De camping

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
vanbartje zei:
Waarschijnlijk is het omdat ik zelf nog een luier draag voor de nacht dat het me opvalt wie er allemaal nog een luier om heeft en wie niet. Ik merk op dat het nog best veel kinderen zijn.
Klopt, goede observatie Bartje! Als bedplasser wist ik vaak best wel gauw wie het op de camping ook nog deed, op de een of andere manier zie je kennelijk meer dan een ander die daar niets van af weet, of ze zagen het van jou. Zelfs ook op tienerleeftijd. Of je kwam heel vroeg iemand tegen in de douche die net als jij een luier of plasticbroekje achter hun rug probeerde te verstoppen, nou dan wist je ook wel genoeg.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Oh bedplasser91,

Dat verstoppen van mijn luier achter mijn rug kan ik me nog zo goed herinneren. Dat was dan als ik niets vermoedend boven mezelf had omgekleed en dan naar beneden kwam en daar dan plots iemand zat. Maar dan was het eigenlijk al te laat.
 

Luierikl

Superlid
Wauw! Super goed verhaal! Kan het blijven lezen!
Het is ook erg herkenbaar! Hoop dat het nog even door gaat voordat je er een einde aanknoopt.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Mam ziet me aankomen rennen en denk uit automatisme van haar kant kijkt ze direct naar mijn kruis. Inmiddels is de natte plek een behoorlijke plek geworden. Is het weer zover? Ik laat mijn hoofd weer hangen. Sorry mam zeg ik snikkend. Gijs zegt dat ik een baby ben zeg ik nog steeds snikkend. Kom maar eens mee naar binnen zegt mama. Ik loop met haar de tent in. Ik heb nu echt geen zin meer in de was nu we overmorgen al naar huis gaan. Sorry mam echt sorry. Ja het is al oke. Mam gaat voor me op haar knieën zitten en maakt mijn knoop van mijn broek en mijn rits open dan maakt ze mijn veters van mijn schoenen los en laat mij eerst uit mijn schoenen stappen. Dan doet ze verder mijn broek uit en laat me daar uitstappen. Vervolgens mijn onderbroek en pakt een handdoek en maakt mijn benen en mijn kruis droog. Saar komt de tent ingelopen en ziet war er gebeurd en zegt "heb je nu alweer inde broek geplast. Ik doe dat niet meer he mama!" Verschrikt kijk ik mama aan. Nee schat dat is ook heel goed dat je dat niet meer doet. Bart heeft soms nog wel een ongelukje en daar mag je hem niet mee plagen afgesproken! Saar loopt zonder wat te zeggen weer de tent uit en gaat voor de tent in een stoel zitten.

Ik sta daar nog in mijn t-shirt en mijn sokken als mama mijn slaapverblijf in gaat. Ze pakt een kniebroek en legt die al in de tent en daarna pakt ze een onderbroek uit mijn tas en legt die op mijn broek. Ik ben al wat opgelucht dat ik weer gewoon een broek aan krijg. Dan gaat mama haar slaap vertrek in en pakt het pak luiers waar ik haar gisteren mee het veldje op zag lopen. Het is een ander pak dan dat ik gewent ben. Dit ie een geel pak er staat op libero junior. Ze zet het pak naast me neer en scheurt de verpakking een stuk open en haalt er dan een luier uit. Mam nee smeek ik haar. Mam alsjeblieft hoeft het niet. Mam zegt niets en vouwt de luier open en haalt hem al tussen mijn benen omhoog en maakt de onderste plakkers vast. Het is een helemaal witte luier met een streepje erop om te zien of ik nat ben. Dan worden ook de bovenste plakkers dichtgemaakt en gaat mama met haar vingers nog langs mijn liezen. Dan voel ik haar hand over mijn billen glijden. Draai eens om vraagt ze me. Ik draai een rondje zoals ze me vraagt. Nou deze zitten echt alsof ze voor je gemaakt zijn. Dan pakt ze mijn onderbroek en laat mij daar instappen en vervolgens in mijn kniebroek. Zo niemand die het ziet hoor zegt ze dan. Ga maar even een boekje lezen voor de tent ouzo. Ik ga naast Saar zitten en pak een boek en ga zitten lezen. Mama loopt met mijn natte spullen naar het sanitairgebouw om mijn spullen uit te spoelen.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Als mama mijn broek en onderbroek aan het ophangen is naast de tent komt daar Gijs aanlopen met zijn moeder. Het is duidelijk te zien dat hij ook gehuild heeft. Gijs komt even iets zeggen Bart. Ik kijk hem een beetje verlegen aan. Gijs steekt zijn hand uit en ik de mijne. We geven elkaar een hand. Sorry Bart dat had ik niet moeten zeggen. Ik denk dat ik het zelf ook erg rot zou vinden als het mij zou overkomen. Ik heb er spijt van ik zal je er niet meer mee plagen. Ik knik :) dank je.

Gijs wil je nog wat vragen zegt zijn moeder. Ik zou het leuk vinden als je bij ons bij de tent mens erger je niet komt spelen. Ik kijk mama aan. Mag dat mam? Ja hoor als je daar zin in hebt dan mag dat wel. Ik wil mijn boek nog uitlezen dus dat komt mooi uit. De moeder van Gijs staat nog met mama te kletsen als Gijs en ik al naar hun tent loop. Al snel zijn we aan het spelen en hebben de grootste lol. Ook de mama van Gijs gaat meedoen en probeert zelfs soms een beetje gemeen te spelen. Ineens laat Gijs een harde scheet. Iedereen in een deuk ook ik laat een harde scheet en de pret is alom groot. We spelen nog een spelletje. Dan schenkt de mama van Gijs wat drinken in en merkt dat het zusje van Gijs een vieze broek heeft.

Bart kun jij ook even meekomen vraagt ze aan mij? We moeten even wat aan je moeder vragen. Gaan we zo weer verder met spelen oke? Ik kink dat is goed hoor. Ik loop met haar mee. Ze heeft haar dochter op de arm en een schone luier vast met doekjes. Als we voor onze tent staan zegt ze tegen mama " Kim ik weet het niet zeker maar denk dat Bart nummer 2 heeft". Ik snap niet waar ze het over heeft maar laat het. Mama staat op en loopt naar binnen en pakt een luier van mij en ook billen doekjes. Ik kijk wat verbaast maar zeg niets en loop mee.

We lopen de grote verschoonruimte in en mama geeft aan dat ik op het trapje moet gaan staan. Als ik op het trapje sta voel ik dat mama aan de rugkant in mijn luier knijpt en dan aan mijn broek ruikt. Heb jij in je broek gepoept Bart? Euhh ik krijg een roodhoofd " nee" hoezo. Dan maakt mama mijn broek los en trekt die samen met mijn onderbroek tot mijn knieën. Dan trekt ze de beenelastiek achter bijmijn billen naar voren. Kom eens van het trapje af. Ik zet weer een stap naar beneden. En mama trekt bij mijn rug de luier naar voren. Nee hoor je hebt inderdaad niet in je broek gepoept. De mama van Gijs dacht dat jij ook een vieze luier had. Ik krijg een roodhoofd. Ze dacht dus dat ik in mijn broek had gepoept.

wordt vervolgd
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Je bent ook nog droog zegt mama. Maar laten we nu maar meteen even plassen. Ze trekt de bovenste plakkers los en daarmee trekt ze ook het plastic kapot. Mmm dat is wat minder zegt mama en doet heel voorzichtig de onderste open. Dat gaat al beter maar deze luiers zijn er niet op gemaakt om ze meerdere keren open en dicht te maken.

Waar moet ik plassen mama. Ga daar maar even en ze wijst naar de peuter wc die ook in de ruimte staat. Ik waggel met mijn broek en onderbroek op mijn knieën er naar toe en ga ervoor staan. Een heel klein plasje komt en dan waggel ik weer naar mama. Ga maar even op de tafel liggen Bart want het moet ineens goed. Helaas voor mij heeft mama deze keer de tafel gekozen die het kleinst is en kan dan ook niet met mijn hielen op de tafel om een bruggetje te maken. Ik ga het eerste treetje op en draai me dan een kwartslag zodat ik met mijn billen op het tafeltje kan zitten. Ik laat me dan op mijn rug zakken en doe dan meteen mijn benen in de lucht. Ik vind dit eigenlijk een hele gênante houding en krijg er dan ook weer een roodhoofd van. Mama staat ondertussen wat met de moeder van Gijs te kletsen. Voor mij gevoel duurt het minuten als mama de nieuwe luier ontvouwt. Als mama mijn benen wat verder naar achteren duwt zodat mijn billen net wat vrij komen vraagt de mama van Gijs aan mij of ik het leuk zou vinden om als we weer in Nederland zijn een paar dagen te komen logeren. Ik kijk mama aan die net de luier tussen mijn benen haalt. Ja mag wel hoor zegt ze lijkt me leuk. Moet je gewoon doen toch. Ik knik en zeg ja dat vind ik wel leuk eigenlijk. Als mama de laatste plakker dichtplakt schuift ze mijn t-shirt wat omhoog en blaast ze met haar mond op mijn buik. Voor de derde keer krijg ik een knalrood hoofd. Mam doe normaal zeg ik terwijl ik lach.

Dan geeft mama mij een hand zodat ik weer op het eerste treetje terecht kom. Als ik opkijk sta ik oog in oog met Gijs. Als of ik aan de grond genageld sta. Ik kan me niet meer verroeren en krijg weer een knalrood hoofd. Terwijl mama mijn onderbroek en broek naar boeven trekt staan wij stil tegen over elkaar. Er wordt niets gezegd ik weet niet hoelang hij daar al stond. Ik vermoed dat hij alles heeft gezien.

Dan zegt hij wat leuk dat je bij ons komt logeren. Euhhh ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik knik. Mama geeft mij een tik tegen mijn billen zo klaar jongen. We lopen met z'n alle weer naar het veldje en ik loop zwijgzaam mee naar de tent van Gijs en gaan daar verder met het spelletje. Binnen een paar minuten is het alsof het allemaal niet is gebeurd en kom ik ook weer wat los.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
niet veel later hebben we het spelletje ingeruild voor de voetbal. Inmiddels zijn Loes en Pimmetje en tante ook bij ons op het veldje gekomen. Saar en Pimmetje zijn aan het spelen in de zandbak en Loes is met ons flessenvoetbal aan het doen. Hierbij moet je elkaars fles gevuld met water proberen om te schieten. Ik wist niet dat Loes zo goed kon voetballen. Ze doet voor mij en Gijs niet onder. Dikke lol hebben we samen. Dan wordt Gijs geroepen hij moet weg met zijn papa en mama. Loes en ik gaan naar onze tent waar lekker toastjes op de tafel staan met lekkere dingen. Wij gaan bij ons een kaart spel doen waaraan mama mijn tante ik en Loes ook mee doen. Ook hier is het weer lachen. Ik merk nauwelijks dat in een soort van onbewust/bewust in mijn broek plas. Ik schrik ervan als ik merk dat ik aan het plassen ben maar weet zeker dat niemand het aan de tafel gemerkt heeft. Er zijn zoveel toastjes en chips dat we het avondeten vandaag overslaan.

Bart moet jij nog niet naar de wc vraagt mama? Ik krijg een beetje een roodhoofd van die vraag. Nee hoor schud ik met mijn hoofd. Bart heeft vanmiddag weer in zijn broek geplast zegt mama dan tegen mijn tante. Ik kijk mama aan met een gezicht van iet dat nu! Dat is niet zo mooi Bart zegt Tante. Loes die zegt niks zit het aan te horen en vraagt dan wie was er aan de beurt. Gelukkig lijkt het onderwerp hiermee van de baan. Als we het spelletje af hebben dan zegt mama dat ze Saar naar bed gaat brengen. Dat is voor mijn tante ook het moment dat ze aangeeft dat het tijd word voor Pim om naar bed te gaan. Loes en ik blijven nog even bij onze tent en als Saar in bed ligt komt mama nog even bij ons zitten om ook nog een spelletje kaarten mee te doen. Dan geeft mama aan Loes aan dat het tijd is dat ze terug gaat naar haar tent omdat ik naar bed moet. Loes die gaat en mama loopt de tent in om verschoonspullen voor mij te pakken. Inmiddels is het al weer wat rustig bij het sanitairgebouw. Deze keer heeft mama een plastics gepakt waar mijn spullen inzitten. Als we het sanitairgebouw inlopen wil mama weer naar de verschoonruimte lopen. Ik trek aan mama's hand en loop richting een familie badkamer. Mama begrijpt mijn signaal en volgt mij naar een familiebadkamer. Ik wil niet daar in die verschoonruimte zeg ik. Ik schaam me daar hoor. Stel je niet aan Bart. Daar ben je niet de enige met een luier toch? Nee maar wel die zo oud is. Ach ik heb hier heust wel meer oudere kinderen gezien die 's morgens nog een luier dragen onder hun pyjama. Tja dat was mij ook opgevallen maar dat durf ik nu weer niet tet zeggen. Ik vind het daar makkelijker omdat daar de ruimtes wat groter zijn zegt mama. Mama doet de familebadkamer achter mij dicht en legt de plastic tas bij de wastafel neer. Nou meneer kom maar eens hier dan zullen we eens kijken of je het hebt weten droog te houden?
 
Bovenaan