Als ik tien voor zes thuis kom, kom ik direct in de drukte van ons huishouden terecht. Ik geef Fleur een zoen en ze zegt dat het fijn is dat ik er ben. "Ik ruim even mijn spullen op en dan kom ik er aan", zeg ik tegen Fleur. Ik zet mijn werktas weg en ruim onopvallend mijn overgebleven Tena maxi weer terug op in mijn geheime voorraad. In de keuken zie ik Fleur staan aan het aanrecht in een van die prettig zittende jurken. Een ceintuur om haar middel accentueert haar mooie taille en haar mooie ronde billen komen daardoor prachtig uit. Ik ga naast haar staan en mijn rechterhand glijdt vanaf haar middel, terwijl ik haar begin te zoenen, naar haar linkerbil. Daar kneed ik langzaam haar bil, terwijl ik haar vraag of ze een goeie dag heeft gehad. Fleur duwt me van zich af en zegt: "Ik moet om half zeven weg, help gewoon even met tafeldekken." Ik mompel een sorry en ga de tafel dekken.
Als ik terugkom in de keuken, vraag ik Fleur waar ze ook alweer naar toe moet om half zeven. Met een toon alsof ik dat gewoon had moeten onthouden, zegt ze: "Ik heb vanavond vergadering van de ouderraad. Ik moet vandaag de school openen en zorgen dat er koffie en thee klaarstaat." Oh ja, dat was ik, door hoe de dag was, helemaal vergeten. "Hoeveel onderzetters?", vraag ik. "Een voor de nasi en een voor de satésaus", antwoordt Fleur snel, "en wil je de kroepoek pakken?" Ik zorg verder dat de tafel gedekt is. Ik roep Bas en Inge, en Fleur zet het eten op tafel. Als we met zijn vieren aan tafel zitten, hebben we de tijd om tijdens het eten te kletsen over hoe de dag was. De kinderen vertellen over hoe het was op school en hoe hun middag verder was. Ondertussen moeten we wel blijven opvoeden. Zoals altijd als we nasi eten, moeten we ook nu aangeven: "We eten nasi met wat kroepoek, niet kroepoek met wat nasi." Met een zucht en wat draaiende ogen gaan Bas en Inge dan ook aan de nasi en laten ze de kroepoek met satésaus even staan. Fleur vertelt dat ze veel wassen heeft kunnen draaien vandaag en door het lekkere weer is er al veel droog. Ze vraagt me of ik vanavond misschien vast met het vouwen kan beginnen. Ik knik. "En... heb jij lekker gewerkt vandaag?", vraagt Fleur tenslotte aan mij. "Ja, dat ging lekker vandaag." Fleur ontgaat niet de dubbele betekenis van de zin. De kinderen hebben niks in de gaten. "Fijn", zegt ze, terwijl ze me een kus geeft. "Ik heb veel kunnen wegwerken en wat collega's kunnen helpen met wat problemen oplossen. Dus het was een lekkere werkdag."
Niet veel later zijn we klaar met eten. De kinderen willen nog wat yoghurt, dus we ruimen af en pakken de toetjes. Ik heb zelf genoeg gegeten, dus ik sla het toetje even over. Fleur geeft aan dat ze vast haar spullen gaat pakken om zo op de fiets te springen. Niet veel later geeft ze me een kus en zegt: "Tot vanavond. Ergens tussen half tien en tien uur zal het wel klaar zijn." Ik knik. Vervolgens geeft ze de kinderen een welterustenkus en -knuffel en vertrekt zij naar haar vergadering. De kinderen eten rustig hun toetje op en we kletsen nog even verder. Na het eten stel ik voor dat we, nadat ik in de keuken de vaatwasser heb gevuld, nog even gaan Mario Karten. Bas en Inge reageren enthousiast. Zij gaan vast het spelletje klaar zetten, terwijl ik verder afruim en de vaatwasser vul. Ik besluit de handafwas, wat we altijd nog hebben, te gaan doen als ze allebei op bed liggen.
In de woonkamer zitten ze allebei al helemaal klaar en hebben ze al een eerste grand prix uitgekozen. Ik zeg dat ik ze vandaag maar eens ongelooflijk ga inmaken. Ze beginnen allebei heel hard te lachen. Dat is zeer begrijpelijk, want ik kan helemaal niet van ze winnen. Een enkele race win ik wel eens, maar ik verdenk ze er allebei van dat ze me ook wel eens laten winnen, zodat ik het spelletje nog wel leuk genoeg blijf vinden. Ik zeg ze niet dat ik dat niet nodig heb. Ik kan hier alleen maar heel erg van genieten. We doen twee grand prixs en zoals verwacht heb ik tegen mijn kinderen deze keer weer geen schijn van kans. Het is inmiddels bijna half acht, dus ik zeg dat het tijd wordt om te gaan stoppen. Inge ligt normaal ongeveer kwart voor acht op bed en dan lees ik nog wat voor. Om kwart voor acht gaat Bas voorbereiden voor naar bed en dan kom ik daar om acht uur nog even voorlezen. Niet onverwacht krijg ik van twee kinderen protest, dat het nog geen half acht is en dat we dus nog wel een rondje kunnen spelen. Zij kennen het standaard onderhandelingsspelletje ook wat er nu gaat komen, maar dat hoort er gewoon bij. Zij beloven dan extra snel te zorgen dat ze in bed komen als we nu dan nog een ronde doen. Ik benadruk vervolgens dat ze dan echt goed moeten meewerken en geef dan vervolgens toe.
De eerste race win ik onverwacht. Ik verdenk ze er van dat ze me weer hebben laten winnen, maar triomfantelijk laat ik ze weten dat ze deze laatste keer geen schijn van kans hebben en dat ik ze helemaal ga inmaken, omdat ze natuurlijk al zo moe zijn. De drie races daarna stellen ze orde op zaken en mag ik blij zijn dat ik nog net derde op het eindpodium ben geworden en dat er geen computerrobots me nog hebben ingehaald. Inge is deze keer eerste en Bas is tweede. Ik vraag Bas of hij het spelletje wil afsluiten en ik ga met Inge mee naar boven. Om tien voor acht lees ik haar een verhaal voor en zoals verwacht ligt Bas om acht uur al klaar voor zijn verhaal. Ik kan er heel erg van genieten als een avond zo gezellig verloopt. Als ze allebei liggen, ga ik naar de keuken om de handafwas te doen. Vervolgens loop ik naar zolder om de was af te halen en op te halen, die al droog is na deze dag. Die neem ik mee naar beneden en tijdens het kijken van een leuke Engelse detective begin ik de was te vouwen.
Een kwartier voor het einde van de aflevering ben ik klaar met vouwen en schuif ik de volle wasmand aan de kant. Die neem ik straks wel mee naar boven. Niet snel daarna, richting de ontknoping van de aflevering, komt Fleur binnen. Snel besluit ik dat aandacht aan Fleur nu even belangrijker is dan weten wie de moorden gepleegd heeft, dus ik pauzeer de televisie en geef Fleur een kus. Ze ruimte haar spullen op van de vergadering, vertelt dat het een goed overleg was en komt lekker bij me zitten. Ik sla mijn arm om haar heen en trek haar dicht tegen me aan. Terwijl Fleur haar hand langs de binnenkant van mijn been al strelend langzaam omhoog laat gaan, vraagt ze nu hoe mijn dag echt geweest is. Tintelingen lopen over mijn rug als ze de binnenkant van mijn been streelt, maar net niet tegen mijn kruis aankomt. Ik vertel haar dat het een bijzondere dag is geweest en dat we over twee weken weer hebben afgesproken op woensdag. "En wat had Ilse dan aan?", vraagt ze voorzichtig. "Gewoon kleren natuurlijk", zeg ik een beetje plagend. Fleur geeft me een kus, legt haar hand demonstratief op mijn kruis en zegt: "Je weet best wat ik bedoel." Een warme gloed gaat door mijn hele lijf nu en ik probeer te vertellen dat Ilse ook een luier aan gehad heeft. Ik probeer eerlijk en zonder omhaal te vertellen wat er allemaal zo ongeveer gebeurd is. Dat Ilse ook in haar luier gepoept heeft, laat ik achterwege. Ondertussen probeer ik Fleur ook op wat spannendere plekken te strelen, maar ze ligt zo tegen me aan dat ik net niet goed bij haar billen kan, wel in haar taille, maar dat ik mijn hand raar moet draaien om haar borst te strelen. Ondertussen is haar hand weer afgezakt naar de binnenkant van mijn been.
Na mijn verhaal vraagt ze: "Wat was je aan het kijken?" "Een detective", zeg ik, "maar ik weet nog niet wie het gedaan heeft." "Zet hem dan maar weer aan", zegt ze. En terwijl Fleur lekker tegen me aan ligt en de binnenkant van mijn been blijft strelen, zet ik de televisie weer aan. Het is toch nog een onverwacht einde van de aflevering. "Zullen we naar bed gaan of wil je nog wat lekkers?", vraag ik Fleur. "Ik wil wel wat lekkers. Mijn hoofd is nog vol van de vergadering. Ik wil nog niet slapen. Wat wil jij?", antwoordt ze. De dubbele betekenis van mijn vraag is haar helaas ontgaan. Haar antwoord hoort bij de vaste patronen van ons leven. Ik zeg nog een alcoholvrije IPA te nemen. Die lust zij ook wel. "En wil je wat chips meenemen?", roept ze me na als ik in de keuken ben. Terwijl we wat chips eten en ons bier drinken, kijken we nog wat tv. Een uurtje later kruipen we in bed nog even tegen elkaar aan, maar het is eigenlijk te laat om nog seks te hebben. We liggen lepeltje-lepeltje en nu kan ik nog wel even haar borsten strelen. Maar na een paar minuten draait ze zich naar mij om, zoent me en zegt: "Ik ga nu wel echt slapen." Ik geef haar nog een zoen, wens haar welterusten en ga ook slapen.