vanbartje
Gewaardeerd Lid
niet veel later wordt de auto ingepakt door de vader van Gijs. Gijs ga jij nog even naar de wc. En lisa kom jij nog maar nog even op het potje. Als jullie klaar zijn gaan jullie direct naar de auto oke. Moet jij nog naar de wc Bart? Ja ik moet eigenlijk een grote boodschap doen. Heel goed jongen kom maar snel. Ik loop samen met haar naar de wc. Doe je broek maar naar beneden. Ik maak mijn broek open en doe die naar beneden. Dan maakt ze mijn luier voorzichtig open. Nou ga maar snel. Ik doe mijn ding en veeg mijn billen af. Ik ben klaar! oh goed zo kom dan maar. Ik loop met mijn broek op mijn enkels als een pinguïn naar de mama van Gijs. Zie je nu wel dat ik het heus wel op de wc kan ik hoef echt geen luier. Ze glimlacht. Je bent ook echt een hele grote jongen hoor echt! Met natuurlijk beweging zit ik ineens op de tafel. Ze duwt me achterover en in lig nu op de tafel met mijn broek op mijn enkels en mijn broek op mijn enkels. Ik snap je heus wel hoor Bart. Echt! Maar het is echt beter denk ik. Laat echt maar zien dat je het droog kan houden. We hebben al best wel wat keren gezien dat het je helaas niet is gelukt. Op vakantie en gisteren had je ook een natte broek. Ene echt Bart dat geeft niks echt niet. Er is met iedereen wel iets. Als we thuis waren gebleven dan had je ook echt weer zonder mogen proberen. Maar ik heb vanmorgen nog even met je moeder gesproken en die gaf aan dat jullie dat thuis ook doen als jullie een dagje op stap gaan. Dat klopt toch Bart? Ik knik. Ja dat klopt. Nou dan. En als het toch fout is gegaan dan is er niks aan de hand Bart. Echt! Nou kom je pamper om dan kunnen we gaan. Ik trek mijn benen omhoog. Ik voel me echt heel klein nu. Gelukkig doet ze het heel snel. Daar zitten we in de auto onderweg naar het pretpark.