Samantha's tocht terug in de tijd (HERPLAATSING)

Joyce

Laat ieder in zijn waarde. Eerlijk duurt het langs
Hallo allemaal,

ik heb een tijdje geleden als lid van dit forum (onder een andere naam) het verhaal geschreven over Samantha. Door omstandigheden is het verwijderd. Nu vind ik het tijd worden om het terug te gaan plaatsen in zijn volle glorie dus ook me tde delen die nog nooit door iemand gelezen zijn.
Om het een beetje spannend te houden plaats ik niet gelijk alle delen maar doe ik het deel voor deel.

Ik wens jullie opnieuw veel leesplezier met het verhaal.

Lieve groetjes Joyce
 

Joyce

Laat ieder in zijn waarde. Eerlijk duurt het langs
Dit fictieve verhaal is geboren na een beetje dagdromen. Ik voelde mijn inspiratie opkomen en besloot deze dagdroom eens uit te werken en hem in een verhaal te verwerken zodat ik mijn dagdroom met de lezers kan delen.

Veel plezier met het lezen van dit verhaal!

Samantha’s tocht terug in de tijd.

Deel 1

De 14 jarige Samantha had al snel ontdekt dat ze het liefst een klein meisje wilde blijven en niet groot wilde worden. Kompleet met luiers en in de box liggen en zo meer. Tot haar achtste was ze ’s nachts nooit zindelijk geweest. Zelfs plastrainingen, wekker zetten en zo meer van die dingen hielpen gewoon niet. Een tijdje na haar achtste verjaardag werd het wel steeds minder vaak dat er ongelukjes kwamen en nog voor haar negende verjaardag bleef ze ’s nachts, tot opluchting van haar mama droog.

Nu de pubertijd echter zijn tekenen had gegeven en de eerste grote vrouwendingen zich aankondigden. Zelfs datgene wat iedere vrouw maandelijks bezighoud kwam af en toe doorzetten. Het was allemaal nog wel niet regelmatig maar het was er al wel. Wat ook weer terug kwam was dat er nu weer regelmatig ongelukjes in bed gebeurden.
Ze plaste weer regelmatig in haar bedje. Haar mama had al gezegd dat ze als het iedere nacht zo door bleef gaan Samantha maar in de luiers terug moest.

Dat was niet tegen dovemansoren gezegd. Samantha ging van af nu ’s avonds veel drinken en ging voor het naar bed gaan wel naar de wc, omdat haar mama dat zei, maar plaste niet.
Het plassen bewaarde ze voor in bed. Niet dat ze het zo lekker vond om in bed te plassen maar ze wilde dolgraag weer een luier aan haar bipsje voelen.

Zo ook deze laatste keer. Ze ging dan ook lekker in haar schone bedje liggen. Ze vond het bedje wel een vreemd geluid maken toen ze er op ging liggen, het kraakte een beetje. Toen ze op ontdekkingstocht ging naar wat er zo kraakte zag ze dat mama een plastic zeiltje en een paar handdoeken onder het hoeslaken had gesopt om schade van eventuele ongelukjes te beperken.
Nu was Samantha helemaal gerust gesteld en wist dat ze in ieder geval ongestoord in bed kon plassen. Ze pakte haar knuffelbeer, ging in haar bedje liggen en dekte zich zelf weer toe. Ze viel al snel in slaap met haar duimpje in haar mondje.
’s Avonds heel laat toen mama en papa naar bed gingen kwam mama nog even controleren of het bedje van Samantha nog droog was. Dit bleek gelukkig het geval te zijn dus mama kon ook lekker naar haar bed. Mama sloot de deur zachtjes van Samantha’s kamertje. Ze trok de deur een beetje te hard dicht en Samantha schrok wakker.
Ze keek even rond waar ze was en ontdekte dat haar knuffelbeer niet meer bij haar lag. Ze zocht even en vond hem op de kast. “Vreemd hoe komt mijn beertje daar,” dacht ze nog en ging hem snel pakken. Toen zag ze dat de deur dicht was en wist ze dat mama nog bij haar was geweest die zal haar knuffel wel van de grond hebben opgepakt en op de kast gezet hebben, dacht ze. Ze pakte haar knuffel snel en viel gelukkig kort daarop met de duim in haar mondje weer in slaap.

Ze werd pas weer wakker van die irritant zoemende wekker en gaf er een flinke klap op zodat ie zijn kop hield. Ze voelde gelijk dat haar bedje nat was. Erg nat!
Mama had ook de wekker gehoord en kwam de kamer van Samantha op gelopen. Ze keek naar Samantha en zei dat ze op moest staan omdat ze anders te laat op school zou komen.
Toen Samantha opstond zag mama de natte pyjama al en zei, “vanaf vandaag jonge dame ga jij ‘s nachts een luier dragen ik ben het beu om iedere dag je bed te verschonen. Ik ga zo naar de drogist om te kijken of er voor jou een passende luier te krijgen is. Of je het nou wilt of niet ik ben de baas hier en je hebt maar te gehoorzamen daar in.”
Samantha kon wel een gat in de lucht springen. Zou ze ook om een tutje durven vragen aan mama of zou ze ……. “NEE! Dat doe ik niet” dacht ze, eerst maar eens die luiers dan zien we later wel verder. Wacht eens! Samantha kreeg een ideetje. Bij vriendinnen van haar had ze al eens gezien dat ze speentjes aan hun sleutelbos hadden hangen. Dus kon ze er eigenlijk wel om vragen. Dus vroeg ze, “Mama wil je voor mij ook een tutje meenemen voor aan mijn sleutelbos, al mijn vriendinnen op school hebben dat ook en dat is hartstikke stoer.” Mama zei dat ze dat maar van haar zakgeld moest gaan halen dan, als ze dat weer kreeg dit weekend. Mama had nu al genoeg andere dingen aan haar hoofd.
Met de opmerking “je bent toch geen klein kind meer” sloeg mama de plank goed mis.
 

Joyce

Laat ieder in zijn waarde. Eerlijk duurt het langs
Deel 2

’s Middags komt Samantha thuis uit school en hoopt dat de luiers er al wel zullen zijn. Ze heeft de hele dag lopen dromen over het weer mogen dragen van een luier. Nadat ze haar fiets in de schuur heeft gezet loopt ze snel naar binnen. Mama is druk bezig met de voorbereidingen voor het eten. Samantha loopt snel naar boven ze zeg tegen mama, “ik zal gelijk even mijn schoolspulletjes opruimen mama.”

