hebt met in slaap vallen en dat het wel lukt als je op een speen zuigt. Is ook geen vreemde gedachte toch? Je kan moeilijk ontspannen als je bang bent dat je weer in bed plast. En ik denk dat je moeder wel open-minded genoeg is om dat te snappen." Britt zegt: "Ik wil het zelf ook wel vertellen maar durf het eigenlijk niet zo goed." Leonie zegt: "Maak je maar geen zorgen en als jij het vertelt zeg ik gewoon dat het mijn idee was en vertel tegen jouw moeder waarom ik het een goed idee vond." Britt is gerust gesteld en ze vraagt of Leonie weer even met de knuffels wil spelen. Leonie wil dat wel en pakt Polar van het bed en speelt gezellig mee met Britt. Leonie zegt: "Hey Britt ik wil eigenlijk even iets vragen. Dat je nog steeds met knuffels speelt heeft dat ook te maken met de gevoelens die je hebt voor babyspullen?" Britt zegt: "Euhm om eerlijk te zijn nee. Ik heb altijd al met mijn knuffels gespeeld ook voordat ik nog wist van ABDL. En eigenlijk is dit echt een deel van mij als wie ik ben als gewoon ik." Leonie vindt het moeilijk te begrijpen. Britt een meid die volgende week 16 jaar oud wordt speelt nog graag met haar knuffels. Britt ziet dat Leonie het toch een beetje vreemd vind en Britt verteld: "Leonie ik zie dat je het toch wel wat vreemd vind dat ik nog steeds met mijn knuffels speel. Toen mijn ouders in scheiding lagen had ik eigenlijk niemand met wie ik kon praten. Ik zat met zoveel vragen en had zoveel verdriet over mijn ouders dat ik tegen Dave begon te praten eerst helpt dit ook en je laat Dave je ook troosten. Eigenlijk troost ik mezelf via Dave en zo kregen Dave en al mijn andere knuffels een eigen persoonlijkheid en levensverhaal. Heeft jou beer geen eigen verhaal Leonie?" Leonie kijkt naar haar ijsbeer en zegt: "Ja Polar is naast Sanne mijn beste vriend hij knuffelt en slaapt veel als ik overdag niet thuis ben slaap hij met mijn shirt zodat hij nog steeds mijn geur ruikt dan kan hij dromen over mij. En nog een ding wat ik geweldig vind van mijn lieve Polar: Hij vind het geen probleem dat ik een luier draag of dat ik hier ook af en toe nog in plas. Hij is iemand die mijn geheimen weet en er niet vreemd over doet." Britt zegt: "Zie je wel wat jij over Polar verteld dat voel ik voor Dave. En daarom speel ik nog graag met mijn knuffels het zijn voor mij meer dan knuffels ze zijn allemaal een gedeelte van de beste vriendengroep op de wereld!"

De meiden hebben een erg gezellige avond en rond negen uur loopt Lisanne terug de kamer in. "Hey meiden ik ga jullie even helpen met omkleden. Britt wil je alvast uitkleden dan verschoon ik ondertussen Leonie haar luier." Liefdevol verschoond Lisanne de luier van Leonie en als Leonie haar luier om heeft vraagt Lisanne alsnog om mee te kijken als ze haar dochter de luier omdoet. Britt geniet van de liefdevolle aandacht die ze krijgt van haar moeder en terwijl Lisanne haar dochter een luier omdoet knuffelt Britt fijn met haar favoriete beer. Lisanne plakt de plakstrips een voor een dicht en kijkt tevreden naar het resultaat. Leonie zegt: "Kijk zo horen de plakkers op de luier te zitten gewoon half op de voorkant. Dit is echt de maat luiers die Britt nodig heeft." Lisanne zegt: "Het viel mij wel op dat de luier van Britt wat aanvoelt dan katoen terwijl jou luier meer plastic achtig aanvoelt." Leonie zegt: "De apotheek medewerker had geen proefpakketjes met een plastic buitenkant maar de maatvoering is hetzelfde. Ik zelf vind de katoenen buitenkant niet zo erg fijn ik had deze ook eerst maar ben snel overgestapt naar de plastic versie. Britt moet maar beslissen wat ze fijner vind zitten." Lisanne zegt: "Nou meiden jullie zijn klaar voor de nacht komen jullie nog gezellig bij mij en Leonard zitten om televisie te kijken?" Blij loopt Leonie gelijk de kamer uit en Britt vraagt: "Mama wilt u nog even blijven?"

Lisanne en Britt zitten in de kamer. Lisanne ziet dat haar dochter ergens mee zit en vraagt bezorgd: "Britt wat is er aan de hand?" Britt zegt: "Mama ik zit al een tijdje met het bedplassen in mijn hoofd en ik ben steeds zo bang om nat wakker te worden dat ik niet goed in slaap kan vallen. Leonie zegt dat dat het haar gelukt is door te slapen met een speentje in zodat ze helemaal tot rust komt. Vandaag waren we bij Sanne aan het opruimen en zij had nog een nieuwe speen en eigenlijk wil ik vragen mama mag ik net als Leonie ook met een speentje in slapen?" Lisanne hoort het verhaal van haar dochter aan en snapt dat het bedplassen de slaap van haar dochter behoorlijk kan beïnvloeden en ze zegt: "Als jij je fijner voelt door een speentje te gebruiken Britt mag dit van mij." Britt is super blij dat haar moeder geen probleem ervan maakt en ze omhelst haar moeder en bedankt haar voor haar begrip.

De meiden zitten tot tien uur bij hun ouders TV te kijken maar dan is het toch echt tijd voor bed beide meisjes poetsen snel hun tanden en gaan naar de slaapkamer. Als Leonie naar haar bed toe loopt loopt Britt achter haar aan en Leonie vraagt: "Is er iets Britt?" Euhm ik vond het fijn dat ik afgelopen nacht bij jouw in bed kon slapen zou ik dat vannacht ook weer mogen?" Leonie zegt: "Kom op Britt je bent een grote meid met je eigen bed. Wat is er mis met je eigen bed?" Een beetje beteuterd zegt Britt: "Er is niks mis mee maar ik voel me bij jouw in bed toch veel veiliger." Leonie kijkt even in de lade onder haar bed en haalt het boek: Gruwelijke Rijmen van Roald Dahl eruit en zegt: "Als ik je een verhaaltje voorlees zou je dan in je eigen bed willen slapen?" Britt vind het voorstel van Leonie erg leuk en blij gaat ze in haar eigen bed liggen. Leonie begint voor te lezen en Britt zuigt op haar speentje en met een knuffel onder haar arm luistert ze naar het leuke sprookje wat Leonie voorleest.
...
...
"Een week of wat later, ik weet 't nog goed,
Heb ik in het bos Roodkapje ontmoet.
Ik herkende haar bijna niet, dat snap je,
Zo zonder cape en zonder rood kapje.
'Hallo!' riep ze vrolijk. 'Zie je wel
Mijn prachtige bontjas van WOLVENVEL!' "


Britt was ondertussen al een beetje aan het indutten en Leonie gaf haar een kusje op het voorhoofd en zei: "Welterusten lieve kleine zus." Britt vond het lief hoe Leonie haar noemde en ze voelde zich helemaal klein worden en zonder dat Britt het eigenlijk echt gepland had plaste ze in haar luier. Britt voelde de luier warm worden maar besloot hier geen aandacht aan te schenken. Dit was het gevoel waar Britt zo naar verlangde. Klein zonder zorgen. Britt was volledig tot rust gekomen en ze viel snel in slaap. Als Leonie in haar bed ligt knuffelt ze nog even met Polar maar niet veel later ligt zij ook heerlijk vredig te slapen.

De volgende ochtend gaat voor Leonie vroeg de wekker want vandaag gaat ze weer werken in het nieuwe huis ook wordt vandaag de nieuwe vloer gelegd. Ook Britt moet weer naar school. Niet lang nadat de wekker is gegaan komt Lisanne de kamer binnen lopen. "Goedemorgen meiden komen jullie uit bed?" Lisanne gaat bij Britt op bed zitten en vraagt: "Hoe is het vannacht gegaan?" Britt zegt: "Euhm… ik… ik ben nat." Lisanne omhelst haar dochter en zegt: "Het geeft niet lieverd maar heeft de luier het bed droog gehouden?" Britt zegt: "Ja dat wel en hij zit ook een stuk beter dan de luiers van Leonie." Lisanne zegt: "Nou gelukkig bevallen ze goed. Ik zal vanmiddag even met de apotheek bellen om een heel pak te bestellen." Leonie komt uit bed en vraagt benieuwd: "Weet je al of je dezelfde wilt hebben als die je nu draagt of liever degene met de plastic buitenkant?" Britt denkt even na en zegt: "Ik denk dat ik voor deze ga. Ik vind hem lekker zacht aanvoelen en dat zit super fijn!" Moeder kijkt naar Leonie die uit bed komt en ze vraagt verbaasd: "Ben jij nog droog Leonie!?"
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 31!

Enjoy!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 31.
Leonie kijkt naar haar luier en ziet de nog gele indicatorstreep. Leonie zegt: "Oh ik...euh… blijkbaar." Lisanne zegt: "Wauw wat super goed zeg Leonie! Kom maar snel mee naar de WC om te plassen dan kan je deze luier vandaag gewoon omhouden." Leonie en Lisanne lopen naar het toilet en Lisanne maakt de luier van Leonie los en ze laat Leonie op de WC zitten. Leonie zit op het toilet en haar volledige ochtend-urine beland in de WC. Als Leonie is uitgeplast doet Lisanne Leonie weer de luier om en ze zegt: "Wauw ik ben super trots op je Leonie wat goed dat je jouw luier vannacht droog hebt gehouden!" Leonie weet niet precies hoe ze hierop moet antwoorden maar ze moet wel toegeven dat ze de complimenten die ze van Lisanne krijgt wel erg fijn vind. Als ze terug zijn in de slaapkamer kleed Leonie zich aan en ondertussen pakt Lisanne billendoekjes om haar dochter schoon te maken. Britt wordt door haar moeder gewassen en Britt vind het erg fijn hoe haar moeder haar verzorgd. Ondertussen zuigt Britt op haar speentje en ze voelt zich echt geweldig. Terwijl moeder Britt wast vraagt ze: "Heb je het al aan Leonie gevraagd?" Britt schud haar hoofd en Leonie vraagt: "Wat moest er aan mij worden gevraagd?" Britt haalt haar speen uit haar mond en vraagt: "Zou jij aanstaande zaterdag langs willen komen om mijn zestiende verjaardag te vieren?" Leonie zegt enthousiast: "Ja tuurlijk ik en Sanne komen dan gezellig samen hierheen en vieren graag je super sweet sixteen met jou mee! Maar ik blijf helaas niet slapen want door de drukke dagen die ik heb gemaakt in mijn nieuwe huis heb ik weinig tijd doorgebracht met mijn moeder. Ik wil zondag lekker de hele dag met haar doorbrengen." Britt zegt: "Oké dat begrijp ik wel." Lisanne zegt: "Oké meid je bent weer lekker schoon kleed jij jezelf even aan dan kunnen we gezellig met z'n allen ontbijten.

Aan de ontbijttafel vertelt Leonie vol trots tegen haar vader dat ze vannacht droog is gebleven en vader zegt: "Wauw dat is echt geweldig Leonie ik ben super trots op je! Ga je vandaag weer werken in je huisje?" Leonie zegt Ik ga zelf vandaag niet zoveel doen maar ik ga wel naar het huis want de nieuwe vloeren worden gelegd. PVC vloer op de onderverdieping en vloerbedekking op de slaapkamers. Sanne komt me zometeen ophalen en we kunnen al wel wat dingen doen in huis op sommige kamers is de vloer nog een beetje een rommeltje door het verven of behangen dus we halen eerst nog even de stofzuiger door het huis zodat de werkmannen alle vloeren netjes glad kunnen neerleggen. En ik blijf vannacht bij Sanne slapen papa dus jullie hoeven vanavond niet op mij te wachten en ik ga morgen weer naar mama en zaterdag zal ik hier gewoon overdag zijn voor de verjaardag van Britt." Vader vraagt: "Heb je al je spullen ingepakt?" Leonie antwoordt: "Ja ik moet nog een paar dingen pakken maar het meeste staat al klaar." Snel heeft iedereen zijn ontbijt op en kan iedereen van tafel. Lisanne en Leonard vertrekken gelijk en Britt is ook niet veel later op de fiets gestapt naar school. Leonie ruimt de tafel af en al snel staat Sanne voor de deur.

Leonie pakt haar spullen en ligt deze achterin de auto van Sanne. De meiden zijn erg benieuwd naar hoe de vloeren in hun huis er uit zullen zien en ze zijn echt super benieuwd naar het eindresultaat. Snel zijn ze aangekomen en als ze richting hun huis lopen zien de meiden dat Linn naar buiten loopt en een vuilniszak in de container gooit. Sanne begroet haar en zegt: "Hey Linn. Hoe gaat het?" Linn antwoordt: "Oh wel goed hoor ik moest even wat dingen in huis opruimen. En ik ga zometeen weer even aan het werk. Jullie gaan ook weer lekker klussen vandaag?" Leonie zegt: "Er wordt wel geklust vandaag maar niet door ons wij gaan alleen wat dingen opruimen want vandaag worden onze vloeren erin gelegd." Linn zegt: "Oké lijkt me erg spannend. En wanneer denken jullie dat jullie hier echt komen wonen?" Sanne zegt: "Ik denk over ongeveer twee weken." Leonie zegt: "De eerste meubels komen morgen al en aan het eind van de week het bed voor onze slaapkamer de rest hopen we volgende week te krijgen en als alles meezit kunnen we misschien halverwege volgende week al alles naar hier verhuizen." Linn zegt: "Wauw jullie zijn vast super opgewonden! Echt leuk dat jullie er al zo snel kunnen gaan wonen. Ik en Robin komen graag kijken als jullie klaar zijn!" Leonie zegt: "Jullie zijn van harte welkom." De meiden groeten elkaar en Leonie en Sanne gaan hun huis binnen en beginnen alle spullen die ze hadden laten staan op te ruimen. Het is niet heel erg veel rommel en snel zijn alle ruimtes klaar voor hun nieuwe vloeren. Geen moment te vroeg want al snel gaat de deurbel en de mensen van de Kwantum staan voor de deur.

Snel beginnen de heren met het liggen van de vloeren ondertussen maken de meiden wat koffie klaar zodat ze de werkers deze zometeen kunnen aanbieden halverwege de ochtend is de hele bovenverdieping al voorzien van nieuwe vloeren en is het koffiepauze. De meiden praten gezellig met de heren onder het genot van een bakkie koffie. Na de koffie gaan de heren beneden beginnen met de vloer en snel ligt deze erin en na een tweede bakje koffie vertrekken de heren weer Sanne maakt een paar foto's van de verschillende ruimtes zodat ze deze kan laten zien thuis. Sanne zegt: "Oké de vloeren liggen erin. Wat zullen we verder gaan doen vandaag?" Leonie zegt: "Aanstaande zaterdag is Britt jarig zullen we een leuk cadeautje voor haar gaan kopen?" Sanne zegt: "Ja wat zullen we gaan geven een leuke Lego set?" Leonie lacht en zegt: "Waarom denk ik dat ik jou mee vraag? Ik kan jouw Lego expertise goed gebruiken met het uitkiezen van het perfecte cadeau voor Britt.
Laten we eerst maar even verschonen en dan gaan we naar jouw favoriete plaats op de hele wereld de Lego Winkel!" Sanne zegt blij: "Ja! De hemel op aarde!" Snel verschonen de meiden hun luiers en ze stappen in de auto en rijden weg. Als de meiden in de auto zitten zegt Sanne: "We kunnen naar Gorinchem rijden maar wat nou als we naar Utrecht rijden naar de officiële Lego Winkel? Ik heb veel spaarpunten opgespaard en deze zou ik graag willen besteden zodat we Britt een echt grote set cadeau kunnen geven. " Leonie zegt: "Nou Sanne jij zit achter het stuur dus beslis jij maar." Sanne zegt: "Oké dat wordt dus Utrecht!" En Sanne voegt in op de A27 en de meiden rijden naar Hoog Catharijne in Utrecht. Het is niet erg druk op de weg en al snel rijden de meiden Utrecht binnen. En niet veel later staat de auto geparkeerd op P5 van Hoog Catharijne als je dan de parkeergarage uitloopt kom je recht tegenover de Lego winkel boven.

Leonie volgt Sanne die natuurlijk niet kan wachten om weer naar haar favoriete winkel te gaan. Sanne is heel erg speels en ze zegt: "Schiet nou op Leonie!" Leonie zegt: "Sanne even rustig nu. Pak jij mama's hand nog vast want ik wil niet dat je wegloopt." Sanne pakt de hand vast van Leonie en Sanne zegt: "Sorry mama maar ik wil zo graag naar de winkel." Leonie zegt: "Kan je een beetje je enthousiasme intomen Sanne? Anders weet ik wel weer wat er gebeurt en daar heb ik niet zoveel zin in hier vanmiddag. Gaat dat lukken kleine meid?" Sanne zegt: "Oké Leonie." Sanne wordt wat rustiger en de meiden lopen hand in hand naar de Lego winkel en gaan daar naar binnen. Sanne sleept Leonie mee naar het Lego Friends schap en zegt: "Britt had van deze serie al Lego dus ik denk dat het leuk is om hier wat van cadeau te geven. Hoeveel euro willen we uitgeven Leonie?" Leonie zegt: "Het is wel een speciale grote dag voor Britt dus zullen we allebei €25,- inleggen? En dan moet je kijken hoeveel Euro je aan punten nog wilt inleveren." Sanne zegt: "Laten we eerst kijken wat leuk is voor Britt." Sanne vind het Strandhuis heel leuk en Leonie zegt:" We kunnen misschien de Feestboot erbij doen?" Het is wel duur bij elkaar maar voor hoeveel euro kunnen we besparen Sanne?" Sanne kijkt op haar telefoon naar haar spaarpunten Saldo en zegt: "als we allebei nog €5,- extra bijleggen gaat het helemaal goed komen!" Leonie is blij dat ze behoorlijk snel leuke cadeautjes hebben gevonden voor Britt. Als Sanne de dozen pakt kijkt Leonie de winkel rond en ziet een leuk huis staan. Hij is erg duur maar Leonie vind hem wel heel mooi. Ze bedenkt: Deze set ga ik binnenkort bestellen voor mij en Sanne. Ik zet de doos klaar in de Lego hobby kamer als extra verrassing voor Sanne. De meiden rekenen de Lego af en omdat ze meer dan €55,- uitgeven krijgen ze ook een leuk extraatje erbij en de meiden vragen of ze dat ook in kunnen pakken als extra cadeautje voor Britt.
De meiden lopen naar buiten met hun spullen en Sanne zegt: "Oh wat vind ik dat toch een geweldige winkel." Leonie zegt: "Zal ik terug naar huis rijden dan kan jij onderweg leuk de nieuwe lego catalogus bekijken." Sanne geeft Leonie de autosleutels en de meiden lopen terug naar de auto. Leonie ligt de tas met cadeautjes achterin en de meiden rijden de parkeergarage uit.

Sanne opent het handschoenenkastje en pakt hier een speen uit. Leonie ziet het en zegt: "Zo haha jij bent goed voorbereid." Sanne zegt: "Je weet maar nooit wanneer je een speen wilt gebruiken dus ik heb er altijd een voor de zekerheid een in de auto liggen." Leonie vraagt: "Hoe wordt je nu eigenlijk verschoond thuis want de commode ligt al uit elkaar." Sanne antwoordt: "Ik wordt nu gewoon op bed verschoond mama laat mij op de matrasbeschermer op mijn bed liggen en verschoond mij daarop. Het is helaas niet zo fijn als op de commode maar het kan even niet anders en ik denk dat ik nog steeds niet mag klagen. Mama doet mij nog steeds met veel liefde mij mijn luiers om." Leonie zegt: "Ja ik denk je inderdaad niet mag klagen Sanne je wordt gewoon nog fijn verschoond door mama. Want vindt zij er trouwens van dat je de laatste tijd zoveel in je luiers poept? Want ik denk dat je toch wel meer dan vier keer per week een poepluier hebt." Sanne zegt: "Ik heb een keer een pak op mijn billen gekregen van mama maar mama snapt dat het komt door de spanningen van het nieuwe huis. Mama het nu niet meer erg vinden dat ik veel poepluiers heb de laatste tijd."

De meiden zijn snel weer aangekomen bij het ouderlijk huis van Sanne en ze gaan naar binnen. Als ze binnen zijn roept Sanne: "Hallo ik ben weer thuis mama!" Sanne hoort geen reactie en ze loopt de woonkamer in en ziet dat haar moeder op de bank ligt te slapen. Sanne zegt zachtjes tegen Leonie: "Zullen wij ook lekker een middagdutje gaan doen?" Leonie is wel een beetje moe en antwoordt: "Ja dat lijkt me erg fijn Sanne." De meiden lopen naar Sanne's gewone slaapkamer en ze trekken hun kleren uit. Als de meiden alleen nog hun luiers om hebben kruipen ze het bed in. Hoewel de meiden eigenlijk wilden gaan slapen vonden ze het ook wel fijn dat ze nu een beetje privacy hadden. Zachtjes begint Leonie Sanne te kussen. Sanne vind het fijn en kust Leonie terug beide meisjes raken opgewonden van elkaar en er ontstaat een vrijpartij. Beide meiden genieten intens van dit moment.

De meiden zijn ondertussen wel erg moe geworden en ze vallen even later in slaap. Ze weten niet precies hoeveel later als moeder de slaapkamer kamer in komt lopen. Moeder is verbaasd als ze de slaapkamer inloopt en de meiden in bed ziet liggen ze loopt naar het bed toe en ziet dat de meiden in elkaars armen liggen te slapen. Moeder wekt de meisjes zachtjes en zegt: "Meiden zijn jullie al lang thuis? Ik heb jullie niet thuis horen komen." Sanne komt omhoog uit bed en zegt: "We zagen u op de bank slapen mama en we wilden u niet storen zodat u lekker kon uitrusten." Moeder zegt: "Oh super lief dat jullie me lekker lieten liggen meiden want ik had echt even rust nodig. Liggen jullie al lang in bed of willen jullie nog wat meer slapen? Ik wilde eigenlijk nog wat spullen van jouw inpakken Sanne maar als jullie nog wat willen slapen dan doe ik het wel later." Sanne pakt haar telefoon van haar nachtkastje en ziet dat het bijna vier uur is en ze zegt: "Nee mama wij komen ook wel uit bed. Kunnen we u helpen met inpakken mama?" Moeder zegt: "Kunnen jullie alvast wat verhuisdozen beneden pakken en deze in elkaar zetten? Dan haal ik alvast een paar stapeltjes kleren uit de kast." De meiden trekken allebei een shirt aan en pakken beneden een paar verhuisdozen en zetten de terug op de slaapkamer in elkaar waar moeder de dozen kan vullen. Al snel is de kast bijna leeg moeder laat nog een paar setjes kleding erin liggen zodat Sanne de aankomende twee weken nog wel schone kleren heeft ook laat moeder de luiers in de kast liggen. Want deze hebben de meiden aankomende week nog niet nodig in het huis. Morgen worden wel alle meubels uit de babykamer al verhuisd naar het nieuwe huis en Sanne's vader heeft vrij genomen zodat hij morgen kan helpen met het in elkaar zetten van de meubels.
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 32

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 32.
Vroeg in de morgen komt vader de kamer inlopen en zegt: "Meiden komen jullie uit bed en gaan jullie omkleden?" Sanne kijkt op haar telefoon en ziet dat het nog maar half zeven is en zegt: "Waarom moeten we er nu al uit papa het is nog zo vroeg!" Vader zegt: "Ik weet dat het vroeg is lieverd maar de verhuizers zijn ook altijd vroeg. Gisteren kregen we een berichtje dat ze hier vandaag om zeven uur zouden zijn." Leonie stapt uit bed en zegt: "Het komt goed meneer van Berchum. Ik en Sanne gaan even verschonen en gaan daarna gelijk ontbijten." Vader verlaat de kamer en de meiden verschonen elkaar snel. Snel trekken de meiden hun kleren aan en ze gaan naar de keuken om te ontbijten.

Hoewel de meiden moeten opschieten met ontbijten doet Leonie zoals gewoonlijk Sanne wel haar slab om en voert haar een potje Olvarit terwijl haar melk opwarmt in de magnetron. Als Sanne haar flesje melk heeft gekregen kan Leonie ook nog even zelf wat eten. De meiden zijn net klaar met ontbijten als de deurbel gaat. Vader open de deur en hij neemt de verhuizers mee naar de babykamer.

Alle verhuisdozen zijn daar neergezet en vader had eerder deze week ook al de meubels uit elkaar geschroefd. Het duurt dan ook niet lang tot de verhuizers hebben ingepakt. Als de vrachtwagen is ingeladen rijd iedereen naar het nieuwe huis en Leonie gaat de verhuizers voor naar de nieuwe kamer waar alles moet komen. Net zo snel als alles was ingeladen is het hier uitgeladen en in de kamer neergelegd de meiden bieden de verhuizers nog een kop koffie aan en na deze kleine pauze gaan de verhuizers door naar hun volgende klus.

Vader heeft wat gereedschap meegenomen zodat hij de meubels ook weer in elkaar schroeven. En als hij met de meiden in de babykamer staat zegt hij: "Waar willen jullie alles neergezet hebben?" Leonie zegt: "Hier tegen deze muur willen we graag de commode hebben en in die hoek zetten we de box. Het bed mag wel in het midden van de kamer staan zo recht tegenover het raam dan kan je 's ochtends lekker wakker worden met de opkomende zon."

Vader begint met het in elkaar schroeven van de commode en ondertussen kunnen Leonie en Sanne samen de box in elkaar zetten. Hier hoefde niks aan geschroefd te worden en al snel staat de box in elkaar gezet. Sanne is blij dat het eerste babymeubelstuk al staat en nu in haar eigen huisje. Sanne voelt zich zo dankbaar dat ze dit heeft. Leonie ziet dat Sanne heel gelukkig kijkt en ze vraagt: "Hoe voelt dat Sanne de box in ons eigen huisje?" Sanne omhelst Leonie en zegt: "Ik ben zo blij Leonie. We hebben nu echt iets wat echt helemaal van ons is." Vader heeft behoorlijk snel de commode in elkaar gezet en vraagt e meiden om te helpen met het in elkaar zetten van het bed. Als het bed in elkaar staat vraagt Sanne: "Papa waar is het matras van ons bed gebleven? Hebben de verhuizers die niet meegenomen?" Vader zegt: "Sanne het matras lag er al zoveel jaar in dus ik en mama hebben een nieuwe matras gekocht deze wordt vanmiddag bezorgd en mama heeft nog een leuke verrassing voorbereid maar dat zal je vanmiddag pas zien. Zullen we nu de TV ook een mooi plekje gekregen in de kamer? En dan kunnen we zometeen ook de rest van de dozen uitpakken en de kamer gezellig inrichten.

De ochtend vliegt voorbij en met elke lege verhuisdoos wordt de kamer steeds wat vrolijker en kleurrijker Ondertussen is de commode ook al gevuld met een paar pakken luiers en op het plankje boven de commode liggen ook de dagelijkse luiers voor de meiden al klaar. De hele kamer is bijna ingericht en de laatste paar dozen worden leeggemaakt en de meiden kijken tevreden neer op hun eerste ingerichte kamer. Halverwege de middag wordt het matras bezorgd en moeder komt langs met de verrassing. Als het matras op bed is gelicht maken hun het bed klaar voor gebruiken ze trekken een waterdicht laken om het matras heen. Voordat ze het onderlaken aanbrengen leggen ze ook nog matrasbeschermers neer onder het laken. Moeder kijkt met trots naar haar jongste dochter die nu ze een eigen huis heeft ook echt de verantwoordelijkheid ervoor neemt. Moeder zegt: "Oké meiden ik heb nog een leuke verrassing voor jullie." Moeder haalt een opgevouwen pakket uit haar tas en ze zegt: "Nu jullie dit bed met nieuw matras hebben hier leek het mij ook leuk om een jullie een nieuw dekbed te geven. En ik hoop dat jullie hem leuk vinden vouw hem maar eens open." De meiden vouwen het dekbed open en ze zien dat er een hele grote afbeelding van Lego op het dekbed is bedrukt. Sanne is door het dolle heen en ze omhelst haar moeder en zegt: "Oh wat gaaf mama! Waar heb je zoiets gevonden?" Moeder zegt: "Het is niet echt zo te koop maar ik heb het speciaal laten bedrukken voor jullie. Als echte Lego fans mag zo'n dekbedovertrek bij jullie natuurlijk niet ontbreken." Ook Leonie vind het een erg mooi dekbed en zij bedankt ook haar schoonmoeder. De meiden zijn erg verrast en maken gelijk het bed op met hun nieuwe dekbedovertrek.

Moeder vraagt: "Euhm meiden hebben jullie vandaag jullie luiers al verschoond?" Sanne zegt: "Nee nog niet mama maar omdat we wisten dat we vandaag veel wilden werken hier in ons huisje hebben ik en Leonie vandaag allebei een nachtluier om gedaan. Maar… ik heb wel een paar ongelukjes gehad vandaag mama zou alstublieft mijn luier willen verschonen?" Moeder zegt: "Natuurlijk lieve meid. Ik zie dat jullie nog geen verschoonkussen hebben op de commode. Euhm… ga dan maar even op het bed liggen Sanne ik zal ondertussen even een schone luier en verschoon spulletjes van de commode afpakken." Moeder loopt naar de commode en pakt twee luiers, billendoekjes en talkpoeder van de commode af en ze vraagt aan Leonie: "Kom jij ook even op het bed liggen Leonie? Dan kan jij ook fijn een schone luier om krijgen mooie meid." Leonie vind het fijn dat haar schoonmoeder aanbiedt om haar luier te verschonen. Leonie kijkt toe hoe eerst haar kleine vriendin verschoont wordt door haar moeder en even later staat Leonie ook met een schone luier om weer naast het bed.

