Marije's verhaal hoofdstuk 18
Het was dinsdagochtend Marije werd wakker. Aan het gevoel in haar kruis te oordelen had ze vannacht gepoept. Haar armen waren natuurlijk vastgebonden zodat ze het niet kon voelen met haar handen.
Maar Marije voelde duidelijk dat er iets stevigs tussen haar benen lag. Pauline kwam de kamer binnen. 'Nou, nou ik ruik het al, volgens mij heeft mijn kleine meid flink gepoept. Ik zal jou eens even verschonen.' Even later lag Marije op de kommode en werd er een krakend verse luier onder haar billen geschoven.
Pauline kleedde Marije aan. Een rompertje, kort rokje met stay-up kousen en truitje.
Toen ze in de keuken kwamen voor het ontbijt zat Laura er al. Ze had zich zo te zien al verschoond. Ze droeg een luierbroekje en een t- shirt. 'Goedemorgen, hebben jullie lekker geslapen?' Vroeg Laura. 'Ja, jij ook?'. 'Ik ook' zei Laura, ' sinds ik met een luier om slaap ben ik wel elke ochtend nat, maar ik wordr er 's nachts niet meer wakker van.'
Pauline voerde Marije een bordje pap, de warme melk mocht Marije zelf uit de tuitbeker drinken.
Niet veel later zaten de drie meiden op de fiets naar school.
Het was een leuke schooldag. Nu iedereen in de klas wist dat Marije luiers droeg kon Marije er ook meer ontspannen mee omgaan. Ze vond het niet erg als een klasgenootje eens een glimp van haar luier opving. Ook maakte ze er geen punt van als ze moest worden verschoond.
Tijdens de lunchpauze raakte Marije en Pauline in gesprek met Tessa. 'Wat mij opvalt is dat jij altijd met Marije meegaat als ze moet worden verschoond. Bovendien draag jij ook altijd de tas met verschoonspullen' zei Tessa tegen Pauline. 'Ja dat klopt, het is gewoon makkelijk bij het verschonen om dat met z'n tweeen te doen.' 'Ik vind het toch een beetje raar, het lijkt wel of je Marije als moeder verzorgt en dat Marije een soort van baby'tje is.' Marije werd een beetje rood, Tessa leek haar geheim te hebben ontdekt.
Maar het gaf haar ook een spannend gevoel dat ze als babietje werd ontmaskerd. 'Marije vindt het gewoon praktisch als ze door een ander wordt verschoond' zei Pauline, die het geheim van Marije niet zomaar prijs wilde geven.' Marije keek een beetje teleurgesteld. Ook Tessa leek teleurgesteld. 'Jammer' zei Tessa, 'ik moet namelijk wat bekennen, ik heb er altijd al van gedroomd om voor een babietje te zorgen en dan bedoel ik niet een klein babietje, maar, zeg maar, een volwassen baby. Ik hoopte dat ik Marije eens zou mogen verschonen.' Pauline keek naar Marije die hoopvol terugkeek. 'Goed' zei Pauline 'ik weet wat, kom vanmiddag mee naar ons huis.'
Na school fietste Tessa mee de drie meiden naar hun huis. Pauline liet Tessa de babykamer van Marije zien. Tessa viel om van verbazing. 'Oh, wat geweldig, dit is precies wat ik me altijd had voorgesteld'. 'Ja, je had gelijk, Marije is niet alleen incontinent maar houdt er ook van om als babietje behandeld te worden, hier in dit huis geldt dan ook dat ze uitsluitend als zodanig wordt behandeld'. 'Mag ik Marije verschonen?' Vroeg Tessa 'Ga je gang, weet je hoe het moet?'
Tessa pakte Marije's hand en begeleidde haar naar de kommode, deed het rokje omhoog en knoopte het rompertje los. Tessa voelde even aan de luier, die vol en en zwaar was. 'Je moet even een speentje in haar mond stoppen dat vindt ze lekker' zei Pauline. Zo gezegd zo gedaan. 'Kleed haar maar helemaal uit, dan doen we straks een onesie aan' zei Pauline.
Marije lag heerlijk ontspannen op het speentje te sabbelen. Tessa deed de luier open en maakte Marije's kruis schoon met babydoekjes. 'Pak maar een lekker dikke luier' zei Pauline 'we zijn u toch thuis en gaan niet meer weg'
Tessa schoof de dikke luier onder Marije's billen en plakte de strips vast. De luier zat als gegoten en Tessa drukte de knoopjes van het rompertje dicht. Tessa pakte vervolgens een leuke onesie met roze beertjes en trok die Marije aan.
'Wow, super dit' zei Tessa 'dit wil ik vaker doen.' 'Ik vind het prima, het verzorgen van Marije is best veel werk, ik kan af en toe wel een extra handje gebruiken.'
Pauline vroeg of Tessa wilde blijven eten, dan zou ze Marije nog wat kunnen verzorgen en mocht ze haar in bed leggen. Tessa was dol enthousiast.
Na het eten werd Marije klaar gemaakt voor het bed. Eerst gaf Tessa de fles aan Marije. Daarna was het tijd voor de laatste verschoning. Met veel liefde deed Tessa Marije de dikke nachtluier om en zo als gebruikelijk de dubbele extra inleg. Pauline legde Tesse uit hoe ze Marije in bed moest leggen en de armen moest vastbinden en het riempje van het speentje achter haar hoofd moest vastbinden,
Even later lag Marije alleen in haar bedje. Ze was blij met Tessa als verzorgster. Haar leven als babietje werd steeds uitgebreider en leuker, ze schaamde zich er steeds minder voor. Ze vond eigenlijk dat ze overdag best wel wat dikkere luiers kon dragen. Ze zou zich nog veiliger voelen en de gedachte om zo'n lekker dik pakket tussen haar benen te hebben gaf haar een opwindend gevoel. Ze moest toch eens een hint in die riching geven aan Marije, of Tessa.
Maar ze moest ook aan Thijs denken, donderdag zou het feest zijn en zou ze Thijs weer zien. Met die gedachte viel ze in slaap. ( wordt vervolgd)