Nog niet klaar Stage in Luiers

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• Totaal stemmers
    0

brightTo

Superlid
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!

Ik ga zeker verder, mocht je ideeen hebben, stuur maar een PM. In de tijd dat ik bedenk hoe ik dit verhaal verder ga schrijven ga ik beginnen met een ander verhaal, hopelijk vinden jullie dat ook leuk!

Groetjes,
Bright!

brightTo

Superlid
Terwijl ik bij het verkeerslicht sta krijg ik een appje.

“Let je wel op dat het broekje veel minder kan hebben! We willen natuurlijk niet dat hij lekt!”

Dat is wel een goede Catootje, bedenk ik mij, terwijl ik voorzichtig het laat gaan. Zo te voelen zit hij al dicht tegen zn grens aan.
Gelukkig was er nog niemand thuis, dus doe ik snel het broekje uit, wat bijna verzadigd is, en gooi deze weg. En app terug naar Catootje.

“Bedankt voor de tip, hij zat al vol toen ik thuis kwam!”
“Oei, dan ben je een grotere baby dan ik al dacht! Zal ik je morgen nog beter in de gaten gaan houden!”

Op dat moment hoor ik dat mijn ouders thuis komen. De tafel heb ik al gedekt en het eten hebben hun mee genomen. Pizza!
Tijdens het eten vertel ik enthusiast over mijn eerste dag. Maar laat mijn ondergoed weg, wat moeten ze niet van mij denken!

Mijn vader vertelt dat hij 2 weekjes weg moet voor het werk naar Australie en dat mama mee gaat, en ze er meteen een weekje vakantie achter aan plakken, ze zijn er dan toch. Of ik 3 weekjes alleen thuis kan zijn en op mijzelf kan passen. Dat moet wel lukken! In mijn hoofd gaan meteen de plannen rond om lekker te koken, veel te gamen als ik thuis ben, en misschien zelfs wel een feestje!

Laatst bewerkt:

brightTo

Superlid
Ik zwaai mijn ouders uit, en stap op de fiets, een nieuwe stage dag staat voor de deur. Als ik aankom vraagt Catootje meteen of ik haar even kan helpen, en ik loop achter haar aan. Wel te verwachten naar de WC.

“Ik denk dat je al weet waarbij ik hulp nodig heb, en zal daarna jou weer helpen?” zegt ze.
“Tuurlijk verschoon ik je wel eventjes!”

Nadat ze verschoont is kleed ik mij uit en ga liggen.

“Zo, hoe vond je je eerste dag?”
“Leuk! Beetje anders als verwacht, maar dat heeft het alleen maar beter gemaakt!”

En voor ik uberhaupt verder kan praten zijn de tapejes al dicht.

“Zo, kleine jongen, helemaal klaar!” Ze trekt mij een rompertje aan en kleed zichzelf en mij aan.

Voor vandaag staat er niet zo veel op programma, gewoon verder met je verslag!

De rest van de dag praten we een beetje en vertel ik dat mijn ouders 3 weekjes weg zijn, en dat ik alleen thuis ben. Ze vraagt wat ik ga doen met de tijd alleen en vertel dat ik nog niet echt een idee heb, misschien feestje met wat vrienden, maar dat er nog niets vast staat.

Aan het eind van de dag loop ik naar de WC, om de luier af te doen en naar huis te gaan, Catootje volgt mij, want ze is ondertussen ook al behoorlijk nat, te zien aan haar kont.

“Ik eerst?” vraagt ze.

Ik begin met haar uit te kleden en ze gaat liggen. Ik begin het verschonen onder de knie te krijgen en gaat dus steeds sneller.

“Zo en nu jij!”

Ik word uit gekleed en ga liggen.

Laatst bewerkt:

brightTo

Superlid
“Ik heb een verrassing voor je” zegt ze verzorgend, en trekt mn shirt over mn hoofd zodat ik niets kan zien.
“Kont omhoog!” commandeert ze, en ik doe dit braaf.

Ze trekt de natte luier uit en legt een nogal dikke luier met inlegger onder mij neer, dit is duidelijk te voelen aangezien de natte luier van net dunner was! En nog voor dat ik iets kan zeggen hoor ik haar

“Stil maar kleintje!” met een lieve toon.
“Benen omhoog”.

Die heb ik nog niet eerder gehoord! Maar braaf doe ik dat. En ik voel dat ze iets aantrekt, broekje of zo, maar dan een ander broekje als gisteren zo te voelen.

“Weer je billetjes de lucht in!”

En ik voel dat het broekje over de stapel luiers word getrokken. En rondom de randen van de broek word iets strak getrokken.

‘Klik’ gevolgd door de woorden “Sta maar op!”

Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
JustFerry Verhaal Klaar De Stage S 100
E Verzamel Onderwerpen Ideeën Bus 2
E Wat voor soorten luiers zijn er allemaal? VVV 0
luierdrager16 Moest me vriendin vertellen dat ik luiers draag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Luiert Luiers in de droger Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
C Wat zijn de beste ABDL/medische luiers? Luiers 13
A Waar/hoe gooien jullie je (gebruikte) luiers weg stiekem? Algemeen 21
J Achteruitgang plakkers dunnere medische luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
A Zijn de kruidvat maat 7 luiers het waard? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
R hoe was het voor jou om je eerste pak luiers te kopen? Algemeen 30
Ruth Luiers kopen Algemene info 2
luierdrager16 Help ben op vakantie maar luiers zijn op welke luiers zijn beter? Algemene info 3
Pamperslove Pamperboy gezocht Contact advertenties 0
L♡. Wil er iemand luiers ruilen blushing babies♡ little for big M♡ voor L luiers✨️ Luiers 12
Luiert Bankzitters en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
RainbowDash Geurvrij bewaren van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
S Bedplassen / Luiers / Ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Cuckje_T Na luiers nu ook eerste romper Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
1 Luiers te koop in seksshop Amsterdam? Contact advertenties 15
J Nieuw merk luiers Luiers 8
Pamperslove Wie wil ook kinder luiers om Contact advertenties 11
babyremy Wie kent deze luiers Luiers 8
Fairry Happy in a Nappy Drank en luiers Pub 20
R Wat zijn de beste luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Z luiers opgeven bij belastingopgave VVV 38
P Luiers met Halloween kostuum Pub 1
Berth Oude luiers / Nieuwe luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Pamperslove Zondag avond pampers om Contact advertenties 0
E Op zoek naar katoenen en wasbare luiers grote maten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Pamperslove pampers om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 33
P Welke meiden willen samen ervaringen delen als luier fans? Contact advertenties 8
Dukethedutchpup Luiers kopen gran canaria Algemeen 6
P Luiers Spanje Contact advertenties 9
P Luiers gezocht Contact advertenties 8
Pamperslove Kinder luiers om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
L Pak luiers in pakjesautomaat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
M Goedkopere luiers? VVV 2
D Zijn dit oudere type luiers ? Algemeen 2
L help me: hoe kan je aan luiers wennen dat je geen stijve meer hebt en dat het net zo normaal word als normaal ondergoed dragen 16+ Board 35
D Dilemma maat luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
E Hulp gezocht bij het kiezen van de juiste luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
T Luiers maat L kopen Contact advertenties 7
soggybottom 1 dag aan volle luiers AB/DL Fotos 1
Cuckje_T Luiers in gezinssituaties Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 44
S Luiers in combinatie met segufix Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Pamperslove Flink ge pamperd Voorstellen 3
Pamperslove Vandaag afspreken Contact advertenties 0
babyhaag192961 wie hier is in goedkope medische luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
babyhaag192961 is er hier iemand die volledig afhankelijk is van luiers! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
Prikkelend Verlangen Luiers zijn geen zomersport Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16