Diaper Friends

Hoe goed vond je dit verhaal? 10=goed 1=prut


  • Totaal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 15 van Diaper Friends please comment!

Hoofdstuk 15. Leonie draagt ook luiers
Als ze op school aankomen lopen ze naar het prikbord toe om te kijken of er nog wijzigingen in het lesrooster zijn gemaakt. Kijk Destiny Mr.de Beer is nog steeds ziek maar zijn lesuur wordt bij ons ingevallen door een uur gym. Oei… dat zag ik niet aankomen zegt Destiny. Maakt niet uit zegt Lisa het is net na de lunchpauze en ik heb nog wel een paar DryNites in m’n kluisje liggen. Na de lunchpauze lopen ze snel naar het kluisje van Lisa en pakken er 2 DryNites uit. Deze moeten we tot na gym droog houden anders moeten we alsnog na gym een Tena omdoen omdat ik niet meer DryNites hier heb op school. Ze lopen naar de WC en doen daar hun al natte Tena Slips af en doen dan snel een DryNite aan. Ze lopen naar het gym lokaal en raken onderweg naar het gymlokaal weer in gesprek met Leonie. En? vraagt Destiny is het gelukt om overdag ook DryNites te dragen Leonie? ‘’Nou eigenlijk wel en niet ik draag wel een luier overdag maar geen DryNites.’’ Wat voor een luier draag je dan? vraagt Lisa. Ik kreeg van mijn moeder een Tena protective underwear broekje mee naar school omdat deze wat meer op gewoon ondergoed lijkt. Je mag het zometeen wel bekijken in de kleedkamer hoor. Oh ik heb van die broekjes gehoord zei Destiny ze zijn niet zo dik als gewone Pants maar ze kunnen nog wel aardig wat opnemen.

Even later lopen de meiden de kleedkamer binnen. De meiden kleden zich uit in de kleedkamer en tijdens het uitkleden bekijken ze het luierbroekje wat Leonie aan heeft. Het lijkt inderdaad heel veel op een normaal onderbroekje en ook de andere klasgenoten hebben niet eens door dat Leonie een luierbroekje draagt. Zachtjes praten de drie meiden met elkaar want ze willen niet laten weten aan de andere klasgenoten dat Leonie luiers draagt. Mooie luiers zijn het wel zegt Lisa het lijkt op een gewone onderbroek met een bloemetjes motief. Ja gaaf toch zegt Leonie niemand die ziet dat het een luier is en toch kan ik er 2 tot 3 keer in plassen. Maar laten we maar opschieten met omkleden anders komen we te laat in de gymzaal. Oke laten we gaan zeg Lisa de meiden kleden zich verder om en lopen richting de gymzaal. Als de meiden terug de kleedkamer in komen zegt Leonie: ‘’oh ik heb een beetje geplast tijdens het sporten en ik heb al een paar keer eerder deze dag een ongelukje gehad ik denk dat ik beter een schoon broekje aan kan trekken.’’ Leonie pakt een schoon broekje uit haat tas en trekt deze aan en vraagt dan aan Destiny en Lisa: ‘’dus mag ik nu bij jullie luierclubje komen?’’ Nou zegt Lisa het is niet echt een clubje maar een soort luiertrio… haha! De meiden lachen om de flauwe grap en ineens vraagt Leonie: ‘’willen jullie anders na school even mee naar mijn huis? Dan kunnen we even na praten over luiers enzo.’’ Ja dat is goed zegt Destiny zouden we ons ook kunnen verschonen als we bij jou thuis zijn want ik denk dat we dan wel een schone luier nodig hebben. ‘’Tuurlijk kan dat zegt Leonie als jullie willen kunnen jullie ook zo’n Tena broekje proberen die ik draag.’’ Dat zien we dan wel weer zegt Destiny. Nadat ze omgekleed zijn lopen ze naar hun laatste les van de dag. Als de les is afgelopen gaan de meiden onderweg naar het huis van Leonie.

‘’He mama ik ben weer thuis!’’ roept Leonie als ze binnen komt in haar huis. Hoi lieverd! Roept haar moeder terug. ‘’Ik heb Destiny en Lisa meegenomen van school!’’ Dus willen jullie wat drinken meiden? Vraagt Leonie. ‘’Ja lekker, iets fris alsjeblieft.’’ Leonie schenkt het drinken in en de meiden gaan aan de tafel zitten. Leonie ’s moeder komt binnen en vraagt aan Leonie: ‘’Kom eens hier Leonie.’’ Leonie stapt op van tafel en loopt richting haar moeder. Als Leonie voor haar moeder staat trekt haar moeder haar broek uit en controleert ze haar luier. Haar moeder voelt aan de luier en zegt: ‘’Zo je hebt maar een klein beetje geplast maar je kan je luier nog wel even aanhouden.’’ Nou mama zegt Leonie dit zijn Destiny en Lisa. Ze zitten bij mij in de klas en hebben ook luiers nodig. ‘’Ja daarover gesproken’’ onderbreekt Destiny haar.’’ kunnen ik Lisa onszelf verschonen?’’ Ja kom maar mee zegt Leonie terwijl ze de kamer uitloopt. De meiden lopen de trap op naar Leonie ’s slaapkamer. Ze komen binnen op Leonie ’s kamer en Lisa vraagt waar ze verschoont kan worden. Hoezo vraagt Leonie je draagt toch gewoon een broekje? ‘’Ja maar we moeten ons nu verschonen naar zo’n luier’’ zegt Lisa terwijl ze een Tena Slip laat zien aan Leonie. Oh ga maar even op mijn bed liggen sla het deken even weg dan kan je op mijn onderlegger liggen. Lisa gaat op haar bed liggen en Destiny stroopt haar broek af tot aan haar enkels. Destiny scheurt het broekje open en begint Lisa’s schaamstreek schoon te maken met babydoekjes. Als ze schoon is tilt Destiny Lisa op bij haar enkels en schuift een schone luier onder haar billen. Ze strooit wat talkpoeder op haar schaamstreek en sluit de luier. Leonie ziet dit zo aan en zegt: ‘’dragen jullie die luiers al lang want normaal dragen jullie toch DryNites?’’ Ja dat klopt zegt Lisa terwijl ze Destiny begint te verschonen. Maar op school dragen we liever DryNites omdat deze niet zoveel op ‘echte luiers’ lijken. “Maar als we thuis zijn” gaat Destiny verder ‘’dragen we liever wat dikkere luiers omdat we dan lekker lang kunnen spelen zonder tussendoor te verschonen.’’ Lisa plakt Destiny ’s luier dicht en trekt haar broek weer omhoog. Wil jij er anders ook zo’n luier eens proberen? Vraagt Lisa terwijl ze Leonie een luier aanreikt. ‘’Ik vraag mijn moeder wel even wat zij ervan vind.’’ Mama! Kom eens kijken! Leonie ’s moeder komt de kamer binnen en Leonie geeft de Tena Slip aan haar moeder. ‘’Wat is dit voor een luier Leonie?’’ vraagt moeder. Dit zijn luiers die Destiny en Lisa gebruiken. En ze vroegen of ik ze ook een keer wilde proberen. zegt Leonie. Moeder pakt de luier aan en zegt tegen Leonie: ‘’Nou ga dan maar vast liggen dan verschoon ik je luier kleine meid.’’ Alsjeblieft mama noem me geen kleine meid ik weet dat ik luiers moet dragen maar ik ben geen baby! “oke Leonie sorry daarvoor.’’ Zegt moeder terwijl ze haar dochters broek uittrekt. Ze trekt daarna het luierbroekje uit en ze vouwt de luier open. Ondanks dat het een nieuwe luier is voor moeder duurt het niet lang om hem om te doen bij haar dochter. ‘’En hoe zit dat?’’ vraagt moeder. Hij is best wel dik mama maar hij zit wel goed. zegt Leonie. Dan vraagt ze aan Lisa en Destiny: ‘’waarom zijn deze luiers zo dik?’’ Lisa antwoord: ‘’deze luiers gebruiken we thuis meestal voor de nacht. Maar als we thuis zijn hebben we niet zoveel zin om elkaar elk uur te verschonen en daarom dragen we thuis overdag ook graag een wat dikkere luier.’’ Oh dus het zij eigenlijk nacht luiers? zegt moeder. Ja antwoord Lisa. Oh maar dat komt mooi uit. zegt moeder. Want Leonie lekt door haar huidige luiers heen en zo wordt haar bed alsnog nat. ‘’Ze mag anders nog wel een luier lenen om vannacht uit te proberen hoor.’’ zegt Lisa terwijl ze nog een luier uit haar tas trekt. Ze geeft de luier aan Leonie ’s moeder en zegt: ‘’Sorry maar wij moeten gaan want het is net voor vijf uur en we hadden belooft om om vijf uur thuis te zijn.’’ Ja dat klopt zegt Destiny. Bedankt voor alles en tot morgen Leonie. “Tot morgen meiden!’’ roept Leonie. De meiden lopen de deur uit en gaan richting Destiny ’s huis.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
hoofdstuk 16!!! please comment!

Hoofdstuk 16. Logeren bij Destiny
Lisa en Destiny stappen binnen in het huis en worden begroet door Destiny ’s 10 jarige broertje Steven. Beide meiden begroeten Steven en lopen verder door naar de keuken waar moeder aan het genieten is van en kop thee. ‘’Hoi Lisa hoi Destiny ‘’zegt moeder ’’hebben jullie een leuke dag gehad op school?’’ Ja hoor mama zegt Destiny we zijn na school nog even bij Leonie langsgegaan. ‘’Oh oke ’’ zegt moeder. ‘’ Lisa je moeder heeft vanochtend je kleren en luiers langsgebracht ze staan op de kamer van Destiny maar ik heb ze nog niet opgeborgen.’’ Kom je mee naar m’n kamer Lisa? vraagt Destiny. Dan kunnen we gelijk je spullen opbergen. Lisa volgt Destiny naar haar kamer. Op haar kamer aangekomen kijkt Lisa ineens raar op als ze een grote commode in de kamer ziet staan. ‘’Is die commode voor jou?’’ vraagt Lisa. Ja hij is mooi he? zegt Destiny. ‘’Ja maar jij had vorige maand nog geen commode en nu ineens wel.’’ Ja dat klopt zegt Destiny. Sinds kort heeft mijn broertje ook een luier nodig ’s nachts. ‘’Heeft hij ook last van bedplassen?’’ vraagt Lisa. Destiny antwoord: Ja maar in plaats van DryNites moet hij Pampers dragen omdat de DryNites lekken. ‘’Oh dat vind ik best wel zielig voor je broertje ik denk dat hij als hij luiers moet dragen toch liever DryNites wilt hebben of niet?’’ Nee eigenlijk vind hij het niet erg om Pampers te dragen omdat ik ook een luier draag met plakstrips. antwoord Destiny. Maar de commode is dus eigenlijk voor jou broertje? vraagt Lisa. Nou hij is eigenlijk voor ons beide omdat ik graag een commode wilde maar mijn ouders vonden dat iets te ver gaan. Maar het is wel makkelijker om mijn broertje te verschonen op een commode en daarom heeft mijn vader een commode gemaakt die sterk genoeg is om ook mijn gewicht aan te kunnen. En ik wordt tegenwoordig ook op de commode verschoont. zegt Destiny. Kijk op dit plankje kan je je luiers neerleggen zegt Destiny terwijl ze naar het plankje boven de commode wijst. Lisa pakt een stapeltje Tena Maxi’s en haar Ultima slips en ligt deze op het plankje. Er ligt al een stapeltje Pampers en Molicare luiers en nu is het hele plankje gevuld met verschillende luiers. Als Lisa al haar spullen heeft opgeborgen gaan de meiden aan hun huiswerk werken. En even later roept moeder van beneden dat het eten klaar is en de meiden gaan naar beneden.

De meiden lopen de keuken in en gaan aan tafel zitten. ‘’Dat ruikt lekker mevrouw de Jong’’ zegt Lisa. Ja inderdaad wat eten we mama? vraagt Destiny. ‘’We eten kip jambalaya.’’ Oh dat is heel erg lekker. zegt Destiny. Ken je dit gerecht Lisa? Lisa zegt: ’’Ik heb het eigenlijk nog nooit gegeten.’’ Iedereen geniet van het eten en na een klein uur aan tafel te hebben gezeten is het eten op en ruimen de meiden de borden op. Moeder en Steven wassen af en even later zitten ze met z’n allen op de bank TV te kijken. Als het nieuws is afgelopen vraagt moeder komen jullie mee naar boven meiden dan kan ik jullie verschonen. Destiny en Lisa gaan naar boven en Destiny kleed zich uit tot ze alleen haar luier nog aan heeft. Ze gaat op de commode liggen en haar moeder begint haar te verschonen. Ze opent de luier van haar dochter en begint haar schoon te maken met een babydoekje. Ze rolt de natte luier op en pakt een schone Molicare luier van het plankje boven de commode. Ze schuift de Molicare onder haar dochters billen en zalft haar in met zinkzalf en strooit talkpoeder in haar schaamstreek en sluit daarna de luier. Ze herhaalt hetzelfde bij Lisa alleen krijgt zij in plaats van een Molicare een Tena luier om. Moeder trekt beide meiden nog een t shirt aan en de meiden mogen weer na beneden om nog even TV te kijken.

Om acht uur vraagt moeder aan Destiny. ‘’Destiny wil jij je broertje z’n luier omdoen en hem op bed leggen?’’ Oke mam kom je mee Steven? Steven geeft moeder een kus je en zegt: Slaap lekker mama. Moeder zegt terug: ‘’slaap lekker lieverd en probeer droog te blijven vannacht he.’’ Steven loopt de trap op en Destiny loopt achter hem aan richting haar slaapkamer. Ondertussen spreekt moeder met Lisa over de voorbereidingen voor het verjaardagsfeest van Destiny. ‘’Dus heb je al een cadeau gekocht voor Destiny Lisa.’’ vraagt moeder. Jazeker mevrouw de Jong. Ik ben met Destiny wezen shoppen voor nieuwe kleren die ze op haar verjaardag kan dragen. Maar ik heb ook nog een diner cheque voor ons tweeën. ‘’Oke dat is wel een leuk cadeau Lisa. Maar ik heb eigenlijk een vraagje wat zou jij ervan vinden om een weekje met Destiny op vakantie te gaan?’’ Dat lijkt me echt geweldig mevrouw de Jong! ‘’Ik en Destiny ’s vader dachten dat het wel leuk zou zijn om jullie een weekje op vakantie te sturen maar de grote vraag is waar zouden jullie graag naartoe willen?’’ Oei ja dat is een hele goede vraag wat is het budget? ‘’Oh het geld maakt niet uit onze kleine meid wordt eindelijk volwassen al 16 jaar en dat moet altijd groots gevierd worden!’’ Ja ik en Destiny waren van plan om in de zomer naar Disneyland te gaan voor een lang weekend. Maar als we een hotel wat verder buiten het park kunnen krijgen kunnen we ook nog van de stad Parijs genieten. ‘’Oh Disneyland is inderdaad wel een leuk idee Lisa dan weten ik en mijn man wat we Destiny cadeau kunnen geven.’’ Ja maar daar over gesproken waar is meneer de Jong eigenlijk? ‘’Oh mijn man is met de vrachtwagen in het buitenland en komt de ochtend van Destiny ’s verjaardag thuis maare… mondje dicht mijn man wil haar graag verassen.’’ Ik zeg niets. Beloofd Lisa plechtig en moeder vraagt of ze nog iets te drinken wilt. Op dat moment komt Destiny binnen gelopen en zegt dat Steven op bed ligt. Oke dankjewel Destiny wil je ook nog iets te drinken? Ja een beetje DubbelFrisss alstublieft. Even later komt moeder de kamer binnen met het drinken en de meiden praten samen met moeder nog even verder over de dag en rond 22:00 uur gaan de meiden naar bed.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 17 Please comment!

Hoofdstuk 17. Dinsdag bij Destiny
’s Ochtends komt de moeder van Destiny samen met Steven de kamer in lopen. ‘’Wakker worden meiden het is tijd om naar school te gaan.’’ Beide meiden ontwaken in elkaars armen en stappen rustig uit bed. Moeder tilt Steven op en legt hem op de commode. Ondertussen kleden Lisa en Destiny zich om tot ze alleen nog hun luier om hebben. Moeder ontdoet Steven van zijn natte Pamper en maakt hem schoon. Als ze Steven heeft gewassen doet ze haar zoon een onderbroek aan en helpt hem van de commode af. ‘’En wie van jullie meiden is de volgende?’’ Lisa ga jij maar als eerste jij bent de gast haha! zegt Destiny. Lisa gaat op de commode liggen en moeder opent haar luier en begint haar te wassen met een babydoekje. ‘’Destiny wil jij even een DryNite voor jezelf en Lisa pakken?’’ vraagt moeder. Oke mama. zegt Destiny. Destiny opent haar kast en ziet tot haar verbazing dat er geen DryNites meer in de kast liggen. Oh shit. zegt Destiny. Uhm mama er zijn geen DryNites meer. Lisa zegt: ’’Hoe kan dat nou je had toch afgelopen vrijdag na school twee pakken gekocht?’’ Ja dat klopt maar ik ben ze vergeten mee te geven aan je moeder toen ze jou spullen hier zou brengen. Zal ik anders even snel jou moeder bellen Lisa? ‘’Ja dat is goed maar ik denk dat ze hier niet voor schooltijd is.’’ Oke dan zit er niks anders op dan een gewone luier dragen. zegt moeder. Lisa stemt toe en zegt: “ja er zit inderdaad niks anders op maar we kunnen dan wel beter weer een romper erover dragen anders valt het teveel op.” Moeder pakt een schone Tena en schuift deze onder Lisa ’s billen ze poedert haar schaamstreek in en sluit de luier ze helpt haar van de commode af. Lisa kleed zichzelf aan terwijl moeder haar dochter verschoont. Als Destiny ook verschoont is kleed zij ook zichzelf aan onder haar rompertje is wel duidelijk te zien dat ze een luier draagt om het te verbergen pakt Destiny een wat wijdere broek uit de kast en trekt deze aan. Even later zijn beide meiden aangekleed en gaan ze naar beneden voor het ontbijt.

De meiden zitten aan tafel en praten hoe ze het luierprobleem kunnen oplossen. Moeder komt de keuken binnen gelopen en zegt: “ik heb Lisa’s moeder gebeld en ze kan pas eind van de middag Destiny ’s luiers langsbrengen maar ik dacht je kan toch ook onderweg naar school even bij een drogist langs gaan.” Maar dan komen we niet op tijd op school aan mevrouw de Jong. zegt Lisa. “Nou zo erg is dat toch niet.” zegt moeder “jullie zijn altijd op tijd op school dus je mag toch wel eens een keertje te laat zijn. Je hoeft alleen even een te-laat kaart halen no big deal toch?” Wat denk je ervan? vraagt Destiny aan Lisa. Lisa zegt inderdaad dat dat de beste oplossing is. En als ze hun eten voor de dag hebben klaargemaakt en ingepakt hebben vertrekken ze richting de stad.

Ze komen rond acht uur aan bij de Dirx in de stad en de deuren van de winkel gaan net open snel lopen Destiny en Lisa naar binnen en pakken beide een pak DryNites en lopen richting de kassa ‘’Goedemorgen heeft u alles kunnen vinden?’’ vraagt de caissière vriendelijk. Ja hoor antwoorden beide meiden terug. ‘’dat is dan €12,80 alstublieft’’ Destiny betaald en even later lopen de meiden met de DryNites in hun rugzak de winkel uit. Als ze buiten staan zegt Destiny: ‘’de volgende bus komt pas over een kwartier zullen we snel naar een openbaar toilet gaan om daar onze luier om te wisselen voor een DryNite?’’ Lisa zegt: Ik denk dat ik pas op school verschoon want ik heb al een beetje in deze luier geplast en ik vind het zonde om deze luier weg te gooien terwijl deze amper vol is. ‘’Oke maar ik ben nog droog dus ik ga wel even verschonen.’’ zegt Destiny. Even later heeft Destiny haar luier verwisselt voor een DryNite en gaan de meiden met de eerst volgende bus naar school.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
nog een hoofdstuk please comment!!!

Hoofdstuk 18. Betrapt!
Destiny en Lisa gaan de school binnen en lopen richting de kluisjes. Bij de kluisjes aangekomen bergen ze hun DryNites op. Ze lopen naar de administratie om een te-laat kaart te halen. De administratie vrouw tekent 2 te laat kaarten en zegt: ‘’Ga maar snel naar jullie les.’’ Beide meiden lopen snel naar hun klas en gaan naar binnen. ‘’Goedemorgen Lisa en Destiny leuk dat jullie ons ook onze les bij komen wonen.’’ zegt de lerares. Jaja whatever. zegt Destiny. Terwijl ze de te laat kaart aan de lerares geeft. Ook Lisa geeft de kaart aan haar lerares en gaat dan op haar plaats zitten. De les is voorbij voordat ze het door hebben en de eerste pauze van de dag is aangebroken. Lisa pakt een DryNite uit haar kluisje en gaat verschonen op het toilet. Tijdens de pauze gaat ze in de aula opzoek naar haar zusje om even bij te praten over de afgelopen dagen. ’’Hoi Sanne’’ zegt Lisa ‘’vermaak je je een beetje nu ik niet thuis ben?’’ Ja hoor. antwoord Sanne. Ik kan eindelijk eens rustig slapen nu jij niet zo hard ligt te snurken in de kamer naast mij. De meiden lachen hard en praten nog even over wat ditjes en datjes en ook over het bewuste luierincident van de afgelopen dag en ochtend. 10 minuten later is de pauze afgelopen en de zusjes gaan weer uit elkaar elk naar hun eigen les. Na de pauze gaat Lisa gelijk opzoek naar Destiny en zij was weer in gesprek geraakt met Leonie. ‘’Dus heb je vannacht een Tena slip omgehad?’’ vraagt Lisa. Ja die luier heb ik vannacht gedragen en hij heeft inderdaad niet gelekt. Ik vond het wel fijn dat deze luier niet lekt want dan kan ik er meerdere keren in plassen zonder dat die lekt. Ik kon zelf mijn ochtendplas er in laten lopen toen ik wakker werd en hij lekte nog steeds niet. En mijn moeder heeft gelijk een paar pakken van die luiers besteld. De meiden komen bij de les en bereiden zich weer voor op een uur ergernis van de Franse taal. Na de Franse les is het weer tijd voor gym en de meiden hebben er veel zin in.

De meiden lopen de kleedkamer in en zetten hun tas neer Lisa pakt haar sportkleren uit haar tas en begint zich om te kleden. Destiny opent haar tas en gaat opzoek naar haar sportkleren. Ze pakt haar sportkleren met een ruk uit de tas en ineens vliegt haar nog droge Molicare die ze in haar tas had bewaart uit haar tas. De hele klas zag de luier en keken een beetje vreemd op want zo’n soort luier hadden de klasgenoten nog niet gezien want Destiny en Lisa droegen altijd een DryNite. Snel pakt Leonie de luier en geeft hem terug aan Destiny. Destiny pakt de luier terug aan en stop hem snel weer in haar tas. Alle meiden uit de klas hadden de luier gezien en een paar giechelden wel een beetje achter haar rug om. Destiny schaamde zich rot en liep snel de kleedkamer uit. Leonie vond het stom dat een paar meiden achter haar rug om grapten over de luier en sprak die meiden er over aan. Ze stond er niet alleen voor want een groot gedeelte van de klas stond achter Leonie. Ondertussen was Lisa achter Destiny aan gegaan om haar te troosten. Destiny stond hevig huilend op de gang en een lerares kwam kijken wat er aan de hand was Lisa vertelde wat er gebeurd was en de lerares wou toen de klas ook nog even toespreken. Toen dit gebeurd was zeiden verschillende meiden dat ze het echt een rotstreek vonden om iemand die last heeft van incontinentie er mee te pesten. Even later durfde Destiny de kleedkamer weer in te komen maar ze wou niet meedoen met de les. Lisa bleef bij Destiny in de kleedkamer zitten en zei lieve kalmerende woorden tegen Destiny. Nadat Destiny uitgehuild was vroeg ze zachtjes aan Lisa of ze haar luier wilde verschonen. Lisa zei ik doe je wel die Molicare om dan kan die niet zomaar weer uit je tas vallen. Er verscheen weer een kleine glimlach op haar gezicht en Destiny stemde hiermee in. Nadat ze verschoond was liep Lisa naar de gymleraar toe en vroeg of ze samen met Destiny naar buiten mocht gaan om haar een beetje te kalmeren. De leraar stond dit toe en even later liepen Lisa en Destiny de klas uit naar buiten.

Nadat de meiden even buiten hadden rondgelopen gingen ze naar hun mentor die op dat moment in de lerarenkamer zat. Ze vertelden wat er gebeurd was en of ze de klas er over aanspreken wou. Dit wou de mentor heel graag want ze kon helemaal niet tegen pesten en was er streng op tegen. Ze liep meteen naar het lokaal waar de klas op dat moment was en sprak de hele klas aan op het gedrag. En de meiden die er over grapten mochten gelijk de hele week nakomen. Toen de mentor terugkwam bij Lisa en Destiny zei ze dat als iemand er nog iets over zou zeggen ze het haar moesten vertellen dan zou ze maatregelen nemen. De meiden bedankten haar en het volgende lesuur durfde Destiny gewoon de klas weer in te gaan en de hele dag hebben ze niemand meer gehoord over het incident.
Destiny was maar wat blij dat ze nu op het laatste uur van de dag waren aanbeland want ze durfde eigenlijk niemand meer aan te spreken. Maar naar de les kwamen nog aardig wat klasgenoten hun excuses aanbieden ook al hadden hun geen woord gerept over de luier. Maar Destiny waardeerde het gebaar en bedankte de klasgenoten. En al snel was alles vergeven en vergeten. En even later liepen Lisa, Destiny en Leonie naar de bus die hun thuis zou brengen.

In de bus werd het gezellig en gingen de meiden praten over wat leukere dingen onder andere de verjaardag van Destiny die de volgende dag was. ‘’Ben jij morgen jarig?’’ vroeg Leonie. Ja antwoorde Destiny terug. En ik heb wel erg veel geluk dat het morgen een studiedag is op school want dan hebben wij lekker vrij! Trouwens Leonie wil je ook langskomen op mijn verjaardag? ‘’Mag ik gewoon langskomen wanneer ik wil?’’ vraagt Leonie. Destiny antwoord: Tuurlijk ik ben de hele dag jarig toch? De meiden lachen en Leonie zegt: ‘’Oh dan moet ik nog wel een cadeautje regelen. Heb je nog wensen?’’ Nou ik vraag eigenlijk alleen geld want over een halfjaar wil ik gaan beginnen met autorijlessen en die lessen zijn best prijzig.
De bus stopt en de meiden stappen uit en blijven bij de bushalte nog even praten voordat ze naar hun huis lopen.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi vervolg.
Wel confronterend'.
Maar laat wel zien hoe hard leerlingen kunnen zijn.
En dat dit niet wordt geaccepteerd.
Had nog wel een goeie straf geweten voor de lachebekken.
Verplicht een week lang op school zichtbaar in de luiers :p
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Please comment!!!

Hoofdstuk 19. Destiny ’s verjaardag (de ochtend)
Rustig liggen Destiny en Lisa in bed en ineens schrikken ze wakker van het kabaal van een verjaardags lied. Destiny duikt op dat moment nog even extra diep onder de dekens omdat ze het veels te vroeg vind. Maar haar moeder trekt het deken van haar af en zegt: ‘’Kijk eens wie thuis is gekomen!’’ Destiny opent voorzichtig haar ogen en ziet het gezicht van haar vader. Papa! ‘’Hoi schat gefeliciteerd met je 16e verjaardag’’ zegt vader terwijl hij haar een dikke knuffel geeft. Op dat moment springt Destiny ’s broertje Steven op het bed en geeft hij zijn zus ook een dikke knuffel en een kus. Gefeliciteerd! zegt hij terwijl hij zijn zus omhelst. Ook Lisa en moeder feliciteren Destiny met een kus en knuffel. ‘’Destiny kom je uit bed want onder hebben we in de woonkamer je cadeau ’s neergelegd.’’ zegt moeder. Destiny laat dit zich niet twee keer zeggen en springt uit bed en rent naar beneden. De rest van het gezin gaat ook naar de woonkamer waar Destiny haar cadeau ’s mag uitpakken. Ondertussen pakt Lisa op de slaapkamer nog haar cadeau uit haar tas en gaat dan ook naar beneden.

Als ze beneden komt gaat ze naast Destiny op de bank zitten. Ze krijgt een envelop van haar ouders en opent deze. Er zit een verjaardags kaart in de envelop waar in staat dat ze op kosten van haar ouders samen met Lisa een week naar Parijs mag met 2 dagen toegang tot Disneyland. Haar mond valt open van verbazing en ze omhelst beide ouders. ‘’Wat super gaaf! Harstikke bedankt Papa en Mama!’’ zegt Destiny. We hebben nog een cadeautje voor je maar dat krijg je vanavond pas te zien. zegt moeder. ‘’Ik heb ook nog een cadeautje voor je Destiny.’’ zegt Lisa. Ze geeft een envelop aan Destiny en Destiny opent deze. ‘’Wauw! Dat ziet er erg lekker uit zeg! Dankjewel Lisa!’’ Steven heeft ook nog een mooie tekening voor je gemaakt Destiny. Kom op Steven geef hem maar aan Destiny. zegt moeder. ‘’Kijk Destiny ik heb een tekening van jou gemaakt als je jarig bent.’’ zegt Steven. Oh wat mooi Steven dankjewel. zegt Destiny. ‘’Nu je je cadeautjes hebt uitgepakt kunnen we lekker gaan ontbijten komen jullie ook aan tafel?’’ vraagt moeder. Iedereen gaat aan tafel zitten en geniet van een heerlijk ontbijt. Na het ontbijt vraagt moeder: ’’Meiden gaan jullie in bad? Dan kan ik Steven verschonen en jullie als jullie uit bad komen.’’

Boven aan gekomen kleden beide meiden zich uit tot ze alleen hun luiers nog om hebben en lopen dan richting de badkamer. Destiny draait de kraan van het bad open. Terwijl het water stroomt poetsen beide meiden hun tanden als ze klaar zijn daarmee zegt Destiny: ‘’Van al dat stromende water moet ik nodig plassen jij ook Lisa?’’ Lisa zegt: Inderdaad laten we onze luiers maar snel afdoen.
Destiny antwoord: ‘’Ja echt niet ik ga het gewoon lekker in m’n luier doen.’’ Lisa kijkt naar de luier van Destiny en ziet de natte plek op de luier groter worden. Lisa zegt: Ach waarom ook niet? En ook zij laat haar plas in de luier lopen. Ze doen hun luiers af en gaan in bad zitten. Als ze in bad zitten beginnen ze elkaar te wassen en beide meiden genieten van hun handen op elkaar. Na een kwartiertje gaan ze uit bad en drogen elkaar af en lopen daarna naar Destiny ’s slaapkamer waar moeder al klaarstaat met een DryNite in haar handen. Destiny zegt: ‘’Mama wij willen vandaag geen DryNite dragen. Hoezo niet? vraagt moeder. ‘’ Lisa heeft wat dunnere luiers meegenomen voor vandaag ze absorberen meer dan die DryNites en vallen niet op onder onze kleren.’’ Lisa pakt de Tena Super ’s uit haar tas en legt ze neer op de commode. Moeder zegt: oke Destiny omdat jij vandaag jarig bent krijg jij als eerste je luier om. Destiny gaat op de commode liggen en haar moeder schuift de luier onder haar billen. Daarna smeert ze haar schaamstreek in zinkzalf en strooit er nog wat talkpoeder op en sluit de luier. ‘’Zit je luier goed Destiny?’’ vraagt moeder. Ja hoor mama hij zit lekker stevig. antwoord Destiny. ‘’Oke dan is het goed. Nu mag van de commode afkomen met dat lekker kontje van je want Lisa moet ook nog een luier om.’’ Moeder herhaalt dezelfde handeling bij Lisa en even later kunnen beide meiden zichzelf aankleden.

Lisa staat gebukt over haar weekend tas en is opzoek naar haar kleding voor vandaag. Destiny zit naar haar te kijken en voelt zich erg aangetrokken tot Lisa en pakt haar vast en trekt haar mee naar haar bed. Lisa ploft neer op het bed en Destiny begint haar te zoenen. Hoewel Lisa het niet onaardig vind snapt ze niet waar dit ineens vandaan komt. Maar ook blijft zij zoenen met Destiny. Destiny zegt: ‘’Ik hou zoveel van je Lisa’’ terwijl ze over de voorkant van Lisa ’s luier begint te wrijven. Lisa had dit niet verwacht van Destiny maar ze stribbelt niet tegen en ook zij betast Destiny op verschillende plekken op haar lichaam. Beide meiden genieten van elkaar en in alle opwinding laat Destiny haar plas lopen in haar luier. Destiny pakt Lisa ’s hand en legt deze op haar natte luier. Lisa heeft deze ervaring met Destiny nog nooit gehad. Lisa begint over de voorkant van Destiny ’s luier te wrijven en Lisa ziet dat Destiny hier genot van ervaart. Een tijdje later ploffen de meiden hevig hijgend neer op het bed. ‘’Dat was geweldig! ‘’zegt Destiny ’’dat moeten we echt vaker doen!’’ Lisa zegt: ik vond het ook heerlijk! Beide meiden doen hun luiers af want door het masturberen zijn deze gescheurd. Als beide meiden een schone luier omhebben en aangekleed zijn roept moeder van beneden ‘’Meiden komen jullie naar beneden de eerste gasten staan al voor de deur!’’ De meiden rennen de trap af en laten de eerste gasten binnen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofstuk 20! please comment!

Hoofdstuk 20. Destiny ’s verjaardag (Sanne komt op bezoek)
Destiny opent de deur en zegt: ‘’Hallo mevrouw van Berchum… oh en hoi Sanne ik zag je niet zo wegedoken achter je moeder.’’ Sanne ’s moeder lacht en zegt: kom op Sanne niet zo verlegen je kent Destiny toch nog wel? ‘’Kom binnen.’’ zegt Destiny. Moeder stapt samen met Sanne binnen en ze lopen richting de woonkamer. In de woonkamer feliciteren ze Destiny en geven ze haar en cadeau. Ook feliciteren ze Lisa en Destiny ’s moeder. Sanne gaat gezellig naast haar zus zitten en ze praten een beetje over wat ze de afgelopen dagen hebben gedaan. Onder tussen loopt moeder (Linda) naar de keuken waar Destiny ’s moeder (Soraya) drinken aan het inschenken is. ‘’Dus Soraya ik hoop niet dat je teveel last hebt van Lisa die blijft slapen.’’ Soraya lacht en zegt: Nee hoor Linda dat zit harstikke goed de meiden gedragen zich goed en het is super gezellig! ‘’Ik dacht dat Bas ook thuis zou zijn vandaag’’ zegt Linda. Dat klopt maar hij heeft Steven naar school gebracht en hij moest nog even taart ophalen in de stad. En daarna gaat hij ook nog mijn ouders ophalen. ‘’Oh oke dan feliciteer ik hem wel als hij weer thuis is’’. Ondertussen zitten Destiny, Lisa en Sanne samen op de bank lekker met elkaar te kletsen over van alles en nog wat totdat de bel opnieuw gaat. Destiny rent richting de deur en opent deze. ‘’Hee Destiny!’’ Opa! roept Destiny blij en ze omhelst hem . Heb je oma ook meegenomen opa? ‘’Je vader helpt haar op dit moment uit de auto.’’

Even later is de kamer wat verder gevuld met visite en iedereen is druk met elkaar aan het praten. Ineens gaat de telefoon van Linda af en ze neemt op. Goedemorgen mevrouw van Berchum, ik zou vanmiddag op Sanne passen maar er zijn familieomstandigheden waar ik heen moet vanmiddag. Ik kan daarom helaas niet oppassen vanmiddag. ‘’Ik snap het’’ zegt Linda en ze hangt de telefoon op. ‘’Destiny kan ik je even spreken?’’ vraagt Linda. Tuurlijk. zegt Destiny. Wat wilt u vragen? ‘’Ik werd net gebeld door de dame die vanmiddag op Sanne zou passen maar die kan niet meer. Dus mijn vraag is zou jij vanmiddag Sanne als oppaskindje willen op je verjaardag.’’ Tuurlijk zegt Destiny dat is geen probleem. ‘’Oh dat is mooi dat dat kan anders kon ik vanmiddag niet weg.’’ Moet ik nog op iets letten mevrouw van Berchum? ‘’Nee hoor ze moet alleen misschien nog 2 keer verschoont worden en zometeen doe ik gelijk de 1e verschoning bij haar. Ik heb nog een 2e luier in m’n tas zitten deze laat ik dan achter dan kan je deze haar later vandaag omdoen.’’ Oke dat is goed zegt Destiny. Destiny en Linda gaan weer in de kamer zitten en Linda zegt: ‘’Sanne kom eens hier.’’ Sanne staat op en loopt richting haar moeder. ‘’Hou je rok eens omhoog schat ik wil je luier controleren.’’ Sanne trekt haar rok omhoog en Linda ziet gelijk de blauwe streep op haar luier. ‘’O ja die luier zit vol zullen we die maar even snel verschonen kleine meid.’’ Sanne knikt en Linda vraagt aan Destiny waar ze Sanne kan verschonen. Kom maar even met mij mee mevrouw van Berchum. zegt Destiny. Met z’n drieën lopen ze de trap op richting Destiny ’s kamer.

Ze lopen Destiny ’s kamer in en Destiny zegt: ‘’kijk mevrouw van Berchum hier kan u Sanne verschonen terwijl ze richting de commode wijst.’’ Wauw wat een mooie commode is dat zeg Destiny! zegt Linda. Dit zou ik thuis ook wel willen voor Sanne en Lisa dat zou super handig zijn. ‘’Hij is mooi he?’’ zegt Destiny. ‘’Mijn vader heeft hem gemaakt voor mij en voor mijn broertje. Ik wou al een tijdje een commode maar hij was niet perse nodig en sinds mijn broertje weer luiers moet dragen ’s nachts is het wel handig. Mijn vader heeft hem sterk genoeg gemaakt zodat ik ook erop verschoont kan worden en dat is wel heel fijn.’’ Ondertussen kleed Linda Sanne uit totdat ze alleen nog maar haar luier en beha aan heeft. Nou Sanne klim maar op de commode zegt Linda terwijl ze 2 luiers uit haar tas pakt. Als Sanne op de commode ligt begint moeder haar te verschonen en ze vraagt aan Destiny: Hoe laat eten jullie tussen de middag? ‘’Oh omdat dat vandaag lastig is omdat ik jarig ben eten we tussen de middag niet en pas vanavond eten we weer. Waarom vraagt u dat?’’ Nou Sanne doet altijd een middag dutje na het middag eten, maar omdat jullie niet eten vanmiddag kan ze nu gelijk naar bed. Mag ze in jou bed slapen Destiny? ‘’Tuurlijk da ’s geen probleem.’’ Destiny trekt het dekbed weg en ondertussen plakt Linda de laatste plakstrip van Sanne luier dicht. ‘’Ga maar lekker liggen Sanne. En maak je maar geen zorgen dat je luier lekt want ik heb een absorberend matje onder mijn laken.’’ Nou hoor je dat Sanne je hoeft je nergens zorgen over te maken. zegt Linda en ze legt Sanne op bed en stopt haar in ze pakt de speen uit haar tas en stopt deze in Sanne ’s mond. Zachtjes begint Sanne op haar speen te zuigen en ze sluit haar ogen Destiny pakt één van haar knuffels en stopt deze onder de arm van Sanne. Linda en Destiny geven haar nog een kusje en wensen haar welterusten en lopen de kamer uit. Als Destiny en Linda buiten de kamer staan vraagt Destiny: ‘’Hoe laat moet Sanne weer uit bed?’’ Oh… even kijken het is nu half 1 dus rond 2 uur is goed dan kan ze goed uitrusten. Als ze onder komen groet Linda Lisa nog even en vertrekt dan richting huis.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Het heeft een tijdje geduurd maar hier is het volgende hoofdstuk. Please comment

Hoofdstuk 21. Destiny ’s verjaardag (Leonie komt op bezoek)
Ondertussen was vader vertrokken om Destiny ’s grootouders weer thuis te brengen en om Steven uit school te halen. Lisa zei tegen Destiny dat ze had geplast en dat ze graag een schone luier om wilde. Destiny voelde bij haarzelf dat ze ook behoorlijk nat was en dat zij beter ook haar luier kon verschonen. Beide meiden liepen de slaapkamer in waar Sanne lag te slapen. Ze openden stilletjes de deur maar toch werd Sanne alsnog wakker. Sanne keek de kamer rond en zag dat Destiny en haar zus binnen kwamen. Lisa zag dat Sanne wakker was en liep richting het bed waar ze in lag.’’ Hoi Sanne lig je lekker te slapen mooie meid?’’ Sanne knikte terwijl ze begon te knuffelen met haar teddybeer. Lisa loopt terug waar ze helpt met het uitkleden van Destiny. Als beide meiden alleen hun luier nog aan hebben gaat Destiny als eerste op de commode liggen. Lisa bekijkt de luier en ziet de blauwe streep op de luier een teken dat de luier nat is. Ze opent de luier en begint Destiny schoon te maken. Ondertussen vraagt ze aan Destiny. ’’Jou broertje draagt Pampers toch?’’ Ja hoezo. zegt Destiny terug. ‘’Nou hij is 10 jaar en past nog steeds in Pampers toen ik 10 jaar was begonnen Pampers bij mij behoorlijk strak te zitten. En toen zijn we overgestapt naar Tena Slip XS.’’ Dat is best vreemd zegt Destiny want tegenwoordig pas ik ook nog in die Pampers van m’n broertje. ‘’Echt waar?’’ vraagt Lisa verbaast. Tuurlijk! zegt Destiny terug. Doe mij er anders een om dan zie je dat hij mij gewoon past. Lisa pakt een Pamper van het plankje af en schuift hem onder Destiny ’s billen ze zalft haar in met zinkzalf en strooit wat talkpoeder in haar schaamstreek en ze haalt de Pamper tussen haar benen door. Ze trekt de plakstrips dicht en kijkt naar het resultaat hij zit inderdaad dicht maar hij zit wel erg strak. ‘’Zijn de maten tegenwoordig aangepast? Ik paste ze echt niet meer toen ik 10 jaar was.’’ Ze zitten inderdaad wat strak maar ik pas ze wel. zegt Destiny. Maar ik vind ze niet zo lekker zitten omdat ze zo dun zijn. Pampers zitten pas lekker als je erin geplast heb dan wordt die lekker dik tussen je benen. ‘’Oke maar laten we je maar gewoon een Tena omdoen’’ Lisa maakt de Pamper los en schuift de Tena onder haar billen.’’ Als Destiny verschoont is is Lisa aan de beurt. Als ze beide een schone luier om hebben gaan ze weer naar beneden.
Onder aangekomen zegt moeder: ‘’Nu is het even rustig zonder visite. Hebben jullie misschien zin in een broodje knakworst als een tussendoortje?’’ Ja dat lijkt me lekker! zeggen beide meiden. ‘’Misschien lust Sanne dat ook wel. Willen jullie haar uit bed halen?’’ vraagt moeder. Is goed mama ik ga haar wel halen zegt Destiny. En ze rent de trap op. ‘’Oke Lisa wil jij helpen met het klaarmaken van de broodjes?’’ Tuurlijk zegt Lisa en ze begint met het opensnijden van de broodjes.

Destiny gaat naar haar kamer binnen en loopt richting haar bed. Ze ziet dat Sanne nog slaapt ze vind het grappig te zien dat Sanne op een speen zuigt terwijl ze slaapt. Rustig schud Destiny Sanne wakker. ’’Sanne wakker worden klein slaapkopje.’’ zegt Destiny. Sanne opent rustig haar ogen. ‘’Heb je zin om iets te eten Sanne?’’ Sanne knikt ja en Destiny trekt het dekbed weg en ziet meteen dat Sanne haar luier niet meer droog is. Ze haalt haar uit bed en trekt haar een shirt aan ze besluit de luier niet te bedekken en neemt Sanne mee naar beneden. Ondertussen zijn Destiny ’s vader en Steven thuis gekomen en ze zijn aan tafel gaan zitten. Destiny loopt met Sanne aan de hand naar de eettafel en gaat zitten. Steven kijkt een beetje gek op als hij Sanne in alleen een luier en shirt ziet lopen. Omdat naast zijn zus nooit een ander meisje in een luier had zien lopen. Hij wist wel dat Lisa ook luiers droeg maar Lisa bedekte haar luier altijd. ‘’Kom maar naast mij zitten Sanne.’’ zegt Lisa. Sanne gaat tussen Lisa en Steven inzitten en Steven blijft een beetje naar de luier van Sanne staren. Even later zit iedereen te genieten van hun broodje worst. Lisa voert Sanne en ondertussen vult Destiny Sanne ’s flesje met appelsap. Als iedereen klaar is praten ze nog een beetje met elkaar. En opeens zegt Steven: ‘’wat stinkt hier zo?’’ Moeder vraagt aan Destiny of zij in haar luier heeft gepoept maar Destiny zegt dat zij het niet was. Lisa voelt de bui al hangen en kijkt naar de luier van Sanne ze ziet een bruine rand bij de beenopening. ‘’Sorry mevrouw de Jong Sanne heeft in haar luier gepoept.’’ zegt Lisa. Oh dan verschoon ik haar wel. zegt Destiny. ‘’Nee dat hoef je niet te doen.’’ zegt Lisa terug. ‘’Ik laat jou op je verjaardag geen poepluiers verschonen. Ik verschoon haar wel. ’’ Oke dankjewel zegt Destiny. Na het eten neemt Lisa Sanne mee naar de badkamer kleed haar uit en begint haar te wassen onder de douche.

Als Lisa Sanne aan het wassen is zegt Lisa boos: ‘’Kom op Sanne dit kan je echt niet maken je gaat toch niet express in je luier poepen bij iemand anders thuis. Als je moet poepen moet je gewoon vragen of je naar de WC mag dan laten we je heus wel gaan.’’ Sanne beseft dat het inderdaad niet kon en bied haar verontschuldiging aan. Ze zegt: Sorry Lisa je hebt gelijk ik had gewoon moeten vragen of ik naar de WC mocht. Maar ik ben het zo gewent om het gewoon te laten gaan dat ik gewoon niet nadacht. ‘’Het is al goed Sanne maar doe dit alsjeblieft niet nog een keer vandaag.’’ zegt Lisa. Sanne belooft plechtig dat ze het vandaag niet meer zou doen. Al snel is Sanne weer schoon en is ze klaar voor een schone luier. Lisa en Sanne lopen richting Destiny ’s kamer ze openen de deur en zien dat Leonie haarzelf een schone luier omdoet. Leonie schrikt zich rot en geeft een klein gilletje. ‘’Ho ho rustig maar.’’ zegt Lisa. ‘’Ga maar door waar je mee bezig was.’’ Snel trekt Leonie haar luierbroekje omhoog. ‘’Dus jij bent ook eindelijk aangekomen.’’ zegt Lisa terwijl ze Sanne op de commode helpt. Nog steeds een beetje beschaamd zegt Leonie: ja ik wou eigenlijk al eerder komen maar ik moest nog even nieuwe luiers bestellen. Wie is deze mooie meid? vraagt Leonie terwijl ze Sanne een aai over haar bol geeft. ‘’Dit is Sanne mijn kleine zusje. Ze is vandaag het oppaskindje van Destiny.’’ Huh hoezo oppaskindje? vraagt Leonie verbaasd. ‘’Mijn zusje is een TB je weet toch wat dat is of niet.’’ Oh een Teen Baby wat leuk joh! zegt Leonie. Snel en behendig doet Lisa Sanne weer een schone luier om. Als Sanne haar luier om heeft trekt Lisa haar nog een kort T-shirt aan en neemt haar daarna mee naar beneden. Onder aangekomen ziet Lisa dat er nog niet meer mensen zijn en ze zet Sanne neer bij Steven die met Lego aan het spelen is. ’’Mag Sanne meespelen met de Lego Steven?’’ vraagt Lisa. Tuurlijk! zegt Steven blij. En Samen beginnen ze met het bouwen van een groot Lego huis.

‘’Ik hoorde je niet aankomen.’’ zegt Lisa tegen Leonie. Nee ik app ’te Destiny dat ik voor de deur stond. En jij was toen nog Sanne aan het wassen. zegt Leonie terug. Destiny loopt de woonkamer binnen en zegt: ‘’En Leonie is het gelukt?’’ Ja bedankt dat ik me mocht verschonen op jouw kamer. Maar ik zag een commode op jouw kamer staan wordt je daarop nog steeds verschoont? ‘’Jazeker!’’ zegt Destiny. ‘’Ik vind het super fijn om nog verschoont te worden op een commode dan hoef je jezelf niet te wassen of wat dan ook. Je gaat gewoon liggen en laat het gebeuren. Maar daarover gesproken draag je nu ’s nachts een Tena Slip? In plaats van de pants?’’ Ja inderdaad mijn moeder doet me nu elke nacht een Tena Slip om. Het zit echt super lekker hij is lekker zacht en dik tussen mijn benen. Echt een heerlijk veilig gevoel! Maar jullie dragen ook een Slip overdag toch? Beide meiden beantwoorden deze vraag met ja. Maar dragen jullie die vandaag ook dan want ik kan geen luier ontdekken onder jullie kleding. ‘’Natuurlijk dragen we een luier vandaag.’’ zegt Destiny. ‘’Maar wel een dunnere die niet opvalt onder onze kleding.’’ Lisa tilt haar rok een beetje omhoog en laat de luier zien. Hij is eigenlijk de zelfde luier alleen met minder absorptie en daardoor iets dunner. zegt Lisa. ‘’Oke genoeg gepraat over luiers.’’ zegt Destiny. ‘’Zullen we een leuke film gaan kijken?’’ Klinkt leuk! zegt Leonie. En ook Lisa wil wel film kijken. Totdat er meer visite komt kijken de meiden film en rond half vijf vertrekt Leonie weer naar huis. Tot morgen op school! roept Leonie en ze verlaat Destiny ’s huis.

Ondertussen is het 23:00 uur en het feest is afgelopen. Beide meiden zijn in de slaapkamer van Destiny en ze verschonen snel hun luiers. Als beide meiden hun luiers om hebben komt moeder de kamer binnen en zegt. ’’Destiny ik had nog beloofd dat ik nog een cadeau voor je had. Omdat je vandaag 16 bent geworden heb je de leeftijd bereikt dat je seksueel actief wordt. Ik en je vader respecteren jou relatie met Lisa en we zijn harstikke blij voor jullie. Dus we willen jullie ook steunen in het krijgen van een gezonde seksrelatie daarom hebben ik en je vader een luier fetisj film voor jullie gekocht. Natuurlijk hebben we dit ook overlegt met jou ouders Lisa en zij dachten dat jullie er wel oud genoeg voor waren.’’ Moeder geeft de DVD aan Destiny en zij bedankt haar moeder ervoor. Ze bekijkt de DVD cover en ziet er 2 vrouwen in luiers op staan met de tekst: Diaper-Twins. ‘’Wat denk je ervan Destiny?’’ vraagt moeder. Euh… ja ik weet eigenlijk niet precies wat ik moet zeggen ik ben blij dat je ons dit hebt gegeven maar ik weet niet of we dit moeten kijken. ‘’Het is echt een leuke film hoor Destiny ik en je vader hebben hem ook bekeken voordat we hem aan jouw wilden geven. En wij vonden het een opwindende film en niet erg extreem.’’ Destiny omhelst haar moeder en bedankt haar. Moeder zegt ook nog: ‘’misschien kunnen jullie leuke ideeën uit de film halen’’ en met een knipoog verlaat ze de kamer. Lisa pakt de DVD en kijkt er ook naar. Kijk Destiny de meiden dragen de zelfde luier die wij ook om hebben zie je? Destiny is opgelucht dat Lisa er makkelijk mee omgaat want ze dacht eigenlijk dat Lisa het geen leuk cadeau zou vinden. ‘’Dus lijkt deze film je iets Lisa?’’ vraagt Destiny. Tuurlijk! Spannend toch? Destiny is heel erg blij en geeft haar vriendin een dikke kus. ‘’Zullen we deze film bewaren tot een speciale gelegenheid Lisa?’’ Dat lijkt me een goed idee. Wat dacht je van voor onze week naar Parijs? ‘’Dat is een leuk idee!’’ Zullen we maar gaan slapen? zegt Lisa. Destiny kruipt tegen Lisa aan en even later als Lisa al in slaap is gevallen zit Destiny nog even naar te denken over wat er deze dag gebeurt is. Ze vindt het wel heel erg leuk dat ze een luier fetisj film heeft gekregen en na het voorval van vanochtend weet ze zeker dat zij en Lisa hier wel klaar voor zijn. Destiny ontspant en laat nog een plasje in haar luier lopen. Ze voelt zich volledig ontspannen en niet veel later valt ook zij in slaap.
 
  • Like
Waarderingen: vino

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 22. Please comment!

Hoofdstuk 22. Verbouwplannen
De wekkerradio van Destiny gaat af en beide meiden worden rustig wakker. Destiny kijkt op haar wekker en ziet dat het nog maar 7:15 uur is. ‘’He Liz lekker geslapen?’’ vraagt Destiny. Zeker ik heb heerlijk geslapen! De meiden blijven nog even liggen en luisteren nog even naar de radio. Rond half 8 Komen moeder en Steven de kamer binnen lopen. Steven rent naar het bed toe en zegt tegen Destiny: ‘’Ik ben droog gebleven vannacht!’’ Echt waar? Goed gedaan little bro! zegt Destiny terug en ze geeft haar kleine broertje een knuffel. Moeder is ondertussen ook bij het bed gaan staan en vraagt en hoe is jullie nacht verlopen zijn jullie droog gebleven vannacht? Destiny krijgt en lichte blos op haar wangen en bekent dat ze het niet droog heeft kunnen houden vannacht. ‘’Dat geeft niks hoor schat. Ben jij nog wel droog Lisa?’’ vraagt moeder. Nee ik heb ook een natte luier mevrouw de Jong. zegt Lisa. Nou laten we jullie maar snel verschonen want jullie moeten naar school. Een uurtje later zijn de meiden op school aangekomen en gaan ze richting hun klas.

De dag gaat snel voorbij en voordat de meiden het doorhebben zitten ze alweer in de bus richting huis. Sanne was tegelijk uit met Lisa en Destiny en ging vlakbij hun in de bus zitten. ‘’Heb je nog een leuke avond gehad gister?’’ vraagt Sanne. Jazeker! zegt Destiny terug. Ik en Lisa hebben nog een leuke Disney film gekeken met mijn nichtje. ‘’Oh ja welke dan?’’ Hoe heette die ook al weer Lisa? Volgens mij heette de film Wreck-it Ralph. zegt Lisa. Oh ja dat was hem! ‘’ Oh die wil ik nog graag zien het is een film over een videogame wereld toch?’’ Inderdaad echt super leuk! zegt Destiny.
De bus stopt bij de halte en Destiny, Lisa en Sanne stappen uit. Nou, Destiny tot morgen! zeggen Lisa en Sanne en ze gaan naar huis. ‘’We hebben spannend nieuws voor jou thuis Lisa’’ zegt Sanne. Oh ja wat dan? vraagt Lisa. ‘’Dat vertel ik nog niet want papa en mama wilden het jou vertellen.’’ zegt Sanne lachend. Kan je me een kleine hint geven? vraagt Lisa. ‘’Nee echt waar ik mocht niets vertellen van papa en mama.

Lisa en Sanne komen het huis in en Lisa vraagt aan Sanne of haar moeder thuis is. Sanne zegt dat hun moeder tot het einde van de middag moest werken en vanavond pas thuis zou komen. De meiden schinken wat te drinken in en gaan aan de tafel zitten. Als ze wat gedronken en gegeten hebben vraagt Lisa aan Sanne ‘’Sanne zou jij m’n luier willen verschonen?’’ Tuurlijk! zegt Sanne terug. Alleen als jij ook mijn luier wil verschonen. Beide meiden gaan naar boven en Sanne zegt: Ik wil als eerste verschoont worden! ‘’dat is goed hoor ik pak even schone luiers.’’ zegt Lisa terwijl ze de kast opentrekt en er 2 luiers uithaalt. Sanne ligt op het bed en Lisa loopt op haar af. Ze doet haar zusjes broek uit en ziet tot haar grote verbazing dat haar zusje geen Tena Slip draagt maar een DryNite. ‘’Hee droeg je vandaag een DryNite naar school?’’ vraagt Lisa verbaasd. Ja. zegt Sanne ik hoef tegenwoordig geen Tena Slip meer om naar school. Omdat ik vannacht niet in bed had geplast. ’’Echt waar Sanne? Wat goed dat je droog gebleven was!’’ zegt Lisa terug. ‘’Wil je nu dan liever weer een DryNite aan zeker?’’ Nee echt niet die dingen moet je verschonen als je er 2 keer in geplast heb. Ik heb liever een lekkere dikke Tena om. Lisa trekt het natte broekje van Sanne uit en begint haar te wassen. Ze verschoont Sanne snel en ook heeft zij snel een schone luier om. De meiden lopen in alleen een luier en T-shirt naar beneden en gaan aan tafel zitten om hun huiswerk te maken. Het is Ondertussen al half vijf en de meiden zijn klaar met hun huiswerk ze dekken alvast de tafel en ze gaan even een spelletje spelen op de Wii. Om kwart over vijf stapt moeder het huis binnen met 2 tassen van de apotheek. Lisa! roept moeder. ‘’Wat is er Mama? vraagt Lisa. Oh, mooi je bent thuis zou je deze luiers even boven op de slaapkamers willen zetten er is een pak voor jou en een voor Sanne. Lisa pakt de tassen aan en loopt ermee naar boven. Boven aangekomen zet ze op beide slaapkamers de luiers in de kast. En ze loopt met de lege tassen weet terug naar beneden. Lisa loopt naar de keuken waar haar moeder al is begonnen aan het eten. Heb je een leuke tijd gehad bij Destiny Lisa? vraagt moeder. ‘’Ja het was echt super gezellig!’’ En wat vond je van het cadeau wat je aan het einde van de dag had gekregen? Want dat was voor jullie allebei bedoeld. ‘’Ja, ik vind het best wel spannend maar ik ben wel blij dat jullie onze relatie zo goed steunen.’’ Oh gelukkig maar dat je het een leuk cadeau vind. Hebben jullie de film al gekeken? ‘’Nee mama we willen hem bewaren voor een speciale gelegenheid. We dachten aan onze week naar Parijs.’’ Oh dat is inderdaad wel leuk. Wanneer gaan jullie daar naartoe? vraagt moeder. ‘’Oh dat weten we nog niet precies maar ik denk dat dat de eerst volgende vakantie wordt. Dus rond de herfstvakantie denk ik.’’ Oke ga nog maar even met Sanne spelen dan kunnen we zometeen beginnen met het eten.

Ondertussen is Lisa vader thuis gekomen en iedereen gaat aan tafel zitten. Heb je fijne dagen achter de rug Lisa? vraagt vader aan Lisa. ‘’Ja zeker weten Papa ik vond het super leuk bij Destiny!’’ Nou wij hebben ook leuk nieuws Lisa. Weet je nog dat we jou kamer verbouwde toen je 14 jaar oud was. En omdat Sanne vannacht droog was gebleven en geen straf meer heeft gaan we haar kamer verbouwen. Maar we vroegen wat voor kamer ze wou hebben. En ze wil heel graag een baby/kinderkamer. We vinden het niet erg omdat van haar kamer te maken maar we willen ook graag een stoere tienerkamer voor Sanne maken. Dus we wilden vragen of dat jij misschien je kamer wil delen met Sanne zodat de kinderkamer ook een beetje voor jouw is. Dus wat denk je ervan Lisa? ‘’Dus mijn kamer wordt ook weer verbouwd? Dat lijkt me harstikke leuk! Maar euh… wat komt er allemaal in die babykamer te staan dan?’’ vraagt Lisa. Dat mogen jullie zelf bepalen. zegt vader. Super gaaf he!? zegt Sanne tegen Lisa. ‘’Ja zeker! Heb je al wat dingen bedacht die in de babykamer niet mogen ontbreken? Ikzelf dacht aan een commode net zo een als Destiny heeft dat mag zeker niet ontbreken!’’ Sanne antwoord: Nee inderdaad maar mag ik de babykamer inrichten? Dan mag jij je eigen slaapkamer opnieuw inrichten. ‘’Is goed maar we moeten wel een 2-persoons bed in de babykamer hebben. Want een baby-bed lijkt mij niet leuk.’’ zegt Lisa. Nee, ik was van plan mijn eigen 2-persoonsbed daar neer te zetten om te herinneren aan m’n oude kamer. zegt Sanne terug. Vader zegt: Zo te zien komen jullie er samen wel uit denken jullie het eens te kunnen worden voor volgende week? Want ik wil zo snel mogelijk beginnen. Dat moet wel lukken zeggen beide meiden en na het eten gaan ze naar Lisa’s kamer om ideeën te bedenken.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 23! Please Comment!


Hoofdstuk 23. Verbouwplannen (deel 2)
De volgende dag worden Lisa en Sanne wakker en worden door hun moeder verschoont en aangekleed voor school. Tijdens het aankleden vraagt moeder: ‘’hebben jullie al leuke dingen bedacht voor beide kamers?’’ Sanne antwoord volmondig: Ja! ‘’En jij Lisa heb jij nog een leuk idee voor de grote meiden kamer?’’ Lisa antwoord: Ik heb wel een idee maar ik ga het even nog uitwerken met Destiny. Ik heb een leuk behang in gedachten maar het moet iets aangepast worden en Destiny is super handig met Photoshop en al die dingen. Dus ik ga na school even bij haar langs om het idee uit te werken. Moeder zegt: ’’Oke Lisa ik ben benieuwd. Maar jullie moeten nu maar snel naar school gaan de bus vertrekt over een kwartier.’’ De meiden gooien hun boeken en eten in hun schooltas en ze rennen richting de bushalte. En ze zien dat Destiny van de andere kant aan komt lopen. Ze stappen met z’n allen in de bus en vertrekken richting school.

Op school aangekomen lopen ze naar het prikbord om te kijken of er wijzigingen zijn op het rooster maar dat is niet het geval. Destiny en Lisa groeten Sanne en gaan samen in de aula zitten. ‘’Hee Destiny ik heb gisteren zo iets gaafs te horen gekregen van m’n ouders!’’ zegt Lisa. Oh ja wat dan? vraagt Destiny. ‘’Nou weet je nog toen ik 14 was? Toen werd mijn kamer verbouwd en Sanne ’s kamer wordt binnenkort ook verbouwd maar ze mocht zelf bepalen in wat voor kamer het moest worden. En ze wilde graag een baby/kinderkamer.’’ Oh dat is grappig zeg! Maar moet ze geen gewone tienerkamer hebben dan? zegt Destiny. Lisa antwoord: ‘’Ja nu komt het leuke nieuws mijn kamer wordt ook weer verbouwd omdat ik mijn kamer ga delen met Sanne. Maar ik heb een leuk behang in gedachten wat je zelf kan maken. Maar zou jij me kunnen helpen met het ontwerpen ervan?’’ Tuurlijk zullen we na school dat even gaan uitwerken bij mij thuis? Vraagt Destiny. ‘’Dat lijkt me harstikke gaaf!’’ zegt Lisa. De bel gaat en de meiden gaan naar de eerste les van de dag.
De dag verloopt snel en de meiden hebben het goed naar hun zin deze laatste dag van de week. Het einde van de dag is aangebroken en de meiden zitten binnen de kortste keren weer in de bus naar huis.

Lisa en Destiny gaan binnen bij Destiny en worden begroet door Destiny ’s moeder. De meiden groeten haar terug en lopen richting Destiny ’s kamer. Op haar kamer zegt Destiny: ‘’Ik verschoon eerst m’n luier moet jij ook verschoont worden Liz?’’ Lisa voelt aan haar luier en zegt dat zij ook wel een schone luier wilt. ’’Oke Liz ga maar alvast liggen op de commode. Wat voor een luier wil je om Lisa een DryNite of wil je een Molicare om?’’ Lisa antwoord: In mijn tas zit een Tena Slip die wil ik graag om. Destiny pakt de luier uit haar tas en doet Lisa deze om. Lisa komt van de commode af en Destiny kleed zich volledig uit tot ze alleen haar luier nog om heeft. Lisa vraagt: Waarom kleed je helemaal uit? Destiny antwoord: ‘’Ik wil lekker in alleen een luier en shirt rondlopen.’’ Destiny gaat op de commode liggen en zegt dat zij graag een Molicare luier om wilt. Lisa doet Destiny haar luier om en helpt haar van de commode af. Destiny loopt naar de kast en trekt er een shirt uit en trekt deze aan. ‘’Oke laten we dat behang gaan ontwerpen.’’ zegt Destiny.

Lisa en Destiny gaan achter de PC zitten en Destiny start Photoshop op. ‘’Wat voor ontwerp had je in gedachten Lisa?’’ Lisa antwoord: Weet je nog dat oude design van DryNites met die peace logo ’s? Dat wil ik graag maar dan niet zo kleurrijk een beetje in zwart/grijs zodat het stoer uitstraalt. ‘’Oke dat klinkt wel gaaf. Even kijken wat we kunnen bedenken.’’ Destiny tekent een paar peace logo ’s ‘’En wat zou je er nog meer bij willen.’’ vraagt Destiny. Oh daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht… probeer anders maar wat dingen uit. zegt Lisa. Destiny maakt snel een paar Designs en laat deze aan Lisa zien. Lisa ziet er een waar een paar silhouetten van een bloem bevatten en een soort graffiti. Deze ziet er heel gaaf uit en Lisa zegt: Hoe zou die er op mijn muur uitzien? Destiny maakt een voorbeeld en laat deze ook aan Lisa zien. ’’Wat denk je ervan?’’ vraagt Destiny. Het ziet er heel gaaf uit! Zou je het bestand naar mij kunnen sturen? Dan kan ik het behang bestellen. ‘’Oke maar ik moet nog wel de afmeting van je kamer weten anders krijg je een te klein bestand aangeleverd.’’ zegt Destiny. Lisa antwoord: Ik ga het thuis opmeten en mail je dan. ‘’Oke Lisa zie ik je morgen nog?’’ Ja ik app je morgen ochtend wel om te zeggen of we nog iets gaan doen. Lisa bedankt Destiny voor de hulp en vertrekt richting huis.

Als Lisa thuis aankomt ziet ze dat Sanne al bezig is met het leeghalen van haar kamer. Ze draagt een onesie met voetjes en er is duidelijk te zien dat ze een luier omheeft. ‘’Hey Sanne ben je lekker bezig?’’ vraagt Lisa. Zeker weten moet je kijken hoeveel kasten er al leeg zijn op mijn kamer. zegt
Sanne. Lisa zou jij mijn luier willen verschonen? ‘’Natuurlijk’’ zegt Lisa en ze kleed Sanne uit. Sanne gaat op het bed liggen bij Lisa. Lisa pakt een schone luier en loopt richting het bed. Ze bekijkt de luier en ineens ruikt ze een vieze geur. Ze wist alweer hoe laat het was. Sanne had weer in haar luier gepoept. Lisa pakt snel en verschoningsmatje en schuift deze onder Sanne ’s billen. Lisa opent de luier en begint haar billen af te vegen met babydoekjes. Als de meeste poep verwijderd is van haar billen wast Lisa haar zusjes schaamstreek en doet haar een schone luier om. Sanne bedankt haar zus voor het verschonen van haar luier en vraagt: Moet jij ook nog verschoont worden Lisa? Lisa antwoord: ’’Nee ik heb al een schone luier om gekregen bij Destiny en deze is nog droog.’’ Lisa kleed Sanne weer aan en helpt haar met het uitruimen van haar kasten. ‘’Hee kijk Sanne hier liggen nog een paar oude DryNites. Deze zijn nog helemaal wit.’’ Wauw dat is lang geleden. zegt Sanne. Van welk jaar zijn die? ‘’Ik was 6 jaar toen ik die droeg dus uit 2004 ofzo.’’ Maar jij droeg toch Pampers toen je 6 jaar was? zegt Sanne ‘’Ja ik droeg thuis en ’s nachts Pampers maar naar school droeg ik DryNites. Net als nu.’’ zegt Lisa. ‘’Even een foto maken en naar Destiny sturen vind ze vast wel leuk om te zien.’’ Lisa stuurt de foto door en Destiny antwoord: zooo dat is lang gelden Old Sk00l! Zouden er nog meer oude luiers in de kast liggen? vraagt Sanne. Lisa antwoord: ‘’Ik denk het niet dit is het laatste wat ik uit de kast haal.’’ Oh jammer. zegt Sanne. Ik had gehoopt dat er misschien nog oude Pampers in lagen. ‘’Nee vroeger werden alle Pampers opgebruikt ik moest ze zelfs nog gebruiken toen ik er eigenlijk al te groot voor was. Die DryNites heb jij gebruikt toen je 4 was en nog niet zindelijk was ’s nachts weet je nog?’’ Hoe weet jij dat nou nog? vraagt Sanne verbaasd. Lisa zei geen idee maar ik weet het gewoon nog. Even later komen de ouders thuis en vader helpt Lisa met het opmeten van haar kamer. Lisa stuurt de maten op naar Destiny en even later krijgt ze het bestand op goed formaat aangeleverd ze laat het aan haar vader zien en vader zegt: Dat is heel gaaf behang voor een stoere meiden kamer! Lisa bedankt haar vader en even later gaat iedereen aan tafel zitten voor het avondeten.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 24!!! Please comment!!!

Hoofdstuk 24. Destiny de oppas
Na het eten vraagt moeder aan Lisa of ze morgen een kleine meid is of een grote meid. Lisa zegt dat ze graag een peuter wil zijn morgen. En Lisa vraagt daarna aan haar moeder: ‘’Waarom wil je dat weten mama?’’ Moeder antwoord: Morgen gaan ik en papa campings bekijken voor de herfstvakantie. Dat is al over 2 weken en we willen er dan graag even tussen uit. Maar als jij en je zusje allebei klein zijn kunnen we jullie niet alleen achterlaten. Dus we moeten een oppas regelen voor jou en je zusje. ‘’Een oppas? Ik wil geen oppas mama!’’ zegt Lisa. Kom op Lisa. zegt moeder. Ik kan jullie toch niet alleen thuis laten mensen zullen denken dat we slechte ouders zijn als we 2 kleine meisjes alleen thuis laten. Dus je krijgt gewoon een oppas. ‘’Maar mama…’’ zegt Lisa. Moeder zegt: Hou nou eens op Lisa! Ik dacht dat je blij zou zijn als Destiny kwam oppassen. ‘’Huh? Wat bedoel je mama?’’ Ik bedoel dat Destiny jullie gaat verzorgen morgen. Op haar verjaardag zei ze dat ze wel eens op jullie wilde passen. Dus ik heb haar gebeld en morgen staat ze hier rond half tien voor de deur. Een paar uur later krijgen Sanne en Lisa allebei een schone luier en worden ze op bed gelegd. Vannacht slapen ze allebei in hetzelfde bed omdat Sanne kamer helemaal is leeg gehaald.

De volgende morgen worden de meiden gelijktijdig wakker als moeder de kamer in komt lopen. Wakker worden meiden! zegt moeder. Lisa haalt haar speen uit haar mond en groet haar moeder. ‘’Goewde morgewn mammie’’ Hoi Lisa heb je lekker geslapen kleintje? Vraagt moeder. Lisa knikt ja terwijl ze alweer rustig op haar speentje zit te sabbelen. En jij Sanne? Heb jij ook lekker geslapen? Want ja, dit is niet jou bedje maar die van je zus. Sanne knikt ook dat ze lekker heeft geslapen. Komen jullie uit bed meiden want over een half uurtje staat Destiny voor de deur. Moeder helpt beide meiden uit bed en controleert gelijk hun luiers. Zo meiden jullie hebben wel veel geplast vannacht gelukkig maar dat jullie allebei een inlegger in jullie luiers hebben.

Als de meiden aan tafel gaan zitten krijgen ze allebei een slab om en moeder maakt twee flessen met melk klaar voor de meiden. Lisa gaat bij haar vader op schoot zitten en vader krijgt het flesje melk aangereikt van moeder. Vader brengt de speen van de fles naar Lisa mond en Lisa begint eraan te zuigen. Moeder gaat ook aan tafel zitten en neemt Sanne op schoot en geeft haar ook de fles. Ondertussen gaat de bel en moeder loopt op de deur af. Ze opent de deur en ziet Destiny staan. ‘’Oh hoi Destiny kom binnen we zijn nog aan het eten maar kom alvast verder.’’ Moeders oog valt op een grote tas die Destiny bij zich heeft en vraagt: ‘’wat heb je meegenomen Destiny.’’ Destiny antwoord: Ik heb een pak luiers voor mijzelf meegenomen. ‘’Dat was niet nodig geweest hoor Destiny je weet toch dat je altijd luiers van ons mag gebruiken.’’ Ja dat weet ik maar ik wist niet of u er wel genoeg had voor dit weekend. antwoord Destiny. ‘’Oh maak je daar maar geen zorgen over Destiny vanmiddag komt de apotheek nog een paar pakken luiers bezorgen. Ze zijn al betaald dus je hoeft ze alleen aan te nemen bij de deur.’’ Zegt moeder. Destiny loopt de keuken binnen en ziet dat Lisa op schoot bij haar vader zit. Lisa hoofd rust tegen de borst van haar vader en ze zuigt aan de speen van de fles met haar ogen gesloten. Ze heeft niet ineens door dat Destiny binnen is gekomen totdat Destiny haar groet. Hoi Lisa zit je lekker te genieten van je melkje? vraagt Destiny. Lisa begint een beetje te blozen en drinkt de fles snel leeg. Zo grote meid Lisa! zegt vader. Wil je nog een beetje of heb je genoeg gehad? Ik heb genoeg gehad dada. zegt Lisa met een grote glimlach op haar gezicht. Ondertussen heeft Sanne ook haar fles leeg gedronken en iedereen kan van tafel.

Moeder zegt tegen Destiny dat de meiden in bad moeten vanochtend en dat Destiny daarna mag gaan bepalen hoe ze de dag in gaat vullen. Vader en moeder groeten Destiny en geven Lisa en Sanne nog een kusje voordat ze vertrekken.
‘’Nou meiden jullie hebben je moeder gehoord tijd om te badderen.’’ zegt Destiny. Destiny loopt met de meiden naar boven en zet de kraan van het bad aan. Destiny kleed Sanne uit en zet haar alvast in het bad. Daarna is Lisa aan de beurt ook zij is snel uitgekleed en gaat ook in bad zitten. Lisa en Sanne worden goed gewassen door Destiny en de meiden genieten met volle teugen van hun badtijd. ‘’Lisa mag ik even aan je schaamstreek voelen of je nog geen stoppels hebt?’’ Lisa gaat voor Destiny staan en Destiny betast Lisa ’s schaamstreek en voelt al kleine stoppels opkomen. ‘’Ik zal je toch moeten scheren Lisa. zal je een grote meid zijn en goed stil blijven staan?’’ vraagt Destiny. Lisa zegt: Oke Destiny. Destiny scheert voorzichtig de schaamstreek van Lisa en als ze klaar is verzorgt ze de schaamstreek goed. Ook Sanne wordt gecontroleerd op stoppels maar zij hoeft niet geschoren te worden. Destiny helpt Lisa en Sanne uit bad. Ze droogt beide meiden af en neemt ze mee naar de slaapkamer van Lisa. ‘’Ga jij maar als eerste op het bed liggen Sanne.’’ zegt Destiny. Sanne gaat op het bed liggen en ondertussen loopt Destiny naar de kast en vraagt wat voor luier willen jullie vandaag om een Slip Maxi of liever een Slip Ultima? Sanne zegt: Ik wil zo’n luier aan die jij hebt meegenomen! ‘’Oh dat kan ook.’’ zegt Destiny. Ze rent naar beneden en ze is snel weer boven met een pak Molicare Slips. Destiny tilt Sanne op bij haar enkels en schuift een schone luier onder haar billen. Ze smeert haar schaamstreek in met zinkzalf en strooit er daarna nog wat talkpoeder op en sluit daarna de luier. Ze herhaalt deze handelingen bij Lisa en al snel hebben beide meiden hun luiers om. Destiny trekt ze nog een kort T-shirt aan en neemt ze weer mee naar beneden.

Destiny zet een kinderfilm aan en ruimt de tafel op van vanochtend want deze was nog niet afgeruimd. Als Destiny de vaatwasser heeft ingeruimd en de tafel af heeft gedaan gaat ze naast Lisa op de bank zitten en geeft ze Lisa een heerlijke zoen. Lisa fluistert in het oor van Destiny ’’waar heb ik dit aan verdiend’’ Destiny fluistert terug: Ik had je nog geen goedemorgen gezoend. Lisa en Destiny beginnen te lachen en Sanne die het niet eens merkte snapt er niks van en blijft gewoon naar de film kijken. Destiny vraagt: ‘’Wat zullen we vandaag gaan doen meiden. Waar hebben jullie zin in?’’ Een spelletje doen! roept Sanne. ‘’Op de Wii bedoel je Sanne?’’ vraagt Destiny. Sanne knikt. ''Aan wat voor spelletje dacht je Sanne?'' Mario of Guitar Hero dat kunnen we met z’n drieën spelen. ‘’Oh dat klinkt wel leuk doen jullie de gitaren dan zing ik wel.’’ De meiden stemmen hiermee in en de meiden beginnen met spelen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 25. please comment!!!

Hoofdstuk 25. Destiny de oppas (de middag)
Na een uurtje spelen zeg Destiny: ’’Zo van dat zingen krijg ik wel een droge keel. Willen jullie ook wat te drinken meiden?’’ Lisa en Sanne knikken ja en Destiny loopt richting de keuken. Lisa ziet Destiny richting de keuken lopen en ziet dat haar luier onder haar korte rokje vandaan hangt. Lisa denkt: die luier is zeker niet meer droog. Even later loopt Destiny met 2 flesjes appelsap de kamer weer in. ‘’Wie wil bij mij op schoot komen zitten voor een flesje?’’ Lisa zegt: ikke wil! ‘’Oke rustig aan Lisa!’’ zegt Destiny en neemt Lisa op schoot en geeft haar de fles. Lisa begint gulzig aan de fles te zuigen. En ondertussen voelt Destiny aan Lisa ’s luier om te controleren of ze nog droog is. Dit is het geval en Destiny streelt Lisa door haar haar. Ondertussen drinkt Sanne ook uit haar fles en kijkt naar hoe haar grote zus de fles krijgt. Als Lisa haar fles leeg heeft gedronken controleert Destiny ook Sanne ’s luier zij is een beetje nat maar ze kan haar luier nog aan houden. ‘’Zo meiden ik moet even een schone luier pakken boven zullen jullie hier lief op de bank blijven zitten?’’ vraagt Destiny. Lisa knikt ja en ook Sanne belooft dat ze lief zou zijn. Snel rent Destiny naar Lisa ’s kamer en pakt een pak Tena Slips uit de kast en ze pakt ook babydoekjes, zinkzalf en talkpoeder. Daarna loopt weer terug naar beneden waar Lisa en Sanne nog steeds lief op de bank tv zitten te kijken. Destiny gaat liggen en doet haar rok omhoog. Ze legt haar vingers op de bovenste plakstrip en als ze op het puntstaat deze los te maken gaat de bel.

Snel trek Destiny haar rok naar beneden en loopt naar de deur. Ze opent de deur ‘’Goedemiddag mevrouw kan ik uw helpen?’’ De vrouw zegt: Ik ben van de apotheek en kom incontinentiemateriaal brengen voor L. van Berchum. ‘’Inderdaad ik weet ervan.’’ zegt Destiny terug. Even later loopt de vrouw met een steekkarretje naar de deur en zet de doos met Tena Slip Maxi ’s neer en loopt terug naar de auto om nog een doos te pakken. Ondertussen tilt Destiny onwennig de doos naar binnen en zet deze verder neer in de gang. Als de apotheekdame weer met de volgende doos bij de deur staat ziet ze Destiny bukken en ziet ze haar luier onder haar rok vandaan. Ze zegt: meid misschien moet je even je rok iets verder naar beneden trekken ik kan je luier namelijk zien. Met een rood hoofd zegt Destiny: ‘’Oh… euh… dank u wel.’’ De dame zegt geeft niks hoor zal ik je helpen met het binnen dragen van deze doos? ‘’Alstublieft.’’ zegt Destiny. De dame zet de doos binnen en groet Destiny en wenst haar een goed weekend. Destiny wenst haar ook een goed weekend en sluit weer de deur.

Destiny loopt weer terug de kamer in en Lisa kijkt haar met een grote glimlach aan. ‘’Waarom zit jij zo te lachen Lisa?’’ vraagt Destiny. Die apotheek vrouw zag je luier. zegt Lisa terug. ‘’Ja inderdaad Lisa maar ik moest mezelf ook eigenlijk eerst verschonen. Maar we gaan zometeen even de stad in dus ik moet mezelf even verschonen.’’ Destiny gaat liggen en verschoont snel haar luier. Als ze klaar is vraagt ze aan de meiden: ‘’Lisa, Sanne komen jullie mee naar boven dan kan ik jullie aankleden voordat we naar de stad gaan.’’ Met z’n drieën lopen ze de trap op en als ze boven aangekomen zijn pakt Destiny een paar rompertjes uit de kast en kleed Lisa en Sanne uit. Als eerste kleed ze Sanne aan en daarna is Lisa aan de beurt. Als ze Lisa haar romper aan wilt doen ruikt ze ineens een vieze geur. Ze kijkt langs het beenelastiek in de luier van Lisa en ziet dat ze gepoept had. ‘’O nee he Lisa heb je nou een grote bah in je luier gedaan?’’ vraagt Destiny. Sowry Destiny. zegt Lisa terug. ‘’Nou ga maar even liggen dan kan ik je wassen en verschonen.’’ Lisa wordt snel gewassen en verschoont door Destiny en daarna aangekleed. Als iedereen aangekleed is pakt Destiny nog snel een tas met 4 extra luiers, babydoekjes en talkpoeder. Waarom moeten die extra luiers mee Destiny? vraagt Lisa. ‘’Nou als één van jullie een vieze of natte luier hebt moet deze verschoont worden toch?’’ Ze lopen de trap af in de keuken maakt Destiny nog 2 flesjes met appelsap klaar en stopt deze ook in haar tas. Een halfuurtje later zitten alle meiden in de trein richting Rotterdam.

Als de meiden in Rotterdam aan zijn gekomen gaan ze een beetje rondkijken in verschillende winkels. Ze willen niet perse iets kopen maar als ze iets leuks zien kunnen ze het toch niet laten om het te laten liggen. Na een uurtje rondlopen gaan ze een klein broodje eten bij de bakker. Lisa en Sanne krijgen ook allebei een flesje appelsap. Er lopen een paar mensen langs die wat vreemd kijken als ze 2 tieners uit een flesje zien drinken maar ze zeggen er niks van. Na het eten gaan ze nog even langs een paar winkels en kopen een paar kleren. Sanne en Destiny gaan samen een pashokje en Destiny helpt Sanne met het aantrekken van een jurkje. Tijdens het aankleden zegt Destiny tegen Sanne:’’ Zo Sanne jou luier is wel erg nat die moeten we verschonen.’’ Na het passen koopt Sanne het jurkje en ze lopen de winkel uit. Destiny zegt tegen Lisa: ‘’Sanne moet verschoont worden ze is erg nat moet jij ook verschoont worden?’’ Lisa antwoord: Ik heb wel een beetje geplast maar ik kan m’n luier nog wel even omhouden en jij dan Destiny? ‘’Ik heb ook een beetje geplast maar ik kan m’n luier ook nog wel even omhouden. Waar kunnen we Sanne verschonen? vraagt Lisa aan Destiny. Destiny antwoord ‘’Waar verschonen jullie normaal Sanne luier als jullie in de stad zijn?’’ Meestal bij een winkel met een babyroom. Je weet wel zo’n ruimte met een verschoonkussen. Destiny zegt: ‘’V&D heeft een WC ruimte voor kleine kinderen er ligt daar ook een verschoonkussen. Dus laten we daar maar naartoe gaan. Vind Sanne dat niet erg om daar verschoont te worden Lisa?’’ Lisa antwoord: Nee mijn zusje wordt wel vaker verschoont in een publieke ruimte. Even later komen ze bij de V&D en gaan ze bij de babyroom naar binnen. Sanne gaat liggen op de commode en Destiny opent het rompertje van Sanne. Ze opent Sanne ’s luier en begint haar te wassen. Ze is snel verschoont en de meiden verlaten de babyroom. Destiny zegt: ‘’het is half zes zullen we ergens wat gaan eten?’’ Ja lekker zeggen beide meiden. ‘’Zullen we bij Very Italian Pizza gaan eten? Ik vond dat laatst erg lekker.’’ Zegt Destiny. Lisa en Sanne stemmen hiermee in en ze gaan op weg naar het restaurant.

Na het eten gaan de meiden weer met de trein op weg naar huis. In de trein zegt Lisa tegen Destiny ik ben wel erg nat geworden wil je mijn luier verschonen? ‘’Kan je wachten tot we thuis zijn hier kan ik je echt niet verschonen. We stappen wel even uit op het volgende station dan kan ik mezelf ook gelijk verschonen.’’ Bij het eerst volgende station stappen de meiden uit en lopen richting de WC. Daar verschonen ze snel hun luiers en ze stappen in de volgende trein richting huis. Als ze thuis aangekomen zijn kleden de meiden zich om tot ze alleen hun luiers en een shirt dragen. Ze spelen nog een spelletje op de Wii totdat Lisa ’s ouders thuiskomen. Na de thuiskomst van de ouders bedankt moeder Destiny voor het oppassen en betaalt haar. Destiny verlaat het huis en roept: ‘’Tot maandag!’’ de meiden groeten Lisa en gaan weer met elkaar spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends The Adult Life D 166
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 6050
Similar threads


















































Bovenaan