Luna en haar papa Daan

Wat voor cijfer geef jij 'Luna en haar papa Daan'?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 2,8%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 4 5,6%
  • 8

    Stemmen: 6 8,3%
  • 9

    Stemmen: 5 6,9%
  • 10

    Stemmen: 8 11,1%
  • 10 + (op verzoek;)

    Stemmen: 46 63,9%

  • Totaal stemmers
    72

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 42

Na een uurtje zoeken heb ik meerdere opties. Luna is ondertussen heerlijk onderuit gezakt en ligt ondersteboven een boekje te lezen. Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Wat houd ik toch van haar.

Ik besluit de opties even open te laten staan en aan het eten te beginnen. Het is alweer half 6. Het worden worteltjes met gebakken aardappeltjes en kipfilet. Niet heel spannend maar ik weet dat Luna het lekker vindt en dus met smaak zal eten. En dat is me veel waard na weer een enerverende dag.

Een halfuurtje later is het eten klaar. Ik heb ondertussen ook de tafel gedekt. Luna is op de geur afgekomen want een kwartier geleden is ze spontaan aan de tafel gaan zitten kleuren. Wat een boefie is het ook.

‘Luna, leg je de kleurtjes weg want we gaan zo eten. Na het eten gaan we alle speeltjes opruimen en in bad. Daarna lekker lezen en in bedje. Morgen moeten we weer naar school.’

Ik doe maar gelijk het hele plan uit de doeken om de kans op strijd zo klein mogelijk te maken. Een boze Luna is het gevolg.

‘Papa, ikke niet eten hoor!’ En ze gaat dwars op haar stoel zitten en kijkt me boos aan. Ze heeft blijkbaar het idee dat ik hierin mee zal gaan. Nou, dan heeft ze pech. Ze heeft mijn geduld vandaag al meer dan eens op de proef gesteld en dat is nu afgelopen.

‘Luna, opschieten! Papa heeft lekkere worteltjes gemaakt en nu ga je heel gauw alles opruimen! Anders ga je niet in bad en meteen naar bed.’

Ik ben normaal nooit zo streng maar ik heb het even gehad. De afgelopen dagen heb ik me alleen maar zorgen moeten maken. En niet alleen zorgen over mijn zaken maar ook zorgen voor en over Luna. En dat breekt me op.

Luna schiet omhoog en gaat snel alles opruimen. Ze is er duidelijk van geschrokken en aan haar gezicht te zien snapt ze ook wel dat dit niet het juiste moment was om te gaan ‘miepen’.

Binnen 5 minuten zitten we dan ook aan tafel..
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 43

Ik snijd Luna’s kip in kleine stukjes en doe wat mayonaise op haar bordje. Ik laat haar zelf eten. Het maakt me niet veel uit dat het een grote smeerboel wordt, daar zijn slabbetjes voor.
Na 10 minuten is Luna inderdaad verandert in een grote smeerpot. Lachend loop ik naar de kast en pak daar natte doekjes uit. Ik maak Luna’s handjes schoon waarna ik zelf mijn bord leeg eet. Ik help Luna met de laatste hapjes. Daarna maak ik Luna’s gezichtje schoon met een doekje.

‘Papa, ikke af?’ Oftewel, mag ik van tafel af.

‘Natuurlijk schat. Kijk eens.’ En ik maak Luna’s slab los en geef Koe en tut terug. Meteen pakt Luna haar tut en stopt hem in haar mond. Soms lijkt het echt of ze niet zonder kan.

‘Vergeet je je flesje niet? Die moet op voordat je naar bed gaat, hoor.’
En Luna huppelt weer vrolijk als altijd naar de tafel, pakt haar fles en installeert zich op de bank. Met de duidelijke verwachting dat Sesamstraat nu vanzelf aanfloept. Helaas, daar is meer voor nodig dan een lief afwachtend meisje op de bank.

