Met de auto een dagje rondrijden

laat weten hoe goed je dit verhaal vond

  • 1

    Stemmen: 2 11,8%
  • 2

    Stemmen: 3 17,6%
  • 3

    Stemmen: 3 17,6%
  • 4

    Stemmen: 5 29,4%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 5,9%
  • 7

    Stemmen: 2 11,8%
  • 8

    Stemmen: 1 5,9%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    17

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
Op een goede mooie zonnige zondag. We reden met de auto zo maar ergens heen. Het was in de jaren zeventig. Na een tijdje gereden te hebben, stopten we aan een taverne die ondergebracht was in een oude windmolen.
We gingen daar naar binnen en gingen aan een tafeltje zitten. Kort nadien kwam dan die mevrouw die de zaak runde en kwam vragen of we misschien de tafel daarnaast wilden gaan zitten, want zei ze:"Deze tafel is eigenlijk een verschoontafel". Dus wij gingen aan die tafel daarnaast zitten. Dat was geen probleem. Toen bestelden wij ieders wat om te eten en te drinken. Mam, broer en tante die hielden het bij koffie en een pannekoek met suier en slagroom, ikzelf nam een thee met melk en een pannekoek met ijs, fruit en slagroom.
Kort nadien komt er een jonge vrouw met een babytje in een kinderwagen de zaak binnengereden. Zij gaat aan dàt tafeltje zitten en besteld ies om te drinken. Kort nadien krijgt zij haar drinken, en dan vraagt zij of ze 'gerief' krijgt. Die madam van de zaak gaat naar achteren en komt terug met een grote reistas en zet die op de tafel neer.
Dan neemt zij haar tas met drinken en kijkt naar mij (ik zat het dichtste tegen dat tafeltje en vroeg of zij haar drinken eventjes bij mij mocht zetten. Het was een mooie jonge vrouw, maar spijtig genoeg was ik, ten eerste al voorzien, (ik was reeds gehuwd) en ten tweede ik was naar mijn schatting wel een stukje te oud naar mijn gevoel. (zij schatte ik zo rond de 22 ikzelf was toen 42) en zij was zo te zien ook al 'voorzien' want zij had een zo te zien, trouwring aan.
Toen zij haar drinken bij mij zette, nam zij die tas en ritste die open. Ik had zo iets nog nooit gezien, heel de tafel was nu een luiertafel geworden.
Dat kwam ik pas na enkele seconden teweten. Toen nam zij dat kindje, dat enkel en alleen eeen broekje aanhad, uit die kinderwagen, en lei het op dat kussen.
Toen deed zij dat kindje de broek uit en daarna de luier. Het was maar een plasluier. Maar doordat het kindje met de knieen gebogen lag zag ik niet of het een jongen of een meisje was. Toen keek zij naar de zak die aan de kinderwagen hing en zei toen:"Verdorie de luiers vergeten". Toen keek ze naar mij en vroeg:"Meneer, wil je eventjes hier op mijn kindje passen zodat het niet van de tafel rolt"? Ik zei direkt:"Ja dat wil ik wel doen, zeker voor zulk mooi meisje als jij". Haar hoofd werd rood, en zij ging door. Zij nam die broek en die vuile luier mee. Ik stond op en ging bij dat jongetje staan. (Toen zag ik dat het een jongetje was). Doordat zij die luier en dat broekje meegenomen had en dat ook het enige was dat die kleine gast aanhad, lag die nu naakt op dat kussen.
Gelukkig lag er nog een handdoek op de kinderwagen, want die kleine gast dacht dat ik nog niet gedoopt was en die spoot me daar een straal plas naar mij, zodat ik die handdoek kon nemen en dan over hem lei zodat die plas dan maar in die handdoek kwam.
Toen dat meisje terug kwam en zag dat ik de handdoek gebruikt had om op hem te leggen vroeg ze:"Je bent toch niet bang van een bloot kindje"? Ik zei;"Dat ding besliste dat ik nog moest gedoopt worden en deed dat zonder enige aanleiding en heb er dan maar die handdoek op gelegd".
Kon ik weten dat die handdoek moest dienen om hem af te drogen nadat hij gewassen was? Want zij had nu ook een teil met water en een stuk zeep en washandje mee.
Maar het feit dat ik een natte plek op mijn hemd had van haar kleine gast, dat stoorde haar niet.
Nadat dat kindje gewassen was, moest ik daar weer gaan bijstaan. Toen zei ik:"Zoud ge dat niet eerst een luier omdoen? Anders word ik weer gedoopt". Toen zij terug kwam met een nieuwe handdoek en een jurkje, keek ik naar haar. Zij zag mijn twijfels en zei toen:"Vraag maar raak, ik antwoord wel". Toen vroeg ik:"Is dat nu een jongen of een meisje? Want ik ken het verschil niet". Ik deed haar geloven dat ik nog alleen was. Ik zei toen dat ik nooit voorlichting gehad had.
Toen zei ze dat het zowel een jongen als een meisje was. (hermafrodiet) en dat zij het nu een jurkje aantrok omdat zij naar kennissen ging die dachten dat zij een dochtertje hadden, vandaar die jurk. Dan begon zij het haar van dat kindje wat in twee staartjes te doen.
Daarna pakte zij alles in en reed weg, zelfs zonder haar drinken te betalen. Maar bij het buitengaan werd me alles duidelijk. Zij zei:"Dag tante Marloes; tot nog eens".
Toen wilden we nog wat drinken en lieten die 'tante Marloes' komen. Mam vroeg of zij echt wel de tante was van dat mooie meisje. Dat was ook zo. Toen hebben we betaald en na alles gedronken te hebben zijn we verder gereden.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
Dani99 Speen in de auto. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 58
BadABDL Sticker op auto plakken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 40
Jasper001 De ideale auto Pub 12
dirkje87 Luier omdoen in auto Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
slaaf.johannes vandaag in auto stoeltje vast 16+ Board 18
luierliefhebber070 luiers in de auto Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Poobottom In de auto in je luier poepen Broekplassers en Poepers 0
H auto-luier-ervaring en in mijn broek geplast Broekplassers en Poepers 3
SNOOPY_ wie gaat er naar CBB met de auto vanuit brabant!? Pub 1
DL_Michel Verhaal Klaar Het auto ongeluk A 0
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 0
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 99
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 37
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 11
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan