Daan en Linda ( DL TL LW NL OL)

welk cijfer geef je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    4

Attend

Heerlijk om weer nat te zijn !!
Re: Daan en Linda

luierfan_boy zei:
heey allemaal,

heel erg bedankt voor alle reacties enzo.
met weinig reacties had ik mezelf al voorgestemd om geen deel 2 te maken, maar ik ben daar nu dus wel al mee bezig dance
ook iemand van 12 kan verhalen typen ;)

Op 22 julie 2010 schrijf je dat je 13 bent, en nu ben je weer 12 later schrijf je ook weer dat je 13 bent ?????

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het niet helemaal, of juist wel en dan doe je je anders voor dan dat je werkelijk bent !!!
 

Robin1

Nieuw lid
Re: Daan en Linda

heygozer super hoor erg leuk om te lezen en zo en idd hahahah op die leeftijd speelde ik ook nog krijgertja hahahhaha je bent er snel bij ga zo door grtzzzzzzzzzzzzzzz R
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda

@Attend

op 22 juli 2010 was ik nog 12, een typfout dus. ik ben jarig op 30 juli, dus nu ben ik 13.
maar dat op 22 juli was dus gwn een typfout.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda ( 18+ DL TL LW NL OL)

Hoofdstuk 3 “ voorbereiding op weekendje weg”

De weken vlogen voorbij. Ze hadden in de tussentijd nog vaak afgesproken, en de relatie tussen Daan en Linda is steeds groter geworden.
Het was een koude zondagmorgen toen Linda een smsje kreeg van Daan: heey schat, lijkt je het misschien leuk om samen een weekendje naar Ameland te gaan? Xxx Daan.

Linda kreeg een warm gevoel van binnen, en wilde hartstikke graag met Daan een weekendje naar Ameland. Ze sms’te terug: “ schatje, dat lijkt me echt geweldig. Zal ik vandaag naar jou toe komen anders? Xx jeliefste.
Ze deed haar pyjamabroekje naar beneden, ging op bed zitten en trok onhandig de plakkers van haar zeiknatte, en loodzware ochtendluier los. Ze schoof uiteindelijk de luier onder haar vandaan, en zat even te denken of ze een nieuwe luier om wou of maar gewoon een slipje. Toch maar een luier, ik kan die later altijd nog af doen dacht Linda. Ze pakte babyzalf, en een nieuwe luier uit haar kledingkast. Het was een Molicaire plus. Dat was haar lievelingsluier. Ze schoof de luier onder haar billen, en maakte de plakkers strak vast. Zo ik kan weer even mee voor een paar uur dacht ze. Ze deed deur van haar kast weer open, en pakte een grijze joggingbroek, een hempje en een zwart vest van Bjorn Borg uit haar kast. Toen ze zich eenmaal had aangekleed en haar mobiel pakte zag ze dat ze weer een smsje terug had gekregen van Daan; heey schat, goed idee. Half 2 bij mij dan! Xxmij. Linda voelde zich gelukkig en liep trots naar beneden. Toen ze beneden aankwam was er niemand thuis. Er lag een briefje op het aanrecht waarop met slordige letters stond: heey Linda, ik ben even naar oom Ben toe. Gewoon even op bezoek. Ik ben denk eind van de dag weer terug! Groeten je vader.
Linda voelde zich nu nog beter: alleen thuis, geluierd, straks naar Daan, en een vooruitzicht op een weekendje weg met Daan. Haar maag maakte een salto bij het idee dat haar vader het zou verbieden. Ach, dan ga ik wel gewoon stiekem. Dacht ze.
Ze deed wat yoghurt met cornflakes in een bakje, en ging op de bank voor de tv zitten. Op RTL 7 kwam een programma met mensen die een aparte hobby hadden. Linda keek vol ongeloof naar de tv waarop te zien was dat een oude vrouw van rond de 80 snorharen van katten verzamelde.
De tijd vloog om en ze kreeg aandrang om te plassen. Terwijl ze op de bank lag deed ze haar benen even wijd, en liet ze alles lopen. Ze voelde hoe langzaam de luier gevuld werd, en het voelde warm en fijn aan. Nadat ze klaar was met plassen stond ze op en liep waggelend naar de keuken om haar bakje yoghurt weg te brengen. Toen ze voor het aanrecht stond keek ze even op haar mobiel(samsung star querty) hoe laat het was. Wow, het was al half 12 inmiddels. Ze bedacht om maar eens haar eigen op te maken, en andere broek aan te trekken. Toen ze klaar was met d’r make-up en haar kammen, trok ze een witte spijkerbroek uit de kast. Het kon haar niet schelen of haar luier hierdoor zichtbaar werd, als ze maar bij Daan aankwam. Ook al wist ze wel dat haar luier wel heel erg zou opvallen onder die strakke spijkerbroek. Ze deed nog 1 tena, en 2 Molicaire luiers in haar tas, en ging op weg naar Daan. Ze belde doodgewoon aan, en Daan deed met een glimlach op zijn gezicht open. Terwijl ze elkaar gedag hadden gezegd, en Linda naar binnen liep kruisten elkaars blikken. Daan stond nog bij de deur toen Linda met haar rug naar Daan stond voor een paar tellen. Het viel Daan meteen op dat ze een luier aan had. Het was de 1e keer dat ze langskwam met een luier. Zijn hormonen gierde zijn zijn lijf toen hij weer terugdacht aan de avond dat ze op Maarten moesten passen. Daan liep langs Linda en ging de trap op, terwijl Linda de huiskamer een stukje opendeed en de tv kijkende ouders van Daan gedag zegde. Toen ze allebei op het bed van Daan zaten zei Daan: “alles goed?” “ jahoor prima, met jou ook wel zeker?” antwoorden Linda.
Daan knikte stoer. “ enne, ik zag dat je een luier om heb?” zei Daan plagerig. “ haha, ja klopt, altijd handig hea, ik heb er nog meer bij me, zal ik jou ook eentje omdoen?” vroeg Linda liefdevol. “ is goed, daarna kunnen we even kijken op internet of er nog hotels vrij zijn de komen paar weken in Ameland.
Linda trok vlug een molicaire uit haar tas, en deed die bij Daan om zoals ze al een aantal maanden bijna iedere week deed. “Zo, jij bent er weer klaar voor!” zei Linda trots op zichzelf dat ze Daan weer geluierd had.
“Bedankt schat!” zei Daan terwijl hij haar een kus gaf.
Hij liep naar zijn bureau, deed zijn laptop aan, en ging op bed zitten met de laptop op ze schoot. Linda ging vanzelf naast hem zitten terwijl Daan het internet opstartte. Hij keek op Google, en kwam uiteindelijk op een paar geschikte sites terecht. Terwijl Daan druk aan het zoeken was, zat Linda stil mee te kijken naar het beeldscherm. Wat Daan niet wist, was dat Linda hoognodig moest plassen. Normaal zou dat geen probleem zijn met een luier, maar Linda wist dat haar luier al heel vol zat, en loodzwaar was, omdat ze zichzelf sinds vanochtend vroeg niet heeft verschoond. Achja, die laatste plas kan er ook nog wel bij. Dacht Linda. Ze deed haar benen iets verder uit elkaar en liet haar plas lopen. Ze bleef wel erg lang doorgaan met plassen, en tot haar schrik voelde ze dat haar broek nat begon te worden. Toch kon ze het nu niet meer ophouden, en stroomde het nog erger door! Uiteindelijk was ze klaar, en met slecht resultaat; ze zat met een natte broek, en ze vermoedde al dat het bed ook nat was….HET BED VAN DAAN NOGWEL!!!!
“Uhmmm…Daan?” zei Linda doodsbang.
“Wat is er schatje?” reageerde Daan geschrokt. Ze keken elkaar recht in de ogen aan, maar aan Daan’s blik te zien wist hij nog steeds niet wat Linda bedoelde.
Ze stond langzaam op, en zag Daan schrikken. “oh meisje toch, geen probleem, haal wel even een nieuw bedlaken, als jij alvast die luier uitdoet oke?” zei Daan geruststellend. “ ja oke, en me broek dan?” vroeg Linda verlegen. “oh je kan wel een joggingbroek van mij lenen, dan zal ik ondertussen deze broek wel wassen, en de volgende keer als we elkaar weer zien, teruggeven” zei Daan. “goed idee” antwoordde Linda terwijl ze haar broek, met een grote donkere vlek op de achterkant uitdeed. Ze deed zelf haar luier uit, en plakte snel, en onzorgvuldig de plakkers van haar schone luier dicht. Het was een tena maxi, dik dus, en vooral als hij vol zit. Daan stond bij zijn kledingkast, en gooide een grijze joggingbroek in de richting van Linda. Die hem sierlijk opving, en snel aantrok.
Daar stond ze dan. Geschrokt, en met een trillend lichaam in de kamer van Daan. Ze zei geen woord, en stond met haar handen in haar zakken. Daan keek Linda aan, gooide toen het schone bedlaken dat hij van zolder had gepakt op bed, en omarmde Linda liefdevol. Hij fluisterde in haar oor: “ je hoeft je niet te schamen, dat kan iedereen gebeuren, en voor jou zou ik het hele huis schoon willen maken!” Er verscheen een glimlach op het gezicht van Linda, en ze voelde zich nu een stuk minder erg dan die minuten daarvoor. Ze gaf hem een kus op zijn mond, en gaf toen aan dat ze beter kon gaan, omdat haar vader bijna thuis zou komen. “ goed idee” zei Daan terwijl hij haal losliet, en naar beneden liep. Daan keek even om het hoekje van de kamerdeur, om te zien of zijn ouders niet zagen dat Linda met zijn broek wegging. Hij maakte een gebaar naar Linda die boven aan de trap stond dat de kust veilig was. Ze liep snel naar beneden en trok haar jas en schoenen aan. Ze bedankte Daan nog even voor het helpen bij het doorlekken, en alvast voor het wassen van haar natte broek. Nog 1 kus, en ze ging naar huis toe.
Dit was weer een hoofstuk.
 

Robin1

Nieuw lid
Re: Daan en Linda ( 18+ DL TL LW NL OL)

hoi gozer super weer hoor ga zo door je fantasie kent geen grenzen super knuffles R toppie boww
 

maxi

Beginneling
Re: Daan en Linda ( 18+ DL TL LW NL OL)

Top verhaal man ga zo door!!
Ben benieuwd wat er komen gaat;)
 

Wil_93

Gewaardeerd Lid
Re: Daan en Linda ( 18+ DL TL LW NL OL)

wat een super verhaal!
ik verheug me nu al om te lezen over hun reisje naar ameland!

groet
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda ( 18+ DL TL LW NL OL)

heey iedereen,

k ben blij dat mensen hier het leuk vinden! 8) ik schrijf alleen in het weekend vanwege school,
dus dat uitstapje naar ameland zal waarschijnlijk zaterdag worden !1

laatz
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda ( 18+ DL TL LW NL OL)


Het was zaterdag ochtend, en Daan had afgesproken om naar Linda te gaan vanmiddag. Ze keek er erg naar uit, zoals altijd. Ze zou om 2 uur bij Daan zijn, en de tijd vloog snel om. Om half 2 ging zichzelf nog even verschonen. Ja daar had ze wel van geleerd sinds vorige keer. Nadat ze klaar was met alles, zei ze even snel dr vader gedag, en liep de deur uit.
“Ding, dong” galmde door het huis van Daan. Linda hoorde haastig iemand van de trap af lopen, en draaide de witte grote deur van het slot. Daar stond hij dan, in ze joggingbroek, met zijn haar schots en scheef door de war. “kom verder schat” zei Daan flauw. Ze liep naar binnen, en begon haar jas aan de kapstok te hangen. Ze keek in het rond alsof ze hier voor de eerste keer was, maar dat deed ze nou eenmaal altijd bij iemand anders. “Kom, ik moet je wat laten zien.” Zei Daan blij, terwijl hij strompelend de trap op liep. Ze stonden in Daan ze kamer. Hij ging op ze knieën zitten, en trok een bruine kleine doos onder het bed vandaan. Hij had er nogal moeite mee om het te pakken te krijgen, want zo te zien lag het helemaal achteraan tegen de muur verstopt. Terwijl Linda vanuit de deuropening vol verwachting toekeek had Daan eindelijk de doos naar zich toe getrokken, en haalde er een stapeltje witte luiers uit. Linda keek even verbaasd, en had later pas door dat het luiers waren. “L…lui….Luiers?” stotterde Linda verbaasd, met een gezicht alsof haar luier opnieuw lekte. Haar luier lekte niet, maar ze deed liet wel spontaan haar plas lopen, wat ze later ook pas merkte.
“ja, dat klopt, ik heb stiekem een pak molicare super plus gekocht vorige week.
Meteen toen jij wegging heb ik mezelf opgesloten op me kamer om via internet een pak luiers te kopen. Na die keer toen ik voor het laatst gedraagt had dus. En ik wist weinig van soorten luiers, toevallig had ik dus de naam van jou lievelingsluiers onthouden.” Zei Daan trots. “wow, dat is super! Al vaak gedragen? En hoe zit het dan met je vader? Die weet van niks neem ik aan?” vroeg Linda nog meer verbaasd dan dat ze al was. “nou, die weet het gelukkig niet, maar dat hoeft ook niet hoor! Ik trek ze gewoon stiekem aan op de wc, of als me vader er niet is op me kamer. En niemand merkt dat ik een luier aan heb.” Antwoordde Daan vastberaden.
Linda lachte even, en liep daarna koeltjes naar de doos met luiers. Ze was haar verbaasdheid helemaal kwijt, terwijl ze een stapeltje luiers eruit haalde. Doordat Linda gebukt zat, zag Daan de witte rand van haar luier uitsteken. Waarop nonchalant hij zei:
“moet ik je al verschonen schat?” “haha, nee hoor, ik heb pas 1 keer geplast, maar wel lief van je!” antwoordde Linda. “ Maar ik weet wel wat beters. Ik ga is een luier om doen! Daan slaakte een zucht van opwinding, en trok ze broek en onderbroek naar beneden. Hij ging liggen terwijl Linda de molicaire openvouwde. Terwijl ze de luier onder Daan krijg hij spontaan een erectie. Linda zag het, en boog zich over Daan heen, zodat hij nogal inkijk had. Hij voelde dat hij gemasseerd werd, en na een tijdje kwam hij klaar, ze veegde het meeste weg, en plakte de luier dicht. “bedankt” zei Daan nog hijgend.
De rest van de tijd hebben besteed aan hun vakantie, hij stond gepland voor over een maand. In een hotel in Vlieland. Ze zouden er met de boot heen gaan(kan ook niet anders) daarom hebben ze afgesproken een grote luiervoorraad in te slaan.
Ze hebben elkaar tussen die tijd niet meer gesproken, en een week voor het weekend weg hebben ze elkaar pas weer gezien. Ze hebben toen veel dingen gekocht zoals: luiers ofcourse, babyzalf, wegwerp barbecueset, wat nieuwe kleding, en eten voor de heenreis.
Eindelijk was het zo ver. Linda en Daan stapte slaperig uit bed
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Daan en Linda ( 18+ DL TL LW NL OL)

Eindelijk was het zo ver. Daan stapte slaperig uit bed en worp een blik op zijn wekker. Wow, ik heb me redelijk verslapen. Dacht hij. Hij had gisteravond een schema in zijn hoofd gemaakt van wat morgen allemaal moest gebeuren. Hij kleedde zich snel aan, en liep naar beneden voor het ontbijt. Hij trok een keukenkasje open, en keek toen naar buiten door het raam. Zijn ogen rolde langs de straat, en hij zag dat het best goed weer werd vandaag Eigenlijk hoopte hij dat alleen maar.

Daan en Linda zaten allebei op een bankje in de haven. De boot zou om 11:25 vertrekken. Het was nu 11.05. Daan had de borden gelezen in de hal. Ook las hij doet dat de bootreis ongeveer 1,5 uur duurde. Ook al wist hij dat het wel uit zo lopen. Ze hadden er in ieder geval heel erg veel zin in. Van te voren hadden ze elkaar geluierd, zodat ze niet steeds naar die kleine wc-hokjes hoefde te lopen.
“Volsmij kunnen we nu beter alvast gaan lopen, want we hebben nog maar 15 minuten Voordat de boot vertrekt.” Zei Linda schor. “Goed, idee, ik zie daar in de verte al mensen lopen.” suggeerde Daan terwijl hij naar een groepje jonge reizigers wees. Ze liepen langzaam weg van het bankje, met 2 zware koffers.
De koffers waren niet eens zo zwaar vanwege al de kleding, maar meer vanwege de grote pakken luiers. Linda sjouwde zichzelf, haar koffers en haar rugzak over het rooster dat tussen de kade en de boot lag, gevolgd door Daan die enthousiast naar de grote boot keek. De boot was minstens groot genoeg voor 500 mensen, en op de zwart met wit geverfde voorkant stond “Ursala 201”. Vast een of ander buitenlandse boot dacht Daan. Ze liepen achter elkaar over het dek op zoek naar een plaats voor hun bagage. Overal liepen haastig mensen voorbij. Veel van hun waren gezinnen met kinderen, die haastig aan het zoeken waren. Het krioelde van de mensen, waardoor het net een mierennest leek op het dek. Daan en Linda liepen wat langzamer toen een wat oudere man met een fel geel karretje met bagage voorbij reed. Even dacht Linda dat de man naar haar luier zat te staren…. Maar wat kan haar dat eigenlijk schelen, want de man was binnen 5 seconden weer onzichtbaar in de waas van mensen. Ze wendde zich tot Daan die toen zei” volsmij moeten we daar rechts, ik zie een bord staan met “bagageruimte” erop” Constateerde Daan. Ze liepen er naar toe, en het was waar. Een vrouw met een geel vest, maar daarop de naam van de organisatie hier. Ze stak haar linkerhand uit, terwijl ze Daan en Linda strak aan bleef keken. De 2 snapte meteen dat ze die kant op moesten voor hun koffers, en deden dat ook. Ze hadden al een tijdje niks meer tegen elkaar gezegt, wat kwam door de enorme drukte. Daan gaf de 2 koffers aan een medewerker die bij een grote kar vol bagage stond. “ goedendag, zou ik jullie tickets mogen?” ze de man glimlachend. Daan had allebei de kaartjes al gepakt, en gaf die aan de man. “ Deze kant op, daarna links en daar plaats B204 en B216 opzoeken. “Zitten we niet bij elkaar dan?” vroeg Daan verbaast. De man was opeens een stuk minder vriendelijk en zei: “ Sorry, dat zijn gewoon jullie plekken, niks aan te doen. “ Ze waren allebei verward, maar liepen toch maar naar de aangegeven plaats. “Ik kom maar gewoon naast jou zitten, en als ze moeilijk gaan doen praat ik wel even me ze.” Zei Daan geruststellend.
Ze Stonden nu in de ingang de cabine. Overal zaten 2 met blauw gekleurde leren stoelen aan de raamkant. In het midden van de cabine was een gangpad, met hier en daar wat tafeltjes en in achteraan een grote bar, met daar achter een man van een jaar of 40, met waarschijnlijk zijn dochter van rond de 16. Allebei met een schort voor, terwijl ze vriendelijk naar de paar mensen die al zaten keken. “Wow, dit is echt awesome! Zelf een bar erbij” zei Linda overlopend van enthousiasme. Ze ging zoals afgesproken toch naast elkaar zitten, Linda nam plaats bij het raam, gevolgd door Daan die daar tegenover ook tegen het raam zat.
Het duurde een tijdje voor de boot op gang kwam. Ze hoorde de motoren zoemen en hadden het nu al heel erg naar hun zin. Daan pakte zijn iPod uit ze handbagage en zette wat hardstyle op. “Living for the moment- ran-D” heette het nummer. Hij had hem redelijk hard staan waardoor Linda hoorde; Living for the moment, live free…… Boem boem, boem. Zei vond daar niks aan, en ging dus maar naar buiten kijken. Ze hadden op het vertrek al een kop koffie genomen, waardoor Linda aanrang kreeg om te plassen. Wat natuurlijk totaal geen probleem was!” ze liet het rustig lopen, terwijl ze keek hoe de motoren van de boot het grijsachtige water voortduurde. Ze greeg het nu niet alleen warm van buiten, maar ook van binnen, dat was doordat ze voelde dat Daan haar hand vastpakte en deed alsof hij het warm wilde maken(niet dat haar hand koud was).
Voor de rest verliep de reis zoals gepland, ze hadden bij aankomst nog een broodje gezond gegeten in een restaurantje bij de haven, en ging toen op zoek naar hun hotel. Na een half uurtje zoeken, en informeren hadden ze het gevonden. Het was een redelijk klein eilandje, met weinig bevolking, en veel woeste duinen, en ijzige zee. Overal in de dorpjes waren fietsten te huur, en veel restaurantjes, eettentjes en informatielocaties kwam ze tegen. Het hotel was zoals de meeste hotels, redelijk kleine, toch aardige kamers, een handige informatiebalie en hier en daar wat wc hokjes….wat totaal overbodig was voor Daan en Linda.
Daan keek uit het raam naar de kille avondlucht. Het was inmiddels 9 uur. Ze waren net terug van een visrestaurant waar ze wat hadden gegeten. Ze waren van plan naar een bar ergens te gaan. Toch zijn ze eerst terug gegaan naar het hotel, om zichzelf te verschonen. Daan ging als eerst liggen zoals gewoonlijk op het bed. Linda trok zijn broek naar beneden, en deed behendig de plakkertjes los. Ze schoof de inmiddels redelijk zware luier onder Daan vandaan, en liep naar haar rugzak. Een van de pakken was al open omdat ze daar thuis al een 2 van hadden uitgehaald. Ze deed de nieuwe luier om, en ging daarna zelf liggen.
Met Linda gebeurde het zelfde, luier losgemaakt, en een nieuwe omgekregen. Nu waren ze er pas echt klaar voor om een avondje flink te drinken, en uit hun dak te gaan.
Het bijzonder rustig in het dorp toen ze over de met grote stenen betegelde stoep liepen. Het was ongeveer 10 minuten lopen, maar het leek voor hun gevoel een stuk langer voor ze er waren.
Zagen aan het einde van een paar straten verderop dat er een groot uithangbord hing met erop “café de 3 dikke dames”. “Oh volsmij is dat wel iets” zei Linda met een schorre stem van de kou. Ze liepen via de kastanjebruine deur naar binnen. Overal zaten mensen aan ronde tafeltjes tegen het raam, of hingen aan sta-tafels die in het midden van de ruimte stonden. Aan de muur hing een flatscreen tv, waar ook veer mensen naar staarde. Het zag er naar uit dat er een voetbalwedstrijd op was. Het interesseerde Daan en Linda niet wat voor wedstrijd, en terwijl ze naar de kapstok liepen die achteraan zei een man van rond de 50 met een bezweet en vermoeid gezicht, en een vieze zwarte leren jas; “zozo, niet verkeerd” met een hese stem van een zwaar verslaafde roker. Naast hem zat nog iemand die iets jonger leek, met een fatsig postuur, en ook grote wallen onder ze ogen. De 2e man keek Linda dromerig aan toen ze hun richting in keek vanwege die opmerking. Ze hoorde het heel erg duidelijk, ook al was het heel erg rumoerig. “uhh pardon?” zei Linda verbaast na een staartijd van ongeveer 2 seconden. Daan keek nu ook, en beide mannen zagen dat, waardoor ze snel weer van schrik een andere kant op keken. “kom we gaan daar wel achteraan zitten bij die sta-tafel.” Zei Daan terwijl hij doorliep, en nog even snel een blik richtte op de man wie die opmerking had gemaakt. Zonder te reageren liep Linda voorzichtig achter hem aan. Ze wist dat allebei de mannen de hele tijd naar haar borsten hebben zitten staren, en ze was daarom ook blij dat Daan aanbood om achterin te gaan staan.
“maak je geen zorgen, ik houd ze wel in de gaten.” Zei Daan geruststellend.
“oke, ik denk dat we maar wat moeten gaan bestellen?” antwoordde Linda al iets opgewekter. Daan liep naar de bar, en bestelde 2 wodka cola. Terwijl hij wachtend aan te bar leunde zag hij van uit zijn ooghoeken dat de 2 mannen nog steeds hun blik gevestigd hadden op Linda.
hij voelde zich heel erg oplettend van binnen. Hij had het gevoel dat er ieder moment iets kon gebeuren, ook al was het enige wat gebeurde dat de man met een klap 2 kleine glaasjes met wodka cola op de tafel knalde. Hij ontwaakte uit zijn trans, pakte de glaasjes, en liep terug naar Linda die opvallend wijd stond met haar benen. Daan ging daar verder niet op in, en begon het gesprek over scooters huren voor de komende dagen. Terwijl ze druk in gesprek waren haalden ze omstebeurt verschillende dranken. Linda keek op haar mobiel en het was inmiddels al half 2. Ze hadden allebei flink wat op, maar niet genoeg om niet meer naar huis te kunnen lopen. Ze stelde voor om naar huis te gaan, waarmee Daan akkoord ging. Ze zag dat de 2 mannen niet meer aan de tafel zaten, maar buiten het portier, aan het begin van de straat stonden. Toen Daan en Linda de deur uit stapte voelde ze een ijzige wind langs hun gezichten. Linda zag hij de oudste man een dikke sigaar in ze mond stopte een trek nam, en terwijl Linda langsliep gevolgd door Daan, uitblies. “He kijk volgende keer is waar je heen blaast!” riep Daan hem na, terwijl ze snel doorliepen. De man reageerde niet.
Na een paar minuten gelopen te hebben zonder nog een woord te spreken stond Linda opeens abrupt stil in een van de steegjes waar ze doorheen moesten op weg naar het hotel. “ik….ik moet poepen” zei ze bijna onhoorbaar. Voordat Daan een geruststellend antwoord kon geven zagen ze tot hun schrik dat de 2 mannen van het café. Linda gaf een klein gil en Daan sloeg een arm om haar heen. “rustig maar, we lopen gewoon snel door zonder om te kijken. Ze liepen haastig in de richting van de mannen, Linda naar de grond staarde, en Daan scherp op de 2 mannen lette. “Geen beweging, ik wil alle kostbare dingen die jullie bezitten, en snel een beetje!!” sneerde de man terwijl hij een roestig,. “loop naar achter Linda” probeerde Daan kalm te fluisteren. Ze maakte haar trillende hand los van Daan en deed een paar stappen terug. Waar ze stilletjes bleef staan. De man herhaalde nog een keer wat dat ze hun kostbaarheden moesten geven, en maakte een misvormde beweging met het mes,maar Daan negeerde het bevel van de man. Hij stapte abrupt naar achter en probeer samen met Linda weg te rennen. Maar tevergeefs, want een van de mannen draaide de schouder van Daan terug, en gaf een volle stoot in zijn gezicht met zijn andere hand. Daan voelde een scherpe pijn door ze hele lichaam, en het enige wat hij hoorde was Linda die gilde. Hij leunde in shok tegen de muur van het steegje en probeer zichzelf weer te vermannen, en helder te denken. De man probeerde weer aan te vallen, maar Daan was sneller, en weerde zijn slag af, en duwde de man omver. Linda zat in elkaar gedoken en liep van schrik haar lading in d’r luier schieten. De andere man deed een paar stappen naar achter, en rende toen de steeg uit. Daan voelde zich opeens enorm kalm worden en deed nog een paar stappen naar achter. Linda omhelsde hem. Hij voelde dat ze enorm trilde. De man stond op, en hijgde alsof hij net de marathon had gelopen.” Ik…Ik wil het meisje..” bromde de man kwaad, terwijl hij naar de ineengedoken Linda wees. Daan liet hem dat niet nog een keer zeggen en gaf een stoot tegen zijn kaak. Bij zijn 2e aanval voelde hij zich een stuk slechter, en wist niet hoe gauw hij weg moest komen. Zonder de man nog aan te kijken sleurde hij Linda met zich mee, en rende ze hijgend het steegje uit.
Dat was dan weer een hoofdstuk, ik hoop dat het in de smaak valt. En sorry voor het geweld op het laatste, maar ik wou het spannend maken.

Laat please een reactie achter van wat je ervan vond!
 

alexberg1

Ik ben IC en DL en een beetje AB en hou van Lego
Re: Daan en Linda ( 18+ DL TL LW NL OL)

Dit is een erg leuk verhaal. Dank je wel luierfan_boy.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
frankiedl Nog niet klaar Tim en Daan T 9
Ninakoekjes Nog niet klaar Daphne en Daan D 41
max79 Daan Leynen moderator talk 2
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
LotteXS Neefje Daan N 15
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
D Emma en Daan (18+ DL AB VL WL KL NL SL) 16+ Verhalen 7
P David en Linda 16+ Verhalen 3
Tante Linda (cdtv) Tante Linda, nieuw Voorstellen 30
K Linda L 34
DL_Michel Linda op de hei L 0
DL_Michel Linda & Peter L 1
DL_Michel Linda L 1
Similar threads













Bovenaan