luierdromer
Niet geschoten is altijd mis.
Mooi verhaal, jammer dat de instelling waar het broertje woont zo moeilijk doet.
Zo stimuleer je het zindelijk worden dus niet.
Zo stimuleer je het zindelijk worden dus niet.
Mooi verhaal ga zo door zou zelf ook wel eens 1e klas willen vliegen en naar amerikaMijn Broer(tje) 7:
Van een wedstrijdje is het echter nooit kunnen komen. Het weekend was voorbij
en meneertje moest naar bed en morgen weer naar de opvang. Gelukkig de laatste
week voor de vakantie. Voor ik het wist was het donderdag,, ja Donderdag vanwege
de vakantie kon ik hem een dag eerder mee naar huis nemen.
Wat gaan we doen in de vakantie, vroeg meneertje vol verwachting.
Nou,, zij ik we gaan zondag op vakantie naar neef Jelmer in dat grote huis.
Hij deed het bijna letterlijk zijn broek van vreugde. Jelmer is een neef van ons die in Amerika woont
en aldaar zijn werk in de televisie-wereld heeft. Dus die zondag vertrokken we al vroeg naar het vliegveld
om daar ons vliegtuig naar Amerika te pakken. Aldaar even kijken waar we moesten inchecken.
Op de tv schermen stond al te lezen dat de vlucht naar LA, 2uur vertraging zou hebben. Dus na het inchecken
gingen we naar de business lounge om even snel met Jelmer te skypen over dat 2uur later aan zouden komen.
He Jelmer we komen morgen om 1uur 's middags aan ipv 11uur in de ochtend. Jelmer vertelde dat hij er zou staan,
wenste ons een fijne vlucht. Waarop ik hem weer een goede nacht wenste.. Waarom wens je Jelmer een goede nacht.
Nou vertelde ik. Waar Jelmer woont is het 9uur vroeger als bij ons. Dus hij gaat nu pas naar bed toe. Maar kom je even mee
het is een lange vlucht dus we gaan jou even een andere luier aandoen. Dat je droog de vlucht door kan komen. Want je
een droge luier aandoen in het vliegtuig is beetje moeilijk. Dan pakken we daarna nog lekker wat te eten hier.
Zo gezegd, en gedaan meneertje een andere luier aan en wat eten gaan pakken.
Doe maar 2keer gehaktbal met friet en een ijsthee voor hem en doe mij maar een wijntje.
Na het eten gekregen te hebben gingen we aan een tafel zitten zodat we naar de vliegtuigen konden kijken.
Hoeven we niet te betalen voor de eten vroeg mijn broertje. Nee,, hij onze vliegtickets is er al betaald voor
eten en drinken, straks kunnen we nog een ijsco pakken ook. ( ping pong ) Klonk het uit de boxen. Business-Passagiers
voor vlucht #555 naar Los Angeles kunnen naar Gate G55 komen voor premium boarding. Dat is de onze jongen.
We gingen de roltrap af meneertje achter met zijn loop karretje. Assistentie nodig riep een vrouwelijke stem.
Ja hier,, 2personen voor gate 55. Stap maar op dan breng ik jullie. Bij de gate aangekomen konden we gelijk aan boord.
Een man bij het vliegtuig vroeg of het loop karretje in het ruim moest. Nee, dat regel ik zelf wel even. Trok er een pin uit,,
Kijk nog compacter als een kinderwagen.
Zo ga jij maar bij het raam zitten kan je naar buiten kijken. Dit is jou tv, hier kan je mee tv-kijken, computer spelletjes
doen, en als je wat drinken wil,, druk je op het bekertje en komen ze vragen wat je wilt drinken..
We zaten maar net en we kregen een schaaltje warme nootjes en werd ons wat te drinken aangeboden.
Onze vakantie kon beginnen..
**Wordt Vervolgd**