Na een goedkeurend gemompel van haar moeder gaat ze vlug de trap op in de hoop een pak luiers te zien staan in haar kamertje. In haar kamertje aangekomen ziet ze eigenlijk geen veranderingen. Ze vind het maar vreemd en gaat op zoek naar de luiers. Tijdens haar zoektocht komt haar moeder naar boven en ‘betrapt’ Samantha in de badkamer. “Naar wat ben je op zoek meisje?” Vraagt mama. “Oh, niets hoor mama ik was ff aan het opruimen.” Was de reactie van Samantha.
Samantha die normaal niet zo’n opruimertje is werd even vreemd gade geslagen door haar mama. Mama zei nog. “Kom je zo naar beneden dan gaan we eten.” Waarop Samantha antwoordde. “Ja mama, maar waarom eten we al zo vroeg?” “Omdat we nog luiers moeten gaan halen in een speciale winkel. De drogist had er wel maar die zijn net te klein voor jou. Die hebben me een adres gegeven van een hele speciale winkel schijnbaar. En ik wil niet het hele eind rijden om dan vervolgens met de verkeerde of niet goed passende luier thuis te komen.” “Dat is goed mama ik zal me dan wel even douchen en netjes aankleden.” Zegt Samantha snel.
Ze wist nu dat ze geen luiers zou vinden hier in dit huis. Benieuwd naar die speciale winkel ging ze snel onder de douche.

Na het douchen pakte ze een lekkere grote zachte handdoek en droogde zich af. Naakt met alleen de handdoek omgeslagen liep ze vervolgens naar haar kamertje.
Op haar kamertje aangekomen deed ze de handdoek rond haar lichaam weg en bekeek zich eens in de spiegel. Borstjes had ze eigenlijk nog niet. De haartjes op haar venusheuveltje begonnen al wel een beetje te groeien. Er stonden namelijk wat donshaartjes op. Even voelde ze aan die haartjes welke lekker zacht aanvoelden. Vervolgens opende ze de kast en zocht naar een leuk jurkje en een lief onderbroekje. Ze had een jurkje met Puca er op en ook een onderbroekje met Puca. Het onderbroekje was alleen te groot voor haar. Mama had het ook op de groei in de uitverkoop meegenomen.

Mama riep van beneden dat Samantha nu op moest schieten omdat het eten bijna klaar was.
Vlug deed Samantha haar onderbroekje aan en keek nog even in de spiegel. Het was geen gezicht dacht ze die te grote onderbroek. Wel kreeg ze een ideetje. Snel liep ze terug naar de badkamer en pakte een klein gastendoekje. Die vouwde ze op en stopte die tussen haar benen in haar broekje. Het voelde u een beetje aan of ze een luier aanhad vond ze. Dit deed ze wel vaker als ze alleen thuis was geweest. Ze vond het een lekker gevoel. Dit was ook de reden voor haar om weer klein te willen zijn en te blijven.
Gelukkig had ze haar jurkje meegenomen naar de badkamer. Ze trok haar jurkje over haar hoofd aan en ging naar beneden. Daar aangekomen deed ze in de gang een paar leuke schoentjes aan en ging aan tafel zitten in de kamer. Papa was ondertussen ook thuis gekomen en zat ook al aan de tafel.

Na het eten werd er snel afgeruimd en vertrok het gezinnetje met de auto richting de ‘speciale’ winkel waar mama het over had gehad.

Tijdens de rit wordt er weinig gesproken over de luiers. De radio staat lekker aan in de auto en het is gezellige muziek. Plots denkt Samantha aan de handdoek tussen haar beentjes. Die zit er nog steeds. Ze had hem nog willen weg doen op de wc om niet te gretig te lijken. Wat nu? Hier in de auto uit haan broekje halen ging natuurlijk niet. Hmmmm? Hoe moest ze dit nu oplossen.

Papa draaide nu de auto een industrieterrein op. Er werd nog een beetje gezocht waarna de winkel werd gevonden in een smal straatje tussen 2 grote hallen in. In de ene hal zat de winkel in de andere was niet echt duidelijk wat voor bedrijf er zat. Er zat geen raam in en stond ook geen reclame op.
De winkel was echter van een grote etalage voorzien. Boven de dubbele glazen schuifdeur hing ook een groot bord met de naam van de winkel er op.

In de etalage stonden allemaal meubels, kinderwagens en andere dingen voor in babykamers. Het viel Samantha wel op dat het allemaal redelijk grote meubels zijn die in de etalage staan.

Papa en mama lopen samen met Samantha naar de schuifdeuren en gaan de winkel binnen. Zoekend kijken ze om zich heen naar iemand die hun kan helpen maar de winkel lijkt vrij verlaten. Ze besluiten zelf de zoektocht te starten tot er iemand op komt dagen die hun kan helpen. Naast een afdeling met meubels en een afdeling met kinderwagens in allerlei verschillende maten vinden ze een afdeling met kleding.

Ze kijken hun ogen uit naar het grote assortiment en de grootte van de kleding die er tussen hangt. Papa kijkt een keertje vreemd naar mama die zijn blik net zo vreemd kijkend beantwoord. Plots horen ze voetstappen door de winkel naar hun toe komen.

Er komt een dame aan gelopen met een soort van verkoopsters uniformpje aan die doet denken aan die uniformpjes van de verkoopsters uit de grote winkelketens. Als ze eenmaal bij de familie is aangekomen vraagt ze of ze ergens mee kan helpen. Wat volmondig door mama bevestigd word.
 

Joyce

Laat ieder in zijn waarde. Eerlijk duurt het langs
Deel 3

De winkeljuffrouw stelt zich vervolgens voor en legt uit dat deze speciale winkel op een andere mannier werkt als alle andere winkels. In deze winkel krijgt iedere klant een vaste verkoopster toegewezen. Bij deze verkoopster kan de klant dan alles tot in de kleinste details bespreken. Mama begint al gelijk tegen de verkoopster, wijzend op Samantha “deze jonge dame plast ’s nachts nog in bed. Nu ben ik bij de drogist geweest en die heeft me eigenlijk naar hier doorverwezen omdat de luiers die ze daar hebben eigenlijk niet voldoen voor een meisje van haar leeftijd.”

De verkoopster kijk Samantha heel even aan en kijkt vervolgens naar mama. “ja mevrouw ik begrijp wat u bedoelt het zal alleen niet bij de luiers blijven denk ik. Als ik het goed begrijp plast uw dochter in bed, maar dan moet u ook goede matras bescherming hebben tegen eventueel doorlekken. Verder natuurlijk luiers en de verzorgende spullen die er bij horen zoals billendoekjes, poeder, billenzalf, en zo meer. Plast ze overdag ook wel eens in haar broek of niet?” Mama kijkt naar Samantha die alles met groeiende belangstelling heeft gevolgd, en zegt. “Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. Waarom vraagt u dat?” “Nou,” zegt de verkoopster “het begint vaak bij bedplassen maar het kan zo overgaan op ongelukjes die overdag ook plaats vinden. En dan zijn er nog meer dingen nodig.” “Nee, dat is nog niet het geval maar komt dat vaak voor dan?” Vraagt mama.
Samantha denkt, nou dan kan dat vandaag wel eens gaan gebeuren mama.
Ondertussen antwoordt de verkoopster. “Het ligt er aan of het een mentale of lichamelijke kwestie is.” “Oh,” zegt mama, “zit daar verschil tussen dan? Ik zou niet weten hoe ik het moet plaatsen bij Samantha.” De verkoopster zegt dat het niet zo veel uitmaakt en stelt voor om te beginnen bij het begin.

Tijdens dit hele gesprek is bij Samantha de druk op haar blaas al flink toegenomen, ze had weer lekker veel gedronken tijdens het eten namelijk. Al dat drinken begon nu langzamerhand zijn weg naar buiten te zoeken. Zou ze het durven hier in haar broekje te plassen. Waarom eigenlijk ook niet die handdoek zit nog steeds tussen haar beentjes in haar Puca onderbroekje. Heel voorzichtig laat ze een klein beetje in haar broek lopen. Hmmmmm wat voelt dat lekker zeg, het is lekker warm in haar kruisje. Ze besluit dan ook om nog een paar straaltjes te laten lopen. Steeds kleine beetjes bang dat ze anders helemaal nat zou zijn.

Ze heeft nu al enkele straaltjes laten lopen en de handdoek begint al lekker nat te worden. Samantha geniet van het gevoel.
De verkoopster vraagt of de familie haar wil volgen naar de luierafdeling om een geschikte luier uit te gaan zoeken. Mama volgt de verkoopster op de voet terwijl papa zich pas achter de Samantha de rij sluit. Papa kijkt eens rond en ziet op den duur dat er zich een na0tte plek aan het vertonen is op de kont van Samantha. Hij besluit er pas wat van te zeggen als ze op de luierafdeling zijn aangekomen.

Daar aangekomen zegt ie. “Mama, volgens mij heeft de verkoopster gelijk over die ongelukjes overdag ik loop net achter Samantha en ik zie dat er een natte plek op haar kontje zit.” Mama kijkt verschrikt op en vraagt aan Samantha of ze even rond wil draaien zodat zij het ook kan zien. Verschrikt voelt Samantha aan haar jurkje en voelt inderdaad dat ze al een beetje is gaan lekken. Ze draait zich met haar bipsje naar mama toe en die zegt. “Ja hoor er zit een natte plek op haar kont. Daar zul je het hebben kon je niet gewoon even vragen of je naar de toilet mocht je bent anders ook niet zo verlegen. Samantha kijkt haar moeder een beetje beschaamd aan en zegt. “Ja maar u was steeds in gesprek met de verkoopmevrouw en ik heb van u geleerd dat kinderen moeten zwijgen als de grote mensen praten.”

De verkoopster komt vlug tussenbeide en zegt we zijn nu toch op de goede afdeling en hier is het gebruikelijk dat we gene die de luiers gaat dragen er enkele past we zullen haar gelijk even verschonen. En een luier aangeven. Ze lopen naar een grote tafel in het midden van de luier afdeling, hierop ligt een groot aankleedkussen. De verkoopster zegt tegen Samantha. “Zo kleine meid kom maar eens hier dan doe ik je jurkje uit. Ja handjes omhoog, kijk uit voor je neusje he.”
Samantha vind het fijn dat de verkoopster zo tegen haar praat. Ze laat zich dan ook vlot uitkleden.
Mama staat er bij te kijken en ziet de verdikking tussen de beentjes van Samantha zitten. De verkoopster dirigeert ondertussen Samantha al op de tafel. Zodat nu duidelijk wordt dat Samantha een handdoekje tussen haar beentjes heeft gedaan. Mama zegt nog steeds niets en papa staat er met stijgende verbazing naar te kijken. Hij kan niet geloven wat hij daar ziet, die handdoek in het onderbroekje van zijn dochter. Hij zegt tegen Samantha. “Zo te zien had je jezelf al voorbereid he dame.”Ja papa maar ik vond dit onderbroekje zo leuk bij dit jurkje passen het is alleen nog een beetje te groot en om het niet af te laten zakken heb ik die handdoek er in gedaan.” Antwoord Samantha. Ze zegt er nog bij dat ze het echt niet express heeft gedaan en dat ze niet wist dat ze aan het plassen was. Natuurlijk liegt ze hierover tegen haar papa en mama. Ze is pas gaan plassen nadat die verkoopster haar de tip had gegeven. Ze ligt nu inmiddels op de tafel en voelt zich heerlijk klein. De 3 volwassenen staan om haar heen. Haar onderbroekje word vakkundig door de verkoopster uitgetrokken en de handdoek tussen haar beentjes uit gehaald. De verkoopster kijkt even naar papa en mama en zegt. “Zal ik haar even schoonmaken en een luier omdoen ik zie al welke ik ga proberen bij haar, maar zal er nog een aantal meer pakken zodat u zelf een keuze kan maken. Wilt u katoenen luiers of wegwerp luiers?” Mama zegt dat ze eigenlijk beide wel wil proberen. De verkoopster loopt samen met mama en papa naar een groot rek waar allemaal verschillende soorten luiers liggen. Bij iedere luier verteld de verkoopster de voor en nadelen van de luier zodat er een goede keuze gemaakt wordt. Samantha ligt nog steeds in haar blootje op de tafel midden op de luierafdeling.

Ondertussen zijn er al een paar mensen langsgelopen met een andere verkoopster. De meneer die mee loopt met de verkoopster loopt aan het handje van een mevrouw en heeft een roze jurkje aan waaronder een hele dikke luier tevoorschijn komt. Dit zou Samantha ook graag willen maar ze is al blij met hetgeen er nu gebeurt. Van blijdschap laat Samantha nog een beetje plas lopen op de tafel.

Papa, mama en de verkoopster komen nu terug de verkoopster begint gelijk met het schoonmaken van Samantha en ontdekt dat ze nog meer geplast heeft. Ook dit ruimt ze op of het de normaalste zaak van de wereld is. Als Samantha schoon is wordt ze nog met billenzalf ingewreven en volgt er nog een laagje babypoeder.
De verkoopster vouwt de katoenen luier open, er is gekozen voor een voorgevormde roze luier, ze doet de beentjes van Samantha omhoog en legt de luier goed onder haar billetjes. Papa en mama Worden nu even met Samantha allen gelaten door de verkoopster met de mededeling dat ze nog iets moet gaan pakken.

Mama zegt tegen Samantha dat ze samen met papa erg geschrokken is van het ongelukje maar dat het juist nu moest gebeuren vind ze niet zo heel erg. Het betekent wel dat er nu altijd luiers gedragen moeten gaan worden door Samantha en dat papa of mama iedere keer haar gaan verschonen. Verder vertelt mama dat ze hebben gekozen voor gekleurde luiers zodat ze niet zo snel als luier worden gezien.

De verkoopster is ondertussen terug gekomen met een jurkje en een broekje wat veel lijkt op hetgeen nu vies in een plasticzakje aan papa’s pols hangt. De verkoopster doet eerst het broekje over de luier heen en zegt. “Dit plastic broekje heeft een katoenen buitenkant waar allemaal Puca‘tjes op gedrukt staan. En vervolgt tegen Samantha “Deze vind jij vast wel mooi he lieverdje?”
Zo ga nu maar zitten dan doe ik je jurkje ook aan trekken. Samantha gaat zitten en doet haar armpjes omhoog zodat de verkoopster haar jurkje kan aantrekken. Ze moet weer even uitkijken voor haar neusje.

Als het jurkje eenmaal goed zit wordt ze door papa van de tafel getild en voelt Samantha voor het eerst weer een luier tussen haar beentjes. Ze geniet er zichtbaar van en zegt. “ik ben blij dat ik een luier om heb nu hoef ik niet meer bang te zijn dat ik ongelukjes heb en dat ik ’s morgens helemaal nat wakker wordt.”
 

Joyce

Laat ieder in zijn waarde. Eerlijk duurt het langs
Deel 4

Papa en mama kijken hun dochter vreemd aan. Papa zegt: “Zeg Samantha, wil jij voortaan dan in luiers blijven lopen? Je bent toch geen peutertje meer?” “Nou papa,” begint Samantha voorzichtig, “eigenlijk zou ik dat wel het liefste willen ja. Als ik thuis kom van school dan doe ik heel vaak als ik alleen boven op mijn kamertje ben als of ik een peutertje ben, maar ik zou het liefste ook beneden als peutertje willen spelen.”

”Nou snap ik het,”zegt mama, ”jij wilde daarom nooit dat we jou kamertje gingen veranderen in een leuke tienerkamer.” Al snikkend zegt Samantha tegen mama dat het waar is en dat ze het liefst een klein meisje wilt blijven en niet groot wilt groeien. “Snappen jullie nu waarom ik altijd alleen boven op mijn kamertje ben?” Zegt Samantha tenslotte. “Maar natuurlijk meisje. Jij wilt net als die ene meneer die net langskwam lekker rondlopen en zo en spelen met je plaspop en knuffelbeertjes.” “Ja papa, ”zegt Samantha snel door haar tranen heen.”

De verkoopster gaat op haar hurken voor Samantha zitten en slaat haar armen om het meisje heen, legt haar betraande hoofdje op haar schouder en wrijft met 1 hand over het ruggetje van het kind. Ondertussen kijkt ze naar papa en mama die het ook zichtbaar moeilijk hebben. Hadden zij namelijk niet graag gezien dat hun dochter later een mooie carrière tegemoet ging, een leuke man zou trouwen en daar een mooie toekomst mee zou opbouwen.

De toekomstdroom van papa en mama was in 1 keer vervlogen. Nu zouden ze er het beste maar van moeten maken. Daar staan ze dan hun kind in tranen, zelf kunnen ze ook wel ff een traantje weg pinken maar houden zich groot. Ze wenken naar de verkoopster dat ze haar even privé willen spreken. De verkoopster snapt de hint, tilt Samantha op en loopt weg. Ze stopt Samantha in een box en zegt tegen haar. “Doe jij hier maar even lekker spelen lief kindje, dan gaan papa mama en ik even wat verder in de winkel kijken voor je.”

Samantha kijkt ff rond in de box en ziet wat speeltjes liggen ze kruipt er naar toe en pakt een pop vast, stopt haar duimpje in haar mondje en begint te spelen. Papa, mama en de verkoopster staan er nog even naar te kijken en lopen dan weg bij de box. Ze gaan naar een kantoortje waarin een raam zit met uitzicht op de box met Samantha er in.

Een maal in het kantoortje aangekomen pakken papa en mama een stoel. De verkoopster schenkt snel een paar kopjes koffie in zonder het te vragen. Dan zegt ze, “Zo dit zullen jullie nu wel even lusten denk ik. Het is wel even schrikken volgens mij als een kind zo iets even tegen je zegt.” Papa en mama beamen dit en zeggen dat ze er inderdaad erg van geschrokken zijn.

Ze vragen of de verkoopster hun kan helpen met hoe ze nu verder moeten omdat ze wel denken dat zij daar meer ervaring mee heeft. De verkoopster geeft toe dat ze inderdaad wel ervaring heeft op dit gebied. Ze heeft zelf ook een papa die voor haar zorgt, weet precies wat er nu in het hoofdje van Samantha en haar ouders omgaat.

De verkoopster begint met haar uitleg aan papa en mama over haar ervaringen en geeft advies over wat papa en mama nu het beste kunnen doen met Samantha. Het komt er op neer dat ze het beste een extra kamer voor Samantha kunnen gaan inrichten indien er ruimte voor is. Desnoods de zolder of iets in die richting. De inrichting kan dan helemaal voor Samantha als peuter worden ingericht zo dat ze een eigen plaatsje heeft om zich peuter te voelen zonder dat er in eerste instantie iemand achter hoeft te komen. De verkoopster stelt zich nu ook voor en maakt zo de boel een beetje minder gespannen. Ze zegt “laat ik me nu eerst eens voorstellen he door de hele commotie is daar nog niet veel van gekomen. Mijn naam is Nathalia. De taak van mij is het om u in deze winkel te begeleiden en mocht u vragen hebben over andere dingen dan probeer ik u zo goed mogelijk te helpen.

Samantha zit ondertussen nog steeds in de box en merkt dat ze weer een plas moet doen. Ze besluit er eens goed voor te gaan zitten en laat zo haar plas in haar luier stromen. Ze bekijkt tijdens het plassen eens goed rond en merkt dat ze ook gewoon in deze box zou kunnen liggen. Deze box is lekker groot denkt ze, veel groter dan de boxen die ze al kent van vroeger. De katoenen luier is ondertussen goed nat geworden. Het voelt heel fijn aan vind Samantha die lekkere warme, natte luier tussen haar beentjes.

Plots staat er een andere verkoopster met een meisje bij haar. Dit meisje is helemaal als peutertje aangekleed en heeft een speentje in haar mondje. Ook dit meisje wordt in de box gezet en Samantha kijkt even heel verschrikt op. Ze pakt snel de pop waar ze al mee aan het spellen was en kruipt naar een hoekje van de box. Het andere meisje wordt op haar rug gelegd en krijgt een flesje met siroop waar ze gretig aan begint te zuigen. Samantha ziet dat en begint te huilen. Ze heeft ook dorst gekregen en wil ook een flesje. De andere verkoopster pakt Samantha even op, troost haar en vraagt aan haar wat er aan de hand is. Samantha zegt dat ze ook wil drinken waarop de verkoopster haar terug in de box zet en drinken gaat halen. De mama van het andere meisje n de box blijft even staan kijken naar de 2 meiden en zegt: “Zo meisjes zullen jullie lief samen spelen zo meteen. Leuk he Joke dat er eens een vriendinnetje is van jouw leeftijd.” De verkoopster komt terug met nog een flesje en geeft het aan Samantha die er gulzig uit gaat drinken.

Joke kijkt naar Samantha en kruipt naar haar toe en begint met Samantha te spelen. Samen spelen ze zo een tijdje onder het toezicht van de mama van Joke en de verkoopster.

In het kantoortje word in deze tussentijd een hoop besproken. Na het gesprek wordt er een rondgang door de winkel gemaakt. Maar voor papa en mam door de winkel heen gaan lopen, lopen ze eerst even naar hun kleine meid toe. Ze zien hoe de 2 meisjes in de box lekker samen aan het spelen zijn. Mama vraagt of Samantha even bij haar wilt komen zodat ze de luier even kan controleren. Ze vraagt gelijk aan Nathalia of ze een nieuwe luier heeft want deze is klets nat.

Nathalia loopt gelijk naar de luiers toe en pakt snel een zelfde schone luier voor Samantha. Snel verschoont mama haar dochter. Mama vind het wel een beetje vreemd om te doen met een meisje van deze leeftijd maar ziet wel dat Samantha er gelukkiger uit ziet nu ze wordt verschoont door haar mama. Na deze verschoning mag Samantha nog in de box gaan spelen en vertrekken Papa en Mama samen met Nathalia verder de winkel in om spulletjes uit te gaan zoeken die ze nodig hebben voor hun kleine meisje.
 

Joyce

Laat ieder in zijn waarde. Eerlijk duurt het langs
Deel 5

Nathalia vraagt aan Papa en Mama wat ze denken te gaan doen nu ze weten wat hun dochter eigenlijk wilt. “tja,” zegt mama “ik weet het eigenlijk niet zo goed het overvalt me een beetje.” Papa knikt beamend dat het ook voor hem nog even wennen zal zijn. Nathalia besluit om de beide ouders een rondleiding te geven door de winkel, Samantha zit immers in de box fijn te spelen met dat andere meisje.

In de box worden de 2 kleine meisjes ondertussen de beste vriendinnen en zitten lekker samen te spelen. Af en toe komt er iemand kijken of alles nog goed gaat in de box. Maar al snel blijkt dat de 2 zoveel plezier hebben samen dat ze door het hele pand te horen zijn.
Joke vraagt aan Samantha hoe lang het geleden is dat ze opnieuw peutertje is geworden. Samantha antwoord dat het vanavond is gebeurd. Hierop vliegt Joke haar om haar hals en geeft een flinke knuffel. Joke zeg, “ik ben nu al een jaar terug peutertje geworden en ik wil niet anders meer mijn mama zorgt heel goed voor me. Iedere dag als ik thuis kom van school, dan doet Mama mijn peuterkleertjes aan en een schone luier. En dan mag ik in de box mijn huiswerk gaan maken. Na het huiswerk mag ik dan nog even spelen tot het tijd is om te eten. Dan doet mama mij in de kinderstoel en krijg ik iedere keer een hapje van mama. Na het eten ga ik samen met mama nog lekker even tv kijken of mama leest me vooruit een spannend boek. En dan is het bedtijd en ga ik lekker in mijn prinsessenkamertje slapen. Mama doet me dan eerst nog wel helemaal wassen en een schone luier om natuurlijk.”
“Zoooo heeee,” Zegt Samantha, “dat zou ik ook wel willen hoor!! Echt wel!! Dat is echt gaaf joh!!
Maar wat gebeurt er nou als er nou vriendinnetjes van school meekomen?” “Tja,” zegt Joke, “die weten nergens wat van af. Als die meekomen dan heb ik ook nog een gewone slaapkamer. Kijk weet je ik ben niet altijd peutertje, als er vriendinnetjes mee komen dan ben ik normaal tiener met een tienerkamer en zo en doe ik ook tienerdingen.” “Ja maar die box dan in de kamer stat valt die dan niet erg op?” Vraagt Samantha. Hierop zegt Joke dat het een box is die je zo uit kan klappen en dat Joke altijd een sms-je stuurt naar mama als ze naar huis komt en of ze dan een vriendinnetje bij heeft. Mama kan dan, als ze alleen naar huis komt, de spullen klaarzetten.
“Heb jij veel vriendinnetjes?” Vraag Samantha aan Joke. Joke ontkent dit en vertelt da ter maar 2 meisjes zijn die wel eens met haar mee naar huis komen. Samantha verteld dat dit bij haar ook wel het geval is, maar dat ze wel Joke als vriendinnetje zou willen hebben. Joke lijkt het ook erg leuk en zegt blij “Jaah leuk kunnen we samen als peutertjes spelen. Zullen we het zo aan onze mama’s vragen.”
Besloten wordt om samen lekker te gaan spelen tot 1 van de mama’s komt, ze pakken ieder een pop vast en spelen er lekker op los.

In de winkel vordert de rondleiding al aardig en er worden een aantal foldertjes verzameld van verschillende dingen zodat papa en mama het thuis nog eens op hun gemak kunnen doornemen met Samantha. Wel wordt er al een aantal luiers, plastic broekjes, rompertjes en zelfs een pyjama met voetjes er aan mee genomen. Natuurlijk wordt er ook meten gekeken naar een kussen met opstaande randjes waarop Samantha verschoond kan gaan worden. De nodige dingen voor de verzorging zijn als het laatste aan de beurt.
Alles wordt afgerekend en papa besluit om eerst de spullen even in de auto te doen e nda nterug te komen om zijn vrouw en kind te halen.
Mama en Nathalia gaan ondertussen terug naar de box waar ze de beide meiden lief spelend aantreffen.

Als de beide kinderen opkijken naar wie er bij de box komt springt Samantha op en zegt, “Mama, mama, ik heb een nieuwe vriendinnetje en die wil ook bij mij komen spelen en ik wil ook bij haar spelen en dan kunnen we blijven slapen en …. en ….” “Rustig, rustig meisje, haal eens adem.” zegt Mama. Ze pakt Samantha uit de box en neemt haar op schoot. “Vertel me nu eens rustig wat er aan de hand is.” “Nou mama,”zegt Samantha, “dit hier is joke en wij zijn vriendinnetjes geworden. We zouden ook thuis fijn samen in de box willen spelen en samen bij elkaar blijven slapen en zo.”
Verwondert kijkt mama haar dochter aan, zo blij heeft ze haar kind in jaren niet meegemaakt. Papa is er ondertussen ook bij komen staan en heeft net het laatste stukje gehoord. Ook hij hoorde hoe opgewekt zijn dochter nu was. Hij zegt “Meisje meisje, je bent wel heel erg blij he? Maar zullen we het niet eerst aan de mama van jouw vriendinnetje moeten vragen dan? Voor ons is dit allemaal nog een beetje vreemd hoor.” Samantha trekt een pruillipje. Met glanzende ogen kijkt ze haar papa aan en zegt, “Ik kan toch ook eerst een keertje bij haar gaan spelen en slapen? Dan kan ik kijken of ik het leuk blijf vinden.” “Jij gemeen krengetje,” zegt mama “je weet het weer zo mooi te brengen dat we er wel aan moeten geloven he. Nou vooruit dan maar waar is de mama van dit meisje? Nathalia zegt dat ze wel even op zoek zal gaan omdat ze dit kind kent en weet waar ze ongeveer in de winkel kunnen zijn. Ondertussen wordt ook Joke even uit de box gepakt en oefenen de beide ouders even met een ‘groot’ klein meisje op hun schoot. Er wordt natuurlijk gevraagd waar Joke woont. Dat blijkt niet eens zo heel ver van hun huis weg te zijn.

Ondertussen zijn de mama van Joke, Nathalia en de andere verkoopster er ook bij gekomen. De ouders worden aan elkaar voorgesteld en de kinderen nu ook. Er wordt afgesproken dat de beide gezinnen achter elkaar aanrijden naar he thuis van Joke en haar mama zodat ze daar nog eens wat kunnen praten me telkaar over hoe en wat allemaal. Zo kunnen de ouders van Samantha het nodige leren van hetgeen ze eigenlijk nog niet zo lang geleden nog hadden gedaan.

De meiden reageren natuurlijk heel blij en vragen of ze samen in de auto bij de mama van Joke mogen zitten. Natuurlijk mag dat. De mama van Joke rekent vlug haar spulletjes af en dan wordt er vertrokken naar het huis waar mama en Joke wonen.
 

Joyce

Laat ieder in zijn waarde. Eerlijk duurt het langs
Deel 6

De rit naar het huis van Joke en haar mama verliep spoedig. In de auto waren de 2 meisjes lekker op de achterbank aan het spelen samen. In de auto er achter, waar de papa en mama van Samantha zaten, zag men hoe de 2 meisjes in de voorgaande auto samen veel plezier hadden.

Eenmaal bij het huis aangekomen werden er 2 parkeerplaatsjes gezocht en ging het hele gezelschap naar binnen.
In de huiskamer aangekomen zochten de ouders een zitplaats in de lekkere fauteuils. De mama van Joke schenkt snel wat te drinken in. Het gesprek komt al vlug op de 2 meisjes die in de speelhoek van Joke samen plezier maken.
De moeder van Joke vertelt hoe ze ontdekt heeft dat Joke anders was dan de ‘normale’ meisjes. Dat gebeurde al op vrij vroege leeftijd Joke is nooit zindelijk geweest. Hierdoor had Joke altijd al weinig vriendinnetjes en bleef ze eigenlijk met het spelen thuis achter op de andere kinderen. Gelukkig ging het leren op school wel goed, maar de lichamelijke oefening was dor het luiergebruik op een heel erg laag pitje gekomen.
Nadat de mama van Joke was uitverteld vroeg ze of de papa en mama van Samantha de kinderkamer wilden zien. De kinderen werden natuurlijk ook meegenomen naar boven. Boven zei Joke tegen de rest, “Jullie weten niet hoe blij ik ben dat ik eindelijk eens een vriendinnetje heb die op mijn kamertje mag komen spelen. Joke deed zelf de deur van haar kamertje open. Het was een vrij grote kamer waar je in de hoek naar binnen kwam rechts van de deur was een vrij lange muur waaraan een kleding kast en een commode naast elkaar stonden. Tegen de andere lange muur stond tegenover de commode een grote box en een spijlen bed. In het midden stond nog een hobbelpaard en voor het raam tussen de commode en de box een heel groot poppenhuis. Boven het bed hing nog een mobile en op het bed lagen diverse leuke kussentjes en knuffels.

De hele kamer was ingericht in prinsessen stijl met veel zachte roze kleuren Joke ging al gelijk op het hobbelpaard zitten hobbelen terwijl Samantha naar het poppenhuis ging en daar alles ging verkennen. De mama van Samantha zei, “Samantha kom jij eens even hier bij mama.” Samantha kwam naar haar moeder toe en werd opgetild en op de commode gelegd. Mama zei, “ik wil eerst eens even kijken of het allemaal wel echt past. En nu je toch ligt kan ik gelijk even controleren of je nog wel droog bent.” Na de controle bleek Samantha inderdaad nog een droge luier te hebben. Ze werd recht op gezet en mama vroeg haar, “En hoe vind je deze kamer?” “Mooi mama,” antwoordde Samantha.” “Wil jij nu ook zo’n kamertje?” Vroeg papa die er bij was komen staan. Joke en haar mama keken zwijgend toe maar aan hun glinster oogjes was te zien dat ze het heel leuk vonden hoe Samantha behandeld werd. Samantha knikte uitbundig JA en zei. “Ja papa ik wil ook zo’n kamertje kan jij er zo eentje voor mij maken.” Papa en mama keken elkaar even aan en mama zei. “Ja lieve schat we gaan voor jou ook zo’n kamertje maken zodat jij ook helemaal gelukkig kan zijn. Joke mag als het klaar is ook lekker komen logeren bij ons. Maar tot dat alles af is zal je jezelf nog een beetje moeten behelpen hoor.” “Zullen we nog even naar beneden gaan mensen,” zegt de mama van Joke, “dan drinken we nog even iets lekkers.

Het hele gezelschap ging weer naar beneden. De mama van Joke schonk nog iets lekkers in en pakte gelijk voor de meisjes ieder een tuitbeker met limonadesiroop. Ze geeft de meisjes ieder een tuitbekertje en loopt naar de kast toe en pakt voor ieder nog een lange vinger. Voor de papa en mama had ze een wijntje ingeschonken en een schaaltje met borrelnootjes op de tafel gezet.
Samantha ziet de nootjes staan en gaat met haar handje naar het bakje nootjes toe. Op het moment dat ze er een paar wilt pakken geeft mama haar een tik op de vingers en zegt. “Nee meisje die mag jij niet eten die zijn veel te gevaarlijk voor je.” “Maar mama,” zegt Samantha, “Normaal mag ik ze toch ook eten.” “Ja dat klopt wel, maar niets is meer normaal voor je. Jij wilt klein meisje zijn dus moet je dingen netjes vragen.” “Ja mama,” zegt Samantha bedeesd, “Ik zal er aan denken.”
De avond vorderde al snel en het werd hoogste tijd om de meisjes naar bedje te sturen. De papa en mama van Samantha stonden dan ook op en papa pakte zijn kleine meisje bij de hand en zei. “neem nog maar even afscheid van Joke want we gaan naar huisje toe. Het is hoogste tijd voor het bedje. Samantha en Joke omhelzen elkaar en de ouders van de meisjes nemen op een warme manier afscheid van elkaar. Blij dat ze vrienden hebben gevonden die de situatie van hun dochter begrijpen.

De rit naar huis was eigenlijk maar 10 minuutjes rijden en na de thuiskomst loopt mama gelijk naar boven met Samantha terwijl papa de auto leegmaakt.
Mama brengt haar kleine meisje naar haar kamertje en begint haar uit te kleden. Alle kleertjes worden netjes opgevouwen en op het kleine bureautje neer gelegd. Samantha wordt meegenomen naar de badkamer waar mama haar dochtertje helemaal lekker wast onder de douche. Samantha geniet zichtbaar van al deze aandacht.
Als mama klaar is met het wassen van Samantha pakt ze een zachte handdoek en droogt ze haar meisje lekker af. Tijdens het afdrogen bekijkt mama het poesje van Samantha eens goed en ziet dat de donshaartjes op het poesje inmiddels ook al zijn begonnen met groeien. Het was in de winkel eigenlijk al opgevallen en nu haar oog er op valt zegt ze, “die haartjes op je poesje horen daar ook niet meer he. Kleine meisjes hebben geen haartjes op hun poesje. Nu je meer luiers gaat gebruiken is het natuurlijk ook veel schoner en blijven de geurtjes beter weg.” Mama pakt de scheergel van papa en zeept het poesje van Samantha. Met een nieuw mesje verdwijnen de haartjes als sneeuw voor de zon.
Nu nog naakter dan voor de wasbeurt werd Samantha weer meegenomen naar haar slaapkamertje. Papa had de spulletjes al op Samantha’s kamertje gezet en was weer naar beneden vertrokken.
Mama zocht wat tussen de spulletjes en vond wat ze zocht. Ze pakte een luier en een plastic broekje met leuke print. Samantha werd op bed gedirigeerd en Mama deed de luier onder het kontje van Samantha leggen. Ze pakte nog wat billenzalf en smeerde die op de gevoelige plekjes bij haar dochtertje. Hierna volgde nog wat baby poeder en werd de luier dicht gemaakt. De plastic broek werd ook over de beentjes naar boven getrokken. Mama ging nog even terug in de spulletjes zoeken en vond toen wat ze zocht.
Samantha kreeg nog een nieuw rompertje aan en een pyjama met voetjes. Op beide kleding stukken stond een leuke print van een prinsesje.
Na het aankleden werd papa nog even naar boven geroepen om zijn grote kleine meid nog een nachtzoentje te geven. Samantha vroeg aan papa, “papa wil je nog een stukje voor lezen?’ “nee kleine meid jij gaat nu braaf slapen. Het is al veel te laat. Morgen wordt een drukke en spannende dag voor je dus ik wil dat je goed uitgerust bent. Met een Slaap wel lieverd gingen de beide ouders naar beneden en bespraken ze wat er de volgende ochtend zou gaan gebeuren.
 

Joyce

Laat ieder in zijn waarde. Eerlijk duurt het langs
Het heeft ff geduurd maar hier is dan toch ....

DEEL 7

Samantha wordt wakker en voelt dat ze in haar luier heeft geplast. Ze ligt nu wel een beetje in tweestrijd. Wat moet ze nu doen? Uit bed gaan of wachten tot papa of mama haar komt halen? Lang kan ze niet meer er over denken want de deur gaat open en Papa komt naar binnen. Hij loopt naar het bed toe en ziet dat zijn meisje wakker is. Hij zegt, “Goedemorgen Samantha, vandaag gaan we jouw kamertje leegmaken en opknappen.” “Maar papa ik zou toch een ander kamertje als peuterkamer krijgen?” zegt Samantha tegen papa. “Ik wil deze kamer eigenlijk zo een beetje houden voor als ik andere vriendinnetjes heb die komen chillen.” “Nee,” zegt papa, “deze kamer wordt jou kinderkamertje en jij verhuist met deze spullen naar de grotere kamer waar je ook een slaapbankje in krijgt zodat er ook logees kunnen slapen. Het andere kamertje hoeven we niet eens te schilderen en te behangen want dat is pas nog gebeurd.” “Papa?” Vraagt Samantha, “zou ik een echte tienerkamer mogen dan?” Papa antwoord dat de tienerkamer altijd nog kan en dat ze nu eerst voor de kleine meid gaan zorgen. Hij pakt zijn kleine meisje daarop in zijn armen en tilt haar uit bed. Eenmaal uit bed zet hij ze op de grond neer en neemt haar aan het handje mee naar beneden waar mama aan de ontbijt tafel zit te wachten.

Mama zegt, “Goede morgen mijn lieve meisje heb je lekker slaapie gedaan?” “Ja mama” antwoord Samantha. Samantha kijkt op de ontbijt tafel en ziet maar 2 bordjes staan en wil gaan zitten bij 1 van de bordjes. “Wat gaan we doen kleine meid?” Vraagt mama. “Zal jij niet eens op je eigen plekje gaan zitten ook al staat daar geen bordje. Jouw bordje komt zo. Je krijgt namelijk een lekker bordje Bambix als ontbijt.”

Samantha gaat op haar eigen plaatsje zitten en krijgt het bordje Bambix voorgezet. Ze kijkt er naar en vind het er maar een beetje vies uitzien, ze heeft niet eens een lepel gekregen van mama om het op te eten. Net voor ze er om wilt vragen komt er een gevulde lepel op haar mondje af. Automatisch gaat haar mondje open en voelt ze de lepel in haar mond komen. Ze proeft de vies uitziende Bambix en vind de smaak lekkerder dan hoe het er uit ziet. Het smaakt lekker zoet vind ze. Omdat Samantha nog niet gewend is om zo gevoerd te worden kom al spoedig heel haar kin en ook haar lippen onder de pap te zitten. Ze voelt zich lekker klein nu. Het kan ook niet anders ze wordt gevoerd en zit in een natte luier.

Na het eten wordt Samantha door mama meegenomen naar de badkamer en wordt Samantha door mama gewassen. Na het wassen krijgt Samantha weer een schone luier om en word ze aangekleed. Ze moet gewoon naar school vandaag en krijgt dus een briefje mee en een extra luier. In het briefje staat een uitleg over het luiers dragen van Samantha en is bedoeld voor de leerkrachten.

Terwijl Samantha haar eerste geluierde schooldag meemaakt zonder al te veel problemen gaan papa en mama flink aan het werk. De nieuwe kamer van Samantha is dan ook al bijna klaar als ze thuiskomt. Al haar meubeltjes staan met als extra een slaapbank op haar nieuwe kamer op haar te wachten. Alleen haar kleding moet nog in de kast ziet ze. Net voor ze er aan wilt beginnen komt mama de kamer binnen gelopen. “Hoi meisje.” Zegt mama. “Hoe was het op school?” “Goed mama de leerkrachten hebben mijn brief gelezen en begrepen wat er in stond. De andere kinderen hebben niks van mijn luier gemerkt.” “Nou meisje, zoals je ziet hebben we hier ook niet stil gezeten. Morgen beginnen we aan je peuter kamertje, maar eerst wil ik nu even je luier controleren. Want ik wil niet dat je gaat lekken.” Zei mama.

Na een controle werd besloten toch maar een schone luier aan te doen bij Samantha. Nu kreeg Samantha ook andere kleertjes aan die meer bij het kleine meisje pasten. Na het aankleden werd het tijd om eten te maken voor mama en Samantha ging alsnog haar kleding netjes in de kast doen. Samantha was zo druk bezig dat ze niet merkte dat papa binnen kwam lopen. Hij pakte haar op en liep naar het bed en zette zijn kleine meisje op zijn schoot. Daar knuffelde hij zijn tienerpeutertje en die knuffelde lekker terug. Na de knuffelpartij zei papa, “kom meisje dan gaan we lekker beneden eten bij mama. Ze heeft al lekker eten gemaakt voor ons.”

Beneden aangekomen stonden er 2 volle borden klaar, alleen op het plaatsje van Samantha stond niets. Even keek ze vreemd op en zag toen ook het derde bordje staan voor haar. Het stond bij het bord van mama, Zou mama haar dan gaan voeren? Hmmm, lekker knoeien dus heerlijk, denkt Samantha gelijk. Ze zal haar best wel eens doen. Samantha gaat vlug op haar stoel zitten en wacht af wat er gebeuren gaat. Papa en mama schuiven ook aan de tafel en beginnen te eten en tussendoor krijgt Samantha ook iedere keer een hapje van mama. Natuurlijk weet mama wel hoe ze een kindje moet voeren maar het kindje wil knoeien dus wordt er ook flink geknoeid tot dat mama zegt “Nou Samantha doe eens niet zo knoeien en eet eens netjes. We wilden vanavond nog naar de ‘speciale’ winkel toe om te kijken voor spulletjes in je nieuwe kamer.” Samantha schrikt zich rot en gaat gelijk eten zonder nog te knoeien want ze wil weer graag naar die winkel toe. Morgen wilt ze flink gaan meehelpen met alles voor haar nieuwe kamertje te doen wat maar mogelijk is.
Na het eten ruimt papa de tafel vlug af en zet alles in de vaatwasser, ondertussen neemt mama de kleine meid mee naar boven om haar gezichtje te wassen. Na nog een luiercontrole gaan ze weer naar beneden om zich klaar te maken voor vertrek. Samantha verheugde zich op het winkelen in de winkel vol met kinderspulletjes voor haar kamertje.

Samantha klom snel achter in de auto en mama deed de gordel bij haar vast. Samantha genoot zichtbaar van al deze aandacht. Papa en mama stapten ook in en na een korte rit werd de auto weer stil gezet. Samantha keek rond en zag dat ze niet bij de winkel waren. Ze stonden bij Joke en haar mama voor het huis geparkeerd. De mama van Joke kwam zelfs al naar buiten. Mama stapte ook uit en maakte op de achterbank de riem van haar kleine meisje los. Samantha werd uit de auto gehaald en de mama van Joke pakte na een lieve begroeting Samantha’s handje vast. Uit de achterbak verscheen nog een grote tas en gingen ze naar binnen. Papa kwam iets later omdat hij de auto nog had afgesloten. Na even gekletst te hebben over van alles en nog wat namen papa en mama afscheid van Joke en haar moeder maar ook van Samantha. Samantha zou 2 nachtjes blijven logeren zodat papa en mama haar kamertje helemaal klaar ouden kunnen maken. Daar gingen de plannen van Samantha om mee te helpen dan ook in rook op. Het leuke was dat ze met haar peutervriendinnetje lekker zou kunnen spelen. Joke stond ook al in de box te popelen tot ze er uit zou mogen, of dat Samantha bij haar in de box zou komen. Na het hartelijke afscheid gingen papa en mama weg en bleef Samantha met haar nieuwe vriendin Joke met haar mama over.

Joke en Samantha spelen de hele avond lief samen in de box en de mama van Joke zorgt dat de kleintjes af en toe iets te drinken krijgen en houd regelmatig een luiercontrole. Tijdens een van de controles halverwege de avond blijkt dat de beide meisjes een natte luier hebben en worden ze om de beurt verschoont. Ze krijgen beide een katoenen luier om en zo kunnen ze er nog een paar uurtjes tegen.
Als het bedtijd is neemt de mama van Joke beide meisjes mee naar de badkamer en worden beide meisjes gewassen en krijgen ze een dikke luier met ieder 3 inlegluiers tussen de beentjes om de nacht door te komen. Hier over heen kregen ze beide nog een pyjama aan met voetjes en werden ze in het bedje gelegd. De mama van Joke gaf beide meisjes nog een speentje in hun mondje en las daarna nog een klein verhaaltje voor. Al zuigend op de speentjes vielen de meisjes na het voorlezen al vlug in slaap.
 

kevintje10

Mailtje sturen mag altijd
op het 2e stukje echt een goed idee met die handdoek doe ik ook want ik kan nog geen echt luiers komen zo dat is wel een goed idee
 

Meno

Beginneling
Fantastiche verhaal ik wis niet dat dit al eerder op de side heeft gestaan.

Ik kan niet wachten hoe dit verder gaat.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Little Alexia Mammie Samantha M 2
Tn DL Vierdaagse wandel tocht en feesten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
T Axel (terug) Voorstellen 9
Lolnoobdegekke Terug na drukke periode Voorstellen 6
R Terug van weggeweest Voorstellen 11
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
Luierman58 Ook ik ‘terug van weg geweest’ Voorstellen 20
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
linteum Terug Van Weg Geweest Voorstellen 16
Ikkediap Komen deze boosters nog terug in de shop? Vragen & Info Shop 12
B Terug van weggeweest! Voorstellen 10
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
CuriousRabbit Terug van weggefeest, corona editie Voorstellen 26
Littleminnie Niet nieuw maar terug van weg geweest Voorstellen 20
Berth Deze brengt me terug naar mijn jeugd. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
D Terug na lange tijd ( limburgers ) Contact advertenties 13
gush360 ooit was ik heel kort lid en nu terug Voorstellen 28
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
K Terug van weggeweest Broekplassers en Poepers 7
T Terug van heel lang weggeweest Voorstellen 18
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
mitch Nog maar eens terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
V Luier strak: bal terug in buik. Ernstig? VVV 9
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
Little Endy losse zuigstukken voor speentjes evt. terug in de shop? Vragen & Info Shop 1
Ashy terug! Voorstellen 49
S terug na lange tijd Voorstellen 11
knolletje Beetje terug van weg geweest:) Voorstellen 11
V Terug van weggeweest Voorstellen 14
Monkeybaby Terug van weggeweest Voorstellen 10
dllover Terug vrijgezel Voorstellen 9
Little Endy Wanneer gaat de webshop terug online? Vragen & Info Shop 20
Poobottom Waneer ben jij terug gegaan naar de luiers? Polls 64
broekie Als je terug in de tijd kon gaan, in welke tijd zou je dan willen zijn? Pub 27
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
perasub is van 5 jaar terug !! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
enuresis Terug van boodschappen doen... AB/DL Fotos 9
A Terug duimen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
B Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
J oud lid terug Voorstellen 15
Dllie Terug van weggeweest Voorstellen 17
L Terug van weggeweest Voorstellen 9
GAYPAMPERBOY Hoe kwamen jullie terug in de luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Luierslip Abena abriform x-plus met plastic buitenlaag ooit nog terug? Vragen & Info Shop 16
B even voorstellen, en weer terug op het forum Voorstellen 3
J specifiek filmpje gezocht van enkele jaren terug AB/DL Filmpjes 2
A Ik ben weer terug Voorstellen 14
AB / DL25 C-Bear terug op de site? moderator talk 5
Little Endy Het terug lezen van jullie eigen verhalen op dit forum? Pub 5
Similar threads


















































Bovenaan