Marije's verhaal hoofdstuk 15
Pauline kwam de kamer in. 'Goedemorgen meisje, heb je lekker geslapen?' Marije knikte van ja. Pauline klapte de spijltjes van het bed naar beneden en maakt de riempjes van haar polsen en van het speentje los
Pauline voelde aan de volle luier van Marije. 'Zo zo, die heb je weer aardig gevuld. Kom maar dan zal ik je verschonen.'
Even later lag Marije naakt op de kommode. Pauline verving de verzadigde nachtluier door een dunner dag exemplaar en kleedde Marije aan. 'Ziezo klaar voor de dag'
Even later zaten Marije en Pauline te ontbijten. Marije in de kinderstoel. Ze mocht van Pauline zelf een in stukjes gesneden boterham eten en ze kreeg ook een tuitbeker met appelsap.
Even later kwam Laura, die was blijven logeren, de keuken in. Ze droeg alleen een T-shirt en een luier, die zo te zien behoorlijk vol was. 'Heb je lekker geslapen?' Vroeg Pauline. 'Ja heerlijk, het is zo fijn eens een nacht niet in een nat bed wakker te worden. Door de luier heb ik er niets van gemerkt en kon ik heeerlijk doorslapen. 'Zal ik je even verschonen, of wil je dat zelf doen?'
'Laten we dat straks doen, ik wil eerst even ontbijten, ik vind zo'n volle luier eigenlijk best lekker. We hebben trouwens alle tijd, ik kreeg net een app'je dat de eerste twee lessen zijn uitgevallen.'
Na het ontbijt werd Laura door Pauline verschoond. 'Je zei gisteren dat je overdag niet altijd incontinent bent en dat het je soms lukt op tijd naar de WC te gaan, dan kun je misschien het beste een pull-up broekje aantrekken. Dan kan je als het moet gewoon naar de WC'.
Ze hadden nog wat tijd voor de school begon en Marije lag lekker op haar speelkleedje met knuffels en blokken te spelen. Laura zei tegen Pauline dat het haar ook wel leuk leek om als een babietje op het speelkleed te liggen. 'Natuurlijk ga lekker je gang' Even later lagen de twee meiden samen op het kleedje. Pauline deed ze allebei een speentje in de mond, dat gretig werd aanvaard. 'Kijk nou, hoe schattig mijn twee babietjes zijn' zei Pauline.
Het was een saaie schooldag. Gelukkig kreeg Pauline in de pauze een app'je van Thijs of ze zin hadden vanavond pizza te gaan eten en daarna lekker naar een cafeetje te gaan. Pauline vond het een goed idee.
Ook Marije was blij. Hoewel ze de 'baby avondjes' best fijn vond had ze best wel zin om eens lekker uit te gaan.
Pauline vroeg aan Laura of ze ook mee wilde. Maar Laura zei dat ze echt naar haar moeder moest. Ze wilde toch nog eens met haar moeder of haar incontinentie praten.
Pauline en Marije moesten opschieten. Thijs zou hen over een half uur komen halen om naar de pizzeria te gaan. De meiden hadden een klein probleempje, welke luier moesten ze kiezen. Marije zou niet verschoond kunnen worden, Pauline had geen zin om de hele avond met verschoonspullen te sjouwen.
Dus ze moesten kiezen voor een luier met een flinke capaciteit, maar hiervan was kans weer groot dat die teveel zou opvallen.
Ze kozen voor een flinke luier en Marije kreeg een strak rompertje aan met daar overheen nog corrigerend ondergoed. Marije bekeek zich in de spiegel, ze was tevreden. Je kon niet zeggen dat je niks zag, maar als je het niet wist viel het niet op.
Even later arriveerde Thijjs. Zoals gebruikelijk legde hij beide handen op Marije's billen en kneep zachtjes in de luier. 'Hallo mijn lieve babietje', fluisterde hij in Marije's oor.
Nadat ze heerlijk en gezellig pizza hadden gegeten gingen ze naar het cafe. Het was er druk en er waren veel studenten. Na een paar wijntjes voelde Marije opeens dat ze moest poepen. Dit kwam wel slecht uit, ze zouden naar huis moeten om te verschonen, maar miscchien wilde Thijs dit wel doen, daar kon ze zich nu al op verheugen. Door het rompertje en het corrigerende ondergoed, die de luier stevig in haar kruis drukten, ging het poepen nog niet makkelijk. Ze moest echt drukken. Ze keek naar de Pauline die aan het gezicht van Marije onmiddellijk zag wat er aan de hand was.
'je moet ook altijd op de lastigste momenten poepen' fluisterde Pauline in haar oor. 'Ik heb echt geen zin om je te verschonen'. 'Misschien wil Thijs het doen' stamelde Pauline. Thijs vond het geen probleem, ze zouden even naar het huis van Marije en Pauline fietsen, binnen een halfuurtje zouden ze weer terug zijn.
Toen Marije op de fiets stapte voelde ze hoe de poep in haar kruis werd gedrukt, het was niet echt comfortabel fietsen. Tijdens het fietsen voelde ze hoe de poep zich langzaam door haar luier verspreidde.
Eenmaal thuis klom Marije op de kommode. Thijs stopte een speentje in haar mond en begon haar te verschonen. Teder en zorgvuldig maakte hij Marije's kruis en billen schoon, dit was waar Marije op had gehoopt. Thijs kon zoveel liefdevoller verschonen dat Pauline, die vooral heel vakkundig en snel was. Marije lag volop te genieten.
Marije wist niet goed hoe ze met de gevoelens voor Thijs moest omgaan, als babietje zag ze in hem een liefdevolle verzorger, maar als jonge vrouw zag ze in hem ook een aantrekkelijke man.
Ze bedankte Thijs met een knuffel voor het verschonen, maar had eigenlijk spijt dat ze hem niet vol de op de mond had gezoend, Het moment was helaas voorbij. 'Kom we moeten gaan' zei Thijs, die ook enigzins teleurgesteld leek.
Even later waren ze weer terug in het cafe. Inmiddels was daar de dansvloer geopend. Pauline stond met een student te dansen. Marije en Thijs gingen ook de dansvloer op. Marije legde de armen rond de nek van Thijs en Thijs legde zijn handen op de billen van Marije. Hun lichamen drukte ze stevig tegen elkaar. Marije voelde hoe Thijs handen haar luier masseerden. Een heerlijke gloed trok door Marije's lichaam. Hoefde ze maar nooit meer los t e laten.
Ze waren tot diep in de nacht uitgegaan, gelukkig hoefde ze morgen pas laat te beginnen. Toen Marije eenmaal weer in haar bedje lag, moest ze terug denken aan de leuke avond. Maar het was ook een verwarrende avond. Ze merkte dat ze als vrouw verliefd werd op Thijs, maar hij was ook een heerlijke verzorger als ze een babietje was. En ze wist ook niet hoe Thijs haar bekeek. Tot nu toe had hij haar alleen maar als babietje behandeld. Hij had immers vaak genoeg gezegd dat hij haar een schattig babietje vond. Maar zouden zijn gevoelens ook verder gaan? (Wordt vervolgd)