Luna en haar papa Daan

Wat voor cijfer geef jij 'Luna en haar papa Daan'?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 2,8%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 4 5,6%
  • 8

    Stemmen: 6 8,3%
  • 9

    Stemmen: 5 6,9%
  • 10

    Stemmen: 8 11,1%
  • 10 + (op verzoek;)

    Stemmen: 46 63,9%

  • Totaal stemmers
    72

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 64

Als we de deur uitlopen, kijk ik toch even om mee heen. Gelukkig loopt er alleen maar een ouder echtpaar voor ons. Niemand achter ons. Mooi.

En dan bedenk ik waar ik me nou zo druk om maak. Luna heeft sowieso een dunne luier om dus dat zie je niet. Geen tut in en geen Koe vast dus voor de buitenwereld lijken we een gewoon stel, hand in hand. Dat Luna huppelt en ik ernaast loop, is niet eens zo gek. Toch duurt het even voordat ik het onrustige gevoel van me af kan zetten.

Na een tijdje komen we langs het speeltuintje. Luna huppelt er al vrolijk naartoe maar het is mij te druk. Ik versnel mijn pas en sta met twee tellen naast Luna. Ik pak haar handje en loop, zonder iets te zeggen, een stukje van het speeltuintje vandaan. Ik zie in mijn ooghoeken dat er al een pruillipje ontstaat.

‘Schatje, we gaan nu niet spelen. We gaan eerst naar het bos. Daar gaan we lekker rennen, spelen en wat eten. Op de terugweg gaan we naar het speeltuintje.’ Ik laat de echte reden dat we nu niet naar het speeltuintje gaan maar even achterwege.

Luna is het er niet mee eens maar ik zet door. Ik heb geen zin in vragende blikken. Na 10 minuutjes komen we bij de ingang van het bos. Als we het bos inlopen, zie ik dat de verschillende wandelroutes staan aangegeven. Ik vertel Luna dat we het eekhoorntje gaan volgen vandaag. Dat is genoeg voor Luun. Ze laat mijn hand los en huppelt voor me uit. Tot mijn opluchting zie ik (nogmaals) dat Luna’s luier helemaal niet opvalt.

Wanneer ik merk dat we niemand tegenkomen in het bos, ontspan ik ook. ‘Luna! Zullen we verstoppertje spelen?’ En binnen een paar tellen sta ik tot 10 te tellen. Stiekem knijp ik maar één oog dicht, ik wil Luna niet kwijtraken. Wanneer ik haar heb gevonden en zij mij, huppelen we verder. We klimmen over takken, gooien met bladeren.

Even later komen we bij een grasveld met bomen. Ik loop erheen en ga zitten. Luna scharrelt een beetje om me heen. ‘Lieverd, kom eens bij papa. Even je luier controleren.’ En tot mijn verbazing komt Luna in één keer. De straf van vanmorgen is haar blijkbaar goed bijgebleven.

Luna’s luier is kletsnat. Ze moet nu verschoond worden en ik baal dat ik niet meer luiers heb meegenomen. Ik leg het verschoonmatje neer en Luna erbovenop. Geef haar flesje en Koe. Luna is tevreden. Ik ben toch iets minder op mijn gemak. Kijk wat schichtig om me heen maar er komt niemand aan. Doe alles stap voor stap en kijk steeds omhoog. Ik verschoon Luna heel snel, iets te snel naar Luna’s zin want ze begint te mopperen: ‘ze ligt zo lekker’.
‘Schat, je mag wel even blijven liggen maar papa is klaar met jouw luier. Kom maar even lekker tegen papa aanliggen.’ Ik ga een beetje verzitten en pak mijn fles water. Luna legt meteen haar hoofdje neer. ‘papa, tuutje hebben?’, klinkt er ineens zachtjes naast me.

Ik haal meteen haar tuutje uit de tas. Ze is tenslotte al een paar uur groot geweest zonder speen. Nog voor ik Luna haar tuutje kan geven, heeft ze hem al uit mijn handen gepakt en is weer gaan liggen. Ze is moe. Gelukkig is het mooi weer dus we kunnen even blijven zitten.

Na een paar minuutjes vallen Luna’s oogjes al dicht. Ik pak mijn appel en ga rustig eten. Jammer dat ik geen boek heb meegenomen. Na een kwartiertje vind ik het genoeg geweest. Het wordt wat fris en ik wil naar het huisje.

‘Luna, lieverdje. Wakker worden. We gaan naar het huisje. Daar mag je verder slapen. Kom opstaan, moppie’. Ik kriebel even op Luna’s rug en zet haar dan overeind. Ze wordt maar langzaam wakker. Ik ruim het matje op en stop Koe in de tas. Tuutje laten we nog maar even in, er is tenslotte toch niemand.

Even later zijn we weer op weg. Maar niet meer zo actief als vanmorgen. Luna loopt rustig aan mijn hand mee. Ze is bekaf. De route was te lang. Ik haal de liga uit mijn tas en geef er 1 aan Luna. Ze stopt hem automatisch in haar mond maar dat past niet. Tuutje zit in de weg.

‘Geef je tuutje maar even aan papa. Dan kan je lekker eten’. Maar Luna heeft een ander idee, ze pakt zelf het tuutje uit haar mond maar houdt hem stevig in haar handje. Met haar andere handje eet ze de Liga. Slim bedacht!

Na tien minuten zijn beide Liga’s op en komen we weer bij de ingang van het park. Maarja Luna is moe en doet haar tuutje weer in….
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 65

De kriebel in mijn buik is weer terug. Net als in het zwembad, word ik hier onrustig van. Maar ergens kan ik er beter mee omgaan. Ik moet leren om alleen naar mijn meisje te kijken en niet naar de rest van de wereld.

Ik weet dat Luna enorme troost haalt uit haar speentje. En zeker als ze moe is. En wie ben ik dan, om als papa haar speentje af te pakken? Puur omdat er anders mensen naar ons kijken. Dat vind ik ergens bijna kindermishandeling. Dit zegt mijn gevoel maar mijn verstand zegt weer wat anders. Ik heb er toch moeite mee als mensen kijken en gaan wijzen. Dat verdient Luuntje ook niet.

Ik kijk opzij: Luna loopt heel rustig met kleine oogjes aan mijn hand. Ze kijkt naar beneden. Ze let nauwelijks op haar omgeving. Onder haar jurkje steekt haar natte luier een stukje uit.

Ik besluit het maar gewoon over me heen te laten komen. Ik ga niet Luna haar speentje afpakken. Dan kijken mensen maar. We zijn op 1,5 uur van huis, kleine kans dat we bekenden tegenkomen.Na een paar honderd meter, worden mijn vermoedens bevestigd. Mensen kijken inderdaad. Het wijzen valt mee maar toch voel ik me ongemakkelijk. Ik versnel mijn pas en spoor Luna aan:

‘Kom schatje, we gaan snel naar het huisje. Schone luier om en dan lekker naar bedje. Hoe sneller we lopen, hoe sneller we er zijn’. Luna doet haar best en loopt een paar meter wat sneller maar zakt toch terug. Ik voel me meteen schuldig.

De heenweg naar het bos ging toch een stuk sneller dan nu. Eindelijk zijn we bij het huisje. Ik doe de deur open, laat Luna naar binnen en draai de deur op slot. Even rust.

Ik haal Koe uit de tas en leidt Luna naar het bed. Geef haar koe en tutdoekje en begin snel haar luier te verschonen. Binnen 5 minuten is ze ingestopt. Ik pak een boekje en begin voor te lezen. Als ik halverwege de bladzijde ben, kijk ik even opzij. Luna slaapt al.

Ik doe haar muziekje aan en loop zachtjes naar de woonkamer. Ga op de bank zitten en zet de tv aan. Na drie kwartier pak ik de folders van het park er weer bij. Ik wil Luna niet langer laten slapen dan 2 uurtjes, anders slaapt ze vanavond te laat. Dus besluit ik iets leuks uit te zoeken. Er is een kinderboerderij zie ik, Luna wilde naar de geitjes. We kunnen ook nog een keer gaan zwemmen of een fiets huren. Het lijkt me ook wel gezellig om vanavond samen ergens te eten.

Als Luna twee uurtjes geslapen heeft, hoor ik nog geen enkel geluid uit de slaapkamer komen. Ik stop een fles melk in de magnetron en ga Luna wakker maken. Ik ga even naast Luna liggen en kriebel over haar ruggetje. Luna draait meteen naar me toe en slaapt in mijn armen verder. Hoe gezellig dit ook is, ze moet toch wakker worden. Als na een paar minuten de magnetron piept, begin ik.

‘Luna, schat. Wakker worden. Papa weet dat je lekker ligt te slapen maar we gaan nog leuke dingen doen.’ Ik sla de dekens terug maar dit heeft niet veel zin: Luun heeft haar slaapzak nog om. Dit wordt nog een hele uitdaging…
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Rena-AB-Mama Rena is nu ook mama van Luna Voorstellen 5
Daddy777 Haar of kaal. Pub 22
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
P Yael haar weekendje weg X Y Z 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag X Y Z 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
dpteen Voorstellen opzoek na papa of mama Contact advertenties 5
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
fatsuit-lover Dominante papa of grote broer gezocht Contact advertenties 3
Similar threads


















































Bovenaan