jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Jeanette kwam haar kamer uit. Ze had een kanarie geel mantelpakje aangetrokken. Ze had er bijpassende hakjes bij aan gedaan. Ze oogt als een frisse jonge dame. Ze zou samen met haar moeder op visite gaan bij tante Ellie en Oom Kees.

Ria haar moeder haalde net de bloemen uit het water om mee te nemen toen Jeanette de keuken in kwam lopen. Ria keek even op en zei....je ziet er keurig uit Jeanette, maar heb je ook je voorzorgen genomen?

Jeanette kreeg een rode kleur...ze wist precies waar haar moeder op doelde. Ria liep naar haar dochter toe en trok het rokje van Jeanette omhoog. Dat dacht ik al.....wil jij in een enkel broekje mee op visite ? Maar mamma dat kan echt wel hoor..antwoordde Jeanette met een stemmetje dat meer weg had van een klein meisje dan van een 31 jarige jonge vrouw.

Ria keek haar dochter recht in de ogen en zei...En als je daar in je broek drukt hoe moet dat dan? Jeanette wist dat deze vraag niet onterecht was. Want ze drukte nog dagelijks in haar broek. En dan niet per ongeluk een klein beetje nee...soms nog een hele broek vol. Je weet dat als we op visite gaan dat ik wil dat je een extra plastiekbroekje aantrekt.

Maar mamma ...dat wil ik niet smeekte Jeanette haar moeder. Jeanette moest tegenwoordig als ze op visite gingen een grote Hema onderbroek aan met daar over heen een plastiekbroek met strakke pijpjes. En daar over ging dan een strak pantybroekje zodat je het kraken van de plastiekbroek niet hoorde. Ria had ontdekt dat op deze manier de poep beter op zijn plaats bleef zitten en dat de poeplucht in het broekje bleef, Bovendien zag je geen grote bult achter uitsteken wanneer Jeanette haar broek vol gepoept had. Jeanette wilde naar haar kamer lopen toen Ria haar tegen hield. Misschien moet jij eerst nog even op het potje voordat we weg gaan…want ik ben bang dat je anders al voordat we daar aankomen in je broek gedrukt hebt. Het zal je maar gebeuren dat je als 31 jarige op zo’n baby toon wordt aangesproken en ook nog wordt behandeld alsof je een kleine poepbaby bent.

Bijna iedere dag had ze wel een volle stront broek. Soms moest Het was namelijk zo dat Jeanette het expres nog in haar broek deed. En ze vond het heerlijk om betrapt te worden….maar het laatste jaar kan ze het echt niet meer goed ophouden. Ze had zo vaak in haar broek gedrukt dat ze haar kringspier nog maar moeilijk kon spannen….deze was lui geworden en bij de eerste aandrang zit er vaak al een grote warme hoop poep in haar broekje.

Nu zat ze met haar rokje omhoog geschoven met haar grote vrouwen billen op een potje…..maar er wilde niks komen. Ria werd ongeduldig want ze wilde op tijd bij Ellie en Kees zijn. Kom eens van dat potje af en buk met je blote billen omhoog.. snauwde Ria tegen haar volwassen dochter. Jeanette voelde hoe de vinger van haar moeder langzaam haar poepgaatje binnen ging om te voelen of er geen dikke drol zat aan te komen.

Nou ik voel niks dus laten we het er maar op wagen zuchtte Ria. Jeanette deed haar panty uit en haar slipje en verwisselde deze voor een grote witte Hema onderbroek…ze trok een heel kinderachtige plastiek broek aan die ze over de Hema broek aantrok. Vervolgens deed ze het strakke pantybroekje over het geheel heen aan. Ria en Jeanette liepen over straat en aan niets kon je merken dat er onder de rok van Jeanette zo’n pakket voorzorg om haar billen zat.

Jeanette raakte een beetje opgewonden van het gevoel dat ze zo’n kinderachtig broekje om haar billen had zitten……maar oeps ze voelde ineens dat er een kleine warme drol op weg was om in haar broek te gaan zitten. Ze had de aandrang nauwelijks op voelen komen….en nu zat het ineens al tussen haar billen. Ria liep stug door en had gelukkig nog niets in de gaten. Goed dat ze haar plastiek broek aan had want ze had onder het lopen ook een klein plasje gedaan dat werd nu door de Grote Hema broek geheel opgezogen.

Terwijl ze in flinke pas door de straat liepen voelde Jeanette hoe nu een dikkere grote warme drol zich uit haar billen perste en hoe haar broek vanachter opbolde. De warme poep zat over de hele achterkant van haar grote dames billen. Het puilde bijna haar broek uit en zocht zich een weg tussen haar benen. Terwijl Ria sneller begon te lopen omdat ze het huis van Ellie en Kees naderden begon Jeanette met haar benen wijd te waggelen zoals je dat ook wel bij een kleine poepbaby ziet die met een volle broek loopt. De stront zat nu zo dik tussen haar benen dat ze niet meer gewoon kon lopen. Ria keek om waar Jeanette bleef……O nee je gaat me niet vertellen dat je nu al je broek vol gekakt hebt ….vieze meid die je er bent. Ria loopt naar Jeanette toe en voelt aan haar billen……gedverderrie je hebt je hele broek vol gepoept….nog erger dan een kleine baby ..viespeuk die je er bent. Inderdaad stond de broek van Jeanette helemaal bol van de poep en de pies.

Ria belde aan en duwde Jeanette voor haar de trap op.

O nee mam laten we naar huis gaan alsjeblieft …..smeekte Jeanette haar moeder. Terwijl ze er stiekem van liep te genieten hoe de warme poep haar broek gevuld had.

Oom Kees stond boven aan de trap en riep ..wat een lucht komt me tegemoet. Ja Kees …..Jeanette heeft haar hele broek weer vol gescheten riep Ria naar boven. Tante Ellie begon te schreeuwen……..niet mijn kamer in hoor …straks zit alles onder. Jeanette voelde hoe ze een kamertje werden ingeduwd en zag dat Tante Ellie een groot zeil op het bed had neer gelegen. Ria trok de rok van Jeanette los en daar stond ze dan in haar volle poepbroek te kijk voor Oom en tante. Oom Kees deed een paar ramen open want de lucht was niet te harden waren zijn woorden. Jeanette stroopte de pantybroek en de plastiek broek naar beneden en de vol gepoepte Hema broek kwam zichtbaar voor Ria,Elly en Kees.

Wat ze zagen was een door en door volgepoepte broek die bovendien ook nog nat gepiest was.

Een paar grote dames billen die onder de poep gesmeerd zaten en welke smeriger waren dan Ellie ooit bij een baby had gezien vertelde ze aan Ria.

Dit is hier niet schoon te krijgen riep Ria boos tegen Jeanette.

Trek jij alles maar omhoog en ga met je volgescheten broek maar hier in de hoek van de kamer staan vieze broekpoeper die je er nog bent.

Jeanette zei maar niets en terwijl ze naar de hoek liep in haar over volle broek ….poepte ze er nog wat bij. Daar stond ze dan met haar 31 jaar met de warme poep tegen haar billen geplakt als een kleine poepbaby in de hoek te wachten tot ze weer op huis zouden gaan……en ze genoot als nooit tevoren van haar gevulde broek.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Jeanette gaat naar de Poep Poli J 4
B Jeanette had weer een volle broek J 4
B Kees en zijn onzindelijke Jeanette K 0
romper Jeanette de oppas J 16
B Jeanette werd weer onzindelijk ( deel 9 toegevoegd) J 15
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Daddy777 Haar of kaal. Pub 31
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
P Yael haar weekendje weg 16+ Verhalen 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis 16+ Verhalen 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag 16+ Verhalen 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
Similar threads

















































Bovenaan