Tim weer in luiers

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Hoi allemaal.

De eerste 2 delen van mijn eerste verhaal.
Als jullie het wat vinden, volgen er snel meer delen, want ik heb natuurlijk wat vooruit geschreven !


Deel 1 - Wat vooraf ging

Zaterdagnacht 4 uur ’s ochtends.
Moe en behoorlijk aangeschoten kwam Tim uit de kroeg en begon aan zijn wandeling naar zijn appartement aan de rand van het centrum.
Het was een prima stapavond geweest. Met een aantal goede vrienden, allemaal ongeveer van zijn leeftijd,
24 jaar, had hij eerst lekker gegeten en daarna tot laat in zijn favoriete kroeg rondgehangen, met zoals vanouds goede gesprekken, afgewisseld met een hoop onzin en sjansen met knappe dames.

Nog twee hoeken om en dan kan ik lekker naar bed, dacht Tim, en ook niet onbelangrijk, naar de wc.
Gelukkig nu nog maar 1 hoek om. Nog 10 meter, 5, en eindelijk bij de voordeur.
Sleutel te voorschijn halen uit zijn broekzak, maar die broekzak was leeg.
Het begon nu al behoorlijk pijn te doen in zijn buik. Misschien in andere broekzak.

Als hij nu niet snel binnen was, zou hij het zeker niet meer halen over de overloop, de trap op en zijn eigen voordeur in. Een paar druppels waren al ontsnapt.
Misschien in zijn jaszak. Inmiddels waren het al heel wat meer druppels.
Toen voelde hij de sleutels. Sinds wanneer deed hij die in zijn binnenzak ?
Hebbes. Deur open en snel naar boven. Dat snel was echter niet verstandig. Zodra hij 1 stap zette, voelde hij dat het hek van de dam was. Onder grote druk leegde heel zijn blaas zich. Zijn hele broek was doorweekt.

Gelukkig was het zo laat, dat er toch niemand meer op de gang liep en er was niemand meer op straat die het gezien kon hebben. Althans, dat dacht hij…


Deel 2 - Het voorstel

De zondag na het voorval was Tim laat wakker geworden en werd door zijn nog natte kleding die in de kamer lag aan het voorval die nacht herinnerd. Hij besloot de kleding snel in de was te gooien en er niet meer aan te denken.
De dagen erna begon het toch een beetje te kriebelen. Omdat hij nog tot zijn 10e regelmatig in bed had geplast, had hij toen nog ’s nachts een luier om gekregen. Toen hij die eenmaal droog kon houden, hoefde hij natuurlijk geen luiers meer te dragen, waar hij toen dolgelukkig mee was.

Naarmate Tim ouder werd, begon het vreemd genoeg aan te voelen als een gemis, alsof hij nooit meer zo lekker sliep als toen. In elk geval was het al een aantal jaar geleden dat Tim een nacht had doorgeslapen, zonder eruit te moeten voor een bezoek aan het toilet. Hij was steeds vaker gaan fantaseren hoe het zou zijn om weer ’s nachts met een luier om te slapen.

Tim schudde zijn hoofd en wreef de slaap uit zijn ogen. Het was nu weer zaterdag en hij was bijtijds wakker geworden. “Zit ik alweer aan luiers te denken,” dacht hij bij zichzelf. Hij had weer dezelfde droom gehad. Die droom waarin hij bezig was met iets heel alledaags, boodschappen doen, thuis computeren, of buiten wandelen, als hij plotseling in zijn broek plaste. Steeds weer kwam hij er dan achter dat zijn kleding droog bleef, omdat hij gelukkig een luier om had. Vreemd genoeg werd hij elke morgen na zo’n droom opgewonden wakker, zo ook vandaag.

Na een lange douche en een licht ontbijt, ging hij op zijn gemak achter zijn computer zitten. Hij zat nog geen kwartiertje op het internet of er werd buiten bij de voordeur aangebeld, wat hij binnen hoort via de intercom achter zijn eigen voordeur naar de portiek. Tim drukte het knopje van de intercom in. “Ja, hallo ?”

