Marije's verhaal

Peter1970

Superlid
luierdromer zei:
Inderdaad mooi vervolg.
Moet zeggen dat Pauline best streng is voor Marije.
Kan me best voorstellen dat Marije mee wil feesten.
Benieuwd wat Marije uiteindelijk wel of niet mag van Pauline.

Mee eens dat Pauline best streng is. Maar de afspraken zijn helder: binnenshuis wordt Marije als babietje behandeld, geen uitzonderingen.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Peter1970 zei:
luierdromer zei:
Inderdaad mooi vervolg.
Moet zeggen dat Pauline best streng is voor Marije.
Kan me best voorstellen dat Marije mee wil feesten.
Benieuwd wat Marije uiteindelijk wel of niet mag van Pauline.

Mee eens dat Pauline best streng is. Maar de afspraken zijn helder: binnenshuis wordt Marije als babietje behandeld, geen uitzonderingen.
Dat begrijp ik.
Wat dat betreft is Pauline consequent.
Maar had niet verwacht dat ze zo streng zou zijn.
Hoe laat was het bedtijd?.
7 uur?.
En hoe doen ze dat als ze moet studeren?.
En verder moeten Pauline en Thijs wel zachtjes doen.
Anders kan Marije natuurlijk niet slapen.
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal hoofdstuk 13

Het was maandagochtend. Het was de tweede ochtend dat Marije wakker werd in haar nieuwe huis. Het was ook de tweede ochtend dat ze met haar armen gefixeerd en een speentje vastgebonden in haar mond wakker werd.
Ze begon er al aan te wennen en vond het eigenlijk best fijn, ze voelde zich zo eigenlijk nog meer als een echt babietje.
Pauline kwam de kamer in. 'Goedemorgen, kleine meid.' Marije kon niks terug zeggen door de speen in haar mond. Pauline maakte Marije los, nog wat stram van de hele nacht in dezelfde houding liggen en door de volle luier tussen haar benen, waggelde Marije naar de kommode.
Ze werd snel verschoond, de lessen begonnen vroeg vandaag en ze moesten opschieten. Niet veel later zaten ze op de fiets. Marjje had van Pauline een vrij kort rokje aangekregen en vroeg zich af of niet iedereen haar luier kon zien.
Ze hield haar knieen zoveel mogelijk bij elkaar.

Tijdens de eerste les kwam plotseling de directeur van de school binnen. 'Jongens en meisjes, ik moet iets met jullie bespreken. Door de schoonmaakploeg is vorige week in meerdere leslokalen gebruikt incontinentiemateriaal aangetroffen.
Ik weet niet of er in deze klas iemand is met incontinentieklachten maar ik wil graag aangeven dat wij als school een speciale verschoningsruimte hebben voor gehandicapten. Mocht hier iemand gebruik van willen maken dan kan de sleutel hiervan bij mij worden opgehaald. Vanzelfsprekend gaan we hier uiterst discreet mee om. Dank voor jullie aandacht'
Nadat de directeur vertrokken was barstte er een geroezemoes in de klas los. Er werd gespeculeerd wie het kon zijn en er werden flauwe grapjes gemaakt. Marije kon er niet om lachen, ze was bang dat ze haar geheimpje niet lang meer zou kunnen bewaren.

In de eerste pauze moest Marije worden verschoond, er zag nog niets anders op dan weer een klaslokaal te gebruiken. Pauline verschoonde Marije razendsnel. De gebruikte luier durfde ze niet weg te gooien. Pauline stopte deze zolang in de rugzak. 'Hoe moet dit nu verder?' Vroeg Marije. 'Ik denk dat we in ieder geval de sleutel bij de directeur moeten vragen' zei Pauline.
'Mee eens, maar wat doen we met de klasgenoten?'
'Ik zou open kaart spelen, vroeger of later komen ze er toch achter, en ik zou alleen zeggen dat je incontinent bent, de babykant zou ik niet vertellen.'
'Ok,dat lijkt mij ook het beste, ik ben wel bang om het te vertellen en hoop niet dat ze me er mee gaan pesten'
'Ik denk dat ze er wel begrip voor hebben'

Even later sloten Marije en Pauline zich aan bij de rest van de klas die koffie zat te drinken in de kantine. 'Zo waar zijn jullie geweest, zeker luiers verschonen?' Grapte een van de jongens. 'Nu je het zo zegt, inderdaad, ik moet helaas bekennen dat ik incontinent ben' zei Marije. De sfeer onder de klasgenoten sloeg gelijk om, de lacherige sfeer was verdwenen, de meeste lieten hun medeleven blijken en gaven aan dat ze het heel vervelend voor Marije vonden.
Marije was duidelijk opgelucht met zoveel steun.

In de lunchpauze gingen Marije en Pauline naar de directeur. Ook hij reageerde heel begrip vol. Hij vroeg of hij de docenten mocht inlichten, dit zou het makkelijker maken als er eens 'ongelukje' gebeurde in de les. Marije vond het goed.
Ze kregen de sleutel van de verschoonruimte, dIe ze meteen gingen bekijken. De ruimte was ruim opgezet. Er was een gehandicaptentoilet en ook een grote verschoontafel waar Marije goed op paste, bovendien was er een grote goed afsluitbare afvalbak voor gebruikte luiers.
Later die de middag gebruikte ze de ruimte ook voor de eerste keer, het was een hele verbetering met het verschonen in de klaslokalen.

Na de lessen gingen Marije en Pauline naar de bibliotheek om te studeren en huiswerk te maken. Om 6 uur 's avonds waren ze thuis. Pauline maakt Marije alvast klaar voor de nacht, een lekker badje, een dikke nachtluier met extra inleg, rompertje en pyama.
Marije werd door Pauline op het speelkled gelegd, vervolgens ging Pauline het avondeten klaarmaken. Thijs zou ook komen eten. Om 7 uur zaten ze met ze drieen aan tafel, Marije zat in de kinderstoel en werd gevoerd door Thijs. Ze aten een heerlijke boerenkool stampot die voor Marije extra was gepureerd.
Na het eten gaf Thijs haar nog een lekkere fles en om acht uur gaf Pauline aan dat het bedtijd was. Marije protesteerde, nu Thijs er was had ze nog helemaal geen zin om naar bed te gaan. Ook Thijs vond eigenlijk wel dat Marije nog even op mocht blijven, maar Pauline was niet te vermurwen, wel mocht Thijs nog een verhaaltje voorlezen.
Marije werd door Pauline in bed gelegd, het trappelzakje werd dichtgeritst, de polsen werden vastgebonden en het speentje werd in haar mond gesnoerd. Een laatse kus en Pauline wenste haar goede nacht.
Toen Marije alleen was hoorde ze Pauline en Thijs praten. Ze vond het niet erg om hier als babietje te liggen, integendeel, maar ze was wel jaloers. Ze wilde ook bij Thijs zijn. Door op het speentje te sabbelen werd ze rustiger. Daarnaast was ze enorm opgelucht dat haar klasgenoten nu eindelijk wisten van haar geheim, althans het incontinentie deel. Bovendien hadden ze positief gereageerd. Tevreden viel Marije in slaap. (Wordt vervolgd).
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal hoofdstuk 14

De zon scheen de kamer in toen Marije wakker werd. Tussen haar benen voelde de luier vochtig en nog warm aan , waarschijnlijk had ze pas nog geplast.
Ze wilde voelen hoe vol de luier was maar was even vergeten dat haar handen waren vastgebonden, ze zou op Pauline moeten wachten voor ze zich kon bewegen.
Een kwartiertje later kwam Pauline haar kamer in om Marije te verschonen en aan te kleden. Inmiddels was Pauline hier zeer bedreven in en in een mum van tijd had Marije een verse dagluier om en was ze aangekleed.
Nadat Pauline Marije het ontbijt had gevoerd gingen ze naar school.

Het was halverwege de derde les dat Marije voelde dat ze moest poepen. Ze wilde liever niet in de klas poepen, ze was bang dat haar klasgenoten het zouden het ruiken. Hoewel ze wisten dan Marije incontinent was, vond Marije het toch genant om in haar luier te poepen,
Maar de volgende pauze was nog ver weg, zo lang kon ze het niet ophouden. De aandrang werd sterker, ze kon zich niet meer bedwingen en voelde hoe de poep haar luier in liep. Marije keek om zich heen, niemand leek nog iets gemerkt te hebben.
Ze had een flinke hoeveelheid gepoept en zat daar door wat ongemakkelijk op haar stoel te bewegen. Ze voelde hoe de poep zich langzaam in haar kruis uitsmeerde.
Het bleef de docente niet onopgemerkt. 'Marije is er iets?' Vroeg ze. 'Ik denk dat Marije gepoept heeft' zei een van haar klasgenoten. 'Ja, ik ruik het nu ook' zei een ander.
'Heb je een ongelukje gehad?' Vroeg de docente. Marije bloosde en stamelde van ja. 'Ga je dan maar even verschonen' zei de docente.
'Ik ga wel even mee' zei Pauline. Marije en Pauline verlieten de klas.

Marije lag op de verschoontafel en Pauline pakte de verschoonspullen uit de rugzak. Pauline stopte een speentje in Marije's mond zodat ze zich lekker kon ontspannen. Vakkundig werd Marije verschoond.
Aan de ene kant schaamde Marije zich er wel voor de ze in de klas in haar luier had gepoept, aan de andere kant gaf haar dit een heerlijk babygevoel.
Even later waren Marije en Pauline weer terug in de klas, er werd wel een beetje gefluisterd toen ze binnenkwamen, maar daar trokken de twee meiden zich niks van aan.
In de pauze zaten ze met de hele klas in de kantine. 'Ik vind het wel vreemd dat jij met Marije meegaat als ze iets in haar broek heeft gedaan' zei een van de jongens tegen Pauline. 'Ja, kan ze zichzelf niet verschonen, ze is toch geen baby meer?' 'Het is gewoon veel makkelijker om door iemand anders te worden verschoond, je kan het beter schoonmaken en je kan de luier ook beter omdoen' zei Pauline. Pauline gaf Marije een knipoog.

Na school zaten Marije en Pauline in de bibliotheek te werken, toen een klasgenootje op hun afkwam, ze heette Laura. Ze kwam bij ze zitten. 'Ik vind het zo dapper dat je zo open met je incontinentie omgaat. 'Zei ze' Ik moet jullie iets vertellen ik ben ook incontinent maar ik schaam me er enorm voor.
Ik ben het alleen niet altijd, ik bedoel soms voel ik het aankomen en kan ik gewoon naar de WC, maar af en toe gaat het mis. Ook 's nachts, er zijn dagen dat ik niet in mijn bedplas maar dan opeens weer een paar dagen wel. Het probleem is mijn moeder, die denkt dat ik mij aanstel en dat ik het expres doe.
Omdat ik 's nachts nog met een duim in mijn mond slaap denkt mijn moeder dat ik een baby wil blijven. Ik mag dan ook geen luier om, heel vaak wordt ik 's nachts wakker omdat mijn bed nat is. Overdag heb ik altijd schone kleren bij mij en draag altijd kleren waarin het niet zo opvalt als ik in mijn broek heb geplast.
Ook draag ik soms stiekem een Tenalady maar die helpen vaak niet genoeg, bovendien als mijn moeder er achter komt wordt ze boos. Ze heeft al eens geweigerd mijn bed te verschonen omdat ze denkt dat ik het bewust doe.'

Tijdens haar verhaal had Laura tranen in haar ogen gekregen. Marije en Pauline hadden erg met haar te doen. 'Wil je niet een nachtje bij ons logeren?' Zei Pauline, ' dan kan je een luier van Marije om en kan je eens kijken of dat bevalt.' Dat lijkt me heel fijn, graag dus' zei Laura

Eenmaal bij het huis aangekomen lieten ze Laura de kamer van Marije zien. Die sloeg van verbazing een hand voor haar mond. 'Marije is niet alleen incontinent maar vindt het ook fijn om echt als babietje behandeld te worden, maar je zult wel begrijpen dat we dat wel een beetje geheim willen houden.' 'Natuurlijk, begrijp ik, ik moet zeggen het ziet er wel schattig uit'
'Marije moet trouwens verschoond worden, wil jij dat doen Laura, dan kan je alvast een beetje leren hoe het moet?' Even later lag Marije met alleen haar luier nog om op de kommode. 'Ik geef Marije nu al vast de nachtluier met extra inleg, want Marije gaat straks om acht uur al naar bed' Pauline gaf Laura instructies hoe ze de luier onder de billen moest schuiven en de plakkers moest vastmaken.
Even later was Marije klaar voor de nacht. 'Zal ik jou nu een luier omdoen, of wil je dat zelf doen?' Vroeg Pauline aan Laura. 'Doe jij het maar' zei Laura. Even later lag Laura op de kommode en werd ze door Pauline uitgekleed. Laura zei dat ze het best eng vond. Maar Marije zag hoe ze langzaam ontstande en hoe haar duim naar haar mond ging.
Pauline zag het ook en pakte een speentje, ze trok Laura's duim uit haar mond en stopte het speentje er in. Op het gezicht van Laura was de verbazing af te lezen maar al snel begon Laura lekker op het speentje te sabbelen.
Even later had ook Laura een luier om, die er wel een beetje onwennig mee rond liep.

Na het eten brachten Pauline en Laura Marije naar bed. Pauline maakte de riempjes bij de polsen vast en maakte de riem met het speentje vast rond Marije's hoofd. Laura vroeg of ze vannacht ook zo door Pauline zou worden vastgebonden toen ze Marije zo in haar bedje zag liggen. Pauline zei dat dat niet zou gebeuren. Marije leek enige teleurstelling in Laura's ogen te zien.
Toen Marije alleen was overviel een gevoel van opwinding en tevredenheid haar. Marije was blij met Laura als nieuwe vriendin, ze was nu niet meer de enige en bovendien wasLaura een aardig meisje. Al snel viel Marije in slaap (wordt vervolgd).
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi hoofdstuk weer.
Benieuwd of Laura nu alsnog van haar moeder luiers om mag.
En of haar moeder nu wil geloven, dat Laura het niet expres doet.
 
Laatst bewerkt:

kruik

Superlid
Heerlijk verhaal dit. Leest erg makkelijk. Ben altijd weer nieuwsgierig wat ze nu weer meemaken. Wel fijn dat ze op straat ook gewoon luiers draagt. En ook in haar luier poept.
 

DL-dinges

Toplid
Wat een leuk verhaal.
Alle 14 delen in een keer gelezen.
Een fijne schrijfstijl zeg.
Hopelijk komen er nog meer delen.
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal hoofdstuk 15

Pauline kwam de kamer in. 'Goedemorgen meisje, heb je lekker geslapen?' Marije knikte van ja. Pauline klapte de spijltjes van het bed naar beneden en maakt de riempjes van haar polsen en van het speentje los
Pauline voelde aan de volle luier van Marije. 'Zo zo, die heb je weer aardig gevuld. Kom maar dan zal ik je verschonen.'
Even later lag Marije naakt op de kommode. Pauline verving de verzadigde nachtluier door een dunner dag exemplaar en kleedde Marije aan. 'Ziezo klaar voor de dag'
Even later zaten Marije en Pauline te ontbijten. Marije in de kinderstoel. Ze mocht van Pauline zelf een in stukjes gesneden boterham eten en ze kreeg ook een tuitbeker met appelsap.
Even later kwam Laura, die was blijven logeren, de keuken in. Ze droeg alleen een T-shirt en een luier, die zo te zien behoorlijk vol was. 'Heb je lekker geslapen?' Vroeg Pauline. 'Ja heerlijk, het is zo fijn eens een nacht niet in een nat bed wakker te worden. Door de luier heb ik er niets van gemerkt en kon ik heeerlijk doorslapen. 'Zal ik je even verschonen, of wil je dat zelf doen?'
'Laten we dat straks doen, ik wil eerst even ontbijten, ik vind zo'n volle luier eigenlijk best lekker. We hebben trouwens alle tijd, ik kreeg net een app'je dat de eerste twee lessen zijn uitgevallen.'
Na het ontbijt werd Laura door Pauline verschoond. 'Je zei gisteren dat je overdag niet altijd incontinent bent en dat het je soms lukt op tijd naar de WC te gaan, dan kun je misschien het beste een pull-up broekje aantrekken. Dan kan je als het moet gewoon naar de WC'.
Ze hadden nog wat tijd voor de school begon en Marije lag lekker op haar speelkleedje met knuffels en blokken te spelen. Laura zei tegen Pauline dat het haar ook wel leuk leek om als een babietje op het speelkleed te liggen. 'Natuurlijk ga lekker je gang' Even later lagen de twee meiden samen op het kleedje. Pauline deed ze allebei een speentje in de mond, dat gretig werd aanvaard. 'Kijk nou, hoe schattig mijn twee babietjes zijn' zei Pauline.

Het was een saaie schooldag. Gelukkig kreeg Pauline in de pauze een app'je van Thijs of ze zin hadden vanavond pizza te gaan eten en daarna lekker naar een cafeetje te gaan. Pauline vond het een goed idee.
Ook Marije was blij. Hoewel ze de 'baby avondjes' best fijn vond had ze best wel zin om eens lekker uit te gaan.
Pauline vroeg aan Laura of ze ook mee wilde. Maar Laura zei dat ze echt naar haar moeder moest. Ze wilde toch nog eens met haar moeder of haar incontinentie praten.

Pauline en Marije moesten opschieten. Thijs zou hen over een half uur komen halen om naar de pizzeria te gaan. De meiden hadden een klein probleempje, welke luier moesten ze kiezen. Marije zou niet verschoond kunnen worden, Pauline had geen zin om de hele avond met verschoonspullen te sjouwen.
Dus ze moesten kiezen voor een luier met een flinke capaciteit, maar hiervan was kans weer groot dat die teveel zou opvallen.
Ze kozen voor een flinke luier en Marije kreeg een strak rompertje aan met daar overheen nog corrigerend ondergoed. Marije bekeek zich in de spiegel, ze was tevreden. Je kon niet zeggen dat je niks zag, maar als je het niet wist viel het niet op.
Even later arriveerde Thijjs. Zoals gebruikelijk legde hij beide handen op Marije's billen en kneep zachtjes in de luier. 'Hallo mijn lieve babietje', fluisterde hij in Marije's oor.

Nadat ze heerlijk en gezellig pizza hadden gegeten gingen ze naar het cafe. Het was er druk en er waren veel studenten. Na een paar wijntjes voelde Marije opeens dat ze moest poepen. Dit kwam wel slecht uit, ze zouden naar huis moeten om te verschonen, maar miscchien wilde Thijs dit wel doen, daar kon ze zich nu al op verheugen. Door het rompertje en het corrigerende ondergoed, die de luier stevig in haar kruis drukten, ging het poepen nog niet makkelijk. Ze moest echt drukken. Ze keek naar de Pauline die aan het gezicht van Marije onmiddellijk zag wat er aan de hand was.
'je moet ook altijd op de lastigste momenten poepen' fluisterde Pauline in haar oor. 'Ik heb echt geen zin om je te verschonen'. 'Misschien wil Thijs het doen' stamelde Pauline. Thijs vond het geen probleem, ze zouden even naar het huis van Marije en Pauline fietsen, binnen een halfuurtje zouden ze weer terug zijn.

Toen Marije op de fiets stapte voelde ze hoe de poep in haar kruis werd gedrukt, het was niet echt comfortabel fietsen. Tijdens het fietsen voelde ze hoe de poep zich langzaam door haar luier verspreidde.
Eenmaal thuis klom Marije op de kommode. Thijs stopte een speentje in haar mond en begon haar te verschonen. Teder en zorgvuldig maakte hij Marije's kruis en billen schoon, dit was waar Marije op had gehoopt. Thijs kon zoveel liefdevoller verschonen dat Pauline, die vooral heel vakkundig en snel was. Marije lag volop te genieten.
Marije wist niet goed hoe ze met de gevoelens voor Thijs moest omgaan, als babietje zag ze in hem een liefdevolle verzorger, maar als jonge vrouw zag ze in hem ook een aantrekkelijke man.
Ze bedankte Thijs met een knuffel voor het verschonen, maar had eigenlijk spijt dat ze hem niet vol de op de mond had gezoend, Het moment was helaas voorbij. 'Kom we moeten gaan' zei Thijs, die ook enigzins teleurgesteld leek.

Even later waren ze weer terug in het cafe. Inmiddels was daar de dansvloer geopend. Pauline stond met een student te dansen. Marije en Thijs gingen ook de dansvloer op. Marije legde de armen rond de nek van Thijs en Thijs legde zijn handen op de billen van Marije. Hun lichamen drukte ze stevig tegen elkaar. Marije voelde hoe Thijs handen haar luier masseerden. Een heerlijke gloed trok door Marije's lichaam. Hoefde ze maar nooit meer los t e laten.

Ze waren tot diep in de nacht uitgegaan, gelukkig hoefde ze morgen pas laat te beginnen. Toen Marije eenmaal weer in haar bedje lag, moest ze terug denken aan de leuke avond. Maar het was ook een verwarrende avond. Ze merkte dat ze als vrouw verliefd werd op Thijs, maar hij was ook een heerlijke verzorger als ze een babietje was. En ze wist ook niet hoe Thijs haar bekeek. Tot nu toe had hij haar alleen maar als babietje behandeld. Hij had immers vaak genoeg gezegd dat hij haar een schattig babietje vond. Maar zouden zijn gevoelens ook verder gaan? (Wordt vervolgd)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
beddenplasser Verhaal Klaar winkelierster... W 486
Similar threads


















































Bovenaan