Patricks zijn nieuwe avontuur

komt dit verhaal geloofwaardig over?


  • Totaal stemmers
    34

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Oke na gisteren zoveel moeite hebben gedaan om voor mij zelf makkelijk te maken.
Word weer me browser gestopt tijdens bewerken op moment ik heel simpel de link wil plaatsen op begin pagina
Zodat alles overzichtelijk is.

Aaargh nietblij wkker
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
gaaf verhaal echt waar maar hoop dat anne zich bedenkt en ze het samen heel goed gaan hebben
anne misschien in een situatie komt dat ze ook een luier aan moet trekken anders plast ze in haar broek
in een file ofzo lijkt mij echt gaaf

gr LL
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
luieluieraar zei:
gaaf verhaal echt waar maar hoop dat anne zich bedenkt en ze het samen heel goed gaan hebben
anne misschien in een situatie komt dat ze ook een luier aan moet trekken anders plast ze in haar broek
in een file ofzo lijkt mij echt gaaf

gr LL
Hoe mooi ze ook overkomt, moet ik je toch verklappen dat ze geen luier gaat dragen, behalve die keer dat ze het verteld had. Maar tijdlijn van het verhaal duur 6 weken, en we zitten op 12 dagen,....
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 29 Ongemakelijke situatie

Ik werd vroeg wakker, erg vroeg rond 4 uur in de ochtend had ik het gevoel van klaar wakker te wezen.
Ik voelde aan me luier en deze was nat.ik voelde me niet op gemak en voelde me erg moe.
Maar ik was klaarwakker. Het zelfde kut gevoel als ik thuis was.Normaal spelen er teveel gedachtes door mijn hoofd heen.Problemen waar ik normaal mee zit.
Dit keer speelde Anna door mijn hoofd heen en haar zus Sophia.Het vreemde van mij zelf is dat ik totaal niet aan me ex dan behalve nu.Maar Anna is geen probleem, ik ben die er een probleem van maak.
Waarom moet het zo moeilijk voor mij wezen, ik mis de oude ik. Die gewoon leuk en lekker met een meid ging zonder te denken aan een andere.Ja ik was soort van player en kwam niks te kort en ik deelde graag me ervaringen met anderen.Ondanks me gedrag,was ik wel trouw zodra ik een relatie kreeg.
Deze waren niet vaak van een lange duur.Maar dat
Ik weet dat ik nu ouder ben en ik merk dat ik behoefte heb aan een vastigheid.

Ik wreef in me ogen met me linker hand en ging uit bed om mijn gedachten te doden met televisie.
Beneden ging ik in de woonkamer zitten.en keek voor ik het wist 3 uur lang televisie.
ik hoorde iemand naar beneden komen,het was Anna die nog slaperig keek.
Zo wat ben jij vroeg wakker,heb je wel goed geslapen vroeg Anna aan mij.
Ik gaf aan dat ik niet meer kon slapen en al paar uur wakker ben.
Maar ik zag er erg moe uit volgens Anna en zij spoorde me aan om toch even te slapen.
Ik volgde haar advies op en ze liep mee naar de slaapkamer waar ik sliep.
Voordat ik in bed liggen controleerde zij mijn luier nog.
Ondanks hij nat was kon hij nog wel wat plas opnemen.

Ik lag nu in bed maar Anna bleef aan mijn bed zitten nog.
Ze vroeg waarom ik niet kon slapen.ik wou het niet aangeven dus gaf ik aan dat ik gewoon slecht sliep in deze bed.
Anna streelde mijn gezicht en keek me met een glimlach aan.volgens mij zeg je niet alles.
Ze had gelijk maar ik zweeg.Anna zuchtte en gaf mij een kus en zei dat ik slapen maar moest gaan slapen en ze ging zelf terug naar bed.Ik Nam een gewenste positie maar slapen lukte mij niet.
Ik begon na te denken van gisteravond wat er precies gebeurde en waarom ik het zo ver had laten komen.
Enigste wat ik denk dat ik het zo ver had laten komen is puur door seksuele verlangens.
Maar dat ik me heb zo laten belemmeren door Anna betekend toch dat mijn gevoelens groter voor haar is dan mijn lust.
Na een tijd viel ik toch in slaap en sliep ik erg vast.

Ik sliep zo vast dat ik gewekt werd door Anna die aangekleed voor mij stond.
Het was middag en over een uurtje zouden de ouders van haar er zijn met de kinderen.
Dus ik moest eruit. Maar werd eerst verschoont en Anna merkte dat me luier natter was dan vanochtend.
Anna besloot gezien de lange rit en het nog wel even duurde dat ik inlegger bij me luier in kreeg.
Aangekleed en tassen ingepakt liepen we naar beneden richting de woonkamer waar ik schrok dat ik Sophia zag.
Het klonk dom gezien ik in haar huis sliep,maar na gisteravond voelde het zeer ongemakkelijk.
Anna stond achter me en gaf me een duwtje dat ik maar moest gaan zitten.
Sophia zei dat ze koffie ging zetten en Anna hielp haar met de afwas van gister avond.
Ik zat alleen in de woonkamer terwijl de beide zussen in de keuken waren.
Het zweet brak me nu wel beetje aan gezien de gedachten dat sophia wel eens kon vertellen wat er gisteravond gebeurd was.

Na een tijdje kwam Sophia terug met twee koppen koffie en was Anna nog druk bezig in de keuken.
Wat gisteravond gebeurde vergeten we zei Sophia terwijl ze voor mij de koffie neer zette en ging zitten.
Zwijgend stemde ik toe om hier niet over te hebben.Alleen of ik het kon vergeten was natuurlijk de vraag.
In stilte dronken we de koffie op starend naar een televisie.
Na een tijd kwam Anna terug en zei dat ze gelukkig klaar was met de afwas en ging ook zitten.
Hierdoor werd de stilte verbroken en konden we gezellig praten en de tijd doden tot de ouders er waren om Anna en mij richting huis te brengen.

Na een tijdje waren de ouders, Geert en Hanneke en de kinderen Nikki en Jaimy .
Beide kinderen hadden wel wat te vertellen over gisteren en Sophia de moeder had er druk ermee.
Geert was beetje ongeduldig en zei dat we weer moesten gaan.
Dus afscheid nemen begon voor Anna die er voor zorgde dat ze nichtje en neefje dik smokkende kus gaven en een stevige knuffel en haar zus Sophia warm afscheid nam en afspraak maakte voor het nieuwe jaar.

ik wenste de kinderen een goede jaarwisseling toe en gaf ze een hand wou geven waar beide mij in plaats een hand een knuffel kreeg. Toen kwam ik bij Sophia en bedankte haar en wou haar een hand geven waar ze mij een knuffel gaf. En fluisterde in mijn oor dat ik goed voor haar zusje moest wezen en koesteren wat ik nu met haar had. Na de knuffel keek ze me strak aan met kort daarna een glimlach en ze zei mij weer snel te zien.
Hanneke geert zeiden ook gedag.

We gingen weg, en geert had besloten dat ik voorin moest zitten, zodat de dames achterin konden blijven.
Ik wist niet wat ik hier van moest denken, maar besloot om het maar gezellig te houden.
Op de terugreis richting de huis van Geert en Hanneke waren we over simpele dingen aan het praten.
Zoals werk en de twee uur durende reis ging sneller hierdoor.
Bij de huis aangekomen van Geert en Hanneke zorgde Anna ervoor dat we direct weg konden naar haar huis toe.

Anna gaf haar ouders nog een kus en een knuffel en we zaten in haar auto en reden weg.
Anna vertelde dat ze de kerstdagen erg mooi had gevonden en hoe ik met de familie om ging.
Waarna ze de vraag stelde wat ik van haar zus vindt.
Ik begreep niet haar vraag omdat ik bang was dat ik een verkeerde antwoord zou geven, dus ik zei wel aardig maar dat ik niet wist wat ze precies bedoelde.
Anna bleef even stil en ze zei dat haar zus tot me aangetrokken was.dit.
Door dit te horen viel ik even stil voordat ik nuchter op reageerde en zei oké.
Anna reageerde er verder niet op omdat ze aan het concentreren was op het autorijden.
We kwamen bij haar huis aan en werden de spullen van ons binnen gebracht.
Eenmaal binnen begon Anna nadat alles opgeruimd was.toch te praten over haar zus.

Sophia vindt jou een aardige en nette persoon en is wel nieuwsgierig naar jou.
Ondanks ik haar veel over jou verteld hebt.
Ik keek Anna aan en ik wist niet hoe ik hier op moest reageren en wat ze precies aan het doen was.
Ik zei wel dat ik een vermoeden had dat Sophia een oogje op me had.
Maar ik wou niks vertellen van wat er gebeurd was, dat ze me kort bevredigd had en we in passie gezoend hadden.

Anna keek me vel aan, ik weet dat je nu liegt patrick.Sophia is me zus en als zussen hebben we weinig geheimen voor elkaar. Ik weet wat ze gedaan heeft en ik weet hoe je erop gerageerd had.
Je moet echt mij uit je hoofd zetten,

Ik keek Anna aan, en werd beetje gefrusteerd.hoe kan ik je uit me hoofdt zetten als we zo close worden in een belachelijke korte tijd.ik weet niet anders dan dat ik verliefd op je wordt.
Ik zal eerlijk zijn, je hebt een leuke zus, mooi en aantrekkelijk.
Maar ik zal niks met haar willen beginnen als jij nu in me hart zit.
Ik twijfel zoveel aan me zelf of ik wel gezond reageer, niet dat ik blind ben van liefde.

Anna keek me aan en knikte , ze bleef even stil voordat ze iets weer zei.
Ik denk dat je verliefd op me bent geworden door de aandacht en liefde die ik je gegeven heb.
Geef mij de tijd om dit te laten zien, en ik verzeker je dat op iemand anders verliefd zult worden en daar een mooie relatie mee krijgt. En je hoeft niet verliefd te wezen om met iemand een mooie relatie te krijgen.
Je zegt zelf dat je me zus leuk vindt, dus als wij nou gaan kijken of er een leuke klik is dan help ik jou en me zus graag om een relatie in de juiste richting te krijgen.

De meid waar ik nu een crush op heb probeert mij dus te koppelen met haar zus,
Nee dit wil ik niet. Maar ik stemde in.weet niet waarom, maar misschien heeft ze gelijk.
Maar ik vroeg mij af waarom haar zus en haar vriendin lissane niet.
Het was misschien gemeen wat ze zei, maar lissane is nog niet de meid van serieuse relaties.
En haar zus een rustige vrouw is en weet wat ze wilt.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Oke ik loop officeel achter, ik moet nog zaterdagnacht beschrijven, en zondag en maandag....en dan hopen dat ik up to date ben rond jaar wisseling.
Dus wordt nacht werk als ik niet wordt opgehouden
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 30 afstand nemen

Het was nog zaterdag en gezien het reizen en de feestdagen was Anna aardig moe om iets eten te maken.Dus er werd eten besteld.
We spraken nog wat na wat we beleefd hadden, en Anna was blij dat ik toch ondanks alles een goede kerst beleefd had. En zolang we deze pad blijven bewandelen. Dat er nog meer goede feestdagen kwam.
Ik was me zelf niet echt meer na gisteren en na Anna's koppelmoment.
Het zette mij weer op onnodig denken, en ik speelde paar senarios af.

Ik was zichtbaar aangeslagen, waarop Anna vroeg of het wel ging.
Ik zei dat ik moe was en dat ik eraan dacht om vroeg te slapen.
Anna was zelf aardig moe, dus vroeg naar bed te gaan was geen slecht idee.
Er werd even bankgehangen en rond 9 uur gingen we naar bed.
Anna verschoonde mij met nog volle liefde en aandacht.
Ik voelde me er ongemakkelijk erbij. Terwijl ik op stond gaf Anna mij een knuffel.
Zoals bijna elke knuffel die ik van haar kreeg kwam zoveel gevoel ervan af.
Dit keer was die gevoel zo fijn, maar ik voelde mij zo bekropt erbij.
Ik realiseerde me dat ik dit niet kan, ik kan geen knuffels krijgen en haar een kus geven of ontvangen.
In de geest dat het puur vriendschap is.

Met die gedachtens ging ik in bed liggen.Anna was ook klaar en ging naast me liggen en kroop tegen me aan, iets wat ik gisteren gemist had, nu weet ik niet wat ik ervan moet denken.
Mijn gevoel zegt dit zo vertrouwd te wezen. Waarom moet ik het voor mijzelf zo moeilijk maken.
Of zit ik nou in een moeilijke situatie.
Anna verbrak mijn zware gedachtens door een kus te geven na ze kort naar mijn piekende hoofd had gekeken. Ze wreef op mijn borst en zei dat ik lekker moest gaan slapen en wenste me weltrusten.
Anna ging slapen en ik bleef nog wakker.
Alleen door de ritmise adem van Anna waar ik me op concetreede viel ik snel in slaap.

Het was rond 9 uur in de ochten dat ik wakker werd door Anna.
Ze strekte zich uit waardoor er aardig wat beweging gekomen was in bed.
Anna merkte dat ik wakker was en sloeg speels de dekens van me af en lag boven op mij.
Ze was behoorlijk opgewekt en zat vol energie en met speelse ogen keek ze me aan.
Versuft zijn van de slaap wist ik niet of ik hier normaal kon op reageren.
Ik keek niet bepaald blij en Anna haar gezicht ging van speels naar bezorgheid toe.
Wat is er vroeg ze,Ik zei dat er niks was.
Anna kroop van mij af en ging uit bed.Als er iets is moet je zeggen patrick.
Kom ik doe je luier af zodat je kan douchen.
Ik stapte uit bed en kwam recht voor Anna te staan, ze trok me romper los en uit,
Me plastic broekje en me luier.en deed ze de douchehoes om ,ik was geheel naakt voor Anna.
Ze keek me nog recht aan.Mijn gevoelens werden te veel. En voorday ze zichtbaar werden,sprong ik onder de douche.

Onder de douche dacht ik na over hoe ik het nou moest Aanpakken.
Maandag had ik wondcontrole van me pols en nieuwe gips.
misschien moest ik het zo gaan spelen dat het voor ons beste welzijn als ik maar weer thuis sliep en minder op neus en lip was.
Misschien moest ik deze afstand nemen zodat me gevoelens verminderde voor haar.
En ik kon inzien wat Anna ziet.
Na het douchen werd ik opgewacht door Anna met handdoek.die me afdroogde en klaar was om mij een luier om te doen van cuddlez.
Ik zei vandaag even niet.Anna was verbaasd om me antwoord maar zei verder er niks over.

We gingen naar beneden waar we gezammelijk gingen ontbijten.
Ik toonde ondanks we in de zelfde ruimte waren een vorm van afstandelijkheid.
Anna begreep hier niks van dus ze ging graven.
Eerst zei ik dat er niks was, maar zij nam daar geen genoegen mee.
Maar ze ging door, waar ik met moeite uitsprak het beste was als ik morgen maar weer in me eigenhuis bleef slapen.
Dit kwam over als een klap in haar gezicht en tranen sprongen in haar ogen.
Waarom wil je dit vroeg ze met een trilling in haar stem.

Nu ik haar nu zo zag kwam er een schuldgevoel bij me,maar ik zit ook ergens fout zei me gevoel.
Ik nam diep adem.
Anna ik ben verliefd op je. Ik kan het niet ontkennen en jij wilt duidelijk iets anders. Dus ik moet afstand nemen.ik wordt gek van liefde en de aandacht die ik van je krijg ik kan niet normaal denken.
Anna trok haar lippen op en droogde haar tranen en ze begreep mij.
Maar ze was er duidelijk niet mee eens.
Wie gaat er dan voor je zorgen ,Ja ik heb me eerder met me hand veel dingen alleen gedaan.
Ze keek me aan wil jij dit wat je nu hebt zomaar na twee weken weggooien.mooie dankje wel voor mij.
Ik voel me nu wel enigzins gebruikt.

Anna liep boos weg.ik wachte paar minuten voordat ik besloot om verder met haar te praten.
Anna was in de woonkamer en ze zat op de bank.
Ik ging zitten en vroeg hoe het ging.
Ik kreeg een kussen naar me hoofd gegooid en ze zei dat het best een domme vraag was of niet.
Ik moest lachen van me stomiteit en voelde me best ongemakkelijk en zei,sorry
ik zocht oogcontact op, het duurde vrijlang voor ik deze kreeg.

Ik begrijp je patrick, maar ik vindt het jammer dat je iets moois wilt weg gooien.
Geef me de kans alsjeblieft en ik bewijs je dat ik voor je kan zorgen zonder dat je verliefd wordt.
Anna daar is het al te laat voor, geef mij even de tijd en ik draai wel weer bij.
Anna stond op en kwam voor mij te staan. Jammer, je weet niet wat je gaat missen en ze liep de keuken in.
Ik weet donders goed wat ik ga missen, maar het is iets waar ik niet zonder kan.

Deze dag verliep vrij langsaam af en toe probeerde Anna mij nog te overtuigen. Maar ik had me beslissing gemaakt.
Het avond eten was niet bepaald gezellig en de tijd om naar bed te gaan was ongemakkelijk.
Ze deed me nog wel een luier om.en we gingen in bed.
Anna gaf me een kus, maar zag me gezicht en ze zei sorry.
O wat voel ik me toch schuldig, haar pure onschuld wordt geblokt door mijn koppigheid.
Ik zag dat ze door mijn houding moeilijk had en ik sloot mijn arm om haar heen en gaf een kus op haar voorhoofd.ik ben de gene die sorry moet zeggen zei ik en wenste haar weltrusten.

Volgende dag werden we wakker van de wekker.
Anna kleede me uit en me luier was tot nu toe elke nacht nat geworden.
Ze pakte me tassen in met kleren terwijl ze bezig was vroeg ze of dit echt was wat ik wou.
Ik twijfelde maar zei dat het me beste leek.
Teleurgesteld pakte anna de tassen verder in.
En zorgde ervoor dat alles in de auto kwam te staan.
Daarna reden we naar de ziekenhuis voor wondcontrole en vervanging van gips.

De autorit was stil en het wachten bij de gipskamer was er ook een stilte.
Me gips werd er af gedaan en alles zag er goed eruit. Er wordt ook gekeken naar me snee bij de bekken.
En alles was goed. Ik kreeg nieuwe gips erom heen en mocht na 4 weken weer terug komen.
Anna stelde voor dat ze die dag vrij zal nemen om mij nog naar het ziekenhuis te brengen.
Ik vondt het goed.

We reden nu naar mij huis toe. Anna vroeg voor de laaste keer of dit is wat ik wou.
Ze bracht ook alles naar binnen en als laast kwam ze met de doos met luiers.
Boven op waren duidelijk de cuddelz te zien.
Ik realiseerde me wel dat ik unieks aan het verknallen was.
Maar ik moest het door zetten.
Anna zei als er wat was is moest bellen en niet eigenwijs moest doen.
En moest uiterst voorzichtig doen. Ze gaf mij een knuffel die ik warm koesterde.
Het gevoel van deze knuffel was dat het wel eens de laaste keer kon wezen.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Met massel zal zo ook h31 erop te komen,
Hoewel ik graag mensen in bepaalde spanning wil laten wachten devil2

Maar ik kant zelf niet :'(
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 31 Dit wil ik niet

Daar was ik dan na twee weken alleen. Ik me kamer terwijl een meid weg gegaan was die alles voor mij over heeft. Een meid die ik twee week geleden had ontmoet ik .
Een waar ik verlief op was geworden maar ook een kwelgeest omdat me gevoelens niet beantwoord werden zoals ik wou.
Ik ging bezig met uitpakken van me kleren en kwam op de kleren tegen die Anna gekocht had voor mij.
Ik realiseerde me dat ik teveel aan mij zelf nu dacht.ik zat ergens fout.
Ik probeerde me te bedenken of ik dit kon herstellen, of ik het wel wou.
Maar ik zat in een duidelijke tweestrijd. Ik voelde me verslagen, veel meer dan toen me ex met mij uitmaakte.
Ik heb iets weg gegooid wat unieks en moois was. Ik hoorde de stem van Sophia in mijn hoofd.
Ik moest koesteren wat ik met Anna had. En ik heb het verpest.
Ik ging o me bank zitten en begon boos te worden. Boos op mij zelf. Boos dat ik het verknalt had.

Ik pakte mijn telefoon en keek naar de nummer van Anna.
Ik wou haar opbellen maar ik durfde niet. En ik wist niet wie mij kon helpen.
Ik gooide me telefoon weg, ik gooide hem zo hard weg dat de batterij eruit viel.
Geschrokken van me actie vloog ik naar mijn telefoon toe. En probeerde hem weer aan te krijgen.
Maar het lukte mij niet. Ik was nu helemaal verslagen en ik barst uit in tranen.
Het was vollop vakantie en niemand was in huis om mij te helpen om te kijken of me telefoon gerapeerd kon worden.

Ik probeerde me tablet te zoeken. En die was ik vergeten,het lag nog bij Anna in huis.
Ik liep naar de buren en die was niet thuis.en ik wou de fiets pakken maar me band was lek.
Alles zat mij tegen en ik had me zelf moeilijk gemaakt.
De tijd leek langzaam voorbij te gaan ik dacht dat ik voor vandaag maar ging uit rusten en morgen maar zal proberen me telefoon te laten repareren.

Het was rond 6 uur en ik had honger en ik had geen eten meer in huis.
Ik moest dus wat eten gaan halen. Ik probeerde een jas aan te krijgen om lopends naar de winkelcentrum te gaan die op 20 minuten loopafstand van me huis was.
Ik liep naar buiten nadat ik met veel moeite me jas aan had. Na 5 minuten lopen speelde het weer erg op en begon het vies te regenen. Ik besloot om terug te lopen en kwam nat en verkleumd thuis weer.
Ik trok me jas uit en besloot maar dat ik pech had voor vandaag.

Ik hoorde licht op mijn raam geklopt werd en ging in de benen om de deur open te doen.
Het was Anna die mijn tablet in een tasje vast had ze gaf het mij aan en wou direct weg gaan.
Ze zei doei en liep naar de auto. En voordat ze in de auto stapte riep ik heel hard dat ze moest wachten.
Ze wou niet wachten in de regen dus ze zat al in de auto met de raam open.
Ik rende naar buiten en zei dat ik dit niet wil, ik heb je nodig Anna. Ik wil je en het maakt mij niet uit hoe. Als ik maar met jou ben.
Dit zei ik allemaal terwijl de koude regen mij nat maakte.
Anna keek me aan en en stapte uit en gaf mij een knuffel die het natte regen deed vergeten.
Kom ga gouw maar binnen. Ik pak je spullen weer en we vergeten wat er gebeurd is
En dan gaan we weer naar mijn huis en ik zal goed voor je zorgen.

Ik heb me nu volledig overgegeven aan de genade van Anna, ik weet dat ik verliefd op haar ben en dit zal ik niet kwijt raken, maar om van haar te vluchten is iets wat ik absoluut niet wil.
Ik wil bij haar zijn ongeacht alles wat er ging gebeuren.
 

janend

Toplid
Super super super het is een romantische psychologisch verhaal.
Heel erg sterk en steeds weer verassend een dikke 12
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Heb beetje pech en drukte gehad,
Zit nu met de pech ziek te zijn. Dus doe me best om volgende hoofdstuk te schrijven
 

PietjeDLimburg

Superlid
Doe maar rustig aan! Jezelf druk opleggen worden de verhalen denk ik niet beter op.. Je moet ook niet het plezier verliezen in het schrijven!

Beterschap!
 

baby jimmy

Beginneling
hey Diaperdrenthe,

Je verhaal is echt fantastisch en het is echt erg leuk dat je zo vaak nieuwe hoofdstukken plaatst. Maar doe inderdaad gewoon ff rustig aan en ziek lekker uit. Het verhaal is zoooo goed, we blijven het echt wel volgen ;)
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 32 Richting het nieuwe jaar toe

Anna hielp me met mijn spullen om terug in de auto te zetten.
En ik stapte nu al te graag bij haar in de auto. En we reden weg.
Terug naar haar huis toe.
Eenmaal daar gaf ik aan niks te gegeten hebben.Anna had wat spaghetti over van wat ze eerder gehad had op de dag. En gaf het opgewarmd aan mij zodat ik me honger kon stillen.
Na het eten werd ik erg moe. Dat ik in slaap viel op de bank.
Anna zag dit en wekte mij, ze stelde voor om naar bed te gaan.
Waar ik de zelfde verzorging ritueel kreeg die ik dacht kwijt te zijn.
Ik voelde me schuldig en ik zag dat het wel goed was tussen ons twee.
Anna keek me met de vertrouwde en zorgzame blik waar ik op verliefd ben geworden.
Nadat ik verschoond was in een dikke luier,plastic broekje en romper gaf ik Anna een stevige en dankbare knuffel.en ik liet haar niet los.voor paar minuten niet.
Tot Anna mij een kus op de wang gaf en zei dat ik maar moest gaan slapen.
Morgen is een dag dat we moesten bespreken wat we voor oud jaars dag moesten doen.

Ik lag in bed, en ik viel snel en in een diepe slaap.
Ik had niet meer mee gekregen dat Anna nog bij me kwam liggen.

Het was dinsdag en ik werd wakker naast Anna die sliep op me borst.
Eigenlijk ongelooflijk dat ze bijna elke dag haar slaap weet te vinden op mij.
En ik een hele nacht zo ook weet te slapen dat iemand op mij ligt.
Natuurlijk voelde af en toe me linker arm wat zwaarder door de slaap die erin zat.Maar dat was niet elke dag.
Gisteren leek nu zo ver weg met het gelukkige gevoel die ik kreeg door ik wakker werd naast Anna.
Ik kuste haar op de voorhoofd waardoor Anna wakker werd.
Ze keek op de telefoon voor tijd, en het was bijna elf uur.
Daarna gaf ze mij een kus en een knuffel en vroeg ze wat ik wou doen met oud en nieuw.
Iets wat ik met vrienden gepland had de laatste paar jaren,nu dit jaar met niemand erover gehad had.
Maar ik wist nu dat ik met haar de nieuwe jaar in wou gaan.

Gewoon niet te veel poespas zei ik,lekker gezellig houden.
Anna glimlachte en zei dat we lekker thuis bleven en dan nieuwjaarsdag een borrel gingen houden bij de ouders. Vandaag werd een rustige dag.
Douchen,verschoond worden,en wat ontbijten.
En daarna wat gezamenlijk boodschappen halen voor oudejaarsavond.
Wat tafel hapjes stokbrood en toastjes.en een mooie fles drinken om de nieuwe jaar in te toasten.

Door de kleine bezigheden die we vandaag deden, was ik eigenlijk helemaal vergeten wat voor stomme actie ik gedaan had, het idee was er nog wel dat ik haar kwijt had kunnen raken.
Maar ik mag echt van geluk spreken dat ik iemand zoals Anna in mijn leven heb.
Ik denk ondanks dat er geen relatie is,ik toch kan zeggen dat zij de vrouw is die mij gelukkig maakt.
Zal wel een weg vinden waar ik een relatie zal krijgen met iemand anders.
Maar voor nu is Anna mijn meid, en zolang ik in haar aanwezigheid mag wezen. Vindt ik het allemaal prima nu.

De boodschappen waren gedaan en we hadden op de terug weg chinees mee genomen.
Eenmaal thuis konden we gelijk dus eten.En daarna gingen we een film kijken.
En voor we het wisten sliepen we beiden naast elkaar op de bank.
Blijkbaar boeide niemand van ons de film en lagen we heerlijk tegen elkaar aan op de bank.
Het was tegen middernacht aan en door een harde knal van vuurwerk werd ik wakker.
Anna sliep diep,en ik wou haar niet wakker maken.
Ik liep naar boven om dekens te pakken en kleedde me zelf om,
Me luier was nog droog, dus deed een plastic broekje eroverheen om voor extra bescherming.
Geen dikke luier met extra inleggers voor vanavond.
Eenmaal klaar liep ik terug met de dekens naar beneden, en zorgde dat Anna en ik goed eronder lagen.
Dit keer draaide ik de rollen om en ging slapen op de borst van Anna. Ik deed dat wel voordat ik haar een kus gaf op haar voorhoofd, ik zweerde dat ik een glimlach zag.

Volgende dag werd ik wakker door een kriebelende en strelende gevoel op mijn hoofd.
Het was Anna die liefkozend mij aaide. Ik kwam omhoog en keek haar aan.
Ze gaf mij een kus en zei dat het erg lief was dat ik de dekens gepakt had.
Omdat we op de bank lagen ,gingen we snel eruit. Anna zag dat ik een plastic broek aanhad getrokken en vroeg mij gelijk om dichter bij te komen en te controleren.
Er was nog steeds geen verandering en me luier was overvol van urine en had zelfs gelekt.
Ze trok de plakstrips los en verwijderde de luier.

Ze keek me aan en vroeg hoe ik mij hierom voelde, of ik het erg vond dat deze probleem blijft aanhouden.
Heel eerlijk te zijn had ik hiermee vrede ,puur om Anna. ik krijg zoveel liefde aandacht en een bezorgdheid wat een mooie extra is voor iemand die een luierliefhebber is.
Maar dit waren niet de woorden die ik tegen haar zei. Ik zei het veel korter, namelijk dat ik het niet heel erg vond omdat jij voor me zorgt.
Ze lachte en gaf mij een tik op me blote kont en zei dat zei daar juist voor was.
Ik moest maar gaan douchen , hierin werd ik geholpen met de douchehoes.
En de rest deed ik zelf.
Na korte douche buurt werd ik opgewacht door Anna die in haar ondergoed stond.
Licht opgewonden van de beeld werd ik afgedroogd, en kreeg ik de keuze.
Of ik probeerde mijzelf aan te kleden. Of ik bleef naakt op Anna wachten zodat ik straks goed verzorgd wordt zei ze.

Terwijl Anna zelf onder de douche ging stappen begon ik wel te twijfelen.
Ik was namelijk al redelijk lang onder de verzorgende hand van Anna, en dan bedoel ik puur op het dragen van luiers. Het was nu geen noodzaak of gemak om ze overdag te dragen, Alleen voor het slapen nog wel.
Het is een puur fetisj voor mij, en ik geniet dubbel ervan doordat Anna mij hierin verzorgde.
En het gebeurd nu soms uit een sleur.
Maar deze sleur is nu gebroken omdat ik de keuze krijg om nu een onderbroek aan te trekken.
Of wachten tot Anna klaar is.
Mijn liefde voor luiers is in zoveel mate bevredigt dan in de afgelopen jaren dat het eigenlijk niet meer hoefde voor nu, en het gevoel van dragen van luiers was als iets gewoons gaan aanvoelen dan iets wat mij opwind.het was wel zo dat ik genoot van de aandacht die ik kreeg van Anna.
Vooral als ze met liefde en zorg de zalf en talkpoeder aanbracht en dat de luier dicht sluit.
En meestal een knuffel van haar kreeg.

Ik stond zo lang te twijfelen dat Anna achter mij stond.
Ik keek licht geschokt terwijl ik me omdraaide. Ik was nu voor Anna haar verzorgende rol.
Ik werd op me rug gelegd, en ik voelde hoe gemakkelijk een luier onder me kont werd geschoven.
Ik hoefde niks te doen, het leek Anna heel gemakkelijk te gaan.
Wat ik net dacht volgde inderdaad luierzalf, en talkpoeder.
En de luier werd door mijn kruis heen getrokken en dicht geplakt.
Ik zag dat het een cuddlz luier was.

Anna was nog niet klaar zei ze. Ik moest in het midden van de bed gaan liggen. Op me buik .
Ik voelde Anna's haar handen knedend en masserend rond me nek.
Ik genoot gelijk en ik kreeg zo fijn gevoel door me heen. Iets wat moeilijk te beschrijven is
Als het zoveel gevoelens door elkaar heen is.
Het voelde professioneel aan wat ze deed en Anna masseerde zeer goed mijn bovenlichaam.
Ik kreunde het uit van het zeer goede gevoel,ik hoorde Anna zeggen dat het goed is dat ik zo kreun, en zekers niet moest inhouden.
Mijn lichaam was nog wel gespannen en ze deed dit om het te ontspannen.
Na een tijd gebruikte Anna speciaal geurende massage olie.
Omdat het masseren nu meer gleed, ging Anna op me geluierde kont zitten om mij beter te masseren.
Ik voelde haar benen langs me en haar gewicht op me kont.

Ik werd zekers zeer goed verwend en ik kon het niet helpen dat ik nu in een hoogte punt kwam van opwinding.
Doordat ik op me buik lag geluierd en al was het niet te zien dat ik een erectie had.
Terwijl Anna boven op me kont zat en licht bewoog.
Was er sprake van een lichte wrijving tussen de matras en me luier.
Ik kwam redelijk snel klaar als een jonge puber die geen controle had over zijn orgasmes
Ik kreunde het zeer luid uit en ik werd erg moe van het gehele gebeuren.
Het voelde aan alsof ik seks gehad heb Anna, maar ik weet zekers dat zij intentie had om mij op een seksuele manier te bevredigen.

Het duurde niet lang en Anna merkte dat ik aan het dommelen was en haar tempo van masseren ging stukje lager. En ze ging van me geluierde kont af.
Waar zij een dikke tik op gaf om me goed wakker te krijgen.
Ik werd met een handdoek schoongemaakt voordat ik me mocht omdraaien.
Eenmaal omgedraaid keek ik in een paar ogen die glunderde.
Zij genoot echt in het verzorgen en mij laten genieten.
Ik sloeg mijn arm om haar heen en trok haar naar beneden zodat ze naast me lach.
Ik gaf paar stevige kussen op haar lip en bedankte haar voor het masseren.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Kleinmaarfijn Nieuwe pampers gescoort AB/DL Fotos 9
J Heyyy goed nieuwe Broekplassers en Poepers 8
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 6
R Nieuwe voorstel add in de hoop duidelijkheid te geven Voorstellen 5
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
AB / DL25 Nieuwe mod moderator talk 15
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
S Nieuwjaar nieuwe kansen Contact advertenties 5
Cuddles4Life Nieuw op deze site - ab/dl meid Voorstellen 40
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
Tenaatje@ Nieuwe zending save express Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
D Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 6
S Nieuwe tena active fit ultima!!! (met foto's) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Little/daddy_Q Nieuwe pornhub video AB/DL Filmpjes 9
DDMatty Nieuw Lid, Nieuwe Contacten :) Voorstellen 24
Pamper86 Show hier je nieuwe spullen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Nieuwe luiers in babystijl AB/DL Filmpjes 22
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
MaxxToddlerLife Nieuwe Luiers DiaperMinister Luiers 77
Jappie1996 Dp-vids (nieuwe site) AB/DL Filmpjes 33
Bam-Bi Nieuwe romper te ruil Pub 10
glennm Nieuwe broekje Contact advertenties 10
Luierikl Pampers nieuwe verpakking en minder stretch :-( Luiers 7
Vivas Nieuwe daddy stelt zich voor. Voorstellen 21
Alice Nieuwe ABDL mini docu op youtube AB/DL Filmpjes 40
Babyukkie Wauw , zo lief nieuwe spenen gekregen AB/DL Fotos 10
sam Komen er nog nieuwe meetings in 2023 Kalender 10
Little boy Nieuwe luiers besteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
L Nieuwe uitdaging N 6
Inco-plastic-24/7 Nieuwe voorraad binnen gekregen Algemeen 16
M Vlaamse mama neemt een nieuwe start Contact advertenties 33
nina15000 Nieuwe luierbroekjes Luiers 6
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
D Filteren op onderwerp bij nieuwe berichten (en eventueel elders) Ideeën Bus 5
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Tiny Hoi! Voorstellen 44
P Nieuwe Crinklz Piratenstijl en tweede thema Sprookjesthema in sprookjesstijl Luiers 3
R Nieuwe Brabantse baby Voorstellen 45
Ominous_rumors Nieuwe crinklz fairy tale Vragen & Info Shop 8
S Daddy/DL opzoek naar nieuwe contacten Contact advertenties 7
M Nieuwe rompers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DiaperLuw De nieuwe rearz mermaid tales zijn echt fantastisch, maar... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Redheaddiaper Nieuwe luiers 16+ Board 12
LuierD Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 8
B Nieuwe luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
D Nieuwe luiervrienden maken Contact advertenties 1
M Nieuwe Amsterdammer Voorstellen 16
HomeHeart Nieuwe aanwinst Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierD Hallo allemaal Voorstellen 14
Senna ab Nieuwe luiers besteld!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan