Nog niet klaar 50 uur terug in de luiers

LuierJoch

Superlid
Mijn gevoel in de keuken klopte. Het zit echt van tussen mijn benen tot op mijn rug. Ik ben blij dat dit mijn laatste poepluier is voorlopig. Dat schoonmaken is echt niet fijn. Ik probeer zo goed en zo kwaad als het gaat het ergste af te vegen en in mijn vieze luier te stoppen. Als het goed genoeg is, vouw ik mijn luier op, stop hem in de vuilniszak en zet die klaar om zo weg te gooien. Ik kleed me verder uit en wil naar de douche lopen. Even twijfel ik, want ik ben nu helemaal naakt, terwijl Nienke en Marieke op mij aan het wachten zijn in de woonkamer. Dan bedenk ik me dat ze me gisteren bij de luierverschoningen ook al zo goed als naakt gezien hebben. Ik loop dus vlot naar de douche en ga me goed wassen. Ik doe het snel, want de dames willen graag op pad. Na het afdrogen loop ik snel weer terug naar mijn commode en pak een luier en booster. Ik bereid de luier voor, doe hem onder mijn billen en voel het dikke pakket. Dat wordt nog een interessante wandeling zo. Ik sluit de luier met de vier plakkers, trek dan mijn romper aan en de rest van mijn kleren en vouw de handdoek op. Deze neem ik samen met een luier en de schoonmaaklapjes mee naar de woonkamer om samen met mijn lunch, appel en drinken in mijn rugzak te stoppen. Ik doe mijn wandelschoenen aan en zeg de beide dames dat ik helemaal klaar ben voor een lekkere lange wandeling. "Ben je weer helemaal fris en schoon?", vraagt Marieke. Ik knik.

We gaan op pad en we lopen even via de afvalcontainer. Van die hoeveelheid vieze luiers ben ik vast af. We lopen richting de achteruitgang van het park en volgen de gele paaltjes. Ik vraag de dames waarom ze vanavond al naar huis gaan. Ik heb de indruk dat ze morgen ook nog vrij hebben en die huisjes gaan altijd tot en met maandag. Marieke antwoordt dat ze morgenochtend om 9 uur een afspraak hebben bij de verloskundige. Ze is namelijk bijna 9 weken zwanger. Ik feliciteer hun uitgebreid en ik geef aan dat ik het bijzonder vind dat ze dat zo open aan mij vertellen voordat de 12-weken termijn voorbij is. "We hebben al zo veel met elkaar gedeeld", zegt Marieke. Ze vertellen over hun kinderwens en dat ze graag allebei het gevoel willen ervaren een keer zwanger te zijn. Daarom zijn ze een traject ingegaan voor een Deense donor. Omdat Marieke de oudste is, hebben ze eerst geprobeerd dat zij zwanger zou worden. Na meerdere pogingen is dat nu gelukt en daar zijn ze heel blij mee. Als hun kindje dan ongeveer een jaar is ofzo willen ze dan gaan proberen of het ook lukt bij Nienke met dezelfde donor. Nienke grapt dat ze dit weekend al mooi hebben kunnen oefenen met het luiers verschonen en dat ze dat de komende maanden nog verder gaan doen bij elkaar. Marieke vervolgt dat ze dus morgen eerst naar de verloskundige gaan en dan door naar de apotheek. "Leuk, hoor", zeg ik. Tijdens het wandelen pauzeer ik af en toe even om te doen of ik van de omgeving geniet, maar in werkelijkheid moet ik door de koffie nog steeds best veel plassen. Mijn luier wordt dan ook steeds meer aanwezig tussen mijn benen tijdens het wandelen.

