Nog niet klaar Stage in luiers

brightTo

Superlid
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!

Ik ga zeker verder, mocht je ideeen hebben, stuur maar een PM. In de tijd dat ik bedenk hoe ik dit verhaal verder ga schrijven ga ik beginnen met een ander verhaal, hopelijk vinden jullie dat ook leuk!

Groetjes,
Bright!
 

brightTo

Superlid
Terwijl ik bij het verkeerslicht sta krijg ik een appje.

“Let je wel op dat het broekje veel minder kan hebben! We willen natuurlijk niet dat hij lekt!”

Dat is wel een goede Catootje, bedenk ik mij, terwijl ik voorzichtig het laat gaan. Zo te voelen zit hij al dicht tegen zn grens aan.
Gelukkig was er nog niemand thuis, dus doe ik snel het broekje uit, wat bijna verzadigd is, en gooi deze weg. En app terug naar Catootje.

“Bedankt voor de tip, hij zat al vol toen ik thuis kwam!”
“Oei, dan ben je een grotere baby dan ik al dacht! Zal ik je morgen nog beter in de gaten gaan houden!”

Op dat moment hoor ik dat mijn ouders thuis komen. De tafel heb ik al gedekt en het eten hebben hun mee genomen. Pizza!
Tijdens het eten vertel ik enthusiast over mijn eerste dag. Maar laat mijn ondergoed weg, wat moeten ze niet van mij denken!

Mijn vader vertelt dat hij 2 weekjes weg moet voor het werk naar Australie en dat mama mee gaat, en ze er meteen een weekje vakantie achter aan plakken, ze zijn er dan toch. Of ik 3 weekjes alleen thuis kan zijn en op mijzelf kan passen. Dat moet wel lukken! In mijn hoofd gaan meteen de plannen rond om lekker te koken, veel te gamen als ik thuis ben, en misschien zelfs wel een feestje!
 
Laatst bewerkt:

brightTo

Superlid
Ik zwaai mijn ouders uit, en stap op de fiets, een nieuwe stage dag staat voor de deur. Als ik aankom vraagt Catootje meteen of ik haar even kan helpen, en ik loop achter haar aan. Wel te verwachten naar de WC.

“Ik denk dat je al weet waarbij ik hulp nodig heb, en zal daarna jou weer helpen?” zegt ze.
“Tuurlijk verschoon ik je wel eventjes!”

Nadat ze verschoont is kleed ik mij uit en ga liggen.

“Zo, hoe vond je je eerste dag?”
“Leuk! Beetje anders als verwacht, maar dat heeft het alleen maar beter gemaakt!”

En voor ik uberhaupt verder kan praten zijn de tapejes al dicht.

“Zo, kleine jongen, helemaal klaar!” Ze trekt mij een rompertje aan en kleed zichzelf en mij aan.

Voor vandaag staat er niet zo veel op programma, gewoon verder met je verslag!


De rest van de dag praten we een beetje en vertel ik dat mijn ouders 3 weekjes weg zijn, en dat ik alleen thuis ben. Ze vraagt wat ik ga doen met de tijd alleen en vertel dat ik nog niet echt een idee heb, misschien feestje met wat vrienden, maar dat er nog niets vast staat.

Aan het eind van de dag loop ik naar de WC, om de luier af te doen en naar huis te gaan, Catootje volgt mij, want ze is ondertussen ook al behoorlijk nat, te zien aan haar kont.

“Ik eerst?” vraagt ze.

Ik begin met haar uit te kleden en ze gaat liggen. Ik begin het verschonen onder de knie te krijgen en gaat dus steeds sneller.

“Zo en nu jij!”

Ik word uit gekleed en ga liggen.
 
Laatst bewerkt:

brightTo

Superlid
“Ik heb een verrassing voor je” zegt ze verzorgend, en trekt mn shirt over mn hoofd zodat ik niets kan zien.
“Kont omhoog!” commandeert ze, en ik doe dit braaf.

Ze trekt de natte luier uit en legt een nogal dikke luier met inlegger onder mij neer, dit is duidelijk te voelen aangezien de natte luier van net dunner was! En nog voor dat ik iets kan zeggen hoor ik haar

“Stil maar kleintje!” met een lieve toon.
“Benen omhoog”.

Die heb ik nog niet eerder gehoord! Maar braaf doe ik dat. En ik voel dat ze iets aantrekt, broekje of zo, maar dan een ander broekje als gisteren zo te voelen.

“Weer je billetjes de lucht in!”

En ik voel dat het broekje over de stapel luiers word getrokken. En rondom de randen van de broek word iets strak getrokken.

‘Klik’ gevolgd door de woorden “Sta maar op!”
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
JustFerry De stage S 100
Lucas18 De luier Stage L 109
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
K Luiers Voorstellen 10
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 41
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
emar007 Sm relatie met luiers Contact advertenties 12
K Luiers geven af. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
U Stress en luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DiaperLuw Dromen na "vergeten van luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads


















































Bovenaan