Ik sta op en doe de tv aan. Luna gaat heerlijk onderuit liggen. Ik zou er graag bij gaan liggen maar er staat nog een tafel met potten en pannen te wachten en de vaatwasser moet ingeruimd worden.

Wanneer ik na een kwartiertje terugkom in de kamer, ligt Luna nog heerlijk op de bank. Sesamstraat is bijna afgelopen. Ik ga maar eens de kaartjes voor morgen ophangen. Er verandert eigenlijk niet zo heel veel.

Opstaan – douchen – aankleden – ontbijten – naar school – thuis komen –spelen – avondeten – pyjama aan – flesje en verhaaltje lezen – slapen

Ik haal alleen het middageten eruit want we eten morgen op school. We hebben morgenmiddag nog wat voorbereiding en gaan daarna naar huis. Geen vrije woensdagmiddag voor ons.

Aan de muziek te horen, is Sesamstraat afgelopen. Ik loop naar de tv en zet hem uit. Negeer Luna’s ‘Nouhou papa, ikke niet slapuh hoor’ en loop naar de bank om Luna mee naar boven te nemen. Pak haar bij haar handje en neem haar mee. Uiteraard verlaat mevrouw de bank niet zonder Koe mee te nemen.

Ik werp een vluchtige blik op het flesje op tafel en die is nagenoeg leeg.
‘Goed gedaan, Luun! Nog twee slokjes, dan is hij op.’ En geef het flesje aan Luna waarop zij hem leegdrinkt.

Even later zijn we onderweg naar boven. Ik neem Luna maar gelijk mee naar de badkamer. Ik doe de stop in het bad en zet de kraan aan. Ondertussen is Luna al op de badmat gaan liggen. Niet heel comfortabel maar ze gaat toch meteen in bad. Snel doe ik haar romper los en haar luier uit.

‘Luna, nog even plassen voordat je in bad gaat.’ En zet Luna op de wc.

Na een grote plas, wordt Luna uiteraard nog uitgebreid geprezen.
‘Wat knap van jou! Kom gauw in bad.’ En ik laat Luna aan mijn hand in bad stappen. Gooi wat eendjes in bad en loop de badkamer uit met de woorden: ‘en we gaan ons gedragen he jongedame?!’

In Luna’s kamer bedenk ik me dat ik met Luna vergeten ben naar de kaartjes te kijken. Het heeft geen zin om Luna helemaal klaar te maken voor het bed en dan weer naar beneden te gaan alleen voor de kaartjes. Dan raakt ze helemaal in de war. ‘Ik doe het morgenochtend wel.’, bedenk ik me en ga de spulletjes voor het slapen klaarleggen…
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 44

Ik pak Luna’s spulletjes uit de commode. Leg een dikke luier klaar met inlegger, een roze rompertje, pyjama en leg haar slaapzak open op bed. Loop nog gauw even naar zolder om een net gewassen hydrofiel luier te pakken. Ik leg hem boven op de slaapzak, ik knoop hem zo wel vast aan Luna’s speen.

Na 5 minuten ga ik weer eens bij Luna kijken.

‘Ben je nog zo lekker aan het badderen, Luna? Knap van jou. We gaan er wel zo uit en dan lekker slapen.’ Ik kijk even op mijn horloge: 18.50 u. Zelfs voor Luna’s doen is dit heel vroeg. Ik zeg nog even niks en bekijk het wel weer als Luna helemaal klaar is om te gaan slapen.

Ik speel nog even met Luna als ik om 19.00 uur de stop uit het bad trek. Ik pak twee grote badlakens uit de kast en wikkel er één om Luna’s mooie lange haren.

‘Kom, geef papa maar twee handjes.’ En ik help Luna het bad uit, op de badmat. Daar begin ik snel met afdrogen, waarna ik Luna in de handdoek wikkel. Ik til Luna op en loop naar haar kamer. Leg haar bovenop de commode en uitgespreide luier.

