De camping

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Het is ongeveer een uurtje rijden naar de dierentuin. We zijn met een auto. Als we bij de ingang komen zien we dat de dierentuin net open gaat. Als we er een uurtje zijn zoeken we een restaurantje om wat te gaan drinken. Het is vandaag heerlijk weer. Niet te warm maar ook zeker niet te koud. Bij het restaurantje is een speeltuin. Wij gaan met z'n drieën meteen spelen. Mama en Anna bestellen wat te drinken en zitten samen te genieten hoe wij met z'n drieën aan het spelen zijn.

Als het drinken komt zien we dat ze ook gebak hebben laten komen. Ze hoeven ons ook maar een keer te roepen en we zijn er al. Voor we wat gaan drinken neemt mam Saar mee naar de wc en ook Lieke gaat met mama mee. Ik zit daar met Anna en wij drinken al wel wat maar wachten nog even met het gebak op de rest.
Als ze terug zijn eten we ons gebak en drinken we het drinken. Moet jij niet plassen Bartje vraagt mama? Euhm nee zeg ik. Heb je een natte broek vraagt mama? Ik schrik een beetje en krijg een roodhoofd. Euhm nee zeg ik. Inmiddels zijn Saar en Lieke al weer aan het spelen. Kom jij maar even mee met mij zegt mama. Ik sta op en we lopen samen naar binnen. Bij de bar vraagt mama in het duits naar de sleutel van het invalide toilet. Ze kijken mama wel wat vragend aan maar geven haar toch de sleutel. Samen lopen we daar naar toe. Als mama de deur opsloot heeft gedaan zet ze haar tas op de grond en knield voor me neer. Ze maakt mijn gulp open en trekt mijn broek op mijn knieën.

Je bent inderdaad nog droog zegt mama als naar me op kijkt. Heel goed jongen zegt ze terwijl ze mijn luier open maakt. Ik wil toch dat je even gaat plassen. Ik loop naar de wc en doe tot mijn verbazing toch een behoorlijke plas. Goed gedaan jongen zegt mama. En ondanks dat ik dat toch ook wel stom vind dat mama dat zegt ben ik er ook wel blij om. Ik loop weer naar haar toe en ga met mijn benen wat wijd staan. Mama doet mij mijn luier weer om en trekt mijn broek omhoog. Ze geeft me een tik tegen de billen en zegt nog maal dat ik het zo goed heb gedaan. Houden zou moedigd ze me aan. Als we terug komen verteld mama meteen tegen Anna dat ik nog droog was en een grote plas had gedaan. Ik hoor dat met een gemengd gevoel. Aan de ene kant ben ik trots en blij maar heb ook het gevoel dat het gaat over een kind van 3 die ze zindelijk aan het maken zijn.

De rest van de dag hebben we echt een leuke dag. Ik hou het heel de dag droog mama heeft me verschillende keren meegenomen naar de wc. Maar steeds heb ik het op de wc gedaan en niet in in mijn broek. Als we terug komen op de camping besluiten we om friet te gaan eten. Na het eten brengt mama Saar meteen naar bed. Het is voor jullie eigenlijk ook de hoogste tijd Bart en voor jou ook Lieke zeggen mama en Anna. Kun jij even hier blijven zodat Saar niet alleen hoeft te blijven vraagt mama aan Anna. Ja hoor dat is geen probleem. Moet ik anders Lieke meenemen om haar te laten plassen en pyjama aan te laten doen? Nou dat is eigenlijk nog niet eens zo'n gek idee. wacht dan pak ik even haar spullen. inzie nu voor het eerst dat ook Lieke wat rood wordt maar durft niet meer te zeggen dan mam? Ga nu maar zegt ze want het is al best laat geworden.

Samen met mama lopen Lieke en ik mee naar het sanitairgebouw. Daar nemen we een familie badkamer. Nou zegt mama kleed je zelf maar even uit en geef mij de kleren maar. Dan vouw ik die even op. En wel allebei even plassen he. Ik sta nog mijn tandenborstel te zoeken als ik zie dat Lieke haar broek uit doet. Tot mijn grote verbazing zie ik dat ze een drynight aan heeft. Oh vraagt mama heb je die heel de dag al aan? Lieke knikt maar zegt verder niets. Geef die ook maar aan mij zegt mama dan doe ik hem wel weg. Kijk je mama heeft een schone voor je meegeven. Lieke geeft die aan mama en doet een plas. Oh toch niet helemaal droog kunnen houden Lieke? Lieke krijgt een roodhoofd. Ik voel helemaal wat ze voelt maar zeg niks. Ach geeft niet schat zegt mama. Ze pakt een washand en een handdoek. Kom maar even en mama was haar billen en voorzijde en droogt haar af. Hier kleed je zelf maar aan en ze schuift een stapeltje kleding naar haar toe. Terwijl ik wat aarzelend mijn broek uit doe komt mama weer geknield voor me en trekt mijn boxershort naar beneden.

Oh wat jammer nu zegt mama terwijl ze me aan kijkt. Hekje heel de dag je pamper droog kunnen houden ben je nu toch behoorlijk nat. Ik voel me heel klein worden. Ik zie Lieke naar me kijken ze zegt niets. Mama helpt me uit mijn broek en onderbroek stappen en ik sta daar nog met mijn t-shirt en natte luier om. Nu doet ze ook de plakkers los en ik ga op de wc zitten en doe nog een klein plasje. Als ik opsta staat mama al met de washand klaar en ook ik wordt schoongemaakt en afgedroogd. Lieke zit nu op een bankje met haar pyjama aan en ziet wat er gebeurd maar zegt niets. Ik denk dat ze zich schaamt omdat ze ook nat was. Ik sta nog half ontbloot te wachten . Mama legt de handdoek op de tafel en haalt een luier voor mij uit haar tas. Kom even Bartje en ze tilt me op de tafel. Ik ga op de handdoek liggen en zonder dat ik er ook maar bij nadenk lig ik al met mijn benen in de lucht te wachten dat mama mij een luier omdoet. Niet veel later tilt mama mij weer van de tafel en sta ik voor Lieke en geeft mama mij mijn pyjamabroek. Je mag dit nooit tegen iemand zeggen hoor snauw ik haar toe. Jij dat van mij ook niet hoor! Je hoeft daar trouwens echt niet bang voor te zijn dat ik dat doe. Ik trek mijn pyjamabroek aan en we lopen weer naar de tent waar we allebei gaan slapen.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Dank je wel voor de commentaren. Is heel fijn als je wat schrijft dat er mensen zijn die na het lezen ook wat poste. Super!
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Het mooie van jouw verhalen vind ik dat ze zo levensecht zijn. Sommige verhalen zijn zó onwaarschijnlijk dat ze lachwekkend worden, maar bij jou is dat anders. Ik lees het met veel plezier, en herken ook best veel zaken omdat ik ook zo lang in bed heb geplast. Ga zo door.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Bedankt bedplasser! Het zijn ook bijna waar gebeurde verhalen. Ik denk dat 80 % gebeurd is wat ik beschrijf. Ik me niet in detail alles meer herinneren. Maar doe mijn best. Mocht het zijn dat er mensen zijn die daar specifiek vragen over hebben dan mogen die best gesteld worden.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Voor mijn gevoel midden in de nacht wordt ik wat wakker. Ik hoor dat er naast onze tent mensen bezig zijnet het afbreken van hun tent. Ik draai me om en ben nog behoorlijk slaperig. Toch merk ik dat ik wat drang heb om te poepen. Zonder er echt bij na te denken laat ik het gaan en val eigenlijk meteen daarna in slaap.

Als ik de volgende morgen door mama wordt geroepen om wakker te worden merk ik al dat de zon lekker op de tent schijnt. De rits van mijn slaapvertrek gaat open. Kom bartje zegt mama het is nu echt de hoogste tijd hoor.

GATVER! NIET WEER HE BARTJE! HEB JE NU WEER IN JE BROEK GEPOEPT!. En nog voor ik kan antwoorden is mijn slaapzak al van me afgetrokken en trekt mama mijn luier wat naar voren. Bart ik ben er echt boos om hoor!! Dit is echt niet nodig. Kom er maar uit. Ik zie dat mama billendoekjes en een schone tena pakt. Op schieten jij. Ik kruip uit mijn bed. Mam ik wil geen schone luier om hoor!! Mama doet net of ze me niet hoor en pakt een handdoek van het campingtafeltje wat bij ons binnen staat. Mam ik wil dat niet hoor. Meekomen jij hoor ik kort af. Ik merk dat het meenis is. Ze is echt boos. Ik kan het ook wel aan haar gezicht zien nu. Je bent 10 hoor Bart maar je lijkt wel 4. Ik wordt tegen mijn rug geduwd de tent uit richting het sanitairgebouw. Mama loopt achter me met zichtbaar een luier in haar hand. Met een rood hoofd loop ik door. Als we binnen stappen pakt mama mijn hand en neemt ze me mee naar de gezamenlijke verschoonruimte. Ik merk wel dat ik niet kan tegenstribbelen. Er is gelukkig nog niemand als we binnen stappen. Mama legt de spullen op de tafel en vouwt dan de handdoek open. Trek jij maar alvast je broek uit wordt mij gecommandeerd. Terwijl ik mijn broek uittrek komt er weer iemand binnen lopen met een klein kindje. Ik draai me om zodat ik met me rug ernaar toe sta. Nou Bart op de tafel naast de tafel zijn er twee treden waar kinderen zelf de tafel kunnen op klimmen. Ik ga op mijn rug op de handdoek liggen. Ik merk dat er bij mama en de vrouw die net binnen kwam herkenning is. ze komt weer naast ons staan. Het is dezelfde die vorige keer ook naast ons stond. Lekker geslapen Bart vraagt ze? Ik zeg zacht dat ik wel goed heb geslapen. Mama trekt ondertussen mijn boxershort wat naar beneden. Ik maak daarvoor even kort een bruggetje zodat mijn billen loskomen van de tafel. Dan trekt mama aan de zijkant van mijn luier de elastiek wat naar beneden. Sorry mama ik kan er echt niks aan doen! Ach zegt de moeder die naast ons staat geeft toch niks dat je nog niet zindelijk bent 's nachts en geeft me een knipoog. NEE ZEGT MAMA DAT KLOPT. VIND HET OOK NIET ERG DAT HIJ EEN PLASLUIER HEEFT. MAAR DAAR IS HET WEER NIET BIJ GEBLEVEN! OOOHH zeg de vrouw naast ons echt waar heb je weer in je broekgepoept? Ik kan niet anders dan knikken. Ondertussen heeft mama de plakkers los en steek ik mijn benen in de lucht. Tis gelukkig maar een klein poepje zegt de vrouw naast ons met een glimlach. Maakt me niks uit zegt mijn moeder en maakt mijn billen schoon. Ondertussen komen er nog twee moeders met kinderen. Ik zie ze wel kijken maar gaan al snel met hun eigen kinderen verder. Ze spreken ook een andere taal. Blijf maar even zo liggen zegt mama en vouwt een schone luier open. Ik wil niet mama zeg ik zacht. Mama doet net of ze me niet hoort. Al snel zit de schone luier weer om. Nou laat jij nu maar zien dat je een jongetje bent van 10 zegt mama en zet me van de tafel af. Ik sta daar nu in mijn luier en heb het gevoel dat iedereen me aankijkt. Mama laat me in mijn boxershort stappen en daarna weer in mijn pyjamabroek. Ook de vrouw naast ons is klaar en zet haar kindje op de grond. Mama geeft me een stevig tik tegen mijn billen. Hop naar de tent dan kun je gaan eten.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Als we bij de tent komen zie ik mijn zusje kijken maar zegt verder niets. Kom maar even mee Bart zegt mama en houd de tent voor me open. We gaan even zorgen dat je kleren aankrijgt. Trek je pyjama maar uit en doe die boxershort ook maar uit. Mama rommelt wat in mijn tas en haalt er dan iets uit wat voor kleine kinderen een romper is. Mama komt voor me staan en haalt het over mijn hooft en ik steek mijn armen in de gaten. Al snel trekt mama hem naar beneden en ik kijk naar beneden als mama hem over de luier trekt en met 3 drukkers vast drukt. Zo dan kan niemand het zien als hij boven je broek uit wil piepen. Mama kijkt me een beetje bozig aan maar glimlacht ook. Ik wil geen poepluiers meer begrepen! Ik laat je anders gewoon weer een hele dag in een luier! Een hele dag vraag ik zachtjes en een beetje jammerend? Ja Bart een hele dag. En het zou heel goed zijn als je hem ook gewoon droog zou houden! Mama trekt haar wenkbrauwen op als ze naar me kijkt. Ze pakt mijn spijkerbroek en helpt me die aan doen. Kan ik wel zelf hoor! Nou goed hier heb je een polo doe die ook maar aan. Als ik die aantrek zie ik dat mama een reserve luier uit het pak haalt in mijn gedeelte van de tent en legt deze op de tafel in de voortent.

Het is eigenlijk iets wat ik niet wil zien en doe net of het er niet is. Als we aan tafel zitten lijkt mama het te vergeten zijnen doet ze heel normaal en vraagt wat we vandaag willen gaan doen. Ik vind het wel leuk als we weer iets met mijn nichtje gaan doen en mijn tante. Mijn zusje zegt dat het haar niks uitmaakt als we ook maar gaan zwemmen vandaag. Dat is nu eigenlijk iets waar ik niet op zit te wachten. Maar mama vind het juist een goed idee. Het is niet zon mooi weer en ze hebben hier niet ver vandaag een mooi zwemparadijs. Ik bedenk me wel dat ik de hele tijd dan geen luier om hoef en dat vind ik dan weer wel tof dus ik stem in. Mama belt of mijn nichtje en tante ook kunnen. Die geeft aan dat ze wel komen maar later en dat wij maar moeten gaan zonder hun.

Ik heb er wel zin in dat we weer iets gaan doen met z'n allen. Als we aankomen bij het zwembad nemen we een familie hokje. eentje waar we met z'n drieën in kunnen. Mama helpt mijn zusje zodat die alvast kan gaan douchen. Dat is wat we afspreken. Dan ben ik aan de beurt. kleed je maar alvast uit zegt mama. Ik kleed me uit en ook mama doet haar badkleding aan. Ik sta in mijn romper te wachten tot ze klaar is. Heb je in je broek geplast Bart?
Nee mama volgens mij niet. Nou laat maar eens kijken dan en mama knielt voor me neer. Ik ga wat wijdbeens staan zodat ze er goed bij kan. Ze maakt de drukkers los en trekt dan de flap aan de voor kant omhoog zodat die op mijn buik blijft zitten en ze doet dat dan ook aan de achterkant. Nou volgens mij ben je echt nog droog. Goed hoor grote knul. Mama doe niet zo stom zeg ik. Nee jongen goed hoor had ik niet verwacht. ze maakt de plakkers los. Ja echt helemaal droog en geeft me een zoen op mijn wang. Hier heb je je zwembroek. Ze helpt me nog wel met mijn romper uit doen en ik doe mijn zwembroek aan. Dan rolt e voorzichtig de luier op. Zo die kunnen we straks nog gebruiken. Echt top hoor en ze geeft een aai over mijn hoofd. Goed gedaan. Nou laten we maar lekker gaan zwemmen.

Wordt vervolgd
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Na een uurtje komen ook Tante Marieke, Loes en Pim. We hebben samen een super dag er zijn hier zoveel glijbanen en verschillende zwembanen. Wij hebben echt de tijd van ons leven. Ik ben ook een paar keer gewoon naar de wc geweest. Ik ben daarvoor wel eerst bij mama geweest om te vertellen dat ik moest plassen. Dat is een gewoonte die ik heb. Als we weggaan zijn we bijna de laatste. Ze hebben al een paar keer afgeroepen dat ze bijna gaan sluiten. Als we gaan aankleden kiezen mama en tante Marieke er voor om in een familie kleedkamer te zijn. Alleen wij zijn er met z'n 6 en. Als mama de tas open doet met onze kleren is het eerste wat er uitkomt mijn grote luier die ik vanmorgen omhad. Mama legt hem op het bankje neer en pakt de rest van onze kleren en maakt daar twee stapeltjes van. Ik sta naast loes mezelf af te drogen. Als ik droog ben heeft mama haar onderbroek en BH al aan. Ik trek mijn hemd aan mama knield naast me neer en pakt de luier van het bankje. Ik zie Loes in mijn ooghoek wel kijken. IK ga meteen wat wijdbeens staan zodat mama haar ding kan doen. In een zucht zit hij al om en voel ik zachtjes de hand van mama over mijn tena glijden. Zo jongen je hebt het echt goed gedaan. Nu nog droog houden tot thuis. Mama geeft mij mijn romper ik trek die aan en mama maakt onder de drukkers vast dan geeft ze me mijn boxershort en ik kleed mezelf verder aan. Het is bijna niet te zien dat ik een luier draag. Zo we gaan nog naar Mc Donalds en dan naar huis want iedereen zal we super moe zijn. Na heerlijk te hebben gegeten gaan we nog even spelen. Als ik merk dat ik moet plassen loop ik naar mama. Mama ik moet plassen. Mama kijkt me aan. Goed dat je naar me toe komt heel goed. Maar we wilde net weggaan omdat het hier zo druk is. Ik ben net bij de wc geweest en die was niet erg fris. Doe het maar in je pamper voor een keer zegt ze veel te hard. Maar mama ik wilde het zo graag goed doen. Voor nu is het voor een keertje goed jongen. Echt mam! Ja echt jongen. Tante roept d rest en we lopen richting de auto. Ik ben me nu heel bewust dat ik het gewoon in mijn broek doe terwijl we naar de auto lopen. Als we weer bij de tent aankomen is het al weer donker. Mama haalt Saar slapend uit de auto en brengt haar direct naar bed. Ik ga voor de tent nog even met mijn nintendo spelen. Als mama weer naar buitenkomt gaat ze even zitten. Zo zegt ze dat was een leuken dag he. Ja mama heel leuk bedankt! Je moet zo gaan slapen Bart zegt mama. Ik kink ik ben ook best wel moe zeg ik. kom maar dan even mee dan zal ik je even een schone pamper om doen. Ik knik en loop zelf naar binnen om een schone tena te pakken. Als ik weer buiten kom geef ik die snel aan mama en loop voor haar naar het sanitairgebouw. Het is al heel rustig en er is niemand die we tegen komen. Het voordeel van op zo'n kleine kinderveldje staan is dat het na 20.00 bijna stil is en dat je alleen nog wat ouders voor de tent ziet zitten en dat alle kinderen slapen. De vrouw van vanmorgen staat nu alleen haar handen te wassen. He hallo Bart zegt ze als ik binnen loop en zegt mijn mama gedag. En Bart vraagt ze hoe is het gegaan vandaag. Nog voor ik iets wil zeggen zegt mama heel erg goed ik ben echt trots op hem. Ik bloos er een beetje van. Kom je zo een wijntje doen wordt mama uitgenodigd. Nou lekker ik kom zo even Bart een schone pamper en naar bed brengen en dan kom ik. Mama raakt al verder in gesprek en ondertussen krijg ik een schone luier om. Zo zegt mama en geeft me een ferme tik tegen mijn kont jij bent er helemaal klaar voor. Gaan we morgen weer gewoon zonder proberen knul. Ga maar lekker slapen. Ik ga in mijn bed liggen en hoor mama in de verte nog kletsen en val in slaap.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Na een heerlijke nacht wordt ik volgende morgen wakker gemaakt door mijn moeder. Ik voel haar zachte lippen op mijn wang en hoor haar goedemorgen zeggen. Verward van uit een diepe slaap wordt ik wakker. Boven mij hangt mijn moeder met een glimlach op haar mond. Wakker worden Bart. Het is super lekker weer. Een dag dat je nog veel kan doen en we hebben nog maar een paar dagen en dan moeten we weer naar huis.

Ik wrijf de slaap uit mijn ogen terwijl mama mijn slaapzak open ritst. Ga eens even op je buik liggen vraagt ze. Ik doe wat ze me vraagt en voel dat ze de bovenkant van mijn luier naar voren trekt en met haar andere hand bij mijn billen in de luier knijpt. Nou Bart gelukkig niet in je broek gepoept en ze geeft een tik op mijn billen en staat op.

Kom er maar uit dan kan je even gaan eten of we gaan eerst even naar de wc wat jij wil. Ik wil eerst even naar de wc mama. Ook goed kom maar even mee dan. Ik loop met mama mee. Het is al druk zie dat de meeste al ontbeten hebben of ze zijn er nog meebuig. Bij het sanitair gebouw zijn al verschillende mensen met de afwas bezig. Ook de vrouw waar mama gisteren mee een wijntje had gedronken is met de afwas bezig.

He Bart lekker geslapen vraagt ze? Eh ja hoor prima zeg ik nog wat slaperig. Het punt waar ze staat zijn niet veel andere mensen. Was gezellig gisteren zegt mijn moeder kom je vanavond bijmik bij de tent zitten? Heb je het al met Bart gehad over het voorstel?

Nou zegt mama nee dat heb ik nog niet gedaan. Steef de man van Anouk wil wel met je vandaag gaan vissen hier achter bij het riviertje. Oh echt mama tof roep ik uit. Van opwinding laat ik mijn plas gaan. Niemand die het opmerkt en ik sta eigenlijk alweer wat weg te dromen. Heel bewust is het niet wat ik merk. Ik schrik ook een soort van wakker als mama tegen me zegt kom Bart ga ik jou even helpen.

Ik loop met mama mee en we gaan de grote verschoonruimte binnen. Niemand is daar behalve wij tweeën. Ik ga op de eerste trede staan van het trapje dat naar de verschoontafel gaat. Dat is voor de kleine kinderen die zo zelf erop kunnen klimmen. Mama trekt mijn pyjama broek naar beneden en ik stap eruit. nu sta ik nog in mijn pyjama shirt en mijn luier. Nou Bart zegt mama dat je niet bent doorgelekt is een wonder hoor. Mama maakt de plakkers los en haalt de luier tussen mijn benen weg. Ze rolt hem op en pakt een was handje en maakt die nat met warm water en maakt mij vervolgens schoon. Dan pakt ze een handdoek en droogt me af. Zo jij bent weer helemaal fris en geeft me een knipoog. Ze pakt mijn onderbroek en houd die voor mij open zodat ik er in kan stappen.

Hier trek je pyjamabroek nog even aan. Dan kunnen we gaan eten. Als we uit de verschoonruimte komen staatAnouk net het laatste af te drogen. Kom je zo naar onze tent met je hengel vraagt ze lief. Onze oudste gaat ook mee. Hij heet Gijs en is 8. Hoe oud was jij ook alweer. Met een soort van trots zeg ik dat ik 10 ben en bijna 11 wordt.

Snel werk ik wat boterhammen naar binnen ik kan niet wachten tot ik naar Steef mag met mijn hengeltje. Stijf van opwinding loop ik wat rond te kijken en vraag ik wel 3 keer of ik al mag gaan. Bart kom nog eens even binnen zegt mama. Ze kijkt me streng aan. Ik hoop dat je een hele fijne dag gaat hebben maar wil niet hebben dat je straks hier weer staat met een natte broek begrepen? Ja mam. Kijk me aan Bart! Ik kijk mama aan. Ja echt mam ik beloof het. Ik heb met Anouk besproken dat als je nat bent dat ze je een pamper om moet doen. Ik krijg een rood hoofd. MAM dat is echt niet nodig. Dan zorg je maar dat je droog blijft. Of zal ik je uit voor zorg een pamper omdoen? Jij mag kiezen. Nou nee zeg ik en ik trek mijn kniebroek zwembroek aan en pak mijn spullen.

Ik ga zo boodschappen doen Bart en met je zusje de stad in. Het kan dus zijn dat ik niet bij de tent ben als je terug komt ook tante gaat mee. Ik heb dat gisteren met Anouk al besproken want ik dacht dat je dit wel geweldig zou vinden.

Als ik me omdraai merk ik dat Anouk achter me staat. Ze kijkt me aan en merk dat ze daar al een hele tijd staat en dat ze gehoord heeft wat mama tegen me gezegd heeft. Gaat je wel lukken toch he Bart en ze kijkt me indringend aan. ik weet wel waar ze het over heeft. Ik laat mijn hoofd wat zakken " ja hoor" zeg ik zacht. Anouk mocht het toch fout zijn gegaan hier staan zijn pampers en ze wijst naar de zak tena's die er nog staan. Hier staan zijn kleren daar kun je dan wat uit halen. Prima zegt Anouk maar we gaan er vanuit dat we die niet nodig gaan hebben toch Bart. Ik schud mijn hoofd nee hoor echt niet.

Ik loop met Anouk mee naar hun tent en wordt voor gesteld aan Steef en Gijs. Die staan ook al klaar met hun spullen en we lopen achter hun tent naar het riviertje. Het is helemaal niet ver weg en we hebben al snel onze hengels uitgegooid.


Wordt vervolgd..
 
Bovenaan