Marije's verhaal

Peter1970

Superlid
Eerst Jurgen en, nu weer een nog onbekende jongen, spannend hoor benieuwd wie het is en, wat hij echt wil.
Zie het al voor me dat Pauline hem naar binnen trekt en, deze jongen Marije moet verschonen of, zelf in de luiers komt.
Benieuwd waar dit heen gaat :) ;)
Bedankt luierdromer voor je uitgebreide reactie elke week:love. Het is fijn als er zo wordt meegeleefd met het verhaal.

Natuurlijk waardeer ik ook de de andere reacties en likes.
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal deel 36

Marije was ook wel verbaasd, maar duidelijk minder dan Pauline.
De jongen keek over de schouders naar Marije die een stukje achter Pauline was blijven staan.
'Hoi.' Zei Marije.
'Ook hoi.'
'Wat kom je doen?' Vroeg Pauline ditmaal streng.
De jongen kreeg een rood hood en begon te stamelen.
'Uhh..uh..i..i.ik..uh.. zag..dat..meisje in het winkelcentrum' en hij knikte richting Marije.
'Ik zag dat ze een luier droeg en toen ik heb met haar gepraat en zei ze dat ze het leuk vond om luiers te dragen. En ik vind het ook leuk om luiers te dragen en toen dacht ik moet wie weten wie ze is.' De jongen was steeds sneller gaan praten en durfde Pauline en Marije niet goed aan te kijken. Marije had met hem te doen.
'Maar je kan ons toch niet zomaar lastig komen vallen omdat jullie toevallig dezelfde interesse hebben.' Zei Pauline een beetje bits. 'Dat zou een mooie boel worden,zeg. Ik zag dat je in de supermarkt een kip hebt gekocht, daarom ben ik je naar huis gevolgd want ik hou ook van kip.'
Gelukkig schoot de jongen even in de lach.
'Maar goed je hebt haar nu gezien.' Pauline deed even een stapje op zij zodat de jongen goede blik op Marije kon werpen. De jongen keek geinteresseerd naar Marije, die in haar hansopje stond, de dikke bult tussen haar benen verraadde de luier. Marije zag dat hij er tegen vocht om niet te nadrukkelijk naar haar kruis te kijken, maar hij kon zijn ogen er nauwelijks van af houden.
'En wat wil je nu eigenlijk?'
De jongen leek al zijn moed bij elkaar te verzamelen.
'Mag ik ook een luier om?' Zei hij nauwelijks hoorbaar.
'Nee, geen sprake van, ik ga toch niet zomaar eeen wildvreemde een luier omdoen.' Zei Pauline resoluut.
De jongen kromp ineen van het directe antwoord. Hulpeloos keek hij Marije aan, die zag dat de tranen in zijn ogen stonden. Zachtjes begon hij te snikken. Het snikken ging over een schokschouderen en mondde uit een flinke huilbui.
Pauline besefte dat ze de jongen zo niet weg kon sturen.
'Kom maar even binnen dan.' Zei ze.
Even later zaten ze met zijn vijven aan de keukentafel, de jongen was nog steeds aan het snikken.
'Je huilt toch niet omdat ik je geen luier om wil doen?'
'Neeeeeh...' Haalde hij gierend uit.
'Vertel eens, wat is er aan de hand?'
Met veel gesnik en gesnotter begon de jongen aan zijn verhaal.

'Een paar jaar geleden, ik was toen 15 kwam ik toevallig op youtube een filmpje tegen van meisje die vertelde dat ze in het dagelijks leven het liefst als baby'tje door het leven ging, ze had zelfs een vriend die haar zo ook behandelde. Ik was volledig geobsedeeerd door dat filmpje ik weet niet hoeveel keer die nacht ik het wel niet heb bekeken.
Toen ik ontdekte dat dat ABDL heette, ging er een wereld voor me open. Ik surfte het hele internet af. Ik fantaseerde over het zelf dragen van luiers en om als babietje te worden behandeld.
Via een website bestelde ik ze op een gegeven moment dan ook. Allemaal erg voorzichtig en stiekem, ik was als dood dat mijn ouders het zouden ontdekken. Ik leefde steeds meer in twee werelden. Bijna elk moment dat mijn ouders weggingen benutte ik om mezelf tot baby'tje te transformeren.
Maar toen ging het een keer fout, mijn ouders kwamen onverwacht thuis omdat er een theaervoorstelling niet doorging. Ze troffen me aan op mijn bed met een luier om en een speentje in mijn mond. Het huis was te klein, zo kwaad waren mijn ouders. Ik moest alles opbiechten.
Sindsdien houden ze me streng in de gaten. Ze checken mijn computer en telefoon regelmatig en als ze langer weg gaan zorgen ze altijd dat ik niet alleen ben. Er komt dan een tante of oom. Ik mag ook niet al te lang weg van huis. Op zondagmiddag een patatje halen bij de snackbar is zo'n beetje het maximale. Ik moet zeggen langzaam werd de 'baby drang' minder.
Tot ik vandaag jou zag.' De jongen knikte even richting Marije. 'Het hele gevoel van de eerste keer dat youtube filmpje kwam weer terug, ik kon het niet loslaten. Ik heb meer dan een uur hier voor de deur gestaan, moed te verzamelen.'
'Heftig.' Doorbrak Tessa de diepe stilte, de anderen knikten instemmend.
'Ik vind dat we moeten helpen.' Zei Laura. 'Mijn thuissituatie was ook niet best en ik was blij dat ik hier terecht kon.
'Wat zou je willen?' Vroeg Pauline.
'Ik zou het zo heerlijk vinden om af ent toe weer eens een luier om te kunnen. Maar ik kan ze niet meer kopen en ik heb geen plek om ze te dragen.'
'Dat kunnen wij toch doen, we bestellen wekelijks, we kunnen er toch best een paar in zijn maat bestellen.' Zei Marije.
'Maar waar moet ik ze dan dragen?' Vroeg de jongen.
'Nou gewoon ook hier, dan zeg je gewoon dat je even een patatje gaat eten en dan kom je hier.' Vervolgde Marije.
'Dat kan toch wel?' Marije keek Pauline en Tessa vragend aan.
'Op zich, ik zie niet waarom niet.' Zei Tessa.
'Maar ik ga je niet een luier om doen en verschonen, dat gaat me echt te ver.' Zei Pauline.
'Mee eens dat geldt ook voor mij.' Zie Tessa.
'Oh, dat geeft niet dat doe ik zelf wel.' De jongen leek helemaal opgeklaard.
Hij keek op zijn telefoon. 'Oh shit een appje van mijn ouders, waar ik blijf, ik moet snel gaan anders mag ik straks helemaal niet meer weg.'
'Wat spreken we af?' Zei Marije.
'Volgende week zondag 3 uur?'
'Top'
'Welke luiers moeten we bestellen?'
'Het liefst lekkere dikke met een leuk printje Rearz of Bambino., maat L.'
Marije en Paulie liepen mee naar de voordeur.
'Ik vind dit zo tof van jullie, ik kan niet wachten tot volgende week.'
'We weten nog niet eens hoe je heet?'
'Ik heet Bas.'
'Ik ben Pauline en dat is Marije. Dat kleine meisje is Laura, de andere is Tessa.'
'Nou tot volgende week.'

Nog een beetje beduusd zaten de vier meiden na te praten over de situatie met Bas.
'Dit is wel rot voor hem.' Zei Tessa
'Ja het doet me zo denken aan de oude situatie met mijn moeder.' Zei Laura.
'Gelukkig kunnen we hem helpen, maar moeten we hem ook niet zijn luier omdoen en verschonen.' Zei Marije.
'Dat gaat echt te ver, we kennen hem nog helemaal niet.' Zei Pauline.
'Anders wil ik het wel doen.' Opperde Marije.
'Geen sprake van, jij bent een baby, dan kan je ook niet een moeder of verzorger zijn.' Sprak Pauline streng
'Het wordt anders veel te onduidelijk, laten we eerst maar eens kiijken hoe het loopt.' Vervolgde ze.

De bel ging.
'Daar zal je Thijs hebben.' Zei Pauline.
Marije's hart sloeg een slagje over, ze raakte altijd opgewonden van Thijs.
Marije liep mee naar de voordeur.
Ze keek in het lachende gezicht van Thijs, maar tot haar verbazing stond ook Jurgen voor de deur.
'Ik heb iemand mee gebracht.' Zei Thijs een beetje overbodig.
'Hoi, leuk je weer te zien' zei Jurgen tegen Marije.
'Ken jij deze jongen, en wat is hiervan de bedoeling?' Zei Pauline en ze keek Marije vragend maar ook ontstemt aan. (Wordt vervolgd)
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Weer een mooi vervolg Peter, benieuwd naar hoe Pauline verder reageert en wat Thijs zal doen maar, ook of Bas nog terugkomt.
Wacht nu alweer af
 

suprima

Superlid
Ik had niet gezien dat je weer een paar steen goede verhaal stukken had geschreven Peter1970 het was weer vet gaaf en weer een spannend einde zeg:grtjs
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal deel 37

'Ja ik ken deze jongen.' Zei Marije. 'Ik ben hem nu twee keer tegen gekomen en ik vond hem leuk.
Hij zei dat hij mij wel een keertje wilde verschonen, maar ja ik heb Thijs al als pappie. En toen dacht misschien is het leuk voor Laura.'
'Maar Marije je kan toch niet zomaar iedereen hier uit nodigen.'reageerde Pauline streng
'Waarom niet, dat is toch gezellig, Laura vindt het vast leuk.' Verdedigde Marije zich.
'Eh sorry..' Kwam Thijs tussen beiden. '..het is misschien ook een beetje mijn schuld. Toen we elkaar tegenkwamen hebben we telefoonnummers uitgewisseld, en Jurgen heeft me toen meteen gebeld.
Hij drong een beetje aan en toen heb ik misschien wat snel ingestemd, ik had misschien beter eerst even kunnen vragen of het goed was.'
'Je had inderdaad beter eerst even kunnen overleggen.' Zei Pauline

Jurgen stond er ondertussen bij alsof hij zich van geen kwaad bewust was.
'Ja ik raakte zo opgewonen van de gedachte zo'n lekkere meid te mogen verschonen dat ik inderdaad nogal heb aangedrongen met Thijs mee te mogen.' Zei hij zonder enige schroom.
'Zullen we anders binnen verder praten.' Stelde Thijs voor. 'Ik vind dit niet zo'n geschikt onderwerp voor aan de deur.
'Nou vooruit dan.' Zei Pauline met enige tegenzin.
'Wow, dit is gaaf.' Zei Jurgen toen hij het speelkleedje zag, de baby spulletjes en de pakken luiers.
'En dan ben jij zeker Laura? Nou jou wil zeker wel graag eens verschonen.' Jurgen keek haar verlekkerd aan.
Laura keek verbaasd op van het speelkleedje.
Marije was geschokt, dit was helemaal niet meer de leuke jongen die ze had ontmoet. Ze vond Jurgen veel te opdringerig en ook respectloos jegens Laura.

Even later zaten ze met zijn zessen rond de keukentafel.
Jurgen kon zijn ogen nauwelijjks van Laura afhouden. Maar hij had een beetje enge blik in zijn ogen als een roofdier dat zijn prooi in het vizier heeft en op een goed moment wacht om toe te slaan.
Pauline nam het woord.'Marije leg jij eens uit wat nou de precies de bedoeling is en waarom Jurgen hier aan tafel zit.'

Marije vertelde van de twee toevallige ontmoetingen met Jurgen, en dat het haar een goed idee had geleken dat Jurgen misschien wel een pappie van Laura kon zijn. Ze liet maar achterwege dat ze Jurgen zelf erg leuk had gevonden, en op deze wijze Jurgen nog eens kon zien. Terwijl ze haar verhaal vertelde besefte Marije zelf al dat dat achteraf geen goed idee was geweest, zeker nu ze Jurgen zo naar Laura zag loeren.
'Misschien was dat toch niet zo'n goed idee.' Rondde ze haar verhaal af. Ze keek even naar Laura die haar verbijsterd aan keek.'
'Nou ik vind het anders een prima idee, ik vind het supergaaf hier, ik had nooit verwacht dat jullie ook echt als baby'tjes leven. En dan ook nog eens twee van die leuke meiden. Wanneer beginnen we?'
'Beginnen waarmee?' Vroeg Tessa.
'Met verschonen, het lijkt me geweldig om Laura te verschonen.'
'Oh nee!' Riep Laura verschrikt uit. Die het totaal niet zag zitten door deze vreemde jongen te worden verschoond.

Pauline zuchtte diep 'Maar zo werkt het toch niet Jurgen, je kan toch niet verwachten dat je hier, als zeg maar vreemde binnen komt en dat je dan meteen, 5 minuten later Laura mag verschonen, jullie kennen elkaar niet eens.'
'Ja maar, jullie hoorden net zelf van Marije dat ze nog een pappie zocht.'
'Maar als dat zo zou zijn dan moet toch eerst elkaar beter leren kennen, je moet elkaar vertrouwen, zo iets moet groeien.' Zei Pauline. 'Als baby'tje ben je enorm kwetsbaar, je moet volledig kunnen vertrouwen op de verzorging door je pappie of mammie. Zo'n relatie ontstaat niet zo maar.

Jurgen keek een beetje beteuterd, langzaam drong blijkbaar tot hem door dat hij Laura niet zou mogen verschonen. Maar Jurgen gaf niet zo maar op.
'En Marije dan, haar ken ik al een beetje, we hadden best een leuke klik met elkaar vond ik, nietwaar?' Jurgen keek Marije aan, die in een reflex een bevestigend knikje gaf.
'Zie je wel, mag ik dan Marije verschonen?'
'Marije heeft al een pappie en dat is Thijs.' Zei Pauline direct, die niet zo veel zin meer had in de discussie.
Even keek Jurgen teleurgesteld, maar als snel klaarde zijn gezicht op

'Wacht, ik heb een goed idee!' Riep hij plotseling uit.
'Als Thijs nou eens de pappie van Laura wordt dan kan ik de pappie van Marije worden.' Jurgen keek triomfantelijk de groep rond, overtuigd als hij was van het briljante van zijn plan.
Pauline keek met een vermoeide blik naar Tessa, ze begon genoeg te krijgen van deze drammerige jongen, het werd tijd dat hij vertrok. Net toen ze het woord wilde nemen zei Laura opeens: 'Ik zou Thijs wel als pappie willen.'
Iedereen keek verbaasd naar Laura. 'Ja, hem ken ik inmiddels, ik heb gezien hoe goed hij voor Marije zorgt.'
'Dat verandert de zaak.' Zei Pauline.
'Hoe kijk jij daar tegenaan Thijs?'
'Ik vind Laura een lief baby'tje, ik wil best wel haar pappie zijn.'
'Oh ja echt.' Zei Laura verrukt.
Marijje was geschokt, dit voelde als verraad. 'En ik dan?' Vroeg ze met een klein stemmetje.
'Jij kan ook mijn kleine meisje blijven.' Zei Thijs. 'Als pappie kan ik best voor twee baby'tjes zorgen.
Marije moest slikken, dit vond ze niet leuk. Vragend keek ze Pauline aan.
'Ja Thijs heeft gelijk, ik zie niet in waarom hij niet ook de pappie van Laura kan zijn.'
'He, he en ik dan. Waarom krijgt Thijs twee baby'tjes en ik niks.' Reageerde Jurgen fel.
Pauline moest weer zuchten.
'Het is geen kwestie van verdelen, het gaat om het vertrouwen in de relatie, baby'tjes zijn geen eigendom. Maar in dit geval hangt het van Marije af. Als zij het goed vindt dat jij haar pappie bent dan is dat wat mij betreft ok. Als de anderen het daar ook mee eens zijn.'
'Mij lijkt het uitstekend' reageerde Jurgen direct en gretig, 'ik zal echt een heel lieve pappie zijn.'
'Ik zou het jammer vinden, ik blijf graag voor je zorgen, maar ik begrijp wel als je een pappie voor je alleen wilt.' Zei Thijs.
'Wat mij betreft zou het super zijn, dan hebben we allebei een eigen pappie.' Vond Laura.
'Mij maak het niet uit.' Zei Tessa tot slot.
Marije voelde een duivels dilemma. Ze wilde Thijs niet kwijt, maar voelde zich wel door hem verraden en Jurgen vond ze bij nader inzien minder leuk dat bij de eerste ontmoetingen. Maar ja, Thijs zou ze moeten delen met Laura en Jurgen had ze voor zichzelf.
Vijf paar ogen keken haar verwachtingsvol aan, elke seconde dat ze zweeg nam de spanning toe. (Wordt vervolgd)
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Wat een SUPER hoofdstuk, met weer een wending die ik niet zag aankomen.
Snap best dat Marije zich een beetje verraden voelt maar, ook Laura wel.
Geen idee hoe dit op te lossen, ben dus benieuwd naar het vervolg
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal deel 38

Marije kon niet kiezen, ze keek van Jurgen naar Thijs en weer terug. Hoewel ze toch wel met het verraad van Thijs in haar maag zat, wilde ze hem niet kwijt.
Maar ook Jurgen wilde ze niet te teleurstellen, ze vond hem ook leuk, hoewel hij naar haar idee nu wel erg gretig overkwam. Ze besloot voor Thijs te kiezen, maar net op het punt dat ze haar keuze duidelijk wilde maken, greep Pauline in.'

'Nou Marije dat duurt wel lang. Misschien is de keuze ook wat te moeilijk voor zo'n kleine meid. Daarom zal ik de beslissing maar nemen. Ik vind dat Jurgen je pappie moet worden. Jij hebt er tenslotte zelf voor gezorgd dat hij hier is gekomen en dat bij hem bepaalde verwachtingen zijn gewekt. Bovendien vind ik het ook beter dat jij en Laura allebei een eigen pappie hebben.'
Marije zag de opluchting bij Jurgen. Ook Laura keek tevreden. Ze keek naar Thijs, die haar aan keek met een blik van 'jammer meisje, niks aan te doen.'
Marije had gemengde gevoelens, enerzijds teleurstelling omdat Thijs haar niet meer zou verschonen, en de logeerpartijtjes zouden ook wel verleden tijd zijn. Maar daarvan had Pauline toch al van gezegd dat dat voorbij zou zijn als het ledikantje van Laura er zou zijn. Aan de andere kant vond ze het ook reuze spannend om te worden verschoond door Jurgen. Ze werd er nu al een beetje opgewonden van.
Ze glimlachte naar Jurgen, die haar een knipoog gaf.

'Goed' zei Pauline. 'Ik ben blij dat dat geregeld is. Ik stel voor dat we de kleintjes even gaan verschonen en dat we dan eens even wat afspraken met elkaar gaan maken. Er worden hier maar te pas en te onpas mensen uitgenodigd en logeerpartijtjes georganiseerd.' Pauline keek Marije streng aan. ' Dat moet straks afgelopen zijn, maar kom we gaan eerst verschonen.'

'Nou mooie gelegenheid om de nieuwe pappies aan het werk te zien.' Zei Tessa.
Jurgen keek een beetje onzeker rond. 'Eh sorry, maar ik heb nog nooit een luier verschoond.'
'Oh, dat geeft niks , ik help je wel.' Zei Pauline
'Jij hebt geen hulp nodig he Thijs?' Vroeg Tessa. 'Want dan ruim ik de keuken even op.'
'Nee hoor dat lukt wel, kom je Laura?'

'Wij gebruiken de kommode, dan kan ik het Jurgen beter uitleggen, is dat goed? Vroeg Pauline
'Ja hoor, ik gebruik het speelkleedje wel even.' Zei Thijs.
Nadat Pauline Marije haar hansopje had uitgedaan klopte ze op het verschoonmatje ten teken dat Marije er op moest klimmen.
'Zo, die ligt, nu geven we haar eerst even een speentje dan blijft ze lekker rustig.' Pauline gaf een speen aan Jurgen. Met een beetje trillende handen hield hij het speentje voor Marije's mond.
Om Jurgen een beetje te plagen hield Marije haar lippen stijfj op elkaar. Jurgen keek Pauline hulpeloos aan. Pauline gaf Marije een tikje op haar billen. 'Mee werken stoute meid.'
Plotseling hapte Marije toe op het speentje. Jurgen schrok er een beetje van. Pauline en Marije moesten er om lachen.

