TAMARA

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
HOOFDSTUK 80 PRIKKKEN MET GROTE GEVOLGEN

Direct keek ik Mariska aan en, knikte.
Direct vertelde ik dat ik net als Sofieke volledig incontinent ben.
Ook vertelde ik dat Sofieke door stimulatie van Elza al maanden bezig was om alsnog zindelijk te worden.
Ook vertelde ik dat dit ook gold voor Josje het vriendinnetje van Carina, waarvan ik nog minder dan bij Sofieke had verwacht dat Josje die uitdaging aan zou nemen.
"Laat staan met positief resultaat en, dat allemaal doordat eerder dit jaar Sofieke door Elza en, in deze vakantie Josje was uitgedaagd om het eens op de wc te proberen".
Dan nam ik net als Ruud een slok van mijn koffie en, merkte dan dat zowel mijn luier als die van Ruud opbolde,
Waarna ik vervolgde, "op dat moment merkte Sofiek echt dat zij op de wc poepte met als gevolg dat zij vlak nadat Elza haar even later een luier had omgedaan Sofieke voelde dat er nog meer kwam!".
"Zodat Elza haar opnieuw op de wc zette terwijl de moeder van Elza dacht dat de meisjes allang in bed lagen voor een middagdutje"
"Terwijl ook Josje na de uitdaging om te proberen om op de wc te drukken het gevoel van moeten drukken herkende".
"Hoewel de ontwikkeling van Josje op dat gebied veel langzamer gaat als bij Sofieke, verbaasd me dat nog meer maar, vindt het geweldig hoe Josje vooruit is gegaan".
Toen ik voor dit moment het verhaal verteld had wilde ik voor mijzelf als voor Ruud een luier uit de meegebrachte tas pakken.
Net als de in te nemen medicatie voor Ruud maar, zei Esther, "Tamara wij hebben wel een luier voor jullie".
Om dan direct te vervolgen," wat de medicatie van Ruud betreft stel ik voor dat hij deze nu direct inneemt maar, vooral om als Eva zo komt dit met haar te bespreken".

Hierop knikte ik opnieuw terwijl Ruud wat bleek werd.
Blijkbaar begreep hij precies wat de bedoeling hiervan was.
Ondertussen bleek mij dat ik deze keer niet zelf hoefde te verschonen maar, merkte ik dat Mariska mij zou verschonen.
Terwijl Mariska met mij bezig was zag ik dat Esther Ruud van zijn natte luier afhielp en, schoonpoetste.
Echter op het moment dat Ruud dacht dat Esther hem de schone luier om zou doen zag Ruud dat zij in plaats van een luier een thermometer pakte.
Die voor hij het besefte al tussen zijn billen zat maar, wat Ruud echt verbaasde bleek toen na enige minuten de thermometer werd verwijderd.
Toen bleek namelijk dat Ruud verhoging had.
Ondertussen zagen Ruud en ik dat dokter Eva binnen was gekomen met vier grote spuiten.
Ook zagen we dat ze een stevige leiband bij zich had, tenminste?
Toen hij nadat hij was gaan liggen en, Esther de leiband onder het bed had doorgetrokken en, vervolgens over zijn buik en, deze vervolgens gesloten had!
Zag Ruud dat Esther twee kleinere banden pakte waar ze zijn benen mee aan het bed bevestigde.
Nadat zijn penis na het bevestigen van een peniskooi helemaal openstond kwam dokter Eva met de eerste spuit.

Die na het verdoven van de penis al snel maar, uiterst voorzichtig de penis ingeschoven werd en, vervolgens geleegd.
Toen de prik eenmaal gegeven was werden alle banden losgemaakt waarna Ruud op zijn buik moest gaan liggen.
Op het moment dat hij lag werd de leiband over zijn rug gelegd en, opnieuw onder het bed doorgetrokken en, vastgeklikt.
Net als ook zijn benen opnieuw werden vastgebonden.
Direct hierna trekt Mariska zijn billen van elkaar af en, masseert zij met haar rechter wisvinger zijn anus.
Waarna Ruud voelt dat dokter Eva ook nu voorzichtig een grote spuit naar binnen duwt en, dan leegspuit.
Nadat de grote spuit er weer uit is merkt Ruud al snel dat het gevoel op de geprikte plaatsen snel afneemt.
Al gauw zijn zowel zijn darmen als zijn blaas totaal gevoelloos.
Direct krijgt Ruud van Mariska een Tena Ultima om en, terwijl Ruud geluierd wordt richt dokter Eva zich tot Carina.
Om dan te zeggen, "Carina die pillen die je gebruikt hebben een aardig effect maar, in overleg met je ouders is besloten dat ook jij de prikken krijgt die jouw broer net heeft gehad".
"Zodat ook jij voor langeretijd net als Josje en, je moeder volledig incontinent zal zijn".
Terwijl Eva sprak werd Carina van onder helemaal uitgekleed en, toen Mariska de leiband over haar buik spande en, afsloot.
Toen dat gebeurde keek Carina Mariska aan en, maakte Carina Mariska maar, vooral Eva duidelijk dat dit voor haar een brug te ver was.
Op deze opmerking keek Eva maar, ook ik Carina aan en, antwoordde Eva, " Carina net als Ruud zal je volledig incontinent zijn en, dus luiers dragen en, volledig gebruiken!".
"Dus vanaf volgende week ook naar school!"

Nu richtte Josje zich tot ieders verbazing tot Nicolaas en, mij en, zei dan, "mensen ik heb er alle begrip voor als Carina nu de vakantie ten einde loopt stopt met de medicatie zodat ze volgende week haar zindelijkheid weer terug heeft".
Op deze opmerking keek ik Josje aan en, antwoordde na een hele diepe zucht, " Josje wat Carina doet om jou te steunen mag je blij mee zijn!"
"Net als ik dat zelf ook voel!"
Nu knikte Josje maar, knikte ook Carina die hier mee aangaf dat zij zich bij de feiten had neergelegd, Tenminste?
Want weer maakte Carina ons duidelijk dat deze actie haar te ver ging.
Ondertussen moest Carina ondanks alle protest haar benen spreiden en, voelde ze direct toen ze dat had gedaan dat er een spreidstang tussen werd gespannen.
Dan zag Carina Mariska en, Esther naar zich toekomen, zich nu afvragend waarom.
Direct merkte ze dat Mariska haar plasbuis masseerde zodat deze wijder werd en, toen deze wijd genoeg was Esther voorzichtig een spreider naar binnen duwde en, deze groter maakte.
Een handeling die Carina verre van aangenaam vond.
Nauwelijks was dit gebeurt of ze zag Eva met twee grote spuiten op zich afkomen, waarvan ze er één terzijde legde.
Waarna ze met de andere spuit heel voorzicht de geopende plasbuis inging en, de spuit leeg spoot.
Toen de spuit leeg was en, was verwijderd werd heel voorzichtig de spreider verwijderd en, haar benen werden bevrijd.
Toen dat gebeurt was moest Carina zich op haar buik draaien.
Toen dat was gebeurt werd de leiband over haar rug gespannen en gesloten, net als de spreidstang tussen haar benen.
Nauwelijks lag Carina weer helemaal vast, of ze voelde dat Mariska haar billen uit elkaar trok en, Eva haar anus masseerde.

Terwijl Esther Carina nadat Eva ook hier de verdovende vloeistof had ingespoten en, dit was ingewerkt een luier omdeed en, aankleedde richtte Eva zich tot Elza.
Bij wie ook al de anus en, plasbuis verdoofd werden., waarna zoals de rest zag Elza tegen alle verwachtingen in toch ook bij haar de plasbuis als de anus totaal verdoofd werden.
Toen dat was gebeurt kreeg Elza een Abena abriform primium luier om.
Terwijl Josje zag dat ook Carina deze wel erg dikke luier had om gekregen aangezien Elza waarschijnlijk 2 en, Carina wel 3 liter vocht kon verliezen als ze door de verdovende prikken zo leeg zou lopen.
Door alle hectiek van vanavond was het toen Carina eindelijk klaar was al half 9 .
Wat ook betekende dat het bezoekuur eigenlijk al een halfuur voorbij was zodat alle ouders hun spullen pakten om naar huis te gaan.
Terwijl de vier meiden hun tanden poetsten en zich verder klaar maakten voor de nacht, wilde Ruud zich weer aankleedden om zo met ons naar huis te gaan.
Zitten op het bed en, zijn benen bungelend over de rand probeerde Ruud zijn spijkerbroek aan te trekken, wat door de nu wel erg dikke luier erg moeilijk ging.
Ondertussen kwam Eva nog even bij ons kijken.
Toen zij Ruud met zijn spijkerbroek bezig zag keek ze hem aan en, zei " jongeman stop daar maar mee!"
Op deze opmerking keek niet alleen Ruud verbaasd maar, ook ik en, Carina deden dat.
Nu richtte Eva zich tot zowel Ruud als Nicolaas en, mij en, zei dan.
"Mensen vooral omdat Ruud net als alle meiden die twee verdovende prikken heeft gehad, blijft ook hij de komende twee nachten hier ter observatie!"
"wij moeten absoluut zeker weten dat alles werkt zoals bedoeld".
"Dus dat er geen bijwerkingen optreden of andere schades zijn ontstaan".
Dat was duidelijke taal, niet alleen voor mij maar, ook voor Ruud zoals ik aan zijn gezicht zag.
Toen Ruud opmerkte dat hij geen andere kleren bij zich had dan wat hij nu aan had en, dus ook geen toilettas keek Esther ons aan en, maakte zij ons duidelijk dat ze hier altijd kleding en, toilettasje voor noodgevallen op voorraad hadden.
Nog voor Esther was uitgesproken kwam Mariska al binnen met een extra luier romper en, pyjama voor Ruud.
Nu kon Ruud zijn tanden poetsen en, toen dat gebeurt was verschoonde Esther zijn luier en, kleedde Ruud verder aan.

Toen dat zo ver was zei Esther dat het inmiddels negen uur geweest was en, het nu echt de hoogst tijd was.
Voor Ruud en de meiden om te gaan slapen en, voor ons om naar huis te gaan.
Nauwelijks waren alle ouders vertrokken of alle kinderen kregen de laatste medicatie waarna het licht uit en, de deur dicht ging.
Onderweg naar huis probeerde Nicolaas en, ik alles van vandaag op een rijtje te krijgen maar, vroegen we ons vooral af wat dit de komende tijd voor gevolgen zou hebben!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan