Een week 24/7

anoniemer

Superlid
kei goed vervolg. heel mooi geschreven. ik heb de afgelopen dagen het beetje vrije tijd ik gehad heb. dit terug van het begin gelezen.

Heel mooi verhaal ik hoop op een snel vervolg.

mvg anoniemer
 

BFB08

Beginneling
dank je ;D
Ik heb wel kleine ideeen voor een vervolg maar ik ben er nog niet overuit.
Vind een vervolg best lastig. Ideeen zijn daarom altijd welkom.
 

BFB08

Beginneling
Nadat alles wat opgeruimd en we beide weer netjes onze kleren aan hadden gingen we een voor een het toilet uit. We moeten beide naar een ander college dus gas Denise mij een zoen en zei; ‘dag lieverd, ik zie je weer hier rond het middag uur want dan zul me wel weer nodig hebben’. Met een ondeugende blik op haar gezicht liep ze de gang in waar ze moest wezen. Ook ik ging richting mijn les. Tijdens het lopen voelde ik hoe de romper onder mijn vest en broek de luier goed op zijn plek hielt wat erg fijn voelde na de dikke hangende poepluier van de trein.

Het was inmiddels 11.45 en om 11.50 zou mij en Denise haar college zijn afgelopen dus ik begon alvast mijn boeken in de tast te stoppen toen ik een berichtje op mijn telefoon zag. Het was van Denise. Het berichtje bestond uit een sippe smiley met water druppeltjes erachter. Ze zou me wel nodig hebben bij het toilet dacht ik en stopte mijn boeken verder weg. Buiten het lokaal zei ik mijn vrienden dat ik even naar Denise moest en ze later wel zou zien bij het volgende college. Ik liep richting ons toilet waar Denise al met haar rug tegen de muur een beetje ernstig stond te kijken.

Toen ze me eenmaal zag liep ze een beetje om zich heen kijkend snel naar mijn toe. ‘Lieverd ik heb een klein ongelukje gehad’ zei ze nu bijna huilend. Ik zag dat het ernstiger was dan ik had ingeschat en nam haar snel mee het toilet in. Eenmaal binnen begon Denise licht te snikken. ‘Wat is e…’ probeerde ik te zeggen maar voor ik mijn zin af kon maken zag ik het al er zaten twee natte plekken op haar spijker broek rond haar kruis. Haar luier had gelekt aan de randen bij haar billen. Ik pakte Denise vast en probeerde haar te troosten. ‘het is niet erg lieverd het zijn maar hele kleine plekjes dat krijgen we wel droog genoeg met de handen feun hier’ zei ik om haar gerust te stellen. Denise had inmiddels haar duim in haar mond gedaan en was nog ligt aan het snikken. ‘het komt goed meisje zei’ ik nogmaals.

Ik pakte de verschoon spullen uit de tas en legde deze netjes klaar. Nadat ik Denise haar broek uit had getrokken en over de beugel van het invalidentoilet had gehangen om alvast een beetje te drogen, stopte ik het speentje in haar mond legde ik haar op het verschoon matje. Toen ik de knoopjes van haar rompertje los maakte merkte ik dat deze ook een beetje nat was. Ik deed haar een schone luier aan een checkte deze keer of haar luier wel goed aansloot bij het kruis aangezien ik me toch schuldig voelde dat hij was gaan lekken. Toen ik Denise rechtop had gezet deed ik haar rompertje over haar hoofd uit en trok haar een nieuwe schone romper aan die ze in haar tas had zitten. ‘Zo nu kan er geen ongelukje gebeuren, want ik heb je luiertje extra gecontroleerd’ zei ik terwijl ik het laatste druk knoopje dicht maakte.

Denise haalde het speentje uit mijn haar mond en stopte hem direct in mijn mond. Terwijl ze nog in alleen haar romper met luier stond pakte ze me vrij stevig bij mijn bovenarm en draaide me een stukje om. ‘Zo en nu krijgt mijn kleine jonge straf omdat hij mammy niet goed heeft geholpen’ zei Denise nu streng en ze gaf me een harde pets op mijn goed gevulde plas luier. ze trok mijn broek en verst uit zodat ik alleen nog in mijn romper stond. Ze legde me nog al stevig op het kleedje en begon de romper en luier los te maken. Nadat ze de goed natte luier had weggehaald tilde ze mijn benen op en gaf er nog twee goed harde petsen op. ‘zo nu leer je wel om me goed te helpen met verschonen’ zei ze steng. Ik voelde hoe mijn billetjes goed hard waren geraakt door haar hand het prikte een beetje.

Binnen no time had ze me een nieuwe luier om gedaan een stonden we samen in onze rompers in het toilet. Denise haalde het speentje uit mijn mond en zei dat ik zo wel genoeg straf had gehad en ik haar maar snel een zoentje moest geven. Zo gezegd zo gedaan maar het werd geen kort zoentje maar een lange en intense zoen. Dit wond mijn onverwacht erg op wat de voorkant van mijn luier en dus ook romper liet opbollen. Denise was dit niet ontgaan en ze wreef een aantal keren goed over de voorkant van mijn luier. ‘Daar doen we aan het einde van de dag wel wat aan zei ze ondeugend. We droogde de broek van Denise onder de handen feun die aanwezig was in het toilet tot je de plekken nauwelijks meer kon zien en we deden beide de rest van onze kleren weer aan. Beide gingen we nog even naar de kantine en dronken nog wat Denise nam ook nog iets te eten maar dat leek mij na mijn ongelukje van vanmorgen geen goed idee aangezien het dan in de les misschien mis zou gaan. Ik nam wel iet mee voor later op de dag na de lessen. We gaven elkaar een zoen en gingen naar de rest van onze lessen.

Het was inmiddels drie uur en we hadden beide onze laatste college gehad dus ik stond Denise buiten het gebouw op te wachten om met haar mee naar huis te gaan. Ik was benieuwd hoe het zou zijn zeker gezien mijn moeder contact had gehad met de mama van Denise over de eerdere baby behandeling. Zouden ze echt hebben afgesproken dat ik gedurende de week als baby zou worden behandeld samen met Denise. Nog half in gedachte werd ik plots van achter op mijn luier kontje getikt. Het was Denise en terwijl ik mij omdraaide liet ik een dikke wint gevolgd door een legging van mijn darm stelsel. Het was een veel kleinere hoeveelheid dan vanmorgen aangezien ik minder had gegeten. Maar het was wel weer ongeveer een half uur tot drie kwartier geleden sinds ik mijn meegenomen eten had opgegeten wat dus redelijk te voorspellen was.

Denise hoorde mijn windje en voelde snel nogmaals aan mijn kont. ‘Sow heb je weer een cadeautje gemaakt’ zei ze met een beetje een vies gezicht. ‘Toch zul je nog even moeten wachten met verschonen tot we bij mama thuis zijn want ik ga het niet doen’ zei ze direct daarna met een ondeugende blik en trok me direct daarna mee naar de tramhalte. ‘maar vind je mamma dat niet erg dan dat ik gelijk met een vieze poep luier bij jullie kom aanzetten’ zei ik subtiel zodat niemand anders het echt goed kon horen. ‘Daar had je dan maar eerder over na moeten denken’ zei ze terug en legde haar hand op mijn luierkont terwijl we verder liepen. Gelukkig was de lucht die van mijn luier af kwam dit keer een stuk minder te ruiken en we stapte samen de tram in.

Eenmaal bij de tramhalte van Denise haar huis aangekomen stapte we samen uit en liepen samen verder. Toen we voor de voordeur van haar huis stonden zag ik hoe Denise terwijl ze de sleutel in het sleutelgat deed een ligt gebogen houding aannam en haar luier volledig vulde. Ik kon aan haar broek zien dat deze drol een stuk groter was dan die van mij maar ook dan die ze vanochtend in haar luier had gedeponeerd. Terwijl ze de deur opende keek ze me aan en zei; ‘zo nu ben je niet de enige stinkerd meer’, en we liepen samen naar binnen. We legde onze tassen in de gang en gingen op weg naar de woonkamer maar terwijl me dat deden hoorde ik een bekende stem. Eenmaal in de woonkamer kon ik mijn ogen niet geloven daar zat mijn moeder gezamenlijk met de moeder van Denise op de bank te praten. Ook Denise keek verbaasd en een beetje beschaamd naar de voor haar onbekende vrouw op de bank aangezien ze hier in een goed gevulde luier stond.

‘Aha jij moet Denise zijn, ik ben de mamma van kleine Daan hier’ zei mijn moeder terwijl ze op Denise af liep en haar een hand gaf. ‘Aangenaam kennis te maken. Ik ben inderdaad Denise’ zei ze licht ongemakkelijk en half kijkend naar haar moeder die geruststellend knikte. ‘Ik heb ook gehoord dat jij net zo een kleine meid ben als onze kleine Daan en zo te ruiken klopt dat ook wel aardig’ ging mijn moeder verder. Verbaasd over wat haar nu toch overkwam begon Denise toch wel een beetje te blozen. ‘maar volgens mij heeft kleine Daan ook wel meegeholpen aan dit luchtje’ zei mijn moeder terwijl ze naar mij toe liep me omdraaide en even aan mijn achterste rook en er aan voelde. ‘Daar gaan we maar even wat aan doen dan hè’ zei de moeder van Denise die inmiddels was opgestaan en Denise haar speentje in haar mondje deed.

Terwijl Denise haar broek al door haar moeder uit was getrokken werd ook bij mij mijn gebruikelijke speentje in mijn mond gedaan en werd ook ik ontdaan van mijn broek. Er werden twee verschoon kleedjes neergelegd op de woonkamer vloer en we werden beide ontdaan van onze romper en Denise ook van haar BH. Nu stonden we beide in een poepluier voor onze beide moeders. Even keken we elkaar aan met een rare blik wat ons nu toch weer overkwam want ik had Denise niet verteld dat ook mijn moeder mij thuis inmiddels behandelde als baby. Denise haar moeder was iets sneller dus ik zag hoe Denise werd neergelegd en haar moeder haar luier opende. Zoals ik verwachte kwam er een veel grotere drol tevoorschijn dan degene die ze vanmorgen had geproduceerd. ‘Ja Daantje je vriendinnetje hier kan er ook aardig wat van zie ik zo, maar we zullen een even kijken wat jij voor een cadeautje in petto hebt voor mamma’ zei mijn moeder terwijl ook ik werd neergelegd direct naast Denise. Ik zag hoe Denise nog steeds ligt verbaasd toekeek hoe haar moeder haar luier onder haar vandaan haalde en de eerste poep van haar billetje afhaalde.

Ondertussen werd ook mijn luier geopend. ‘Kijk eens aan ook mijn mannetje heeft inderdaad een cadeautje voor zijn mamma’ zei mijn moeder liefkozend. Op dat moment voelde een koude wind langs mijn piemeltje en voelde ik tegelijkertijd hoe ik licht begon te plassen. ‘Oeps mijn jochie was dus nog niet klaar met zijn luiertje te vullen’ zei mijn moeder een beetje lachend. Ook de moeder van Denise had het gezien en moest een beetje lachen. ‘Maar goed dat je niet helemaal onder zit nu’ zei de moeder van Denise. Nadat we beide waren ontdaan van de ergste viezigheid werden we rechtop op onze billetjes gezet. ‘Zo nu gaan jullie eerst maar even in het badje, ik loop wel even naar boven om het bad aan te zetten’ zei de moeder van Denise.

Terwijl ze weg liep ruimde mijn moeder moeder de vieze luiers op en legde alvast nieuwe verschoon spulletjes klaar. Denise haar moeder kwam weer naar benden en liep direct naar Denise toe en tilde haar op. Denise was niet erg groot en dus ook niet erg zwaar dus vrij makkelijk op te tillen. ‘Zo we gaan jou eens even naar boven brengen alvast kleine Daantje komt vast ook zo met zijn mama’ hoorde ik haar zeggen. Ik zou wel moeten kruipen dacht ik aangezien ik een stuk zwaarder was en mijn mamma me nog nooit echt had gedragen, maar tot mijn verbazing pakte ook mijn moeder me onder de armen en benen en tilde me op om naar boven te lopen.

Boven aangekomen zag ik hoe Denise inmiddels al in het laagje water zat wat in het bad zat was gezet. Haar moeder zat ernaast en inmiddels zat Denise ook al weer ontspannen sop te maken. Ze had er kennelijk al vreede mee dat mijn mamma haar zo had gezien. Ook ik werd nu door mamma naast haar in het bad gezet. Daar zaten ze dan twee naakte studenten met hun beide moeders in een bad met een speentje sop te maken. Terwijl Denise en ik gezellig zaten te klieren met het sop waren onze moeder ook uitgebreid aan het kletsen.

Na een minuut of vijf was het tijd om onze haartjes te wassen en werd bij ons beide een flinke klodder baby shampoo op het hoofd gedaan en ingewreven. Terwijl dit werd gedaan maakte de moeder van Denise twee Pippi lankous staartjes aan de zijkant van Denise haar hoofd. ‘Ooh maar Daantjes haar kan ook heel mooi worden hoor’ zei mijn mamma lachend en maakte een grote punt midden op mijn hoofd. Ik zag hoe Denise zo moest lachen dat bijna haar speentje uit haar mond viel. Nu was het tijd om onze haartjes uit te spoelen en weer uit bad te gaan.

We werden uit bad getild en netjes afgedroogd. We kregen beide een handdoekje om ons lichaam. ‘Zo nu zijn jullie weer schoon’ zei Denise haar moeder vrolijk. We werden beide weer opgetild en naar beneden gebracht waar we op de verschoon matjes werden gelegd. ‘Zo nu ga ik alvast even beginnen met het eten zodat deze kleintjes op tijd naar hun bedje kunnen, wil jij ze even een schone luier geven’ zei de moeder van Denise. Mijn moeder knikte instemmend en begon de spullen die ze had neergelegd bij elkaar te rapen. ‘laten we eerst maar even beginnen met de nieuwe baby die ik nog niet ken’ zei mijn mamma terwijl ze in de richting van Denise schoof. Denise lachte lief terug naar mijn mijn mama.

‘Zo nu eerst even de billetjes insmeren zodat ze niet schraal gaan worden’ zei mijn mamma terwijl ze een potje met sudocreme opende. Ik zag liggend op mijn rug hoe mamma de sudocreme aanbracht op Denise haar kruis die lief begon te giegelen omdat het best een beetje koud was kennelijk. Mamma lachte lief terug en ging verder met verschonen. Denise kreeg een luier met twee inleggers en een mooi roze printje erop aan. ‘En deze kleine meid is klaar en nu kunnen we door naar de kleine man hier want die ligt hier al een tijdje’ zei mamma terwijl ze Denise overeind op haar billetjes tilde en een rammelaar in haar hand gaf.

Mamma verplaatste zich nu richting mij en begon ook bij mij de sudocreme om mijn kruis te smeren. Ze pakte ook voor mij een twee inleggers en een luier met een printje, het printje voor mij was echter blauw gekleurd. Ondertussen was Denise naar mij toe gekropen in haar dikke luier en naast me gaan zitten. Ze haalde haar speentje uit haar mond en begon me kleine kusjes te geven. Op mijn wang en voorhoofd. Elke keer als ze dat deed giegelde ze erbij. Ik vond het ook wel leuk en lachte lief terug naar haar. ‘En klaar is de kleine man’ hoorde ik mijn mamma even later zeggen en ze zette me net als Denise op mijn dik geluierde kontje. Nadat ze dit had gedaan gaf ze ook mij een speeltje en zei dat we maar even lief in alleen onze luier moesten gaan spelen omdat ze de rompertjes nog niet had gepakt.
 

