Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine

Jappie1996

Superlid
Na 3,5 maand eindelijk een nieuw deel... Ik had het erg druk met school, wat mij niet alleen van het schrijven afhield maar ook van het luieren zelf. Ook de drukte rond de ontwikkeling van Corona in mijn omgeving heeft nogal wat van mij geëist (zelf niet ziek geweest maar familie en vrienden wel) maar ik ben er weer bovenop! Ik heb nu echt veel meer tijd en energie en het gevoel om te schrijven is ook weer terug, dus ik laat niet nog eens drie maanden op mij wachten :)

Ik ga wel alvast verklappen dat er (helaas) niet heel veel hoofdstukken meer gaan volgen voor dit verhaal. Ik heb nog een paar hoofdstukken uitgeschreven, welke snel volgen. Dan stopt dit verhaal en ga ik beginnen aan nieuwe verhalen waar ik ondertussen ook al wat hoofdlijnen van geschreven heb.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Dat voelt goed :)


DEEL 19: Melissa blijft eten

Melissa en ik zitten beneden in spanning te wachten op Celine, die na een paar minuten de deur opendoet. Ze staan in een dikke, roze luier in de deuropening met een schattig roze topje aan, waarin haar volle borsten zichtbaar zijn. Ze springt en draait een rondje. ‘Tadaaa’ zegt ze vrolijk. Melissa giechelt en ondanks dat ik het uitzicht wel gewend ben, vind ik het nog steeds een bijzondere gebeurtenis. Op dit moment staan er drie volwassen mensen geluierd in de woonkamer van tante Celine.

Melissa weet niet wat haar overkomt maar blijkbaar bevalt het haar enorm. De lach op haar gezicht zegt genoeg. Ondertussen was het al het einde van de middag en Celine en Melissa besluiten het eten klaar te maken terwijl ik verder aan het spelen ben in de woonkamer. Ik hoor een gegiechel uit de keuken komen, de meiden zullen wel veel plezier hebben daar. Ik voel ondertussen hoe een kleine plas mijn luier verwarmt. Ik geniet er van en speel rustig en ongestoord verder alsof er niks aan de hand is.

In de keuken staan Melissa en Celine te praten. ‘Zeg, ik vind dit lekkerder dan dat ik van tevoren had durven denken’ zei Melissa tegen Celine terwijl ze met haar handen haar luier streelt. ‘Het gevoel, het geluid, het is echt fantastisch!’ Celine knikt en zegt dat het een bijzonder gevoel is. ‘Maar je moet het niet constant doen. Dan raakt je lichaam er aan gewend en wordt je er echt afhankelijk van, met alle gevolgen van dien. Zoals dat incident van mij op de gang op het werk’ zegt ze er lachend erachteraan. Melissa kijkt haar bewonderend aan en Celine legt het hele verhaal uit.

Na het verhaal zat Melissa nog met één vraag. Ze wou het hebben over het moment wanneer ze Celine in haar vieze luier op het werk tegenkwam, enkele weken geleden. ‘Waarom wou je dit zo graag op het werk doen?’ vroeg ze benieuwd. Dit was een vraag die ze al sinds dat moment in haar hoofd had, al kon ze zich op dit moment wel inleven in het idee. ‘Wat zou jij doen, als je ongestoord als een klein peutertje zou kunnen rondbanjeren onder je werktijd en je helemaal alleen bent en niemand er wat van zou merken. Je kan je daar helemaal kinds voelen en gedragen zonder dat iemand het ooit kan zien’ zei ze enthousiast.

Melissa was bewonderd van Celine haar antwoord en begon te fantaseren hoe dit zou voelen. Ze stelde voor dat ze als een klein meisje in een roze jurkje en een dikke luier door een speelzaal waggelde en niet kon voelen wanneer ze moest plassen of poepen. Tijdens deze gedachte liet ze een warme straal plas in haar luier stromen. Ze begon te tintelen van deze warme gloed. Celine merkte dat Melissa aan het dagdromen was en ontwaakte haar, ‘het eten is klaar!’ riep ze. Verschrikt kijkt Melissa op, ze was even ver afgedwaald en ze voelt met haar hand aan de luier. Deze voelt warm en wat opgezwollen aan. Celine lacht en loopt met een pan de keuken uit, Melissa staat nog even na te genieten van haar plasje. Samen gaan we aan tafel en ik krijg van Celine mijn eten in kleine hapjes gevoerd. Na het eten ruimen Melissa en Celine af terwijl ik weer naar mijn speelkleed kruip. Melissa komt naast mij zitten en begint ook met de blokken te spelen. Haar luier zit als een dikke prop tussen haar benen en het ziet er erg mooi uit. Terwijl ze zit, zie ik een vlek verschijnen aan de voorkant van haar luier. We spelen samen verder, Celine is op de bank in alle rust een boek aan het lezen.

Rond 20 uur staat Melissa op en ze zegt dat ze naar huis gaat omdat ze morgenochtend vroeg een afspraak bij de huisarts heeft. Ik zwaai en wens haar een fijne avond. Celine loopt nog even met haar mee de gang in. ‘Als je dit leuk vind, mag je altijd hier komen hé’ zegt Celine. ‘Dank je, het voelde een beetje gek en spannend in het begin maar later was het echt alsof ik mij echt een baby’tje voelde, erg fijn. Ik hou de luier aan, mag dat?’ zei ze met een lieve lach. ‘Tuurlijk mag dat, alleen moet je dan jezelf verschonen’. ‘Dat lukt me wel hoor haha’ en Melissa loopt de deur uit. Celine zwaaide nog een keer. ‘Wanneer zien we elkaar weer? Ik moet vrijdag weer werken’. ‘Ik ook vrijdag! Tot dan!’ riep Melissa giechelend. Celine deed de deur dicht en vroeg aan mij hoe ik het ervaren had. Ik zei dat ik het erg leuk vond met z’n drietjes. Celine beaamde dat en ze zouden nog wel contact houden zei ze. Vrijdag moeten ze dus allebei werken, dan is mijn neefje weer alleen thuis denkt Celine. Misschien heeft ze wel een oplossing, maar dan zal ze eerst Melissa moeten overtuigen. Ze houdt haar idee nog even voor haarzelf en zet wat thee voor ons beide.

Nadat de thee op is, brengt Celine mij naar mijn bedje. Wanneer ik mijn tandjes heb gepoetst, klim ik weer in mijn ledikantje. Voordat Celine mij instopt, voelt ze met haar hand aan mijn luier voor controle. ‘Goed zo jochie, deze is nog droog genoeg. Dit hou je wel vol vannacht’ zei ze. Ze geeft mij een kus en doet het licht uit. Terwijl ik lig, denk ik aan Melissa. Aan haar houding te zien vond ze het net zo spannend als ik om weer een luier te dragen maar later zag je dat ze zich op haar gemak voelde en dat ze zich echt vermaakte. Het was een mooie dag en ik hoop dat er nog meerdere avonturen samen zullen volgen. Een tijdje later wordt ik wakker doordat tante Celine naar bed gaat. Ik draai wat rond en trek het deken over mijn hoofd, zodat ik het felle licht niet in mijn gezicht krijg. Ze merkt dat ik wakker ben, ‘Kan je niet slapen schatje?’ vraagt ze terwijl ze zich, enkel gekleed in haar roze luier en een roze hemdje, over mijn ledikantje buigt. ‘Ik sliep, maar werd wakker van je’ zeg ik en ik kijk haar een beetje beteuterd aan. ‘Ach baby’tje. Ga maar snel slapen het is al veel te laat voor baby’s zoals jij’.