Moeder vraagt: "Maar meiden ik dacht dat jullie toch wel een verschoonkussen hadden voor de commode?" Leonie antwoordt ja dat klopt maar deze wordt morgen pas bezorgd. Jammer dat Sanne morgen moet werken maar ik zal hele dag aanwezig zijn om het huis nog een beetje bij te werken. En dan kan ik ook mooi het verschoonkussen aannemen als deze bezorgd wordt." Sanne en Leonie genieten nog even van hoe hun babykamer eruit ziet maar ze besluiten de kamer tijdelijk toch in te richten als een gewone slaapkamer en als ze echt gaan wonen in hun huis kunnen ze ook de slaapkamer in gebruik nemen als babykamer. De hele slaapkamer is net getransformeerd en het is bijna avond en de meiden besluiten om naar huis te gaan. Omdat Sanne morgen moet werken nemen de meiden afscheid van elkaar en ze gaan beide naar hun ouderlijk huis.

Leonie loopt het huis binnen en roept: "Hé mama ik ben weer thuis!" Haar moeder zegt: "Ik kom er zometeen aan Leonie! Kan jij alvast de tafel dekken dan kunnen we zometeen gelijk gaan eten." Als moeder en Leonie aan tafel zitten vraagt moeder: "Heb je lekker gewerkt in je huisje lieverd?" Leonie antwoordt: "Ja ik vond het echt geweldig we hebben vandaag de logeerkamer ingericht het ziet er echt geweldig uit." Leonie laat een foto van de 'getransformeerde' kamer aan haar moeder zien. Moeder zegt: "Wauw dat ziet er goed uit! Wat is dat voor bureau daar? Lijkt wel een beetje op een… com… wacht is dat een commode Leonie!?"
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 33.

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 33.
Leonie schrikt maar nu ze de foto bekijkt ziet ze dat de luiers nog op het plankje boven de commode liggen. Leonie snapt dat ze nu wel moet opbiechten dat het inderdaad een commode is. Een beetje beschaamd en geschrokken zegt ze: "Ja mama het is inderdaad een commode… deze stond op de slaapkamer van Sanne en het leek ons wel makkelijk om deze mee te nemen naar ons nieuwe huis want aangezien ik en Sanne allebei 24/7 luiers moeten dragen is zo'n commode super praktisch en makkelijk. Moeder zegt: "Maar Leonie kom nou Sanne is ook een volwassen meid. Jullie hebben toch niet een commode nodig om jullie luiers te verschonen!?" Leonie zegt: "Maar mama u verschoond mij voor het slapen gaan ook altijd op bed en eigenlijk is een commode precies hetzelfde alleen nog makkelijker want alles hebben we daar bij de hand billendoekjes, babypoeder en dat soort dingen." Moeder is het niet eens met de beslissing van haar dochter maar besluit het te laten rusten. Ze heeft geen zin in een discussie met haar dochter en ten tweede het is niet haar huis en hoe zij en Sanne met elkaar omgaan mogen ze zelf bepalen ze zijn oud en wijs genoeg omdat zelf te beslissen.

Even later als Leonie en haar moeder de tafel hebben afgeruimd en de vaat hebben gedaan gaat Leonie even naar haar kamer. Veel van haar spullen zijn al ingepakt en Leonie gaat even achter haar bureau zitten en ze start haar laptop op. Ze gaat naar YouTube en zoekt een filmpje op van het favoriete kanaal van Sanne: Alex Nunes. Leonie zoekt een filmpje over de uitleg hoe Alex zijn eigen Lego kamer heeft gemaakt. Leonie wil graag wat inspiratie opdoen want morgen gaat ze een beginnentje maken met de Lego kamer voor Sanne. Rond tien uur komt moeder de kamer binnen en ze vraagt: "Leonie ben je klaar om naar bed te gaan?" Leonie zegt: "Ja dat is goed!" en ze kleed haarzelf uit tot ze alleen haar luier nog aan heeft. Leonie gaat op het bed liggen en ondertussen pakt haar moeder een schone luier voor haar.

Tijdens het verschonen zegt moeder: "Leonie ik denk dat ik mijn excuses moet aanbieden over hoe ik reageerde op de commode in jullie huis. Ik vond het gewoon een vreemd idee iemand nog op een commode verschoond moet worden. Maar je hebt wel gelijk Leonie het is zeker erg praktisch en makkelijk dat je alles bij de hand hebt. Dus bij deze het spijt me dat ik zo vreemd reageerde op de commode." Leonie zegt: "Excuses aanvaard hoor mama. Ik snap dat het wel een beetje schrikken was. Ik vond het ook best vreemd de eerste keer toen ik bij Sanne ging logeren en zij werd verschoond op een commode. Maar na een tijdje werd ik ook op de commode verschoond het is echt super makkelijk." Moeder plakt de plakkers van de luier dicht en ze zegt tevreden: "Zo lieverd jij bent weer lekker schoon en klaar voor de nacht." Leonie geeft haar moeder een knuffel en zegt: "Dankuwel mama!" Leonie trekt haar pyjamashirt aan en gaat haar tanden poetsen in de badkamer. Als ze klaar is wenst ze haar moeder een goede nachtrust toe en ze kruipt haar bed in. Leonie pakt haar knuffelbeer en ze stopt ook haar speen in haar mond. Zachtjes sabbelt ze op de speen en ze valt rustig in slaap.