BFB08

Beginneling
Terwijl we aan het spelen waren in alleen onze luiers midden in de woonkamer roken we vanuit de keuken een bekende lucht. Denise en ik keken elkaar aan en dachten beide hetzelfde en kropen in de richting van de keuken. Terwijl we naar de keuken kropen kon ik het niet laten een klein tikje op Denise haar luierkontje te geven. Denise keek even om maar kroop daarna net als ik verder richting de keuken. ‘Aah daar zijn jullie precies op tijd, zullen we eerst de kleine meid maar eens in de stoel zetten’ zei mijn mamma terwijl ze Denise optilde en in een van de hoge stoel tilde die al klaar stond. Mamma deed de tafel voor Denise haar schoot en pakte vervolgens ook mij op en zette mij in de stoel die naast die van Denise stond. Mamma pakte twee slabbetjes en deed deze netjes bij ons om.

Ons vermoeden over het eten wat we zouden krijgen bleek waar, Pannenkoeken!!!. De mamma van Denise kwam met twee borden aanzetten met daarop twee grote pannenkoeken. Er zat stroop en suiker op beide pannenkoeken. Eenmaal neergezet werden de pannenkoeken netjes opgerold en in stukjes gesneden. Onze beide mamma's gingen naast onze stoelen staan en begonnen ons een voor een de stukjes te voeren. Terwijl Denise en ik aan het smikkelen waren voerden onze mamma's een geanimeerd gesprek over van alles en nog wat. Ik volgde het in ieder geval niet want ik genoot van mijn pannenkoek en ik zag dat ook Denise veel te druk was met eten. Nadat we de eerste pannenkoek op hadden volgde nog een pannenkoek voor beide die we gulzig opaten.

Toen het eten eenmaal gedaan was werd mijn en Denise haar mondje afgeveegd en werden we uit onze stoelen getild. Nog steeds in alleen onze luiers op het inmiddels neergelegde speelkleed moesten we lief gaan spelen. Op het kleed lag een hoop speelgoed. Maar voor onze mamma's zelf gingen eten in de keuken werden ons nog twee flesjes in onze handen gedrukt. ‘Na dat eten moeten jullie natuurlijk wel ook een beetje drinken hè. Ga nu maar even lief spelen dan zijn we zo terug’ werd ons medegedeeld en ze liepen naar de keuken bar om daaraan te gaan eten. De keuken bar was met de rug naar ons toe gesitueerd en onze mamma's zouden ons alleen kunnen zien wanneer ze zich omdraaide om te kijken.

Ik begon lief te spelen maar na een paar minuten besloot Denise dat ze andere ideeën had. Ze kroop ik mijn richting haalde mijn en haar speentje uit de mond en gaf me een zoentje op mijn mond. Ik keek haar verbaasd aan en ze keek me terug aan met een ondeugende blik. Nog voor ik er erg in had, stopte ze mijn en haar speentje weer terug en pakte mijn hand. Ze trok de hand eerst naar haar mooi gevormde borsten en gebaarde me dat ik best even mocht knijpen wat ik me uiteraard geen tweede keer liet zeggen. Ze begon licht te giechelen bij het kleine kneepje wat uiteraard een groeiend gevoel in mijn luier veroorzaakte. Ik keek direct nog eens richting haar en mijn mamma of ze niks hadden gemerkt maar dat leek niet het geval en ik keek snel weer terug naar Denise. Inmiddels was Denise op haar knieën gaan zitten en had ze mijn hand om het kruis van haar luier gelegd.
Direct na dat ze dit had gedaan voelde ik een warme gloed onder mijn hand gevolgd door het gevoel van een sponzige luier. Ik zag het zichtbare genot dat Denise had van dit ondeugende spelletje. Ze haalde mijn hand een paar keer goed over de voorkant van haar luier gevolgd door een paar lichte kreuntjes. Ondertussen was ik wel iets gestrest dat onze mamma's het door zouden hebben en ik keek dus ook regelmatig naar hun kant. Maar niets was minder waar ze leken het niet door te hebben. Denise was inmiddels weer gaan zitten en had nu ook haar hand op mijn kruis gelegd en begon er ruw over te wrijven. Ik hield het bijna niet meer maar precies op dat moment stopte Denise en begon weer verder te spelen. Eigenlijk wilde ik niks liever dan dat ze door ging maar het kon niet want dat zou natuurlijk te veel opvallen en ik ging net als Denise door met spelen.

Een minuut of twintig later waren de mamma's uit gegeten. ‘Zo nu jullie zo zoet hebben gespeeld verdienen jullie wel een toetje als jullie even naar de bank kruipen’ zei de mamma van Denise terwijl ze naar ons toe kwam. We gehoorzaamde beide en kropen in ons inmiddels al weer natte luiers richting de bank. Op de bank had mamma als precies dat gedaan wat ik hoopte. Toen ik omhoog keek, zag ik dat ze haar borst tevoorschijn had gehaald wat betekende dat dit het toetje was waar over werd gesproken. Denise en ik werden op de bank getild en aan de borst gelegd. Maar niet zoals ik verwachte ieder bij onze eigen mamma. Denise werd aan de andere borst van mijn mamma gelegd. Denise had hier kennelijk geen moeite mee en begon gewoon aan de borst te zuigen.
Mamma haar melk productie was nog steeds goed dus het was geen klein toetje. Terwijl ik na tien minuutjes de laatste zuigjes van mamma haar borst nam, voelde ik hoe mijn buikje nu licht begon te krampen. Oeps het was natuurlijk weer de gebruikelijke tijd na het eten en mijn darmpjes hadden geen zin meer mijn luier nog even schoon te houden. Na een paar krampjes voelde ik hoe mijn anus zicht opende. Maar er kwam deze keer geen solide drol uit maar een hele grote stroom van half harde brei die zich over mijn hele luier verspreide. Van schrik begon ik een beetje te jammeren want de krampjes in mijn buikje waren niet zo prettige combinatie met mijn vieze luier.

Mamma had gemerkt dat ik mijn luiertje aan het vullen was en dat het niet er prettig voelde ze haalde Denise van haar andere borst en zette mij rechtop op haar schoot. Ze legde mijn hoofd in haar nek en stelde me gerust. ‘Stil maar jochie het is niet erg mammy geeft je zo wel weer een schoon luiertje zodat je zo direct rustig kan gaan slapen. Misschien was de combinatie van de pannenkoekjes met de voeding niet zo goed voor mijn kleine man zijn darmpjes’ zei ze terwijl ze over mijn rug wreef. Toen ik een beetje was gekalmeerd zette mamma me op de grond naast de bank en begon de verschoon spullen te pakken. Ik voelde ondertussen de brei van mijn spuitluier rond mijn billen en kruis gaan en voelde ook hoe het zich bij mijn kruis licht naar buiten perste.

Denise had gezien was er gebeurde en keek me een beetje sip aan alsof ze me wilde troosten maar ze zat nog op de bank dus kon niet naar me toe kruipen. Nadat mamma alles had klaar gelegd moest ik een kort stukje met mijn vieze luier richting het verschoon matje kruipen en erop gaan liggen. Mamma maakte de luier open en een groen gele brei werd zichtbaar over mijn gehele kruis en billen. ‘Jammer dat je net al in badje bent geweest kleine man anders had ik het nu nog eens gedaan. Maar gelukkig had je nog geen rompertje aan anders was die ook heel vies geworden’ zei ze terwijl ze begon met de luier zo goed en zo kwaad als het kon op te vouwen. Vakkundig werden mijn billen schoon gemaakt. En werd mij een nieuwe luier omgedaan met twee inleggers. Ik wist dat dit betekende dat dit de laatste luier voor de nacht zou zijn. Nadat de luier was dicht gemaakt trok mamma mij een rompertje aan en zette me weer terug op de bank naast Denise.
 
@BFB08 Echt een van de beste verhalen die ik heb gelezen op het form orgineel en echt super goed jammer dat er nooit een vervolg is gekomen maar dat kan altijd nog!! HOpelijk schrijf je verder
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
Daan1205 Deze week een keer luieren in Hengelo(Overijssel) Contact advertenties 27
m88n Een hele week verplicht in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
P Een hele week de tijd#poepervaring opdoen Broekplassers en Poepers 2
justanotherAB Een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Little Endy Verhaal Klaar Een week lang geen 18?! W 13
T Tips voor (bijna) een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Artemis Een week in luiers - hoe voelt dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Een week thuis W 17
A een Week in bed W 3
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
Similar threads


















































Bovenaan