Ontvoerd

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Het gaat super hoor!
mijn complimenten;)
Dit doet me denken aan die super verhalen van LV, zo te zien gaat dit ook weer uitlopen tot telkens wachten op een nieuw stuk!:D
Super echt! schrijfstijl is prima en over grammatica nog niet te spreken:p
Ik zou zeggen, ga zo door!:D

groetjes,
Jonathan
 
L

linteum

Guest
lees idd lekker weg ja ik ben niet zo een lezer dus toppie !1
 

Baby14

life is beautiful
We reden de camping op met onze camper..
Er stond een klein gebouwtje dat er gezellig uitzag met een restaurantje erin.
daarachter was de ingang van een prachtig bos, waarvan je niet weet waar die uit zou komen.
De camping was dicht bij een stadje, niet zo groot maar een gezellige sfeer.
Ik moet toegeven dat ik me iets meer op mijn gemak begon te voelen..
die luier was verschrikkelijk maar Frans en Ineke waren echt aardig.
En ik krijg en mag van hun ook veel meer dan dat ik van mijn ouders mag.
Maar ondanks dat zal ik nog steeds alles doen voor een ontsnappingspoging.
Ook vroeg ik me af waarom ze mij ontvoerden inplaats van gewoon zelf een kindje krijgen.
zouden ze geen kinderen kunnen krijgen?
dan konden ze toch adopteren?
ik snapte er niets van.. maar ze waren aardig en dat was nu even het belangrijkste.

Frans en Ineke besloten na deze lange reis eerst wat te gaan drinken in het restaurantje van de camping.
ze gezegd zo gedaan dus we zochten een plekje voor de camper en liepen daarna richting het restaurant.
Ik voelde hoe de luier bij elke beweging langs mijn benen ging.
Het was zacht dat wel.. Maar als het even kon had ik hem meteen weggegooid.
We gingen op een plekje voor het raam zitten waar we uitzicht hadden over de hele camping(al was deze niet zo groot) en het meer.
De serveerster kwam langs en vroeg wat we wilden drinken.
Ik zei dat ik graag een ijsthee wou en die bestelden we samen met een koffie en een thee.
Ik had er nog even aan gedacht om een hulpteken te zenden naar de serveerster maar ik durfde het echt niet.
Niet veel later kwam de serveerster terug met onze drankjes, en we begonnen rustig te drinken.
Na een half uur voelde ik dat ik moest plassen, maar moest er niet aan denken het nog eens in de luier te doen.
Ik vroeg aan Ineke of ik naar de wc mocht waarop zij antwoordde dat dat niet nodig was want ik had een luier om.
de wc is voor jou verboden terrein zei ze er nog achteraan.
Ik probeerde het natuurlijk weer even op te houden maar na een kwartier ging het niet meer.
Ik liet alles langzaam lopen in de luier en voelde hem nat, zwaar en warm worden.
Blijkbaar had Ineke aan mijn gezicht gezien dat ik aan het plassen was geweest en had mijn jurkje iets omhoog gedaan, mijn legging iets naar beneden en had gezien dat de strips verkleurd waren.
Goedzo Tessa, het is helemaal niet erg. Had ze gezegd.
Ik schaamde me dood, en keek snel of de serveerster niets gezien had.
Maar die was veel te druk aan het werk.
Ik voelde me vies en wilde dat die luier zo snel mogelijk uitging.
Ik zei tegen Ineke dat de luier nu heel erg afzakte omdat die vol zat.
Dan doe ik je even een rompertje aan, dat is ook tegen het lekken.
Ik vroeg of ik geen schone luier mocht en ze zei dat dat straks kwam, want de luiers lagen in de camper.
Loop maar even mee. zei Ineke.
Ik liep mee richting de wc's en ze trok een baby verschoon blad uit de muur naar beneden.
Ze tilde me erop en ik moest gaan liggen.
Ze deed mijn legging en jurkje uit.
Nu lag ik alleen in een natgeplaste luier op een babyverschoontafel..
Ze deed het rompertje over mijn hoofd en deed de drukknoopjes onder vast.
Ik voelde hoe de natte en warme luier tegen mijn billen werd gedrukt.
Het zat wel gelijk een stuk minder los.
Ze zette me weer neer en zei dat de legging en jurk makkerlijk aangingen als ik stond.
Op het moment dat ze mijn legging weer aan wilde trekken voelde ik dat ik nog een keer moest plassen.
Ik zei het gelijk tegen Ineke en zei zij dat ik het maar moest laten lopen.
Mijn luier was al zo zwaar maar ik kon het ook echt niet meer ophouden.
Ik deed voor de tweede keer een grote plas in mijn luier.
Ik voelde hoe het nu echt aan het soppen was en de luier was nu echt heel zwaar.
ze deed mijn legging omhoog en trok hem nog extra ver waardoor mijn luier weer tegen mijn billen werd gedrukt.
Daarna het jurkje eroverheen en we konden weer naar de tafel.
Toen we naar de tafel liepen voelde ik de zware en natte luier heen en weer gaan.
Nog niet gesproken over hoe het voelde toen ik weer ging zitten.

wordt vervolgd.......
 

Baby14

life is beautiful
Als jullie dit verhaal aan het lezen bent, en jullie hebben tips..
zouden jullie die dan willen reageren?

:D
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Baby14 zei:
Als jullie dit verhaal aan het lezen bent, en jullie hebben tips..
zouden jullie die dan willen reageren?

:D
Er valt weinig tips te geven om eerlijk te zijn:p het is erg goed leesbaar, ik vind die korte regels erg makkelijk lezen, verder heb je komma's, punten en alle leestekens prima in orde. En tja grammatica, ik ben nog niets tegen gekomen:p
Dus ik zou zeggen ga vooral zo door:)
Verhaallijn is natuurlijk super^^

groetjes
 

slaaf.johannes

Superlid
tips nee ik zou het niet weeten ik weet dat je bedoeld tips voor het verhaal verder maar

ik vind dat je het juist zupper doet en het verhaal dan ook zelf moed bedenken en als je niks meer weet kun je er een einde aan brijen

maar het verhaal is echt zupper hoop dat je nog veel van zulke verhaalen weet te bedenken.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
super verhaal!

ik heb niet echt tips, maar om het NOG beter te maken kan je misschien de personen nog iets beter beschrijven :D
 
J

JPdiaper23

Guest
goed bezig, meid.
het is echt een top-verhaal, het leest makkelijk.

hoop dat er snel vervolg komt !1

grts. Diapertje 98
 

Baby14

life is beautiful
Ik voelde me ontzettend vies.
en tegerlijkertijd zat ik in angst en stress.
we zaten nog steeds met zijn drieen in het restaurant,
en ik natuurlijk in mijn 2 keer over volgeplaste luier.
straks moesten we ook nog een luifel aan de camper zetten.
Ik mocht toch hopen dat de verschoning niet zo lang meer zou duren.

Na nog ongeveer een half uurtje in het restaurant gezeten te hebben vroegen Frans en Ineke de rekening.
het was nu ongeveer 2 uur smiddags.
Niet veel later liepen we buiten alweer richting de camper,
ik voelde hoe de zware natgeplaste luier langs mijn benen ging.
gelukkig was de luifel niet veel werk want je kon hem vanaf de bovenkant uit de camper trekken.
ze hadden een tafel met twee stoelen buitengezet, en tot mijn grote schrik kwam frans later met een kinderstoel naar buiten lopen, die hij er vervolgens naastzette.
Ik durfde niet te protesteren, bang dat ik de volle laag zou krijgen.

Frans zij dat ze nog een paar dingen moesten klaarzetten en uit kasten halen dus ik moest even voor een kwartier in de kinderstoel zitten.
Hij tilde me op, zette me erin en maakte de riempjes ook nog vast.
Natuurlijk ging een van die riemjes over mijn kruis heen dus ik voelde nog een keer extra goed mijn natte luier.
Na tien minuten bedacht ik mij dat ik een ontsnappings plan zou kunnen uitvoeren,
ze waren allebij in de camper en letten even niet op mij.
ik maakte eerst het riempje over mijn buik los en daarna gelijk het riempje die over mijn kruis ging.
Ik deed zo snel als ik kon het klepje ophoog, sprong eruit, en zette het op een keihard lopen richting het bos.....

word vervolgd.
 
Bovenaan