De camping

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Deze woorden komen iedere keer behoorlijk bij me binnen. Het zorgt ervoor dat ik verstom en aan de grond genageld sta. Ik durf niets meer te zeggen en niet meer te verroeren. Mama maakt mijn broek los en doet deze naar beneden en laat me er uit stappen. Daarna doet ze het zelfde bij mijn onderbroek. Dan gaat mama achter me staan en trekt ze de rugelastiek naar voren. Mooi je hebt in iedergeval geen poepbroek :) en ik voel haar hand over mijn luier billen gaan. Daarna gaat ze op een knie voor me zitten. :( Droog heb je het niet kunnen houden he Bart. Ze kijkt me aan als ze dat zegt. Ik kijk haar recht in haar ogen maar het lukt me niet om iets te zeggen. Achter mijn ogen voel ik wel mijn tranen wat opwellen maar ik kan ze nog inhouden. Ik sta roerloos te kijken terwijl mama voorzichtig de plakkers losmaakt. Deze keer lukt het haar om het plastic niet kapot te trekken. Met een doffe plof valt de luier op de grond. Mama rolt hem op de grond op en maakt hem dicht met de plakkers en legt hem naast de wasbak. Ga meer eerst even plassen Bart en daarna ga maar even douchen. Terwijl ik sta te douchen vertelt mama dat we morgen de spullen gaan opruimen en dat ze graag morgen gaat vertrekken. Ze heeft gehoord dat een dag later de kans op files erg groot is. Ik vind het jammer maar ga er niet tegen in. Ik kom uit de douche en krijg van mama een handdoek aangereikt. Ik droog me af en sta dan inmijn blootje. Ga nog maar eens op de wc zitten en probeer maar eens goed uit te plassen. Ik probeer zo goed mogelijk uit te plassen. Nog een paar druppels krijg ik er uit. Ondertussen heeft mama een handdoek naast de wasbak op de tafel gelegd. Als ik van de wc afkom grijpt mama mij onder de oksels en tilt me op de de handdoek op de tafel. Ik ga op mijn rug liggen en doe mijn benen in de lucht. Ik zie dat mama nu naar de plastics loopt en mijn pyjama er uithaalt en deze naast me neer legt. Vervolgens pakt ze daar ook een luier voor me uit. Ze komt naast me staan en glimlacht naar me. Ze vouwt de luier naast me open en duwt mijn benen wat verder naar achteren. Dan schuift ze de luier onder mijn billen en ik laat mijn benen zakken die automatisch wijd wegleg.
Mama trekt te luier strak naar voren en maakt de plakkers vast. Dan pakt ze mijn pyjama broek en doet die aan. Dan kom ik zitten en doet ze mijn pyjama shirt aan.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Als ik in de ochtend wakker wordt gemaakt merk ik meteen op dat mama heel de tent al heeft leeg geruimd. Eigenlijk liggen er alleen mijn luchtbed en die van mijn zusje die nog ligt te slapen. Mama heeft al wat brood gesmeerd en ze vraagt me om me aan te kleden. Maar mam wil je dan mijn luier eerst uit doen. Ik doe al mijn pyjama uit en mama geeft mij mijn kleren aan. Vervolgens knijpt ze aan de voorkant inmijn luier. Dat kan nog wel even doe je kleren maar aan. Maar mam ik wil niet tijdens de reis een luier om hoor zeg ik wat zacht. Dan heb je pech want dat gaan we toch doen. Voor het eerst kom ik in opstand. NEE DAT WIL IK NIET. Ik verhef mijn stem. Dat heb ik nog nooit eerder gedaan. DAT DACHT IK MOOI WEL ZEGT MAMA OOK HARDER. Mijn zusje wordt er nu zelfs wakker van. Ik merk nu ook de stress van mama. IK WIL HET NIET ZEG IK. EN IK WEL!! zegt mama. JE DOET GEWOON WAT IK ZEG GISTEREN WAS JE OOK NAT EN IK WIL NIET DAT IK STRAKS EEN STINKENDE AUTO HEB BEGREPEN. ALS JE HET DAN ZO GOED KAN DAN LAAT MAAR EENS EEN KEER ZIEN DAT JE HET HEEL DE WEG DROOG HOUD. DAT KAN IK HEUS WEL! snauw ik haar toe. Nou dan laat dat maar eens zien. Zegt ze nu weer wat kalmer. Bij de eerste stop zal ik je verschonen. Als ik het droog hou deze keer onder weg hoef ik dan bij de volgende reis geen luier meer om tijdens de rit? Mama kijkt me aan en denkt kort even na. Dat is goed zegt ze met een kleine glimlach op haar gezicht. Ik kleed mezelf aan. Het is nog heel vroeg ik zie nog maar weinig leven op het veldje waar we staan. De vader van Gijs komt mama helpen met de tent opvouwen en in de auto leggen. Mama heeft Saar al in de auto zitten. Binnen 15 minuten hebben we de tent in de auto zitten en bedankt mama de papa van Gijs en ook mij. Ik voel me niet fris met die natte luier om van de nacht en wil het eigenlijk nog een keer proberen om zonder luier de reis te gaan maken.

Mam? Ja jongen ga maar in de auto. Euhm mama? Ik kijk wat naar beneden. Mam volgens mij heb ik een ongelukje gehad. Oh nee he. Inmiddels is ook de mama van Gijs erbij gekomen. Gijs en zijn zusje slapen nog. Mama bukt en ruikt aan mijn billen. Ik ruik niks hoor zegt ze. Ik krijg een beetje een roodhoofd van schaamte omdat de papa en mama van Gijs er bij staan. Dan trekt ze aan de achterkant mijn broek en luier wat naar voren. Nou volgens mij is er niks aan de hand maar kan het niet goed zien. Ze doet dan mijn portier van de auto open en pakt achter mijn stoel een luier uit het gele pak libero junior wat tegen de raam zit aan gedrukt. Het is duidelijk te zien dat het voor grote kinderen is omdat het stukje op de verpakking is uitvergroot wat laat zien dat er twee plakkers aan elke kant zitten.

Nou Bart kom maar even mee. Je bent 10 hoor dan hoor je geen poepbroeken meer te hebben hoor zegt mama waar ook de andere nog bij staan. Met de luier in haar hand duwt ze tegen mijn achterhoofd zodat ik aan stilte moet maken om naar het sanitairgebouw te gaan. Ik de grote verschoonruimte laat mama mij op een treetje gaan staan zodat ze wat makkelijk mijn broek kan los maken. De mama van Gijs komt ook binnen en gaat met mama wat kletsen. Mama doet tijdens het kletsen mijn broek omlaag en daarna mijn onderbroek. Ik sta daar nu met mijn broek en onderbroek op mijn knieën. De indicatoren op mijn luier laten duidelijk zien dat ik het vannacht weer niet heb droog gehouden. Dat geeft mama mij een duwtje naar links zodat ik op de verschoontafel kom te zitten en begrijp ik zelf wel dat ik moet gaan liggen. Vanaf mijn knieën bungelen mijn onderbenen langs de tafel. Mama trekt wat ruw de plakkers los waardoor ook het plastic wat kapot gaat. Dan haalt ze de luier naar voren. Je hebt niet in je broek gepoept hoor. Hoef ik geen luier om mama vraag ik nu wat zachter. NEE, DAAR HEBBEN WE HET AL OVER GEHAD DACHT IK ZO. Ik laat het daarbij wil nu geen scene maken. Nu voel ik dat mama me bijmijn rechterbeen pakt en naar boven duwt. Ik steek mijn benen wat gekromd de lucht in. Ik voel me zo erg klein. De mama van Gijs staat er nog steeds bij te kijken en ontvouwt de luier die mama op het andere tafeltje had gelegd. Onder tussen haalt mama mijn natte luier tussen mijn benen en duwt ze me nog wat verder naar achteren om hem onder mijn billen vandaan te krijgen. Mama rolt hem op en maakt hem met de plakkers toch nog vast en legt hem achter mijn hoofd neer. Dan zie ik dat de mama van Gijs de luier aan mama geeft. En weer duwt mama mijn benen wat verder naar achter. Ze legt de luier onder me en trekt hem tussen mijn benen en duwt dan tegen mijn benen om die te laten zakken. Terwijl mama de plakkers dicht maakt kijkt mama mij aan. Nou laat jij maar zien dat je het niet mee nodig hebt. Echt hoor mama ik kan echt zonder. Ik voel haar vingers langs mijn liezen gaan. Nou dat wil ik graag zien. Ze geeft me een hand en trekt me omhoog. Ze pakt dan de luier en gooi die weg. Ik sta nu oog in oog met de mama van Gijs die zonder wat te vragen mijn onderbroek over mijn luier aan doet en dan mijn t-shirt goed in mijn onderbroek stopt en dan mijn broek omhoog doet. Zo jij bent klaar voor de reis! Ze geeft me nog een tikje tegen mijn billen en glimlacht tot volgende week he Bart dan kom je 2 nachten bij ons logeren.

Ik loop naar de auto en ga zitten. Ik zie dat ook mijn tante al klaar staat met haar auto. Mama en tante hebben een afspraak gemaakt dat ze wel samen vertrekken en weer wachten bij het volgende punt om koffie te drinken maar niet persen achter elkaar hoeven te rijden.

Mama is sneller en we zijn dan ook veel eerder dan hun bij de eerste stop. Mama maakt eerst mijn deur open en laat mij uitstappen. Ik zie dat ze nu weer een luier pakt en in haar tas stopt. Ik ben gewoon droog hoor mama zeg ik. Nou dat zullen we dan zo zien. Ik hoop het :) zegt ze. Dan lopen we om en maakt ze de deur van Saar open. Die wordt er wakker van. We gaan naar binnen en meteen naar de wc. Mama laat eerst Saar plassen en dan gaan mama en ik naar het invalide wc. Mama gaat eerst op de wc zitten en ik sta met mijn rug naar haar toe. Ik doe mijn broek alvast open als ik hoor " ook dat nog". Nu wordt ik ook nog ongesteld en ik heb niets bij. Als ik me omdraai heeft mam haar broek al weer dicht. Ze loopt naar mij toe. Kijk daar wordt ik dan weer een beetje vrolijk van. Jij bent nog droog. Voorzichtig maakt ze de klappers los zodat het plastic niet kapot gaat. Ga jij ook maar even plassen. Als ik klaar ben loop ik naar mama toe. Deze keer laat ik het heel makkelijk toe om mij de luier weer om te doen. Ik doe zelf mijn broek omhoog en zie dat mama nu toch mijn luier uit haar tas haalt. Ze doet nu haar broek open en ze draai zeg met haar rug naar me toe. Met verbazing sta ik te kijken als mama mijn luier bij haar zelf omdoet. Het lukt bij haar alleen om de bovenste plakkers vast te maken. Ze draait zich nu om en ik zie haar nu ook in een luier staan. Ik moet er een beetje om lachen. Sta jij me nu uit te lachen??? Dat doe ik bij jou toch ook niet! Oh sorry mam maar vind het wel grappig. Ze doet haar broek weer omhoog.

We gaan naar het restaurant en als we net ons drinken hebben komen daar mijn tante en mijn neefje en nichtje binnen. Die gaan ook eerst naar de wc en komen er dan gezellig bij zitten.

wordt vervolgd.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
We hebben een lange stop hier. Mama en tante zitten heerlijk te kletsen en wij spelen met z'n vieren in een hele grote binnen speelplaats. Na ik schat 45 minuten worden we geroepen omdat we verder gaan. Tante roept me en ik kom met een hoofd met rode wangen en wat zweet op mijn voorhoofd van het spelen naar haar toe. Ze trekt zich wat naar haar toe en stopt mijn shirt in mijn broek. Zo dat is beter knul en stuurt me weer weg.

Mama en tante kletsen verder. Tante vraagt aan mama of ze geen romper voor me bij heeft. Jawel maar ben vergeten om die vanmorgen aan te doen. Kun je nog een beetje makkelijk bij zijn tas? Euh ja dikgeloof dat me dat wel moet lukken maar heb er eigenlijk niet zo'n zin in om hem weer mee naar de wc te nemen. Oh geeft niet als jij dat pakt uit de auto dan doe ik dat wel even met hem aan. Ik zie mijn moeder weglopen maar mijn tante nog zitten dus ik ga nog maar eens van d hele hoge glijbaan die ze hebben. Het inmiddels al wel wat drukker geworden. Als mama weer binnen komt worden we allemaal groepen. Mijn tante geeft aan dat ze me nog even mee naar de wc neemt terwijl de andere weer hun schoenen aan doen. Ik hoef niet te plassen hoor zeg ik terwijl we naar de wc lopen. De invalide wc waar ik eerder was is nu op slot. Kom maar even hier mee naar toe en tante neemt me mee naar de dames wc. Ze neemt me mee om het hoekje. Bart ik ga je even een romper aan doen want je pamper piept heel de tijd boven je broek uit. Ik denk niet dat tante een verschil ziet aan mijn hoofd omdat ik zo heb gespeeld maar ik voel dat ik weer wat rood aanloop. Ze trekt aan mijn t-shirt en doet die uit. Ik help haar zo goed mogelijk mee. Ik hoor heel de tijd wel mensen in en uit lopen maar heb nog niemand gezien. Ik wil dat dit zo snel mogelijk voorbij is. Als mijn t-shirt uit is trekt ze de romper over mijn hoofd en laat mijn in de mouwgaten me armen stoppen. Daarna doet ze weer mijn t-shirt aan. Als ik naar beneden kijk vind ik het best een raar gezicht met die flap aan de voorkant met de drukkers. Dan zakt ze door haar benen en gaat op haar hurken zitten. ze maakt mijn spijkerbroek open. en doet die tot mijn knieën daarna ook mijn onderbroek. Dan zie ik dat ze naar mijn luier kijkt. Ik zal je eerst nog even laten plassen Bart. Voorzichtig maakt ze de luier los en haalt die tussen mijn benen door. Dan doet ze voor mij de deur van de wc open. Ga hier maar even knul. Ik ga daar op de wc zitten en doe een heel klein straaltje. Het is echt bijna niets.
Als ik weer buiten kom stopt mijn tante meteen de luier weer tussen mijn benen en als ze de eerste plakker vast maakt komt er een vrouw het hoekje om en gaat de wc in waar ik net uitkwam. Ondertussen maakt ze ook de andere weer vast en trekt dan de romper tussen mijn benen en maakt de drukkers vast. Als ze daar mee klaar is komt ook de vrouw weer uit de wc en ze gaat haar handen wassen. Ik zie dat ze in de spiegel naar me staat te staren. Dan haald tante mijn onderbroek op en doet mijn broek dicht en we gaan weer naar hefrestaurant waar iedereen al op staat te wachten en lopen naar de auto. Onderweg zegt tante tegen mama dat ik nog een droge luier om had en dat ik nog even heb geplast. Mama kijkt me met een glimlach aan. Ja hij gaat het droog houden heeft hij gezegd dus we zullen zien.
 
Bovenaan