Patricks zijn nieuwe avontuur

komt dit verhaal geloofwaardig over?


  • Totaal stemmers
    34

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 23 Twee normale Dagen
Maandag
Een zoemende trillende geluid zorgde ervoor dat Anna en ik wakker werd.
Het was Anna's telefoon die ze als wekker gebruikte.Ze drukte hem uit en stapte uit bed.
Ik met een slaapdronken kop ging verder slapen.
Anna maakte zich klaar voor een halve werk week in Ziekenhuis.
Een half uur voor haar vertrek maakte ze mij wakker.
Ik keek recht in haar ogen en zag een glimlachende gezicht.

Ik moet zo werken en ben vlak voor vijf uur terug.dus ik kan je niet voor die tijd verschonen.
Ik kan als je wilt deze luier verschonen en een met inlegger doen?
Ik voelde hoe deze luier zat, en deze was nat maar zat nog lekker. Ik zal nog tijdje in bed blijven.
En ik dacht na als ik snel genoeg kon wezen als me diarree opspeelde.
Dus ik zei nee bedankt.
Is goed, als je wakker bent doe de luier af in de douche daar ligt wel een afval zak.
Beneden heb ik muesli klaar staan. Melk in de koelkast. En ik heb geen vers brood.
Maar je kan tosti's maken als je wilt met brood wat ik nog heb.
En als er nood is mag je rustig me moeder bellen, telefoon nummer hangt aan de koelkast.

Ik bedankte haar en Anna aaide met de buitenkant van haar hand over me wangen en zei dat ik maar lekker verder moest gaan slapen, Anna stond op en vertrok.
Ik wenste haar een fijne werkdag toe, ze zei nog bedankt.
Ik sliep weer verder.

Na lange tijd werd ik wakker,alleen in de bed van Anna.
De bed waar me lichaam goednachtrust in had gevonden.
Ik zuchtte en voelde me luier,hij was niet natter dan voorheen.
Ik keek op me telefoon voor tijd, het was bijna 12 uur.
Ik dacht aan de woorden van Anna die ze sprak op zaterdag ochtend, toen we in bed lagen.
Ik kon als ik wou nu mezelf bevredigen,die gedachten ging zekers nu ook rond.
Maar ik lag in de bed van Anna, ik was in de huis van haar.
Ik kon het niet doen. Ook al vroeg me lichaam en geest hier om.
Ik wou het niet.

Ik stapte uit bed en had honger en ging eerst wat eten.
Dit deed ik expres zodat ik nog even kon genieten van me luier.
Na een kom muesli ging ik douchen.
Na douchen afdrogen en aankleden.
Ik ging een film kijken en was bezig op me tablet en bekeek het forum, het topic die ik laatst geschreven had. Over de ervaringen die ik beleefd had.
Mensen waren blij en vertelde hun jaloezie.
Enkelen vertelde hun ongeloof, maar dat boeide mij niet.

Na de film afgelopen was ging ik naar de wc toe.
Ik merkte dat me ontlasting beter werd.doordat ik verminderde met me medicijnen.
Ik dode de tijd nog met nog een film. Tegen de einde van de film kwam Anna thuis.
Ze riep vrolijk hoi en gaf gelijk groeten door die ze gekregen had van Lisanne.
We besproken de dag door met een kop thee, waarna zij voor eten ging zorgen.

Een simpel maar toch een lekker had Anna aardappels groente en vlees gemaakt.
Rode kool met een ribkarbonade. Echter had ik moeite met het eten van het stuk vlees.
Ik kon het namelijk niet snijden. En dit deed ze voor mij.
Ze prikte stukje gesneden vlees op een vork en gaf het mij op een speelse manier.
Met glimlach hapte ik het stukje vlees van haar vork en ik genoot van de smaak.
Ze deed dit nog 1keer waarna ik gewoon met me eigen hand verder at.

Na het eten ruimde Anna alles weer op en gingen daarna bank hangen.
Het was tegen 10 uur aan toen ze zei dat ze graag naar bed wou.
Ik had totaal geen bezwaar, vooral niet omdat ik in haar aanwezigheid bleef en ze ervoor zorgde dat ik een luier om kreeg.

Boven deed ze mij de luier om op die manier die ik van haar gewend was en eigenlijk niet meer wou missen.ik stond op en kon dit keer weer een knuffel geven die ze warm ontving.
Ik bed gekropen zag ik hoe zei ze omkleedde. En naast me kwam te liggen.
Ze ging op haar zij liggen en vroeg mij of ik het niet erg vindt om zo vroeg naar bed te gaan.

Nee vindt het niet erg. Ik lig namelijk graag met jou in bed ik slaap veel beter dan voorheen.
Vertelde ik haar.Maar de waarheid was namelijk dat ik niet anders meer zou willen nu na bijna een week. En ik slaap duizendmaal veel beter nu.

Ze lachte en en vroeg hoe ik normaal sliep dan.
Kut kort gezegd. ik sliep vaak veel te laat en was er vroeg uit.ik woelde te veel in bed en was vaak in de ochtend ziek door vochtigheid die in me kamer hing.

Nou dan is het zekers goed dat je nu hier slaapt zei Anna en ze kwam naar me toe en gaf me een kus op de mond en kroop zich tegen me aan.
Ze hield me vast en vroeg of ik gelukkiger nu was.
Ik keek haar aan en zei van ja en ik kuste haar op haar hoofd zoals in nu vaak doe.
En ze wenste me welterusten.

Ik begon na te denken over hoe het moest gaan zodra ik hersteld zal wezen en ik terug zal gaan naar mijn kamer.
Ik denk dat ik paar weken geld opgespaard zal hebben, maar zal alle gemak en comfort en liefde van Anna gaan missen. Met die enge gedachten viel ik moeilijk maar toch in slaap.

Dinsdag/

De zoemende trillende geluid van de wekker op Anna's telefoon ging af.
Anna wou uit bed stappen waarop ik haar tegen hield.
Ik kwam omhoog en gaf haar een kus op de mond en gaf haar een knuffel.
Waar ik lachend te horen kreeg dat ik niet spoorde.
Anna stapte uit bed en ik bleef weer liggen.

Na tijdje dat Anna gereed was om naar werk te gaan kwam ze naar boven toe.
Ze keek naar mij hoe ik weer sliep en besloot mij zachtjes een kus te geven en ze weer me wang.
En ze vertrok naar haar werk.

Vandaag werd ik wakker rond 10 uur. En ik stapte uit bed.Liep ik naar de badkamer.
Mijn luier was weer gebruikt en ik deed deze af. En stapte onder de douche.
Na het douchen en aan te hebben gekleed kreeg ik een watsapp van Anna.
Met de vraag of alles goed is gegaan. Ik stuurde haar terug dat alles goed verliep.

En zo verliep de dag ook verder. Ik heb ontbeten met vers fruit en wat muesli
Mijn krampen werden minder en me ontlasting was bijna goed.
Ik keek tv filmpje, en tablet was wel me vaste bezigheid.
En werd warm begroet op moment dat Anna thuis kwam.

Ze feliciteerde mij en ik vroeg met waarmee?
Voor 1 week hier in haar huis te wezen zei ze lachend.
Ik moest haar nu een knuffel geven en die ze warm ontving.
Waarna ze mij te begon te kietelen.lachend rende ik van haar weg.
Maar ze klemde mij en kwamen we op de bank te liggen.
Ze kende geen genade tot ik smeekte om haar te stoppen voordat ik in me broek plast.
O ja dat is zo zei ze. Wacht maar. Ze pakte beneden uit de kast een luier.
Ik moest omhoog staan van haar en ze trok me broek omlaag en vouwde de luier om me heen.
Zo nu geen genade meer zei ze en ze kwam boven op mij en begon te kietelen.
En duurde niet lang en ik moest inderdaad plassen.

Ik keek uitgeput in twee paar ogen die een nieuwe gevoel van te lezen was. Speelse ogen had ze nu met een bepaalde opwinding, zij vermaakte zich duidelijk nu.
Ik legde me hand achter haar rug en schoof mij zelf omhoog.
Ze zat nu in mijn kruis en we keken elkaar recht in de ogen.
Snel gaf zij mij een kus en brak de spanning die hing door omhoog te gaan met de vraag wat voor eten we gingen bestellen.

Het werd eten van een Griekse restaurant.
Na het eten hiervan gingen we bank hangen een film kijken.
Dit keer kroop ik tegen Anna aan want ik voelde me aardig moe worden na het donderjagen.
En me aardig vol te hebben gegeten.
Anna aaide ritmisch me haren en ik genoot hier zo fijn dat ik in slaap viel op haar schoot.
Anna keek in haar eentje de film af en wekte mij daarna om naar bed te gaan.
Slaapdronken liep ik de trap omhoog. En in een slaperige roes werd ik verschoond.
Ik voelde hoe Anna met de doekjes me schoon maakte en daarna de zalf en poeder aanbracht en daarna de luier werd omgedaan.
Ik kroop in bed en merkte Anna nog die naast me kwam liggen en mij een kus gaf en welterusten zei.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
pietje01 zei:
Echt eens een keer een leuk DL verhaal! Zonder dat het weer eens extreem word en overdreven!

Hier hou ik van! Top verhaal!

Meeeeerrr...
dankje, doet me goed dit te horen gezien het ook me bedoeling is, en probeer een verhaal te maken die realistiche over kan komen, tuurlijk zullen er mischien momenten in komen die hoogst onwaarschijnelijk onmogelijkzijn of ongeloofwaardig, maar het blijft een fictief verhaal.
Ik lig namelijk nog steeds met weinig hulp alleen in me kamer waar ik in woon.
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
diaperdrenthe zei:
pietje01 zei:
Echt eens een keer een leuk DL verhaal! Zonder dat het weer eens extreem word en overdreven!

Hier hou ik van! Top verhaal!

Meeeeerrr...
dankje, doet me goed dit te horen gezien het ook me bedoeling is, en probeer een verhaal te maken die realistiche over kan komen, tuurlijk zullen er mischien momenten in komen die hoogst onwaarschijnelijk onmogelijkzijn of ongeloofwaardig, maar het blijft een fictief verhaal.
Ik lig namelijk nog steeds met weinig hulp alleen in me kamer waar ik in woon.
sterkte en weer een mooi stukje

gr LL
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 24 the day before christmas Anna gave to me[/]

Ik werd wakker op een nieuwe manier .ik ontwaakte met een zeer mooie beeld.
Een meid een jonge vrouw waar ik nu een week de bed mee mag delen zat boven op mij.
Goede morgen slaapkop en ze gaf me een kus.
Morgen is het kerst en dan zijn we bij me ouders en de volgende bij me zus.
ik dacht zo wat als wij zo weg gaan boodschapjes doen om vanavond soort van kerst te vieren met z'n tweetjes.

Ik persoonlijk had niks met kerst.vindt de commerciële gebeuren eromheen niks en zal waarschijnlijk zo komen dat ik niks met kerst had door me familie.
Maar met Anna had ik er wel zin en en ik nam haar aanbood in harte aan.

Dus ik zei ja leuk.
Mooi zei ze en ze tikte op me borst.
Dan gaan we ook zo weg zei Anna.
Blijf maar liggen zei Anna, en ze sloeg de dekens van mij af, en ik werd hier verschoont in plaats op de bed bij de voeten einde.
Anna had hier behoorlijke handigheid erin, maar ze besteedde altijd liefde en aandacht eraan alsof een moeder haar kind verschoonde. Alleen kwamen er geen kleine lieve woordjes uit haar mond.

Schoon en droog aangekleed en al stapte ik bij Anna in de auto.
We reden naar de plaatselijke winkelcentrum waar we eerst naar de Action gingen om daar een kleine kerstboompje te kopen. Geen kerst zonder kerstboom zei ze.
Bij de bakker kocht ze een mooie stokbrood, bij de slager hield ze biefstukjes op een klein gourmet schoteltje en verse kruiden boter.
En de overige hielden we bij de supermarkt op. De laatste stop die we maakte was bij de postkantoor.
Waar ze een grote doos mee nam.
Nieuwsgierigheid kwam bij me boven toen ik vroeg wat erin zat.
Cadeautjes voor me ouders zei ze en mijn nieuwsgierigheid was voldaan, maar teleurgesteld.

Daarna gingen we weer naar huis. Alles binnen anderhalf uur gedaan te hebben.
Thuis gekomen ruimde we alles op en werden kleine voorbereidingen gedaan voor straks.
In de woonkamer zette ze de kleine kerstboompje op een hoek tafel en zette deze hem aan.
De kerstlichtjes branden en er werden kaarsje aangestoken voor een warme sfeer,een kerstsfeer.
Ik moest ondertussen naar de wc en me luier werd afgedaan. Na me wc bezoek zei Anna dat ik beter alvast kon gaan douchen.Dus dat deed ik.

Na ruim kwartier klaar te zijn liep ik de douche uit en riep naar Anna om haar verzorging te krijgen.
Waar ik echt van hield nu.
Ze kwam er zo aan ze moest nog paar kleine dingetjes riep ze.
Ik moest me maar alvast afdrogen en bij de bed wachten.
Ik droogde me af en ging aan de bed uit einde zitten in me blote bats te wachten.

Het duurde inderdaad niet lang toen Anna naar mij toe kwam en snel mij een nieuwe luier omdeed.
En ik kreeg nette kleren aan voor kerstdiner die we zo gingen doen.
Ik had best wel honger gekregen gezien we beide niet hadden ontbeten.
Naar beneden toegelopen moest ik gelijk in de keuken gaan zitten.
Met me ogen dicht.

Voor ik me ogen dicht deed zag ik een tafel gedekt met een kleine gril,wijnglazen.mandje met stokbrood.sausjes in schaaltjes met lepeltjes en het gourmetschoteltje die mooi op een bordje lag.
Ogen dicht werd geroepen vanaf de andere kant deur, en ik deed dat.
Ik kreeg in mijn handen gedrukt een klein doosje.ik mocht me ogen weer open doen en zag doosje ingepakt te zijn met groenpapier en een rode strik die ik makkelijk los kon trekken.
Uit het doosje zat een munt in, een geluksmuntje van echt goud die paar honderd jaar oud was.
Afkomstig vanuit China zei Anna.

Ik keek haar aan en me eerste reactie was dit heeft hartstikke veel gekost.
Anna keek me aan met een schuddende gezicht en zei
Als je nou eerst bedankt zegt in plaats druk om gaat maken wat het gaat kosten.
En als je moet weten was dit een geschenk van mijn opa, die tegen mij zei als ik ooit geld nodig had ik deze kon verkopen.
Ik heb het geld niet nodig en hij hapt bij mij alleen maar stof en ik zag bij jou een leuke verzameling oude spulletjes. Dus vandaar.

Sorry maar erg bedankt zei ik. Het is wel goed waarop ze me een knuffel gaf en een zoen.
Maar ik heb niks voor jou zei ik.
Ze lachte en zei dat ik me daar niet druk om hoef te maken. Het feit dat ik blij en gelukkiger was,was voor haar al een cadeau op zich.

