De camping

vanbartje

Gewaardeerd Lid
niet veel later wordt de auto ingepakt door de vader van Gijs. Gijs ga jij nog even naar de wc. En lisa kom jij nog maar nog even op het potje. Als jullie klaar zijn gaan jullie direct naar de auto oke. Moet jij nog naar de wc Bart? Ja ik moet eigenlijk een grote boodschap doen. Heel goed jongen kom maar snel. Ik loop samen met haar naar de wc. Doe je broek maar naar beneden. Ik maak mijn broek open en doe die naar beneden. Dan maakt ze mijn luier voorzichtig open. Nou ga maar snel. Ik doe mijn ding en veeg mijn billen af. Ik ben klaar! oh goed zo kom dan maar. Ik loop met mijn broek op mijn enkels als een pinguïn naar de mama van Gijs. Zie je nu wel dat ik het heus wel op de wc kan ik hoef echt geen luier. Ze glimlacht. Je bent ook echt een hele grote jongen hoor echt! Met natuurlijk beweging zit ik ineens op de tafel. Ze duwt me achterover en in lig nu op de tafel met mijn broek op mijn enkels en mijn broek op mijn enkels. Ik snap je heus wel hoor Bart. Echt! Maar het is echt beter denk ik. Laat echt maar zien dat je het droog kan houden. We hebben al best wel wat keren gezien dat het je helaas niet is gelukt. Op vakantie en gisteren had je ook een natte broek. Ene echt Bart dat geeft niks echt niet. Er is met iedereen wel iets. Als we thuis waren gebleven dan had je ook echt weer zonder mogen proberen. Maar ik heb vanmorgen nog even met je moeder gesproken en die gaf aan dat jullie dat thuis ook doen als jullie een dagje op stap gaan. Dat klopt toch Bart? Ik knik. Ja dat klopt. Nou dan. En als het toch fout is gegaan dan is er niks aan de hand Bart. Echt! Nou kom je pamper om dan kunnen we gaan. Ik trek mijn benen omhoog. Ik voel me echt heel klein nu. Gelukkig doet ze het heel snel. Daar zitten we in de auto onderweg naar het pretpark.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Ik vind dit nog steeds een leuk en realistisch verhaal. !1

Net als Bartje en Rog had ook ik in een pretpark een luier om. En voor de zekerheid een plasticbroekje aan. We gingen met school naar Disney in Parijs, maar een lange nacht in een bus hield ik zelfs op m'n 15e nog niet droog.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Het is een drukke dag in het pretpark waakbeek. Maar wel gezellig. We kunnen van alles doen. Hele toffe speeltuinen en attracties. Daar zijn de wachttijden wel wat lang. Eerst gaan we in de traptreintjes en dan spelen we in de speeltuin. En niet veel later sluiten we toch aan bij de Hully Guly.Dit is een ronddraaiende attractie. Zullen we niet eerst eens wat drinken jongens vraagt de mama van Gijs? Nee eerst een attractie roept Gijs en ik sta samen met hem en zijn vader in de rij. Ik ga met Lisa even naar de wc zegt ze tegen de papa van Gijs. Is prima zien we elkaar zo bij het bankje.

Niet veel later zijn we al weer uit de attractie ik merk wel dat ik er niet zo goed tegen kan maar hou me stoer. Was echt tof roep ik als eerste. Nou dan zullen we daar ook in gaan. Dat is een heel hard ronddraaiend ding waar ik de naam niet meer van weet. Gijs en ik roepen beide dat we dat graag willen en gaan ook daar in de rij staan. Ik kom er echt misselijk uit. Gijs en zijn vader hebben echt nergens last van. De moeder van Gijs heeft het wel aan me gezien. Och jongen je ziet lijk wit. Is het niet goed gegaan in dat ding. Ze komt naast me zitten en drukt me tegen haar aan. Gijs en zijn vader gaan drinken halen. Ik begin te huilen dat ik me zo misselijk voel. Och jongen toch en ik wordt heel dicht tegen haar aan gedrukt. Doen we gewoon even rustig aan hoor want we willen natuurlijk niet da je ziek word. Hier is wat ranja misschien dat je daar wat beter van wordt. Jullie mogen hier zo wel in de speeltuin spelen. We moeten denk ik even niet meer van die harde attracties nemen want Bart die wordt er bijna ziek van. Ik niet hoor roept Gijs. Moet jij niet eens plassen Gijs vraagt mama? We zijn net voor het drinken halen al geweest vult zijn vader in. Oké! ik hang nog wat tegen de mama van Gijs aan. Gijs en Lisa zitten niet ver van ons vandaan in de zandbak te spelen. Ik ga ook even plassen zegt de moeder van Gijs. Kom jij ook maar even mee Bart. Moet jij plassen vraagt ze en ze kijkt me indringend aan. Nog misselijk geef ik aan dat ik niet hoef. Ga eens even staan jongen. Ik sta op en ze gaat met haar hand over de voor en achterkant van mijn broek. Volgens mij heb je in je broek gedaan Bart. Het is druk op het terras maar ik heb het niet echt door dat er mensen naar ons kijken. De kinderen zitten bijna allemaal in speeltuin. Ik zal even kijken of Bart een schone pamper moet. Ze ritst tas open die achter de buggy hangt open en haalt daar een luier van mij uit en doekjes. ze pakt me bij de hand en we lopen samen naar de wc.
Ik moet heel nodig plassen zegt ze kun jij hier even wachten en ze geeft me de luier en doekjes in mijn hand. De meeste die langs komen die letten niet zo op me. Een enkele knikt naar me maar zegt verder niets. Gelukkig komt de moeder van Gijs al snel terug. Ze neemt de luier en doekjes van me over. Kom Bart dan gaan we hier even naar toe. Ze neemt me mee naar de verschoonruimte. De ruimte is niet heel erg groot. er zijn 3 plaatsen maar ze zijn allemaal bezet en er is nog een moeder voor ons met een jongetje van ik schat in 7. Ze kijkt ons aan. Ze ziet dat de mama van Gijs de luier in haar hand heeft. en kijkt me dan aan. Kom je ook een schone broek halen? Ik wordt vuurrood. De mama van Gijs trekt me tegen haar aan en aait over mijn gezicht. Dan gaan we nu kijken he Bart of dat nodig is? we zijn gelijktijdig aan de beurt. Ze legt de luier en doekjes op de tafel en bukt dan om min broek en onderbroek naar beneden te doen. Geeft niks hoor maar wel goed dat we toch maar een pamper om hadden gedaan he en terwijl ze dat zegt zet ze me op de tafel. Is hij ook nog niet zindelijk of alleen voor deze speciale dag vraagt de andere moeder. Mmmm iets van beide volgens mij. Bart is bij ons aan het logeren. Is nachts niet zindelijk en heeft overdag ook nog weleens een ongelukje dus op dit soort dagen nemen we geen risico. Oh hier precies zo en ze wijst naar de jongen die inmiddels met zijn benen in de lucht ligt. ondanks dat hij een stuk kleiner is dan ik is hij ook veel te groot eigenlijk voor een luier. Ik lig inmiddels ook op mijn rug en voel dat de plakkers worden open gemaakt. Als de voorkant wordt weggehaald gaat de deur open en ik voel de wind langs me heen komen. Met een doekje wordt de voorkant meteen schoon gemaakt. dan duwt ze mijn benen omhoog en duw ik die wat extra naar mijn neus. Ik voel dat de natte luier wordt weggehaald. Dan pakt ze de droge luier van de tafel en kijkt me lief met een glimlach aan en ontvouwt de luier. Zo Bart gaan we even weer een lekkere droge pamper omdoen. He dan kunnen we er weer een hele tijd tegen. Ik voel de droge luier onder me en laat me zakken en doe mijn benen wat wijt. de luier wordt dicht geplakt en dan doet ze mijn onderbroek omhoog. De luier komt er aan de bovenkant aan alkaline boven uit. Met mijn spijkerbroek nog op mijn enkels tilt ze me van de tafel. Als ik op de grond sta doet ze mijn broek omhoog en stopt ze het t-shirt goed inmijn broek. Ik zie dat het andere jongetje een romper aan heeft die dicht wordt gemaakt. Zo ook weer schoon en ze doet ook bij hem zijn broek omhoog en tilt hem van de tafel. Ik hang nog wat bij de mama van Gijs. Zo jongen dat is beter zo. Kom dan gaan we weer. Ik loop met haar mee en ga nog even op de stoel zitten maar begin al wel weer wat bij te komen.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Het was een onwijs leuke dag geweest wat werd afgesloten met een pannenkoek. Moet je plassen Bart vraagt de moeder van Gijs. Ehm nee geloof het niet. Dan knijpt ze achter in mijn broek en daarna duw ze voor in mijn kruis. Zonder verder wat te zeggen schuift ze de stoel wat naar achter en laat me gaan zitten. Kom Lisa dan gaan we even plassen. De mannen gaan alvast de kaart bestuderen. Ik heb een pannenkoek gezien met warme kersen en ijs en poedersuiker. Al snel is Lisa terug. Wat is ze toch een knapperd he zegt ze tegen de papa van Gijs. Lisa is al de hele dag droog gebleven en ze geeft Lisa een aai over haar bol. Ze geniet daar zichtbaar van.

Gijs en zijn papa staan na het bestellen ook op en gaan naar de wc. Hoef je echt niet Bart vraagt ze? Nee ik hoef niet. Oké je mag nog wel even gaan spelen in de speeltuin daar hoor. Ik ga spelen en niet veel later staat ook Gijs weer naast mij. Wij zijn lekker aan het spelen tot onze pannenkoeken komen. Echt we hebben super veel plezier en we sluiten zo de dag af met een heerlijk ijsje nog. Dan gaan we weer naar huis met de auto. Als we thuis komen moet Lisa meteen naar bed. En als ze in bed ligt worden Gijs en Ik geroepen omdat we nog even in bad moeten. In de badkamer heeft de mama van Gijs het bad al aangezet en als ik me nog maar omdraai is Gijs al helemaal uitgekleed en stapt hij in bad. Ik trek ook mijn shirt uit. Terwijl ik dat doe voel ik dat de moeder van Gijs mijn broek open maakt en naar beneden doet. Oei Bart ik had je denk ik toch bij het pannenkoekenrestaurant moeten verschonen. Je bent wat doorgelekt. Ik zie dat ik in mijn liezen mijn boxershort nat is. Ze doet mijn boxershort uit en laat me eruit stappen. Die gooid ze in de wasmand en kijkt achter inmijn luier. Gijs zit in bad en kijkt naar mij wat er gebeurd. Hij ziet dat de plakkers van mijn luier worden losgemaakt en als de luier tussen mijn benen uit is stap ik ook in bad.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Terwijl de moeder van Gijs mijn luier oprolt en op de wastafel legt vraagt Gijs: Voel jij niet dat je moet plassen? Of dat je in je broek aan het plassen bent of dat je nat bent? Ik wordt vuurrood. Ik kijk hem nauwelijks aan. Euhm...... ik voel het soms gewoon niet zeg ik aarzelend. Wat niet vraagt Gijs? Dat ik moet plassen en dan is het ineens te laat. Voel je dan wel dat je aan het plassen bent? Euhm soms als het te laat is en mijn broek helemaal nat wordt wel. Een als je een pamper om hebt? soms wel en soms ook niet. Wist je nu niet dat je nat was? Op een gegeven moment merk ik het wel. Maar voelt niet nat aan hoor. Ik vind het wel raar hoor dat je als zo'n grote jongen nog een pamper om hebt!!! Nou dat is echt niet altijd zo hoor!!! zeg ik wat bozig. Hahaha nou ik heb je anders al vaak gezien zo. En zo te zien had je hem nogal nodig!!!

Ik word er wat verdrietig van en wil uit het bad. De moeder van Gijs komt de badkamer weer in en vraagt wat er aan de hand is. Niks zeg ik! Ik wil uit bad mag ik een handdoek? Ik krijg een handdoek aangereikt. Wat is er gebeurd Gijs? Niks echt niet. Ik droog me af en loop naar de slaapkamer. Hier Gijs heb jij ook een handdoek en kom er ook maar uit. Ik doe mijn onderbroek aan een mijn pyjamahemd. Bart ga maar even op het bed van Gijs liggen dan doe ik je gelijk wel even je pamper om dan hebben we dat tenminste al gehad.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
We mogen nog even naar beneden tv kijken. Als het programma is afgelopen moeten we naar bed. Gijs gaat naar zijn vader en krijgt een kus en dan van zijn moeder. Ik ben eigenlijk wel jaloers dat hij een kus van zijn moeder. Het lijkt wel of ze het zag en roept me bij haar. Ik kom wat verlegen naar haar toe. Ze trekt zich tegen zich aan en ik krijg een hele dikke knuffel en een kus op mijn wang. Wat ben je toch ook een lekker kind zegt ze. Ik glimlach verlegen. Ik voel haar hand over mijn billen gaan maar dat deed ze ook bij Gijs. Nou lekker slapen jullie. We gaan naar boven en zonder veel te zeggen. Gijs gaat eerst nog even naar de wc op te plassen en ik ga al in bed liggen. Gijs zegt nog zacht dat hij me niet wilde pesten maar dat hij gewoon benieuwd was hoe het voor me is.

Ik zeg dat ik het gewoon soms niet voel en nachts al helemaal niet. Ik schaam me er echt heel erg voor maar ik zou het nog erger vinden als ik in een nat bed lig. Ik weet eigenlijk niet of Gijs het meent maar hij zegt dat hij het rot voor me vind. Ik heb het gevoel dat hij me stiekum ligt uit te lachen.
 
Bovenaan