Luna en haar papa Daan

Wat voor cijfer geef jij 'Luna en haar papa Daan'?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 2,8%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 4 5,6%
  • 8

    Stemmen: 6 8,3%
  • 9

    Stemmen: 5 6,9%
  • 10

    Stemmen: 8 11,1%
  • 10 + (op verzoek;)

    Stemmen: 46 63,9%

  • Totaal stemmers
    72

Luier14

Gewaardeerd Lid
Ik heb het hele verhaal in 2 dagen uitgelezen.
Wat een Super Top Geweldig verhaal is dit.
Het leest zo lekker en je kan je er ook helemaal in verdiepen.
Ik zou het echt jammer vinden als er geen vervolg meer zou zijn
 

Miche

Gewaardeerd Lid
heel mooi verhaal in twee dagen het hele verhaal uit :) toppie toppie coolman happybounce feestj1
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Allereerst mijn excuses voor mijn lange afwezigheid en dus ook dat het zo lang geduurd heeft voor er een volgend hoofdstuk kwam.
Ik ben hier lang niet meer actief geweest door verschillende redenen (afstuderen, gezondheid). Maar ik ga nu proberen vaker te komen.

Hier is hoofdstuk 46!

Hoofdstuk 46

Ik geef Luna nog een zoen en loop zachtjes de kamer uit. Maak nog een nachtlampje aan en ga naar beneden.

Ik pak wat te drinken en installeer mezelf achter mijn laptop. Ik ga verder met mijn zoektocht naar een leuk bungalowpark.

Een tijdlang ga ik door alle opties en selecteer er steeds meer. Uiteindelijk kies ik voor ‘Het Heijderbos.’ Leuk met subtropisch zwemparadijs en mooie accommodatie.

Ik loop naar de gang en pak Luna’s agenda uit haar tas. Aan tafel leg ik hem naast de mijne en kom zo op een weekend over twee weken. Ik kijk nog even op internet of het geen vakantie is ergens in Nederland maar dit is gelukkig niet het geval.

Tien minuten later heb ik geboekt. Luna en ik gaan over twee weken heerlijk een weekend weg. Ik houd het nog even geheim. Het enige wat ik doe is twee grote kruizen zetten door de zaterdag en zondag over twee weken in Luna’s agenda. In de mijne zet ik het adres en hoelaat we weggaan. Daarna print ik een overzicht van de boeking en stop deze in mijn tas.

Ik loop naar de bank en zet de tv aan. Halverwege een film bedenk ik me alleen iets. Wil ik dit weekendje doorbrengen met ‘grote’ of ‘kleine’ Luna?

Ik vind het zorgen voor Luna geen probleem maar ik vind het ook wel weer eens tijd worden voor onze gewone relatie. Maar in de weekenden spelen we eigenlijk altijd. Misschien moeten we dit toch afbouwen of in ieder geval beperken tot één dag in plaats van een heel weekend.

Ik heb geen kinderbungalow genomen maar wel een vierpersoons zodat we genoeg ruimte hebben. Ik wil Luna ook niet alle lol van het spelen ontnemen dus het zal er wel op uit draaien dat ik voor het hele weekend dubbel moet pakken. Voor grote en voor kleine Luna.

Ik wil het wel graag voor Luna een verrassing houden maar ze moet wel begrijpen dat ze niet het hele weekend klein kan zijn. Dan zouden we het hele weekend in het huisje moeten blijven want ik ga echt niet met een kleine Luna door een bungalowpark lopen en haar in een speeltuintje laten spelen en in het peuterbadje zwemmen. Tenzij het niet druk is maar dat kan ik van tevoren niet weten.

Gelukkig hoef ik nu nog niet te beslissen maar moet ik Luna wel in de week voordat we weggaan duidelijk maken dat ze niet mag spelen in het weekend of maar 1 dag. Ik ga haar dit gewoon vertellen op een rustig moment, ze begrijpt het echt wel.

Ik ga de film afkijken en daarna naar bed.

Rond half 11 stap ik mijn bed in, nadat ik nog even bij Luna heb gekeken.

Morgen weer een nieuwe dag…
 

sjors

Gewaardeerd Lid
Ik heb de verhaaltjes ook allemaal gelezen, je schrijft super. Makkelijk te volgen, steekt logisch inelkaar.
Alles achter elkaar door gelezen, het is lang geleden dat ik met knor en tut een verhaal heb gelezen (mijn knuff heet knor). Jouw verhaaltjes geven mij rust en ontspanning, ik betrap me erop dat ik de versjes op melodie probeer op te zeggen.
Ik vind je geweldig.

Sjors

Edit: die 10+ heb je verdiend.
 

tb-verhalen

Beginneling
OHyeah! Een nieuw hoofdstuk Luna en haar papa Daan!!! dance

Het heiderbos is trouwens erg leuk! Ga ik binnenkort weer naar toe :D.
Succes met schrijven weer!
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Bedankt voor jullie reacties!

Hoofdstuk 47

Een week vliegt voorbij. Er hebben zich gelukkig geen incidenten voorgedaan. Mijn aanpak lijkt de werken. Luna is klein wanneer we thuiskomen en verder gaat het op school gelukkig ook goed. Ik merk dat ik langzaam meer op gemak raak, zowel thuis als op school.

Ik ben er alleen nog steeds niet uit wat ik volgend weekend ga doen. Ik gun het Luna heel erg dat ze klein kan zijn maar ik mis haar, als volwassen Luna, ook.

Van de week vroeg Luna me over de twee kruizen in haar agenda. Ze was weer veel te nieuwsgierig. Ik heb haar maar gezegd dat het een verrassing is en dat ze het weekend dus vrij moet houden. Ik kreeg een smekende blik maar die heb ik genegeerd.

Vrijdagmiddag na schooltijd komt Luna naar me toe. Ik ben nog in mijn lokaal om na te kijken, Luna is klaar om naar huis te gaan aangezien haar kinderen ’s middags vrij zijn.

‘Daan, zullen we vanavond lekker uit eten gaan? Ik heb al gereserveerd.’
‘Is goed, schat. Lekker. Is er een speciale gelegenheid?
‘Nee zomaar, het is al veel te lang geleden.’

We bespreken even kort wat handig is. Ik moet nog nakijken maar Luna wil naar huis. Luna gaat alvast lopen en dan kom ik over een uurtje naar huis met de auto. Al het nakijkwerk wat overblijft, doe ik in het weekend wel.

Terwijl Luna wegloopt bedenk ik me iets: ze is nu na school alleen thuis. De afspraak was dat ze na school klein mocht zijn maar dat gaat niet als ik er niet ben. Tenminste, dit kan wel maar wil ik absoluut niet. Ik zie onze sudocrème-avonturen nog glashelder voor me. En daarnaast, we gaan vanavond uit eten, op Luna’s initiatief. En ik neem aan dat dit gaat gebeuren met grote Luna.

Ik wil het hier nog met Luna over hebben maar ze is al weg.. Ik bel haar over een half uurtje wel even. Ze is alles bij elkaar een uurtje alleen thuis, dat moet ze prima kunnen..
 

Luier14

Gewaardeerd Lid
Het zou superzonde als dit verhaal stopt (als het al niet gestopt is). Want dit is echt bijna het enige verhaal wat supergoed is en makkelijk te lezen is.
 

12345

Gewaardeerd Lid
Zo jammer dat dit verhaal niet verder gaat :(

Misschien moeten we met z'n allen in deze thread smeken voor een vervolg? :p
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Rena-AB-Mama Rena is nu ook mama van Luna Voorstellen 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Daddy777 Haar of kaal. Pub 32
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
P Yael haar weekendje weg 16+ Verhalen 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis 16+ Verhalen 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag 16+ Verhalen 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 40
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
B papa of mama? Contact advertenties 7
G Opzoek naar vriendschap of papa Contact advertenties 3
diaperboy5 Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
dpteen Voorstellen opzoek na papa of mama Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan