Hoi hoi,
De beide verhalen, 'ongelukjes van Annelieke' en het verhaal van de ongelukjes van Annelieke op de boot, zijn grotendeels waargebeurd. Natuurlijk heb ik sommige uitspraken wat verandert (een dokter op de poeppoli zal bij een 33 jarige vrouw niet spreken over poepjes op de wc, maar zei bijvoorbeeld 'ontlasting op de wc". En de begeleiding zegt in het verhaal soms ook dingen die ik kleiner heb gemaakt, dan het was.
Maar inderdaad ben ik (begin 20) op een bootreis gegaan, waar ik mijn luiers voor het eerst heb leren accepteren. Daarna ging het veel beter toen ik thuis bij m'n ouders woonde. Maar omdat het mentaal niet goed ging heb ik toen nog een opname gehad, waar ik helemaal m'n zindelijkheid verloor. Tussendoor weer eventjes thuis geweest, waar de poepjes altijd weer op de wc gingen en af en toe eens een natte broek, helemaal prima was.
Omdat het mentaal niet goed ging, na een klein jaartje thuis, werd ik weer opgenomen. Daar begon het met een nat bed, een keer een poepbroek en daarna leek het hek van de dam en ging ik ook m'n plasjes steeds minder voelen aankomen. Zij besloten toen opnieuw me een luier om te doen, mij boeide het allemaal niks. Na die opname ben ik door gegaan naar een woonplek (zoals beschreven) en kreeg ik m'n eigen kamer/studio in een groot pand. Het urineverlies was helaas nog steeds niet opgelost en daarom hielpen ze mij met m'n luiers (en ik was dus niet de enige met een luier, een vriendin had er ook 1tje). Ook het zwembad in de tuin was waargebeurd, de gezamenlijke bad momenten zijn waar, het zwemmen in het zwembad en moeten verschonen bij de baby commodes, is waar en ook het plassen op de tafel bij de plasdokter en het poepen in m'n luier na mijn bezoek aan Inez, zijn helaas allemaal waar.
Tussen de woonvorm door ben ik nog een tijdje weer in m'n eigen huis geweest. Alles bij Inez had z'n vruchten afgeworpen met poep ongelukjes, maar ook de plasongelukjes gingen steeds beter. Ik heb een paar maanden lang elke dag strings gedragen en had vaak maar 1 of 2 x in de week een natte broek. 'Snachfs had ik nog wel een luier om, want daar heb ik m'n plasjes nooit voelen aankomen.
Een paar weken geleden begon het broekplassen steeds meer terug te komen. Ik ben veel buiten de deur in de ochtenden en eind middag, en steeds vaker kwam ik nat terug. De schaamte werd steeds groter.
Uiteindelijk toch maar weer luiers gaan dragen als ik thuis was, maar buiten de deur durfde ik het niet.
X weken geleden liep ik naar de sportschool en liep mijn hele blaas leeg. Dat moment besloot ik dat ik dat niet meer wilde en maar weer even 24/7 u luiers moest dragen.
Na een paar weken in de luiers, verdrietig en beschaamd, kwam lotte langs. Ze zag en hoorde het gelijk en wilde met me naar de huisarts. Daar ben ik geweest en zij zei me dat dit 'probleem' bij me hoort en dat ik echt de luiers moet gaan accepteren. En opnieuw bij de plas en poep dokter langs moest, aangezien ook de poepjes weer met regelmaat in m'n luiers terecht kwamen.
En nu is het nu... 24/7 een luier om, wonend bij Lotte en ik schaam me dat ik de luiers nodig heb, maar zie steeds meer in dat ik beter een luier om kan hebben, dan een natte broek of een poepbroek.
Inmiddels ben ik ook 34 geworden
Mijn doel is nog steeds om voor mijn 35e weer onderbroekje te mogen dragen.
Binnenkort moet ik naar het ziekenhuis, naar de poep en plasdokter. Ben benieuwd wat daar uit komt!!
Vanavond ga ik met Lotte weer zwemmen. Niet mijn favoriet, want... luier om... Maar het zwemmen is zoooo fijn. En lotte verschoond me dan in een familie hokje, dan doe ik een handdoek om mijn middel en is het maar een klein stukje op de kant dat mensen mijn luier kunnen zien onder mijn bikini voor ik het water in ga en niemand meer iets ziet.
Na het zwemmen staat de zwemluier altijd heel erg bol en kan iedereen het zien. Maar dan helpt lotte me met een handdoek naar de wc's en trekt ze daar snel m'n luier uit. En dan mag ik zonder luier naar het familiehokje lopen. Dan voel ik me echt weer even sexy.
Ik ben wel een grote meid af en toe