Ze stopt mij opnieuw in en geeft me een aai over mijn hoofd. Wanneer ze zelf in haar bed ligt, gaat het licht uit. Ik val gelukkig weer snel in slaap. Diep in de nacht begint het ineens te onweren. Felle lichtflitsen worden opgevolgd door harde donderklappen die ik in mijn ledikantje nog voel. Harde regendruppels tikken tegen de ramen en harde windstoten zorgen voor enge geluiden in het hele huis. Normaal ben ik nooit bang voor zulk natuurgeweld, maar op dit moment voelt het erg heftig en overweldigend. Uit angst voel ik een grote, warme plas in mijn luier stromen. De flitsen verlichten de kamer en maken mij bang waardoor ik niet meer kan slapen. Ik hoor de deken en het gekraak van de luier van Celine en merk dat zij ook wakker is en constant aan het draaien is. ‘Tante… ik kan niet slapen’ zeg ik zachtjes. ‘Ben je een beetje bang? Kom anders maar hier liggen hoor’. Het licht in haar kamer blijft uit dus ik zie niks maar ik hoor een duidelijk gekraak van een luier en voetstappen die dichterbij komen. ‘Kom maar snel’ en ze trekt mij aan mijn armen omhoog. Ik loop licht slaapdronken en gedesoriënteerd naar haar bed en kruip er meteen in. Celine blijft even staan. Ik hoor een licht sissend geluid en een zucht van opluchting. ‘Dat voelt goed’ zegt Celine en ze gaat naast mij in bed liggen. We blijven nog even wakker en wachten totdat de bui wegtrekt. Zodra dit gebeurd is, vallen we gelukkig weer in slaap.

Het is woensdagochtend, er staat geen wekker maar we worden de volgende ochtend langzaam gewekt door het zonlicht dat de slaapkamer verlicht. Het is nog vroeg dus we blijven nog even liggen. Celine draait zich om en pakt mij als een knuffelbeer vast. Haar warme lichaam voelt als een soort kachel, haar borsten liggen tegen mijn achterhoofd en nek gedrukt en het voelt als een enorm kussen. Ik heb mijn ogen nog gesloten en het voelt alsof ik zweef door het genot en de prikkels die door mijn lichaam schieten. Na een half uurtje rustig wakker worden, gaan we het bed uit. Celine staat nog in dezelfde roze luier als gisteravond voor de spiegel, al hangt deze al wat zwaarder tussen haar benen. ‘Ik hou deze voorlopig lekker aan vandaag’ zegt ze. Ze doet haar kast open en pakt hier een schattige romper met dierenprint uit en trekt deze aan. Hierdoor zit de dikke luier goed tegen haar billen aangedrukt. De vorm van haar volle borsten en haar lichaam wordt goed zichtbaar door de strakgetrokken romper.

Eenmaal beneden maken we samen wat ontbijt klaar en doen alles rustig aan. Na de heftige bui van vannacht ziet het er buiten toch weer stralend uit. Misschien is het wel leuk om even weg te gaan vandaag dacht ik. Ook Celine keek naar buiten en had dezelfde gedachte. ‘Als je wilt kunnen we wel wat leuks doen vandaag, en dan mag jij kiezen waar we naartoe gaan’. ‘Yes’ dacht ik. Ik had alleen nog geen idee wat we konden gaan doen maar de dierentuin leek mij wel weer erg leuk om eens te bezoeken. Na het ontbijt ruimt Celine af en ruimt de keuken op. De ochtend verloopt rustig. Celine zou mij en haarzelf zo verschonen zodat we ons klaar konden maken voor de dag.

Vlak voordat we naar boven gaan, gaat ineens de deurbel…
 

suprima

Superlid
Noooouuuuuu dat is het wachten dik en dubbel waard Jappie 1996 wat een te gek vervolg heb weer geschreven het was weer smullen ;):grtjs
 

DL-dinges

Toplid
Wat een leuk verhaal.
ik liep wat hoofdstukken achter maar die heb ik gister en vandaag gelezen.

dank voor het schrijven.
de volgende hoofdstukken lees ik ook weer mee
 

Jappie1996

Superlid
DEEL 20, Verborgen gevoelens

Allebei zijn we verrast door het geluid van de deurbel. Daarnaast zijn we allebei enkel gekleed in een luier en een romper. Celine durft zo natuurlijk niet de deur open te doen. In lichte paniek kijkt ze snel door de woonkamer. Hier ligt niks. Daarna snelt ze naar de bijkeuken en kan hier een spijkerbroek en een trui uit de wasmand pakken. De bel gaat nogmaals en Celine probeert de strakke spijkerbroek om haar dikke luier te krijgen. Ze trekt hard aan de broek en wiebelt heen en weer met haar billen. Eindelijk is het gelukt, ze trekt snel haar trui aan en ze haast zich naar de voordeur. Eenmaal aangekomen haalt Celine nog een keer adem en doet ze rustig de deur open. “Hoi…”Daar staat Melissa in een tuinbroek, met een duim in haar mond en een teddybeer in haar linkerhand. “Ik moet plassen…” zegt ze met een brede glimlach “heel erg nodig…”. Celine was verrast door dit spontane bezoek van Melissa. ‘Had je geen belangrijke afspraak vandaag?’ ‘Jawel, maar ik ben alweer klaar. En op de terugweg naar huis moest ik ineens erg nodig plassen, en dit lag op de route dus ik dacht ik kom even langs. Maar ik moet nog steeds heeeel nodig plassen…” zegt Melissa met een kinderlijk stemmetje. “Kom maar snel naar binnen dan” zegt Celine.

Melissa loopt snel naar binnen meteen grote lach op haar gezicht en geeft Celine een dikke knuffel en een kus op haar wang. Celine had al een donkerbruin vermoeden waar dit heen zou gaan en wat de intentie van Melissa was, maar de kus had ze niet verwacht. Ze werd een beetje warm van binnen door de zachte lippen die plotseling op haar wang werden gedrukt. Celine zei dat ze naar boven mocht lopen. Melissa snelde de trap op en wachtte voor de deur van de babykamer. Ze maakte haar knopen van de tuinbroek alvast los en deed deze uit. Ze stond met gekuiste benen in haar onderbroekje op de gang. Haar slipje was al een beetje nat, het was al bijna een echt ongelukje geweest. Celine maakt snel de deur open en Melissa gaat direct op de commode liggen. Haar ogen schitteren van geluk, en Celine ziet het ook. Celine pakt meteen een luier, vouwt deze open en legt er een grote inlegger in. De luier wordt strak tussen Melissa haar benen vastgeplakt en Celine wrijft even goed tegen de voorkant van Melissa’s nieuwe luier. “Ik ben klaar hoor, kleintje. Je kan alles laten lopen”. Melissa grinnikt en laat zich van de commode zakken en loopt door de kamer. Door de twee inleggers staat ze wijdbeens in de kamer en ze moet waggelen om vooruit te komen. Melissa gaat naast Celine staan en pakt de hand van Celine vast. Celine kijkt even verschikt op maar accepteert het. Melissa plaatst Celine haar hand op de voorkant van Melissa’s luier. Melissa sloot haar ogen en Celine voelde de luier verwarmen en opzwellen. Het gesis wordt luider en de luier wordt zwaarder. Celine ziet een gele vlek verschijnen en wrijft haar hand langzaam op en neer over de opgezwollen luier. Wanneer Melissa klaar is met plassen, begint Celine harder te wrijven.

Door het gewrijf begon de luier te kraken. Een lichte kreun kwam uit Melissa haar mond. Celine bleef doorwrijven en Celine en Melissa kwamen steeds dichterbij totdat hun lichamen elkaar aanraakten. Celine legde een arm om de nek van Melissa en ze begonnen elkaar te zoenen. Een explosie van genot liet zowel Melissa als Celine in verbazing achter. Na een paar minuten aan een heftige zoenpartij stonden ze elkaar verbaasd aan te kijken. “So... Sorry… ik denk niet dat dit een goed idee was…” zei Celine. “Nee... nee... het maakt niet uit. Ik vond het wel fijn… maar ik was even verrast…” Waar kwam deze plotselinge drang vandaan? Het gaf Celine een raar gevoel, iets wat ze nog niet eerder had meegemaakt. “Zullen we maar naar beneden gaan...?” zei Celine om zo de ongemakkelijke stilte te voorkomen. Melissa liep achter Celine aan de trap af. Ze voelde beide dat dit misschien niet de beste manier was om erachter te komen. Celine droomde namelijk al verschillende nachten over Melissa maar wou dit niet toegeven of aan iemand vertellen. Ze heeft dit al jaren niet meer gevoeld en ze is een beetje in de war. “Was dit wederzijds? Het lijkt me wel”, dacht ze, “dat kan niet anders”. Ook Melissa heeft na de afgelopen dagen wat gevoelens opgebouwd voor Celine, al wist zij ook niks zeker hierover. De impulsieve actie van zojuist heeft aan beide kanten veel losgemaakt. Zou het daadwerkelijk zo zijn?

Ik zat beneden in mijn eentje beneden op het speelkleed. Ik merkte niks van wat er de afgelopen dagen heeft afgespeeld tussen mijn tante en haar collega, en al helemaal niet wat er zojuist boven heeft plaatsgevonden. Al spelend met een paar Hot Wheels vermaak ik mij prima. Na een tijdje kwamen ze allebei naar beneden. Eenmaal beneden kijken ze elkaar bewonderend aan. Celine zet koffie en heeft voor mij een flesje met limonade neergezet. Ik voel dat er tussen Celine en Melissa een bepaalde spanning heerst, dit is iets wat mij nog niet eerder is opgemerkt. Het is erg stil in de kamer, en het voelt ongemakkelijk maar ik heb geen idee wat dit veroorzaakt heeft. Het valt me op dat ze constant oogcontact houden en een beetje verlegen naar elkaar lachen, maar er komt vanuit beide geen woord. Celine neemt een slok van haar koffie en ze verbreekt de lange stilte. "We wouden eigenlijk vandaag op pad gaan Melissa, wil je misschien mee” vraagt Celine. Ik roep enthousiast dat we naar de dierentuin gaan. “Ja hoor, ik wil wel mee. Graag zelfs” zegt Melissa. “Oké mooi. Dan gaan wij ons even klaarmaken. Jij redt je wel even he?” Celine stuurt mij naar boven en ze loopt achter mij aan. Melissa gaat even zitten en neemt een slok van haar koffie en haalt even diep adem. Ze zit met haar handen voor haar hoofd. Wat heeft ze nou zojuist gedaan? Gezoend met een andere vrouw... met haar eigen collega desnoods. Hoe kan dan nou ineens gebeuren. Melissa heeft Celine al wel een tijdje in haar hoofd zitten. Ze slaapt er zelfs slecht van. Maar dan nog, dit gebeurde zomaar... ze voelt haar buikje kriebelen als ze aan Celine denkt. Waar komt dit gevoel toch vandaan... ze moet het maar accepteren denkt ze.
Boven word ik verschoond door Celine. Ik merk dat ze erg afgeleid is en vraag of er iets ergs gebeurd is. Ze reageert niet op mijn vraag, “Sorry... ik kan even niet zo goed nadenken... wat zei je...” zegt ze na een paar seconden. “Ik vroeg of er wat met je aan de hand is, je lijkt wel zo dromerig” zei ik. “Ja. Ja een beetje wel” zei ze lachend “het voelt wel alsof ik droom”.

Ik snap er helemaal niks van en lig al een tijdje naakt op de commode en ik zie dat Celine niet gefocust is, ze is wat aan het rommelen in de kast. Uiteindelijk komt ze met een luier en een inlegger aangelopen. Ze heeft een Rearz Safari uitgekozen voor mij, erg toepasselijk voor vandaag. Het is een dikke luier, maar de inlegger maakt het nog dikker. Hiermee moet ik het wel volhouden vandaag. Celine maakt een rugtas klaar en doet daar voor de zekerheid nog twee luiers in. “Oké... Ik denk dat ik gevoelens heb voor Melissa” floepte het zomaar uit de mond van Celine. “Ik krijg kriebels in mijn buik als ik aan haar denk, helemaal na de afgelopen dagen. Het voelt goed en zo’n gevoel heb ik al heel lang niet meer gevoeld, snap je. Het kwam ineens, op de zondagmiddag al... Ik kan er niks aan doen... Maar ik weet niet of het wederzijds is en dat maakt mij een beetje onzeker en radeloos”.
Ik geloof mijn oren niet maar het is natuurlijk leuk nieuws om te horen, ik ben hartstikke blij voor mijn tante. “Zal ik het anders aan haar vragen” “Nee joh, ben je gek... ik heb het er wel een keer met haar over” antwoord Celine, “ooit”. “Ik wil het wel even peilen voor hoor, omdat je de liefste tante ooit bent”. “Dank je, maar niet te opvallend alsjeblieft... zo meteen wordt het ongemakkelijk”. Mijn tante was zojuist weer veranderd in een onzekere puber die niet weet wat ze met haar verliefdheid aan moet. Ik vind het wel een bijzondere situatie. Celine vraagt aan mij of ik de kamer wil verlaten, zodat ze zichzelf ook kan verschonen. Als we daarna beneden komen maken we ons klaar om naar de dierentuin te gaan, alle drie geluierd. Melissa heeft ondertussen zo'n dikke luier dat ze wijdbeens loopt. Het valt wel een beetje op, ondanks dat ze een rok aan heeft. Ook ik heb een dikke luier aan maar kan gelukkig nog redelijk normaal lopen. Ik heb wel een spijkerbroek aan, dus ik ben bang dat de luier mijn billen erg dik maakt en dat het wel zichtbaar is voor andere. We zijn er klaar voor. Celine maakt nog twee paardenstaarten in het lange blonde haar van Melissa, zo ziet ze er nog schattiger uit. Daarna trekken wij onze schoenen aan. Een jas is gelukkig niet nodig met dit lekkere weer. Voordat we de auto instappen haalt Celine drie flessen limonade uit haar tas, voor ieder een eigen fles. “Vandaag een kleine uitdaging” zegt ze “iedereen moet zijn fles leeg hebben voordat we aankomen. Bij aankomst controleren we elkaars luier en degene die als eerste plast, heeft verloren. De verliezer krijgt een verassing”. Dat klinkt spannend! We zullen wel zien wie het dit gaat winnen.

We stappen de auto in en vertrekken naar de dierentuin. Het is ruim een uurtje rijden en ik zit als enige achterin. Ik denk na over de afgelopen anderhalve week. Het voelt niet meer gek, nu ik bijna 24/7 geluierd ben. De dikke prop tussen mijn benen voelt normaal en ik voel dat ik steeds makkelijker mijn plas laat lopen zonder dat ik er moeite voor doe. Ooit moet ik wel weer terug naar huis. Sterker nog, over een paar dagen komen mijn ouders weer thuis. Wat moet ik dan...? ik denk dat ik niet meer zonder luier kan slapen... Misschien moet ik maar vaak naar tante Celine gaan tijdens de vakantie…
 

Jappie1996

Superlid
Jammer dat er geen vervolg is gekomen, het is een leuk verhaal.
Het duurt allemaal erg lang, ik weet het. Ik heb ondertussen wel vier hoofdstukken op mijn laptop staan. Deze moet ik nog nalopen. Ik ben een lange tijd niet actief geweest op dit forum en heb de hele hobby een paar maanden links laten liggen, de behoefte naar luiers en ABDL was helemaal weg en ik had bijna mijn luiervoorraad weggegooid aangezien het al een paar maanden onaangeraakt in de kast lag (ik was bijna vergeten dat het er nog lag!)

Sinds een week kroop het weer terug en heb ik het meeste weer opgepakt. De laatste dagen ben ik weer meer aan het schrijven... Ik wil het verhaal nu in een keer afschrijven zodat het ook afgesloten kan worden en er niet meer zulke lange perioden tussen de hoofdstukken gaan zitten maar misschien is het wel leuk als ik alvast een hoofdstuk plaats. dus nog even geduld! Mijn motivatie is terug en ik wil het echt afmaken!
(ja ik weet, zoiets heb ik vaker gezegd..)
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Neem je tijd,
als je niet in je verhaal kan komen met je gedachten heeft het weinig zin om te werken eraan dan ga je jezelf alleen maar tegenwerken
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 86
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan