De vieze broekjes van Senna

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Johan en Senna hadden afgesproken dat Johan meer huishoudelijke taken zou gaan krijgen nu hij een dag minder was gaan werken. Een van die taken was de was doen. Op een van de wasdoen ochtenden was hij de bonte was van de witte aan het scheiden. Hij sorteerde netjes alles op drie stapeltjes, bonte was,witte was en twijfelgevallen. Wat hem verbaasde was dat sommige broekjes van Senna erg smerig waren. Het leek er soms wel op alsof ze haar billen niet goed had afgeveegd. Een aantal moest hij echt op de kookwas zetten om ze schoon te krijgen.

Hij wilde er wel eens met haar over beginnen maar hij vond het een beetje gênant, alsof hij speciaal haar slipjes zat te bekijken. En voor Senna zou het ook beschamend kunnen zijn als je man over je vieze slipjes begint. Oke hij wist dat ze af en toe bij het lachen wel eens een natte broek had, maar hij vond af en toe onderbroekjes die zouden een kleine peuter niet misstaan hebben.

Afgezien van de kinderprintjes die er soms op staan zaten er soms poepsporen op plekken die meer waren dan een klein ongelukje. Hij maakte er nu zijn taak van om iedere dag de slipjes van Senna te controleren want hij wilde zeker weten of zijn vermoeden waar was. Namelijk of zijn Senna nog af en toe beetjes in haar broek drukt.

Op een ochtend tijdens het uitsorteren stuitte hij op een rokje wat helemaal in elkaar gefrommeld zat. Hij rolde het voorzichtig open en zag dat er een onderbroekje tussen zat verstopt. Toen hij het voorzichtig open vouwde werd zijn vermoeden eindelijk bewaarheid.

Over de hele achterkant van het broekje zat een kluit zachte poep. Beslist geen diaree, dus van rampspoed was geen spraken. Nee dit was een vrij normale druk geweest die daar in het achterkantje van het broekje zat verplakt. Ze had dus in haar broek gedrukt, die constatering was nu vrij zeker wist hij nu.

Senna had een heerlijke salade gemaakt en had de rosé glazen al vol geschonken. Johan hielp haar met de borden neer zetten. Senna had een groen truitje aan met daaronder een wit kort rokje en slippertjes. Best wel een verleidelijk setje dacht Johan. Hij pakte Senna om haar middel en zij sloeg haar armen om zijn hals. Ze begonnen heerlijk te zoenen en Johan liet al vrijend zijn handen langzaam zakken en voordat hij het wist zat hij onder haar rokje.

Opgewonden door de lekkere zoenen wilde hij haar bij haar blote billen vast pakken. Maar toen hij met zijn vingers het broekje in ging voelde hij iets wat op een drol leek die al hard en koud was geworden. Hij trok van schrik zijn hand terug en keek naar Senna die nog geheel in magie van de liefde zat.
Hij vermande zich en zei……Senna ga jij onmiddellijk je billen wassen en een schone onderbroek aantrekken. M….m…..maar stamelde Senna verschrikt.

Niets te maren je hebt in je broek gepoept en je bent er gewoon in blijven lopen.

Senna kreeg me toch een vuurrood hoofd ze wist niet hoe snel ze naar de badkamer moest rennen om die vieze billen te wassen. Johan hoorde haar achter de deur druk te keer gaan met water. Hij klopte op de deur en zei…geef me die vieze broek maar door de deur aan, dan kan ik hem in de was gooien. Nee…Johan we gooien hem weg …..hij is erg vies geworden antwoordde Senna met een benauwd stemmetje.

Nou ik heb de afgelopen maanden wel meer smerige broeken van je moeten boenen dus deze kan er ook wel bij antwoordde hij boos. De deur ging op een kiertje en Senna's hand verscheen met de vieze onderbroek.

Johan liep met de broek naar de plaats waar de was gedaan werd en bekeek het exemplaar grondig. Inderdaad was het een kleine opgedroogde drol die vast gekoekt in de onderbroek zat. Ongelofelijk ze had daar minstens een paar uur in rondgelopen. Het had haar niets gedaan dat hij inmiddels thuis was gekomen. Waarschijnlijk was ze het gewoon vergeten en was de poepbroek iets vertrouwds voor haar geworden.

Even later stond Senna met knikkende knieën voor hem. Het spijt me zo verschrikkelijk Johan. Ik had een klein ongelukje. Een klein ongelukje ? Senna ik ben er achter gekomen dat jij nog regelmatig in je broek drukt. En deze keer ben je er gewoon in blijven rond lopen .

Ik zet om te beginnen een wasmand extra neer. Als je in je broek gedrukt heb doe je daar je vieze broeken in. Ik heb ook een keer gezien dat er nog een hele hoop in het broekje zat. Dat betekend dat je soms nog een hele volle broek hebt, klopt dat? Ja dat klopt Johan zei Senna met een piep klein stemmetje. Misschien moeten we toch aan een luiers denken als dit zo door gaat.

Senna keek alsof ze water zag branden….Luiers….dat meen je niet ? Ze begon te huilen want tot in tegenstelling van wat Johan dacht bleek het mogen dragen van een luier voor Senna een hele opluchting te zijn. Toen kwam het hele verhaal er uit. Senna was haar hele leven nooit helemaal zindelijk geworden wat ontlasting betreft.

Ze had vaak op de dag dat er een klein drukje in haar broek kwam. Ze droeg daar tot haar 23ste inleggers voor, dit om het ergste op te vangen. Toen ze verkering kreeg met Johan smeekte ze haar moeder om niets te vertellen over haar onzindelijkheid. Ze kon lange tijd haar volle inleggers ongezien verwiselen, de drukjes in haar broek waren niet heel erg groot.

Het was meer de eerste aandrang die ze niet binnen kon houden. Een beetje in haar broek en de rest op de WC. Maar toen ze gingen samen wonen was ze bang dat de inleggers op zouden vallen. Ze deed een paar velletjes keuken rol in haar broekje, maar daar ging de poep wel eens door heen. Zo ontstonden de ongewilde poepvlekken in haar broekjes. Maar de laatste tijd gebeurde het haar dat ze soms een hele volle broek poepte.

Ze hoopte dat Johan omdat hij de was ging doen dit zou ontdekken zodat ze haar grote geheim kon delen met hem. Maar ze hoorde er maar niets over. Toen had ze besloten dat ze overdag met een drol in haar broekje ging rond lopen zodat Johan er niet meer omheen kon dat zijn Senna nog onzindelijk was. Oh meisje kom hier, dan ga ik je billen wassen en dan haal ik luiers voor je. Dat hoeft niet Johan ik heb een pak onder het bed liggen.

En zo kwam het dat Senna dagelijks 2 keer per dag van Johan een schone luier om kreeg.
Smorgens voordat hij naar zijn werk ging en aan het einde van de dag als hij thuis kwam.

Maar om hem een plezier te doen poepte ze 1 keer in de week in haar broekje
zodat hij de vuile was kon blijven doen.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
leuk verhaal!

komt er nog een vervolg of wat dit alles?
ben benieuwd! ^-^

laatz
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Miranda heeft nog vieze broekjes deel 1 2 3 en 4 M 3
Berth Vieze luiers het grappigste snoepje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L Vieze luier AB/DL Fotos 1
D Edit: vieze luiers Contact advertenties 1
D Vieze luiers Contact advertenties 7
R Waar gooien jullie je vieze luier weg Algemeen 103
H Savonds rondje lopen. En in een vieze luier thuiskomen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Jappie1996 Een flinke vieze broek dit weekend Broekplassers en Poepers 11
LV Verhaal Klaar "Vieze Baby!" V 70
Poobottom vieze onderbroekjes Broekplassers en Poepers 9
E Straf voor vieze onderbroek S 36
Baby Charlotte vieze luier verschonen met draagbare elektrische bidet? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
slo123 Gezocht iemand die men vieze luiertje wilt verschonen 16+ Board 4
pamperboy1994 mama en papa gezocht voor peutertje met vieze broek Algemeen 9
B Waar gooien jullie je vieze luier? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
NekoEllie Vieze Luiers Afkomen? Tiener board 4
R Luiers i.p.v. vieze wc Pub 9
V Iemand anders' vieze luier omdoen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 77
1 Vieze luier weg doen Broekplassers en Poepers 19
Jongen24jaar Luiers in Hilversum, anders vieze broek ^^ Broekplassers en Poepers 6
friendly Vieze Babymeiden (18+) 16+ Verhalen 173
friendly Vieze babymeid (18+) 16+ Verhalen 28
kevintje10 vieze broek Broekplassers en Poepers 10
Baby Charlotte vieze lucht uit plastic broek wassen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
N weer eens een vieze luier AB/DL Fotos 16
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
Peterinluiers Zaterdag ochtend in een vieze luier AB/DL Fotos 8
N Mijn zondagochtend vieze luier... AB/DL Fotos 10
J mag ik jullie echt gebeurde natte en vieze verhalen horen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
N paardrijden met een vieze luier aan Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
broekie Skype voor plastic broekjes lover's noord Nederland. Plastic broekjes liefhebbers 9
broekie Jona en Broekie zoeken serieuze plastic broekjes vriend/meester. Contact advertenties 30
Inco-plastic-24/7 Mijn voorraad plastic broekjes Plastic broekjes liefhebbers 14
Diaperman Kennisoverdracht luiersdragen in combi met plastic broekjes en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Inco-plastic-24/7 Waarom ik altijd plastic broekjes draag, vragen ze mij wel eens...... Plastic broekjes liefhebbers 17
Wieltje Gevulde broekjes... Broekplassers en Poepers 7
S Northshore broekjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Broekjes of slips Luiers 10
D Luier, plastic broekjes, lycra, lingerie date. Contact advertenties 2
PB'tje Transparante plastic broekjes Plastic broekjes liefhebbers 2
Sneeuwschep Broeikas-broekjes Plastic broekjes liefhebbers 11
L Luier en plastic broekjes lover Voorstellen 3
Inco-plastic-24/7 Nieuw merk plastic broekjes!!!3 Plastic broekjes liefhebbers 46
0 Vraag: latex broekjes uit de shop Plastic broekjes liefhebbers 4
PB'tje SGA broekjes Plastic broekjes liefhebbers 1
A 01 Luiers en plastic broekjes 16+ Verhalen 737
F Plastic broekjes aan waslijn Plastic broekjes liefhebbers 211
M Broekjes of luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Similar threads


















































Bovenaan