We gingen samen lekker eten, we begonnen met de biefstukje met een glaasje rode vruchtensap.
Beide dronken vandaag geen alcohol maar dronken wel uit wijnglazen.
de biefstuk was klaar op de gewenste manier. Weer was het stuk vlees niet te snijden met 1 hand.
Wacht maar zei Anna en ze ging naast me zitten en sneed een stukje eraf en en prikte ze op het vork en voerde ze mij.Terwijl ik met smaak het stukje opat nam ze een stukje van haar biefstuk en at deze zelf op
Gehele biefstuk voerde ze mij en ik klaagde niet. Ik genoot van de aandacht. Iedere keer keek ik in haar ogen en er speelde een sensuele spanning op.
Na de biefstuk bleef ze naast me zitten. En ik had de kans op kleine stukjes vlees aan haar te voeren.

We hadden lol samen en soms legde ze hoofd op mijn schouder als ze om mij moest lachen.
En ik wreef over haar rug soms.We hadden meer fysiek contact dan sommige vrienden zouden hebben.
Je kan mij meer vertellen maar hier groeide wat tussen ons.
We hadden veel gegeten en we bleven nu echt even rusten. Ze legde weer haar hoofd op me schouder.
En ik hoorde een opgeluchte geluid bij Anna wegkomen.
Wat ben ik blij met jou zo zegt Anna.
Nieuwsgierigheid en opwinding kwam naar boven bij me waar ik op vroeg, hoezo?
Nou gewoon. Je bent lief en geduldig en je lijkt voor alles begrip te hebben. En ik weet dat ik met je plaag door met je te slapen en met je knuffel en je kussen geeft.maar jij bent geen lustaapje die zich niet kan inhouden. En daar ben ik wel blij om.ik ben blij je heb leren kennen en ik ben blij dat je mij accepteert dat ik voor je zorg nu, en ik weet dat je dingen alleen kunt. Maar ik doe dit graag voor jou.
Dit gehoord te hebben gaf ik Anna een kus op de voorhoofd.
Niet wetend hoe strak gevangen mijn lustaapje is.

Kom we gaan de woonkamer in zei ze.en ik liep de kamer in en zag een verandering bij de kerstboompje.
Er lagen paar cadeau's daar op de grond.
Ik kijk Anna aan en gaf haar een knuffel al wetend dat de geschenken voor mij zijn.
Kom pak ze uit. Ik begon met de kleinste en trok deze open.
Het waren 4 stuks rompers en volgens ook in mijn maat, neutraal wit.
Ik keek haar aan en ze zei dit op advies van haar moeder deed.
Daarna trok het andere doosje open,
Het waren plastic broekjes, stamelend zegt Anna nou mocht je luier weer lekken in bed.
Ik lachte want het laatste moest wel iets wezen wat nu mijn vermoedens had.
Ik trok het grootste pakket naar mij toe. En ik hield de papier ervan af.
En precies zoals ik dacht waren het luiers, twee pakken nog wel. Alleen waren deze met babyprent zoals ik Anna liet zien.
Ze had dus zonder mij weten dit besteld.

Ik zag op Anna een glimlach verschijnen terwijl ik met een brede lach naar haar toe liep.
En haar knuffelde en een kus gaf, en nog een kus en tussen door dankjewel zei.
Ik had zo vier of vijf een kus volop de lippen gegeven.
Waar Anna vroeg of ik deze uit wou proberen.
Ze wist me antwoord en pakte een pak luiers een romper.
En nam mij mee naar boven.
In volle opwinding kreeg ik een luier om waar ik al beste tijd had naar verlangt.

Alle kleren werden uit gedaan en pakte een luier uit de pak en voelde het stof en de plastic laagje.
Anna verzorgde mij en zag dat ik behoorlijk opgewonden was hierom.
Zalf, poeder en ik was klaar voor de eerste keer cushies luiers te gaan dragen.
Ze deed een inlegger erbij en sloot de luier dicht met enkele brede plakstrips.
Ze wou me de romper aan doen maar ik wou me eerst zelf niet in spiegel.
Wow, meer opwinding kwam in me als ik mijzelf zo in de opmaakspiegel zag staan.
Ik liep naar Anna toe en gaf haar een knuffel en liet me daarna de romper aantrekken.

Ze bekeek mij in het geheel zo, en ze zei dat het een grappig maar leuk gezicht zo was.
Het stond me wel leuk.en ik kreeg een beste aai door mijn haren Van Anna.
We gingen beneden om paar filmpjes te bekijken.
Waar ik voornamelijk op de schoot van Anna lag.

Na de films begon Anna mij wild te kietelen en ik om genade vroeg maar niet kreeg tot ik in mijn luier plaste. We keken elkaar vol in de ogen,waarop ik me niet meer kon inhouden.
Ik ging rechtop zitten en gaf haar een kus op de mond, en gaf haar nog een kus met met een licht me mond open. En ik drukte mezelf dichterbij en ging langzaam met me linkerhand naar haar hoofd toe.
Anna opende haar mond en het kussen ging eindelijk over naar zoenen.
Rustig in volle passie zoende we, alleen was dit van korte duur.
Sorry ik kan dit niet doen Patrick zei ze, terwijl ze met een bedroevend gezicht keek.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
speentje zei:
Ik wil snel een vervolg van dit geweldig verhaal !1 !1 !1 !1 !1
tot nu toe 24 hoofdstukken geschreven, waar de laaste hoofdstukken langer werden dan die in het begin.
Ik heb nog niet de tijd gehad om een begin voor 25 te maken.
En hoe snel ik het verhaal af wil maken, wil ik het verhaal in gedetaileerd vertellen, met van de dag tot dag geleefd in de zes weken tijdlijn.
Dus met andere woorden, hij is bij lange na nog niet klaar.

Maar zal morgen in alle rust beginnen met hoofdstuk 25, om richting de kerstdagen te schrijven
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 25 Stille nacht

Verward van de opwinding en het zoenen en de blik die ik bij Anna zag.
Wou ik vragen waarom zij het niet kon, waarom zij het niet wou.
Was ik nou zo gek of blind dat ik me verbeeld dat er een aantrekkingskracht tussen ons beide is.
Of was er iets anders aan de hand waar ik geen verstand van hand.
Hoe dan ook ik wou het weten en ik vroeg aan Anna waarom niet?

Op moment dat ik de vraag stelde, schoot bij Anna tranen in de ogen en vroeg ze of ik het gewoon kon vergeten.Nu moest ik het zekers weten dus bleef ik doorvragen.
Nee hou op alsjeblieft je hoef het niet te weten riep ze. En ze wou weglopen.
Anna wacht nou vertel me het .Anna draaide om waar ik bijna een stortvloed van tranen zag.
Oke, ik hou nog van mijn ex jasper. Hij heeft me misschien wel bedonderd en bedrogen.
Maar ik kan hem niet vergeten. Dat jij misschien over jou ex heen bent wil niet zeggen dat ik dat al ben.
Bij die woorden liep ze naar boven richting bed.

Verbaasd dacht ik na.Het was misschien een maand geleden dat ik het net uit had.
Maar ik had geen goede relatie en het was niet voor lange duur dat we al bijvoorbeeld al samen woonde.
Anna woonde nog een half jaar geleden met hem en heeft dus een verleden opgebouwd.
Ik begrijp haar volledig.En misschien is het lust waaruit mijn gevoelens handelen.
Maar ik kan uit oprechtheid zeggen dat geen enkele meid zoveel liefde naar mij getoond heeft.
Zonder dat er fysieke dingen gebeurde zoals zoenen of seks. En die verlangens waren er nu wel.
Vooral zoenen. En wat ik net gedaan had bij haar,weet ik nu dat ik meer wil.
Maar wil niet zoenen ten koste van haar zelf. Dus moest ik mijn lust en verlangens opbergen.

Ik liep naar boven waar ik Anna op haar linkerzij lag ingedoken vasthouden aan een kussen.
Ik ging achterom langs en legde mijn gips poot om haar heen.
En ik probeerde haar te troosten.
Ze ontspande na een tijdje en wreef haar ogen droog en hield ze diep adem.
Waar ze zich omdraaide en mij recht aankeek.
Zonder iets te zeggen gaf ik een gebaar dat ze meer troost tussen mijn armen mocht halen.
Ze kwam naar me toe en knuffelde mij.
Realiserend dat ze iemand wou hebben waar ze zich goed kon bij voelen en veilig.
Een goede vriend dus.
Lang tussen mij armen hebben gelegen zei ze dat ze wou slapen.
Mijn luier werd daarom dus verschoont. Op de plek waar ik lag.
Nadat ik verschoont was liep ze nog naar beneden om een plastic broekje mee te nemen.
Ik kreeg deze aangetrokken en in de kruis werden de drukknoopjes dichtgemaakt van de romper.
Alles voelde nu zekers extra dik en het kraakte meer.

We lagen in bed en Anna kroop tegen mij aan en wenste me welterusten en gaf me een kus op de wang.
Wat ik wel jammer vond gaf ik nog altijd een kus op haar voorhoofd en wenste haar het zelfde toe.
Ze viel snel in slaap.
En ik lag hier klaar wakker met gedachtes en gevoelens.

In moderne tijd te praten was ik dus zogenaamd in de "friendzone" waar ik dus meer wil,en zij alleen vrienden. Terwijl het te gek voor woorden is dat ik zo snel voor haar die gevoelens kon hebben.
Terwijl ik zaterdag nog niet eens wist of ik verliefd op haar was.
Ik vroeg me dus af of dit niet het klassieke voorbeeld was van , liefde maakt blind.

Anna lag diep te slapen waar ze blijkbaar onprettig droomde, ze zei iets onverstaanbaars en begon te woelen tegen mij aan.Ik streelde haar gezicht om haar te kalmeren wat blijkbaar hielp.
Ze klemde stijver tegen me aan en zei de woorden ik hou van je.
Niet wetend of dit voor mij bedoeld was of in haar droom.
Ze sliep echt dus ik kon het niet vragen, maar ik wou het graag weten.

Doordat Anna zo stijf tegen mij aanlag geklemd kon ik moeilijk me slaap pakken.
Vooral nu mijn hoofd een spelletje ging spelen met vragen en gedachten.
Waar kon ik nou de wijsheid vinden die mij wist te helpen.
Kon ik wel uit de friendzone stappen, of moest ik dit meer gaan koesteren.
Anna's woorden waren dat ik moest genieten van de zorg en liefde die ik van haar kreeg.
En dat deed ik een week lang, maar was het nou ik die in een nieuwe situatie zat en niets wist hoe ik hier moet op reageren.Of dat me zintuigen geprikkeld waren waardoor ik met lust en verlangens op reageerde.

Nee mijn lust kon het niet zijn, tenslotte wees ik een mooie meid af die me wou zoenen.
Dit deed ik om het feit haar,Lisanne niet te willen kwetsen.
En mijn opkomende gevoelens voor Anna
Daarbij worden deel van mijn verlangens bevredigd door het dragen van luiers.
Misschien lag hier het probleem wel in. Dat kon nog wel eens zo wezen.
Ik genoot van hoe ze mij verschoonde en de liefde die daarbij vrij kwam.
Maar de eerste keer toen ik haar wou kussen was na het eten.
Ik wist het niet. Wat ik wel weet is dat ik meer voor Anna voelde dan zij zal willen.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
diaperdrenthe zei:
speentje zei:
Ik wil snel een vervolg van dit geweldig verhaal !1 !1 !1 !1 !1
tot nu toe 24 hoofdstukken geschreven, waar de laaste hoofdstukken langer werden dan die in het begin.
Ik heb nog niet de tijd gehad om een begin voor 25 te maken.
En hoe snel ik het verhaal af wil maken, wil ik het verhaal in gedetaileerd vertellen, met van de dag tot dag geleefd in de zes weken tijdlijn.
Dus met andere woorden, hij is bij lange na nog niet klaar.

Maar zal morgen in alle rust beginnen met hoofdstuk 25, om richting de kerstdagen te schrijven
en uur later had ik de volgende hoofdstuk,...lol
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 26 Eerste kerstdag

Met veel moeite was ik in slaapgevallen gisteravond.
Werd ik wakker omdat Anna bezig was gaan om uit bed te komen.
Ze merkte dit en wenste mij goedemorgen.
Ze zag er opgewekt en vrolijk uit. Ik vroeg mij af of dit door mij kwam
Dat ik haar troost had gegeven voor wat er gisteravond gebeurde.
Of het feit dat het kerst was en we vandaag bij haar ouders gaan vieren.

Hoe dan ook ik was enigszins blij om haar zo te zien.
En ik ging uit bed ondanks ik weinig geslapen had.
Me lichaam was dit wel gewend dus ik ging absoluut er niet om klagen.
Ik stond uit bed waar Anna mij vroeg of ik wou blijven staan.
Ik stond stil en en trok me romper bij de kruis open trok mijn plastic broekje open en zag duidelijke natte luier.ze trok deze los en hielp ze me uit mijn romper en ik moest maar gaan douchen zei ze.
Kreeg nog altijd de douchehoes om me gips heen

Ik sprong onder de douche en werd er wakkerde erdoor en was klaar voor de dag.
Ik was klaar en liep de gang in om me te afdrogen waar ik in mijn ooghoeken iets moois zag.
Anna was gekleed in een mooi satijnachtige jurkje.Ik stond verbaast te kijken.
Hoe zij nog mooier eruit kon dan dat ze al was. Ik liet dit merken en zei Anna je ziet er prachtig uit.
Anna bloosde en zei dat het gewoon een jurkje was voor kerst.
Ze pakte een handdoek en droogde mij af, voordat ik in de watten werd gelegd.
Ik kreeg de mooie babyprent luier om met een inlegger een romper en ik kreeg de zelfde kleren aan als gisteren.

Aangekleed zaten we in de woonkamer genietend van een bakje koffie voordat we met de auto naar Anna's haar ouders gingen Geert en Hanneke. Waar ik ook de zus zal ontmoeten van haar.
We waren klaar en we vertrokken. Na dik half uur gereden te hebben gereden.
Kwamen we bij de huis aan Geert en Hanneke, er stond een andere auto.
Waar Anna met blijheid zei dat haar zus er al was.

binnen gekomen was eerst Sasha de hond die ons begroette gevolgd door twee kinderen tante Anna riepen.in de armen gevolgen van hun tante zag ik twee kinderen, een jongetje en een meisje.
Het jongetje de jongste van de twee keek verlegen weg waar het meisje netjes vroeg.
Meneer wie ben jij? Waar ik me op oog hoogte bukte en en me linkerhand uitstak ik ben .
Lachend zei het meisje dat ik het verkeerd doe en het met rechts me hand moest geven.
Waar ik liet merken dit niet kon wegen gips om me hand en pols.
Grote ogen keek ze naar me gips en vroeg of ik me pijn had gedaan ,waar ik op ja op zei.

Nou hoe heet jij zei Anna tegen haar nichtje. Met een big smiley zei het meisje, ik ben Nikki.
En Nikki hoe oud ben jij ?vroeg Anna. Zeven zei ze met trots en ik zit al in groep 4.
Zo indrukwekkend zei ik. Ik keek naar het jongetje wat nog veilig tussen de armen stond van zijn tante.
Anna zei wil jij je naam niet zeggen tegen die aardige meneer? De jongetje keek me aan en begroef zijn gezicht in de lichaam van tante Anna.
Anna lachte en stimuleerde hem om uit zijn schulp te komen door te kietelen,gierend lachte hij.
Een warm kinder gelach kwam van het jochie af.op adem te komen vroeg Anna wil je nu je naam zeggen.
Waar hij speels nee op zei,wetend wat zijn tante nu ging doen. Dan moet ik je opeten zei ze.
Hij gierde nogmaals uit van het lachen terwijl Anna aan zijn handen zogenaamd aan het eten was en de rest van de lichaam afkluift.
Wil je nu je naam zeggen? Waarop hij zich overgaf en keurig zijn naam ze,Jaimy.
Ik ben Patrick en hoe oud ben jij?
Hij stak drie vingers omhoog en zei ook met trots 3!

Ik had de neefje en nichtje gezien van Anna wat schattige en mooie kinderen waren.
Nu was ik wel nieuwsgierig naar de zus van Anna.
We liepen de woonkamer binnen waar Jaimy graag gedragen werd door zijn tante. En Nikki een handje vast hield.
Binnen werden we begroet door de ouders geert gaf mij een hand en klopte op mijn schouder en zei mooi dat je er bent. En Hanneke gaf mij een knuffel.
Anna kreeg met moeite doordat ze geclaimd was door Jaimy en Nikki met moeite een knuffel en een kus.
Een derde persoon stond Anna en mij op te wachten.het was een mooie vrouw tegen de 30 aan en ik zag gelijk familie kenmerken van Anna zowel als de ouders.

Anna zei tegen haar neefje en nichtje, ik moet je Mamma begroeten dus ik laat jou los Nikki en zet jou weer op de grond Jaimy.
De twee zussen begroeten elkaar als ze elkaar in lange tijd niet gezien hadden.
Dit klopte echter ook, ze zagen elkaar voornamelijk met feestdagen en verjaardagen en enkel keer op zondag. Na een stevige knuffel en een dikke kus kwamen ze los van elkaar.
De zus van Anna zei tegen mij dat ik Patrick moest wezen en gaf haar hand uit en zei haar naam, Sophia.

Ik had nu de zus van Anna Sophia en haar kinderen Nikki en Jaimy ontmoet.
Onze logeer spullen waren naar de oude slaapkamer gebracht van Anna.
Ook werd mijn verschoon spullen uitgestald.
We gingen in de woonkamer zitten om nog wat koffie of thee te drinken voordat we aan de kerstmaaltijd beginnen.we spraken over kleine dingen.
Geert sprak nog wat over voetbal met mij, Hanneke was bezig te zijn met haar kleinkinderen.
En Anna sprak druk met haar zus Sophia.
De beide zusters waren veel aan het inhalen wat ze moesten bespreken.
Zo doende kwam ik ook ten sprake, ik probeerde mee te luisteren terwijl ik ook druk met Geert aan het praten was.
Er werd gevraagd hoe Anna mij had leren kennen,waarop Anna zei mij in het ziekenhuis ontmoet had.
Daar ging Sophia druk op in te vragen en Anna in volle eerlijkheid vragen ging beantwoorden.
Waarna ik een een tikje kreeg om wakker te worden volgens Geert en ik me volle aandacht hield bij hem.

Hanneke stelde voor dat we konden beginnen met eten.we stemde met ze allen daarin.
Vooral de twee kinderen.
In de keuken werden we verrast door een geweldige maaltijd.
Met water in mijn mond weet ik niet hoe goed ik dit in zijn geheel kan beschrijven.
Maar er was genoeg eten hier voor wel drie keer zoveel als wat hier aan tafel ging zitten.
Er was wild vlees van gevogelte, varkenshaas en een rollade.zoete aardappel puree.
In plaats van alles uit te leggen ga ik heerlijk eten.

De gesprekken gingen normaal verder , dit maal onder genot van een drankje.en een super kerst eten.
Na een paar gezellige uren werd Jaimy door zijn moeder Sophia of hij naar de wc moest.
Jaimy gaf aan dat hij al geweest en zijn moeder zei dat het niet erg was want ongelukjes kunnen gebeuren.Ze waren druk bezig om Jaimy zindelijk te krijgen.
Nu kwam het gênante moment voor mij want Anna vroeg of ik naar de wc moest.
Sophia begon te lachen omdat zij dacht dit een grapje was, en Geert lachte mee.
Sophia zag dat Anna en ik niet aan het lachen was.Waarop ze vroeg waarom ze deze mij vraag stelde.
Anna zei dat ik na het ziekenhuis last had van Diarree klachten en lichte vorm van incontinentie had.
Dit was gelogen maar Sophia geloofde het maar vroeg of ik bescherming erom had.
En Anna zei zonder blikken en blozen dat ik dus luiers droeg.en de rode wangen waren bij mij duidelijk zichtbaar.Nu kwam de vraag of ik naar de wc toe moest, gezien me klachten van diarree controleerbaar waren.Er speelde na zo maaltijd wel wat klachten op dus ik moest wel.

Hanneke stond op en zei dat ze wel voor Jaimy een droge luier zal zorgen.
En Anna met mij de gang in zal gaan zodat ik naar de wc kon.
Me broek werd uitgetrokken en behendig trok Anna de romper los en zag dat de luier ook nat was,me babyprent luier.
Deze trok ze los en werd klein gevouwen en in een plastic zakje gedaan.
Ik ging snel naar de wc. Ondertussen was hanneke klaar met jaimy en liepen ze naar beneden met zijn vieze luier in de hand.Ze zag Anna een plastic zakje vasthouden en vroeg uit beleefdheid deze weg te gooien.

Toen ik klaar was met wc liep ik half naakt rond met een open romper de trap naar boven.
Ik voelde me door dit als een kleuter.
Liggend op de oude bed van Anna werd ik snel verschoont dit keer in een gewone luier van Abena.
Klaar en aangekleed gingen we naar beneden waar Hanneke beneden de trap stond te wachten.
We moesten iets uitleggen namelijk.het feit dat een volwassen luier een babyprent had.
Ze had de luier gezien van mij toen ze het weg gooide in een prullenbak.

Anna zei dat dit een kerstcadeau was van haar en een leuke grap was.
Hanneke trapte er niet geheel erin en vroeg of dit geen rare seksuele spel was of zo tussen ons beiden.
Beledigd riep Anna,Mama dat je dit zoiets denkt van mij wat denk je van je eigen dochter wel niet.
Hanneke gaf haar dochter gelijk maar ze bleef achterdochtig hier om.
Gelukkig door de geweldige sfeer die er hing was Hanneke het vergeten voor vandaag.
En naderde we een einde van een geweldige eerste kerstdag.
Iets waar ik paar weken geleden somber tegen aan keek.

De kinderen sliepen in hun logeerkamer. Geert en manneke wenste ons drie welterusten en gingen ook naar bed.
En Anna en Sophia praten nog eventueel dingen voor morgen.
Ook in verband met logeren bij haar voor morgen.
Normaal als Anna logeerde bij Sophia deed ze dit bij elkaar in bed.
Maar Sophia wist dat wij tweeën samen sliepen en vroeg of zij niet tussen een relatie kwam of romance.
Anna stelde haar zus gerust dat geen van beide tussen mij en haar afspeelt. En zij morgen gewoon bij haar in bed slaapt.
De twee zuster knuffelde nog en Sophia ging als eerste naar bed.
Maar paar tellen gingen wij ook richting bed.
Ondanks een andere huis en een andere bed, werd ik op de zelfde manier verschoont door Anna dan normaal. Hoe morgen gaat is dus afwachten, ik zal ieder geval alleen slapen.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Met massel heb ik vandaag volgende hoofdstuk af.
En kan ik misschien paar sprongen maken in de tijdlijn.

Tevens vind ik het knap van het prosses van hoe snel ik deze verhaal maak, en hoe ver en hoe veel ik al gemaakt had.
26 hoofdstukken en nog lopend.
En het loopt aardig correct met huidige tijd. Vooral als ik voor vandaag volgend hoofdstuk erop zet.
Tevens baal ik wel van gramaticafouten die ik maak.
Als ik een pc zal hebben en verhaal compleet is. Zat ik het gaan herstellen.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 27 Tweede kerstdag, deel 1 lange auto rit

Wakker worden werd en geroepen in de kamer waar ik sliep.En voor ik het wist was de kamer gevuld met zonlicht.Het was Hanneke die in de kamer stond en de gordijnen open getrokken had.
Ik lag alleen in bed en vroeg waar Anna was.Anna die is al aangekleed beneden het wachten is op jou slaapkop zei Hanneke.
Ik trok de dekens van me af en was geheel zichtbaar in mijn luier outfit.
Hanneke zag dat ik een romper droeg en was beetje trots dat haar dochter dit op haar advies gekocht had.zonder vragen trok Hanneke de romper los en ontdekte de plastic broekje waarop ze zei dat het handig was om lekken te voorkomen.
Ze trok deze omlaag en het was duidelijk dat me luier zichtbaar nat was .hij was overvol en heeft licht gelekt.

Ze trok de luier uit en de romper en zei dat ik maar gouw moest douchen, ik gaf aan dat ik geen douchehoes had.
Dit probleem werd opgelost met behulp van een plastic zakje.
Nou het douchen zocht ik de wc op trok de plastic zak van me arm af en droogde ik mij af.
Met een handdoek om me middel geslagen liep ik de gang op.
Waar ik Sophia tegen de lijf aan liep. Zij droeg ook alleen een badjas en dus de situatie voelde voor mij ongemakkelijk aan.
Sophia lachte en vroeg of zei of ik verlegen werd om haar. Ik gaf eerlijk toe gezien omstandig heden dat het niet zo raar was.
Zo erg is het ook toch weer niet, het is niet dat je voor het eerst een vrouw in badjas ziet lopen.
En tenslotte zie je Anna ook wel eens in ondergoed. En wat zie jij nu? Alleen me benen en beetje inkijk?
Dit zei Sophia met een nuchterheid wat blijkbaar in de familie zit.
Sophia keek mij nog aan zei ,en voor mij hoef je niet bang te wezen ik heb wel vaker een man naakt gezien.Maar moet jij geen nieuwe luier om?

Ik moest niet dacht ik bij me zelf en eerlijk te zijn had ik wel zin om we billen vrijheid te geven van een dikke verpakking.Maar Anna had voor mij een leugen gecreëerd die ik niet kon verpesten.
Ik gaf dus aan dat ik wel een nieuwe luier nodig had. Maar wel Anna of Hanneke opzicht.
Heb ik mooi even pech zei Sophia, zij waren met zijn allen met Sasha aan het wandelen.
En ik nu alleen thuis was met haar. Anna had dit verzoek al gevraagd aan haar zus.
Als ik erom vroeg.zei Sophia met bepaalde ondeugd in haar ogen.

Moest ik nou vragen om verschoont te worden? En ik had nu zekers het gevoel dat ik bespeelt werd in deze situatie.Met nog steeds een handdoek om mijn middel.
Keek ik Sophia aan die zeer op haar gemak voelde.
Nou moet je niet iets vragen of kan ik gaan douchen zei ze met een glimlach.
Ik besloot de vraag toch te stellen, misschien dat de ongemakkelijke situatie hierom snel voorbij zou zijn.
Sophia wil je mij misschien helpen om mij een luier om te doen?
Natuurlijk doe ik dat wel even en ze liep richting de oude slaapkamer van Anna.
Waar me spullen lagen.
Sophia had alles gevonden en legde de luier open zodat ik erin kon gaan zitten. En achter over liggen.
Ik lag nu naakt voor de oudere zus van Anna.
Ik voelde dat Sophia de luierzalf op mijn billen deed en wat tussen mijn liezen.
Net als bij Anna reageerde me lichaam erop. Vooral om het feit dat Sophia gebukt stond en ik volle inkijk had op haar borsten.
Ze zag waar ik naar keek en zag dat me penis die in erectie stond.
Ze glimlachte en zei dat dit niet de bedoeling was en vouwde de luier strak dicht.
En wreef nog plagen over de bobbel die gevormd was.

Kom ik help je nog even aankleden zei ze.
Terwijl ze me hielp met aankleden leek erop dat ze lichaam contact opzocht.
Ondanks me lichaam in opwinding was en ik mezelf geprikkeld had door de beelden die ik zag.
Was dit toch niet wat ik wilde.gelukkig was ik geheeld aangekleed.en stond Sophia nog voor mij.
Ik ga lekker douchen zei ze en ze liep weg uit de kamer.

Ik liep naar beneden om me zelf te vermaken , na een kwartier Kwam Anna terug met haar ouders en neefje nichtje.
Anna begroete mij warm met een knuffel en vroeg of ik niet lastig geweest was voor haar zus.
Ze moest eens weten hoe lastig ze voor mij was.
Ondanks dat het duidelijk is dat tussen Anna en mij vriendschap is. Heb ik het gevoel gehad dat ik bijna vreemd ging.ondanks er in feite niks gebeurd was. Behalve dat ik naar de borsten keek en opgewonden raakte door het gebeuren van Sophia. Hoewel ik denk dat zij hier wel op inspeelde.

Sophia was ook aangekleed en al beneden en we zaten in de woonkamer.
Hanneke dacht een mooi idee te zijn als de kleinkinderen van haar bij opa en oma bleven.
Ze hadden een verrassing voor de kinderen als Sophia instemde.
Namelijk de dierentuin bezoeken en daarna na de bioscoop.
Dit wetend stemde Sophia mee in en konden wij als 3 volwassene een rustige dag met elkaar hebben.
De kinderen waren dol blij dit te horen.
Wij zouden dus met Sophia in de auto zitten en morgen werden we dan opgehaald door Geert en Hanneke die dan Jaimy en Nikki terug brengen.

We gingen weg, Sophia reed Anna zat naast haar en achter Anna.
De twee zussen waren aardig op dreef met praten en het leek wel alsof ze mij achterin waren vergeten.
Op gegeven moment kwam het erop aan of oude liefdes.Sophia had kennelijk ook pech gehad.
De vader van de twee kinderen die ze had.vond blijkbaar nodig om ook vreemd te gaan, en heeft bij de andere vrouw een kind gekregen en voor de nieuwe gezin te kiezen.
Dat was al twee jaar geleden .in die tijd is ze wel bezig geweest. Maar voor alleenstaand moeder met twee kinderen was het moeilijk een relatie te krijgen met iemand die de kinderen zult accepteren als der eigen.
Tot nu toe alleen maar mannen ontmoet die het idee van alleenstaand moeder als een seks status zag.
Dit allemaal gehoord te hebben vroeg Sophia wat ik daar nou van vond.
Ik ging iets naar voren hangen om me met het gesprek mee te praten.
In mijn beleving als je voor een vrouw kiest kies je ook voor de kinderen.maar stemde in dat het best moeilijk kon gaan.in mijn vrijgezellentijd van zo 4/5 jaar terug. Heb ik geprobeerd een relatie op te bouwen met een vrouw met twee kinderen.de passie en liefde was er maar van de vrouw af gezien niet de connectie omdat ik geen vader figuur was voor de kinderen.

