Nog niet klaar 'Pissebed' in Thailand

rog

Superlid
Ik weet nog toen ik mee was met mijn neef op de camping in Zeeland, dat we op het strand gingen voetballen en toen ik ineens heel nodig moest plassen en na een paar stappen naar het huisje eigenlijk al te laat was en mijn broek al nat begon te worden. Toen zei ik tegen mij neef nu jij ook hoor, hij was ook bedplasser en soms overdag ook wel eens nat, en toen heeft hij ook in zijn broek geplast en zijn we maar verder gegaan in de hoop dat het droogte. Dat gebeurde natuurlijk niet snel genoeg en zaten ook helemaal onder het zand dat bleef plakken en toen zijn we uiteindelijk maar de zee ingelopen met onze broek aan en nat terug gelopen, mijn tante keek wel verbaasd maar we hadden zover lol dat ze niks doorhad gehad. Zulke fijne herinneringen aan de minivakanties met mijn neef in Zeeland. Later zijn we met tentjes gaan slapen en 2 bedplassers en soms met andere natte neefjes veel lol gehad. Plassers onder elkaar blijft bijzonder en scherp een bijzondere band nog steeds.

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Ik weet nog toen ik mee was met mijn neef op de camping in Zeeland, dat we op het strand gingen voetballen en toen ik ineens heel nodig moest plassen en na een paar stappen naar het huisje eigenlijk al te laat was en mijn broek al nat begon te worden. Toen zei ik tegen mij neef nu jij ook hoor, hij was ook bedplasser en soms overdag ook wel eens nat, en toen heeft hij ook in zijn broek geplast en zijn we maar verder gegaan in de hoop dat het droogte. Dat gebeurde natuurlijk niet snel genoeg en zaten ook helemaal onder het zand dat bleef plakken en toen zijn we uiteindelijk maar de zee ingelopen met onze broek aan en nat terug gelopen, mijn tante keek wel verbaasd maar we hadden zover lol dat ze niks doorhad gehad. Zulke fijne herinneringen aan de minivakanties met mijn neef in Zeeland. Later zijn we met tentjes gaan slapen en 2 bedplassers en soms met andere natte neefjes veel lol gehad. Plassers onder elkaar blijft bijzonder en scherp een bijzondere band nog steeds.
Helemaal mee eens. Als je met andere bedplassers in de tent lag, was het altijd veel lol, met opzet nog eens in plassen of kijken wie het natste was. En dan schaamde ik me helemaal niet dat ik het nog steeds deed. En je kon er gewoon over praten, dingen die iemand die geen bedplasser is nooit kan snappen. Ik herinner me aan een schoolreisje van de basisschool groep 8 en we waren met 4 bedplassers. En ik had ook veel neefjes en zo die nog in bed plasten. Dat was altijd leuk als ze bij ons bleven slapen of ik bij hun logeerde. Die leuke kant van bedplassen komt veel in mijn verhalen voor. Wat jij laatst zei was ik het helemaal mee eens, als wij op dezelfde school hadden gezeten waren we vast vrienden geweest! Maar mijn broer plaste niet in bed, dat was dan wel weer jammer.

rog

Superlid
Ik was thuis ook de enige bedplasser mijn zus plaste ook niet. In onze familie hebben we heel veel jongens waarvan ik weet bijna allemaal lek zijn. Met schoolreisje moest ik altijd een luier om en mijn moeder die juf was op mijn school ging dan altijd mee. En die deed dan de schone om. Was niet zo’n probleem, vond het niet heel leuk dat de pamper om moest maar die was altijd wel nat, dus dat moest wel en had ook geen keuze. Gelukkig nooit mee gepest…

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
peka36 Waar luiers te koop in Thailand Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2