Een zachte, zwoele damesstem antwoordde. “Is mijn kleine broekplasser al wakker ?”.
Uit pure verbijstering was “Wat zegt U ? ” het enige dat Tim kon bedenken. Jammer genoeg kon hij vanuit zijn gang niet door het raam op straat kijken en zelfs dan zou de voordeur nog vrijwel uit het zicht zijn. Het bleef dus bij een stem, zonder bijbehorend gezicht.
“Ach rustig maar jochie, we hebben allemaal wel eens een ongelukje.”, zei de onbekende stem aan de deur. “Ik was onderweg naar de stad en wilde alleen maar even laten weten dat als je voortaan hulp nodig hebt om je broekje droog te houden, ik dat graag zou willen doen. Ik kan je helpen om weer een droog peutertje te worden, in plaats van een broekplasser. Denk er eens rustig over na, Ik spreek je snel weer.”
Daarna bleef het stil.

Tim bleef nog even luisteren en liep toen rustig naar de bank, want hij moest echt even gaan zitten. Zijn hart ging als een razende tekeer en zijn gedachten waren op hol geslagen. Had er echt net een dame aan buiten aan de voordeur gestaan, om hem hulp aan te bieden tegen broekplassen ? Dat ze de week ervoor alles had gezien was wel duidelijk. Wat de dame bedoelde was een groot vraagteken. Hoe wist ze trouwens op welk nummer hij woonde, er woonde nog 1 andere vrijgezelle man en 2 stelletjes in het complex.
En had ze echt gezegd dat hij haar snel weer zou spreken ?



deel 3 en 4 staan hier.
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
deel 1 en 2 staan hier

En het verhaal gaat verder.


Deel 3 - Het begin

Het hoeft niet uitgelegd te worden dat Tim heel de zaterdag en zondag bezig was met het voorval van die zaterdagochtend. Een wildvreemde vrouw die aanbelt en zegt dat hij maar eens na moet denken of hij een droog peutertje wil worden, stel je voor.
Zijn eerste reactie was om er niets mee te maken willen hebben. Hij had wel eens wat op internet gelezen over “ageplay”, waarbij volwassenen verkleed worden als baby’s en zelfs uit flesjes drinken en op speentjes sabbelen. Daar had hij echt geen trek in. Er was echter een stemmetje in zijn hoofd dat hem bleef vertellen dat dit zo onbekend terrein was, dat het waarschijnlijk avontuurlijker was dan bijvoorbeeld alleen en in het donker door een oerwoud wandelen.
Wat zou ze bedoelen met hulp tegen broekplassen ?

Al met al kon Tim zich tot weinig anders zetten in huis rondhangen en nadenken over het voorstel. Hij had eigenlijk behoefte om er met iemand over te praten, maar zeker niet om te vertellen over zijn broekplassen de week ervoor. Het vervelendste was nog dat de dame niet gezegd had wanneer ze terug zou komen.

Daar hoefde hij echter niet lang over na te denken. Na een uurtje ging de bel alweer. “Daar ben ik weer. Heeft mijn broekplassertje nog een droge broek, of ben ik al nodig ?”
Tim schaamde zich kapot. Het was inmiddels druk op straat en die mevrouw stond op de stoep voor zijn opgang. Omdat hij toch wel nieuwsgierig was, probeerde hij toch vriendelijk te blijven klinken.
“Uh, wat bent u snel terug. Ik ben er nog niet uit. Ik weet niet goed wat u bedoelt,”was zijn antwoord.
“Het was anders een makkelijke vraag, zeg maar gewoon ja. Je weet toch pas wat ik bedoel zodra je toegeeft.
Ik ga je niets verklappen, ” zei de stem. Dat was waar Tim ook al achter was. Uiteindelijk won zijn onderbewuste en hoorde hij zichzelf zeggen:”U heeft geluk dat ik zo nieuwsgierig ben. Ik zeg ja.”
De stem antwoordde:”Nee, jij hebt geluk. Ik ben niet voor niets naar de stad geweest. Mag ik binnenkomen ?”

“Well, here it goes,” dacht Tim en drukte op het knopje om de buitendeur te ontgrendelen.



Deel 4 – Het gezicht bij de stem

Als verlamd stond Tim achter de voordeur te wachten.
Hij had zojuist een vrouw binnengelaten die hem zou helpen een droge broek te houden en die voor hem was wezen winkelen in de stad. Hij luisterde hoe een stel schoentjes met hakjes de trap op kwamen, de gang doorliepen en bij hem aanbelde. Onbewust schrok Tim van de bel. Daar gaat ie dan, open die deur en kijken wie daar staat.

Het was een slanke vrouw, of meisje, met halflang bruin haar, die hij op het eerste gezicht achterin de twintig schatte. Hij dacht haar te herkennen, maar kon niet herinneren waarvan.
Ze had een grote boodschappentas in haar rechterhand, waarvan Tim de inhoud niet zo snel kon inschatten.
Zijn openingszin werd dan ook:”Kom binnen, kennen we elkaar al ?”
“Dat is wel een heel duidelijke flirt, maar wees nu maar stil, want daar kom ik niet voor. Je broek ziet er trouwens beter uit als hij droog is.”, zei het meisje.
En inderdaad kwam Tim er nu achter dat hij onbewust dezelfde broek aan had als de week ervoor. Het was nu eenmaal zijn lievelingsspijkerbroek.
“Hoe heet je eigenlijk ?,” vroeg Tim terwijl hij haar naar de woonkamer leidde.
“Noem me maar Kim. Leuke flat heb je trouwens. Maar ter zake. Weet je zeker dat je door mij verzorgt wil worden ?”
“Ja,” zei Tim, “maar eerlijk gezegd heb ik geen idee wat je van plan bent.”
“Dat begrijp ik,”antwoordde Kim. “Pak de tas maar uit, dan begrijp je meer.
” Tim nam de boodschappentas over en maakte hem nieuwsgierig open. Erin zat iets wat het leek op witte shirts ingepakt in plastic, of nee, zijn dat luiers ?

Voorzichtig pakte Tim een luier uit de tas. Hij was veel groter dan de luiers die hij vroeger in bed moest dragen. Kim begon te lachen. “Ze bijten niet hoor. Geef de tas maar weer terug voor hij je aanvalt. “Ik heb voor de zekerheid ook maar wat zinkzalf en billendoekjes gekocht.
Toch best handig om bij een apotheek te werken, ik dacht dat je me wel zou herkennen.”
Toen viel het kwartje bij Tim. Dus daarom herkende hij haar gezicht. Ze werkt als assistente bij de apotheek waar hij bij ingeschreven staat. Daarom kon ze natuurlijk ook gemakkelijk uitzoeken wat het exacte adres van hem was.
Kim verbrak de stilte. “Als je deze luiers prettig vind, zal ik een heel pak voor je meenemen. Eerst maar eens kijken of ik je maat goed heb ingeschat. Kom maar eens mee naar de slaapkamer en ga maar eens op bed liggen. Licht twijfelend ging Tim haar voor naar de slaapkamer.
“Oke, ga nu maar op je rug op dat mooie tweepersoons bed van je liggen. Eens zien hoe je dit vind.”

deel 5, 6 en het slot staat hier
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Deel 1 en 2 staan hier
Voor de liefhebbers. De laatste drie delen.

Deel 5 – Tim weer in luiers

Tim lag op bed in afwachting van wat Kim met hem van plan was.
“Eerst die spijkerbroek maar eens uit,” zei Kim, terwijl ze de knoop en rits los maakte en zijn broek uittrok.
Het leek erop alsof ze dat vaker had gedaan. “Maar goed dat ik vroeger een bijbaan had ik een verpleeghuis,” gaf ze als verklaring. “Handen omhoog, en hop dat shirt uit.”
Daar lag Tim dan in alleen zijn onderbroek op bed. “Draag jij oude mannen onderbroeken en geen boxershorts,” plaagde Kim, “nou ja, die heb je vanaf nu toch niet meer nodig.” Handig trok ze die ook uit.
Nu lag Tim naakt op bed. Normaliter zou hij direct opgewonden zijn geraakt, met zo’n knappe vrouw naast zijn bed, maar de gedachte aan de luier was blijkbaar genoeg om dat te voorkomen.

“Zo, daar gaan we dan,”zei Kim terwijl ze de luier openvouwde. Uitgevouwen zag de luier er helemaal gigantisch uit. “ Kim ging onverstoorbaar verder. “Nu even meewerken, want ik ben niet zo sterk. Niet schrikken, maar met mijn rechterhand trek ik aan je enkels je benen omhoog.”
Vrij eenvoudig kreeg Kim de luier onder Tim’s billen geschoven. “Zo, leggen we je beentjes weer neer zodat we je luiertje vast kunnen maken.”
Het was Tim niet ontgaan dat ze ineens verkleinwoordjes ging gebruiken. De luier was al apart genoeg, hij was toch geen kind ?
“Nu nog even rustig blijven liggen, want nu wordt het intiemer,” zei Kim. Ze pakte de voorkant van de luier beet en met haar anders hand duwde ze Tim’s piemel omlaag. Normaliter zou die zeker stijf geworden zijn, maar Kim drukte snel de luier stevig aan en maakte de 4 plakstrips dicht.
“Zo, klaar is mijn kleine ventje. Kijk maar eens goed hoe goed die luier past.”

Tim keek omlaag naar zijn nieuwe ondergoed. Het zag er net uit als een babyluier, maar dan zonder kinderachtige figuurtjes. De luier was wit. Blijkbaar was het merk Tena. Op de voorkant stonden 8 druppeltjes.
De luier voelde dikker dan zijn bedplas luiers van vroeger, voor zover hij zich dat goed kon herinneren.
‘Hoe voelt dat,”vroeg Kim weer met zachte stem. “Best fijn, toch ?"
"Ik moet vanmiddag nog bij iemand op bezoek. Blijf jij maar thuis van je luiertje genieten en dan beloof ik, dat ik je aan het eind van de middag kom verschonen. Als je de luier uitdoet, moet je dat zelf weten, maar dan kom ik nooit meer terug. Als je vanmiddag een lief peutertje bent en alles netjes in je luier doet, heb ik vanmiddag een verassing voor je.”
Dat was het laatste wat Kim zei, voordat ze weg ging en Tim alleen met zijn luier op het bed liet liggen.


Deel 6 – De verassing

Tim lag nog een tijdje op bed na te denken wat er was gebeurd. Vanmorgen leek het nog een heel gewone zaterdag te gaan worden, maar aan het begin van de middag lag hij met een dikke luier om op zijn bed.
Eigenlijk vond hij dat het nu wel leuk genoeg was geweest. Zeker omdat Kim er lol in leek te hebben om hem als klein kind aan te spreken. Aan de andere kant werd hij stiekem toch wel erg opgewonden van het idee om de luier langer te dragen. Wie weet zelfs vannacht.

Tim besloot het spelletje nog even mee te spelen en om verder te proberen er een normale zaterdag van te maken. Hij kwam van het bed af en ging naar de keuken voor een lunch.
Aangezien hij slechts door 1 raam inkijk had en dan ook alleen van overburen, had hij alleen zijn shirt weer aan gedaan. Terwijl hij bezig was, merkte hij dat hij nodig moest plassen. Hij was sinds Kim die morgen had aangebeld al niet meer naar de wc. geweest, wat hij misschien wel had moeten doen. Maar ja, zijn besluit was om de luier om te houden, dus nu niet terugkrabbelen.
Tim bleef staan in de keuken en probeerde zich te ontspannen. Het duurde niet lang voordat hij begon te plassen. Hij voelde hoe de stroom urine zich een weg zocht in de luier en hoe het even duurde voordat het werd geabsorbeerd. Daarna voelde de luier nog verassend droog aan. Hij was benieuwd hoe lang het zou duren voor Kim terug zou zijn en hoe lang hij de natte luier om zou moeten houden.

Aan het eind van de middag, Tim had nog 2 keer geplast, begon de luier van Tim toch wel een beetje dik te worden en het voelde alsof die misschien zou kunnen gaan lekken. Net toen Tim dacht dat hij misschien zelf alvast maar de luier af zou moeten doen, ging de bel.
“Hoi met mij,” riep Kim in de intercom en Tim liet haar binnen.
“Eens kijken hoe het is met mijn lieve jongen,” zei ze. “Oh, wat ziet dat er schattig uit, zo’n dikke luier onder dat shirt. Kom maar snel weer liggen en dan zal ik je weer wat droogs aandoen.”
Net als die ochtend verschoonde Kim hem op bed. Nu smeerde ze eerst Tim’s billen goed in met zalf, voordat ze de schone luier omdeed.
Net toen Tim ernaar wilde vragen zei Kim:”Wat een brave, rustige jongen ben je toch. Je bent vast benieuwd naar de verassing. Ik had eigenlijk verwacht dat je het al lang gezien zou hebben, maar blijkbaar ben je niet zo oplettend. Als je nu goed naar mij kijkt, zie je dan iets wat de verassing zou kunnen zijn ?”

Nu begreep Tim er helemaal niets meer van. Kim had dezelfde los zittende zomerbroek aan als die morgen, met daarboven een blouse, die ruim over haar broekrand viel. “Misschien als dit doe,” zei Kim. Met haar rechterhand trok ze de achterkant van haar blouse wat omhoog, zodat de rand van haar slip zichtbaar was. Of, wacht eens, dat leek wel, droeg Kim ook een luier ?


Slot – Samen in luiers

Kim droeg ook een luier !
Kim moest lachen om de verbaasde blik van Tim. “Hoe kon ik anders weten dat het best prettig is om een luier te dragen ?,” zei ze. “Ik heb ook af en toe een ongelukje. Als ik heel druk bezig ben op mijn werk en vergeet op tijd naar de wc. te gaan, plas ik wel eens in mijn broek en dat is niet fijn als je met klanten in een apotheek bezig bent. Dat is me twee keer overkomen en toen heeft mijn baas tegen me gezegd, dat ze het niet erg zou vinden als ik een luier zou dragen op het werk, maar dat het mijn beslissing was."
"Ik heb dat toen een keer geprobeerd en het beviel me wel om niet het risico te lopen voor schut te lopen voor klanten aan de balie.”
Tim wilde wat vragen, maar Kim vroeg hem of ze haar verhaal mocht afmaken. Blijkbaar zat haar ook wat dwars.

“Omdat ik overdag altijd luiers droeg, begon het een gewoonte te worden en vaak vergat ik die af te doen als ik naar huis ging. Dan merkte ik dat pas als ik thuis in mijn luier plaste. Ik heb thuis ook wel eens een ongelukje gehad, omdat ik er niet aan gedacht had dat ik geen luier meer om had. Daarom draag ik tegenwoordig vaak luiers en ik heb gemerkt dat ik het best opwindend vind.
Ik heb me altijd afgevraagd hoe het is om een vriend te hebben, die ook luiers draagt. Toen ik je zag vorige week, heb ik besloten de stoute schoenen aan te trekken en ervoor te gaan.”

Dit was iets wat Tim even moest laten bezinken. Hij was geluierd door een leuk meisje dat graag met hem luiers wilde dragen. Dat was wel wat bizar, maar ook wel spannend en ze was zeker niet onaantrekkelijk.
“Misschien kan ik je overhalen nog wat langer luiers te dragen, samen met mij.” zei Kim.
“Zullen we weer naar de slaapkamer gaan ?” “
Maar ik heb net een schone luier gekregen,” zei Tim. Maar toen hij de blik van Kim zag, begreep hij hoe het zat.

Samen met Kim werd het een zwoele namiddag en avond en was het logisch dat Kim zou blijven slapen.
Toen Tim die nacht op bed lag, met Kim slapend in haar dikke nachtluier naast hem, begreep hij dat het broekplas ongeluk van de week ervoor het beste was, dat hem had kunnen overkomen.
Kim en Tim, het stel in luiers. Tim voelde zich gelukkiger dan hij ooit had gedaan, zelfs nu hij alweer in zijn luier had geplast.

Eind.


Vraagje:
Dit was mijn eerste verhaal. Ik heb alweer een ideetje voor en nieuw, heel ander verhaal en ben benieuwd of jullie dit verhaal perttig vonden lezen. Is het vlot genoeg, zijn de zinnen niet te lang ?

Bedankt voor de goede reacties tot nu toe en ik ga de tijd nemen om het volgende verhaal te maken, dus misschien volgende week.
 

speedybaby25

Beginneling
ik vind het een heel mooi verhaal je bent er goed in ik zou ook wel een vriendin willen hebben die ook luiers draagt en die zo lief en verzorgend is
 

sjaakk

Nieuw lid
Echt een goed verhaal.
Duidelijke lijn, niet te lang, niet te kort.
Ik kijk met smart uit naar je volgende verhaal! !1
 

DennisD

Gewaardeerd Lid
Leuk verhaal hoor leest voor mij wel makkelijk weg
ben benieuwt naar je volgende verhaal
groetjes
 

luivol

Beginneling
heel mooi verhaal en leest goed, niets aan je schrijfstijl veranderen. kijk uit naar je volgende verhaal.
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Mooie opbouw van spanning.
Heb het in één ruk uitgelezen.
GEWELDIG! Ga zo door!
 

Nattegat

Dit ben ik natuurlijk niet, maar vind ik wel leuk
Dit is inderdaad een goed verzorgd en prettig leesbaar luierverhaal, je kunt het je goed voorstellen. En zo'n mooie & vlotte meid met een voorkeur voor luiers is natuurlijk een gewilde fantasie van een DL-heteroman. (Mooie meiden zie je genoeg, maar die luiers moet je er meestal maar bijdenken...)

Een zwak puntje vind ik wel hoe Kim achter Tim's (ook nog tamelijk latente) luierbelangstelling komt: iemand met een zwakke blaas, of die een ongelukje heeft na een avond stappen, is daarmee natuurlijk nog geen luierliefhebber. Daarbij maak ik uit het verhaal op dat Tim's blaaslediging zich voornamelijk a c h t e r zijn voordeur afspeelt, dus vanaf de straat onzichtbaar is.

Verder nog een klein puntje: het is natuurlijk verrassing (met 2 r'en); verassing is meer iets voor het crematorium...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Tim na de efteling T 8
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
Tim80 Hoi! Ik ben Tim. Voorstellen 22
frankiedl Nog niet klaar Tim en Daan T 9
timarsenal Ik ben Tim, Voorstellen 22
K Logeren bij Tim L 3
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 11
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
C Zaterdag 5 augustus is de botenparade weer in Amsterdam Polls 28
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
babytje Niels weer in de luiers N 32
T Hallo hier ben ik weer Voorstellen 5
Diaper1979 Luiers met warm weer Polls 19
Dl Stel Met dit hete weer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Popcorn86 Joah hier ben ik weer Voorstellen 12
diaper92 Warm weer Polls 50
B Weer in de luiers gelegd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L Nappies R Us bezorgt weer naar nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Joepje Ik ben er weer Voorstellen 15
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 38
L Weer lekker naar de bios 16+ Board 47
I Weer op terras ! Algemeen 10
Berth Weer goede service. Vragen & Info Shop 3
ennalittle Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 32
V Weer een vraag; luiers bewaren? Algemeen 7
A Weer nat :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
petersbaby Mijn luiervoorraad is weer aangevuld AB/DL Fotos 6
petersbaby Mocht weer eens lang vast liggen AB/DL Fotos 70
mp Opnieuw actief dus stel ik mij ook maar weer even voor Voorstellen 16
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
jorisdriepinter Maandag ochtend start , wordt onder de middag weer verschoond. AB/DL Fotos 3
AB / DL25 Clubshop weer geopend ! Vragen & Info Shop 7
B Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
broekie Hoe krijg jij je plastic broekjes weer droog? Plastic broekjes liefhebbers 48
pamperbroekje Ben er weer na paar maanden afwezig. Voorstellen 10
A Ik ben er weer! Voorstellen 18
Similar threads


















































Bovenaan