Patricks zijn nieuwe avontuur

komt dit verhaal geloofwaardig over?


  • Totaal stemmers
    34

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 33 Gelukkig en gelukkig nieuwjaar

Terwijl ik Anna volop bedankte voor de massage die ik van haar kreeg realiseerde hoe gelukkig ik wel niet was nu.
Zij was echt wel meer dan alleen een vriendin ze was iemand die mij me goed laat voelen en waar ik mezelf kan wezen, goed ik mis wel iets aan haar maar de grens is duidelijk nu en ja ik vindt het wel jammer maar wat ik nu met haar heb wil ik niet weg gooien.

Anna bevrijde zichzelf van me armen en zei dat het tijd was om aan te kleden.
Omdat we wel wat moeten gaan eten en daarna lekker het nieuwe jaar in gaan.
Terwijl ik mij zelf van de bed afklom voelde ik me veel fijner, me lichaam voelde inderdaad wat soepeler.
Zij kon echt wel super goed masseren.

Eenmaal van bed af had Anna een witte shirt klaar voor mij en ze trok deze over mij hoofd heen.
Ik vroeg haar of ze niet iets vergeten was en ik bedoelde daarmee me romper.
Ik kreeg met haar vinger een kleine aai over me neus en ze zei met een grote glimlach ,nee je krijgt verder niks aan. Je hebt deze schattige pamper om en dat mag best wel keer gezien worden, dus ik laat je beetje rondlopen als een kleuter vandaag

Ik was verbaasd maar ik dacht waarom niet, ik was alleen bij Anna in huis en ja ik had deze mooie luiers van haar gekregen dus ja ze mag het ook wel zien.
We liepen naar beneden en om eerlijk te zijn voelde de luier ook fijner aan nu omdat ik geen broek of iets vergelijkbaars droeg. En alleen een shirt.
Iets wat ik in me eigen huis deed met bijvoorbeeld alleen een boxer en een shirt .
Anna zei dat ze patat ging halen en ik kon thuis wel even alleen wachten.
Ik keek na de tijd en vond het relatief wel vroeg maar we hadden nog geen middag eten gedaan.
Dus Anna stapte in haar auto en reed weg.

Ik had tijd voor mij zelf en ging op me tablet kijken en zag dat ik via facebook berichten had van enkele vrienden. Ja ik had nog wel paar vrienden. Ik bekeek de berichten en de meeste waren de vraag hoe het mij nou ging . Dus ik antwoordde dat alles goed was.
Herman , me vriend die me naar de ziekenhuis gebracht had en relatief druk leven leidt had ook een bericht gestuurd met de vraag of mijn telefoon stuk was.
Voor ik het wist had ik een hele chat sessie met 4 man/4 vrienden.

Herman is misschien wel me beste vriend en ondanks hij het druk heeft probeert hij wel klaar te staan.
Ebel is een van me dartmaten en we proberen buiten darten ook wel om te gaan en af te spreken.
Maar Ebel is wel iemand die erg gefocust is op darten en door mijn lange blessure baalt hij wel van het verloop in onze dart team en hij hoopt dat ik snel herstel gezien ik wel een van de beste darters in onze team was.
Dan hebben we Mervin, Mervin is goed bevriend met Herman en zodoende kennen wij elkaar en we gaan regelmatig met elkaar om en Mervin kwam ook wel eens zelfstandig bij mij of ik bij hem.
En als laatst Karim, Karim was wel een super gozer en iemand die zich zelf in de spotlicht zette maar hij was wel loyaal alleen bij karim was wel zo dat je soms weken niks hoorde en dan bijvoorbeeld elke dacht.
Al deze vrienden kende wel elkaar en ik heb ze wel een keer alle 4 gezamenlijk in mijn kamer gehad om wat te drinken en gezellige avond te hebben

Hermam wist wel waar ik momenteel verbleef en had het door gespeeld aan mervin.
Maar Ebel en Karim niet, dus ik had wat uit te leggen en gelijk werd de vraag gesteld of zij mijn nieuwe vriendin werd. Ik vertelde dat het gewoon vriendschappelijk is waar ik toch vraagtekens bij kreeg.
Ik vertelde niet dat we in het zelfde bed sliepen en ik vertelde zekers niet dat ze me vaak naakt zag omdat ze mij een luier om deed. En ja mijn vrienden weten niet dat ik een diaperlover ben.
Maar goed ze vonden het onzinnig dat voor mij zo gezorgd wordt, maar vonden het wel mooi.
Het was hun bezorgdheid dat ik niet geheel afhankelijk werd en zodra ik geheel hersteld was
Weer op me eigen benen weer moest staan.
Daar maakte ik mij niet druk om iets zegt in mij zodra ik weer thuis ben dat Anna close bij me zal blijven.

Ondertussen was Anna terug met patat en wat snack. Dus ik legde me tablet neer en zei dat ik zo terug kwam.Anna zette wat borden neer en sauzen en we gingen eten. En ik was afgeleid omdat ik na beste lange tijd druk bezig was met chatten met me vrienden.
Anna merkte dit op en vroeg wat ik deed.
Dus ik begon met Anna te praten en had volle aandacht voor haar.
Ik vertelde de bezorgdheid van me vrienden en dat ze het raar vinden dat ik zo voor mij gezorgd werd.

Anna werd lichtelijk geïrriteerd en zei.Nou het is toch gewoon logies dat je iemand in je leven hebt die voor je kan zorgen ook al is het niet geheel nodig, maar jij hoeft niet dingen alleen te doen of mee te maken.denk dat je vrienden dat niet begrijpen.
Het was even stil waar Anna vroeg om bevestiging wat ze vroeg,Ja tocht?
Ik keek haar aan en wat ze doet voor mij ,na bijna 3 weken was toch nieuwe ervaring dus het leek niet logies als je anders gewend bent en niet beter weet.

Sorry Anna maar ik ben niet anders gewenst geweest dat je voor je zelf moet zorgen kan niet zeggen dat het heel logies is wat je doet voor mij. Je bent echt een schat van een mens een Engel.
Door wat ik zei kreeg ik een patat stukje naar me hoofd gegooid en ze lachte.
Geloof mij wat ik voor je doe is normaal.

Na het eten pakte ik me tablet en begon verder te chatten met me vrienden.
Doordat ze mij een lange tijd niet gezien hadden wouden ze heel graag met mij afspreken.
Ik zei dat ik momenteel niet meer thuis was dus er moest wat worden afgesproken volgens hun.
Een avondje stappen. Ik vond dat wel keer kunnen. Maar ik keek richting Anna die zelf even bezig was met haar telefoon. Ik vond dat ik het haar toch moest vragen.
Anna? Mijn vrienden willen graag met mij afspreken in het nieuwe jaar heb jij bezwaar als ik dat gaat doen? Anna keek me met een nuchtere hoofd ,waarom vraag je toe stemming?
Nou ja het kon zijn dat je niet leuk vindt als ik nachtje weg was.

Patrick lieve schat je moet zelf weten wat je wilt doen wil wel alleen weten wat je gaat doen en hoe laat je bij voorbeeld terug bent.
Ik verplicht jou niet om bij mij te wezen, ik wil alleen het beste voor jou.
Natuurlijk je moet lol hebben met je vrienden dus je bent vrij om met hun om te gaan en ik hou wel rekening mee als je terug komt. Je moet niet alleen stom dronken terug komen dan slaap je maar voor nood in de logeer bed.
Ik stemde daarin wat Anna zei en sprak een datum met me vrienden af.Zaterdag gingen we dus weg, en Karim zal mij dan ophalen gezien hij deze buurt waar Anna in woonde wel beste kent.

Ondertussen had ik een grote drang om naar de wc te gaan En Anna was aan het omkleden boven.
Ik zorgde ervoor dat ik in mijn luier plaste maar ik moest ook poepen.
Dus als een klein kind liep ik naar boven omdat ik niet me eigen luier wou afdoen.
Boven trof ik een zeer mooi geklede Anna Aan en ze keek me aan en vroeg wat ik kwam doen.
Ik zei dat ik naar de wc moest waarop zij me luier bekeek en zichtbaar te zien was dat ik er al in geplast had.Anna lachte en zei dat ik er al in geplast had dus nog een keer plassen kon wel.
Anna ik moet poepen zei ik.
Nou dat kan je toch wel in je luier doen, ten slotte draag je een grote baby luier.
Ik was verbaasd over haar reactie en ik had niet echt bepaald zin om in me eigen stront te lopen.
Dan doe ik hem zelf wel af zei ik waarop Anna zei, nee niks ervan kom eens hier .
Ik stond nu recht voor Anna en ze liep weg en pakte paar spullen.
Zo pakte ze een plastic broekje en me romper die ik snel aan kreeg.
En ze had een verrassing ingepakt. Iets wat ze blijkbaar ingepakt had.
Ik bedankte haar alvast zonder te weten wat het was en pakte het uit.
Het was een compleet pyjama pak met voetjes en ritssluiting voorop.
Mooi donkerblauw met gele tinten.
Ik moest er gelijk instappen en de ritssluiting werd dicht getrokken.
Uit een laatje van de make-up tafel hiel Anna een speentje eruit en zonder iets te zeggen stopte ze deze in mijn mond.

Ik was verbaasd maar er gierde gevoelens door mij heen. Fijne gevoelens ik voelde ondanks ik een volwassen iemand bent erg klein. Dit kon misschien mijn adult baby gevoelens zijn die nu juist getrikkerd werd door paar simpele dingen. Het was wel altijd een wens om zo pyjama pakje te hebben.
En dankzij Anna had ik er een.
Anna bekeek mij goed van top tot teen en zei dat dit er perfect uit zag en dat ik voor vandaag maar een kleine peuter kon wezen.ze gaf mij een kus op de voorhoofd en ik moest maar naar beneden gaan en wachten. Ik gaf Anna een knuffel en door me speen in me mond zei ik niks behalve een verheerlijkende geluid,

Ik liep naar beneden en vond de stof die om me lichaam heen voel erg fijn.
Ondertussen merkte ik meer dat de drang om te poepen.
Ondanks ik van alles droeg om lekker klein te wezen vond ik het idee niet fijn.
Maar ik wou dit niet verpesten en besloot om toch er aan te toegeven.
Misschien waar ik de laatste keren mazzel mee had was dat ik toen diarree had.
En nu was me ontlasting wat steviger dus ik moest persen om mezelf te verlichten van een krampachtig gevoel in me buik.
Aangezien me druk toch groot was hoefde ik niet veel te doen om me luier te bevuilen.
Doordat ik een romper aan had voelde ik het goedje bijna direct tegen me billen aan.
En nee het gevoel was niet echt fijn.

Maar goed het duurde niet echt lang tot ik me eroverheen gezet had en gewoon op de bank ging zitten.
Anna kwam eraan en ze had haar zeer mooi gedaan en ze zag eruit als een echte stijlvolle dame. Ze liep de keuken in om de spullen te pakken om de avond gezellig te vieren.
Anna zette alles op de salontafel en ging naast me zitten en ik schoof tegen haar aan.
Waar we beide lang niks zeiden en televisie keken ze mij streelde door me haren.
Een uur ging voorbij en ik lag ondertussen met mijn hoofd op haar schoot.
En ik voelde toch me billen wat jeuken.

Ik hield de speen uit me mond en verbrak de stilte door te vragen of ik nu wel een schone luier om mag.
Is goed ik heb je nu wel genoeg geplaagd met je vieze luier zei ze.
Anna stond op en reikte haar hand uit naar de mijne en ik pakte die vast en stond op.
Ik hield de hele tijd haar hand vast tot we boven waren.
Daar werd ik uitgekleed en schoont gemaakt van de ontlasting die rond me billen zat.
Mijn billen waren licht geïrriteerd maar werd verzacht als Anna me billen insmeerde met de zalf en de ritueel afmaakte. Door in de verse luier paar inleggers in te doen en deze dicht deed.
Daarna werd ik aangekleed en gingen we naar beneden om nu toch wel oudejaarsavond te vieren.

Beneden aten wat toastjes en dronken we wat. Het beeld zag er misschien er vreemd uit.
Anna zag er zo netjes uit als ze naar een gala avond kon gaan en ik zat daar in een peuterachtig outfit.
Maar we hadden het beide gezellig en we deelde verhalen van afgelopen jaar en jaren ervoor.
Zo kwamen dingen achter wat we leuk vonden en wel niet.en dingen wat we gemeen hadden
Ik leerde nu best wel veel over Anna dan ik in de laatste paar weken gedaan had

Tijd vloog en op de televisie was de klok de laatste minuut aan het aftellen voor het nieuwe jaar.
Anna vloog omhoog om de de fles te pakken waar we het nieuwe jaar in gingen proosten.
Ze nog 10 seconde 9,8,7,6,5,4,3,2 en de kurk vloog uit de hals van de fles en ze schonk twee glazen in en gaf deze aan mij . Ze wou de glazen tegen elkaar tikken maar ik zette deze en pakte haar glas en deed deze ook op de tafel.
Met verbaasde ogen keek ze me aan en ik zei wil iets anders doen.
Ik gaf haar een stevige kus en liet me lippen paar seconde op haar rusten waar ik haar armen om mij heen geslagen voelde. En we kuste paar keer tot ze zei gelukkig nieuwjaar Patrick ik hoop dat je dit jaar veel geluk op je pad zult vinden.
Ik pakte de glazen en gaf een aan haar en proostte met Anna.
Bedankt Anna en gelukkig nieuwjaar en mag jij ook alle geluk krijgen die je wilt.
En geloof mij ik veel gelukkiger nu sinds jij in me leven bent, ik wil je niet kwijt.
We dronken wat uit de glas en Anna knuffelde mij en zei dat ze blij was.
Terwijl ze mij knuffelde verliet een traan uit me ooghoek.
Deze traan was van pure geluk.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Zo 33 hoofdstukken afgemaakt en alles op 1ste pagina overzichtelijk neer gezet.
We zitten nu in de tijdlijn van 1 januarie en er zijn nog dikk,e 3 weken te gaan
dance happybounce toppie

Ik hoop morgen h34 neer te plaatsen
 

janend

Toplid
!1 zinnen zijn kansloos en verwoorden niet altijd iets wat je bedoel.
Dit verhaal is en blijft een topper met een 12 doe ik je tekort en me een hoger cijfer klinkt raar maar het is een 14 met een gouden griffel !1
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
janend zei:
!1 zinnen zijn kansloos en verwoorden niet altijd iets wat je bedoel.
Dit verhaal is en blijft een topper met een 12 doe ik je tekort en me een hoger cijfer klinkt raar maar het is een 14 met een gouden griffel !1
Dit is nou een van de redenen waarom ik deze verhaal schrijf
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 34 nieuwe dag van het nieuwe jaar

Terwijl vuurwerk buiten aan het knallen was,hadden Anna en ik niet echt te behoefte om buiten de straat op te gaan om te kijken. Vooral ik niet in me pyjama pakje en een dik geluierde kont.
Maar we keken vanuit de woonkamer naar buiten waar we toch nog genoeg mooie vuurwerk zag.
Na een half uurtje werd de spektakel minder en gingen we weer lekker bank hangen met de hapjes en drankjes.

Het was een uurtje of twee en we waren beide aardig moe geworden, maar we hadden niet echt zin om naar boven te gaan om naar bed te gaan omdat wij beiden toch wel genoten van deze avond.
We praten best veel over allerlei dingen. En moesten toch wel lachen om sommige onderwerpen.
Maar zo kwamen er ook serieuze onderwerpen aan het licht onderwerpen zo ook mijn toekomst.
Anna had haar leven zeer goed op orde, en ondanks dat Anna nu een onderdeel van me leven is.
Heb ik nog niet veel op orde.Dus vroeg Anna paar dingen

,Patrick wat zal jij nou willen veranderen met je leven?
Heel veel op zich,maar ik zie met vele dingen geen mogelijkheid in. Komt puur door me rugzak.
,Ja wat wil je nou het meest veranderen en waar zit je nou precies mee met je schulden?
Ja me schulden en ik zit ook erg met mijzelf in de knoop.
,hoe bedoel je. Ik weet nu wel best veel over je en ik ben niet alleen voor jou te zorgen maar ik wil je ook helpen en geloof mij ik kan best wel helpen met dingen. Weet je wat ik denk is dat je door geen liefde en de juiste hulp en steun in sommige dingen geen vertrouwen hebt, nu moet je mij daarin toe laten staan.

Anna's haar woorden sloeg denk ik wel de spijker op zijn kop, ze had gelijk.maar ik moest wel uitleggen van hoe en wat juist me problemen waren.dus dat deed ik.

Ik heb de pech gehad na mijn vaders overlijden dat ik voor alles alleen hebt gestaan, ik was 15 en zelfstandig maar er was inderdaad niemand die mij in de juiste rug en steun gaf.
Ik ben op me 18de uit huis gegaan maar nooit een eigen plek gehad wat echt me huis was ik heb alles moeten delen qua wc en badruimte. Ik heb ik leger des heils gewoond en ben daar in hele diepe schulden geraakt door slechte organisatie en begeleiding, ik raakte meer geld kwijt daar dan dat ik erop voor uit ging. Ik faalde met scholen en opleidingen wegens me autisme problematiek en heb moeite gehad om goede banen lang vast te houden, me laatste werk was bij een herintegratie werk waar ik 3 jaar al bij zit maar elke jaar paar maand moest stoppen wegens depressie en overspanning.
Wat logies misschien is omdat ik me leven niet op rails heb en ook dat ik alleen ben.

Nu Anna dit allemaal wist kwam ze omhoog en ging op me schoot zitten met haar knieën langs me heupen zodat ze me recht aan kon kijken, ze pakte me handen vast.
Patrick nu moet je even niks zeggen en mij helemaal uit laten praten.
Straks als jij weer thuis bent help ik jou met revalideren door een goede fysiotherapie te betalen.
Ik ga niet jou schulden betalen, maar ik zorg dat je geen nieuwe schulden gaat krijgen.
Ik blijf je wel helpen met extraatjes en we gaan dan 1x per maand boodschappen doen.
En ik ga helpen dat jij een stabiele woon omgeving gaat krijgen.
En als je dat hebt help ik je aan een opleiding. En uit eindelijk aan een baan waar jij tevreden mee kunt wezen.

Ik had waterige ogen nu Anna dit zei en ik voelde in mijn een vorm van opstandigheid.
Omdat ik nu al jaren tegen me probleem aan hik. Ik keek diep in haar ogen en ik zag een vertrouwde en rust gevende blik. Misschien heeft zij echt 100% procent gelijk. En wat voor kwaad kan het helpen nu ik me door haar laat helpen, maar ik wil niet geheel profiteren van haar.

Anna ik wil niet van je profiteren terwijl ik dit zei legde Anna haar hand op me wang.
Dat doe je ook niet, ten slotte je heb zolang alleen gedaan en het heeft je niet geholpen.
Dus het wordt tijd dat dat iemand jou een zorgzame hand toe reikt en ik doe dat graag met alle liefde

Ze gaf me een kus ,kom we gaan naar bed.ik hoefde niks meer te zeggen en we gingen naar bed toe.
Boven werd ik gecontroleerd maar door de extra inleggers kon ik rustig nog erin slapen.
In bed in me pyjama pak met voetjes en Anna die tegen me aan kroop en zei dat het stof erg lekker aan voelde dat ze misschien voor haar zelf zo pakje ophaalt.vielen we beide snel in slaap.

De volgende dag werden we wakker, Anna verschoonde me maar in plaats van een luier droeg ik nu gewoon een ondergoed. Omdat we naar haar ouders gingen en ik niet meer nodig was om overdag nog luiers aan te hebben en geen argwaan bij haar familie op wou wekken.
Na wat eten gingen we rond 4 uur naar haar ouders toe.

Daar aangekomen was duidelijk dat de zus van Anna, Sophia er ook al was met de kinderen Nikki en Jaimy.Binnen gekomen was zoals gewoonlijk dat Sasha de hond on als eerst begroete.
Gevolgd door de kinderen waar we daarna binnen liepen en iedereen elkaar de beste wensen voor het nieuwe jaar gaven en knuffels en kussen gegeven waren.
En vervolgens in de woonkamer gingen zitten waar Geert en Hanneke hadden voor een leuke borrel gezorgd had.
Hanneke maakte een grapje of ik afgevallen was omdat kont stuk dunner leek.en ze bedoelde op het feit dat ik geen luier droeg. Ze zei dat dit wel stuk fijner was moest wezen.
Ik lachte beetje ongemakkelijk en stemde daarin. Maar ze moest eens weten hoe ik precies daar over dacht.

Sophia bleef slapen bij haar ouders en zal morgen bij Anna,ons eten werd er afgesproken.
dus morgen werd het een gezellige dag zeiden de twee zussen.
Maar ik had me twijfels ondanks Sophia afgesproken had om die bewuste avond te vergeten.
Maar ik was bang dat Anna misschien haar best ging doen om mij met haar zus te koppelen.
Maar dat was zorgen voor morgen en niet nu dacht ik en ik ging genieten van deze gezellige dag.

Rond een uur of 9 lagen de beide kinderen in bed en Anna en ik bleven nog een uurtje voordat we terug gingen.toen we weg gingen was namen we afscheid en zeiden we tegen Sophia tot morgen.
Hanneke kreeg ik een knuffel en geert gaf me stevige hand en zei dat ik me moest gedragen als een heer morgen. En hij knipoogde erbij dus het zat wel goed.
Sasha werd niet vergeten en we gingen weg.

