Ze pakt een groot glas en vult deze met limonade.
“Volgens mij heb jij nog niet genoeg gedronken vandaag! En dat moet je wel doen hoor babietje!”
Ik pak het glas aan, en begin te drinken.
“Kom, doe die broek maar uit, want ik heb ze gevoel dat die zo strak zit, dat je luiertje niets meer kan hebben” En ze begint mij uit te kleden
“En mijn shirt dan?” vraag ik
“Die ook! Dan kan ik goed zien hoe het met je luiertje zit!”
Zelf trek ik mijn shirt uit, waardoor ik nu alleen nog maar in mijn rompertje zit. Het glas zet ik leeg terug. Nog voor ik het kan zeggen begint Catootje weer met vullen.
“Zo, dan weten we zeker dat je bij de lunch een goed gevulde luier hebt!”
“Ik begin best trek te krijgen” zegt ik tegen Catootje.
“Dan gaan we lunchen, help je even mee met alles pakken?”
Ik probeer te lopen, maar echt lukken, nee, zelfs het waggelen wat ik eerder deed lukt mij eigenlijk niet. Catootje ziet dit en begint te lachen
“Misschien moet je kruipen babietje! Een verschoning zit er zo te zien nog niet in”
Ik ga verder kruipend, naar de lunch tafel. Tegen de tijd dat ik er heen gekropen heb staat alles er al.
Al smerende van mn boterham plas ik weer beetje. Hij moet toch vol he?
“Volgens mij heb jij nog niet genoeg gedronken vandaag! En dat moet je wel doen hoor babietje!”
Ik pak het glas aan, en begin te drinken.
“Kom, doe die broek maar uit, want ik heb ze gevoel dat die zo strak zit, dat je luiertje niets meer kan hebben” En ze begint mij uit te kleden
“En mijn shirt dan?” vraag ik
“Die ook! Dan kan ik goed zien hoe het met je luiertje zit!”
Zelf trek ik mijn shirt uit, waardoor ik nu alleen nog maar in mijn rompertje zit. Het glas zet ik leeg terug. Nog voor ik het kan zeggen begint Catootje weer met vullen.
“Zo, dan weten we zeker dat je bij de lunch een goed gevulde luier hebt!”
“Ik begin best trek te krijgen” zegt ik tegen Catootje.
“Dan gaan we lunchen, help je even mee met alles pakken?”
Ik probeer te lopen, maar echt lukken, nee, zelfs het waggelen wat ik eerder deed lukt mij eigenlijk niet. Catootje ziet dit en begint te lachen
“Misschien moet je kruipen babietje! Een verschoning zit er zo te zien nog niet in”
Ik ga verder kruipend, naar de lunch tafel. Tegen de tijd dat ik er heen gekropen heb staat alles er al.
Al smerende van mn boterham plas ik weer beetje. Hij moet toch vol he?
Laatst bewerkt: