Luna en haar papa Daan

Wat voor cijfer geef jij 'Luna en haar papa Daan'?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 2,8%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 4 5,6%
  • 8

    Stemmen: 6 8,3%
  • 9

    Stemmen: 5 6,9%
  • 10

    Stemmen: 8 11,1%
  • 10 + (op verzoek;)

    Stemmen: 46 63,9%

  • Totaal stemmers
    72

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hallo allemaal,

Ik wil even laten weten dat ik verder ga met dit verhaal! Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd voordat er weer een vervolg kwam. Ik heb niet de behoefte om tekst en uitleg te geven maar er komt een vervolg.

Nog even geduld.

Groetjes!
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Twee hoofdstukken!

Hoofdstuk 48

Ondanks dat ik niet op mijn gemak ben, heb ik het meeste nakijkwerk afgekregen. De rest doe ik thuis wel, net als het voorbereiden van mijn lessen. Ik doe alle lichten uit en sluit mijn klas af. Terwijl ik naar mijn auto loop, ben ik stilletjes aan het hopen dat ons huis nog overeind staat.

Als ik na 10 minuten thuis aankom, ben ik allang blij dat er geen brandweer en politie voor de deur staan. ‘Dat is alvast één’, denk ik terwijl ik mijn spullen pak en naar de voordeur loop.

‘Dag schat!’ roep ik als ik de voordeur opendoe. Geen antwoord. Dit betekent meestal niets goeds.

‘Luna? Luun, waar zit je?’ Al roepend ga ik door het huis. Keuken, niemand. Woonkamer niks.

Ik loop de trap op en twijfel even. Ga ik als eerste naar Luna’s kamer of naar die van ons? Het lijkt me niet dat Luna in haar eigen kamertje is maar toch. Ik ga uiteindelijk eerst naar de badkamer. Geen Luna. Dan Luna’s kamertje. Niemand. Nu maak ik me zorgen. ‘Luna?’

‘Ja, Daan! Ik zit op onze slaapkamer!’ Ik loop naar onze kamer en doe de deur open. En wat daar staat…
Hoofdstuk 49

YES! YES! Is het enige wat ik nu kan denken. Toen ik de deur opendeed, zag ik een prachtige Luna, míjn Luna. Volwassen Luna. In een prachtig zwart kort jurkje, pumps en haar krullen mooi los. Dit wordt een top-avond, dat weet ik zeker.

‘Wat zie jij er prachtig uit!’ is het eerste wat ik zeg en ik geef Luna een zoen. Als ik haar aankijk, zie ik in de verte toch twee verlegen oogjes die ik ken van kleine Luna na een complimentje. ‘Wow’ verzucht ik nog een keer.

‘Dank je, pa.. schat. Ga jij ook even douchen en iets netjes aantrekken. Dan kunnen we over een halfuurtje weg.’

Overrompeld door de leiding die Luna neemt, begin ik mijn schoenen los te maken. Na een kwartier kom ik fris gedoucht de slaapkamer in. Luna is intussen beneden om zich op te maken.

Als ik even later ook beneden kom, strak in pak, schrik ik toch even. Er ligt nog speelgoed op de grond, net als een tuut en haar Koe. Ik kijk naar Luna en ze besteed er geen aandacht aan. Ik wil dit graag zo houden dus ik ga nu ook niks opruimen. Dan wordt de aandacht weer gevestigd op alles wat ik nu niet wil.

Ik loop zo normaal mogelijk naar de keuken om nog een glas drinken in te schenken. ‘Wil je ook wat, Luna?’ vraag ik. Terwijl Luna haar mascara opdoet, krijg ik het antwoord dat ze wel appelsap lust. Wéér gaan alle belletjes rinkelen. Ik raak hier zo van in de war. Het ene moment staat mijn prachtige vriendin als een volwassene in een jurkje met pumps voor me en vertelt zij mij wat ik moet doen. Het volgende moment wil mevrouw appelsap drinken. Ik weet ook wel dat dit niks te betekenen hoeft te hebben maar ik kan er niks aandoen.

Als ik de koelkast opendoe, staat het pak appelsap me al aan te kijken. ‘De appelsap is op. Cola dan maar?’ vraag ik en zonder het antwoord af te wachten pak ik de fles met cola en schenk twee glazen in. Als ik de fles terugzet, stop ik het pak appelsap nog iets verder de koelkast in. Dan kom ik er vast mee weg dat ik eroverheen gekeken heb. Even geen appelsap voor Luna.

Ik zet de twee glazen op tafel en ga in de gang op zoek naar mijn nette schoenen. Ik neem ze mee naar de woonkamer en ga op de bank zitten, Ondertussen is Luna klaar met opmaken en stopt ze wat spullen in haar tas. Als ik mijn schoenen aan heb, spoor ik Luna aan om haar glas leeg te drinken: ‘Schat, drink je glas leeg, we moeten zo weg.’ En ik krijg een vreemde blik van Luna. Ze is nu groot, lees ik in haar ogen. Ik heb meteen spijt van mijn actie maar het is er nog zo ingebakken om de leiding te (moeten) nemen.

‘Sorry, lieverd.’ Ik drink snel mijn glas leeg en neem onze glazen mee naar de keuken. Nu staat Luna in de gang al op me te wachten.

‘Geef mijn de sleutels maar, ik rijd’, zegt ze…
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Bedankt voor weer een mooie onverwachte wending.
Volg dit verhaal ook al langere tijd.
Kan net als bij andere verhalen moeilijk lang wachten.
Vindt wel dat het hobby moet blijven. ;)
Dus neem je tijd, en laat je niet dwingen.
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Daar is Luna weer!!

Hoofdstuk 50:

Overdonderd door deze zin, geef ik de sleutels af en loop naar de auto. Als Luna de voordeur op slot heeft gedaan, kruipt ze achter het stuur. ‘Laat je maar gewoon verrassen, schat’, zegt ze als ze de auto start. Ik zet de radio aan en wacht af.

Even later zijn we op weg. We rijden ons dorp uit en richting de stad. Na een half uurtje zijn we midden in de stad op een plein. Ik herken dit plein. Hier zijn Luna en ik uit eten geweest toen we een half jaar samen waren. ‘Wat is ze van plan?’

Luna parkeert de auto aan de zijkant van het plein en stapt uit. ‘Even betalen, zo terug.’ Wanneer Luna betaald heeft en het kaartje in de auto heeft gelegd, pakt ze mijn hand en lopen we samen richting het plein. Dit is een hele andere hand dan normaal. Ze pakt mijn hand van bovenaf in plaats van onder af. Boven is grote Luna, onder is kleine Luna in de grote hand van papa.

Na 5 minuten lopen staan we voor een chique restaurant. Ik ben helemaal verrast. Dit is het restaurant waar ik Luna een tijd geleden over verteld heb, dat ik daar nog een keer wilde eten. Ze blijft me verbazen.

Luna loopt als eerste naar binnen en houdt voor mij de deur open. ‘Een tafel voor twee alsjeblieft. Ik heb gereserveerd, op de naam ‘van Dijk’. Wanneer de ober het gecheckt heeft, loodst hij ons naar een romantisch tafeltje bij het raam.

Wanneer we even later aan de wijn zitten te wachten op het voorgerecht, pakt Luna mijn hand. Ze kijkt me heel lief aan. Ik word weer helemaal verliefd. Ik geef Luna een zoen: ‘ik hou van je’. ‘Ik hou ook van jou, Daan.’

‘Je hebt vast geen idee waarom ik je mee uiteten heb genomen vanavond’, begint ze. Terwijl ik ‘nee’ schud, gaat ze verder:

‘Ten eerste wil ik je hiermee heel erg bedanken voor alles wat je de afgelopen maanden voor me hebt gedaan. Ik kan me niet voorstellen welke veranderingen jij hebt moeten doorstaan en welke offers je hebt gebracht voor mij. Ik heb je vaak in verwarrende posities gebracht en je hebt me altijd verdedigd en beschermd. Ik vond het ook tijd worden om weer eens aan onze relatie te werken als Luna en Daan en even geen Lunaatje en papa te zijn. Daan, ik wil dat je weet dat ik heel veel van je houd en je nooit, maar dan ook nooit meer kwijt wil. Ik wil je iets geven.’

Terwijl ik nog stil ben van al deze lieve, eerlijke woorden, overhandigd Luna mij een pakje. Ik geef haar een zoen en haal de strik van het pakje af. Wanneer het pakje open is, komt daar een prachtig horloge tevoorschijn. ‘Wauw! Wat mooi, schat. Dank je wel!’

‘Kijk eens op de achterkant. Ik heb het laten graveren..’
 

littledelete

Welkom!
Tuutje24 zei:
Dit is een hele andere hand dan normaal. Ze pakt mijn hand van bovenaf in plaats van onder af. Boven is grote Luna, onder is kleine Luna in de grote hand van papa.
Je schrijft prachtig! Maar details als hierboven maken het nog mooier vindt ik!
 

peterpannie

Gewaardeerd Lid
Wow !! Wat een lekker verhaal! Ik heb het in 1 keer gelezen en vraag me nu nog steeds af waarom dit verhaal me niet eerder is opgevallen. Alle gevoelens zijn erg herkenbaar, zowel van daddy als van lunaatje.
En dan de schrijfstijl.....heerlijk! Je weet precies op het juiste moment te stoppen, zodat je direct verlangt naar een vervolg.

niets dan lof!

ik heb nog maar een ding te zeggen.......

IK WIL MEER!!! Heel graag een vervolg... !1
 

mitchel25

elke dag is nieuwe dag voor een lach
weer een mooi verhaal

kom maar weer met het vervolg ben weer super benieuwt !1 !1
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Een klein hoofdstukje, de volgende wordt langer.

Hoofdstuk 51:

Ik draai het horloge om en lees:

‘Our love is forever, in whatever form or shape.’

Luna


Wow! Wat een rake tekst. Zo lief en goed gevonden. Het klopt helemaal, ik houd van Luna, elke Luna die ze maar kan zijn. Groot of klein.

Ik krijg tranen in mijn ogen van dit gebaar. Dit had helemaal niet gehoeven. Ik sta op en geef Luna een dikke zoen. ‘Dank je wel, schat. Hij is prachtig! Ik weet niet goed wat ik meer moet zeggen, ik word er verlegen van.’

‘Je hoeft niks te zeggen, Daan. Het draait vanavond om ons.’
Het behoeft verder geen uitleg dat wij een top-avond hebben gehad. Na heerlijk te hebben gegeten, vertrekken we naar huis.

Ook thuis neemt Luna de leiding. Ze opent de voordeur en neemt me aan mijn hand mee naar boven. ‘Zo voelt dat dus’, schiet er door me heen. ‘Zo voelt het om je compleet over te moeten geven.’ Ik laat het maar over me heen komen en bedenk dat Luna wel weet wat ze van plan is met me.

We komen aan in de slaapkamer en ik word het bed op gedirigeerd. ‘Eindelijk’, denk ik. ‘Daar komt de grote Luna weer die ik ken. Besluitvaardig en enorm sexy.’ Binnen no time liggen we in bed. Wanneer Luna me begint te zoenen, ontplof ik bijna. Wat heb ik haar gemist!

'Wow', denk ik even later. Dat was de beste seks in tijden. Ik besef nu pas hoeveel onze gewone relatie heeft geleden onder het klein zijn van Luna. Ik besluit om het niet meer zo ver te laten komen en hier volgend weekend rekening mee te houden. Met Luna in mijn armen val ik in slaap…
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 52

Na het geweldige weekend van vorige week, kan ons weekendje weg alleen maar beter worden. Luna weet nog steeds niet wat we gaan doen. Het is donderdagavond en het enige wat ze weet is dat ze een tas moet pakken voor het aankomende weekend. Uiteraard pakt Luna voor Luna en pak ik voor kleine Luna en mezelf.

Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik dit weekend in ga delen. Ik wil absoluut niet het hele weekend met Lunaatje doorbrengen want daarvoor is ons vorige weekend me te goed bevallen. Maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om helemaal geen kleine Luna toe te laten. Dat zou betekenen dat Luna twee weekenden niet heeft gespeeld en nog 1 week moet wachten voordat we weer een weekend thuis zijn. Dat vind ik zielig. Ze doet het de laatste tijd juist zo goed.

Luna’s tas staat al klaar en ze blijft maar om me heen drentelen. ‘Daan, wat gaan we nou doen? Ik word hier helemaal nerveus van.’ Maar ik houd mijn mond. Ze ziet het vanzelf.

Ik moet nu de knoop doorhakken. We gaan morgen na schooltijd weg, dus dan is Luna nog groot. Is het handig om haar dan ‘klein’ te laten zijn als we naar het huisje gaan? ‘Ja’, denk ik. Luna is nu vaak na schooltijd en vanaf vrijdagavond klein, dus dat is ze gewend. Om groot te blijven na een hele week, is misschien wat veel gevraagd. Zeker met zoiets spannends in het vooruitzicht. Ik ga het volgende doen:

Ik vertel morgenochtend aan Luna wat we gaan doen maar nog niet waar we heen gaan (iets moet een verrassing blijven) en dat ze na schooltijd klein mag zijn. We rijden nog even naar huis voor onze spullen, het is tenslotte maar 10 minuten om, en dan doen we thuis een luier aan en krijgt ze Koe en tut. Luna is klein t/m zaterdagavond. Dan hebben we zaterdagnacht en de hele zondag om, om te schakelen en leuke dingen te doen als stel. Klinkt als een strak plan. Denk ik…Je weet het tenslotte met Luna nooit.

Ik ga naar boven en besluit onze tassen te pakken. Eerst maar die van Luna. Ik pak een grote luiertas en begin.

2 rompertjes, 2 pyamaatjes, 1 paar slofjes, 1 pak luiers, 1 pak doekjes, twee setjes kleding, 1 hydrofiel luier, 2 voorleesboekjes, 2 flesjes, 3 tuutjes, knuffeldoekje, knuffel, muziekje voor het slapengaan, slaapzak. Haar favoriete tuutje en Koe gaan morgen mee in de auto. Straks als ik de tas beneden zet, pak ik nog wel wat speelgoed en twee filmpjes.

Mijn eigen tas is sneller gepakt. Ik ben niet zo moeilijk met kleding en al helemaal niet op een weekend weg. Zodra mijn spullen zijn gepakt, zet ik beide tassen beneden neer. Luna volgt op de bank alles wat ik doe. Haar ogen worden steeds groter als ik naar de kast loop en twee DVD’s eruit haal. Ik loop naar de speelgoedkist en verzamel wat puzzels, duplo, kleurboek en het speelkleed. Dit gaan bovenop de tas.

Ik kan aan Luna’s gezicht zien dat ze er niks van snapt. Ze moest zelf een tas pakken, nu ben ik ook voor Lunaatje aan het pakken. Ik schiet in de lach, ze moest eens weten wat er ging gebeuren.

Als we die avond in bed liggen, houdt Luna het niet meer. ‘Daan, zeg op! Wat gaan we nou doen?’ Ik trek haar tegen me aan en zeg: ‘dat hoor je morgen, schat…’
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Rena-AB-Mama Rena is nu ook mama van Luna Voorstellen 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Daddy777 Haar of kaal. Pub 32
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
P Yael haar weekendje weg 16+ Verhalen 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis 16+ Verhalen 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag 16+ Verhalen 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
Babykitty Op zoek naar.... mama/papa en/of speelvriendjes! Contact advertenties 2
B papa of mama? Contact advertenties 7
G Opzoek naar vriendschap of papa Contact advertenties 3
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Similar threads


















































Bovenaan