Marije's verhaal

Peter1970

Superlid
Het was de eerste dag van de zomervakantie. Marije was geslaagd voor haar eindexamen en zou na de vakantie in Utrecht gaan studeren.
Samen met haar moeder was ze op weg naar haar tante en haar kleine neefje Tim van anderhalf jaar. Marije, haar moeder en tante zaten lekker in de tuin een kopje thee te drinken.
Tim lag nog te slapen in zijn kamertje. Marije vroeg of ze even bij haar neefje mocht gaan kijken, dat vond tante goed. Marije liep de trap op en deed zachtjes de kamerdeur open.
Haar neefje lag heerlijk te slapen. Marije kreeg een tinteling in haar onderbuik. Dit had ze wel vaker als ze babies en luiers zag. Ze kon zich dan voorstellen hoe lekker het zou zijn als zij ook zo'n klein babietje was.
Op de kommode lag een speentje van Tim, ze kon zich niet bedwingen en stak het speentje in haar mond.
Het was wel wat klein, maar gaf toch een heerlijk gevoel. Ook pakte Marije een luier.
Ze deed haar rokje wat omhoog en drukte de luier tussen haar benen. Wat een super gevoel, die zachte wattige binnenkant samen met de wat harde krakende buitenkant tegen de binnenkant van haar dijen.
Marije stond te dromen hoe het zou zijn om als babietje behandeld te worden toen plotseling haar moeder in de deur opening stond. Wat doe jij nou, vroeg haar moeder.
Het speentje viel uit Marije's mond en ze voelde zich betrapt. Ze stamelde iets van dat ze gewoon benieuwd was. Hair moeder zei verder niets.

Later op de terugweg in de auto begon haar moeder er weer over. Ze vroeg waarom Marije daar stond met het speentje in haar mond en de luier tussen haar benen.
Met wat moeite legde Marije uit dat ze de gedachte om als babietje te worden behandeld best opwindend en spannend vond. Haar moeder vond dat gelukkig niet heel raar.
Ze had het altijd jammer gevonden dat Marije geen broertje of zusje had. Ik zou jou best als baby willen verzorgen zei haar moeder. Dat meen je toch niet serieus reageerde Marije wat geschokt. We zullen zien zei haar moeder (wordt vervolgd)
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal deel 2

Marije's verhaal deel 2

Het was nu anderhalve week geleden sinds het bezoekje aan haar tante. Marije was met haar beste vriendin Pauline een lang weekend naar Parijs geweest
. Ze was hierdoor het gesprekje met haar moeder een beetje vergeten. Toen ze thuis kwam en met haar moeder had bijgepraat over Parijs, zei haar moeder dat ze een verassing had.
Marije moest haar moeder volgen naar de logeerkamer. Toen de deur open ging wist Marije niet wat ze zag, de logeerkamer was volledig omgebouwd tot babykamer, maar dan voor volwassenen.
Er stond een reuze kommode en een groot bed met spijltjes. Ook lagen er overal knuffels en een speelkleed lag op de grond. De kamer was behangen met een baby behang met beertjes.

Nou Marije wat vind je ervan, zei haar moeder. Marije kon eerst geen woord uitbrengen ze wist niet of ze het bizar of fantastisch moest vinden.
Ik dacht als je als baby behandeld wil worden dan moeten we het goed aanpakken, zei haar moeder, en bovendien we moeten goede afspraken maken.
Als je als baby behandeld wil worden, betekent dit ook dat dit 24 uur per dag is. En dat ik bepaal wat er gebeurt, wanneer je te eten krijgt, gaat slapen en natuurlijk wanneer je wordt verschoond.
Hier schrok Marije wel van, een keer een luier omdoen was wel wat anders dan, zeg maar, full time baby zijn. Haar moeder zag de twijfel bij Marije en zei, we doen het voor drie dagen en dan zien we verder, ok?

Marije zag in haar ooghoek de enorme stapel luiers op de kommode, en ze kon eigenlijk niet wachten om er eentje om te gedaan te krijgen, dus stemde ze in met haar moeders voorstel.
Haar moeder gaf aan dat ze op het aankleedkussen op de kommode moest gaan liggen, en begon haar uit te kleden. Toen Marije helemaal naakt was pakte ze een luier van de stapel en vouwde die krakend open.
Ze schoof de luier onder Marije's billen. Nadat haar bilen waren getalkt trok haar moeder de luier tussen haar benen, een tinteling trok door haar lichaam.
Haar moeder trok de luier tot over haar navel, streek de voorkant mooi glad en plakte de vier plakstrips vast. Vervolgens trok haar moeder Marije een rompertje aan. Zo, klaar is mijn kleine meid, zei haar moeder. Marije klom van de kommode, ze voelde de luier tussen haar benen en dat gaf echt een super gevoel.

Het is nu bedtijd, zei haar moeder. Maar het is acht uur, zei Marije. Ja dat is een prima bedtijd voor een baby. Haar moeder pakte haar hand en nam haar mee naar het bedje.
Ze klapte aan een kant de spijlen omlaag, in het bedje lag een trappelzak, aan de bovenkant een hesje een aan de onderkant een soort slaapzak. De trappelzak lag met riempjes vast. Waarom ligt dat vast , vroeg Marije.
Nou, babietjes slapen het beste op hun rug, maar dat ben jij natuurlijk niet meer gewend, vandaar dat ik op deze manier zorg dat je niet in je slaap kan draaien.
Marije klom in het bedje en haar moeder ritste de trappelzak dicht, daarna klapte ze de spijlen van het bedje omhoog. Zo, dikke kus voor mijn kleine meid, slaap lekker.
Haar moeder deed het licht uit en ging de kamer uit.

Daar lag Marije dan. Ze kon het eigenlijk niet geloven, vanochtend liep ze nog in Parijs en nu lag ze met een luier om, min of meer vastgebonden, in een baby bedje. Ze lag nu al een half uur op haar rug, en het begon wel te irriteren.
Marije vroeg zich af of ze wel de goede keus had gemaakt door met dit babyspel in te stemmen. Bovendien moest ze nodig plassen. Ze vermoedde wel dat ze niet naar de wc mocht, maar het lukte haar ook niet om in de luier te plassen. Op een of andere manier blokkeerde ze.
Ze riep om haar moeder, die even later de kamer binnen kwam. Ik moet plassen, zei Marije. Maar Marije, je weet dat je daarvoor een luier om hebt. Ja, maar het lukt niet. Dat komt omdat je veel te gespannen bent, zei haar moeder, je moet ontspannen en dan komt het van zelf. Ik heb wel iets dat helpt.
Uit de kommode la pakte haar moeder een speentje. Geen gewone maar een flinke maat. Haar moeder stopte de speen in Marije's mond die er onmiddellijk op begon te zuigen.
Oh wat lekker was dat, de maat was precies goed. De speen vulde haar hele mond. Zo, zei haar moeder, dat zal helpen om lekker te ontspannen. En inderdaad niet lang nadat haar moeder was vertrokken lukte het Marije om in haar luier te plassen. Ze voelde hoe de warme plas zich tusen haar dijen verspreidde en hoe het luiermateriaal opzwol van het vele vocht. Met een gelukzalig gevoel viel Marije uiteindelijk in slaap. (Wordt vervolgd)
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal deel 3

Marije werd wakker, ze had niet gedroomd ze lag inderdaad in een baby bedje met een luier om.
De luier lag als een dikke prop tussen haar benen en was zo te voelen behoorlijk verzadigd.
Ze moest plassen, dit ging nu al een stuk makkelijker dan gisteravond. Ze voelde hoe de toch alle volle luier zich helemaal vol zoog.
Haar moeder kwam de kamer in. "zo kleine meid heb je lekker geslapen?'' Zei ze. Marije knikte.
Haar moeder deed de spijlen omlaag en ritste het trappelzakje open. " Nou, nou, je bent behoorlijk doorgelekt, ik denk dat we vannacht een zwaardere luier om moeten doen met wat extra inleg."
Marije stond op een waggelde naar de kommode de volle luier schommelde tussen haar benen.
Haar moeder deed haar snel en vakkunding een schone luier om, die heerlijk droog aanvoelde, een schone romper en een schattig jurkje.

"Zo Marije het is nu tijd voor je bordje pap" zei haar moeder. In de keuken stond een enorme kinderstoel waar Marije in moest gaan zitten, haar moeder klikte het blad dicht zodat Marije er niet meer uit kon.
Haar moeder deed haar een slabbetje om en begon Marije te voeren. Dit beviel Marije niet, het ging veel te traag en ze had best honger, ze pakte het lepeltje af van haar moeder.
"Stoute meid, wat doe je nu?" Zei haar moeder. "dit gaat zo maar niet, ik weet wel een oplossing voor ondeugende babietjes." Haar moeder pakte twee riempjes van roze leer, de binnenkant was gevoerd met een soort van vilt, en bond die om Marije's polsen, vervolgens klikte ze riempjes vast aan de kinderstoel.
. Nu kon Marije ook haar handen niet meer bewegen en kon haar moeder haar rustig voeren. Eigenlijk vond Marije dit best prettig, en haar honger was snel gestild.

Na de pap zei haar moeder dat Marije maar even op haar speelkussen moest gaan spelen. Na een tijdje spelen voelde Marije opeens dat ze moest poepen.
Ze wilde wel in haar luier poepen, maar schaamde zich er toch voor als ze straks door haar moeder moest worden verschoond. Hier was ze gewoon nog niet aan toe. Ze knoopte de romper los en trok haar luier uit.
Op weg naar de wc kwam ze haar moeder tegen."wat ga jij nou doen?" "Ik moet poepen." Zei Marije.
"Maar dat moet je toch in je luier doen, dat was de afspraak."
"Ja", zei Marije, " maar ik schaamde me een beetje en dacht dat je het niet leuk zou vinden om een poepluier te verschonen."
"Welnee, je bent mijn kleine meid, dat heb ik er graag voor over, kom maar mee."
Even later lag Marije op het speelkleed in haar luier te poepen. Dit gaf wel een heerlijk gevoel, heel anders dan op de wc poepen. Door de strakke romper bood de luier best wel wat weerstand.
Marije voelde hoe de poep zich in haar bilnaad drukte. Marije lag nog te genieten van het gevoel van volle luier toen haar moeder binnenkwam.
"Volgens mij heeft mijn kleine meid een grote bah gedaan", zei haar moeder. "Kom maar dan zal ik je lekker verschonen." Even later lag ze op de kommode en werd ze grondig door haar moeder verschoond.
Marije vond het prettig dat haar moeder dit geen probleem vond. Ze kon zich nu al verheugen op de volgende keer dat ze in haar luier zou poepen.

In de middag was het tijd voor Marije's flesje. Haar moeder zat op de bank en trok Marije half opschoot.
Haar ene arm sloeg ze om Marije heen en met de andere duwde ze het flesje in Marije's mond, die meteen op de speen begon te zuigen. Door de lauwe melk kon Marije zich lekker ontspannen.
Opeens merkte ze dat ze aan het plassen was, ze had dit niet eens door gehad. Marije voelde zich helemaal gelukkig, dit was het babygevoel waar ze altijd al van had gedroomd. Ook haar moeder gaf goedkeurende klopjes op haar opbollende luier.

Marije lag in haar bedje. De zware nachtluier met extra inleg zorgde er voor dat ze haar benen nauwelijks tegen elkaar kon doen. Vannacht was de laatste nacht van het babyspel, de drie dagen waren om. Marije had er enorm van genoten. Ze had zich als een echte baby ontwikkeld, ze had nauwelijks meer door als ze plaste, het liep bijna vanzelf in haar luier. Het liefst zou ze 24/7 een luier blijven dragen. Maar dan moest van haar moeder zich volledig als baby laten behandelen.
Dit was wel erg onpraktisch, ze was al drie dagen niet buiten geweest en ook haar vriendin Pauline had ze al drie dagen niet gezien. Marije hoopte dat er morgen een oplossing zou komen (wordt vervolgd)
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal deel 4

Marije werd wakker, ook deze nacht had ze de luier weer goed gevuld. Maar helaas zou haar moeder haar vandaag geen schone meer omdoen.
De drie dagen waren voorbij. Voor de laatste keer plaste Marije in haar luier, wat zou ze dit heerlijke gevoel gaan missen. Haar moeder kwam binnen. "Goedemorgen Marije, heb je lekker geslapen". Haar moeders hand voelde aan de volle luier. "Zo, zo die is weer aardig vol" zei ze.

Ze liet Marije uit het bedje en trappelzakje en zei: "Nou dit was het dan, van af nu ben je gewoon weer mijn grote meid" Marije ging douchen en na het ontbijt zat ze in haar t-shirt en spijkerbroek haar telefoon te checken, die had ze immers ook al drie dagen niet meer bekeken.
Opeens voelde Marije het warm en nat worden tussen haar benen. Ze was spontaan aan het plassen. Een grote donkere vlek tekende zich af in haar spijkerbroek en ook de stof van de bank werd helemaal nat.
"Marije wat doe je nu" zei haar moeder die binnen kwam. "Volgens mij ben jij toch liever een babietje, kom jij maar mee". Haar moeder pakte haar hand en nam haar mee de naar de babykamer

Even later lag ze weer naakt op het verschoonkussen, een dikke luier werd door haar moeder opengevouwen. Een paar minuten later was Marije weer volledig omgetoverd tot baby en haar moeder stopte het speentje in haar mond en zei: "meisjes die niet zindelijk zijn kunnen niet anders worden behandeld dan kleine babietjes".
Marije protesteerde, " maar ik wil ook weer met Pauline weg kunnen en en weer eens naar buiten gaan". "Dat kan" zei haar moeder "we kunnen straks wel een stukje gaan wandelen, maar je mag niet alleen naar buiten en wat Pauline betreft je mag met haar mee, maar alleen als ze jouw babysitter wil zijn"
Hier schrok Marije van, Pauline zou dan van haar luierfantasie te weten komen. Aan de andere kant zag Marije ook kansen, ze kon zo toch lekker met Pauline weg en bovendien leek het haar ook wel een opwindend idee om met een luier om naar buiten te gaan. Het was natuurlijk wel spannend of Pauline haar babysitter zou willen zijn. Ze stuurde Pauline een berichtje of ze zo snel mogelijk langs kon komen (wordt misschien vervolgd)

dank voor het lezen, ik ben erg benieuwd naar je reactie. Ook (opbouwende) kritiek is welkom. Ook hoor ik graag of je het leuk vindt als dit verhaal wordt vervolgd.
 

pas00135

groot liefhebber van luiers, lekker, geborgenheid,
Re: Marije's verhaal deel 4

Peter1970 zei:
Marije werd wakker, ook deze nacht had ze de luier weer goed gevuld. Maar helaas zou haar moeder haar vandaag geen schone meer omdoen.
De drie dagen waren voorbij. Voor de laatste keer plaste Marije in haar luier, wat zou ze dit heerlijke gevoel gaan missen. Haar moeder kwam binnen. "Goedemorgen Marije, heb je lekker geslapen". Haar moeders hand voelde aan de volle luier. "Zo, zo die is weer aardig vol" zei ze.

Ze liet Marije uit het bedje en trappelzakje en zei: "Nou dit was het dan, van af nu ben je gewoon weer mijn grote meid" Marije ging douchen en na het ontbijt zat ze in haar t-shirt en spijkerbroek haar telefoon te checken, die had ze immers ook al drie dagen niet meer bekeken.
Opeens voelde Marije het warm en nat worden tussen haar benen. Ze was spontaan aan het plassen. Een grote donkere vlek tekende zich af in haar spijkerbroek en ook de stof van de bank werd helemaal nat.
"Marije wat doe je nu" zei haar moeder die binnen kwam. "Volgens mij ben jij toch liever een babietje, kom jij maar mee". Haar moeder pakte haar hand en nam haar mee de naar de babykamer

Even later lag ze weer naakt op het verschoonkussen, een dikke luier werd door haar moeder opengevouwen. Een paar minuten later was Marije weer volledig omgetoverd tot baby en haar moeder stopte het speentje in haar mond en zei: "meisjes die niet zindelijk zijn kunnen niet anders worden behandeld dan kleine babietjes".
Marije protesteerde, " maar ik wil ook weer met Pauline weg kunnen en en weer eens naar buiten gaan". "Dat kan" zei haar moeder "we kunnen straks wel een stukje gaan wandelen, maar je mag niet alleen naar buiten en wat Pauline betreft je mag met haar mee, maar alleen als ze jouw babysitter wil zijn"
Hier schrok Marije van, Pauline zou dan van haar luierfantasie te weten komen. Aan de andere kant zag Marije ook kansen, ze kon zo toch lekker met Pauline weg en bovendien leek het haar ook wel een opwindend idee om met een luier om naar buiten te gaan. Het was natuurlijk wel spannend of Pauline haar babysitter zou willen zijn. Ze stuurde Pauline een berichtje of ze zo snel mogelijk langs kon komen (wordt misschien vervolgd)

dank voor het lezen, ik ben erg benieuwd naar je reactie. Ook (opbouwende) kritiek is welkom. Ook hoor ik graag of je het leuk vindt als dit verhaal wordt vervolgd.
T O. P. !!!!
 

Babydre

24/7 luier discipline met plastic broek
Met veel plezier gelezen, benieuwd of er nog een vervolg gaat komen:))
Misschien gaat Marije ook nog katoenen luiers met een plastic broek dragen?
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Geweldig verhaal.
Of je in werkelijkheid in 3 dagen de controle kwijt bent?
Geloof van niet.
Maar in het verhaal prachtig.
Hoewel als je helemaal in de moed bent.
Ben benieuwd hoe haar vriendin reageert.
En mensen in de buurt als ze buiten komt.
Laat maar komen
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
W Verhaal excolo site ABDL Luierverhalen 1
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! 1 t/m 9 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal 1 t/m 9 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
beddenplasser Verhaal Klaar winkelierster... W 486
Similar threads


















































Bovenaan