Nog niet klaar Stage in luiers

brightTo

Superlid
Vandaag is mijn eerste dag op mijn stage, en ik heb er zin in! Na 2 jaar eindelijk weg uit de schoolbanken en het werkveld in. Goed voorbereid stap ik er binnen. De baas begroet mij en leid mij naar mijn werkplek.

“Nou, dit is jou werkplek voor je stage. Naast je zit je begeleidster, maar deze is vandaag wat later. Dus zal ik je de rondleiding geven.”

Ik leg mijn tas bij mijn bureau neer en volg hem door het gebouw

“Hier is het prototype gebied, als je iets wil maken, testen of iets anders wil doen kan je hier alles vinden omdat goed te doen! Je weet denk ik wel hoe alles werkt?” vraagt ie
“Tuurlijk! Deze apparatuur hebben we op school ook” antwoord ik

We lopen verder langs mijn collega’s en verder door het gebouw. Als we terug zijn op mijn werkplaats vraagt ie
“Ben ik nog iets vergeten? Of heb je nog vragen?”
“Ja, waar is de WC, die heb ik niet gezien”

“Oh, tuurlijk ja, die ben ik vergeten! Loop maar mee.”

En ik volg hem naar de WC.

“Weet je de weg terug?”
“Ja, zo moeilijk is het hier niet”
“Prima, dan ga ik terug aan het werk! Je begeleidster zou hier zo moeten zijn. Pak een bakje koffie en maak het jezelf maar makkelijk!”
“Dat komt wel goed.”

En ik loop de WC in, hier zie ik de normale dingen, zoals de 2 deuren voor mannen en vrouwen, maar nog een 3e deur, zonder merk of iets. Benieuwed loop ik naar binnen, en ben beetje verbaast met wat ik zie
 

brightTo

Superlid
Voor mij zie ik een grote verschoontafel staan, op mijn formaat. Met daar onder stapels met luiers, aan de andere kant staat een kast met rompertjes, babyolie en talkpoeder. Ik pak een van de dikkere luiers en voel er aan. Eigenlijk wil ik er graag een proberen, maar ga toch naar de normale WC.

Terwijl ik mijn handen aan het wassen ben besluit ik toch maar er een te proberen, loop het hok weer terug in, en kleed mij uit. Leg de luier op de verschoontafel en klim er zelf onhandig op, waarna ik zeer kluzig de luier dicht maak met de tapejes. Er vanaf gestapt zie ik de babyolie en babypoeder staan, oja, die als er een volgende keer komt niet vergeten. Het rompertje pak ik wel, en als ik hem uitvouw zie ik groot het logo van mn stagebedrijf er op staan. Het is dus duidelijk iets binnen het bedrijf.

Zodra ik mijzelf weer volledig heb aangekleed loop ik een beetje onhandig terug naar mijn werkplaats. Pak mijn laptop, start hem op, en sluit alles aan op mijn werkplek, als ik net ben ingelogd hoor ik iemand mijn naam roepen.
 
Laatst bewerkt:

brightTo

Superlid
Ik draai mij om en zie mijn stagebegeleider staan.

“Thies toch? Aangenaam, ik ben Catootje” zegt ze terwijl ze haar hand uitsteektIk sta op en loop door de luier beetje onhandig. Catootje giegelt beetje als je het ziet. Ik schud haar hand

“Aangenaam kennis te maken!” en schud haar hand.
“Ik hoorde al dat je de rondleiding hebt gehad, ik ben even naar de WC” zegt ze.

Onbewust kijk ik naar haar kont, en zodra ze terug komt lijkt ie wel een heel stuk kleiner geworden.

Zodra ze zit nemen we de opdracht door, en tijdens dat alles krijg ik weer de aandrag om te plassen. Maar bedenk ik mij dat ik in een luier zit, en laat voorzichtig wat plas lopen in de luier, terwijl ik dacht dat dit heel raar en vies zou voelen, voelt het geweldig! De warmte verspreid zich rondom mijn kruis, en ik voel de luier dikker worden.

Na ongeveer half uurtje is mijn glas leeg, en vraag ik aan catootje of ze ook nog wat te drinken wil. Ze geeft mij haar mok, en vraagt om een glas thee. Als ik loop merk ik pas eigenlijk hoe dik de luier is geworden, en dat ik echt een halve waggel heb als ik probeer te lopen. Als ik terug kom met een glas water voor mijzelf en een mok thee voor Catootje fluistert ze in mijn oor

“Als je dadelijk een verschoning nodig hebt, laat maar weten, dan help ik wel!”
 

brightTo

Superlid
Na nog 2 koppen water voel ik een klein straaltje water langs mijn been wonen, en zie ik mijn broek verkleuren. Als ik dit probeer te verbergen zie ik dat Catootje het al gezien heeft.

Ze fluistert in mijn oor “Volgens mij kan je die verschoning nu wel gebruiken”, en pakt mijn hand en loopt mee naar de WC.

“Ben je een grote jongen, en kan je jezelf uitkleden, of wil je dat ik dat voor je doe?” vraagt ze verzorgend.
“Als je de verschoning gaat doet alsof ik een klein kind bent, kan je net zo goed alles doen” zeg ik uitdagend.

En nog voor ik het door heb heeft zn mn broek uit, en sta ik met mijn handen in de lucht om mn trui uit te trekken. Ze opent de romper en trekt hem uit.

“Die moet gewassen worden, zo erg heb je lopen lekken.”

Ze aait mij over mn bolletje, en gooit de romper in een bak.

“En nu die luier! En zal ik dan een extra dikke met inlegger voor je aandoen? Dan hoef je niet over een uur weer te verschonen!”
“Dat klinkt goed! Doe maar” en stap op de verschoontafel.

Ze pakt wat schoonmaakdoekjes, de talkpoeder en baby olie uit de kast, maakt de luier open, en gooit deze meteen weg. Ze gaat grondig te werk met de babydoekes, en daarna de olie.

“Kontje omhoog!” zegt ze streng. En zonder twijfel doe ik dit. Ze smeert mij goed in, en legt het dikke luier pakket onder mij neer, strooit wat babypoeder over mij heen en doet de luier dicht.

“Kom er maar vanaf, dan doe ik je een nieuwe romper aan.”

Ik stap er vanaf, en ze doe mij het rompertje aan.

“Mag ik iets vragen” zegt ze.
 

brightTo

Superlid
“Tuurlijk mag je wat vragen!” antwoord ik.
“Zou je mij ook even kunnen verschonen?” zegt ze terwijl ze naar beneden wegkijkt.
“Tuurlijk! Ben jij een grote of kleine meid?” want ja, dat had ze ook aan mij gevraagd.
“Omdat je het zo lief vraagt, voor deze keer een kleine meid!”

Voorzichtig maak ik haar riem los, en trek haar broek naar beneden. Daarna steekt ze alvast haar armen in de lucht om ook haar trui uit te doen. Zodra deze uit is vraag ik of ze op de verschoontafel kan gaan liggen.

“En welke luier wil jij aan?”
“Doe maar hetzelfde als wat jij aan hebt”

Na even zoeken had ik deze combi gevonden. Alles stond er nog van mijn verschoning, dus maak ik haar rompertje open, en trek de tapejes los. De luier valt open onder zn eigen gewicht.

“Zo, jij had ook geen minuut langer in deze luier moeten zitten he?” grap ik

En nog terwijl de luier onder haar lig, plast ze nog een beetje. “Sorry, nu ben ik leeg.”
Ik haal de luier onder haar weg, en begin haar te verschonen.


“Let je op dat je alles goed schoonmaakt?” zegt ze als ik stukje vergeet

Als ze netjes ingesmeerd is met babypoeder leg ik het luierpakket onder haar neer, en plak hem dicht. En kleed haar weer aan. En saampjes lopen we terug naar onze werkplek
 

brightTo

Superlid
Als ik terug loop besef ik mij pas hoe dik pak ik aan heb. Het voelt dikker als net de natte luier, en de schrik bekruipt mij, hoe dik gaat deze wel niet zijn als … .Aangekomen bij de werkplaats gaan we beide weer aan het werk.

De lunch begint te naderen, en ik heb mij alweer lekker laten gaan, Catootje vraagt of ik mee help met tafeldekken. Tuurlijk doe ik dat!

“Pak jij even de borden en het bestek? Dan zorg ik voor het brood en beleg.”

Ze staat op alsof en loopt weg zonder ook maar enige waggel of moeite, terwijl ik zeer goed de dikte tussen haar benen kon zien. Dit in grote tegenstelling tot mij. Ik loop met moeite, loop, loop, het is echt meer een waggel!

“Maak je geen zorgen! Het is echt niet zo erg als je denk! En aan het eind van de week ben je geweld aan de luier, en zal je waggel een heel stuk minder zijn!” stelt Catootje mij gerust
“Weet je dat zeker?” Terwijl ik met de borden en bestek richting de tafel waggel
“Zeker”

Tijdens de lunch fluistert catootje in mijn oor “Nog droog kleine jongen?”
“Nee” antwoord ik, “en ben jij nog droog kleine meid?”
En ze schud van nee. “maar heb nog geen verschoning nodig”
“Ik ook nog niet”

De baas komt terug met een lading tosti’s en deelt ze uit.

Als we het eten op hebben, en de tafel afgeruimd is gaan we terug aan het werk
 

brightTo

Superlid
Door de dag heen halen ik en Catootje water, thee en warme chocolade melk voor elkaar! Na al dit drinken is het heerlijk om niet op te hoeven staan, en gewoon in je luier naar de WC kunnen gaan.

Ongeveer kwartier voor het einde van de werkdag tikt Catootje mij aan. “Kom, je eerste dag zit er bijna op.” Ze staat op pakt mijn hand, en trekt mij mee naar de verschoonruimte.

“En hoe vond je je eerste stage dag?” vroeg ze, terwijl wij hierheen liepen
“Heb best al veel geleerd! En ben zeer blij dat ik jullie heb uitgekozen” antwoord ik
“En wat vind je hier van?” en geeft een tik op mijn luier.
“Om eerlijk te zijn? Vroeg me al langere tijd af hoe het zou voelen, dus was best enthausiast om het te proberen”

Aangekomen op het toilet lopen we samen het 3e hokje in.

“Klein mannetje toch?” Terwijl ze mn broek al op mn enkels heeft gehangen
“Ja” antwoord ik met beetje blijheid in mijn stem.

Ze trek mijn broek helemaal uit, en snel daarna is ook mijn shirt verdwenen. Ze tilt mij op de verschoontafel.

“Nu heb ik een vraagje. Wil jij ook vanavond kleine man zijn, of ga jij als grote jongen naar huis?”

Even kijk ik haar twijfelend aan. Bedoelt ze dat ze mij weer geluiered naar huis wil sturen? Stiekem lijkt mij dat wel wel, maar mijn ouders weten niets af van deze hobby. Maar dan nog, het valt schijnbaar helemaal niet op zoals ik vandaag heb gemerkt.

“Klein jongetje!”

Ze pakt een vergelijkbaar pak met wat ik aanhad en verschoont mij. Ze doet extra poeder en olie er op.

“We willen niet dat je luieruitslag krijgt natuurlijk!”

Als het pak dicht zit, pakt ze iets uit een ander laadje. Een wit broekje of zo

“Dit is een plastic pant, die zal ik over je luier aandoen, dat als je luier lekt, je broek niet nat word!”

Ik bedank haar en kleed mij aan.

“En zou jij mij ook weer kunnen verschonen?”
“Tuurlijk!”

En ze kleed zich uit, aangezien ik mijzelf nog aan het aankleden was.

“Welke luiers wil je aan?”

Ze wijst naar een stapeltje wat ze al had klaar gelegd, en leg alles klaar en smeer haar ook extra dik in.

“Waar pakte je dat broekje net vandaag?”
“Uit mijn tas, die liggen hier normaal niet. Zal er thuis een aan trekken!”

Als haar rompertje weer dicht zit, en ik haar aangekleed heb lopen we terug. Ik pak mijn tas in en klok uit. Wow, dit was een bijzondere eerste dag stage. En nog voor ik op de fiets terug naar huis zit, vol ik dat mijn luier al niet meer droog is.





Dit is waar ik had bedacht om het verhaal te stoppen, of zouden jullie graag meer willen lezen?
 

baby Robin

groot zijn is fijn, maar klein zijn is fijner
Leuk verhaal.

Als je denkt het spannend en verrassend te kunnen maken qua vervolg, zou ik zeker doorgaan.
 

beddenplasser

volwassen peuter
Wat mij betrfet mag je ook zeker doorgaan, als je zoals baby Robin hierboven ook al aangeeft het verhaal voldoende body kan geven. Als je denkt dat je te snel in herhaling gaat vallen, dan is het misschien beter nu te stoppen op een heerlijk open einde waar de fantasie van de lezer zelf alle kanten op kan.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
JustFerry De stage S 100
Lucas18 De luier Stage L 109
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
K Luiers Voorstellen 9
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 41
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
emar007 Sm relatie met luiers Contact advertenties 12
K Luiers geven af. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
U Stress en luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DiaperLuw Dromen na "vergeten van luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads


















































Bovenaan