Nienke en Marieke zijn nieuwsgierig naar mijn kinderen. Ik vertel ze dat ik een dochter heb van 13 en 2 jongens van 10 en 9. Het geeft een gezellige dynamiek thuis. De oudste zit in de brugklas en is het afgelopen jaar zichtbaar ouder geworden. De jongens zitten nog op de basisschool en kunnen nog heerlijk spelen. We gamen ook wel samen. Het is heel gezellig thuis. Ik vertel verder over mijn vrouw, hoe ik haar ontmoet heb. Ze is een jaar ouder dan ik. Ik vertel over wat voor vakanties we hebben, hoe ons leven er een beetje uitziet, wat voor werk ik doe en zo zijn we al snel over de helft van onze wandeling. We besluiten dat het ook wel lunchtijd is en we vinden een bankje op de rand van de heide en het bos met een mooi uitzicht. Daar drinken we wat thee uit de thermos en eten we onze boterhammen. Ondertussen laat ik weer een flinke plas lopen en blijkbaar zien ze dat steeds aan mij en fluistert Marieke in m'n oor: "Was het een goeie keuze om een booster erin te doen?" Ik antwoord dat het een flinke prop is tussen mijn benen, maar dat ik voorlopig niet hoef te verschonen, dus dat ik wel blij ben dat ik hiervoor gekozen heb.

Als we weer op pad gaan voor het tweede deel van de wandeling vertellen Marieke en Nienke wat zij voor werk doen. Nienke is afdelingshoofd bij een voedselverwerkende industrie. Ze heeft allemaal mannen onder zich en het bevalt haar goed dat zij, natuurlijk op een nette manier, bepaalt welke werkzaamheden die dag moeten worden uitgevoerd. Het is werk wat goed bij haar past, denk ik. Ze vertelt allerlei zaken, waar ze dan tegenaan lopen, wat haar werk zo leuk maakt en waar ze chagrijnig van wordt. Marieke is juf op een basisschool en staat dit jaar voor groep 3. Ze heeft voornamelijk jongens en meisjes van ongeveer 7 jaar. De klas is helemaal weg van haar. Ze vindt het geweldig hoe de kinderen aan het begin van het jaar nog nauwelijks woorden herkennen en aan het eind van het jaar al makkelijke boekjes kunnen lezen. Dat enthousiasme en die kinderlijke vreugde, ze vindt het geweldig om juf te zijn. Ik moet denken aan gisteren en dat ze zichzelf als prinsesje ook als ongeveer 6 á 7 jaar ziet en ik moet glimlachen. Ik kan me met haar als juf helemaal voorstellen dat die klas haar geweldig vindt.

De wandeling vlot aardig, we kletsen honderd uit over van alles en nog wat en leren elkaar op deze manier steeds beter kennen. Met inmiddels een aardig natte luier en wat vermoeide benen ben ik blij dat we bij de achteruitgang van het bungalowpark aankomen. Het is inmiddels zo'n 15 uur en ik vraag als we richting onze beide vakantiehuisjes lopen hoe zij hun middag verder voor zich zien. Ze kijken elkaar aan en zonder iets tegen elkaar te zeggen, overleggen ze wat ze nu nog willen. Ik zie Nienke knikken en Marieke zegt tegen mij: "Je hebt die schone luier nog in je rugzak, toch?" Ik knik ter bevestiging. "Dan zouden we het leuk vinden als je nog even met ons mee gaat naar ons vakantiehuisje. Dan kletsen en drinken we daar nog wat. We zouden er graag bij zijn als het je gelukt is om 50 uur terug in de luiers te zitten." "Kan ik bij jullie dan nog even verschonen? Deze luier is wel een beetje te vol om nog een uur mee te gaan", vraag ik. "Daar helpen we je dan die laatste keer wel even bij", antwoordt Nienke.

LuierJoch

Superlid
Ik snap niet helemaal wat er gebeurt als we het huisje binnenstappen. Nienke en Marieke nemen meteen het heft in handen. Marieke neemt de rugzak van mijn rug en haalt daar de handdoek uit. Die geeft ze aan Nienke en Nienke legt de handdoek meteen op de bank. "Kom hier maar even liggen", zegt ze. Ik voel aan de ene kant weerstand, want ik ben vandaag niet Teuntje. Al de hele dag ben ik Teun en hebben we op die manier ook onze gesprekken. Aan de andere kant voelt het heerlijk om ook als Teun gewoon te volgen in wat ze zeggen. In de seks met mijn vrouw vind ik het heerlijk als zij het voortouw neemt en mij gewoon zegt wat ik moet doen. Dat is niet heel kinky ofzo, maar toch. Van haar reactie weet ik dat ik er ook goed in ben. Maar dit gevoel gaat dieper en dat komt niet alleen door die luier. Als ik het aandurf, moet ik daar toch eens met mijn vrouw over praten. Ik kies ervoor om me voor alsnog te laten leiden door deze mooie en lieve vrouwen. Ik kan altijd nog aangeven dat ik naar de 'ballenbak' wil. Ze willen allebei maar wat graag helpen met het verschonen van mijn luier. Nienke is nog bezig met het losmaken van mijn broek als Marieke er al aan begint te sjorren. Ik zeg er niks van, want die tikken op mijn luierkont hoeven nu even niet.

Blijkbaar is het verder de beurt aan Marieke om me te verschonen. Dat is wel nieuw, maar ik laat het over me heenkomen. Ik kijk haar aan, terwijl mijn broek inmiddels uit is en zij aan mijn romper begint te prutsen. Ik vind zwangere vrouwen altijd extra mooi. Ik vind dat ze iets extra's uitstralen. Iets wat ik niet kan beschrijven. Ik laat me dan ook maar wat graag door haar een schone luier aandoen. De romper is open en die doet ze aan de kant. Ondertussen heeft Nienke uit mijn rugzak de schone luier en de poetslapjes gepakt. Mijn luier met booster gaat los en ik voel hoe de zwaarte tussen mijn benen minder wordt. Die was blijkbaar toch wel weer heel erg vol. Ze poetst liefdevol mijn kruis schoon en het kost mij moeite om daar niet opgewonden op te reageren. Ik zie geen reactie bij beide vrouwen en er wordt ook geen koud washandje of ijsklontjes of iets anders gepakt, dus ik zal wel voldoende de boel onder controle hebben. Dan gaat de natte luier onder mijn billen vandaan en wordt meteen de schone luier er neergelegd. Ik ben me bewust van het feit dat ik het ga halen en dat ik mezelf echt heb verwend met 50 uur een luier dragen.

Er vloeit een traan uit mijn ooghoek en Nienke streelt mijn wang. Blijkbaar snapt ze wat er aan de hand is, want ze zegt: "Het is je toch maar mooi gelukt." Ik lach naar haar en knik met een grote glimlach. Ondertussen is Marieke bezig met het dichtplakken van de tapes en mijn schone luier zit weer goed om mijn billen. Ze haalt de romper weer richting mijn kruis en knoopt de knoopjes dicht. Dan mag ik gaan staan en helpt ze me ook weer in mijn broek. "Zo", zegt ze, geeft me een knuffel en vervolgt: "je bent weer schoon en het laatste uur is ingegaan. Het gaat je lukken." Ik kijk haar lachend aan.

Nienke vraagt: "Lust je om dat vast te vieren een glaasje wijn ofzo?" Daar zeg ik geen nee tegen en Nienke neemt ook een glaasje wijn. Marieke gaat aan de bitter lemon en er komen lekkere nootjes op tafel. We proosten op de bijzondere ontmoeting en ik geef aan dat ik het fijn zou vinden als we misschien contact kunnen houden. "Dat wilden wij nou ook heel graag", reageert Marieke. We delen onze telefoonnummers en maken meteen een appgroep aan: 'klein is fijn'. We kletsen nog wat over de mooie wandeling en over hoe bijzonder het weekend is geweest. Marieke herhaalt nog eens wat Nienke me eigenlijk gisteren al verteld had. Ze hebben bewondering voor hoe ik bezig ben met mijn gevoelens en emoties achter de behoefte. Ik geef aan dat ik door hen heb geleerd, dat ik misschien wat vaker ruimte moet geven of nemen om mijn behoeftes juist gewoon te bevredigen. Ze geven allebei met een grote lach aan dat zij daar inderdaad heel erg goed in zijn.

Nienke heeft tussendoor nog wat wijn bij ons ingeschonken en Marieke neemt nog wat bitter lemon en de middag gaat vanzelf richting het avondeten. Mijn luier vult zich rustig, maar ik heb niet zo veel gedronken vanmiddag tijdens de wandeling, dus het houdt allemaal makkelijk in mijn luier. We hebben eigenlijk door de gezelligheid niet in de gaten dat het al voorbij 17 uur is. Als ik dat na mijn tweede wijntje op mijn horloge zie staan, zeg ik: "Oh, ik heb zelfs de 51 uur al gehaald." Nienke heeft inmiddels ook naar de klok gekeken en geeft aan dat ze toch maar moeten gaan afronden. Ze willen graag nog met zijn tweeën eten en ze moeten ook hun spullen nog pakken. Rond 20 uur willen ze wegrijden, en er is nog genoeg te doen. We spreken af dat ze nog even gedag komen zeggen, als ze weggaan. Ik pak mijn rugzak en wil ook mijn natte luier van de wandeling oppakken. Ze geven allebei aan dat ik die mag laten liggen. Die gooien zij wel even weg. Ik knuffel ze en ga richting mijn eigen vakantiehuisje. Nu ik de 50 uur heb gehaald en die luier eigenlijk af mag van mezelf, moet het niet meer en wil ik niet dat ie uitgaat. Ik denk wel dat ik vannacht zonder luier wil slapen, maar ik besluit tot het naar bed gaan lekker nog in een luier te blijven. Ik open mijn vakantiehuisje en ga beginnen met koken. Als het eten bijna klaar is en ik bijna aan tafel kan, denk ik: 'misschien is het wel een idee om als afsluiter een extra dik pakket aan te doen...'

LuierJoch

Superlid
Ik heb het voorbeeld gekregen dat als je een behoefte hebt en een kans om die te bevredigen, dat je die dan meteen moet pakken. Ik giet dan ook de pasta af, zet de saus op een laag pitje en loop meteen naar de commode. Mijn luier die ik aan heb, is nog niet helemaal vol, maar vol genoeg om hem te verschonen. Ik denk even na over wat ik een dik genoeg pakket vind voor vanavond. Ik besluit een luier te doen met 2 boosters. Dan blijft de kans op lekkage klein, maar is het wel lekker dik. Ik bereid mijn laatste luier voor, leg mijn handdoek weer neer en pak mijn poetslapjes en ga op de commode liggen om het aan te trekken. Eerst weer alles los, dan mijn luier uit en poetsen. Ik begin er al aardig routine in te krijgen, ondanks dat ik toch best geregeld dit weekend niet mijn luier zelf heb hoeven verschonen. Wie had dat gedacht?

Met een dik pakket tussen mijn benen loop ik wijdbeens richting de keuken en zet het eten op tafel. Ik haal ook de salade van gisteravond nog uit de koelkast en ga lekker eten. Ik zit extra hoog en zelfs na meer dan 50 uur kan ik hier nog heel erg van genieten. Ik bedenk me dat het wel zaak is dat ik ook flink moet plassen de komende uren om dit ook lekker nat te krijgen. Een dik pakket nat krijgen, is een flinke uitdaging. Ik vul het grootste glas met water en zet water op voor thee. Ik eet mijn pasta met saus en salade en tussendoor heb ik het waterglas leeg en vul dat weer bij. Na het eten is de thee wel getrokken en ga ik daar meteen mee door. Ik zet de vaat in de vaatwasser en ik moet glimlachen. Daar is dit fantastische weekend eigenlijk mee begonnen.

Ik moet mijn eerste plas en na zoveel water en de wijn van vanmiddag is dat weer een flinke plas. Ik ga er rustig voor staan en laat het in mijn luier lopen. Die warmte tussen mijn benen, het gevoel dat de nattigheid langs mijn billen omhoog kruipt. Zelfs na meer dan 50 uur kan ik hier nog heel erg van genieten. Straks dan ben ik weer thuis en kan dit niet zo makkelijk meer, maar ik zal nooit stoppen met luiers dragen. Dat weet ik nu wel zeker. Om het allemaal goed te kunnen voelen, besluit ik door de kamer te kruipen. Om dat een beetje leuk te doen, pak ik de autootjes er nog maar even bij. Ik kom alleen vandaag niet in het goede gevoel om Teuntje te zijn. Ik leg de autootjes dus maar weer weg en ga maar gewoon op de bank zitten en zet de tv aan.

De bel gaat. Ik ben de tijd een beetje vergeten en ik realiseer me dat de dames nog even gedag komen zeggen. In mijn hele dikke luier waggel ik naar de deur en doe open. De romper kan niet dicht en mijn broek kan er niet overheen, dus ik loop vrij duidelijk zichtbaar in mijn luier. Maar dat hebben ze al meer gezien, dus ik schaam me daar bij hen niet meer voor. Ook dat is een geschenk waar ik de dames zeer dankbaar voor ben. Ze zien het natuurlijk direct en ze knikken allebei goedkeurend naar me. "Je sluit af met een dikke knaller", zegt Nienke met een grote glimlach. "Ja", zeg ik, "dit is de laatste van dit weekend." "Geniet ervan", zegt Marieke, "wij komen afscheid nemen en je bedanken voor het leuke weekend." We knuffelen en ik wens ze een goeie reis naar huis. Verder spreken we af dat we contact houden via de app. "Maar laten we de app wel netjes houden", zeg ik met een glimlach. Daar moeten ze ook om lachen.

"Jullie gaan natuurlijk morgen naar de apotheek, maar ik heb echt nog veel boosters en die kan ik nooit zelf allemaal opmaken in de komende maanden. Daar heb ik nog jaren voor nodig. Willen jullie misschien een half pak mee ofzo?" Marieke kijkt Nienke aan met een blik dat ze dat nu wel ziet zitten. Nienke antwoordt daarom: "Daar hebben we wel interesse in. Dat aanbod nemen we graag aan." Ik pak een vuilniszak en stop de helft van de boosters daarin en geef die aan Marieke. "Volgens mij wil jij ze het liefst", zeg ik plagerig. Ze bloost netjes voor de vorm. We knuffelen nogmaals en ik zeg: "ik loop even niet mee naar buiten om jullie uit te zwaaien", en ik kijk naar mijn eigen luierpakket. Ze snappen het gelukkig en ze vertrekken.

De dames zijn vertrokken en ik ga weer zitten op de bank. Ik ben al meer alleen geweest in dit huisje, maar nu ze vertrokken zijn, voel ik een lichte eenzaamheid over me heen komen. Ik zet de tv maar aan, schenk een volgend glas thee in en laat ook maar weer eens een volgende plas lopen. De warmte brengt me weer terug naar het hier en nu en ik geniet weer volop. De hele avond probeer ik veel te blijven drinken, zodat die luier van voor tot achter doorweekt is. Ondertussen kijk ik wat tv programma's en kies ik later op de avond voor een goeie film. Ik heb wel genoeg gegeten, dus ik laat de chips die ik nog heb verder dicht en na de wijn van vanmiddag, hoef ik vanavond ook niks alcoholisch. Ik hou het bij thee en dat is niet erg, want daar moet ik goed van plassen.

Als het weer rond middernacht is, ben ik moe en wil ik naar bed. Ik constateer dat ik een heel eind gekomen ben. Ik kan bijna niet meer lopen van het gewicht van de luier, maar als ik naar de buitenkant kijk, had ik er nog zeker een paar uur in kunnen zitten. Ik laat het er echter bij. Dit was een mooie laatste luier en ik ben weer een ervaring rijker. Ik had nog niet eerder een luier aan met 2 boosters. Ik besluit de luier in de badkamer uit te doen en nog snel even te douchen voor ik het bed in duik. Geheel schoon en fris stap ik even later het bed in en val snel in slaap voor een rustige nacht. Ik word één keer 's nachts wakker en op dat moment baal ik dat ik geen luier meer aan heb. Ik moet nu mijn warme bed uit om voor het eerst dit weekend te gaan plassen op de wc. Op de terugweg pak ik snel een luier uit het pak. Als ik morgenochtend wakker word, kan ik ook nog even een luier aandoen voor de ochtendplas. Daar zou ik wel tijd voor moeten hebben. Vredig val ik weer in slaap.

Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P 100 uur challenge Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
vincp40 Senator houdt record-lange speech van 25 uur... zonder toilet ;-) Pub 4
Limbonees Pets, littles and ABDL playground 13 april 15:00 uur Kalender 0
Limbonees Pets, littles & ABDL Playground zaterdag 9 september om 15:00 uur Kalender 4
Limbonees Pets, littles & ABDL Playground 1 juli om 15:00 uur Kalender 8
Vinnyolsen 24 uur in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Absorin 24 uur met één Tena Ultima Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Little Endy Verhaal Klaar 24 uur lang... 1 t/m 9 7
M al 2 dagen 24 uur geluierd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DL_Michel ABDL Documentaire Zaterdag 22.45 uur in CUATRO CHANNEL Spanje (Modeshow 2015) Vragen & Info Shop 20
O Doe mee aan de wedstrijd en win gratis 2 uur lang baby zijn! Pub 51
D Verhaal Klaar Meer Dan Twaalf Uur M 3
Huismuis Terug van weggeweest Voorstellen 13
A Welkom terug Voorstellen 3
Babyshark Na lange. Tijd. Terug en voorstellen Voorstellen 10
D De Ideale Wereld: Na K3 Originals, Terug Baby in de AFAS Dome. AB/DL/TB Links 8
B terug als besteller Voorstellen 5
Michael Slotenmaker Verhaal Klaar [AI] Terug naar het Warme Gevoel T 1
E terug van weg geweest Pub 3
P Nog niet klaar [16+] Terug naar Onschuld 16+ Verhalen 64
DLijo Terug van lang weggeweest Voorstellen 9
max79 Pappie wil graag zijn naam terug... moderator talk 3
Lolnoobdegekke Terug na drukke periode Voorstellen 6
R Terug van weggeweest Voorstellen 11
Luierman58 Ook ik ‘terug van weg geweest’ Voorstellen 19
Ikkediap Komen deze boosters nog terug in de shop? Vragen & Info Shop 12
beerti Terug van weggeweest! Voorstellen 10
Berth Deze brengt me terug naar mijn jeugd. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
gush360 ooit was ik heel kort lid en nu terug Voorstellen 28
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Troetelbeertje712 Terug van heel lang weggeweest Voorstellen 32
PietjeDL Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
mitch Nog maar eens terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
V Luier strak: bal terug in buik. Ernstig? VVV 9
luiernl Verhaal Klaar [16+] Mijn Meesteres, Mama - Terug in de Luiers 16+ Verhalen 22
Little Endy losse zuigstukken voor speentjes evt. terug in de shop? Vragen & Info Shop 1
V Terug van weggeweest Voorstellen 14
Little Endy Wanneer gaat de webshop terug online? Vragen & Info Shop 20
Poobottom Waneer ben jij terug gegaan naar de luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 64
broekie Als je terug in de tijd kon gaan, in welke tijd zou je dan willen zijn? Pub 27
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
perasub is van 5 jaar terug !! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
enuresis Terug van boodschappen doen... AB/DL Fotos 9
A Terug duimen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Baby Remy Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
J oud lid terug Voorstellen 29
GAYPAMPERBOY Hoe kwamen jullie terug in de luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Luierslip Abena abriform x-plus met plastic buitenlaag ooit nog terug? Vragen & Info Shop 16
J specifiek filmpje gezocht van enkele jaren terug AB/DL Filmpjes 2
AB / DL25 C-Bear terug op de site? moderator talk 5