De camping

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Het is zover ik ga logeren bij Gijs. Mama is mijn tas klaar maken en is super enthousiast dat ik uit logeren ga. Ik voel me er een beetje dubbel in. Ik vind het eigenlijk super spannend. Weet eigenlijk niet of ik het nog wel wil. Was het wel zo leuk met Gijs? Wat als hij nu ineens heel stom gaat doen? De twijfels volgen elkaar snel op. Mam ik weet niet of ik nog wel wil? Natuurlijk wel Bart gaat gewoon heel leuk worden echt waar. Ik heb de mama van Gijs nog gesproken en volgens mij heb ze leuke plannen. Het is ook maar voor twee nachtjes hoor. En dan kom ik je al weer in de ochtend halen. En je kunt me gewoon vragen of je mag bellen als je dat wil hoor.

Enigsinds op mijn gemak gesteld. Kom ik ga je naar Gijs brengen. Ga je nog eerst maar even plassen. Ik loop naar de badkamer en ga naar de wc. Mama komt ook nog de badkamer oplopen. Ik zie dat ze uit het badkamerkastje een plasticbroekje van mij pakt. Oh mama hoeft dat niet want dat vind ik niet fijn zitten. Het is mar voor twee nachtjes Bart en wil eigenlijk niet dat je daar toevallig een lekkage gaat hebben. We lopen samen naar mijn kamer en ik zie dat mama mijn plasticbroek in mijn tas stopt. Ik heb ook wat extra spijkerbroeken er in zitten voor mocht je een ongelukje hebben. Nou mama heeft echt niet hoor!! Nee dat hoop ik ook niet maar je weet maar nooit met je. Ik krijg een rood hoofd van schaamte maar ook van kwaadheid. Dan loopt mama naar mijn bureau en pakt het aangebroken pak luiers wat er staat en stopt het geheel inmijn tas. Ik ga maar 2 nachten HOOR! Dus twee zijn ook wel genoeg zou ik denken. Dat denk ik ook zegt mama en dat zou ook mooi zijn maar als het niet zo is wil ik dat de mama van Gijs niet met lege handen staat. Nou gat niet gebeuren ga extra goed opletten hoor. Ik krijg van mama een aai over mijnhoofd en een kus boven op mijn hoofd. Dat wil ik graag horen Bart. Laat maar eens zien dat je inderdaad die jongen van 10 bent. Ik weet wel dat je het kunt. Ik ben ook trots op je hoor. Je hebt het vorige week ook zo goed gedaan in de auto en heel de week overdag nog geen ongelukje! Topper hoor.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Na een halfuurtje in de auto komen we bij Gijs en zijn ouders aan. We worden super hartelijk ontvangen. Het gevoel is heel warm. Gijs en ik gaan direct in de tuin spelen en mama en de mama van Gijs hebben direct genoeg praat.

De moeders komen ook buiten zitten en drinken nog een kop koffie voor mama weer gaat. Mama verteld dat het deze week zo goed is gegaan met me. Dat ik zowel op de terugreis als de gehele week nog geen ongelukje heb gehad. Voor mijn gevoel hoord Gijs dat niet maar mijn oren zijn gespitst wat mama zegt. Ik heb voor nu wel wat extra broeken meegegeven en voor de nacht zit er een extra plasticbroekje in zijn tas. Heb ook extra pampers meegegeven. Mocht hij toch een ongelukje hebben dan moet je maar kijken wat je doet. Ik vind het prima als hem dan een pamper omdoet hoor. Verschrikt kijk ik om en het is voor de moeders duidelijk dat ik het gehoord heb. Meteen roept de moeder van Gijs ons voor wat te drinken en doet zo net of ze het niet door heeft wat ik gehoord heb.
Mama drinkt haar koffie op en staat op en geeft aan dat ze weer gaat en dat ze me zondagmorgen komt halen. Ik geeft haar een zoen en laat haar mee uit. Vanaf het moment dat ik haar de straat uit zie rijden krijg ik al heimwee. De moeder van Gijs merkt wel wat aan me en vrolijkt me op door te vertellen dat we frietjes gaan eten vanavond. In de gang is ook de wc. Kijk Bart als je moet plassen is hier de wc en hier het lichtknopje. Ze geeft me een knipoog en aai over mijn hoofd ga maar lekker spelen.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Nog geen uur nadat ik ben aangekomen heeft voor mij het noodlot toegeslagen. Terwijl het natte plekje voor in mijn broek groter wordt sla ik da handen voor mijn kruis en ren ik naar de moeder van Gijs. Ik heb in mijn broekgeplast stotter ik. Och da geeft niks jongen kom maar met me mee. Dan zetten we meteen je tas boven en kun ke zien waar je gast slapen vannacht. We moeten nog wel stil zijn want het zusje van Gijs slaapt nog. De mama van Gijs neemt de tas uit de gang mee naar boven en ik loop achter haar de trap op.
Hier is de slaapkamer van Gijs en daar hebben we voor jou je bed opgemaakt. Gijs heeft een grote kamer. Ik zie meteen de grote treinbaan van LEGO. Verder heeft hij een kast en bureau op zijn kamer en een wastafel. Tegen de muur staan Gijs zijn bed en tegen de kast aangeschoven een heel dik luchtbed.
Nou kom maar eens even voor me staan. Dan zullen we natte broek eens even uit doen. Met een knal roodhoofd kom ik voor haar staan. Dan knield ze voor me neer en maakt de veters van mijn schoenen los en helpt ze mijn schoenen uit doen.
Dan maakt ze de knoop en rits van mijn broek open en trekt die naar beneden en daarna mijn onderbroek. Terwijl ze dat doet verteld ze dat we morgen bij goed weer naar een klein pretparkje gaan in de buurt. Dan staat ze op en loopt naar de wastafel. Ze maakt een washand nat en neemt een handdoek mee. Met de washand gaat ze snel over mijn benen kruis en billen en wrijft me daarna droog met de handdoek. Zo zegt ze zijn we in ieder geval weer schoon en droog he Bart. Dan zullen we eens kijken wat je mama in je tas heeft gestopt. Ze zet de tas op het bureau en ritst de tas open. Het pak libero junior wordt er als eerste uit gepakt. Uit dat pakt haalt de moeder van Gijs een luier. Ga maar even op het bed van Gijs liggen dan doe ik je een pamper om. Dan hoef je niet meer bang te zijn dat je een natte broek hebt. Is ook wel spannend niet zo hier te komen logeren? Ik knik van ja en ga liggen op het bed van Gijs. Terwijl ik op bed lig horen we het zusje van Gijs roepen. Zo die is wakker zullen we zo eerst even uit bed halen. Ze vouwt mijn luier open en doet met een hand mijn bovenbeen wat omhoog waardoor ik snap dat ik mijn benen in de lucht moet doen. Ik doe dat en voor ik het weet wordt de laatste plakker vast geplakt. Ze rijkt me haar hand en die pak ik. Ze trekt me overeind. Als ik naast haar sta gaat ze nog met haar vingers gelijktijdig achter aan bij de kanten van elastieken. Zo die zit hoed en geeft me een tikje op mijn billen. Kom gaan we Lisa even uit bed halen. Eigelijk wil ik eerst een broek hebben maar de moeder van Gijs is al de kamer uit. Ik loop achter haar aan naar de kamer er naast. Daar staat Lisa in haar bedje te wachten. De gordijnen worden open gemaakt en Lisa wordt uit haar bed getild en op de commode gezet. Zo meisje jij bent ook flink nat. We zullen die natte pamper maar eens uit gaan doen. Als hij uit is en ze is schoongemaakt krijgt ze een luierbroekje aan. Lisa is op het potje aan het oefenen he schat zegt ze en krijgen beide een grote glimlach. Lisa wordt verder aangekleed en van de commode afgetild. Zo jij bent helemaal klaar. Nu Bart nog een broek aan en kunnen we naar beneden. Nu lopen we met z'n drieën naar de kamer van Gijs. Ik schaam me nu heel erg en voel me klein omdat Lisa een luierbroekje heeft en ik met plakkers. Lisa is 3,5 en ik 10. Er wordt een broek uit de tas gehaald en wordt mij aangedaan. Daarna wordt ik geholpen met mijn schoenen en gaan we naar beneden.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Als ik beneden kom krijgen we wat drinken. Gijs komt binnen. Het lijkt wel of Gijs niet heeft meegekregen dat ik in mijn broek had geplast. Dat geeft me een soort van bevrijding. Het zusje van Gijs is al snel met haar poppen aan het spelen en ik ga met Gijs in de tuin verder spelen. We voetballen, hollen achter elkaar aan en aan het eind van de dag zijn we een hut aan het maken van dekens en de kussens uit de tuinstoelen. Ik hoor het zusje van Gijs zeggen dat ze moet plassen en haar mama komt er aan met een potje en zet haar daar op. Ik voel me een beetje beschaamd. ik ga ook even plassen hoor ik Gijs zeggen en rent naar binnen. Ik ga wat verder met het maken van de hut. Hoef jij niet te plassen vraagt Gijs als hij terug komt. Nee hoor zeg ik ik hoef niet. Maar je mama heeft gezegd waar de wc is dus die zal ik wel vinden als ik moet. De mama van Gijs zegt dat het zusje van Gijs al groot wordt er helpt haar met haar luierbroekje en broek weer aan te doen.

Niet veel later komt de ze bij ons in de hut kijken. Wat een toffe hut hebben jullie gemaakt zeg. Moet jij nog niet plassen Bart vraagt ze? Eh nee hoor ik hoef niet. Na het avond eten kijken we nog even naar de tv. Dan zegt de mama van Gijs dat we naar boven moeten om in bad te gaan en dat het zusje daarna naar bed moet en dat wij nog even naar beneden mogen om tv te kijken of een spelletje te spelen. In de badkamer wordt het bad aan gezet en kleed Gijs zich uit en ligt het snelst in het bad ook zijn zusje is snel want die wordt door zijn moeder meegeholpen.Goed hoor Lisa dat je bijna helemaal droog bent. Ik heb mijn schoenen pas uit als ze al in het bad liggen. Kom Bart schiet eens op. Ik doe mijn shirt uit en maak mijn broek los. Dan sta ik daar in alleen nog mijn luier. Lisa kijkt er niet eens naar maar Gijs zegt oh daarom hoefde jij niet naar de wc. Nee hoor zeg ik snel ik hoefde toen helemaal niet te plassen. De mama van Gijs komt met een been geknield voor me zitten. Ze maakt mijn plakkers los en kijkt me aan. Dat is best een plas luier Bart. Je moet gewoon zeggen hoor als je moet plassen. Gijs zegt wat lacherig na "best een behoorlijke plasluier". He Gijs stop daar meteen mee!! Anders heb jij zo ook een luier om begrepen!! Hij bind meteen in. Ik stap in bad en al vrij snel is het alweer gezellig en zijn we heerlijk met het water aan het spelen.
Dan wordt het zusje van Bart uit bad gehaald en klaar gemaakt voor bed. Als ze in bed ligt komt zijn mama terug en haalt de stop uit het bad en ook wij moeten er allebei uitkomen. Wij krijgen een handdoek en we drogen ons zelf af en lopen dan naar de kamer van Gijs. Kom jij maar even hier liggen op het bed van Gijs. Ik trek mijn pyjama shirt aan en ga dan naar het bed van Gijs. Gijs is bezig met zijn broek en staat aan de achterkant van zijn bed te kijken wat er gaat gebeuren. Omdat ik dat eerder vandaag ook moest doen doe ik nu ook al mijn benen in de lucht. Gijs ga jij maar naar beneden zegt zijn moeder. Nee ik wacht wel even zegt hij. Nee Gijs dit was geen vraag naar beneden jij. Gijs gaat naar beneden ik hoor hem de trap aflopen. Terwijl de luier wordt uitgevouwen vraagt ze of ik elke nacht nat ben. Ja bijna wel. heel soms heb ik een droge luier morgens. Nou maar hopen dat het een droge nacht wordt. Ze doet mij mijn luier om. Je mag me best wakker maken hoor als je moet plassen is dat oké . Ik knik. Mooi hier is je pyjama broek. Ga maar naar beneden. Je bent inderdaad een lekker pamper ventje zegt ze als ze me een aai over mijn bol geeft en een tikje tegen mijn kont. Ik draai om en kijk haar aan en ze geeft me een knipoog. Ik hoorde dat je mama zeggen een keer tegen je. Nou ga maar naar beneden.
 

rog

Superlid
Hey bartje, had Helemaal niet meer gezien dat je met het verhaal vedre was gegaan. Kewl leuk
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Gijs zit al op de bank met een bakje chips en een glas limonade. Ook voor mij staat die al klaar. Er gaat een video aan en we mogen een film kijken. Wij hebben thuis geen video dus vind het wel erg leuk. Het is best een spannende film. Maar tegen het eind van de film vallen mijn ogen bijna dicht. Gijs heeft het net niet gered en is al in slaap gevallen. Hij wordt door zijn vader naar bed gebracht en ik loop daar achter aan. De moeder van Gijs loopt weer achter mij aan. Gijs wordt op bed gelegd en gaat dan weg. De moeder van Gijs zet mijn tas van mijn bed en ziet dan het plasticbroekje in mijn tas. Oh volgens mij moeten we dat nog even bij je omdoen. Nee ik vind dat eigenlijk niet zo fijn zeg ik zacht. Ga maar even op bed liggen Bart. ik ga liggen en zie dat de mama van Gijs de drukker van het broekje los maakt. Ze buigt zich voorover en schuif mijn pyjamabroek naar beneden tot net over mijn knieën. Ik zie aan haar ogen dat ik een beetje nat ben. Ik krijg een roodhoofd maar ze zegt er niks van. Ik til mijn billen wat op en ze schuift het broekje eronder en ik laat mijn billen zakken. Ze maakt de drukkers vast en doet mijn pyjama weer omhoog. Slaap lekker jongen en ze geeft me een kus op mijn wang.

De mama van Gijs ruikt heel erg lekker en vind het fijn die kus geeft me een warm gevoel en ik val al snel in slaap.

De volgende morgen wordt ik wakker van het zusje van Gijs. Ik hoor haar roepen dat ze wakker is. Gijs zijn bed is al leeg. En nu lig ik nog even wakker te worden en hoor ik dat iedereen al wakker is. Ik hoor nu ook dat lisa uit bedgehaald wordt en mee genomen naar beneden. Ik sta nu ook maar op en loop naar beneden. Gijs zit op de bank met een videospelletje te spelen en de ouders en lisa zitten aan tafel. Goedemorgen Bart heb je lekker geslapen? Wij zijn al een hele tijd op wat fijn dat je zo goed hebt kunnen slapen. Ik heb al een broodje voor je klaar gemaakt. Ik eet lekker het broodje op en drink een glas melk. Ik zie dat er op het aanrecht al een tas klaar staat met spullen. we gaan vandaag naar een pretpark Bart heb je er zin in?
Ja tuurlijk heb ik er zin in. Zullen we dan maar eens even naar boven gaan Bart zegt ze. Ik begrijp natuurlijk wel waarom ze dat zegt. ik loop naar boven en ze loopt achter me aan. Als we op de kamer van Gijs zijn gaat ze voor me staan en doet ze mijn pyjamabroek helemaal naar beneden en laat me er uit stappen. Heb je in je broek gepoept vraagt ze of het de normaalste zaak van de wereld is? Ik krijg een knalroodhoofd. Nee hoor komt er wat stotterig uit. Ondanks dat ik het echt niet had gedaan komt het niet echt geloofwaardig over denk ik. Ze knijpt aan de achterkant in mijn luier en maakt dan de drukkers van mijn plasticbroek open. Dan kijkt ze achter inmijn luier. Ze legt een handdoek op het bed van Gijs. Nou meneer Bart gaat u hier maar even op liggen. Ik ga op de handdoek liggen. Nou Bart dat is een hele flinke plakluier hoor. Ik zal even een washandje pakken. Ik lig nu te wachten tot ze met een natte washand en een handdoek terug komt.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Nou Bart zal ik jou even lekker een schone pamper omdoen dat moet een stuk fijner zijn dan deze natte. Ik schrik ik hoef geen luier hoor zeg ik wat stotterend. Ik mag elke dag weer opnieuw proberen. De mama van Gijs kijkt me liefdevol aan. Dat weet ik Bart. Maar wij gaan vandaag naar een pretpark en ik heb geen zin om een tas met kleren voor je mee te nemen. Ik zal echt niet in mijn broekplassen hoor echt niet. Terwijl ik dit zeg worden de plakkers los gemaakt en mijn benen in de lucht gedaan. Ik voel dat de luier onder mijn billen vandaan getrokken wordt. Mijn billen komen weer op de handdoek. Moet jij nog poepen of plassen Bart vraagt ze met een lieve glimlach? Ehm nee zeg ik. Dan voel ik de natte washand over mijn kruis gaan. Je moet maar gewoon zeggen als je naar de wc moet hoor Bart want dan gaan we gewoon samen Oke. Ik knik wat verlegen en zeg dat ik dat zal doen. Ik vond weer dat ze lekker ruikt. Ik vind haar lief. Deze aandacht vind ik heel fijn. Ze loopt naar mijn tas en haalt er nu een hele stapel luiers uit en legt deze op het kaste naast het bed van Gijs neer. Ze pakt de bovenste ervan af en terwijl ze die open vouwt trek ik mijn knieen al naar mijn neus toe. Nu wordt de luier onder mijn billen geschoven. Ik denk dat het echt beter zo is hoor Bart. Je hoeft je echt niet te schamen en dat gezegd hebbende foet ze de laatste plakker vast. Ze helpt me overeind. We gaan er een hele gezellige dag van maken. Zullen we die plasticbroek maar niet aan doen Bart? Nee zeg ik en ze hangt hem over de verwarming. Hier heb je je onderbroek. Doe deze joggingbroek maar aan en dit shirt en deze polo. Ik kleed me aan. Kom eens even hier bij me. Ze stopt mijn short extra goed on mijn broek en doet daarna een strik leggen in het koord wat door de broek loopt. Zo en geeft me een dikke kus op mijn wang. Jij kunt er weer tegen aan vandaag en geeft met een tik op mijn billen. We gaan er een super dag van maken. Ze pakt de luiers van het kastje en loopt met me mee. Even nog wat pamperbroekjes voor Lisa pakken en we lopen naar beneden. In de gang staat de buggy van Lisa met daaraan de luier tas ze stopt daar alles in en we lopen de woonkamer in.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Al weer een leuk deel. Ik kijk er naar uit! Grappig, hoe al kinderen verschillend kunnen reageren. Kleine Bartje wil liever geen plasticbroek aan. Ik schaamde me als bedplasser juist voor mijn luiers, maar zodra het plasticbroekje er over heen zat, was het weer goed. Dat vond ik namelijk wél stoer.
 

rog

Superlid
Weer leuk stuk ik had ook altijd luiers naar pret park om grappig ben benieuwt hoe het verder gaat.
 
Bovenaan