‘Papa zingen?’
‘Moet papa een liedje zingen? Nou, dat wil papa wel! Welk liedje wil je zingen, schat?’
‘uuuuhh.’ Luna moet duidelijk hard nadenken. Ik begin maar alvast met het insmeren van haar billetjes met sudocrème.
‘Schaapje, schaapje?’, help ik Luna op weg.
‘Jaaaa!.’
Dat is voor mij genoeg.

Schaapje, schaapje, heb je dikke wol?
Schaapje, schaapje, heb je witte wol
Ja baas, ja baas, drie zakken vol
Eén voor de meester en één voor zijn vrouw
Eén voor het kindje, dat bibbert van de kou
Schaapje, schaapje, heb je witte wol

Daarna begin ik met ‘in de maneschijn.’
Als ook dat liedje klaar is, is Luna klaar voor de nacht met een dikke luier, romper en pyjama aan.

Het is ondertussen over half 8, nog steeds aan de vroege kant. Het is wel fijn dat we in Luna’s kamer alle tekens van tijd hebben weggehaald. Geen klokken, geen mobiele telefoons, alleen papa die vertelt wat er moet gebeuren. Als ik Luna nu in bed zou leggen, heeft ze daar geen problemen mee. Maar dan zit ik met de gebakken peren, morgenochtend om 5.30 u een stuiterende Luna.

‘Zullen we beneden nog lekker een flesje pap gaan drinken, Luna? Dan mag jij nog even opblijven omdat je zo lief bent geweest.’ Ik geef er maar een creatieve draai aan, ze hoeft niet te weten dat ik het te vroeg vind.

‘Ja papa ja!’ En ze wil al opspringen van de commode. Dat lijkt me geen goed idee.
‘ho, ho, even wachten jongedame. Papa moet hier eerst nog wat dingetjes doen.’ En ik zet Luna op het kleed op de grond met wat duplo. Ga daarna snel even de badkamer opruimen.

Wanneer ik terugkom, ligt Luna half tussen de spijlen van het bedje. Ze heeft vast de kroeldoek gevonden. En natuurlijk heeft ze geen geduld totdat papa hem kan pakken, nee, ze moet hem nu hebben.

Ik loop naar het bedje en haal Luna er langzaam vandaan.
‘De volgende keer vraag je dit gewoon aan papa, geen gekke dingen gaan doen alleen.’, zeg ik terwijl ik de kroeldoek pak.

Ik houd mijn hand onder Luna’s mond voor haar speentje. Meteen spuugt ze hem in mijn hand. Dit is de enige keer dat hij er vrijwillig uitgaat. Ik knoop de doek erdoorheen.

‘Krijgt papa een kusje voor het maken van je mooie speen?’ En ik zet mijn liefste gezicht op. Nog voor ik goed en wel de woorden heb uitgesproken, krijg ik een natte zoen op mijn mond en wordt de tut uit mijn hand getrokken. Goh, haar tut is er wel twee minuten uit geweest, een record.

Terwijl we naar beneden lopen, houdt Luna met een hand Koe tegen haar gezicht en met de andere kroelt ze heerlijk met het doekje. Zulke simpele dingen en ze is zo gelukkig.

Ik zet Luna op de bank maar laat de tv uit. Ik vind dat er geen geschikte programma’s zijn nu. Ik geef Luna een boekje en ga naar de keuken om haar papje te maken…
 
WOW! Echt een supergoed verhaal! Heb in een paar dagen alle 44 hoofdstukken gelezen!
Het is ook precies wat ik me voorstel bij het pappa zijn :D

Echt mooi geschreven, ik kan me precies voorstellen hoe Daan zich moet voelen af en toe.
En de spelling en grammatica is goed, love that.

Kan nie wachten tot hoofdstuk 45!
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 45

5 minuten later zitten we samen heerlijk op de bank. Ik met mijn benen op de salontafel en Luna ligt op de bank met haar hoofd op mijn schoot.

‘Wil je zelf lezen en dat papa je fles geeft? Of zal papa lezen en drink je zelf je fles op?’
Ik geef Luna bewust een keuze want als ik zou kiezen wordt het geheid hommeles en stopt ze niet voordat het gebeurt zoals zij wil. En ze moet kiezen want ik kan niet voorlezen en een fles vasthouden tegelijk.

Luna moet hard nadenken. Ik weet dat ze eigenlijk niet wil kiezen, het liefst gaat ze op schoot zitten, lees ik voor en houd ik de fles vast zodat zij Koe nog kan vasthouden. Maar ik ben nou eenmaal geen octopus.

‘Papa lezen.’ komt er uiteindelijk uit. Het verhaal gaat dus boven het geven van de fles. En ik begin te lezen..

Ondertussen drinkt Luna wonderbaarlijk lief haar warme fles. Het verhaaltje is al uit voordat de fles op is. Dus pak ik de fles van Luna over en houd hem vast terwijl ze lekker verder drinkt. Ik aai over haar bolletje en kijk in haar ogen. In die ogen komen pretlichtjes tevoorschijn! Wat een boef is het ook. Gewoon superlief en langzaam je fles opdrinken zodat papa het verhaaltje uitleest en dan jou alsnog de fles geeft. Ik moet het Luna nageven, het is wel slim bedacht.

‘Wat ben je toch ook een deugniet!’ zeg ik terwijl ik even over Luna’s buik kietel.
Een hoop gegiechel is het gevolg. Ik zet de fles op tafel en laat Luna nog even heerlijk zo liggen. Ik aai over haar bolletje en merk dat ze steeds rustiger begint te ademen. Ik kijk naar beneden en haar oogjes vallen al bijna dicht. Ze is zo moe dat zelfs haar tut nog op tafel ligt.

‘Kom liefje, we gaan gauw naar bedje toe.’ Ik sta op en help Luna omhoog. Snel pak ik haar tut met doek van tafel en stop hem in haar mond. Koe heeft Luna zelf nog vast dus ik heb mijn handen vrij om Luna naar boven te doen.

Boven aangekomen leg ik Luna maar meteen in bed. Ik leg Luna op haar slaapzak en rits hem dicht. Ik wilde eigenlijk de activiteiten van morgen nog doornemen maar ik ben te laat. Luna is al in slaap gevallen..
 

justaman

Just a kid at heart. :)
Het hele verhaal in 1 avond gelezen...
bijna koppijn, maar de moeite waard 10+ !1 !1 !1 !1 !1

Ik hoop dat er snel weer een leuk verhaal komt.

Ik zal zooo gelukkig zijn als iemand zo voor mij zal zorgen
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
:'( zou bijna beginnen te denken dat er niets meer komt en dat zou zo ontzettend jammer zijn heb alle delen met veel genoegen mogen lezen.
 

justaman

Just a kid at heart. :)
Elke dag wanneer ik weer op dit forum kijk hoop ik dat er weer een nieuwe hoofdstuk is, helaas nog niet. Ik hoop dat er nog wel een nieuw deel komt.
 

luierdikkie

ik ben eigenlijk nog heel klein
Heb ik ook het eerste wat ik doe is kijken of er een nieuw hoofdstuk is.
Maar steeds een teleurstelling.
Luierdikkie
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Rena-AB-Mama Rena is nu ook mama van Luna Voorstellen 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Daddy777 Haar of kaal. Pub 32
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
P Yael haar weekendje weg 16+ Verhalen 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis 16+ Verhalen 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag 16+ Verhalen 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 40
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
B papa of mama? Contact advertenties 7
G Opzoek naar vriendschap of papa Contact advertenties 3
diaperboy5 Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
dpteen Voorstellen opzoek na papa of mama Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan