Ik zwaai mijn ouders uit, en stap op de fiets, een nieuwe stage dag staat voor de deur. Als ik aankom vraagt Catootje meteen of ik haar even kan helpen, en ik loop achter haar aan. Wel te verwachten naar de WC.
“Ik denk dat je al weet waarbij ik hulp nodig heb, en zal daarna jou weer helpen?” zegt ze.
“Tuurlijk verschoon ik je wel eventjes!”
Nadat ze verschoont is kleed ik mij uit en ga liggen.
“Zo, hoe vond je je eerste dag?”
“Leuk! Beetje anders als verwacht, maar dat heeft het alleen maar beter gemaakt!”
En voor ik uberhaupt verder kan praten zijn de tapejes al dicht.
“Zo, kleine jongen, helemaal klaar!” Ze trekt mij een rompertje aan en kleed zichzelf en mij aan.
Voor vandaag staat er niet zo veel op programma, gewoon verder met je verslag!
De rest van de dag praten we een beetje en vertel ik dat mijn ouders 3 weekjes weg zijn, en dat ik alleen thuis ben. Ze vraagt wat ik ga doen met de tijd alleen en vertel dat ik nog niet echt een idee heb, misschien feestje met wat vrienden, maar dat er nog niets vast staat.
Aan het eind van de dag loop ik naar de WC, om de luier af te doen en naar huis te gaan, Catootje volgt mij, want ze is ondertussen ook al behoorlijk nat, te zien aan haar kont.
“Ik eerst?” vraagt ze.
Ik begin met haar uit te kleden en ze gaat liggen. Ik begin het verschonen onder de knie te krijgen en gaat dus steeds sneller.
“Zo en nu jij!”
Ik word uit gekleed en ga liggen.