Nog niet klaar 'Pissebed' in Thailand

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
'Pissebed’ in Thailand, deel 25

Ook de laatste nacht dat Klahan bij Pichan blijft slapen eindigt droog voor hem. Klahan had het blauwe plasticbroekje van Pichan weer aan, maar niet in bed geplast. En hij laat niet na om dat te benadrukken. Hij is géén bedplasser! Alleen af en toe een ongelukje, dat wil hij dan nog wel toegeven. Pichan is natuurlijk wel nat. Pichan plast ook op z'n 15e nog elke nacht in bed en plaagt er Klahan een beetje mee dat die droog is. Met een plasticbroekje aan hóór je gewoon in je bed te plassen, zegt hij stellig en probeert Klahan over te halen om, net als gisteren, het luierbroekje en z'n plasticbroekje met opzet vol te plassen.
Maar hoewel Klahan aarzelt – hij vond het wel degelijk een lekker gevoel – blijft hij standvastig en houdt het droog.
Hij trekt het stoere blauwe plasticbroekje uit.
Met toch iets van spijt legt hij het terug op Pichans bed en helpt dan om het logeerbed in te klappen en terug te zetten.
Het roodbruine bedplaszeiltje vouwt hij netjes op en legt het onderin Pichans nachtkastje.

De weken die volgen vallen we terug in de vertrouwde routine. Pichan krijgt Engelse les op mijn weinig orthodoxe, maar kennelijk effectieve manier. We doen spelletjes, lezen buitenlandse kranten, online uiteraard, en spreken vrijwel alleen nog Engels met elkaar, behalve als Pichan mij wat Thaise uitdrukkingen leert. De vooruitgang is merkbaar. We houden allebei van taal. Het mes snijdt aan twee kanten. Tante merkt het plezier op dat Pichan in mijn lessen heeft, en laat haar waardering merken. Ze verlaagt de toch al lage huur die ik voor mijn kamer moet betalen.

Bedplassen is het enige waar geen verbetering in zichtbaar is. Pichan is elke morgen nat, en ik ook.
Elke morgen hangen er twee plasticbroekjes op het waslijntje op de veranda. En dat vinden we geen van beiden echt erg.
Het is nou één keer zo, en er zijn erger dingen dan bedplassen!
En Pichan heeft de leuke kanten er van allang ontdekt.
Elke morgen plast hij na het opstaan met opzet nog eens met kennelijk plezier zijn natte luier en plasticbroekje vol, vaak genoeg in mijn kamer, terwijl ik nog in bed lig.
Hij doet of dat toeval is, maar ik zie en hoor het en weet wel beter!
Niet zo lang geleden was ik zelf ook nog vijftien.
Een beetje uitdagen hoort er bij.

Op een morgen laat hij mij bij het ontbijt stiekem zijn heldergroene glansbroekje zien, dat hij in de zak van zijn korte versleten spijkerbroekje heeft gestoken.
De hint is duidelijk! Ik weet wat hij wil, moet lachen en knik.
“Let's visit the park today!” lacht Pichan met me mee.

Maar even later komen er berichtjes van Klahan binnen op Pichans oude telefoon.
Lom heeft al ruim drie weken niet in zijn broek geplast.
Nog twee dagen, en dan is hij een hele maand droog.
En dan heeft hij een beloning verdiend!
Lom heeft kennelijk thuis niet verteld dat hij bij ons bij het Twister spel nog in zijn korte spijkerbroekje heeft geplast.
Klahan heeft hem, als de aardige grote broer, niet verklikt en zo heeft Lom zijn hele maand gehaald.
Pichan vraagt Klahan of hij ook in bed heeft geplast.
Klahan appt terug:
“Nee, Lom is nooit nat ‘s nachts!”
“Ik bedoel jou, Klahan!”
Pichan plaagt Kahan en vraagt door.
Klahan geeft uiteindelijk toe dat hij deze week drie keer in bed heeft geplast.
“Maar het gaat juist beter, de week daarvoor was het vijf keer!”
Gewoon een ongelukje, volgens Klahan, want hij is immers geen bedplasser…..

Maar het gaat nu om Lom en zijn beloning.
Lom heeft als beloning een bezoek aan het Tube Trek waterpretpark gevraagd.
Dat is leuk! En nog twee dagen droog blijven, dat zal wel lukken.
Klahan moet dan mee om op Lom te passen, want die is nog maar twaalf.
Klahan wil maar al te graag naar dat leuke waterpark, maar wil het liefst dat Pichan ook mee gaat.
Zo dat ‘ie niet alleen met z’n kleine broertje opgescheept zit.

Pichan vraagt aan Tante of het goed is dat hij met Klahan en Lom naar het waterpretpark kan.
Tante denkt even na. Het park is niet echt goedkoop, maar de jongens kunnen er met gemak een hele dag doorbrengen.
En er zijn verschillende buslijnen die er vlakbij stoppen.
Tante, die erg tevreden met Pichan is vanwege zijn vorderingen met het Engels, vindt het goed, mits ik ook mee ga.
Daar heeft Pichan geen enkel probleem mee, en ik natuurlijk ook niet.
Pichan geeft me een vrolijke hi-five!
We mogen naar het pretpark!
Alleen nog even hopen dat Lom niet toch nog op het laatste moment een keer in zijn broekje plast!
Pichans groenglanzende sportbroekje zal die dag droog blijven.
"Komt in het waterpark wel!" zegt hij geheimzinnig tegen mij.
De jongen heeft kennelijk al plannen.
Klahan appt twee dagen later het goede nieuws. We mogen!

Klahan en Lom komen op de fiets naar ons toe.
Het park gaat om 11 uur open en we hebben dus alle tijd om er met de bus naar toe te gaan.
We hebben onze zwembroekjes mee, want in het park gelden strenge regels voor de zwemkleding.
In onze stoere versleten korte spijkerbroekjes zwemmen is er niet bij!
Tante heeft ons nog wat extra geld toegestopt, om in het park wat te eten en te drinken te kunnen kopen.
En zo nemen we ‘s morgens afscheid van Tante, vol vrolijke spanning en verwachting over ons dagje uit met de jongens onder mekaar!
In de bus vraagt Klahan plagerig aan Lom of hij wel een zwemluier bij zich heeft.
Maar als Lom antwoordt dat als hij zich niet vergist het toch echt Klahan was die vannacht weer in bed had geplast, is hij stil.
Want Lom heeft uiteraard gelijk, en nou weten Pichan en mister teacher het ook weer…
Maar Pichan geeft Klahan een vrolijke por in zijn zij en zegt dat het niet erg is.
Echte stoere jongens pissen in bed, beweert hij met stalen gezicht.
Op het verontwaardigde gesnuif van Lom, die luidkeels beweert dat hij niet in bed plast maar wél een stoere jongen is, volgt alleen maar gelach.

De buschauffeur kondigt de halte voor het Tube Trek park aan en de jongens stappen uit, samen met een menigte anderen die kennelijk dezelfde bestemming hebben.
Niet moeilijk te raden welke kant we uit moeten: we lopen gewoon met de stroom mee over het asfaltweggetje.
Maar Pichan heeft zijn ogen niet in zijn zak.

Als we langs een van de open velden langs het asfaltweggetje lopen, ontwaart hij een aantal tenten.
Hij blijft staan, en wij doen dus hetzelfde, terwijl de mensenmassa voort sjokt.
Pichan wijst.
Bij de tenten ontwaren we een gepionierde (*) poort met een Franse lelie er onder gehangen.
Het is zo te zien een scoutingkamp. Gezellig kamperen in deze open buitenwijk.
Tussen de tenten zien we een paar jongens rondlopen.
Maar Pichan heeft nog meer gezien.
Vlak achter de poort is een waslijntje.
Er staat een jongen bij met een scoutinghemd aan, die iets op de waslijn hangt.
Iets was Pichan meteen herkent. Tenslotte heeft hij er zelf ook nog elke nacht eentje aan.
Een plasticbroekje!

Sterker nog, er hangen netjes naast elkaar zes plasticbroekjes!
En die jongen hangt het zevende op. Zo te zien zijn er wel een paar bedplassers in deze scoutinggroep.
Pichan, die het aan assertiviteit niet ontbreekt, loopt het veld op.
En vraagt met een brede glimlach aan de jongen of die plasticbroekjes van hem zijn.

Wordt vervolgd.

* pionieren = torens, poorten, vuurtafels enz. bouwen van houten palen met gebruik van touw, geen spijkers! Een activiteit van scouts.

Laatst bewerkt:

ndhsbscsual

Nieuw lid
Ik heb er gewoon geen woorden meer voor zon leuk verhaal is het ik blijf mezelf alleen maar meer herhalen aangezien het zo realistisch ook is en toch wel een leuk verhaal

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
'Pissebed’ in Thailand, deel 26

De jongen in het scouting uniform lacht.
“Ja, deze is van mij!”
Hij houdt het plasticbroekje omhoog.
“Weer in bed geplast vannacht!”
Hij wijst naar de andere plasticbroekjes op het waslijntje, die glanzend wuiven in de wind.
“Maar die zijn niet allemaal van mij, hoor!”
“Je doet er nogal makkelijk over!” zegt Pichan lachend.
“Ja!” zegt de jongen trots, “Ik ben scout! Ik ben eerlijk! Wij mogen niet liegen.”
“Ook niet over bedplassen?” vraagt Pichan.
En als de jongen van nee schudt, zegt hij:
“Ik ben ook eerlijk! Ik doe het ook nog!”
De jongens lachen nu allebei.
Bedplassers onder elkaar.

De scout kijkt Lom en Klahan aan.
“En jullie? Doen jullie het ook nog?”
Lom schudt meteen ontkennend zijn hoofd: hij plast niet in bed. Hij heeft gelijk.
Hij is één van die gelukkige jongens die al heel vroeg 's nachts zindelijk zijn en zelfs geen herinneringen aan natte luiers of een nat bed hebben.
Dat hij overdag nog wel eens, verdiept in zijn spel, een natte broek heeft, verzwijgt hij wijselijk.
Klahan is er een beetje mee aan. Eerlijk is hier het kernpunt.
En als hij eerlijk is, kan hij niet ontkennen dat hij nog wel degelijk bedplasser is.
“Héél af en toe heb ik nog wel eens een ongelukje” zegt hij tenslotte, met een rood hoofd.
Lom gnuift maar verlinkt zijn grote broer niet en doet er het zwijgen toe.

Pichan voelt aan dat zijn vriend zich ongemakkelijk voelt en begint over iets anders.
Hij wijst op de plasticbroekjes en vraagt of er nog veel welpen zijn die het in bed doen?
Maar Pichan heeft dan wel de klok horen luiden, maar hij weet niet helemaal waar de scouting-klepel hangt.
“Wij zijn geen welpen” zegt de scoutjongen.
Hij legt uit:
“Wij zijn verkenners. Die zijn zo'n beetje van 12 tot 16.”
Hij lacht.
“Bij een welpenkamp zouden er wel meer plasticbroekjes aan de lijn hangen!”

Pichan kijkt vragend en de jongen vertelt verder:
“De welpen zijn tot 11 jaar. Toen ik welp was, waren soms 24 van de 30 jongens op kamp 's nachts nat.
Bij ons in het nest was er maar één jongen die nooit in z'n bed plaste!”
Pichan, Klahan en Lom kijken hem verbaasd aan.
“Vierentwintig bedplassers?!” roept Pichan uit.
En Klahan echoot: “Vierentwintig??”
De jongen knikt, maar zegt:
“Volgens mij was maar de helft ook thuis nat. Maar op kamp wilden ze vaak ook zo'n mooi plasticbroekje aan, net als hun vriendjes. Hoefden ze ook niet in alle vroegte op te staan en uit de tent door het natte gras te lopen.... “
Daar heeft Pichan wel begrip voor. En ik ook.
“Gewoon één of twee nachten op kamp in bed plassen, dan kregen ze voor de rest van het kamp ook een luierbroekje en een plasticbroekje aan. Die had de leiding altijd genoeg bij zich. Patrouillekisten vol!!”

De jongens staan nog steeds versteld van het denkbeeld van vierentwintig bedplassers.
“Daar hadden we dus langere waslijnen dan hier bij de verkenners!” lacht de scout. “'s Morgens de natte plasticbroekjes en soms een natte slaapzak. En in de loop van de dag kwamen daar meestal wel wat natte broekjes bij.”
“Als ze in hun broek pisten?” vraagt Lom.
De jongen in het scouting uniform knikt.
“Ik heb als welp ook wel een paar keer in mijn broek geplast. We hadden van die korte broekjes, met van die dikke ribstof, weet je wel. Je voelde wel als je nat was maar je zag het niet meteen!”

Dat lijkt Lom wel ideaal.
Hij weet maar al te goed hoe het er uit ziet als je in een spijkerbroek of khaki broekje plast. Het is wel lekker warm op dat moment. Maar dan sta je wel voor gek met een grote natte pisvlek voor in je broek! Wat iedereen ziet en waarvan iedereen weet wat jou net is overkomen.....
Lom wil wel net zo'n broekje als die welpen!
Maar hij zegt natuurlijk niks.
Hij is tenslotte net een hele maand droog geweest.
Vier weken lang geen enkele keer in zijn broek geplast.
Misschien is hij er wel van af!
Hij hoopt het, maar is er nog niet van overtuigd.
Hij kan maar zo ergens anders zijn, verzonken in gedachten, en dan wordt het ineens weer nat zonder dat hij het wil....

“Ja” hervat de jongen, “maar tegen de tijd dat ze over konden vliegen waren de meesten wel droog.”
Als hij de niet-begrijpende blikken ziet:
“Overvliegen, dat is van de welpen naar de verkenners!”
Hij gebaart naar de plasticbroekjes op het waslijntje.
“De meesten zijn dan dus wel droog. Maar nog niet allemaal!”
Pichan en Klahan knikken begrijpend.
Dat niet elke jongen op z'n twaalfde van het bedplassen af is, weten ze maar al te goed.
Uit eigen ervaring!

“Wij hebben 's nachts van die luierbroekjes aan”, legt de scout verder uit. “Dat wil zeggen, de bedplassers. We redden ons zelf wel met verschonen en zo. Bij de welpen kregen we wel hulp, van Akela. Ook met poeder en zo, en of je plasticbroekje wel goed over je luier zat.... Er waren wel jongens die hadden nog gewone luiers. Die waste Baloe dan 's morgens uit, als ze nat waren!”
Hij lacht bij de herinnering.
“Je snapt wel waarom de waslijnen in het welpenkamp veel langer waren!”

Hij verandert van onderwerp.
“Jullie gaan zeker naar het waterpretpark?”
We knikken.
“Het is hartstikke leuk!” zegt de scout enthousiast.
“Voordat het open gaat, helpen we daar altijd met dingen klaar zetten en zo. Handdoeken klaar hangen. Rommel uit de vijvers vissen. WC-papier aanvullen. En kleine reparaties. Er is altijd wel wat te doen. Zo verdienen wij wat geld voor onze scouting groep, en het park is blij met ons.”
Dat kunnen we ons voorstellen.
“De laatste twee uren mogen wij dan gratis naar binnen, als de grootste drukte voorbij is. Dan kunnen we zelf zwemmen en van de glijbanen af. Die grote glijbaan is vet gaaf..... “

Wij krijgen nog meer zin in het park en zetten de pas er weer in.
De scoutjongen wuift ons vriendelijk na.
“Misschien zie ik jullie vanmiddag nog wel!”
Het is niet ver meer.
We steken de grote parkeerplaats over en lopen naar de brede ingang.
De waterattracties zijn al te zien.
Ook die kleurige, heel hoge, heel snelle glijbaan waar we al veel van hebben gehoord.
We kopen onze kaartjes en gaan naar binnen.
De pret kan beginnen!

Wordt vervolgd.

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
'Pissebed’ in Thailand, deel 27

Op het grote terrein kijken de jongens hun ogen uit. Ze besluiten eerst maar eens een rondje te lopen om te kijken wat er allemaal is! En wat is het druk! Niet alleen veel tieners, maar ook hele families met kindertjes. En zelfs grootouders, met de kleinkinderen in sleeptouw.

We kijken bij de wilde rivier, waar boten die er uit zien als boomstammen door stroomversnellingen en langs watervallen gejaagd worden. Lom kraait van de pret als hij ziet hoe een boomstamboot, met vier of vijf jongens er in, onder een waterval blijft hangen en de inzittenden de volle laag krijgen. Wij nemen ons voor om eerst onze zwembroekjes aan te gaan doen, alvorens mee te gaan in één van de vele water-attracties.

Er zijn hoge, lange waterglijbanen. De meest spectaculaire, opgebouwd uit kleurige buizen waar het water met onwaarschijnlijke snelheid doorheen stroomt, voert een eindeloze stroom tieners mee. Deze is voor de ouderen kennelijk te wild! Het kleurige buizenstelsel eindigt in een soort gigantische trechter, waarin je nog een keer een extra zwieper mee krijgt alvorens in een diep bassin te eindigen! Hier blijven we staan kijken, en proberen een zwemmer van begin tot eind te volgen, wat door de vele bochten en slingers vrijwel onmogelijk is. Zwemmers kan je ze eigenlijk niet eens noemen. Eénmaal onderweg wordt je zonder pardon meegesleurd, om in die trechter terecht te komen!

Die jongen met dat rode zwembroekje dan maar volgen? Dat valt op. Kijken wat er gebeurt! Hij stort zich in de buis, die daar nog open is. Omhoog, omlaag, linksom, rechtsom, waar is hij nu? Oh daar! Super snel ziet het er uit! We staan gefascineerd te kijken. Ik net zo goed als Pichan en Klahan, om van Lom maar helemaal te zwijgen. Wat een geweldige attractie! Hier willen wij ook in!
Lom slaakt een kreet. “Oh fuck!”

Ineens voelt hij dat warme, natte gevoel weer voor in zijn broekje. Een gevoel wat hij maar al te goed kent. En wat hem al vier weken niet meer is overkomen, gebeurt hem nu. Al dat water, en geboeid door wat zich voor zijn ogen afspeelt, wie denkt er dan nog aan om op tijd naar de wc te gaan?! Lom staat in zijn broek te plassen. Hij slaat zijn handen voor zijn korte broekje, maar er is geen houden meer aan. De donkere natte vlek voorin zijn broekje wordt groter en groter. Het stroomt warm tussen zijn vingers door. Tussen zijn benen. Over zijn buik. En dan in straaltjes op de grond.
Een paar andere jongens zien het gebeuren en lachen hard.
Ik hoef geen vloeiend Thai te spreken om te weten wat ze zeggen.
Dit soort commentaar is internationaal.

“Moet je kijken!”
“Hee, pisbroek!”
“Hij pist in zijn broek!”
“Wat een baby!”
“Waar is je luier, gast??”

De arme Lom is knalrood van schaamte.
Ik red de situatie door de jongens gauw mee te nemen naar de kleedruimte.
Tijd om onze zwembroekjes aan te trekken, en een paar van de water-attracties van dichterbij te gaan bekijken.
Onderweg krijg Lom nog wel een paar opmerkingen naar zijn hoofd.
Een grote pisvlek voorin een kort broekje valt nou één keer op.

Bij de kleedruimten laat ik de jongens even alleen.
Als volwassene mag ik in de individuele kleedhokjes, terwijl de jongere jeugd van gezamenlijke ruimtes gebruik moet maken.
Jongens en meisjes apart, dat vanzelfsprekend wel.
Zó modern zijn ze in Thailand nou ook weer niet!

Vijf minuten later staan we allemaal weer buiten de kleedruimten. Zwembroekjes aan, en ook onze t-shirts nog aan, om niet te verbranden in de hete zon.
Die doen we straks wel uit als we gaan zwemmen. Naast de water-attracties zijn er heerlijke grote zwembaden, naast een riante zonneweide.
Da's voor later!

Ik zamel de horloges en portemonnees in en betaal voor een kluisje.
De kleren van de jongens hangen aan praktische haken, waar je, onderop, zelfs je schoenen kwijt kan.
Ik deel een haak met Pichan. Diens korte versleten spijkerbroekje hangt aan zo'n lusje waar een riem door kan.
Maar Pichan doet niet aan een riem. Dat vindt hij niet stoer.
Lachend hang ik mijn net zo korte, net zo versleten spijkerbroekje er nonchalant naast.
Klahan heeft zijn wat modieuzere kleding – zelfs op een dag als vandaag! – netjes op de kledinghaak gedrapeerd.

Lom weet niet recht hoe hij zijn kleren goed op de haak moet hangen. Die haken komen buiten op een rek, in de zon, dus ideaal eigenlijk om een natte broek te drogen. Maar hoe hang je zo'n broekje op, zodat het niet meteen duidelijk is dat er in is geplast? Binnenste buiten, buitenste binnen? Achterstevoren, ondersteboven?
Het broekje is van voren doorweekt en onmiskenbaar volgeplast.
Ik krijg medelijden als ik zie hoe Lom er mee staat te hannesen.
Pak zijn broekje en houd het onder één van de douches die rondom de kleedruimten staan.
Vanwege de hygiëne wordt men geacht te douchen, alvorens in een zwembad te springen!

Als het broekje niet alleen meer van voren maar nu helemaal nat is en ik het ook nog even uitwring, hang ik het uitgespreid op de haak.
Zo, nu zie je er niets meer van dat Lom in dat broekje heeft geplast!
Ik pak ook zijn vrolijke jongensonderbroekje nog even, dat uiteraard ook van voren gelig verkleurd en doorweekt is.
Uitgespoeld hang ik het onder op een schoenenhaak. Hier in de Thaise zon zijn die natte kleren zo droog!
Lom kijkt me dankbaar aan.

Uren lang vermaken we ons in de diverse water-attracties. Glijbanen, wilde rivieren, watervallen.
Die glijbaan met die spectaculaire, supersnelle trechter doen we wel twintig keer.
En ik heb net zo veel pret als de jongens. Zo volwassen ben ik nou ook weer niet!

Nadat we wat rust hebben gezocht in één van de grote zwembaden en ik de jongens op een ijsje heb getrakteerd, liggen we in het gras op de speelweide lekker lui op ons buik in het zonnetje. Onze zwembroekjes drogen al aardig op. Dat gaat hier gauw!
Pichan lurkt aan zijn literfles cola en deelt die met Klahan.
Lom vertelt dat hij in de kleedruimte een jongen in een zwemluier heeft gezien.
Maar aangezien hij zelf toen nog zijn natgeplaste broekje aan had, leek het hem geen goed idee om de jongen op zijn luier aan te spreken.
“Je had zelf een zwemluier aan moeten trekken” meent Klahan. “Dan had niemand het gezien toen je in je broek piste!”
“Ik heb geen zwemluiers nodig” zegt Lom verontwaardigd.

En hij schiet met scherp terug naar zijn grote broer:
“Jij kan beter een luier aan doen 's nachts!”
Klahan protesteert: “Ik doe het haast nooit meer in bed!”
“Yea right!” zegt Lom zachtjes. “Deze week maar drie keer!”
“Dat zijn ongelukjes!” is Klahan fel. “Ik ben geen bedplasser!”
Hij kijkt boos naar zijn broertje.
Pichan grinnikt.
“Ik wel!” zegt hij. “En ik ken nog iemand.... “
Hij lacht naar mij. En geeft me een knipoog.
Bedplassers onder elkaar!
En hij neemt nog een paar slokken uit zijn fles.

“Ik lig hier net zo lekker als in bed” zegt Pichan een half uurtje later. “Ik kan zo wel in slaap vallen..... “
Hij kijkt mij aan.
“En als ik slaap..... “
Hij laat een betekenisvolle stilte vallen.
En ik hoor hoe hij, op z'n buik in het gras liggend, in zijn broekje plast.
En zucht van genot:
“Zo lekker warm...”
Hij geeft Klahan een por.
“Moet je ook doen!”

Klahan kijkt aarzelend.
Maar Pichan houdt aan:
“Je hebt je zwembroek nog aan! En de plee is helemaal aan de andere kant van het veld!”
Lom lacht.
“In je zwembroek is niet erg!”
En Lom plast voor de tweede keer die dag in zijn broek, maar nu met opzet.
Ditmaal heeft hij er plezier in.
Lekker stout, lekker warm, en lekker makkelijk!
Hij vuurt zijn grote broer aan. “Jij ook!”

Klahan geeft zich gewonnen.

“Ik douche het er straks wel weer uit!” zegt hij zuinigjes.
Maar hij moet toch lachen als hij beseft dat hij samen met zijn vriend Pichan en zijn broertje met opzet in z'n broek aan het plassen is.
“Een zwembroek is om nat te worden!” zegt Pichan resoluut.
En omdat ik vind dat Pichan gelijk heeft, laat ik het ook lekker lopen.
Net als in mijn tienerjaren, als ik toch al nat wakker werd...
Nu zijn we alle vier nat.

Als we opstaan en naar de douches bij het zwembad lopen, valt op dat plakkend zand en gras toch wel aangeven dat onze broekjes van voren wat natter zijn.
Maar of het iemand anders opvalt, betwijfelen we.
En we maken ons er niet verder druk om.
Waarom ook?
Een zwembroek is om nat te worden!

Wordt vervolgd.

Laatst bewerkt:

diaperguynl

Luier en plastic broekjes liefhebber, uit Thailand
Op 13, 14 en 15 april, in de heetste maand in Thailand is het Songkran, of het Thaise nieuwjaarsfeest. Wat in traditie een Boeddhistische zegen was, door je ouders of grootouders met wat water besprenkeld te worden over je handen of schouders is uitgelopen op een 3-4 daags water smijt festijn. Pak je telefoon en je geld in een waterdicht hoesje of tas want je bent niet zeker of je droog je bestemming gaat bereiken.
In de meeste steden zijn nu enorme feesten die compleet met brandslangen er voor zorgen dat je niet met droge kleren achterblijft. Natuurlijk gaat ook het nodige vocht gedronken worden en waar laat je al die nattigheid? De meeste vrienden die ik heb en totaal niets met luiers of broekplassen hebben staan open en bloot in hun broek te pissen, elkaar er vaak ook nog op wijzend dat ze staan te pissen :p
Dit zijn de dagen dat ik geen luier nodig heb ;)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
peka36 Waar luiers te koop in Thailand Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2