Marije's verhaal

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal hoofdstuk 16

Het was zaterdagochtend Marije had heerlijk geslapen, ze kon ze zich verheugen op een dag geen school. Ze wist niet hoe laat het was, ze zou moeten wachten tot Pauline haar kwam halen.
Omdat het zaterdag was kon dit nog wel even duren. Marije vond het wel lekker om zo nog even te liggen als babietje. Haar handen vastgebonden en een speentje in haar mond, ze merkte dat ze plaste doordat ze de warme urine voelde die tussen haar benen de toch al verzadigde luier in liep.

Uiteindelijk was ook Pauline wakker. Ze hielp Marije uit haar bedje, verschoonde haar en kleedde haar aan. Even later zaten ze te ontbijten. Pauline voerde Marije een bordje pap.
'We gaan vandaag even de stad in.' zei Pauline. 'Het weer wordt volgende week slechter en je hebt wat andere kleren nodig. Tot nu toe had Marije vooral zomerkleertjes gedragen zoals rokje en jurkjes met blote benen. Maar dit zou voor de herfst niet warm genoeg zijn.

Niet veel later liepen de twee meiden in de stad. 'Vanwege het verschonen lijkt het me het meest praktisch als we vooral rokjes en jurkjes kopen. En in plaats van maillots of panties kopen we stay-up kousen. Dan hoef ik bij het verschonen alleen maar je rompertje los te maken'. Dit leek Marije ook een goed idee.
Ze gingen een grote modezaak in en na een tijdje hadden ze een aantal leuke kleertjes voor Marije uitgezocht.
In de paskamer trok Marije een kort maar van onder wijdvallend jurkje aan. Het stond haar heel leuk maar het was iets te groot, 'Kan ik jullie misschien helpen?' Vroeg een verkoopster. 'Ja dit jurkje is te groot hebben jullie ook een maatje kleiner' zei Pauline.
'Ik zal eens kijken.' En ze liep weg. Marije trok alvast het te grote jurkje uit. 'Kijk eens hier', plotseling stond de verkoopster weer in het pashokje. Marije schrok zich rot. Ze stond alleen in haar rompertje en luier. De verkoopster keek verbaasd naar Marije's luier. 'O, sorry hoor' en ze liep snel weer weg. Marije wist eigenlijk niet of ze ze zich nu moest schamen of opgelucht moest voelen dat iemand haar nu had gezien zoals ze wilde zijn.

Ze hadden aardig wat kleertjes voor Marije gekocht en waren toe aan een kopje koffie. Na de koffie zouden ze nog stay-up kousen gaan kopen en ook Pauline wilde nog naar wat kleding kijken. 'Ik denk dat het tijd is om je even te verschonen'. Pauline drukte haar hand in Marije's kruis en kneep in de luier. 'Die voelt behoorlijk vol aan'.
Ze gingen naar de toiletafdeling van een groot warenhuis.
Het was er erg druk, er was een lange rij voor de damestoiletten en ook de babyverschoon ruimte was vol moeders met babies. Onmogelijk dat Marije daar zou kunnen worden verschoond. Het invalidentoilet was op slot. "Sleutel te vragen bij de balie" stond er op de deur. 'Mogen wij gebruik maken van het invalidentoilet?' Vroeg Pauline aan de toiletjuffrouw. 'Jullie willen zeker de rij voor de dames vermijden'. 'Nee echt niet, mijn vriendin is incontinent en moet worden verschoond.' Pauline tilde het rokje van Marije een klein stukje op zodat de toiletjuffrouw de nu verzadigde luier kon zien die al flink doorhing. De toiletjuffrouw keek even verbaasd naar Marije, die weer dat zelfde dubbele gevoel kreeg als in het pashokje.
Pauline kreeg de sleutel en even later kon Marije worden verschoond.

Aan het eind van de middag waren de meiden weer thuis. Pauline was net bezig om Marije een fruithapje te geven toen de bel ging. Het was Laura die met een betraand gezicht en grote tas voor de deur stond. 'Ik heb ruzie gehad met mijn moeder', zei ze toen ze eenmaal binnen op de bank zat.
'Toen ik bij jullie had gelogeerd ben ik met mijn moeder in gesprek gegaan over mijn incontinentie. Ik was zo gelukkig en opgelucht toen ik bij jullie met een luier om had geslapen dat ik echt vond dat ik mijn moedr ervan moest overtuigen dat ik thuis ook beter met een luier om zou kunnen slapen. Maar ze wilde er niets van weten. Ik was toch geen baby zei ze.
Uiteindelijk heb ik mijn spullen gepakt en ben hier naar toe gekomen. Mag ik voorlopig bij jullie logeren?' Met horten en stoten had Laura haar verhaal verteld, ze was duidelijk over haar toeren en Marije en Pauline hadden erg met haar te doen. 'Natuurlijk kan je hier logeren' zei Pauline. Laura leek enigzins opgelucht maar ze bleef schokschouderen. 'Zou het je helpen als ik je nu al vast een luier omdoe?' Vroeg Pauline. Pauline had de situatie goed ingeschat want Laura's gezicht klaarde meteen op. 'Echt? Dat zou ik heel fijn vinden'. 'Kom maar mee naar de kommode.' Even later lag Laura op naakt op de kommode.
Pauline zag dat Laura haar duim in haar mond wilde steken. 'Sabbel hier maar lekker op' en ze stopte een speentje in Laura's mond. Laura kwam helemaal te rust en even later had ze een dikke luier om. 'Ik doe je ook wel een rompertje en een onesie aan, dat is straks makkelijker met verschonen.'.

Het wat etenstijd. Pauline had een macaroni schotel gemaakt die voor Marije extra fijn werd gepureerd, Marije zat in de kinderstoel en werd door Pauline gevoerd. Na het eten gaf Pauline aan Marije nog een laatste flesje voor het naar bed gaan.
Pauline zag Laura even verlangend naar Marije kijken. Na de fles las Pauline nog een verhaaltje voor, waar Laura ook van leek te genieten. Het was bedtijd voor Marije, ze werd voor de laatste keer verschoond en kreeg een dikke nachtluier met extra inleg om. Even later lag ze vastgebonden in haar bedje. Na een nachtzoen klapte Pauline de spijltjes van het bed omhoog.

Toen Marije alleen was dacht ze terug aan deze dag. Ze merkte dat ze er steeds minder moeite mee had als mensen haar als baby zagen. Ze fantaseerde erover hoe het zou zijn als ze gewoon zichtbaar voor iedereen een luier zou dragen en zich als baby zou gedragen. Deze fantasie gaf haar een warm gevoel, maar ze realiseerde zich ook dat het leven wel erg onpraktisch zou worden. Met deze gedachte viel ze in slaap. (Wordt vervolgd).
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi hoofdstuk weer.
Verbaasd me niets dat Laura gevlucht is, zag al voor me dat ze samen met haar moeder voor de deur zou staan.
Denk dat Laura ook de baby behandeling als Marije wil.
En dat ook (bijna) krijgt.
En dan plotseling haar moeder voor de deur staat.
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal hoofdstuk 17

Pauline kwam Marije's kamertje binnen, het was zondagochtend. 'Goedemorgen kleine meid, heb je lekker geslapen'. Marije die al een tijdje wakker was knikte. Pauline klapte de spijltjes van het bed naar beneden, bevrijdde Marije's armen en maakte het riempje van het speentje achter haar hoofd los.
Pauline drukte haar hand in het kruis van Marije en kneep in de warme, volle luier. 'Die moet hoog nodig worden verschoond' zei ze 'maar ik wilde dit toch pas na het ontbijt doen. We gaan strakjes naar de sportschool en dan is het handiger als ik je daar vlak voor pas verschoon'.

Even later zaten Marije en Pauline te ontbijten. Marije mocht zelf de stukjes brood eten en haar flesje drinken. 'Ik denk dat ik je het beste een pull-up luierbroekje kan aandoen naar de sportschool. Ik denk dat een gewone luier niet handig is met sporten, door het vele bewegen zal die misschien losschieten, ik denk dat een broekje comfortabeler is.
Het nadeel is dat zo'n broekje niet zoveel capaciteit heeft, we moeten er maar een extra meenemen zodat ik je daar eventueel nog kan verschonen.' Marije leek dit ook een goed idee.

'Goedemorgen'. Ook Laura was inmiddels wakker geworden. 'Zo heb je lekker geslapen?' Vroeg Pauline. 'Ja heerlijk aan een stuk doorgeslapen. Ik heb wel flink in mijn luier geplast, maar er niets van gemerkt'. De luier van Laura zag er inderdaad behoorlijk verzadigd uit vond Marije. 'Ga je mee naar de sportschool?' Vroeg Pauline. 'Nee, ik wil het vandaag een beetje rustig aan doen na al dat gedoe met mijn moeder'.

Na het ontbijt werd Marije verschoond en aangekleed voor de sportschool. Pauline trok Marije een zwarte sportlegging aan over het luierbroekje en een kort topje. Marije bekeek zichzelf in de spiegel. Je zag het luirbroekje wel zitten, maar Marije vond dat het wel meeviel, het viel in ieder geval niet direct op.

Het was nog best vroeg, dus de sportschool was nog niet zo druk. De meiden begonnen met een warming up op de fiets.
Daarna deden ze enkele oefeningen op een matje op de grond. Marije had niet het gevoel dat iemand nu bewust door had dat ze een luierbroekje aan had. Ze vroeg zich af of ze het erg had gevonden als dit wel het geval was geweest.
Na een uurtje sporten voelde Pauline aan het broekje van Marije. 'Het lijkt me goed om even een schoon broekje aan te trekken'. Marije en Pauline gingen naar de kleedkamer.
Het was niet druk in de kleedkamer. 'Kom maar dan wisselen we hier wel even het broekje. Pauline hielp Marije de legging uit te trekken. Marije stond opeens in alleen het luierbroekje en het topje in de kleedkamer. Ze voelden hoe de ogen van de anderen op haar gericht waren. Ze schaamde zich en voelde zich bekeken, maar ze voelde ook een tinteling door haar buik gaan.
'Nou meisje, schaam me je maar niet, ik heb een zwakke blaas en sport ook altijd met een Tena Lady' zei een vrouw. De opmerking van de vrouw doorbrak de wat ongemakkelijke spanning. Pauline hielp Marije in het schone luierbroekje en even later waren de meiden weer aan het sporten. Ze deden nog enkele krachttrainingen en besloten te eindigen op de loopband.
Na een kwartiertje lopen moest Marije opeens nodig poepen. Ze zette de loopband op een wandelsnelheid, maar ze kon het niet meer ophouden, ze voelde hoe de poep haar broekje vulde. Het lopen werd er niet comfortabeler op, bovendien begon het luierbroekje door te lekken. Ze keek Pauline aan, die gelijk doorhad wat er was gebeurd.
'Kom we gaan naar huis'. Op de fiets voelde Marije hoe de poep langs de randjes van het broekje werd geperst. Marije was blij toen ze eenmaal thuis waren.

De rest van de middag zouden ze thuis blijven. Pauline deed Marije daarom een lekker dikke luier om en over het rompertje een onesie. Na het verschonen kreeg Marije een lekker flesje en een fruithapje en was het tijd voor haar middagslaapje.
Marije werd wakker doordat een hand over haar gezicht streek. Ze opende haar ogen en keek in het lachende gezicht van Thijs. 'Hoi mijn lieve babietje, ik dacht ik kom eens langs, ik wilde je graag zien.' Thijs bevrijdde Marije uit haar bedje en voelde aan de luier van Marije. 'Zal ik je eens lekker verschonen?' Marije, die nog een speentje in haar mond had, knikte gelukzalig. Even later lag ze op de kommode en werd ze door Thijs verschoond.
Marije voelde de tinteling door haar buik gaaan bij elke aanraking door Thijs. De verschoning was klaar en Marije lag bloot met alleen de luier om op de kommode. Thijs kuste haar op haar blote buik en vervolgens nog een kus een stukje hoger, kusje voor kusje kwam Thijs dichter bij haar gezicht. Marije lag te genieten en hoopte dat Thijs op haar mond zou kussen. Marije realiseerde zich plotseling dat ze een speentje in haar mond, snel spuugde ze het uit. Maar het was al te laat. Thijs gaf een kusje op haar wang en stopte het speentje terug in haar mond.
'Ik hou van jou, lief babietje'.

Met z'n vieren zaten ze aan de keukentafel. Laura was er ook bij gekomen, ze had een dikke luier omgedaan en een rompertje van Marije geleend. 'Ik kan aan kaarten komen voor een bizar studentenfeest komende donderdag' zei Thijs.
'Het is echt een raar feest, de entree is 20 euro, en daar voor kan je onbeperkt bier drinken.
Als je echter naar de WC gaat en terug naar het feest wil moet je opnieuw 20 euro betalen. De meeste studenten wilen dit niet, dus die doen een luier om, om zo lang mogelijk te kunnen drinken.
Het lijkt me wel heel leuk om eens naar een feest te gaan waar bijna iedereen in een luier loopt.' De drie meiden reageerde ook enthousiast. 'Maar hoe komen die studenten dan aan die luiers?' vroeg Pauline. 'Ik hoorde dat medicijn studenten die stage lopen in het ziekenhuis ze daar mee pikken, er is een heel handeltje in.'
Ze besloten donderdag naar het feest te gaan. 'Maar dan gaan we wel allemaal in luiers' zei Laura. 'Lijkt me voor een keer wel grappig' zei Thijs. 'Ja mij ook' beaamde Pauline.

's Avonds in haar bedje moest Marije terugdenken aan het verschonen door Thijs. Hij had gezegd dat hij van haar hield als babietje en daar twijfelde ze ook niet aan. Hij was teder, lief en verzorgend. Maar zou hij ook van haar houden als vrouw en viel die liefde te combineren. Zag Thijs haar slechts als een lief babietje die verzorging nodig had, of zag hij meer in haar? Marije wist het niet. Voorlopig kon ze zich verheugen op het feest van donderdag. Het zou grappig zijn om Thijs in luiers te zien. (Wordt vervolg)
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal hoofdstuk 18

Het was dinsdagochtend Marije werd wakker. Aan het gevoel in haar kruis te oordelen had ze vannacht gepoept. Haar armen waren natuurlijk vastgebonden zodat ze het niet kon voelen met haar handen.
Maar Marije voelde duidelijk dat er iets stevigs tussen haar benen lag. Pauline kwam de kamer binnen. 'Nou, nou ik ruik het al, volgens mij heeft mijn kleine meid flink gepoept. Ik zal jou eens even verschonen.' Even later lag Marije op de kommode en werd er een krakend verse luier onder haar billen geschoven.
Pauline kleedde Marije aan. Een rompertje, kort rokje met stay-up kousen en truitje.
Toen ze in de keuken kwamen voor het ontbijt zat Laura er al. Ze had zich zo te zien al verschoond. Ze droeg een luierbroekje en een t- shirt. 'Goedemorgen, hebben jullie lekker geslapen?' Vroeg Laura. 'Ja, jij ook?'. 'Ik ook' zei Laura, ' sinds ik met een luier om slaap ben ik wel elke ochtend nat, maar ik wordr er 's nachts niet meer wakker van.'
Pauline voerde Marije een bordje pap, de warme melk mocht Marije zelf uit de tuitbeker drinken.
Niet veel later zaten de drie meiden op de fiets naar school.

Het was een leuke schooldag. Nu iedereen in de klas wist dat Marije luiers droeg kon Marije er ook meer ontspannen mee omgaan. Ze vond het niet erg als een klasgenootje eens een glimp van haar luier opving. Ook maakte ze er geen punt van als ze moest worden verschoond.
Tijdens de lunchpauze raakte Marije en Pauline in gesprek met Tessa. 'Wat mij opvalt is dat jij altijd met Marije meegaat als ze moet worden verschoond. Bovendien draag jij ook altijd de tas met verschoonspullen' zei Tessa tegen Pauline. 'Ja dat klopt, het is gewoon makkelijk bij het verschonen om dat met z'n tweeen te doen.' 'Ik vind het toch een beetje raar, het lijkt wel of je Marije als moeder verzorgt en dat Marije een soort van baby'tje is.' Marije werd een beetje rood, Tessa leek haar geheim te hebben ontdekt.
Maar het gaf haar ook een spannend gevoel dat ze als babietje werd ontmaskerd. 'Marije vindt het gewoon praktisch als ze door een ander wordt verschoond' zei Pauline, die het geheim van Marije niet zomaar prijs wilde geven.' Marije keek een beetje teleurgesteld. Ook Tessa leek teleurgesteld. 'Jammer' zei Tessa, 'ik moet namelijk wat bekennen, ik heb er altijd al van gedroomd om voor een babietje te zorgen en dan bedoel ik niet een klein babietje, maar, zeg maar, een volwassen baby. Ik hoopte dat ik Marije eens zou mogen verschonen.' Pauline keek naar Marije die hoopvol terugkeek. 'Goed' zei Pauline 'ik weet wat, kom vanmiddag mee naar ons huis.'

Na school fietste Tessa mee de drie meiden naar hun huis. Pauline liet Tessa de babykamer van Marije zien. Tessa viel om van verbazing. 'Oh, wat geweldig, dit is precies wat ik me altijd had voorgesteld'. 'Ja, je had gelijk, Marije is niet alleen incontinent maar houdt er ook van om als babietje behandeld te worden, hier in dit huis geldt dan ook dat ze uitsluitend als zodanig wordt behandeld'. 'Mag ik Marije verschonen?' Vroeg Tessa 'Ga je gang, weet je hoe het moet?'

Tessa pakte Marije's hand en begeleidde haar naar de kommode, deed het rokje omhoog en knoopte het rompertje los. Tessa voelde even aan de luier, die vol en en zwaar was. 'Je moet even een speentje in haar mond stoppen dat vindt ze lekker' zei Pauline. Zo gezegd zo gedaan. 'Kleed haar maar helemaal uit, dan doen we straks een onesie aan' zei Pauline.
Marije lag heerlijk ontspannen op het speentje te sabbelen. Tessa deed de luier open en maakte Marije's kruis schoon met babydoekjes. 'Pak maar een lekker dikke luier' zei Pauline 'we zijn u toch thuis en gaan niet meer weg'
Tessa schoof de dikke luier onder Marije's billen en plakte de strips vast. De luier zat als gegoten en Tessa drukte de knoopjes van het rompertje dicht. Tessa pakte vervolgens een leuke onesie met roze beertjes en trok die Marije aan.
'Wow, super dit' zei Tessa 'dit wil ik vaker doen.' 'Ik vind het prima, het verzorgen van Marije is best veel werk, ik kan af en toe wel een extra handje gebruiken.'

Pauline vroeg of Tessa wilde blijven eten, dan zou ze Marije nog wat kunnen verzorgen en mocht ze haar in bed leggen. Tessa was dol enthousiast.
Na het eten werd Marije klaar gemaakt voor het bed. Eerst gaf Tessa de fles aan Marije. Daarna was het tijd voor de laatste verschoning. Met veel liefde deed Tessa Marije de dikke nachtluier om en zo als gebruikelijk de dubbele extra inleg. Pauline legde Tesse uit hoe ze Marije in bed moest leggen en de armen moest vastbinden en het riempje van het speentje achter haar hoofd moest vastbinden,

Even later lag Marije alleen in haar bedje. Ze was blij met Tessa als verzorgster. Haar leven als babietje werd steeds uitgebreider en leuker, ze schaamde zich er steeds minder voor. Ze vond eigenlijk dat ze overdag best wel wat dikkere luiers kon dragen. Ze zou zich nog veiliger voelen en de gedachte om zo'n lekker dik pakket tussen haar benen te hebben gaf haar een opwindend gevoel. Ze moest toch eens een hint in die riching geven aan Marije, of Tessa.
Maar ze moest ook aan Thijs denken, donderdag zou het feest zijn en zou ze Thijs weer zien. Met die gedachte viel ze in slaap. ( wordt vervolgd)
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal hoofdstuk 19

Donderdagochtend. Marije werd wakker en ze realiseerde zich dat vandaag het feest was waar ze met Thijs, Pauline en Laura naar toe zouden gaan.
Even later kwam Pauline de kamer in. 'Heb je lekker geslapen?' vroeg ze. Marije werd uit haar bedje bevrijd en even later lag ze naakt op de kommode. Pauline pakte een dunne dagluier. Marije maakte een afwerend gebaar, 'Wat is dat nou, wil je geen luier om?' Marije schudde haar hoofd en wees op de stapel met dikke nachtluiers. 'Oh, je wilt een dikkere luier om' zei Paulien. Marije knikte.
Paulien schoof de dikke luier onder Marije's billen en deed de plakkers vast. Marije kreeg vervolgens een schoon rompertje aan, een kort rokje en shirtje. Het zou vandaag een warme dag worden, kousen waren niet nodig. Marije klom van de kommode en bekeek zich zelf in de spiegel.
Bij haar kont zat best een dikke bult, je kon goed zien dat ze een luier droeg. Marije vond de dikke luier wel lekkerder zitten dan de dunnere exemplaren. De dikke prop tussen haar benen gaf haar een veiliger gevoel. Bovendien vond ze het best een opwindend idee dat haar 'geheimpje' nu een beetje zichtbaarder werd.

Marije en Pauline zaten te ontbijten toen Laura de keuken binnenkwam. Ze droeg een T-shirt en een luier die zo te zien flink gevuld was en al behoorlijk doorhing. Laura keek ontzet. 'Ik heb vannacht in mijn luier gepoept. Dit is me nog nooit gebeurd.' 'Hoe kon dat gebeuren?' Vroeg Pauline. 'Ik weet het niet, ik droomde dat ik een babietje was en dat ik heel nodig moest poepen. Ik had een luier om en kon niet lopen. In mijn droom voelde ik dat ik in mijn luier poepte, maar het was dus echt.' 'Zal ik je lekker even verschonen?' Zei Pauline. Laura knikte.

Na het verschonen zaten de drie meiden aan de ontbijttafel. 'Ik moet ook iets bekennen' zie Laura. 'Ik vond het eigenlijk heerlijk om in mijn luier te poepen, ook de droom als babietje was erg opwindend.
Ik kom er langzaam achter dat ik net zoals Marije eigenlijk het liefst door het leven zou willen gaan als babietje.'
'Als we dat doen dan moeten voor jou dezelfde regels gelden als voor Marije, dat wil zeggen hier thuis wordt je dan volledig als baby behandeld, geen grote menseen dingen meer, en sowieso moet je 24/7 een luier dragen.' Zei Pauline. 'Een probleem is wel dat ik het best veel werk vind om voor twee babies te zorgen'. 'Kunnen we Tessa niet vragen om te helpen? zei Marije. 'Die vindt dat volgens mij hartstikke leuk'. 'Goed idee' zei Pauline, 'we vragen haar straks op school wel even'.

Na een paar saaie lessen was het eindelijk pauze. Pauline voelde aan de luier van Marije of deze al moest worden verschoond, hoewel de luier als flink zwaar aanvoelde was verschonen nog niet nodig, de dikke luier had een flinke capaciteit. Wel begon Marije, door de dikke gevulde luier, al wat waggelender te lopen.Laura droeg een luierbroekje dat wel al behoorlijk verzadigd was. Zij moest wel worden verschoond. De drie meiden gingen naar de verschoningsruimte. 'Nu je ook een babietje wilt zijn vind ik eigenlijk dat je ook gewone luiers moet dragen en geen luierbroekjes' zei Pauline, en ze deed Laura een schone luier om.

Na school vroeg Pauline aan Tessa of ze met hun mee naar huis wilde. 'We willen iets met je bespreken' EenmaaL thuis gekomen zaten de meiden aan de keukentafel thee te drinken. Marije en Laura kregen een tuitbeker met appelsap. 'Je hebt laatst gezegd dat je graag mee zou willen helpen om Marije te verzorgen en dat zouden we heel fijn vinden' zie Pauline tegen Laura. ' De situatie is namelijk dat Laura er achter is gekomen dat ze ook als babietje door het leven wil. Maar het is voor mij te veel werk.
Zou jij niet bij ons willen komen wonen en samen met mij voor Marije en Laura zorgen. We kopen dan een extra babybedje voor Laura en zetten dat bij Marije op de kamer en jij kan dan in de kamer slapen waar nu Laura slaapt'. 'Oh, dat lijkt me geweldig' zei Tessa 'niets lijkt me fijner om 24/7 voor deze twee lieve babietjes te zorgen'.
'Laten we het weekend dan verhuizen, we hebben dan nog wel geen babiebedje voor Laura, maar we improviseren wel wat'.
Tessa hielp Pauline nog even met het verschonen van Laura en Marije en ging toen naar huis om met haar moeder te bespreken dat ze op kamers ging wonen.

Na het avondeten kwam Thijs de meiden ophalen om naar het feest te gaan. Marije vond het nog steeds een bizar idee dat ze straks op een feest zou zijn waar iedereen een luier droeg om zo meer te kunnen drinken. Wie bedacht nou zo iets dat als je naar de WC ging dat je dan opnieuw entreegeld moest betalen.
Marije en Laura waren door Pauline al aangekleed voor het feest. Ze droegen allebei een dikke luier en kort strak jurkje, de luier was bij beiden duidelijk zichtbaar. 'Je ziet er verbluffend uit' zei Thijs. Die Marije even omhelsde en zijn handen op haar billen legde en even in de dikke luier kneep.
Marije legde ook de handen op Thijs' billen, ze voelde dat Thijs ook een luier droeg, maar je zag het bijna niet onder zijn spijkerbroek. Marije vond het best opwindend dat Thijs ook een luier droeg.
Pauline had zich inmiddels ook omgekleed, zei droeg een kort wijd jurkje. Ook zij droeg een luier maar dat viel nauwelijks op, Pauline keek wat onwenning,

Toen ze bij het feest aankwamen was dat al in volle gang. Er waren zeker meer dan honderd studenten. Zo te zien droeg vrijwel iedereen een luier. De meeste toch enigzins verborgen, maar een aantal had er blijkbaar geen enkele moeite mee dat de luier zichtbaar was.
Ze kwamen ook nog een paar klasgenoten tegen, natuurlijk ook met een luier om. 'Nu weten we ook eens hoe jij je voelt' zeiden ze tegen Marije. Naar mate de avond vorderde werden de meeste studenten steeds dronkener. Bij de meesten begon de luier al flink door te lekken, sonmigen hadden ook niet de goede maat of de luier niet goed omgedaan. Thijs en Marije hadden bijna de hele avond samen gedanst. Het feest liep inmiddels op zijn eind.
Thijs en Marije stonden in elkaars armen verstrengeld. Thijs had zijn handen op de billen van Marije gelegd en kon voelen dat de luier al behoorlijk vol was. Hun gezichten waren dicht bij elkaar. Thijs fluisterde lieve woordjes in haar oor en eindelijk vonden hun lippen elkaar. Marije en Thijs kustte elkaar hartstochtelijk. Eindelijk werden Marije's gevoelens voor Thijs beantwoord. Eindelijk leek Thijs meer in haar te zien dan een schattig babietje. Blijkbaar kon ook Thijs een verschil maken tussen Marije als vrouw en Marije als babietje.
Hoe complex haar gevoelens ook waren en hoe zeer ze zich ook nog geen voorstelling kon maken van hoe haar relatie met Thijs nu verder moest. Een ding stond voor Marije vast, haar leventje als babietje zou ze nooit meer opgeven.

Hier komt voorlopig een einde aan het verhaal van Marije. Ik dank iedereen voor het lezen. In het bijzonder bedank ik degenen die positieve en opbouwende reacties hebben gegeven, zij zijn een belangrijk motivator geweest om dit verhaal te schrijven.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Zeer mooi hoofdstuk weer, zeker nu ook Laura voor 24/7 luiers draagt.
Wat mij betreft, stop je op een hoogte punt.
En ben ook wel nieuwsgierig of de klas even positief op Laura reageert, als op Marije.
Dit is wat mij betreft een open einde.
HOOP OP MEER.
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal

Dank voor jullie reacties. Maar er is wellicht sprake van een misverstand. Met 'voorlopig einde' bedoelde ik niet dat er een definitief einde aan Marije's verhaal komt. Er staat nog genoeg te gebeuren. Ik ga er alleen voor een tijdje mee stoppen.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Goed om te lezen dat het verhaal toch doorgaat.
Hoop maar dat je ons niet te lang laat wachten.
Maar ja er zijn belangrijker zaken.
Succes.
Trouwens er zijn wel verhalen die na zeer lange tijd toch weer doorgingen.
We wachten maar af.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
W Verhaal excolo site ABDL Luierverhalen 1
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! 1 t/m 9 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal 1 t/m 9 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
beddenplasser Verhaal Klaar winkelierster... W 486
Similar threads


















































Bovenaan