'Zo nu moet je eerst het rompertje open maken en de flapjes omhoog doen. Kijk'. Pauline pakte Jurgens hand legde die op Marije's luier. 'Knijp er maar even in, voel je dat, als de luier een beetje zwaar en opgezwolllen aanvoelt is het tijd om te verschonen. Goed zo, maak nu de plakkers van de luier maar los.'
Een beetje onhandig maakte Jurgen de luier open. Marije vond het eigenlijk best leuk, het beetje stuntelige gedrag van haar nieuwe pappie.
Vervolgens moest Jurgen Marije's kruis schoonmaken met babydoekjes. Jurgen ging heel voorzichtig en teder te werk, Hij nam het allemaal zeer serieus.
'Je zal merken dat het vlotter gaat als je eenmaal meer ervaring hebt, maar je doet het heel goed.' Complimenteerde Pauline hem. Jurgen glom van trots, maar ook van inspanning.
'Nu doen we alvast een luier onder haar billen.' Geroutineerd deed Pauline het voor.
'Kijk nu check je eerst of de luier goed ligt. Hij mag niet scheef liggen en de voor- en achterkant moeten goed opelkaar aansluiten.' Pauline trok de luier onder Marije's kont vandaan.
'Nu jij.' Zei ze.
'Je moet eerst haar benen wat omhoog doen, dan schuif je de luier zover mogelijk onder haar billen. Nee, let op! De plakkers moeten aan de andere kant. Goed zo, en nu moet je haar billen iets optillen en de luier er helemaal onder trekken.'
Na wat geschuif lag de luier eindelijk goed.
'Dat valt nog niet mee.' Zuchtte Jurgen.
Zo nu moet je de luier dichtmaken.' Zei Pauline nadat Marije was ingezalfd en gepoederd.
'Ik doe altijd eerst de onderste twee. Goed strak aantrekken in de liezen, ja zo, nou perfect. En nu de bovenste.'
Niet veel later stond Marije in haar luier en rompertje naast de kommode.
'Help haar maar even in haar hansopje.'
'Nou meisje geef je pappie maar een knuffel, hij heeft super gedaan.' Zie Pauline toen Jurgen klaar was met Marije.
Marijee vloog Jurgen om de nek.
Jurgen had het er warm van gekregen. Niet alleen van de inspanning maar ook van opwinding. Hij vond het een geweldige ervaring.
Marije had het ook heerlijk gevonden, ze had Thijs niet gemist.

Even later zaten ze met zijn zessen aan de keukentafel. Thijs en Jurgen met een biertje, Pauline en Tessa met een glas wijn en Marije en Laura met een tuitbekertje appelsap.
'Nou proost, waar drinken we op?' Zei Thijs.
Op de pappies.' Zei Tessa
'Ja , joepie.' Riepen Marije en Laura in koor.
'Maar dan is het nu tijd om het eens over wat regels en afspraken te hebben. Kleine kindjes horen rust, reinheid en regelmaat te hebben. IK heb het gevoel dat dat er een beetje bij inschiet.' Zei Pauline streng en beslist.
Ze keek hierbij even de tafel rond en liet bewust een veelbetekenende stilte vallen om duidelijk te maken dat het serieus was. (Wordt vervolgd).
 

suprima

Superlid
Goed geschreven Peter 1970 met 2 daddy s is het verhaal weer lekker spannend en ben ik benieuwt hoe dit verder gaat met zo nu strenge Pauline
:p
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal deel 39

Iedereen keek Pauline verwachtingsvol aan.
'Het lijkt me goed om te beginnen met de rollen duidelijk te maken. Laura en Marije hebben er voor gekozen om als baby'tje door het leven te gaan. Dit is natuurlijke een vrijwillige keus, maar geen vrijblijvende. Dit betekent dat ze moeten accepteren dat ze niet meer zelf beslissingen kunnen en mogen nemen.
Tessa en ik zijn in die zin verantwoordelijk voor Laura en Marije. Wij bepalen wanneer ze een luier dragen, wanneer ze verschoond worden en door wie. Maar ook hoe laat ze naar bed gaan, wanneer ze te eten krijgen, net zoals bij een echte baby.
Thijs en Jurgen, jullie zijn pappies, dat houdt in dat jullie mogen helpen bij de verzorging, maar jullie mogen niet zomaar iets doen zonder met Tessa of mij te overleggen. Tot zover jullie rol, is dat duidelijk?' Weer keek Pauline de kring rond.

'Dus als ik het goed begrijp, moet ik aan jullie vragen of ik Marije mag verschonen?' Vroeg Jurgen.
'In principe wel, maar we kunnen ook besluiten dat jij een bepaalde dag de volledige zorg hebt, bevoorbeeld als julllie samen een dagje weg gaan.'
Jurgen knikte 'daar kan ik me nu al op verheugen.' Hij wierp een korte blik op Marije.
'Maar dat zal er helaas voorlopig niet inzitten.' Temperde Pauline de vreugde.
'Want voorlopig, in ieder geval de komende weken, voeren we een strak regime in. De afgelopen periode was wat rommelig met de verhuizing en zo, maar vanaf morgen is Laura's nieuwe bedje er en wordt de babyroutine weer opgepakt.

Voor Laura en Marije houdt dit in dat ze in ieder geval 24/7 luiers moeten dragen en dat ze zoveel mogelijk als baby'tje worden behandeld. Zoals door het dragen van babykleertjes, een speentje in de mond en spelen op het speelkleedje. En mogen jullie alleen in hoogst noodzakelijke geval als grote mensen praten.

De enige uitzondering is school, jullie moeten daar natuurlijk wel een luier om maar julllie hoeven je verder niet als baby'tje te gedragen. Vanzelfsprekend blijven jullie op school wel in de buurt van Tessa en mij en doen jullie wat wij zeggen.
Na school gaan we direct naar huis en thuisgekomen trekken jullie direct je grote mensen kleren uit. Natuurlijk moeten jullie je huiswerk maken, maar zodra dat af, is gedragen jullie weer als babietjes.'
'En in het weekend?' Vroeg Laura.
'In het weekend zijn jullie gewoon babys en bepalen Tessa en ik wat er gebeurt.'
'En de pappies dan?' Vroeg Marije.
'Om voor niet te veel afleiding en verstoring van het ritme te zorgen mogen de pappies voorlopig maximaal twee maal per week langskomen. Op woensdag van zes tot half acht, en zaterdag van vijf tot acht. In die periodes mogen de pappies jullie helpen met avondeten en naar bed brengen.'
'Dat is ook weinig.' Zei Marije met een pruilipje.
'Ja meisje, maar we moeten eerst eens even goed in het ritme komen, als dat eenmaal loopt kan er misschien meer. In het begin zal het misschien streng aanvoelen, maar dat went vast wel snel.'
'Nou dat was het, hebben jullie nog vragen?'

'Ik begrijp het wel.' Zei Thijs. 'Maar het is wel jammer dat Laura nu niet bij mij kan komen logeren. Ik had me wel verheugd op een nieuw baby'tje.' Thijs keek Laura aan met een glimlach. Marije zag Laura terug lachen.'
Er ging een schok door Marije, ze voelde zich zonder pardon aan de kant gezet door Thijs. En dan te bedenken dat ze nog wel voor hem wilde kiezen. Maar goed dat Pauline Jurgen voor haar had gekozen.
'ik vind het ook jammer dat ik nu niet met Jurgen mee kan.' Zei ze dan ook en ze wierp een blik van 'lekker peuh' op Thijs.
'Het is niet anders.' Sloot Pauline de discussie.
Ze keek op de klok. 'Nou meiden nog even spelen en dan maak ik het eten klaar en daarna naar bed.

'Zo pappies, het is jullie beurt om de kleintjes te eten te geven.' Zei Pauline
'Kijk nou, dit is toch schattig, hier moet ik een foto van maken.' Riep Tessa opgewonden uit.
Het was inderdaad een aandoennlijk plaatje. Laura en Marije die naast aan elkaar aan de keukentafel zaten, in hun hansopje en een slabbetje om. Naast hen zaten Thijs en Jurgen die de meisjes een babyprakje voerden.
Zonder dat ze het hadden afgesproken hielden ze hetzelfde tempo aan. Waarbij ze bij elk hapje om en om een grappig zinnetje verzonnen.
Na het prakje kregen de meisjes nog een flesje melk. Thijs en Jurgen zaten elk in een hoek van de bank. Laura lag bij Thijs op schoot en Marije bij Jurgen.
'Wat een rust.' Zei Tessa. Alleen de zuiggeluidjes en het geklok van de melk waren hoorbaar.
'Zo Jurgen en nu mag jij eens laten zien of je nog weet hoe je moet verschonen.' Zei Pauline toeen de melkflesjes leeg waren.

Jurgen had het goed onthouden. Tevreden keek Pauline toe. Met zekere bewegingen maakte hij de luier open en maakte hij haar schaamstreek schoon met babydoekjes schoon en zalfde hij Marije's kruis in, alsof hij nooit anders had gedaan. Marije lag te genieten en werd zelfs een beetje opgewonden. Jurgen deed het beslist niet slechter dan Thijs, vond ze.
'Welke luier moet ik nemen?' Vroeg hij aan Pauline
'Dit dikke en doe er ook maar een inlegger in.' Zei ze en ze wees op twee stapeltjes.
Marije kreunde zachtjes van genot toen Jurgen het dikke luierpakket tussen haar benen vouwde en de voorkant strak trok op haar buik.
Marije voelde even aan haar kruis toen ze in haar rompertje weer naast de kommode stond. Wat was dat toch een heerlijk om zo'n dikke schone, een beetje krakende luier om te hebben, dacht ze.

'Kom' zei Pauline en ze klapte de zijkant van Marije's ledikantje omlaag.
Marije kroop er in, ze zag de verbaasde blik in Jurgen's ogen. Verwonderd keek hij naar alle banden en riemjes, die in het bedje lagen.
'Waar is dat voor?'
'Oh dat is om te zorgen dan Marije rustig slaapt en netjes op haar ruggetje blijft liggen. Vroeger was het heel gebruikelijk om baby'tjes in te bakeren. Hoe minder ze konden bewegen des te rustiger sliepen ze.
'Maar doe eerst dit maar in.' Pauline gaf Jurgen een speentje met een riempje.
'Dan kan ze het niet kwijtraken vannacht, want ze kan het speentje straks niet meer zelf in haar mond stoppen.' Zei Pauline toen Jurgen's ogen haast uit hun kassen rolde.
Pauline legde Jurgen uit in welke volgorde hij alle banden vast moest maken. Marije kreeg blosjes van opwinding op haar wange en bij elk riempje dat werd strakgetrokken en slotje dat werd dichtgeklikt trok een rilling van genot door haar lichaam. Toen ze klaar waren kon Marije geen vin meer veroeren, alleen haar hoofd kon ze nog een klein stukje omhoog doen.
Ook Laura was inmiddels klaar voor de nacht, maar zij lag op een gewone matras en was ook nog niet met fixeerbanden vastgemaakt. Wel had ze net als Marije een speentje met een riempje in haar mond en haar handen waren gehuld in dikke wanten met slotjes. Hierdoor zou Laura haar speentje niet los kunnen maken of haar luier uit kunnen doen. Als ze dat al had gewild.

Jurgen, Thijs, Tessa en Pauline keken tevreden naar twee babymeisjes.
'nou dames tot morgen.' En alle vier gaven ze Laura en Marije nog een nachtzoen.
Marije merkte dat Laura vrijwel meteen in slaap viel. Zelf was nog te opgewonden en het feit dat ze volstrekt hulpeloos en afhankelijk was en dat het nog zeker twaalf uur zou duren voor ze weer zou kunnen bewegen vergrootte haar opwinding alleen maar. Maar uiteindelijk viel ook Marije in een diepe slaap. (Wordt vervolgd)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
W Verhaal excolo site ABDL Luierverhalen 1
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! 1 t/m 9 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal 1 t/m 9 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
beddenplasser Verhaal Klaar winkelierster... W 486
Similar threads


















































Bovenaan