Hierin kon Sophia iets wel in vinden want meestal kijkt ze naar iemand die goed voor de kinderen is dan voor haar zelf.En als inderdaad iemand voor haar kiest kiezen ze ook voor de kinderen die onderdeel van haar is.Anna zei dat een man zoals ik zeldzaam is en wist me te aaien in me gezicht.
Sophia zag het en zei,Als ik zo jou zie Anna zie ik jou veel gelukkiger dan met die Jasper.
Hoezo vroeg Anna zich?
Je straalt veel meer en ik zie jou veel meer lachen als hij in de buurt is van je.zekers weten dat jullie niet meer hebben dan een vriendschap?
Anna keek richting de zus met licht beledigende blik,Ja ik weet heel zekers en ik wil zelf niks.
Oke je bent duidelijk zusje en gesprek stof ging over naar iets anders.

Na een beste tijd in de auto te zitten merkte ik dat ik moest plassen.dit kon ik rustig ongemerkt doen.
Nadat me blaas leeg was vroeg ik hoe lang de rit nog duurde.Sophia zei dat het nog wel een uurtje kon duren.waarop ze plagend vroeg of ik naar de wc moest .
Anna stelde mij gerust wat ik ook moest doen, ik rustig in me luier het kon doen.
Sophia keek even naar Anna vreemd aan,en zei ik zal bijna denken dat je hem stimuleert om luiers te gebruiken.Anna kwam in verderging en zei dat het op dokters advies was en puur voor bescherming van gênante gebeuren.
Dat een volwassen man luiers draagt en verschoont moet worden en gecontroleerd word als een peuter is niet genat vroeg Sophia?
Voordat Anna iets meer ging zeggen vertelde ik Sophia een deel van de waarheid.

Voordat ik geopereerd werd wouden ze mij een katheter aan brengen en dit weigerde ik.
En gezien me arm volledig verdooft was en ik een nacht moest overnachten heb ik bijwerking gekregen van de verdoving en heb ik ongecontroleerd in bed geplast met gelukkig de juiste bescherming en heb ik tot me ziekenhuis ontslag luiers gedragen puur uit gemak zodat ze mij niet uit bed hoefde helpen.
Op moment dat Anna mij in haar huis mee nam. Kreeg ik erge diarree klachten en gezien ik moeite heb om de kleren op tijd uit te trekken en de diarree erg explosief is het verstandiger is dat ik ze volledig draag.

Maar ik heb jou nog niet gezien dat je last had van diarree ,dus hoe zit dat dan?.
Ik heb me medicatie afgebouwd en heb gelukkig niet zo erg last van gehad.ik durf echter geen scheet te laten dus is het puur voor bescherming en noodzaak in de avond. Ik plas helaas nog steeds in bed.

Sophia begreep dit nu wel. En dit gezegd te hebben betekende dat ik me op glad ijs ging begeven als ik geluierd en al te zijn als ik Sophia en de ouders na de feestdagen ging zien.
Dat zal argwanend opwekkend vooral na Hanneke het gezien te hebben van een babyprent luier die ik gedragen had.

Maar Sophia vroeg hoe het kwam waarom ik in bed plaste,Anna legde uit dat we hiervoor bij de dokter geweest waren en het waarschijnlijk komt doordat lichaam een bepaalde reset kreeg.
Doordat ik een bepaalde rust kreeg en ik erg vast nu sliep en voor heen heel erg slecht en ongestructureerd.dit klonk wel logies voor haar.

We namen de laatste afslag van de snelweg en zei Sophia we zo bij haar thuis waren.
Na kleine 5 minuten nog te rijden van een reis die meer dan twee uur duurde.
Kwamen we in een buiten dorpje waar Sophia een mooie huis had.

We parkeerde de auto en de spullen werden naar binnen gedragen
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Pfffft.
Net ervoor gezorgd dat hoofdstuk 15 nu ook onder de comentaar staat,
En alle hoofdstukken overzichtelijk onder elkaar staan,
27 hoofdstukken nu gemaakt.
En waarvan hoofdstuk 27 tot vermoedelijk alle 3 over de laaste kerstdag gaat.
Hierin kunnen lichte vorm van seksuele handelingen in voorkomen.
Hoewel de concept niet van de gehele verhaal is en het absoluut niet bedoelt is op lichte vorm van erotische verhaal tot grofgezegd seks verhaal.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 28 Tweede kerstdag deel 2 Spanning en ontlading

Sophia liet mij de slaapkamer zien waar ik voor het eerst sinds na me ontslag ziekenhuis alleen ging slapen. Het was een normale eenpersoonsbed.
Sophia zette me tas met kleren en luiers op de grond en stalde deze uit op een kastje in de kamer.
Nadat Sophia klaar was hield ze een luier demostatief vast.Ze keek me aan en vroeg of ik de autorit droog was gebleven.

Met een bek vol tanden wist ik niks te zeggen ,vooral niet wat na vanochtend gebeurd was.
Het kan zijn dat ik signalen verkeerd op vangt maar als ik niet beter wist was zij mij aan het versieren.
Ieder geval aan het plagen.
Blijkbaar duurde het te lang voordat ik een antwoord op haar vraag gaf.Want zonder pardon
Werd me broek losgemaakt en stuk naar beneden getrokken en voelde ze nadrukkelijk in mijn kruis.
Ze leek haar hand vrij lang te houden en zei dat ik duidelijk nat was.
Ja jij moet verschoont worden,best grappig mijn eigen zoontje is er niet is er hebben we wel zorg aan jou.
Ik zeg even tegen Anna dat ik jou verschoon, en Sophia liep de deur uit en riep richting Beneden dat ze mij ging verschonen waarop een goedkeuring werd gegeven.

Zo ga maar zitten op bed en ik help je met de broek uit te trekken.
Ik zat op bed en me broek werd uit getrokken daarna zonder iets te zeggen drukte Sophia mij achter over.
Zodat ik lag.ik voelde haar hand rusten in me kruis terwijl ze de plakstrips los trok van 1 kant.
Waarna ze van hand verwisselde in me kruis om aan de andere kant de plakstrips los te maken.
Sophia had duidelijk een andere manier om me luier te verwijderen dan Anna deed.
Alleen doordat ze hand in me kruis hield kon ik niet helpen dat ik een erectie kreeg.
Sophia zag dit en beet licht op haar onderlip.Zonder er echt op te reageren schoof ze een luier onder me kont en pakte de zalf en poeder .ze ze behendig op smeerde.
En vouwde de luier dicht en klopte ze in me kruis waar ik kreunend op reageerde.

Terwijl Sophia de drukknoopjes dicht deed zei ze op een plagende toon,dat niet de bedoeling is dat ik hier op geilde . Ik kreeg me broek aan. En we waren klaar om naar beneden te gaan.
Beneden gingen we in de woonkamer zitten waar Sophia en Anna er voor zorgde dat er een gourmet stel kwam te staan, en tv kijkend gingen eten.

Na een paar uur waren we klaar met eten en bleven we rustig door drinken,gezellig aan de wijn.
Door de alcohol moest ik plassen en best redelijk vaak. Waar ik op ten duur dacht het verstandig was om een schone luier te vragen.Ik keek Anna aan en vroeg haar om haar hulp.of zei mij wou verschonen.
Anna sprong op en nam me mee bij de hand en zei plagend dat ze deze kleinte wel ging verzorgen voor een droge kont.Sophia lachte hier om.

Wat was ik blij dat Anna mij ging verschonen.ik voelde gelijk het verschil tussen de beide zussen.
Bij beide had ik een soort van spanning, maar bij Anna voelde in me vertrouwd en was er liefde en aandacht.Terwijl ik bij haar zus Sophia een seksuele spanning had.
Je kon zeggen dat ik beide zussen aantrekkelijk vindt. Maar vanuit me hart gezien had ik al een keuze gemaakt.Alleen weet ik niet of ik een verkeerde keuze maak.
Maar ik moet me daar ook niet druk om maken. Het is nog niet eens twee weken dat ik Anna ken.
Terwijl ik diep in gedachten was, in een soort van trance.
Was ik verschoond en werd me broek omhoog getrokken.
Ik keek Anna aan en gaf haar een dikke knuffel en een kus en bedankte haar.

Beneden gekomen was de gourmetstel en eten opgeruimd en was vervangen door shotglaasjes en sterke drank. En er waren dobbelstenen en een bekertje ervoor.
We gingen een drankspel doen mexico.

Na een beste tijd en wat shotjes gehad te hebben en wijn door gedronken, kon je wel zeggen dat we niet meer nuchter waren.Anna merkte dat het voor haar hoogste tijd was op alvast naar bed te gaan.
Ze stond op en gaf mij een kus en een knuffel en aaide ze door me haren en gaaf haar zus ook een knuffel en een kus.
Ze hield een hand vast en vroeg aan haar,Wil jij voor patrick zorgen als jullie naar bed gaan.
Ik doe altijd een inlegger extra erin een plastic broekje.
Sophia zei dat goed kwam en Anna bedankte haar zus en ging naar bed.

Ik zat nu alleen met Sophia die gelijk vroeg hoe het nou zat tussen ons twee,Anna en mij.
Ik vertelde haar dat ze in mij een hele goede vriend zag en ik haar zelf volledig vertrouw en dat ze een schat van een mens was,een engel.
Ik vertelde haar niet wat ik nou voor haar voelde.ik weet zelf niet of ik mezelf voor de gek hield door de liefde en aandacht die ik van haar kreeg.dat ik niet te hard van de stapel loop.

Sophia dronk haar wijn op en stelde voor om te gaan slapen.Ondanks ik wat op had was ik niet moe.
Maar had niet veel keuze omdat ik me bescherming voor de nacht nodig heb.
Boven gekomen trok Sophia me broek uit ,trok de romper open en voelde gelijk in me kruis .
Me luier was door de drank goed nat. In lag op bed en voelde haar hand drukkend in me kruis terwijl ze plakstrips los trok.Weer reageerde me penis erop . Terwijl de vieze luier onder me vandaan kwam.zag ik Sophia haar lippen likken en beet ze op de onderlip.
Ze pakte me penis en ontsloot haar hand erom heen.en begon langzaam trekkende bewegingen te maken.
Me lichaam kwam hierdoor nu in een extase van opwindingen dat ik geen controle meer had.
Ik liet me gaan en gaf toe aan deze gevoelens.
Mijn verstand leek op nul te komen.
Ik voelde hoe Sophia bezig was met haar andere hand om me lichaam te betasten,terwijl ze met de andere hand langzaam door ging.

Heel even liet ze het los en ging naast me liggen om vervolgens te zoenen en verder te gaan om mij langsaam te bevredigen. Sophia zelf zat vol van opwinding en wou een stap verder gaan door mij verder uit te kleden.
Hier door kwam bij mij een moment van nuchterheid en verstand terug.
Ik kan niet zei ik. Met grote ogen van opwinding keek Sophia mij vragend aan.
Nee sorry ik kan niet,ik wil wel maar ik kan niet.Ik denk van je zusje te houden.
Sophia keek me lichtelijk boos aan.en ging van bed af en zorgde ervoor dat ik me luier om kreeg.
Ze zei dat ze me wel begreep maar ik waarschijnelijk op de verkeerde vis viste.
Ze wenste me weltrusten en ging weg.

Ik hoopte dat ze niet gelijk had.dit was nu de tweede keer dat ik iemand afwees voor mijn gevoelens voor Anna.Nu ben ik ook seksueel opgewonden
Mijn god,ik moest nu van deze opwinding af zien te kon komen. Compleet verpakt lag ik hier nu met een erectie die nu pijnelijk aan ging voelen.
Ik probeerde toch om het te gaan bevredigen door over er heen te wrijfen door de dikke verpakking.
Dit duurde niet lang voordat ik al snel tot een hoogte punt kwam en klaar kwam.
Door de ontlading viel ik snel bevredigend in slaap
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Heyyy goed nieuwe Broekplassers en Poepers 8
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 6
R Nieuwe voorstel add in de hoop duidelijkheid te geven Voorstellen 5
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
AB / DL25 Nieuwe mod moderator talk 15
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
S Nieuwjaar nieuwe kansen Contact advertenties 5
Cuddles4Life Nieuw op deze site - ab/dl meid Voorstellen 40
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
Tenaatje@ Nieuwe zending save express Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
D Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 6
S Nieuwe tena active fit ultima!!! (met foto's) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Little/daddy_Q Nieuwe pornhub video AB/DL Filmpjes 9
DDMatty Nieuw Lid, Nieuwe Contacten :) Voorstellen 24
Pamper86 Show hier je nieuwe spullen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Nieuwe luiers in babystijl AB/DL Filmpjes 22
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
MaxxToddlerLife Nieuwe Luiers DiaperMinister Luiers 77
Jappie1996 Dp-vids (nieuwe site) AB/DL Filmpjes 33
Bam-Bi Nieuwe romper te ruil Pub 10
glennm Nieuwe broekje Contact advertenties 10
Luierikl Pampers nieuwe verpakking en minder stretch :-( Luiers 7
Vivas Nieuwe daddy stelt zich voor. Voorstellen 21
Alice Nieuwe ABDL mini docu op youtube AB/DL Filmpjes 40
Babyukkie Wauw , zo lief nieuwe spenen gekregen AB/DL Fotos 10
sam Komen er nog nieuwe meetings in 2023 Kalender 10
Little boy Nieuwe luiers besteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
L Nieuwe uitdaging N 6
Inco-plastic-24/7 Nieuwe voorraad binnen gekregen Algemeen 16
M Vlaamse mama neemt een nieuwe start Contact advertenties 33
nina15000 Nieuwe luierbroekjes Luiers 6
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
D Filteren op onderwerp bij nieuwe berichten (en eventueel elders) Ideeën Bus 5
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Tiny Hoi! Voorstellen 44
P Nieuwe Crinklz Piratenstijl en tweede thema Sprookjesthema in sprookjesstijl Luiers 3
R Nieuwe Brabantse baby Voorstellen 45
Ominous_rumors Nieuwe crinklz fairy tale Vragen & Info Shop 8
S Daddy/DL opzoek naar nieuwe contacten Contact advertenties 7
M Nieuwe rompers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DiaperLuw De nieuwe rearz mermaid tales zijn echt fantastisch, maar... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Redheaddiaper Nieuwe luiers 16+ Board 12
LuierD Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 8
B Nieuwe luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
D Nieuwe luiervrienden maken Contact advertenties 1
M Nieuwe Amsterdammer Voorstellen 16
HomeHeart Nieuwe aanwinst Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierD Hallo allemaal Voorstellen 14
Senna ab Nieuwe luiers besteld!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
anton001 Inwijden nieuwe broek Broekplassers en Poepers 12
Similar threads


















































Bovenaan