Luna en haar papa Daan

Wat voor cijfer geef jij 'Luna en haar papa Daan'?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 2,8%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 4 5,6%
  • 8

    Stemmen: 6 8,3%
  • 9

    Stemmen: 5 6,9%
  • 10

    Stemmen: 8 11,1%
  • 10 + (op verzoek;)

    Stemmen: 46 63,9%

  • Totaal stemmers
    72

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties! SUPER!

Hoofdstuk 58

Nadat we onze kaartjes voor het poortje hebben gehouden, lopen we naar de kleedhokjes. Luna loopt snel en enthousiast voor me uit. Onderweg pak ik een kleerhanger van het rek en neem Luna’s hand. Hier is het gelukkig ook niet druk. Samen met Luna loop ik naar de kleedhokjes. Ik loop een familie-hokje in, lekker ruim voor ons twee. Ik doe het deurtje op slot en zet Luna op het bankje.

‘Zo, schat. Even je broekje uitdoen en dan kunnen we gaan zwemmen.’ Ik help Luna uit haar broek en shirt en trek de bandjes van haar badpak over haar armen. Ik scheur het broekje langs de zijkant open. En ik merk dat Luna erin geplast heeft. Ik vind dit helemaal niet erg maar dit geeft wel aan dat ze nog niet zonder luier kan. Gelukkig is er niets doorgelekt. Even later is Luna er helemaal klaar voor. Ik stop haar kleding in onze tas en als ik uitgekleed ben, kunnen we op pad.

Onderweg komen we langs de wc en ik leid Luna ernaartoe. ‘Gauw even plassen, schat. Dat mag absoluut niet in het zwembad.’ Ik doe de damestoilet open en loop naar binnen. Gelukkig is er maar 1 toilet en is dit geen kamertje met meerdere hokjes. Ik help Luna met haar badpak en zet haar op het toilet. ‘Goed zo, Luna!’ zeg ik als ze geplast heeft. ‘Moet je nog een poepie doen?’ Wanneer Luna nee schudt, leg ik mijn vinger onder haar kin. ‘Zeker weten? Want als we in het zwembad zijn, kan het niet meer.’ Weer schudt Luna nee. Ze moet het zelf weten.

We lopen naar het zwembad en zoeken een plekje uit waar we onze spullen kunnen laten. Ik kijk even om me heen. Het is nog best druk. Even geen zwembandjes. ‘Waar wil je zwemmen, Luna? In de golven?’ ‘Jaaaa, papa!!’ Dus ik volg mevrouw en neem haar voorzichtig mee het zwembad in. En wat een genot. Luna’s duikt kopje onder en komt weer omhoog. Ik til haar op (kon er maar altijd en overal water zijn…) en draag haar door het zwembad. Ze klimt op mijn rug en ik gooi haar in het water. Heerlijk dit! Luna voelt zich vrij en ik voel me steeds meer op mijn gemak. Het zwembad loopt langzaam leeg.

‘Over 15 minuten gaan we het zwembad sluiten’ klinkt er door de luidsprekers. Ik zie aan Luna dat ze het koud begint te krijgen. Kippenvel op haar armen en een klappertandend meisje. ‘Kom schat, gaan we nog even naar het bubbelbad.’ Ik neem Luna mee en haal onderweg onze spullen op. Bij de bubbelbaden is het helemaal leeg. Ik zet Luna in het bad en kruip er zelf naast. Meteen legt ze haar hoofd op mijn schouder. Om Luna nog een wakker te houden, grijp ik naar de tas. ‘Papa heeft een verrassing voor jou! Oogjes toe.’ En wanneer Luna haar handjes voor haar ogen doet, haal ik de zwembandjes uit de tas. Absoluut niet nodig in een bubbelbad maar dan is Luna tenminste weer wakker. En heeft ze helemaal het gevoel van klein zijn. Ik betwijfel of we de bandjes verder dit weekend nog kunnen gebruiken. ‘Yes, Yes, papa!! Je bent de liefste papa van de hele wereld.’ En meteen steekt Luna allebei haar armen uit zodat ik de bandjes eromheen kan schuiven. Als Luna de bandjes omheeft, staat ze op. Meteen krijg ik een kriebel in mijn buik. ‘Wat is ze van plan…?’
 

Truckertje

Little en papa / Caregiver
Ben nu op pagina 10 met lezen. Oooh wat een lekker verhaal is dit. En weer die beelden erbij in mn hoofd. Hebben jullie dat ook?
Ga zo door met je verhaal. Dikke 10 van mij.
 

Truckertje

Little en papa / Caregiver
Alle delen nu gelezen. Hoop snel op een vervolg.
Las ik daarnet nog dat ze in heijderbos zaten, kijk ik op FB kom ik daar een advertentie tegen van...........jawel heijderbos. Toeval? :)
Reppie, ik heb overal, bij elk deel beelden. Ik zie zo de huis-,bad-,slaapkamer, keuken, zelf de school voor me. Waarschijnlijk heb ik een levendige fantasie. Dat maakt het verhaal alleen maar leuker want ik kan me zo goed erin verplaatsen.

Ga door met het verhaal, alsjeblieft. Kijk er naar uit.
 

Truckertje

Little en papa / Caregiver
Moet eerlijk zeggen dat ik Luna ook wel een beetje mis hoor. Hoop dat er toch snel een vervolg komt.
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 59

Ik besluit om even niks te zeggen en Luna te laten gaan. Ik ga zitten in het bubbelbad en wacht op wat er gaat komen. Luna klimt met twee handjes uit het bubbelbad en loopt weg van het bad. Ik schuif op naar de rand zodat ik kan zien wat ze gaat doen. De kriebel in mijn buik is nog niet weg. Luna gaat steeds verder en dan kijkt ze achterom. Met een blik van: ‘een goede papa die mij komt pakken.’

‘Luna! Hier komen, nu!’ haast ik me te zeggen. Luna kijkt weer achterom maar blijft lopen.
Verdomme! En ik sta op uit het bad, pak mijn tas en loop snel richting Luna. Ondertussen is Luna langs de badmeesters gelopen en aan hun gezicht te zien, is ze het onderwerp van gesprek. Er wordt gewezen en gelachen. Luna heeft niets door, die huppelt vrolijk verder.

Ik zet nog een tandje bij en ik ben inmiddels bij Luna aangekomen. Ze zit in het peuterbadje te spelen. Ze spettert er op los en het plezier straalt eraf. En ineens word ik boos. Niet zozeer op Luna maar op de rest van de wereld. Wie zijn zij om te bepalen dat dit ‘raar’ is? Waarom mag Luna niet gewoon Luna zijn? Ik kijk bewust richting de badmeesters met zo’n blik van: ‘wat nou?’ en ik ga demonstratief achter Luna zitten. Ik neem haar tussen mijn benen en samen spetteren en knuffelen we even lekker door. Ik spetter Luna nat en zij mij. Heerlijk!

10 minuten later wordt het kippenvel op Luna’s armen erger en eerlijk gezegd ben ik het ook zat. Om een scene te voorkomen, fluister ik in Luna ’s oor: ‘als we nu gaan douchen, mag je straks bij papa in bed een flesje warme melk drinken.’ Als door een wesp gestoken, staat Luna op en loopt, aan mijn hand, mee naar de douches. Trots op mijn meisje loop ik mee naar de douches. Ik zet Luna onder de douche en haal dan shampoo uit mijn tas. Het is rustig, op een oud dametje na, zijn we de enige onder de douche. Ook de dame kan haar gezicht niet van ons afhouden. Ik kijk bewust terug en ga daarna verder met ons ritueel. Ik haal de staart uit Luna’s haren en sop haar haar lekker in. Wanneer haar haren zijn uitgespoeld, pak ik de zwitsalfles en zeep Luna helemaal in. Als Luna helemaal naar zwitsal ruikt, is mijn missie geslaagd. Ik doe Luna één voor één de bandjes af en laat haar nog even staan. Ik stap zelf snel onder de douche en spoel me af. Ik douche straks in het huisje nog wel.

Samen lopen we weer naar de kleedhokjes en kiezen een familiehokje uit. Ik droog Luna af en kleed Luna uit en laat haar in het luierbroekje stappen. Snel haar kleren aan. Ik zet Luna op het bankje en geef haar tut en Koe. Kan ik me rustig aankleden. Ik zie aan Luna dat ze moe is, ze wil gaan liggen op het bankje. ‘We zijn bijna thuis, schat. Even wachten’. zeg ik terwijl ik mijn sokken aantrek.

15 minuten later zitten we allebei lekker op de bank. Ik zet de tv aan en loop naar de slaapkamer. Terwijl ik uit de woonkamer Kabouter Plop hoor, leg ik Luna’s slaapspulletjes klaar. Ik pak een dikke luier, sudocreme en haar pyjama. De slaapzak volgt later. Ik loop naar de woonkamer en vind daar een slapende Luna op de bank. Hoe krijg ik Luna nu in bed?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Rena-AB-Mama Rena is nu ook mama van Luna Voorstellen 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Daddy777 Haar of kaal. Pub 22
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
P Yael haar weekendje weg X Y Z 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag X Y Z 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
dpteen Voorstellen opzoek na papa of mama Contact advertenties 5
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
Similar threads


















































Bovenaan