Nog niet klaar Stage in luiers

luierjan

Toplid
mmm wel goed kijken hoor.... het zijn 2 andere plastic broekjes die je er bovenuit ziet...de luier zit er wel in, en ja over smaak valt niet te twisten....mooi is het misschien niet, maar het voelde wel lekker !!!
 

Bijlagen

Hans60

Superlid
Roze gaan ze winkelen in een jurkje om kleren te kopen of blijft het bij dreigen kan niet wachten
 

brightTo

Superlid
Ik begin blij te juigen! “Pannekoeoeken!”
“Zo te horen ben je het daar dus wel mee eens”, en ze begint aan het beslag

Ik kruip door de kamer heen, ontdekken waar ik mijn weekend ga doorbrengen.

“Eh! Blijf eens hier! Niet zo maar weg kruipen!”

En ik kruip terug naar haar, ze pakt mij op, en zet mij in een stoel neer, waar ze mij met een spanband vast maakt aan de stoel, als een soort tuigje.

“Zo, kan je nergens meer heen” en ze gaat verder met bakken

Vanuit mijn stoel geniet ik, Catootje ziet er best leuk uit. Wat bof ik toch!

Ze zet een klein bordje voor mij neer, met plastic bestek. Voor zichzelf grote mensen bestek, zoals ze zelf zei.
Ze zegt een pannenkoek op mijn bord, en doet er beetje poedersuiker op. Als ik deze probeer te pakken word ze beetje boos

“Volgens mij worden kleine babies gevoerd toch?” en ik knik.

Ze snijd de pannenkoek in een kleine stukjes, en prikt er een op mijn vork.

“Hier komt de trein! Mondje open!” en beweegt de vork richting mijn mond

Ik doe snel mijn mond zo weid als mogelijk open, en hap de pannenkoek van de vork.
Nadat ik zo de eerste pannenkoek heb opgegeten maakt ze er een met heel veel stroop.

“Deze mag je zelf opeten, maar zullen we dan wel eventjes je rompertje uit doen zodat ie niet vies word?”

Ik steek mn armen in de lucht, en ze trekt mn rompertje uit.

“En een slabbertje is misschien ook geen slecht idee” ze pakt een theedoek, en bind deze rond mn nek. En ik begin gulzig de overvolle pannenkoek naar binnen te werken.

Als ie op is, zit ik helemaal onder de stroop.
 

brightTo

Superlid
Zuchtend kijkt ze mij aan “Je bent al weer helemaal vies! En dat terwijl ik je net nog in bad heb gedaan!”

Ik klap bij in mijn handjes “Meer pannenkoeken! Meer!”


Ze loopt terug naar de keuken en bakt nog een paar pannenkoeken, “Maar ik ga je wel weer eten geven, want anders moet ik dadelijk de hele keuken schrobben omdat jij nog te klein bent om zelf te eten!”

Teleurgesteld kijk ik haar aan, ik had nog zo mijn best gedaan om er niet een grote boel van te maken. Ze komt met een flesje mijn kant op “Hier, doe nog maar eventjes iets drinken” en geeft het flesje aan mij. Het flesje is leeg voordat ze terug is met mijn pannenkoek, deze legt ze op mijn bord neer, doet er beetje poedersuiker op, en voert hem weer in kleine stukjes.

Nadat we beide genoeg hebben gegeten controleert ze even mijn luier, deze is eigenlijk nog zo goed als droog. “Kom, dan gaan we jou even met een washandje schoonmaken! Want al dat stroop is nogal plakkerig toch?”. Ik knik, ze maakt mij los uit de stoel, en ik vol haar naar de badkamer.

Ze maakt hier een klein sopje met zwitsal zeep, en doet het washandje er in, en begint mij schoon te maken. Als ze klaar is trekt ze mij mijn rompertje weer aan. “Zullen we een leuke film gaan kijken?”

“Jaaaaa!”
 

brightTo

Superlid
Als ik wil lopen hoor ik mijn mama kuchen. Oja, babies kruipen alleen. Snel ga ik al kruipende naar beneden. De trap was een uitdaging naar beneden, maar trots als een baby dat het gelukt is! Catootje loopt achter mij aan en gaat onderuit op de bank liggen. Het kruipen gaat niet zo snel, maar al snel lig ik naast haar. De TV staat al aan op “Lilo en Stitch”, die heb ik al lang niet meer gezien en kruip nog dichter naar mama toe. Enige tijd later staat mama op en loopt naar de keuken en komt terug met een fles melk.

“Heb je dorst kleintje” vraagt ze zachtjes. Ik knik en doe mijn mond open, maar blijf naar de TV kijken. Weet je wel niet hoe spannend de film is?

Het duurt niet lang tot het flesje leeg is, en ik tevreden op de bank lig.

“Kom kleintje, de film is afgelopen! Kleine kindjes bed tijd!” zegt ze zodra de aftiteling begint
“Maar is nog maar 8u” zegt ik, en kijk haar zielig aaan.
“Klopt, maar kleine kindjes bedtijd is eigenlijk 7u, dus je had al lang in je bedje moeten liggen.” zegt ze kalm. Ik kan nu wel stampij gaan maken, maar stiekem ben ik ook wel moe, dus gehoorzaam en kruip naar boven.

Mama leid maar naar haar slaapkamer, waar ze mij instopt in een dekentje.

“Als je dit vaker wil gaan doen, moeten we misschien morgen eens gaan zoeken naar een bedje voor jou!” ze geeft een kusje op mijn voorhoofd, doet het licht uit, en gaat weer naar beneden. Niet al te veel later val ik tevreden in slaap.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
JustFerry De stage S 100
Lucas18 De luier Stage L 109
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 8
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 43
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Similar threads


















































Bovenaan