Eenmaal weer terug maakte we gereed om te gaan slapen.
Omgekleed en geluierd lag ik in bed samen met Anna .
Anna gaf me een kus op de wang en ik op haar voorhoofd en gingen we daarna slapen.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Momenteel is er een verandering aan het gaande in me prive leven.

Verwachtingen zijn dat ik ga verhuizen.
Maar ik ga zodirect beginnen aan een nieuwe hoofdstuk
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 35 Zusterliefde

Terwijl ik wakker werd merkte ik dat ik alleen in bed lag.
Anna was aan het douchen.dus ik klom uit bed en had een gevoel die ik niet lang gevoel had.
Ik had drang om te plassen. Dus ik trok de rits omlaag en voelde aan me luier.
Hij was droog en ik was daar wel blij om.
Maar Anna was aan het douchen en gezien me blaas op het knappen was besloot ik me in me luier te plassen. Maar ik zal deze nieuws zekers gaan delen.

Terwijl Anna nog aan het douchen was liep ik naar beneden.
Ik pakte zelf wat te drinken en ging zitten aan de keukentafel.
Waar ik uit de keukenraam een bekende auto zag aan rijden.
Het was Sophia en haar twee kinderen.
Ik schrok wel enigszins omdat Anna nog druk aan het douchen was en ik in me kinderlijke pyjamapak zat.
Terwijl zij naar de deur liepen riep ik naar boven dat de Sophia er was.
Oke ik kom zo eraan laat ze maar naar binnen.

Ik hoorde de deurbel en kon uit fatsoen hun niet laten wachten.
Terwijl ik de deur open draaide vlogen er twee kinderen naar binnen en die riepen Tante Anna!
Sophia stond recht voor mij.

Mooi pyjama heb jij aan Patrick staat wel kinderlijk maar leuk.
Ik kreeg een knuffel van haar en ze vroeg waar haar zus is.
,Anna is nog aan het douchen die komt er zo aan.
Ja sorry ik was te vroeg weg gegaan maar Nikki en Jaimy wouden heel graag al weg.
Oke is denk ik niet erg hoe gaat het?
Ja goed en hoe is met jou dan?
Terwijl Sophia dit vroeg zag ik haar kijken op mijn kruis, het was duidelijk herkenbaar dat ik onder mijn pyjama een luier droeg.ik kon zeggen dat ik droog was maar ik stond wel als een klein kind in een natte luier.dus ik zei dat me probleem geen vooruitgang was.

Nou zo erg is dat toch niet tenslote heb jij de juiste bescherming.
Sophia had gelijk het was niet zo erg. Gezien ik er veel voordelen nu bij had dankzij Anna.
Ik hoorde Anna onder de douch vandaan komen en ik vroeg aan sophia als ze erg vondt dat ik me ook ging aankleden.Dat was geen probleem,Sophia was tenslote geen vreemde in huis en hiel haar zelf en de kinderen aan wat te drinken.

Terwijl ik naar boven liep zag ik de mooie aanschouw van Anna's haar half naakte lichaam die gewikkeld was in handdoeken.
Goedenmorgen zei ze en ze gaf mij een kus op de mond.waar ze kort erna me pyjama los trok en hielp met uitstappen ervan en me plastick broekje.
Daarna trok ze me de luier los die zojuist geleden volgeplast was.
Ze gaf me een tik op me billen en zei dat ik maar moest gaan douchen.
Omdat ik zojuist wat anders zei tegen Sophia kon ik niet de nieuws doorgeven dat ik droog was.

Terwijl ik mij ging douchen was Anna ondertussen gereed en werd ze warm onthaalt door Sophia, Nikki en Jaimy.ik douchte beetje uitgebreider dan normaal. Ondanks de begroeting normaal was. Was ik ergens toch bang voor. Ik ben namelijk niet vergeten dat Sophia tot mij aangetrokken voelde en Anna het idee had om mij met haar te koppelen.
Na een dik half uur te douchen besloot ik om toch eruit te gaan.
Waar ik me zelf aankleede waarna ik naar beneden liep.

Anna had het allemaal erg druk met Nikki en Jaimy op haar schoot zat en een gesprek aan het voeren was met Sophia.ik ging op de bank zitten en uit het niet zette Anna Jaimy op me schoot.
Jaimy keek me aan en zei heel stoer ,hoi patrick alles goed?
Door in verlegenheid gebracht te worden moest ik wel lachen om de vriendelijkheid van Jaimy en ik zei dat alles goed was en hoe het met hem ging.
Met mij gaat alles goed hoor. Het verlegen jongen die ik voor het eerst ontmoet had was hij helemaal niet meer.
Terwijl Sophia druk in gesprek was met Sophia besloot Nikki ook de aandacht van mij te krijgen.
Er was veel spraak voor mijn gekleurde gips en al gouw was ik los met de kinderen.
Als een soort van oom was ik aan het spelen met de kinderen door hun wat truckjes te doen en grappen aan het maken.
Beide kinderen hadden plezier en door mijn drukte met hun was ik Anna en sophia vergeten.

Ondertussen was het tijd om wat middag eten gaan doen.
Heel simpel werd het soep met brood. In de keuken te gaan zitten was ik nog enigzins altijd bezig met de kinderen.tot Anna en Sophia met mij begonnen te praten.
Hun beide vielen natuurlijk goed op dat ik zo goed met de kinderen bezig was.
En de vraag was waar het vandaan kwam dat ik zo goed was met kinderen. Ik vermaakte Nikki en Jaimy erg goed en die waren wel blij met mij zo.

Ik vertelde van me ervaring met kinderen, dat ik zo elk jaar wel een piet was, dit zei ik ongehoord voor de kinderen. Maar ik al vanaf mijn 16de vrijwilliger was met kinderactiviteiten en jeugd voetbal trainer was bij me oude voetbalclub.ik scoorde wel punten bij de beide dames.
Maar dit werd gelukkig niet te veel aandacht opgegeven op de manier waar ik zo bang voor was.
Het werd juist positief op gereageerd waar Anna zich afvroeg waarom ik hier geen werk in ging vinden als alles goed ging.
Ik zei dat kinderen erg leuk was en dit wel als een optie zag, maar wegens gebrek aan opleidingen niet te behalen was en en het vrijwilligers werk in de oude buurt dood gegaan was door te weinig animo.
Er werd nog kort gesproken over banenmogelijkheden voordat we klaar waren met eten.

Anna vroeg aan mij of ik op de kinderen kon oppassen zodat zij met haar zus kon gaan shoppen.
Als twee zussen onder elkaar.
Ik vond het niet erg want het waren twee brave kinderen.
Nikki en Jaimy vonden het ook niet erg dus we gingen een leuke middag tegemoet.
Anna en Sophia gingen dus gezamenlijk weg en ik was alleen met de kinderen.

We gingen verder spelen en ouwehoeren maar na een uur was ik toch wel goed moe.
Dus ik stelde voor om een film te gaan kijken waar Nikki aandrong om frozen te gaan kijken.
Waar Jaimy mee instemde.Sophia had een tas waar paar dvd's inzaten zo ook frozen.
Terwijl ik de dvd in deed had ik moeite om de tv op de juiste kanaal te vinden.
Maar Nikki had hier ervaring mee en we gingen al vlot de film kijken.
Ondanks het Nederlandstalig afgespeeld werd kon ik er wel van genieten.
Ik zorgde ervoor dat er wat chips op tafel kwam en wat te drinken.
En vroeg aan Jaimy of hij nog moest plassen. Hij wist zelfstandig naar wc te gaan.

Nadat de film afgelopen was smeekte Nikki om nog een film te kijken.
Ik stemde in en vroeg welke film het dit keer mocht wezen. Jaimy liep naar de tas en pakte Cars 2 eruit.
Terwijl ik de dvd's wisselde vroeg Nikki of ik hun oom werd.
Ik wist niet wat ik moest zeggen, maar ik zei dat ik een hele goede vriend ben geworden van Anna.
Wil jij geen verkering met Tante Anna zodat je oom kan worden?
Ik lachte met deze vraag ik wist niet wat ik tegen zo jong meisje moest zeggen.dus ik zei laten we de film gaan kijken.
Maar Nikki nam daar geen genoegen mee en trok ze aan me arm.
Wil jij niet onze oom worden dan Patrick?
Nu begreep ik de doel van de vragen het was puur om hun en niet om mij of Anna.
Ik gaf Nikki een knuffel en zei dat als ik er was zij mij wel als een oom mochten beschouwen.

Nikki lachte en kreeg van mij een kietel aanval waar Jaimy zich bij sprong.
Beide kinderen waren uitgeput van het lachen en waren toe om rustig de film te gaan kijken.Jaimy en Nikki zaten naast mij en het duurde niet lang voordat Jaimy aam het slapen was. En Nikki als een grote zus gedroeg om te fluisteren als ze wat vroeg.

Na een uur de tweede film te kijken kwam de beide zuster terug.
Ze zagen mij zo zitten en vroegen of de kinderen braaf waren.
Ze waren inderdaad heel braaf geweest en op een plagerige toon werd aan Nikki gevraagd of ik wel braaf was geweest.
Nikki zei dat ik een goede oppas was en nu ook een oom en vloog in de armen van haar moeder.

Sophia kuste haar dochter en gaf een cadeautje en zei dat deze voor mij was. Ik was verrast en Nikki overhandigde mij het cadeautje.
Ik pakte het uit en zag dat het een nieuwe telefoon was.
Ik keek Sophia aan en bedankte haar.
Maar het was een gezamenlijke cadeau van Anna en Haarzelf.
Ik kwam in de benen en gaf beide een knuffel.
Maar het was Anna zelf die mij spontaan een kus gaf.

Terwijl Sophia en Anna net thuis waren besloten ze om gezamenlijk pannenkoeken te maken.Jaimy was gelukkig op tijd wakker en zat weer vol energie. En hij rook de geur van pannenkoeken en had er enorm veel zin in.
Het duurde niet lang voordat er een heel bord vol pannenkoeken was.
En we met z'n allen van gingen eten.
Na het eten was het tijd voor Sophia en de kinderen om weg te gaan.
Zodat ze beide wel op tijd in bed lagen.
De kinderen kregen van mij een knuffel en Sophia ook.
Het dag was zeer goed verlopen met een verrassing erbij
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Lucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 0
R Nieuwe voorstel add in de hoop duidelijkheid te geven Voorstellen 5
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
AB / DL25 Nieuwe mod moderator talk 15
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
S Nieuwjaar nieuwe kansen Contact advertenties 5
Cuddles4Life Nieuw op deze site - ab/dl meid Voorstellen 40
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
Tenaatje@ Nieuwe zending save express Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
D Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 6
S Nieuwe tena active fit ultima!!! (met foto's) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Little/daddy_Q Nieuwe pornhub video AB/DL Filmpjes 9
DDMatty Nieuw Lid, Nieuwe Contacten :) Voorstellen 24
Pamper86 Show hier je nieuwe spullen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Nieuwe luiers in babystijl AB/DL Filmpjes 22
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
MaxxToddlerLife Nieuwe Luiers DiaperMinister Luiers 77
Jappie1996 Dp-vids (nieuwe site) AB/DL Filmpjes 33
Bam-Bi Nieuwe romper te ruil Pub 10
glennm Nieuwe broekje Contact advertenties 10
Luierikl Pampers nieuwe verpakking en minder stretch :-( Luiers 7
Vivas Nieuwe daddy stelt zich voor. Voorstellen 21
Alice Nieuwe ABDL mini docu op youtube AB/DL Filmpjes 40
Babyukkie Wauw , zo lief nieuwe spenen gekregen AB/DL Fotos 10
sam Komen er nog nieuwe meetings in 2023 Kalender 10
Little boy Nieuwe luiers besteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
L Nieuwe uitdaging N 6
Inco-plastic-24/7 Nieuwe voorraad binnen gekregen Algemeen 16
M Vlaamse mama neemt een nieuwe start Contact advertenties 33
nina15000 Nieuwe luierbroekjes Luiers 6
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
D Filteren op onderwerp bij nieuwe berichten (en eventueel elders) Ideeën Bus 5
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Tiny Hoi! Voorstellen 44
P Nieuwe Crinklz Piratenstijl en tweede thema Sprookjesthema in sprookjesstijl Luiers 3
R Nieuwe Brabantse baby Voorstellen 45
Ominous_rumors Nieuwe crinklz fairy tale Vragen & Info Shop 8
S Daddy/DL opzoek naar nieuwe contacten Contact advertenties 7
M Nieuwe rompers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DiaperLuw De nieuwe rearz mermaid tales zijn echt fantastisch, maar... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Redheaddiaper Nieuwe luiers 16+ Board 12
LuierD Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 8
B Nieuwe luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
D Nieuwe luiervrienden maken Contact advertenties 1
M Nieuwe Amsterdammer Voorstellen 16
HomeHeart Nieuwe aanwinst Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierD Hallo allemaal Voorstellen 14
Snakebite Toch een nieuwe poging Contact advertenties 14
Senna ab Nieuwe luiers besteld!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
anton001 Inwijden nieuwe broek Broekplassers en Poepers 12
Similar threads


















































Bovenaan