Diaper Friends The Adult Life

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier het laatste hoofdstuk van:
Diaper Friends The Adult Life

Enjoy!

Please Comment and Like!!!

Hoofdstuk 76. Goede Voornemens
Lisa ligt in bed in de verte hoort ze nog af en toe wat vuurwerk afgaan maar bij hun in de straat is de rust redelijk weer gekeerdt. Lisa is moe maar ze kan moeilijk in slaap komen. Ze kan nog steeds moeilijk geloven wat er afgelopen avond is gebeurd. Hoewel Lisa altijd al gehoopt had dat Destiny haar ten huwelijk zou vragen had ze nooit gedacht dat het op deze manier zou gebeuren. Lisa ligt te woelen maar het lukt haar niet.om in slaap te vallen. Lisa kijkt naar Destiny en ziet dat zij wel slaapt. Lisa zou het liefst tegen haar aankruipen maar ze wil Destiny liever niet wakker maken. Lisa blijft nog even liggen maar besluit even later om uit bed te gaan. Lisa loopt naar de babykamer en pakt haar favoriete knuffel Aapje en gaat met hem naar de keuken. Lisa maakt een flesje peutermelk klaar en terwijl de fles opwarmt speelt ze me Aapje. Lisa laat de ring zien aan Aapje en zegt: ”Wat een mooie ring hè Aapje? Ik heb deze van Destiny gekregen vanavond. Deze ring is extra speciaal want Destiny wil met me trouwen.” Ze knuffelt met Aapje en zegt: ”Destiny en ik gaan dan wel trouwen maar stiekem blijf jij mijn allerbeste vriendje Aapje.” Als Lisa haar fles warm is neemt ze deze mee en gaat samen met Aapje weer bij Destiny in bed liggen. Lisa zuigt zachtjes haar flesje leeg en ze komt goed tot rust. Als ze haar fles leeg heeft pakt ze haar speen en ze knuffelt met Aapje en niet veel later valt ze in slaap.

De volgende ochtend worden Lisa en Destiny bijna gelijktijdig wakker. Destiny draait om en kijkt naar Lisa. ze zegt: ”Hey lekker geslapen Liz?” Lisa kijkt blij en knikt ja. Ze haalt haar speen uit haar mond en zegt: ”Ik had een beetje moeite om in slaap te komen maar ik heb nog even een flesje warme melk klaargemaakt nadat jij in slaap was gevallen. En daarna hebben we wel lekker geslapen.” Destiny kijkt Lisa vreemd aan en zegt: ”Huh? Hoe bedoel je we?” Lisa haalt haar knuffel onder dekens vandaan en zegt: ”Zo bedoel ik we. Ik wilde zeker dat ik in slaap kan komen en ik vroeg aan Aapje of hij bij ons in bed wilde slapen en gelukkig wilde hij dat wel. Haha!” Destiny kijkt naar hoe lief Lisa met haar knuffel knuffelt. Ze geeft haar een kus en zegt: ”Kom je mee naar beneden Liz dan gaan we lekker ontbijten.” Destiny loopt de kamer uit en Lisa volgt haar.

Lisa wordt door Destiny gevoerd en tijdens het voeren zegt Destiny: ”We moeten vandaag nog even langsgaan bij mijn oma Lisa. Het is een soort traditie bij onze familie dat we elke nieuwjaarsdag bij oma langsgaan om het nieuwe jaar te vieren. En omdat ze al heel oud en dementerend is kan ze zelf niet meer de deur uit daarom komt iedereen daar heen.” Lisa zegt: ”Oh dat lijkt me leuk. Was je close met je oma voordat ze dement werd?" Destiny antwoord: "Ja ze was echt mijn favoriete oma ik bleef ook best vaak logeren bij mijn oma. Door haar kreeg ik uiteindelijk volwassenen luiers thuis om. Ik plaste al een tijdje in bed en ik was bij oma bang dat mijn DryNites zouden doorlekken. Oma had zelf ook al incontinentie problemen 's nachts en toen deed ze me een keer de luiers om die ze zelf ook gebruikte. Dit waren destijds Molicare luiers. Weet je nog die paarse? Ik voelde me zo goed in deze luiers dat ik mama er over vertelde. Sindsdien kreeg ik elke nacht een Molicare luier om." Lisa zegt: "Oh dat doet me een beetje denken aan mijn oma. Ik bleef ook graag bij mijn oma logeren want ik vond het altijd super fijn als ze mijn luiers verschoonde. Ze was altijd ook super lief tegen mij en Sanne. Als ik nog thuis zou wonen zou ik nog wel een keer bij oma willen logeren want ondanks dat oma al tachtig jaar is ze is nog volledig bij haar verstand en fysiek ook in topvorm." Destiny en Lisa eten verder hun ontbijt op en gaan daarna lekker douchen.

De meiden komen de badkamer uitlopen en begeven zich naar de babykamer. Als Destiny Lisa haar luier omdoet vraagt ze: "Heb je nog goede voornemens voor het nieuwe jaar?" Lisa denkt even na en zegt: "Euhm ik heb nog niet veel bedacht…" Destiny zegt: "Wel voornemens als kleine Lisa? Wat beter naar mij luisteren misschien?" Lisa zet haar kleine stemmetje op en zegt: "Ik doe altijd supah lief Destiny! En ben altijd gehoorzaam en nooit stout!" Destiny zegt: "Nou af en toe ben je wel een ondeugende
peuter Liz. Maar toch ben je wel zo'n schat die wel sorry zegt als ze iets ondeugends heeft gedaan." Destiny geeft Lisa een kus en helpt haar van de commode af. Destiny gaat op de commode liggen en Lisa pakt een luier van het plankje boven de commode af Destiny vraagt: "Lisa zou ik in plaats van een Tena luier een Bambino Teddy om mogen." Lisa is een beetje verbaasd en zegt: "Oh wil je weer even een kleine meid zijn Destiny?" Destiny antwoordt: "Liz ik vond het de laatste paar keer super fijn om klein te zijn en eigenlijk wil ik vragen of jij het misschien leuk zou vinden om mij af en toe als kleintje te verzorgen? Ik weet dat ik jou vaak verzorg maar ik zou het ook fijn vinden als ik eens behandeld kan worden als een baby. Ook elke keer als jij in de kinderstoel zit wordt ik altijd een beetje jaloers op jouw Lisa." Lisa zegt: "Het lijkt me heel fijn om jou een keer als kleine meid te behandelen. Weet je al of je echt baby wil zijn of liever een peuter of kleuter?" Destiny zegt: "Ik denk een peuter of kleuter ik wil al wel kunnen praten maar ik wil ook nog steeds luiers dragen." Lisa plakt Destiny's luier dicht en zegt: "Zo mooie meid jij kan er weer even tegenaan. Ik zal even een luiertas voor ons inpakken Destiny zoek jij even kleren voor vandaag op?" Destiny pakt twee kinderlijke rompertjes uit de kast en trekt er alvast een aan en ze loopt daarna naar de slaapkamer en pakt daar alvast leuke kleren uit de kast die ze vandaag wil dragen. Lisa loopt even later in alleen haar luier de slaapkamer in en zegt: "Ik doe vandaag wel gewoon een romper aan voor grote meisjes Destiny. Dan mag jij vandaag de hele dag mijn lieve kleine meid zijn." Destiny voelt zich dolgelukkig en ze omhelst Lisa. Ze zegt: "Dankjewel Lisa ik denk dat dit echt een fantastisch jaar wordt." Beide meiden kussen nog even met elkaar en niet veel later vertrekken ze met de auto richting oma.

Lisa vind het fijn dat ze weer een keer auto kan rijden en af en toe kijkt ze in haar binnenspiegel naar de achterbank waar Destiny zit. Lisa vindt het een lief gezicht. Haar lieve vriendin die op een speen zuigt en een beetje wegdroomt terwijl ze naar buiten kijkt. Tijdens het rijden vraagt Lisa: "Heb je het zo naar je zin Destiny? Je zit zo lief en stil naar buiten te kijken." Destiny antwoordt: "Ik ben nog een beetje moe van gisteren alle klusjes die we gedaan hebben en dan zo'n korte nacht pfff ik ben nog niet goed uitgerust." Lisa zegt: "Het duurt toch zeker nog een klein uurtje tot we bij oma zijn je mag ondertussen ook een gewoon een slaapje doen in de auto hoor Destiny." Destiny zegt: "ik kan niet slapen ik heb Teddy niet meegenomen." Lisa zegt: "Weet je dat zeker?" Destiny kijkt vreemd op. Lisa zegt: "Kijk maar even in de luiertas." Destiny opent de tas en ziet haar knuffelbeer erin zitten en roept blij: "Teddy!" Lisa lacht en zegt: "Ga maar lekker slapen lieverd dan wel ik je wel als we bij oma zijn."

De meiden hebben een heel gezellige middag gehad bij oma en rond 18:00 zijn ze weer thuis aangekomen. Lisa en Destiny gaan naar de babykamer waar Lisa eerst Destiny verschoond en daarna haar eigen luier verschoond. Destiny zit fijn met het speelgoed in de babykamer te spelen en vraagt of Lisa ook mee wil spelen. Lisa is al de hele dag aan het zorg dragen voor Destiny en ze wil nu eigenlijk ook wel even klein zijn. Terwijl ze aan het spelen zijn vraagt Destiny: "Wat gaan we eigenlijk eten vanavond?" Lisa zegt: "Ik denk datum ik even een pizza bestel want ik heb eigenlijk geen zin om eten klaar te maken." Als Lisa gebeld heeft met de pizzeria zegt ze: "Kom je mee naar beneden Destiny dan geef ik je alvast een potje Olvarit lijkt je dat lekker?" Destiny zegt met kinderlijke blijheid: "Ja ja! Super lekker Lisa!"

Even later zit Destiny in de kinderstoel te genieten terwijl Lisa haar een potje Olvarit voert. Destiny heeft zich in tijden niet zo klein gevoeld als nu. En ze is zo blij dat zij ook nu af en toe klein kan zijn als Lisa. Even later hebben de meiden ook hun pizza op en Lisa zegt: "Destiny kan ik even met je praten over iets serieus." Destiny zegt licht bezorgd: "Tuurlijk wat is er aan de hand?" Lisa zegt: "Ik wil even wat vragen over de luiers die ik draag Destiny ik zou ook graag eens een DryNites broekje naar school dragen op de dagen dat in een gymles geef. Ik weet dat we wel eens eerder een gesprek hierover hebben gehad maar het voelt bijna alsof je mij bewust klein wilt houden Destiny door mij alleen luiers met plakstrips te laten dragen. Ik vind deze luiers ook wel fijn maar als ik sport zou ik toch liever een dun luierbroekje willen dragen. Ik heb toen ik bij mama logeerde ook een keer een DryNite naar school aan gehad en na het sporten deed ik gewoon weer een Tena luier om. Dus zou ik alsjeblieft op de dagen dat ik gymles geef een DryNites broekje aan?" Destiny zegt: "Ja Liz ik snap wel dat je sporten in zo'n broekje fijner zou vinden. Maar wat als zo'n broekje toch een keer lekt? Ik voel me toch veiliger bij het idee dat je een dikke luier om hebt die je goed beschermd. Maar zullen we anders een paar weken proberen om te kijken hoe het gaat. Je mag een DryNites luier dragen naar school maar als je een keer lekt wil ik liever dat je weer Tena luiers gaat dragen tijdens het sporten. Zullen we dat afspreken?" Lisa is blij dat ze Destiny dit voorsteld en ze geeft Destiny een kus en zegt: "Dankjewel Destiny."

De meiden hebben veel meegemaakt de afgelopen dagen en zijn uitgeput. Lisa heeft nog drie dagen tot het weekend en daarna moet ze weer aan het werk. Ze wil nog even genieten van het klein zijn en in overleg met Destiny besluiten ze om Vanessa te bellen of ze tot zaterdag wil komen oppassen. De meiden genieten van de dagen dat Vanessa hun verzorgd en op de eerste schooldag van het nieuwe jaar is Lisa beter uitgerust dan ooit tevoren.

De meiden zijn vastbesloten om van 2019 het mooiste jaar van hun leven te maken waarin ze met elkaar zullen trouwen. Hun liefde naar elkaar wordt met de dag groter en ze genieten van elke dag.

Einde
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Opzich is Leonie een bij-persoon in het verhaal niet echt een hoofdpersoon. Daarom komt ze niet in elk hoofdstuk voorbij. Idd Leonie is de vriendin van Sanne en Lisa logeert bij Sanne dus... Waarschijnlijk komt Leonie in het volgende hoofdstuk wel weer voor. (BTW misschien is een spin-off verhaal wel grappig over Leonie zou het graag willen schrijven maar heb er simpelweg niet de tijd voor...)
Er komt een spin-off verhaal over Leonie
Titel wordt:

Leonie a Diaper Friends story

Verhaal is in de maak maar weet nog niet wanneer ik het eerste deel plaats iig bedankt voor de leuke reacties en likes op dit verhaal.
Thanx everybaby:p

*Update *
Eerste hoofdstuk staat online

 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends D 77
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5702
Similar threads


















































Bovenaan