"Goedemorgen Leonie, kom je uit bed?" vraagt moeder terwijl ze de slaapkamer binnen loopt. "Heb je lekker geslapen Leonie ben je weer goed uitgerust om te gaan werken in je huisje vandaag?" Leonie wrijft de slaap uit haar ogen en moet wennen aan het licht dat de kamer al in komt. Leonie voelt wat nattigheid onder haar dekens en ze slaat het deken van zich af. Leonie schrikt als ze een groot nat plek op haar laken ziet zitten. Leonie voelt zich verschrikkelijk. Ze schaamt zich diep dat ze zoveel heeft geplast dat haar luier heeft gelekt. Zachtjes begint Leonie te huilen terwijl ze op het bed blijft zitten. Moeder loopt even later de slaapkamer van haar dochter binnen en ziet dat Leonie zit te huilen op het bed. Moeder snapt eerst niet waarom haar dochter huilt maar ziet dan de natte plek op het laken. Moeder ziet dat Leonie erg overstuur is en ze gaat naast haar dochter zitten en slaat een arm om haar heen. Moeder zegt: "Oh lieverd toch het geeft niet je hebt toch een onderlegger onder het laken zitten maak je maar geen zorgen Leonie ik zal je laken vandaag weer wassen en dan kan je vanavond weer in een lekker schoon bed slapen." Leonie zegt snikkend: "So-sorry mama i-ik h-h-heb het niet e-expres gedaan " Moeder wrijft over de rug van Leonie en zegt: "Natuurlijk doe je dit niet expres. Je hebt gewoon een ongelukje gehad Leonie. Jammer maar dat kan wel eens gebeuren. Maar maak je geen zorgen ik haal de lakens af en ga ze uitwassen. Ga jij maar lekker douchen lieverd dan zal je je vast wel een stuk beter voelen." Leonie stapt uit haar bed en loopt naar de badkamer.

Tijdens het lopen voelt Leonie goed haar doorweekte luier tussen haar benen zitten en nog steeds redelijk van streek blijft ze zachtjes huilen. In de badkamer trekt Leonie snel haar luier uit. Leonie gaat onder de douche staan en terwijl ze de warme waterstraal op haar lichaam voelt kalmeert ze en ze wast zich goed.

Even later als Leonie onder de douche uitkomt en haarzelf afdroogt voelt ze zich een stuk beter. Ze ruikt weer lekker fris en schoon en als ze is afgedroogd loopt ze met de handdoek om haar middel naar haar slaapkamer waar moeder ondertussen de lakens al heeft afgehaald en een nieuwe onderlegger op het matras vastplakt. Leonie vraagt een beetje onzeker: "ma-Mama zou ik vandaag misschien een Tena Slip mogen dragen?" Moeder zegt: "Ja dat mag wel ga maar even op bed liggen dan pak ik even een schone luier voor je." Leonie haalt haar handdoek om haar middel weg en gaat naakt op het bed liggen. Ondertussen vouwt moeder een schone luier open en ze tilt Leonie op bij haar enkels en schuift de luier onder haar billen. Leonie voelt zich een beetje klein worden nu ze zo wordt behandeld door haar moeder. Snel heeft moeder Leonie haar luier omgedaan. Leonie voelt zich fijn en schoon en ze geniet van de geur van Zwitsal babypoeder. Snel trekt ze een romper en wat makkelijke kleren aan en kan daarna nog even rustig ontbijten met haar moeder.

Tijdens het eten vraagt moeder: "Leonie, heb je de laatste tijd vaker last van lekkende luiers? Want de laatste paar keer dat Sanne hier logeerde viel het mij op dat je andere luiers droeg." Leonie zegt: "Nee ik heb eigenlijk nog nooit eerder een lekkende luier gehad. Maar het klopt wel als ik bij Sanne blijf slapen of Sanne slaapt hier dan draag ik dikkere luiers. Omdat Sanne veel plast en soms zelf een poepluier heeft draagt ze 's nachts dikkere luiers. Ik vind dit zielig voor Sanne en om haar te steunen draag ik dan ook net zo'n dikke luier als zij om heeft dan is ze niet de enige die zo'n dikke luier hoeft te dragen." Moeder zegt: "Oh je bent echt een hele lieve vriendin dat je dit voor Sanne doet. Maar als het toch vaker voor gaat komen moet jij misschien ook dezelfde luiers gaan gebruiken als Sanne." Leonie vind het eigenlijk niet erg om dezelfde luiers te dragen als Sanne maar om eventuele opmerkingen van haar moeder niet te krijgen zegt ze: "Ja ik hoop dat het iets eenmaligs was maar als het dat niet is zal ik ook hetzelfde moeten gaan dragen als Sanne." Als Leonie haar ontbijt op heeft zegt moeder: "Zal ik je naar je nieuwe huis rijden want nu je daar zoveel geklust hebt ben ik wel benieuwd om het te zien." Leonie lijkt dit wel fijn en ze neemt het aanbod aan. Niet veel later zitten moeder in de auto en niet veel later komen ze aan bij het nieuwe huis.

Leonie en haar moeder lopen naar de deur als ze zien dat bij de buren de deur opengaat en Robin naar buiten loopt. Robin ziet Leonie en zegt: "Goedemorgen buurvrouw ga je weer klussen vandaag?" Leonie glimlacht en zegt: "Ik hoop vandaag een begin te maken aan de hobby kamer voor Sanne. Maar het is wel een verrassing voor haar dus als je haar ziet vertel dan alsjeblieft nog niks." Robin antwoordt: "My lips are sealed. Wie heb je meegenomen?" Leonie zegt: "O euh... Robin dit is mijn moeder. Mama dit is Robin onze buurman." Robin zegt: "Leuk om u te ontmoeten mevrouw." Moeder antwoordt: "Insgelijks. Je hebt toch niet teveel last gehad van het kluswerk van mijn dochter en haar vriendin hoop ik?" Robin zegt: "Nee we hebben nergens last van gehad. Laatst hebben we ook nog even mee geklust en geholpen met het plakken van behang. Maar ik zou graag blijven praten maar ik moet naar mijn werk." Robin zegt gedag en zwaait nog even naar Linn die achter het keukenraam staat en snel rijd hij weg. Moeder en Leonie groeten Linn ook met een handgebaar en daarna gaan de dames het huis binnen.

Leonie neemt haar moeder mee door het hele huis en laat haar alle kamers zien. Als ze bij de logeerkamer aankomen is Leonie toch een beetje nerveus ze hoopt maar niet dat moeder merkt dat dit eigenlijk een babykamer is. Moeder kijkt de kamer rond en ziet overal knuffeldieren liggen en ze zegt: "Kon Sanne niet beslissen welke knuffel ze mee wilde nemen naar dit huis dat ze ze allemaal maar mee heeft genomen? Haha. Maar echt super leuk ingericht en nu ik de commode zie snap ik wel dat het super makkelijk is het is een mooie hoogte en zo met de vuilnisemmer ernaast kan je ook gelijk de gebruikte luiers weggooien dat is toch wel slim bedacht." Moeder en Leonie praten nog even met elkaar als ze de deur open horen gaan.

"Leonie ben jij er al?" Leonie zegt: "Oh dat is de papa van Sanne hij zou mij vandaag helpen met het inrichten van de hobbykamer voor Sanne. U kent Sander nog wel toch mama?" Leonie en moeder lopen de kamer uit en begroeten Sander die een paar grote dozen in de gang neerzet. Moeder bied aan om ook mee te helpen met het uitruimen van bus en als de bus leeg is geruimd drinkt moeder nog een bakje koffie met Sander en Leonie en vertrekt daarna weer terug naar huis.

Sander en Leonie zijn bezig en zijn gemotiveerd om een perfecte hobbykamer voor Sanne te maken. Terwijl Sander de grote tafel in elkaar schroeft waar de Lego sets op gaan staan vraagt Sander: "Ben jezelf ook een grote Lego-fan dat je deze kamer wilde bouwen?" Leonie antwoordt: "Ik vind Lego wel erg gaaf maar ik ben niet zo'n grote fan als Sanne. Maar door haar hebben we wel dit geweldige huis en eigenlijk wil ik haar graag ook een mooie plek geven voor haar favoriete bezigheid. Een tijdje geleden waren we bij onze buren en hun hebben ook een hele kamer ingericht voor hun hobby en toen begon ik eigenlijk ook te denken over een hobby kamer. Ik zag dat Sanne vaak op YouTube keek naar een man die in zijn kelder een hele grote stad van Lego had gemaakt en dit gun ik Sanne ook heel erg. Ik heb er nog niets over verteld tegen Sanne dus ik hoop dat ze super verrast is als ze deze kamer ziet!" Sander zegt: "Ik weet zeker dat Sanne dit super gaat vinden! En ik vind het echt super lief dat je een hele Lego-kamer aan Sanne wilt geven." Snel staan de tafels overeind en Leonie heeft de tafel bekleed met vilt zodat er een mooie groene ondergrond is en niet zo'n saaie houtkleur. Sander helpt nog even met opruimen en hij vertrekt niet veel later naar huis.

Ondertussen is het al bijna 12:00 uur geworden en Leonie besluit haar luier te verschonen. Het verschoonkussen was nog niet bezorgd dus Leonie besluit om haar luier op het bed om te doen. Leonie pakt een schone luier van het plankje boven de commode ze pakt ook billendoekjes en een busje talkpoeder. Leonie verschoond snel haar luier en ze gaat even televisie kijken. Ze zit tussen de grote collectie knuffels die ze gisteren neer hadden gezet in de babykamer en Leonie voelt zich een beetje klein worden. Leonie wil graag op haar speen zuigen maar deze heeft ze thuis gelaten. Leonie vind het jammer dat ze haar speen is vergeten. Leonie had nooit gedacht dat ze het ooit nog zou doen maar ze besluit op haar duim te zuigen. Helemaal tot rust gekomen dut Leonie een beetje in om niet veel later gewekt te worden door de deurbel.

Leonie ontwaakt en rent naar de voordeur en doet deze open. Er staat een bezorger voor de deur uit en hij vraagt vriendelijk: "Goedemiddag ben u mevrouw van Santen?" Leonie antwoordt: "Ja dat ben ik." De bezorger zegt: "ik heb een pakket voor u, wilt u hier alstublieft tekenen?" Leonie schrijft haar handtekening op het apparaatje van de bezorger en neemt het pakket in ontvangst. Leonie is echt super opgewonden en neemt het pakket mee naar boven en pakt het uit. Leonie ziet het mooie verschoonkussen en ze legt hem op de commode. Het ziet er echt super goed uit en Leonie gaat er even op liggen om te voelen of hij lekker ligt. Ze vind het echt geweldig voelen en ze kan bijna niet wachten om hier voor de eerste keer op verschoond te worden. Leonie maakt nog even een foto van het verschoonkussen op de commode en stuurt deze naar Sanne door die ook super enthousiast erop reageert.

Leonie besluit nu nog naar de Lego winkel in Utrecht te gaan om de Lego set te kopen die ze laatst zag staan. Ze gaat met de trein naar Gorinchem en daar pakt ze de bus naar Hoog Catharijne (de bus is sneller dan de trein). Een half uurtje later is de bus in Utrecht en Leonie stapt uit. Leonie is opgewonden ze loopt naar de winkel. Binnen ziet ze het grote spookhuis wat ze eerder deze week al had gezien. Leonie vond wel dat het veel geld was voor een Lego set maar ze wilde Sanne zo erg bedanken dat ze het er graag voor over had. Leonie rekende de set af en net zo als eerder die week kreeg ze een gratis setje erbij. Leonie is blij dat ze de verrassing voor Sanne kon kopen deze middag en niet veel later zit ze weer in bus richting Gorinchem.

Als Leonie thuis is zet ze de nieuwe Lego set voor Sanne neer in de Lego kamer. Leonie draait de deur van de kamer op slot en stopt de sleutel in haar tas als de meiden hier gaan wonen zou de kamer uiteindelijk geen slot meer hebben maar zolang deze kamer een verrassing moet blijven voor Sanne laat Leonie het slot in de deur zitten. Leonie heeft een leuke middag gehad en ze merkt dat haar luier toch wel behoorlijk nat is geworden. Leonie besluit haar luier voor ze naar huis gaat nog te verschonen. Leonie klimt op de commode en geniet van het zachte nieuwe verschoonkussen. Snel heeft Leonie een schone luier om en om vannacht een lekkende luier te voorkomen besluit ze een Tena Slip Ultima en een inlegluier in haar handtas mee te nemen naar huis. Leonie is blij met alles wat ze vandaag kon regelen in huis en ze kan niet wachten op de volgende week dan worden de laatste meubels bezorgd en kunnen de meiden eindelijk echt het huis gaan bewonen. Leonie kan echt niet wachten en met deze tevreden gedachte draait ze de voordeur op slot en ze vertrekt weer naar haar ouderlijk huis.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5692
D oof poof diaper, kent iemand deze? Product & Winkel Testverslagen 12
Pup Quality care youth incontinence diaper - ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan